Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Internationale Pornobaron James Sharpe praat PEOP

liklik.jpg Even nog over dat 19-pagina's tellende jankschrift van James Sharpe. We hebben het boekwerk doorgelezen en kwamen enkele verdraaiingen van feiten tegen. Feiten die simpel te verifiëren zijn. Gaan we: op pagina vijf schrijft mijnheer Sharpe dat hij ruim tien jaar geleden als "business development director" voor Translease heeft gewerkt. "Ver voordat dit bedrijf überhaupt pornosites exploiteerde" aldus Sharpe. De vraag is dus of Translease ook al pornosites exploiteerde toen Sharpe er (tussen 1996-2001) werkzaam was. Even checken: domeinnamen van Translease zoals gangbang4all.net, sluts4you.net, sex121.net en lickpussy.net zijn reeds in het jaar 2000 geregistreerd. Toen Sharpe dus nog gewoon op de loonlijst stond. Subtiel verschil nietwaar? Bovendien toont de CV van Sharpe aan dat hij van 2003 tot 2005 wederom voor Translease werkte: Project manager Translease International (Hungary, Europe) (2003-2005), Veel recenter dus dan het ex-Kamerlid met het glazen kinnetje doet voorkomen. Wat nou onjuiste, beledigende en belastende kwalificaties? Translease is een bedrijf dat porno-websites, porno-smsdiensten en sexlijnen exploiteert. Prima. Als je daar tweemaal voor gewerkt hebt, mogen websites je best 'Internationale Pornobaron' noemen. Met een knipoog uiteraard. Zonder direct zwaar op je pik getrapt te voelen. Kortom: we gaan toch ter zitting bij de Raad voor de Journalistiek. Tot volgende week vrijdag mijnheer de Internationale Pornobaron. We komen met 69 bussen. Fap fap.

Reaguursels

Inloggen

Zeg, en hoe gaan we voorkomen dat deze knuppel jarenlange wachtgelden ontvangt en zo veel te lang kan parasiteren op de werkende Nederlander?

thispissesmeoff | 08-12-10 | 08:39

Dom van Sharpe om te reageren maar feitelijk heeft hij toch echt gelijk: GS blijkt alleen weer eens begrijpend lezen niet onder de knie te hebben.
Als hij er al in '96 werkte en er pas in 2000 pornosites werden geregistreerd, werkte hij er dus "ver voordat dit bedrijf pornosites exploiteerde". En dan hebben we het nog niet over de vraag of registreren ook meteen exploiteren betekent.

Ik zie uit naar de dag dat GS weer eens belangrijke mensjes op de korrel neemt, die het ook echt verdienen. Er zijn nog heel veel lui als Aleid Wolfsen en Hooijmaijers die ongestoord hun gang gaan. Pak die aan, in plaats van een uitgerangeerde politicus die niet bijster veel fout heeft gedaan.

sitzkrieg | 08-12-10 | 03:17

Sliptong | 07-12-10 | 10:19
Lees zojuist je reactie. geweldige uiteenzetting, koninklijk onderbouwd!

wakkere_nederlander | 07-12-10 | 21:12

Dringend advies aan James not so Sharpe: pleeg zelfmoord!

thispissesmeoff | 07-12-10 | 19:05

Alleen @seven verkeert nog in een soort van ontkenningsfase. Jammer. Best een talentvolle reaguurder.

-edit | 07-12-10 | 18:04

Zeg, je kunt niet ineens van niet-erkennen van raad van de hoernalistiek naar wel gaan. Door er te gaan zitten erken je hun zeggenschap. Dat James' standpunt kansloos is verandert daar niks aan. En als een volgende keer een zaak minder gunstig ligt, zijn ze dan weer een papieren tijger die er niet toe doet?
.
Nee GS, dit valt me van jullie tegen, ik had meer vastberadenheid van jullie verwacht.

dr.dunno® | 07-12-10 | 17:35

Vanwaar deze belachelijke draai van geenstijl? Ik vond het nou juist zo goed van de redactie.

WeesFatsoenlijk | 07-12-10 | 16:40

Ik sluit mij aan bij Kruiddamp... gisteren erkende je de raad niet, nu ga je er braaf naar toe. Lekker standpunt neem je in. -1

Los Barbados | 07-12-10 | 16:01

-weggejorist-

D-V-D-K | 07-12-10 | 15:45

Lame. Hoe was t ook alweer? oja: geheel in de stijl van de PvDA, lekker draaikonten. Wel erkennen niet erkennen. En nu nooit meer bijdehand doen over opportunistisch draaien. Lafbekken.

thorrrr | 07-12-10 | 15:04

Kadaster van domeinnamen is trouwens slecht geregeld in NL.
SIDN is fail clubje. Kunnen nog geeneens een register/query database live houden.
Snappen alleen vriendjespolitiek, snappen performance niet.
Met een goed domein kadaster van de SIDN was alles duidelijk geweest.

Denkt Na | 07-12-10 | 14:38

@seven | 07-12-10 | 11:20
Sterkte! Keep up the good work!
-
Ik vind het zeer verwerpelijk dat ook GS zich nou tegen Sharpe keert.
En al die hypocriete reacties maken me misselijk.
Maar helaas heb ik geen tijd om de hele middag te gaan reaguren.
-
@ Bakito
Ik denk dat ik liever een biertje zou drinken met Sharpe dan met Bakito.
"Het is weer tijd voor de PvdA en D66." Hoe verzin je het? Ben je uitkeringstrekker? Winkeldief? Asielzoeker? Staatsruifgraaier? Of gewoon gestoord?

caudillo | 07-12-10 | 14:36

Ontsla julie advocaat. Kom op. Jullie niet erkennen van RvJ was super.
Advocaten zijn facturerende lafaards en dat laatste is besmettelijk.
Kom op. Wordt GS nu echt niet meer wild? Zou echt jammer zijn.

Denkt Na | 07-12-10 | 14:36

Meestal is gs wel goed met taal. Maar het is toch echt het c.v. en niet de. c.v. Althans, ik geloof niet dat gs zijn arbeidsverleden van de centrale verwarming van James haalt.

Taalpurist | 07-12-10 | 14:08

69 bussen. +1

Geneeskundestudent | 07-12-10 | 13:42

"De CV"?
-
Of het CV?

hfakker | 07-12-10 | 13:15

dat GS in een stel draaikonten is veranderd is wel duidelijk, maar wat is nu de naam van dat ijscomeisje?

aight.. | 07-12-10 | 13:12

@An die ARBEIT | 07-12-10 | 11:52
Ik stelde het dan ook enigzins hyperbolisch

jabier | 07-12-10 | 12:45

Hulde aan Geenstijl, geweldig stukje weer.. Hoe zo'n smeerlap in de tweede kamer belandt is me een raadsel.. Maar dat heb ik wel met meer mensen daar op het moment..

Rafapaz | 07-12-10 | 12:40

De registratiedatum zegt niets over betrokkenheid van de huidige houder bij een domeinnaam tijdens de registratie. Het kan ook goed zo zijn dat de domeinnamen op een later tijdstip zijn overgedragen door een andere houder.

eXite | 07-12-10 | 12:13

@liquidliquid | 07-12-10 | 11:53
James!!! Mag ik een handtekening??

An die ARBEIT | 07-12-10 | 11:56

Sharpe hier: Domeinen kunnen ook overgekocht worden he, internet leekje. Zo is Facebook bijv. in 1997 geregistreerd.

liquidliquid | 07-12-10 | 11:53

@jabier | 07-12-10 | 11:40
Nu ben ik geen " PVV'er ", maar ik kan je wel een helder antwoord geven:

Er is een verschil tussen wat de PVV wil en wat de regels in Nederland zijn. Dus ze kunnen willen wat willen, de wet is anders. En ook aangezien Sharpe zelf niet meer in de fractie zit, doet het er al helemaal niet meer toe. Het is niet bepaald verstandig voor je partij om nu knieschoten uit te gaan delen, damagnie.

An die ARBEIT | 07-12-10 | 11:52

Goed zo GS, rancuneus links is trots op jullie.

harbi | 07-12-10 | 11:51

Wel je repliek in 8 voud emailen he. Want dat is beter voor de bloemetjes.

rotweer | 07-12-10 | 11:43

Eerst principieël NIET gaan, nu met 69 bussen WEL gaan. Wat is het nou, GS..?

Jerry Nick | 07-12-10 | 11:43

@PVV'ers

Volgens het recept van jullie eigen leyder moet Sharpe nu een knieschot krijgen, dertig jaar het cachot in en vervolgens het land uitgezet worden. vanwaar dat met twee maten meten?

jabier | 07-12-10 | 11:40

-weggejorist en opgerot-

pompen of verzuipen | 07-12-10 | 11:29

"Domain transfers can be seen in detail to see who the previous owners of that domain were." domain-history.domaintools.com/?q=sex1...
zo te zien is dit domein vaak van eigenaar gewisseld, dus wellicht niet van translease in 2000? Verder was translease niet gewoon een host die alles namens klanten registreerde? van ditispietjeswebsite.com tot xxxxxx.com

seven | 07-12-10 | 11:20

-weggejorist-

VukU | 07-12-10 | 11:19

seven | 07-12-10 | 11:12

Wat maakt het jou uit? Het is iemand die politicusje wil spelen en daarom zo hard mogelijk moet worden aangepakt.
Geen selectie aan de poort, dan maar daarna.

zovoklets | 07-12-10 | 11:19

@An die ARBEIT | 07-12-10 | 11:15
LoL

Kaas de Vies | 07-12-10 | 11:18

@VukU | 07-12-10 | 11:12
Ja sorry hoor, ik heb geprobeerd om een inhoudelijk plempsel aan je te richten, maar aangezien je alleen maar complete nonsense op kan brengen is de kwalificatie " Zwitsal " afdoende.

* zwaai *

An die ARBEIT | 07-12-10 | 11:15

Misschien is het ook nog wel leuk om dat 'slaan-met-een-spike-verhaal' wat uit te diepen, met wat diepte-interviews met betrokkenen enz etc. Of willen die ex-dakkies van 'm nog wat kwijt. Zo'n man heeft meer te verbergen, kan niet anders.

Biff Eagleburger | 07-12-10 | 11:15

Is translease niet gewoon een domeinboer die alles registreert wat klanten aanvragen? Verder kan in 2000 de eerste reg door een ander zijn gedaan, domeintjes verhuizen soms ook van provider.

seven | 07-12-10 | 11:12

-weggejorist-

VukU | 07-12-10 | 11:12

TM | 07-12-10 | 10:59

Ja, dat snap ik. Lullig voor je dat je een baantje nodig hebt.

zovoklets | 07-12-10 | 11:09

@VukU | 07-12-10 | 11:03
Zwitsals die bullshit schrijven... What a surpise.

An die ARBEIT | 07-12-10 | 11:09

-weggejorist-

VukU | 07-12-10 | 11:06

-weggejorist-

VukU | 07-12-10 | 11:03

Zeg Geen Stijl, een van die geniale programeuses van jullie kan toch wel even van haar tieten afblijven en dit fixen? Loopt nou al een paar jaar fout.

TM | 07-12-10 | 11:00

Geef die man onmiddelijk z'n zetel terug ! Hij hoort bij de PVV, da's duidelijk.

Charles Swietert | 07-12-10 | 10:59

-weggejorist-

TM | 07-12-10 | 10:59

@TM | 07-12-10 | 10:51
Iets met controle over je spieren dan? Zal ik anders een nieuwe muis naar je sturen?
zovoklets | 07-12-10 | 10:56

Ok, in simpele woordjes dan : is een probleem met de browser of de server op werk. Ben Ook Niet De Enige.

Snap Je Dat?

TM | 07-12-10 | 10:59

@VukU | 07-12-10 | 10:52
Anders temper jij eens even een beetje Babyface.

An die ARBEIT | 07-12-10 | 10:58

-weggejorist-

TM | 07-12-10 | 10:57

-weggejorist-

TM | 07-12-10 | 10:57

@VukU | 07-12-10 | 10:49
Je bent links, wanneer je links stemt, of linkse boodschappen aanhangt/verspreidt. Wat hier volgens jou aan de hand is ( PVV-bashing ) is geen links gedrag, aangezien het geen politiek statement is, slechts een artikel over een PVV'er zijn verleden!!!

Hoe is dit dan links? Nou, Zwitsal?

An die ARBEIT | 07-12-10 | 10:57

TM | 07-12-10 | 10:51

Iets met controle over je spieren dan? Zal ik anders een nieuwe muis naar je sturen?

zovoklets | 07-12-10 | 10:56

Buiten het feit dat feiten verdraaid zijn, staan er ook nog redelijk wat grammaticavauten in.

Tuinlamp | 07-12-10 | 10:53

-weggejorist-

VukU | 07-12-10 | 10:52

@S. Polak | 07-12-10 | 10:36
Zeker je basisschool niet afgemaakt?

* Tetst met rietje op je T *

An die ARBEIT | 07-12-10 | 10:51

-weggejorist-

TM | 07-12-10 | 10:51

"TM | 07-12-10 | 10:29
Stotter jij?
zovoklets | 07-12-10 | 10:35"

Nee. Lees jij wel een andermans plempsel door? Want dan had je die vraag niet hoeven stellen. Oh wacht! Limburger, dat verklaart alles.

@An die ARBEIT | 07-12-10 | 10:34 : Normaliter zou ik het volkomen met je eens zijn maar deze berichtgeving kwam midden in die verhalen over die andere PVV-ers en dan moet je wel voorzichtig zijn en er voor zorgen dat iederen begijpt dat zo'n 'pornobaron'-label ironisch of whatever bedoeld is. En dat kwam er absoluut niet uit mijns inziens.

Maar goed; laat ze maar naar de RvJ gaan. Zie maar hoor; sop, kool en zo. ;)

TM | 07-12-10 | 10:51

-weggejorist-

VukU | 07-12-10 | 10:49

Slechte beurt voor GeenStijl. Ik vrees dat de rectificatie al klaar ligt...

maraboe | 07-12-10 | 10:48

gangbang4all.net?

Say no more...

Sersjant Lucassen | 07-12-10 | 10:47

Hongerije, Wilders, Sharpe. Eigenlijk geen rare link met elkaar.

Hölzenbein | 07-12-10 | 10:47

Gepakt dus met de broek op zijn enkels met zijn "ik ben onschuldig en ik ga jullie gerechtelijk aanklagen.." grote bek.

hader | 07-12-10 | 10:46

ZIELIG! Vorig topic ( http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/12/james_sharpe_pvv_doet_huilie_b.html ) +1
En nu wel ineens naar die RvdJ??!! -1000 voor GS

Mr Moore | 07-12-10 | 10:44

Zoo hee, eerst maar een cup of care drinken hoor.

ROGL | 07-12-10 | 10:44

Toch naar de RvJ. GeenStijl wordt GS 2.0 een slap aftrekse van de oude Sjors van de Rebellenclub site.

BroodenSpelen | 07-12-10 | 10:43

Nu gaan jullie inneens wel weer naar de Raad van Journalistiek? "die jullie niet erkennen" Geenstijl stapt snel over hun principes heen..... Zodra Geenstijl denkt dat ze WEL wat tegen Sharpe hebben erkennen ze het inneens wel? Wat een miereneukerij ook eigenlijk.We praten over.... wat sexsite's.Jullie doen net of hij een heel kinderporno netwerk runde.

peterdj | 07-12-10 | 10:38

geenstijl draaikonterij.

Zeker op de pvda gestemt hier?

S. Polak | 07-12-10 | 10:36

TM | 07-12-10 | 10:29

Stotter jij?

zovoklets | 07-12-10 | 10:35

Eensch met vorige sprekers, was is er met deze zaak te 'winnen' voor GS?

Overigens valt met als ik het stuk van Sharpe doorlees, dat het taalgebruik en spelling altijd van een zo bedroevend niveau is van dit soort figuren, dat dan ook nog eens als econoom is afgestudeerd. Vraag me echt af hoe Sharpe destijds door zijn tentamens gerold is.

Jopie2009 | 07-12-10 | 10:35

dubbert | 07-12-10 | 10:27

Kom nou. Vroeger zou hij door paarden aan stukken getrokken zijn en daarna op de brandstapel.

Democratie is voor politici om met behoud van lijf en ledematen de pleiterik te maken.
Als volk heb je er niks aan, zonder genoegdoening blijf je achter. Niet eens een dagje vrij om ze te zien bungelen.

zovoklets | 07-12-10 | 10:35

@TM | 07-12-10 | 10:26
Nouwwww gaat het natuurlijk ook niet om of hij daadwerkelijk een pornobaron WAS, ik bedoel hoeveel mensen kunnen zichzelf zo noemen?

Maar of ze hem op satirische wijze zo mogen aanduiden, dat is meer het punt meen ik. Met een knipoog... Voor de joex... For shits and giggles..

En wat mij betreft mag dat wel jah. Wat mij betreft mag dat eigenlijk wel ja..

jah...


An die ARBEIT | 07-12-10 | 10:34

Lange donkere man, in de sexindustrie werkzaam, getrouwd met een (Hongaarse) prostituée, én begin jaren 0 in Hongarije gewoond? Die moet in de pornofilms hebben gespeeld. ABC. Hé GeenStijl, doe es effen interview met die ex! Duidelijk waarom deze meneer als een haas uit de politiek wilde verdwijnen.

rannie | 07-12-10 | 10:34

@zovoklets | 07-12-10 | 10:21 : Je opmerking doet vermoeden dat je niet al te slim bent. Dus jij moet onmiddellijk worden teruggestuurd naar Limburg.

TM | 07-12-10 | 10:29

@zovoklets | 07-12-10 | 10:21 : Je opmerking doet vermoeden dat je niet al te slim bent. Dus jij moet onmiddellijk worden teruggestuurd naar Limburg.

TM | 07-12-10 | 10:29

Maar waren die sites ook al van Translease toen Sharpe daar werkte? Registratie zegt niet alles. Ik bedoel sommige sites verwisselen van eigenaar en die history info kan ik daar bij domaintools niet bekijken zonder betaald account. Als de sites al van Translease waren dan heeft hij een zwakke zaak.

Simon_GS | 07-12-10 | 10:27

Wat en gezeur. Dat interesseert toch niemand meer. Met die berichtjes kun je Geert ook geen oor meer aannaaien, dus stop er maar mee meneer Brusselmans.

Mantisomantis | 07-12-10 | 10:27

Bakito.
Als een appel in de mand rot is wil dat nog niet zeggen dat de andere appels in de mand fris en fruitig zijn.

Einde van de Domheid | 07-12-10 | 10:27

En het is weer tijd voor de 'Ochtend Dubbelpost' zie ik... *kreun*

TM | 07-12-10 | 10:27

Zwak verhaal dit GS. Wat wil men bewijzen? Man deed zijn werk - naar behoren - is 'gestraft' voor een verzwegen dan wel vergeten feit, dat van geen invloed is op zijn functioneren. Wordt met veel bombarie aan de schandpaal genageld - iets over eerste steen - om hem en zijn gezin en liefst de partij te beschadigen. Op inhoud of falen of valse intenties; prima, maar dit is goedkoop.

dubbert | 07-12-10 | 10:27

Sliptong | 07-12-10 | 10:23

En waarom krijgt de tweede kamer zoveel meer aandacht dan de eerste kamer?

Van die dingen.

zovoklets | 07-12-10 | 10:27

@Bakito | 07-12-10 | 09:35 : Wil je alsjeblieft D66 *niet* meer in een adem noemen met de PvdA? Dat doet zo'n afbreuk aan D66 vind ik.

Dank je...

@GS : Zwak hoor; veel te subtiel, een domainname registreren in 2000 betekent nog niet dat je hem dan ook exploiteert, en iemand die ingehuurd wordt is niet de eigenaar en dus ook geen 'Pornobaron' of whatever.

Uiteraard ben ik jullie niet, en gelukkig maar.
Maar ik had deze zaak gewoon laten rusten als ik jullie was geweest. Zo sterk zijn jullie argumenten nou ook weer niet.

Overigens ; dat jullie naar de RvJ gaan, wil dat ook zeggen dat jullie je neer gaan leggen bij hun uitspraak? Of is het gewoon tijd verspillen?

TM | 07-12-10 | 10:26

@Bakito | 07-12-10 | 09:35 : Wil je alsjeblieft D66 *niet* meer in een adem noemen met de PvdA? Dat doet zo'n afbreuk aan D66 vind ik.

Dank je...

@GS : Zwak hoor; veel te subtiel, een domainname registreren in 2000 betekent nog niet dat je hem dan ook exploiteert, en iemand die ingehuurd wordt is niet de eigenaar en dus ook geen 'Pornobaron' of whatever.

Uiteraard ben ik jullie niet, en gelukkig maar.
Maar ik had deze zaak gewoon laten rusten als ik jullie was geweest. Zo sterk zijn jullie argumenten nou ook weer niet.

Overigens ; dat jullie naar de RvJ gaan, wil dat ook zeggen dat jullie je neer gaan leggen bij hun uitspraak? Of is het gewoon tijd verspillen?

TM | 07-12-10 | 10:26

@Kortom: we gaan toch ter zitting bij de Raad voor de Journalistiek. "

Tsja, dat heet draaien inderdaad, maar het zal me een droge zorg wezen.

Go get 'em tigers!

An die ARBEIT | 07-12-10 | 10:23

@zovoklets | 07-12-10 | 10:21
Net zoals potten. Die moeten terug aar Lesbos.

Sliptong | 07-12-10 | 10:23

@Bakito | 07-12-10 | 09:35
* proest ennuh gniffel *

Wat een humor!

An die ARBEIT | 07-12-10 | 10:22

Boeiuh!

Sharpe is een buitenlander en moet sowieso terug naar Marokko.

zovoklets | 07-12-10 | 10:21

Wouter Bos kan nog wat dat draaien leren !

kuffer | 07-12-10 | 10:20

@Bakito | 07-12-10 | 09:35
ROFL! Je hebt jezelf overtroffen.

Sliptong | 07-12-10 | 10:20

redactie praat ook poep. eerst schrijven de RvJ niet te erkennen en dan vervolgens als jullie denken gelijk te krijgen toch verschijnen? Hoe huichelachtig kan je worden. Ik vraag me sterk af of redactie gelijk krijgt bij de RvJ.

Registreren is niet per definitie gelijk aan exploiteren. Zie zovele domeinnamen die simpel voor de handel zijn geregistreerd en waarop geen actieve content wordt aangeboden anders dan "dit domein is te koop". Verder als je aangenomen wordt je in te zetten voor business ontwikkeling op internationaal vlak hou je je uiteraard niet bezig mat wat er hier nationaal gebeurd. Dus tot zover in dit artiklel GS peop. Kortom beter gewoon doorgaan met niet erkennen en Sharpe gewoon verder kapodtschrijven.

Zuma | 07-12-10 | 10:19

@wakkere_nederlander | 07-12-10 | 09:32
Eensch maar het is nu eenmaal als Kamerlid not done om als pornobaron door het leven te gaan en tegelijkertijd de portefeuille vrouwenhandel te hebben. Je kunt wel als Kamerlid een terroristisch, activistisch verleden hebben. Dat kan wel. Of je kunt als premier de socialist uithangen, de vakbondsleider om vervolgens mucho pecunia te toucheren als commissaris van multinationals tegen welke je je hele actieve periode als vakbondsleider, Kamerlid en Premier hebt geageerd. Dat kan allemaal wel inderdaad.

Sliptong | 07-12-10 | 10:19

Jaja en vroeger heeft ie vast ook stiekum een koekje teveel gepakt uit het trommeltje van oma?
Als die linkse kliek blijft zeiken,komt de pvv aan hun eigen werk niet toe.
Dit alles is echter met voorbedachte raden,zodat de linkse kliek kan zeggen''zie je wel'' de pvv heeft nog niks van hun belofte waargemaakt.

1%biker | 07-12-10 | 10:16

@Dick Luyenlomp | 07-12-10 | 09:32
De Raad voor de Journalistiek A.K.A. De Raad. Wie anders?

Sliptong | 07-12-10 | 10:16

@Bascii | 07-12-10 | 10:13
Sharp!

Kaas de Vies | 07-12-10 | 10:15

Ik snap echt niet wat er schandelijk is aan porno. Elke man kijkt het, elke vrouw adoreert het.

Jankerds die er moeilijk over doen snappen gewoon niet wat er leuk aan is.

*neuriet Pussy makes the world go round*

Nacho_Vidal | 07-12-10 | 10:14

lijkte de pvda wel!

vassie11 | 07-12-10 | 10:14

Ook interessant is dat Sharpe kennelijk wel de moeite heeft genomen om de poll op GS in te vullen, getuige het ontbreken van de radio-boxes aan de rechterkant in zijn screenshot.

Bascii | 07-12-10 | 10:13

En bro Jolo zingend achter het stuur? En Femke, Wouke en Hans laroesepoes smeren jullie broodje? Ga weer eens kritische vragen stellen aan die schoonpraterts, ipv huilie huilie doen over 1 sneue vraag van CDA mevrouw over Wikileaks of zo'n lilliputter Sharpe! Jullie lijken wel links man. Hup aan het werk!

Mevr van der Je | 07-12-10 | 10:12

Hé James; ouwe sexceo, alles ki(d/t)s achter de rits. Gaat vast wel goedkomen hoor, met dat klaagschriffie kom je er wel. Ook goed voor je imago dat je zo hard terugknokt, alles goed met moeder de vrouw en de kids. Ja die snappen het nog niet hè, maar als ze wat ouder zijn leg je het wel uit, toch hè, dat er 'toen' bij papa op de zaak centjes werden verdiend met vieze geile neuqplaatjes en beffilmpjes van tienertjes uit oosteuropa. Ja daar heeft papa toen je nieuwe fietsje van betaald.

Tjemig | 07-12-10 | 10:10

-weggejorist-

VukU | 07-12-10 | 10:09

Waarom zou GS naar de zitting gaan? Stel: GS gaat níet.

Scenario 1: RvJ stelt de Pornobaron in het gelijk bij gebrek aan weerwoord/tegenbewijs. GS publiceert alsnog haar bevindingen zoals hierboven, en zet hiermee zowel RvJ als 'Baron voor schut.

Scenario 2: RvJ doet zelf wat onderzoek, en stelt 'Baron in het ongelijk. Nadeel is dat RvJ hier een positieve rol speelt. Baron gaat hoe dan ook op zijn bek.

In beide gevallen heeft GS schone handen door zich niet te laten besmeuren door RvJ-authoriteit.

GS is niet dom. Er zit meer achter. Ik denk dat hun juristen erop aandringen. Waarom echter?

StinkendeRoede | 07-12-10 | 10:08

@Bakito | 07-12-10 | 09:35
LOL!
prachtig dat cynisme.

Rest In Privacy | 07-12-10 | 10:08

Misschien is dit wel een groter meesterplan om ze helemaal gek te maken.. Zeggen dat ze komen, maar dan niet komen omdat ze het adres niet erkennen.

Kaas de Vies | 07-12-10 | 10:07

WTF?! In achtvoud? Die leven echt nog in de vorige eeuw. Wat een idioten.

Bascii | 07-12-10 | 10:06

Mijn dokter zegt trouwens wel altijd:

Een stijve lul in de morgen, is een dag zonder zorgen.
Maar pas wel op met het dichtslaan van de koelkast deur.

Nacho_Vidal | 07-12-10 | 10:04

Porno?

Vies, jakkiebah!

*fap fap fap*

Nacho_Vidal | 07-12-10 | 10:02

-weggejorist-

PalinforPresident | 07-12-10 | 10:02

Volgens mij staat er minimaal een spelfout in. Het wwerkwoord gelden verkeerd vervoegd. Is dit een vormfout?

Begrijp niet dat iemand het nu weer oprakelt hij wil zijn gezin een rusirg leven geven. Dat begrijp ik was de hele man al weer vergeten. Volgens mij heeft hij geen gezin, en wil hij aandacht. Waar heeft hij Drs. titel gehaald.

dolffie | 07-12-10 | 10:01

Valt ook niet mee, als je opdracht heb gekregen om de PVV en haar leden zwart te blijven maken... Alles voor het geld niet?

Creaguurder | 07-12-10 | 09:58

Ik stel voor om er heen te gaan en je te laten vertegenwoordigen door Kim Holland (leuke publiciteitsstunt). Deze zaak win je n.l. zonder één woord te zeggen. "Iets met eigen gat en graven" denkt.

dandaan | 07-12-10 | 09:58

Nou en?

Der alte Fritz | 07-12-10 | 09:55

Kaas de Vies | 07-12-10 | 09:49
En tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend. Hopelijk krijgen we daar weer wat meer van te zien. Ik vind dit een mooi begin.
GS is geen journalisitiek medium, maar een weblog met (satirische) commentaren op bepaalde nieuwsfeiten die zij interessant genoeg achten om becommentarieerd te worden.

Superior Bastard | 07-12-10 | 09:55

-weggejorist-

VukU | 07-12-10 | 09:54

Ook een manier om te draaien dat je toch naar de zitting gaat Geenstijl, lekker subtiel!

holland_leaks | 07-12-10 | 09:54

@NoXxa | 07-12-10 | 09:50
Nou dat kan ik dan wel weer begrijpen van geenstijl. Zo'n slamdunk laat je natuurlijk niet schieten en het levert gaandeweg natuurlijk nog meer leuke cuntent over de gewelddadige oplichter Sharpe.

jabier | 07-12-10 | 09:52

Ach Sharpe, zolang we maar niet met de problemen in het land bezig zijn is alles flex toch? Dat is toch een beetje het doel van de PVV. Irritatiepropaganda en vervolgens geen oplossingen maar wel wachtgeld/pluche?

Einde van de Domheid | 07-12-10 | 09:51

Jullie weten ook niet wat je wil. Make up your mind, please! Dan kan die arme James zich er vast mentaal op voorbereiden..

*zeker weet dat Geert James hiervoor gewaarschuwd heeft* (en vast niet alleen Geert)

'Nooit blaffen tegen GS & co, want die bijten terug.'

Robin Hood | 07-12-10 | 09:51

Jezus! Eerst hoog van den toren blazen dat jullie de RvdJ niet erkennen en derhalve absent zullen zijn op de zitting. Om een dag later als een PvdA vaan in de wind om te draaien en met voorvocht lekkende piem0ltjes alsnog op het RvdJ pluche plaats te nemen.
Wie praat er nou PEOP?

NoXxa | 07-12-10 | 09:50

@Superior Bastard | 07-12-10 | 09:48
Ja zo kan je alles rechtlullen van geenstijl. Ik vind ze inconsequent.

Kaas de Vies | 07-12-10 | 09:49

Het sop is de kool niet waard, Brusselmans. Niet komen opdagen is een veel duidelijker statement.

niet voor de hond | 07-12-10 | 09:49

Het niet erkennen van de RvdJ was natuurlijk een foutje, immers de raad bestaat gewoon. Het weigeren om verantwoording aan hen af te leggen was een statement. Er nu heen gaan om Sharpe de mond te snoeren ook. Kijken wie het beste bluft en de grootste heeft.

Superior Bastard | 07-12-10 | 09:48

Maar het probleem is toch eerder dat het naast een pornobaron ook een criminele oplichter en een geweldspleger is die anderen met spikes in het gezicht pleegt te slaan? Dat hij neuqsex websites exploiteert vind ik nog niet eens zo rampzalig. Wel dat het een gewelddadige crimineel is, hoewel dat natuurlijk niet echt verbazingwekkend is als je de achterliggende 'ideologie' in ogenschouw neemt.

jabier | 07-12-10 | 09:48

Als geenstijl de raad niet erkent, moeten ze er dan ook niet heen gaan, ondanks dat geenstijl het zal winnen.

Je kan beter gewoon heel hard lachen dan er wel heen gaan..

just_one_man_ | 07-12-10 | 09:46

Roeren waar het naar vis en lauwe bud stinkt. It's a dirty job but someone has to do it.
Is die zitting bij de RvdJ eigenlijk openbaar?

Superior Bastard | 07-12-10 | 09:45

19 pagina's jankschrift van een Pornobaron en GEEN EEN plaatje van een lekker wijf erin verwerkt? nepperT!

Weanie_GS | 07-12-10 | 09:44

Hij ....... is .......... een ........... Pornobaron
Ja ja, een pornobaron
Oh oh een pornobaron
Ja wat een circus.

Zeau. En nou opzouten.

Heau even | 07-12-10 | 09:44

De hoeveelheid spelfouten in het klaagschrift doet vermoeden dat meneer ook niet eerlijk aan zijn drs-titel is gekomen.

bonkebonke | 07-12-10 | 09:43

Na-na-na-naa-na: GeenStijl is lekker bang voor de Raad vd Journalistiek. Uuneh, uuneh, uneeh, sliep uit, sliep uit GeenStijl is bang voor de Raad vd Journalistie-hiek
Hondje zal je bijten, poesje zal je krabbelen: dat komt van al je babbelen!
Sliep-uit-sliep uit GeenStijl is lekker bang voor de Raad vd Journalistiek!

Fred Janssen | 07-12-10 | 09:43

En ik blijf bij mijn stelling van gisteren: de titel pornobaron is zwaar overdreven voor iemand die uitsluitend het simpele ruk-en-trekwerk-op-afstand heeft gefaciliteerd.

Kleenexbaron. Wederom. Meer mag je 't niet noemen.

Reinaert | 07-12-10 | 09:42

Twee principes die met elkaar botsen hier: RvJ - ik erken jullie niet, jullie kunnen ongezien de tiefus krijgen, en aan de andere kant de heer Sharpe, een ex-politicus die jullie voor leugenaars uitmaakt, en daar is de kans om em nogmaals es flink te kakken te zetten, en zijn leugens eens flink in de spotlight te zetten..
Blijkbaar kiest men voor het tweede - okay dan.

MalteseKnight | 07-12-10 | 09:42

"We gaan niet want we erkennen de RVJ niet."
"Oh we hebben wat gevonden waarmee we ze kunnen pakken, nu gaan we wel."

Beetje rare ommekeer van houding, maar have fun!

Dibs | 07-12-10 | 09:42

@Bakito | 07-12-10 | 09:35
De kans is groot dat de hele PVV niet in wikileaks voorkomt. Ze bestaan pas een paar jaar. De kans dat er vuiligheid tussen zit die belastend is voor de gevestigde orde zoals D66 en PvdA is vele malen groter.

rara | 07-12-10 | 09:42

Zozo, toont de [sic] CV van mijnheer Sharpe dat aan? Dat is toch knap, van een zooitje buizen en radiatoren.

arend66 | 07-12-10 | 09:41

Dit is niet mijn pornosite, vriend!

Dr. WiEbEnIk? | 07-12-10 | 09:41

Dat politici anno 2010 na de affaire Bijlhout en Schwietert nog altijd denken dat ze de slimste zijn en zaken kunnen blijven verbergen verbijstert mij nog het meest. Wat denken die gasten nu eigenlijk ?

Bigi Bana Boy | 07-12-10 | 09:38

TheStef | 07-12-10 | 09:17
Wat is dat nu, dat is Brekend nieuws, GS naar de Raad voor de Journalistiek, wat is er gebeurt met de gedachte dat dat toch een papieren tijger was en daarmee zinloos?

QFT

ElMundoKapotio | 07-12-10 | 09:37

Ik dacht dat jullie de raad voor journalistiek niet erkenden?

Vic | 07-12-10 | 09:37

@Bakito | 07-12-10 | 09:35
hahaha

Kaas de Vies | 07-12-10 | 09:37

Het is duidelijk dat de PVV zich met deze meute liegende criminelen totaal ongeloofwaardig heeft gemaakt. De LPF is er helemaal niets bij. En dan moeten de onthullingen van Wikileaks eigenlijk nog komen.

Het kabinet doet er verstandig aan om per direct af te treden en de leiding van het land over te dragen aan partijen die het wel goed voor heeft met de hardwerkende en belastingbetalende burgers. Het is weer tijd voor de PvdA en D66. De rest heeft er een zooitje van gemaakt. Next.

Bakito | 07-12-10 | 09:35

Dat jullie überhaubt nog aandacht besteden aan de RVJ. Gewoon niet langs gaan en nergens op reageren. Die club heeft toch totaal niets te zeggen.

Ironisch Naakthuisje | 07-12-10 | 09:34

Sliptong | 07-12-10 | 09:25
Dat Sharpe frauduleus is geweest dàt kan natuurlijk niet maar waarom zou een 2e kamerlid niet een verleden in de porno-industrie mogen hebben?
Ik kan me nog herinneren dat Fred Emmer weg moest bij het NOS journaal omdat hij een erotisch boek had geschreven. Dat vond ik onbegrijpelijk.
Maar het is intussen wel 2010. Ik snap niet waarom Sharpe er tijdens dat interview met Rutger niet gewoon voor uitkwam dat hij in de sex-industrie werkzaam was. Dat komt veel oprechter over dan al dat gedraai.

wakkere_nederlander | 07-12-10 | 09:32

Laffe hazen. Jullie zitten zeker in Amsterdam, vanalles stoer zeggen, maar dan toch met hangende pootjes opkomen draven.

Kaas de Vies | 07-12-10 | 09:32

Sliptong | 07-12-10 | 09:31
Van wie?

Dick Luyenlomp | 07-12-10 | 09:32

Hihi, volgens mij moeten ze komen.

Sliptong | 07-12-10 | 09:31

Ook al heb je gelijk als GS; niet naar de RvJ gaan.
Daarmee erken je ze als een instituut of orgaan en dan kun je de volgende keer ook niet weigeren om te gaan.
Laat ze de typhus krijgen. En laat Sharpe in de stront zakken. En publiceer de uitspraak van de RvJ gewoon weer integraal op GS.

Dick Luyenlomp | 07-12-10 | 09:31

Kom op.. punt is gemaakt en hou je bij je principes.. ongezien de typhus!

Karel Kruizenruiker | 07-12-10 | 09:30

@Kruiddamp | 07-12-10 | 09:26
Lullo is met dubbel L verkwanselaar van de nalatenschap van Kamphuys, Kerstens & Van Binsbergen! Ik zeg toch ook geen Kruidamp? Nah dan.

Sliptong | 07-12-10 | 09:30

Brusselmans tikte dit met de broek op de knietjes?
RvJ WTF!!!

ZDEV | 07-12-10 | 09:28

Gisteren kon Sharpe nog de typhus krijgen en zouden jullie niet op de zitting verschijnen. Nu jullie denken nog een klein kansje maken en dus het recht te hebben om iemand tegen wil te kunnen beledigen, gaan ze alsnog naar de zitting. Ik dacht dat jullie De Raad niet erkende. Lulo's

Kruiddamp | 07-12-10 | 09:26

@Ashtrey | 07-12-10 | 09:23
Als er koffie en broodjes in de roze bus geserveerd worden ben ik van de partij.

Sliptong | 07-12-10 | 09:26

TheStef | 07-12-10 | 09:17
Net als Wilders is GS een site die vooral graag om zich heenmept. Liefst molenwiekenderwijs. Dan raak je vanzelf ook je eigen neus.

Bavink | 07-12-10 | 09:26

Ohhhhhhhhh, Geenstijl wat doe je nu??? Toch gezwicht voor de druk van RvdJ? Hamertje tik op de vingertjes gehad via e.o.a. mediacode? Mensen, dit moeten we toch niet willen met z'n allen?
LOL @ wakkere_nederlander | 07-12-10 | 09:21. Het valt alleen niet te verenigen met een lidmaatschap van de Tweede Kamur.

Sliptong | 07-12-10 | 09:25

Behoorlijk lafjes als GS nu ineens wel naar de RvJ gaat.

dajuno | 07-12-10 | 09:24

Best bizar eigenlijk, zou hij niet gedacht hebben dat dit uit zou komen??

haatbaard | 07-12-10 | 09:24

Ohw nu ineens wel. Dacht dat met de niet-erkenning de kous af was?
Of zien jullie ineens in dat er wel erg stevig in de schoenen wordt gestaan mbt deze zaak?

Ashtrey | 07-12-10 | 09:23

Dus de Raad van Journalistiek wordt door GS wel erkend wanneer er ineens een gerede kans op een voor GS voordelige uitspraak is? Hmm..

titsme | 07-12-10 | 09:21

Ik zou het als een eretitel beschouwen: internationale pornobaron!

wakkere_nederlander | 07-12-10 | 09:21

Zeg Brusselmans zijn jullie nu beledigd omdat jullie iemand beledigen die dat vervolgens niet pikt?

Kruiddamp | 07-12-10 | 09:20

Volgens mij verveeld de heer B. zich.

Plukkiehaar | 07-12-10 | 09:19

Dat is even slikken.

Haarkopje | 07-12-10 | 09:19

Wat een jankert .. ik zou trots zijn op de titel Pornobaron.

James Lastig | 07-12-10 | 09:18

Wat is dat nu, dat is Brekend nieuws, GS naar de Raad voor de Journalistiek, wat is er gebeurt met de gedachte dat dat toch een papieren tijger was en daarmee zinloos

TheStef | 07-12-10 | 09:17

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland