Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Woord van de dag: ANIMALCOPS

Brennodewinter.jpg Dames en heren, het woord van de dag is: ANIMALCOPS. Dat is dus A-N-I-M-A-L-C-O-P-S. Spreek uit: Ennie-mel-kops. Achterstevoren: spoclamina. Herhaling achterstevoren: spoclamina. Betekenissen: "Animal cops zijn vrijwilligers die je in een Amerikaanse tv-serie ziet." Ook wel bekend als "caviapolitie", "kinderboerderij-mariniers", "marmotten-M.E.", "dierentuin-commando's", "dierenbos-coaches" of "volstrekt nutteloos prutsonderdeel van een gedoogregeerakkoord". Het woord ANIMALCOPS bestaat uit tien letters. Doordat het een Engels woord is, heeft het geen dubbele woordwaarde. In Nederland wordt alleen in Limburgse contreien nog het woord "staatsdierenpolitie" gebruikt, maar dat heeft de negatieve connotatie van iets dat door de staat geleid en gesubsidieerd wordt. Vandaar dat "animalcops" valt te prefereren. Nederlandse animalcops worden overigens betaald door de belastingbetaler, zowel in euro's als wel in 500 minder inzetbare agenten van de toch al fictieve 3000 extra agenten om de straten leefbaar en veilig te houden. Sluiten wij dit woord-van-de-dag-topic af met alvast het woord voor morgen (we doen eens gek): HOLOCAUSTONTKENNING. Achterstevoren: gninnektnotsuacoloh. De zin van de week luidt: Een-kwart-van-de-PVV-stemmers-denkt-dat-Wilders-een-geit-is. Omdraaien is toegestaan. Dubbele letterwaarde, + 4. Morgen verder scrabbelen met de PVV.

Reaguursels

Inloggen

Leugenaars, vrouwenmeppers, dronkaards, noem maar op waar u op gestemd heeft! Vandaar geen juiste partij. Zo moeilijk is dat toch niet of wel?
Hölzenbein | 03-02-11 | 10:03
Uiteraard heeft u recht op weerwoord.
Los van terechte kritiek op het optreden/handelen van enkele kamerleden van de PVV, heb ik persoonlijk toch diep respect voor iemand, die zijn kop boven het maaiveld durft uit te steken, en die ondanks dat hij/zij als PVV-kamerlid van te voren weet, dat hij/zij niet alleen bakken met stront van de pers over zich heengestort zal krijgen, ook vaak met familie en al bedreigd zal worden door onze medelanders, en hun oh zo tolerante linkse meelopers.
Dat respect heb ik niet voor politici, die alleen voor het geld meedoen, en bij de eerste en beste bedreiging de politiek uitstappen.

Roadblock | 03-02-11 | 23:18

@Hölzenbein | 03-02-11 | 15:33
Dank voor alle door u aangedragen feiten en wetenswaardigheden! Pff, ik had in het begin helemaal niet door met een agressieve borderliner van doen te hebben. proficiat!.

ojédiaré | 03-02-11 | 16:21

ojédiaré | 03-02-11 | 14:26
Uw onderzoek? Kom maar op dan en laat de feiten zien (nee... die hebben we natuurlijk niet. Dacht ik al...). Uit onderzoek kwam ook naar voren dat sukkels als u op een niet-volwaardige zinsbouw reageren met heel veel woorden.

Hölzenbein | 03-02-11 | 15:33

@Hölzenbein | 03-02-11 | 09:56
Mijn onderzoek onder een representatief deel van de PvDA aanhang heeft dit onomstotelijk bewezen.
Uit het onderzoek kwam ook naar voren dat personen zoals u te lui zijn om een volwaardige zinsbouw te genereren, en toch antwoord verwachten.

ojédiaré | 03-02-11 | 14:26

@An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:57
Waardeloos argument van die christenen. Iemand 10 jaar kunstmatig in coma houden is niet alleen heel nutteloos en totale onzin, maar wat dacht je van het financiële plaatje? Die apparatuur en medicijnen worden echt niet gratis geproduceerd, en die dokter die om het uur eens gaat kijken staat daar ook niet voor niks. Soms is inslapen gewoon beter, maar die christenen kunnen maar niet mee met de tijd.

Pasta-saus | 03-02-11 | 14:02

Spoclamina, klinkt als een SOA.

MistrX | 03-02-11 | 11:13

Roadblock | 03-02-11 | 01:05
Kan u geen juiste partij noemen, alleen de PVV is geen juiste partij. Tegenargumenten van de PvdA noemen (die niet onderbouwd zijn) is immature oftewel kinderachtig. Dit topic gaat over de PVV en met de PvdA heb ik niets te maken, dus wat zal mij dat boeien?

En door de PVV krijgen overigens (als toevoeging) de zielige hondjes en katjes een beter leven (door dat animal cop voorstel van die imbeciele vrouwenmepper) en wordt er zo gedaan alsof de bio-industrie niet bestaat. Leugenaars, vrouwenmeppers, dronkaards, noem maar op waar u op gestemd heeft! Vandaar geen juiste partij. Zo moeilijk is dat toch niet of wel?

Hölzenbein | 03-02-11 | 10:03

ojédiaré | 03-02-11 | 08:14
Feiten: ???

Hölzenbein | 03-02-11 | 09:56

77% van de PvDA stemmers denkt dat die partij iets met arbeiders te maken heeft. Hoe gek wil je het hebben?

ojédiaré | 03-02-11 | 08:14

-weggejorist-

Ma Dalton | 03-02-11 | 06:59

Als toegift :
"Per Nederlander komt er 4.000 kilo poep uit de veehouderij, dat is 60 keer jouw eigen gewicht in poep. Moet je je eens voorstellen hoeveel dat is en
hoeveel stank dat geeft! Door de Partij voor de Dieren zijn steeds meer politieke
partijen tegen de bio-industrie. Maar deze partijen willen heel lang wachten met het stoppen van de bio-industrie. Daarom is het belangrijk dat de Partij voor
de Dieren meer kamerleden krijgt in het parlement. Dan kan de bio-industrie eerder gestopt worden. En krijgen de dieren een beter leven."

www.partijvoordedieren.nl/downloads/20...

Roadblock | 03-02-11 | 01:28

Ach, zo hebben wij allemaal ons nutteloze prutsonderdeel: de één wil zondagssluiting, de ander 130 rijden, weer een ander wil politietrainers in Kunduz en een andere hobbyist wil de JSF.
-
Allemaal even nutteloos- maar die caviapolitie kost wél mooi het minste van de bovenstaande prutshobby's...

azoturie | 03-02-11 | 01:27

Hölzenbein | 03-02-11 | 00:31
Helaas ben ik het met u oneens- dat is geen feit, dat is het resultaat van een steekproef die NRC liet uitvoeren onder 1000 kiesgerechtigden. Niet zo'n grote groep eigenlijk. Verder lijken de resultaten van alle vragen niet zo best voor het zittende kabinet. Hoe zou dat komen?
Ik zou dan ook graag de wijze van selecteren en de vraagstelling willen weten, om zo te kunnen beoordelen of het resultaat van de steekproef iets waarde heeft.
Een krantenkop in VK is niet per definitie een feit.
Verder moet ik blijkbaar bij u zijn, om te weten te komen of ik op een 'verkeerde' of 'juiste' partij stem. Kunt u mij de criteria daarvoor uitleggen? Of is elke andere partij een 'juiste' partij ?

Roadblock | 03-02-11 | 01:05

-weggejorist-

3 hoog in Mexico | 03-02-11 | 00:44

Roadblock | 03-02-11 | 00:23
En mongoloïde mensen benaderen alsof ze achterlijk zijn is ook niet echt intelligent. Waarschijnlijk stemt u toch als velen op de verkeerde partij. En indien niet dan moet u zich niet aangesproken voelen als mensen de waarheid over de PVV zeggen.

Hölzenbein | 03-02-11 | 00:34

Roadblock | 03-02-11 | 00:23
Als een kwart van de PVV-stemmers denkt dat Wilders minister is dan is dat een feit. Dat heeft niets met schelden te maken, maar met de intelligentie van PVV stemmers. Hoe dom kan een PVV stemmer dan zijn zeg? Zet maar weer dat Calimero-hoedje op.

Hölzenbein | 03-02-11 | 00:31

Overigens , in tegenstellig tot wat dit onzinnig schrijfsel beweert
zijn animal cops in de VS allerminst vrijwillig en verrichten zij wel degelijk betaalde arbeid

Kunt u mij uitlegen wat er mis is met het optreden tegen dierenverwaarlozing/
dierenmishandeling etc ?
Dat bestrijden levert niet alleen meer werkgelegenheid maar tevens meer dierenwelzijn op
En in tegenstelling tot wat u doet voorkomen is het niet iets dat elke simpele ziel kan;
Men moet sterk in zijn/haar schoenen staan voor dit soort werk

Maar u mist allen kennelijk enig empatisch vermogen

tot het uw eigen huisdier betreft

ChrisDaMan1974 | 03-02-11 | 00:29

Bulloch | 02-02-11 | 23:28
Domme uitspraken doen politici elke dag. Maar als GS in uitgekauwde herhalingen begint te vervallen, reageer ik daar soms op.
Kritiek op de PVV heb ik als PVV-stemmer soms ook, en dat hoort erbij. Dom gescheld echter niet. En ja, Ik erger me soms aan reaguurders, die de redactie en elkaar kritiekloos zitten na te wauwelen. Mijn 'tere PVV-Calimero zieltje' reageert dan, en verder kom ik hier eigenlijk best al een tijdje.

Roadblock | 03-02-11 | 00:23

@ Big Swinging Dick

Knap dat u , zonder iemand persoonlijk te kennen
zoveel over zijn pysche schijnt te weten
Ook weet u kennelijk precies in wat voor een hoedanigheid
hij doorgaans 'vrouwen slaat'

ChrisDaMan1974 | 03-02-11 | 00:02

@Roadblock | 02-02-11 | 19:10
Als politici domme uitspraken doen, is GS er meestal als de kippen bij. Als je tere PVV-Calimero zieltje daar niet tegen kan, moet je hier wellicht maar niet meer komen.

Bulloch | 02-02-11 | 23:28

Roadblock | 02-02-11 | 23:10
Heb je wel al recht tot spreken hier tegen Seven en mij?

Hölzenbein | 02-02-11 | 23:14

seven | 02-02-11 | 18:46
Dat is geen vergelijking. De overige partijen zijn vele malen intelligenter dan de PVV.
Hölzenbein | 02-02-11 | 22:48

Jesus, is het koud op Joop of zo , dat jullie hier elkaars hand zitten vast te houden. Gaan jullie ook nog elkaar diep in de ogen zitten kijken?

Ok daar gaan we weer:
De PVV is dom de PvdA is slim. De PvdA laat nu dankzij de slimme uitspraken van St Job vanuit een poppenkast, op een slimme manier even de PVV wat groter worden, zodat in Maart uit de uitslagen zal blijken hoe dom de PVV wel is. Het is namelijk alleen maar een kwestie van goed uitleggen. Maar ja- Die PVV'ers zijn zoooo dom die snappen niet, dat ze moeten ophouden met PVV te stemmen. Toch?

Roadblock | 02-02-11 | 23:10

seven | 02-02-11 | 18:46
Dat is geen vergelijking. De overige partijen zijn vele malen intelligenter dan de PVV.

Hölzenbein | 02-02-11 | 22:48

Staatsdierenpolitie? We zouden toch animal cops krijgen? Leg dat eens uit, Dion.

Boyo | 02-02-11 | 22:38

Wilders? PVV? Animalcops, voor- of achteruit?
Wie gaat daar nu nog zijn stem aan geven?

René from the Café | 02-02-11 | 21:39

De griezel Dion Graus, die er geen moeite mee heeft vrouwen te mishandelen is DE reden geen PVV te stemmen. Die man hoort thuis in een freakshow of in een psychiatrische inrichting.

Big Swinging Dick | 02-02-11 | 21:35

Die Dion Graus is een heel eng mannetje,
iemand die ervoor zorgt dat de PVV minder stemmen krijgt.

poepie3 | 02-02-11 | 21:30

Rutte denkt écht dat ie MP is!

van Nazareth | 02-02-11 | 21:16

Baas neem een racecar neem een Saab

brabant altijd -1 | 02-02-11 | 21:11

Taw nee gidraawkrem lekitra, gez!
Nijz nereid kjirgnaleb?
Neker raam!
Ed etstaal reek tad ki tid deed, saw ki flaawt.
-

caudillo | 02-02-11 | 20:24

-weggejorist-

Hcybs | 02-02-11 | 19:15

Blablabla PVV zijn dom, zwakbegaafd, idioten, blablabla wij zijn slim, intelligent, goedgeinformeerd, Blablabla Sharpe - Pornobaron, Blablabla Animalcops, Blablabla Dion ziet er niet uit, Blablabla Grote blonde leider, Blablabla enz enz.
Kan die naald eens uit die langspeelplaat ? En redactie als jullie toch bezig zijn, kan er ook wat gedaan worden aan het waarheidsgehalte van Linksstemmer | 02-02-11 | 17:49 en de zouteloze humor van Einde van de Domheid | 02-02-11 | 17:22 of ben ik nog een meeloper vergeten ?

Roadblock | 02-02-11 | 19:10

Censuskiesrecht, en wel onmiddelijk!

Stoicist | 02-02-11 | 19:04

Ja, dat heet comprissen sluiten, water bij de wijn enzo. Zo gaat dat namelijk in een de-mo-cra-tie! Heb jij dan misschien een beter alternatief?

An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:53

Dat klopt. Wat we hier zien is dat de PVV in niks verschilt van alle andere partijen. Veel beloven in het verkiezingsprogramma en praktisch vrijwel niks kunnen realiseren. Daar worden ze een keer op afgerekend. Kwestie van tijd.

Maar vooralsnog is er inderdaad qua systeem geen beter alternatief. Het hopen is op een partij die op een heldere wijze kan uitleggen hoe de zaken werken en waarom plannen zijn zoals ze zijn. Da's beter en vooral eerlijker dan makkelijk roepen dat het 'allemaal anders' moet. Maar het is niet eenvoudig. Populair wordt je er ook niet mee.

-edit | 02-02-11 | 19:00

Waren de Nederlandse woorden op?
En dat zijn dan nog 'de Nationalisten' van Nederland.
Lachwekkend.

rannie | 02-02-11 | 19:00

Clowntje Graus is te lui geweest om het regeerakkoord te lezen. Wat een duurbetaalde incompetente hondenlul is het ook.

Bulloch | 02-02-11 | 18:58

Zou Joram van Klaveren familie zijn van "the Dutch Windmill" ??

Hobbykip | 02-02-11 | 18:58

Stop de amerikanisering van onze taal! /PVVmodus

seven | 02-02-11 | 18:49

Hölzenbein | 02-02-11 | 18:35
Lees eens verder, bij de overige partijen denken ze dat gemiddeld bijna net zo vaak, enne 75% had het wel goed dat is een te verwachte score. Vraag PvdAers eens of Job minister is en je komt net zo hoog en die staat nb echt buiten de regering, Wilders zit er toch dichter bij.

seven | 02-02-11 | 18:46

^
welke spellingscontole ?

ChrisDaMan1974 | 02-02-11 | 18:40

ChrisDaMan1974 | 02-02-11 | 18:27
Mooie copy/paste uit je tekstverwerker met spellingscontrole, jammer alleen dat je regelgebruik nu opeens ruk is.

seven | 02-02-11 | 18:37

Toont toch weer de intelligentie van de PVVers. Wat voor een lutser ben je als je denkt dat Wilders minister is.

Hölzenbein | 02-02-11 | 18:35

Charles Swietert | 02-02-11 | 18:01
Werkt natuurlijk maar een kant op, je bent niet opeens zomaar beter geïnformeerd over wie doet wat bij de wetgevende of controlerende macht als je besluit VVD te gaan stemmen. Hoewel je onder bv links die redenering wel tegenkomt. Denken bv op slag zelf ook kosmopoliet te zijn als ze bv D66 stemmen. / Associatieve wannabees

seven | 02-02-11 | 18:33

-weggejorist-

ChrisDaMan1974 | 02-02-11 | 18:33

ChrisDaMan1974 | 02-02-11 | 18:27
Als iemand die correcte spelling zegt hoog te achten het over "mesten" heeft, neem ik aan dat het dierenleed u toch minder stoort dan u het doet voorkomen, meneer.
/ jijbakmode uit /

Kapitein Sjaak Mus | 02-02-11 | 18:31

meesten :-)

ChrisDaMan1974 | 02-02-11 | 18:28

@ overVecht

Ik ben in de veronderstelling
dat het hier de bedoeling is dat men zijn/haar mening ventileert

Dat de mesten van jullie ervoor kiezen om met alles wat de redactie vindt in te stemmen als een stel hersenloze meelopers zal mij m'n reet jeuken
Het zal me niet beletten mijn mening te verkondigen
Jammer voor u als die u niet zindt

(btw leer eens fatsoenlijk te spellen)

ChrisDaMan1974 | 02-02-11 | 18:27

Wanneer komt nou eens die IQ test voordat je mag stemmen...

da wizard | 02-02-11 | 18:27

[email protected]"Wilders is dankzij mijn stem toch maar mooi minister geworre."
Sukkels.

Superior Bastard | 02-02-11 | 18:21

a.ac.a.b.

hetluis | 02-02-11 | 18:18

Ik woon tussen de boeren, ik spreek ze. Het zijn gangsters. Alles voor een paar centen méér. Forget Dierenpolitie. Maak er maar Boerenpolitie van, wat mij betreft.

C. van der Laak | 02-02-11 | 18:11

@seven | 02-02-11 | 17:58
Linksstemmer 'replied' nooit; obvious trol.

*animalcop in duikvlucht op Linksstemmer z'n hoofd schijten laat*
tinyurl.com/6eqevev

Prof. D.A.H. Vintik | 02-02-11 | 18:06

@boeglul | 02-02-11 | 17:58
Wat een talent! Ik zou bijna PVV stemmen.

Zeeschuimer | 02-02-11 | 18:05

Hallo Dion! ga es even snel naar Groningen voor een onderzoekje naar vogeltjes regen!

deraderendraaien | 02-02-11 | 18:04

@ChrisDaMan1974 | 02-02-11 | 18:00

Dit is de zoveelste keer dat ik je zie zeiken over een topic. Als je het echt niks vind blijf dan lekker weg en/of stuur een mailtje naar de redactie! Zeiksnor...

*roestige spijker in nekje van zeehondje zet*

overVecht | 02-02-11 | 18:04

Jogert | 02-02-11 | 18:02

Die straaljagers die per stuk meer kosten dan de gehele bezuiniging op het onderwijs oplevert? Puik plan.

lijpeeijpe | 02-02-11 | 18:04

Loop niet te zeiken Brussen, zeker alleen maar ongedierte in huis?

Er zijn genoeg mensen in dit klote land die het nog steeds prachtig vinden om een dier/huisdier op gruwelijke wijze naar de eeuwige jachtvelden te sturen.

Prima idee, die 500 extra banen. Of zullen we het maar in die malle straaljagers stoppen?

Jogert | 02-02-11 | 18:02

An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:57

De Bijbel is sowieso al één grote tegenstrijdigheid. Je hebt vrije wil, maar toch heeft God alles al gezien en gehoord, wat betekent dat je dus geen vrije wil hebt, want het is al bepaald.

Die moet je dus sowieso niet serieus nemen.

lijpeeijpe | 02-02-11 | 18:02

@ Jean | 02-02-11 | 17:51
Mwoah, de Cursus Windows Movie Maker van die geert heeft indertijd – getuige Fitna – toch zéker z'n vruchtjes afgeworpen, niet?

Pa Cartwright | 02-02-11 | 18:01

Beste Linksstemmer.
Ik lees net een stukje van een figuur die zich net als u linksstemmer noemt.
Deze persoon, u kunt dat onmogelijk zijn, beweert dat ene Lucassen door een brievenbus heeft gepist. Ook schrijft deze meneer dat meneer Sharpe, de enige wereldkampioen horden van Nederland, failliet is en ook nog pornobaas.
Mensen die zo overduidelijk de zaak verdraaien of liegen kunnen nooit Linksstemmer zijn.

Mantisomantis | 02-02-11 | 18:01

Ben toch blij dat Wilders als minister achter Dion staat.

*wegduikt*

overVecht | 02-02-11 | 18:01

lijpeeijpe | 02-02-11 | 17:54

uh ... nee. VVD stemmers zijn toch wel wat beter geïnformeerd.

Charles Swietert | 02-02-11 | 18:01

Dit is de zoveelste keer dat ik me erger aan jullie domme berichtgeving m.b.t dit onderwerp

Eenieder die dierenwelzijn niet belangrijk acht en belachelijk maakt is een lul in mijn optiek

ChrisDaMan1974 | 02-02-11 | 18:00

niet echt een stemmentrekker die Dion Gaus

istawa | 02-02-11 | 18:00

@Mantisomantis | 02-02-11 | 17:51: Hear Hear! Helemaal niets mis mee, inderdaad. Op zich valt het gegiechel wel te begrijpen. Oes Dion doet het nu eenmaal beter in de kroeg, dan in de Tweede-Kamer. Dat gezegd hebbende; serieuze journalistiek omtrent dit onderwerp is geboden.

De Kampsjeng | 02-02-11 | 17:58

Linksstemmer | 02-02-11 | 17:49
Logisch, ze zijn fan en zien hem in de kamer en bij de presentatie van een nwe coalitie en horen overal dat hij meeregeert, de politieke details interesseren velen niks. 1/6 van alle stemmers in NL denkt trouwens hetzelfde.

seven | 02-02-11 | 17:58

C. van der Laak | 02-02-11 | 17:42
Ruim baan voor vrouwenmeppers en ontuchtplegers is al een feit, dus waarom niet.

Charles Swietert | 02-02-11 | 17:58

@Pasta-saus | 02-02-11 | 17:50
Ja ook zo'n mooie tegenstrijdigheid:

Een tijdje terug lag daar in Italië toch zo'n meissie al 10 jaar in coma na een auto-ongeluk? Nog langer zelfs meen ik. Vaders moest de verschrikkelijke beslissing maken om z'n eigen dochter in te laten slapen.

Vervolgens krijg deze man een golf van onverdunde haat over zich heen, van allerlei Christenfundi's, die van mening waren dat " het niet aan hem was om voor God te spelen, alleen hij gaat over leven en dood ".

Stik eens even snel! Dan kunnen we dus onmiddelijk alle ziekenhuizen ter wereld dichtgooien! Wij speelden voor God, toen we haar leven redden! Als het aan god had gelegen wat dat meissie dan en daar gestorven in dat ongeluk.

Maar goed, leg ze dat maar eens uit.

Ik spreek geen Italiaans....

An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:57

Dus binnenkort komen er naast bontkraagjes ook nog een trosje pliesie de buurt BBQ verpesten?

overVecht | 02-02-11 | 17:57

Linksstemmer | 02-02-11 | 17:49

Ik had de intentie om je belachelijk te maken met behulp van weerlegging van je reaguursel, maar ik realiseerde me dat je dat zelf al goed genoeg doet.

lijpeeijpe | 02-02-11 | 17:57

"Een kwart van de PVV-stemmers denkt dat Geert Wilders een minister is in het kabinet. Van álle kiezers denkt eenzesde dat."

Ha ha ha, wederom bewijs dat de gemiddelde PVV-stemmer achterlijk is, zeker in vergelijking met mensen met een andere partijvoorkeur. Je hoeft echt niet goed op de hoogte te zijn van de politiek om te kunnen weten dat Wilders niet minister is... dit is gewoon een kwestie van zwakbegaafdheid.

buzz fuzz | 02-02-11 | 17:57

"Ennie-mol-kops" vind ik toch fonetisch gezien wat correcter!

Los Mongoles | 02-02-11 | 17:54

Wat een domme berichtgeving.

Vraag de VVD-stemmers maar eens of Mark Rutte een Kamerlid is. Wedden dat meer dan een kwart volmondig 'Ja' zegt?

lijpeeijpe | 02-02-11 | 17:54

@Linksstemmer | 02-02-11 | 17:49
Stel je eens niet zo aan!

"Wat een intellect nivo ". Is dat een zin? Of moet het een zin voorstellen? Niet erg snugger om zo te beginnen. Daarbij overdrijf je ontzettend, met je " Maar wel een bontkraagje dat een Mars steelt het land uitzetten! ". Dat zie ik nergens in het partijprogramma, maar goed.

"Kopvoddentax en hoofddoekjesverbod staat hoog in het strijdplan van de PVV, maar nu toch maar weer de keutel intrekken, want de andere partijen worden boos."

Ja, dat heet comprissen sluiten, water bij de wijn enzo. Zo gaat dat namelijk in een de-mo-cra-tie! Heb jij dan misschien een beter alternatief?


An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:53

Wat gaan die animalcops eigenlijk doen?
Paarden bekeuren die te hard rennen?
Vogels op de bon slingeren die te hoog vliegen?
Proces verbaal opmaken tegen honden die wildplassen?

Laat die dieren toch met rust!

wakkere_nederlander | 02-02-11 | 17:52

Zeeschuimer | 02-02-11 | 17:43
Je weet zo langzamerhand niet meer waar je moet beginnen met cursussen aan PVV'ers.

Jean | 02-02-11 | 17:51

Het schijnt dat van de 51.000 Nederlandse agenten, er 500 op het dierenwelzijn worden gezet.
Net zoals we in de goede oude tijd de vliegende brigade hadden, die onderandere speciaal werden ingezet tegen stropers, lieden die andermans vee in de weilanden slachten en figuren die denken dat hun bieflappen bij een kinderboerderij lopen.
Lijkt mij niks mis mee. Of ben ik nu gek?

Mantisomantis | 02-02-11 | 17:51

@An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:47
Karma is a bitch. Of je het nu wil of niet. Gelovigen: Als het toevallig uitkomt is het een teken van god, komt het niet uit zal god het wel zo gewild hebben. Waardeloze weggooimentaliteit als je het mij vraagt

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:50

@Pasta-saus | 02-02-11 | 17:45
Have you been hitting the sauce again mate?

An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:50

@malle babbe | 02-02-11 | 17:46
Greetje doet natuurlijk niet mee voor de PS, malle balle.

Zeeschuimer | 02-02-11 | 17:49

De naam zal 'KLPD sector Dierenwelzijn' worden, of iets in die trend. Wie denkt dat er daadwerkelijk Animalcops op de politiepakjes pronkt, is evident knettergek.

De Kampsjeng | 02-02-11 | 17:49

Las net een onderzoek in de NRC: Eén op vier PVV-stemmers denkt dat Wilders minister is!!!! Wat een intellect nivo van die rechtsstemmers.
Ik las net ook dat die failliete, oplichtende pornobaas weer terug wil in de 2e Kamer. Och, zegt Wilders, da's niet onbespreekbaar! Maar wel een bontkraagje dat een Mars steelt het land uitzetten!
De brievenbus-pissende Lucas mag blijven zitten, terwijl een voor democratie strijdende Duivendak volgens GW niet in het parlement past.
De PVV: grote woorden vooraf, maar onmiddellijk de staart tussen de kont als er moeilijkheden dreigen. moet de AOW van Rutte naar 67, dan gaat die (1 dag na de verkiezingen) bij Geert W ook naar 65.
Kopvoddentax en hoofddoekjesverbod staat hoog in het strijdplan van de PVV, maar nu toch maar weer de keutel intrekken, want de andere partijen worden boos.
Oeioei, wat een dapper en consequent zootje is dat PVV toch. Een schande voor ons land!!!

Linksstemmer | 02-02-11 | 17:49

@Pasta-saus | 02-02-11 | 17:41
@wakkere_nederlander | 02-02-11 | 17:42
Mijn geloof verbiedt het eigenlijk beesten medische assistentie te verlenen. Evenals mensen.

Wie ben ik om voor God te spelen? Als mijn fles gootsteenontstopper per ongeluk in het waterbakje van mijn cavia heeft gelekt, dan zal dat beest het wel verdiend hebben!

An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:47

@Zeeschuimer | 02-02-11 | 17:43
ROFLLOL, dat is inderdaad niet best nee.

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:47

Omdat wij in NL totaal geen problemen kennen, behalve dan die met dieren, denk ik dat dit een heel goed voorstel is.
*kots*

GaatDeGoedeKantOp | 02-02-11 | 17:47

@ Zeeschuimer | 02-02-11 | 17:43

Ik tel 13 lijsttrekkers.
Altijd gedacht dat we maar 12 provincies hadden.

malle babbe | 02-02-11 | 17:46

@wakkere_nederlander | 02-02-11 | 17:42
114 of 1-1-4 boeie ik drink liever bier

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:46

C. van der Laak | 02-02-11 | 17:42

Die ANIMALCOPS komen er gewoon alleen de naam wordt dierenpolitie .

Eurotokkie | 02-02-11 | 17:46

-weggejorist-

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:45

causto foppi | 02-02-11 | 17:42
Hoezo, de rest van de politie heeft door die dierenspecialisten juist meer tijd voor humane zaken. (zie 17:17 )

seven | 02-02-11 | 17:44

@uberdude | 02-02-11 | 17:39: De PVV levert met haar gedoogsteun een substantiële bijdrage. Aan een regeringsbeleid dat, naar de mening van de PVV-kiezer, tot een betere samenleving leidt.

De Kampsjeng | 02-02-11 | 17:44

@Steilloos ten Onder | 02-02-11 | 17:37
Dus GS maar daar permanent niet naar linken? Onderbouw, onderbouw

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:43

hottentottenanimalcopstentententoonstelling

Einde van de Domheid | 02-02-11 | 17:43

@An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:38
LOL @ 118 redt mijn vacht.

Het is trouwens 1-1-4 maar dat onthoudt geen dier :-)

wakkere_nederlander | 02-02-11 | 17:42

Flauw. Heel erg flauw. Weet je wat? We laten alle dierenbeulen gewoon hun gang gaan. Dan is Nederland weer een stukje mooier.

C. van der Laak | 02-02-11 | 17:42

500 animal cops en de zaken waar het echt om gaat (misbruik, geweld, overvallen) leggen we wek even op een plankje. Je zal maar slachtoffer zijn.....

causto foppi | 02-02-11 | 17:42

@wakkere_nederlander | 02-02-11 | 17:40
i lol'd

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:42

animalcots?

Sytze_Vliegen | 02-02-11 | 17:42

animalcopsontkenning.
en dan drie maal woordwaarde.

Charles Swietert | 02-02-11 | 17:41

@An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:38
114 ik ben ook maar een dier

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:41

@Kapitein Sjaak Mus | 02-02-11 | 17:31
Linkse hobby uitgevoerd door een rechtse hobbyist

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:40

@Pasta-saus | 02-02-11 | 17:38
Juist! Iedereen de schouders eronder! Het moet eerlijker! Iedereen telt mee! We moeten met z'n allen werken aan een nieuw nederland!

Maar wat dan dan inhoudt? Lekker boeiuh.

Lege leuzen schreeuwen, daar zijn ze goed in. is socialisten eigen lijkt het. Ludieke leuzen en buttons, maar daadwerkelijk plannen opstellen en uitvoeren is een ander verhaal.

An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:40

@MidEvilOnYourAss | 02-02-11 | 17:26
Zeker zeker, niks mis mee. Alleen 1) van belastingcenten?! en 2) Is het niet belangrijker dat we die politie eerst eens het werk laten doen wat echt nodig is, en daarna pas op deze specifieke dingen? Dieren komen nu in deze tijd(helaas niet of, aan u) niet op plaats nummer 1.

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:40

-weggejorist-

Eurotokkie | 02-02-11 | 17:39

Ik wacht nu al maanden gespannen op het eerste PVV voorstel dat werkelijk iets gaat veranderen aan de wereld die ze zo verfoeit. De eerste suggestie de werkelijk iets doet, een beloning biedt aan de mensen die op de PVV hebben gestemd.
Desondanks lijken de PVV stemmers heel tevreden met het voornaamste exportproduct van Wilders: gelul in de ruimte op elk moment. Opmerkelijk.

uberdude | 02-02-11 | 17:39

@ Steilloos ten Onder | 02-02-11 | 17:37
Ja? Waarom?

Pa Cartwright | 02-02-11 | 17:39

@wakkere_nederlander | 02-02-11 | 17:37
118 redt mijn vacht.

An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:38

-weggejorist-

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:38

@ CoffeePatch | 02-02-11 | 17:17

Nu vermoed ik dat menigeen bij die pvv daar zélf ook baat bij heeft;
www.depers.nl/binnenland/542353/Ik-lul...

Altruïsme draagt soms het masker van weloverwogen eigenbelang.

Pa Cartwright | 02-02-11 | 17:38

Mossel-Mossad

irriian | 02-02-11 | 17:37

Animalcops, de sneue politievariant van de dierenambulance.
Het nummer dat de dieren dienen te bellen is 113.

wakkere_nederlander | 02-02-11 | 17:37


Pasta-saus | 02-02-11 | 17:33
Of het is gewoon een waardeloze kutkrant.

Steilloos ten Onder | 02-02-11 | 17:37

@Heau even | 02-02-11 | 17:18
True true, en vooral de PVV stemmers denken er het minst bij na.

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:36

Bij ons -Limburg- kan ik de niet-PVV'ers op één hand tellen. De PVV gaat hier echt groot worden in het Gouvernement. Te hopen valt dat alhier wél werk gemaakt wordt van de Animalcops. Het dedain waarmee doorgaans over dit onderwerp gesproken wordt bevalt me voor geen meter. De mate waarin een land op beschaving beoordeeld kan worden, valt of staat met de manier waarop we met zwakkeren omgaan.

De Kampsjeng | 02-02-11 | 17:35

@Project2501 | 02-02-11 | 17:15
LOL

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:34

@Bor2601 | 02-02-11 | 17:20
Niet alleen zeuren, ook even een beter alternatief aandragen a.u.b

An die ARBEIT | 02-02-11 | 17:34

@Steilloos ten Onder | 02-02-11 | 17:11
Lekker oppervlakkig

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:33

@staaf86 | 02-02-11 | 17:08
Details, details. Als Dion dat wil dan doen we dan, dus... Toch?

Pasta-saus | 02-02-11 | 17:32

Trouwens, zijn dit nou linkse of rechtse hobbies?

Kapitein Sjaak Mus | 02-02-11 | 17:31

ITEACHYOU | 02-02-11 | 17:27
IDD Als er sprake zou zijn van maatschappelijk urgentie dan vraag ik me af of in Amsterdam hondenpoep inmiddels niet meer op de eerste plaats staat van irritatie numero uno.

Einde van de Domheid | 02-02-11 | 17:31

Ik heb er liever wat animalcops bij dan wat matennaaiers met een flitsaparaat.

Melk met klonten | 02-02-11 | 17:30

opteert voor kippenkippen

Kapitein Sjaak Mus | 02-02-11 | 17:29

Moeilijke woorden daar doen ze al wat aan bij de PVV www.telegraaf.nl...
CoffeePatch | 02-02-11 | 17:17
OMG, ze hebben het SP-programma overgetypt. De woorden 'moslim' 'islam' 'moskee' 'hoofddoek' en 'minaret' staan er niet in, wat verwarrend!

mokum4all | 02-02-11 | 17:28

lol @ " Maxime Verhagen wordt de minst betrouwbare minister genoemd. "

pendajo | 02-02-11 | 17:27

Ik zag laatst een hond schijten op de stoep. I made a citizens arrest. heb die pleuris Duitse herder in de houtgreep genomen en heb de animal cops gebeld. Ik kreeg te horen dat het nog wel 35 jaar kan duren voordat de animal cops er zijn

ITEACHYOU | 02-02-11 | 17:27

Fabeltjeskrant-bromsnorren

Tobi | 02-02-11 | 17:26

godsamme, wat een pijnlijk gemodder in de marge weer. en van mijn belastingcenten nog wel!

zo te zien kunnen die beter worden besteed aan extra onderwijs voor een zesde van het electoraat

Snerpe Schede | 02-02-11 | 17:26

Wat een zeikstuk. Prima dat er gehandhaafd wordt op dierenleed.

MidEvilOnYourAss | 02-02-11 | 17:26

Vooral blijven denken dat de blonde leider ook minister is...

bvdbos2004 | 02-02-11 | 17:24

Ontkennen Holocaust strafbaar? Wat een gelul. waar slaat dat op? Komt dit voort uit schuldgevoel?

ITEACHYOU | 02-02-11 | 17:23

Woelratwouten, kuifmakaak-klabakken, paardenprinsemarij, eekhoorntuuten, toekan-glimmeriken, kattenkit, Aziatische fluithaas-sjouters, berberaap-binken, Senegalgalago-smerissen. Tasmaanse duivel=koddebeiers.
Dion, lachzakje, ga eens terug naar je Limlandse subsidie-TV en neem die pornobaron mee!

Einde van de Domheid | 02-02-11 | 17:22

@CoffeePatch | 02-02-11 | 17:17
*Spontaan besluit PVV te stemmen*.

dandaan | 02-02-11 | 17:21

kapotte_stofzuiger | 02-02-11 | 17:05
of, zoals dat bij de PVV heet, de "first room".

janeedantoch | 02-02-11 | 17:21

ren-forrest-ren-e | 02-02-11 | 17:15
Of "anal mis cop".

Heau even | 02-02-11 | 17:20

Ze zijn zoooo incompetent, die hele Rutte kliek. Hoepel op!

Bor2601 | 02-02-11 | 17:20

Ik vind het een goed idee... die animalcops. Ze mogen van mij het motto 'shoot to kill' hanteren. Vooral bij die kutvogels die overal denken naar beneden te mogen schijten!

OneandOnly | 02-02-11 | 17:19

De enige coole animalcops zijn de gasten van Rescue Ink.

AM. | 02-02-11 | 17:18

Maar waar Wilders dan minister van was, wisten die PVV'ers dan weer niet. Je moet ze ook niet overschatten.

Jean | 02-02-11 | 17:18

brutus68 | 02-02-11 | 17:15
In het algemeen zijn mensen dom. En ze interesseren zich geen ene ruk in de invulling van de landelijke politiek.
Dat zijn twee onweerlegbare feiten.

Heau even | 02-02-11 | 17:18

Dierenpolitie is idd de betere benaming zoals Graus en Bleker stellen en of het echt ten koste gaat van andere politietaken is nog de vraag. Ook nu komt de gewone politie in actie bij zware dierenmishandeling, over x tijd is daarvoor dierenpolitie die dus de gewone politie ontlast die dit type misdaad overlaat aan de 500. Specialisatie dus, kan werken, vraag maar aan H. Ford.
ps @Vraagstaart, nou wat zei ik? Denk Frits! ;)

seven | 02-02-11 | 17:17

En hoe zit het met...
- Koeienklabak
- Walvissenwout
- Vogelflik
- Slangensmeris
- Slakkensjouter
- Jaguarjuut
- Parkietenpandoer
- Doggendiender
- Waterratwetsdienaar
Etc, etc.

Vragen, vragen....

Heau even | 02-02-11 | 17:16

@beertjeB

De politie natuurlijk. De dierenpolitie arresteert alleen dieren.

Project2501 | 02-02-11 | 17:15

Eenzesde van alle (!!) kiezers die denkt dat Wilders een minister is...., ik schrik daar toch van.....

brutus68 | 02-02-11 | 17:15

Van ANIMALCOPS kun je SLAP IN COMA maken..

ren-forrest-ren-e | 02-02-11 | 17:15

Overigens denkt 54% van de Nederlanders dat dit kabinet vroegtijdig gaat vallen.

Zeeschuimer | 02-02-11 | 17:13

Een kwart van de PVV-stemmers maar? Dan heb ik ze al die tijd onderschat.

Michael | 02-02-11 | 17:13

Hoe kan de M.E. op een marmot? Marmot met achter in- en uitgang...

koekjesbakker1 | 02-02-11 | 17:12

Wie arresteert dan geitenneukers? De politie of de dierenpolitie?
Vragen, vragen...

BeertjeB | 02-02-11 | 17:12

Sinds wanneer wordt er naar de volkskrant gelinkt, laat staan geloven wat erin staat?

Steilloos ten Onder | 02-02-11 | 17:11

Een cavia kan dat toch nooit houden, laat ze lekker met de dienstfiets gaan.

Prof. D.A.H. Vintik | 02-02-11 | 17:11

hoe noemen we het dan? Geranium gestapo?

Pot Vol Koffie | 02-02-11 | 17:09

Stuur die Van Klaveren naar de psychiater aub.

trench_energy | 02-02-11 | 17:09

Animalcops is ook best wel heul lastig te vertalen voor een verstandelijk gehandicapte. Dierenpolitie, vind ik trouwens ook wel een moeilijk woord.

dandaan | 02-02-11 | 17:09

Vergeet de hamster-hermandad niet!

Kaas de Vies | 02-02-11 | 17:09

Een spoclamina is een lamina (dun laagje) voor een SPOC (Single Point Of Contact).

Graag gedaan.

rara | 02-02-11 | 17:08

het leuke is dat Dion Graus zelf is begonnen met gebruik van het woord...

staaf86 | 02-02-11 | 17:08

MacVulpen | 02-02-11 | 17:05

Dat was een vette hoax, net met fuckje gebeld en als die het zegt...

eerstneukendanpraten | 02-02-11 | 17:07

heeft trouwens wel dubbele woordwaarde maar dat terzijde.

De zorgverzekeraar N | 02-02-11 | 17:06

Kunnen ze beginnen bij die vogels...

MacVulpen | 02-02-11 | 17:05

Hij speelt de pinguin in een van die Batman films... Ik weet het zeker!

eerstneukendanpraten | 02-02-11 | 17:05

Voor PVV stemmen tijdens de 'Eerste Kamerverkiezingen' is mijn devies.

kapotte_stofzuiger | 02-02-11 | 17:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken