
Het zit dus zo: uw favoriete ex-minister, tegenwoordig keurmerkenuitdeler aan
re-integratiebureaus waar ze zelf in de Raad van Commissarissen zit, krijgt het voor elkaar om met terugwerkende kracht faal op faal te stapelen. Op haast fascinerende wijze weet deze archetypische PvdA-regent over haar graf heen te facepalmregeren. Zo heeft de Utrechtse
bestuursrechter (
DOC) vandaag bepaald dat de 150 miljoen euro die woningbouwcorporaties in 2008 en 2009 verplicht moesten afdragen onterecht zijn geclaimd door de Vogelaar-zieligemensenmaffia. Doe maar lekker terugbetalen, stelletje PvdA-dieven. Geld is van winstmakende huisjesboeren, niet van de overheid. Poet in een rioolput gooien door pauperwijken op te knappen met mooie geverfde deuren, het aanleggen van jongerenophangplekken en het organiseren van
bloembolplantdagen met Clowns Knoef en Tomaat doen we maar met eigen geld. Oh wacht, dat is dus belastinggeld. Nouja, hoe dan ook, geld was sowieso
nergens aan besteed. Wisten we in mei 2009 al dankzij een onderzoeksrapport maar ja, de Evelien Tonkens van deze samenleving blijven hardnekkig volhouden dat buurtbarbecues enorm nuttig en gezellie zijn, dus dan mag er subsidie heen. Bedankt weer Vogelaar, elke week weer lachen met je. Kom je ook op onze buurtbarbecue volgende week? Is in Artis. Vers vlees, halal geslacht. Nu alleen nog even subsidie aanvragen.
Reaguursels
Inloggen@ beerpoes | 27-11-10 | 11:44
Opgraven? GeenStijl probeert haar juist heel hard om haar onder de groene zoden te krijgen, maar ze komt steeds weer uit kaar kist kruipen.
en weer hoeft zij geen verantwoording af te leggen uiteraard ...
@ GW ... paspoort afpakken en het land uitzetten die criminele deausch !!
Hallo GeenStijl, doe eens iets nieuws opgraven. Dit oude lijk hebben we nu al veel te vaak voorbij zien drijven.
Het is een plaag.
Woningbouwcorporaties zijn de grootste subsidiesponsen die er zijn. Ga nu niet doen of het eerlijke hardwerkende winstmakende huisjesboeren zijn. Opgezet met overheidssteun en nu vrije marktpartijen wegconcurreren met nog meer overheidssteun, ben blij dat Europa deze concurrentievervalsing eindelijk een aan gaat pakken.
Rotwijf, de grootste dieven zitten bij de pvda. Slinks DWDD en P&W beter opletten, nu zijn ze te druk met uitzoeken wie er een bekeuring heeft gehad.
Hoe dom moet je niet zijn wanneer je nog steeds op de PvdA stemt.
@Ing. eslapen | 27-11-10 | 09:16
How about het opheffen van 'Europa'?
Het is te stompzinnig voor woorden dat een land als NL zoveel betaald en zo weinig te zeggen heeft.
De EU is een moloch die geld verkwisten als #1 op de agenda heeft staan, als de EU een commercieel bedrijf was, waren ze inmiddels op de fles.
De angst dat NL zonder EU een 3e wereldland wordt is ongegrond, denk maar aan schiphol, de haven van Rotterdam en de aardgasleidingen.
@Einde van de Domheid | 27-11-10 | 09:04
Gelijk maar weer terug ontopic: het wordt je door de strot geramd door mensen als Vogelaar die niet weet wat het is om in een probleemwijk te wonen.
Mensen zoals zij gaan na de arbeid weer naar huis in een auto-met-chauffeur naar hun villa met 'buurtbewaking' en een hek met prikkeldraad.
Als Vogelaar zelf in een achterstandswijk zou wonen, zou ze wel een toontje lager zingen.
Ze staat (net zoals zoveel andere voorstanders van de multiculti) zover van de maatschappij af dat ik dat niet eens meer serieus kan nemen.
Nog even dan heeft Ella alle functies in Nederland gehad.
Op naar Europa.
Er zijn nog genoeg wijken op te knappen in bijvoorbeeld Duitsland.
Noem ze maar
Vögel Bezirk
Parsons | 26-11-10 | 21:08
De mens is niet maakbar Parsons.
Zoiets heet 'vrije wil' (bij links, rechts en relgieus hoog in het vaandel.)
Huizen kunnen echter wel gebouwd worden (ondanks het feit dat het niet is gebeurd) en buitenlandse Nederlanders hoeven niet geconcentreerd samen te wonen. Dat is ontstaan door het niet te 'maken'. (Leeglopende arbeidersbuurten liepen te vol met nieuwe Nederlanders waardoor de achterblijver er niet mee konden delaen en de NNs niet konden integreren.)
@repulse | 27-11-10 | 08:09
Dat hoop je.
Voorlopig zit de oppositie in de 2e kamer niets anders te doen dan te stoken, demoniseren en vuiligheid op te graven uit het leven van PVV'ers.
Dat hun eigen achterban (PvdA, GL) een ongekende beerput is, daar zwijgen de grote media over.
Onder de noemer; je rijdt auto met een slok op en bent PVV'er => fout!
Je mept vrouwen en bent PVV'er => fout!
Je ontduikt taxpoet en bent PVV'er => fout!
Maar toevallig ben je PvdA'er en je......
Ja maar, die PVV'ers hebben harder geslagen, meer gezopen en meer taxpoet ontdoken.
Oh, dan is het goed.
[/sarcasme]
repulse | 27-11-10 | 07:55
Aha ! Dus daar blijft het.
Gotta run, have a nice day, you.
En de rest.
*aus*
Nederland zit vol van dit soort blank uitschot zoals vogelaar. PvdA-ers geven het aan nutteloze subsidies, CDA-ers geven het aan de kerk en VVD declareren om hun eigen beurs te spekken.
Sjeng de helle | 27-11-10 | 07:56
Yep, Ik moet eerlijk zeggen dat op dat moment het mij niet zo was opgevallen hoe al de verbindingen liepen, maar dat was achteraf bezien ook wel een erg schandalig spel. Alles om maar de man/ vrouw te bestrijden niets om een inhoudelijk weerwoord te bieden tegen meningen.
Het geteisem van groenlinks pvda en d66 is zo doorweven in de pers, publieke omroep en ambtelijke functies. Deze alleen heerschappij moet doorbroken worden, cda en vvd hebben hun eigen vriendjes op leuke plekjes dus die zijn niet van plan om er wat aan te doen. De enige kans om mensen op plekken te krijgen op basis van hun kwaliteiten in plaats van politieke voorkeur is de pvv of de sp.
.
Hopelijk begrijpen de kiezers in maart hoe belangrijk de ps verkiezingen zijn, niet alleen voor de eerste kamer, maar juist ook voor de controle op de ambtenaren op lager nivo. Daar zit zo verschrikkelijk veel rottigheid en er wordt zo verschrikkelijk veel geld door de brievenbussen weggepist, terwijl op basis van politieke voorkeur mensen de hand boven het hoofd wordt gehouden.
.
Een grote en sterke pvv in de ps is nog belangrijker als in de tweede kamer. Aangezien daar het meeste hands-on kan worden veranderd.
Vrinden tot laters ik moet maar weer eens aan de slag een mooie dag nog.
vogelelaar??? Kan die praten, dan????
@repulse 7:50
Het woordvoerderschap had haar voor de verkiezingen al ontnomen moeten worden.
Ze heeft het echter voor elkaar gekregen om de regels van haar eigen partij om te buigen naar eigen voordeel, helaas heeft haar fotoshoot niet het gewenste effect bereikt.
Het zal me echter niets verbazen als ze bij de volgende verkiezingen weer lijsttrekster is, niets menselijks is Femke vreemd, zelfs al gaat het lijnrecht in tegen de GL statuten.
Femke = viesbah
repulse | 27-11-10 | 07:50
Het meest misselijkmakend vond ik zelf het spelletje rond Ayaan,
Haar echtgenoot( partner) maakte en reportage en ook Britta Böhler speelde hierin een vieze rol.
Recentelijk werd daar nog eens naar verwezen door Rita Verdonck bij P & W en ook Prof. Ellian heeft hierover een artikel geschreven bij Elsevier..
Rammstein | 27-11-10 | 07:43
Deze advocaat blijkbaar..
www.telegraaf.nl/binnenland/8340483/__...
Sjeng de helle | 27-11-10 | 07:38
Ik had altijd wel redelijk respect voor haar, aangezien ze best redelijk aanhield wat ze predikte, maar het afgelopen half jaar heeft ze blijkbaar ieder principe overboord gegooid om nog maar even te scoren.
Legitieme demonstranten word het onmogelijk gemaakt om te demonstreren door tuig, femke noemt het via een woordvoerder "een uiting van ongenoegen"
Lucassen heeft privé wat onhandige dingen gedaan, femke sleurt het de tweede kamer in(extra pikant. het was een plaatselijke voorzitter van groenlinks die deze hetze ontketende)
Femke haalt haar kinderen van een zwarte school, maar in het verkiezingsprogramma staat dat gemeenten dwingende maatregelen om de segregatie op scholen tegen te gaan moet nemen.
Hoe kan zij ooit nog eens wat zeggen op het gebied van integratie of op onderwijs?
Het lijkt mij dat haar het woordvoerderschap moet worden ontnomen...
@Rammstein | 27-11-10 | 07:43
Nu je het vraagt: ja, IK!
Kom jij me redden?
Rammstein | 27-11-10 | 07:43
Weerbericht Kanton Süd:
3 mm sneeuw en min 2 graden, bewolkt maar momenteel droog.
Tot uw dienst Dame.
@repulse | 27-11-10 | 07:36
Boeh!
Is er al iemand ingesneeuwd trouwens ?
repulse | 27-11-10 | 07:33
LOL,
Er wordt nu eenmaal met meerdere maten gemeten in de Nederlandse samenleving.
Ben maar blij dat het geen bouwvakkers zijn dan kreeg pas echte scheve verhoudingen.
Oh verrek die hebben we al.
Veur femke, je nieuwe lijflied?
www.youtube.com/watch?v=VMHvTT7LL3c&am...
necrosis | 27-11-10 | 07:26
LOL,
Bij dit onderwerp past wat Kentucky Blue Grass beter.
Grass heeft ook nog een andere betekenis als geestverruimend middel.
www.youtube.com/watch?v=hKLm7-KrQdM&am...
Sjeng de helle | 27-11-10 | 07:25
Normaal gesproken zou het mij een worst wezen wat zij doet in haar privé leven, aangezien privé leven niets te maken heeft met wat er in de tweede kamer gebeurt en afgesproken wordt. Maar even terugdenkend aan haar schandelijke houding omtrent het debat in de tweede kamer van lucassen en zijn privé leven, kan ik alleen nog maar zeggen "Burn the witch!!"
@Sjeng de helle | 27-11-10 | 07:15
Dat lijkt op BalkEllende met een gitaar, ik bedoelde rustgevend, niet slaapverwekkend.
Ik bedoelde meer zoiets als dit:
www.youtube.com/watch?v=zg12ghBJGmk
repulse | 27-11-10 | 07:20
De femkes van deze wereld hoeven niets te rijmen.
Alles wat die doen is correct, in dit specifieke geval privé correct, en natuurlijk het "Algemeen Belang "dienend, egoïsme kennen die niet, die Femkes.
Manipulatie kennen ze ook niet, och het gedoe rond Ayaan swa.
Hoe zou femke dit trouwens rijmen met wat er op pagina 25 artikel 13 van het verkiezingsprogramma staat onder het kopje "segregatie in het onderwijs wordt bestreden met"?
@Sjeng de helle | 27-11-10 | 07:08
Inderdaad, ons-kent-ons!
Ik hoop dat BertBrussen nog even doorgaat met slopen totdat die foute linkskliek huilend bij P&W zit, uiteraard met BB als tafelgast.
*in handen wrijft*
necrosis | 27-11-10 | 07:12
Natuurlijk,
www.youtube.com/watch?v=wnicesaciiY
@Rammstein | 27-11-10 | 06:55
Hield ze maar een plaat voor haar kop, ik vind het geen pretje om naar haar te kijken.
Ik zou haar vragen hoe het voelt om flink wat 'gestolen' pecunia op te strijken door te strooien met nog meer gestolen pecunia!
Mensen die beslissingen nemen over geld moet je goed in de gaten houden, vooral wanneer het gaat om andermans/ vrouws geld.
Jij en ik moeten er hard voor werken, Ella geeft het net zo makkelijk weg zoals ik van sokken wissel.
Heeft iemand nog een rustgevend muzakje of een 'pammetje voor me?
repulse | 27-11-10 | 07:06
Mogguh,
Jow, gaat ook een bakkie leut pakken.
necrosis | 27-11-10 | 07:02
Utopie? foei wat ben jij nuchter denkend.
Utopie is de middle name van de Linkschmensch, maar de handel in Utopische kwellingen is zeer lucratief, het is een complete industrie die zelf afhankelijk is van "Old Brothers Networks" oftewel ons kent ons.
Rammstein | 27-11-10 | 06:55
Ik zou haar mening vragen over de pil van drion...
Sjeng de helle | 27-11-10 | 06:50
Woops U was al veeel eerderT. Was tussendoor even koggie aan het pakken, nog iemand anders een bakkie?
www.telegraaf.nl/binnenland/8340485/__...
"Kinderen zijn geen sociaal experiment."
@Sjeng de helle | 27-11-10 | 06:50
Een gemengde school is een linkse utopie, achter mijn huis staat een dergelijke school en er is constant ruzie tussen allochtone- autochtone 'kinderen'.
Nog los van het feit dat de hele buurt die school graag zou willen verplaatsen naar de Maasvlakte.
En nee, geen InHolland, gewoon een VMBO....
@necrosis | 27-11-10 | 06:48
Mooi kut dan. Ik ga eten, laterrr.
necrosis | 27-11-10 | 06:52
Mis, daar is een speciaal ontwerp voor gemaakt.
Of dat gesubsidieerd is weet ik niet.
mediatheek.thinkquest.nl/~ll007/h_nl_t...
necrosis | 27-11-10 | 06:50
Waar ze die plaat voor haar hoofd vandaan heeft.
@Sjeng de helle | 27-11-10 | 06:43
Ella in brievenbussen pissen?
Daar zijn vrouwen niet voldoende voor uitgerust!
@Rammstein | 27-11-10 | 06:46
Het blijft blunderen op jouw en mijn kosten, wat zou jouw eerste vraag aan Ella zijn als je haar face to face kon spreken?
necrosis | 27-11-10 | 06:44
Mogguh Necro,
In elk geval heeft Femke haar kroost al, om privé redenen, van de Zwarte School gehaald.
De kinderkes gaan nu naar een school waar meer aan kunst wordt gedaan.
www.telegraaf.nl/binnenland/8340485/__...
@Biff Eagleburger | 27-11-10 | 06:38
50 Kg balen zijn in NL niet toegestaan, volgens de ARBO mag het maximaal 25 Kg zijn en volgens mij hebben ze dat zelfs naar beneden bijgesteld naar 23,5.
necrosis | 27-11-10 | 06:44
Het gebeurt te vaak dat iemand na zo'n blunder, dan wel afgang, gewoon uit het gezichtsveld verder gaat met blunderen.
@Rammstein | 27-11-10 | 06:26
Ik weet best wat je bedoelt maar vond het nogal vreemd om dat uit jouw tikplank te vernemen, that's all.
Uiteraard ben ik voorstander van transparantie in de politiek, helaas geldt die transparantie alleen als je PVV achter je naam hebt staan.
De kranten staan bol van de PVV 'schandalen' maar de vernietigende stukken op GeenStijl over Fatima, Ella en consorten worden nergens opgepikt.
Wanneer worden partijen als PvdA en GL eens grondig tegen het licht gehouden?
*quillotine vast slijpen gaat*
Mogguh @ All,
Is er niet een spreekwoord: "Wie het dichtst bij de bron zit drinkt het meest ."ofzeau?
In elk geval kun je Ella niet in de schoenen schuiven dat ze: in brievenbussen wil piesen, een handtekening zet onder een factuur van het bedrijf van de vrouw, dat ze een relatie heeft gehad met een ondergeschikte, een alcoholcontrole heeft vermeden, en een geldboete heeft gekregen voor het bedrijf waar ze CO van was. Dat zijn pas zeer ernstige feiten, als de berichten in de media mag geloven van de afgelopen weken.
Nee heur, Ella en die andere genotsbepalers ( Elaktik etc.) doen dat even legaal anders, en daar is niets mis mee blijkbaar.
Met een 50 kilo baal gaat dat aanzienlijk makkelijker dan met een kommetje. Maarrr, de aanhouder wint zeg ik altijd. Eerst nog ff m'n spelletje afmaken...
armorgames.com/play/6137/crush-the-cas...
@Biff Eagleburger | 27-11-10 | 06:21
Dat lijkt me technisch gezien wel degelijk mogelijk, vroeger verkochten de supermarkten van die grote zakken rijst (12 Lbs).
Als je hard genoeg kan gooien.....
necrosis | 27-11-10 | 06:03
Doe niet zo dom, je weet best wat ik bedoel.
@necrosis | 27-11-10 | 06:15
Ik woon in ZO-Azië en daar word je doodgegooid met rijst, voor zover dat technisch mogelijk is.
Overigens deel ik ook ongevraagd keurmerken uit: Ella is GEEN milf!
@Biff Eagleburger | 27-11-10 | 06:07
Lunsjen met rijst en bierrr?
Vanwaar die rijst?
*kroonkurkje van fles bijt*
Later Teun, ik ga maar eens lunsjen met rijst en bierrr.
Rammstein | 27-11-10 | 06:02
Wel waar.
-out-
necrosis | 27-11-10 | 06:00
Ojee, wat een ramp !
;)
Maar ik ga eerst even centen verdienen.
Goed ?
We heten niet allemaal Ella en vangen ze zo makkelijk.
Fijne dag @ joe ( en de rest )
Later.
@Rammstein | 27-11-10 | 05:39
Dat klinkt bijna als 'stalken', daar was jij toch geen voorstander van...
Teun van het Tuinpad | 27-11-10 | 05:58
Nee, dat hoeft nou ook weer niet. Maar het blunderen gaat gewoon door en ik vind het prettig dat ze dat blijven publiceren.
Teun van het Tuinpad | 27-11-10 | 05:58
Don't worry, er zit een kern van waarheid in, niet waar.
@Teun van het Tuinpad | 27-11-10 | 05:34
Ella is niet gek!
Ze werd uit BalkEllende 4 gejorist, maar verdient nu waarschijnlijk meer dan Rutte.
Wij kunnen schelden wat we willen, of BertBrussen erop afsturen, het helpt niet en ze lacht ons vierkant uit.
Tussen 25 haakjes: je #1 positie op GeenStijl is gekaapt door de man die steeds het licht uitdoet.
Hij schijnt pas terug te zijn op Zondagavond, je weet wat je te doen staat......
* "hup Teun" spandoek verven gaat*
Rammstein | 27-11-10 | 05:39
Op een begraafplaats kun je ook iemand volgen.
Biff Eagleburger | 27-11-10 | 05:37
Eigenlijk zijn alle vrouwen h**ren.
Behalve Ramm dan.
;
Teun van het Tuinpad | 27-11-10 | 05:34
Wees blij, dat ze haar blijven volgen.
@Teun van het Tuinpad | 27-11-10 | 05:34
Mogge. Het blijft een vrouw hè.
*om zich heen kijkt*
@Rammstein | 27-11-10 | 04:44
Ulrich van?
Ella is niet knettergek maar kwartjesgek !
Mogge @ all
Biff Eagleburger | 27-11-10 | 04:37
Gobble gobble.
*licht aandoet*
En om met Ome Henk te spreken: Goedemorrege! Hier is de melkboerrrr>
Parsons | 27-11-10 | 04:02
Mee eens maar, via firefox krijg je spellingcheck probeer eens, mijn windows liep vast vandaar zie jullie nog wel na morgen/straks.
*het licht uit doet, en ter uwer allen geruststelling, morgen ben ik pleitos, tot zondagavond, ciao!*
@verraad van links | 27-11-10 | 03:49
In het topic erna werd Wilders in beeld gebracht met Hitler snor etc. Gind over paspoorten. Enfin, whatever.
@reppert
Zit 40 dingen tegelijk te doen, of zeg maar gerust 39. En spelling is me normaal gesproken wel wat waard, maar om dit tijdstip zal het me allemaal worsDT wezen.
Parsons | 27-11-10 | 03:46
spelling ??
@verraad van links | 27-11-10 | 03:49
@parsons 3.46.
Deels; na enkele minuten Maorijnissen kon ik het niet meer aanzien.
Parsons | 27-11-10 | 03:41
zeker twitter? dan weet ik niet ik weiger om daar aan mee te doen , maar wilders Hitler noemen is het zelfde, als een schaap een varken noemen. (WTF met die spellingcontrole hier iets nieuws sins 03:40 ? als ik iets schrijf en men weet wat ik bedoel wat is dan het probleem>? )
@verraad van links | 27-11-10 | 03:44
Heb je 't gezien?
@Parsons | 27-11-10 | 03:41
Jan Tromp in een driedelig pak.
*proest*
@reppert | 27-11-10 | 03:33
Ik ook, veel zelfs, maar dat twitter is niet zo gek als iedereen beweert/als je denkt.
Zag ik nou zojuist Wilder voorbijkomen als Hitler in #uitgesproken?
*ogen uitwrijven doet*
verraad van links | 27-11-10 | 03:31
Oké dan een van mij www.youtube.com/watch?v=qriH-8yeqcE
Parsons | 27-11-10 | 03:28
Sorry maar dat ge @ via twitter doet me nog steeds niets. Zelfde als hyves en Facebook is weer zo'n hype maar wat moet je er nu echt mee en dan ben ik helemal on to msx, atarie, dos, lynux, windows, etc etc ik heb echte vrienden.
Muziekje dan maar:
www.youtube.com/watch?v=b9xBAtCsCTQ
verraad van links | 27-11-10 | 03:26
Oké maar volgens mij gaat ie bijna slapen, ik wel heb morgen (straks)
vrij :) kan ik iets nutigs gaan doen volgens de linkse kliek dan.
@Parsons | 27-11-10 | 03:28
Buk eens.
@reppert | 27-11-10 | 02:50
harT. Het is al laadt. #zucht @ mezelf
@reppert | 27-11-10 | 02:50
Je bent een guurder naar mijn hard en ik ben het volledig met je eens. Als in - 100%.
@reppert | 27-11-10 | 03:25
Nee, vandiedingenja heeft zich net gemengd in de discussie.
volgens mij zijn er maar twee over hier?
-weggejorist-
Meer muziek, en dan een lekker nummer,http://www.youtube.com/watch?v=jpxZnjPMy_o
toen kwam het betere rock werk Europe, Bon Jovi Metalica,AC DC etc
@reppert | 27-11-10 | 03:17
Geeft niet(s). Mijn naam poogt trouwens juist het tegenoverstelde te impliceren. Maar volgens mij heb je dat nu -eindelijk- door. :)
verraad van links | 27-11-10 | 03:08
Dan zijn we het eens, sorry maar op de een of andere manier dacht ik dat jij een indymedia intruder was, mischien door je naam.
Nou, wat flikker muziek dan maar. Niet bepaald Ella's doelgroep (meer).
www.youtube.com/watch?v=V-xpJRwIA-Q
verraad van links | 27-11-10 | 03:02
Ik heb niets met geschiedenis maar als je dan toch bezig bent, dan weet ik er nog wel een en dan had BEA nog niet eens bestaan.
@reppert | 27-11-10 | 03:03
Nogmaals, ik ben het voor 10.000% met je eens. Er is altijd werk. Zeker, niet altijd even leuk en niet altijd even vorstelijk betaald. Maar het is gewoon een (linkse) mythe dat er geen werk is. Zie voor een treffend voorbeeld dat GS topic met/over dat lieve tuinbouwmeisje.
verraad van links | 27-11-10 | 02:52
Dat is gewoon de waarheid, werk is er, of je het nu leuk werk vind of niet, daarom iriteer ik me dood aan mensen die zeggen dat er geen werk is, er is altijd werk, of je het nu leuk vind of onderbetaald vind of niet. Bedrijven een tip weiger mensen met een gat van meer dan 1 jaar in hun in hun cv.
@reppert | 27-11-10 | 02:57
Vergeet het Hertogdom Gelre niet. :) En nee, ik vind het helemaal niet gek dat 'de provincie' zich roert.
@drs.Nee | 27-11-10 | 02:57
Nee. Maar ik woon dan ook in een regio waar die problemen zich -vooralsnog- niet hebben afgespeeld.
verraad van links | 27-11-10 | 02:43
Maar vind jij het dan gek dat de rest van Nederland iets anders wil, en dan bedoel ik Brabant , Overijsel, Drenthe, Groningen, Friesland en Limburg.
@verraad van links | 27-11-10 | 02:54
Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger bij een stembureau dan?
@verraad van links | 27-11-10 | 02:50
De Donners zien Nederland generatie op generatie als familiebedrijf.
@drs.Nee | 27-11-10 | 02:52
Inderdaad. Tegenwoordig moet je daar ook al rekening mee houden in deze bananenmonarchie.
@reppert | 27-11-10 | 02:50
Precies! Er is altijd zat werk. Zelfs in crisistijd.
@verraad van links | 27-11-10 | 02:48
Wat veel belangrijker is dat de verkiezingen in de grote steden dit maal wel ordentelijk verlopen.
@drs.Nee | 27-11-10 | 02:49
Hij moet in ere worden hersteld. Thorbecke ligt nog steeds te woelen van dat gedrocht uit '83.
Parsons | 27-11-10 | 02:38
Ik ben dan ook extreem extreemrechts, maar vind het niet meer dan normaal dat je je aanpast in het land waar je woont, en misschien moet je eens gaan werken voor je geld en dan zonder allerlij begeleidings projecten, ik heb vanalles gedaan vanaf mijn 14e heb ik asperges gestoken, toen krantenbezorgt, daarna in de fabriek gewerkt tot ik mijn opleiding af had. Is dat raar? blijkbaar nu wel en ik ben nu 30. Er is altijd werk misschien niet in je opleidings niveau dan heb je ff pech maar het komt vanzelf en zonder gat in je cv kom je eerder aan een goede baan.
De huidige grondwet dateert uit 1983 en is aan vervanging toe.
@drs.Nee | 27-11-10 | 02:46
En? Wat gaat het worden? Onderbuik/gevoel of een strategische stem?
Over 3 maanden begint het circus weer.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/02/...
@Parsons | 27-11-10 | 02:39
Dat moet dan maar. Het gros staat toch aan de verkeerde kant.
@Parsons | 27-11-10 | 02:42
Tot 1917 was eigenlijk niets aan de hand.
@reppert | 27-11-10 | 02:40
Het is niet alleen raar, maar zelfs een schande.
@drs.Nee | 27-11-10 | 02:39
Die slogan herinner zelfs ik me nog.
@drs.Nee | 27-11-10 | 02:31
De grondwet is heilig. Degenen die de grondwet willen aanpassen zijn ongrondwettelijke fascisten.
Voor een overzicht van deze fascisten verwijs ik naar nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Gron...
verraad van links | 27-11-10 | 02:33
En toch worden ze nog steets boeren genoemd en genegeerd door Den Haag vind ik raar.
@Parsons 2.24
Voordat jij het levenslicht zag, begin jaren '70 draaide de economie als een tierelier en creëerde de overheid beroepswerkloosheid middels o.a. spotjes op de radio:
Ben je schoolverlater en heb je geen baan...?
Dan heb je recht op een uitkering!
Vergeet niet eerst langs het gewestelijk arbeidsbureau te gaan...
@verraad van links | 27-11-10 | 02:35
Ik vrees dat dat een illusie is, maar ik denk ook dat dit volk als eerste sneuvelt in de onrusten die komen gaan.
@reppert | 27-11-10 | 02:36
Dan ben ik extreem extreemrechts. En daar ben ik nog trots op ook. Heel trots.
Parsons | 27-11-10 | 02:31
Maakt mij niets uit maar een echte Nederlander wat is dat nou? Ik weet het echt niet meer, en daar zit mijn probleem, aanpassen aanpassen en nog eens aanpassen, en dan kan men wel zeggen wij zijn een multiculti samenleving maar dat zijn wij niet, wij hebben ook onze eigen gebruiken en tradities maar als je dat zegt ben je meteen extreem rechts.
@Parsons | 27-11-10 | 02:24
Turfsteken in Drenthe of de mijnen in. Zo moeilijk is het niet.
@reppert | 27-11-10 | 02:27
Ja, dat ben ik met je eens. Terwijl Eindhoven inmiddels -al- de tweede economische regio van ons land is.
@Parsons | 27-11-10 | 02:24
In de grondwet staat dat een ieder een positieve bijdrage moet leveren aan de maatschappij.
Door ons sociale stelsel zijn er beroepswerklozen gecreëerd. Dat stelsel wordt nu stukje bij beetje afgebrokkeld, waarbij de goeden onder de kwaden moeten lijden.
@reppert | 27-11-10 | 02:19
Ik ben geen Limburger, maar ik ben het 100% met je eens.
verraad van links | 27-11-10 | 02:15
Ik zeg nu aleen Holland en Limburg maar dat komt omdat ik in Limburg geboren en getogen ben, maar de Nederlandse politiek en de media richten zich met name op Holland met andere woorden de randstad en dan vooral op Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht en voor de rest bestaat er blijkbaar niets.
@reppert | 27-11-10 | 02:19
Natuurlijk is dit Nederland.
@drs.Nee | 27-11-10 | 02:17
Ja ik blijf het food for thought vinden.
Wat te doen met dit soort mensen?
Een clubgenootje zat diep in de VVD (jaren 90, kringetje Bolkestein, Wilders, Van Baalen, cs) en hij heeft zich een tijdje in e Amsterdamse politiek gemengd en kwam er uit met de conclusie dat wij zullen moeten accepteren dat er altijd een groep zal zijn die we nooit aan het werk krijgen en die levenslang afhankelijk zal zijn van een uitkering.
Ik ben me altijd blijven afvragen wat je met deze groep zou moeten doen; zie hier een voorbeeld van zo'n groep (of individuen).
En na al die jaren heb ik nog steeds geen antwoord op de vraag: wat te doen met die groep.
Ik weet het nog steeds niet, maar ik heb wel heel veel restecp voor de mensen die hier voor vechten.
Alleen al om die reden vind ik de docu interessant.
Maar wat denk jij? Wat te doen met dit volk?
@Parsons 2.15
Juist geformuleerd.
'en de hoofdschuldige - de PvdA - terugkeert alsof er niks gebeurd is."
drs.Nee | 27-11-10 | 02:08
Een ding ik ben als eerste Limburger daarna Nederlander, en wat iedereen wil met Fascisme, Nationalisme, Populisme het zal mij een worst zijn, ik ben hier opgegroeit met Sinterklaas, Kerst, Carnaval (vastelauvuntj), Pasen en Pinksteren en daar wil ik het bijhouden en dan kan dat krampachtig zijn maar DIT is Nederland.
@Parsons
Die ikon-doco kan me tot nu toe niet boeien, jou wel?
@Parsons | 27-11-10 | 02:15
Schreeuwcommies zijn inderdaad een stuk ongevaarlijker dan salonsocialisten.
@reppert | 27-11-10 | 02:09
Kom je uit de randstad?
B.t.w.: We kunnen ook aan tolerantie ten onder gaan.
@reppert | 27-11-10 | 02:09
Ik begrijp dat er voor jou enkel Limboland en Holland is, maar er is echt nog meer in Nederland hoor.
Als het dan toch foutlinks moet, geef mij dan maar de SP. amsterdam.sp.nl/kerngroepen/oost/beric...
Op geschiedenis tv nu Rara praktijken.
Selectief moralisme is een linkse ziekte.
Vraag dat maar aan ella.
verraad van links | 27-11-10 | 01:59
Belg? Dan kan ik wel zeggen; los jij ff eerst jullie eigen problemen op, maar wij zijn een tolerant land (dat heb ik in middels wel geleerd) dus vertel je verhaal.
@reppert | 27-11-10 | 02:03
Ja, zo gaat dat met goetmensen.
@reppert | 27-11-10 | 02:03
Selectief moralisme. Laatst kreeg een tbs'er met petje op, aan tafel de gelegenheid zijn boekje te promoten.
Parsons | 27-11-10 | 01:55
Ik nu ook, ff checken.
heb het na gelezen maar ben de weg ff kwijt, maar komt het komt erop neer dat ze een junken vriend van Herman Brood met een vlotte babbel uitnodigen en dat dan wel oké is en dan liggen te zeiken over de PVV.
@Parsons | 27-11-10 | 02:01
Dank u wel meneer.
@verraad van links | 27-11-10 | 01:54
Omdat ik in een goede bui ben: www.ikonrtv.nl/ikondocumentaire/docume...
@Parsons | 27-11-10 | 01:57
Dank.
@drs.Nee | 27-11-10 | 01:58
Ja, daar zit zeker een kern van waarheid in.
@reppert | 27-11-10 | 01:54
Ik ben noch Hollander noch Limburger. Beide streken/gebieden mogen -daarom- wat mij betreft vlakgetrokken worden.
@verraad van links | 27-11-10 | 01:52
Mijn opa was zeeman en sprak daardoor 'over de grenzen', zoals hij dat zei.
Net zoals hij zei dat de Duitse soldaat ook maar werd gestuurd.
Ook zei hij mij eens: 'Ik geloof in een goed mens. Dat mag een gelovig mens zijn, maar hoeft niet persé'.
Mooie uitspraak die ik altijd onthouden heb.
@verraad van links | 27-11-10 | 01:54
beta.uitzendinggemist.nl/ ? Geen idee of hij al online staat. In de gids heet het "IKON Doc - Anybody there..."
Over probleemjongeren. #eyeopener Lijkt op player.omroep.nl/?aflID=11728771 maar dan anders.
*n naar boven paasdt.
@reppert | 27-11-10 | 01:43
Sorry, je bent me even kwijt.
verraad van links | 27-11-10 | 01:50
Blijkbaar niet! Nationalisme, eerst Limburg en dan pas Holland. Voor de duidelijkheid Nederland dat zijn wij samen,Holland dat is Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag en alles wat daar tussen ligt.
@Parsons | 27-11-10 | 01:53
Linkje?
*lui is*
Ik zit nu die IKON Doc te kijke die zojuist op Ned 2 is uitgezonden. Een WTF momentje, om het maar met een understatement te duiden.
Kijktipje, dat dan weer wel.
@drs.Nee | 27-11-10 | 01:51
Oh gelukkig maar. Uiteraard was mijn comment geenszins kwetsend bedoeld.
@verraad van links | 27-11-10 | 01:45
Die werd net als alle Nederlanders onverwachts met de oorlog geconfronteerd en moest met zijn jonge gezin verplicht evacueren.
Dankzij een Duitse soldaat heeft de jongste, die verwond raakte, het gered. Dat dan weer wel.
@reppert | 27-11-10 | 01:49
Jezus man, ga er even lekker serieus op in. Alsof ik dat niet weet.
verraad van links | 27-11-10 | 01:42
Waar kom jij dan vandaan? Limburgers, Brabanders, ff kort oosterlingen kunnen elkaars dialect best verstaan en dat heeft zoals jij blijkbaar denkt niets met Duits te maken.
verraad van links | 27-11-10 | 01:42
Yep. gaotj gae mer nao de klöte.
@drs.Nee | 27-11-10 | 01:44
Ja, ja, dat zeggen ze allemaal. En opa was zeker -ook- goed in de oorlog?
@verraad van links | 27-11-10 | 01:42
Zou 't niet weten, ik ben geen zuiderling en van na de oorlog.
Parsons | 27-11-10 | 01:40
Dat weet ik zeker maar kom op zeg, het gaat hier niet over moord etc etc.
@reppert | 27-11-10 | 01:41
Ik weet. Ik mijd de Randstad zoveel mogelijk.
@drs.Nee | 27-11-10 | 01:39
Jawohl mein Fuhrer!
Das toch ook Limburgs?
verraad van links | 27-11-10 | 01:39
Nee, dat is Nederland, er is meer buiten de randstad.
@reppert | 27-11-10 | 01:35
Ach, zolang die kliek niks met de PVV te maken heeft is er niks aan de hand.
Je weet tog.
@reppert | 27-11-10 | 01:37
Schei út heur...
@verraad van links | 27-11-10 | 01:36
Google op Gulden Humor zei reppert en zie dat dialect.
Ik voel me een buitenlander met al die Limbo's hier.
verraad van links | 27-11-10 | 01:36
Ies Koeltoer.
drs.Nee | 27-11-10 | 01:35
En dus merge beer en muziek waat wildje nog mier nao un weak waerke?
@drs.Nee | 27-11-10 | 01:35
Wablief?
Parsons | 27-11-10 | 01:29
Klopt, ik kijk er graag naar maar vind het raar dat ze een junkenkliek de vrienden van Herman Brood ( inbraken en handel in drugs etc.) blijven verheerlijken.
@reppert 1.29
Gulden Humor es de hoeëgste Limburgse Vastelaovundjorde?
Slapen in de spits. Omdat het kan en sinterklaas toch ergens anders is:
www.youtube.com/watch?v=tc2yn6gwLb0
En die feministe van de KAV moet haar bek houden.
Nou ja, aangaande dit onderwerp dan.
NEE ben meer van de lokale cultuur morgen bijv. Gulden Humor. Wat is dat ? nou dat is Koeltoer in Limbabwe. (Googlen met die handel)
@reppert | 27-11-10 | 01:26
Zo nu en dan? Vrijwel altijd. Niettemin ben ik blij -voor hem en zijn naasten- dat hij daar voorlopig mee door kan gaan.
@reppert | 27-11-10 | 01:26
Heerlijk toch?
@reppert | 27-11-10 | 01:15
Duinparty?
Parsons | 27-11-10 | 01:21
Nou? Ik gun niemand, echt niemand een ziekte en de gevolgen daarvan.
Maar hij slaat wel zo nu en dan wartaal uit.
@brutus68 | 27-11-10 | 01:15
Geef de moed niet op. Blijf met gif spuiten, ooit zal het helpen.
@brutus68 | 27-11-10 | 01:10
Vooral het verhaal waar hij beschreef hoe hij dat apparaat opgeschroefd kreeg sloeg hier nogal in. Ik zal je de detail besparen, maar het deed ons nogal goed te zien dat het bij hem wel allemaal goed is gegaan.
Biertje, wie nog?
Ik weet, en ze schrijven en onderhouden hun Wiki zelf. Ik zou best de artikel-log in willen zien - maar eerlijk gezegd ben ik er te lui voor. En te moe.
De Gooise Matras | 27-11-10 | 01:14
Slaap jij op een stok?
Clusterfuck-up | 27-11-10 | 01:09
Types als Vogelaar zijn geboren overlevers. Net zoals kakkerlakken. Ze lullen zichzelf altijd weer ergens naar binnen, zonder enige schaamte of wroeging, overtuigd als ze zijn van hun eigen gelijk en morele superioriteit.
De Gooise Matras | 27-11-10 | 01:14
Echt??? dan geef ik een groot feest :)
*uit -vogelen- gaat*
@ verraad van links | 27-11-10 | 01:06
Er zijn wat mij betreft genoeg woorden vuilgemaakt aan haar.
@ de heren (en dames) nachtbrakerTs:
Goede voortzetting nog van dit vogelachtige draadje.
NB: we kunnen haar ongezien een Ornithophobia toewensen. Ha!
Parsons | 27-11-10 | 01:06
Ik had gehoopt dat ze dat hyperactieve ook meteen weggestraald hadden, maar je kan niet alles hebben. Hij doet het nog, dat is het belangrijkste.
Heb vol verbazing de 'CV' van Vogelaar gelezen, d'r Wiki. Schijnt dat ze dood is, na haar afzetting in 2008 geen info meer. Het leest zich sowieso als een autobio... kots.
verraad van links | 27-11-10 | 01:06
Stom wijf.
Ik zie dat Chabot weer praatjes heeft voor 10. Goed om te zien!
Kom, nou weer over Vogelaar gaarne.
Parsons | 27-11-10 | 01:01
Zou kunnen, zou kunnen, ik vond het al verdacht.
Trumple | 27-11-10 | 00:55
Positief de VARA krijgt eindelijk een onafhankelijke blik, mwhaaaaaaaaaa af en toe een grapje mag.
And then some:
www.youtube.com/watch?v=Cklb7L0OA1c&am...
K's Choice - Not An Addict
www.youtube.com/watch?v=aROr-9l3fqM
Claw boys Claw - Bite the Dice
www.youtube.com/watch?v=27dbJ26H8l8&am...
Overkill - E.vil N.ever D.ies
@brutus68 | 27-11-10 | 00:52
Oi, wat noem jij muzak?
De gustibus non est disputandem.
@brutus68 | 27-11-10 | 00:54
Die is betaald door Suit Supply. Ik zeg - een briljante marketingtruc.
@Parsons | 27-11-10 | 00:53
Uiteraard.
DWDD heeft een flinke veer in de kont van Powned gestopt. Hef maar op die hele omroep; heeft geen zin meer. Ze hebben het weer mooi verpest.
De Gooise Matras | 27-11-10 | 00:47
Nou heb het idee dat België, Duitsland, Frankrijk (nu al te laat) en de rest van de West-Europese landen ( zeg geen west Europa want Denemarken, Zweden en Engeland zijn slimmer geweest) nu eindelijk wakker worden, maar ja links heeft nog steeds een waas in hun ogen, praten praten en nog eens praten.
@brutus68 | 27-11-10 | 00:49
Ja, oorlog voeren.
Parsons | 27-11-10 | 00:51
Wel een lekkere feministe for that matter, men gaat vooruit in die kringen.
@verraad van links | 27-11-10 | 00:46
Het is sowieso de schuld van Wilders. Laten we daar maar van uit gaan.
Oh en kijk PenW, hilarisch!
@gepost 00:46
Zout eens op met al die muzak-linkjes van je.
Heeft Lucassen metamorfose ondergaan? lol
Joop twittert dat ik er niet zo vrolijk uitzag in de kamer gisterenavond. Nou mijn vrouw denkt er toch heel anders over. Was wel vrolijk.
twitter.com/ericlucassen
lolwut @ PenW @ feministe.
verraad van links | 27-11-10 | 00:46
Finnen en Russen hebben meer gemeen dan je denkt.
@ reppert 00:32
Idd, doet me denken aan de lyrics van Skin: www.youtube.com/watch?v=mcaUer4fuU8
(ps; let op de satirical-undertone..)
@ reppert | 27-11-10 | 00:41
Duh, logisch toch? Nederland is het gastland, en gastheren dienen zich nou eenmaal aan te passen? Toch?
Maar dat geldt alleen voor Nederland, hè?
@ Parsons | 27-11-10 | 00:43
*vreugdedansje maakt*
@Parsons | 27-11-10 | 00:44
Ik denk dat ze die er juist niet bij willen hebben.
*iets met Russisch-orthodox mompelt*
Nóg meer muziekjes:
www.youtube.com/watch?v=7iLrFCc8vEA&am...
Braindead Sound Machine - Boucher Amour
www.youtube.com/watch?v=4B1fWJlzfas&am...
Aphrodite - Boom Time
www.youtube.com/watch?v=WQYsGWh_vpE&am...
Portishead - Roads
@verraad van links | 27-11-10 | 00:39
Nou, dat lijkt me een prima topic voor maroc.nl
* ff voor iedereen, SORRY VOOR DE TAALFOUTEN mijn toetsenbod is van streek, kan niet tegen een biertje*
@ brutus68 | 27-11-10 | 00:39
Je was de enige niet, het lijkt op te lopen met de werkdruk in dit land.
@De Gooise Matras | 27-11-10 | 00:27
Nou vooruit, dat past haar beter.
Mee eens jij bedoelt groen, blauwe en paarse peten zonder roe en een sint met een mijter op zijn hoofd zonder kruis. Sorry maar En ZWARTE piet met ROE en een sint met een mijter met KRUIS dat is onze KOELTOER, maar ja wij moeten ons aanpassen zo is het nu eenmaal.
@Parsons | 27-11-10 | 00:16
Ook opmerkelijk: www.nu.nl/buitenland/2388445/rusland-w...
De Gooise Matras | 27-11-10 | 00:35
Ja, je hebt gelijk. Zal er morgen ff werk van maken, lange werkweek achter de rug.
@ reppert | 27-11-10 | 00:24
Ze moet gewoon geen dingen doen waarvan ze weet dat Sinterklaas daar heel verdrietig van zou worden.
@ brutus68 | 27-11-10 | 00:31
Natuurlijk, ik zou niet anders durven...
Btw, [theatrale persoonlijkheids-modus aan] ik wacht nog met smart op nadere toelichting [theatrale persoonlijkheids-modus off].
FredFlinstone | 27-11-10 | 00:27
Nooit, het zit nu eenmaal in die cultuur en niemand zal naar je luisteren, en ze zullen elkaar wel aanvallen voor de camera maar hun eigen hachie verdedigen voor buitenstaanders.
De Gooise Matras | 27-11-10 | 00:27
LOL. Hou je het wel netjes? Ik zie eerder een vorm van autisme in het gedrag van Vogelaar.
Nog meer muziekjes:
www.youtube.com/watch?v=n4rvWr2dw1k&am...
Opeth - Circle Of The Tyrants (Celtic Frost cover)
www.youtube.com/watch?v=hvSEhJ4Gnw8
Wipers - Land of the lost
www.youtube.com/watch?v=72d5-xP5SnM&am...
Grace Jones - Slave To The Rhythm
@ brutus68 | 27-11-10 | 00:25
Ook Volkert (die man met die *kuch* mooie naam uit die mooie tijd, ja) maakt meer kans op het predikaat 'antisociaal' dan 'obsessief compulsief'.
@zeg maar jansen | 27-11-10 | 00:21
Ja dat was in mijn geval niet nodig, want dat ik kon rijden was wel duidelijk. #ahum
@zeg maar jansen | 27-11-10 | 00:19
@brutus68 | 27-11-10 | 00:19
Geh. www.vrijspreker.nl/wp/2010/11/de-dag-d...
wanneer gaan zulks lieden eens ECHT werken voor geld: dus ZWETEN, ZWOEGEN en vooral VLOEKEN over een te verrichten-taak. ipv LACHEN, NIXEN en verkwikkelijk NETWERK-TWITTER-DOEN
@ zeg maar jansen | 27-11-10 | 00:23
LOL!
Wow, wat denk je van deze 2 kenmerken:
1) De persoon streeft zodanig naar perfectie dat dit de voltooiing van de taak in de weg staat (hij wil bijvoorbeeld een project niet afsluiten omdat het niet voldoet aan zijn eigen, overmatig hoge eisen).
2) De persoon is overmatig toegewijd aan werk en productie ten koste van de vrijetijdsbesteding en vriendschappen (er is hierbij geen sprake van economische noodzaak).
Beter is het om haar deze stoornis toe te schrijven:
nl.wikipedia.org/wiki/Antisociale_pers...
De Gooise Matras | 27-11-10 | 00:21
Volkert van der Graaf is daar een mooi voorbeeld van.
De Gooise Matras | 27-11-10 | 00:21
FF uitleg zij is een simpel wereldvreemd vrouwtje.
De Gooise Matras | 27-11-10 | 00:21 En zuinig met geld. Nee, Vogelaar lijdt ergens anders aan. #ganietnaarparsonsvooreendiagnose
@Parsons | 27-11-10 | 00:19
Ik zou willen dat ik hierop iets zinvols te zeggen had.
Zie ik ring A10? A20 natuurlijk, lutser. Dat weet zelfs Ella.
Gaat het hier nog over "Alice in Wonderland" Vogelaar, of kan ik naar de herhaling van P & W gaan kijken?
@ Parsons | 27-11-10 | 00:18
Niet helemaal, Pars, zie kenmerk:
De persoon is overdreven gewetensvol, scrupuleus en onbuigzaam in zaken van moraal, esthetiek of normen en waarden (niet te verklaren uit culturele of religieuze achtergrond).
Parsons | 27-11-10 | 00:12 Tegenwoordig melden ze je dan aan voor de cursus van Koos Koets (je weet wel, die kabouters houdt om stomme vragen te laten stellen die hij dan weer intelligent kan beantwoorden)
Parsons | 27-11-10 | 00:16
In ieder geval beter dan "wij" overgaan op de roebel.
Parsons | 27-11-10 | 00:16 Dan moeten wij er uit.
Meer muziekjes:
www.youtube.com/watch?v=1wdVehEWOSc&am...
Pig - Hog Love
www.youtube.com/watch?v=4T_hbUwTdjk&am...
Mordred - In This Life
www.youtube.com/watch?v=iD4LbET-1LQ&am...
Urban Dance Squad - No Kid
@gepost op | 27-11-10 | 00:08
A vagina is God's way of saying,"Sorry for all the trouble.
Gevonden waar ze aan lijdt: nl.wikipedia.org/wiki/Obsessieve-compu...
lolwut? www.nu.nl/economie/2388539/rusland-mog...
@ Soy yo | 27-11-10 | 00:10
Zo te lezen zal het in ieder geval niet al te saai worden.
Daredevil, he is.
@ necrosis | 27-11-10 | 00:11
Er zou mogelijk sprake kunnen zijn van een verband, ja.
hoezo heeft die maffe vogelaar nog steeds iets te zeggen in nederland? ze is nog van de oude pvda stempel, toen we nog meer dan genoeg geld hadden.
@Bakito | 26-11-10 | 23:55
Hoest met de kunst? Kun jij niet eens met een trekker over een Vogelaarachtige rijden, het resultaat met de losse hand op een doek smijten, het verpatsen aan het Stedelijk en e.e.a. op YouTube zetten?
Man, werken is dan gewoon verleden tijd!
Heerlijke kutmuziek trouwens, plusje!
@gigi gorgonzola | 27-11-10 | 00:04
Ja ik zei nog, koop iets waarin je me wel bij kunt houden en dan heb je een punt. Hoe kon ik weten dat ze me bij de grens oppikten en bij Rotterdam pas konden stoppen. Ja, mind you, nadat ze me hadden geprobeerd rechts in te halen hetgeen ze bijna moesten bekopen met de dood, want een OlifaNT laat niet met zich sollen op de ring A10.
Tot het blauwlicht aanging. Toen was het feest wel over. Dat dan weer wel.
gepost op | 27-11-10 | 00:08
yeppers
@De Gooise Matras | 27-11-10 | 00:02
Ik krijg nooit bezoek, zou het aan mijn nick liggen?
De Gooise Matras | 27-11-10 | 00:07
Welnee, dat soort kwajongensstreken is spielerei vergeleken met de mid-life die nu om de hoek kijkt..
@zoalshetis | 27-11-10 | 00:06
"koet" = vagina?
@ Parsons | 27-11-10 | 00:01
Handig hoor, om het bloed onder de nagels van de verkeerspliesie vandaan te halen. Die kwajongensstreken heb je, gezien je leeftijd (LOL!), nu hopelijk achter je gelaten.
Voor je het weet heb je weer een proeftijd aan je broek hangen en staat je snelle auto alleen maar mooi te wezen. Is ook zonde, toch?
@Jackanders | 26-11-10 | 23:52
Dank!
@Heads or Tails | 26-11-10 | 23:54
*Champagne van scherm vegen doet*
pvda is een miljoen keer crimineler dan de burgerlijke vergrijpjes van burgers van de pvv. het is een zichzelfverrijkende koetbeweging.
@Parsons | 27-11-10 | 00:01
Check, 40+. Geen enkele reden om je oud te voelen, dus.
*optimistisch*
@Parsons | 27-11-10 | 00:01
Ik ken het...... ik ken het, het was lachen maar i.d.d. liever niet nog eens!(vooral als er 4 auto's achter je aanzitten wordt het pas echt geinig, de sukkels)
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:57
Die reedt waarschijnlijk achter een tractor met daarop een "lekkere boerenzoon".
Die had dus geen zin om in te halen.
@necrosis | 27-11-10 | 00:01
Ik zou je van harte een West-Vleteren Abt overhandigen, maar die heb ik nu helaas niet.
@ necrosis | 26-11-10 | 23:59
Aansteken.
Is het daar tenminste nog warm. Voor je bezoek.
@ Heads or Tails | 26-11-10 | 23:54
Waarom moet ze zichzelf nou weer deleten? Ze kan toch ook nog een doel dienen? Toch?
Als eh,.. ehm...
Tsja.
Gewoon, als proefpersoon voor antipsychotica of zo. Of als vogelvoer.
@zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:46
Ja, dat wist ik dan weer niet. Het enige dat ik weet van motoren is dat er mensen op zitten die een doodswens hebben, Ella's over het algemeen zeg maar, jansen.
@gepost op | 26-11-10 | 23:47
Ben net geen dertiger meer, het kan verkeren.
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:50
Iets snels, blijf maar rechts rijden. En ja, ook ik kan nooit meer de kamer in voor een verkeersdelict. #kuch
Nou ja, delict, de pliesie kon me niet bijhouden en kon er niet om lachen dat ik ze daarop aansprak.
De rechter ook niet trouwens, maar dat is een lang verhaal.
Niet dat dat dat me nog ene fuck uitmaakt, proeftijd is voorbij.
@gepost op | 26-11-10 | 23:55
Jij kent de klassiekers.
*met opener in trillende handen afwacht*
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:54
Wat moet ik met blokjes hout in de badkamer?
*biertje gulzig opzuipt*
@ zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:49
Ik zal blij zijn als de A4 in die regio helemaal is doorgetrokken. Scheelt een hoop tractor-ergernis. Met geen mogelijkheid zijn die krengen in te halen op een drukke ochtend. Rijd je dan met z'n allen 30 op een -notabene- N-weg.
Hoe zou Ella met dit probleem hebben gedeald in de tijd dat ze nog werkzaam was in *kuch* dienst van de belastingbetaler?
Spotten met Vogelaar.
www.youtube.com/watch?v=uj0GtRI4Ulo
@necrosis | 26-11-10 | 23:53
Dat weten we.
Eersteklas tripletjes, right?
@ necrosis | 26-11-10 | 23:42
Ahhh, dan krijg je wel een biertje van dgm.
En een paar blokjes hout. Voor in de badkamer.
@Parsons | 26-11-10 | 23:49
Altijd weer lachen met de NL-onderzoeksjournalistiek. Ik neem ook altijd m'n cavia mee als ik denk dat twee meer weten dan één. Meestal stuur ik er echter m'n beide cavia's op uit, want ik ben te lui voor al dat gesodemieter.
Het blijft voor mij een Groot Raadsel waarom zo iemand als Vogelaar niet het fatsoen heeft om zelfmoord te plegen.
Zo, dat staat maar weer mooi op de interwebs. Zal wel verwijderd worden, want leugens zijn nog wel te verdragen, maar iets wat naar waarheid neigt nauwelijks.
@zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:44
Ik drink geen Schultenzooi.
@ Heads or Tails | 26-11-10 | 23:46
Ja, dat vermoedde ik al. Het siert je.
Parsons | 26-11-10
Jarig?
Van harte!
vogelaarwijken een van de grootste fouten in de nederlandse maatschappij. persoonlijk vind ik haar een incapabele neukfout, een kruising tussen een communist en een kraker met een weggeefwinkel. de nederlandse maatschappij maar boeten. als ik klaar ben met gal spuwen over ella dan ben ik morgen ochtend nog bezig. pvda is een lachertje echt ongelovelijk dat die partij nog over globalisatie kan praten, terwijl zij de boel hebben lopen foppen. Den Uil is ermee begonnen en zij probeert het af te maken. heb medelijden met de woningcooperaties die geld hebben moeten dokken voor een bodemloze put. zelfs beroepsleugenaar wouterje bos kon dat wijf niet uitstaan. ik kots van dat soort niet denkende onmensen, hoop dat zij binnenkort een grote spiegel voor der kutkop krijgt. dom wijf eerste klas
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:45
v-max = maximum snelheid.
@ zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:46
Ik heb helegaar geen verstand van motorfietsen.
Had v-max gegoogled en daar kwamen al deze pica's uit.
Jouw midlife-opmerking eerder vandaag en de zoekresultaten maakten mij aan het twijfelen.
@ Parsons
Even nog een schattige vraag, van welk merk is jouw v-max dan?
De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:48 Ik weet de weg wel in Nederland. #klantenbezoek #orderportefeuille
@Heads or Tails | 26-11-10 | 23:38
Zie ook: www.gregoriusnekschot.nl/blog/index.ph...
@Parsons | 26-11-10 | 23:45
Ah, ik ging uit van 1 navigatie-systeem in de auto. *ouderwets*
@Heads or Tails | 26-11-10 | 23:38
8+ voor Gregorius. www.gregoriusnekschot.nl/blog/index.ph...
@ zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:41
Oh, oké, je wekte even de indruk door je beschrijving van dat dorp dichtbij het Krabbegat.
Het is allemaal 1 pot nat. Vreemde mensen daar, hoor.
@Parsons | 26-11-10 | 23:45
Dat is een inkoppertje waar ik me niet aan waag!
*grinnik*
De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:45 v-max = topsnelheid. V-Max is motorfiets.
"Wil wel eens wat proberen maar ben bang dat e.e.a. niet echt geschikt is voor GS, teveel moeilijke woorden en (...)"
bvdbos2004 | 26-11-10 | 21:40
Jij schrijft nog geen moeilijk woord op een pakkie boter.
@Parsons | 26-11-10 | 23:39
Geen dank!
Ik heb er vanochtend alles over gelezen, maar atm0s was zojuist de trigger.
Ben je -nu jong, dan oud- 40, 50 of 60 geworden? De 40 ben ik reeds gepasseerd, dus die valt wat mij betreft af: ik ben in mijn hoofd nog steeds 18 (met uitzonderingen).
Parsons | 26-11-10 | 23:43 DGM heeft verstand van motorfietsen. Jij schreef iets over 'v-max' en dat is een Yamaha-product.
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:41
'Subtiliteit' is my middle name. Het zou bijvoorbeeld niet in m'n hoofd opkomen om zo iemand als Vogelaar met een mestkar door Utrecht te rijden, de Dom op te trappen en haar headfirst te dumpen - uiteraard met livestream, zodat de kijkertjes thuis ook wat te lachen hebben.
Dat zijn gewoon dingen waar ik te fijngevoelig voor ben. Ik vermoed dat ik er mee geboren ben, dus allemaal nature en geen nurture.
@gepost op | 26-11-10 | 23:33
Zo'n ding is uitermate handig, voornamelijk voor verkeersinfo, maar wat ik met een tomtom moet terwijl er zo'n ding is ingebouwd zie ik niet. Lijkt mij uitermate onhandig, twee systemen EN je vrouw in de auto.
Dat is vragen om ongelukken.
@ Parsons | 26-11-10 | 23:43
Ben ik nou gek?
www.google.nl/images?hl=nl&q=v-max...
@heador tails,
een 6-zou ik nog doen,
neqschotje dan maar.
necrosis | 26-11-10 | 23:42 Ga morgen ergens in een winkelstraat op een matje zitten met in je hand een stuk karton waar je "Mijn bier is op" op geschreven hebt. Kijk net zo zielig als je net schreef en het moet gek gaan als jij niet met een flinke zak blikjes Schultenzooi thuis komt na een dagje Roemeens werken.
@zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:32
Neuh, ik heb een inbouwdingesapparatski.
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:30
Ik een motor? Bendegek, dat wordt op zeker m'n dood. Nee, ik hou het bij luxewagens.
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:32
Mijn bier is bijna op aangezien ik weer ben afgeroomd door de legale mafia.
Ik wil dan ook graag een noodfonds opzetten: help necrosis de winter door.....
Een fonds door -en voor mezelf, desondanks stem ik nevernooit op "links".
*kachel uitzet en zielig kijken doet*
De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:41 Nee, gelukkig niet.
@ Heads or Tails | 26-11-10 | 23:38
Het is wel heel subtiel.
Heads or Tails | 26-11-10 | 23:38
Kan daar zeker mee leven.
@ zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:20
Je komt uit die regio?
@gepost op | 26-11-10 | 23:22
Dank!
Is 'Nekschot' een goede samenvatting van het topic of zeggen jullie van 'Nee, dat vinden wij een 6- ?'
@zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:20
Parsons en mevrouw Parsons vroeg? #proest
Wie zou 'r nog doen?
@ Soy yo | 26-11-10 | 23:30
Steuntrekkende steunkous- en steunbh-dragers (zo ook steun-slips), ja.
Daar willen we liever niet aan denken.
;)
@Ivoren Toren | 26-11-10 | 23:07
Dat de burger (nogmaals) mag bloeden, dat weet ik wel zeker.
En er zijn tevens genoeg suggesties geopperd op oa GeenStijl waar je dat geld kunt weghalen.
Wat te denken van de belachelijke bijdragen voor 'ontwikkelingssamenwerking', er is geen sprake van samenwerking want buitenlandse waarnemers zijn zelden welkom in rampregio's en van ontwikkeling is ook zelden sprake.
Hulpgoederen verdwijnen richting elite en na enorme donaties blijkt de bevolking nog net zo arm/ ondervoed.
Ik zou willen schrijven dat ik geen cent meer doneer aan de zieligheidsindustrie, maar indirect zal ik toch moeten bloeden.
*alcohol*
@LazyLady | 26-11-10 | 23:33
Zij is ons helaas nog lang niet moe.
@ zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:31
ROFLOL, het grote leeftijdsverschil mocht niet baten, helaas... Gelukkig heb ik geleerd dat het zinvol is om mezelf te voorzien van inkomen. Je begrijpt vast wel dat ik niet uit een PvdA-nest kom.
Ik ben Vogelaar moe.
@Parsons | 26-11-10 | 23:29
Dat roep ik al jaren. Ik kan kaartlezen.
(Maar soms is zo'n ding -mits up to date- handig.)
@ necrosis | 26-11-10 | 23:21
Oh nee, dat is waar ook, in tegenstelling tot geld verkwisten zijn ze weer minder goed in geld terugbetalen.
Is je bier op of zo?
Parsons | 26-11-10 | 23:29 Je de weg laten wijzen. Of heb jij liever dat je vrouw de wegenkaart rond blijft draaien bij elke bocht? Doet de Tomtom namelijk ook, de kaart draaien.
Een quote van de wikipedia website: "Een "zeer relevante vraag" is volgens haar of GeenStijl wel tot de "reguliere journalistiek" kan worden gerekend."
Nou sorry voor het late antwoord mevrouw Vogelaar.
Het antwoord is nee! .. want de meeste journalisten zijn van hetzelfde linkse kaliber als jijzelf.
Die zullen niet (zo snel) kritiek uiten over jouw falen als bestuurder, politicus, mens, etc.
Cru gezegd; wat een teringwijf ben jij zeg.
@atm0s | 26-11-10 | 23:19
Dank!
De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:28 Oude man met ( naar verhouding) een groen blaadje. Met een flink leeftijdsverschil (naar beneden dan, niet naar boven) willen mannen wel dure lingerie kopen hoor.
Dus wil jij dure cadeaus, en dito kleding en lingerie, zoek dan een oudere man.
De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:28
Gadver. Dacht eerder aan STEUNkousen..
@ Parsons | 26-11-10 | 23:21
Wtf, heb je toch een motor?! Is toch koud man, met dit weer?
@zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:11
Wat moet ik met een tomtom troep dinges in godesnaam?
@ zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:15
Verbazingwekkend dat ze er partners op na wist te houden.
*beeld van E.V. in lingerie van netvlies poetst*
Errrrr valt nog zoveel te besparen @ belastinggeld! Damn.
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 22:59
Die ervaring deel ik. Altijd druk op zaterdag op de A58.
@Parsons | 26-11-10 | 23:17
Oh ja, van harte gefelicitaarT.
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 22:56
Dat bedoel ik. #bloeddruk
Wil graag zonder hartaanval aankomen.
En het valt sowieso wel mee, want v-max is beperkt ivm winterbanden.
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:11
Een PvdA'er en terugbetalen?
Moehahahahaha....
Als alle PvdA fails zouden worden terugbetaald, dan waren de rendabele NL'ers de rijkste mensen op aarde.
said_fred | 26-11-10 | 23:19
@ Ivoren Toren | 26-11-10 | 23:04 dus.
Parsons | 26-11-10 | 23:17 Hoofdzakelijk brommobieltjes en dingen zonder kenteken maar met een afgeknotte driehoek. Tractors heten die geloof ik. Het hardrijdtuig heeft daar allemaal witte nummerplaten met zwarte en met rode letters. Maar omdat het geen echt strandweer is zullen die er niet zoveel zijn.
Ga vroeg, dan is de coffeeshop nog niet open en liggen de pubers nog op bed.
Ja, dat gaat het betekenen;
Zie onderaan; www.artikel7.nu/?p=43832
.
"Dat betekent dus voor dit jaar een gat in de begroting van tenminste 150 miljoen, maar mogelijk 225 miljoen, er van uitgaande dat men het geld dat in 2010 geïnd zou worden al heeft geïnvesteerd. We mogen nog van geluk spreken dat in het regeerakkoord was afgesproken dat de heffing zou worden afgeschaft. Maar zoals gebruikelijk bij potverteer-kabinetten, was men dus wel alvast begonnen met het uitgeven van de oneerlijk verkregen pecunia. Vandaar dus dat gat."
www.artikel7.nu/?p=43832
.
Of de corporaties de subsidies dan onterecht hebben ontvangen en vervolgens terugbetalen is ook niet vermeld in de gauwigheid volgens mij.
Wel staat onderaan;
"De zaak over de heffingsbesluiten is hiermee voor de rechtbank Utrecht geëindigd Bij de rechtbank lopen inmiddels ook beroepszaken van corporaties buiten de Vogelaarwijken tegen (via de heffingen verkregen) subsidies verstrekt door het Fonds aan corporaties die actief zijn in de wijken. Ook al die zaken worden centraal behandeld. Naar verwachting zal in die zaken in het eerste kwartaal van 2011 uitspraak worden gedaan. De zittingsdatum is nog niet bepaald.
LJ Nummer
BO5098"
.
Dus het is nog niet afgelopen, het begint nu pas.
@Parsons | 26-11-10 | 23:17
Hee nog vele jaren hè :)
Goed uitgevogeld GS!
@zeg maar jansen | 26-11-10 | 22:50
Dat zal, maar heb je dat volk in die omgeving wel eens zien rijden?
@zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:08
En dan heb ik het niet over 2 euro munten, die papiertjes kun je klein oprollen.
De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:11 Steenbergen of zo, bij Dinteloord in de buurt. Haar huis is makkelijk te herkennen aan de waslijnen met exclusief damesondergoed. Ze is een dure. #LaPerla www.liefdevollid.nl/content/view/268/8...
Soy yo | 26-11-10 | 23:11
was reactie op
Ivoren Toren | 26-11-10 | 23:04
*kurk maar weer even in fles duwt*
@zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:08
Miljoenen euro's passen klaarblijkelijk makkelijk door een gat van een paar vierkante centimeters.
De maatschappij zal dit (na onnodig veel heen en weer gezeur en kostbare onderzoeken etc. tot iedereen het weer vergeten is) gaan betalen. De maatschappij ben jij. Dus gooi je tank nog maar snel vol en sla die drank en sigaretten en masse in nu het nog tegen de huidige prijzen kan.
@ zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:02
Waar woont ze dan? Ik wil haar wel de groeten overbrengen. Duw ik voor de gein even een microfoon onder haar neus. Eens kijken hoe snel ze tot terugbetalen overgaat.
*wishful thinks*
De Gooise Matras | 26-11-10 | 23:05 Maar goed, Parsons zie ik er niet op reageren en het is niet mijn probleem. Hij zal toch wel een Tomtommetje gekregen hebben vandaag? #verjaardag
Ivoren Toren | 26-11-10 | 23:04 Die buurt-barbecues, die feestjes met alle kleurtjes buurtbewoners, de trapveldjes en groenzoompjes waar eerst ander groen groeide, die pakken ze die buurten niet meer af. Dat geld is op en uitgegeven.
En als de PvdA een feestje geeft dan gaat het geld op hoor, kijk maar naar Elatik.
En terwijl ik er over nadenk, het zijn altijd weer die linkse vrouwen met een gat in de hand waarbij je versteld staat dat de vingers nog gewoon aan de hand vast zitten.
@ zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:01
Over geblokkeerde wegen bij Hoofddorp gesproken... heb ooit 4 uur op die klote A4 stil gestaan vanwege een gekantelde vrachtwagen (meen ik me te herinneren). Wat een veel ergere ramp was dat, zeg!
@ necrosis | 26-11-10 | 23:03
Je was me net voor. Ja, dat terugbetalen gaat nog een probleem worden, uit wiens zak het ook moet komen. Uiteindelijk zal het die van de Nederlandse belastingbetaler wel zijn.
@ zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:01
Natuurlijk.
Het ligt er maar net aan hoeveel tijd je eraan kwijt wilt zijn. En hoe je het ook wendt of keert, er loopt daar maar 1 snelweg doorheen en dat is de A58. Half het land in rep en roer en geblokkeerd wanneer deze op slot zit om één of andere reden.
Om over geblokkeerde lokale wegen maar niet te spreken. Wat een ramp.
@ said_fred | 26-11-10 | 22:57
Maar dan het vervolg. Want de overheid moet dat geld nu dus terugbetalen. Maar draait de overheid daar dan voor op? Of moeten de gemeenten en corporaties die het geld ontvangen hebben het weer teruggeven aan de overheid? In dat laatste geval zullen er wel een aantal aannemers schadeclaims neerleggen wegens gegunde en vervolgens niet doorgegane opdrachten. Jongens, wat een chaos. Ik word hier niet vrolijk van.
@Ivoren Toren | 26-11-10 | 22:52
Maar wel beiden van PvdA.
En wat als die 150 mio terugbetaald moet worden?
Zoveel geld heeft PvdA niet in de partijkas, gelukkig zitten ze in de oppositie anders was de btw opgetrokken naar 25%, loonbelasting naar 70% en kostte de benzine 5,00 per liter.
zeg maar jansen | 26-11-10 | 23:01 Oh, wacht. Maar niet als je nog even in West Brabant Mw Vogelaar de groeten wil gaan overbrengen, dan niet.
Ik mag hopen dat het geVogel in de lokale politiek eens publiekelijk grondig aan de kaak wordt gesteld, met vergaande consequenties. Het zou tijd worden.
Hoeveel zou hier te besparen zijn?
Verder, excuses aan meneer Brussen, zijn hier wat muziekjes:
www.youtube.com/watch?v=KAnA9vWT5c8&am...
Lamb - Transfatty acid (Kruder & Dorfmeister remix)
www.youtube.com/watch?v=1-glW5uBt7k&am...
La Roux - In for the kill (High Contrast Re-Edit) (Negeer het commentaar.)
www.youtube.com/watch?v=8H8yGisep3Y&am...
Funkwerkstatt - Windrose
De Gooise Matras | 26-11-10 | 22:59 Van Hoofddorp naar de Vlaamse kust, daar zullen, net als naar Rome, toch wel verschillende wegen toe leiden?
@ zeg maar jansen | 26-11-10 | 22:57
Je zult versteld staan. Net als je het niet kunt gebruiken.
*ervaringsdeskundige is*
@ necrosis | 26-11-10 | 22:52
Toch wel handig hoor, die ritsen. Ik ben tegen een verbod.
Liever roep ik een lus-applicatie in het leven, speciaal voor bontkraagboefjes. Krijgen ze graties en voor niets vastgenaaid aan hun jas, en hangt wel zo handig op. Ideetje?
De Gooise Matras | 26-11-10 | 22:56 Kom op zeg, het is Zeeland in. Hoeveel zullen dat er willen doen?
Zag net dit nog voorbij komen. De "erfenis" van Knetteeeeeergekke Vogelaersch.
"Vogelaarheffing onterecht opgelegd "
www.rechtspraak.nl/Gerechten/Rechtbank...
"26 november - De zogenaamde Vogelaarheffing, die een grote groep woningcorporaties over 2008 en 2009 moest betalen, is onterecht opgelegd. Dat heeft de bestuursrechter in Utrecht vrijdag bepaald in een zaak die de woningcorporaties tegen het Centraal Fonds Volkshuisvesting begonnen waren."
.
"Nieuw gat van E 225 miljoen dankzij Vogelaar/Balkenende IV"
"Volgens de rechtbank was de heffing voor de corporaties in 2008 onvoldoende voorzienbaar, omdat die pas in oktober van dat jaar werd opgelegd. De corporaties hebben met die heffing geen rekening kunnen houden bij het opstellen van hun eigen begroting en investeringsplannen. De heffing is daarmee in strijd met de Woningwet, het rechtszekerheidsbeginsel en (artikel 1 Eerste Protocol bij) het (Europees) Verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden (EVRM).
Het Fonds vindt dat alle woningcorporaties die niet actief zijn in de 40 zogeheten Vogelaarwijken, genoemd naar de toenmalige bewindspersoon Ella Vogelaar, moeten bijdragen aan de extra investeringen die nodig zijn in deze wijken. Daarom wordt bij de ene groep corporaties geld weggehaald via de heffing, zon 75 miljoen per jaar, om dat geld via subsidies, bijzondere projectsteun genoemd, te kunnen geven aan de corporaties die actief zijn in de Vogelaarwijken en die met deze subsidies projecten in deze wijken financieren.
De rechtbank heeft de beroepen van de corporaties gegrond verklaard en alle heffingsbesluiten vernietigd.
www.artikel7.nu/?p=43832
.
Ik zie nog die van haat verwrongen regenteske kop voor me waar ze hooghartig verkondigde dat als de corporaties niet wilden betalen ze ze daartoe wel zou dwingen door het opleggen van een heffing van 75 miljoen euri voor een tien jaar.
Want haar waanideeën moesten koste wat kost doorgedreven worden. Onder het mom dat ze toch genoeg hadden gekregen in het verleden kunnen ze dit wel ophoesten.
.
De luitjes hebben niets te willen, enkel in de houding te springen bij elk verzoek, Hak klak en "Jawohl" te roepen.
Parsons | 26-11-10 | 22:41
Die Vlaketunnel of de brug, dat is toch gewoon een kwestie van afritje, bruggetje, opritje en dan ben je weer op de snelweg?
zeg maar jansen | 26-11-10 | 22:50
Het verkeer wordt over zowel de vluchtstrook alsook over de brug geleid. Sneller zal het daardoor niet gaan, ben ik bang.
zeg maar jansen | 26-11-10 | 22:50 Ter aanvulling @Parsons:
maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q...
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 22:42
Bestaat er geen EU wet die bontkragen icm met ritsen verbiedt?
*EU-wetboek lezen gaat*
Overigens was Ella wel de uitvoerder van deze grove mensenrechtenschending, maar niet de bedenker. Dat was Wouter Bos.
Parsons | 26-11-10 | 22:41 Die Vlaketunnel of de brug, dat is toch gewoon een kwestie van afritje, bruggetje, opritje en dan ben je weer op de snelweg?
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 22:45
Precies. Nadeel is trouwens wel dat het wegdek in de LHT extreem slecht is, maar goed, dan maar iets rustiger aan.
Ella maakt meer kapodt dan drank goed kan maken
Soy yo | 26-11-10 | 22:42
Dat kan ook, maar dan kon ik niet zeuren over die lay-out die op twee maanden geleden is aangekondigd.
@ Parsons | 26-11-10 | 22:41
Op zondag is het anders lekker rustig op de weg, hoor. Auto's moeten thuisblijven van Godt op die dag.
Maar, 30 minuten omrijden zonder frustraties is beter voor de verjaarssfeer dan 30 minuten vertraging opdoen op het kortste traject.
Ivoren Toren | 26-11-10 | 22:43
"Een vriend van mij is PvdA'er"
Tijd voor een nieuwe heksenjacht!
www.youtube.com/watch?v=zrzMhU_4m-g&am...
Vogelaar was een ramp. Rutte breekt tenminste de woningmarkt open. Oh nee wacht...
@ CoffeePatch | 26-11-10 | 22:38
Een vriend van mij is PvdA'er. Ik ga hem zondag vertellen dat Ella Vogelaar een veroordeelde mensenrechtenschender is. Ben benieuwd naar zijn gezicht.
@ necrosis | 26-11-10 | 22:32
Ja, die hebben ze tegenwoordig in speeltuinen. Van die grote haken waar men de kansenjongere aan zijn bontkraag op kan hangen.
Zou efficiënt kunnen zijn, ware het niet dat de bontkragen tegenwoordig met alle gemak aan- en afgeritst kunnen worden.
CoffeePatch | 26-11-10 | 22:38
Kan 't ook gewoon afkorten tot EVRM, dan past het..
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 22:35
Ja dat ga ik dan ook maar doen, maar dat is ook minstens 30 minuten om (en nee, dan hou ik met niet aan de maximumsnelheid - kuch). Enfin, is beter dan over vluchtstrook met zaterdag/zondagmongolen op de weg.
Ivoren Toren | 26-11-10 | 22:31
Dat zou een mooie kop zijn voor het topic: "Vogelaar (PvdA) handelde in strijd met het Europees Verdrag tot bescherming van de Rechten van de Mens ".
Jammer dat ie te lang is voor deze lay-out, maar er komt een nieuwe www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/09/...
@Ivoren Toren | 26-11-10 | 22:31
Vogelaar en Elatik lachen anders nog steeds, ik niet meer!
hoelaat?
@ Parsons | 26-11-10 | 22:31
Volgens mij kun je er gewoon doorheen, zij het met vertraging over de vluchtstrook en zo. Waarom ga je niet door de Liefkenshoektunnel?
@Ivoren Toren | 26-11-10 | 22:31
Scherp.
@BertBrussen
LOL @jongerenophangplekken.
In en om Artis stinkt het dierenpoep en dierenpies. Daar organiseer je geen buurtbarbecue. Je zou er ook geen kantoor moeten houden arme stakkers.
@De Gooise Matras | 26-11-10 | 22:27
Het zal volledig off topic zijn, maar van A naar Beter zuigt perenijsjes, weet jij toevallig of die Vlaketunnel nog dicht is morgen?
LOL! Volgens dat persbericht van de rechtbank heeft minister Vogelaar (PvdA) gehandeld in strijd met het Europees Verdrag tot bescherming van de Rechten van de Mens (EVRM), en ook nog eens in strijd met de Europese staatssteunregels. Leuk hè, die EU. Dankzij het compleet weggeven van onze souvereiniteit heeft nu zelfs de PvdA hier niets meer in te brengen. Who's laughing now?
Soy yo | 26-11-10 | 22:18
Het vrijrondlopen van vogelaar is meer als genoeg bewijs van de ineffectiviteit van tbs maatregelen. Iemand die zelfs door een hoog gewaardeerd volksvertegenwoordiger als knettergek is gekwalificeerd, zou zonder problemen naar een prettig uiteinde ondersteund met dormicum moeten worden geholpen.
gelukkig nieuwjaar!
@Soy yo | 26-11-10 | 22:18
Eens, maar dat overstijgt het doel van het programma denk ik. Te weinig tijd etc.
Ik blijf er bij dat dit een pareltje van de PO is, dit is waar ik graag naar wil kijken op een PO.
En toch is er een wezenlijk verschil met het gedonderjaag met de PVV...
De 'Elle Vogelaars' die wij tijdens diverse kabinetten op de ministeries gehad hebben (als minister, staatssecretaris of anderzins) zaten daar in een publieke functie.
Daar mag je fouten maken.
De PVV'ers die in opspraak zijn gekomen maakten hun fouten prive en DAT mag niet.
Ben overigens nieuwsgierig wanneer er eens iemand in het verleden van de andere partijen prive 'misdaden' gaat oprakelen. Kan me niet voorstellen dat daar niets te vinden is.
Wat je kunt doen met zoveel poen, namelijk 150 miljoen (tis bijna 5 december, hè):
- extra daklozenopvang gedurende de wintermaanden genereren, blijft Hoog Catharijne ook een beetje schoon;
- wegbewijzering in Utrecht aanpassen naar NL maatstaven ipv Begische, wát een ramp om die stad uit te komen;
- extra jeugdgevangenis neerplempen voor de hardleerse bontkraagboefjes onder ons (hen, dus)
- er zijn vast ook vele (ouderen)zorgcentra die extra personeel kunnen gebruiken
En als ze écht niet weten wat ze met dat geld moeten, volgens mij schreeuwt Haïti om verpleegkundigen en artsen. Misschien kan een gulle socialist even zijn hand over zijn hart strijken? En misschien wil Ella daar zelf wel een helpende hand toesteken, in plaats van ophouden? Ze zou er de wereld een grote dienst mee bewijzen.
-weggejorist-
Gelukkig is deze Vogel gevlogen!
OT/
Filmpje voor wie wil - '9' (2009)
veehd.com/video/4555403_9
Nooit de moeite voor genomen tot ik las dat tim burton een slinger heeft gegeven aan deze vreemde maar mooie animatie.. Voor de liefhebbers dus.
Op imdb gezeik over niet genoeg plot of karakter ontwikkeling,hallo,het is een KUNSTwerk.. niet een focking soap.
Parsons | 26-11-10 | 22:11
Vond het overigens jammer dat ze bij de strafpleiters niet doorvroegen op het punt van de TBS. Vanuit hun optiek kan ik begrijpen dat ze TBS, en dan met name de long-stay, fout vinden. Maar ik miste daarna de vraag of zij het dan met de burger eens zijn dat er bepaalde lieden zijn die je gewoon nooit meer terug wilt zien in de samenleving, en zo ja, wat daar dan mee dient te gebeuren.
+1. Zeau kan het eauk. Een kwestie van mentaliteit.
Fijnstoffer | 26-11-10 |
Ah, dat over dat neuken was maar een grapje...
Oh wacht je bedoelt het bloembollencomment, ja, toch te onbeduidend om overheidssubsidie voor uit te trekken, wat bolletjes planten.
@Soy yo | 26-11-10 | 21:54
Dank & dank!
Bert? mag pius aub weer vrij, ik mis hem.
Oh en als je dan toch bezig ben in het cellencomplex, sluit vogelaar gelijk even op en zorg er voor dat ze deze keer niet meer ontsnapt...
Ik heb Bert ook hoog zitten.
CoffeePatch | 26-11-10
Goed concurrentie haalt het slechtste, ik bedoel beste in de mens naar boven.
Bitchfight of wisselbed, kiezen of delen dus. Als ik Bert was zou ik gewoon kiezen, maja, beetje actie is soms ook wel leuk.
JE bent toch wel ook een LEKKER wijf??
word een beetje moe van Ella
@ Parsons | 26-11-10 | 21:54
Kan ook. Dan zal ik voor één en de eerste keer naar de joop site surfen. Hoe moeilijk en zwaar dat ook valt.
@ZSU-23-4 | 26-11-10 | 21:59
+1. Zeau kan het eauk. Een kwestie van mentaliteit.
ZSU-23-4 | 26-11-10 | 22:01
Ik heb Bert ook hoog zitten.
Eén alineaatje minder was fraaier geweest..
zucht.
Ik vind BertBrussen de beste.
lekker wijf | 26-11-10 |
Als dat geen neuken wordt weet ik het niet meer.
Leuke weetjes zijn dit.
Misschien kunnen ze de weggetreiterde mensen tegemoet komen in de bekostiging van een nieuwe woning? Het is maar een idee. Geld zat, zo blijkt.
Wat is het trouwens toch bijzonder dat de socialisten onder ons ('samen zullen we alles delen') evenzo grote graai-apen zijn. Gelegenheidsroderakkers. Bah.
Einde van de Domheid | 26-11-10 | 21:02
potver3, je hebt zowaar iets geschreven wat waar is!
Bloembollenplantdagen met subsidie?? Is dat echt?
Ik koop altijd een paar zakjes bollen bij een bouwmarkt ofzo, heb je er enkele honderden voor een paar Euro's. Je pakt vervolgens een goedkoop, lang meegaand schepje, plant ze in de grond (half uurtje werk hooguit) en klaar.
Wat nou subsidie?
Die gekleurde lentefalussen van mij komen al jaren ieder voorjaar boven de grond omhoog, komt geen subsidiehoer of ander duur wijf aan te pas.
Liever een gesubsidieerde bbq dan 240k naar dat onderzoek van die Friezen...
@CoffeePatch | 26-11-10 | 21:48
Niks varkenshaasjes.. Ik wil nijlpaardenbiefstuk,halal geslacht.
'Mohammed wil die edele taak vast wel op zich nemen.
@Fijnstoffer | 26-11-10 | 21:48
Precies, en als het echt heel slecht is komt het op de joop.
Parsons | 26-11-10 | 21:46
Hey, nou je het zegt! :)
Lees net in eerder topic dat het kennelijk ook voor jou een grote dag is, dus feli!
Btw nog bedankt voor de kijktip over de strafpleiters. Erg interessant.
das weer eens een fris geluid: Zielige vastgoedondernemers. Succes GS redactie, morgen een tranentrekker over zielige bankiers die terecht hun bonussen claimen en ook gelijk krijgen van de rechter.
Lekker BBQ met halal varkenshaasjes.
Van links tot rechts, van onder tot boven, het maakt geen moer uit.
Het is allemaal tuig dat geen mogelijkheid onbenut laat als er iets te graaien is.
*Naar verjaardag Pippi L. gaat*
@ bvdbos2004 | 26-11-10 | 21:40
Doe eens niet zo denigrerend over GS, alsof BB of Pritt geen moeilijke woorden kunnen opzoeken. Ga nou maar lekker dat artikel schrijven. Ik wacht het af.
@bvdbos2004 | 26-11-10 | 21:40
Zet gewoon RK de Veulpoepers nog een keer op. Is altijd goed. ;-)
@Soy yo | 26-11-10 | 21:40
Hey, zwitsal weg. Nice!
@bvdbos2004 | 26-11-10 | 21:40
Stuur maar gewoon door, we vinden er wel een plekje voor.
rare vogelaar
bvdbos2004 | 26-11-10 | 21:40
Moeilijke woorden en te lange teksten zijn het probleem niet. Je kunt gewoon niet schrijven. Een tangconstructie met daarin twee bijzinnen, waardoor je zelf het spoor bijster raakt en een verkeerde samentrekking produceert, werkt niet.
@drs.Nee | 26-11-10 | 21
Dat is precies waar ik bang voor ben.
Dat werkende Nederlanders en werkende allochtonen niet meer mogen huren omdat ze een paar euro teveel verdienen, maar met hun inkomen niet in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Den Haag kunnen kopen en zo dus weggejaagd worden naar plaatsen als Lelykstad, Almere of Purmerend. En dat de diversiteit verdwijnt omdat je alleen maar yuppen in de grachtengordel en onrendabele PvdA stemmers in de rest van de stad overhoud.
Ik vind BertBrussen de beste.
Dat geld was natuurlijk al (3x) uitgegeven. Ik voel weer een accijnsverhoging aankomen.
Wil wel eens wat proberen maar ben bang dat e.e.a. niet echt geschikt is voor GS, teveel moeilijke woorden en te lange teksten. Maar goed, je snapt zo te zien wel wat ik bedoel: Als je ergens geen verstand van hebt dan heeft het leveren van ongefundeerd commentaar, gebaseerd op wat verhalen van mensen die menen dat hen onrecht is aangedaan, niet echt een goede basis om commentaar te leveren op een politicus.
@seven | 26-11-10 | 21:30
Laat me raden; een vliegje op de muur tekenen en daarvoor 80k binnenslepen?
Frenk van der Linden interviewt Ella Vogelaar nu op Ned. 2.
Oh nee, Ella is spuuglelijk.
Een buurtfeest. Dat is het. Heb namelijk een heel mooie overbuurvrouw en pijnig m'n hersenen hoe ik met haar in contact moet komen.
*subsidie aanvragen is*
@bvdbos2004 | 26-11-10 | 21:21
Niks gezeur. Doofpot. Maar: ga je gang. Maak eens een goed verhaal en stuur het naar de GS-redactie. Lijkt me een interessant onderwerp. Probeer kereltje Pechtold maar schoon te wassen. Die kan wel een beurt gebruiken.
Er was toch een flat waar aan de buitenmuur in het kader van vogelaarsubsidie door een bevriend kunstgekkie urinoirs en wastafels en wc's waren geplakt?
@bvdbos2004 | 26-11-10 | 21:17
Het artikel houdt een nogal grote slag om de arm. Maar goed, het kan best zijn dat geld pompen in die wijken een goed idee is, maar het gaat er hier om dat het niet mag gebeuren door geld van een ander te stelen om het daarvoor te gebruiken. Ook is er veel geld verknald met stomme buurtfeesten. Men wist van gekkigheid niet wat te doen met het geld (van een ander).
Al die geldverslindende failtrutten. Moet jij proberen een bon van 32 euro niet op tijd te betalen.
Elisabeth2 | 26-11-10 | 21:01
Als je een bon van 32 euro niet eens op tijd kan dokken maakt jou ook een geldverslinde failtrut. Weet je hoeveel geld dat onze samenleving kost om al die ambtenaren van het CJIB aan het werk te houden? Komt allemaal door types zoals jij die hun bonnetjes niet op tijd betalen. Failtrut!
;)
Muxje | 26-11-10 | 21:15
Woningcorporaties zijn nog steeds soort van indirect van de huurders, vogelaartax zorgt ervoor dat nette huurders moeten betalen voor het opknappen van de huizen van vooral overlasthuurders. Geld wat anders in huurverlaging had kunnen vloeien of investeringen in goede wijken. Ergo straffen van groepen goede huurders en corporaties die de buurt goed houdem en belonen van slechte corporaties en/of huurders die er een puinzooi van maken. Kortom nivellering.
@Fijnstoffer: hou eens op met het gezeur of bodemverontreiniging. Daar is tot en met de hoogste instantie naar gekeken. En als je dan nog twijfels hebt, dan stel ik voor een rolletje alu-folie te gaan halen in de supermarkt.
Ben zelf deskundige en ken het dossier verder inhoudelijk niet, alleen wat internet-artikeltjes erover gelezen (met name een rant van één of een paar personen). Wil wel een keer een beoordeling geven van de stukken als je wilt.
Ennog steeds zijn er mensen die PvdA stemmen.
Op de SP, D66 en zelfs GL kan ik me nog voorstellen. Maar PvdA ?
Genoeg voorbeelden van jatwerk, niet nakomen beloften, graaien en regenten mentaliteit.
De westerse beschavingen zijn allang op zijn retour. Pas was ik, na tien jaar weer eens in een wijk in Amsterdam-West waar ik destijds woonde. Allemachtig wat een teringbende. Daar kan Vogelaar en die zak vol wisselgeld geen moer aan veranderen. We moeten het maar accepteren.
Het GS item van 12 november was al behoorlijk schokkend. Maar het resultaat in de media: ongeveer nul komma nul. De dames en heren hoernalisten hebben het veel te druk met wroeten in het verleden van PVV'ers. Ik verwacht dat binnenkort nog meer schokkende feiten bekend zullen worden. Geert die als jongetje een rol drop heeft gejat, ofzo. Kan Alexander de Bodemsaneringsfraudeur weer huilie-huilie doen en zich beklagen via de leden van de Linkse Kerk die de NPO zo'n beetje bezitten.
Uiteindelijk heeft dit wijffie onze schatkist meer schade aangedaan dan al die PVV-ers tezamen.
knight03 | 26-11-10 | 21:07
Heb je over deze uitspraak nagedacht of volg je lijdzaam in het PVDA/Vogelaar-bashen?
www.depers.nl/economie/496553/Vogelaar...
- Eit: huiliehuiliehuiliehuiliehuilie! -
@ Einde van de Domheid 21:02: Juistem. Daarnaast genieten de inmiddels geprivatiseerde woningcorporaties nog steeds allerlei voordelen. Wat dat betreft is het helemaal niet zo raar om geld terug te vragen om wijken op te knappen (dat dat geld waarschijnlijk over de balk zou zijn gesmeten is een ander verhaal). Dit is het zoveelste voorbeeld van een zogenaamde privatisering, waar de risico's door het publiek gedragen worden (zie ook de bailout van de Rotterdam) maar de winsten privaat zijn.
Tja... ik denk dat de rechter juist geoordeeld heeft, maar dat maakt het allemaal niet smakelijker. Ik hoop dat in de toekomst de privatiseringen met wat meer verstand worden uitgevoerd. Privatiseer datgene waar mee geconcurreerd kan worden, zorg dat het ook een volledige privatisering is, en hou controle over zaken die essentieel zijn of die niet op een vrije markt kunnen opereren (nutsfuncties, telefoonaansluitingen, kabelaanslutingen, etc).
Voor degenen die Corporaties onzin vinden: dan zullen we de voordeeltjes in grondprijzen en belastingen maar ook de taakstellingen van de corporaties afschaffen. Om dan toch te voldoen aan de grondwet zal de regering een nieuwe organisatiestructuur op moeten zetten -> woningbouwverenigingen...
"winstmakende huisjesboeren"
Dan zit je bij een woningbouwcorporatie op de verkeerde plaats of moeten we weer heel snel deze corporaties vervangen door corporaties die wel een algemeen nut hebben. Dat is juist eht verschil tussen een corporatie en een projectontwikkelaar, hoezeer GS ook probeert te doen alsof een corporatie een private onderneming is.
Oh wacht, er hangt toevallig een naam "Vogelaar", Rutgers zogenaamde Finest Moment herbeleven...
Hoe is het mogeijk, hoe is het mogelijk? De hoer!
Zo dat lucht op.
@knight03 | 26-11-10 | 21:07
Vanavond zal ze wel weer bij P&W zitten om een in opspraak geraakte PVV-er de maat te nemen.
Ella Vogelaar? Daar gaan ze het niet over hebben bij het staatshournaal want negatief voor de Partij Van De Job(s).
Zieligemensenmaffia. Net zoals de EU eist dat in Nederland de woningbouwcorporaties na 1 januari alleen nog maar aan huurders met een gezamenlijk huishoudinkomen tot 1700 pm. mag verhuren zoals minima, asielzoekers en generaalpardonners.
@Einde van de Domheid | 26-11-10 | 21:02
Ja, de maakbare samenleving. Dream on.
www.dehelling.net/artikel/301/
Uiteindelijk heeft dit wijffie onze schatkist meer schade aangedaan dan al die PVV-ers tezamen.
Alles wat Vogelaar aan domheid en kwaadheid kon doen heeft ze ook gedaan.
Heb me altijd wild geergerd aan die stomme buurtbarbecues en iftarmaaltijden weet ik het. Gratis vreten en vaak komt er ook nog ns amper een hond opdagen... laat staan de buurtbewoners die zonodig willen verbroederen haha.
Er valt uit die hoek nog heel veel geld te bezuinigen.. pas nog zo'n participatiemarkt ( het woord alleen al) in de Meervaart, je kon tafeltennissen, artiesten traden geloof ik op enzo... wat een geldverspilling....
Die PvdA valt helemaal door de mand nu twerd hoog tijd ook.
Machete | 26-11-10 | 20:51
Nederland vogelaarvrij verklaren.
Hoezeer de fijne kam ook door de integratie-bureau's mag....
Woningcoorperaties zijn groepen mensen die wat geld bij elkaar legden en huizen bouwden. Dat is iets anders dan een vereniging van eigenaren.
Deze coorperaties hebben enorme winsten opgebouwd en zijn vervolgens geprivatiseerd.
(Je begint met een stichting en als er miljarden op de bank staan omvorm je het tot een bedrijf.) Dit is geld dat is ingelegd en bedoeld voor sociale woningbouw. (Dus nooit bedoeld om een prive kapitaa mee op te bouwen en aan de maatschappij te onttrekken.) Als het daarvoor gebruikt zou worden zou er minder maatschappelijk onrust zijn vanwege te grote concentraties niet-Nederlanders in verpauperde (dus goedkope) volkswijken.
is weer net zo mooi geschreven als Vogelaar met de PvdA de boel loopt de verkwanselen.
@ Parsons je verwacht het inderdaad niet ;)
Gottegottegot, net als je denkt dat ze niet dieper kan zakken, laat ze je weer verbaast staan. Wat een enorme faalhaas is het toch. En uiteraard floreerde ze bij de Pvda, waar anders..
Al die geldverslindende failtrutten. Moet jij proberen een bon van 32 euro niet op tijd te betalen.
Laten we Wouter Bos niet vergeten die Ella heeft binnengehaald. (en zelf ook massa's geld heeft verkwanseld)
Je verwacht het niet.
Vogelvrij verklaren!
Coherent verhaal op vrijdagavond. Tenminste dat denk ik nu. Ik kijk morgenmiddag weer even maar vooralsnog foei pvda en foei Vogelaar!
BBQ eerder @ emmen dierenpark
vogelaar en elatik. modderworstelen. place your bets, gentlemen.
En nóg zegt ze niks, nada, 0. Stille Ella schuifelt, zoals elke weldenkende PvdA'er om het geld en de heilige aandacht die ze ervoor krijgen.
God-o-god. Haal Ella alstjeblieft uit elke functie die geld betreft. Ze smijt het constant de verkeerde kant op. Ergens achter een bolletje wol zetten voordat het nog meer schade aanricht.
REAGEER OOK