Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Limburgse abrisloper lijkt op Statenlid

statenlidhaatabris.jpg Roept u maar! Is de beruchte reclamehatende abrikiller uit Roermond het Statenlid (ooit SP nu eenmansfractie) en beroepsactivst Pierre Diederen? Ondernemers wiens reclameborden al maanden worden gesloopt weten het bijna helemaal zeker: Bovenstaand sjaalklootzakje is die extreemlinkse Diederen in aksie. Vergelijkende FOTO'S & VIDEO voor een 100% match. Succes!

Reaguursels

Inloggen

Is hem duidelijk niet, gast op de beveiligingscamera is een stuk jonger zo te zien

bestgeil | 03-01-11 | 13:18

ophangen die gast, net als de rest van de SP

NonaSuomy | 03-01-11 | 10:53

K. Westergaard | 31-12-10 | 17:22 Was het niet de moordenaar van Seveke die zich zo noemde in z'n mails?

zeg maar jansen | 03-01-11 | 10:52

hij heeft het op de kenmerkende infifadah stijl als een palestijnensjaal om zijn hoofd gedrapeerd, moet wel een linksmens zijn en hoewel de foto een beetje grof van de korrel is, is het getoonde gezicht minstens net zo lelijk als die van dat statenmens, dus ik zeg gewoon dat het hem is.

Bamzaaiert | 01-01-11 | 17:24

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:20

en daarmee bedoelde ik Louis Seveke die zich Edmund Dantes noemde in zijn mails.

K. Westergaard | 31-12-10 | 17:22

@070 : Waarom oordeel je over de SP terwijl je er blijkbaar helemaal niets van af weet? Je bent gezien je uitspraak duidelijk niet op de hoogte van de standpunten en verbeteringen die de SP wil doorvoeren voor ondernemers en lult slap uit je rechtse nek.

www.sp.nl/economie/nieuwsberichten/749...

Baziz | 31-12-10 | 16:47

Parel van het Zuiden | 31-12-10 | 14:47

Goed, lees gerust nog eens mijn tegels door voordat je zo heel hoog en hard vanuit dat ivoren torentje van je gaat schreeuwen. Als je het allemaal goed hebt gelezen kom je tot de conclusie dat ik in mijn tegel van 11:28 wel degelijk een verschil maak tussen de ideologische koers en politieke koers van een partij. Daarnaast rep ik over de extremen van rechts en links, iets wat een wezenlijk verschil maakt in mijn gemaakte statements. Beide extreme kanten willen verandering van de maatschappij opdringen, desnoods door geweld, terwijl de gangbare rechts-links partijen dit ook willen bewerkstelligen, maar dan wel op een democratischere manier.

Dat je zo van je stoel verschiet als ik de zaken benoem zodat ze voor iedereen duidelijk zijn, zal me een worst wezen. En zal ik dan nog maar eenmaal belerend doen, vriend ? Van oudsher zijn de benamingen rechts-links inderdaad gebaseerd op hun fysieke plaatsing in het parlement, echter is het tegenwoordig gebruikelijk dat de ideologie van de partij gekoppeld is aan de benaming extreem rechts-links. (Let op: ik maak wederom gebruik van de toevoeging 'extreem' )Daarnaast mag je dus de partijen die zichzelf extreemrechts (met de daarbij gekoppelde ideologieën) noemen dan ook even aanschrijven dat ze dat dus niet meer mogen doen, is immers een verkeerd beeld opwerpen van rechts ! Foei !

Maar vooruit, ook een voospoedig en rechts 2011 gewenscht !

Twansel75 | 31-12-10 | 15:22

Parel van het Zuiden | 31-12-10 | 14:47
Liberalen zaten ook links. De reactionairen en de koningsgezinden zaten rechts.

Het neo-liberalisme zou de extremistische variant van het liberalisme genoemd kunnen worden. Het heeft ook staatsgeweld en moorden geinspireerd, en lijkt op een religie, net als bijv. het communisme.

Verder ben ik het met je eens, de huidige discussie links-rechts is infantiel en dient alleen maar om hullie van zullie te scheiden.

janeedantoch | 31-12-10 | 15:08

@Twansel75:

Wil je even niet zo'n belerend toontje aanslaan over definities rond "links"en "rechts" als je duidelijk niet heel veel geschiedkunde onderricht hebt gevolgd!

Links en rechts komt namelijk voort uit de fysieke plaatsing van de politieke partijen in het parlement. Historisch gezien zaten de socialistisch / marxistisch georienteerde partijen aan de linkerkant, de liberalen aan de rechterkant.

In tegenstelling tot zowel socialisten en ook de fascisten zijn juist de liberalen de enige stroming waarvan in het geheel niet gezegd kan worden dat er extreme vormen van zijn geweest met totalitaire trekken. Verwerpelijke uitwassen zoals Mao & Stalin (marxisme /socialisme) en Hitler & Mussolini (nationaal-socialisme / fascisme) zijn geboren uit een ideologisch kader waarvan het gevaarlijkste aspect m.i. is dat aanhangers vinden dat men volledig gelijk heeft en daarom de oppositie mag demoniseren.

De verknipte inhoud die nu (ook door jou) wordt gekoppeld aan rechts en links is simpelweg de resultante van vuilspuierij tussen twee in potentie gevaarlijk ideologieen. Wanneer je de echte feiten bekijkt heb je volkomen ongelijk, maar dat mag van mij. Ik ben namelijk rechts, een liberaal in hart en nieren! Ik zou het wel prettig vinden wanneer je de volgende keer lekker verder discussieert zonder "rechts" in diskrediet te brengen met onwaarheden, maar zoals gezegd staat het je vrij je "mening" als zodanig te behouden en te ventileren.

Een voorspoedig 2011 gewenst!

Parel van het Zuiden | 31-12-10 | 14:47

Smaad? Hij is kaal en heeft een bril en verder zie ik de gelijkenis niet. Woont er maar eentje van in Roermond zeker? Misschien komt het door de gezonde buiten activiteit, maar de vernieler zit er jonger uit, met een minder uitgezakte kop. Anyway, mijn gedachten zijn bij alle abri's die al gesneuveld zijn en gaan sneuvelen. Sterkte JCDecaux met het verwerken van dit verlies.

Gavrilo | 31-12-10 | 14:35

Dit soort mensen teren alleen maar op andermans zakken en als ze gefrustreerd zijn, trekken ze een muts over het hoofd en gaan ze schoppen, slopen, dwars liggen, schreeuwen, moorden, en noem maar op. Dit soort mensen zijn ook nooit voor rede vatbaar. Stelletje anarchisten, luie lapzwansen, profiteurs, parasieten, ga een baan zoeken en steek je klauwen uit je mouwen.

fritsspits | 31-12-10 | 14:27

Blijf
met
je
gore
poten....

Kingeef1975 | 31-12-10 | 14:01

Diederen? Is dat een linksere versie van Diederik?

Teuderik | 31-12-10 | 13:27

Dat is niet mijn foto, middenstanderT
Wel jouw reclame maar, nogmaals, niet mijn foto!

paost712 | 31-12-10 | 13:23

Kale mannen zijn de bom!

Rikketiktik | 31-12-10 | 13:08

Is hij ook degene die ervoor gezorgd heeft dat Loekie de Leeuw naar de Efteling is verbannen?

Varken=LekkerVlees | 31-12-10 | 12:54

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 12:22

In de roos! Je bent niet voor niets nummer 1. Vurwerk heb jij niet nodig, want jouw tegels kunnen zowel mooi als knallend zijn en dat ook nog zonder schade aan mensch en have toe te brengen! Hulde dus.

ecologiste | 31-12-10 | 12:51

Bij ons in Roermond lossen we dat ook wel eens anders op. We roepen gewoon iedereen op om zijn tuin helemaal onder te schijten. heb tie ook wat.

stephan66 | 31-12-10 | 12:49

@janeedantoch | 31-12-10 | 12:12
"...... en daarom geef je graag andere mensen de schuld van je eigen hopeloze falen."

hahahahaha........... blinde!!!

Fat Ass | 31-12-10 | 12:47

Neen. Dat is hem niet. Volgens mij is het die ene "cabaretier" die marathons loopt.

Theodoros | 31-12-10 | 12:31

het is rob kampheus!

bubbabuks | 31-12-10 | 12:30

An die ARBEIT | 31-12-10 | 12:17

Oei..... was niet mijn intentie. Ik heb Teun v/h tuinpad erg hoog zitten als reaguurder, zijn naam stond ook op de nominatie voor de jongste telg alhier.

Twansel75 | 31-12-10 | 12:27

ChillBill | 31-12-10 | 10:30
Die is een stuk kleiner, kan het weten heb hem de hand geschud

Terpetijnzeikert | 31-12-10 | 12:26

He, Femke heeft heur haar weer kort.

bintang | 31-12-10 | 12:25

If it walks like a dog, it smells like a dog and it looks like a dog it probably is...

Postman Pat | 31-12-10 | 12:22

ecologiste | 31-12-10 | 12:15
De Realisten, zoals altijd.
;

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 12:22

Twansel75 | 31-12-10 | 12:16
Geen idee.
Ik denk Parsons.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 12:21

@Twansel75 | 31-12-10 | 12:16
Oehfs... Pijnlijk punt :S

An die ARBEIT | 31-12-10 | 12:17

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 12:14

Dank u voor het compliment, altijd leuk om te lezen dat de tegels die ik bak gewaardeerd worden :)

Overigens rest mij de vraag of u wederom dit jaar de meeste tegels heeft gebakken op GeenStijl ?

Twansel75 | 31-12-10 | 12:16

Geen 'ondernemers wiens...' maar 'ondernemers wier...'. Het is meervoud.
Als je Oudnederlands gebruikt, doe het dan wel goed.

bintang | 31-12-10 | 12:16

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 12:14

LOl. Wie betaalt dan de rekening?

ecologiste | 31-12-10 | 12:15

Nou, dat is duidelijk ... ozze Pierre...

joemiejas | 31-12-10 | 12:15

Twansel75 | 31-12-10 | 12:01
U bent op de hoogte.
En dat maakt het lezen van uw tegels wel zo fijn.
ecologiste | 31-12-10 | 12:12
Ik ga voor Fuzzy Bear !

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 12:14

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:36

Haha. Ik ben ook rechtshandig.

ecologiste | 31-12-10 | 12:13

Lache man, al die lutsertjes hier die weer zijn de ultracriminele PVV-fractie al weer vergeten zijn. De buurt terroriseren kan ook zonder idealen. De belasting flessen, je rekeningen niet betalen, oplichten, je vrouw meppen. Kan ook zonder die linksche verhevenheid.

Maar dat spiegelbeeld zint het klapvee dat de gewone nederlander is niet, en dus gaan wijzen we godwinnend nog wat langer naar de "linkse elite", die al sinds jaar en dag nederland tegen de wil van het volk plundert en gijzelt. Hitler was een socialist, jaja. Net als Drees, QED.
En jij bent een domme randdebiel. En daarom stem je al sinds jaar en dag het zelfde, en daarom zie je niet dat je het zelf bent die de buurt naar de klote helpt, en daarom geef je graag andere mensen de schuld van je eigen hopeloze falen.

janeedantoch | 31-12-10 | 12:12

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:34

Dat komt beter in de buurt! Na afloop iedereen verplicht een pilsje of borrel of fris pakken aan de bar. Vraag wie staat er achter de bar? Rutte? Balkenende? Cohen? Pechtold? Sap? Rouvoet? Geert? of toch Fuzzy bear?

ecologiste | 31-12-10 | 12:12

@Bukoswski | 31-12-10 | 11:52
Hadden ze maar in Nederland moeten komen wonen.
Kregen ze tenminste nog subsidie

Che_cuevara | 31-12-10 | 12:09

Twansel75 | 31-12-10 | 12:05

En sterk kon worden omdat de hoge heren Duitsland veel te veel herstelbetalingen oplegden.

ecologiste | 31-12-10 | 12:08

De lafbek, durft zelfs niet uit te komen voor zijn daden.

BroodenSpelen | 31-12-10 | 12:08

Bukoswski | 31-12-10 | 11:46
Mooie analyse Charles.

ecologiste | 31-12-10 | 12:07

Sociaal LinksMensch + gebruik van geweld = vrij normale combinatie.

Moi2 | 31-12-10 | 12:06

Bukoswski | 31-12-10 | 11:49

En afgewezen kunstenaar die matige kunstwerkjes wist te produceren.

Twansel75 | 31-12-10 | 12:05

@sjaakdeslinksesul | 31-12-10 | 11:43
Als Stalin echt links was, dan had ie reclameborden langs de A73 vernield.

ristretto | 31-12-10 | 12:01

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:49

Nah, Hitler was amper op de hoogte over de situatie in Stalingrad, waarvan hij dacht dat dat wel 'in de pocket' zou zitten en er amper aandacht aan schonk. Hij was dan ook zo arrogant om te denken dat Stalingrad binnen een paar dagen zou vallen, wat dus een strijd werd van 200 dagen.

En Hitler dacht tot op het laatst van WO II dat de situatie weer in zijn voordeel zou draaien, toen Roosevelt stierf in april 1945. Helaas voor hem kwam de gewenste wig tussen de geallieerden er niet.

Twansel75 | 31-12-10 | 12:01

@An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:57

Hoeft niet hoor. Ik zal het dit jaar niet meer vergeten!

Biff Eagleburger | 31-12-10 | 12:00

@An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:57
Woorden Andie... Woorrrrden...

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:57

@Biff Eagleburger | 31-12-10 | 11:55
Zal ik even een mailtje naar Joris sturen, om een gele ster met het woord
"nieuwe Limbo" op de plaats waar ooit mijn Zwitsal pronkte te plakken?

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:57

@An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:52

Oh ja, jij bent er ook zo één. Vergeet ik wel eens. Sorry enzo.

Biff Eagleburger | 31-12-10 | 11:55

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:49
Thanks.
Joe meed mei dee.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:52

@Biff Eagleburger | 31-12-10 | 11:49
Nou Biff, dit raakt me dus diep, aangezien ik toch een geïntegreerde Limbo ben.... Hoewel, minder echte Limburgers om me heen equals meer Lebensraum voor mij....

En we weten allemaal wie daar dol op was!

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:52

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:49
Sentimentele bagger zeg ik je, laatst nog zo'n schilderij gezien. Hebben Stalin, Hitler en Mao toch nog iets gemeen; ze waren allemaal niet erg artistiek.

Bukoswski | 31-12-10 | 11:52

motief ,gelegenheid, schuldig, ophangen die linkse terrorist.

houjebekmaarlul | 31-12-10 | 11:51

Ik zou zeggen, bij bewijs, stuur de rekening maar naar Pierre, en laat Godwin met rust.

mothersfinest | 31-12-10 | 11:51

is dat niet Rob Kamphues

ITEACHYOU | 31-12-10 | 11:51

Bukoswski | 31-12-10 | 11:47
Ondankbare lui, die Russen.
Che_cuevara | 31-12-10 | 11:47
Geld hebben ze niet.
Maar olie...
Che_cuevara | 31-12-10 | 11:48
Al jaren hebben wij een imasjinaire relatie.
;

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:51

@An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:46

Precies, het is bovenal een Limburger en branden zullen ze!

Biff Eagleburger | 31-12-10 | 11:49

Twansel75 | 31-12-10 | 11:49
en een vegetariër was

Bukoswski | 31-12-10 | 11:49

@Bukoswski | 31-12-10 | 11:46
Maar hij kon wel redelijk verdienstelijk schilderen

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:49

@Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:47
Hier, voor jou, een laat kerstgeschenk:

www.google.nl/imgres?imgurl=http://cov...

Sorry dat het zo laat komt, ik had nog een stal te bezoeken...

* whisky deelt met andere wijzen * ;)

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:49

Bukoswski | 31-12-10 | 11:46

U vergeet dat ome Aad beschikte over slechts 1 teelbal.

Twansel75 | 31-12-10 | 11:49

Twansel75 | 31-12-10 | 11:47
Had hij die laatste eigenschappen gehad dan was de gangbare taal in Rusland nu Duits geweest.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:49

@Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:47
Volgens mij bloeit er iets moois tussen jou en Ancilla

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:48

@Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:45
En daarom is Rusland zo arm nu

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:47

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:45
en die mensen hadden het zo naar hun zin, dat ze nooit terugkwamen

Bukoswski | 31-12-10 | 11:47

ristretto | 31-12-10 | 11:44
En ik had nog wel posters van Ancilla aan de rechterkant opgehangen.
Nahjah.
;

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:47

Bukoswski | 31-12-10 | 11:40

Damn, altijd jammer als mensen dan de bodem weg slaan onder je statement.


Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:41

Ehmm, ja. Efficiënt zijn was wel een onderdeel van 'em. Aadje was trouwens wel een meester om gebruik te maken van situaties zoals die zich aandiende in plaats van ze te willen maken en controleren.

Twansel75 | 31-12-10 | 11:47

@dandaan | 31-12-10 | 11:45
Hoeft ook niet... Als je het zelfs maar door hebt ;)

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:46

Hitler was een onderontwikkelde, opportunistische, homoseksuele wannabe architect die het fascisme van Gentile niet goed begreep en zo'n minderwaardigheidsgevoel had dat er niets anders opzat om dat gevoel te compenseren met het Führerschap.

Bukoswski | 31-12-10 | 11:46

Wat een geleuter allemaal weer over wie er links was en wie rechts.

Die termen zijn teveel veranderd in de laatste 50 jaar om nu nog dit soort conclusies eraan te verbinden. Wat een geneuzel, wat een treurnis.

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:46

sjaakdeslinksesul | 31-12-10 | 11:43
Stalin was zo slecht nog niet.
Hij stuurde miljoenen mensen op vakantie.
Op zijn kosten.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:45

@An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:37
Ah... juist, dacht even dat ik niet tikte. (doet ik ook niet helemaal)

dandaan | 31-12-10 | 11:45

@Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:25
Juist wel, daar komt vaak de ellende vandaan.

ristretto | 31-12-10 | 11:44

En als Stalin écht links was geweest, dan had hij overal buurtbbq's georganiseerd.

sjaakdeslinksesul | 31-12-10 | 11:43

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:42
Geef mijn portie maar aan Faoud.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:43

@Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:41
Het is oudjaarsdag, niet Godwindag....

Snert?

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:42

sjaakdeslinksesul | 31-12-10 | 11:41
lol

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:42

Jammer dat er zo ontzettend veel niet te ontkennen bewijs nodig is om dit soort mannen te pakken. Het is maar goed dat volkert in het oog is gehouden die dag, hij zou later nooit gevonden - laat staan veroordeeld zijn.

Jan Passant mk2 | 31-12-10 | 11:41

Krijgen we die discussie weer. Als Hitler écht rechts was geweest, dan had hij de joden zelf laten kiezen of ze de kampen in wilden.

sjaakdeslinksesul | 31-12-10 | 11:41

Twansel75 | 31-12-10 | 11:39
Je kunt veel zeggen maar efficiënt was Ome Aad wel.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:41

Twansel75 | 31-12-10 | 11:34
Stalin was NIET communistisch, Stalin was conservatief en dictatoriaal (reden waarom alle linksche progressieven, liberalen mensen verdwenen en hij niet kon opschieten met de LINKSE Mao) en ideologisch arm (lees zn werk maar eens). Stalin past geheel niet in de Marxistische traditie, Gramsci dan weer wel (maar die twee waren daarom ook geen vrienden)

Bukoswski | 31-12-10 | 11:40

CT Surgeon | 31-12-10 | 11:32
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben... Die zak, die heeft ie vast niet over zichzelf heen gegooid.

gozahtje | 31-12-10 | 11:39

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:32

De nacht van de lange messen had inderdaad primair als doel om de SA aan de kant te zetten, maar er werden die nacht ook politieke tegenstanders en kritische journalisten om het leven gebracht, alles onder het mom dat deze lieden 'staatsgevaarlijk' waren.

Gregor Strasser was lid van de NSDAP, maar in de ogen van Hitler te links en Strasser is dan ook omgebracht tijdens de nacht van de lange messen.......

Twansel75 | 31-12-10 | 11:39

Ja joh, mijn oma lijkt er ook een beetje op.

Hölzenbein | 31-12-10 | 11:39

Makkelijk te controleren: als ie thuis dezelfde jas heeft liggen was hij het.
Die jas is duidelijk in beeld, en specifiek genoeg.
Wellicht is die jas nu in zijn vuilnisbak, zoeken dus!

mazarax | 31-12-10 | 11:37

@dandaan | 31-12-10 | 11:32
Die tikt niet helemaal, zijn we wel aan gewend...

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:37

@ecologiste | 31-12-10 | 11:33
Mij lijkt het beste om het rechtsom te doen.
Linksom is een beetje onhandig

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:36

jullie

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:36

@Haarkopje | 31-12-10 | 11:32
En wie zijn "juliie"?

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:36

Haarkopje | 31-12-10 | 11:30
Socialisme is directe democratie, ofwel sans d'État, hoe is dat te relateren tot NATIONAALsocialisme?

Bukoswski | 31-12-10 | 11:35


@Haarkopje | 31-12-10 | 11:32
Jij moet gewoon eens vakantie nemen ofzo, even weg uit je vaste omgeving...

Uit je eigen link:

"Rechtse mensen hebben volgens het onderzoek een grotere amygdala in hun hoofd"

Dus beide afwijkingen. Alsof zo'n onderzoek er überhaupt toe doet. Een beetje triest om je op dit soort testjes te beroepen. Het lijkt wel of je alleen maar wil lezen wat je uitkomt, zoals wel vaker bij extremisten.

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:35

Wanneer gaat de techniek nu eens over tot haarscherpe beelden, hier valt geld mee te verdienen!

oude Schaterhand | 31-12-10 | 11:35

Haarkopje | 31-12-10 | 11:30

Muhahaha, dus ik ben links volgens jou ?

Geef eens de goede definities van extreem links en -rechts, bijdehandje. Het ontkennen dat Hitlers ideologie rechts was is net zo infantiel als proberen te verdedigen dat Stalin niet communistisch was........

Twansel75 | 31-12-10 | 11:34

ecologiste | 31-12-10 | 11:33
Laten we het de clash tussen realisten en idealisten noemen.
Beter ?

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:34

Haarkopje | 31-12-10 | 11:30
Geef ze eens ongelijk, die inconvenient truth ontmanteld de kern van het hele linkse Gelijk van de afgelopen veertig jaren.

Jan Passant mk2 | 31-12-10 | 11:34

Volgens mij gaat het hier wel erg veel om links of rechts terwijl het toch zou moeten gaan om er samen iets goeds van te maken. Maar ja hoe doe je dat? Linksom of rechtsom? Het lijkt hier wel de kerk.

ecologiste | 31-12-10 | 11:33

@Haarkopje | 31-12-10 | 11:30
handige vergelijking weer...*zucht*

dandaan | 31-12-10 | 11:32

Nu ik wat beter kijk lijkt hij ook wel op Mohammed.

Bijthond | 31-12-10 | 11:32

Twansel75 | 31-12-10 | 11:28
Dat eerste was eerder om het leger aan zijn kant te krijgen en dat de SA met Röhm, een homosensuele man net als velen binnen de top van die organisatie, een te groot gevaar was geworden.
Miljoenen mannen had die Röhm tot zijn beschikking.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:32

@An die ARBEIT | 31-12-10:

Je zal wel een hekel hebben aan feiten en wetenschap.
Jammer voor jullie dat het aanpassen van de werkelijkheid aan je kromme droombeelden steeds lastiger wordt.
Maak je geen zorgen nu de oorzaak is gevonden van dit gedrag kan er waarschijnlijk ook snel een medicijn worden ontwikkeld tegen de kwaal.

Haarkopje | 31-12-10 | 11:32

Goed werk Pierre, opgekudt met die verloedering

Bukoswski | 31-12-10 | 11:32

Jongen, deze gast even juridisch kapot maken. Beslag leggen op z'n huis (als ie dat heeft), z'n inkomen en z'n bezittingen. Daarnaast even een civiele schadevergoedingsprocedure starten om iedere cent vergoed te krijgen.

Roffel | 31-12-10 | 11:31

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:24
.. nee, die heeft inmiddels niet meer zo'n rare linkse blik in zijn ogen.

Jan Passant mk2 | 31-12-10 | 11:30

@Twansel75 | 31-12-10 |:

De bochten waarmee de Linksmensch het socialisme van Hitler probeert te ontkennen worden steeds krommer.

Haarkopje | 31-12-10 | 11:30

@Haarkopje | 31-12-10 | 11:27
En rechtse mensen dus ook.. Je zou stukjes voor GS moeten gaan tikken jij, met je ongenuanceerde berichtgeving.

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:28

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:18

Mijn geschiedenis bestond toen nog niet, ik was toen immers niet geboren.

En toch apart dat een (volgens jou) linkse partij tijdens de nacht van de lange messen en passant ook de meeste links georrienteerde NSDAP-ers om het leven werden gebracht door Hitler and friends........

Overigens zit er een heel groot verschil tussen politiek en ideologie. De NSDAP kan wel een verdekte linkse politiek bedreven hebben (echter voor een heel ander doel), de idiologie was wel degelijk extreem rechts.

Twansel75 | 31-12-10 | 11:28

Waarom reclame borden kapot maken? Vreemde snuiter!

gozahtje | 31-12-10 | 11:28

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:22
Hij heeft natuurlijk teveel gerookt ...
Ik blijf erbij.
*koppig vasthouden doet aan eigen idee*

GeflipteVlaflap | 31-12-10 | 11:27

ristretto | 31-12-10 | 11:23
Gewoon niet links kijken.
;

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:25

Ik zou zeggen, misschien herkennen de leerlingen uit zijn scheikunde klasje die grijze sjaal.

CT Surgeon | 31-12-10 | 11:25

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:23
Laten we er eentje geven die hij nooit zal vergeten !

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:25

Lijkt ook wel wat op Louis Seveke...

Maar die kunnen we denk ik wel uitsluiten van onderzoek...

An die ARBEIT | 31-12-10 | 11:24

@ristretto | 31-12-10 | 11:23
Maar je komt in ieder geval niet klaar

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:24

@Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:21
(carbid) kruid, mooie bloem.

Vooral na "ontluiken"

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:23

@Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:13
Brr. Ik moet ook nog door die stad fietsen. Ik val om als ik zoiets zie.

ristretto | 31-12-10 | 11:23

@ristretto | 31-12-10 | 11:15
Dat lijstje geeft aanleiding voor een verbod op Limburgse politici.

rara | 31-12-10 | 11:22

@GeflipteVlaflap | 31-12-10 | 11:15
Daar is zijn stem te laag voor

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:22

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:20
Iets met kruid ofzo.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:21

Toch heb ik het gevoel dat het op de video iemand anders is. Jonger, spijkerbroek en leren jas. Gevoel hoor.

ristretto | 31-12-10 | 11:21

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:16
En ik denk wij ook niet.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:21

@K. Westergaard | 31-12-10 | 11:05
Leer je klassiekers

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:20

@Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:17
Brandnetels?

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:20

lijkt er niet op, heeft een heel andere gelaatskleur.

geitepik | 31-12-10 | 11:19

@Twansel75 | 31-12-10 | 11:12
Als je jouw geschiedenis kent.... dat partijtje was links

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:18

Liev plan Teun.

Jan Passant mk2 | 31-12-10 | 11:18

Stuiptrekkingen van linkschmensjes, tijd voor de rekening.

zeefert | 31-12-10 | 11:18

Jan Passant mk2 | 31-12-10 | 11:11
Ach, hem opwachten met een bloemetje is het minste wat je kan doen.
;

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:17

@Boer in 020 | 31-12-10 | 11:11
Dat is waar. Slechte reclame voor zichzelf.

ristretto | 31-12-10 | 11:16

@Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:13
Ik denk dat Kees dan niet klaarkomt

Che_cuevara | 31-12-10 | 11:16

't Is Gerard Joling.
No doubt about it ...

GeflipteVlaflap | 31-12-10 | 11:15

@rara | 31-12-10 | 11:06
Dat is al jaren een probleem. Toch komen ze steeds meer voor. Geert, Jolande en kom hoe heet ie ook alweer, Camile en Geert en kom hoe heet ie, Maxime.

ristretto | 31-12-10 | 11:15

En daarom word ik altijd KOTSMISSELIJK van die zich superieur voelende linkschmensch die het klootjesvolk wel even zal vertellen wat moreel wel en niet toegestaan is. En altijd maar dat gelul over miljeu en klimaat. Gaat Greenpeace actie voeren bij een in aanbouw zijnde kolencentrale om de bouw te vertragen en om aandacht voor het miljeu te vragen. In China wordt er IEDERE MAAN zo'n centrale bijgebouwd en die zijn lang niet zo schoon als die in de Eemshaven wordt gebouwd. En flikker dat CO2 gas godverdomme gewoon de atmosfeer in, de algen in de oceaan groeien er des te harde op, zij vreten bijna al dat CO2 gas wel weg...

eerstneukendanpraten | 31-12-10 | 11:15

ristretto | 31-12-10 | 11:10
Ik denk dat we haar ( ze heeft vast een dikke kondt met cellunietus ) voor straf laten meespelen in een reclame voor Sloggy.
En dat haar man verpicht een week laten kijken.
Tevens haar plaatjes door de stad verspreiden en klaar is Kees.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:13

check die jas

CT Surgeon | 31-12-10 | 11:12

1%biker | 31-12-10 | 11:05

Pin me er niet op vast, maar ik meen dat er zo'n 80 jaar geleden in Duitsland een extreem rechts partijtje was die geweld niet schuwde. Ik neem aan dat dat voldoende onderbouwing is dat extreem links en -rechts er dezelfde methodes op na houden om hun ideologie op te dringen ?

Twansel75 | 31-12-10 | 11:12

De vernielingen zullen nu wel stoppen. Dan weet je 99% zeker dat ie het is.

braadlap | 31-12-10 | 11:11

@ristretto | 31-12-10 | 10:59
Geen SP meer, dus die zijn niet verantwoordelijk.

Boer in 020 | 31-12-10 | 11:11

Als is de leugen nog zo snel, GeenStijl achterhaalt hem wel....

Zeven | 31-12-10 | 11:11

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:08
Ah, fijn dat er mensen opletten:)

Jan Passant mk2 | 31-12-10 | 11:11

Kunnen we ze niet weer even ontkoppelen die Limbo's. Dat geeft zo'n rustig gevoel.

Een Bezorgde Ouder | 31-12-10 | 11:11

De schaderekeningen kunnen gereed gemaakt worden, hij is het 100%, zijn rechter wenkbrauw maakt hem uniek. En voor de detectives: vergelijk hem met zijn recente foto's, niet toen hij nog wat ruimer in de haarstoppels zat.
Diederen, de waarheid heeft je achterhaald, aso.

hagelkruis | 31-12-10 | 11:10

@Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:06
Nou, met zo'n vrouw thuiszitten lijkt me ook een soort taakstraf.

ristretto | 31-12-10 | 11:10

Jan Passant mk2 | 31-12-10 | 11:07
Mei 2014.
Staat reeds in mijn agenda.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:08

Ik zeg zoek de grijze sjaal.

CT Surgeon | 31-12-10 | 11:08

.. zeker, diederik lijkt mij zo'n verbeten linkse wereldverbeteraar voor wie het doel alle middelen heiligd. Wanneer komt volkert onsch weer op den vingers tikken over miljeuzaakjes, overigens?

Jan Passant mk2 | 31-12-10 | 11:07

@ristretto | 31-12-10 | 10:59
Ook niet voor Limburgse politici.

rara | 31-12-10 | 11:06

eerstneukendanpraten | 31-12-10 | 11:03
Die zit jammerlijk genoeg niet in de bak.
Helaas.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:06

Twansel75 | 31-12-10 | 10:59
Nou kom maar op met die voorbeelden van extreem rechts?
Ik dacht zelf eerst aan punkers,maar dat blijkt in de jaren 60\70 te zijn geweest.
En bij nader onderzoek waren het geen punkers maar krakers die alleen uit waren op gratis wonen.

1%biker | 31-12-10 | 11:05

Type Edmund Dantes.

K. Westergaard | 31-12-10 | 11:05

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 10:29

Een goed voorbeeld doet goed volgen! Duyvendak ging u voor...

eerstneukendanpraten | 31-12-10 | 11:03

ChillBill | 31-12-10 | 11:00
Nee.
Zijn vrouw als zij een T-shirt met 'Let's make things better' draagt.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 11:03

Ik vind hem wel lijken op Erik Lukassen van de PVV

Zeven | 31-12-10 | 11:02

Trapt ie thuis ook zijn TV in elkaar?

ChillBill | 31-12-10 | 11:00

Das geen reclame voor de SP...

ristretto | 31-12-10 | 10:59

Zo, nu zien we eens hoeveel extreem links en -rechts van elkaar verschillen als het gaat om hun doelen te verwezenlijken: weinig dus. Haalt men hun gelijk niet via de normale wegen, dan is men niet beroerd om het dan op andere (lees: geweldadige) manieren te krijgen. Het lullige is dan wel dat het altijd ten koste gaat van anderen, maar ach, het grote doel heiligt alle middelen, toch ?

Ook prachtig om te zien dat die van Diederen volgens mij al doet aan Damage-control op die website :

"Schandalige kop in papieren versie schrijft Wim Fr op 31.12.10 08:50
Ik kan en wil niet oordelen, of Dieteren de dader is. Maar de kop in de papieren versie is schandalig. Hr journalist, ik hoop, dat Uw nivo de rest van het afgelopen jaar beter was. Door deze kop wekt U de indruk, dat D de dader is. Dat zal nog moeten blijken. Over de illegale borden, dit kan alleen in een stad(?), waar V Reij wethouder is. De VVD staat illegaliteit toe, tenminste, als het van de middenstand komt. Het recht is hetzelfde voor iederen, Jos, ook voor de middenstand."

Twansel75 | 31-12-10 | 10:59

@Fijnstoffer | 31-12-10 | 10:50
Dat gaat wat ver, om Diederik te vergelijken met een geesteszieke pedo. Maar hij spoort inderdaad niet helemaal.

rara | 31-12-10 | 10:58

Even langs gaan en zijn jas en sjaal opzoeken.

conqueror | 31-12-10 | 10:58

Ja, het valt bepaald niet uit te sluiten. Binnen Groen Linksch en de SP zitten nogal " activisten" (Lees: mensen die verder niet veel te maken hebben met normaal fatsoen, wetten of democratische besluitvormingsprocessen.) En als ze deze idioot zelfs al bij de Socialistische Partij de deur uit hebben gezet... ja, dan moeten we toch aannemen dat het hier daadwerkelijk gaat om een levensgevaarlijke gek. Uw toegenegen,

Marcus Porcius Cato | 31-12-10 | 10:55

Rofl @ alt-tag.

Bijthond | 31-12-10 | 10:54

Wie is deze Pipo?

Scanjet | 31-12-10 | 10:53

Links tuig.

Frits Bom | 31-12-10 | 10:52

Heee Pierre, je bent welkom bij Cohen op de Maanifestaatie, kan je daar je sabotage plannen met de partij van de afbraak. Hoie heh.

denoorman | 31-12-10 | 10:52

Moeten we dit allemaal doen op oudejaarsdag? ):

Otacs | 31-12-10 | 10:52

@rara | 31-12-10 | 10:43
Diederen is behoorlijk gestoord. Echt zo'n linksgestoorde babyboomer die zijn zin wil doordrijven. Hij doet denken aan pedo-Ad. Ook zo'n niet te corrigeren totaalidioot.

Fijnstoffer | 31-12-10 | 10:50

@Che_cuevara | 31-12-10 | 10:45
stickers zijn plastic dus vervuilend... ofzow

dandaan | 31-12-10 | 10:50

SP is altijd tegen ondernemers.
Ze denken dat geld uit de lucht komt vallen..
Wat in hun geval waar is vaak.
Zucht...

070 | 31-12-10 | 10:48

Goed van de SP dat ze hem uit de fractie hebben gezet.
Als hij bij de PvdA had gezeten dan hadden ze hem een hogere functie aangeboden.
Lullen wat je wil over de SP (zo communistisch als de perst) ze zijn wel consequent en min of meer eerlijk.

Boomschade | 31-12-10 | 10:47

Wel goed dat deze man uit de fractie is gezet want hij is niet bezig met een stairway to heaven. Goeie aktie van de SP. En fuzzy bear was gisteren goed op dreef bij top 2000. Daar kon die zgn alleswetende dj met zijn kop vol wiki-copy-pastes niet veel aan af doen met zijn reeks op plagiaat gelijkende voorbeelden.

ecologiste | 31-12-10 | 10:47

Waarom plakt hij dan geen NEE-NEE sticker?

Che_cuevara | 31-12-10 | 10:45

Zo, veroordeling tegenaan en hij kan zo de overstap maken naar de PVV.

Gotthard | 31-12-10 | 10:43

Jaaa, zo ken ik links weer. Nooit te beroerd om misdrijven te begaan om idealen te verwezenlijken.

Je hebt regels voor het algemeen nut en je hebt je eigen regels, toch?

GoedenMorgenDezeMorg | 31-12-10 | 10:43

Ik vraag niet om reclame maar t wordt tegenwoordig gewoon in je gezicht gedrukt, sleaupen die handel!!! +1

[]D*[]*[]V[]*[]D | 31-12-10 | 10:42

Haha die lutser heb ik nog les van gehad op de middelbare school!

Lijkt er niet heel erg op btw. Maar het zou em kunnen zijn.

OLM | 31-12-10 | 10:40

Links snapt niet dat nee nee is.
Kan niet tegen zijn/haar verlies en is bereid om met geweld toch hun zin doortedrijven.
Ik zeg geef ze gratis feest en vuurwerkbonnen,dan zijn ook zij met de jaarwisseling rustig.

1%biker | 31-12-10 | 10:40

Lijkt er niet op. Vent op foto heeft lang gezicht, vent uit link heeft ronder gezicht.

Alezes | 31-12-10 | 10:39

'T is Weesie zonder pruik.

Speitoptantje | 31-12-10 | 10:39

Volgens mij is die sloper wat jonger?

Maar goed, McCarthy zou tevreden en trots zijn.

captainobvious | 31-12-10 | 10:38

Wie denkt die lul wel niet dat hij is?

Als hij het niet leuk vind, dan moet hij verhuizen

Nacho_Vidal | 31-12-10 | 10:38

Dat lijkt 'm inderdaad. En als dat zo is, wat ik verre van onwaarschijnlijk vind, dan weten we weer precies wat 'politici' nu echt zijn; 'respectabele' 'notabele' 'van onbesproken gedrag' 'hoog opgeleid' 'diplomatiek' 'beheerst' 'de elite van de samenleving'? Het is echt niet te geloven, de bagger die boven water komt.

BraterEnWood | 31-12-10 | 10:38

Gewoon de jeugd de schuld geven

Braakbal | 31-12-10 | 10:38

@ChillBill | 31-12-10 | 10:30
Die maakt alleen banken kapot

Che_cuevara | 31-12-10 | 10:38

Reclamebord van maken.

Che_cuevara | 31-12-10 | 10:37

ebry | 31-12-10 | 10:31
Wat bedoel je met Heerlen om zeep helpen?
Dat hebben je vrienden van CDA en PvdA al tientallen jaren geleden gedaan.
Ik ben echt geen SP-fan, maar wat zij doen is puinruimen.

Aktivist | 31-12-10 | 10:34

Babyboomers : altijd liegen en graaien. Voor die klootzakken werken we ons krom.

Nonkel Frituur | 31-12-10 | 10:32

Smile, u're on geenstijl......

bhtriks | 31-12-10 | 10:32

Tja linkse übermensen hebben niet genoeg aan een eerlijke democratie en hebben het recht om geweld te gebruiken om hun superieure ideeën aan anderen op te leggen...

Onderbuik | 31-12-10 | 10:32

Brengt gewoon de politiek wat dichter op straat, thats all.

Grand Marnier 150 | 31-12-10 | 10:31

Kunnen jullie zulk belastend materiaal niet ook eens boven water toveren van die communisten van de SP die Heerlen om zeep helpen? Dank u.

ebry | 31-12-10 | 10:31

Rob Kamphues...

superjan | 31-12-10 | 10:31

Ik zie Gerrit Zalm

ChillBill | 31-12-10 | 10:30

Is hem zeker te weten. Zie dat schaamhaar plukje bovenop z'n voorhoofd.

1st Male Lesbian | 31-12-10 | 10:30

Nee, dat is Krista van Velzen.

Normpje | 31-12-10 | 10:29

Jep its him. Je ruikt het zelfs.

Rest In Privacy | 31-12-10 | 10:29

Volgens mij is het 'm.
10 jaar de bak in met die vent.
Pure terror, daar zwichten we niet voor.

Teun van het Tuinpad | 31-12-10 | 10:29

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl