
Clay Duke had het zwaar. Zijn vrouw was ontslagen door het lokale schoolbestuur. Tijdens een open vergadering van dat bestuur besloot hij zijn boosheid duidelijk te maken. Hij begon met het grafitispuiten van de
V for Vendetta, trok een pistool en kondigde aan dat er iemand zou sterven die avond. Dan ben je dus echt over de zeik. Het geheel eindigde met een poging van Duke om alle bestuursleden kapot te schieten, maar hij faalde jammerlijk. Uiteindelijk is Duke de enige die omkomt. Lutser.
BEELD! Voor het complete verhaal plus extra beelden is er
CNN. Facebook Clay
hier (mirror) en
hier (mirror) mensen die hem een held vinden.
Reaguursels
InloggenAn die ARBEIT | 15-12-10 | 16:12
9 mm en .38 zijn zo goed als even groot toch?
Al eens een Dessert Eagle in t handje gehad? (de .50 dan he?)
da's zowat 13 (!) mm
Kun je evt nazoeken bij wiki.......
dosis | 15-12-10 | 13:02
Hij schiet met dat eerste schot toch wel degelijk de papieren van de desk!
Lijkt me géén startpistool toch?......
@An die ARBEIT | 15-12-10 | 16:12
en.wikipedia.org/wiki/Caliber
i just used my staring goats tactics at him and he missed by a mile
V for VAIL! heu wie gaat er nu casual met zijn hand in zijn zak, pontificaal achteroverleunend vanaf zijn dikke frituurbuik , straalt inderdaad iets uit van dat het hem allemaal niet meer kan schelen, bored to death
Kijk, en daarom is het nu niet eens zo'n slecht idee om gewapende bewakers in een schoolgebouw te hebben. Wedden dat de bewaker NIET vervolgd wordt? Zoals het hoort natuurlijk. In dat idiote +31 had ie de cel ingekunt.
Kiek em goan dan!
Ook een communicatie-fail van de man achter de tafel. Ga nooit in discussie met iemand die een pistool op je richt, nooit! Bevestig hem in zijn woede, zeg dat je hem begrijpt - sterker nog dat je in zijn geval hetzelfde zou doen. Dat is geen hippie-shit maar een bewezen onderhandelingstechniek die iedereen zou moeten kennen omdat hij ook goed werkt met boze mensen, kinderen, klanten in het algemeen. Kortweg luister, luister, luister en toon begrip. Een life-saver!
Ken niet het hele verhaal, maar iedereen heefd wel eens een chef of baas wie die wel kan afschieten, maar gelukkige doet niemand dat, zelfs deze gast niet...
Wat een losert.
Een geslaagd man is heengegaan.....
We missen alleen zijn eigen eindshot.
En zie hier Nederland!
Dit is uw voorland!
www.youtube.com/watch?v=atnQYFyta7o&am...
hahah faal... vrouw probeert hem nog te stoppen, maar failt ook
Lijkt puur nep. En zo niet, dit volk is stapelgek en wij, dwazen als we zijn, nemen alles van ze over.
Schlomo De Peaumeaux | 15-12-10 | 18:35
Grupo Sportivo was dat toch?
Wat een enorme sukkel trouwens, dikke Amerikanen, nergens goed voor!
Misschien moeten ze eens gaan testen hoe die het doen in een kolencentrale..
Bang Bang I shot myself down
Bang Bang that awfull sound
Bang Bang I'm such a clown
Bang Bang I used to love my prawns...
Nieuwe carnavals hit
@FollowThisLeader | 15-12-10 | 18:22
Ach, tuurlijk, die laatste vraag hoef je niet te beantwoorden.
.... Via je je toetsenbord natuurlijk....
@FollowThisLeader | 15-12-10 | 18:22
Euhm, je geeft geen antwoord. Ik zal het nog één keer proberen:
Wat is mijn soort dan? Kennen wij elkaar? En hoe laat ik me kennen, grootmuilige betweet-Zwitsal ?
Verden je trouwens erg ruig, stoer en indrukwekkend.
Met je aparte ontbijtgewoontes... Hoe poep je?
V for Vreedom,losers!Wanneer dan alles al fout gaat je statement ook maar!
Err ik bedoelde natuurlijk RUNDER ipv ruder Excusez moi!
Na bestudering van de meerdere replieken van onze jongste deelnemer FollowThisLeader, ben ik tot de conclusie gekomen dat er ergens een probleem zit in het niet dan wel geen toegang hebben tot HD televisie.
Klopt dit FTL?
Draagt u weleens sokken gebreid van geitenhaar verpakt in een biologisch opgkweekte van ruder afkostige leren sandaal?
Met u zou ik graag eens thee willen drinken, zo'n lekker groen bakkie leut, zodat wij samen eens kunnen converseren hoe wij het koloniale gedrag van Nederland eeuwen geleden kunnen rechtzetten.
Klontje suiker en een scheutje melk erbij?
Liefs xx
@An die ARBEIT | 15-12-10 | 18:16 |
Nee makker, jij laat je nogal kennen ;-)
En nu? Nu wens ik je veel succes met verder bashen van nieuwe aanwas. Goed te weten dat jij vindt dat dat hier prima kan. Trolletjes... die vreet ik als ontbijt :-)
@FollowThisLeader | 15-12-10 | 18:14
Mijn soort? En wat is mijn soort precies, aangezien jij me blijkbaar erg goed kent?
@An die ARBEIT | 15-12-10 | 18:07 |
Als jij dat met je vriendjes zo ervaart, dan zou je eens naar jezelf kunnen kijken. Maar voor jouw soort is dat natuurlijk een groot probleem met zo'n dikke plaat voor je hoofdje :-) en TOCH vind ik je lief (k)
What een idioot zeg, ongehoord, onbegrijpelijk, WTF? nee ik kan er maar niet uit komen dat dit zo heeft kunnen plaats vinden.
Zes keer schieten en dan nog niets raak.....
Lutser, anyway's en dan; dat hij de vergelijking trok met V for Vendetta, ik moet zeggen; "Ik vond het origineel toch beter."
@Hannover | 15-12-10 | 14:23
Op het moment dat hij z'n eerste schot lost zie je toch duidelijk papieren op het bureau omhoog komen. De afstand lijkt me te groot om door eventuele druk van losse munitie te komen. Desondanks blijft het me verbazen dat hij geen treffers heeft gemaakt. Over de rest van het filmpje zie ik (behalve het schot in het been) weinig reactie in verband met de schoten (zeker op het moment dat die vent tegen het dek gaat) die gehoord worden. Daardoor komt het hele filmpje toch enigzins vreemd over.
@FollowThisLeader | 15-12-10 | 18:01
Hoeft niet, kan hier ook.
Helemaal met de aanwas van betwetende, grootmuilige Zwitsals die we hier de laatste dagen ervaren.
@An die ARBEIT | 15-12-10 | 17:57 |
Om te lezen en mijn mening te geven. Net als jij. Als je wilt bashen kan ik je Fok! aanraden...
@FollowThisLeader | 15-12-10 | 17:56
En waarom kom je hier wel? Om ons de tering in te vervelen?
Dan ben je aardig op weg,
@1%biker | 15-12-10 | 14:04 |
Ik kom hier niet om met de meelopertjes en popie-jopies vriendjes te worden :-)
2e gooien is roepen...
@mental K | 15-12-10 | 17:25
Dan nog is minstens 5 keer zoveel wel een erg groot verschil. Ook al zitten er daders tussen. Overigens maakt dat ook helemaal niks uit, een dode is een dode.
" alleen geloof ik niet dat gemakkelijke beschikbaarheid van vuurwapens an sich meer gewonden of doden veroorzaakt"
Het lijkt me niet meer dan logisch dat er meer wordt geschoten als er meer wapens op straat zijn. En dus dat er meer doden en gewonden vallen. Iemand die geen wapen heeft kan niet schieten, hoe graag hij ook zou willen :)
En met kogels gooien en " piew piew " gooien.... Dat schiet ook niet op.
* gniffelt om eigen woordgrapje *
An die ARBEIT | 15-12-10 | 15:53 klopt klopt, dat (dat we meer gewonden en doden hebben door kogels in NL dan in de VS) zeg ik ook niet, alleen geloof ik niet dat gemakkelijke beschikbaarheid van vuurwapens an sich meer gewonden of doden veroorzaakt. Bij ons wordt er veel gestoken, en op andere manieren geweld aangedaan.
Daarbij komt dat in de VS tussen al die doden door kogels waarschijnlijk een hele boel DADERS zullen zitten die krijgen wat ze verdienen. Vergelijk dat ook eens met NL.
@ Veenkolonie | 15-12-10 | 15:42
Ik snap je niet, ik beargumenteer net dat je hier ook al pistolen kan kopen, en dat de slachtoffers nu alleen geen guns hebben. Als je iemand wil ombrengen heb je echt geen gun nodig hoor.
Lucky Luke schiet sneller dan zijn eigen schaduw!
He, wat slordig nou! ;-)
@Veenkolonie | 15-12-10 | 16:28
Nee, niet zo. Voor de handel.
Ik heb het slechts 2 keer mee mogen maken dat er zo'n ding op me gericht werd, en beide malen heb ik vreemd genoeg niet op het kaliber of merk gelet ;)
onder andere omstandigheden...
An die ARBEIT | 15-12-10 | 16:23
Kennelijk heeft u die omstandigheden overleefd. Was de schutter net zo 'handig' als deze kluns in Amerika?
@Veenkolonie | 15-12-10 | 16:17
Op de schietclub vroeger wel ja, meestal een 6.5MM handpistool of een kleine carabijn. Later ben ik ze ook nog weleens tegen gekomen, onder andere omstandigheden...
Zucht, vroegah. ;)
Excuses b.t.w, .38 en 9MM zitten beiden op ongeveer dezelfde maat.
Niet dat ik zo ontzettend veel van die dingen in m'n handen heb gehad, maar toch wel meer dan de gemiddelde Nederlander, me dunkt ;)
An die ARBEIT | 15-12-10 | 16:12
En? Had u ze legaal in handen?
You're nobody until.. www.youtube.com/watch?v=l4w6q0cxdpU
@ojédiaré | 15-12-10 | 16:05
Als ik zo rond snuffel kom ik overal ( bij de Amerikaanse cijfers ) de 9mm en .38 tegen als grootste boosdoenders. De .38 is toch echt de middenmoot, en de 9 mm valt daarboven.
In 0031 ben ik nog nooit iets groter dan een 9mm tegengekomen. Niet dat ik zo ontzettend veel van die dingen in m'n handen heb gehad, maar toch wel meer dan de gemiddelde Nederlander, me dunkt ;)
@Mea Culpa Gump | 15-12-10 | 15:19 |
I agree with you saying that...
@An die ARBEIT | 15-12-10 | 15:53 |
Heeft te maken met een vorm van dienstplicht voor je Vader- en Moederland. Burgers die een dienstwapen thuis hebben voor het geval dat... en af en toe gezamenlijk een oefening houden, zoiets.
P.s Kleine kalibers en verborgen concealed handwapens zijn de grootste killers. Nog steeds is de "saturdaynight special" de nr 1.
V for Vendetta wordt hier een slechte naam gegeven, jammer want het is een topfilm met een interessant verhaal. Ik vind het overigens maar een beetje vreemd hoor, waarom die V op de muur? Waarom zó boos als je vrouw ontslagen wordt? Waarom bedreigen met een pistool? Waarom falen? Waarom dood door de politie en niet gewoon uitgeschakeld? iets klopt hier niet
@ojédiaré | 15-12-10 | 15:38
You tell me, ik kom daar nooit...
@mental K | 15-12-10 | 15:31
Nou, kijk hier even naar:
In 1999, there were 28,874 gun-related deaths in the United States - over 80 deaths every day. Dat was 1999, de situatie daar in vrijwel onveranderd. Als we er van uitgaan dat Amerika toen ongeveer 220 miljoen inwoners telde, gaan we het even vergelijken met de situatie NU in 0031.
Uitgaand van jouw cijfers, hebben we dus ongeveer 1 schietpartij per dag. Simpel rekenen leidt ons tot de conclusie dat wanneer de verhoudingen gelijk zouden zijn qua inwoners, Amerika uit zou komen op ongeveer 5 DODEN door schietpartijen per dag.
Dus waar wij elke dag één schietpartij hebben, niet perse met gewonden of dodelijke afloop, zitten zij op 5 doden door vuurwapens per dag. Dat is toch wel een verschil, of niet?
Het was anders bijna een vrouw met bullits...
The Duke Rulez
The Duke Ruled
Die vrouw met handtas heeft lef ;-) Een vrouw met ballen ;-)
Darwin award?
Ik geloof dat dat alleen maar zal resulteren in een eerlijker wereld.
mental K | 15-12-10 | 15:31
O wat is de wereld eerlijk als je vrouw of je kind wordt doodgeschoten door zo'n klootzak die makkelijk aan een wapen kon komen in het kader van het recht op zelfverdediging!
@Mea Culpa Gump | 15-12-10 | 15:23
Volgens Wiki gaat het in de US vooral om middelgrote wapens. Waar haal je die info vandaan? Ik vind het namelijk raar, aangezien je met een klein kabiler moeite moet doen iemand te doden. Niet erg handig voor een zelfmoord wanneer je 3 kogels nodig hebt....
Verder, dat is ook het grappige en wat de meesten ook niet snappen: Het enige wat dat ding bereikt, is dat je zelf meer risico loopt. Vandaar dat ik nooit met zo'n ding op zak heb gelopen. Het grootste risico is sowieso dat je 'em ook daadwerkelijk zou kunnen gebruiken.
@An die ARBEIT | 15-12-10 | 14:58 |
In Zwitserland heeft het thuis-wapenbezit nog een andere functie, toch? Noorwegen kent ook een vergelijkbaar systeem.
@ Veenkolonie | 15-12-10 | 15:27 zekers weten. Ik hoop alleen dat hij niet de familie van de dader over zich heen krijgt. Ik zou willen dat we ons daar eens druk om maakten ipv wijzen naar de VS...
@Veenkolonie | 15-12-10 | 15:15 |
Dat vinden ze zelf niet, helaas. Maar de contrasten worden steeds duidelijker. Jan modaal heeft netto uiteindelijk net zoveel te besteden als de lagen onder hem. Als reactie zie je dat de laag die "ruim" boven modaal zit alleen maar meer wil innen en voortdurend loopt te klagen. Zij zijn de laatste restjes van wat eens de middenklasse was.
@ Mea Culpa Gump | 15-12-10 | 15:23 in de UK zijn ze nu juist meer en meer speciale, tot de tanden gewapende politie teams aan het inzetten, naast de vertrouwde Bobbies. Ook gaan er stemmen op om de bobbies wel uit te rusten met wapens. Dat duurt niet lang meer.
@ An die ARBEIT | 15-12-10 | 15:19 we hadden het over (gemakkelijk) wapenbezit mijns inziens. Mijn stelling is dat er in een land als NL wel heel veel wordt geschoten voor een land waar wapens 'niet gemakkelijk' verkrijgbaar zijn zoals in de VS. Als je dan ook nog eens meekijkt in de statistieken van steekpartijen, doodslaan, doodrijden (IKEA) en die slachtoffers bij elkaar optelt, dan denk ik dat je behoorlijk hetzelfde uit gaan komen als in de VS 'met al die gemakkelijk verkrijgbare vuurwapens'. Ik ben voor het recht op zelfverdediging, en voor de stappen die het kabinet voor de slachtoffers neemt op dit moment. Ik geloof niet in een toenemende geweldsspiraal als de gewone man meer zelfverdedigingsrechten krijgt dan nu, al of niet icm gemakkelijker vuurwapenbezit. Ik geloof dat dat alleen maar zal resulteren in een eerlijker wereld. De politie doet het toch niet meer.
weer een voorbeeldje... een supermarktovervallertje met een pistool schiet 2 keer...
www.telegraaf.nl...
en wij maar wijzen naar en zeiken over de VS..
mental K | 15-12-10 | 15:15
Dick Pak is een held en verdient een standbeeld!
Dat al die klootzakjes hun nek mogen breken!
@An die ARBEIT | 15-12-10 | 15:19
Maar met kleine kalibers worden ook de meeste (zelf) moorden gepleegd in Amerika. Wat is nou de pré van zo'n ding op zak hebben? Kijk naar de Bobbies in Engeland. Die willen niet eens een pistool op zak, omdat juist het schrik-effect slachtoffers veroorzaakt.
@mental K | 15-12-10 | 15:08
Goed, maar wat is dan definitie van " een schietpartij " ? Dat vind ik wel een belangrijk punt.
En daarbij ging het over " dat het zo makkelijk was aan een wapen te komen ". En dat is niet zo. En houd dit even in je achterhoofd:
Het is maar een zeer selecte groep die ook daadwerkelijk ooit de trekker over haalt. De meesten hebben zo'n ding alleen voor de status die er aan hangt. Daarom worden er ook voornamelijk kleine kalibers verkocht; het is zelden de bedoeling daadwerkelijk iemand dood te maken. Meestal gaat het om het schrikeffect. Dus ik neem aan dat veel van de 380 " schietpartijen " met dezelfde wapens zijn begaan. Zeker weet ik dit echter niet ;)
Yeah! Laat elke Amerikaan gewoon het recht hebben op een vuurwapen. Geweldig idee.
@An die ARBEIT en weer een voorbeeldje... een supermarktovervallertje met een pistool schiet 2 keer...
www.telegraaf.nl/binnenland/8498152/__...
en wij maar wijzen naar en zeiken over de VS..
"En zoals we weten wordt wereldwijd de middenklasse opgeheven en het probleem alleen maar groter en scherper."
ojédiaré | 15-12-10 | 14:08
En daarin schuilt dus een groot gevaar! Beetje dom van de elite dat ze de middenklasse-buffer op willen heffen. Daarmee snijden ze zich uiteindelijk in hun eigen vlees...
@Hannover | 15-12-10 | 15:09
Daar zit zeker wat in. Hij blijft wel een gentleman.
@Bluebook | 15-12-10 | 14:59
Als hij inderdaad met echte patronen heeft geschoten, dan was hij inderdaad wel heel schlecht in het schieten, of hij wilde niet treffen, want op point-blank afstand er naast schieten is ook een kunst ;-) Vond het trouwens al raar hoe hij met "Ginger" omging, iemand die echt mensen wil doden, had anders reageert volgens mij. Raar verhaal allemaal.
@An die ARBEIT | 15-12-10 | 14:58 't is maar hoe je het ziet, meer dan 1 schietpartij per dag in een land als NL, als je dat vindt meevallen..
@Hannover | 15-12-10 | 14:56 't zijn pertinent geen losse flodders, maar goed geloof wat je wilt.
@Creaguurder | 15-12-10 | 15:05
CNN die meewerkt aan een viral... Lijkt me sterk, maar we zullen zien.
Dat lees je morgen pas op de interwebs.
@Creaguurder | 15-12-10 | 14:59
Hoe is dit een viral en waarvoor?
Leuke Viral, iedereen trapt erin.
@Hannover | 15-12-10 | 14:56
Kan ook zijn dat hij verwacht dood te gaan en als blijkt dat hij nog leeft de conclusie trekt dat het losse flodders waren, vergetend dat de schutter ook een slechte mikker kan zijn.
Sliptong | 15-12-10 | 13:17
Klopt, ik heb een keer met een glock geschoten en was toch wel verbaasd over de terugslag ervan. Met een zwaarder kaliber is één-hands-schieten zeker een gegarandeerde garantie op een faal en een kogel in je flikker.
@mental K | 15-12-10 | 14:46
Euhm, ja inderdaad. Met moeilijk te verkrijgen wapens. Het gaat om minder dan 350 schietpartijen in een land met 16 miljoen inwoners. Dat valt dus nog wel degelijk mee.
En ik weet niet waar jij je info verder vandaan haalt, maar op straat blijkt dat een schoon wapen je nog minstens 500 euro kost tegenwoordig. En dan hebben we het inderdaad over een waardeloos stuk oostblok meuk met een klein kaliber. Daarbij zou ik persoonlijk zo maar één plek weten waar ze makkelijk te verkrijgen zijn, en dat is nog over de grens ook nog. Compleet niet te vergelijken met Amerika, waar je voor 100 dollar op de straathoek al een ijzer te pakken hebt. Voor een straatschoffie in 0031, is het echt niet makkelijk zo'n ding te bemachtigen. Trust me, ik weet zelluf ;)
Ennuh: "Zwitserse vriend van me heeft een volledig automatisch half keramisch machineding in de kast staan, wat denk je daar van dan?"
Ik denk dat dat leuk voor 'em is...
@mental K:
Ik zie geen gat, alleen maar een donkere vlek, wat bij zo'n kleine afstand ook met caps gebeurd. En ik zeg alleen maar wat er op de video aan het eind word gezegt, en ik denk dat die meneer wel weet of het nou echte kogels waren of knalpatronen, immers werd er op HEM geschoten ;-P
Geen probleem om een wapen te kopen, je gaat leklker naar de WallMart, nog lekker voordelig ook: youtu.be/ibtt6wTIaHk
@Hannover | 15-12-10 | 14:39 dat gat in de grond door het tweede schot komt echt niet van losse flodders. Je ziet het toch, waarom dan van die rare dingen zeggen?
@Hannover | 15-12-10 | 14:39
Wel laat het schot in de grond en zwarte plek achter (1m afstand). Maar ik heb geen verstand van caps,kogels,flodders ed.
@ An die ARBEIT | 15-12-10 | 14:28 hoe komt dit dan:
www.misdaadkaart.nl/Alles/Schietpartij...
allemaal 'moeilijk verkregen' vuurwapens zeker?
Ik zweer het je, de wapens die je hier kunt krijgen, zijn geen mooie nieuwe high tech half keramiek half plastieke vuurwapens, eerder levensgevaarlijke oostblok meuk, maar je hebt ze echt zo.
Verschil met de VS is dat de slachtoffers ze ook hebben, en dus is dát eerlijker volgens mij. Recht op zelfverdediging enzo. Trouwens in Zwitserland, Duitsland en België hebben ze ook gemakkelijke wapenverstrekking. Zwitserse vriend van me heeft een volledig automatisch half keramisch machineding in de kast staan, wat denk je daar van dan?
@Hannover | 15-12-10 | 14:39
Excuus. Had de Liveleak nog niet gezien.
Een land waar je je beklag doet met een wapen.
Een land waar een lokaal bestuur bewaakt wordt.
Een land waar een lokaal bestuur door gewapende bewakers bewaakt wordt.
Bizar
@Bluebook:
Luister op het eind van de liveleaks-video:
"He had caps mike, it's exactly what he wanted"
"Caps" zijn dus gewoon knalpatronen
nenny | 15-12-10 | 14:31
Professioneler? Dat was een ware heldendaad. Jezelf opofferen om anderen vrij te krijgen. De optie om alleen met een wraaklustige gek met pistool achter te blijven, had ik niet zo snel gekozen. Maar ik ben ook geen held, denk ik.
.
Die vrouw die hem met een handtas aanviel, spoort niet. Zeker te veel soaps gekeken. Ze mag blij zijn dat ze nog leeft.
dat zouden meer mensen moeten doen.
alleen bij ander soort gevallen.
Sliptong | 15-12-10 | 13:31
Dank voor de heads up. Weer eentje om te negeren dus.
"Hij wilde dus gewoon gekilled worden en heeft zich NIET zelf doodgeschoten!"
.
Das ook exact wat 1 van de leden van het board vertelde.
Op CNN is het stuk ervoor goed te zien van een andere camera hoek. En ook nog een vrouwtje die hem met een tas komt slaan. (dan heb je wel lef!)
.
De mijnheer echt voor hem ging zielig lopen zeveren dat hij z;n vrouw een baan kon geven en dat ze er uit konden komen. --> bah.
Een mijnheer buiten beeld, volgens mij direct naast de gozer die de pistool recht op zich kreeg wat een stuk professioneler. Hij vertelde dat HIJ zaken had ondertekend en dat HIJ verantwoordelijk was en de rest van de aanwezigen niet en dat hij ze daarom kon laten gaan en dat hij ookdacht dat de dader uitwas op een suicide by cop en dat dat niet nodig was.
.
Een veel betere reactie dan die gozer recht voor hem. ... maar die stond wellicht ook onder iets meer druk @ point blank.
De 2e makkelijk is: bemachtigen.
@Hannover | 15-12-10 | 14:23
Bron?? Wat een hoop gelul, gebracht als feiten. Brengert der ruis!
@mental K | 15-12-10 | 13:54
Onzin, zo makkelijk is het helemaal niet om hier een functionerend wapen te makkelijk. Sowieso liggen de prijzen hier op de zwarte markt relatief hoog, helemaal vergeleken bij de States.
@ojédiaré | 15-12-10 | 14:15 |
* ignoring *
@FollowThisLeader | 15-12-10 | 13:59
Verkapt dreigen? Huh waar?
En is dat een probleem? Wordt u liever direct bedreigd? Dan kunt u beter naar Sudan of een ander woestijnland gaan. Dan zijn wij u in ieder geval alvast kwijt.
Hij had dus gewoon losse flodders in z'n pistool, zoooo slecht schiet echt niemand!
Hij wilde dus gewoon gekilled worden en heeft zich NIET zelf doodgeschoten!
Hulde voor Ginger trouwens ;-)
Wat een zielepoot.
.
Z'n facebook gelezen?
Een arme man die nogal enorme frustraties heeft met dat andere deel van de bevolking: de rijken.
.
bottom line van zijn zielige relaas:
.
HET IS EEN COMPLOT!
.
Genoeg arme stakkers die rijk zijn geworden hoor.
Maar JIJ BENT DAAR NIET EEN VAN. stakker.
get a life. (oh, wacht....)
it's a sick world
Duidelijk zo'n conspirist, 9/11 truther, Assange aanhanger.
@atm0s | 15-12-10 | 13:41
Vanwege 't door u ontworpen fantastische search tool ben ik het nog de gehele maand met alles wat u zegt volkomen eens. En neem het ook nog even voor u op in de panelen;
FollowThisLeacher; hou 1 sop.
@Bakito | 15-12-10 | 13:07
Beetje mee eens. Maar Amerika vertegenwoordigt ook nog steeds de vrije wereld. Nog wel tenminste. De man lijkt tot het uiterste gedreven en nam een domme en laffe beslissing die gelukkig allen hem het leven kostte. Hij had wel een punt; Amerika is alleen maar leuk als je veel geld maakt of krijgt. Ik kan me voorstellen dat de kanslozen niet veel met de elite op hebben. En zoals we weten wordt wereldwijd de middenklasse opgeheven en het probleem alleen maar groter en scherper.
@Biff Eagleburger | 15-12-10 | 13:55
Ok, volgende keer :)
FollowThisLeader | 15-12-10 | 13:59
Ook heb ik kaas gegeten van de waarzeggerij.
En ik voorspel u dat u hier niet lang aanwezig bent,danwel helemaal alleen.
@Sliptong | 15-12-10 | 13:51 |
Ook nog verkapt dreigen... slapjanusje. Jouw soort is nergens nodig. Succes met je eigen toekomst xx
Je kunt moeilijk tegen de vent zeggen "get a life" nu hij het zijne al kwijt is.
@atm0s | 15-12-10 | 13:45
Een [GORE] tagje had niet misstaan zeg maar.
pief paf poef.... ´t ging allemaal een beetje stroef, droef, oef, boef,.... ´blijft lastig dat rijmen´.
@OokZoiets | 15-12-10 | 13:11 zie boven.
@Bakito | 15-12-10 | 13:07 tuurlijk joh, in NL zijn geen wapens te vinden op school. wakker worden!!! Je buurjongetje komt gemakkelijker aan een pipa illegaal dan jij legaal.. Ennuhh zeker nog nooit in de VS geweest he? Dacht ik wel.
Ook nog ff in de grond schieten tussendoor. Losert.
OT
Rolph Pagano overleden volgens Jan de Hoop op Twitter. Was dat niet die oud-presentator die zich in liet huren voor belachelijk veel geld bij een non-profit organisatie?
/OT
Het is net Walter van The Big Lebowski op die bowlingbaan...
@FollowThisLeader | 15-12-10 | 13:33
Uw mond is groot voor een zwitsal. En dan ook nog Bokito slaafs volgen... Uw toekomst is niet rooskleurig hier.
Hallo aapje, wil jij een pistool?
Waarom, omdat dat andere aapjes er ook één hebben, en zo kun jij je verdedigen tegen andere aapjes.
Hallo aapje, wil jij een pistool?
Waarom, omdat dat andere aapjes er ook één hebben, en zo kun jij je verdedigen tegen andere aapjes.
Hallo aapje...
Pff, ik zat wel even met open mond te staren naar die vrouw die hem van achteren slaat met een tas. Ik had weinig behoefte een executie te zien.
@atm0s | 15-12-10 | 13:45
Het doet mij dan wel weer denken aan:
www.youtube.com/watch?v=LgBA1jA2-mo
Hey een volgevreten bound dog saint.
Haha, als dit de tegenwoordige helden van de revolutie zijn, zoals op facebook wordt beweerd, zal Che wel omkeren in zijn graf...
Wat had 'V for Vendetta' hiermee te maken?
Respect voor de "directeur" of wie het dan ook is voor het zo extreem kalm blijven.
[x] geschikt
[ ] ongeschikt
@Parsons | 15-12-10 | 13:42 |
Mee eens hoor. je schrikt je rot soms.
Hij had dus gelijk.
Hoezo 'suicide-by-cop' als meneer zichzelf (in tweede instantie) neerschiet? Ik blijf me er trouwens over verbazen hoe rustig het schoolbestuur blijft terwijl er iemand met een wapen voor ze staat. In dit geval was rustig blijven denk ik -veruit- de beste oplossing, als er paniek was uitgebroken zou de schutter hoogstwaarschijnlijk om zich heen geschoten hebben.
@atm0s | 15-12-10 | 13:41
Van mij hoeft het niet.
@Teun van het Tuinpad | 15-12-10 | 13:15 |
Dank :)
Linkse gekken die een harde clitoris krijgen van zo'n kinderachtige fantasiefilm als "V for Vendetta" (de ultieme anarchistische, sadomasochistische natte droom, een ultra fascistische wereld die in de echte wereld nooit voor kan komen, maar waar elke 'anti' *KUCH!* fascist 'bang' voor is (en eigenlijk een beetje op hoopt, verknipte psycho's)) verdienen ook de kogel.
-
Whahaha, i'm watching you, yes you you lefty, through my DOOMSDAY DEVICE! "F for fascism!!!!"...
@FollowThisLeader | 15-12-10 | 13:14 |
Het is dat er overal CNN staat, als ik dit op Liveleak had aangetroffen was ik vast niet de enige die Fake had geroepen.. maar ok, zo kan het dus ook. :)
o.. en er is genoeg 'realiteit' op de kleurrijke hdtv te krijgen hoor:
www.liveleak.com/view?i=fe1_1291736348...
en bv
www.liveleak.com/view?i=1de_1288600984...
tejow | 15-12-10 | 13:34
Ja leuk. Voor hetzelfde geld was die pipo achter die tafel door zijn hoofd geschoten. Nog steeds +1?
Teun van het Tuinpad | 15-12-10 | 13:34
Hrmpf.
*eitje bakken gaat
FollowThisLeader | 15-12-10 | 13:33
U haalt een boel door elkaar.
U Groot Lijder.
U2, dat klopt.
wat een kneus
Malle dikkies uit Amerika met een gun +1
Wat een faler, dat tweede schot is ook per ongeluk volgens mij. Dikke suicide by cop (schoolboard security), dikmans blijft gewoon staan als buiten beeld het vuur op hem geopend wordt.
dosis | 15-12-10 | 13:32
Ja.
Meneer wordt in de benen geschoten! Maar hij had beter eens kunnen gaan leren schieten. Doet wel een beetje stoer Dirty Harry na met zijn hand in de zak maar schiet verdomme mis, in de grond en nog twee keer mis. Loser van de week!
Zit u nu atm0s de les te leren ?
Bok even op, alstoeblieft
Teun van het Tuinpad | 15-12-10 | 13:15
Jouw volgen? Tis hier geen twitter.
Sliptong | 15-12-10 | 13:17
Bok zelf ff lekker een eind op. 't Is gewoon een domme opmerking "waarom ziet het er zo nep uit?". Die gozert is de connectie met de realiteit verloren, en ik vermoed degenen die het voor hem opnemen ook. Of het zijn schijnheilige vriendjes van elkaar die ff lekker willen bashen. Waarvan ik hoop dat het je op een ban komt te staan met z'n drieen. Ik probeer het nog enigzins netjes toe te lichten voor het geval dat het een 13+ VMBO schoolknulletje is ofzo, wat me erg onwaarschijnlijk lijkt. Maar goed.
Precies.
Bakito | 15-12-10 | 13:16
Bakito, dank u.
robjuh3 | 15-12-10 | 13:32
Had ik nu maar een echte vent gehuwd.
Wat een achterlijke klootviool
Teun van het Tuinpad | 15-12-10 | 13:30
At first I was like :(
but then I lolled.
'
Helpt me geen zak, trouwens. Dat weet je, he?
Dat vrouwke, wat was zij denkende?!
Voer voor psychologen: www.facebook.com/profile.php?id=100001...
@Fred667 | 15-12-10 | 13:20
Hij is extreem links en gooit graag olie op het vuur. Hij heeft ook een poster van Job Cohen boven de schoorsteenmantel hangen.
Haha, lol @ vrouwtje met handtas.
duke nuke'd himself?
dosis | 15-12-10 | 13:25
Check de oude topic's even.
Ghe.
Sliptong | 15-12-10 | 13:19
Ik kijk mijn baas aan -pakt spiegel- en mompel:
"het is niet anders"
;)
dosis | 15-12-10 | 13:20
Klopt.
Dat een slachtoffer daarbij helpt, is helemaal niet im frage.
waarom was die vrouw ontslagen?
weet iemand dat?
Die personen links in beeld hebben niet echt een reactievermogen om over naar huis te schrijven
@Bakito | 15-12-10 | 13:13 |
Ja ik denk dat het zo nep lijkt omdat het net is alsof hij uit zichzelf gaat liggen, maar goed..
Ha! Hij noem(t)(de) zichzelf Humanist. Wat hij op dat filmpje deed vind ik toch niet erg heel humanistisch. Hoewel het humanisme ernstige dogmatische trekken begint te vertonen, of nouja, ze hebben altijd wel dogmatische trekken gehad, is dit wel heel onhumanistisch.
Wat een onverantwoordelijke actie van vrouwtje met handtas... Bringing an handbag to a gunfight.
Teun van het Tuinpad | 15-12-10 | 13:20
Huh? Die link mis ik even. Ik dacht De Dirk alleen professioneel hoereerde (verzekeringen, hypotheken en voetballerts). Maar er waren dus ook pijp- en neukwijven? Voor een fucking tientje???
-Wil- | 15-12-10 | 13:18
Man, je moest eens weten;)
Ik heb het verhaal alleen gisteren gevolgd, via der Amerikanischer internetrundfunk. Als ik het verkeerd heb begrepen, dan ben jij er toch om mij daarop te wijzen, neh?
Wow dat vrouwke dat met der handtasje nog ff de held wil gaan uithangen... die mag ECHT blij zijn dat ze nog leeft.
Op die scholen daar valt tenminste nog es wat te beleven ;)
BTW de enige held hier is GINGER!
dosis | 15-12-10 | 13:16
Ik denk dat die gedwongen amateur h**ren van Dirk Scheringa ( pijpen voor 10,00 want ik ben mijn baan kwijt ) iets gedaan hebben.
Maar goed, dat weet ik niet zeker.
Teun van het Tuinpad | 15-12-10 | 13:15
Bakito | 15-12-10 | 13:16
Haha. Jullie doen er echt alles aan om de winterdepressie NIET te ontlopen, geleuf ik...
Bakito | 15-12-10 | 13:13
En jij noemt dit een gewone burger?
Het verbaasd me dat er altijd randfiguren te vinden zijn die sympathie hebben voor dit soort idioten, maar jij bent er dus een van.
Mensen die hem een held vinden? Wat een ongelofelijke lul.
@Teun van het Tuinpad | 15-12-10 | 13:18
Alles meer dan wel! Well done zeg maar. We mogen niet klagen in tijden van recessie. Reaguren in de baas z'n tijd is beter dan reaguren in eigen tijd. Zo luidt een vrij recent gezegde. ;)
Bakito | 15-12-10 | 13:13
Ik denk dat deze gewone burger iets teveel films heeft gekeken.
@dosis, lul niet zo dom, het was een schoolbewaker die hem neerschoot waarna hij zelfmoord pleegde.
Moeilijk he, begrijpend lezen...
Behoorlijke (heldhaftige) faal ook van dat vrouwtje die met haar tas begint te meppen.
En de beveiliging moet ook wapens dragen. Wat een "school".
Sliptong | 15-12-10 | 13:16
( buigt en arm zwaait )
Long time, no see Slip !
Alles wel, neem ik aan ?
@Rainbowwarrior | 15-12-10 | 13:17
Zit toch altijd meer kracht in dan gedacht.
Hoog pief paf poef gehalte.
@dosis | 15-12-10 | 13:10 |
Ja dat is ook zo natuurlijk, genoeg mafkezen daar zo.
www.liveleak.com/view?i=d17_1253057633...
@Sliptong | 15-12-10 | 13:17
Jou.
Als je niet kan schieten moet je geen pistool mee nemen.
wat een kneus. Ook nog fijn per ongeluk in de grond schieten.
en daarna iedereen missen behalve zich zelf. Heeft hij toch nog iets goed gedaan.
Jezus wat een faal...
+1 voor proberen te schieten met hand in zijn zak
@FollowThisLeader | 15-12-10 | 13:14
Jouw volgen? Tis hier geen twitter.
Teun van het Tuinpad | 15-12-10 | 13:13
Bah. Neptieten behoren tot de verwerpelijkste protheses. Vooral als je ze aanschaft om van C naar DD te komen.
Desondanks blijft het allemaal een triest verhaal. Er zit vast een compleet complot achter.
FollowThisLeader | 15-12-10 | 13:14
Precies.
@Teun van het Tuinpad | 15-12-10 | 13:15
Teun! [diepe buiging maak] Tijd niet gesproken ouwe stenenboer.
Ik ben het er niet mee eens en trek mijn pistool. -1.
FollowThisLeader | 15-12-10 | 13:14
Zit u nu atm0s de les te leren ?
Bok even op, alstoeblieft
Beetje postal 2 maar dan anders
Onvoorstelbaar, die vrouw die deze man (met blaffer dus) met een handtas slaat.
Counter-Terrorists Win
Bluebook | 15-12-10 | 13:11
Desperate times call for desperate measures. And desperate people, of course...
Hoe slechter het gaat (kloof arm/rijk; twee oorlogen; kredietzwendel; opblazen van Constitution) hoe wanhopiger mensen worden. Er zijn steeds meer 'incidenten' tegen het systeem, en het wordt voorlopig alleen erger.
Goed dat ie dood is...
Waarom ziet het er zo nep uit?
atm0s | 15-12-10 | 13:08`
Nou, atm0s... omdat realiteit geen fantasie filmpje is. Iets wat de mensen een beetje vergeten lijken te zijn door hun kleurrijke hdtv en gemanipuleerde beelden.
Moeilijk te bevatten? Realiteit.... not so nice.
atm0s | 15-12-10 | 13:08
Omdat het gewone mensen betreft. In uw beeldvorming vinden dit soort incidenten waarschijnlijk plaats tussen ijskoude criminelen en integere, stoere politiemensen.
Het eerste wat er meestal gebeurt na zo'n voorval, is de dader slechter maken dan hij in werkelijkheid is. Dat gewone burgers tot zoiets in staat zijn, is te shockerend voor het publiek.
Daar leg je dan, Clint Nietswood ..
dosis | 15-12-10 | 13:12
En dan hebben we het niet eens over de tieten.
Auw, auw ja...
Teun van het Tuinpad | 15-12-10 | 13:11
Allemaal grote neptanden;)
Wordt door velen als held gezien.
Dat krijg je er van als je op elke hoek van de straat een gunshop neerplempt, waarin zulke idioten hun pistooltje vandaan halen.
dosis | 15-12-10 | 13:10
Als ze lachen, zie je het al.
En? Is het nu opgelost? Nee he, dikke dooie lul!
Zijn vrouw zal idd ook wel blij zijn dat ze van die lutser af is
atm0s | 15-12-10 | 13:08
This is the States man. Everything is bigger. And fake.
Ook gewoon rustig blijven zitten als hij het vuurwapen wel zichtbaar in z'n hand heeft, maar nog niet op je heeft gemikt!
Die vrouw van hem zal zich nou kut voelen... Ontslagen, iedereen weet dat je getrouwd was met iemand die zoiets deed en ook nog je man dood. -1 voor deze knakker die dat op zijn geweten had.
Nee, die komt er niet.
Zei z'n moeder al.
Ze noemen het ook wel suicide-by-cop.
Wij Nederlanders springen 'gewoon' voor een trein. Zijn wel meer mensen de dupe van, maar het is in ieder geval niet gewelddadig.
*proest*
Hoe hilarisch kun je sterven... wat een giller ! +1 voor filmpje
Je laatste actie op deze aarde, en dan compleet falen.
Wat zal z'n vrouw trots zijn. :)
Waarom ziet het er zo nep uit?
www.youtube.com/watch?v=O4o8TeqKhgY
Don't push me
Cause I'm close to the edge
I'm trying not to loose my head
Its' like a jungle sometimes
It makes me wonder how I keep from going under
Suicide by cop.
Een laffe lutser is het.
Vuurwapens op een school nota bene. Dat land is doodziek, wellicht nog erger dan Iran. Europa zou er goed aan doen de banden met deze boevenbende te verbreken.
tsjaa, soms heb je faalhazen!
Natalie Portman altijd +1
Hebben Bo en Luke al een reactie gegeven?
Hij had toch een startpistool? Hij kon niet eens iemand doodschieten, maar een SWAT-team hem wel...
Net zo'n fail als de wannabe-hackerTs van Anonymous users in Nederland, die het IP-meestuurden. Waar gaat het heen met de daadkrachtige mensen? Succesvol iets doen lukt niet meer? Al is dat in dit geval maar beter ook. En dat om een baantje. Zucht. Wees blij dat ze een baan had. Iets met Afrika en honger.
Hands up, of ik haal m'n leuter uit m'n broek
REAGEER OOK