Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE SPOEDDEBAT: Moerdijkse giframp

veurzittert.jpeg Jeuj. We gaan weer live spoeddebateren. Onderwerp: De chemische vuurbrandinferno in Moerdijk natuurlijk. Want er zijn nog wat vragen onbeantwoord gebleven sinds Chemie-Pack vorige week in zunne grote steekvlammen verdween. Waarom er bijvoorbeeld vanaf het begin door alle communicatiemedewerkers geroepen werd dat er geen gevaar was voor de volksgezondheid terwijl zulke beweringen in een zo vroeg stadium totaal ongeloofwaardig zijn. Waarom nam het OM onmiddellijk de inventarislijst in beslag? En waarom is er nog steeds niks bekend over welke en hoeveel chemicaliën er zijn verbrand? Zit er iets in het drinkwater? In de melk? In de groentes? Hoestende hulpverleners. De overheid weet niks en doet niks. Gisteren werd Chemie-Pack minutieus gesloopt in EenVandaag. Maar wie verstrekte die vergunningen eigenlijk? Namen en rugnummers graag. Wat is de foutmarge van die Fall Out Map Des Doods? En wie was verantwoordelijk voor de PR-fail van Opstelten en Schippers? Als MP Rutte internationaal niet een totale flater wil slaan, zullen er details boven tafel moeten komen. De volgorde waarin onze gekozen volksvertegenwoordigers dit gaan bewerkstelligen staat HIER. Speciale aandacht voor spreker nummer 7, de immer eloquente Richard de Mos. De Chef Roetmeting van de PVV heeft zich laten bijpraten door beroemde toxicologische experts als J. Vlemmix, K. Holland en A. Pronk en zal gedurende 4 minuten de verantwoordelijken het vuur na aan de schenen leggen. STREAM!

Reaguursels

Inloggen

Gezeik ???? Duur betaalde ambtenaren waarvan je toch een klein beetje mag verwachten dat ze toch wel niet zo dom als een ezel zijn. Klik maar eens op de volgende link :

www.bndestem.nl/regio/moerdijk/4566057...

Pikmeer arrest : nl.wikipedia.org/wiki/Pikmeerarrest

Laat het hier maar bij....... We hebben in Brabant in iedergeval de Efteling met het sprookjesbos waar we bijna in gaan geloven.

chemocity mrd | 14-01-11 | 01:55

Wat een gezeik over dat Moerdijk! Kan het weer over zinnige dingen gaan in het nieuws. Australie onder water en Brazilie in de modder maar nee in Nederland hebben we groot drama... een brand die al een week geleden gedoofd is.

Iedereen kan toch zelf wel bedenken dat wanneer er een chemisch bedrijf afbrandt dit nooit echt goed is maar met die hitte en op die hoogte ga je er vast niet dood aan. En maar zeiken in de media.. wel een vergunning voor het bedrijf of nee toch niet... SCHANDE!!! Misschien moet je wel teveel vergunningen aanvragen in Nederland. Je kunt niet alles voorkomen.. daarom gebeuren er ongelukken.. En o ja dit is echt heel erg... de koeien hebben diaree... huilie huilie... laat ze dan binnen.

Vlak nadat het gebeurd was hebben vroegen ze een buurtbewoner om een reactie die man zei iets in de strekking van: we hebben WO2 overleefd, de watersnood ramp ook en zo'n brandje zal ook wel gaan... Nou blijkbaar niet... pas maar op hoor, van leven ga je ook deaud.

Ditishetdan | 13-01-11 | 23:23

Tering, wat is die staatssecretaris van infrastructuur & milieu spastisch man. Hele tijd aan z'n jasje zitten e.d. Iemand nog meer opgevallen?

jeukbanaan | 13-01-11 | 18:35

KeurMeester | 13-01-11 | 18:29
heheheh past goed bij de situatie moet ze hebben gedacht

StijlvolleNikser | 13-01-11 | 18:31

StijlvolleNikser | 13-01-11 | 18:09
Lijkt wel een bedrijfsoutfitje voor uitvaart personeel.

KeurMeester | 13-01-11 | 18:29

RIVM makes me sick!
kan er echt niet meer naar luisteren, goed dat ik niet in de politiek zit, dit gaat me echt veel te langszaam, vertel nou eens iets waar we wat aan hebben!

StijlvolleNikser | 13-01-11 | 18:24

simpelzijn | 13-01-11 | 18:21
Bhopal (ja ik weet het, ik neuk mieren)

SickSense | 13-01-11 | 18:24

Bohpal India ...

simpelzijn | 13-01-11 | 18:21

Telegraaf praat al van groot gifalarm
SickSense | 05-01-11 | 18:57

SickSense | 13-01-11 | 18:21

ECHT, we komen er nooit achter hoe gevaarlijk de ramp nou daadwerkelijk is!
Giftige stoffen, zijn er wel maar die raken ons nooit mensen, die zijn in te lage dosis..
Het zit werkelijk al lang in de doofpot...

StijlvolleNikser | 13-01-11 | 18:19

Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 18:11
LOL!

SickSense | 13-01-11 | 18:16

vreselijk toontje van die Edith Schippers
X ongeschikt

SickSense | 13-01-11 | 18:09

Waarom heeft schippers zo'n belachlijk pakje van de hema aan, en dan die stropdas ..

TROUWENS DRACHTEN-City! Merk hier niks meer van die ramp!!

StijlvolleNikser | 13-01-11 | 18:09

Alles goed en wel, maar de gemiddelde Nederlander is nu eenmaal niet bekend met chemie in het algemeen, vindt alles wat met 'sjemie' te maken heeft 'eng' en 'vies' en heeft geen idee van scheikundige elementen als Pb en Mn. Enige kennis van zaken ontbreekt volledig en dat kun je ze niet kwalijk nemen.

Afgelopen week zag ik nog een bewoonster van Strijen angstig wijzen naar 'die grote tanks' (kennelijk van Shell Moerdijk) daarbij opmerkend dat het toch 'van de gekke' is dat men niet weet wat er in die tanks zit. Mevrouw: Ik heb daar jarenlang als proces-operator rondgelopen en weet exact wat daar in zit, namelijk 20.000 ton vloeibare etheen van -104 graden. En ietsje verderop T-306 met 9000 ton vloeibare propeen van -48 graden. Als dat allemaal de lucht ingaat dan hebben we pas echt een ramp. Dan hoeven we feitelijk niet eens meer te evacueren, want er valt simpelweg niets meer te evacueren.

Men laat zich verder ook maar al te graag betuttelen en is kennelijk te dom om zelf beslissingen te nemen. Het is dat de rookwolk richting het noorden trok anders had ik ten tijde van de brand terstond mijn bejaarde moeder hoogstpersoonlijk te evacueren uit een bovenwinds gelegen en dus van alle ongemakken gespaard gebleven dorpje.

ISDN adapter | 13-01-11 | 17:49

Dit is een stuk interessanter dan het debat. Rutte die reageert op Twittervragen.

www.youtube.com/watch?v=ywOis7ip4aQ

Onze eerste interactieve premier.

Parsons | 13-01-11 | 17:48

DE RAMP BIJ MOERDIJK.
Een herschrijven, scenarios, protocollen.
Het laat alleen blijken dat de nooit geschreven (?!) handboeken niet waren voorbereid op een ramp als deze. Dus dikbetaalde mensjes in de arm van nieuwe wetten (kabinetten), nemen dit voorval nu echt serieus.

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 17:47

"uit de ether" Dat zegt-ie niiiiet.

Muntstuk | 13-01-11 | 17:41

Wat denkt van Tongeren nu. Natuurlijk is het niet overal "volgens protocol".
Je kan er donder op zeggen dat alle 170+ bedrijven hun scenario's en handboeken nu aan het herschrijven zijn. Over 6 maanden komen de auditors die controle uitvoeren. Nu doen geeft een pens met werk en bewerkstelligt alleen chaos en onzorgvuldigheid.

KeurMeester | 13-01-11 | 17:38

Op Stelten zetten.
No comment.

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 17:38

Ivo betoont zich wederom de ziekmakend arrogante regent die hij in diepste wezen altijd al is geweest.

widtvoet ® | 13-01-11 | 17:35

Prio4 was meteen duidelijk, en dat is per definitie een ramp, mevrouw Wiegman. Klaar.

koerbagh | 13-01-11 | 17:31

Het blijft moeilijk voor Ouwehand ( oudwijf) om iets in een bepaalde context te zien.

KeurMeester | 13-01-11 | 17:31

@eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 16:59
Geloof je wel ergens in?

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 17:30

Wat heeft CU-mevrouw allemaal in die verzameling om haar nek hangen? Schelpjes en stukken fudge?

Snikkeldrift | 13-01-11 | 17:26

Zo, Ivo gaat even door het stof....

brutus68 | 13-01-11 | 17:23

"In dat gesloten busje... ... we hebben dat ook gedeeld"
Aha!

Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 17:23

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:49
Dat weet ik heus wel, maar toch. Af en toe sluipt het er in bij mij. Ik heb die onnatuurlijke drang om mijn eigen taal te ontwikkelen. Dat heb ik eigenlijk sinds de ramp..

Balzakius | 13-01-11 | 17:17

Ivo zegt eigenlijk dat kuiken d'r snavel moet houden, lol....

brutus68 | 13-01-11 | 17:06

Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 17:01

Tijden veranderen, betekenissen verschuiven. The word stays never the thing.

ecologiste | 13-01-11 | 17:05

Zucht. Onafhankelijke commissies. Volstrekt nutteloos allemaal.

Parsons | 13-01-11 | 17:04

@Parsons 16:55

Laat verder maar zitten ook dan. No offense maar heb even geen zin om hier evidenties te gaan zitten debiteren.

widtvoet ® | 13-01-11 | 17:02

Hij gebruikt VEELS te vaak 'oprecht' en 'met alle eerlijkheid'.

Muntstuk | 13-01-11 | 17:01

@ecologiste | 13-01-11 | 16:56
EO?? Robert Long draait zich om in zijn graf. ;-)

Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 17:01

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:55

Dat is te veel voor mijn hersens. Ik denk niet dat wij qua intellect bij elkaar passen...

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 16:59

Haha, oom Ivo flikkert dat "aanvalsplan" meteen weg met een paar mooie woorden....

brutus68 | 13-01-11 | 16:58

ROFLOL koerbagh | 13-01-11 | 16:39
Zo heet ze echt? Wat waren die ouders denkende.

Canis Spurcus | 13-01-11 | 16:57

Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 16:50

Geweldig!

ecologiste | 13-01-11 | 16:57

Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 16:43
Zeer toepasselijk. Deze is minder maar ik leg hem toch effe op

"EO modus aan" webcache.googleusercontent.com/search?...
"EO modus uit.

ecologiste | 13-01-11 | 16:56

@widtvoet ® | 13-01-11 | 16:52
Daar is die basisverzekering toch voor? Ik zie echt niet in wat het er toe doet allemaal.

Parsons | 13-01-11 | 16:55


@eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 16:51
2 plus 2 = ook 4

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:55

@Parsons 16:43

Daar heb je altijd en overal iets aan. Al is 't maar om dalijk niet al te hard genaaid te worden door je eigen verzekering wanneer je rond 2020 te horen krijgt van je onkoloog dat die bloedwaarden helaas voorspelden wat hij al vreesde...

widtvoet ® | 13-01-11 | 16:52

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:48

Ik tel er toch echt vier en heb nog niet gedronken...

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 16:51

@Balzakius | 13-01-11 | 16:46
Dan ook het koe.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:50

@Balzakius | 13-01-11 | 16:46
Het is altijd nog " een melk ".

Vraag maar aan hullie.

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:49

@eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 16:42

Eerst leren tellen, dan praten.

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:48

@seven | 13-01-11 | 16:41
Luchtfilters staan altijd open ja, maar zet jij je voordeur open in de winter? Anders dan om erin en eruit te gaan dat is?

Parsons | 13-01-11 | 16:47

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:44
Ik vind het ook helemaal niet gek klinken...
Hier kijk: "Het melk dat de koe produceert.."

Balzakius | 13-01-11 | 16:46

Meri59 | 13-01-11 | 16:41
Daar heb ik ook weleens last van. ;)

La Vie En Rose | 13-01-11 | 16:46

@Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 16:43
Haha, geweldig.

Michelle93 | 13-01-11 | 16:46

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:39
Precies! Fuck Moulijn, dit soort beesten verdienen zo'n uitvaart.

Pasta-saus | 13-01-11 | 16:45

Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 16:39

Gloeiond. Het is groen en het sjeest door de lucht. Weer eens wat anders dan die achter het vliegtuig en dan een week later.

ecologiste | 13-01-11 | 16:44

Even over de gevolgen van het Moerdijkse incidentje.
Of de feiten wel of nooit boven water komen.
Het is alsof de kat of hond je bijt. Als millieu-belastingbetaler is het om het even.

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:44

@Balzakius | 13-01-11 | 16:40
Ik dacht dat je een sneer maakte naar meneer Mulder van de VVD.

Die zei dat net namelijk ook.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:44

@widtvoet ® | 13-01-11 | 16:38
Ik zou niet weten wat ze aan een juridische positie hebben trouwens, alsof er van een kale kip iets te plukken valt. En waarom de belastingbetaler er voor zou moeten opdraaien zie ik al helemaal niet. Shit happens.

Parsons | 13-01-11 | 16:43

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:39

Heel verstandig indien u dame nummer drie bent. Die andere drie zou ik zo doen!
Gewoon omdat het kan...

: www.mediacourant.nl/?p=4310

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 16:42

Parsons | 13-01-11 | 16:35
Continue / regelmatig luchten is anders heel gezond, ook bij 3 grad. Binnenlucht is vaak veel viezer dan buitenlucht. Daarbij ramen/deuren sluiten bij ramp geeft maar even bescherming, alleen al voor verse zuurstof zal er wat ventilatie moeten zijn.

seven | 13-01-11 | 16:41

En ook toen 5 augustus 2010.... gaf Wim Denie de graaierT PvdA-burgemeester het antwoord:
"Het RIVM doet nog nader onderzoek naar de risico's voor de volksgezondheid door de brand. Burgemeester Wim Denie van Moerdijk zei donderdag dat het RIVM verwacht dat hun metingen zullen uitwijzen dat er geen gevaren bestaan".
www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/ar...

ecologiste | 13-01-11 | 16:41

@La Vie En Rose | 13-01-11 | 16:39
Ow, belerend? Ik wilde informatief overkomen :) mislukt dus :(

Meri59 | 13-01-11 | 16:41

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:32
Ben al een tijdje bezig vandaag met dat soort foutjes. Best bijzonder, want ik heb er pesthekel aan als iemand anders het steeds doet. Maar goed, de melk dus.

Balzakius | 13-01-11 | 16:40

Meri59 | 13-01-11 | 16:33
Uw reactie komt nogal belerend over. Ik was het met u eens op 2 kleine kritische puntjes na.

La Vie En Rose | 13-01-11 | 16:39

@brutus68 | 13-01-11 | 16:36
Ja. A.H. Kuiken. Dus volkomen halal.

koerbagh | 13-01-11 | 16:39

@ eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 16:35
Verplaats u vooral ver van mij.

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:39

@Pasta-saus | 13-01-11 | 16:38
En niemand zal de mus en kat herinneren. Nou ik wel heur!

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:39

@ecologiste | 13-01-11 | 16:29
U heeft gelijk. Zo beland ik al koekelend zelf wel eens op maroc.nl of erger: al-yaqeen.com.
Als blijk van mijn waardering voor uw bijdrages een kadootje. Hier, vangen! c0573862.cdn.cloudfiles.rackspacecloud...

Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 16:39

is ff luisteren dan maar, tzal wel weer een doofpot worden gok ik

White Farmer | 13-01-11 | 16:38

@Smarties | 13-01-11 | 16:36
Dat is ook weer zo.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:38

@Parsons 16:31

Komt goed. Opvolger is meer dan bevlogen. Wil eigenlijk alleen zelf nog even de resultaten van oa. het roetonderzoek dat we bij onze Oosterburen hebben laten uitvoeren afwachten. Zaak is primair dat geen van de slachtoffers nu reeds zijn of haar juridische positie verzwakken laat. Bij de politiek motten ze niet zijn zeg maar...

widtvoet ® | 13-01-11 | 16:38

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:20
Hij speelt het vast mee. Er lullen nog eens 3 mensen overheen, poltie zegt nog eens dat ze niks kunnen zeggen 'in verband met het onderzoek', en het wordt vanzelf een glas,plas,was verhaaltje!

Pasta-saus | 13-01-11 | 16:38

ah, de chemotreinen

hetluis | 13-01-11 | 16:37

Het is 'na aan de schenen' of 'aan de schenen'. U koos de enige foute optie.

niet voor de hond | 13-01-11 | 16:37

Ze bleven in de bus omdat ze anders in hazmat suits hadden moeten rondlopen. Dan zou: 'er is niets aan de hand' niet meer te verdedigen zijn.

Canis Spurcus | 13-01-11 | 16:37

"... en overige betrokkenen die betrokken zijn geweest."
Welbespraaktheid +1

Michelle93 | 13-01-11 | 16:36

Parsons | 13-01-11 | 16:34

Next.

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:36

Volume zachter zetten mensen! kuiken kakelt.

deraderendraaien | 13-01-11 | 16:36

@Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:27
Tuurlijk wel. Alleen die halal producten zullen dan naar het midden oosten moeten worden geexporteerd. Tegen de tijd dat ze daar ook een voedsel en waren controleur hebben lopen ben je al zo gauw 1400 jaar verder.

Smarties | 13-01-11 | 16:36

Heeft de PvdA tegenwoordig pluimvee in de kamer zitten?

brutus68 | 13-01-11 | 16:36

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:32

Vanavond neuqen? Ik kan verplaatsen! Discretie gewaarborgd!
*morgen op GS eigen topic heeft*

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 16:35

Zouden de spruitjestelers al spijt hebben van de naamsverandering?
spruitjesjanatuurlijk.nl/

Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 16:35

Niks aan de hand.... de overheid regelt alles voor ons!
Right...

HoeLinkerHoeFlinker | 13-01-11 | 16:35

Brusselmans, kijk nog eens naar die laatste zin, joh. Het vuur na de schenen...

niet voor de hond | 13-01-11 | 16:35

Hoezo wel of niet ramen dicht? Welke klappermongool heeft ramen en deuren open bij 3C dan?

Parsons | 13-01-11 | 16:35

Ja en die chronische aandoeningen zijn nooit en te nimmer te herleiden naar deze brand Esther.

Next.

Parsons | 13-01-11 | 16:34

@koerbagh | 13-01-11 | 16:30
haalt u "jes" maar weg 't is allemaal over de knieën.

dandaan | 13-01-11 | 16:33

@La Vie En Rose | 13-01-11 | 16:27

Kwestie van goed luisteren, hij wist op korte termijn alle outs op te sommen die tegenstrijdig waren met het RIVM, de gemeente en de regering. Pure volksverlakkerij als je dat rijtje van hem zo aanhoorde. Maar wees gerust, je kan het absoluut allemaal nalezen op de site van de PVV.

Meri59 | 13-01-11 | 16:33

@Theo Reet | 13-01-11 | 16:28
Nou, dan zijn we daar alvast uit.

Verder is het een rare vraagstelling " wie van jullie heeft de illusie dat ook maar één van de betrokken overheidsinstanties ook maar iets goed had kunnen doen in dit geval? ".... Moeilijk antwoord op te geven, als dat al de bedoeling is.

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:32

Heb je nog geneukt Richard? Of het dispuut nog mores geleerd?

Het topic was overigens de Moerdijkse giframp.
Dat ene brandje.

De gevolgen zijn klein.
In de kiem smoren die hap.

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:32

@Balzakius | 13-01-11 | 16:29
Ghehe, het melk.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:32

@widtvoet ® | 13-01-11 | 16:29
Uitbuiten die handel! Stichting oprichten en kaalplukken!

Parsons | 13-01-11 | 16:31

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:29
LMAO... LOL.. mijn I zat klem tussen mijn klabanus, excuus.

dandaan | 13-01-11 | 16:31

Er valt me ineens iets op... Het is godverdomme rokjesdag in de tweede kamer!

koerbagh | 13-01-11 | 16:30

Wat een zuurpruim, die CDA-muts. Vraag me af wanneer die voor het laatst gelachen heeft, waarschijn ergens rond 1800.

brutus68 | 13-01-11 | 16:30

@Parsons 16:16

Lijkt me niet idd. en ook ik vraag me werkelijk af op welke twakkounts die voorleesmuts dan wél doelt. Maar even tussen de tegels door: hebben zich inmiddels meer dan honderd mensen aangemeld via meel en DM bij de Stichting Slachtoffers Moerdijk. Draag waarschijnlijk deze week nog eea. over aan iemand (met z'n gezin zelf slachtoffer) die meer tijd en energie heeft om eea. te kanaliseren.

widtvoet ® | 13-01-11 | 16:29

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:27
Laat ik even zeggen dat ik Campina tot nu toe heel schappelijk vind. Het moet ook niet te lang duren, want anders kan het melk de put in.
Ik had verwacht dat Campina het niet eens meer op kwam halen voordat alles duidelijk is betreft vergiftigde koeien.

Balzakius | 13-01-11 | 16:29

@dandaan | 13-01-11 | 16:26
Is dat niet " Private Spice " ?

Niet dat ik daar ook maar IETS vanaf weet, uiteraard.

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:29

Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 15:43

Hooggeleerde heer zoals wij weten zijn de 'bronnen' wellicht twijfelachtig edoch een geografische ligging van drinkwaterbassins kunnen worden afgeleid van de geproduceerde 'hard evidence' kaart. En ook grijze literatuur kan waardevolle info bevatten, sterker nog kan zelfs in de kiem een complete omwenteling in de wetenschap aanzwengelen. Maar dat wist u natuurlij ook. Overigens zit ik nooit op fok maar met google search kom je wel eens ergens.
Uw toegenegen ecologiste.

ecologiste | 13-01-11 | 16:29

Elk bedrijf is te allen tijde in overtreding.

Hou een sop, neuzelmuts.

Parsons | 13-01-11 | 16:28

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:27

Dat lijkt me ook niet al te moeilijk en behoorlijk voor de hand liggend.

Theo Reet | 13-01-11 | 16:28

kuiken? mafkuiken? PvdA ik wist het al van drie bedrijven, maar daar hebben wij van de PvdA ook niks mee gedaan dus?

deraderendraaien | 13-01-11 | 16:28

Dirkmans | 13-01-11 | 16:24

Kern van hetbetoog was dat er strikt gehandhaafd moet worden bij dit soort bedrijven. Heeft hij zowaar een punt.

brutus68 | 13-01-11 | 16:27

@koerbagh | 13-01-11 | 16:26
Ik ook.

Maar zo'n bedrijf als Campina kan geen risico nemen. Zeker niet met dat halalkaasverhaal in het achterhoofd, haha.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:27

@Theo Reet | 13-01-11 | 16:24
We verwachten ten eerste ( ik in ieder geval ) dat de overheid ons niet vertelt dat er GEEN gevaar voor de volksgezondheid is, wanneer dat helemaal niet duidelijk is.

Lijkt me een goed begin.

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:27

Meri59 | 13-01-11 | 16:23
Ben het met je eens heur. Hij sprak alleen wat snel en die koeien had tie op stal moeten laten.

La Vie En Rose | 13-01-11 | 16:27

@brutus68 | 13-01-11 | 16:23
Spruitjes

Tante Kaatje | 13-01-11 | 16:26

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:21
Een combinatie.... een combinatie *fapfap*.

dandaan | 13-01-11 | 16:26

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:24
Hoezo, Milk & fruit kan ook best lekker zijn, zeker voor de variatie!

gozahtje | 13-01-11 | 16:26

@Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:21
Hij kan ook een verkeerde batch krachtvoer hebben gehad. Hoe dan ook: loodvergiftiging is vrij snel dodelijk, ook voor koeien. Ik neem dat verhaal dus met een korrel zout.

koerbagh | 13-01-11 | 16:26

Ik ruik een trol

Canis Spurcus | 13-01-11 | 16:25

@Parsons | 13-01-11 | 16:23
Niet dat ik weet, werd vooral gekenmerkt door het feit dat iedereen Geert aan het praten wou krijgen.

En dat Geert dat vervolgens niet deed.... Kostelijk, maar overdreven dure slapstick.

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:25

Uitstekend relaas van de Mos, denk ik. Weet het niet, ging zo snel monotoon en opgelezen, kon het slecht volgen. Jammer, had graag gehoord wat deze man te zeggen had..

Dirkmans | 13-01-11 | 16:24

Als zo'n bedrijf inderdaad gespecfnicedeerd is, dan kan het wel. Jezus, leer lullen.

Balzakius | 13-01-11 | 16:24

Ik ga steeds meer begrijpen waarom CDA maar 21 zetels heeft... #gristelijkenietcharismatischelelijkeoma

dandaan | 13-01-11 | 16:24

Toch netjes dat ze er even de calamitijd voor nemen.

Jackanders | 13-01-11 | 16:24

WFT??!! Kim Holland? Zit die uitgewoonde spermavergaarbak ook in de zaal?

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 16:24

weet niet waar de klepel hangt... lol

Meri59 | 13-01-11 | 16:24

gozahtje | 13-01-11 | 16:22
Ik heb van de week StarBucks-coffee in m'n booncrusher gedaan hier, maar dat is nóg geiler dan schoolmelk.. *weer terugrent*

Balzakius | 13-01-11 | 16:24

@ alle reaguurders hierboven: wie van jullie heeft de illusie dat ook maar één van de betrokken overheidsinstanties ook maar iets goed had kunnen doen in dit geval? Wat er ook wordt gezegd en geschreven, onderzocht of gerapporteerd, er is altijd wat aan te merken. Het is nooit én op tijd én volledig én correct. Wat verwachten we van deze overheid? Is het niet zo dat de bevolking de overheid krijgt die ze verdient?

Theo Reet | 13-01-11 | 16:24

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:20
Dat met die briefjes staat voor eeuwig op mn netvlies

Pasta-saus | 13-01-11 | 16:24

Verwachtte ze nou applaus?

Canis Spurcus | 13-01-11 | 16:23

Uitstekend relaas van Richard de Mos, een hoop onzekerheid bij de omwonende en de schuldigen zijn de gemeente en de regering. Niet voldoen aan de eisen, "deurtjes dicht". Dat is niet gebeurd en daar ligt het grootste probleem. Dan was er niets gebeurd. Voor de rest zit elke partij maar interessant te doen maar weet waar de klepel hangt.

Meri59 | 13-01-11 | 16:23

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:20
Kwam daar dat "Mooi!" van Rutte niet uit voort?

Parsons | 13-01-11 | 16:23

-zich afvraagt wat er in januari te oogsten valt-

brutus68 | 13-01-11 | 16:23

Balzakius | 13-01-11 | 16:20
Dat zou op zich wel lekker zijn.

gozahtje | 13-01-11 | 16:22

koerbagh | 13-01-11 | 16:20
Daar hedde gij gelijk in, gij Gröninger!

La Vie En Rose | 13-01-11 | 16:22

@dandaan | 13-01-11 | 16:19
Is dat een interieurkanaal? Of ruimtevaart?

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:21

@koerbagh | 13-01-11 | 16:20
En toch is het zo gegaan.

Omdat één boer uit zijn nek lukt op de teevee.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:21

@Pasta-saus | 13-01-11 | 16:19
Erg hè? Heeft Richard het ondertussen al aangekaart, of speelt 'ie het spelletje gewoon mee?

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:20

De Mos hou eens op met je Linkse Hobbies!

Stoicist | 13-01-11 | 16:20

Jezus, ik krijg nu het gevoel dat ik over een kwartier weer schoolmelk krijg...

Balzakius | 13-01-11 | 16:20

@Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:17
Het is Januari. Koeien staan op stal, binnen, en vreten green gras maar hooi dat afgelopen zomer is geoogst. Dát lijkt me dus enigszins paniekvoetballerij.

koerbagh | 13-01-11 | 16:20

De Mos "deurtjes dicht" mooie woorden, maar de economie gaat altijd voor.

Bertus Brulbroek | 13-01-11 | 16:20

@Parsons | 13-01-11 | 16:18
Debat over de kabinetsformatie alweer vergeten, of verdrukt :)?

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:20

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 15:36
En dat werd ook verzwegen! Niet te geloven, niet te gelovon.

Pasta-saus | 13-01-11 | 16:19

@Parsons | 13-01-11 | 16:18
U heeft hem door... *zapt naar Private Space*.

dandaan | 13-01-11 | 16:19

Dus als ik het goed begrijp is de brand veroorzaakt door de PVV omdat die gedoogd hebben dat er iemand met vakantie ging?

Cuyahoga | 13-01-11 | 16:19

Dit slaat inderdaad nergens op. De Mos had trouwens wel een terechte opmerking over RTL 7. Die gasten waren goed bezig.

Balzakius | 13-01-11 | 16:19

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:18
Truffels niet, hè.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:19

Goh zit die bij het CDA? Zou je niet zeggen als je haar zo ziet.

Canis Spurcus | 13-01-11 | 16:18

Zelden zo'n zinloos debat gezien.

Parsons | 13-01-11 | 16:18

@Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:14
Richard " Kant-noch-wal " de Mos.

#held

Ik dacht dat paddo's verboden waren?

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:18

Hulde voor de Mos heur! ;)

La Vie En Rose | 13-01-11 | 16:18

@koerbagh | 13-01-11 | 16:14
Tsjah, volgens die boer was het toch anders dan normaal.

Wist je dat ze bij Campina Maasdam enorme hoeveelheden producten niet uitgeven alleen omdat één boer uit de regio heeft verklaard dat zijn koeien aan de dunne waren? Apart.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:17

misschien kunnen er een paar chemical cops bij komen

kn | 13-01-11 | 16:17

nu wordt het leuk: moetie improviseren

hetluis | 13-01-11 | 16:16

@widtvoet ® | 13-01-11 | 16:12
Ja ik weet ;) Maar zou ze die bedoelen? Kan het me niet voorstellen.

Parsons | 13-01-11 | 16:16

Haha, die opmerking over Moulijn kan echt niet....

brutus68 | 13-01-11 | 16:16

Zo.... Richard is in vorm! nog nooit van komma's en interpunctie's gehoord.

dandaan | 13-01-11 | 16:15

koerbagh | 13-01-11 | 16:14
ROFLOL

Balzakius | 13-01-11 | 16:15

De Mos vraagt wel wat mensen willen weten.

Canis Spurcus | 13-01-11 | 16:15

De Mos #durftevragen

Bertus Brulbroek | 13-01-11 | 16:14

... ik kan hem vrijwel moeiteloos verstaan?!

Michelle93 | 13-01-11 | 16:14

Koeien zijn ALTIJD aan de diarree, Richard. Dat hoort zo.

koerbagh | 13-01-11 | 16:14

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:11
"Onder het credo 'busje komt zo' kwamen de bewindslieden het busje niet uit."

#lol

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:14

@brutus68 | 13-01-11 | 16:12
" Laat Richard nou ook eens meespelen, hij kan er ook niks aan doen dat hij een beperking heeft. " Aldus zijn moeder.

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:13

Nu wordt het lachen. Bassie de Mos.

brutus68 | 13-01-11 | 16:12

Hij is er! Hoezee!

Michelle93 | 13-01-11 | 16:12

Nou, de Mos.

Balzakius | 13-01-11 | 16:12

Komt-ie!

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:12

Kwispedoor.
Mooi woord.

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:11

Wat gaan we er eigenlijk aan doen als iedereen dood gaat ? Dan heb je niet zo veel aan een Twitter account Pi.. We willen weten hoe mensen onderzocht gaan worden, zodat ze geen gevaar kunnen vormen voor mensen die zij allicht aan kunnen steken..

Balzakius | 13-01-11 | 16:11

@Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:59
Doe hier even ondertitelen, ik wil ook lachen!

An die ARBEIT | 13-01-11 | 16:11

Waarom vraagt er niemand naar de inbeslagname en geheimhouding van de inventarislijst door het OM? Bizar.

koerbagh | 13-01-11 | 16:10

-weggejorist-

Kogelhard | 13-01-11 | 16:10

Pia kan wel het beste voorlezen.

kn | 13-01-11 | 16:10

Welk Twitter account?

Parsons | 13-01-11 | 16:10

Wat leuq zo'n kakelende Pia. Of je naar het Polygoon-journaal zit te kijken.

widtvoet ® | 13-01-11 | 16:09

@Kogelhard, het linkse journaal.

reade romke | 13-01-11 | 16:09

pia: goeie radiostem

hetluis | 13-01-11 | 16:09

Het relaas, met Pia Dijkstra. Voelt toch een beetje alsof het Journaal nu live in de kamer is.

Kogelhard | 13-01-11 | 16:09

Biff Eagleburger | 13-01-11 | 16:07
Op 't nippertje ja.

Balzakius | 13-01-11 | 16:08

Moerdijk is Brabant toch?
/care

Biff Eagleburger | 13-01-11 | 16:07

@ La Vie En Rose | 13-01-11 | 16:05
Deskundige vragenstellerts maken het probleem dat niet bestaat doorgaans nog minder inzichtelijk

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:07

Ben wel benieuwd wat het kuiken van de PvdA te zeggen zal hebben. (zie sprekerslijst)

Tante Kaatje | 13-01-11 | 16:07

Van Dijk van de VVD net geweest. Als je dáár de oorlog mee moet winnen heb je bijvoorbaat al verloren. Wat een sukkel!!

René from the Café | 13-01-11 | 16:07

@La Vie En Rose | 13-01-11 | 16:05
Jep. Tot nu toe alleen maar constatering.

Balzakius | 13-01-11 | 16:06

"website uit de lucht vallen"? zijn geen dronken vogels

hetluis | 13-01-11 | 16:06

Het is ook pijnlijk dat de website van de SGP iedere zondag uit de lucht is, mijnheer Dijkgraaf.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:06

@La Vie En Rose | 13-01-11 | 16:01
En daarmee lijkt me dit een volstrekt overbodig en vooral onnodig debat.

Parsons | 13-01-11 | 16:05

Balzakius | 13-01-11 | 16:01
Voorlopig weten we nog niet wattie gaat zeggen. Overigens, na wat ik tot nu toe heb gehoord van alle deskundige vragenstellerts, kan het niet slechter worden.

La Vie En Rose | 13-01-11 | 16:05

Moerdijk is een zwakke plek op het gebied van rampen. Oké, ergens anders had het beter uitgekomen?

zeg maar jansen | 13-01-11 | 16:05

VVD luistert niet naar schreeuw om antwoorden.

Canis Spurcus | 13-01-11 | 16:04

Geen touw aan vast te knopen aan dat verhaal van Mulder. Verbeet is hem ook zat, trouwens.

brutus68 | 13-01-11 | 16:04

dezen*

Balzakius | 13-01-11 | 16:04

@Ferrari-racer | 13-01-11 | 16:02
Maar dan contra. Eend met gun in deze.

Balzakius | 13-01-11 | 16:03

hoe slecht kan een pak zitten?

kn | 13-01-11 | 16:03

En dan noemen ze De Mos een warhoofd....

Canis Spurcus | 13-01-11 | 16:02

Wat een sukkel van de VVD haha nog 20seconden....., u schets hier een beeld dat de overheid ondermijnen kan? Ehm... ik geloof dat het hele www volstaat met speculaties en ongeloof dat dit als ongevaarlijk is voor de volksgezondheid.

Ik ben een Wildersfan maar de Partij van de beestjes heeft hier toch echt een goed betoog. Heerlijk! Het is net Duckhunt...

Rest In Privacy | 13-01-11 | 16:02

Het melk.

Tsjah.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:02

Nog 10 seconden.

Balzakius | 13-01-11 | 16:02

Parsons | 13-01-11 | 15:57
Nee, ze hebben Wilders ook niet op kunnen lossen.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:58
Ik sluit me volmondig bij je aan.

La Vie En Rose | 13-01-11 | 16:01

De Mos: "Ach ja, vergiftiging door een overdosis lood in de lucht.. Erger dan een ingegroeide teennagel en minder erg dan beenmergkanker. Je moet het toch een beetje simpel houden hè ?"

Balzakius | 13-01-11 | 16:01

Wat een engerd met die bril.

brutus68 | 13-01-11 | 16:00

Hallo, ik heb schelpen om mijn nek. Mooi, hè?

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 16:00

Al die drukte om niets. De hoogwaterstand is simpelweg te wijten aan het bluswater afkomstig van Chemie-Pack. En degenen die hieraan zijn blootgesteld en het ook nog eens begrijpen zien niet het licht, maar geven slechts licht.

Gooische Vrouw | 13-01-11 | 16:00

Eeh, en dus moeten we maar even gaan staan kijkon? Hij spreekt zichzelf tegen. Warrig verhaal.

Canis Spurcus | 13-01-11 | 16:00

Wij willen Richard, wij willen Richard.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:59

"(..)Anders gaat de geloofwaardigheid van de overheid naar benenden" MUHA

Balzakius | 13-01-11 | 15:59

Bitchfight! Lekker dan. "Ja, u heeft gelijk, maar het gaat hier om beeldvorming! Positieve beeldvorming, welteverstaan. "

Michelle93 | 13-01-11 | 15:59

@zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:46
Ik roep altijd: "Look out! It's the Blob!" Verder zoeken ze het maar uit.
www.youtube.com/watch?v=Fw_p8P4DvmY

Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 15:59

mw ouwehand hanteert microfoon als vieze piemol

hetluis | 13-01-11 | 15:58

koerbagh | 13-01-11 | 15:57 Alleen maar van achteren benaderen dus. Niet tongen met van Tongeren.

zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:58

Nieuwzuur krijgt een hoop graties reclame

Sneetje | 13-01-11 | 15:58

Het gezag van de overheid.

Tief op VVD-lul.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:58

En van ouwehoeren in de kamer lost de gechloreerde dioxine op, of wat?

Parsons | 13-01-11 | 15:57

@zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:55
Geen enkele reedt maakt zo'n rotkop goed.

koerbagh | 13-01-11 | 15:57

@Kogelhard | 13-01-11 | 15:55
LOL
En ze interumpeert zelfs hetzelfde. Zou die hele fractie uit alleen maar Femke-klonen bestaan? #vragen

Tante Kaatje | 13-01-11 | 15:56

LOL@sjaakdeslinksesul | 13-01-11 | 15:53 en voorgaande plempsels.

La Vie En Rose | 13-01-11 | 15:56

koerbagh | 13-01-11 | 15:54 Dom blondje. Maar ik zag 'r net van achteren, die reet maakt een hoop goed.

zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:55

Die Van Tongeren begint me te irriteren.....

brutus68 | 13-01-11 | 15:55

@ tante Kaatje
Dit is Femke in een heel slecht kostuum

Kogelhard | 13-01-11 | 15:55

Milieuarts Henk Jans die zei er is geen gevaar volksgezondheid is niet onafhankelijk, hij was immers ingehuurd door Moerdijk om op de gemeentebijeenkomst v bewoners te spreken. Diverse metingen oa waterschap en stoffenlijst + initiële geheimhouding en de hoogleraar bij Nieuwsuur vertellen een ander verhaal.
Jsans is (oud)ggd medewerker prov. Brabant & Zeeland. Een ambtenaar.
Environmental Health Physician
Municipal Health Services Brabant (Medical Practice industry)
August 1986 — June 2010 (23 years 11 months)
Nu: consultant. (lees ik zeg alles voor $$) nl.linkedin.com/pub/henk-jans/14/8b0/2...

seven | 13-01-11 | 15:54

@brutus68 | 13-01-11 | 15:52
Weet ik veel, ik ben geen kenner.

Zij is toch van de dierenpartij, niet? Nou, er zullen vast wel beesten zijn die van mensenhaar houden.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:54

KIJKON dus

Canis Spurcus | 13-01-11 | 15:54

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:51 Of gewoon zo'n stalen krabbertje die bloedende wonden achterlaat.

zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:53

Die ene rotte appel verpest het voor 99% van de chemische bedrijven die wel de regels navolgt.

sjaakdeslinksesul | 13-01-11 | 15:53

@La Vie En Rose | 13-01-11 | 15:50
Echt, hè.

We kunnen trots zijn op onze volksvertegenwoordigers.

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 15:50
En op dezelfde dag hebben ze in het bejaardentehuis van Moerdijk wat rollators gestolen en de lokale postbode van TNT in elkaar getrapt.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:53

Die muts van Groenlinks is heeft het over fietslichtjes en boerkaverbod.
Haar zoontje van 9 heeft haar speech verwisselt met zijn opstel over de stoute PVV.

Cuyahoga | 13-01-11 | 15:53

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:51

Wat voor beesten?

brutus68 | 13-01-11 | 15:52

We blazen ieder incident weer op en zoeken naar een zondebok. Goede linkse politiek zoekt juist naar oplossingen.

sjaakdeslinksesul | 13-01-11 | 15:52

Chemicaliën en snooker, een heerlijke combinatie.
*cola en chips*

Zeeschuimer | 13-01-11 | 15:51

Tante Kaatje | 13-01-11 | 15:46
Zelfs de dictie en toonklem is hetzelfde.

La Vie En Rose | 13-01-11 | 15:51

@zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:50
Ze zal wel een paar beesten hebben die haar benen haarloos houden.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:51

Het toezicht werkt, het aantal industriele rampen neemt nog steeds af. Nederland wordt steeds veiliger.

sjaakdeslinksesul | 13-01-11 | 15:51

Goene boterhammen gooi ik altijd in de kliko.

Canis Spurcus | 13-01-11 | 15:51

Van Tongeren neemt gewoon even dubbele spreektijd. Verbeet grijp in, trut!

koerbagh | 13-01-11 | 15:50

@Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:44
Als je 'em zo hoorde zou je denken dat Rutte en Maxime het vuur samen hebben aangestoken, op aanraden van Geert. Tenenkrommend hoe kinderlijk het spel blijkbaar gespeeld moet worden.

Met z'n carnavaleske rotkop.

An die ARBEIT | 13-01-11 | 15:50

Die Van Tongeren heeft wel een hoop noten op haar zang......

brutus68 | 13-01-11 | 15:50

@zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:48
Je weet het niet, misschien was die kaakklem eigendom van GL en is die gewoon doorgegaan naar "de nieuwe Femke".

Tante Kaatje | 13-01-11 | 15:50

Paul Vermast. Paultje denkt, wacht eens even, ik ga effe een foto schieten want waar het nu over gaat, daar heb ik geen kaas van gegeten.. twitpic.com/3pnkj0

Balzakius | 13-01-11 | 15:50

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:49 Dan zal ze ook wel geen Veet® gebruiken. #harigebenen

zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:50

Gloedvolle betogen van inspirerende sprekerTs tot nu toe...

La Vie En Rose | 13-01-11 | 15:50

Bhopal in de polder!

Kogelhard | 13-01-11 | 15:49

"Met de kennis van nu", dat ZEG je toch niet!

Canis Spurcus | 13-01-11 | 15:49

Mensen moeten niet zeuren, onveiligheid is maar een gevoel.

sjaakdeslinksesul | 13-01-11 | 15:49

@zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:48
Ja, dat was haar standpunt, ja. Want iets met bio-industrie.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:49

Tante Kaatje | 13-01-11 | 15:46 En dat zonder kaakklem.

zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:48

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:45 Anti-chemicalisering dus.

zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:48

Balzakius | 13-01-11 | 15:47
Intonatie*

Balzakius | 13-01-11 | 15:48

Tante Kaatje | 13-01-11 | 15:46
Zelfs de tonatie is hetzelfde!

Balzakius | 13-01-11 | 15:47

Was glas plas en over 10 jaar een heel dorp dood.

Haagse-Geertje | 13-01-11 | 15:46

Ik had alleen audio, toen die mevrouw van GroenLinks begon te blaaten. Ik moest meteen even gaan kijken, want ik dacht dat Femke terug was. Maar nee, ze is alleen maar gekloond.

Tante Kaatje | 13-01-11 | 15:46

Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 15:45 Ja? Ook dat je echt niet zult klaarkomen in haar mond?

zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:46

@Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:45
LOL @ Vagisil

Balzakius | 13-01-11 | 15:46

Chemicalisering van de maatschappij!

Weg met deo en gel uit de haartjes. Ook geen Vagisil meer voor mevrouw Ouwehand.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:45

Ha! Woord van het jaar 2011: Chemicalisering. Die gaan we nog heel veel horen mensen.

Balzakius | 13-01-11 | 15:45

Is het de moeite om in te tunen? *gaat even vlug kijken*

Kan Jees de Jager? | 13-01-11 | 15:44

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 15:43
Niet van de marktwerking?

Valt me weer mee.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:44

An die ARBEIT | 13-01-11 | 15:43 Roemer. #woordkeus

zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:43

@ecologiste | 13-01-11 | 15:33
Fok!? Ook gij, Brutus?
Zodra u ook naar Joop gaat linken, zal ik mij genoodzaakt zien u te blocken. ;-)


Prof. D.A.H. Vintik | 13-01-11 | 15:43

Nieuwzuur, ja logisch dat die meer weten dan de toxicoloog. De naam alleen al.

zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:43

@Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:40
Ik zag gister Mr.Carnaval Roemer op televisie iets uitleggen over Moerdijk.
Wat hij nou precies uiteen probeerde te zetten is me niet duidelijk geworden, maar het was allemaal de schuld van dit kabinet.

An die ARBEIT | 13-01-11 | 15:43

@Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:40

Ben ik even blij dat ik het nog met een antieke zwart/wit-TV doe.

Al die katholieke symboliek... het zou verboden moeten worden!

Reinaert | 13-01-11 | 15:42

-Optimaliseren kommunikatie...
-Betere afstemming...
-Diepgravende evaluatie...
-Lessen voor de toekomst...

Blablablablabla.

-Geen gevaar voor de volksgezondheid...
-Groot onderzoek...
-Glas, plas, was...

widtvoet ® | 13-01-11 | 15:41

Kom op even mensen. Herschrijven van het regeerakkoord is even niet waar we het over hebben..

Balzakius | 13-01-11 | 15:40

Inspirerende SP'er.

Let ook op het paarse overhemd en de paarse stropdas. Statement?

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:40

"De overheid weet niks en doet niks." Same story, different day!

gozahtje | 13-01-11 | 15:39

Overigens is de verkeersregelaar die bij PenW zat te bazelen over nucleaire gevolgen bij zijn werkgever niet meer welkom.

zeg maar jansen | 13-01-11 | 15:39

"verbeterpunten" mhoehahahaha!

Canis Spurcus | 13-01-11 | 15:36

"het zit de sp niet lekker dat we geluk hebben gehad" wtf

hetluis | 13-01-11 | 15:36

@Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:33
* Mouhahaat *

De Mos aan het woord:

" Ik heb uit betrouwbare bron ( Dion red. ), dat er een kat en een mus zijn omgekomen bij de brand, wat is het kabinet van plan hieraan te doen? "

An die ARBEIT | 13-01-11 | 15:36

J. Vlemmix en K. Holland
Respectievelijk bekend van 'Fiets 'em derin' en 'Prak 'em derin'

Cuyahoga | 13-01-11 | 15:36

@Reinaert | 13-01-11 | 15:34
Ik flikker alles wat niemand hoeft te zien in een asbestzak. Geen hond die dat ding nog openmaakt. Even naar de stort, snel weggooien, en niemand die er wat van durft te zeggen.

Balzakius | 13-01-11 | 15:36

@Superior Bastard | 13-01-11 | 15:35
In een ketel met Moerdijkwater gevallen, ja.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:35

Lol@Richard de Mos
Heeft vast ook een gifbrandje meegemaakt toen hij klein was.

Superior Bastard | 13-01-11 | 15:35

Waarom nou toch altijd weer zo'n doofpot?

Ik gebruik altijd gewoon een kwispedoor. Dé oplossing om van uw chemisch afval af te komen!

Reinaert | 13-01-11 | 15:34

Richard de Mos is een baas.

Fuck haters.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 15:33

de fleischpet loopt al met een stijve rond

hetluis | 13-01-11 | 15:31

Pasta-saus | 13-01-11 | 15:27
Waarom de doofpot niet gelijk gebruikt om de brand in een vroeg stadium te doven?

brienenoord | 13-01-11 | 15:30

Zo'n grote vuurbal jonguh!

tomdebom007 | 13-01-11 | 15:30

Effe tussen u en mij, is dit ook op de radio te volgen ?

Balzakius | 13-01-11 | 15:30

Bedoelen jullie de gemeente Moerdijk, de kern of de inwoners van Moerdijk??!

Spijkertje | 13-01-11 | 15:28

Dit zit al lang in de doofpot.

Pasta-saus | 13-01-11 | 15:27

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino