Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NRC Handelsblad. Uw Servicekrant

nrcneemtnieop.pngGodallejezus wat hebben ze bij dat NRC toch een liefde voor de consument als persoon. Kunnen ze bij concurrent de Volkskrant wel sorrymails versturen vanwege hun falende IT, bij NRC hebben ze een Youp van 't Hek. Deze voorheen cabaretier, thans Felix Meurders-achtige kassabonnen zeikstraal presenteert morgen zijn glossy De Help, met daarin nogmaals de uitleg waarom T-Mobile ook alweer zo zuigt. Iets waar de rest van Nederland trouwens heel anders over denkt maar dat boeit niet. Je moet nu eenmaal een bedrijf hebben om al je burgermansfrustratie op af te kunnen reageren. Ja, daar bij NRC hebben ze het thema 'service' echt omarmd als hèt dingetje van 2010. Vergeet ook die speciale servicelijn niet, waar een vriendelijke medewerker altijd bereid is uw klachten inzake iPads/foutbezorgde kranten in ontvangst te nemen. Toch?! Instant update: De chef jongelui van NRC legt uit: Die brakke klantenservice komt gewoon door alle opzeggingen naar aanleiding van de nieuwe column van Martin Bosma. Duidelijk.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Rudolf R. | 02-12-10 | 12:27

@Cirkelred | 30-11-10 | 16:27
Goeie link!
-
Die Professor Engelen (financiële geografie, wat zou dat zijn?) heeft meer voeling met Haitianen en Birmezen dan met de taxichauffeur, de verpleegkundige, de wijkagent, of de winkelier uit eigen land, kortom: hij veracht de mensen die de ruggegraat vormen van de maatschappij waar hij deel van uitmaakt. Hij voelt meer voor heel erg beklagenswardige zieligerds in Verweggistan.
Wat een on-ge-lo-fe-lijke klootzak moet die vent zijn.
-
Geef mij Bosma maar.
-
Ze hadden trouwens vorige week alleen maar negative reacties op die column van Bosma geplaatst. Zouden er geen positieve zijn???
-
*veel spijt heeft niet naar NRC geschreven te hebben met jubelstuk over Bosma*

caudillo | 01-12-10 | 01:50

Vanmiddag veertig minuten in de wacht bij de NRC-servicelijn. Gedachten aan marteling van de callcentermanagers kwamen bij me op. Sluit ze dagelijks een uur op in een kamertje met het bandje 'Op dit moment zijn al onze medewerkers bezet'.

PS: Na die veertig minuten wel abonnement kunnen opzeggen.

nadebreek | 01-12-10 | 00:40

iphone +1 (plaatje)

kevinFR | 30-11-10 | 18:33

Reactie bij het NRC van henk de voras 30 November 2010 om 15:30 is interessant.
NRC maakt een paar flinke fouten met deze actie.

Haarkopje | 30-11-10 | 17:55

@Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 16:36
Grinnik, dan is hier tegelen een leuker tijdverdrijf.

Mindy | 30-11-10 | 16:49

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 16:36

Heul belangrijk voor de fiscus dat je goed inventariseert.

neemjemoederindemali | 30-11-10 | 16:44

Mindy | 30-11-10 | 16:33
Ik kan ze tellen.
Meer niet.

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 16:36

@neemjemoederindemali | 30-11-10 | 16:24
Ok, helaas kunnen we nu niet zien of Teun de koppositie weer heeft overgenomen. Zal wel, Teun kan deze week niks met de stenen.

Mindy | 30-11-10 | 16:33

wienerkrijs | 30-11-10 | 16:26
Lees njmidm ed 16:31

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 16:32

neemjemoederindemali | 30-11-10 | 16:29
En bedankt.

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 16:31

wienerkrijs | 30-11-10 | 16:26

Da's alleen omdat ome Youp zich er mee is gaan bemoeien, de bucklerlul.

neemjemoederindemali | 30-11-10 | 16:31

zeg maar jansen | 30-11-10 | 16:16

Iemand moet hier toch het licht aandoen!

Teun een veer in de reet steekt voor zoveel karakter.

batterijenland.nl/estoredata/uploadima...

neemjemoederindemali | 30-11-10 | 16:29

Als een krant zichzelf een kwaliteitskrant noemt, ben je sowieso kansloos verloren.

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 16:28

Een ware hel bij de " clientenservice " van het NRC..!
Bij niet-bezorging moet je een nummer bellen met spraakherkenning wat niet werkt, en daarna wordt je verzocht een ander nummer te bellen...
Dat nummer ( na minutenlang door een menu geworsteld te hebben a raison van een euro per minuut.. ) verwijst je weer met een bandje naar het eerste nummer....
De enige optie is een mail te sturen naar de hoofdredactie met het verzoek of ze de clientenservice willen vragen je terug te bellen...
ik wacht nog steeds,
NRC = FAIL.
( De kwaliteit holt trouwens achteruit : iedere journalist geeft ongevraagd zijn eigen mening over nieuws tussen de regels door, waardoor je niet meer weet wat er nu in feite gebeurt is... Ik denk dat een nieuw lichting extreem linkse PvdA betwetende would-be studenten van de School voor Journalistiek zijn aangenomen om geld te besparen. Zucht..)

070 | 30-11-10 | 16:27

aha nu vind GS t-mobile weer helemaal tof blijkbaar. flipfloppers!!

wienerkrijs | 30-11-10 | 16:26

Mindy | 30-11-10 | 16:07

Aha, dacht dat het kwam omdat mijn computermannetje deze PC opnieuw had geinstalleerd

neemjemoederindemali | 30-11-10 | 16:24

Die hele nrc stelt geen reedt meer voor: t.co/ZK07pDT NEXT (ook niet)

wil van reem-talma | 30-11-10 | 16:22

Ha ha! Eerst een abotje nemen naar aanleiding van een iPad en vervolgens opzeggen naar aanleiding van Bosman. Tja, dat wordt lastig.

Kruiddamp | 30-11-10 | 16:19

zeg maar jansen | 30-11-10 | 16:17
Een pad heeft geen knop.
Wel een dikke buik als je een rietje anaal inbrengen doet en blaast.

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 16:19

zeg maar jansen | 30-11-10 | 16:16
Als dat geen hart voor de zaak hebben is, weet ik het niet meer.
Ik lijk Tanja N. wel.

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 16:17

Zit nou iedereen te zoeken naar de F5 knop op een iPad?

zeg maar jansen | 30-11-10 | 16:17

@zeg maar jansen | 30-11-10 | 16:09
LOL!

Mindy | 30-11-10 | 16:17

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 16:14 En dan toch de wekker op half vijf zetten. Dat is karakter tonen.

zeg maar jansen | 30-11-10 | 16:16

zeg maar jansen | 30-11-10 | 16:09
Ik heb het zelfs laten vriezen om hem in te halen.

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 16:14

zeg maar jansen | 30-11-10 | 16:09
Een stootijzer doet wonderen.

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 16:10

Fonx | 30-11-10 | 16:00
Je twittert?? Als ik een NRC-klantenservice-tut was, zou ik je ook straal negeren.

bezemkast 1919 | 30-11-10 | 16:10

Mindy | 30-11-10 | 16:07 Teun heeft 'm stukgemaakt. Parsons staat boven hem en dat wringt nogal.

zeg maar jansen | 30-11-10 | 16:09

@neemjemoederindemali | 30-11-10 | 16:05
Hoi, is under construction zag ik, vandaar dus (mijn post idem 16.05)

Mindy | 30-11-10 | 16:07

geenstijlsteengeil | 30-11-10 | 15:58 Een mee-eter uitknijpen, volgens mij is dat een metafoor.

zeg maar jansen | 30-11-10 | 16:06

@Zeddegeizot | 30-11-10 | 15:36
Oeps goeie link, Elatik-gate continues...

OT grappig dat het statistiekenlinkje uit de plugin nu ook hier staat, alleen werkt nu de preview-link niet?

Mindy | 30-11-10 | 16:05

Kan iemand me ff een linkje vd GS extensie geven?

neemjemoederindemali | 30-11-10 | 16:05

En.... Er rookt iets bij de NRC.next...

ir.Bob | 30-11-10 | 16:04

Ik vraag me af, want ik probeer het NRC al sinds vrijdag te bereiken, en vanochtend volgde Jeroen Paul mij opeens op Twitter, nadat ik had getweet dat ik nog een iPad van ze kreeg en maar geen contact krijg met NRC. Hmmm...

Fonx | 30-11-10 | 16:00

Haha nrc blaast eindelijk geenstijl uit het water omdat gs geen antwoord heeft op cablegate. onze helden in afghanistan toch? terroristen toch?

Goldberg | 30-11-10 | 15:58

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 15:42
De lokale Moskee geeft een gratis cursus verneukte bekken trekken voor gevorderde allochtonen. Meer kan ík er niet van maken.

Zeddegeizot | 30-11-10 | 15:56

zeg maar jansen | 30-11-10 | 15:50
Bert de Brui ( er aan geven )
Nee, klinkt niet echt.
Maar toch.

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 15:54

Detlev Tarnowitz | 30-11-10 | 15:46 Geen van de topics die nu op de openingspagina staan zijn geschreven door Bert, hij zal toch niet zomaar weggegaan zijn?

zeg maar jansen | 30-11-10 | 15:50

Lijkt eerder aan wat wanbetalers te liggen dan aan de krant !

rooimachine | 30-11-10 | 15:47

Over brugermansfrustratie gesproken, waarom schrijft Bert Brussen dit topic niet? Hij is toch onze klantenservicewatcher? Hij kwam net lekker in z'n Felix Meurders rol.

Detlev Tarnowitz | 30-11-10 | 15:46

-van- naar boven pleurt.

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 15:45

Zeddegeizot | 30-11-10 | 15:36
Neef-nicht-scheef gezicht.
Meer kan ik er niet maken.
Dat mens spoort niet.

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 15:42

kiekdj | 30-11-10 | 15:37
Je zou mijn telefoonrekeningen eens moeten zien.
Ook bij Vodafone
laatste drie maanden 189 euro , en ik bel weinig.
Geen 0906 onzin of sms troep,
Overige content 49 euro. 19 % Btw = veel
Terwijl ik niks meer doe dan bellen, gebeld worden en smsen.
Ze zijn geak !

geenstijlsteengeil | 30-11-10 | 15:42

Waar kan ik online die columns van Bosma lezen?

Cornald Kruyt | 30-11-10 | 15:41

Man man man.
* inspiratieloos ist *

Ashtrey | 30-11-10 | 15:39

bij Hi krijg je eerst een goedkoop abbo aangeboden, vervolgens als je over de kleine bundel gaat betaal je 3 dubbel. Laatste maand 50 euro kwijt met minder dan 150 minuten gebeld.. hoor wel positieve dingen over vodafone daarentegen.

kiekdj | 30-11-10 | 15:37

Wat Teun van het Tuinpad zegt ?
Fijn !

geenstijlsteengeil | 30-11-10 | 15:36

nrc.next communiceert tenminste redelijk eerlijk via hun chef. kan ik van weinig grote organisaties zeggen... wellicht is er nog hoop. grote organisaties staan volgens mij altijd garant voor fouten... heeft denk ik te maken met loonslaven, verantwoordelijkheid, arbeidsrechten, geen angst voor ontslag ... kun je dus schijnbaar ook gewoon eerlijk over zijn. prima.

dododood | 30-11-10 | 15:36

Geenstijl TEGEN het afreageren van burgermansfrustratie? What's next, een wekelijkse column van Mohammed Rabbae?

John Muts | 30-11-10 | 15:36

Herr Boenkerbouwer | 30-11-10 | 15:29
Fijn.

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 15:33

Ik moet zeggen dat in mijn omgeving niemand te spreken is over t-mobile en hun dienstverlening. In de winkels werken alleen maar idioten en telefonisch word je afgewimpeld.

Dat onderzoek geeft ook aan dat mensen de dienstverlening beter vinden dan vorig jaar en dat klanten vooral gericht zijn op waar voor hun geld. En laat t-mobile nou doen alsof ze goedkoop zijn (excl BTW).

Framoes | 30-11-10 | 15:30

@Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 15:26
Ben ik met u eens. Leuk.

Herr Boenkerbouwer | 30-11-10 | 15:29

Ach Youp, hij lijdt aan die typische oudemannen gewoonte om net zo lang om zijn gelijk te blijven doorzeuren tot je zuchtend toegeeft omdat het je al lang geen reedt meer interesseert, omdat je wél een leven hebt.

Superior Bastard | 30-11-10 | 15:29

Zolang er maar meer mensen lid worden dan opzeggen

kiekdj | 30-11-10 | 15:29

LOL slechte klantenservice omdat je minder klanten hebt. Juist.

Nietvoordekat | 30-11-10 | 15:28

Ach, je mag de krant in ieder geval gratis downloaden. Dat hebben ze dan weer wel begrepen! :) digitaal.nrc.nl/download.php

Trombonez | 30-11-10 | 15:28

Herr Boenkerbouwer | 30-11-10 | 15:24
Ah, u geeft uzelf gelijk.
*nog nooit zoiets mee gemaakt heeft*

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 15:26

Ze moeten wat.

Teun van het Tuinpad | 30-11-10 | 15:25

@Herr Boenkerbouwer | 30-11-10 | 15:23
eens

Herr Boenkerbouwer | 30-11-10 | 15:24

Doet Prem nog wel een wat met NRC?

Herr Boenkerbouwer | 30-11-10 | 15:23

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken