
En dat werd dus onderhand wel tijd ook! Dat doet maar voorspellingen, dat ouwehoert maar over dingen die in de toekomst wel eens zouden kunnen gebeuren, maar controle: zero. Ja, GeenStijl
checkt nog wel eens wat maar daar blijft het ook bij. Tot vandaag want dankzij de knuffelconspiracy's van Grenswetenschap hebben we nu Paraproof.nl. Een site die ALLE voorspellingen van ALLE paranormalen naast elkaar legt en controleert op waarheidsgehalte. Check die gigantische lulkoek-
database dan! Toch prettig om zwart op wit te hebben dat de gehele branche aan elkaar hangt van oplichters, kwakzalvers en valsspelers. Of wil jij, Richard Wetsema, beweren dat Ajax in 2009 wèl
landskampioen geworden is? En Ard Vink, die maatschappelijke discussie over de
wettelijkheid van parkeerboetes is ook nogal uitgebleven hè? Hallo
Ans Bijvank! Het volk wacht nog steeds op dat huwelijk van Gerard Joling, wanneer gaat dat plaatsvinden? Het grootste talent binnen de sector van de innemende
portretfoto's is trouwens die fucking Octopus Paul. Denk daar maar eens over na.
Reaguursels
Inloggen@ Jalsmans: Hahahahahaha, sterk!
Weer wat geleerd in de IT vandaag "lulkoek-database", dank ;-).
Heeeel veel duimen naar beneden over de voorspellingen.
Klik vooral door naar de top 10.
Octopus Paul heeerscht met 7 uit 10 voorspellingen.
De beste "professionele" voorspeller geeft een 50% kans op succes.
De nummer 10 van het zooitje al slechts 30%, de rest zet daar onder...
Voorspelling van isabel Blanco op haar blog.
ha tja wat noem jij voorspellen???
Zo als Isabel voorspeld kan iederéén het.
Dit was een van haar voorspellingen voor 2011.
Haal ik van haar nieuwe blog af.
Dit klopt dus ALTIJD
{{We krijgen ook met onverwachte overlijdens te maken in binnen en buitenland, waaronder ook jonge mensen. }}
En dan trots roepen weer op HAAR blog .
Albert Heijn overleden op de prachtige leeftijd van 83 jaar (voorspeld Isabel Blanco
Isabel Blanco: We krijgen ook met onverwachte overlijdens te maken in binnen en buitenland, waaronder ook jonge mensen. Waarom staat er 2010-2011? In verband met het maken van mijn voorspelling o 30 september 2010, ook de zedenzaken staan erin!
Echter vandaag horen we van het overlijden van een markante persoonlijkheid, we kennen hem allemaal! Albert Heijn Zo zie je maar hoe het met voorspelling kan gaan . Gisteren scoorde Henny Stoops met minder giften aan RK Kerk <b.en vandaag ik weer.</b>
ja dan mij de koekoek zou wél heel raar zijn als er een JAAR lang geen bekende nederlanders zouden sterven hahah
Deze twee zijn véél leuker van Cor Japin...................... lachen hoor hahah
www.dumpert.nl/mediabase/235251/38ad8a...
www.dumpert.nl/mediabase/235281/d3bace...
Zelfs de 'amateurs' doen het kennelijk nog beter dan de 'professionals'
Dat je met je bakkes op zo'n site wil staan...
aantal voorspellingen: 2
Waarvan juist: 0%
Waarvan verkeerd: 20%
Nog uit te komen: 80%
mooi man voorspellen.
pff wie gelooft er nu wat deze oplichters allemaal vertellen, laat ze maar eens echt werk gaan zoeken
Spreken waarzeggers, toekomstvoorspellers, mediums of babyfluisteraars de waarheid? Een beetje onderzoeksjournalist heeft die informatie zo boven tafel: bit.ly/eiindN
Henk Jan Ank voorspelt een schokkende brand in het zuiden in 2010.
Het was dus in 2011. Moeten ze niet gaan zeiken dat het goed was.
Hij zat er gewoon naast.
de democrator | 20-01-11 | 03:05
Hoe zou jij het doen?
Totale bullshit om mensen geld uit hun zak te kloppen is een onderdeel van de discriminerende bloedzuigende vrijmetselarij.
Totale uitholling van het nederlandse onderwijs.
Mensen een mindfuck geven gewoon misdadig.
Te debiel voor woorden.
Kijk maar eens goed naar de handgebaren van Rutte en sommige andere hoge ambtenaren ook van die vieze vrijmetselaars
Achterkamertjes politiek typisch iets van vrijmetselaars.
En als je eerlijk bent in je vraagstelling liegt de I tjing nooit.
Ik gebruik zelf i ching munten, dit filmpje is grappig ook al begrijp ik geen hout
van deze getoonde methode.
www.youtube.com/watch?v=TBdV8D4l9To
En de I tjing, en dat is mijn orakel......
www.youtube.com/watch?v=Vl2td6-GmsE
www.youtube.com/watch?v=ffD-hMUGaUA
Tarot, future telling....
@Hölzenbein en daar stemmen ze ook nog mee in, dan klopt het toch niet? Het is ongeloofwaardig maar de voorspelling is wel geloofwaardig. Huh?!
Ik begrijp dit artikel niet. Neem bijvoorbeeld Richard Wetsema. Heeft één van jullie enig idee hoeveel kennis, kundigheid en ervaring er nodig is om 97.56% van je voorspellingen fout te hebben? Realiseert u zich wel dat een enkele foute gok slechts 50% oplevert? Twee goed gegokte foute gokken slechts 75%? Ik daag ieder van jullie uit om hetzelfde aantal fouten te maken. Jullie kunnen het *N*I*E*T*!
Geef het gewoon toe: Richard Wetsema is een omgekeerd kompas. Hij wijst naar noord, zuid is het antwoord. Elke keer weer. Zonder uitzondering. Een ware prestatie. Hulde!! Hulde !!
Mwoehaahaaa: "De meeste mensen vinden de volgende voorspelling correct: Er zal opschudding worden veroorzaakt in paranormaal Nederland, waardoor we helaas veel geloofwaardigheid zullen verliezen" schrijft zo'n charlatan. ROFL.
Denk je lekker te kunnen gaan slapen krijg je die kop van Cor Japin weer te zien.
Wat een halve is dat toch ook, vooral zijn filmpjes!
www.zideo.nl/?zideo=6b3447576d673d3d&a...
Geenstijl doe es nie!
En wat te denken van echt schrijnende kwakzalverij: het item over Thiandi, gisteren bij BNN's 'Je zal 't maar hebben'. Moeder (pvda kamerlid) heeft op 'n gegeven moment besloten dat haar dochter helemaal niet zwakzinnig is, maar kan communiceren via een speciaal daarvoor aangestelde assistent. De methode heeft veel weg van glaasje draaien. Thiandi keek niet eens naar dat bord, maar sloeg er maar wat op los. De assistent maakte er chocola van. En zo is ze al afgestudeerd aan een universiteit, heeft ze 'n boek gepubliceerd. De methode is zwaar omstreden, maar dat weerhoudt BNN natuurlijk niet van dramatv. Topicje, GS?
skepp.be/artikels/pseudo-wetenschap/al...
kiezer | 19-01-11 | 22:33
Vreemd, ik zie jou voor 22.10 niet aan deze discussie deelnemen, dus kan ik redelijkerwijs ook niet weten welke mening je hebt. Vind je het heel erg dat ik daar dan ook niet naar ga gissen?
Ir. Relevant | 19-01-11 |
Zoek dat zelf maar eens uit...............
kiezer | 19-01-11 | 22:10
Hoezo? Wat is gemiddeld, en wat denk jij dan?
GS is soms goed in generaliseren.
Het zou mi. best wel eens kunnen dat andere mensen heel anders over dingen denken dan het gemiddelde. Maja, wie ben ik?
Zal er wel uitgeflikkert worden. Weggejorist heet dat, geloof ik.
Ach, mensen geven ook geld aan de kerk om voor de gek gehouden te worden. Lekker zelf weten. En als je voorspellingen nodig hebt om een beetje houvast te hebben in je leven moet je dat vooral niet nalaten. Niet goed, geld weg. Dat dan wel.
@K.Zwellever: als jij een professioneel medium bent, hoeveel vingers steek ik dan op?
ElMundoKapotio: drieentwintig.
Als iemand ooit tegen je zegt, je moet echt eens naar die of die paragnost gaan, die is zo goed, dan moet je zeggen: prima, als je eerst even een uurtje dit met me meekijkt:
www.youtube.com/watch?v=Xswt8B8-UTM&am...
@Nacho_Vidal | 19-01-11 | 20:13
Even over die klinieken/aandacht voor de patient. Aandacht maakt beter, dat klopt. Een para-'dokter' heeft over het algemeen 50 minuten per client. Een echte dokter maar vijf.
@K.Zwellever: als jij een professioneel medium bent, hoeveel vingers steek ik dan op?
Een ietsepietsie achterdochtig zijn ze wel bij paraproof.nl,mijn profesionele voorspellingen aangaande het koningshuis en problemen met de nieuwe eerste kamerleden bij de pvv waren helaas binnen twee minuten verdwenen.
@Parsons | 19-01-11 | 20:29
Wat een lutsers daar in Almelo trouwens.
Allemaal gelul uit de ruimte, kortom geklets uit de nek.
kalasjniknal | 19-01-11 | 20:31
je hebt gelijk. Hoe laat begint die wedstrijd eauk al weer?
Allemaal gelul uit de ruimte, kortom geklets uit de nek.
brutus68 | 19-01-11 | 20:27
youre welcom. altijd in voor een vrienden dienst.
Zo weet ik bijvoorbeeld dat Ajax met 5-1 gaat winnen van Feyenoord.
Centauri | 19-01-11 | 20:24
-bedankt voor de functie-
en de rest fantaseer ik er geweaun bij, joh. is het je opgevallen.
Sam en Moos lopen door de Kalverstraat.Moos ziet een bord "helderziende toekomstvoorspeller"en zegt tegen Sam "dat gaan we proberen ". Moos belt aan, op de 4de etage gaat een raam open en iemand roept: "wie is daar?", waarop Moos zegt:"laat maar."
äch, paranormaal begaafdheid, he?
brutus68 | 19-01-11 | 20:21
hoe denk jij als invalkracht te fungeren
"vacature ronde voor kanonnenvlees open doet
@Centauri | 19-01-11 | 20:22
Gelukkig ben ik als laatste, maar waarom zou je überhaupt de rest wel eerst neerschieten?
Like I said, I don't really understand you...
@brutus68 | 19-01-11 | 20:21
Och, wie niet?
dusss ....
let the brainstorms begin.
newbe jij bent de laaste die ik af zal knallen. kom maar op!
No Guts No Glory.
Centauri | 19-01-11 | 20:19
Jij zou De Nieuweling doen?
*in paniek om zich heen kijken doet*
De Nieuweling | 19-01-11 | 20:17
stay close, kiddo. het wordt weer spannend langs het net;
Wazzzah | 19-01-11 | 20:11 en 20.13
Similia similibus curentur ofzoiets
Maar, en dat is dan ook weer waar, zodra iemand met diarree het in de grote oceaan laat lopen, heeft wereldwijd geen enkele badgast ooit nog last van buikpijn. :D
@Centauri | 19-01-11 | 20:16
Ik begin nu toch wel een beetje bang van je te worden..
*in paniek om zich heen kijken doet*
@Centauri | 19-01-11 | 20:12
Nee, oke, dan is dat in ieder geval duidelijk.
De Nieuweling | 19-01-11 | 20:13
je ziet er wel lievv uit, dat dan weer wel.
Wazzzah | 19-01-11 | 20:13
Ik weet niet meer waar de oorsprong van homeopathie vandaan komt, maar het is volgens mij ook ooit begonnen als een 'scam'.
ja, nee he? ik ben toch geen zendeling der goede zeden.
wax ON, wax OFF.
@Centauri | 19-01-11 | 20:12
Nee, oke, dan is dat in ieder geval duidelijk.
Wazzzah | 19-01-11 | 20:08
Trouwens, er worden steeds meer klinieken uit de grond gestampt waarbij het voornamelijk om de homeopathie draait. En het werkt.. En weet je waarom?
Omdat een ziek iemand, die aandacht nodig heeft, dat krijgt. Als ik ziek ben, en ik lig de hele week alleen thuis voel ik mij kut. Wordt ik vertroeteld door mijn vriendin, dan ben ik drie dagen beter (geen bullshit, dat is gewoon in het algemeen zo)
Kun je je dan afvragen wat er schadelijk is aan homeopathie? Ja; hier een strip tallguywrites.livejournal.com/150111.h...
@Nacho_Vidal | 19-01-11 | 20:10
Stond ergens bij Skepsis. Een column.
En over de homeopathie: het is ook gebasseerd op het volgende. Als je huiduitslag hebt, moet je iets nemen wat ook uitslag veroorzaak. Bijvoorbeeld brandnetel. Bij hoofdpijn is arsenicum een goede. Maarja, als je dat eet ga je dood. Dus verdunnen ze het maar. Maar waar ze dit pijn met pijn bestrijden theorietje vandaan halen... geen idee.
@Centauri | 19-01-11 | 20:09
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik snap echt heul weinig van je tegels..
De Nieuweling | 19-01-11 | 20:10
dat ligt aan u en niet aan mijn commentaar
@Nacho_Vidal | 19-01-11 | 20:04
Het is te triest voor woorden, daarom kom ik er maar gewoon voor uit ;)
@Ir. Relevant | 19-01-11 | 20:07
Yep, om over na te denken: als water een geheugenfunctie heeft, waar vind je dan zuiver water voor je oplossing? "Dit is natuurlijk, is beter" - 't is toch verschrikkelijk ;)
O jee. Beatrix gaat dement worden volgens ene Maaike... paraproof.nl/voorspelling.asp?v=305
Wazzzah | 19-01-11 | 20:08
Is dat serieus zo? Dat van die klinieken? Dat wist ik niet, dat is eigenlijk best schandalig. Dit ga ik morgen even uitzoeken op mijn werk..
Ir. Relevant | 19-01-11 | 20:07
Interessant, over die kruiden.
Hoe vaker je het leest over dat verdunnen, hoe dommer het klinkt
Dat klopt, daarom ben ik mijzelf gaan verdiepen in het praten met geesten
Nacho_Vidal | 19-01-11 | 20:06
right yeah>U hebt het heldere zicht
@Centauri | 19-01-11 | 20:09
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik snap echt heul weinig van je tegels..
ik kan je wel ff zandstralen. ga je eauk zo leuk van glimmen. en als je dit beter onder de knie hebt dan ga je zelfs lichtgeven eauk!. giro .....
@Nacho_Vidal | 19-01-11 | 20:03
Dat is het enige punt waar homeopathie sterk in is: het placebo-effect kan sterker zijn dan normaal. Maar ik begrijp niet dat zelfs ooglaserklinieken die meuk voorschrijven na een behandeling (druppels). Ik bedoel, als mijn dokter aan komt kakken met homeopathische meuk dan wil ik mijn geld terug en ga ik naar een andere dokter. Onbegrijpelijker. Dat leken er in willen geloven, prima, doe je ding. Maar een arts? Damn...
Wazzzah | 19-01-11 | 20:01
Inderdaad, je hebt 2 verschillende zaken:
- homeopathie: iets met moleculen die trillingen overbrengen aan het water, hoe meer verdund, hoe potenter, totdat er geen molecuul vd originele stof meer te vinden is.. dan is het pas echt heftig spul (althans, aldus de theorie)
-fytotherapie: gebruik van geneeskrachtige planten(bestanddelen). Geen reden om aan te nemen dat die geen effect zouden hebben. Blowtje, iemand? :p
Bij die laatste: wat je vaak hoort is: het is 'natuurlijk' dus het kan geen kwaad. Die vlieger gaat natuurlijk niet op. Jezelf vergiftigen met plantjes kan best.
Centauri | 19-01-11 | 20:05
'Aah, niemand wilde in het dagelijks leven praten met u, omdat u zo oninteressant bent?'
-Dat klopt, daarom ben ik mijzelf gaan verdiepen in het praten met geesten
jonguh... ik dring niet eens door tot de levende mensch, dusss .... en dan ken u praten met de dooien?
Wazzzah | 19-01-11 | 20:02
Ach ik ook, als ik alleen thuis ben dan kijk ik geen horrors.
Dom eigenlijk he? Dat je als volwassen kerel helemaal met je dekens over je hoofd ligt te zweten in bed :)
Haha
Wazzzah | 19-01-11 | 20:01
Zeker, en dan komt inderdaad het argument dat de wereld van de geneeskunde veel heeft gehad aan homeopatische middelen, middelen met kruiden enzo..
Maar dat is inderdaad zoals ze zegt, niet puur homeopathisch.
De moderne geneeskunde (van tegenwoordig) heeft absoluut wat aan de hedendaagse homeopathie, maar dat noemen ze tegenwoordig; Placebo's
@Nacho_Vidal | 19-01-11 | 19:56
Als kind? Ik word nog steeds af en toe wakker met een "fuck, geesten!" gevoel. Dan lach ik mezelf uit en is alles weer oké ;)
Nacho_Vidal | 19-01-11 | 19:44
Ze zijn meestal wel "snik" genoeg om er veel geld mee binnen te harken.
Het is in mijn ogen gewoon tuig van het ergste soort.
@Nacho_Vidal | 19-01-11 | 19:58
True, de echte homeopathie, daar vallen kruiden officieel niet onder. (Ik bedoel, het regenwoud staat vol met nuttige plantjes). Homeopathische middelen hoeven niet getest te worden voor ze op de markt komen, waarom zou dat zijn? ;)
aahhhh.... die nare penetrante zwitsal riek is eauk opeens plotseling verdwenen.
ik voorzie geyl in het verschiet ....
www.youtube.com/watch?v=HMGIbOGu8q0&am...
Naja, dan ga ik me maar eens volledig homeopathisch verantwoord bezatten.
Wazzzah | 19-01-11 | 19:56
Precies!
Maar pas op! Mensen die homeopathie 'gebruiken' en aanbevelen halen vaak shit met kruiden en wateroplossingen door elkaar...
Zo is de vriendin van mijn pa een geniepige homeofiel (bestaat dat)
Producten van A. Vogel zijn ook deels homeopathisch. Maar ik heb het altijd over de 10^23 verdunde oplossingen....
ik voor spel,
... jij voorspelen? ga es even deaud, dan! Kijk es in de poppetjes van m'n dubbelloopsrifle. Koekoek.
Wazzzah | 19-01-11 | 19:53
Ik kan me ook herinneren dat ik als kind doodsbang was voor geesten en noem maar op. What a load of crap!
Onze hersens zijn gemaakt om vage geluiden om te zetten in stemmen, of vage vlekken te herkennen als gezichten, noem maar op.
Als je echt gaat nadenken en gewoon rustig afstand neemt van deze bullshit is het allemaal zo duidelijk.
@Nacho_Vidal | 19-01-11 | 19:52
Oh, ik dacht het iets met 2012 te maken had.
Maar geniaal, met z'n allen water opdrinken :) Homeopathie, breek me de bek niet open... Hoe meer je het verdunt, hoe sterker de oplossing? De geheugenfunctie van water?
Ik ging laatst naar de apotheek vanwege verschrikkelijke keelpijn. "Wilt u dit, is homeopathisch en werkt heel goed". Wazzzah: "Eeeh, nee. Heb je niets synthetisch?"
Enne, die portretten......
Best veel overeenkomsten met de PVV fractie, toch?
AHa..... AHA....
Betrapt!
Het is allemaal L0lcook, maar gristenen mogen het kinderen niet onthouden?
@Ir. Relevant | 19-01-11 | 19:48
Geinig, had ik ook. Ik dacht ook toen ik jong en onbezonnen was "het zou toch kunnen?". En dan ga je het even onderzoeken en kom je er achter dat het een zichzelf in stand houdende bullshit wereld is waar mensen collectief in waanideeën geloven. En dat is op zichzelf niet zo erg, maar wel als je je dit beseft en ala Derk Olijf er misbruik van gaat maken.
Wazzzah | 19-01-11 | 19:50
www.kloptdatwel.nl/events/1023/
Dit, wereldwijde dag van het massaal innemen van homeopathische middelen..
Ir. Relevant | 19-01-11 | 19:48
En die laatste verbaast mij echt. Maargoed, het geloof in het algemeen verbaast mij sowieso.
Ik ben nu 'God als misvatting' aan het lezen. Om de drie pagina's zit ik instemmend mee te knikken.
Maargoed, terug naar paranormale onzin.. Lieden zoals James Randi, die keer op keer die oplichters door de mand laat vallen. Hem zouden ze een show moeten geven.
Maar wat gebeurd er? Prime-time tv met oplichters. En is het je wel eens opgevallen dat het altijd dezelfde mensen zijn die geloven dat hun kind paranormaal is? Wat is er toch allemaal gebeurd in hun leven dat ze zulk soort doorzichtige shit als zoete koek slikken? Waar is hun gevoel van realisme en relevantie?
Damn
Voorspellen wie voetbalkampioen wordt, neem je jezelf dan nog wel serieus als paragnost?
@Nacho_Vidal | 19-01-11 | 19:47
Waar twijfel je aan? Of ze gelijk hebben, of weet je niet zeker of het een kosjere club is? (Ik heb het ooit opgezocht en volgens mij zijn het allemaal wetenschappers die para-bashen als hobby hebben).
10^23, internationale rekenfoutdag? ;)
Wazzzah | 19-01-11 | 19:47
piet paulusma...
@eerstneukendanpraten | 19-01-11 | 19:46
*Kut copiepaste fail*
-
Jep, en dan gaat het van kwaad tot erger en op een gegeven moment gaan ze de bullshit geloven van ene Jomanda. Tot ze er op een moment achter komen dat ze al hun geld kwijt zijn en niks hebben bereikt.
Nacho_Vidal
Geen dank hoor. Ik vind gewoon oprecht dat sommige mensen in de samenleving beschermd zouden moeten worden tegen dit soort praktijken. Het zijn vaak de wanhopige, zieke, zwakke en eenzame mensen zijn die hier in trappen en fors geld moeten betalen voor iets dat natuurlijk niet werkt.
Toen ik nog jong en naief was (LOL), dacht ik ook dat er wellicht meer tussen hemel en aarde was, en waarom zou het niet waar kunnen zijn? Totdat ik van dichtbij zag hoe mensen hun levens overhoop kunnen worden gehaald door deze types, en dat is heel triest.
Overigens zijn er meer dan genoeg sites te vinden waar wordt uitgelegd hoe ze te werk gaan. Zie Char, en 'cold reading' om eens wat te noemen.
En waarom ze het doen? Waarom licht de ene mens de andere op? Makkelijk geld verdienen, macht, zichzelf verheven voelen (ik heb een gave en jij lekker niet), en sommigen omdat ze er zelf in geloven.
@foxtrot charly bravo | 19-01-11 | 19:45
Dan zet je een masker op als je het bewijs levert... Maar, vertel eens: welke echte paranormalen werken bij de overheid?
Wazzzah | 19-01-11 | 19:43
Ben ik bijna. Ik twijfel nog. Ik kijk regelmatig op hun site. www.kloptdatwel.nl/ is ook een aanrader.
Ik kijk uit naar 10^23 day!
@eerstneukendanpraten | 19-01-11 | 19:42
*En die moest hierrr sorry*
--
Net als horoscopen: Er gebeurt dit keer wat kuts wat niet leuk is, maar zet je eroverheen komt allemaal goed.
En dan zijn er van die dweazen die denken 'mn band was lek ze heeft gelijk', en zo ontstaan er menschen die deze crap geloven. Horoscopen kloppen altijd, omdat het zulke oppervlakkige shit is dat het altijd waar is.
Pasta-saus | 19-01-11 | 19:44
Precies. Mensen die dit soort onzin lezen WILLEN er altijd iets in ontdekken wat op hen van toepassing is... Zie je wel, zeggen ze dan, mijn horoscoop klopt weer!
Wazzzah | 19-01-11 | 19:39
En dan heb je een miljoen en kun je nooit meer de straat over......
@eerstneukendanpraten | 19-01-11 | 19:42
Net als horoscopen: Er gebeurt dit keer wat kuts wat niet leuk is, maar zet je eroverheen komt allemaal goed.
En dan zijn er van die dweazen die denken 'mn band was lek ze heeft gelijk', en zo ontstaan er menschen die deze crap geloven. Horoscopen kloppen altijd, omdat het zulke oppervlakkige shit is dat het altijd waar is.
Jackanders | 19-01-11 | 19:42
Ja, maar een tasjesdief weet vaak ook waar hij het precies voor doet, die houdt zich niet voor de gek.
Ik bedoel iemand die paranormale onzin verkoopt is volgens mij gewoon niet goed snik. Dat kan toch niet anders?
@Nacho_Vidal | 19-01-11 | 19:32
De ware intenties zijn meestal prima. De meeste paragnosten geloven gewoon in wat ze doen, net als christenen, joden, moslims, hindoe's, boeddhisten en bosjesmannen. Maar mensen als Jomanda, Derk Olijf en Uri Geller -> dat zijn gewoon pure oplichters die zwakke mensen misbruiken.
"Ja... ik kan met je net gestorven kind praten. Echt waar, ze houdt van je."
www.skepsis.nl -> word lid ;)
Moederneuk | 19-01-11 | 19:41
[OT] Is moeders vanavond thuis en denk je dat het neuqen wordt?
Nacho_Vidal | 19-01-11 | 19:32
De ware intenties?
Geld verdienen door middel van het uitbuiten van de ellende/wanhoop van een ander.
Een tasjesrover staat bij mij hoger in aanzien, daarvan weet ieder slachtoffer tenminste meteen wat de bedoeling is.
Pasta-saus | 19-01-11 | 19:39
Jij snapt het. Hij praatte heel lang, zei eigenlijk niets en na die tijd wist niemand eigenlijk wat had nu echt had bedoeld...
-weggejorist-
Powned wordt ingelijfd door Max haha
@eerstneukendanpraten | 19-01-11 | 19:39
Zo oppervlakkig mogelijk lullen dus
@foxtrot charly bravo | 19-01-11 | 19:28
Visie? Je zei dat de echte paragnosten bij de overheid oid werken. Dat lijkt me niet, ze bestaan namelijk niet. Er staat niet voor niets al jaren een miljoen dollar klaar voor degene die dit zou kunnen laten zien:
www.randi.org/research/index.html
eerstneukendanpraten | 19-01-11 | 19:34
Dat is waar. Maargoed, dan komt er vast wel een Para-politie.
Ik bied mij aan om die rakkers eens een stevige rammel te vekopen!
Joop den Uyl was jarenlang de beste voorspellende politicus. Aan de ene kant blablablablablablablablablabla, aan de andere kant blablabalbalbalblabla etc.
'' En degenen die succesvol zijn, die zijn gewoon erg goed in statistieken, in algemene goede raad, en hebben veel mensenkennis.''
Toch vind ik het inderdaad frappant, ze weten vaak goed iets 'te raden', maar het klopt. Als je goede mensenkennis hebt, en je 24/7 per dag met dit soort zaken bezighoud, dan kom je uiteindelijk oprecht over.....
Handig ook dat van die lulkoekverkopers of kudtkoekverkoopsters hun foto er bij hebben staan. Direct herkenbaar. Check die koppies dan joh, griezelig gewoon. En maar geld afhandig maken van goedgelovige zielen.
@Ir. Relevant | 19-01-11 | 19:18
Glaasje water voor de tv, kon ze het instralen ;)
Nacho_Vidal | 19-01-11 | 19:27
Verbieden zou het alleen maar richting illegaliteit bewegen, me dunkt.
@Wazzzah | 19-01-11 | 18:56
LOL, dat is echt dramatisch slecht.
@brutus68 | 19-01-11 | 18:43
Ik denk dat er weinig enthousiast zijn
Ir. Relevant | 19-01-11 | 19:29
Zeer zeer interessant je comment. Dat vermoeden had ik al. Dat ze oplichters zijn dat boeit me niet zo. Maar de manier waarop...
Dat ze mensenkennis (lees ook lichaamstaal goed kunnen interpreteren) had ik al zo'n idee van. Maar ik snap hun persoonlijk gewin nog steeds niet. Waarom doen ze het? Hebben ze allemaal een vorm van borderline? Negatieve aandacht is ook aandacht?
Het is natuurlijk per persoon verschillend. Maar de ware intenties, daar ben ik benieuwd naar. Bedankt Irrelevant!
Hoe zit het met de vaagheidscoëfficiënt van Job Cohen?
Vroeger hadden ze het over weersvoorspelling, maar omdat er in een voorspelling een grond van waarheid moet bevatten, hebben ze het tegenwoordig over een weers verwachting.
Ik vewacht ook erg veel maar ik krijg het nooit.
Nacho_Vidal | 19-01-11 | 19:17
Nou... toevallig... heb ik ooit eens rondgespiekt in zo'n wereldje (vanaf de zijlijn!), en ze houden elkaar niet voor de gek, ze geven elkaar adviezen. Over verhoging van uurloon ivm exclusiviteit enzo...
En degenen die succesvol zijn, die zijn gewoon erg goed in statistieken, in algemene goede raad, en hebben veel mensenkennis. Palingen zijn het, geen gesprek mee te voeren, vanwege hun theorieen glibberen zo overal langs. Is het je ego niet,dan is het wel je intuitie waar het aan schort. Of de geesten worden boos omdat je zo helemaal niet lief praat over hun. Of hun 'energie' raakt op vanwege al die negativiteit die van je afstraalt, en dan moet je opsodemieteren.
Nacho_Vidal | 19-01-11 | 19:25
Voorhuidenspelers staan vaak buitenspel idd.
Rekenen kunnen ze ook al niet:
Aantal voospellingen: 5
Waarvan juist 50%
of:
Aantal voospellingen: 15
Waarvan juist 19.23%
WTF?
Zou de mensheid of zeg maar de reactie nog steeds hetzelfde zijn....
Als vroeger op het plein toen mensen geketterd werden en heksen gewogen ,toen was de aarde ook nog plat.... dachten ze
enne Wazzzah | 19-01-11 | 18:47
Ik doelde op visie,enkel schijnt daar nog een redelijk gebrek aan te zijn....
foxtrot charly bravo... over en uit....
eerstneukendanpraten | 19-01-11 | 19:26
Soms is het net of we allemaal een stel apen zijn die gewoon maar wat van ons aframmen.
Zeker als het een topic over borsten en billen betreft.
Goed OT, zou paranormaliteit bij wet niet verboden kunnen worden?>
@Zeeschuimer | 19-01-11 | 18:43
Herman altijd +1. Geweldig stuk inderdaad
Nacho_Vidal | 19-01-11 | 19:24
Misschien, maar ik zat toch meer aan onze onlangs ge-unbande vriend Bakito te denken...
werkt het nu ?
Jackanders | 19-01-11 | 19:21
Nee, dat is een voorhuidspeler.
eerstneukendanpraten | 19-01-11 | 19:21
Zou Heads Or Tails gewoon een gorilla zijn die willekeurig op toetsen ramt als hij reaguurd?
(lol)
Ashtrey | 19-01-11 | 19:19
Makkie, Ernst RIP Happel!
Een voorspeller komt nooit aan neuken toe ..
Nacho_Vidal | 19-01-11 | 19:17
Vaak doet de beursgorilla die random aandelen pakt uit een mandje met bananen met stickers van de fondsen erop het beter dan de experts... Gewoon geen touw aan vast te knopen die beurskoersen dus!
Ik voorspel dat prinses Maxima gedurende geheel 2011 MILF blijft! En Helga van Leur ook, maar verder durf ik niet te gaan hoor...
Jackanders | 19-01-11 | 19:15
Is eauk zeau, bottomline, en ik citeer: "Kein geloel, fussball spielen!"
Wazzzah | 19-01-11 | 19:04
Jaaa! "Wie aar oll toegedur nauw", dat waren nog eens tijden. Dat je enge ziektes met spa blauw kon genezen en dat dat ook gewoon gezegd mocht worden. Dat mensen zelf de auto naar Tiel konden rijden, zelf de rolstoel uit de kofferbak pakken en uitklappen, en ... nou ja, dat is dan misschien niet zo'n heel goed voorbeeld. Waar zie je dat nog? Ik bedoel maar.
eerstneukendanpraten | 19-01-11 | 19:06
Inderdaad, als ze het zo goed konden, waarom zijn er dan geen paranormale miljardairs?
-Omdat ze er geen misbruik van willen maken?
-etc. Weet ff niets beters
Of zou het kunnen dat ze gewoon oplichters zijn? Maar die beurzen dan? Als ze stiekem echt weten dat ze het niet kunnen, houden ze elkaar onderling dan ook voor de gek?
Ik snap het niet
Bakito | 19-01-11 | 19:13
lol je lijkt me oudtante van 86 wel ;)
Wazzzah | 19-01-11 | 19:13
nee hoor, die atomen van jomanda absorbeer ik in mn nieuwe multifunctionele levensvorm; een enorme spons.
Ashtrey | 19-01-11 | 18:59
Met Feyenoord komt het goed, heeft niets met voorspellen te maken. ;)
1. Knappe servert, rookt niet eens nadat GS er naar verwijst. GS-proof, ahw.
2. Lulkoek & Co gaat door: Maaike, Aantal voorspellingen: 10 Waarvan juist: 0% Waarvan verkeerd: 0% ALGEMENE SCORE: 4,95/10.
@Causa Sui | 19-01-11 | 19:10
Ook al ben je deaud, Jomanda & co. weten je toch te vinden. Dus wat je ook doet: you're fucked.
@Causa Sui | 19-01-11 | 19:01
Als je het goed regelt, kun je de nabestaanden het leven goed zuur maken. Een goede trap na, dat zal ze leren.
Te koop TEAB:
*Eén (1) blauwe jurk.
*Tien (10) maandagavondreserveringen Ahoy.
*Vijfmiljoen liter (L) water.
eerstneukendanpraten | 19-01-11 | 19:03
he jakkes, wat een dilemma voor een potentieel optioneel stervende.. dus of doen dat ik Femke ben en eeuwige roem my way, of geen seks en gewoon in stilte sterven... jeetje..
Wazzzah | 19-01-11 | 19:04
gad-ver-damme... ik doe er niet voor niets aan hoe dan ook , tegen alle natuur wetten en statistiek in , niet dood te gaan komend jaar, maar.. als ik dit zie... duwt me dat wel over de grens ja. WEG VAN HIER! Dank je, ik zal aan jou een dia aan wijden tijdens de crematie. Als verklaring voor de niet nodige, maar wel versnellende suïcide.
Ik geef het toe, het is 50/50.
Wazzzah | 19-01-11 | 19:04
In de Middeleeuwen had zij haar 25-jarige verjaardag op de brandstapel kunnen vieren. Gewogen en te licht bevonden, heette dat destijds. Was toen koeltoer...
Als ze zo goed zijn, waarom worden ze dan geen trader op de beurs. Moet dan een makkie zijn om met de tarotkaarten de koersen te kunnen voorspellen. Kunnen ze niet he? Mijn conclusie is, dikke vette fail. Konden we ook ongeveer uit de link van de cock-cake database concluderen toch?
Toch kan iedereen in de toekomst kijken, je weet gewoon dat je of morgen wakker wordt en moet gaan werken, of dood in je bed ligt.
@Causa Sui | 19-01-11 | 19:01
Zo'n vrouw kan niet slecht zijn. ALleen die intonatie al ;)
NOg eentje dan:
www.youtube.com/watch?v=0Hei3rfLIQM
(pas op, deze is wat enger)
Causa Sui | 19-01-11 | 19:02
Als je in het echt Femke Halsema heet zeg ik: DOEN! En dan weten we ook meteen waarom je als fractievoorzitster bent afgetreden...
"paranormaal is heel normaal''
Nou ik dacht het ff niet he! Pannenkoek!
De toekomst hangt van te veel factoren af om het goed te kunnen voorspellen. PUNT!
eerstneukendanpraten | 19-01-11 | 19:00
aaw, wat 'attent', doch eerst neuken, dan praten ja ;|)
LOL@Wazzzah | 19-01-11 | 18:56 Dat 'straalt' toch een en al integriteit en deskundigheid uit?
Bakito | 19-01-11 | 18:59
eh nee, is dat nodig dan? goed voor mij lijkt me zinloos en goed voor de nabestaanden.. die graaien zelf wel :)
Causa Sui | 19-01-11 | 18:57
Wil je er over praten? Och nee, nu val ik door de mand!
Ok, dus mevrouw Liesbeth haalt nog net een voldoende. Mag ik vragen, als je dan 'begiftigd' bent he, waarom dan je gaven verspillen aan onderwerpen als Wes&Yo (damn, dat ik die nog eens zou aanhalen), de kinderen van BN-ers, Sieneke, en Adam Curry en Mieke (who the hell is Mieke?)?
Zijn er dan echt helemaal geen voorspellingen te bedenken waar iemand nog iets aan heeft?
dandaan | 19-01-11 | 18:46
OMFG! Ik doe nog liever Sharon Dijksma... En dat zegt wat!
@Causa Sui | 19-01-11 | 18:57
Heb je alles goed geregeld?
Jackanders | 19-01-11 | 18:53
Nieuwe hoop gloort. En je had het al een keer eerder bij het rechte eind, remember? ;)
ik voorspel dat ik binnen een jaar dood ben.
In ieder geval moet je nooit je verjaardag van tevoren vieren. Dat brengt ongeluk. Een voorschot nemen op de toekomst.... Storten daarom banken niet in als kaartenhuizen?
@De Kampsjeng | 19-01-11 | 18:54
Speciaal voor jou:
www.youtube.com/watch?v=tk_Ptm3BTqo
AAAAAARGH
Gelukkig is Jomanda wél betrouwbaar.
Ajax gaat overigens de boot in vanavond, ik hoorde zojuist een stem.
www.youtube.com/watch?v=ZhadLMDWcGA
Wim Helsdingen, waarvan 93,75 % nog moet uitkomen. Helsdingen!
*aluhoedje opzet*
Roflol@ PSYx | 19-01-11 | 18:21
Het onderscheid tussen amateurs en professionals is ook wel tekenend... zoiets als een beroepsroulettespeler
@Superior Bastard | 19-01-11 | 18:46
Onvoorstealth vliegtuigen zijn dan ook lastige tegenstanders in een luchtgevecht.
Isabel Blanco over 09 juni 2010:
De meeste mensen vinden de volgende voorspelling correct:
Over de verkiezingen van 9 juni 2010: De PvdA zal naar verwachting presteren. Cohen zal zich een erg goed debater tonen en de partij zo tot de grootste maken. Het CDA krijgt ervan langs en Jan Peter Balkenende, die zijn langste tijd heeft gehad, besluit na de nederlaag te stoppen. De VVD zal er iets op vooruit gaan en zal het ook in de peilingen goed doen. Zowel D66 als Groenlinks gaan vooruit in zetels, zij het minder dan gedacht.
De SP zal zwaar terugvallen in zetels. De Partij voor de dieren (PVDD) zal ook zetels kwijt raken. Partijen als de CU en de SGP blijven bij hun oude aantal zetels.
Na een moeizame formatie zal een coalitie vormen niet zo ingewikkeld blijken. Drie partijen halen voldoende zetels om te regeren: de PVDA, de VVD en het CDA. Job Cohen zal functioneren als eerste minister.
MUHAHAHA en de meeste mensen vonden deze voorspelling correct?
brutus68 | 19-01-11 | 18:43
Bij het aanschouwen van de foto van Ans blijft mijn voorspel er nogal slapjes bijhangen, ik niet dus.
dandaan | 19-01-11 | 18:35
Nee, verre van, en nee, iets minder verre van.
@foxtrot charly bravo | 19-01-11 | 18:42
Gaan we het over wetenschap hebben? Succes.
@brutus68 | 19-01-11 | 18:43
Reauguurder eerstneukendanpraten vermoedt ik zo
brutus68 | 19-01-11 | 18:43
Wel een kittig GS-roze ensemble heeft ze aan, moet gezegd.
Bakito | 19-01-11 | 18:42
Andere mensen zijn daarentegen onvoorstelbaar.
Wie van de reaguurders zou die Ans Bijvank doen? #durft te vragen
Ik weet nog net dat het morgen donderdag is. Verder kom ik niet met voorspellen..
humortv.vara.nl/ca.145071.paranormaal....
@Superior Bastard | 19-01-11 | 18:39
Sommige mensen gedragen zich inderdaad zo, dat zelfs een idioot kan zien hoe het afloopt.
Wazzzah | 19-01-11 | 18:37
jah en de aarde is ook plat he.......
Overigens bestaan waarzeggers alleen maar bij de gratie van voorspelbare mensen.
@Superior Bastard | 19-01-11 | 18:34
Dat is ook weer zo.
@foxtrot charly bravo | 19-01-11 | 18:36
Er zijn geen echte.
Voorspellers zijn er voor kneuzen die niet kunnen accepteren dat de toekomst waarschijnlijk weinig beters brengt. Nu moet ik zeggen dat een goed voorspel daarentegen verrassende dingen kan opleveren. Het ligt allemaal erg genuanceerd. In ieder geval wordt Ajax-Feyenoord vanavond 6-1.
Superior Bastard | 19-01-11 | 18:30
010 sletje
;)
Ach de echte werken voor justitie en andere overheidsorganen en ik kan het weten,die gaan niet de publieke sector in........
Superior Bastard | 19-01-11 | 18:30
Laten we het hopen! * duimen doet *
@Superior Bastard | 19-01-11 | 18:30
U woont in rotterdam (of omstreken) of U heeft connecties met belchinesen?
Art Vandelay Ultor | 19-01-11 | 18:33
Ben er bang voor, maar wie zou een waarzegger genaamd Mephisto nou niet geloven?
@Superior Bastard | 19-01-11 | 18:30
Nein!
Een slachtpartij wordt het.
wat is nou gekker: Een pargnost geloven die voor je staat en je recht in de ogen kijkt of geloven in boeken die ergens voor de middeleeuwen zijn geopenbaard?
SpitsNieuws zit er ook al vuistdiep in. www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2011...
Hahah altijd leuk, voorspellingen checken.
Wie hierin gelooft verdient het om opgelicht te worden. Handige Harries dus.
Overigens heb ik zojuist doorgekregen dat Feyenoord vanavond met 1-2 wint van Ajaks.
*Unibet opstart*
Ik voorspel dat er straks minder waarzeggers zullen zijn!!!
Psssst... weten wat mijn vaagheidscoëfficiënt is?
@Jackanders | 19-01-11 | 18:26
jep er blijven dwaze mensen die zich laten uitbuiten door deze schizo's.
Ouwe mop van mokem max:
Sam belt aan bij een paranormale ziener uit nieuwsgierigheid...*bel drukt*.. hoort van boven "wie is daar".. Sam trok zijn conclusie en ging heen.
Ik voorspel dat alle genoemde en niet genoemde parabnormalen gewoon doorgaan met waar ze mee bezig zijn, al komen er nog 100 topics over deze onzin.
*Zo, ben ik gelijk de beste met 100%*
Waarom staat Jomanda er nou niet tussen... haalt het gemiddelde nog net eff. wat verder naar beneden. #blauwesoepjurk
Bestaan er ook amateurvoorspellers? Wat zijn die andere dan? Profi?
Ik hoop dat ze nog dit jaar allemaal ter plekke kapoet vallen.
@PSYx | 19-01-11 | 18:21
Ja, dat was echt een weggevertje.
HAHAH
Kudos voor Jos zijn voorspelling:
' Er zal opschudding worden veroorzaakt in paranormaal Nederland, waardoor we helaas veel geloofwaardigheid zullen verliezen'
paraproof.nl/voorspelling.asp?v=47
Nou heeft ie weer een voorspelling goed! WAUW
Mijn Garage is ook Paranormaal, elke keer als mijn auto er heen gaat is er wel iets dat "Bijna" kapot is en waar ik een ernstig ongeluk had mee kunnen krijgen.. "Maar als we het nu maken bent u weer veilig" in 2 jaar al 3.500 aan onderhoud gehad... Maar hij is veilig..
pff als je op die mensen klikt en de voorspellingen leest..
' Krijg een beeld van het leeglopen van de 2de kamer en een nadrukkelijk verschrikt beeld van de heer Wilders. Het geeft de indruk dat er iets vreselijks gebeurd is. ...'
JEZUSS GAST, die mensen die denken dat ze paranormaal begaafd zijn moeten ze gewoon allemaal in een gekkenhuis stoppen!
Mensen laten geloven in dingen die Niet bestaan is van alle tijd.. Kijk maar eens naar de katholieken en moslims.. ALLEMAAL het gevang in!!
tja je heb het of je heb het niet of je verzint een hoop tering zooi die mensen nog geloven ook en durft er ook nog geld voor te vragen
Van het begin tot het eind onzin, die para-business en Astrotv-kijkend Nederland...
REAGEER OOK