
Na het
ROFLOL-congres van het CDA gaan we weer live achter de schermen meekijken met een politieke partij.
GroenLinks in dit geval. Een ecologisch verantwoord linnen tasjesconferentie (oké,
flyer tas) met optredens van allerlei biologisch afbreekbare maatpakken.
Femke Halsema komt voor de zoveelste keer doei zeggen tegen de meute hippies,
Feiko van de Veen verzorgt de muziek op zijn langspeelplaat en Tofik Dibi geeft een workshop alarm instellen op een G-shock. GroenLinks is de Toyota Prius onder de politieke partijen, met het charisma van een vouwfiets en de vernieuwende kracht van bloemetjesthee, dus dat staat garant voor de nodige wereldvreemde sprekers en stotterende milieugekkies. Uiteraard gaat er definitief stelling genomen worden betreffende terrasverwarmers, tractor pulling, tuintegels en barbecues. Maar de hoofdact is uiteraard Jolande Sap die zonder blikken of blozen gaat uitleggen waarom GroenLinks pro-oorlog is. Niet zozeer vanwege de 500 Nederlandse levens die op het spel worden gezet, maar omdat die vier F16's een aanslag op het Afghaanse milieu zijn. F16's zijn een soort tuintegel afvurende terrasverwarmers met vleugels. Schande! Programma: 11:00 uur: Discussie Kunduz. 13:00 uur: Rijstwafels & kruidenthee. 14:00 uur: Wetsvoorstel verbod op televisies met ambilight. 16:00 uur Farewell Femke. 16:30 uur: Hallo Generalissima Jolande. Kortom, betere politieke satire dan een live GroenLinks congres is er niet te vinden in Nederland. Wel voor elk uur dat u kijkt een boom planten ter compensatie, aub.
LIVESTREAM!
Reaguursels
InloggenZat gisteren bij mijn opa even naar het journaal te kijken.
Toen het over het "kuch" congres van groendinges ging vroeg hij aan me:
"ik zie Brandon nergens?"
Hufter | 05-02-11 | 19:39
ja zwitsal, vast.
maar hoe is een uitzendkracht precies een uitvreter? hij/zij werkt toch?
wat mij betreft ben jij onrendabel, met je verworven rechten. te duur. te bekrompen. te vastgeroest. te labbekakkerig om in te zien dat alles verandert. altijd.
www.parool.nl/parool/nl/5/POLITIEK/art...
Hopelijk zijn het voor Marijke Vos voldoende centjes om wekelijks op en neer te rijden naar haar boerderie in Frankrijk
F16's zijn een soort tuintegel afvurende terrasverwarmers met vleugels.......
Ikke lachen moeten daarom......
Niks geen solidariteit met uitvreters en onrendabelen!
Solidariteit my ass!!
Hufter | 05-02-11 | 18:28
"Moet ik mijn rechten inleveren voor dat leer- en werkschuwe tuig?"
Dus dat is solidariteit voor jou. Iedereen telt mee, als het maar hufter is. De rest heeft het vast aan zichzelf te danken. Ik heb mijn rechten voor elkaar. AOW, vervroegd uittreden, 200% overwaarde op het huis... na ons de zondvloed.
Prima hoor, maar kom dan niet met je roodgekleurde kritiek op GL. Overigens kon die zondvloed wel eens ruim voor je pensioen komen, hufter. je pensioen zal verdampt zijn. Ouderenzorg wordt peperduur, en waarschijnlijk bemand door allochtonen.
F16's zijn een soort tuintegel afvurende terrasverwarmers met vleugels
hulde
Als wij nou hier onze mensenrechten opgeven dan hebben we gelijkheid over de hele wereld!
Zoiets is dus de GL en D66 gedachtegang...
Dan hadden die laaggeschoolden van je misschien beter hun school wél kunnen afmaken he?'
Moet ik mijn rechten inleveren voor dat leer- en werkschuwe tuig?
Hufter | 05-02-11 | 18:04
op dit moment werkt ongeveer 35% van de beroepsbevolking onder een tijdelijk, flex of 0-uren contract. Vooral laaggeschoolden hebben geen enkel uitzicht op een contract. zie:
sargasso.nl/archief/2011/02/03/de-kort...
een van de oorzaken van die situatie is dat werknemers ontzettend huiverig zijn nieuwe werknemers aan te nemen. De huidige wet is leuk voor mensen die al binnen zijn. Voor mensen buiten heeft het alleen maar nadelen.
Hufter | 05-02-11 | 18:01
en overigens schoffeer ik niet een hele leeftijdsgroep, ik schoffeer alleen de uitgerangeerde, inefficiente, inflexibele zuurpruimen met een vast contract, die, omdat ze nu eenmaal niet te ontslaan zijn, voorkomen dat jonge mensen een kans krijgen. 45'ers die met hun tijd meegaan, en niet te beroerd zijn hun kennis bij te schaven vallen daar niet onder.
janeedantoch | 05-02-11 | 18:00
Ja of terug naar de tijd van de dagloners.
Hufter | 05-02-11 | 18:00
in leeftijd heb je meer keus dan ras.
huidskleur valt wat aan te doen.
Leeftijd ook. als jij wil, wordt je geen jaar ouder.
Die laaste was natuurlijk voor janeedantoch | 05-02-11 | 17:27
Hufter | 05-02-11 | 17:52
Je kunt ook wachten tot we weer in de jaren 50 zijn beland. Moeders schilt de piepers, vader rookt een pijp en het ging nederland voor de wind.
en net doen alsof er geen opkomende economieen zijn, en geen slinkende voorraad fossiele brandstof.
Alles lost zich zelf op, en het als het jouw problemen niet zijn ... who cares?
Hufter | 05-02-11 | 16:33
Zie ik daar een schoffering van een komplete leeftijdsgroep??
SCHANDE! SCHANDE! Leeftijd kies je net zo min als RAS of huidskleur.
janeedantoch | 05-02-11 | 17:27
o ja,:
"hervorming"
het moderne eufemisme voor ''afbraak''
Ook zo'n gruwelijke groen slinks en Dhimmi66 uitdrukking.
@Che_cuevara | 05-02-11 | 11:59
Dat lijkt op het bekendere:
Kabouterje Sap
Zat op de trap
's morgens vroeg om halluf zeven
Om haar Kalasjnikov wat olie te geven
Kabouter Sap is op oorlogspad. No prisoners!!
t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcReh8...
Motie van Respect en Waakzaamheid
Motie van Treurnis, Eenheid en Vertrouwen
Dat congres lijkt wel een kleuterschool.
Partij van de Treurnis is het.
Hufter | 05-02-11 | 16:33
GL is voor hervorming van de arbeidsmarkt.
Want op dit mment lijkt de arbeidsmarkt ingericht voor 45 jaar oude, onpruductieve, niet te ontslane bureaustoel plakkers.
shindai | 05-02-11 | 17:03
wat is er tegen schone energie?
waarom denk je dat intensieve bioindustrie houdbaar is?
Islamisme? wat denk je dat ze daar in kunduz gaan doen? Je kan hier in nederland wel geheel theoretisch een beetje tegen 12 en een halve burka ageren en stoere taal uiten over immigratie, maar tegen het "islamisme" helpt het geen ene kudt. Een poging tot het trainen van politie is in ieder geval een stap.
en waarom zou Groenlinks voor kernenergie moeten zijn? Omdat dat beter is voor het klimaat?
Fijn dat je het niet eens bent met GL. Verzin er ook eens argumenten voor.
Zo dat was weer een hoop nuttige info in het interview met Femke. Ze gaat nu een wijntje drinken en morgen zwemmen.
'Kappertje geweest?'
ROFL.
Trouwens. De GroenLinks-oorlogsverklaring heeft de PvdA (tegenstander missie) al zetelwinst opgeleverd. Hell-of-a-Job.
"Leuk", die coupe Zwartboek van Halsema.
enpassant nog even sharia egypte oproept
publiek verveelt zich behoorlijk zo te zien..
het 1e verstandige van de voorzittert: 'we snakken naar het einde'
iedere minuut dat die sap spreekt kost de partij één zetel, vooral doorgaan
Wtf symboolpolitiek, hoe krijg je het uit je bek.
'Mijn applausmomentjes'.
O.
My.
Gadddddddd.
Schone energie, geen bio-industrie, geen kernenergie of optreden tegen Islamisme..
Als ze Rutten I maar dwarszitten.. Goede punten NOT.
En die mannen hè. Die enge mannen.
Die dus geen mensen zijn. Want mannen.
Emoties.
En vrouwen hè.
Natuurlijk vrouwen.
Vrouwen dus.
Over mensen hebben we het voor het gemak niet meer.
Gadver, ik trek 't niet meer.
TE klef..
sapmans heeft nog weinig begrepen van presentatie-skills
Links doet rechts. Rechts doet links. GroenLinks wil oorlog. Wáár zijn de tijden van de diepzinnige ideodynamische dialectiek gebleven.
@Parsons | 05-02-11 | 16:25
Dat wil ik niet geloven. Femke ziet er niet uit alsof ze chemo ondergaat.
Het is volgens mij gewoon een wazig kapsel.
ook diederick samsom zit weer zachtjes te huilen, thuis
Mooi, opgejorrist!
Emoties hè.
Allemaal emoties.
Femke doet nog even een liefdesverklaring aan Jolande ook. Gatver wat klef.
Lwayaliteitttt.
Heb ze al gezegd dat zij en haar partij de rechtspositie van de werknemer wil uitkleden?
@Claude Viool | 05-02-11 | 16:47
Dat klinkt zo door de kaakklem.
Zei ze nou: ''PévandeAars?
-weggejorist-
Wat heb ik dat gemist, dat gezwets.
NOT!
-weggejorist-
'partij vd rechtsstaat' moehaha
nâh, nog even collectief klaarkomen op fapke en dan hebben we dat ook weer gehad
-weggejorist-
Haar eraf, 600 megapixel jurkje aan.
Het is er niet beter op geworden, Fem!
Hallo congres!
De klungelige verkiezing gehad; Femke kom er maar in.
voorzitter: "echt.. jongens... wtf"
GL kan ook geen stemming organiseren; wat een chaos, een sneue vertoning.
GL is voor afschaffing van de ontslagbescherming.
GL is voor korten van de WW.
GL is anti werknemer.
We are the Borghouts is nog steeds niet gekozen. What went wrong?
@shindai | 05-02-11 | 16:07
Dat is een pruik.
@kudtvlieg | 05-02-11 | 16:18
www.nieuwsbank.nl/inp/2011/02/07/H007....
Offtopic: weet iemand wanneer en hoe laat het proces wilders begint deze week?
Gaat weer lekker met dat stemmen, opnieuw stemmen en nu maar schorsen.
De goedbetaalde baantjesverdeling.
Intens blije gezichten hier en daar...
Femke heeft wel schik met Jolande. Wat een gruwelijk kapsel heeft Femke trouwens.
minimaal 300 bloemetjesjurken
@eerstneukendanpraten | 05-02-11 | 15:55
Het schiet sowieso nog niet op met die global warming. Ik zeg nog een paar kolencentrales erbij.
Parsons | 05-02-11 | 15:55
Ik durf niet verder te kijken, wat een lutserTs...
Ik ga niet kijken, echt niet. En dat Co2, dat is goed voor de bomen, dus de lucht in met die handel!
Wat. Een. Treurigheid.
't Gaat over koeien melken nu.
Man man.
Heb ik wat gemist?
Prof. D.A.H. Vintik | 05-02-11 | 15:21
Harry Borghouts heeft "een passie voor het openbaar bestuur". Natuurlijk, graai goed, Graai Links!
Het lijkt soms op een kerk daar, waar ze niet alleen de Groene God aanbidden, maar vooral zichzelf. Alleen ontbreekt het altaar met de Groene Graal nog.
mwah, één grote roodgroene reclamespot met wereldrecord cliche's, wordt er nog gediscussieerd of is dit het?
Ik geloof dat ik de verkeerde dag heb uitgekozen om geemotioneerd te raken. De afrekening volgt op 2 maart a.s. Exit . . . Stage Left
@vraagstaart | 05-02-11 | 14:48
Iedereen die het wat interesseert zit in die zaal?
Wakker worden!
#Harry Borghouts
Wat een grapjas.
even testen: is dit draadje al een half uur op slot?
Alle feministen verzamelen. Want ze hebben allemaal een stem die ze willen laten horen. Politiek voeren op basis van emotie... jaaaaa, daar wordt het land beter van.
Zo, die is op de bezem.
-weggejorist-
@Hölzenbein | 05-02-11 | 13:42
"Whatever will in deze context zeggen 'wat maakt het mij uit wat je allemaal zegt'. "
Wie legt nu wie woorden in de mond? Wat ik bedoelde te zeggen was: Laten we geen oude koeien uit de sloot halen en een afgesloten discussie gisteren met anderen nog eens dunnetjes overdoen.
"Ja, vroeger was dit gewoon kattekwaad en iemand die het tegendeel beweert heeft nooit een jeugd gehad" is iets heel anders dan "Jij vind dat dit bij opgroeiende jeugd hoort.". Daar kun je nog op afstuderen Hölzenbein, op het duiden van de minieme nuances.
Maar het is wel goed zo. Jij het slotwoord.
Toch ben ik wel benieuwd hoeveel kinderen van GL-stemmende ouders onder contract staan bij Defensie. Het maakt het natuurlijk iets makkelijker om voor uitzending naar een risicogebied te zijn (in welke vorm dan ook) als je eigen kinderen daar in elk geval niet voor in aanmerking komen.
Sooww... bosje zoethout en een flesje wortelsap, stream aan. We kunnen, wat mij betreft, doorgaan met de voorstelling.
@vraagstaart | 05-02-11 | 13:33
Maar waar zijn die Alte Leute, de CoJoNessen, gebleven?
Laat ik ook nog onvermeld dat 's mens inzicht met de jaren groeit. Hoe meer je leert, hoe minder je weet. De discussies op GS worden niet zelden zonder kennis van zaken -nee, links naar Het Vrije Volk getuigen niet van gedegen kennis- gevoerd. Nu ja, ik heb in elk geval geen behoefte meer om te overschreeuwen in een zogenaamd discussiedraadje.
rara | 05-02-11 | 13:48
Ik gelukkig niet, maar werkelozen zijn meestal pas om 14:00 uur wakker, en jij bent al vroeger wakker.
@Hölzenbein | 05-02-11 | 13:46
Dit vindt jij vroeg? Ben je werkeloos, of zo?
rara | 05-02-11 | 13:43
Lekker vroeg wakker vandaag jochie?
@mayor_pickwick | 05-02-11 | 13:34
Tooltje van atm0s.
search-geenstijl.thruhere.net/
@Hölzenbein | 05-02-11 | 13:42
Whatever.
@winterpeen | 05-02-11 | 13:34
Tijden veranderen, ook voor Radicale AntiRacistische Actievoerders. Tegenwoordig moet je zowat lid worden van de PVV als je het huidige antisemitisme en de discriminatie op basis van geloof zat bent.
vraagstaart | 05-02-11 | 13:35
Disrespect vanwege je reactie "whatever". Whatever will in deze context zeggen 'wat maakt het mij uit wat je allemaal zegt'. "Jij vind dat dit bij opgroeiende jeugd hoort." is mij woorden in de mond leggen. Dat vind ik namelijk helemaal niet dat dit bij de opgroeiende jeugd hoort. Dat bedoel ik met "Wat ik vind is een ding, wat jij denkt dat ik vind is een heel ander ding."
*food break*
Bouche, bouchée ...
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 13:35
Even verder lezen schat.
@vraagstaart | 05-02-11 | 13:31
Tjonge jonge jonge, er verandert ook niets alhier. De aapjes proberen ruzie te zoeken met het zwitsalletje (in vermomming).
@Hölzenbein | 05-02-11 | 13:32 Disrespect? Waarom? En waar leg ik je woorden in de mond?
Che_cuevara | 05-02-11 | 13:22
Waar kun je dat zien?
Gelukkig geen bommelding.
Je weet het nooit met RARA.
ik kan alleen maar melden dat ik erbij gestaan heb en ernaar gekeken had.
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 13:25 En die laatste tegel neem ik terug. We zitten hier tenslotte op GS. ik ben ook nog ergens anders bezig #mindfuck
Het meest glorieuze en diepdroevige GeensStijlmoment: Conan de Rabarber vraagt Kouwes of hij kan dichten. Conan leidde daarmee niet alleen een geweldige avond in, hij gaf tevens de carrière van die non-valeur Nico Dijkshoorn een kickstart. In de hoedanigheid van dichtende autist met een blogpubliek was die Dijks, thans dansende beer van Matthijs van Nieuwkerk, echter goed te pruimen.
vraagstaart | 05-02-11 | 13:26
Je 'whatever' toont alweer disrespect voor hetgeen ik verkondig. Dus welk antwoord verwacht je van mij? Leg mij overigens niet (zoals zo vaak) woorden in de mond. Wat ik vind is een ding, wat jij denkt dat ik vind is een heel ander ding.
@plastic zakje | 05-02-11 | 13:29
Vroeger was alles beter. Zelfs melancholie is niet meer wat het geweest is.
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 13:25 Vandaar mijn toevoeging "als [hij] naast de persoonlijke aanvallen nog inhoudelijke scherpte liet zien"
En "mutsje" is leuk, maar dan wel tegen een persoon die hier is. Achter iemands rug om diskwalificerende teksten uiten is not my cup of tea. Sorry. Je blijkt jezelf beter te diskwalificeren dan een ander zou kunnen.
Bakito | 05-02-11 | 13:25
Vroegah, toen de bomen nog groen waren en de aarde nog niet opwarmde. Mooie tijd..
*mijmert*
@Hölzenbein | 05-02-11 | 13:20 Whatever. Your call. Jouw definitie van kattenkwaad is duidelijk een andere dan de mijne. Als ik dit had gedaan had mijn eigen vader me invalide geslagen, tenminste voor twee weken. En ik was echt geen lieverdje. Jij vind dat dit bij opgroeiende jeugd hoort. Wij worden het daarover niet eens.
Zijn we het daar dan over eens? #geenoudekoeien
Zitten ze hier nou over vroeger te ouwehoeren?
@vraagstaart | 05-02-11 | 13:18
Rabarberke? Wahahaha, met dat mutsje had ik het juist immer aan de stok. Maar goed, Jakko was CoJoNes inderdaad.
@veuve-clicquot | 05-02-11 | 13:13
Als die geld ruikt is hij er bij.
En GL geeft het gratis weg, dus.....
ben soms zeer verheugd te zien dat sommige geesten daadwerkelijk onverminderd voortleven .
@Hölzenbein | 05-02-11 | 13:20
Goed gesproken!
KPC de Bazel | 05-02-11 | 13:17
eauk ik heb van '97 in das blauwes hinein gedipt. ik kwam van die peopkleur van Fok. na die peopkleuren ben ik das blauwes gaan verwennen ...
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 13:14
Die nick is in april 2006 aangemaakt
@vraagstaart | 05-02-11 | 13:10
Nou daar moet ik niet aan meedoen, ben er pas van 2008 Trouwens wat boeit het wie eerder was. Of dat belangrijk is en of dat per definitie zegt dat je gelijk hebt.
@Centauri | 05-02-11 | 13:13
Heer, ik gaf reeds antwoord door een nick te vermelden. 'k Behoorde niet tot de kern van de harde kern, de Crixi slesj Koerbaghs, de Botte Honden, de Jakko's -ik ben verdomme zijn nick vergeten- maar ik heb menig middag en nacht op GS versleten.
Sap is helemaal opgelucht.
Omdat er over drie en een half jaar pas weer verkiezingen voor de tweede kamer worden gehouden.
Gemeentes en Provincie's zijn oninteressant.
Alles draait om het binnenhof.
vraagstaart | 05-02-11 | 12:49
Ik hoef mijn geloofwaardigheid ook niet aan te tonen. Er waren een hoop lutserts die het weer over rifapen en 'naar huis sturen' hadden en daar rept niemand om. En daarmee was de richting van de discussie wel weer duidelijk. Ongeacht of het om kattekwaad ging of niet. Maar hoe moeten we het dan noemen, crimineel gedrag? Die jongen opsluiten voor 5 jaar? Terugsturen (wat helemaal niet kan, dat toont de intelligentie van sommige lutserts). Bovendien was (althans in het filmpje) de fiets binnen 2 minuten weer terug. Ja, vroeger was dit gewoon kattekwaad en iemand die het tegendeel beweert heeft nooit een jeugd gehad en is waarschijnlijk als volwassene geboren of gewoon simpel een rascist omdat alweer Marokkaanse kinderen er bij betrokken waren. Als we dat laatste eens buiten beschouwing laten is het dan minder erg of meer erg? Dat bedoel ik maar.
@plastic zakje | 05-02-11 | 13:11 Vast. Maar van de huidige ploeg komen naast Brusselmans en Pritt toch Fuckje, Armageddon en CoJoNes toch ook wel heel dichtbij.
Als KPCdB naast de persoonlijke aanvallen nog inhoudelijke scherpte liet zien, zou ik aan mijn favoriete bitch rabarberke denken als de echte persoon achter de nick. Maar niet, dus.
We hebben hier moeite met marokkanen op het vmbo te houden, maar daar gaan we afghanen eens eventjes advocaat en politie agent maken.
Bakito | 05-02-11 | 13:16 Niet overdrijven, een half miljard.
Fijnstoffer | 05-02-11 | 12:31
Ja, heel triest. En eerder dat bijna huilende: "ik word emotioneel want weerzin tegen gedoogpartner zit diep". Maar ze zeggen toch ja, omdat het "hun" missie is geworden, zo civiel, en goed, wat hier in NL niet lukt met opleidingen gaat daar zeker en vast wel lukken. En waar hier het liefst een "cordon sanitaire" om de PVV wordt gelegd, gaat men daar onderhandelen met Taliban, en noemt dat succes.
En GL leden vreten het als zoete koek, dat misselijkmakende hypocriete.
@mayor_pickwick | 05-02-11 | 13:08
Juist. Met name in 2006 besteedde ik erg veel tijd aan GS. Was net begonnen als zelfstandige en kon ook 's nachts werken, althans, dat dacht ik, dus overdag kon ik me dan richten op de onweerstanvare behoefte om te discussiëren over de islam, de islam, de islam, moslims in Nederland, bontkraagjes, de islam en een enkele keer over het onderwijs. Slechts een enkele discussie leverde unieke inzichten op, maar de bulk bestond -dag in, dag uit- uit het betreden van gemeenplaatsen. Zonde van de tijd. Ook nu, vijf jaar later, zie ik nieuwe reaguurders dezelfde ideeën en visies uitbraken. Ik bezit geen behoefte meer om daarop in te gaan.
Zometeen weer miljarden euro richting de Amerikaanse oorlogsindustrie. En GL vindt dat allemaal maar goed. Verwarrend.
Leuk, dat afgeven op de wijze van stemmen bij het CDA-congres en dan zo de mist ingaan met je eigen "simpele" stemmethodiek.
GL +1 Vanwege de steun aan de ww coalitie tegen islamterreur. (PVV = laf.)
GL -1 Vanwege de steun uit roze links voor pedopartij standpunten.
En wie zegt dat de getalletjes niet simpelweg ingetoetst werden door die faalbril?
Met een gekleurde kaart wapperen is toch wel een stukje minder fraudegevoelig.
dopinie | 05-02-11 | 13:09
Nou de vraagstelling was ook zo dat ik denk dat 25% verkeerd heeft gestemd.
Omdat die kale achter die tafel de vraagstelling, anders dan op het CDA congres niet toelichte.
vraagstaart | 05-02-11 | 13:10 En de oorzaak is gevonden: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/09/...
Het zal binnenkort wel wéér gebeuren.
Waar is Femke als je ze nodig hebt
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:50
Maar ff serieus: als je hier al eerder zat dan ik kennen we elkaar of was je al weg voor september 2004?
vraagstaart | 05-02-11 | 12:54
zwijgen=goud vraagstaartje.
@Che_cuevara | 05-02-11 | 13:06
Bij GL ???
Creaguurder | 05-02-11 | 10:35
Dikke audi's en mercedessen rijden af en aan om de hippies en uberhippies en superieure hippies en gütmenschen op bestemming te droppen.
niet gezien de echte groenlinkser komt met de trein en de ov fiets.
vraagstaart | 05-02-11 | 13:10
Dat was Fleishbaum zelf natuurlijk.
winterpeen | 05-02-11 | 13:09
Maar het is wél gratis!
@rara | 05-02-11 | 13:05
Nu heb je me... Nope, ik verricht wat suffe administratieve werkzaamheden en beluister tegelijkertijd het GroenLinks-congres. Voordat je het weet plaats je tevens wat vluchtige reacties op Joop en GS.
@Che_cuevara | 05-02-11 | 13:05 Yup. Met "onder andere". Whatever, als we wedstrijdjes gaan houden wie hier het eerste was als reaguurder....
Zo nu fijn een half uur in de rij voor een broodje en een beker melk.
En wie zegt dat de getalletjes niet simpelweg ingetoetst werden door die faalbril?
Met een gekleurde kaart wapperen is toch wel een stukje minder fraudegevoelig.
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 13:02
It's all in the name... Hij bazelt.
KPC de Bazel | 05-02-11 | 13:03
Bovendien worden de discussies zoals u eerder opmerkte dodelijk vermoeiend. Bij praktisch elk onderwerp kun je zo de argumenten van 5 jaar geleden nog copypasten. Je ziet het ook op andere sites zoals de fokfrontpage. Keek er voor de grap weer even maar je ziet bijna geen bekende naam meer van vroegah, bijna iedereen lijkt afgehaakt.
En dan gaan we nu over tot het moment van de dag: Het uitgebreid (biologisch?) lunchen op de kosten van de belastingbetaler! Eet u smakelijk!
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 13:03 Daar denk ik anders over. In 2004-2005 reaguurde ik me de tiefus, toen een paar jaar nauwelijks, vanaf medio 2008 bij vlagen weer heel vaak. Nu ook, over een paar maanden is het weer over. Houdt het vers en bovendien wil je niet steeds in herhaling vallen, als PVV tocqie zijnde.
Dat is dan weer het leuke van GL, die vernieuwen constant. Het ene moment zijn ze tegen terrasverwarmers, dan weer tegen tuintegels. Kijk, dat houdt het levendig.
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 12:59
Dat zijn echt wel wereldproblemen. daar moet echt iets aan gedaan worden.
Dit kan echt niet
KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:59
Thanks,wel betalen he?
stipt ...
@veuve-clicquot | 05-02-11 | 12:59
Dagobert Duck?
veuve-clicquot | 05-02-11 | 12:59
Dat is nou clown Tibi. Een zeer vooraanstaande woordvoerder van GL.
@vraagstaart | 05-02-11 | 13:03
Wel de nick die hij doorgaf
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 13:03
Je loopt te vervelen omdat je geen tijd hebt? Kun je dat uitleggen?
@vraagstaart | 05-02-11 | 12:58
'k Vrees van niet. GeenStijl is leuk voor enkele jaren, maar wie meer dan drie jaar inhoudelijke comments blijft plaatsen, heeft in elk gevaal geen werk, dus geen leven. Een serieuze discussie kost gewoonweg te veel tijd.
KPC de Bazel | 05-02-11 | 13:03
Het verveeld mij na enkele jaren nog steeds niet.
KPC de Bazel | 05-02-11 | 13:03 En als je dan geen serieuze discussie kunt voeren/winnen dan begin je maar over iemands moeder? Zwaktebod.
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 13:02
Neen, u ziet de crack zijn vernietigende werk doen.
@veuve-clicquot | 05-02-11 | 12:56
Het moet eerst langs de server van GL.
Die controleert of de stemming in overeenstemming is met wat vooraf beslist is en zo nodig aangepast.
Dat duurt ff
@Che_cuevara | 05-02-11 | 13:01 Da's niet zijn eerste nick volgens mij.
@Prof. D.A.H. Vintik | 05-02-11 | 12:58
Ja, Bassie komt ook nog.
Het is toch een circus
@vraagstaart | 05-02-11 | 12:58
'k Vrees van niet. GeenStijl is leuk voor enkele jaren, maar wie meer dan drie jaar inhoudelijke comments blijft plaatsen, heeft in elk gevaal geen werk, dus geen leven. Een serieuze discussie kost gewoonweg te veel tijd.
Het gaat zoals verwacht werd.
Wel een goeie congresvoorzitter trouwens.
@vraagstaart | 05-02-11 | 12:54
Mooi he dat tooltje
PC de Bazel | 05-02-11 | 12:59 Jij praat ook al dubbel, het begint altijd met de sch, die is het moeilijkste wanneer je aan de drank bent.
@vraagstaart | 05-02-11 | 12:54
murdockyoufool reacties bekent vanaf 27-2-2006
Lekker *kuch* betrouwbare elektronische stemprocedure.
Ook altijd gemakkelijk achteraf te controleren.
Echt iets voor Afghanistan. Karzai zal er blij mee zijn.
@1%biker | 05-02-11 | 12:53
Mijn ouders zijn te dronken om boodsshappen te doen. Je moeder doet je echter de hartelijke groeten.
Ondertussen zijn er ook andere problemen in de wereld: twitter.com/gpdcairo/status/3361836067...
wie is die looser met dat mickeymouse shirt op de eerste rij?
Het is wel een Groen Links servert hè, van 2Switch. Die moet je even de tijd gunnen.
Met stembriefjes kun je moeilijker frauderen dan met dit gepruts. Vraag George Bush en zijn broertje in Florida. Ik ga het bos in.
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:54
Ahaa! Okee. Nou kan ik de teksten ook plaatsen. Maar je kunt veel beter dan dit, tenminste: dat deed je wel. Ga je de moeite weer nemen?
leuk een ontkennende vraagstelling - altijd lastig ...
@Jackanders | 05-02-11 | 12:53
Straks schijnt er nog een surprise act te komen van Willem Waterreus uit Waddinxveen.
Allemaal de schuld van 'rechts'.
Groenlinks en techniek. Altijd moeilijk..
de contjoeter is kapoettski
Heb alle vertrouwen al verloren in een eerlijke stemming ... hoe zo duurt het electronische manipuleren eh stemmen tellen lang
Het stemmen gaat over hoelang het wenselijk is dat je in de rij staat voor de lunch.
Hahahaha dit is zo pijnlijk... Heerlijk.
Een hippe bril die het presenteert en een Apple die de admninstratie doet? Hou maar op.
En dan commentaar hebben op het CDA..... Wat een sukkels.
genieten dit
@rara | 05-02-11 | 12:52
Onder meer begonnen als murdockyoufool. So, sue me.
Fail "Wij gaan niet moeilijk doen met gekleurde papiertjes......"
Ik kijk even, maar het is nu al puinzooi met stemmen.
'Dan doen we het met kaarten'. Ik kom niet meer bij.
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:50
Maar ff serieus: als je hier al eerder zat dan ik kennen we elkaar of was je al weg voor september 2004?
Verbod op tv's met ambilight!????? WTF, als het niet zo droevig was lach je je toch deaud om zulke achterlijke mongeaulen.En daar dan ook nog 2 uur voor uit trekken.
Tss die stemkastjes zijn geprogrammeerd door de CIA.
Tòch nog een vleugje CDA- congres, leuk heur!
Toch een stemfail. Daar sta je dan met al je kastjes en laptops en beamer.
Lekker groen ook in de recycling.
KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:50
Ik ben u meer als zat,zijn uw ouders nu nog niet thuis van de boodschapjes?
Er wordt geschreeuwd.
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:50 Oh wow.... mag ik nou je handtekening?
@veuve-clicquot | 05-02-11 | 12:45
Als het maar kort is
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:50
Als jij al zo lang reaguurt dan was jij vroeger onder een andere nick bekend. Welke?
Ik zie allemaal wereldvreemde wereldverbeteraars..
haha, bij groenlinks hebben ze een stemmentellercomputer die op windmolenenergie draait.
Whahahahahaha, 'wij bij GroenLinks gaan niet ingewikkeld doen met stempapiertjes... ow wacht.. de kompjoeter doet-ut niet!' ROFLLOL!
Bedankt voor de bomen! Een boswandeling overtreft ieder polletiek partijtoneelspel, zeker dat van het ooit idealistische, maar nu volledig gecorrumpeerde partijtje van mevrouw Slap.
L'histoire se repete..
Wat is er trouwens aan de hand met het inloggen op GS? Ik kreeg ineens een mededeling mbt veel reaguren en opnieuw inloggen of registreren.
stemkastjes fail
De stemapparaten zijn in ieder geval al tegen ...
@Che_cuevara | 05-02-11 | 12:49
Via proletarisch winkelen verkregen, uiteraard.
@vraagstaart | 05-02-11 | 12:47
Hahaha, ik reaguurde hier reeds toen jij, Kouwes parafraserend, nog in de kudt van je moeders kut zat. 'k Heb alle onderwerpen wel beschreven en besproken; op een gegeven moment dient GS alleen nog ter ontspanning. Bovendien kenmerken PVV-tocqies zich door het eindeloos afdraaien van hun riedeltje.
@vraagstaart | 05-02-11 | 12:47
Veel meer hoef je van hem niet te verwachten, 2 tegels na zijn schelden weet hij al niet meer dat hij aan het schelden was.
Ik denk Alzheimer en daarmee dus zelf babyboomer
necrosis | 05-02-11 | 11:21
En die van de PVV rijden allemaal in schone Flintstone auto's? Niet verwonderlijk voor een partij uit het stenen tijdperk.
@Hölzenbein | 05-02-11 | 12:47
Met alle respect, maar ik denk niet dat je aan geloofwaardigheid hebt gewonnen na je tegels gisteren over "kattenkwaad" bij de mishandeling van dat meisje door een roedel prachtjongeren. Was dat emotie of meende je dat nou echt?
@rara | 05-02-11 | 12:47
Waarschijnlijk nog niet betaald ook
Het lijkt spannend maar het is het niet.
Ik kom er net in. Complimenten voor dit stukje, heer Quid.
Bertje Beerdink, wie kent hem niet....
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:45
"Bek dicht, ouwe vampier, kutbabyboomer, flapdrol"
Nee dat is geen schelden, dat zijn koosnaampjes. Toch?
@Che_cuevara | 05-02-11 | 12:44
Kpc de bazel heeft laten zien wat hij waard is. Een scheldwoordenboekje, dat voor een euro bij de Slegte te koop is.
Niet elkaar bashen! GL moet gebashdt worden.
@Krachtmeester
Meer autoriteit uitstralen.
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:43
Goed bezig. Wanneer mogen wij de eerste inhoudelijk sterke tegel van u verwachten? Of is dit het wel?
Zo. Blij. Geen. Groenlinkser. Te. Zijn.
Wat een vooringenomen treurige bende.
necrosis | 05-02-11 | 11:21
Zullen we het dan maar eens niet over die clowns van de PVV hebben, wormencorpus?
@Che_cuevara | 05-02-11 | 12:41
Dat is een motie van treurnis waard.
Er moet onderscheid zijn tussen statie en Stasi.
Dat dient zij te beseffen.
Che_cuevara | 05-02-11 | 12:44
Of gewoon een troll die genegeerd dient te worden.
@Che_cuevara | 05-02-11 | 12:44
Volgens mij heb je mij niet alleen zien schelden, is het wel?
Zou het als dameskappert verboden zijn GL-leden te knippen ?
Niettegenstaande het algehele dassenverbot bij GL, vliegen de pochetten je om de oren, dat dan weer wel.
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:43
Iemand die alleen maar kan schelden is geen vlieggewicht, dat is een nobody
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:43
Je vergeet te schelden.
@rara | 05-02-11 | 12:41
Eerder een typecursus.
@Che_cuevara | 05-02-11 | 12:40
Alleen een intellectueel vlieggewicht als uzelve houdt zich op een blog bezig met hoe hij overkomt.
Ze hebben daar ook een twitterwall met hashtag #toekomst
Trollen 2.0 zeg maar.
Norrit Juijens.
@veuve-clicquot | 05-02-11 | 12:39
Klaar maken? bah vieze meid
Het woord 'pantserdivisie' wordt weer eens uitgesproken alsof er doodshoofden op geschilderd staan: 'PFhanTSRdiFieSie!'
@Fijnstoffer | 05-02-11 | 12:39
Dat komt omdat ze eigenlijk niet weet wat diplomatie is
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:38
Wat dat "niet hiet' betreft kan ik u van harte een spelling checker aanraden.
Earring guy is back.
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:38
Dat doe je dan ook niet. Indruk maken bedoel ik
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:38
U heeft een scheldwoordenboek gekocht?
@veuve-clicquot | 05-02-11 | 12:38
Daar zag ze niet naar uit, die betaald nog met kwartjes
Jolande gaat zich klaar maken ?!?!
@Krachtmeester | 05-02-11 | 12:37
Zijn er nu 2 mariko's bij? nee toch
Mariko heeft een krachtige g en een goede r die kort rollend is. +1.
Alleen de t in diplomatie doet een s. -1.
Mariko toont best veel emoties.
Maar dat mag, na een bevalling van een tweeling.
Ik hoor het al, post natale depressie.
@rara | 05-02-11 | 12:35
Ik ben niet hiet bezig met indruk maken, flapdrol.
@Che_cuevara | 05-02-11 | 12:16
Heeft die ook al de OV-chips-kaart gehackt?
@vraagstaart | 05-02-11 | 12:35
Dat de server in huilen is uitgebarsten
Krachtmeester | 05-02-11 | 12:37
En een applaus dat ze kreeg voor die uitzonderlijke prestatie.
Denk aan je hechtingen meid!
Ah, vandaar diejen dikk'n kop, Mariko.
Mariko is net bevallen van een tweeling en vandaag voor het eerst buiten.
Dat u het weet.
Kuttelijn, FapFap.
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 12:34
U komt erg wijs over, met uw creatieve gebruik van scheldwoorden...
@Krachtmeester | 05-02-11 | 12:21
Die krijgen ze niet, die dassen zijn niet te verkopen
De streaming video heeft het hier opgegeven. "Only so much bullshit can be relayed, sorry."
Weet iemand wat die melding betekent?
@Links om | 05-02-11 | 12:21
Daar moet je toch mee uitkijken, voor je het weet heb je het GL-virus te pakken en da's gevaarlijk
ah, groenlinks steunt de missie in afghanistan, omdat die afghanen mooi als wisselgeld gebruikt kunnen worden voor het invoeren van het ecofascisme in nederland.
Bokko | 05-02-11 | 12:31
Bij GroenLinks zit echt een aantal aardige en oprechte mensen.
Hardcore baantjesjagers die niet gristelijk zijn en dus niet bij het CDA terecht kunnen, solliciteren bij D66.
Pardon, parallellen. Bek dicht, ouwe vampier, kutbabyboomer.
Allemaal gemanipuleerde sprekers bij GL.
HANS!
Ik zie paralellen met Egypte... fuck me, wat een sneue rukker.
Wel een lekker wijf net. Met nog een helder verhaal ook. En binnen de tijd. Top!
Nu weer grijze zeurdert. Jammer.
@sjongejonge123 | 05-02-11 | 12:26
+1
Ze zei het echt. Best wel gewetenloos. Maar ze zei het zo omfloerst en met een glimlach, dat het tot niemand doordrong.
Aanwezigen: Jolande is oké, olé, olé.
Lekker hert-alert!
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen GroenLinks en D66?
Het klapvee achter de buis om te zien hoe geweldig die gasten toch zijn. Je zou er bijna op stemmen ...... hahahaha ...... dream on.
leuk zo'n polsbandje. beschermd ook echt teggen die bermbommen.
'Politieke psychologische schade'. Geniaal gevonden.
Ze zei het dus al, Jolande Sap. Als ze het kabinet naar huis had kunnen sturen door nee te zeggen, had ze nee gezegd. Tot zover het gewetensvolle, principiele.
Verder wordt het echt een geweldige missie, er worden advocaten opgeleid, en agenten! Er wordt met Taliban onderhandeld, een betrouwbare handelspartner.
En de GroenLinksleden klappen, en huilen van emotie. Emotie, van weerzin tegen die afschuwelijke gedoogpartner. Die radicaler dan Moslimbroeders en Taliban samen zijnde PVV.
Door de zijdeur Afghaan, deze sprekerT.
respect, normen & waarden, integriteit. muhahaha. groenlinks nog meer machtsgeil dan het cda.
OMG, het is Peekhair Saturday! *naar ultrastrong gel grijpt*
Is de inbreker die alle GroenLinks-dassen heeft gestolen trouwens al aangehouden ?
Ik heb wel gevoel dat op zo congres meer te neuken is als bij de SGP,CU of CDA .. En ook nog om de milieuberg klein te houden, zonder condoom.
Zaterdag toppppperrrrr.
@Krachtmeester | 05-02-11 | 12:17
Blij dat je heet ff vertaald
Als ik een zeikwijf moet uitbeelden, dan zou ik deze vrouw naar voren schuiven. (inclusief bijbehorende zeikstem en intonatie)
Vooruitgank.
Hierg.
Krutiek.
Nafo.
Haanden.
Iek ben blai.
Hey, oma is er ook.
De crisiskaravaan spreekt.
het aantal postjespakkerts bij het partijcongres is denk ik zo'n 99%. nu heb je die miep van ontwikkelingsmaffiabedrijf novib weer.
@Krachtmeester | 05-02-11 | 12:14
En dat is GL ten voeten uit. Toch?
Wat een verbeten spreekstijl heeft die Diederik.
En daarom Groen Linksers....
Er is één ding dat ons bindt GroenLinksers: we hebben allemaal een coach.
Is er alhier geen topic over het verschrikkelijke Europa, meer specifiek Duitsland en Frankrijk, verschenen met betrekking tot het economisch beleid? Als ik zoiets hoor -'Brussel belsist over pensioenen en salarissen'- dan zou geneigd zijn in de armen van de VS te rennen, hoewel de VS ook pro-EU zijn. Maar goed, al is het maar om oppositie tegen Merkel en Sarkozy te kunnen voeren.
LOL! Deze spreekster dient een motie voor GEEN MENING in! Whahahahahahahahahahahahahahaha.
Henna-alert!
necrosis | 05-02-11 | 11:11
Die verpakkingstax hebben ze er 3 jaar geleden al door gedouwd.
Wat dat al niet heeft gekost aan administratie, controles, aangiftes etc wil je niet weten.
En Groen Links wil dat zelf ook niet weten.
Groenlinks gaat steeds meer op CDA lijken; nee zeggen, ja doen. Och, wat is dat pluche toch lekker, ook voor GL, de zogenaamde idealisten. Maak toch een statement, nu het kan!
@FreshClash | 05-02-11 | 12:09
Hij lijkt op Bromsnor zonder uniform.
@FreshClash | 05-02-11 | 12:09
Da's de man van de catering
@ zeg maar jansen | 05-02-11 | 12:05
Van Fair Trade uiteraard.
@Diny in Bikini | 05-02-11 | 12:08
Hier geen probleem loopt prima
Diny in Bikini | 05-02-11 | 12:08 Ik kan het prima volgen hier. Ligt het aan je computer?
Wie is die snor die daar zo zelfingenomen staat te leuteren?
winterpeen | 05-02-11 | 12:07
O *seculier* wat heb ik weinig zin in de Grote Geertshow.
@Krachtmeester | 05-02-11 | 12:06
Dat hij hem dan maar gauw terugflitst.
Die man kan deze tijd echt niet aan
Ding blijft maar haperen en zegt nu 'toegang geweigerd'.
Kut Politiek24
Gelukkig hebben we maandag weer vuurwerk.
Met Geert.
De voorzitter van GroenLinks is zojuist met de teletijdmachine van professor Barabas vooruitgeflitst uit de jaren '80.
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:50
Allemaal BANG om niet meer bij de groep te horen. Het zijn zwakke, niet autonoom denkende mensen. Dat blijkt wel uit het feit dat ze hun mening als een blad aan de boom omdraaien wanner de groep van mening verandert. Dat is een teken van zwakheid maar zelf kunnen ze dat niet onder ogen zien. Daar zijn ze te labiel voor. Dat is een belangrijk kenmerk van linkse mensen. Angst om buiten de groep te vallen is wat de linksmens beweegt. Dus kakelen ze precies na wat er van hun verwacht wordt.
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 12:05
en gerecycled
Die Tofik, die wordt handtastelijk.
Die wordt echt niet weggestuurd, krijgt een staande ovatie.
"de return of the Beatles?"
Fijnstoffer | 05-02-11 | 12:04 Een katoenen hemd, ongebleekt.
Die voorzitter is flink in z'n hemd gezet. Ze heeft haar spreektijd onrechtmatig verdubbeld, en hij liet het begaan. En ze krijgt nog extra veel applaus ook.
@Che_cuevara | 05-02-11 | 11:59
Grappig. Het zit in zijn aard (de vorm van het ei) bestorven.
grote haas | 05-02-11 | 12:00 Borsten waarschijnlijk, geen vijgen. Jolande is immers geen vijgenboom.
missie begroot op 500 miljoen, daadwerkelijke kosten keer 2 = 1 miljard.
Agenten op training begroot 1000, daadwerkelijk zal het ongeveer de helft zijn.
1.000.000.000 / 500 agentjes = 2 miljoen per stuk... Maak me gek, met alle tekorten hier lokaal in 0031.
Jolande weet echt niet van ophouden.
Dat is ook een tactiek natuurlijk, zolang spreken tot het congres is afgelopen en dus geen stemming.
Slimme meid die Sap
Ze is wèl preuts, die Sap. Heeft een sjaaltje over haar spleetje gehangen. Nou ja, SPLEETJE, wat zal er zitten... paar uitgedroogde vijgen, denk ik.
@Fijnstoffer | 05-02-11 | 11:56
Precies:
www.business-it.nl/files/balkenendeiv....
@necrosis | 05-02-11 | 11:56
make-up en make-over ook, en daarbij zijn die nog nutteloos ook
*katoenen hemd&broek aantrekken doet*
*deodorant snel wegspoelt met washandje*
*tofublokjes met NL vlaggen prikkertjes neerzet*
NOT
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:55
Eerder over de prijs van minderjarige jongetjes
@ Che_cuevara | 05-02-11 | 11:54
Zeker.
Ook zo'n figuur als Balkenende is een bewijs daarvan.
Dat worden LPF taferelen bij het Groen Slinks congres.
Jackanders | 05-02-11 | 11:56 Yeah man, they tolks a different language.
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:55
Dan kun je eer gif op innemen dat die de pan gaan uitrijzen
@Kutsnob | 05-02-11 | 11:14
Precies. Het ligt niet aan de kwaliteit van het onderwijs. U doet daarmee een heleboel enorm bevlogen leraren op zwarte scholen enorm tekort. Wat vooral belangrijk is om te weten is het gedachtegoed van veel allochtonen ten aanzien van Nederland en Nederlanders. Dat los je niet op met scholing en werk. Dat gedachtegoed is nou precies de reden waarom ze niet niet gemotiveerd zijn. En aan dat gedachtegoed doen we niets. Daar ligt de basis voor de problemen en daar moeten we ons op richten. Al die kopjes thee helpen echt geen ene mallemoer. Als mensen niet willen dan willen ze gewoon niet. Dan helpt maar één ding en dat is om dat negatieve gedachtegoed (niet mee willen doen) te sanctioneren en hard aan te pakken. Het is dat gedachtegoed dat ervoor zorgt dat autochtone Nederlanders helemaal kaal geplukt worden om niet willenden te onderhouden en niet alleen onderhouden maar ook nog om zinloze projecten te financieren of beloningen uitdelen aan negatievelingen (tuig in "kanswijken") wanneer ze beloven geen rotzooi te trappen. Wees toch in godsnaam niet zo naïef om te denken dat ze enige achting hebben voor de mensen aan wie ze iets beloven want dat zijn in hun ogen varkens. Die belofte is daardoor niets waard. Het gedachtegoed, de cultuur zorgt ervoor dat ze niet mee willen doen, arm zijn en een enorme belasting zijn voor de Nederlandse samenleving en niets anders! Het is hoog tijd dat iedereen dat inziet.
@Che_cuevara | 05-02-11 | 11:47
GroenLinks en "groen"?
Ik vraag me af hoeveel CO2 het gekost heeft om die laatste verkiezingsposter van Femke te (laten) maken, incl make-up & make-over.
Zal ik eens een "groene" mening in de groep gooien?
"Verkiezingsposters drukken is slecht voor het milieu*
Tolks?
KPC de Bazel | 05-02-11 | 11:55 Over de prijs van de geestverruimende middelen.
@KPC de Bazel | 05-02-11 | 11:53
Ik hou wel van stoute meisjes
Niet de stekker, niet de stekk.. neeeeeeeee!
Onderhandelen met de Taliban.... Ik huil weer.
KPC de Bazel | 05-02-11 | 11:52 Een utopie, voorlopig.
@Fijnstoffer | 05-02-11 | 11:53
Goed spreken maar niks zeggen is ook een kunst
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:52
En zo krijg je de zaal dus vol.
Slim van GL, Maar dat is dan ook het enige slimme van GL
Elke keer als Jolande het woord 'keihard' uitspreekt, smelt ik weer een stukje.
Zij is gewoon echt heel lievv.
Jolande kan goed spreken. Maar het blijft toch een stel gekkies.
www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
Nee, godver godverdommem, ik rond niet af, ik ben stout!
Geen Piet Hein 'Sharia moet kunnen, geen verkiezingen op Aswoensdag, smèèèlende godslastering' Donner. Geen Zero 'ik vind het een goed idee maar dat kunnen we niet verkopen, ik sla de barman op z'n bek, ik verraad mijn eigen fractieleider' Brinkman. Heerlijk.
Che_cuevara | 05-02-11 | 11:51 "Gratis Koffie". Denk ik. En dat trekt zwervers aan. Je ziet dat aan het onverzorgde uiterlijk en vettig haar.
@Krachtmeester | 05-02-11 | 11:50
Als ze die hebben aangekondigd is de spreektijd al om
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:50
3/4 weet niet waar ze zijn, er staat buiten een bord: "Gratis Toegang"
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:46
Interessant. Zullen Femke en Jolande toch ook wel doen?
Na de pauze zal Ineke van Gent-Koppejan-Ferrier het congres de dissidentendraaidans leren.
Gejuich over een missie waar het grootste deel van de aanwezigen tegen was, een week geleden.
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:46
En zo gaat er niks verloren.
Doen ze toch nog goed werk
Het besluit deed pijn. Echt pijn.
Maar er was ook blijheid.
Een soort van blijpijn, qua emoties.
@necrosis | 05-02-11 | 11:41
Dan worden ze pas echt "groen"
Fijnstoffer | 05-02-11 | 11:43 Ik ben wel eens uit pure nieuwsgierigheid zo'n winkel binnengelopen. De wasmiddelen en zo zitten er in een soort van tapconstructie, je moet zelf flessen meenemen. De groente gooien ze niet weg, die wordt, indien onverkocht, door het ongedierte wat er al in zit zelf opgegeten. Heel natuurlijk allemaal.
En toch zou ik met mijn eigen bloed tekenen voor een regering tussen VVD en GL onder Sap. Geen relipsychoten meer, geen complete tocquevilles (ook wel PVV'ers geheten)... heerlijk.
@Krachtmeester | 05-02-11 | 11:27
En waar blijft de daadkracht?
@Ratzing. | 05-02-11 | 11:26
Maar ze zijn nog niet gedeeld
Jolande dient een combinasiemoossie voor een pooliessiemissie in. Dussssss.
@doenormaal! | 05-02-11 | 11:43
Jij snapt het, je mag zo naar binnen.
Of je dat wil is een tweede natuurlijk
Dit is pas milieu bewust zijn:
www.depers.nl/beeld/w400h266/2009/2009...
@ zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:40
Goh, dat je dat allemaal weet. GLers in de familie?
Die shampoo breekt wel trouwens erg snel af; nog voordat het op het haar wordt gesmeerd dus.
@Che_cuevara | 05-02-11 | 11:08
Vandaar dat keurmerk. En ja natuurlijk een boom planten in de tuin i.p.v. stoeptegels! Voor de egeltjes....
Namens de afdeling Lothlórien willen wij vragen om meer respect voor onze Elven.
De Mensen en de Dwergen zijn alleen maar met emoties bezig, terwijl wij Elven die niet hebben. Daarom deze motie voor respect voorzitter.
@winterpeen | 05-02-11 | 11:30
Doordenkertje: Sap mag blijven, zolang GL maar verdwijnt!
Overigens zou ik het toejuichen als Rutger met zijn roze plopkap as we speak op bezoek gaat bij Kaakklem om eens te kijken hoe Groen ze momenteel is.
deministerpresident | 05-02-11 | 11:39 Youp trapt dus een open deur nog maar eens in.
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:34
Vergeet de A7 niet... tijdwinst van 4 minuten.
*WooHooo*
Anyway... mijn boete is een paar tientjes lager als ik daar met 150 km/h voorbij blaas.
Zweverig + naief = Groen links
Fijnstoffer | 05-02-11 | 11:38 Dat deed ie, met biologisch afbreekbare shampoo. Uit de natuurwinkel en gehaald in een van thuis meegebrachte fles.
@Boomschade | 05-02-11 | 11:19
Je mist wel een hoop humor
Groot applaus voor Solande Jap. Beatlestaferelen.
Juichend ten onder..
Stukje uit de column van Youp van 't Hek deze week:
Nog zoiets saais: dit weekend is er een partijcongres van GroenLinks. Jolande Sap krijgt het daar zogenaamd zwaar vanwege haar steun aan die ridicule missie naar Afghanistan. Maar iedereen weet op voorhand al dat het gewoon goed afloopt met Jolande. Dat weet Jolande en dat weten alle leden van die katoenen Greenpeace-tasjespartij. Jolande krijgt het helemaal niet zwaar. Toch zullen alle macrobiotische baarden en onbespoten groentevrouwtjes na afloop zeggen dat het een goed congres was. Al die sukkels zijn blij dat ze hun woordje mochten doen en gaan daarna weer lekker op huis aan. In de trein terug roemen ze de scharreleiersalade en het dwars gebakken zuurdesembrood die bij de lunch geserveerd werden. Zelfs de yoghurt was links gedraaid.
Die jongen mag zijn haar wel eens wassen.
Jackanders | 05-02-11 | 11:37 Ah, jou valt dat ook al op.
Het was zo saai,mijn kijktijd is hooguit een kiemplantje waard.
@1%biker | 05-02-11 | 11:24
Maar Job is niet van GL en verder wat lion@night zegt. Daar heeft hij wel de nodige connecties voor
Pippi is de ijzerdraadjes vergeten.
Groenlinksers hebben bakkebaarden en paardestaarten, allemaal.
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:20
Maar als ze "blauw" zijn is raak schieten natuurlijk wel wat moeilijker
necrosis | 05-02-11 | 11:34 Op krikjes en stapeltjes stenen. Want het zijn wel echte doe-het-zelvers.
5 februari 2011 gaat de geschiedenis in als de Dag van het Containerbegrip, markeerstift mijn woorden.
Maar gaan ze ook iets doen aan het uiteendrijven van de continenten.
Dat is ook niet goed voor het milieu, want als je naar Amerika vliegt moet je elke keer wel ietsje verder en dat kost weer extra brandstof en da's dan weer niet goed voor de CO2 uitstoot.
Iemand een motievoorstel?
KPC de Bazel | 05-02-11 | 11:32 Hé, met 130 over de afsluitdijk, daar win je over de hele lengte van die dijk wel een hele minuut mee. Zeg nog maar eens dat ze nog niks gedaan hebben.
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:25
Een plas olie eronder?
Da's milieuvervuiling, en daar is GL toch tegen?
Of geldt dat niet voor hun achterban?
*voorstander is van olieleksensor en bijbehorende boete*
We hebben wel een ding bereikt bij GL.
Ze zijn murw.
respect respect respect... blablabla. poppenkast. Lekker naar buiten.
Respect.
Echtheid.
Integriteit.
Jahaa, dit Kabinet moet ten einde wordne gebracht.... Het Kabinet heeft nog niets mogen verrichten, maar het MOET stoppen met wat het doet....
*schokschouderend huilt*
Twee weten meer dan één, dat zie je maar weer.
Ik begrijp uw emotie congres - dat moest ik namelijk van mijn coach zeggen.
winterpeen | 05-02-11 | 11:30 Natuurlijk mag Jolande blijven. Er is geen andere idioot te vinden voor die functie.
Lekker semi intellectuele links gekkies kijken met een bak koffie op de bank. Niemand neemt deze groene wereld verbeterende multicul freaks serieus. Zij denken zelf van wel Whahahahahahahaha.
Rubberen ruggengraten congres.
Sap mag blijven dat weet ik nu al.
The reality on the ground mensen. We found the reality on the ground!
Groundpolitics is back!
@1%biker | 05-02-11 | 11:24
een vliegend tapijt.
;)
Ok, het is vandaag partijcongres-dag.......... maare het is belachelijk hoeveel media-aandacht een partij met fucking 11 zetels krijgt. Genoeg = genoeg want vol = vol.
Emoties.
Passie.
Bevlogenheid.
@1%biker | 05-02-11 | 11:24
Misschien moet hij eens proberen te vliegen op een theeblaadje.....
Lekker semi intellectuele links gekkies kijken met een bak koffie op de bank. Niemand neemt deze groene multicul freaks serieus. Zij denken zelf vanwel Whahahahahahahaha.
De verwording van de Democratie.
Achteraf lullen als de kaarten zijn geschud.
necrosis | 05-02-11 | 11:21 Zowel een Prius als een oude (zelf hebben ze het over een klassieke) Mercedes is heel hip. Net zoals barrelbakjes die afgekeurd zijn voor ME-taken vaak te vinden zijn bij kraakpanden. In desolate staat vaak met een flinke plas olie er onder.
@Che_cuevara | 05-02-11 | 11:18
Nee, da's Guusje (Glaasje) en die is van de PvdA, je weet wel: van de "ik rij dronken in mijn auto en gooi de bekeuringen door de versnipperaar".
@ zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:21
Objectief gezien weet ik dat niet. Maar de kans dat je gelijk hebt is > 50%.
Overigens, wat ziet die kale freak Paulus er vreemd uit met z'n opzichtige oorbellen. Yakkes.
LOL@Krachtmeester | 05-02-11 | 11:11
Soldaten zijn hele enge mensen, die niet zoals jij en ik naar de w.c. gaan en kinderen hebben en boeken lezen. Soldaten zijn eigen een soort ongeleide plastic poppen die de wereld elk moment kunnen affakkelen. Politeagenten deugen daarentegen wel - zie ook Egypte.
necrosis | 05-02-11 | 11:21
Hoe zou Job zich dan moeten verplaatsen?
Op een kameel?
Hölzenbein | 05-02-11 | 11:00 Oh, ben je er weer? Moest je niet live aanwezig zijn daar?
En na het congres een militaire parade. 'S avonds een feestje voor de partij bonzen. Dat maakt de dag compleet voor groen links.
Sap lacht als een boer met kiespijn.
Fijnstoffer | 05-02-11 | 11:20 Met kleren aan dan.
@Hölzenbein | 05-02-11 | 11:00
Weer last van houtworm?
GL is een optimistische, maar tevens overbodige, partij.
Hoe serieus kun je een partij nemen als milieu een belangrijk aspect is en vervolgens "frontvrouw" (Femke) rond gaat rijden in een ecologische ramp genaamd Prius.
Nog los van het feit dat ze een oude en vervuilende Mercedes op de oprijlaan had staan.
Als GL echt zo milieubewust was, dan gingen ze allen op de fiets.
Het feit dat ze uberhaupt een auto hebben zegt genoeg over hun idealen....
Fijnstoffer | 05-02-11 | 11:19 Klauwhamer, ja, dat past wel.
In sterk gedimd licht ziet Jolande er best goed uit.
Che_cuevara | 05-02-11 | 11:18 Politieblauw, meer blauw op straat. In Kunduz dan.
Karel van Broekhoven, melden!
Toch geen probleem als ik niet kijk hé? Hoor de uitslag wel in de loop van de dag.
@ zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:16
Femke was laatst op TV te zien met een grote klauwhamer die ze van Rosenlüller had gekregen. Die hadden ze dan toch kunnen inzetten?
Wat lijkt die gozer trouwens op Lucassen. Zou het z'n broer zijn?
@necrosis | 05-02-11 | 10:59
Dacht eerder aan marineblauw
"Gaat u buiten af en toe zwaaien naar de mannen van Voorpost".
Hij heeft wel humor.
Fijnstoffer | 05-02-11 | 11:15 Er was geen gerecyclede hamer beschikbaar.
"biologisch afbreekbare maatpakken"
Da-vink wel un moojuh.
Alleen ik weet niet of die al bestaan. Het aardige is dat in de confectiemode een afbreekbaar colbertje wel bestaat. Trouwens de sokken die ik aanheb ook. Een heul slimme Fransman (of Italiaan, moet ik weer even checken) heeft een methode bedacht om stof te weven van bamboe. Na een behoorlijk ingewikkeld proces, maar het werkt.
Overigens weten we nu wat voor een mens Jolanda Sap is met haar opmerking dat ze nu "leiderschap kon tonen" Doodordinaire machtshonger die zal leiden tot de dood van enige soldaten. Succes mevrouw Sap. Tatoeëer bij ieder dode maar een kruisje (of zo) op uw voorhoofd.
Ave, Evocatus
Een voorzitter zonder hamer. Dat kan toch niet?
"Het afscheid van Femke zal een feestelijke gebeurtenis worden". Aldus het kruidenvrouwtje van dienst.
Ja, dat vertrek lijkt mij ook wel een feestje waard.
-weggejorist-
basroorda | 05-02-11 | 11:12
En ik steun elke e-motie voor een verbod op luchtkastelen.
necrosis | 05-02-11 | 11:11 Die betalen we al een jaar of twee hoor, zit bij de prijs in bij de Appie.
ik pleit voor een verbod op zandkastelen
Zo zijn er ook al rollators met een kruiwagenbak, voor bouwvakkers die tot hun 67ste door moeten werken.
@Kutsnob | 05-02-11 | 10:40
Slechte kansen op onderwijs??? Iedereen in Nederland heeft evenveel kans op onderwijs. Wat ontbreekt ismotivatie. Wat niet ontbreekt is een aversie tegen Nederland en haar bewoners waardoor er geen motivatie is om een positieve bijdrage te leveren aan de maatschappij die zij immers afkeuren. GL mensen leggen ook altijd de "schuld" bij de Nederlanders. Eigen verantwoordelijkheid en erkenning dat er iets mis is met de mentaliteit van de gemiddeld allochtoon is er niet bij.
@zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:05
Maakt volgens GL niets uit, valt gewoon onder noemer "verpakkingstax" die we straks door onze strot gedouwd krijgen.
Alles voor het milieu enzo.....
Biff Eagleburger | 05-02-11 | 11:09
Dappere daadkracht.
In een motie over emotie, waar dan elektronisch over gestemd kan worden: e-motie.
Vilein geschreven Johnny ! Mijn dag is weer goed.
Femke komt iets later .. www.bakfiets-en-meer.nl/wp-content/gal...
@ Krachtmeester | 05-02-11 | 11:09
Eigenlijk heb je gelijk.
@Krachtmeester | 05-02-11 | 11:05
En daadkracht, vergeet dat vooral niet. Ze hebben geen flauw idee wat het nou eigenlijk is, maar het is er. In overvloed. Samen met emotie.
Fijnstoffer | 05-02-11 | 11:07
Hoho! Stemrecht kennen wij niet in 0031.
Wij hebben hier emotierecht. Vanwege de emoties hè.
@doenormaal! | 05-02-11 | 10:58
Als je maar een boom plant
Heerlijk naïef vrouwke nu op politiek24. Grappig, maar het heeft wel stemrecht.
De emoties gieren door mijn lijf. Nu al.
@Krachtmeester | 05-02-11 | 11:00
Je moet als politicus/ politica toch ergens bonnetjes voor krijgen om taxpoet te verspillen?
@Hölzenbein | 05-02-11 | 11:00
het ligt er maar net aan op welk vlak de intelligentie vooruitstrevend van betekenis kan zijn inzake een structurele aanpak van de sluipende problemen; de idealistische of de realistische.
Hölzenbein | 05-02-11 | 11:00
Ja,ja over de mijne ook.
Wel lachen dat ook deze groene zich laten overtuigen door leugens.
Maar dat zal achteraf weer moeten blijken dan krijgt Mark de schuld,hij had het echter toch belooft?
@ zeg maar jansen | 05-02-11 | 11:04
Ik heb inderdaad niet gekeken. De PvdA staat voor mij gelijk aan een vomeermiddel; vandaar.
Oh ja.
De asocialen van GroenLinks.
Straks kom ik ook weer langs de ekomarkt.
Kun je er haast weer niet langs door al die asogeparkeerde Volvo's, Rovers, Citroens, Renaults en Priussen.
Want stoppen met autorijden, dat is uitesluitende voor jou en mij, hè.
Niet voor hen.
Gelijkere dieren....
necrosis | 05-02-11 | 11:04 Dat is geen plastic, dat is cellofaan.
-weggejorist-
LOL,
"Flyer-tas, tas om te flyeren"
Hoe verzinnen ze het
Er was héél veel emotie.
Veel emotie.
Enorm veel emotie dus.
En een heleboel emotie.
Ja, emotie hè.
Emotioneel ook.
En twijfel. Veel twijfel.
Maar vooral emotie.
Fijnstoffer | 05-02-11 | 11:02 Dan heb jij vorige week niet gekeken hoe de stemmingen verliepen op het PvdA-congres. Die zijn minstens zo dom als CDA-ers als het op gekleurde kaarten en voor of tegen de motie die dan weer andersom is bij wat men eigenlijk wil aankomt.
@Creaguurder | 05-02-11 | 11:00
Wist je dat er plastic folie om een pakje sigaretten zit?
Dat was inmiddels ook al verboTen als Kaakklem niet zou roken!
GroenLinks: de ultieme "weg met ons" partij!
Weet iemand of Jolande Sap rookt?
Het verbaast me trouwens dat het onderwerp papieren vuilniszakken ter vervanging van de plastic zakken niet op de agenda staat. Dat is zó veel milieuvriendelijker en zó belangrijker dan allerlei maatschappelijke problemen die om een onmiddellijke oplossing vragen. Vanzelfsprekend zijn de zakken dan wel van hout met een milieuvriendelijk keurmerk gemaakt. Heeft GL wel eens bedacht dat als we de egeltjes redden, deze vervolgens achteloos als honden worden weggetrapt door moslims die over het algemeen niets met dieren hebben? Zou GL dan niet beter kunnen investeren in een campagne om moslims bewust te maken van de rechten van egeltjes?
De vrouw naar wie gezocht wordt, Maria, is het dwaallicht.
Dus geen Femke. Geen Jolande.
Van de week waren ze nogal opgetogen over vierhonderd nieuwe aanmeldingen, na de opzeggingen wegens het pro-missie stemmen. Als die vierhonderd nieuwe leden vandaag wolven in schaapskleding blijken te zijn wordt het nog een leuke dag.
Het zal toch een hele toer worden om de strapatsen van een CDA-congres te overtreffen.
Neem me niet kwalijk, maar Groenlinks te vergelijken met een meute hippies zegt heel veel over de intelligentie van u.
Waarom houden reclamebureaus zoals GroenLinks eigenlijk politieke congressen?
Nee hoor , het is een puur civiele missie, daarom droppen we 500 man, met allerlei vliegtuigen en dieselvoertuigen met een verbruik van 50 ton kerosine per dag.
De immens slopende CO2 print hiervan is evident, maar het moet, we verbieden gewoon in Nederland weer van alles (terrasverwarmers, plastic tassen, tuintegels etc. ) om dat weer goed te maken.
GroenLinks = legergroen?
Zou nog wel eens amusanter kunnen zijn dan een avondje cabaret. Is de entree gratis?
Kutsnob | 05-02-11 | 10:40
Slechte kansen in het onderwijs. In Nederland. Slecht onderwijs ja, maar iedereen krijgt hier evenveel kansen, zelfs als ze van huis uit geen NEderlands spreken worden kinderen bijgespijkers.
Het is aan morons als u die volslagen hypothetische problemen betrekken in hun stemgedrag dat we nog steeds iets horen van deze volslagen onzin partij.....
Het loopt langzaam vol! *proest*
@ Johnny Quid
Ha ha, inderdaad, wie heeft ern og politieke satire nodig als je ook gewoon een Groen Linksch partij congres kunt uitzenden ? Ik hoop binnenkort op de dumpert een compilatie te zien van alle farcicale onzin die ze uitkramen. Kan Powned dat regelen ?
www.parool.nl/parool/nl/2848/FOTO/phot...
media.rd.com/rd/images/rdc/cartoons/08...
LOL@F16's zijn een soort tuintegel afvurende terrasverwarmers met vleugels.
[Jolande Sap Modus]
Het is dit keer écht een trainingsmissie....
[/Jolande Sap Modus]
@FreshClash | 05-02-11 | 10:49
en manwijven.
Vetrouw nooit mannen met een paardenstaart.
-weggejorist-
-d +t
Wad een kudt licht geven die spaarlampen toch.
Groen-Links is een super snelle midden-klase auto van het hogere segment??? Sinds wanneer doen jullie Groen-Links een veer in hun reet steken?
-weggejorist-
Dikke audi's en mercedessen rijden af en aan om de hippies en uberhippies en superieure hippies en gütmenschen op bestemming te droppen.
Ik sla even over vandaag.
Ze noemen zichzelf de intellectuelen, ik zie dat toch iets anders....
REAGEER OOK