Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Oliebollenbakkert vs. politie in de sneeuw

Een slippende politiebus zien prutsen in de sneeuw: +1. Daar een LOL-filmpje van schieten: +1. Als kansloze oliebollenbakker iedereen uitschelden die probeert de politie een handje te helpen: Dikke -1. Lelijke schreeuwvetzak, kom niet klagen als je kraam binnenkort wordt leeg gestolen.

Reaguursels

Inloggen

Ik snap niet waarom ik weggejorist word als ik schrijf dat Mercedes bussen achterwielaandrijving hebben en daardoor meer slipproblemen hebben t.o.v. Opel en VW!!!

k zou die smeris niet helpen, maar die oliebollenbakkert is irritant, met ze 020 accent, dat hebben de meeste trouwens hier in zaandam, beetje kansloos volk, en die oliebollen zijn niet te vreten van hem

B van Bart | 21-12-10 | 19:13

DANKZIJ ZIJN GROTE WAFFEL: TER info::

Ik vind deze comment op youtube wel een update van het artikel hier op GS 100% waard:

#
De oliebollenkraam bevindt zich op de Beatrixbrug in Zaandam en staat bekend als één van de meest onhygiënische in de regio. Regelmatig worden er haren in de oliebollen aangetroffen en smaken zijn appelflappen als drollen met bladerdeeg.

PlaatBoeF66 | 21-12-10 | 18:18

Hölzenbein de PVV ers die gezocht worden hebben we liever niet bij deze partij.
De PVV is juist een partij om Nederland weer Nederland te maken zoals het eens was: veilig ,gezellig, gemoedelijk,hard werkend, no nonsens en ga je scheef? dan krijg je een douw!

Linkse luie zware shag rokende nietsnutten zoals jij hebben dit land weggegeven, bedrogen en de echte nederlander in de kou laten staan.
En als jullie je zin niet krijgen of er een iets teveel rechts persoon succes heeft, dan moet tie dood.

Dat is nu afgelopen,..... je zal het zien. pipo

PlaatBoeF66 | 21-12-10 | 18:10

De oliebollen van die papzak zijn sowieso niet te vreten.

Jan Gordelroos | 21-12-10 | 11:35

hijger | 20-12-10 | 19:04

Nee, jij hebt een boeiend leven....

Op je gemak alle commentaren lezen , zelf 2 keer reageren en dan zeuren over mensen die reageren. Get a life yourself

K. Oplamp | 21-12-10 | 10:42

is die agent niet gewoon de handrem vergeten?

sneakysnake | 21-12-10 | 03:10

´Nederland wordt steeds slimmer´

B. Broker | 21-12-10 | 02:48

PlaatBoeF66 | 20-12-10 | 15:24
Mwoehaahaa en jij zegt dat ik niets van de PVV begrijp? De PVV de politie helpen? Onder welke steen zat jij de hele tijd? Sommige PVVers worden misschien nog door de politie gezocht, dus kijk maar uit.

Hölzenbein | 20-12-10 | 23:34

Wel mooi vooroordeelbevestigend: pliesie is lui en kan niet rijden, oliebollenbakkerts zijn tokkies. Net als hun broers en zwagers, die kerstbomen en vuurwerk verkopen.

Guido | 20-12-10 | 22:48

ij = ik natuurlijk

Overdatum.nl | 20-12-10 | 22:47

@klemlepp
Ik zeg doen, ga ij wel weer filmen :P

Overdatum.nl | 20-12-10 | 22:47

[email protected]@s | 20-12-10 | 21:53
CAPSLOCK IS CRUISECONTROL FOR BEING COOL. :)

Overdatum.nl | 20-12-10 | 22:45

AD Oliebollentest, leest u mee?

hfakker | 20-12-10 | 22:38

[email protected]@s | 20-12-10 | 21:53
Hebt gij CAPS LOCK drive?

puntkomma?! | 20-12-10 | 22:27

Sorry: Een paar (of heel veel;) sneeuwballen

Klemlepp | 20-12-10 | 22:07

Weet je wat echt leuk is? Een sneeuwballen in kokend vet gooien. Morgen doen en meteen een filmpje maken. Morgen op deze site.

Klemlepp | 20-12-10 | 22:05

Scheelt een hoop lezzen

Achterwielaandrijving.
Superior Bastard | 20-12-10 | 11:26

Tapioca pudding | 20-12-10 | 22:04

ctrlf aandrijving niet eens geprobeerd?

Tapioca pudding | 20-12-10 | 22:02

700 is moet uiteraard 70 zijn.... sorry.

anAalvaBéT | 20-12-10 | 20:39

Die olliebollenboer heeft gelijk: die pigs moet je niet helpen. Je moet met z'n allen voor het busje gaan staan en die lui keihard uitlachen.
Bedenk wel dat dit de lieden zijn die (eigen ervaring) met een vuile glimlach op hun gezicht je een dikke boete geven omdat je toevallig 80 rijdt ipv 700 op een ringweg. Ja dat wordt een boete meneer (gnaf,gnaf,gnaf doet die vieze rottronie) ja, mag nie he. Zegt iemand met 50 kilo overgewicht en een Mavodiploma tegen je.

anAalvaBéT | 20-12-10 | 20:37

Tssss ff 3 meter achteruit gassen en dan ga je weer...

maildraadje | 20-12-10 | 20:13

Ben volgens mij niet het prototype tokkie, maar ik zou de pliesie hier ook niet helpen. Vroeger wel, maar die bonnenboeren kunnen van mij inmiddels diep in de sneeuw zakken.

Vindefin | 20-12-10 | 19:42

helpen oke maar dan wel eerst hun eruit met hun luie donder en meeduwen komop nou hee die bollebakker heeft een grote bek maar wel gelijk et is verdorie de gauwe koets niet

boost | 20-12-10 | 19:37

Vandaar dat ik hier zo weinig politie zie; ze kunnen hier niet meer komen. De strooidiensten hebben dan zeker ook geen winterbanden?

wirbel010 | 20-12-10 | 19:32

@ lilluke halve hoan | 20-12-10 | 18:42
Ja, juist ja. sneeuwballetjes in z'n bakoventje gooien. Dan piept die oliebollengigant wel anders.

Jeaup | 20-12-10 | 19:20

ik word bijna ziek als ik de comments lees van alle zogenaamde moraalridders die er zo'n gigantisch punt van maken wat die vent een beetje roept... Lekker boeiend! Stelletje jankerts!

hijger | 20-12-10 | 19:04

Spokoynoy Nochi | 20-12-10 | 11:51
Kijk jij nog steeds naar dat domme programma joh?
Nou welterusten dan kleintje, tis al effe bedtijd!

lilluke halve hoan | 20-12-10 | 18:51

Die Oliebollentok gewoon op een paar sneeuwballen tracteren (winterhanden vallen dan nog mee.....)

lilluke halve hoan | 20-12-10 | 18:42

@ Ferrari-racer effe een cursus "hedendaags Nederlands schrijven" gaan volgen want het ziet er ingewikkeld en belezen uit maar het komt wat simpel over....

Zaaddonor | 20-12-10 | 18:28

ventieltje | 20-12-10 | 13:27 zei:

"Dus als ik het goed begrijp bent u voor het oppakken en opsluiten van mensen die een geweldloze dialoog aan willen gaan met politiepersoneel die onschuldige mensen oppakken? En op je eigen rechten wijzen is hetzelfde als provocatie?".

Jouw vriendje is gewoon een vervelende infantiele etter die vraagt om veel negatieve aandacht! Immers als HIJ geen sneeuwbal had gegooid was er JOU helemaal NIETS gebeurd!!!

Een dialoog op straat aangaan met politiepersoneel is niet aan te raden:
Op het politiebureau bemoeien andere (vervelende) mensen zich er niet mee waardoor een escalatie wordt voorkomen en kan gewoon worden gekeken, hoe het zit en wie onschuldig is en wie niet.

Als een politieagent zegt dat je bent aangehouden, ook al vind jij dat onterecht ben je niet slim om niet mee te werken. Als je bent aangehouden ben je gewoon wettelijk verplicht om zonder (fysiek) protest mee te gaan. Verzet tegen je aanhouding is strafbaar.

Steve Browning | 20-12-10 | 18:21

... Hoe kan het toch dat de politie geen gezag heeft....
.. Die oliebollebullebak bereikte met zijn grote bek wel dat mensen misschien niet durfden te helpen, want wie wacht er nu op zo'n asociaal uithaal...
Helaas zijn mensen beinvloedbaar, ook wanneer je ze echt nodig hebt

de aarde | 20-12-10 | 17:57

Sjesus, waar is dit. Engeland of zo?
*in Grun naar buiten kijkt en een klein beetje wit ziet*

Jens Jeremies | 20-12-10 | 17:57

Naast de kraam gaan staan, tegen iedere potentiele klant roepen, "Nee, niet doen. Laat hem zelf rond komen. Niet helpen. Niet kopen hier"

Kingh | 20-12-10 | 17:25

die mannen zouden we dus systematisch uit moeten zeten naar Siberië. Ik eet wel een oliebol minder de 31e.

bertgert | 20-12-10 | 17:03

Zo, daar kopen we toch geen oliebollen meer. Wat een loel.

Jackxx | 20-12-10 | 16:43

Zo te horen een oliebollenkraam van het kankerfonds. Dat moet ergens diep in de provincie zijn, want in Amsterdam hebben we geen kankerbollen maar reumabollen.

Anders nog? | 20-12-10 | 16:25

Ik vind deze comment op youtube wel een update van het artikel hier op GS 100% waard:

#
De oliebollenkraam bevindt zich op de Beatrixbrug in Zaandam en staat bekend als één van de meest onhygiënische in de regio. Regelmatig worden er haren in de oliebollen aangetroffen en smaken zijn appelflappen als drollen met bladerdeeg.
professor4321 4 hours ago 36

Reckneya | 20-12-10 | 16:24

Blijkt maar weer dat er niet veel voor nodig is om een bol te bakken.
Visitekaartje voor de beroepsgroep... Maarnieheus...

Herr Kaloin | 20-12-10 | 16:12

politie is niet mijn beste vriend, maar goh wat zou ik het nu leuk vinden om een natte sneeuwbal in zijn frituurvet te mikken, wat een klootmongool joh, en waarschijnlijk ook het type kampert dat het hele jaar door met allerlei seizoensgebonden kraampjes en wat gejatte autoonderdelen bakken geld binnenhaalt.

soundwave070 | 20-12-10 | 16:08

Domme schreeuw tokkies in die kraam!

carramba | 20-12-10 | 15:42

nooit gedacht dat die oliebollenbakkers een iq hadden maar nu weet ik t zeker
k hoop dat mo ff langs komt
"hee dit is mijn oliebollenkraam"

The LA North | 20-12-10 | 15:35

Uhm, waarom stapte de smeris zelf niet uit? Er zitten toch minstens twee in het busje? En ja, ik was ook gaan duwen, laatste keer dat ik ze nodig had duurde het ook 20 tot 30 minuten, alleen lag er toen geen sneeuw...

doe nog eens | 20-12-10 | 15:27

Hölzenbein zielig hoopje nietsnuttig opmerkingkje
Jij snapt niet veel van PVV ers he..
PVV ers zijn juist voor de politie rooie linkspoot.
Als er PVV-ers rond hadden gelopen hadden ze eerst die agenten geholpen en daarna die oliebollen pummel met sneeuwballen bekogeld.

PlaatBoeF66 | 20-12-10 | 15:24

Ik kan me de frustraties voorstellen als je op hoogvolwassen leeftijd nog steeds niet verder bent gekomen dan een kraamverkoper.
*Statler & Waldorf schreeuwend uit hun hok*

b-ry | 20-12-10 | 15:10

Graag adres van die oliebollenkraam en helemaal afbranden op internet dat tie smerige zooi verkoop.

KL*******

PlaatBoeF66 | 20-12-10 | 14:57

Ja leuk, maar als die oliebollenloser wordt overvallen dan ook naar de politie roepen .. hee niet helpen joh laat m maar bestolen worden. Geen winterbandjes voor de pliesie ? Goede bezuiniging !

slootschurftklootzak | 20-12-10 | 14:54

Toch jammer dat niemand die oliebollenbakkert helemaal de tyfus geslagen heeft. Hij zou het ingrijpen van de agenten vast niet op prijs gesteld hebben...

Rideo Ergo Sum | 20-12-10 | 14:49

salonsocialist | 20-12-10 | 14:23
Heb een sterk vermoeden dat jij uit Vaals komt...

Hölzenbein | 20-12-10 | 14:30

salonsocialist | 20-12-10 | 14:23
Nee hoor die oliebollenschreeuwert kán alleen maar een PVVer zijn met dat hoog hufterigheidsgehalte.

Hölzenbein | 20-12-10 | 14:28

Oliebol is vervelende schreeuwtokkie die ranzige bollen levert. -1
Politie zit neem ik aan niet alleen in auto waarom klimt er dan geen agent uit zijn auto om die wagen aan te duwen ? -1
twee maal negatief heft elkaarop?

kattenmepper | 20-12-10 | 14:27

salonsocialist | 20-12-10 | 14:23
Aldus Henk.....

baca | 20-12-10 | 14:24

waarom zou je in Godsnaam de politie helpen? Zij helpen jou toch ook nooit; behalve dat ze je van je geld afhelpen voor een lullig iets.

en die oliebollentuup is waarschijnlijk weer zo'n pvda/d'66/groen slinks kwast; die denken dat ze overal boven staan en dus dat ze mogen schreeuwen.

salonsocialist | 20-12-10 | 14:23

Tjonge, de politie had toch even om hulp kunnen vragen, of moet je het perse zelf aanbieden??? En bovendien zitten ze er met z'n tweeën in, dan moet eentje op zijn minst uitstappen om te helpen. Nu duwt ook 1 persoon ze weer op weg.

Ik kan me de opmerkingen van die oliebol best voorstellen, zolang de politie niet uitstapt om te vragen/helpen.

Mr Baaantjer | 20-12-10 | 14:22

maar de politie zit toch standaard met twee of drie man in zo'n busje? waarom stappen ze dan zelf niet even uit om te gaan duwen? hoe lui ben je dan? :s

KingSizeBob | 20-12-10 | 13:57

Doet eens je werk goed GS.
FF lokatie van die oliebollentent opgeven. Boycotten die vette patser. Is waarschijnlijk weer zo'n blerende PVV stemmer die schreeuwt dat Nederland verloedert. Dit is een schoolvoorbeeld van die verloedering en gebrek aan enig respect voor politie, maar ook voor welwillende burgers. Wat een hufter !!

K. Oplamp | 20-12-10 | 13:56

Slave_to_the_Wage | 20-12-10 | 13:15
Ik vind het persoonlijk een mooi betoog welke u opschrijft maar de werkelijkheid mijns inziens lijkt anders. De balans tussen de vele misstanden die de politie begaat en het 'goeds' zij doen is zoek. Dit frustreert de burger, ik kan mij niet voorstellen dat er een 'mediahype' jegens de politie plaatsvindt. U kan zich altijd aan de snelheid houden om een voorbeeld te noemen. Als u om wat voor reden ook even het gas met 10km/u indrukt om wat voor reden ook. Zal u bekend staan bij het CJIBB alszijnde een overtreder van de wet. Dus u kan al burger NOG zoveel goeds doen... indien u 1 fout begaat... wordt de hardwerkende burger want dit vergeet de politie veelal... bekeurd. De balans is zoek en daar helpen bonnenquota's die niet zouden bestaan weet u nog, niet bepaald bij. Mijn ervaring is dat er ook niet bepaald academici rondlopen in uniformen bij de politie. Sommige agenten zijn hoogst gefrustreerd over hun eigen capaciteiten en kunde. Net zoals er mannen en vrouwen zijn die nu hun mening hebben over mannen die werken in KDV-en en BSO's heb ik zo mijn mening over mensen die gaan werken bij de politie. Zij hebben een 'ideaal' dat zijn NL een stukje veiliger maken maar ik en geloof meerdere mensen om ons heen merken er geen ene bal van. De korpsleiding is nu ook niet bepaald een orgaan die graag zelfreflectie toepast en erg prat gaat op hun cijfers die eigenlijk van geen kant blijken te kloppen. Alleen al het aantal ongelukken waarbij politie is betrokken moest onder de pet blijven en zodra het uitlekt is er, hoe menselijk, altijd een JA MAAR van een korpschef. Als u en ik, JA MAAR zeggen tegen een agent dan is dit een grote mond of tegenwerking van....
En welk voorbeeld heeft nu de politie? www.zuidhollandreporter.nl/?p=22759

of www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/2... en de onafhankelijke onderzoeken naar de strandrellen van die fijne heer Meijboom, met zijn bevriende onafhankelijke onderzoeker? www.telegraaf.nl/binnenland/4712383/__...

Rest In Privacy | 20-12-10 | 13:49

das knap zeg

Universalis | 20-12-10 | 13:40

+1 voor de oliebollenbakker. De politie is zelf te bang om hun deur te openen, want je zult maar kou vatten...

Ambtenaren.. -1

Intonatie en houding zijn vaak wel van invloed... iets met actie en reactie.
Beste actie is niet mee bemoeien en ruimte maken.
Slappehap | 20-12-10 | 12:00
Mijn houding was een tikkeltje aangeschoten en mijn intonatie verontwaardiging tegenover de uitsmijter.. En dat is dan dus blijkbaar ruim voldoende.
Ik weet niet of ruimte maken en je er niet mee bemoeien de 'beste' actie is. Hangt af van hoe je 'beste' wil definiëren.

ventieltje | 20-12-10 | 13:36

Er zijn nog fatsoenlijke mensen. Dat kun je van die oliebollenboer niet zeggen.
Zal ook wel slecht uit de AD test komen.

Boomschade | 20-12-10 | 13:35

rara | 20-12-10 | 13:23
Ik heb gewoon gezegd dat je die trol mag houden (antwoord op jouw vraag). Overigens heb ik nergens gezegd dat die bollenboer kokend vet over zich heen moet krijgen, dat verzin jij er bij. Moeilijk hè?

Hölzenbein | 20-12-10 | 13:32

Dus als dikke oliebolverkoper schreeuwt 'niet duwen' en 'niet helpen' vat GS dit op als schelden en wordt die kraam vogelvrij verklaart en heeft iedereen t recht om die leeg te jatten???

j1234 | 20-12-10 | 13:31

Uit mijn ervaring kwamen de wouten vroegah alleen maar uit hun blik om naar de kantine en het toilet te gaan, tegenwoordig is dat anders. Voor wat luttele bekeuringen doen ze nu graag hun bonnen-boekje open (mits het weer het toelaat).
;-)

afdankert | 20-12-10 | 13:30

Che_cuevara | 20-12-10 | 11:59
Het zou me niet meer verbazen als er in de gevangenis meer onschuldigen zitten nee..

ventieltje | 20-12-10 | 13:29

Steve Browning | 20-12-10 | 12:09
Juist.. Dus als ik het goed begrijp bent u voor het oppakken en opsluiten van mensen die een geweldloze dialoog aan willen gaan met politiepersoneel die onschuldige mensen oppakken? En op je eigen rechten wijzen is hetzelfde als provocatie? Fijn ventje ben jij zeg! Ben je wel genoeg door je moeder geknuffeld in je jeugd?

ventieltje | 20-12-10 | 13:27

Was vast niet druk bij de bollenkraam .Houden zo, zou ik zeggen.Dit soort losers
maar direct afbakken en afvoeren

putterloof | 20-12-10 | 13:25

@Hölzenbein | 20-12-10 | 13:17
Wat die 3e-graads brandwonden betreft: je moet er toch wel om lachen als die bollenboer kokend vet over zich heen krijgt, dat heb je zelf gezegd. Zie jouw post op 20-12-10 | 11:19
Je weet wel, dat is de post waar ik op reageerde. En het scheldwoord 'zak' wil ik bij deze vervangen door 'sadist'.
Maar ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag van 20-12-10 | 12:30 , dus het gesprek houdt wat mij betreft hier op.

rara | 20-12-10 | 13:23

Hölzenbein | 20-12-10 | 13:17
Ik had nog een b gevonden voor in ambulance. Bij deze.

Hölzenbein | 20-12-10 | 13:22

Het zal wel maandagmorgen zijn, maar ik zie geen oliebollenbakkert of boze mensen, alleen een filmpje van een busje met een huisvrouwendeuntje.

appeltje | 20-12-10 | 13:21

Mikeymand | 20-12-10 | 13:18
Sneeuwkettingen zijn verboden in Nederland.

Hölzenbein | 20-12-10 | 13:19

waarom hebben die gasten niet ff een ketting om die banden gegooid? puur om het goede voorbeeld te geven.

Mikeymand | 20-12-10 | 13:18

@rara | 20-12-10 | 12:29
haha, you made my day!

rolmopsje | 20-12-10 | 13:17

Gatverdamme, Amsterdams accent, het meest proleterige maniertje om Nederlands te praten.
Altijd -1.

Da Luke | 20-12-10 | 13:17

rara | 20-12-10 | 13:06
rara | 20-12-10 | 13:06
Wat lig je nou te trollen?
Je vroeg iets op
rara | 20-12-10 | 12:12
en daar gaf ik je antwoord op. Simpel toch?

Wat 'Op jou' aangaat. Prima, maar schrijf dan ook enigszins in plaats van enigzins voordat je kritiek levert. Geeft niet hoor, ben het gewend van je.

Wat je 3e graads verbrandingen aan gaan ik wens niemand die, maar stel dat de politieauto een amulance was en die oliebollenlutsert had echt verbrandingen. Had ie dan nog steeds zo geschreeuwd, van help niet. Denk het niet. Dus alles is relatief.

Wat je vraag over het ip adres aangaat, natuurlijk wel, althans dat vermoed ik want hij heeft niet het ip adres van mij. Ben je zwaar van begrip of zo?

Hölzenbein | 20-12-10 | 13:17

@ Ferrari-racer | 20-12-10 | 13:05

De voorbeelden die u noemt zijn uiteraard schrijnend. Echter moet men waken om uit misstanden die het nieuws halen (of ontleend zijn aan de persoonlijke beleving) generaliserende conclusies te trekken. Hiermee bedoel ik dat zaken die goed gaan, burgers die positieve ervaringen met de politie hebben etc etc niet snel naar de media zullen stappen, omdat er in NL nu eenmaal een vrij algemeen negatieve opinie over de politie bestaat, het is niet salonfähig om op een feestje te vertellen dat de politie goed werk heeft verricht. De beeldvorming is vertekend, u als academicus zult bekend zijn met statistische vertekening en conclusies die op te weinig (of bevooroordeelde) aantallen zijn gebaseerd. Ik ben het met u eens dat de politie qua efficientie een inhaalslag te maken heeft, maar iedereen in de uitvoerende tak wegzetten als incompetent gaat veel te ver. We zullen het wel nooit volledig eens worden, maar kritiek op het politieapparaat zou mij er niet van weerhouden de agenten in het filmpje te helpen.

Slave_to_the_Wage | 20-12-10 | 13:15

Iets van pauper kudt-volk, tokkies, inteeltvolk, geen opleiding enzo...

Gripzz | 20-12-10 | 13:08

hoezo filmpje schieten +1? Hoe zielig kun je zijn? ROFLOL hoor! Zowee! Stoer een politie auto filmen die slipt in de sneeuw. STOER!

hanz71 | 20-12-10 | 13:08

Nu zie ik spontaan iemand de bus vooruit duwen, heel aardig, maar volgens mij zat er een 2e agent op de bijrijder stoel!
Die had ook niet zo'n zin om uit te stappen.

mcclone "wars" | 20-12-10 | 13:07

Pliesie zou de burger hier bij waarschijnlijk ook helpen, die oliebol moet gewoon z'n bakkes houden. Lol, hier stond gister Middle East döner kebab bezorgwagen ook vast ;) graaft ie zichzelf helemaal in en mensen kijken allemaal toe vanuit de woonkamer xD

Mr_Bubbles | 20-12-10 | 13:07

@Hölzenbein | 20-12-10 | 12:56
"Op jou", bedoel je. Geeft niet, hoor.
Weet je nog wat je probeerde te zeggen met Hölzenbein | 20-12-10 | 12:30 ? Ik zou het graag willen weten, het was tenslotte aan mij gericht.

rara | 20-12-10 | 13:06

@Slave_to_the_Wage: nos.nl/artikel/186962-duizenden-ongelu... ja.... die mensen zijn veelal echt de redder in nood hoor.
Ik vond het ook zo leuk dat onze Petra (vrouw is zoveel beter als leidinggevende) even door Ivo op haar vingers werd geslagen. www.telegraaf.nl/binnenland/8510716/__... kortom Slave_to_the_Wage, het NL-se politieapparaat is iets om helemaal NIET trots op te zijn. Aangiftes blijven liggen en men zit te slapen. Voor een overlastje als je een feestje hebt komen ze langs om er 'iets' mee te doen. Maar als er is ingebroken melden ze... tsja de pakkans is er niet echt meneer. Dus trek alstublieft uw conclusies en deel veren uit aan hulpverleners die echt hun werk verstaan.

Rest In Privacy | 20-12-10 | 13:05

@Hölzenbein | 20-12-10 | 12:57
Maar heeft hij ook een eigen ip-adres en zo? Da's dan wel de hamvraag.

rara | 20-12-10 | 13:04

@ vrolijke Fern

Nieuw Zaans beleid... Het leverde 1300 rechtszaken op van mensen die waren gevallen...

Gemeente Zaanstad heeft in 2009 helemaal niet gedaan.

Steve Browning | 20-12-10 | 13:03

@ blaster | 20-12-10 | 12:42

Agenten hebben moeten smeken om winterbanden... maar er was geen budget voor.
Kort gezegd de nieuwjaarsreceptie van de commissarissen is belangrijker dan sneeuwkettingen en of winterbanden!

Steve Browning | 20-12-10 | 13:00

Gemeente Zaanstad laat het trouwens ook flink afweten, de beatrixbrug is een druk verkeerspunt en zelfs die wordt niet sneeuwvrij gehouden. Dikke -1000 voor de gemeente.

vrolijke Fern | 20-12-10 | 12:59

das toch grappig zon gek die niet helpen loopt te schreeuwen. zie er de humor van in.... wat een azijnzeikers zijn het hier toch.

hijger | 20-12-10 | 12:59

@Slave_to_the_Wage | 20-12-10 | 12:47
Salutem, de politie faalt keer op keer op keer weet u nog bij hoeveel ongelukken de politie zelf is betrokken. (Deze rijstijl getuigd van geen enkele rij-opleiding).
U is niet opgevallen dat men tijd heeft voor 't flitsen maar straks geen tijd voor een feest op de Dam omdat 'echt alle' agenten druk zijn met wat idioten die werkzaam waren in een KDV. (Dankzij Amerika achter deze vieze bende gekomen)
U leest veel geenstijl.nl dus alle misstanden horen u welbekend te zijn, daarnaast is NL een rechts kabinet rijker. Zal dit komen door, zoals de PvdA zegt verrijking van onze Multi-culti of faalend justitieel optreden. U wilt niet weten hoe vaak ik ben aangehouden in mijn auto puur om te pesten. Mijn genoegdoening krijg ik keer op keer als ik meld dat ik mijn laatste boete in 2001 in ontvangst mocht nemen. De loverboy Fin in de pauper M3 wordt niet aangehouden want hiervoor is men bang. Even uit het archief: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/09/...
en www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/06/... enhttp://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/09/helft_politiekorpsen_over_3_ja.html etc. etc. De politie faalt keihard in NL, als agent zijnde kies je ervoor om ja en amen te fluisteren naar wat een meerdere te zeggen heeft.

Rest In Privacy | 20-12-10 | 12:59

rara | 20-12-10 | 12:53
Enne Geertje, Bakito heeft zijn eigen nick. Vraag het maar aan joris.

Hölzenbein | 20-12-10 | 12:57

rara | 20-12-10 | 12:53
Bakito? Nou ben je helegaar de weg kwijt. Ik scheld overigens alleen als er op mij gescholden wordt. Als jij denkt mij zo goed te kennen dan moet je geen onzin verkopen in de vorm van 'ik noem het beestje bij de naam'. Ik ben niet begonnen met schelden op jouw, maar andersom, oliebol!

Hölzenbein | 20-12-10 | 12:56

@Hölzenbein | 20-12-10 | 12:38
Beste Bakito,
Ik scheld niet, ik noem het beestje bij de naam. Iemand die een ander 3e-graads brandwonden toewenst is op z'n minst een zak. Maar iemand die het niet met jou eens is krijgt gelijk de hele scheldwoordenlijst van VMBO-1 over zich heen.
Groeten,

rara | 20-12-10 | 12:53

Waarschijnlijk is zijn kraam al een keer leeggetrokken en toen kwamen ze niet, nu de plisie vast zit voor zijn kraam, komt dat hem wel goed uit !
+1 voor de oliebol !

William Arcite | 20-12-10 | 12:49

@ Ferrari-racer | 20-12-10 | 12:43
Welnu dan bij deze een welgemeend doctorandus salutem, kunnen we onze convesatie op gelijk niveau voortzetten. Ik vraag mij dan af, vanwaar uw antipathie jegens de politie? Ik ben ook geen voorstander van flitsen en aanverwante boetes, maar het zijn toch wel deze mannen en vrouwen die in het holst van de nacht paraat staan om bijstand te verlenen.

Slave_to_the_Wage | 20-12-10 | 12:47

Slave_to_the_Wage | 20-12-10 | 12:42
Type eeuwige student die de wereld kan regeren van achter zijn pc.... heel goed meneer.

Rest In Privacy | 20-12-10 | 12:45

Leuk, pliesie met geringe rijervaring in siberie. Ter verhoging van de sneeuwpret nu nog een dikke sneeuwbal in het frituurvet van de bollenbakker. Lagge.

Jan Passant mk2 | 20-12-10 | 12:45

Slave_to_the_Wage | 20-12-10 | 12:40
Dat is mij ook gezegd op het moment dat ik mijn Drs. titel in ontvangst nam in R'dam. Heb nu ook een aardig onderkomen (wit en verrijdbaar) op een recreatiepark in het midden van het land en geen Mercedes.....

Rest In Privacy | 20-12-10 | 12:43

Inderdaad lees ik hier wat twijfels aan de rijopleiding van de moderne agenten. Misschien dat ze voertuigbeheersing op een droge of natte weg krijgen, maar daar zal het oopk mee ophouden denk ik zo als ik de beelden zie. Want mijn blonde buurvrouwtje op hoge hakjes doet het precies zo verkeerd als die agenten nu doen. IN mijn rijopleiding in militaire dienst leerden wij (zonder regen-modder-sneeuw-winterbanden) dat doelloos rondspinnen van wielen alleen maar er voor zorgen dat je jezelf nog dieper in de shit graaft. Enige remedie is, de wagen in een cadans voor- en achteruit te brengen dat ie bijna vanzelf uit het kuiltje klimt. Dus, koppeling op met weinig gas en los de koppeling. Rolt ie vanzelf terug en neem je opnieuw een 'aanloopje'. Koppeling los en hij rolt een stukje verder terug, waardoor je aanloopje weer langer wordt. Ik heb nog nooit langer dan drie minuten ergens vastgezeten met een tweewiel aangedreven auto, niet in NL, niet in de modder in het buitenland, niet in het zand... Als je de juiste techniek maar gebruikt en oefent.
Maar een handje bijsteken is natuurlijk altijd goed. De mensen rijden ook niet voro hun lol met dit weer en een baas die te gierig is voor winterbanden op een hulpverleningsvoertuig zouden ze eigenlijk direct de zak moeten geven. Vind ik, tenminste. Want hij brengt niet alleen zijn mensen in ongemak, maar ook direct in gevaar.

blaster | 20-12-10 | 12:42

@ Ferrari-racer | 20-12-10 | 12:38

Haha vent, zie mijn reactie later op uw plempsel, u illustreert mijn punt van 12:40 zonder dat ik er wat voor hoef te doen.

Slave_to_the_Wage | 20-12-10 | 12:42

@ Ferrari-racer | 20-12-10 | 12:35

Al lijken Geenstijl en de Telegraaf soms wat op elkaar, uw reaguursel is een archetypische onderbuik tokkie reactie die thuishoort op de Telegraaf frontpage (of op die van het AD).

Slave_to_the_Wage | 20-12-10 | 12:40

Beatrixbrug in centrum Zaandam

Kingh je bent de King!

Steve Browning | 20-12-10 | 12:40

rara | 20-12-10 | 12:35
Als jij het zegt dan zal het wel kloppen *proest*. Je begon met schelden op mij dus scheld ik terug. Iets met 'zak' of zo, of was het 'trol'? Lutsert.

Hölzenbein | 20-12-10 | 12:38

Wat een hufterig gedrag en dan ook zo mans schreeuwen uit je kraam. Hopelijk zien veel mensen dit en slaan zij deze oliebol over. Voor de zekerheid, ze zitten op de Beatrixbrug in centrum Zaandam. maps.google.com/maps?f=q&source=s_...

Kingh | 20-12-10 | 12:38

Slave_to_the_Wage
Maar je helpt niet... want:
A: je zit in je baas zijn tijd te F5-en
B: je zit kansloos binnen achter je pc/laptopje
C: je hebt net je heldenpak uitgetrokken van het vele 'helpen' wat je hebt gedaan en verdient nu rust/vakantie?

Rest In Privacy | 20-12-10 | 12:38

"laat ze er maar uitkomme..."wel terechte opmerking wat mij betreft.
dat politiematerieel kost niet weinig, en het afraggen kan wel een beetje minder

2emeREP | 20-12-10 | 12:37

Als ze ergens een slecht sneeuwbeleid hebben is het wel in Zaandam, geen enkele weg is daar goed begaanbaar. Ze hebben er blijkbaar nooit van strooien/schuiven gehoord.

KrikkerT | 20-12-10 | 12:35

@Hölzenbein | 20-12-10 | 12:30
Je had vast een goede bedoeling met die zin, maar wat er nu staat is enigzins onzinnig. Geeft niet, ben ik wel van je gewend. Maar waarom scheld je steeds?

rara | 20-12-10 | 12:35

ver-o-lin: u bent trots op de interieurkennis van zo'n zigeuner bestelbus. Dit is juist mooi voor de Benz reclame net als die vieze CL op dumpert die vaststond in de middenberm. Koop een Mercedes en sta hopeloos vast. Politie helpen -1 laat ze hun vriendjes maar bellen. (met dit weer hebben zij toch niet zoveel om handen Ali en Mohammed zitten nu wel binnen... of zij gooien sneeuwballen en terroriseren de wijk dan heb je aan deze politiehelden die niet eens een busje kunnen besturen toch ook helemaal niets)

Rest In Privacy | 20-12-10 | 12:35

Typische klotementaliteit van een verzuurde middenstander. Als ik dit zou zien zou ik de pliesie vrolijk helpen, wat zo'n vetbuil schreeuwt zou me dan verder aan mn reet roesten.

Slave_to_the_Wage | 20-12-10 | 12:34

Kan iemand deze agenten op het 'ASR-uit' knopje wijzen op het middendashboard van hun 4-wieler? Kom je zO het ijs mee af... .

ver-o-lin | 20-12-10 | 12:30

rara | 20-12-10 | 12:12
Goh, je weet maar al te goed wat een trol is, dus hou maar zielige lutsert.

Hölzenbein | 20-12-10 | 12:30

@Plakanus | 20-12-10 | 12:24
Nog nooit een 3e-graads brandwond gezien, zeker.

rara | 20-12-10 | 12:29


Morgen naar de kappert in Zaandam, wat een dwaas die oliebollenbakkert. Zal daar zeker geen oliebol kopen! Foei!

Rainbowwarrior | 20-12-10 | 12:27

Agent even stukje achteruit rijden en dan nog eens proberen, of ASR uitzetten. Dit was kansloos.

Magna Carta | 20-12-10 | 12:26

en alsnog PVV stemmen zeker? Wat `n kansloze oliebollenbakkert.

Paulkruger | 20-12-10 | 12:24

iedereen die weet waar dit is... Oproep: Gooi een sneeuwbal in de oliebollenkraam!

Plakanus | 20-12-10 | 12:24

Meneer oliebollenbakker haat z'n baan -1 voor zielig doen.

Myne | 20-12-10 | 12:22

Asociaal kut volk.

winterpeen | 20-12-10 | 12:22

heerlijk accentje... laat die rotpolitie het inderdaad maar lekker zelf uitzoeken! +1 voor meneer de meelbalfrituurder.

Haile Selassie | 20-12-10 | 12:21

Met glad wegdek in je eerste versnelling wegrijden mét je voorwielen helemaal ingedraaid -10

Weeman_x | 20-12-10 | 12:19

En zo werkt iedereen aan z'n eigen karma.

RobbieG | 20-12-10 | 12:18

@bomba12 | 20-12-10 | 12:10
En dan? Dan heeft die man geen oliebollenkraam meer omdat hij 'niet helpen hoor' zei. Wat schiet je daar precies mee op? Kun je daarna lekker zeiken dat hij een uitkering heeft en dat ie ook wel oliebollen kan gaan bakken voor zn geld..

zuurkool | 20-12-10 | 12:17

Nou ik zou ze ook even helpen zo ben ik dan ook weer..

Braakbal | 20-12-10 | 12:16

Doodkapje | 20-12-10 | 12:13
Was tie vet en meelderig ?

Teun van het Tuinpad | 20-12-10 | 12:16

Als de oliedomme/-bollenman aangifte doet om een afgefikt kot, zou het wel grappig zijn als men op het bureau ook roept "niet helpen hoor!". Maar ik denk en hoop dat de politie daar te chic voor is.

metzonderzijwieltjes | 20-12-10 | 12:14

Die tent gaat op oudejaarsavond vast en zeker in de fik hahaha
Nog nooit zo smerige bol gegeten als daar.

Doodkapje | 20-12-10 | 12:13

@ keffa | 20-12-10 | 12:05

Als je jezelf, je vrouw of je kind wordt aangereden door een mongool die het nodig vindt om veel te hard of dronken te rijden zul je wel anders piepen.

Blijkbaar staan die agenten daar omdat daar veel te hard wordt gereden... Moeilijk hè.

Steve Browning | 20-12-10 | 12:13

@Hölzenbein | 20-12-10 | 11:45
Goh, ik heb een trol gevonden. Mag ik ''m houden, of is-ie nog ondermaats?

rara | 20-12-10 | 12:12

Naar de beste Oliebollenbakker van het jaar kan hij ook wel fluiten.
Die Appelflap.

Teun van het Tuinpad | 20-12-10 | 12:11

@Skyeisthelimit | 20-12-10 | 11:59
Ik kies mijn doelen zorgvuldig uit. Een eenvoudige bollenboer heeft geen last van me.

rara | 20-12-10 | 12:11

Ach, gewoon een aanvraag bij de belastingdienst neerleggen om even de inkomsten van die kraam na te trekken. Ik weet 100% zeker dat niet al zijn bollen netjes worden aangegeven. Het is te makkelijk en praktisch oncontroleerbaar maar des te leuker als de pet terugkomt en schat dat hij meer bakt dan die aangeeft en daarom op last van de belastingdienst zijn kar meeneemt.

bomba12 | 20-12-10 | 12:10

Overdatum.nl | 20-12-10 | 12:02
Ondat ze daar te lui voor zijn. Dat komt dichtbij fysiek werken.. Snappie? Bovendien was het behaaglijk warm in het busje.Plus dat he niet uitmaakte dat ze zo en de banden verneuken en de auto. Dat busje is toch niet van hen?? Een vriend van mij had politieauto's in onderhoud. Ze breken letterlijk alles af. Rotvolk is het dat niet wat anders kan of doorgeleerd heeft. Zo..

Der alte Fritz | 20-12-10 | 12:10

@ ventieltje

Hoe oud ben je nou ventieltje... Niets beter te doen?

Dat heb je dus helemaal GEWOON fijn te danken aan die vriend van jou!

Goed optreden van die agenten, jammer dat je vriendje ook niet onderuit is getrapt en is meegenomen!

Steve Browning | 20-12-10 | 12:09

Geen Stijl voor al uw Geheven Vingertjes.

StinkendeRoede | 20-12-10 | 12:09

Les één rijden bij gladheid/sneeuw: Zachtjes optrekken en remmen. Niet laten spinnen, kom je alleen nog vaster te zitten.
Snel schakelen naar hogere versnelling, zodat je minder makkelijk spint.

Bisschop Gijsen | 20-12-10 | 12:09

@misti | 20-12-10 | 11:26
Dat dacht ik nou ook toen ik het plempsel van Hölzenbein las.

rara | 20-12-10 | 12:08

@keffa
Politie hoort ook niet sociaal te zijn hoor, ze moeten de wet handhaven. Tijden dat ze een bakkie doen met je zijn gelukkig voorbij.

xzaz2 | 20-12-10 | 12:07

en die oliebollenbakker wel lopen zeiken als de politie ergens niet snel genoeg bij is ofzeau... Mensen als hij helpen dit land juist met de verpaupering.

Dirk. | 20-12-10 | 12:06

Ik geef die oliebollen bakker gelijk. Ik kom zelf uit Zaandam en de politie hier zijn de meest onfatsoenlijke mensen wat je je maar kan wensen. Ze schijnen de meeste verkeerscontroles te hebben per week gemiddeld 4x laser, 2x inrijverbod controle en 1x de week alcoholcontrole.
Hebben ze te veel man werken?
Paar weekenden geleden is een vriend van mij tot 2x aan toe snachts na het uitgaan opgepakt. Omdat ie op iemand leek, na de 1e keer legitimatie controle moet dat toch genoeg zijn en even doorgegeven worden? Maar nee tot 2x aan toe 3kartier op bureau.

Plus ze rijden op het filmpje zelf tegen de richting in, inrijverbod. En om duurt maar 30seconden langer 8-)

keffa | 20-12-10 | 12:05

Slappehap | 20-12-10 | 12:00
je doet je naam eer aan..

zuurkool | 20-12-10 | 12:04

wakkere_nederlander | 20-12-10 | 11:54
GCCgeleuter. Femke heeft het door. Sap met Diederiks particratische overwegingen hoe je dè wereld kunt behoeden voor nog meer opwarming blijft steken in de marge van het collectivisme. Wij zijn, doen, dus we hebben gelijk. Op naar de koekenbakkers. Het onwelvoeglijk taalgebruik richting de pliesie wordt ter kennis aangenomen.

Volle Bezem² | 20-12-10 | 12:03

Wat ik niet begrijp is waarom ze zelf niet uitstappen? Ze zitten kennelijk met 4 man sterk in de auto

Overdatum.nl | 20-12-10 | 12:02

ventieltje | 20-12-10 | 11:52
Intonatie en houding zijn vaak wel van invloed... iets met actie en reactie.

Beste actie is niet mee bemoeien en ruimte maken.

Slappehap | 20-12-10 | 12:00

@ventieltje | 20-12-10 | 11:52
Ja hoor, de gevangenissen zitten vol met mensen die het niet gedaan hebben

Che_cuevara | 20-12-10 | 11:59

rara | 20-12-10 | 11:24 Voor iemand met een nogal explosief gekozen nick ben je wel erg braaf.

Skyeisthelimit | 20-12-10 | 11:59

@drastic | 20-12-10 | 11:51
Tja, het was niet helemaal een halve meter en het zijn banden van een Fiat 500. Volgende keer zal ik 40 centimeter en 14 inch winterbanden schrijven. Zucht...

TisNieZoMoeilijk | 20-12-10 | 11:59

@ ventieltje | 20-12-10 | 11:52

Duur he, zo'n rechtsbijstandsverzekering?

Nlz® | 20-12-10 | 11:58

Sinds wanneer is 'niet helpen hoor' of 'he niet duwen joh' schelden? Wat een gezeik..

zuurkool | 20-12-10 | 11:56

Alsof winterbanden hier wel helpen. :')

Flounder123 | 20-12-10 | 11:56

Daar gaat de kit voorlopig niet meer lunsjen dus. Scheelt toch weer zo'n paar meier in de week voor die ballenbakkert.

Biff Eagleburger | 20-12-10 | 11:56

Gelijk die kudtkraam met sneeuwballen bekogelen !
Wat een eikels zeg !

boerenvla | 20-12-10 | 11:55

@klokkeluider | 20-12-10 | 11:38
Nee, wintertijd

Che_cuevara | 20-12-10 | 11:55

Ah Brusselmans heeft het winterbanden stokje overgenomen van Hoxha :-S
Waarom winterbanden aanschaffen tijdens een opwarmende aarde voor die incidentele sneeuwbuitjes in de Nederlandse kwakkelwinter. Echt die 3 Siberische winters op rij zijn puur toeval. Volgende winter kun je die winterbanden alleen maar gebruiken om in rond te dobberen bij subtropische temperaturen in het zwembad.

wakkere_nederlander | 20-12-10 | 11:54

Gewoon even wat sneeuwbollen in die oliebollenpan gooien *gheheh*. Knettert een beetje maar dan heb je ook wat.
Hölzenbein | 20-12-10 | 11:19

Inderdaad, gewoon met 20 man sneeuwbollen keilen naar die kerel. Als je hebt geholpen met duwen dan zal de politie je echt niet oppakken, die zijn allang blij dat ze weer rijden.

noksiejus | 20-12-10 | 11:54

Heb een beetje anti politie sentiment ontwikkelt na afgelopen vrijdagnacht in een politiecel te hebben gezeten.. Een vriend van mij gooide een sneeuwbal naar de politie en twee agenten namen de verkeerde jongen mee die dus niks deed. Ik stapte erop af om te zeggen dat ze toch echt de verkeerde hadden maar kwam niet heel ver omdat een uitsmijter me tegenhield.. Hij zei dat ik op moest rotten waarop ik aangaf dat ik gewoon netjes op openbare weg stond en hij mij dus niks te vertellen had. 1 seconde later werd ik van achter onderuit getrapt door zijn collega waarop 3 agenten mij besprongen waarvan 1 met zijn knie op mijn keel ging zitten.. Handboeien om, afgevoerd en 4 uur gezeten voor 'onordelijkheden'. Juist.. Ik heb niemand beledigt of uitgescholden, mijn handen thuis gehouden en toch 4 uur vastgezeten.. En ik kan nog een boete krijgen ook. Geen advocaat hier op GS die me kan bijstaan??

ventieltje | 20-12-10 | 11:52

Is het AD al bij deze ongetwijfeld slecht scorende "vakman" geweest?

Terpetijnzeikert | 20-12-10 | 11:52

@fart majeur | 20-12-10 | 11:25
Oliebollenpaupers

Che_cuevara | 20-12-10 | 11:52

TisNieZoMoeilijk
"meterje" "winterbandjes", u schrijft al een aardig woordje oliebolbakker hoor!

drastic | 20-12-10 | 11:51

Gelukkig waren er nog mensen die de openbare handhavers wel een helpende hand toe staken.
Het zou wel leuk zijn als die politie net op weg was naar de woonwagen van die oliebol bakker omdat daar een inbraak of zo aan de gang was.
Maar dat zal wel teveel gehoopt zijn.

Spokoynoy Nochi | 20-12-10 | 11:51

Een 'is' te veel in mijn tegel. Excuses.

Hölzenbein | 20-12-10 | 11:50

Ik stel voor om die Ölleböllentent in de fik te zetten en dan vooral niet de brandweer te helpen er in de buurt te komen als zij vastzitten in de sneeuw.

Nlz® | 20-12-10 | 11:50

@Limburg vrij!! | 20-12-10 | 11:46
Maar daar gaat de leiding dan ook over

Che_cuevara | 20-12-10 | 11:50

PierDrie | 20-12-10 | 11:47
Ja dat denk ik ook, gezien de omstandigheden is de kans groot dat er op grote schaal te hard wordt gereden binnen de bebouwde kom. Lutser.

Superior Bastard | 20-12-10 | 11:50

PierDrie | 20-12-10 | 11:47
En ze moeten onderweg blijven naar snelheidsovertredingen! Als je kind of iemand die je lief hebt is overreden wordt door zo'n snelheidsidioot dan piep je wel anders.

Hölzenbein | 20-12-10 | 11:49

@zeg maar jansen | 20-12-10 | 11:21
Maar dan staan ze waarschijnlijk ook vast

Che_cuevara | 20-12-10 | 11:48

Net alsof de politie optijd zou komen als z'n oliebollentent zou worden leeg gejat. Als je aangifte dan wordt verwerkt word ie niet in behandeling genomen, dus wat dat betreft heeft oliebollenbakker gelijk. Agenten zullen wel onderweg zijn naar een snelheidsovertreding..

PierDrie | 20-12-10 | 11:47

rara | 20-12-10 | 11:22
Kennelijk ook bij de rijopleiding

Limburg vrij!! | 20-12-10 | 11:46

rara | 20-12-10 | 11:23
Nee ik lach daar niet om, maar die bollenboer is een faalhaas net als jij.

Hölzenbein | 20-12-10 | 11:45

-weggejorist-

sallandstrots | 20-12-10 | 11:45

@The Loner | 20-12-10 | 11:24
Met condoom iets minder denk ik

Che_cuevara | 20-12-10 | 11:45

@SuperTed | 20-12-10 | 11:16
Maar het scheelt wel bekeuringen

Che_cuevara | 20-12-10 | 11:44

Eigenlijk kosten winterbanden nauwelijks geld; je gebruikt immers je zomerbanden niet... De bandenboeren verdienen voornamelijk aan de opslag, maar daar zullen ze bij polisie wel een mannetje voor hebben.

crk | 20-12-10 | 11:44

Gisteren op spits, vandaag op GS

Che_cuevara | 20-12-10 | 11:43

@ reade romke | 20-12-10 | 11:38
Hier. Een zakdoek.
En nou stoppen met huilen.

Multiflauwekulti | 20-12-10 | 11:42

Intelligent, welbespraakt... vraag je je toch af waarom deze man gekozen heeft voor een karriere in de oliebollenbusiness en niet bv. arts of advokaat geworden is.

widtvoet ® | 20-12-10 | 11:41

reade romke | 20-12-10 | 11:38
Limburgers trouwens ook altijd -1

Limburg vrij!! | 20-12-10 | 11:41

An die ARBEIT | 20-12-10 | 11:35
Juist. Bah. De goedkoopste winterbandjes voor die schijtvito kosten nog geen 200 piek. 1 bekeurinkje maar.

Der alte Fritz | 20-12-10 | 11:40

*linkje naar het oliebollen team van het AD sturen doet*
Affakkelen svp.

kneuterzak | 20-12-10 | 11:40

Politie trouwens altijd -1

Limburg vrij!! | 20-12-10 | 11:40

Dat geschreeuw van die bollenboer zegt meer over hem dan over de politie.

turbopriest | 20-12-10 | 11:39

Dan zet je 'm toch effe in z'n achetruit, die versnelling is sterker, en dan weer naar voren

overdrijfnietzo | 20-12-10 | 11:39

Wat een mentaliteit daar in de steden (lees: Holland). Gewoon triest.

reade romke | 20-12-10 | 11:38

Tyfus..... die gast kan echt niet rijden.....

Limburg vrij!! | 20-12-10 | 11:38

komkomkomkomkomkomkommmmeertijd

klokkeluider | 20-12-10 | 11:38

@chewhakbar | 20-12-10 | 11:29
Tip: begin een zin met een hoofdletter, staat wel zo netjes.

necrosis | 20-12-10 | 11:36

@ joe meister 11.15

deze bewering is pertinent onwaar en verder liggen de hoogtes van de boetes in duitsland een stuk lager (daarentegen hebben ze daar natuurlijk wel strafpunten, heb zelf al een keer een punktenabbaukurs moeten volgen).

ben nuchter | 20-12-10 | 11:36

@Der alte Fritz | 20-12-10 | 11:33
Op straat drukken? Hè bah.

An die ARBEIT | 20-12-10 | 11:35

@necrosis 11:29
Sommige mensen moeten "moet" schrijven ipv moeten.
*taalcursus aanvragen doet*

necrosis | 20-12-10 | 11:34

Duw die schreeuwende veTkleP eens een roze micro onder de neus.

Frau Antje | 20-12-10 | 11:34

-weggejorist-

McGyvert | 20-12-10 | 11:33

Die oliebol had gelijk. Politie had géén winterbanden en er zat 2 man in de auto. Ze waren nog te beroerd om er uit te komen om zelf te drukken.

Der alte Fritz | 20-12-10 | 11:33

@Valentijn Schuinsmaa | 20-12-10 | 11:27
Oliebollenbakkerslieden vaak ook...

* Ziet een patroon *

An die ARBEIT | 20-12-10 | 11:32

Domme, domme man.

Maar dat zei ik gister ook al.

Nacho_Vidal | 20-12-10 | 11:30

Hopen dat de oliebollenman slecht scoort op 28 dec as (ad oliebollentest)

De zorgverzekeraar N | 20-12-10 | 11:29

jullie moeten niet zoveel fok!ken

chewhakbar | 20-12-10 | 11:29

Had iemand die pliessies niet kunnen vertellen dat je een handgeschakelde bak in z'n twee moeten zetten bij dergelijke weersomstandigheden?
Sommige mensen denken echt dat je koning van de weg bent met winterbandjes, 4-wheel-drive, ASR en ABS.

necrosis | 20-12-10 | 11:29

Wat een koude komkommer!

Brrrrr....

An die ARBEIT | 20-12-10 | 11:29

@ Superior Bastard | 20-12-10 | 11:24
Hou een sop.
*in schreien uitbarst*

Multiflauwekulti | 20-12-10 | 11:28

Wat een sukkel zeg die oliebollenbakkert,elkaar helpen kan toch geen kwaad?
politie doet ook maar hun werk.

ron78 | 20-12-10 | 11:28

rara | 20-12-10 | 11:24

Ja, dat kan alleen een enorme domoorT tegelen. Heb bij module BRAND van
de BHV genoeg instructiefilmpjes gezien hoe het niet moet...

eerstneukendanpraten | 20-12-10 | 11:28

Oliebollen stinken. Gister een mobiele pizzabakkert op het Domplein in Oetka, dat was pas relaxed...

Valentijn Schuinsmaa | 20-12-10 | 11:27

Ik hoop dat die Oliebollenbakkert last gaat krijgen van Obesitas

Teun van het Tuinpad | 20-12-10 | 11:27

Achterwielaandrijving.

Superior Bastard | 20-12-10 | 11:26

rara | 20-12-10 | 11:23
he nog een oliebollentokkie?

misti | 20-12-10 | 11:26

-weggejorist-

Otacs | 20-12-10 | 11:25

Die Oliebollenbakkert, wat voor taal spreekt die pauper ?

fart majeur | 20-12-10 | 11:25

Misschien kan de pliesie eens langs gaan bij die schreeuwerige oliebollenbakkert. Er zal vast wel een bon zijn uit te delen. Goed voor het quotum.

Fijnstoffer | 20-12-10 | 11:25

Sterph, frituurlul. Ze waren net onderweg om een verkracht en beroofd omaatje - de moeder van je vriend, toevalligerwijs - te woord te staan. Die gasten doen ook maar gewoon hun werk.
@ smeris: volgende keer inderdaad ff zelf duwen

Multiflauwekulti | 20-12-10 | 11:25

Ach, laat hem toch. Als je als volwassen kerel oliebollen moet verkopen is het leven niet mild voor je geweest en dan uit je je frustraties vooral via leedvermaak.

Superior Bastard | 20-12-10 | 11:24

@eerstneukendanpraten | 20-12-10 | 11:22
Het vet zal exploderen. Iedereen die in de buurt staat loopt het risico om olie van rond de 170 graden over zich heen te krijgen. Beetje asociaal, vindt je niet?

rara | 20-12-10 | 11:24

Bakje Friet | 20-12-10 | 11:19

Oliebollen doen me altijd denken aan mijn schoonmoeder waar ik altijd verplicht moet komen opdraven op 1 januari met mijn brakke lichaam. Godzijdank hebben we dit jaar de zondag om nog even weer op adem te komen...

eerstneukendanpraten | 20-12-10 | 11:24

Oliebollen bakken, wow, dan heb je echt wat bereikt in je leven..

Smokum | 20-12-10 | 11:24

@Johandebom
Prikt dat nou niet, zo'n kerstboom doen?

The Loner | 20-12-10 | 11:24

@Vloberto | 20-12-10 | 11:18

Verrek, dus toch Zaandam. Meende al dat punt te herkennen bij de Beatrixbrug. Volgens mij is het strooizout op. Oliebollenbakkert ken ik niet, kom gelukkig bijna nooit meer in Zaandam.

FrankVeer | 20-12-10 | 11:24

Mooie voorbeelden van hufterigheid en hoe alles wat maar een beetje autoriteit heeft onderwerp van minachting wordt. Sukkel in z'n kraam, kijken of ie nog zo'n grote mond heeft als hij zelf de politie nodig heeft.

badreligion | 20-12-10 | 11:23

@Hölzenbein | 20-12-10 | 11:19
Je moet lachen bij het vooruitzicht dat iemand een plens kokende olie over zich heen krijgt? Zak.

rara | 20-12-10 | 11:23

Ben vanochtend toch heel wat makkelijker van mijn oprit afgereden. Lag een half meterje sneeuw (hard bevroren prut) achter de auto van het sneeuwschuiven en de winterbandjes hadden het hele profiel gevuld met sneeuw.
Gewoon even in z'n 2, de koppeling half inhouden en flink gassen. Krijg je wat meer trekkracht "onderin" en rol je zo fijn de weg op. Als ik zie dat die wout nog niet eens wegkomt terwijl al zijn banden rondom vrij zijn dan twijfel ik toch ernstig aan zijn rijopleiding.

TisNieZoMoeilijk | 20-12-10 | 11:22

Real Opperprutser | 20-12-10 | 11:21

Woef! Dan heb je de tent in de fik denk ik!

eerstneukendanpraten | 20-12-10 | 11:22

Weer zo'n naar 020 accent -1

GSpot | 20-12-10 | 11:22

Het nare is dat te veel mensen zo negatief doen over en tegen de politieagenten op straat. Platte petten hebben nooit invloed op het beleid, zij doen slechts wat hun wordt opgedragen. Er is van alles mis bij de politie, maar voornamelijk bij het leidinggevende gedeelte.

rara | 20-12-10 | 11:22

Inderdaad, bollenboer is faalhaas. Straks halen oostblokkers z'n hele kraam een keer weg vanwege het frituurvet en dan is het huilie-huilie aan het hoofdbureau.

zeg maar jansen | 20-12-10 | 11:21

NewEnglandPatriots | 20-12-10 | 11:19

Waarom geld verspillen aan die vette deegballetjes, ligt mijnsinziends genoeg sneeuw.

En ik had ook zeker geholpen, in tegenstelling tot wat de meeste proleten denken, hebben die petten het beste met ons land voor.

opzenhollands | 20-12-10 | 11:21

Pannekoeken...

DoucheNozzle | 20-12-10 | 11:21

Leuke tip!
Sneeuwbal in heet frituurvet is altijd +1

Real Opperprutser | 20-12-10 | 11:21

Duwuuhhhh?

hanzebal | 20-12-10 | 11:20

Gewoon even wat sneeuwbollen in die oliebollenpan gooien *gheheh*. Knettert een beetje maar dan heb je ook wat.

Hölzenbein | 20-12-10 | 11:19

Wat is dat toch met die Mercedes Vito`s...

joemiejas | 20-12-10 | 11:19

oliebollen altijd -1

Bakje Friet | 20-12-10 | 11:19

Oliebollen kopen en de kraam bekogelen als was het een ballengooien tent op de kermis.

NewEnglandPatriots | 20-12-10 | 11:19

Oliebollentokkie. In winterperiode beetje in vies vet meelballen frituren als bijverdienste. Rest van de tijd teren op wietplantage op zolder en bijstand. Pliesie zonder winterbanden -1. Pliesie helpen +1.

BjdeB | 20-12-10 | 11:18

Zaandam.... Oliebollen mafkees is altijd luidruchtig, denkt ook dat ie grappig is. Volgend jaar massaal tegen zijn vergunning protesteren bij de Gemeente, kijken of ie dan nog lacht.

Vloberto | 20-12-10 | 11:18

-weggejorist-

Hooijstra | 20-12-10 | 11:18

heb er ook over na gedacht om olliebollen bakkert te worden, maar ik kon het niets eens schrijven dus toch maar niet geworden nu doe ik kerstbomen.

Johandebom | 20-12-10 | 11:17

Lompe arbeider met z'n olliebollenkraam.

Neejohh | 20-12-10 | 11:17

*kuch* Tweede versnelling *kuch*

Zeeschuimer | 20-12-10 | 11:17

Politie altijd +1

K91 | 20-12-10 | 11:16

Tja, geld te kort bij de politie = geen winterbandjes. Triest. Je zal de politie tijdens gladheid maar nodig hebben.

SuperTed | 20-12-10 | 11:16

Jammer, kan geen filmpjes afspelen op het werk.

weesgegroet | 20-12-10 | 11:16

In Duitsland had de bestuurder van deze wagen hiervoor 40 tot 80 euro boete gekregen...

JoeMeister | 20-12-10 | 11:15

Held!

Zoek_ook | 20-12-10 | 11:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken