Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ayatollah Elatik slaat keihard toe in Amsterdam-Oost

fatimaalien.jpgHet recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting. Was Getekend. Fatima Elatik. Stadsdeelvoorzitter Amsterdam-Oost. (Via onze favo Televaag-relnicht Richard van de Crommert)

Reaguursels

Inloggen

Tis gewoon een domme hoer. Ik vind alle vrouwen met een hoofddoek of een nikaap of een boerka gewoon hoeren!
Sletten zijn het, gore midden-oosten hoeren, die bedekkende kleding vind ik zo geil en opwindend, de neiging om ze aan te randen wordt steeds groter, wat een hoeren.

Randoo | 04-02-11 | 21:25

Ik heb een jaar (te lang) in Oost gewoond en moest helaas mijn boodschappen doen in de nabijgelegen Javastraat. De Javastraat kun je gerust een weerspiegeling van Marokko/Turkije noemen. Dat heeft helemaal niets maar dan ook helemaal niets meer met Nederland te maken. De Javastraat is geen Nederlandse straat.
Mensen je hoeft echt niet op vakantie naar Marokko of Turkije, ga gewoon een kijkje nemen in de Javastraat!! Wel een echte Kudtstraat met heel erg veel kudtcriminaliteit. Immigratie staat daar synoniem aan ernstig crimineel. Trouwens het hele gebied achter en naast het OLVG is ook een soort Gaza. Niet aan te raden. Eigenlijk is Amsterdam is voor het grootste deel een soort achterbuurt geworden dankzij de massa-immigratie. Tragisch van ooit zo'n mooie en gezellige stad. PvdA en GL Bedank!!

doenormaal! | 03-02-11 | 19:34

@pennestront | 03-02-11 | 17:23
Haha, het is bijna een soort poëzie ;-) maar je hebt helemaal gelijk.

doenormaal! | 03-02-11 | 19:25

Dit staat er ook: "sommige jongeren zijn zelf ook niet verdraagzaam tegenover andere bevolkingsgroepen of tegen mensen met een andere seksuele geaardheid."
Laat dat woordje ook maar weg... Islam verdraagt niets anders dan Islam. En degelijke intolerant gebroed woont in ons super verdraagzame en tolerante landje. Gelukkig begint Nederland een beetje in te zien dat een bepaalde "exotische" (uitheemse) bevolkingsgroep niet bepaald welwillend tegenover de oorspronkelijk bewoners van dit landje staat en nu begint het tolerante Nederlandse volk er eindelijk een beetje schoon genoeg van te krijgen om met die onverdraagzaamheid te moeten samenleven.

doenormaal! | 03-02-11 | 19:22

Een oprechte ramp voor Amsterdam, dezae uitermate doortrapte infantiele domkop! En nee, dat heeft niets te maken met het feit dat je een zielige Marokkaan met een hoofddoekje bent.

Aan de andere kant: Laat haar maar lekker verder rotzooien daar in ost, ze speel er alleen rechts maar mee in de kaart!!

hans6100 | 03-02-11 | 19:12

@Professor Superhirn | 03-02-11 | 11:33
Voor de goede orde, de Partij van de Allochtonen heb ik niets mee; Net zo min als met de Partij Van de Verongelijkten. Grotendeels namelijk PvdA-stemmers toen die nog beweerde dat zij geld voor niets zouden krijgen dat de (toen nog) Partij van de Afgunst van de 'rijken' zou afpakken. En ja, Elatik is inderdaad een domme muts. Leuke borreltafel en internetforumpraat. Maar van een medium dat zo afgeeft op andere (oude) Media en oude journalistiek heeft afgedaan, verwacht ik iets meer dan een pavlov.
@Schoorsteenveger | 03-02-11 | 12:25
Nee, ik vrees dat Elatik te vooringenomen is en dus het debat bij voorbaat gekleurd is. Van Van Es verwacht ik iets meer, hoewel zij ook besmet is door haar voorgeschiedenis. Neemt niet weg dat binnen Groen Links de liberale seculiere tak het gewonnen lijkt te hebben van de Mulitcultiknuffelaars. Neemt niet weg dat debat beter is dan het geblaat van de PVV. Die gaat ieder debat uit de weg.

7anPau1 | 03-02-11 | 18:41

En nu 10x snel achter elkaar.

CoolFace | 03-02-11 | 17:48

Zeg ik dat ik vind wat u zegt.

ZSU 57-2 | 03-02-11 | 17:27

religie -1; islam -10; moslims -100000

brabant altijd -1 | 03-02-11 | 17:25

Flatima, je hebt ongeveer evenveel hersencellen als er eikenbomen in je woestijn groeien. Je hebt ongeveer evenveel fatsoen als het aantal pinguins in je oorspronkelijke territorium. Als we zouden stellen dat positieve discriminatie Noordoostenwind is ben jij een gammele kudtboot (onterecht ontsnapt aan recycling helaas) die, met de wind mee en tegen de stroming in, naar het NO vaart. De gaten in jouw hand worden omgeven door een holle leegte. Een leegte die bovenaan bijeen gehouden wordt door een kleffe doek. Behalve autochs schoffeer je door je gedrag ook je landgenoten. Neem van mij aan dat WIJ jou gemiddeld gezien KODTSbeu zijn. Als ik jouw porum zie begint mijn (door werken gevulde) portemonne angstig te trillen. Bang dat zijn leegte even oneindig wordt als de ruimte tussen jouw oren.

pennestront | 03-02-11 | 17:23

Ik zit eigenlijk te wachten op het eerste (niet PVV) kamerlid wat 'duurzame ontvlechting' in de mond durft te nemen...
Wie durft ?

Neerlandsbloed | 03-02-11 | 17:09

Dit topic kon wel iets meer worden uitgewerkt heur.

lekker wijf | 03-02-11 | 17:05

Daar gaan we nog jaaaren plezier aan beleven aan deze moslima met kopvod die het nodig vond om 30 miljoen kwijt te maken aan een failliet muziekcentrum, op kosten van ons een priveauto regelde en er uitstapjes mee maakte....
Was weggestuurd en kwam fluitend door de achterdeur weer binnen.
Met zulke loosers heeft de PVV geen vijanden nodig !
Bij de weg, in maart zijn er weer verkiezingen ! Heerlijk !

Neerlandsbloed | 03-02-11 | 17:02

Hadden wij niet ooit iets afgesproken over de taken van stadsbestuurders? Of moeten wij dit zien als het nieuwe dualisme?
-
Sinds wanner mogen (deel-) gemeentes taxpoet verspillen aan een 'debatreeks' (waar voorspelbaar iedere keer dezelfde 25 Rabbae-achtigen zullen opdagen) om 'polarisatie' en 'vervreemding' tegen te gaan?
-

azoturie | 03-02-11 | 16:05

met haar hoofddoek veeg ik m'n reedt af.

Montgomery Burns | 03-02-11 | 15:56

Een relnicht met zo'n achternaam? Die moet wel rechtsdragend zijn...

Gay Niaal | 03-02-11 | 15:05

'Debat in Oost over polarisatie en vervreemding'
Doe dat vooral. Benadruk het maar weer.

Henk Houthakker | 03-02-11 | 14:43

Waar haalt ze in godsnaam het lef vandaan om nog steeds politici te spelen? Ik dacht dat ik a) in een vrij land woon waar ik toch echt kritiek mag uiten op welke vorm van geloof dan ook, en b) volksvertegenwoordigers toch echt al hun geloofwaardigheid verliezen als ze 30 miljoen euro verduisteren. Als ik zo vrij mag zijn om de van Dale te citeren dan kennen wij in Nederland een mooi woord voor dit soort mensen:

fraudeur
1) Bedrieger 2) Charlatan 3) Iemand die bedriegt 4) Knoeier 5) Malversant 6) Oplichter 7) Persoonsbenaming 8) Valsspeler 9) Wie vervalsing pleegt 10) Zwendelaar

Zoals Dr. Pim zou zeggen: "Ach mens, ga toch koken!"

Wittesnelheid | 03-02-11 | 14:33

Wanneer doen wij hier hetzelfde als in Nrd Afika, Egypte.Of zijn wij in dit kaaskoppenland liever zittend achter de desk top stoer.

neveragain | 03-02-11 | 14:20

Ben het nooit met haar eens, behalve met deze uitspraak.

070 | 03-02-11 | 14:19

"Niemand durft stappen tegen haar te ondernemen, bang om van discrimminatie beschuldigd te worden."
.
kort en bondige samenvatting van de PVDA.

nenny | 03-02-11 | 14:14

Daarbij... als je anno 2011 verscherpte tegenstellingen wil wegnemen door o.a. de `verrechtsing van de samenleving` aan te kaarten dan ben je OF dom OF hypocriet.

nenny | 03-02-11 | 14:13

Die Elatik is ècht heel ziek. Niemand durft stappen tegen haar te ondernemen, bang om van discrimminatie beschuldigd te worden.

grote haas | 03-02-11 | 14:08

Vrijheid van meningsuiting is het recht om kritiek te hebben op wat dan ook.

KropjeSla | 03-02-11 | 13:50

De toon van het vierde debat, "Plaats van religies in een seculiere samenleving" is reeds door Donner gezet..
www.refdag.nl/nieuws/donner_trapt_secu...
"Volgens hem is het niet zo dat een bepaalde bevolkingsgroep alleen verantwoordelijk is voor de toename van het antisemitisme. Er is volgens de bewindsman een veel diepere oorzaak, namelijk de ontkerkelijking van de samenleving."

Schoorsteenveger | 03-02-11 | 13:41

De miljoenen-verkwistende roeptoeter van demagogisch links durft haar moslim-mondje weer te openen. Schaam je en treedt af, Fatima Mubarak!

Posselmetzuremossel | 03-02-11 | 13:34

"Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting."
.
IS. Elatik. IS een vrijheid van meningsuiting.
.
En terechte kritiek. Want religie is ZOOO vermoeiend.
.
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful."

nenny | 03-02-11 | 13:34

Ok ok, we betalen als hardwerkende burger de rekening wel weer voor de linkse propaganda van de PVDA. En natuurlijk betalen we (alweer!) voor de ijdelheid van de beroeps-mediamoslim mevrouw Elatik.

denoorman | 03-02-11 | 13:24

Bestuurders moeten zich neutraal opstellen. 'Verhuftering' 'verrechtsing' noemen is wel een heel vervelend staaltje van perceptie-management van links, betaald met gemeenschapsgeld. Ik kan het ook verlinksing noemen, en diefstal als een soort communisme betitelen.

SheriffSharif | 03-02-11 | 13:21

Guttegut..... ~een kleine, maar snelle verwijzing naar een ander artikel in die kwakiteits-krant doet~ waarin een "sterk op tolerante oost-dame gelijkend" Snert-jochie uitspraken doet (in uit-ste-kend Nederlandsch) over een 13- jarig meisje haar kleding keuze. en de zogenoemde gerechtvaardige reactie daarop. Ga graag dat debat aan. Sta niet in voor de vernielde ego's en gekweste persoonlijkheden. Ik ga er voor het gemak maar van uit dat ze ook vindt dat ze er op die foto in de televaag goed opstaat. Zegt genoeg over persoonlijkheid van freule. Uitspraak van Pim(r.i.p.) is goed van toepassing: ga lekker naar je potten en pannen.

Hollander01 | 03-02-11 | 13:07

The Unjorisable | 03-02-11 | 12:46
Dat vond Pritt ook al...

Schoorsteenveger | 03-02-11 | 12:58

de directeur | 03-02-11 | 12:46
Ja, hilarisch. "Waar wij van verrechtsing spraken dient u verharding te lezen, maar uiteindelijk tóch verrechtsing te begrijpen." Over polarisatie gesproken.

Schoorsteenveger | 03-02-11 | 12:57

@leesbaar ow | 03-02-11 | 12:44
De huisregels zijn ook leesbaar, leesbaar.

Lewis Lewinsky | 03-02-11 | 12:54

Zijn er hier nog meer mensen die het een beetje een rare zin vinden: "Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting." ?

The Unjorisable | 03-02-11 | 12:46

Fatima Elatik ongelukkig met debat 'tegen verrechtsing'
donderdag 3 februari 2011 10:28
Gewoon foutje, moest zijn "verharding" ipv "verrechtsing". Wazaaaaa

de directeur | 03-02-11 | 12:46

het is inderdaad geen gek idee om massaal naar die debatavonden toe te gaan.

mail [email protected]

Amsterdam, 3 februari 2011

Geachte heer / mevrouw,

Ik meld me aan voor deelname aan alle debatavonden debat in oost:
Vrijdag 25 februari 2011: Discriminatie en verrechtsing van de samenleving: Wat te doen?
Vrijdag 25 Maart 2011: Overlast en criminaliteit: Gebrek aan opvoeding?
Vrijdag 22 April 2011: Plaats van religies in een seculiere samenleving.
Vrijdag 30 september 2011: Onderwijsdebat: Onderwijs de brug naar burgerschap?
Vrijdag 18 november 2011: Slotbijeenkomst Verbinden in Oost
Presentatie van de uitkomst van de debatten
Met vriendelijke groet,

leesbaar ow | 03-02-11 | 12:44

alikoali5 | 03-02-11 | 12:40
Hetgeen bewijst dat met verrechtsing als negatief kwalificeert.

Schoorsteenveger | 03-02-11 | 12:43

Schoorsteenveger | 03-02-11 | 12:25
Hulde oh schoorsteenveger. Duidelijker kan niet.

de directeur | 03-02-11 | 12:42

tinyurl.com/5uk2yjr Op de site van het stadsdeel Oost is het al aangepast: Verrechtsing is aangepast in Verharding

alikoali5 | 03-02-11 | 12:40

@Marcus Porcius Cato | 03-02-11 | 12:13
Hahaha! Geweldig!
Hartelijke groet,

Lewis Lewinsky | 03-02-11 | 12:35

eauk ik heb verschillende lievvdes pijlen op haar afgeschoten. allen hebben afgeketst op haar heaufdvodje. Nu zijn mijn pijlen verschoten en ken ze die doek voor haar snotneuske gebruiken

Centauri | 03-02-11 | 12:34

Zou scholing daarbij helpen denkt u?
deraderendraaien | 03-02-11 | 11:09

hmm. ja hoor, het ligt alleen aan op welke 'manier' je ze schoolt;)

zakslag!! | 03-02-11 | 12:33

Wanneer mevrouw Elatik mij kan aantonen dat ze daadwerkelijk met politiek bezig is, en niet met zef-verrijking, zelf-verheerlijking of zelf-positionering, pas dan zal het mij lukken om enigszins respect op te brengen voor haar daden. Tot die tijd vind ik het maar een zielig hoopje relmocro.

Snorry! | 03-02-11 | 12:32

de serverT is aan het roken !!!

Centauri | 03-02-11 | 12:28

esic58 | 03-02-11 | 12:16
Wat mij betreft overschrijdt u het recht op kritiek en vervalt in haatzaaierij en doodsverwensing. Een joriswaardig neqschot is genadig vergeleken bij uw bloeddorst. U weet niet eens waarover het gaat.

Einde van de Domheid | 03-02-11 | 12:27

7anPau1 | 03-02-11 | 11:25
Het zou, uitgaande van de formele aankondiging, inderdaad een interessante discussie kunnen worden, vooropgezet dat er geschikte gesprekspartners zouden worden opgetrommeld en er ook een kundig voorzitter zou worden geronseld.
Maar ik vrees met grote vreze.
Eén voorbeeld. Neem het thema van het tweede debat: "Discriminatie en verrechtsing van de samenleving: Wat te doen?"
Vertel mij maar wat discriminatie is en wat onder verrechtsing dient te worden verstaan. Als ik zie dat een halve zool na een bedevaart naar Mekka plots besluit om op de school waar hij al jaren lesgeeft vrouwen te gaan discrimineren en het College van Bestuur van die school na het raadplegen van 'experts' besluit dat dit allemaal maar moet kunnen, ja dan denk ik ook: discriminatie en verrechtsing, wat doen we eraan?
Maar ik vrees dat deze verregaande vormen van verrechtsing in het geheel niet als zodanig zullen worden besproken. Ik denk dat met verrechtsing hier de verrechtsing van de autochtoon wordt bedoeld, de white trash die van die Argentijnse importbruid te horen kreeg zich vooral niet te veel te beroepen op de eigen identiteit emaar nu van Elatik bij voorbaat al een veeg uit de pan krijgen omdat ze met hun rechtse houding bewerkstelligen 'dat enkele jongeren zich afkeren van de samenleving omdat zij zich in hun identiteit aangetast voelen'.
Het zou interessant kunnen worden, maar mijn voorzichtige voorspelling is dat hiet hier een herhaling van zetten betreft, bedoeld om de eigen politieke agenda nog enige glans te geven.

Schoorsteenveger | 03-02-11 | 12:25

Met deze geldsmijterij van Elatik moet Amsterdam vervolgens nóg 2 extra tramlijnen opdoeken. Kan er nu eindelijk eens iemand van de gemeente gaan uitrekenen wat al die onzinfratsen van dat mens de stad nu werkelijk kost???????

medusa324 | 03-02-11 | 12:20

@Shalome | 03-02-11 | 10:15
Als de partij zegt, "2+2 =5," dan heeft de partij gelijk.

Weisse rose | 03-02-11 | 12:20

Als leidster van de islamitische volksrepubliek oost dient deze kopvodden looser zo snel mogelijk berecht te worden volgens de door haar zelf aanbeden sharia. Elatik voelt zich geen Amsterdammer of Nederlandse en zal dat nooit worden ook. Zij is een gevaar voor onze samenleving. Steniging is daarom de enige juiste straf die deze marionet van Marokko verdient.

zie www.dumpert.nl/mediabase/1151891/fe107b6f/kaa...

esic58 | 03-02-11 | 12:16

@ Lewis Lewinsky | 03-02-11 | 12:04
Dankje, ik probeer echter altijd, ook tegen perfide, vuige moslim onderkruipsels, een soort beleefdheid en respect voor andermans mening op te brengen. Het kost soms alleen wat moeite, zeker in dit zieke geval. Uw toegenegen,

Marcus Porcius Cato | 03-02-11 | 12:13

In stadsdeel Oost staat een beeld.
De kunstenaar die dat gemaakt heeft werd hier gisteren beschreven als een 'kunstgekkie'.
Het beeld heet 'de schreeuw.'.

Einde van de Domheid | 03-02-11 | 12:11

Wat is die Fatima toch een verschrikkelijk mens t.co/GgRy9Zo Ben benieuwd of ze nu gaat suen.

Cappuccino | 03-02-11 | 12:11

Als jij mag zeggen *allah is groot*, dan mag ik zeggen *allah is klein*.
#antidotum #vvm

Lewis Lewinsky | 03-02-11 | 12:11

Elatik. Fatima. Hoofddoekdraagster. Let even op. Als jij mag zeggen *de islam is een hele fijne godsdienst*, dan mag ik zeggen *de islam is een kutgodsdienst*.
Kun je dat begrijpen?
Dat is nu *vrijheid van meningsuiting*.

Lewis Lewinsky | 03-02-11 | 12:10

@Marcus Porcius Cato | 03-02-11 | 10:07
Goegezegd! Alleen dat beste kan wel weg. Dan krijg je:
Elatik, het recht om kritiek te hebben op een godsdienst IS vrijheid van meningsuiting. #engmens #datjedurbent

Lewis Lewinsky | 03-02-11 | 12:04

@chosenignorance | 03-02-11 | 11:57
Dat heet " een statement maken " .

Gelukkig hebben we nog alwijze Zwitsals, zodat die arme redacteurs bij GS weten welke kant ze op moeten.

An die ARBEIT | 03-02-11 | 12:04

Polarisatie en vervreemding waar zij zo bang voor is, zijn juist de kenmerken van de cultuur die Amsterdam zo aan het kapotmaken is.

Antitheïst | 03-02-11 | 12:02

"Het huidige politieke klimaat, is volgens sommigen de oorzaak van de verscherpte verhoudingen tussen groepen in de samenleving."
Oh, komt het daardoor.. En ik maar denken dat het collectieve wangedrag van onze kansenkinderen de oorzaak was. What was i thinking..

baard a/d balie | 03-02-11 | 12:00

-weggejorist-

chosenignorance | 03-02-11 | 11:57

links vs. rechts als republikein vs monarchaal? of als in klassenstrijd tussen kapitalisten en arbeiders? in welke tijd leeft deze mevrouw eigenlijk? maar goed, laat we het opvatten als verheffing van het grootste aantal (utiliteitsgedachte) ten einde welvaart, geluk en voorspoed te bereiken. kijk vervolgens eens naar de omstandigheden waarin 1.3 miljard moslims verkeren, en je kan concluderen dat de verheffingsgedachte diametraal tegenover het haatuitdragende middeleeuwse wereldbeeld van fatima's geloofsgenoten staat. de gristenen zijn er uiteindelijk in geslaagd een synthese tussen socialisme en geloof aan te gaan die een utiliteitsvorm heeft aangenomen. op die manier is het experiment geslaagd. dat zal nooit lukken met fatima's salon socialisme dat uiteindelijk toch te veel op clientisme en uitvreterij is gebaseerd.

you can take the girl ouf of the desert, but you cannot take the desert out of the girl

minimá-armezusvan.. | 03-02-11 | 11:57

Heeft iemand al eens gegoogled op wat Argan eigenlijk betekent?
Hier de link:
www.anthemis.nl/aromabasis/argan.htm
IJzersterke boom, die bijzonder kostbare olie voortbrengt en ondanks strikte bescherming toch met uitsterven bedreigd is.
Even nadenken en de symboliek is duidedlijk.

Vigil | 03-02-11 | 11:54

Shalome | 03-02-11 | 10:15 ,
ze zouden toch in marokko gaan kijken hoe die finnen die hier leven daar aan een villa kwamen.nou nou waneer zijn ze gaan kijken?

mamma5506 | 03-02-11 | 11:51

Prima dat ze de polarisatie wil stoppen. Hoe dom ben je als je nu de deur met Turkije dichtgooit ove alle Moslims over een kam scheert?
Heb ik het recht om de GS redactie te beledigen?
Ja dat recht heb ik.
Doe ik dat?
Why shd I?

Einde van de Domheid | 03-02-11 | 11:49

Schoorsteenveger | 03-02-11 | 10:59
Ja ja ze houden ons lekker scherp die moslims! Heerlijk! :-S

wakkere_nederlander | 03-02-11 | 11:48

Prof. D.A.H. Vintik | 03-02-11 | 10:58
hehe geeft niet, het gaat al weer... :-)

wakkere_nederlander | 03-02-11 | 11:46

Professor Superhirn | 03-02-11 | 11:33
De PvdA nu is te vergelijken, qua standpunten over immigratie e.d., met de CD van toen. Echt.

Superior Bastard | 03-02-11 | 11:45

@Haagse-Geertje | 03-02-11 | 11:39

Waar heb je het over?

An die ARBEIT | 03-02-11 | 11:44

Hoeren worden afgestraft door Allah?

Haagse-Geertje | 03-02-11 | 11:39

Fatima Elatik, de eerste grachtengordelmarokkaan...... de gevaarlijkste soort.

de directeur | 03-02-11 | 11:39

@7anPau1 | 03-02-11 | 11:25
Mooie vergelijking die jij maakt met Janmaat. De Centrumdemocraten waren zeker ook grootste partij in de grote steden, met prominente CD'ers op sleutelposities in colleges van B&W? Falende partijprominenten die keer op keer de hand boven het hoofd wordt gehouden door partijvriendjes bij rechterlijke macht en ministeries verantwoordelijk voor de wetshandhaving?

Ik denk dat Nederland een stuk beter af was geweest met de CD dan met de PvdA. De PvdA is inmiddels verworden tot het meest walgelijke produkt van de Nederlandse politiek en heeft dit land de afgelopen decennia kapot gemaakt - en gaat daar vooralsnog vrolijk mee door.

En Fatima Elatik is m.i. een achterlijke tuthola.

Professor Superhirn | 03-02-11 | 11:33

Polarisatie en vervreemding begint bij relifundi's te veel rechten te geven en deze gelijktijdig af te nemen van het seculaire deel van de maatschappij....

All | 03-02-11 | 11:29

De alsmaar doorislamiserende PvdA begint steeds meer trekjes van de SGP te krijgen. Op naar de twee zetels dus! Dan we zijn we meteen van dit soort achterlijke tuthola's verlost.

Professor Superhirn | 03-02-11 | 11:25

De voltallige GS redactie begint meteen te schuimbekken bij het zien van de naam Elatik. Het lijk gvd de Volkskrantredactie wel in de jaren '80 met de naam Janmaat.
De HELE aankondiging van de debatten is echt vrij genuanceerd, maar nuance is bah, vies, toch? Waarmee wel aangetoond is dat zo'n debat, hoe goed ook bedoeld, weggegooid geld is natuurlijk, want zowel de bontkraagjes aan de ene zijde als de PVV stemmende tokkies aan de andere kant zijn te dom om te peopen en kunnen en willen helemaal niet debatteren.

7anPau1 | 03-02-11 | 11:25

....... en dat allemaal op kosten van de werkende Amsterdammer! Misschien wordt het tijd dat deze ontevreden dame gaat verhuizen naar Cairo, dan kan ze binnenkort gezellig eens gaan debatteren met haar favoriete moslimbroederschap!

Verbale diarree | 03-02-11 | 11:24

Al het denken is fantasie, dus zowel het geloven in niet-existerende-existenties (inclusief de bijbehorende reutemeteut van verboden, plichten en gebruiken) en de kritiek zijn alleen maar het gevolg van het geloven in al dan niet opgedrongen fantasiën.

Dus laat maar lekker geloven en kritiek leveren, ook als ze uiteindelijk elkaar de kopinslaan.

feddepetje | 03-02-11 | 11:24

Dit is toch wel mijn favoriete moslima. Nig een paar meer van dit kaliber en de pvda kan zichzelf opdoeken!
Ik zeg maar, ga door Fatima!

PalinforPresident | 03-02-11 | 11:23

@Vredige libertariër | 03-02-11 | 11:19
Sorry voor dit. Maar ik blijf bij die overmacht van 3 tegen 75 versus 1 tegen 5. Dat kun jij niet afdoen als een klein verschil.

rara | 03-02-11 | 11:22

@Che_cuevara | 03-02-11 | 11:19
Heb je ze echt geteld?

An die ARBEIT | 03-02-11 | 11:21

rara | 03-02-11 | 11:18
Ik droop niet af. Leer lezen.

Vredige libertariër | 03-02-11 | 11:19

@gozahtje | 03-02-11 | 11:13
Bij mij ist juist andersom, de stand-up vind ik vaak een beetje makkelijk.

Vaak Weed en Nigga roepen, vond ik Eddy toch veeeeel beter.

An die ARBEIT | 03-02-11 | 11:19

@An die ARBEIT | 03-02-11 | 11:06
Die post lezen is niet zo moeilijk, eerste zin vermenigvuldigen met 56 en klaar

Che_cuevara | 03-02-11 | 11:19

@Vredige libertariër | 03-02-11 | 11:15
Een groep van 5, en jij druipt af. Terwijl jij het laf vindt dat iemand anders afdruipt bij een overmacht die 5 keer zo groot is. Dwaas.

rara | 03-02-11 | 11:18

@Che_cuevara | 03-02-11 | 11:10
Once the genie is out the flask....

An die ARBEIT | 03-02-11 | 11:18

Helden, echte dan, doen dat niet om in de "picture" te staan
Che_cuevara | 03-02-11 | 11:11
Nee, maar als je egyptisch bent, en je wilt af van een zieke dictator, en je wilt democratie. Ben je dan al een held als je op twitter steun betoogt? Of eigenlijk pas als je fysiek op een plein vreedzaam gaat demonstreren? Dat laatste is levensgevaarlijk, echter, wel de enige mogelijke manier om heldhaftig op te komen voor je rechten.

Vredige libertariër | 03-02-11 | 11:17

Het recht om uit naam van Malle Allah te moorden wordt gezien als vrijheid van meningsuiting.
Dat is nog veel erger !

NFC | 03-02-11 | 11:17

"Als je wat aan de verrechtsing van de samenleving wil doen... - Dan moet je incompetente geldverkwistende linkse bestuurders zoals mvrouw Elatik uit de politiek gooien. - De beste oplossingen zijn vaak erg simpel
Mark, Amsterdam | 10:15 | 03.02.11"

Beter dan Mark kan ik het niet zeggen.

BroodenSpelen | 03-02-11 | 11:17

@veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:43
Dan moet ze eerst neuqen, en mag dat wel van alah met iemand die geen familie is?

Che_cuevara | 03-02-11 | 11:15

Typisch een moslim; zelf gebruik maken van de vrijheid van meningsuiting om het anderen te willen ontnemen.

Causa Sui | 03-02-11 | 11:15

rara | 03-02-11 | 11:02
Che_cuevara | 03-02-11 | 11:09
Ja, ik heb er laatst nog wat van gezegd (was een groep van ~5, hier in de buurt). Durfden toch niet tot actie over te gaan, maar waren wel verbaasd dat ze eens werden aangesproken op niet te tolereren gedrag.
Nu heb ik het vrij makkelijk, met mijn voorkomen. Een vriend van me zegt er ook wat van als er iets mis is, en die krijgt altijd klappen. Dat komt omdat het type waar we het hier over hebben nogal xenofoob is, en die vriend chinees en ook nog eens exentriek (tatoeages, piercings, etc.). Toch gaat hij niet rennen als hij weer een groepje ziet, hij is namelijk stoer. Een soort held zeg maar. Hij reaguurt ook niet op geenstijl over zijn haat t.o.v. dit type, hij is er gewoon open over.

Vredige libertariër | 03-02-11 | 11:15

fietskettingslot | 03-02-11 | 11:13
Ja, maar hoe het te stoppen? Het ettert en het ettert maar voort.

gozahtje | 03-02-11 | 11:14

An die ARBEIT | 03-02-11 | 11:09
Klinkt nog lekker ook! Dave is sowieso een held, al moet ik zeggen dat ik z'n stand uo shows beter vind dan z'n sketches.

gozahtje | 03-02-11 | 11:13

@wakkere_nederlander | 03-02-11 | 10:52
Die discussie is gisteren al gevoerd

Che_cuevara | 03-02-11 | 11:13

Fatima Elatik en haar PvdA is alles wat er fout en ziek is in dit land in zijn allerpuurste vorm.

fietskettingslot | 03-02-11 | 11:13

Che_cuevara | 03-02-11 | 11:09
Als je tegenover een overmacht staat pak je gewoon degene met de grootste bek, verbaal of non-verbaal, dan is 80% van het conflict al opgelost, want dat betreft de meelopertjes zonder eigen inbreng, net als hier zeg maar.

Superior Bastard | 03-02-11 | 11:12

@Superior Bastard | 03-02-11 | 11:09
Ja, die nikszeggende antwoorden kennen we nu wel.

Ik zal het wat makkelijker voor je maken, dat is blijkbaar nodig:

Hoe bedoel je dat ik het druk heb met bannen en wegjorissen? Zover ik weet kan ik dat niet heur.... Of bedoel je misschien iets anders? /jipjanneke

Als je de hele tijd zo'n behoefte hebt mij te bevaderen, super hoor! Maar ik betwijfel dat het iets verandert. Verspilde moeite.

An die ARBEIT | 03-02-11 | 11:12

Fijn toch, om in je eigen land buitengesloten te worden door een buitenlandse hoer-met-hoofddoek?

FirstAnnual | 03-02-11 | 11:12

@Vredige libertariër | 03-02-11 | 10:59
Helden, echte dan, doen dat niet om in de "picture" te staan

Che_cuevara | 03-02-11 | 11:11

@An die ARBEIT | 03-02-11 | 10:59
Tja, hier heb ik niet van terug.

Valt er nog te onderhandelen over een overgave?

Che_cuevara | 03-02-11 | 11:10

@zakslag!! | 03-02-11 | 11:02
Voor deze lieden heeft de 80 jarige oorlog nooit bestaan, heeft de holocaust nooit bestaan, en heeft de Armeense genocide nooit bestaan.

Zou scholing daarbij helpen denkt u?

deraderendraaien | 03-02-11 | 11:09

Haarkopje | 03-02-11 | 11:08
indeed! Ik vraag me soms af of die hoofddoek niet gewoon te strak is aangetrokken. Wellicht kan ze daardoor niet meer zo helder nadenken!

gozahtje | 03-02-11 | 11:09

An die ARBEIT | 03-02-11 | 11:06
Precies zoals ik het zeg. Duidelijker kan ik het niet maken.

Superior Bastard | 03-02-11 | 11:09

@Vredige libertariër | 03-02-11 | 10:55
Ben ik meet je eens maar daar ging het niet over.
Als je met 3 gaat demonstreren en re staan 75 tegendemonstranten tegenover je zou ik toch nog maar eens nadenken.
Jij kunt dan wel vredig demonstreren maar willen die 75 dat ook.
Het is allemaal gewoon een kwestie van verhoudingen, zelfs een generaal trekt zijn troepen wel eens terug als de overmacht van de vijand te groot is.
En ik heb zelf al wel eens woorden gehad met 2 Marokkanen.
Alleen had ik toen de overmacht, ik had namelijk mijn hond bij en die is niet klein. En daar zijn zij dan weer bang van.

Che_cuevara | 03-02-11 | 11:09

Elatik is het wandelende bewijs van het gelijk van rechts.

Haarkopje | 03-02-11 | 11:08

@ ZSU-23-4 | 03-02-11 | 10:55
Restecpa.

Skysjees | 03-02-11 | 11:07

@veuve-clicquot. Ze mag zelf kiezen de voor- of de achterkant van die bezemsteel

willydebospooier | 03-02-11 | 11:07

deraderendraaien | 03-02-11 | 11:02
Nee, want het ligt daar niet aan volgens haar. Wij moeten hun gewoon respecteren, andersom is niet nodig.
An die ARBEIT | 03-02-11 | 11:03
www.youtube.com/watch?v=qPr-xsQvhgw&am...

gozahtje | 03-02-11 | 11:06

@Superior Bastard | 03-02-11 | 11:01
Nou, ik wilde gewoon een antwoord. En als je z'n post las, zag je dat hij daar waarschijnlijk niet al te veel tijd voor zou hebben, vandaar de disclaimer....

Nu jij nog: Hoe bedoel je?

An die ARBEIT | 03-02-11 | 11:06

@gozahtje | 03-02-11 | 10:58
Kijk die verantwoording gaat Elastiekje dan weer afwentelen op het schoolbestuur waar dat meisje op zat.

deraderendraaien | 03-02-11 | 11:02

@Vredige libertariër | 03-02-11 | 10:59
Jij had er wel wat van gezegd? Daar geloof ik niets van.

rara | 03-02-11 | 11:02

Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting!?
en deze zak hooi heeft een openbare bestuursfunctie in Nederland.
stuur deze muts eens snel weg. of naar school.
een van de redenen dat Nederland überhaupt is ontstaan is van vanwege het recht om kritiek te hebben op een godsdienst.

zakslag!! | 03-02-11 | 11:02

An die ARBEIT | 03-02-11 | 10:57
Waarom heb jij het toch altijd zo druk met bannen en wegjorissen?
gozahtje | 03-02-11 | 10:58
Exact. Daar ligt de kern van het probleem.

Superior Bastard | 03-02-11 | 11:01

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:59
Dat bedoel ik, geen opvoeding gehad, dus hoertje. Het knulletje met pet heeft ook geen opvoeding gehad, want pimp die direct gaat bitchslappen.

gozahtje | 03-02-11 | 11:01

wakkere_nederlander | 03-02-11 | 10:45
Loesje. het stereotype van de hordes weldenkenden die niet gehinderd door enige wijsheid zich aanmatigen ons 'aan het denken te zetten'. Dat komt on de praktijk neer op het kapotrelativeren van alles wat wij voor waar of waardevol houden, alles wat ons bindt of ontroert. Dat kapotrelativeren is bij Loesje een doel op zich en behoeft kennelijk geen verdere toelichting of onderbouwing. Als wij eenmaal aan het denken zijn gezet, dan is Loesje's taak volbracht en moeten we het verder zelf maar uitzoeken.
Dit gaat terug op de lange traditie der weldenkendheid. De idee is dat eigenlijk niemand deugt als niet aan het denken is gezet. Iemand die niet aan het denken is gezet is blind, is niet verschillig, discrimineert, zit boordevol vooroordelen en is als het erop aankomt een groot gevaar voor de samenleving. Ben je eenmaal aan het denken gezet, dan gaat het vanzelf de goede kant op, dan ga je zien, word je verschillig, dicrimineer je niet meer en schud je al je vooroordelen van je af.
Elatik is een Loesje met hoofddoek. Die hoofddoek draagt ze om ons aan het denken te zetten.

Schoorsteenveger | 03-02-11 | 10:59

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:55
Nee nee nee alles uit de staatsruif anders niet !!

De zorgverzekeraar N | 03-02-11 | 10:59

@gozahtje | 03-02-11 | 10:58
dat was geen meisje, maar een hoertje ...

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:59

Helden zijn wel degelijk bang, je wordt pas een held als je die angst overwint.
En er is een verschil tussen heldendom en stupiditeit
Che_cuevara | 03-02-11 | 10:56
Nee, een held overwint niet alleen angst, maar is ook dapper. Held op sokken is geen echte held. Een held doet iets aan de problemen waar anderen of hijzelf mee kampen. Iemand die angst heeft, en dit slechts durft te uiten in anonimiteit, die is geen held.

Vredige libertariër | 03-02-11 | 10:59

Mooi. Hek om oost en afsluiten die hap...

BarneyBoner | 03-02-11 | 10:59

@wakkere_nederlander | 03-02-11 | 10:45
Ik vond 'm wel toepasbaar op dit geldvretende paard, dankzij religieuze censuur nog steeds de mening uitdragende van een honderden jaren geleden gestorven pedofiel.
Was niet m'n bedoeling om u te ontrieven. ;-)

Prof. D.A.H. Vintik | 03-02-11 | 10:58

Laat Fatima zich eerst maar eens druk maken over het ontbreken van enige opvoeding bij de marokkaanse en turkse jeugd. Zie bijvoorbeeld het incidentje van het meisje van 13 op die school in 020 gister.

gozahtje | 03-02-11 | 10:58

@Superior Bastard | 03-02-11 | 10:52
Had ik het maar verzonnen ...

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:58

@rara | 03-02-11 | 10:55
Als je vredig bent en ook nog libertariër niet denk ik

Che_cuevara | 03-02-11 | 10:57

@Brutus Grootbek | 03-02-11 | 10:52
Leg eens uit, voor je geband wordt....

An die ARBEIT | 03-02-11 | 10:57

@Vredige libertariër | 03-02-11 | 10:53
Helden zijn wel degelijk bang, je wordt pas een held als je die angst overwint.
En er is een verschil tussen heldendom en stupiditeit

Che_cuevara | 03-02-11 | 10:56

@wakkere_nederlander | 03-02-11 | 10:52
Non, je n'ai pas Teun

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:56

Deze lelijke moslimmens heeft nog nooit bij een baas gewerkt. Zij heeft altijd
de maatschappij uitgezogen. Laat zij haar bullshit gaan verkopen in haar
vaderland. Ik denk dat Hassan de Negende haar in de gevangenis werpt en
elke dag laat verkrachten door 15 gevangenen.

Withaar | 03-02-11 | 10:56

F. von Zeikhoven | 03-02-11 | 10:08
Dat zie je helemaal verkeerd hoor. Je mag wel een 'eigen' mening hebben, zolang deze maar geheel in overeenstemming is met de mening van God/Allah.

Overigens is het hebben van een mening welke tegen de islam indruist niet alleen een belediging van Allah (immers, wie anders doet dan Allah beschikte, beledigt hem in zijn alwetendheid), het is ook een belediging van al die moslims die het blijkbaar toch verkeerd hadden en bovendien is het een aanzetten tot haat, want je geeft moslims door Allah te beledigen een reden boos te worden.
Jammer genoeg kan ik vanuit mijn opvattingen toch nog steeds niet anders concluderen dan dat Allah, de profeet en de slaafse volgelingen van al die onzin een stel imbecielen zijn.

ZSU-23-4 | 03-02-11 | 10:55

Hoorde ik nu wat over vechten?
Che_cuevara | 03-02-11 | 10:53
Ja, kun je figuurlijk opvatten. Vredig demonstreren is ook een gevecht. Opkomen voor minderheden is ook een vorm van vechten.

Vredige libertariër | 03-02-11 | 10:55

@Vredige libertariër | 03-02-11 | 10:53
Helden zijn niet bang voor zelfmoord?

rara | 03-02-11 | 10:55

@De zorgverzekeraar N | 03-02-11 | 10:51
Dat is nog eens straf ... geld dat je van iemand anders krijgt geven aan iemand anders en dan zeggen dat je zelf een onbetrouwbare partner bent ... als je echt een betrouwbare partner wilt zijn geef je zelf geld.

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:55

Dus wij gaan ets oplossen volgens een oud holaands spelletje polderen. Cultuur is zoals een samenleving is opgebouwd en waar de waarden zijn vastgeld cultuur zijn de feesten die wij in nederland hebben
Cultuur is voor veel mensen een ankerpunt. Cultuur is altijs aan invloeden onderhevif door cultuurspreiding. Dit komt door het reizen van de nederlanders bevrijding door de amrikanen, die voor een gedeelte hun cultuur in euiopa hebben neergezet. Waarom accepteerde wij dat?
Zij waren de rijke mensen op dat moment en hielpen ons. De meeste mensen die hier binnengekomen zijn kwamn voor een eigen gewin om hier te werken. En nu proberen deze mensen hun cultuur hier in nederland te verankeren door onze cultuur om zeep te helpen. Verdraagzaamheid kan alleen iets dat van beide kanten komt. Mijn hand heb ik vaak uitgestoken naar mensen en ik heb ze geholpen. Dezelfde mensen gooien met tomaten naar sinterklaas (zelf gezien) terwijl ik daar met mijn kind naar sta te kijken. Dezemensen hebben een probleem met onze cultuur en daar moet ik verdraagzaam voor zijn. Wil best iets doen maar ik denk dat er aan die kant meer wekr gedaan moet worden en dat mogen ze zelf doen. Heb voor de nood een flat voor mijn werk in de randstad gekocht wonen nederlanders, turken en marokaanen en andere mensen en dat gaat goed meer dan goed aardige mensen komen bij elkaar op de vloer Niets stigmatiserends maar gewoon als mensen naar elkaar kijken en niet als nederlander versu buitenlander. is zo simpel

dolffie | 03-02-11 | 10:54

@Vredige libertariër | 03-02-11 | 10:46
En jij bent zo'n stoere jongen die het met 3 tegen 75 wel even regelt.
Hoorde ik nu wat over vechten?

Che_cuevara | 03-02-11 | 10:53

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:48
Helden zijn hier niet bang voor.

Vredige libertariër | 03-02-11 | 10:53

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:48
Ach hou toch op man met die uitgekauwde grapjes over thee drinken en discriminatie. Kom zelf eens met iets origineels en gebaseerd op argumenten in plaats van de goegemeente hier wat na te bazelen met verzonnen verhaaltjes.

Superior Bastard | 03-02-11 | 10:52

-weggejorist en opgerot-

Brutus Grootbek | 03-02-11 | 10:52

@tokelau | 03-02-11 | 10:45
Als er geen vraagteken maar een uitroepteken had gestaan dan was er een duidelijke boodschap afgegeven. Nu wordt weer gedaan alsof dat gebrek aan opvoeding een discussie waard zou zijn. Ze moeten daar niet lullen over criminaliteit en overlast, maar hun kinderen opvoeden!

rara | 03-02-11 | 10:52

@Shalome | 03-02-11 | 10:43
"Voor gematigde moslims moet je niet bij de islamitische woestijnvolkeren zijn. Dat zijn namelijk geen gematigde mensen"

Ik neem ook aan dat Fatima niet door Dubai gaat trekken met d'r spreekuurtjes, we hebben het hier over Nederland ;)
En in Nederland is de gematigde moslim wel degelijk aanwezig, een groep mensen die in het thuisland geen normaal leven zouden kunnen hebben, juist vanwege hun milde kijk op de zaken. Die hebben hier een plaats, daar heeft onze maatschappij de draagkracht voor.

De andere groep echter, de haatbaarden, intollerantjurken en sharia-blehrers, is ook aanwezig. En daar moeten we wel, eventueel met harde hand tegen optreden en dat tuig ausradieren. Dat is namelijk het enige wat dat volk verstaat.

An die ARBEIT | 03-02-11 | 10:52

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:49
Was het maar waar Teun...

wakkere_nederlander | 03-02-11 | 10:52

DatWelNatuurlijk | 03-02-11 | 10:14
En voor de zekerheid met Julio Poch als piloot natuurlijk.

Cuyahoga | 03-02-11 | 10:51

Ach waarom ben ik niet verbaast? misschien ook wel hierom tinyurl.com/4rw549n

De zorgverzekeraar N | 03-02-11 | 10:51

@tokelau | 03-02-11 | 10:45
Je hebt gelijk hoor!
Waarom zou je je druk maken om deze dame, die het beste *kuch* voorheeft met haar achterban.
De beste stap in de goede richting is stemmen op 2 Maart, op de PVV welteverstaan.

deraderendraaien | 03-02-11 | 10:51

Inspiratie op een beetje laag pitje, Prittje?

Von Münchhausen | 03-02-11 | 10:51

@thebra | 03-02-11 | 10:20
Schijnt niet zo te zijn

Che_cuevara | 03-02-11 | 10:51

@BeunDeHaas | 03-02-11 | 10:25
En dat snapt Elatik dan weer niet.

Iets met oogkleppen mompelt

Che_cuevara | 03-02-11 | 10:50

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:45
Nou en? Het zijn maar woorden toch? Net als hier.

Superior Bastard | 03-02-11 | 10:49

@wakkere_nederlander | 03-02-11 | 10:45
dacht dat Loesje allang deaud was ...

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:49

Stukje leest wel makkelijk weg

Idontgiveafunk | 03-02-11 | 10:48

Nog niemand, die haar 'zou doen'. Hmmm, dan heb je het toch echt veprutst.

Biff Eagleburger | 03-02-11 | 10:48

@Superior Bastard | 03-02-11 | 10:41
Dus jij had je wat gezegd ... bij deze nodig ik je uit om samen te gaan ...
1. Jij wordt opgepakt wegens discriminatie ook al heb je een mes tussen je ribben.
2. Burgermeester gaat thee drinken bij jonge gediscrimineerde slachtoffertjes van de verrechtsing van de maatschappij.

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:48

tokelau | 03-02-11 | 10:45
Waarschijnlijk is de uitkomst van dat debat dat het niet aan de jeugd of de opvoeders ligt, maar aan de samenleving die hen geen kansen biedt en de toegang tot de disco ontzegt.
En de uitlokkende kortgerokte NL-se hoeren, uiteraard.

Dick Luyenlomp | 03-02-11 | 10:47

@ Superior Bastard | 03-02-11 | 10:43
Dààrom ben jij de Superior Bastard! hahaha

italian bastard | 03-02-11 | 10:47

Help! baantjes van incompetente PVDA'ers op de tocht door verrechtsing. Mens ga toch koken.

doskabouter | 03-02-11 | 10:46

Superior Bastard | 03-02-11 | 10:41
Dit. Typische toetsenbordheld. Mensen die dit soort dingen posten mogen niet meer serieus genomen worden als ze van zichzelf zeggen te vechten tegen islam en voor vrijheid. Vechten = vechten, achter het toetsenbord vechten = trollen.

Vredige libertariër | 03-02-11 | 10:46

Prof. D.A.H. Vintik | 03-02-11 | 10:35
Loesje heeft voor mij al lang afgedaan.
Vroeger kreeg ik nog wel eens een glimlach op m'n gezicht na het lezen van de vaak snedige oneliners van Loesje.

Deze van Loesje slaat weer he-le-maal nergens op.

"Censuur is ook maar een mening"

WTF?!
Censuur is anderen hun mening ontnemen niets meer of minder.
Smakeloze "grap" van Loesje die ik me vroeger voorstelde als een kittige frisse intelligente jongedame maar die in mijn verbeelding verworden is tot een links feministisch kudtwijf in de overgang.

Deze van Loesje is nog erger:
www.loesje.nl/node/774

Sterf Loesje STERF!

wakkere_nederlander | 03-02-11 | 10:45

@DatWelNatuurlijk | 03-02-11 | 10:14
En aangezien Iran de Nederlandse nationaliteit niet erkent is dat zo gepiept

Che_cuevara | 03-02-11 | 10:45

Typerend voor al die linkse sukkels: zelfs anno 2011 denken ze nog steeds dat als je maar vaak genoeg over een ernstig probleem debatteert, het wel weggaat, of 't zelfs is opgelost!
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Avant | 03-02-11 | 10:45

@Superior Bastard | 03-02-11 | 10:41
het verschil was een stuk of 75 tegen 3 ...

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:45

Die Elatik kan me gestolen worden, maar dit is een flauw stukje. Een van de volgende debatten in de reeks heet: Overlast en criminaliteit in de buurt, gebrek aan opvoeding? Dat lijkt me toch een poging in de goede richting.

tokelau | 03-02-11 | 10:45

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:43
Wat zou eerstneukendanpraten daar zelf van vinden? Denk niet dat ie het met je eens is.

Dick Luyenlomp | 03-02-11 | 10:44

An die ARBEIT | 03-02-11 | 10:32
Voor gematigde moslims moet je niet bij de islamitische woestijnvolkeren zijn. Dat zijn namelijk geen gematigde mensen. Overigens is het altijd een lose/lose-situatie bij die lui. Als je ze laat woekeren, maken ze steeds meer puinhoop en chaos; als je je ermee bemoeit gaat dat chaos-maken door maar kunnen ze er bovendien lekker bij ruzieën. Houden ze van.
Denk je eens in: ze hebben zich de dubieuze status van het minst geliefde volk op deze planeet eigen gemaakt. Degene die beweert dat de Arabsiche volkeren toffe mensen zijn, moet je echt met een lantaarntje zoeken. En dat weten ze, dat de wereld hen het liefst eerder kwijt dan rijk is. Proberen ze zich dus wat humaner op te stellen, wat logisch zou zijn? Integendeel. Dat volk gedijt erop - het is gewoon creepy.

Shalome | 03-02-11 | 10:43

italian bastard | 03-02-11 | 10:42
Ik vindt...!!???

Superior Bastard | 03-02-11 | 10:43

Ayatollah Elatik moet eens gaan praten met @eerstneukendanpraten

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:43

@An die ARBEIT | 03-02-11 | 10:10
Ik wel maar de Nederlandse staat nog niet

Che_cuevara | 03-02-11 | 10:42

CoffeePatch | 03-02-11 | 10:38
Harry van Bommel? Is dat niet die ex-roker die het roken in je eigen auto wilde verbieden? En de man die Hamas, Hamas, alle joden aan het gas roepend op de dam stond? Is dat die van Bommel?
Die wil nu dus lekker de moslim broeders aan de macht in Egypte? Slimme man moet dat zijn, die Harry van Bommel.

Dick Luyenlomp | 03-02-11 | 10:42

Wat ik echt kut vind is dat als je op je werk op op een verjaardag of zo met PvdA-stemmers hierover praat, dat ze geen flauw idee hebben waar je het over hebt.
Mensen die niet op Geenstijl of andere relevante media lezen, maar zich enkel laten informeren door zo nu en dan het journaal, de sportpagina van het AD en Paul de Leeuw weten niet eens wie Elatik is.
De brievenbuspisser (die nog nooit in een brievenbus heeft gepist) kennen ze wel allemaal.

Cuyahoga | 03-02-11 | 10:42

Ik vindt haar een kudtmoslima. Dat vindt ik persoonlijk.

italian bastard | 03-02-11 | 10:42

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:38
Door zulke mietjes als jij is het zover gekomen. Zo denkt namelijk iedere slapjanus die alleen maar achter zijn toetsenbord stoere taal uitslaat.
En als je die bewuste woorden had gebruikt, wat was dan het verschil tussen jou en die klootzakjes geweest?

Superior Bastard | 03-02-11 | 10:41

@frickY | 03-02-11 | 10:35
Probeer de Utrechtse GayAlert-lijn eens ?

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:40

Het niet de hand hand schudden van een vrouw is een vrijheid van meningsuiting.
Getekend de gekkies van het HvA bestuur
--"

MeneerJoost | 03-02-11 | 10:39

@wakkere_nederlander | 03-02-11 | 10:24
En de stelling "preventief ruimen" komt ook steeds bij me op.

chevyeddy | 03-02-11 | 10:39

googleandi | 03-02-11 | 10:31
Je mist het punt; "Wordt gezien" zou eigenlijk "is" moeten zijn.

Superior Bastard | 03-02-11 | 10:39

@Prof. D.A.H. Vintik | 03-02-11 | 10:35
+10

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:39

@dubbert | 03-02-11 | 10:30
Zat een paar maanden geleden in de tram in Amsterdam gevuld met schoolgaande-nieuwe-nederlanders. De woorden "kanker joden", "kudt joden", "fucking joden" werden in bijna iedere zin gezegd.
VC kookte van woede evenals nog een paar andere oude-nederlanders.
Gezien VC 's avond nog heel naar huis toe wilde maar me mond gehouden, maar had eigenlijk willen zeggen "kanker Marokkanen", "kudt Marokkanen", "fucking Marokkanen", maar ja, dan discrimineer je ...

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:38

Fatima Elastiek is het beste wat de PvdA kan overkomen. Ze opent samen met Job Cojones de mensen de ogen.

Geluukig is er over een maand een verkiezing. Dan kan men overal, dus ook in Noord-Holland over het lot van de PvdA beslissen.

acac | 03-02-11 | 10:36

@DatWelNatuurlijk | 03-02-11 | 10:14
Da's zonde van de wiet, en in Iran hebben ze toch geen bewijzen nodig om iemand te veroordelen. Het is dus voldoende om een zakje waspoeder mee te geven.

rara | 03-02-11 | 10:36

Lieve Fatima,

Mijn buurman van Marokkaanse komaf, heeft elke week 6 andere vrouwen in huis. Zij komen zondagnacht aan met een aantal koffers, en vertekken enkele lagen later weer met hun koffer. Dit herhaalt zich elke week steeds met andere vrouwen, soms inclusief kinderen. Ik vind dit vreemd, het appartementje is namelijk nauwelijks groot genoeg voor 2 volwassenen.

Hoe voorkom ik dat hij verder vervreemd en polariseert?

frickY | 03-02-11 | 10:35

@Cuyahoga | 03-02-11 | 10:33
Het zou tijd worden. Maar we zijn er te slap voor geworden. De Polen moeten het vuile werk waarschijnlijk weer voor ons gaan opknappen.

Fijnstoffer | 03-02-11 | 10:35

Dick Luyenlomp | 03-02-11 | 10:31
Inderdaad. En nieuwe stemmerts betekend verzekerd zijn van dat baantje en die geyle vergoedingen...

gozahtje | 03-02-11 | 10:35

StijlVoorover | 03-02-11 | 10:31
Pure stemmingmakerij natuurlijk, maar dat zijn we van haar en de PvdA gewend. Verschillig zijn heet zoiets. Veschillig zijn is het verschil maken, onderscheid maken, splitsen, scheiden, polariseren, opjuinen.

Schoorsteenveger | 03-02-11 | 10:34

Fatima Elatik = anagram van Miet Kalifaat
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor de eerste kruistochten vanuit Urk en Werkendam richting Kalifaat Amsterdam-Oost worden georganiseerd.

Cuyahoga | 03-02-11 | 10:33

Fuk vrijheid van meningsuiting!
Het zou moeten zijn: verplichting tot meningsuiting.
M.a.w.: iedereen zonder eigen mening (lees moslims)stemrecht ontnemen.

wakkere_nederlander | 03-02-11 | 10:33

Voorlopig tonen zo'n beetje alle bovenstaande commentaren haar gelijk aan.
Voornamelijk inhoudloos gescheld.

Superior Bastard | 03-02-11 | 10:33

@Creaguurder | 03-02-11 | 10:26
Kom je nog even langs in die draad van gister? Zit nog steeds op je link te wachten...

An die ARBEIT | 03-02-11 | 10:33

@willydebospooier | 03-02-11 | 10:27
* bezemsteel aanrijkt *

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:32

@Shalome | 03-02-11 | 10:19
Haar boodschap is duidelijk, wanneer je politicaans verstaat: Het ligt NIET aan de Islam!
De kernwaarden zoals nageleefd door een deel van de moslims ( we hebben het natuurlijk wel over de troublemakers, niet de gematigde moslim, dat voorop ) zijn compleet te verenigen met onze Hollandse begrippen, van wat acceptabel sociaal gedrag is.

Yeah fucking right. We merken het!


An die ARBEIT | 03-02-11 | 10:32

BeunDeHaas | 03-02-11 | 10:25
Helemaal eensch. Zie mijn eerdere plempsel. Door figuren als Elastiek en Flop Cohen decimeert de PvdA vanzelf. Het zijn moslims en regenten die elkaar in een wurggreep houden binnen de PvdA. De 'echte arbeider' (hebben we die nog in NL?) voelt zich enorm in de steek gelaten door de PvdA. Ze zien hele stromen cultuur-verrijkers binnenkomen en hun wijken verpauperen. Alles wat ooit goed geregeld was in dit land (medische zorg, sociale zekerheid) zien ze als sneeuw voor de zon verdwijnen omdat er miljarden per jaar in kansloze immigratie gestopt wordt. En de PvdA laat en juicht het toe, want daarmee komt het nieuwe electoraat binnen

Dick Luyenlomp | 03-02-11 | 10:31

@Er zou al zoveel gewonnen zijn als we ons wat meer zouden verdiepen in de Niemand kan zich afzijdig houden, we hebben een gezamenlijke verantwoordelijkheid om samen te leven. Ik hoop dat de debatreeks hier een bijdrage aan kan leveren."
-
Dat maak ik GODVREDOMME zelf wel uit!
Wat 'n gereformeerd gezeik zeg .
Opgegroeid in Kutholieke omstandigheden ken ik de leugenachtige ondermijnende stiekeme valse laffe leugens van Gristus-boodschap-verkopers maar al te goed.
Uiteindelijk zijn alle drijfveren en standpunten EGOÏSTISCHE, dat religieuze flikflooiers en politieke prutsers hullie smoesjes verkopen onder valse voorwendsels is mij duidelijk geworden na een grondig en langdurig onderzoek aangaande gevoelens, drijfveren en standpunten van een ander.

Ratzing. | 03-02-11 | 10:31

"Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting."
Betekend dat Mevr. Sluierhoofd het toestaat dat er openlijk kritiek op mohaahaaaaaahammed gegeven kan worden? Zonder dat er bomaanslagen als vergelding op volgen?
Cartoon-tje iemand?

googleandi | 03-02-11 | 10:31

met het thema "Discriminatie en verrechtsing van de samenleving: Wat te doen?" (debat van 25-2) zet Elatik een voor haar concurrerende politieke stroming neer als zijnde een probleem.
'
Op zich mag dat. Maar:
'
Dat heeft NIETS met 'verbinden' te maken maar ALLES met splijten/polariseren en bovendien betekent dat vervolgens dat gemeenschapsgeld gebruikt wordt om links als de oplossing van dit probleem neer te zetten.
'
Na een akkefietje van 30 miljoen aan taxpoet zoekmaken, is dit laatste wel een hele brutale klap in het gezicht van rechtse mensen (of betalen die geen belasting meer?)

Rest In Privacy | 03-02-11 | 10:31

Ik stel Fatima voor om ook de heer Nourdin Belhadi uit te nodigen. Die kan dan een boeiend verhaal voordragen over zijn bedevaart naar Mekka en hoe aldaar de woorden van de Profeet (de Duivel hale zijn ziel) hem ertoe hebben gebracht om een potje te gaan discrimineren. Ze zou ook dat team van experst uit kunnen nodigen dat de HvA heeft geadviseerd dit discriminatoir gedrag toe te juichen en aan te moedigen. Opdat wij allen begrijpen dat discriminatie die in opdracht van De Verhevene plaatsvindt een héél ander soort discriminatie is dan die welke bijvoorbeeld door white trash wordt gebezigd.
Er kan niet genoeg gedaan worden om de vooroordelen jegens een intrinsiek volmaakte en daarom niet te bekritiseren religie op adequate wijze te bestrijden.

Schoorsteenveger | 03-02-11 | 10:31

@ Creaguurder | Zelfde Telegraaf bericht over toenemende Jodenhaat. De minister ( Donner ) gelooft niet dat het door aanwas moslim-immigranten komt ( PVV ) maar door secularisering ( kots ). www.telegraaf.nl/binnenland/video_binn...

dubbert | 03-02-11 | 10:30

Elke aantasting van het recht om kritiek te hebben op een godsdienst is een grove aantasting van de vrijheid van meningsuiting. En dat heeft niets met rechts of links te maken, maar met vrijheid.
En daar kan deze corrupte PvdA-graaiteef het mee doen, of anders moet ze opflikkeren, naar haar eigen land bijvoorbeeld, waar haar kolder wèl wordt geslikt.

Fijnstoffer | 03-02-11 | 10:30

vrijheid van meningsuiting= de islam is een kutgeloof

stekende mug | 03-02-11 | 10:29

Creaguurder | 03-02-11 | 10:26
Ik denk een spel foutje. "... drijfveren en standpunten van moslims." Moet dit zijn denk ik!

gozahtje | 03-02-11 | 10:28

van die heks zijn we voorlopig nog niet af..

willydebospooier | 03-02-11 | 10:27

Deze vrouw verloochent alle moslima's ter wereld door de hoofddoek als emancipatiesymbool te bestempelen. Het is een symbool van de achterlijkheid van de islam en minachting voor het vrouwelijk schoon. Niet dat Elitak er overigens zonder hoofddoek appetijtelijker uit zou zien met d'r misselijkmakende rotkop.
*BRAAK*

wakkere_nederlander | 03-02-11 | 10:27

"Er zou al zoveel gewonnen zijn als we ons wat meer zouden verdiepen in de gevoelens, drijfveren en standpunten van een ander. Niemand kan zich afzijdig houden, we hebben een gezamenlijke verantwoordelijkheid om samen te leven. "

Maw. de autochtone blanke teringjoden- en varkens passen zich maar aan.

Creaguurder | 03-02-11 | 10:26

@ Dick Luyenlomp | 03-02-11 | 10:21
En daarom schuift de samenleving naar rechts.
De mensen zijn het zat om de slachtoffers aan te pakken, en niet de daders. Ze zijn het zat dat mensen de slachtofferrol kiezen, en de discriminatie kaarten spelen. Ze zijn het zat dat we geld steken in projecten waar niemand heil in ziet.
Elatik is het schoolvoorbeeld waarom de samenleving naar rechts hangt.

BeunDeHaas | 03-02-11 | 10:25

Hoelang zal het gaan duren voordat onze moslim vrienden hier de straat opgaan om te gillen voor meer vrijheid en respect? De lont is aangestoken. De roep naar verlichting (of verduistering) is tot de Arabieren gekomen. Met deze haatbaardin voorop.

fuck_danny | 03-02-11 | 10:24

Zij is echt een stuk ongedierte. Wat een walgelijk wijf.

gozahtje | 03-02-11 | 10:24

F.Elati(o)k

pijnstiller | 03-02-11 | 10:24

Telkens als ik de naam Fatima Elatik hoor krijg ik spontaan braakneigingen.

wakkere_nederlander | 03-02-11 | 10:24

@Richard van de Crommert

Verrechtsing. Moeten we dat zien als een afgrijselijke ziekte, een kankergezwel?

Wilhelmus Nepzooi | 03-02-11 | 10:24

Zeker met een Zweedse grammofoonnaald ingeënt.

Chapellmoor | 03-02-11 | 10:23

"we hebben een gezamenlijke verantwoordelijkheid om samen te leven."
Kan iemand haar bij het debat eens vragen waar dat verantwoordelijkheidsgevoel was toen ze money money buit buit geld geld cash achterover drukte?

Boembox | 03-02-11 | 10:22

@dubbert | 03-02-11 | 10:18
maar nog lang niet afgeserveerd door de PvdA

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:21

De debatreeks "Zelfverrijking doe je zo" verzorgt door Ayatollah Elatik, is enkel en alleen voor gelijkgestemden, genodigden wordt gegeven in het Arabisch en vindt plaats achter gesloten deuren ...

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:21

dubbert | 03-02-11 | 10:18
Geloof jij dat werkelijk? Die heks is nog jong hoor, die gaat het nog heel ver schoppen binnen de PvdA. Ze voldoet namelijk aan alle criteria;
- Vrouw
- Moslim
- Kan goed geld verkwisten
- Bij kritiek in de slachtofferrol kruipen en de discriminatie kaart spelen.
Dan word je een hele grote in de PvdA.

Dick Luyenlomp | 03-02-11 | 10:21

Het wordt serieus eens tijd dat Elatik zichzelf wegjorist en met haar symbool voor emancipatie teruggaat naar haar land van herkomst. En dan hetzelfde prediken, en ook in een stadsdeel plaats gaan nemen... oh wacht. Dat mag dus niet.
Dus wel hier genieten van verworven vrijheden, maar tegelijkertijd de vrijheden weer in willen perken.

Gelovigen willen een soort monopolie op zich beledigd voelen. Dat hoort nu eenmaal bij hun sprookje. Want boehoe, jullie geloven ons niet.
Nee, en hoe komt dat? Omdat een nuchtere kijk op de samenleving je nu eenmaal verder brengt dan het denken in hokjes en sprookjes.
Of het nu God of Allah is, dat maakt niks uit.

BeunDeHaas | 03-02-11 | 10:20

Ik zie het recht om kritiek te hebben op een godsdienst als een vrijheid van meningsuiting. Is dat niet zo dan?

thebra | 03-02-11 | 10:20

Zou ze dit nou bewust doen of is ze echt ontzettend dom? Ik houd het voorlopig maar op het eerste.

Biff Eagleburger | 03-02-11 | 10:19

Martijn de Greve als gespreksleider. Een leeghoofdiger poseur dan Martijn ben ik zelden tegengekomen, dus wat dat betreft verbaast het me in deze context helemaal niets.

Taggart | 03-02-11 | 10:19

Achja als onze gasten zich maar thuis voelen.
En het is goed voor de multi culti cultuur,echt een verrijking voor menig Europees land.
Wanneer kan ik stemmen?

1%biker | 03-02-11 | 10:19

An die ARBEIT | 03-02-11 | 10:16
Elatik zegt:
"Er zou al zoveel gewonnen zijn als we ons wat meer zouden verdiepen in de gevoelens, drijfveren en standpunten van een ander."


LOL
Indeed. Het probleem is nou net dat we dat hebben gedaan. En de uitkomst beviel ons voor geen meter.

Shalome | 03-02-11 | 10:19

Je kunt iedere lijpe tante wel serieus nemen, maar deze is toch al voldoende afgeserveerd? Die trol is een plaatselijk randfiguur zonder landelijke nieuwswaarde.

dubbert | 03-02-11 | 10:18

De eigenlijke titel is : VerbLinden In Oost

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:17

griezelig drammerig wijf is het toch...

willydebospooier | 03-02-11 | 10:17

Elatik zegt:
"Er zou al zoveel gewonnen zijn als we ons wat meer zouden verdiepen in de gevoelens, drijfveren en standpunten van een ander."

Dat doe ik nu al ruime tijd en des te meer ik me verdiep, des te meer ik inzie dat het juist die gevoelens, drijfveren en standpunten er voor zorgen dat deze mensen nooit normaal mee zullen kunnen draaien in onze samenleving. In veel gevallen omdat ze dat helemaal niet willen.

Waarom zou je deel uit willen maken van een samenleving, die volgens jou onwettig en verwerpelijk is? Hoe kan je van iemand met middeleeuwse normen en waarden verwachten, dat ze een leuke relatie opbouwen met de OVerHollandsche buuf en buum?

An die ARBEIT | 03-02-11 | 10:16

Binnenkort de eerste interneringskampen voor 'rechtsmensen' in Oost?

hxl | 03-02-11 | 10:16

Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting.

Dat klopt. En nu?

Melchior C Balthasar | 03-02-11 | 10:16

leesbaar ow | 03-02-11 | 10:13
Maar geenstijl nodigt ons uit. Ik stel voor dat we ons massaal inschrijven voor 25 februari, voor een avondje gesubsidieerd islambashen. Is weer eens iets anders dan geenstijl volspammen.

Vredige libertariër | 03-02-11 | 10:16

Als Fatima 1+1=3 op het bord schrijft en je zegt dat ze niet kan rekenen, beklaagt ze zich dat ze wordt aangevallen omdat ze een Marokkaanse moslima is.

Je kunt niets met dat mens. Het is maar goed dat dit jaar de stekker uit de stadsdeelraden worden getrokken. Het experiment is mislukt en we zijn weer heel wat honderden miljoenen eurootjes armer.

PS: Heeft iemand al onderzocht bij wie die 30 miljoen euro's van Zeeburg precies zijn verdwenen? Hoeveel mocro's hebben weer een villa aan de kust van marokko laten bouwen van mijn belastinggeld?

Shalome | 03-02-11 | 10:15

Negeren, harder kan je haar niet raken.
Megalomaan spook.

Spokoynoy Nochi | 03-02-11 | 10:14

Het wordt nu echt tijd om deze mevrouw met een zak wiet op het vliegtuig naar Iran te zetten.

DatWelNatuurlijk | 03-02-11 | 10:14

@An die ARBEIT | 03-02-11 | 10:10
Nee, dat doet extreem links enkel met rechtse personen ala Ayaan Hirsi Ali

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:13

Fatima Elatik gebruikt het stadsdeel Oost als propagandamachine voor PvdA en GroenLinks propaganda. Dat is eng. Het ergste is dat gewone politieke partijen in de stadsdeelraad zich daar nauwelijks of niet tegen verzetten.

leesbaar ow | 03-02-11 | 10:13

Wanneer gaat de PvdA aan de Glasnost en Perestrojka?

nl.wikipedia.org/wiki/Perestrojka
wiki/Perestrojka

Perestrojka (Russisch: перестройка; "herstructurering", letterlijk "verbouwing"; uitspraak: pʲɪrʲɪˈstrojkə)

Denkt Na | 03-02-11 | 10:12

Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting.

Stoppenkast | 03-02-11 | 10:11

Kan iemand even een taxi bestellen voor deze mevrouw?

vetkleppert | 03-02-11 | 10:11

"De organisatie is in handen van het stadsdeel en Stichting Argan."
En de cirkel is weer helemaal rond.
www.hetverraadvanlinks.nl/Beatrix.htm
"Na de moord op Theo van Gogh in november 2004 betuigde koningin Beatrix natuurlijk haar medeleven met de slachtoffers. In de ogen van de majesteit ging het daarbij niet om de familie van de op straat afgeslachte columnist en cineast. De koninklijke zorgen strekten zich daarentegen wel uit tot de bezoekers van het multiculturele jongerencentrum Argan in Amsterdam-West, die in haar ogen kennelijk het zwaarst getroffen waren door de brute moordpartij."

Schoorsteenveger | 03-02-11 | 10:11

Dit mens is een zetbazin van Koning Mohammed, en hangt van list , bedrog, en verkiezingsfraude aan elkaar.
Voorlopig hou ik het hier even bij.

fuckje | 03-02-11 | 10:10

Sterk statement, kuthartikel.

Hebben we Elatik trouwens nog niet als persona non grata aangemerkt?

An die ARBEIT | 03-02-11 | 10:10

Sloothapper | 03-02-11 | 10:06
Je kent de logica van derdewereldlanders als Elatik toch ondertussen wel? Toen ze werd afgerekend op de torenhoge kosten van haar luxe jacht, limousine, reisjes met 25 jongeren naar Amerika (culturele uitwisseling, haha) en 30 miljoen verdwenen euro's, was dat volgens haar geen bewijs van haar incompetentie maar 'moesten ze haar hebben omdat ze een Marokkaanse moslima is'.

Shalome | 03-02-11 | 10:10

Even objectiveren: Waar wordt nu eigenlijk stemming gemakt in dat stuk? Het gebruik van "verrechtsing, wat te doen"?

Mag d'r ook niet hoor, maar gewoon even: objectief, in dat stuk, die aankondiging?

Woerd | 03-02-11 | 10:09

Als iedereen die ergens in gelooft nou eens heul rap naar zijn of haar maker verdween, zou de wereld een stuk van opknappen!

DingleBerry | 03-02-11 | 10:08

Maar van God màg je helemaal geen eigen mening hebben! Immers, de mensch wikt, maar God beschikt...
/moeder Balkenende

F. von Zeikhoven | 03-02-11 | 10:08

Fatima,
Je hangt een kut-religie aan met je kut-hoofddoek. Heb jaren in dat kut oost van je gewoond, blij dat ik er weg ben, die pauper buurt.
Ziehier mij rechtse kritiek.
Dan kun jij lekker het debat aangaan voor je eigen parochie, dat zal lekker preken zijn. Maar die zogenaamde verrechtsing gaat een excuus-moslim-muts zoals jij niet tegenhouden. Integendeel, je drijft het voormalige PvdA electoraat rechtstreeks in de handen van ofwel GL/ SP ofwel Geert. Met je verkwistende gedrag. Hoeveel was het ook alweer? 30 miljoen?
Regenten en moslims bevolken de PvdA. Arbeiders echt niet meer!

Dick Luyenlomp | 03-02-11 | 10:07

Goed geschreven. Verhaal met een kop en een staart. Hoe heet die stijlfiguur ook al weer?

julian ass | 03-02-11 | 10:07

Beste Elatik, het recht om kritiek te hebben op een godsdienst IS vrijheid van meningsuiting.

Marcus Porcius Cato | 03-02-11 | 10:07

Verschrikkelijk wijf met haar 'verrechtsing'. Zegt genoeg over Elatik haar kortzichtigheid. Dit heeft niets te maken met links of rechts, Willem Drees was ook geen fan van massaimmigratie. Dit heeft te maken met helder denken en naar het volk luisteren. Elatik begrijpt dit niet, en daarvoor zijn we jaren geleden al gewaarschuwd door Theo van Gogh...

Sloothapper | 03-02-11 | 10:06

Nog meer ge-OH dat nergens toe leidt.

Shalome | 03-02-11 | 10:06

En het probleem is?

porrie123 | 03-02-11 | 10:06

@RazendeBode | 03-02-11 | 10:03
en u weet wat er met hoeren moet gebeuren ... Sloan, poa!

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:05

@BramPowert | 03-02-11 | 10:02
Ja, vandaar alle moeite van het O.M. om die vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen. Zoals in het proces-Wilders, of bij de acties tegen Gregorius Neqschot.

rara | 03-02-11 | 10:04

-weggejorist-

RazendeBode | 03-02-11 | 10:03

Dus, als ik het goed begrijp, wordt het recht om kritiek te hebben op een godsdienst gezien als vrijheid van meningsuiting?

BramPowert | 03-02-11 | 10:02

Tijd dat ze haar strafwerk in een land gaat maken waar ze haar geloof wel 100% aanhangen

veuve-clicquot | 03-02-11 | 10:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken