
Knap werk Frans Timmermans! De sociaal-democratische
facebooker doet in z'n eentje wat de geheime dienst niet lukt. Infiltreren in de PVV. De gesloten vesting die MIVD en AIVD-regenjassen moeiteloos
ontmaskert. Geen schroef in de muur laat zitten zonder deze grondig te inspecteren. Maar dan kennen ze Frans Timmermans (PvdA) nog niet. Man in dienst van de waarheid, ook als hij aan het forenzen is. Als er dan een paar PVV'ers in de trein zitten, is Timmermans gelijk zo scherp als een stiletto met bloedgeul. Strategisch opgesteld luistert de regenjas onder de PvdA'ers mee, verscholen achter een krant (Spits). Eenhandig facebookend vanaf zijn Q-gadget. Omdat niets aan zijn aandacht ontsnapt. Hij openbaart wat niemand openbaart. Uit het
DOSSIER (
mirror): "
Ook toevallig: 2 PVV kandidaten voor Provinciale Staten in de trein naar Limburg. "Ontucht? Allemaal onzin, we hebben allemaal doktertje gespeeld!". Doet Frans ook gelijk het psychologische karakterprofiling-dingetje: "
Ach, nu gaat het over het veel hogere geboortecijfer van moslims. Zouden ze weten dat vroeger door protestanten hetzelfde werd gezegd over hun katholieke ouders? Achter de stoere praat, schuilen eigelijk banne (sic) mannekes". AIVD en MIVD, dikke sliepuit en inpakken maar. Oh, en verkeert u ooit binnen gehoorafstand van Frans. Weet dan dat hij nooit verzaakt. Pssst. De muren hebben oren.
Reaguursels
InloggenWat een kortzichtig menneke die Frans Timmermans. Gaat er gemakshalve even aan voorbij dat katholieken al een paar eeuwen geen mensen meer doodmartelen uit naam van hun geloof terwijl dat bij moslims nog altijd schering en inslag is. En ja, bij moslims is het geboortecijfer veel hoger dan bij autochtonen. Moslims nemen er nu eenmaal geen genoegen mee als moeder de vrouw zegt dat ze hoofdpijn heeft. Wat dat betreft zijn moslims dus een stuk stoerder dan de meeste PVV'ers.
Sociaaldemocratisch schrijf je zonder een liggend streepje.
www.ikwilnaarnederland.nl/?gclid=CI_t_...
Geenstijl en PVV zijn nogal dikke vriendjes hè?
Frans is lid van een nieuwe stroming: de Nederlandse Samenleving Bedreigen.
Het zou me niks verbazen van deze pvda gluiperT.
Heb uit zeeeer betrouwbare bron van een andere regenjas verneaumen dat
vreuger (= vroegâh op zijn Heaug Limburgsch) dit Fransje er stiekem van achteren bij kwam staan als er een paartje in Heerlen in het donker stond te vrijen.
Ach, CDA gedogen heeft ook z'n schaduwzijde: twitter.com/wethouderDaan/status/82045...
"In het kader van provinciale verkiezingen in maart zoekt PVV nog statenleden. De PVV wordt in deze zoektocht bijgestaan door de reclassering"
Kleine wedervraag: waarom mocht dhr Aantjes zelfs na screening wel bij het #CDA binnen blijven komen? TE #vergevingsgezind?
Frans de Antidemocraat. De man die de grondwet wilde beschermen tegen de democratie. Ridder Frans die Nederland beschermt tegen het Nederlandse voetvolk.
Deze afluisteraar zou uitermate geschikt zijn voor een rol in films als "Das Leben der Anderen" usw. Het zal een familielid van je wezen....
Frans wie???
Stuur hem ff naar de deelraad van 020. Daar wordt schaamteloos 30:000.000 euro's over de balk gesmeten en de verantwoordelijke wordt lief door de PvdA naar voren geschoven.
Kom Frans, toon ballen en duik in je eigen cluppie, kun je 20 jaar vooruit.
'Vuilnisman, mag deze Zak ook mee???'
daaaag Franske, zieltje.....
Ik zat toevallig ook in die trein en hoorde Frans telefonisch met iemand afspreken in de Cockring in Amsterdam, voor een avondje ouderwest rimmen. Je zou het haast niet geloven...
Dumpten de katholieken hun geboorteoverschotten vervolgens ook in landen als Turkije en Marokko?
Ik ben bijzonder eerbaar, inmiddels, maar heb tot mijn 16e innig gewenst gynaecoloog te worden.
Geen moment bleef onbenut als voorbereiding op mijn missie de aardigste gynaecoloog van het westelijk halfrond gevonden te worden.
Natuurlijk dat alles in de vaste overtuiging dat men mij, gezien mijn leeftijd, nagenoeg niets kon verwijten.
Nimmer is mij in die leersessies verweten dat ik bijvoorbeeld niet integer of niet professioneel zou hebben gehandeld.
Het beroep werd wat anders trouwens.
Deze pvda-er heeft hooguit gedroomd en gefapt dat hij dit soort streken zou uithalen. Daarom is hij zo zuur en nsb-ig. Iemand die net als een verwende kleuter negatieve aandacht zoekt omdat het verkrijgen van positieve een utopie is. Wil-ie in die hooguit 5 politieke jaren die hij nog te gaan heeft eindelijk eens van zich laten spreken? Als de zakkenvullende vertegenwoordiger van de grootste droplullenpartij die ooit de zakken van harde werkers gelegaliseerd mocht leeggraaien?
Die zijn parlementscollega's bespioneert in de trein en deze kamer aldus dreigt te gaan misbruiken voor een oninteressante welles-nietes discussie?
Elke gezonde jongen zal wel goriteiten hebben uitgehaald. Gaan dat soort discussies in de kamer plaatsvinden binnenkort? Of herinnert hij zich zijn eigen dorre jeugd waarin de betekenis van 'vreemdgaan' slechts bij hem bekend was als rukken met links.
Wat wordt het volgende pvda struikelpunt? Halalballen uit de jus in de kantine?
Of gaat-ie zeuren dat de fractiesecretaresses wat doormekaargerammeld op hun afwerkplekken verschijnen na een avondje stappen met die jongens van Geert?
Afschaffen dus die kudtpartij!
@De La Puerco | 26-11-10 | 17:08
Dus omdat je iets niet kan verklaren, is het logisch uit te gaan van magische opperwezens? Overigens neem ik het mensen normaal niet kwalijk, maar 1st male lesb. is een uitzondering op de regel.
Als je even de rest van de bewijslast bekijkt, bijvoorbeeld het ontstaan van de " heilige schriften " die deze opperwezens beschrijven en de manier waarop Godsdienst door de jaren heen wereldwijd wordt toegepast om mensen klein te houden en macht te verwerven, dan wordt het opeens een stuk waarschijnlijker dat die opperwezens complete bullshit zijn.
Dat je geen antwoord hebt op een vraag, betekent niet dat je dan maar wat moet gaan verzinnen, of aannemen. Beter accepteer je dan gewoon dat je geen antwoord hebt en zoek je verder.
@vakCC | 26-11-10 | 16:47
Comsumenten misleiden = Geen leugentje om bestwil.
Een glas bier teveel = Geen valsheid geschriften.
Inzien dat er nu teveel aandacht op wordt gevestigd is terecht, maar het compleet downplayen getuigt van blinde liefde.
An die ARBEIT | 26-11-10 | 15:49
Jammer, jij kunt ook niet uitleggen waar die Big Bang vandaan komt en dan neem ik het niemand kwalijk te blijven twijfelen of er dan mss toch zoiets als een schepper bestaat.
La Vie En Rose | 26-11-10 | 16:35
@ seven 13:50 Aanvulling: Ik denk dat je gelijkt hebt dat er andere belangen in het spel zijn zeker w.b. het tegen de aanschaf van de JSF zijn -maar ook tegen een nieuwe missie in Afghanistan en tegen de EU for example. De PVV is te groot geworden en vormt een enorme bedreiging voor diegenen die hun plannen omtrent deze zaken al rond hebben.
@agnes kantnochwal | 26-11-10 | 14:27
Niet als je ze daarnaast ook nog met bossen binnenhaald.
Krijgen we straks ook een apart 'PVV-nieuws programma op TV en radio met louter het verleden van alle PVV-ers? Met hot-topics zoals: wildplassen, 3 glazen bier ipv 2, alle leugentjes om bestwil van 10 jaar geleden, etc. Wat een non-nieuws...
Timmermans..... die is toch van 'Ein Volk, ein Reich, ein Führer', toch?
seven | 26-11-10 | 13:50
Juist. De strategie zoals toegepast bij Fortuyn, het demoniseren maar dan nog een paar graden erger, heeft -net zoals bij Fortuyn- geen enkele andere invloed op het stemgedrag van de kiezers gehad dan een averechtse. De PVV werd de 3e grootste partij in de verkiezingen, bleef stijgen in de peilingen en zorgde er zelfs voor dat er een kabinet Rutte/Verhagen tot stand kon komen.
Nog een keer een politicus afknallen die de macht van links bedreigd, zou te veel opvallen, dus wordt er nu het laatste middel in gezet door dat smerige linkse tuig dat deze informatie over die PVVers natuurlijk allang op de plank had liggen.
Want als we het over tuig hebben, dan spant dat addergebroedsel op links de kroon.
Gelukkig hebben steeds meer mensen dit vunzige spelletje door en zeker de mensen die op de PVV hebben gestemd, van laag- tot hoogopgeleid.
Het gaat ze dit keer niet lukken om de PVV kapot te maken. Het proces is onomkeerbaar.
Het enige wat ik niet zo goed begrijp is dat een deel van de 'rechtse' media zich ook vol overgave op de achtergrond van kamerleden van de PVVers focust en niet op die van de gevestigde partijen. Daar moet natuurlijk ook een hoop stront te vinden zijn, maar die hebben allemaal eerlijk *kuch* bij RTL gemeld dat zij brandschoon zijn. (op 1 van de SPer en D66 na)
Is er nog iets anders in het spel? Bv dat ook de VVD en het CDA er heel erg veel belang bij hebben dat de PVV niet al te groot wordt?
Is die Timmermans lid geweest van "de jonge socialisten"?
Is die Timmermans ooit in de DDR gewest voor politieke vorming of iets dergelijks?
Is die Timmermans in dienst van de Stasi geweest al dan niet betaald ?
Het zou wel een goed zijn om het communistische/ socialistische verleden van al die PVDA /Groen links figuren na te gaan op eventuele banden met de USSR KGB en/of de DDR STASI.
Moet die Timmermans niet eens gewoon voor de 'zwakkeren van de samenleving' aan het werk in plaats van mensen bespieden in de trein en internetten onder werktijd?
@Repulse & @Parsons
-
Die kamervragen halen volgens mij niet zoveel uit. Ambtenaren die het gedaan hebben breed uitgemeten van corruptie beschuldigen in de Telegraaf (of elders, maar ik zou niet weten waar) lijkt mij eigenlijk productiever. De """nette""" partijen kunnen dan niet anders dan deze lekkages veroordelen...
(Omdat Lunshof overleden is, kan de Telegraaf het weer wat meer opnemen voor de PVV.)
-
Er was ten slotte ook niemand destijds die officieel (!!!) durfde toegeven dat Volkert een goede en nuttige daad had gesteld... Maar ik ben er van overtuigd dat menige linkserik dat heimelijk wel dacht. (Nee, natuurlijk kan ik dat niet bewijzen.)
-
Zo zie je, steeds communistischer. Je moet overal op je woorden passen...
Ach ja die Frans. Altijd al een achterbaks mannetje geweest.
Zong die Timmermans vroeger niet met vrouw Hermien voor de EO?
@Parsons | 26-11-10 | 15:33
Ik kijk het ook al even, het is hoogst vermakelijk.
Allemaal hypocriete gluiperds bij de PvdA.
-weggejorist-
@De La Puerco | 26-11-10 | 15:17
Als je zo gesloten denkt, is dat heel moeilijk uit te leggen.
Als je begrippen als tijd en ruimte als relatief beschouwt, zijn er al veel meer mogelijkheden.
Dan kan je bijvoorbeeld bevatten dat er niet " iets " of " iemand " daarvoor gezorgd hoeft te hebben.
@repulse | 26-11-10 | 15:17
Zie www.joop.nl/media/detail/artikel/lives... #bosma #live #nu
Infiltraties LPF:
* Mat Herben, 10-20 jaar Defensie als eindvoorlichter en eindredacteur
drie Defensie blaadjes, werkte nog voor Defensie toen hij de politiek
inging en werkt er nu weer.
* Lijst nr 7 met achtereenvolgens Martin Kievits (o.a. vmlg AIVD),
Andre Peperkoorn (leiding Marechausse en BBE) en Harry Wijnschenk (KVV
piloot) die uiteindelijk het kabinet en de LPF opblies toen hij daarmee
de opgeeiste democratiseringen in de LPF tegenhield.
* Arno de Jong, voormalige voorlichter KLPD en belast met
staatsveiligheid, bestuur LPF nadat Herben de vuur aan het schenen was
gelegd en orde op zeken stelde.
* Sleeswijk-Visser, Herben's beoogde 2e man in de LPF. Bleek echter
vmlg hoofd beveiliging Philips te zijn, alsmede vmlg hoofd MARID
(Marine Inlichtingen Dienst).
Logisch dus dat de PVV ook geïnfiltreerd wordt.
repulse | 26-11-10 | 15:28
Zo bekeken, is aangifte doen inderdaad de weg om te gaan.
Ben juridisch onvoldoende onderlegd, maar kun je als buitenstaander hierover een aanklacht neerleggen. Bedoel, ze maken het mijn volksvertegenwoordiger onmogelijk volledig te functioneren.
*terug aan het werk gaat*
repulse | 26-11-10 | 15:21
Ik neem aan, dat een politiek dier als Wilders dit vol op aan het overwegen is. Twee wegen om te gaan. Eerst uit laten razen, dan ligt alles bloot waar je (nog) mee te maken kan krijgen en het overwaait zonder enig effect van belang over een half jaar. Of volop in het offensief gaan en dan hopen, dat op basis van de aangiften er serieus gerechercheerd gaat worden. Moeilijke keuze.
De La Puerco | 26-11-10 | 15:25
Die informatie zit in databases die redelijk beschermd zijn, er kan gewoon opgervaagd worden wie bepaalde stukken het laatst heeft ingekeken. De enige die ze moeten aanpreken is de minister van justitie en die moet een onderzoek van de rijksrecherche gelasten aangezien het mensen onmogelijk wordt gemaakt om hun taak als volksvertegenwoordiger uit te voeren door oneigenlijk gebruik van de staatmechanismen en het breken van het ambtsgeheim.
Wij schrijven 9 november 1918. Een parlementariër, een Amsterdams advocaat van Friese afkomst, bekend om zijn opruiende anti-monarchistische uitingen, roept in de revolutie uit in Nederland.... the rest is history. Ieder wordt beoordeeld naar zijn tijdsgewricht.
-
-
-
-
(en hier zij opgemerkt dat ook toén al de Liberalen zorgvuldig hun mond houdend langs de zijlijn stonden)
De La Puerco | 26-11-10 | 15:17
Waarom kunnen mensen wel geloven dat een god vanuit het niets is ontstaan, maar niet dat het universum uit het niets is ontstaan?
repulse | 26-11-10 | 15:19
De PVV beschikt natuurlijk niet over de natuurlijke hulp bronnen van haar tegenstrevers bij de ambtenaren, ze zullen een keer geluk moeten hebben om achter dat lek complot te kunnen komen.
De tegenstrevers nemen echter wel een groot risico, dat een en ander in hun gezicht ontploft. Op een bepaald moment ontstaat er ergernis over deze onder de gordel praktijken.
De La Puerco | 26-11-10 | 15:19
yep, maar de timing is totaal verkeerd, nu onderzoeken instarten, kan een veroordeling opleveren van de lekkende ambtenaren vlak voor de ps verkiezingen. Wanneer blijkt dat de betreffende ambtenaren banden hebben met een pvda, groen links of d66 hebben die partijen een groot probleem.
De La Puerco | 26-11-10 | 15:14
Ik hoop het. Als je in de hoek zit waar de klappen vallen, kun je twee dingen doen of een pak slaag incasseren en afwachten tot je knock out gaat of heel goed gericht vechtend naar buiten komen. Ik hoop dat Wilders Bosma en Fleur tot dezelfde conclusie komen.
repulse | 26-11-10 | 15:17
Het zal ongetwijfeld de bedoeling zijn, de PVV te fnuiken bij het aan trekken van nieuw 'personeel' voor de Provincies en de 1e kamer.
An die ARBEIT | 26-11-10 | 15:14
OK, leg dan maar even uit, wie die Big Bang op zijn geweten heeft.
Parsons | 26-11-10 | 15:11
het is een gevolgketting, het eerste wat er over lucassen naar buiten kwam, kwam uit openbare bronnen, het is logisch dat daar de keuze is gemakt voor een excuus route. Sharp is een te ingewikkeld verhaal om uit te leggen in de pers, zeker aangezien de pers alleen gebruik wenst te maken van delen van interviews.
Nu na de openbaarmaking van processen verbaal en zelfs brieven van uitkeringsinstanties( waarvan de brief nog steeds geen uitsluiting geeft of er wel of niet een uitkering wordt genoten)
Is het tijd om de rijen te sluiten tanden te laten zien en vol in de aanval te gaan, anders blijven dit soort dingen schering en inslag en wordt de kans voor wilders om mensen zonder vlekjes aan te trekken alleen maar kleiner, aangezien niemand op een dergelijke manier zijn hele hebben en houden op straat wil zien belanden.
@De La Puerco | 26-11-10 | 15:14
was bestemd voor
repulse | 26-11-10 | 15:03
@1st Male Lesbian | 26-11-10 | 14:47
Het totale verhaal is dat God niet bestaat en de Bijbel een bundeling van oudere volksvertellingen is, ontworpen om mensen slaafs te houden.
En daar zal je het mee moeten doen.
verraad van links | 26-11-10 | 14:43
Het is inderdaad opmerkelijk, dat dit vergrijp, in de aard veel ernstiger, zwaar onderbelicht blijft. Komt nog wel denk ik.
Andererzijds, denk ik, dat de PVV er alleen maar sterker van wordt (if it doesn't kill you it makes you stronger). Straks zijn er nog maar twee keuzes, voor of tegen de PVV. Een ideale uitgangs positie in verkiezingen.
Ach, het valt hier allemaal nog wel mee.
www.powned.tv/nieuws/buitenland/2010/1...
@repulse | 26-11-10 | 15:03
Eens, ik begrijp de mea culpa houding dan ook niet.
Lijkt Frits Abrahams wel. Die hoort ook altijd zulke gesprekjes naast zich.
@Ratzing. | 26-11-10 | 15:03
:)
340 trouwens, zie DLP @ 14.41.
@Parsons | 26-11-10 | 14:56
Heb je alweer 'access to television' dan?
www.thesmokinggun.com/documents/bizarr...
Nieuwzuur was erg, maar Brinkman erger.
verraad van links 14:37
Frans T is een LUL !
waarmee de stand op 339 staat .
Parsons | 26-11-10 | 14:56
Ze moeten zich niet zo druk maken om de pers. De pers doet gewoon haar werk, zodra ze informatie krijgen moeten ze die naar buiten brengen.
Wat geert en de rest beter kunnen doen is de minister van justitie schriftelijke kamer vragen stellen. Lucassen en brinkman moeten zo wie zo zelf ook aangifte doen.
www.wetboek-online.nl/wet/Sr/272.html
1
Hij die enig geheim waarvan hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat hij uit hoofde van ambt, beroep of wettelijk voorschrift dan wel van vroeger ambt of beroep verplicht is het te bewaren, opzettelijk schendt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de vierde categorie.
2
Indien dit misdrijf tegen een bepaald persoon gepleegd is, wordt het slechts vervolgd op diens klacht.
.
De beste verdediging is de aanval, nu worden er ambtmisdrijven gepleegd om vermeende overtredingen in de openbaarheid te brengen. Het lekken van processen verbaal en brieven van uitkeringsinstanties is een zware inbreuk op de privacy. Doelbewust gedaan om de democratie te ondermijnen.
Indien de overheid hier niet adequaat op reageert toont zij alleen weer haar onvermogen om databases te beheren. Stel je eens voor wat voor een stoute dingen corrupte ambtenaren op zouden kunnen duikelen met een epd en ekd.
@Parsons | 26-11-10 | 15:01
Ah, dank. Maar GS was weer eens 2 minuten te laat.
@Parsons | 26-11-10 | 14:54
En, wat is het geworden? Coupe Himmler?
*verjaardagsgodwinnetje, moet kunnen*
@verraad van links | 26-11-10 | 14:55
*iets over nieuw topic mompelt*
OT (ook weer niet) Wie is: jhim@tach-tally.nl en waarom staat dat niet op zijn CV?
@zeg maar jansen 14:16: Klopt, ik zit vaak in de trein naar Rotterdam, en je vangt daar wel eens wat op. Zo hoorde ik laatst een PvdA'er tegen een andere PvdA'er zeggen: "Weet je nog die keer toen jij straalbezopen achter het stuur door die verkeerscontrole heen scheurde terwijl ik op de achterbank door dat meeliftende VWO-meisje gepijpt werd? Was lachen dat ze dat al na 3 whisky wilde doen. We hadden trouwens nog mazzel dat die politieauto die ons achterna kwam die fietser aanreed en moest stoppen, anders waren we mooi de sjaak geweest". Geen woord van verzonnen! ;)
verraad van links | 26-11-10 | 14:43
Het sluikse van het handelen van de nieuwe TBSser is natuurlijk wel prima te vergelijken met Timmermans sluikse afluisteren.
-weggejorist-
Bleek trouwens ook niet de enige te zijn die zich kapodt heeft geërgerd aan #nieuwzuur gisteren. #hetze
verraad van links | 26-11-10 | 14:43
Zijn we het al weer deels met elkaar eens.
Maar geef toe, een moordende kinder verkrachter vergelijken met een (vroeger ?) wel eens wat drinkend iemand gaat wat ver.
Overigens krijgt Frans Timmermans geen TBS met dwangverpleging en 18 jaar cel opgelegd.
Iemand anders wél.
Wat een lul verhaal!!
@ zeg maar jansen | 26-11-10 | 14:46
Hij verplaatste zichzelf die kant op om andere snode plannen uit te kunnen voeren. Nu alle PVV-toppers zo negatief in het nieuws komen, mag er over Greet an sich natuurlijk niets uitblijven. Timmermans was vast steevast van plan om wat viezigheid boven tafel te krijgen door langs te gaan op zijn oude basisschool. Of zoiets.
@neemjemoederindemali | 26-11-10 | 14:51
Ik zat net bij de kapper - volle zaak.
Iedereen is het spuugzat, ook linkse stemmers onder de klanten.
De laatste peilingen bewijzen dat ook trouwens.
babyboemerT + Facebook = altijd totaal kansloos.
Waar blijven de tieten voor de vrijmibeau?
@ noly | 26-11-10 | 13:42
'How low can you go'.
The lowest of the lowest is whale shit.
@Parsons | 26-11-10 | 14:48
Klopt.
@ D-V-D-K | 26-11-10 | 13:45
Een soort Hyves, maar dan met een virtuele boerderij.
Schijnt heel hip te zijn.
@zeg maar jansen | 26-11-10 | 14:46
Ja hallo, als hij een prive vliegtuig had genomen was het ook niet goed.
#tineke #huizinga
Prof. D.A.H. Vintik | 26-11-10 | 14:46
Pfffieuw, gelukkig. Ik dacht al: wordt het weer zo'n weekend.
@Shalome | 26-11-10 | 14:47
Met Parsons als Huggy Bear?
Calzone | 26-11-10 | 14:45
Het is een zionistisch complot. Omdat iedereen zich met PVV bezighoudt kan VVD/CDA hun snode plannetjes doorvoeren.
@Calzone | 26-11-10 | 14:45
Je bent niet de enige.
@ An die ARBEIT | 26-11-10 | 14:34
Echt heel goed van je dat je me voorbeelden verschaft. Maar sorry dat jij wel bijbelteksten mag qouten en ik niet, ondanks dat er hier genoeg Topics worden gepost die over het christendom e.d. gaan. Om de voorbeelden die je net noemt hebben we het al eerder gehad maar je wilt het totale verhaal niet zien en komt maar steeds met dit soort losse dingen. Ik geloof in deze God en jij bent de lutser omdat je te goed bent om er voor open te staan met je hart, dat is het hele punt.
We spreken elkaar over 100 jaar wel weer, of niet natuurlijk.
Volgens mij weet je buiten dit niet eens wat gestoord zijn inhoudt.
@ redactie
Jullie beginnen op Starsky en Hutch te lijken.
@Magnum Force | 26-11-10 | 14:38
Precies.
Bij een in opbouw zijnde markt in Heerlen: "Timmermans, wij moeten geen linkschmensen, wij hebben liever *veroordeelde* criminelen."
@Pastor Sippenhaft | 26-11-10 | 14:43
Weet ik toch gekkie. De goeien lijden nu eenmaal onder de slechten.
En de nog niet gestelde vraag is dan: Wat deed Frans Timmermans in de trein naar Limburg? Moest ie daar zijn en zo ja waarom?
De vrienden van Frans bekijken ?
Nou nee, dank u wel !
Als pro-JSF keuze is gemaakt valt dit kabinet.
Democratie???? Corporatisme!!!!
Dat PVV bashen ben ik onderhand wel zat, was er niet iets van een regering die moest regeren?
Prof. D.A.H. Vintik | 26-11-10 | 14:29
Huh? Wat? Ik weet van niets. Laat mij erbuiten Prof, ik ben één van de goeie...
@De La Puerco | 26-11-10 | 14:41
Goed dan.
Frans T. is een lul en Drinkman een idioot.
Zo goed?
verraad van links | 26-11-10 | 14:37
Ja, dat is belangrijker, A) het is een l*l en B) dat is on topic.
Dat er bij de politie ook zwaar gestoorden zitten, ondanks 'zware' screening aan de hand van gegevens in eigen beheer, is overigens best apart.
@GeertT | 26-11-10 | 14:40
Nee, dit is volgens mij iemand anders...
@verraad van links / 14:36
Toch niet wéér Hero B.?
@De La Puerco | 26-11-10 | 14:37
Zeker, maar niet onbelangrijk lijkt mij zo.
@necrosis | 26-11-10 | 14:21
Ik kom meer en meer tot de conclusie dat linksmenschen bashen geen goed plan is. Sterker nog, er moet nog veel meer heisa over de PVV gemaakt worden. Afzeiken, belasteren, zuigen, treiteren en kapotschrijven die PVV, in zoveel mogelijk linkschkranten en zoveel mogelijk linkschtelevisieprogramma's.
Dit kost de PVV geen stemmen. Integendeel. Eenieder die nu om zich heen kijkt ziet al de duidelijke manifestatie van een bekend psychologisch fenomeen. Eenieder met een minimaal IQ, that is, dus niet de gemiddelde linkschjournalist.
#Cognitieve_Dissonantie
Maar goed, kennelijk is voor de 338e keer zeggen dat Frans T. een lul is belangrijker.
verraad van links | 26-11-10 | 14:35
Beetje erg of topic lijkt me, of is die Vreeswijk een half broer van de Timmerman ?
@verraad van links | 26-11-10 | 14:36
Was.
@De La Puerco | 26-11-10 | 14:32
Ja, en hij is een politieman.
agnes kantnochwal | 26-11-10 | 14:27
De tweede en derde generatie duiden er op, dat dit nog wel eens heel erg lang kan gaan duren. Ik heb dat geduld niet.
@ vvl 14.30
tot=voor
Tevens veroordeeld voor vrijheidsberoving. Vrijspraak voor verkrachting.
@1st Male Lesbian | 26-11-10 | 14:28
Het gaat niet om gestoord vinden, het gaat om gestoord zijn.
Gekkie. Ik quote Bijbelteksten om jou voorbeelden te verschaffen, hoe de Bijbel verwacht dat jij met je kind omgaat. Stokslagen, dreigen met brandoffers, dat soort dingen.
Jij gelooft in dit soort ideologie, maar ik ben de lutser?
verraad van links | 26-11-10 | 14:30
Nog meer slecht nieuws voor de PVV, want hij heeft ook een geschoren hoofd of zo ?
-weggejorist-
@Waaligator | 26-11-10 | 14:23
Frans speelde mèt meneer pastoor.
www.seksueelmisbruik.info/rkkerk/?page...
@ An die ARBEIT | 26-11-10 | 14:22
Je qoute net zo goed bijbelteksten, lutser. Wat jij raar vindt hoeft iemand anders nog niet raar te vinden. Kijk eerst a.u.b. naar die eigen balk in je oog.
wist wel dat de PvdA achter die smaad zat.
Wist overigens niet dat PVVers moslims als ouders hadden (zeiden protestanten over hun katholieke ouders red.)
In één ding heeft Timmermans niettemin gelijk: de manier waarop PVV-ers over moslims praten is exact de manier waarop de rest van Nederland de eerste helft van de twintigste eeuw over katholieken praatte en dacht: ze neuken als de konijnen, nemen straks de macht over en luisteren naar een buitenlandse baas (paus te Rome). Dat is ook allemaal goed gekomen door opleiding en werk en zo zal dat gelukkig met de huidige "probleemgroepen" ook gaan.
neemjemoederindemali | 26-11-10 | 14:18
Die Volkert, was die niet van het nog steeds gesubsidieerde Milieu Defensie. Links heeft een beetje de tactiek van El Quaida et c.s. Als er een klus geklaard moet worden, zoek je gewoon een debiel en geeft die een bom/revolver. En geen gebrek aan debielen in de linkse hoek.
@An die ARBEIT | 26-11-10 | 14:24
Niet altijd, niet altijd.
An die ARBEIT | 26-11-10 | 14:03
Het echte nieuws in dit topic is natuurlijk bemoeienis mivd, helaas is een pvda luistervink & klikspaan over nauwelijks nieuwswaardig gesprekje datgene wat de draad vooral interesseert. Geen aivd, maar mivd wat enkel het jsf standpunt als reden kan hebben. Idem bij Pim. (Mat is nu oa jsf lobby) Je kent de theorie van bvd zoon van Gogh hierover, de omlegging van Pim dus ? Maaktte er een film over, maar was zelf ook vermoord voor die film af was. Daarnaast wilde oorspronkelijk geen omroep de film op tv uitzenden primeur was dus online. Het is het leger vast een lief ding waard om een luchtmacht van internationaal grote betekenis te behouden. Vraag maar aan Jaap de Hoop Scheffer..
06/05 Trailer 06 - 05 de film van van Gogh over JSF en moord op Fortyun . Regie v Gogh die voordat de film af was al zelf werd vermoord. www.youtube.com/watch?v=HJQLMV3gPv4
@neemjemoederindemali | 26-11-10 | 14:18
Gemiste kans...
Toch maar even, for the record: Killing's bad, mmmkay?
Lekker lacherig doen over een partij die in de peilingen al maandenlang ver boven de PvdA staat qua zetels................. Gek hé, dat er zo weinig bekend is over (ex) PvdAers die elkaar de meest lucratieve baantjes toeschuiven?
Hebben we dan niet allemaal doktertje gespeeld?
Timmermans niet, hoor. Die speelde als goei Limbootje meneer pastoor.
Heeft hij zelf kinderen gemaakt? Hoeveul?
Is d niet de man die mordicus tegen de JSF was (www.amsterdam.pvda.nl/nieuwsbericht/37...) tot de PvdA aan de regering kon deelnemen? Niet knettergek, wel een clown.
@1st Male Lesbian | 26-11-10 | 14:18
Omdat je rare dingen zegt en bijbelteksten quote.
Ondertussen "weten" we allemaal wel dat de PVV bestaat uit zuipende, vechtende en frauderende onmensen.
De kranten worden bijkans 2x zo groot om de KOP erop te krijgen.
Mijn vraag: wanneer worden de linkschmenschen eens in de grote kranten "afgemaakt" wegens wanbeleid.
Alle feiten staan keurig op een rijtje dankzij (oa) GeenStijl.
Alle mensen zijn gelijk enzo......
*animal farm nog eens onder het stof vandaan trekt*
mokum4all | 26-11-10 | 14:16
Mooi !
Die NLers die bang zijn voor mafketels in de kamer zullen VVD en in mindere mate CDA stemmen, mee eens.
De stemmers van SP/PVDA/GL/D66 hebben zich al lang verzoend met mafketels in de kamer en derhalve loslopend wild voor de PVV. MOOI.
Vroeger was er een afkorting voor verraders en onruststokers. Drie letters. Nee, gewoon LUL. Maar dit is PvdA dus dan het gewenst gedrag.
@An die ARBEIT | 26-11-10 | 14:07
Als ie dan gelijk Melkert had gedaan had hij een hoge onderscheiding verdiend. Iets met groot kruis ofzeau.
@ An die ARBEIT | 26-11-10 | 14:15
Waarom maak je je zorgen om mijn gesteldheid? Misschien moet je eens een keer dingen gaan aannemen.
GeertT | 26-11-10 | 14:07
Ik vind alles best, als de belasting maar niet omhoog gaat.
De eerste klasse van het openbaar veevervoer is vaak een bron van informatie. Het is de plek waar mannetjes die zichzelf o zo belangrijk vinden al hun issues in hun mobieltje schallen, hun onderwerpen en degene die ze aan de lijn hebben moeten de andere reizigers er van overtuigen dat ze toch wel in heel bijzonder gezelschap zijn.
Als er twee van zulke mannetjes samen reizen is het een wedstrijdje vér pissen, dan gaan ze tegen elkaar op lopen schreeuwen met voor hun belangwekkende zaken.
Hetzelfde geldt voor spoorwegpersoneel, met name die uit de directieburelen, die willen nog wel eens ventileren hoe ze nu werkelijk over reizigers in het algemeen denken. En dat is niet best.
Reis rond een uur of vier eens met een willekeurige intercity vanuit Den Haag het land in, richting Utrecht bijvoorbeeld, dan bent u meteen op de hoogte van de zaken die in de wandelgangen van de politiek lopen. Er kan geen twitter tegenop.
De La Puerco | 26-11-10 | 14:15 Nee hoor, de VVD gaat hiervan profiteren. Veel NLers zullen bang zijn voor veel mafketels in de kamer.
@BarneyBoner | 26-11-10 | 14:13
Een maat van me is net bezig met een cursus " Frans voor beginners " , dus in theorie betaalt hij voor Frans....
Of bedoelde je dat niet?
Leuk, die enorme belangstelling voor de PVV, je zou haast denken, dat er geen andere politieke partijen zijn.
Bijzonder dom, de volgende verkiezingen gaan zo over voor of tegen Geert en schiet de PVV door naar ongekende hoogten. Ieder nadeel heeft zijn voordeel.
Wie betaalt Frans?
PvdA kan luisteren tot ze een ons weegt maar de hunnen zullen steeds slechts horen wat ze willen horen. De schellen zullen niet van hun ogen vallen omdat ze niet geïnteresseerd zijn in waarheidsvinding maar alles inpassen in hun dogmatiek.
An die ARBEIT | 26-11-10 | 14:07
LOL
Alleen voor dat laatste zou hij al levenslang verdienen....
Mwah, klopt ook wel zo'n beetje. Hij noemt geen namen van de roddelaars dus ik heb hier geen probleem mee.
@neemjemoederindemali | 26-11-10 | 13:51
Volkert is verantwoordelijk, klaar. Dat hele gezeik over demoniseren, het is slechts een deel van de som.
Volkert is gek, dat is de belangrijkste factor. Hij nam het pistool mee, hij haalde de trekker over. Niemand gaat puur door berichtgeving er op uit om te moorden.
Hij verzaakte om iets meer naar links te mikken, Pim te missen en de wereld juist een plezier te doen door Ruud de Wild te verwijderen van dit Aardse bestaan.
Macaber? Ja, een beetje.
Niks infiltreren. Gewoon je oren openhouden. Zo hebben VVD'ers mij wel eens verteld dat de PVV een satellietpartij is van de VVD door in de volkswijken met weinig VVD kiezers verdeel en heers te plegen.
Allochtonen beschimp je door hun religie een totalitaire ideologie te noemen en autochtone kiezers lijm je met gestolen linkse standpunten die je later net zo makkelijk weer inlevert.
Als dank mag de PVV gedogen in een nieuw rechts kabinet. Legale oplichting in de politiek.
Enge man, die Timmermans.
pfff... alweer pvv "nieuws " ??
OT:
Nu vonnis Sander Vreeswijk.
Goed, Frans heeft dan nog wel fatsoen te kunnen erkennen dat Geert een begaafd politicus is. Dat spreekt dan weer voor 'em.
En daar houdt het ook abrupt op.
Jammer dat er niet vermeld word dat Frans ook nog 2 kijkgaatjes in de krant had gemaakt.
Integriteit loont!
Feind hört mit!
Wat een smerige pseudorooie excuuslimbo is het toch ook, us Frenske!
Vroeger mocht Frans vast bij de pater op schoot en kreeg-ie een snoepje als hij z'n klasgenootjes afluisterde en alles doorvertelde #klikspaan.
Denkt Na | 26-11-10 | 13:51
Ah, vandaar ook nu weer de betrokkenheid van de MIVD (Militaire Inlichtingen en Veiligheids Dienst) naast de aivd. Zie seven 13:50 PVV is immers net als Pim tegen JSF en JSF is navo-belang= militair belang, vandaar bemoeienis mivd.
Ex militair Lucassen is mivd puppet?
Don't fuck with the Bull or get the horns.......
Vind het wel jammer voor Geert dat zijn Partij over een jaar niet meer bestaat , hij heeft gewoon het verkeerde bestrijdingsmiddel gebruikt want het ongedierte kan zich gewoon nestelen in zijn Partij zonder dat Geert er erg in had.
We zijn Frans Timmermans veel dank verschuldigd, omdat hij het EU-referendum negeerde en zo de PvdA irrelevant heeft gemaakt. Goed gedaan Franske!
Brekend: Frans Timmermas zit vaker in de trein: www.hpdetijd.nl/images/2010-08/franssc...
sure... alsof Timmermans met de trein gaat...
Hij heeft, zoals elke echte PvdA'er, een C6 met ingebouwde TV en chauffeur
Obsessief volkje, die anti-PVV'ers.
LPF was trouwens een MIVD magneet.
Iets met JSF of zo.
Ik ben benieuwd wie de Mat Herben van de PVV is.
-weggejorist-
Geert Wilders is ook een goed politicus. Hij heeft over het algemeen goede antwoorden als iets hem wordt gevraagd. Houdt z'n mond dicht als hem niks gevraagd wordt. Kenmerken van een goede politicus. Inhoudelijk kan ik begrijpen dat niet iedereen het met zijn standpunten eens kan zijn.
@Parsons | 26-11-10 | 13:48
Waarbij die Witteman openlijk toegeeft dat ze geen journalistiek hebben bedreven, wat een vieze linkse kleaudtzakken. En dan ook nog raar vinden dat mensen hun verantwoordelijk houden voor de deaud van Pim.
#kleaudtzakken
Frans Timmermans is een Eng Bilderberg Mannentje.
Tegen soevereiniteit voor corporatisme.
Tegen het volk en voor boven het volk staande 'weldenkenden' boeven/graaiers.
(En ja, PVV niveau is bedroevend laag, gehalte opportunisten ongekend hoog.)
'Geheime dienst wilde infiltreren in PVV'
"In de aanloop naar de Kamerverkiezingen is tijdens de training van aspirant-Kamerleden bij de PVV een geheim agent ontmaskerd. (..) De man, die (..)connecties had met de Militaire Inlichtingen en Veiligheids Dienst (MIVD), is te verstaan gegeven dat hij meteen kon vertrekken. Daarnaast heeft de PVV nog een tweede infiltrant ontmaskerd, een vrouw, die "opviel door haar vraagstelling. Ze wilde alle namen weten van de mensen die aan de 'klasjes' van Wilders deelnamen". (...) "Toen een oudere man in de klas ermee werd geconfronteerd dat hij connecties had met de MIVD, was hij meteen weg. We waren niet verbaasd dat er werd gepoogd te infiltreren. "http://www.telegraaf.nl/binnenland/8329081/___Geheime_dienst_wilde_infiltreren_in_PVV___.html?p=26,1
"Bronnen binnen de fractie zeggen dat de AIVD vaker heeft geprobeerd te infiltreren in de partij van Wilders. Volgens hen zijn er 'dingen gevonden' waaruit dit blijkt. Waar om het precies gaat willen zij niet zeggen. De AIVD kreeg al snel interesse in de opkomst van de PVV, bleek uit het boek Twintig maanden knettergek van oud-minister Ella Vogelaar (PvdA). In haar boek schrijft zij over een gesprek dat zij heeft gehad met oud AIDV-topman Sybrand van Hulst. 'Hij maakt zich zorgen over het gebrek aan leiderschap in het integratiedebat en over de kwestie Wilders,' schrijft zij in haar boek. 'Hij denkt dat de PVV'er de komende tijd zijn hand wel eens kan overspelen. Dan moet de PvdA klaar staan om het tij te keren.'" www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/28...
Vogelaar en de PvdA achter AIVD infiltraties PVV? Wut?? Aan de vele spontaan beschadigde pvv-ers en uitgelekte stukken is het ze toch gelukt.
LOL @ mirror
VanKoetsveld is een party animal, maar heeft nog geen rijbewijs
@Pastor Sippenhaft | 26-11-10 | 13:47
Karen Geurtsen heeft dat al gedaan en haar boek was oorverdovend saai.
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de uitzending van het Zwarte Schaap in 2020?
www.youtube.com/watch?v=l1P4jtu33Rg&am...
*out*
Ah, een spiegultjuh, dank, dank.
Waarom zou de Aivd bij de PVV willen infiltreren? Daar hebben ze GS en PowNed toch voor... Wow, zou Rutgert eigenlijk geheim agent zijn en zich voordoen als clownjournalist?
-weggejorist-
Hij komt er iig openlijk voor uit dat Geertje een goed politicus is.
En hij heeft tevens een goed punt.
Aanmelden bij Facebook
Je moet zijn aangemeld om deze pagina te bekijken.
Wat is facebook?
@Bigi Bana Boy | 26-11-10 | 13:42
*gniffel*
'How low can you go'.
LOL : www.nu.nl/de-jager/
Wilders is toch ook Mossad agent?
Mooi om te zien dat je, als je zo iets schrijft, niet bang bent voor de PVV...
Wat? Zwartrijden? Of dronken achter het stuur...
Wie is hier bang, Frans?
@All | 26-11-10 | 13:37
Veel plezier op Superdudes dan en vergeet niet te krabbelen.
Hij heeft ook wel wat weg van Harry Crumb.
Frans mag z'n molenstenen wel eens bleken.
ik weiger mijzelf aan te melden bij facebook.... spiegeltje zou fijn zijn...
Begint te vervelen dat non-nieuws over de PVV.
Btw, is er ook een spiegeltje van dat "dossier"? Heb niet zoveel zin om me aan te melden bij facebook.
greet heeft beloofd er niet meer op te reageren.
#hyperige media
REAGEER OOK