Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Volkskrant publiceert achternaam moordverdachte

vincenttabak2.pngIn Nederland is het een goed gebruik de privacy van verdachten te beschermen. Een mens is immers onschuldig tot het moment dat hij veroordeeld is en dus worden gezichten consequent afgebalkt en van achternamen blijft alleen de eerste letter vermeld. Is niet verplicht, is gewoon fatsoen. Code van Bordeaux en NVJ-regels weet u wel. Zo ook bij de Volkskrant. Daar hebben ze zelfs een speciale ombudsman in dienst die zich (achteraf) nog even over dit soort prangende ethische kwesties kan uitlaten. Nou Thommie, werk aan de winkel voor jou! Poe hee. Want hoezo staat de volledige naam van de van moord verdachte Nederlandse expat Vincent T. nu al uren op jullie website (bewijs)??? VINCENT TABAK is naast WELLICHT vrouwenvermoorder ook nog gewoon een mens met recht op een eigen leven hoor. Geen Nederlandse krant die het in zijn hoofd haalt de achternaam van Vincent te vermelden maar de Volkskrant vormt een uitzondering. En daarmee is de verhuftering van de samenleving nu definitief onomkeerbaar geworden. Met dan aan de Volkskrant. Opzeggen hier.

Reaguursels

Inloggen

Presumptio Innocentiae!!!!!!!!!!!!!!!!!

thispissesmeoff | 22-01-11 | 11:35

Is die vogelkrant nu nog niet van ze stok geflikkerd??

2tirds | 21-01-11 | 21:51

Lekker hypocriet!

PauperPanda | 21-01-11 | 21:21

Volkskrant en Telegraaf zijn de enige 2 kranten die er toe doen in dit land.

frisenfruitig | 21-01-11 | 19:59

Dat doen ze anders nooit! (En GS ook niet?)

Pieter Bas | 21-01-11 | 19:54

Zijn kennissen en sociale kring herkennen hem zelfs zonder voor- of achternaam met het balkje voor de ogen op deze foto.Krijg je van die mond op mond reclame enzo en voordat je het weet staat het wel ergens anders op internet gebubliceerd ..

morphen die hap want anders heeft ie nog geen leven ..

simpelzijn | 21-01-11 | 18:33

Dan aan de volkskrant? K, mutsaerts, K. :)

Den Heerscher | 21-01-11 | 17:04

Dit valt me van jullie tegen Geenstijl!
Hoe vaak publiceren jullie niet gewoon volledige namen van verdachte?
Jullie grijpen echt álles aan om VK te bashen, prima, maar ga nu zo hypocriet lopen doen!

jesrr | 21-01-11 | 16:43

Ironisch bedoelt GS?
Aan de schandpaal met die gasten!
Opzouten, straks krijgen we dezelfde slechte naam als de Finnen, dat moeten we niet willen met z'n alle!
*plopper de plop*

GaatDeGoedeKantOp | 21-01-11 | 16:08

Kijk,gewoon man en paard noemen en niet moeilijk doen, zeer terecht als de internationale goegemeente alle gegevens van die gast al online heeft geflikkerd. Na bijna vijftien jaar zonder abonnement op een krant kom ik zo via jullie website eindelijk weer eens een nieuwsblad tegen met ballen. Ik heb direct een abonnement aangevraagd! Vanaf vandaag is de Volkskrant mijn krant!

Trompy | 21-01-11 | 15:54

Erg LOL om die opzegsite. Er zijn mensen die denken dat ze op de site van de Volkskrant zitten en schrijven dan hele emotionele stukken aan de krant. Sukkels.

Uriël Fack | 21-01-11 | 15:51

Mutsaerts wat een gemekker. jullie zijn zelf net zo hypocriet als de volkskrant. jullie publiceren de complete naam van mensen die nog niet veroordeeld zijn en delen vervolgens een ban uit aan iemand die in onder dat stuk de naw-gegevens van hoxha dumpt. dus dit ironisch/sarcastisch bedoelde stukje komt echt heel erg triest over. iets met de pot en de ketel.
-edit weinig ethisch besef he..-

kobuskamper | 21-01-11 | 15:18

Zoals vermeld staat de jongeman al dagen met voor- én achternaam genoemd in de Britse kranten. So get over your sorry ass selves -gaat Volkskrant lezen-.

Troostmeisje | 21-01-11 | 14:05

@Desius | 21-01-11 | 10:50
Ah, u heeft de bewijzen? Heeft u een link?

Prof. D.A.H. Vintik | 21-01-11 | 13:09

Snap best dat het in NL 'not done' is.... maar als het door de BBC zo www.bbc.co.uk/news/uk-england-bristol-... gebracht wordt is het een beetje schijnheilig/naïef om in NL Vincent T. te blijven schrijven.

@ 00:00:01 | 21-01-11 | 13:04

-weggejorist-

smeri-cer | 21-01-11 | 12:59

Mezelf:
braaduit moet natuurlijk breeduit zijn.

psycho_3 | 21-01-11 | 12:58

Tsjonge, tsjonge, wat een ophef allemaal. Als je gisteren gewoon het BBC nieuws had gekeken, dan werd hij gewoon met voor- en achternaam benoemt. Ook vanmorgen braaduit vermeldt in alle kranten hier in de UK. Linkje hier:
www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/336...

Ik denk dat hij er tabak van kreeg.

psycho_3 | 21-01-11 | 12:58

Haha.. net alsof GS het altijd zo lekker nauw neemt met de privacy van mensen! Ik roep de verhuftering toe hoor, helemaal als het echt bewezen is. Maar dit is gewoon zeiken om het zeiken.

Marauder | 21-01-11 | 12:36


Mailman | 21-01-11 | 12:22
"Het is een afspraak die gemaakt is, waar trouwens geen verplichting voor geldt."
maar schend je die afspraak als journalist kon je vervolgens geen rechtbank meer binnen

Strange Glue | 21-01-11 | 12:34

Het is in de (oude) media gebruikelijk om alleen initialen te gebruiken, tenzij het om een algemeen bekend persoon gaat. Geert Wilders staat daarom wel voluit in de krant. Het is een afspraak die gemaakt is, waar trouwens geen verplichting voor geldt. De Volkskrant mag dus gewoon Vincent Tabak zeggen, alleen doen ze het vanwege privacy en dat soort onzin niet. Blijkbaar is dit nog niet uitgelegd aan de stagiair die dit nieuwsberichtje tikte, en stond er dus gewoon een volledige naam. Dat dit een fout is blijkt dus wel uit het feit dat het binnen enkele minuten al weer aangepast is.

Mailman | 21-01-11 | 12:22

Als iemand veroordeelt is, dan zie je toch ook alleen maar de 1e letter van zijn/haar achternaam?

dingusss | 21-01-11 | 12:05

@ Sliptong | 21-01-11 | 10:57
Pas als iemand is veroordeeld.

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 12:01

@ Bakito | 21-01-11 | 10:57
Ik ben geen sensatiezoeker. Ik wil graag weten met wie ik te maken heb.

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 12:01

kom ik ff goed weg!

vincent S. | 21-01-11 | 11:52

haha GS predikt fatsoen, er is nog hoop!
*gelijk VK abonnement aanvragen*

Bestiun | 21-01-11 | 11:44

@wakkere_nederlander | 21-01-11 | 10:21
Er staat nog helemaal niet vast dat Joran 'minimaal 2 meisjes' heeft gedood.

nance | 21-01-11 | 11:44

Achternamen voluit. Altijd. Overal. Ik ben geen fan van de Volkskrant, maar +1 voor het eindelijk loslaten van deze bovenmatig politiek correcte onzin, die je nergens anders ter wereld vindt.

grizzler | 21-01-11 | 11:43

Lol, GS preekt fatsoen.

Bulloch | 21-01-11 | 11:41

ik wil wel opzeggen maar heb natuurlijk geen abonnement

San Paulo | 21-01-11 | 11:40

en geenstijl publiceert nooit naam, toenaam en ongebalkte foto van een verdachte??

Overigens was zijn naam gister al op engelse en nederlandse websites te lezen. De VK is er gewoon laat mee

nance | 21-01-11 | 11:37

Ik heb het al eerder gezegd, de gemiddelde VK lezer is dead, of hard opweg daar naar toe. Die paar leden die ze nog hebben, zijn met 5 - 10 jaar exit.

funkyd | 21-01-11 | 11:33

Werkelijk genoeg Volkskrant/PVDA-gids/statuut gezien op DWDD.
Wat een vieze redakteur, gewoon blaten dat de PVV slecht is en de kiezers ook en alleen hun linkse krant goed is en het juist heeft. En ze zijn er trots op VARA en PVDA te zijn.

Ik vroeg me af : " Hoort nieuwsmedia of een krant niet neutraal te zijn en objectief bericht te geven?"
Het was werkelijk sickening, helaaml toen Jan Mulder ook weer betaald en wel ongefundeerd mocht brullen en nieman dliet uitpraten. Wat een hoer is dat geworden die Mulder.

Creaguurder | 21-01-11 | 11:23

Even een klein dilemma .. Waarom mag de media in het algemeen wel schrijven dat Geert Wilders (met naam voluit) verdacht wordt van haat zaaien en discriminatie?

deraderendraaien | 21-01-11 | 11:17

Lol lekkeer hypocriet. Concullegas pesten is leuk maar dit soort topics zijn een beetje kinderachtig en onfris, zurig. Jammer.

panadol | 21-01-11 | 11:12

damn,

om te kunnen opzeggen moet je eerst abonnee zijn... Gaat me weer klauwen met geld kosten

doesitblend? | 21-01-11 | 11:11

Ghehe. Vincen T. is achteraf de zoveelste soldaat in een mediaoorlog.

Bakito | 21-01-11 | 11:11

@Carpe@diem | 21-01-11 | 10:06
Geeft niet hoor, dat geldt voor het gros van de figuren hier

Intellectueel | 21-01-11 | 11:11

@smeri-cer | 21-01-11 | 11:05

Nou, doehoei! Lul.

Biff Eagleburger | 21-01-11 | 11:09

@Kobus Kloothamer | 21-01-11 | 11:06
U leest de Azijnbode?

necrosis | 21-01-11 | 11:09

@atb | 21-01-11 | 10:13
nee, da's van de NRC

Tante Kaatje | 21-01-11 | 11:08

Ach gossie... een verkeerd screenshotje en we gaan Volkskrant bashen....
leuk leuk leuk leuk

Kobus Kloothamer | 21-01-11 | 11:06

@Superior Bastard | 21-01-11 | 11:00
Niet mee eens!
zie necrosis 10:58

necrosis | 21-01-11 | 11:05

-weggejorist-

smeri-cer | 21-01-11 | 11:05

De beste krant voor misdaad-Nederland heeft hem er gewoon op staan hoor. Ongebalkt, ook dat nog.

Hendrik Jan Korterink keep up the good work:
misdaadjournalist.web-log.nl/misdaadjo...

B

Jan Gordelroos | 21-01-11 | 11:04

@James St John Smythe | 21-01-11 | 10:59
U gaat voor de Vrimogodwin?

necrosis | 21-01-11 | 11:03

@James St John Smythe | 21-01-11 | 10:59
Precies. De beste man is nooit door een rechter veroordeeld dus is hij theoretisch nog verdachte. Scherp van je!

Sliptong | 21-01-11 | 11:03

@Lemo | 21-01-11 | 10:52
Sinds anderen zich heel druk maken over geenstijl en zij te pas en te onpas uitnodigingen krijgen van de Raad van pijprokende dode bomen media. Dus als de kans zich voordoet wordt er met gelijke munt betaald.

Sliptong | 21-01-11 | 11:02

Ballenman | 21-01-11 | 10:51
+1. Je hebt gelijk.

Superior Bastard | 21-01-11 | 11:00

is Geen stijl van VK

loki84nl | 21-01-11 | 11:00

Gisteren was z'n 3 pagina's tellende CV - inclusief adressen, telefoonummers etc - nog het 3e linkje op google. En de 5e z'n gegevens bij zijn huidige baas. Je zal maar onschuldig zijn. Dag carrière.

Biff Eagleburger | 21-01-11 | 11:00

Ik schrijf meestal ook gewoon Adolf H.

James St John Smythe | 21-01-11 | 10:59

@Ballenman | 21-01-11 | 10:51
Mutsaerts heeft weer een blunder van de o zo correcte volkskrant blootgelegd, inclusief bewijs.
Een terechte sneer van Muts, en een snelle aanpassing van de zijde van VK.
Voor je info: Geenstijl is géén krant!

necrosis | 21-01-11 | 10:58

@1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:54
Maar dat is toch achteraf? Hiermee wordt alleen de familie in een verdomhoekje geplaatst, mensen die vervolgens weer allerlei rare bokkensprongen gaan maken. Publicatie voedt slechts de sensatiezucht van types als u.

Bakito | 21-01-11 | 10:57

Gelukkig is daar Geenstijl.nl, hoeder van fatsoensnormen en ethische codes.

*sarcasme circuits branden door*

janeedantoch | 21-01-11 | 10:57

@1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:54
En dan schuiven we gewoon even de rechtstaat terzijde. Tuurlijk. We plempen alles en zeggen naderhand: sorry, 't was toch iemand anders. Kan de betreffende persoon nog wel duizend keer uitleggen dat hij/zij onschuldig is maar wtf.

Sliptong | 21-01-11 | 10:57

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:54
Uw ouders hebben u 1st Male genoemd? Aanklagen wegens kindermishandeling dan maar.

Superior Bastard | 21-01-11 | 10:55

Nu we het toch over omgaan met persoonsgegevens hebben. Zo staat het internet vol met online quizzen en spelletjes, waarbij de deelnemer persoonsgegevens moet achterlaten om kans te maken op een prijs. Deze spelletjes staan in marketingkringen bekend als regelrechte fuiken om naar persoonsgegevens te vissen.

CoffeePatch | 21-01-11 | 10:55

Is het geheugen van de GS redactie dan zo selectief? Sinds wanneer gelden de code van Bordeaux en de NVJ regels voor GS? Dit topic is echt de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Theo Reet | 21-01-11 | 10:54

@ Bakito | 21-01-11 | 10:52
Mijn punt is dat alles gewoon online geplmpt moet kunnen worden. Met naam en toenaam.

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:54

Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:51
Zeg Maar.

Superior Bastard | 21-01-11 | 10:53

Lemo | 21-01-11 | 10:52 En dan zeggen ze wel eens dat domme vragen niet bestaan.
Sinds| 21-01-11 | 10:01 Dat zie je toch?

zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:53

sinds wanneer maakt geenstijl zich hier druk om?

Lemo | 21-01-11 | 10:52

@1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:45
Jaja. In dorpen kroppen mensen doorgaans meer op en maken zo zichzelf langzaam kapot. Wat is uw punt?

Bakito | 21-01-11 | 10:52

VK publiceert alleen achterletter: Mutsaers schrijft stukje over 'linkse oudmediale achterhaalde conventies'.
VK publiceert achternaam: Mutsaers doet semi-verontwaardigd 'waar is de VK nu met hun verheven moraliteit'.

Ik hoop dat het een vreemd soort humor is, maar ik vrees dat je gewoon een plaat voor je kop hebt, Muts.

Ballenman | 21-01-11 | 10:51

grappig@zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:47
Dat snapt verder niemand. Maar bedankt voor de poging!
Wat is je voornaam trouwens, zeg?

Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:51

@Detlev Tarnowitz | 21-01-11 | 10:41
De meeste moorden zijn vaak het gevolg van gebrekkige communicatie. Er zijn meerdere manieren om je punt te maken, iemand van het leven beroven is er eentje. Tot tien tellen is vaak een effectieve methode om erger te voorkomen.

Bakito | 21-01-11 | 10:50

Had hij maar niemand moeten vermoorden. Eigen schuld. Lekker aan de schandpaal.

Desius | 21-01-11 | 10:50

*zit te wachten op een nieuw echt topic*

Markies de Schade | 21-01-11 | 10:50

Hier (Groningen) woont een tokkie fam. en laten die nu ook Tabak heten, een pot nat dus!

super-woman | 21-01-11 | 10:49

Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:45 Ja, zó raak je wel van je vriendin af ja. Zat er nou echt een viool in dan was het anders afgelopen. Oh, wacht.

zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:47

@zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:44
*betrapt kijken doet*

Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:45

@ Bakito | 21-01-11 | 10:38
In de stad waar iedereen op zichzelf is misschien niet maar in een dorp waar de sociale controle hoger is wel. Vandaar dat de criminaliteit in de stad ook procentueel hoger ligt dan in dorpen.

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:45

Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:32 Die vioolkoffer, daar zit toch geen machinegeweer in hè?

zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:44

@ dandaan | 21-01-11 | 10:40
Volledig doorlichten is niet alleen aan familie kenbaar maken.

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:43

Het enige wat nog een beetje nieuwswaarde heeft is dat je de Volkskrant kunt opzeggen. Weet je wat... doe maar maar een volgende topic.

Karel Kruizenruiker | 21-01-11 | 10:43

Bakito | 21-01-11 | 10:36
Lijkt me bovendien wel interessant, een gesprek met een moordenaar. Ja, van zo'n sessie steken we beide wat op.

Detlev Tarnowitz | 21-01-11 | 10:41

*iets met balk en splinter mompelt*

Flibbage | 21-01-11 | 10:40

@1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:35
Ja ja... dus Grote broer houdt niet rekening met het geestelijk en fysiek welzijn van het slachtoffer, maar is wel in staat om rekening te houden met familie. Wat denk jezelf?

dandaan | 21-01-11 | 10:40

Geenstijl is inderdaad de persoon die dít aan de kaak moet stellen.

Ongeveer hetzelfde als Berlusconi pleit voor een witchhunt op corruptie.

Links Handig | 21-01-11 | 10:40

Tuig is het, allemaal.

trespasser | 21-01-11 | 10:39

@Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:37
Ik hou je niet tegen hoor. Een breed gevoerde discussie kan nooit kwaad.

Bakito | 21-01-11 | 10:39

@1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:35
De echte misdadigers laten zich niet weerhouden door het vooruitzicht op een strenge straf. Totale illusie deze opvatting.

Bakito | 21-01-11 | 10:38

*abonnement nemen doet*

doenormaal! | 21-01-11 | 10:38

@Bakito | 21-01-11 | 10:32
Ik zeg maar even niets over jouw grote broer Bo K., de vrouwenmishandelaar.

Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:37

@Detlev Tarnowitz | 21-01-11 | 10:32
Bovendien wordt zo'n moordenaar door een hoge straf alleen maar belangrijk gemaakt. Wie wil dat niet. Ik denk dat een stevig gesprek met de dader veel meer zoden aan de dijk zet dan een verblijf in onze softe gevangenissen.

Bakito | 21-01-11 | 10:36

Geenstijl claimt hierbij het alleenrecht op de verhuftering van ons land.

Zuma | 21-01-11 | 10:36

Dat is niet mijn achternaam, vriend!

Frappant | 21-01-11 | 10:36

@ Bakito | 21-01-11 | 10:32
Misschien bedenkt grote broer zich wel een 2e keer als bekend is dat hij volledig door wordt gelicht door de pers en op die manier op de schandpaal wordt genageld.

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:35

Die jongen kan er toch niks aan doen dat hij moordenaar is. En eigenlijk is iedereen moordenaar. Dus een beetje respect is wel op zijn plaats.

Detlev Tarnowitz | 21-01-11 | 10:32

@zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:29
Precies. Benjamin Lewinsky die op het schoolplein wordt uitgejouwd omdat grote broer Lewis een meisje heeft verkracht. Is niet leuk voor zo'n dreumes.

Bakito | 21-01-11 | 10:32

@zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:29 Nah und? Dat hoort gewoon bij het leven, last hebben. Moet je tegen kunnen. Je bent toch geen mietje?

Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:32

Matig Mutsaerts, matig.

Weest gegroet | 21-01-11 | 10:31

Ik noem deze website tegenwoordig Geen S. want ik verdenk ze namelijk van hypocriet gedrag.

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:31

@1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:28
Je stelt dezelfde domme vragen als een vrouw.

Bakito | 21-01-11 | 10:30

@DeSlapendeInktvis | 21-01-11 | 10:13
Ja... het is geen stijl he?

reageerbuis | 21-01-11 | 10:30

Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:27 Je snapt niet dat ik bij voorbeeld je broertje gaf? De dader zelf wordt niet door de pers belaagd, die zit immers beschermd binnen. Het is altijd de familie die daar de last van heeft.

zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:29

In de UK zijn ze wat makkelijker wat betreft het afbalken en naam en toenaam noemen. Staat er in vol ornaat op. Zal maar geen site noemen voor ik ellende krijg...

c.onjo | 21-01-11 | 10:29

Geenstijl plaatst normaal ook doodleuk volledige achternamen en balkloze feauteau's.
Dus wat is hier het probleem? Wou ome sjuul weer even een volkskrant bash op een van zijn sites hebben?

pruisjetschaamluisje | 21-01-11 | 10:29

Vincent had er Tabak van?

william7055 | 21-01-11 | 10:29

@Bakito | 21-01-11 | 10:26
Sorry U hebt gelijk.

reageerbuis | 21-01-11 | 10:28

@ Bakito | 21-01-11 | 10:26
Is Geenstijl christelijk dan?

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:28

@bintang | 21-01-11 | 10:11
De ware VOC-mentaliteit. Petertje B. mag trots zijn.

reageerbuis | 21-01-11 | 10:27

@zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:26
Stel je niet aan, zeg maar j.

Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:27

@reageerbuis | 21-01-11 | 10:24
U vergeet de hypocriete christenen. Foei.

Bakito | 21-01-11 | 10:26

Nu staat het alleen nog op de GS site hoor, Volkskrant artikel is aangepast. Dus....?

Heau_heau_heau | 21-01-11 | 10:26

Lewis L. | 21-01-11 | 10:22 Ja, tot het je broertje betreft.

zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:26

God, jongens wat is GeenStijl een ingeslapen medium aan het worden zeg!

Vroeger zouden jullie binnen minuten nadat bekend werd dat een Nederlander is gearresteerd voor die moord een mooie thread hebben geplaatst.

Nu komen jullie een halve dag later met wat gezeur over de rechten van de verdachte.

Die Code van Bordeaux slaat nergens op. Rechtbankzittingen, waar verdachten met naam en voornaam en nog heel wat meer zijn openbaar. Die Nederlandse Code slaat nergens op.

En jullie moeten eens wakker worden! Op deze manier zakt GS heel snel weg.

Regina | 21-01-11 | 10:26

@ zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:24
En toch nog steeds staat het niet vast. Met of zonder alibi.

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:26

@Superior Bastard | 21-01-11 | 10:24
Leg me geen woorden in de mond!
*Aanklacht indienen doet tegen Superior B.*

Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:25

Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:22
Totdat u verdacht wordt natuurlijk.

Superior Bastard | 21-01-11 | 10:24

@kapotte_stofzuiger | 21-01-11 | 10:03
Hypocriet is altijd links... dus dat is dubbel.

reageerbuis | 21-01-11 | 10:24

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:22 Het kan ook gewoon haar vriendje zijn die de dader is, de enige die een alibi geregeld heeft. En als niemand op één na een alibi heeft dan is het vaak die met het alibi die toch de dader blijkt te zijn.

Zeg nou zelf, als je niet weet dat je een alibi nodig gaat hebben dan heb je er ook geen.

zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:24

kapotte_stofzuiger | 21-01-11 | 10:11
*Onschuldig kijkt en Internationale fluit*

Superior Bastard | 21-01-11 | 10:24

@Zebras1983 | 21-01-11 | 10:02
Engelse media staat dan ook bekend om hun hufterigheid.

reageerbuis | 21-01-11 | 10:23

Gewoon verdachten met naam, toenaam en foto zonder balk bekend maken. Neming en sjeming!

Lewis Lewinsky | 21-01-11 | 10:22

Je zal maar zo'n buurmeisje hebben die gewoon deaud gaan doet. Triest eigenlijk dat deze meneer met voor- en achternaam bekend wordt gemaakt.

Boermetkiespijn | 21-01-11 | 10:22

@ wakkere_nederlander | 21-01-11 | 10:21
Er staat nog helemaal niet vast dat hij ze heeft vermoord.

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:22

Maakt tegenwoordig niet meer uit toch? Er zijn zelfs nog steeds meisjes verliefd op Joran vd Sloot ook nu vaststaat dat hij minimaal 2 moorden op z'n geweten heeft.

Moordenaar zijn is het nieuwe cool.

wakkere_nederlander | 21-01-11 | 10:21

kapotte_stofzuiger | 21-01-11 | 10:11
*naar kapotte_stofzuiger wijzen doet*

bezemkast 1919 | 21-01-11 | 10:19

Eric Jan Quakkelsteijn werd ooit afgekort tot Erik Jan Q. Dat scheelde ook een slok op een borrel. Alle gekheid op een stokje, ik weet niet of het helpt om criminelen van hun achternaam en dus identiteit te beroven. Waarschijnlijk heb je ze met inbeslagname van auto, huis en banktegoeden veel harder.

Bakito | 21-01-11 | 10:18

Volgens mij is Geenstijl hier mee begonnen hoor. Ik zie hier zo vaak verdachten met voor en achternaam staan. Hypocriet?!

1st Male Lesbian | 21-01-11 | 10:18

Gelukkig wist Vincent zelf al wel dat 'ie verdacht werd.

Multiflauwekulti | 21-01-11 | 10:17

De onschuldige slachtoffers worden wel vaak met voor en achternaam genoemd. Kromme wereld.

Hölzenbein | 21-01-11 | 10:17

Overigens hoeft ie het niet gedaan te hebben, eerder werd al de huisbaas gearresteerd en op borgtocht vrijgelaten. Vincent T is gearresteerd omdat z'n DNA aangetroffen is. Ze woonden in hetzelfde, tot appartementen verbouwde, huis. Misschien hadden ze wel gewoon een verhouding.

zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:13

Nou nou nou, wat erg. #next

atb | 21-01-11 | 10:13

De Schoften!!!

grizzlygris | 21-01-11 | 10:13

@Einde van de Domheid | 21-01-11 | 10:09

Dat mag je best zeggen maar het is een onwaarheid en bovendien zwaar off-topic.

Reinaert | 21-01-11 | 10:13

Jullie verwijten de Volkskrant de naam te publiceren, doen dat vervolgens zelf ook. Lekker logisch. Pot verwijt de ketel enzo.

DeSlapendeInktvis | 21-01-11 | 10:13

Dit kan niet he.
Je schrijft V.Tabak.
En een paar regels verder schrijf je gewoon Vincent T.

joemiejas | 21-01-11 | 10:12

LOL, de Azijnbode-redactie leest graag Geenstijl. Welke reaguurder is het?
*Superior Bastard als verdachte aanwijst*

kapotte_stofzuiger | 21-01-11 | 10:11

Rot voor hem... Tabak moet men branden. Pruimen doet hij vast ook niet

c.onjo | 21-01-11 | 10:11

Is een halfzware crimineel

Real Opperprutser | 21-01-11 | 10:11

Eerst Joran, nu Vincent, gaat lekker met de Nederlandse reputatie in het buitenland.

bintang | 21-01-11 | 10:11

binnen 9 minuten. meui

AlterEgo- | 21-01-11 | 10:10

Dat is niet mijn tabak, vriend!

Turambar | 21-01-11 | 10:10

En is aangepast. Bij VK lezen ze ook GS.

bezemkast 1919 | 21-01-11 | 10:10

Dit wordt een enorme shitstorm. Sinds de verdwijning van Joanna Yeates een paar weken geleden is er geen dag voorbijgegaan zonder dat zij in het nieuws was. Dit is heel groot nieuws in GB.

subsidistan | 21-01-11 | 10:10

aangepast. Dat doen ze toch snel!

AlterEgo- | 21-01-11 | 10:10

Citaatrecht.
Ik mag toch ook zeggen:
'PVV wil Sahar de dood insturen en ondersteunt anti-fundamentalisme missie niet'?

Einde van de Domheid | 21-01-11 | 10:09

Gisteren hebben ze hier staan filmen (in Veghel) hier ging de naam Tabak ook al te ronde. Toch vreemd als er ineens van die grote zendwagens staan voor een live-verbinding met Engeland.

jeroencoppens | 21-01-11 | 10:09

-weggejorist-

Kan Jees de Jager? | 21-01-11 | 10:08

Volkskrant; Soort links lullen, rechts zakken vullen.........

Bend over | 21-01-11 | 10:08

In Engeland doen ze niet aan de code van Bordeaux. Door de geschiedenis heen zie je wel vaker dat de Engelsen een hekel schijnen te hebben aan de Fransen. Tenzij ze goedkoop aan antiek kunnen komen in Frankrijk, dan zijn ze wel aardig.

zeg maar jansen | 21-01-11 | 10:08

Hulde aan de Volkskrant.
Is overigens heel normaal hoor. Denk aan Robert Mikelsons en Johan Stellingwerf.

Superior Bastard | 21-01-11 | 10:07

Ik kan niet opzeggen, kan lezen nog schrijven.

Carpe@diem | 21-01-11 | 10:06

't Is me toch wat! M'n hele ethisch karma voor de rest van de dag naar de Filistijnen!

*** Letselschademeneer briefje naar Azijnbode laat schrijven ***

Reinaert | 21-01-11 | 10:06

Hmm, Vincent Tabak he?

Zou die ook een verslaving hebben?

Boris Poepnagel | 21-01-11 | 10:06

Waarom heeft Vincent een wit balkje?

necrosis | 21-01-11 | 10:06

Kom op Muts, schrijf een brief naar de Raad voor de Journalistiek.

SODEP | 21-01-11 | 10:05

Vieze linkse hypocriete Azijnbode.

kapotte_stofzuiger | 21-01-11 | 10:03

dan(k)

XaaD666 | 21-01-11 | 10:03

Ach ja, in de Engelse media worden hij en zijn vriendin met naam en toenaam genoemd. Waar hij gestudeerd heeft, wanneer hij geslaagd is, waar hij nu werkt.

Zebras1983 | 21-01-11 | 10:02

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino