Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bewijs: vaccinaties maken kinderen KAPOT

abusosterhausus.jpg Iedereen rol aluminiumfolie bij de hand? Volg dan deze stappen om een perfect passend hoedje te vouwen en zet dit op uw hoofd voordat u het topic gaat lezen. We hebben u gewaarschuwd. Komt 'ie: in Zweden en Finland hebben zeker zestig (60!) kinderen de zeer beruchte, bizarre en gevaarlijke slaapziekte (narcolepsie) gekregen nadat ze waren ingeënt tegen de Mexicaanse griep. Narcolepsie betekent dat je spontaan in slaap kunt vallen, overal en altijd, dus niet alleen tijdens het kijken naar Jan Tromp in Uitgesproken Vara. Enorm handig als je toch al wilt slapen, minder handig als je een auto bestuurt of ligt te neuken. Maar goed, waar het dus om gaat: er is een ziekte waarmee Mexicanen worden gediscrimineerd, die ziekte blijkt niet eens te bestaan, de overheid koopt voor miljarden aan vaccins, in die vaccins zitten nanobots en chemtrails en nu krijgen alle Scandinavische kinderen de slaapziekte en dat alleen maar omdat de farmaceutische industrie onder leiding van de illuminatie zo graag in een Bilderberg-hotel wil slapen. Veel erger: Nederlandse kinderen die zijn ingeënt zullen binnenkort allemaal veranderen in Ab Osterhausjes en de rest van hun leven moeten doorbrengen in een rood overhemd met zwart giletje. Ja, dan word je dus gepest op school. Vaccineren, blijf er van weg! Wij zeggen: de enige goede spuit in je arm is een heroïnespuit. (Geniet, maar spuit met mate.)

Reaguursels

Inloggen

Waar is dat ''bewijs'' dan GS?!.. Waar zijn de links die bovenstaande broodje aap verhaal onderbouwen? Louter verwijzen naar De Telegraaf is niet voldoende. Er is geen enkel ''bewijs'', er is slechts een ''vermoeden''! Niet iedereen kan tegen een bepaald medicijn/vaccinatie, geen enkel medicijn is 100% oke, dus waar hebben we het over?!

Vaccinaties maken kinderen helemaal niet kapot, er is slechts een vermoeden maar GEEN bewijs.

superrMario | 03-02-11 | 23:03

Narcolepsie is niet "de slaapziekte". DE slaapziekte wordt veroorzaakt door trypanosomen, die worden verspreid door de tsetsevlieg.

Wayne Schlegel | 03-02-11 | 18:41

"Een wolkbreuk of een tornado weet niets van verwoesting. Dezelfde energie gevat in een menselijke vorm, is wat anders. Wat de mens moet leren is een specialisatie in het besturen van de energie en de gevoelens die naar boven komen - primitieve energie die bewust wordt van zichzelf en gewaar van kwesties die ‘vroeger’ niet voor haar bestonden; miljoenen moleculen, kort verenigd met het levende bewustzijn, gevuld met oorspronkelijke energie, die nu liefde leren en psychische patronen vormen; elektrische ladingen die nu emoties vormen in plaats van wolken; de onschuldige chaos van een ongedifferentieerde persoonlijkheid die achter de zeer specifieke en waarlijk ingewikkelde mechanismen van één gedachte bestaat."
Velen snappen blijkbaar nog steeds niet waar het werkelijk om gaat...

PG4161 | 03-02-11 | 17:04

@Deja,

Ik doe niet aan andere medische hulp. Als het tijd is om te gaan dan ga ik in vrede. Ik wil niet afhankelijk zijn van medicaties, ziekenhuizen of donor organen.
Dat zouden meer mensen moet doen in plaats van angst voor de dood en levens rekken. De natuur zijn gang laten gaan en de sterkste zullen overblijven.

Draconian | 03-02-11 | 14:57

@Draconian | 03-02-11 | 12:52
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

rara | 03-02-11 | 14:56

@Koning Willem 4 | 03-02-11 | 11:45


Autisme.


Zo. Tevreden?

rara | 03-02-11 | 14:55

@popov | 03-02-11 | 11:47
Ik zei dat de coherentie ontbrak, en ik heb geen enkel probleem met dyslecten. Een dyslect is wel degelijk in staat om coherent te denken, en die gedachten op te schrijven. Er gaat alleen af en toe iets mis met lettervolgorde of woordkeuze en -plaatsing. Dat is iets anders dan een zin als "Zo komt de macht straks in handen van de rijke elite in Amerika zonder oorlog." Dat lijkt mij juist ideaal: de macht in handen van mensen zonder oorlog.

rara | 03-02-11 | 14:54

Je moet de dingen ook positief durven zien. Het medicijn tegen slaapziekte is dexamfetamine en dat doet precies wat het woordje 'amfetamine' in de naam zegt. Dus die kids kunnen op het schoolplein een mooi centje bijverdienen.

Veldmaarschalk Sorry | 03-02-11 | 14:34

Reinaert | 03-02-11 | 09:05
Lees dit even: nl.wikipedia.org/wiki/Kinderverlamming... en bedenk dan dat het niet nodig was dat deze kinderen ziek werden en dood gingen.
Draconian | 03-02-11 | 12:52
Als jij nou is begint met de aarde minder te bevolken...

Vaccineren is natuurlijk voordelen tegen de nadelen wegstrepen. Er is bij elke medische behandeling een risico. Wel vind ik dat mensen die niet vaccineren een beetje consequent moeten zijn. Dan ook geen andere medische hulp.

deja | 03-02-11 | 13:19

Je kunt je afvragen waarom er bij elk wereldwijd virus (???) zover dit geen paniekzaaierij is, er zoveel aandacht is voor inenten.
De farmaceutische industrie heeft grote belangen en het is ' big business'
om hun troep aan het volk kwijt te raken.

Ik zou zeggen leef gezond, wees nuchter, laat je niet gek maken door
de media. Voor mij in elk geval geen inenting.

strikdewepstroper01 | 03-02-11 | 13:09

-weggejorist-

tjeumpie | 03-02-11 | 13:02

Brussen: Horse is wel zo 70-ties. Nu helemaal in en hip influenza parties.

Ffiver | 03-02-11 | 12:54

Waarom moeten er levens gered worden?????
We zijn al met teveel. Het wordt nog meer omdat we fokken als konijnen.
Tijd voor uitdunning van de bevolking wereldwijd.

Draconian | 03-02-11 | 12:52

@Yeti Als je vraagt of we beter af zijn met of zonder en of de nadelen opwegen tegen de voordelen stel je wel een heel erg algemene vraag.
Het gaat hier namelijk om de excessen die veroorzaakt worden door de uit de hand gelopen macht van een aantal lobbygroepen die ons doen geloven dat zij weten wat goed voor ons is. Natuurlijk voortbouwend op het feit dat een aantal van hen wel degelijk dingen doen en verkopen die goed voor ons zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze dan gelijk allemaal op hun wc-eend verklaringen effect te vertrouwen zijn.
Uiteindelijk moet je het gewoon zelf weten maar dat is nou juist zo moeilijk als je voor het maken van een gefundeerde beslissing afhankelijk bent van een woud aan belangenverstrengeling.

popov | 03-02-11 | 12:14

@ popov | 03-02-11 | 11:51

De analogie ontgaat mij even... Wellicht kun je dit even voor me verhelderen...

@ Koning Willem 4 | 03-02-11 | 11:58

Ja, dat denk ik ook... Maar dat is volgens mij niet echt de heersende trend in dit topic...

@ Jaap de Paap | 03-02-11 | 11:59

+1

Enter Yeti | 03-02-11 | 12:06

Jazeker: door vaccinaties zijn al veel levens gered. Mede daardoor zitten we nu met dit kabinet.

Jaap de Paap | 03-02-11 | 11:59

Enter Yeti | 03-02-11 | 11:47
Het feit dat jij die vraag nu kan stellen, en dus niet in je kinderjaren aan bijv een simpele longontsteking bent overleden, is meteen het antwoord op je vraag.

Koning Willem 4 | 03-02-11 | 11:58

@Yeti, vraagje, als jij op tv een reclame ziet voor steenoven pizza, gebakken in echte ambachtelijke steenovens, en je koopt dat aantrekkelijke doosje een keer en daar komt een behoorlijk ranzige pizza uit met systeemkaas en een slappe bodem, denk je dan ook: Goh, hij is niet echt vies, ik zal me wel vergist hebben, ik heb geen smaak want volgens de maker en op tv en op het doosje is deze pizza echt heerlijk en crunchy!

popov | 03-02-11 | 11:51

@rara inderdaad, wat dat betreft loopt hij gewoon te zwetsen, hij is op een onwaarschijnlijke manier het spoor bijster, dat klinkt toch wat beter dan dat je zegt dat hij niet kan spellen ;)

popov | 03-02-11 | 11:47

@ popov | 03-02-11 | 11:45

Vraagje. Wegen de nadelen op tegen de voordelen? Zijn we beter uit met of zonder farmaceutische industrie?

Enter Yeti | 03-02-11 | 11:47

@Yeti Ik zeg niet dat ik denk dat ik continue word vergiftigd, dat maak jij er van.
Ik zeg wel dat ik de farmaceutische lobby en de voedingsmiddelen lobby niet vertrouw.

popov | 03-02-11 | 11:45

Ik heb het woord Autisme nog niet horen vallen. Vreemd. Meestal komt dat binnen een paar minuten ook langs.

Koning Willem 4 | 03-02-11 | 11:45

@popov | 03-02-11 | 11:33
Het gaat me niet uitsluitend om de schrijffouten, maar om de paranoia. Joop roept van alles, maar hij kan zijn stellingen niet onderbouwen. Voorbeeld: de mensheid bestaat al 30000 jaar in oorlog, strijd en chaos, maar tegenwoordig schijnt diezelfde chaos gecreerd te woren door een geheim en verborgen genootschap waar iedereen van gehoord heeft(!). Joop is dus een zwetser, of een misleid persoon die hulp nodig heeft.

rara | 03-02-11 | 11:42

@ Xandrino | 03-02-11 | 10:30

Storende variabele maat! Gezonde mensen hoef je niet te vaccineren. Mensen die ze vaccineren zijn per definitie minder gezond! Dat doen ze omdat ze niet willen dat die mensen dood gaan.

@popov | 03-02-11 | 11:08

Ik geloof niet blind in iets, of iemand... Dan krijg je rare dingen, zoals Hitler en God. Daar doe ik niet aan mee. Maar ik ben ook niet iemand die alles wantrouwd. Lijkt me ook heel vervelend leven, als je denkt dat je continue vergiftigd wordt...

Enter Yeti | 03-02-11 | 11:40

Joopwil draait misschien heel erg door en Cojones zegt terecht dat hij het alleen maar erger maakt. Maar rara jij moet niet het intellect van iemand aflezen aan zijn dyslectische schrijfstijl, daar zijn al te veel mensen door op veel te lage opleidingen getrapt.
Maar eh joop, does es effe een spel checker plugin installeren? Dat heeft al veel mensen goed gedaan.

popov | 03-02-11 | 11:33

@joopwil | 03-02-11 | 11:20
Ja, eigenlijk wel. Als je niet in staat bent om coherent te denken en die gedachten coherent te verwoorden dan ben je niet in staat om dergelijke zaken te begrijpen.

Overigens: tegenargument is 1 (een, one, uno) woord.

rara | 03-02-11 | 11:27

Stel dat de illuminatie bestaan, dan zijn het juist lieden als joopwil die er voor zorgen dat geen hond dat gelooft. Jij bent een instrument van de illuminatie, joopwil, zie je dat dan niet? Jij zorgt er in je dyslectische paranoia voor dat niemand je verhaal gelooft. Sterker nog, ik krijg sterk het idee dat je zelf illuminatus bent.

CoJoNes | 03-02-11 | 11:24

rara | 03-02-11 | 11:16
Is dit uw sterkste tegen argument?

joopwil | 03-02-11 | 11:20

@joopwil | 03-02-11 | 11:12
Ik wantrouw mensen die het over farmacie, illuminati en chaos hebben, zonder te weten hoe ze die woorden schrijven. Jij denkt dat je de wereld volledig doorziet, maar je bent nog niet eens in staat om normaal taalgebruik te hanteren.

rara | 03-02-11 | 11:16

Een leuk stukje, ook om grappen over te maken.
Helaas maar al te waar.
Zowel de illuminatie als de Europeesche afdeling de Bilderberggroep hebben de
blauwdruk voor een wereld bevolking met een wereld regering al lang klaar liggen.
Al van voor WO2. Ook Hitler en de nazi,s zijn door hun in het zadel geholpen.
De wereldwijde wapen handel is in handen van enkele miljardairs.
Denkt u dat deze uit zijn op vrede?
Via de farmachie ook in handen van deze familie's zullen ze met vaccinaties ook de bevolking ziek maken en onderwerpen.
Er zijn in de wereld al veel veroveraars geweest om d.m.v. oorlog de wereld heerschappij te verkrijgen.
De Illuminatie doet het anders.

Veroorzaak gaos in de wereld tot het volk zelf smeekt om een wereld regering.
Zo komt de macht straks in handen van de rijke elite in Amerika zonder oorlog.

- Edit: huhu. We houden je in de gaten! Groetjes, De Chef. -

joopwil | 03-02-11 | 11:12

@thispissesmeoff | 03-02-11 | 11:06
Ik heb sinds mijn 12e geen vaccinatie meer gehad, en voel ook totaal geen behoefte om me te laten inenten. Mijn lichaam is sterk genoeg om een griepje aan te kunnen. Hoe heeft de faraceutische industrie mij dan de kop gek gemaakt?

"Hij die weet behoeft geen bewijs"? Daar past maar 1 reactie op: LOL!!!11!1!1ONE!!ELEVEN!!!!!!!!!! Vraag maar bij de GGZ waarom...

rara | 03-02-11 | 11:12

@Enter Yeti en jij gelooft blind in een overheid die alleen maar het beste met jou voor heeft en verder helemaal niet is beïnvloed op wat voor manier dan ook?
Dit is toch wel Geenstijl of toch de Margriet?

@Theo T: +1

popov | 03-02-11 | 11:08

@koerbagh | 03-02-11 | 10:55
Zolang er nog idiote verhalen over bijvoorbeeld kwikvergiftiging rondgaan hebben we die site nodig.

rara | 03-02-11 | 11:07

Rararararara: ‘hij die weet behoeft geen bewijs; hij die niet wenst te weten aanvaardt geen bewijs’. Inmiddels weet ik uit ervaring dat discussies aangaan met wezens zoals jij nergens toe dient. Blijkbaar zit jij nog stevig aan de matrix gekoppeld. Helaas.
De farmaceutische maffia heeft iedereen de kop gek gemaakt, inclusief loopjongentjes zoals jij. Maar ga vooral verder met je te laten vaccineren joh. Prima.

thispissesmeoff | 03-02-11 | 11:06

@thispissesmeoff | 03-02-11 | 10:53
Uit deze reactie maak ik op dat je jezelf als patient ziet. De eerste stap op weg naar genezing is inderdaad toegeven dat je een probleem hebt. Mooi. Nu nog even aanmelden, en voor je het weet ben je weer normaal.

rara | 03-02-11 | 11:06

LOL @rara | 03-02-11 | 09:55
Dat die water-website nog steeds bestaat.

koerbagh | 03-02-11 | 10:55

A patient cured is a customer lost ......

thispissesmeoff | 03-02-11 | 10:53

Gaaaaaaaaaap.... next please!

NS_Offline | 03-02-11 | 10:46

@thispissesmeoff | 03-02-11 | 10:06
Jij kunt echt niet inhoudelijk reaguren, he? Komt vast door een gebrek aan wetenschappelijk onderbouwde argumenten en een overschot aan fantasievolle napraterij die gebaseerd is op illumanati-idioterie. Maar er is hoop: elke GGZ kan jouw aandoening goed behandelen. Zelfs genezing is mogelijk! Meldt u nu aan!

rara | 03-02-11 | 10:45

@Superior Bastard | 03-02-11 | 10:03

De tyfus dan wel weer zo Dijkshoorniaans. Dat wens je dan weer niemand toe. Ik blijf nog maar even bij iemand de godscholera wensen. Qua allitedinges bekt dat ook best lekker.

Biff Eagleburger | 03-02-11 | 10:39

De pharmaceutische industrie heeft helemaal geen belang bij geneesmiddelen, ze hebben belang bij symptoombestrijders en dooduitstellers. Je gaat je eigen handel en dure research toch niet om zeep helpen?

CoJoNes | 03-02-11 | 10:38

@lijn5 eerder een realist. Natuurlijk ben ik blij dat we niet in de middeleeuwen wonen en heb ik mijn kinderen laten vaccineren. Punt is meer dat we niet naief achter hype/marketing van onderzoekers en de farmacie aan moeten lopen. Te vaak zijn wondermiddelen beloofd die achteraf allerlei bijwerkingen bleken te hebben, soms erger dan de kwaal. De mens zit nu eenmaal niet zo simpel in elkaar.

Salut! | 03-02-11 | 10:34

Fuch vekeerd lijntje sorrry*doet snel koffie pakken*

aarstotmond69 | 03-02-11 | 10:32

Enter Yeti | 03-02-11 | 10:23

Ben je al gevaccineerd? Zo nee waarom niet?

Xandrino | 03-02-11 | 10:32

Ik ga daar op 29 februari wel eens effe de boel lopen verstieren,het is toch om de hoek. Fatima elastiek moet oprotten k#t ho#er.

aarstotmond69 | 03-02-11 | 10:31

Onderzoek wijst uit dat mensen die niet ingeent zijn veel gezonder zijn. Er zit zoveel troep in die vaccins, daarom worden ze zo gepushed. Bevolkingsreductie heet dat.

Xandrino | 03-02-11 | 10:30

Chapellmoor | 03-02-11 | 10:13
Kunnen we die prik niet verplicht aan iedereen geven? Zijn kwakzalverij en hocus-pocus geneeskunstjes binnen een paar decennia uit NL verdwenen. Lijkt mij een hoop rust geven. En levert veel geld op, want al het geld dat nu zinloos aan kwakzalverij wordt uitgegeven kunnen we dan aan echte geneeskunde geven (en mensen genezen, hoe eng!)

bezemkast 1919 | 03-02-11 | 10:29

Verdomme, ik word hier zo moe van... Vaccinaties zijn slecht, vaccinaties daar krijg je kanker van... Opzouten met die onzin, dankzij vaccinaties zijn er vele levens gered.

Woont hier bij mij in huis ook zo'n gek. Vreet geen eten met E-nummers. Ga je dood van, zegt-i. Terwijl dat juist de toevoegingen zijn die goedgekeurd zijn door de overheid. Maar nee hoor, hij trekt liever een twijfelachtige wortel uit het bos...

Enter Yeti | 03-02-11 | 10:23

Bodde | 03-02-11 | 10:03
Onsamenhangend gezwets en pseudo wetenschappelijke onzin?
Hier?
Gelukkig ben ik daar dan weer tegen ingeënt.

Chapellmoor | 03-02-11 | 10:13

Hoi Rara: ook aan jou het dringende advies: neem heueueueueul vuhl vaccinazis. Ies goed foor jou.

thispissesmeoff | 03-02-11 | 10:06

ROFL @ Nederlandse kinderen die zijn ingeënt zullen binnenkort allemaal veranderen in Ab Osterhausjes en de rest van hun leven moeten doorbrengen in een rood overhemd met zwart giletje.

HJdeT | 03-02-11 | 10:06

Biff Eagleburger | 03-02-11 | 09:56
Met "de tyfus" zit je altijd veilig.

Superior Bastard | 03-02-11 | 10:03

Alle paranoide aluhoedjes, relifundi's en sandaalgenezers verzamelen!!

Krijgen we weer een reeks reaguursels met onsamenhangend gezwets en pseudo wetenschappelijke onzin.

Bodde | 03-02-11 | 10:03

Thimerosal, Thimerosal, Thimerosal, Thimerosal, Thimerosal, Thimerosal, etc.

thispissesmeoff | 03-02-11 | 10:00

Toch knap hoe Bert er weer de Vara bijhaalt. Ik mis ,in dit stuk, nog de Nrc en de PvdA.

Klouwkikker | 03-02-11 | 09:59

Maakt niet uit. Het is daar toch langer donker.

Boomschade | 03-02-11 | 09:58

Van de grondleggers van p0rn0 had ik ook niks anders verwacht. Ah bah, Rox' sweat, sure lock Holms' stok. De lijst is eindeloos.

Chapellmoor | 03-02-11 | 09:57

Toch zit ik nu met een moreel dilemma: kun je nu iemand wel of niet de pestpokken wensen?

Biff Eagleburger | 03-02-11 | 09:56

Er wordt hier in huis alleen medicatie ingenomen als afdoende is aangetoond dat je er beter van wordt en niet zieker. Eigenlijk heel simpel...

bijdehans | 03-02-11 | 09:56

@LiamP | 03-02-11 | 09:48
Het is nog veel erger. 99% van het vaccin bestaat uit dihydrogeenmonoxide, een levensgevaarlijke stof: www.dhmo.org/

rara | 03-02-11 | 09:55

@Spanko: mijn dringende verzoek aan jou: laat jezelf vooral heel veel vaccineren! Mensen als jij verdienen dat.

thispissesmeoff | 03-02-11 | 09:55

Zweden is gewøøn børing!

Bergverzet | 03-02-11 | 09:53

Vaccinazis

thispissesmeoff | 03-02-11 | 09:53

och, mijn baas denkt ook dat ik narcolepsie heb.

Geile Markeerstift | 03-02-11 | 09:51

@lijn5 | 03-02-11 | 09:47
Nu niet meer?

julian ass | 03-02-11 | 09:50

Zie het woord "Bilderberg" in de tekst en verwacht reagluurder Denkt Na. En inderdaad, aluhoedje hemzelf gaat weer helemaal los.

Heer Moes | 03-02-11 | 09:49

de mexicaanse griep is een door de elite/illuminati gefabriceerd virus dat via de door hen gecontroleerde media de wereld werd ingehyped. het doel is om zoveel mogelijk spuiten in de bevolking te zetten waar ze alleen maar zieker van zullen worden, o.a. door het bestanddeel aluminium-hydroxide ( url=http://www.wanttoknow.nl/overige/farmaceutische-industrie-woekert-binnen-de-overheid/ ), dat je afweersysteem naar de klote helpt.
meer info:
www.youtube.com/watch?v=nTgyakGAddM
en meer mensen die ziek geworden zijn:
mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/...

LiamP | 03-02-11 | 09:48

@Salut! | 03-02-11 | 09:43 Je bent een pessimist, en 'vergeet' de grote successen van het begin van de 20e eeuw. Gevreesde kinderziektes zoals kinkhoest, pokken, polio zijn compleet verdwenen. Wat nu over 'complex systeem'? Was blij dat de ziektes weg zijn.

lijn5 | 03-02-11 | 09:47

@uberdude | 03-02-11 | 09:34

Joh, ouwehoer niet. Heroine is helemaal de bom, weetjewelweetjeniet. Misschien ga ik er nog wel goede muziek van maken ook en dan ben je me dankbaar!

Biff Eagleburger | 03-02-11 | 09:44

de rol van de world health organisation is zeer twijfelachtig geweest. nieuwe virussen ontstaan niet zomaar spontaan, meestal worden ze gefabriceerd in een lab. een veilig antigif was vrijwel direct beschikbaar - vreemd hè...

ganzo | 03-02-11 | 09:44

Maar kinderen doen toch niet neuken en auto's besturen ?!

IMDNME | 03-02-11 | 09:44

Van mij mogen Jan Tromp, Claudia de Breij en Kees Driehuis ook gaan slapen, zelfs in één bed, zolang er maar geen VARA-kindjes van komen.

patat - generatie | 03-02-11 | 09:43

Het menselijk systeem is enorm complex met veel onderlinge samenhangen. Ingrijpen met pillen of vaccins heeft per definitie allerlei invloeden die je niet beoogt. Het idee dat je heel gericht kunt ingrijpen en de rest van de processen ongemoeid laat, is een mythe. Leuk om jezelf mee gerust te stellen, maar niet de waarheid.

Salut! | 03-02-11 | 09:43

U onderschat de gemiddelde reaguurderT, uberdude | 03-02-11 | 09:34 Die gehoorzaamt wel als Brussen "tieten" roept of "aluhoedje vouwen", maar niet bij "spuiten" of "niet spuiten".

julian ass | 03-02-11 | 09:41

@Theo T. | 03-02-11 | 09:30 Erg a-sociaal is het wel wat je zegt. Natuurlijk zijn er gevaren verbonden aan bv een pokken-injectie. Maar als we (bijna) allemaal meedoen is de ziekte wel weg, zoals we gezien hebben. Echter als 1% niet meedoet, is de ziekte ook weg, maar de 1% die niet meedoet is wel erg a-sociaal omdat ze meerijden op de risico's die de andere 99% van de bevolking neemt. Erg makkelijk, geen risico en toch beschermd omdat de anderen het niet krijgen door hun injectie. Geen wonder dus dat deze injecties verplicht waren. Asociale Kutgristenen die niet mee hoefden te doen. En maar lekker lullen over in de hemel komen.

lijn5 | 03-02-11 | 09:39

uberdude | 03-02-11 | 09:34
Is geen verzinsel van Brussen.

Bos Hout | 03-02-11 | 09:36

@Spanko | 03-02-11 | 09:33
Valt tegen, Spanko. Domme mensen fokken meer. Dus uiteindelijk winnen ze het toch.

julian ass | 03-02-11 | 09:36

In andere landen zijn er kinderen overleden enkele uren nadat ze de vaccinatie kregen.

Zzzzooooffff | 03-02-11 | 09:35

Erg verantwoordelijk Mr. Brussen... Ik hoop dat u weet wat u doet en waar het over gaat, maar ik vermoed van niet. Een fenomeen dat vaker te zien is op GS.

uberdude | 03-02-11 | 09:34

Ik ga gewoon als Ab Osterhaus verkleed met carnaval. Lederen vestje aan, lijzig kudtstemmetje oefenen en m'n spuit mee.

Bos Hout | 03-02-11 | 09:34

@Theo T. | 03-02-11 | 09:30
Zelf nadenken? Heb jij een spuitje gemist of zo?

julian ass | 03-02-11 | 09:33

@Theo T. | 03-02-11 | 09:30
Hier ben ik het volledig mee eens.

Snorry! | 03-02-11 | 09:33

Ik ben gek op dit soort stukjes.
Vooral niet inenten mensen!
Straks meer pensioen voor mij en minder domme reacties op de diverse fora.

Spanko | 03-02-11 | 09:33

De farmaceutische industrie manipuleert overheden zodanig dat ze besluiten tot onnodige en onveilige vaccinaties. Als je heel jonge kinderen een mix van allerlei (verzwakte) ziektekiemen inspuit gaat er wel eens iets mis. Daarom beter op iets oudere leeftijd vaccineren en alleen tegen levensbedreigende ziekten zoals polio. Zelf nadenken is altijd belangrijk - zeker als het je kinderen betreft.

Theo T. | 03-02-11 | 09:30

@Snorry! | 03-02-11 | 09:08
Het ging bij ons in de familie al dik twee miljoen jaar goed zonder prikjes, dus die laatste twee generaties durfden we ook wel naturel aan.

julian ass | 03-02-11 | 09:30

De mens heeft een immuun systeem. Is een mega asset. Dat moet je trainen.
In de UK zijn feestjes in huis (andere kamer) bij zieke kinderen heel gewoon.
Gratis inenting door de natuur.
Maar ja, daar verdient niemand wat aan en alleen leuk voor de kinderen en ouders.
Dus compleet fout systeem vindt Ab.

Denkt Na | 03-02-11 | 09:24

Was al langer duidelijk. Ik geloof niet dat iemand ons allemaal dood wil. Ik geloof wel dat een paar pharmachefs mega-oplichters zijn, die door onze 'volksvertegenwoordigers' geen strobreed in de weg wordt gelegd.
.
De essentie: gezondheid is business geworden en dat is killing.

Bos Hout | 03-02-11 | 09:24

@Osdorpertje | 03-02-11 | 09:21
LOL

veuve-clicquot | 03-02-11 | 09:23

Het wachten is eigenlijk op reaguurster litsehimmel, of whatever, die 2 boeken heeft gelezen over iets met inenten.

Biff Eagleburger | 03-02-11 | 09:23

@¿Ya tu Sabes? | 03-02-11 | 09:11

Ach, hoe hoog is die vaccinatiegraad anno tegenwoordig eigenlijk? Van de in Nederland geborenen weten we dat wel, maar hoe zit het met de "nieuwe" Nederlanders, voor hen die afkomstig zijn uit de *kuch* meer exotische oorden?

En bij de weg: zwarte kousen kun je stoppen. Stopnaald en dito garen. Doet wonderen!

Reinaert | 03-02-11 | 09:22

Sorry, ik bedoel Bert!
*last van narcolepsie heeft*

God Zelf | 03-02-11 | 09:22

Big Finance en BIg Farma
Maffia Incorporated

Denkt Na | 03-02-11 | 09:21

Oh mijn god, krijgen we weer de hele dag kruidenvrouwjes die beweren colloïdaal zilver overal goed voor is en dat je door op gras te kouwen kanker kunt genezen (Ooit in een ziekenhuis geweest en er een koe tegengekomen die last van kanker had? Nou dan)

Osdorpertje | 03-02-11 | 09:21

Goed geschreven, Pritt!

God Zelf | 03-02-11 | 09:20

en.wikipedia.org/wiki/Nuremberg_Code
Nuremberg_Code

Vaccinatie handboeken van politie en leger zijn regelrechte DHS vertalingen.
Vraag maar aan iemand uit je omgeving.

Denkt Na | 03-02-11 | 09:20

Ab Oosterhaus zegt dat het aan die kinderen ligt, die zouden 'erfelijk belast' zijn. Maar ja, wie is nou osterhaus, o ja, de man die adviseerde om vele vaccins aan te schaffen toen dat niet nodig was en die daar aandelen in had

nance | 03-02-11 | 09:20

@Reinaert | 03-02-11 | 09:11

Zeker gezien Reinaert, derhalve mijn wetenschappelijk onderbouwde comment. Je denkt zeker ook dat de Aarde pas 6000 jaar oud is? Groeten vanaf de universiteits-campus!

Snorry! | 03-02-11 | 09:20

@Biff Eagleburger | 03-02-11 | 09:17
F. von Zeikhoven weet nog wel een goede dealer ... en het belangrijkste, waar die zich bevindt

veuve-clicquot | 03-02-11 | 09:19

Binnenkort hier dus ook als het idd aan die vaccinaties ligt. Ik ben nu extra blij dat ik logisch kan redeneren en geen prik heb gehaald, ook niet voor m'n kind, en de griep gewoon heb ondergaan. Word je groot en sterk van.

Rest In Privacy | 03-02-11 | 09:18

Al lang niks van Ab Osterhaus gehoord trouwens

laurentius | 03-02-11 | 09:17

Dat heroine klinkt best tof. Daar lees ik nu GS voor he!
*riem zoekt*

Biff Eagleburger | 03-02-11 | 09:17

@Haagse-Geertje | 03-02-11 | 09:14
zo te zien al voor zijn geboorte

veuve-clicquot | 03-02-11 | 09:16

Zou Job ook ingeënt zijn?

Haagse-Geertje | 03-02-11 | 09:14

De enige goede spuit is mijn puddingbuks.

zo, tukkietijd.

PSZ-E | 03-02-11 | 09:13

@F. von Zeikhoven | 03-02-11 | 09:10
dat valt nog mee "dealen bij de speeltuin" het had ook dealen in de speeltuin kunnen zijn ...

veuve-clicquot | 03-02-11 | 09:12

Reinaert | 03-02-11 | 09:05
Tot de vaccinatiegraad onder de 90% komt en ook de zwarte kousen eraan gaan. Kunnen we kijken hoe goed de God van Abraham het tegen microben doet.

¿Ya tu Sabes? | 03-02-11 | 09:11

@Snorry! | 03-02-11 | 09:08

Huh? Heb je mijn comment @09:05 niet gelezen dan? Groeten van de Veluwe!

Reinaert | 03-02-11 | 09:11

Ander best handig hoor, dat ze meteen met dat vaccin een nanochip ingespoten krijgen. Want met met zo'n handige kiddotracker met gpsdigitaalnanochipsatellietsignaalrecieverT weet Von Zeikhoven nu altijd waar dat rotkind van een Schmetterling von Zeikhoven uithangt. Even kijken.. Ja! Ze zit bijvoorbeeld nu nog in de arrestantencel opt pliesiebureau hier in Strien, zie ik. Ze was gistermiddag gepakt met dealen bij de speeltuin... Toch maar even op gaan halen, want ze moest vanmorgen nog eigenlijk het laatste deel van de Cito-test maken...

F. von Zeikhoven | 03-02-11 | 09:10

Feit voor bovenstaande reaguurders: als jullie ouders en grootouders geen prikken hadden gehad, hadden jullie nu wellicht niet kunnen reaguren. Think about it...

Snorry! | 03-02-11 | 09:08

Ik heb narcolepsie direct na het neuken.

De Stramme Kabouter | 03-02-11 | 09:07

Voor je eigen veiligheid, vertrouw nooit een medicus die je zomaar een spuit in je arm wilt steken. Nadien kun je terug voor de bijwerkingen. Ze zijn niet geinteresseerd in je gezondheid. Ze willen geld, veel geld.

italian bastard | 03-02-11 | 09:06

En iedereen maar blijven roepen dat bewoners van de Bible-Belt - die traditioneel iedere vaccinatie weigeren - niet van deze tijd zijn! Het zijn juist degenen die zullen overleven, survival of the fittest in de praktijk! En dat natuurlijk allemaal zonder Darwin!

*** Visioenen van een schoon, blank en vooral Gereformeerd Nederland krijgt ***

Reinaert | 03-02-11 | 09:05

de meeste mannen vallen direct in slaap nadat ze hun vrouw/vriendin hebben "geprikt"

veuve-clicquot | 03-02-11 | 09:05

Dan ga je met een deken met een gat er in als jas en scheten latend aan de kant van de weg zitten. Echt te erg, zeg...

Wilhelmus Nepzooi | 03-02-11 | 09:05

Dat is niet leuk voor jou.
Dat is niet leuk voor ons
Maar dat is helemaal niet leuk Voor de Camping!

laaf | 03-02-11 | 09:04

Brussen, die heroïne doet je goed. Had je eerder mee moeten beginnen.
Goed stuk weer.

Superior Bastard | 03-02-11 | 09:03

Dat hoorde ik gisteren al via mijn radio-kies.

uninvited guest | 03-02-11 | 09:03

Allemaal onzin, om de volgende redenen:

1 - zzzzz

nattegeit | 03-02-11 | 09:03

In de hele wereld schijnt het gewoon Varkensgriep te heten. Zwijntjetik dus. (MDI-alert ON) In Mexico hebben ze griep, allemaal.

faz | 03-02-11 | 09:03

Ik wil geen prikje.

poppermotje | 03-02-11 | 09:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken