Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Twitteren met CDA'ers: Pieter Omtzigt

pieteromtzigttwitterkoning.jpgKijk eens hoe CDA-parlementariër Pieter Omtzigt de kloof tussen politiek en burger overbrugt. Niks geniepige direct messages. Het Tweede-Kamerlid geeft u zomaar een inkijkje in de mens achter de politicus. Zien we weinig in Den Haag, zoveel transparantie naar die burger toe. Hulde. Zo weten die 4718 voorkeursstemmers tenminste waar hun voorkeurspoliticus uithangt met zijn dromerige bolletje. En dat is wat de kiezer wil. Blijven er nog wel wat vragen open. Naar wie dwalen Pieters gedachten af? Voor wie van zijn Twittervrienden is die dikke kus? Heeft Omtzigts vrouw Ayfer Koç eigenlijk ook een Twitter-account? En slaapt Pieter vanavond op de bank? Toch mooi. Meer mens met de Twitters. Dikke kus @pieteromtzigt. Please RT! Instant update: Sharon Dijksma (PvdA) is jaloers.

Reaguursels

Inloggen

Pieter is best begaan met de burger ! Goed beriekbaar ook, ik heb hem zelfs een keer kunnen spreken. De pensioenen heeft ie met argusogen tegen het licht aan gehouden. Ten tijde van de invoering van de Basisverzekering had ie iets kritischer naar ambtgenoot Hoogervorst moeten kijken en wellicht zich achter de oren kunnen krabben dat burgercollectieven aanvankelijk geweigerd werden bij de zorgverzekeraars. Dat scheelde die clubs namelijk enkele honderden miljoenen. Anyways, wel een politicus die wat meer aandacht zou verdienen. Een goede vent lijkt me, straight, niet omkoopbaar ook. Zouden we meer van moeten hebben. Helaas zit ie bij de verkeerde club !

Betweetert | 24-11-10 | 15:27

Snap wel wrom die sharon meteen reageerd ... die heb al 10 jaar geen beurt gehad als voorzitster van de duracellnederlandclub

cocas | 24-11-10 | 13:52

@Elmauro | 23-11-10 | 20:09
Goed, ik zou het laatste ook aan u willen richten. Vult u maar op alle Heer-gerelateerde plekken: "wetenschap of geschiedenis bestuderen " in.

Een goede nachtrust!

An die ARBEIT | 23-11-10 | 23:12

We weten allemaal we allemaal wel eens afdwalen in gedachten... dus ook politici... zijn ook net mensen..... is verders niet zo clever van 'm, maar goed, wel begrijpelijk... hahaha.. naar Gerda luisteren... nou, dan denk ik ook wel aan iets anders.

pe4444 | 23-11-10 | 21:52

Dat is juist zo fijn van Twitter. Je mag meegenieten van al dat exhibitionistische getwitter van Jan en Alleman. Met een inhoud waar je geen ene moer aan hebt. En waaruit blijkt dat die twitteraars ook geen ene moer te doen hebben en dan er maar op los gaan twitteren. Prachtige uitvinding, dat twitteren. Het laat zien hoe leeg onze maatschappij eigenlijk is.

ljcoster | 23-11-10 | 21:01

weten julie dat ze bij DWDD het intro filmpje hebben gejat.
Was in oktober in jeruzalem,zag op mijn hotelkamer hamas tv waar men precies hetzelfde introfilmpje laat zien voordat men weer anti-joden beelden laat zien.
Shalom vrienden

zenceo | 23-11-10 | 20:24

-weggejorist-

Elmauro | 23-11-10 | 20:09

-weggejorist-

Lorenz0 | 23-11-10 | 20:06

necrosis | 23-11-10 | 14:19
Volgens mij moet de vraag zijn:
'Wie kán haar doen?'

Cuyahoga | 23-11-10 | 18:59

Sharon zit gelijk op haar zetel te soppen..........

Hobbykip | 23-11-10 | 18:38

@Lesbi

Bekijk dit gewoon even, met objectieve ogen. Mocht je 'em nog niet kennen. Ik ben benieuwd wat je er van vindt.

www.youtube.com/watch?v=BNf-P_5u_Hw

En als het je de andere 2 delen ( makkelijk te vinden op joetoep )

* out *

An die ARBEIT | 23-11-10 | 18:33

Als= Al.

Luister, misschien dat mijn toon wat scherp is. Ik verwacht teveel. Ik snap dat als dit werkelijk jouw levensovertuiging is, mijn feiten daar niks aan zullen veranderen. Geloven heeft namelijk met gevoel te maken, niet met logisch redeneren. Dan blijft er namelijk niks van geloof over.

Maar je kan niet ontkennen dat mijn theorie het ontstaan van de Bijbel verklaart. Of heb je een meer logische gang van zaken voor me? De stukjes passen toch?

An die ARBEIT | 23-11-10 | 18:21

@1st Male Lesbian | 23-11-10 | 18:06
Aha! Daar is 'ie! " Jezus " is gewoon een nieuwe naam voor een oud fenomeen. En dat fenomeen is niks ondoorgrondelijks, slechts een natuurlijk proces wat in die tijden totaal onvatbaar was! De strijd van het licht tegen duister, dag tegen nacht, warmte v.s kou. Als die symboliek verworden tot één persoon: Jezus, de zoon van God. Of, het kind van de zon zoals de Egytpenaren zouden zeggen.

An die ARBEIT | 23-11-10 | 18:15

@ An die ARBEIT | 23-11-10 | 17:53
Het christendom zal me mn reed roesten, voor mij is het een feit dat Jezus voor mij gestorven is. Of het nou christendom heet of iets anders maakt me niks uit. En dat was er al veel eerder dan die 2000 jaar. Ik moet eten van m'n vrouw, vandaar deze reactie.

1st Male Lesbian | 23-11-10 | 18:06

@1st Male Lesbian | 23-11-10 | 17:42
Wat heeft de Bijbel aan astronomie gebracht dat wij nog niet kenden van de Egyptenaren?

An die ARBEIT | 23-11-10 | 18:04

"De 12 sterrenbeelden hebben te maken met de precessie van de Dierenriem. De heidense zonaanbidding is wat mij betreft dus daar een gevolg van. Dat de kruisgang ook met 12 en 3 komt is wat mij betreft alleen maar een bevestiging van dat het waar is"

HUH??? Krom?! De Bijbel bestaat pas 1500 jaar, deze verhalen over " het sterven van de zon " e.d stammen al uit de tijd VOOR de Egyptenaren, nog 2000 jaar VOOR het Christendom. Het gewoon goedkoop plagiaat! En nu zie jij dus het feit dat men dat gekopieerd heeft, juist als bewijs dat het geloofwaardig is???

Brainwashed 101...

An die ARBEIT | 23-11-10 | 17:53

ROFL! Sorry hoor maar ik vind dit heel grappig. Ik hoop dat zijn vrouw zo'n echte CDA-dame is, met mattenklopper en deegroller manlief in de deuropening verwelkomend..

mokum4all | 23-11-10 | 17:51

@1st Male Lesbian | 23-11-10 | 17:21
Hou naar maar op het de hele tijd je waarheden baseren op bijbelteksten, het gehele boek is een verzinsel! Een combinatie van eerdere " heidense " Godsdiensten en gebruiken, samengesteld uit politiek oogpunt om het veroveren van gebieden en het assimileren van bijbehorende volkeren te vermakkelijken. De Romeinen pasten bij hun veroveringen precies dezelfde techniek toe, de Grieken voor hen en de Egyptenaren precies hetzelfde.

Dus elk argument dat begint met : In de Bijbel staat, is automatisch invalide... Zo goed als ell verhaal is een personificatie van astronomische gebeurtenissen, die vroeger gebruikt werden om het ondoorgrondbare te doorgronden.

Sorry, nogs teeds druk, zo terug....

An die ARBEIT | 23-11-10 | 17:45

@ An die ARBEIT | 23-11-10 | 17:02
Trouwens heeft menig sterrenkundige (of hoe je dat ook noemt) nog wat kunnen leren van de bijbel! (o.a. bijbelboek Job)

1st Male Lesbian | 23-11-10 | 17:42

@ An die ARBEIT | 23-11-10 | 17:02
De 12 sterrenbeelden hebben te maken met de precessie van de Dierenriem. De heidense zonaanbidding is wat mij betreft dus daar een gevolg van. Dat de kruisgang ook met 12 en 3 komt is wat mij betreft alleen maar een bevestiging van dat het waar is. De bijbel komt buiten dat wel vaker met herhalingen zoals je al zei.

1st Male Lesbian | 23-11-10 | 17:40

-weggejorist-

1st Male Lesbian | 23-11-10 | 17:21

@Borrelende Boris | 23-11-10 | 17:14
Daarin leggen ze het inderdaad ( grotendeels ) correct uit. Echter worden er daar b.v tussen Jezus en Horus teveel links gelegd, die niet kloppen. Dat als voorbeeld.
Het is allemaal wat aangedikt, maar geeft een goede basis.

An die ARBEIT | 23-11-10 | 17:19

@An die ARBEIT | 23-11-10 | 17:02

Zeitgeist ;)

Borrelende Boris | 23-11-10 | 17:14

Natuurlijk is Sharon Dijksma jaloers. Daar zit ze voor bij de PvdA.

Peerie | 23-11-10 | 17:10

@@Elmauro | 23-11-10 | 16:12
Ik zal u even voor zijn:

De constante verwijzing naar deze kruisgang, het leven van Jezus, de reizen van hem en zijn 12 apostelen, het sterven aan het kruis en de wederopstanding, 3 dagen later. Dit zijn allen verwijzingen naar de zon en haar 12 sterrenbeelden. Oftewel, naar de heidense zonaanbidding. Net als Jezus "sterft" de zon op " het kruis "
( en.wikipedia.org/wiki/Crux ), oftewel het zuiderkruis.
Dit is geen letterlijk houten kruis, naar een sterrengroep die duidelijk te zien is in de periode dat de zon op haar laagste punt aan de horizon staat. Dit waren barre tijden voor de mensen vroeger, de winter was na op haar zwaarste punt. De dagen waren kort, de nachten lang en hun land viel niet te bebouwen.

Op het moment dat de kortste dag van het jaar plaatsvindt, staat de zon voor het oog op het laagste punt in de lucht. Deze blijft hier 3 dagen, om vervolgens weer hoger te komen staan en dus langere dagen en de zomer in te luiden.

Oftewel. De zon " hangt aan het kruis " , om drie dagen later weer " op te staan uit dood ". Deze symboliek is te vinden in zo goed als elke oudere Godsdienst. Het is dan ook simpelweg een vertaling uit de astronomie.

An die ARBEIT | 23-11-10 | 17:02

Is die Sharon niet dat dikke hobbelpaard van de P.v.d.A.??

baanaru | 23-11-10 | 16:40

@1st Male Lesbian | 23-11-10 | 16:10
Maar er staat niks over goed en kwaad! Er staat alleen maar: Jij bent mijn kind, als je niet naar me luistert, maak ik je dood... Leuke vent die God.

En even: Waarom moet ik nu ineens met voorbeelden uit het nieuwe testament aankomen? Ik heb je zojuist toch een hele lijst met voorbeelden uit het oude gegeven? Of is dat boek minder waar? Of " is het allemaal weer aan context gebonden " ? Die bewering ondersteunt mijn punt namelijk: De Bijbel is niet toe te passen op de moderne werel, en zou dus ook niet als leidraad gebruikt moeten worden. Het selectief benoemen van waarheden, of het afzwakken van bepaalde delen ervan bevestigt alleen maar dat het boek dus blijkbaar niet als waarheid aan te nemen is.

An die ARBEIT | 23-11-10 | 16:39

liev toch

svdb | 23-11-10 | 16:36

@Elmauro | 23-11-10 | 16:12
Een " wound " of wond, is iets anders dan een " bruise " of striem.

En weldegelijk ken ik de rest van het verhaal, ik wou alleen even aanhalen hoe makkelijk er over kinderleed wordt gedacht in de Bijbel. Of denk u dat het bij uw kinders geen psychische littekens achter zou laten, wanneer u op het punt staat ze in de fik te steken?

Het verhaal is inderdaad een verwijzing naar het verhaal van Jezus, net als de hele Bijbel in principe uit gerecycelde verhalen bestaat, voornamelijk uit eerdere, heidense gebruiken en geloven. Dit wordt ook onderkend door Bijbelkennende en minnende historici, die dit afdoen als " het werk van de Duivel ". Die heeft namelijk al deze eerdere verwijzingen in de geschiedenis geplaatst, om ons in verleiding te brengen. Dus de Bijbel is helemaal heel bijeenraapsel van eerdere geloven, die hebben zelf niet bestaan! Allemaal het werk van de Duivel. Wat een gekkerd is die Satan toch....

"Overigens is alleen al het feit dat de bijbel volstaat met dergelijke verwijzingen naar de dood en opstanding van Christus een niet te negeren signaal dat het misschien toch meer is dan een sprookjesboek"

Dus het boek wordt waar bewezen door haar eigen inhoud? Omdat het in de Bijbel staat, dat de Bijbel klopt, klopt de Bijbel? Leg die eens uit, ik ben benieuwd....

An die ARBEIT | 23-11-10 | 16:32

tiswat | 23-11-10 | 15:47

Ja voor mijn kinderen bepaal ik dat. Op basis van wat de bijbel daarover zegt:
dus: liegen, stelen, niet luisteren naar mij of mijn vrouw, geen respect hebben voor volwassenen, etc. etc. (of vul zelf maar in) is ongehoorzaamheid. Overigens gaat straf ook gepaard met uitleg waarom hij of zij fout zat.

Overigens ongeacht of je wel of niet fysiek je kind straft is het sowieso wel handig om te kunnen bepalen of ze wel of niet ongehoorzaam zijn. Als je dat niet kunt is het misschien verstandig ook nog even met kinderen te wachten.

Elmauro | 23-11-10 | 16:22

Die pieter Opzichtig is zwaar de Sjaak en heeft wel wat uit te leggen vanavond (zal niet meer lukken). En ik hoop voor hem dat de broers van Ayfer niet twitteren.

Drs.. Gelul | 23-11-10 | 16:18

@An die ARBEIT | 23-11-10 | 15:43
Inderdaad laat een pak slaag best wel eens rode plekken (striemen zo je wilt) achter, of dacht je dat het hier over bloedende, open wonden ging. Hier staat dat een zachtmoedige aanpak niet altijd het juiste effect heeft. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Ik zie trouwens dat je hierboven ook het offer van Izaak aanhaalt. Ik weet niet of je gewoon echt de bijbel in het geheel niet kent of hem wel kent en dit er voor diegenen inzet die hem niet kennen, maar de geschiedenis van het offer van Izaak is natuurlijk één grote verwijzing naar het offer van Christus. Izaak loopt notabene met het hout op zijn rug de berg op waar hij geofferd zal worden (net als Jezus met het hout op Zijn rug de heuvel Golgotha opliep. Izak werd uiteindelijk niet letterlijk geofferd. Hij lag al op het altaar maar God greep in en Izak mocht figuurlijk weer tot leven komen (en letterlijk blijven leven). Jezus stierf en kwam letterlijk weer tot leven. Dit bijbelgedeelte is niets anders dan een profetie over wat er eeuwen daarna met Jezus zou gebeuren. Abraham profeteert ook tegen Izak: God zal Zichzelf een lam ten brandoffer voorzien.

Niet alleen zal Hij zelf maar Zichzelf een lam voorzien. Dat lam is Jezus Christus, God zelf.

Overigens is alleen al het feit dat de bijbel volstaat met dergelijke verwijzingen naar de dood en opstanding van Christus een niet te negeren signaal dat het misschien toch meer is dan een sprookjesboek. Ongeacht of we alles wat erin staat mooi vinden en ons aanstaat met onze verheven moraal.

Elmauro | 23-11-10 | 16:12

@ An die ARBEIT | 23-11-10 | 16:06
Zonder die appel is er ook geen goed en kwaad. Zonder kwaad kan een mens geen eigen wil hebben en blijkbaar is het nodig om die eigen wil zover door te voeren dat je kan kiezen tussen hel en hemel.

Precies zoals het er staat, niks geen eigen context. Als dat zo zou zijn dan is jou verhaal op dezelfde manier in jouw context geplaatst.

1st Male Lesbian | 23-11-10 | 16:10

@1st Male Lesbian |
Wat een bull! God zorgt ervoor dat als je van die appel eet, je DOOD gaat! Niks over hemel of hell, er staat death. Als ik een kind een vergiftigd stuk snoep geef, dan ben ik toch de moordenaar? Dus wat is dit dan weer voor een goedpraterij?: "God zal ze niet vermoorden maar iedereen die van de boom eet gaat naar de hel." Er staat toch? DEATH.

Het is zo prachtig, dat boek is de complete waarheid, maar als het er op aankomt is alles net iets anders bedoeld als hoe het er staat, compleet aan persoonlijke invulling overgeleverd, of moet het " in een andere context gezien worden ".

Apologetisch gezwets.

Ik kom zo even terug op het nieuwe testament, een momentje svp. * Bezig is *

An die ARBEIT | 23-11-10 | 16:06

Lieve schat, ik moet nu Gerda neuqen maar mijn gedachten zijn bij jou.
Dag troel.

grote haas | 23-11-10 | 15:59

@ An die ARBEIT | 23-11-10 | 15:43
Wie zegt dat dit fysieke wonden zijn? Dat kan net zo goed geestelijk zijn.

1st Male Lesbian | 23-11-10 | 15:52

-weggejorist-

1st Male Lesbian | 23-11-10 | 15:50

Elmauro | 23-11-10 | 15:41 Wanneer ben je ongehoorzaam, bepaal jij dat?

tiswat | 23-11-10 | 15:47

Even Omtzigt, Raad van Europa en klokkenluiden koekelen en meneer lijkt zowaar een held.

Riessjaar | 23-11-10 | 15:46

+1 Voor Pietert, gelukkig ben ik niet de enigste die dergelijk liefs verspreidt:-)

tiswat | 23-11-10 | 15:44

@Elmauro | 23-11-10 | 15:41
Het een stok? ( The rod )

Slaat u tot er wonden ontstaan? ( Blows and wounds cleanse away evil )

An die ARBEIT | 23-11-10 | 15:43

@An die ARBEIT | 23-11-10 | 15:31
veel van wat er nu mis is in de maatschappij is het gevolg van o.a. niet je kinderen goed opvoeden, dat wil zeggen, niet het welverdiende pak slaag geven maar met een kind van 10 een discussie aangaan over wat jij als ouder vindt wat kan en mag en wat het kind er van vindt.

Mijn kinderen krijgen dus inderdaad een pak slaag bij ongehoorzaam gedrag. Niet het leukste deel van de opvoeding, maar wel nodig.

Elmauro | 23-11-10 | 15:41

Deze is ook leuk Lesbi:
"He who spares the rod hates his son, but he who loves him is careful to discipline him." ( Sla je kind, of je houdt niet van 'em )

"Folly is bound up in the heart of a child, but the rod of discipline will drive it far from him." ( Gekkigheid zit in een kind, sla het er uit )

"The rod of correction imparts wisdom, but a child left to himself disgraces his mother. " ( Sla je kind, anders zal hij zijn moeder ten schande brengen )

En the best for last, my personal favorite:
"Blows and wounds cleanse away evil, and beatings purge the inmost being"

Alstublieft.

An die ARBEIT | 23-11-10 | 15:31

Ik zet m'n geld ook op Uitslag!

Beetje gristelijk gaan zitten doen in de 2de kamer en ondertussen achter de eikenhouten deur op de fractietafel even samen de week doornemen...

DrillSergeant | 23-11-10 | 15:31

@JanRap | 23-11-10 | 15:22
Ach, het is gewoon een middeleeuws boek met middeleeuwse denkwijzen er in opgetekend. Leuk om eens door te lezen, niet bepaald handig om je leven op te baseren.

An die ARBEIT | 23-11-10 | 15:27

@1st Male Lesbian | 23-11-10 | 14:58
Pijnigen is misschien niet het goede woord. Hier is hoe God met z'n eigen eerstgeboren kids omging:

And the LORD God commanded the man, "You are free to eat from any tree in the garden; but you must not eat from the tree of the knowledge of good and evil, for when you eat of it you will surely DIE.

Then God said, "Take your son, your only son, Isaac, whom you love, and go to the region of Moriah. SACRIFICE him there as a burnt offering on one of the mountains I will tell you about."

If anyone curses his father or mother, he must be put to death. (Leviticus 20:9)

Wil je nog wat voorbeelden? Je boek van liefde staat er vol mee.

En wat is ook alweer het standpunt van de kerk inzake condooms?

An die ARBEIT | 23-11-10 | 15:24

An die ARBEIT | 23-11-10 | 13:52
" leven met de Bijbel als leidraad,..."
Dat moet je zien als de 'morele lat' die voor ons neergelegd is. Die lat ligt erg hoog, hoorde ik pas nog in een programma met Arie Boomsma aan tafel. Voor mij kan die lat niet hoog genoeg liggen, ik loop er zó onderdoor.

JanRap | 23-11-10 | 15:22

@ An die ARBEIT | 23-11-10 | 15:07
Nee, het heeft meerdere voordelen dat hij het op deze manier heeft gedaan.
- Om zijn eigen zoon voor ons op te offeren toont van veel liefde voor ons als mens
- Wij hebben nu Jezus als voorbeeld
- Het staat gewoon mooier dat hij dit voor ons doet, een beetje klikken is nogal makkelijk

1st Male Lesbian | 23-11-10 | 15:15

@1st Male Lesbian | 23-11-10 | 14:56
Oh, dus hij heeft zeg maar de poort open gemaakt? Dat is wel erg omslachtig voor een opperwezen... Had 'ie niet gewoon zo'n klikding? Waar ik thuis ook de garagedeur mee open maak?

An die ARBEIT | 23-11-10 | 15:07

@ An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:13
Kinderen pijnigen? En hoe je het beste AIDS kan verspreiden door Afrika? Slaat echt helemaal nergens op.

1st Male Lesbian | 23-11-10 | 14:58

@ An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:29
Je vergeet dat hij de dood heeft overwonnen, dat is het hele doel geweest van die kruisiging. Anders had je als een aangebrand worstje in de hel verburnd geweest. Tenzij je dat wil natuurlijk.

1st Male Lesbian | 23-11-10 | 14:56

@necrosis | 23-11-10 | 14:44
Een zon hier? Warm hoor....

An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:51

@Alles is relatief | 23-11-10 | 14:32

Sinds wanneer zijn Tweede Kamerleden ambtenaar? Gauw je haren wassen jij!

Déze nickname dan... | 23-11-10 | 14:51

Erg zedelijk berichtje, heur.. voor een relletje mag het wat kruidiger de volgende keer, Peter, dit mist de potentie daarvoor.

Causa Sui | 23-11-10 | 14:50

Pieter rijdt toch niet in een C-klasse met vaginatie?

Multiflauwekulti | 23-11-10 | 14:49

Ayfer Koç, hmmm, dat is toch die Turkse pr0n actrice?

DeRoyVanZuipensteijn | 23-11-10 | 14:46

Echt,en dat meen ik van mijn hart.. GS snapt het,maar beste reaguurders,probeer eens authentiek en zwaar dubbelzinnig plat te praten.. Neuken en kanker,dat is hier niet van den orde.

de grote Anti | 23-11-10 | 14:44

@An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:37
Liever een ZONdaar dan ....(vul zelf maar in).

necrosis | 23-11-10 | 14:44

@JanRap | 23-11-10 | 14:39
I LOL'ed ;)

An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:42

@ An die ARBEIT | 23-11-10 | 13:55
"Hallo, dit zijn politici! Die neuken niet, ..."
Say no more, het is een stelletje wankers.

JanRap | 23-11-10 | 14:39

en dan moeten we tot donderdag wachten met Pownews
#help

*en over tot de orde van de dag gaat

Beau ter Ham | 23-11-10 | 14:39

@Multiflauwekulti | 23-11-10 | 14:31
+1

McMe | 23-11-10 | 14:38

@necrosis | 23-11-10 | 14:35
Een dag zonder? Ik weet niet eens of dat lukt als je je best doet!
Zo goed als alles is zondig...

An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:37

sjezus.. 4 vrouwen aan tafel.. zou ook afdwalen. *de Omtzigtjes fijn avondmaal toewensen doet vanavond*

Onzinloos_2.0 | 23-11-10 | 14:37

Helemaal goed dit! Maakt niet uit of het nou z'n vrouw of bijvrouw is. Dikke schijt aan die dogma's, correctheid en conformisme. +1. En dikke OLO @Sharon Dijksma

synchronicity | 23-11-10 | 14:35

@An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:29
Een dag zonder zonde is een dag niet geleefd.

necrosis | 23-11-10 | 14:35

@necrosis | 23-11-10 | 14:29
Damn,inderdaad,nagebroed levert 35 resultaten op google..
In het engels noemen wij het 'spawn'.

de grote Anti | 23-11-10 | 14:34

@ nogeentjedan | 23-11-10 | 14:28

Inderdaad, AK uit Enschede staat gewoon in zijn vriendenlijst.

Matthis123 | 23-11-10 | 14:34

Ooooowh ze snappen er echt niets van... het moet echt verboden worden in ambtenarenland!

Alles is relatief | 23-11-10 | 14:32

@neemjemoederindemali | 23-11-10 | 14:25
Geef haar een kans, ze heeft best een lievv smoeltje....
*van stoel pleurt van het lachen*

necrosis | 23-11-10 | 14:32

Tóch iemand gevonden die Balkenende mist!

Multiflauwekulti | 23-11-10 | 14:31

CDA en hormonen. Wat is dat toch? Onderdrukking van hormonen en dat opeens BOEM?

Denkt Na | 23-11-10 | 14:29

@neemjemoederindemali | 23-11-10 | 14:23
Ik had je plemp ook niet helemaal goed gelezen zie ik...
Maar goed, Jezus was een toffe vent en wij moeten nu ons leven aan hem wijden. Dit omdat hij ( zonder dat ik daarom heb gevraagd ) voor mijn zonden gekruisigd is. Wat overigens een beetje een raar systeem is als je het mij vraagt, aangezien mijn zonden toen nog helemaal niet begaan waren, maar goed.

Daar komt dat boek op neer toch?

An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:29

@de grote Anti | 23-11-10 | 14:24
Nagebroed?
Is dat Nederlands?

necrosis | 23-11-10 | 14:29

En wie weet.. misschien heeft hij wel gewoon een goed huwelijk en is deze tweet aan z'n vrouw gericht!
* er geen moer van geloven doet *

nogeentjedan | 23-11-10 | 14:28

@nogeentjedan | 23-11-10 | 14:26

Parbleu, wrom zouden we een geyl kamerlid met rust laten als ie zelf geyle berichten de ether in slingert?

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 14:28

En nu heeft hij de tweet verwijderd? #epicfaal

Parsons | 23-11-10 | 14:26

Genant.
Laat die man met rust.

nogeentjedan | 23-11-10 | 14:26

@necrosis | 23-11-10 | 14:19

Sorry, zo masochistisch ben ik niet.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 14:25

Maar we kunnen er wel grappig over doen enzo,maar zelfs cda-ers zijn mensen..
Uiteindelijk zullen wij onder toezien van den heeren jezus samen door een deur kunnen..'de uitgang hoop ik.
Feit blijft dat gelovigen meer nagebroed krijgen,dus think about it.

de grote Anti | 23-11-10 | 14:24

Nee, Detlev tegen zijn vrouw Ayfer Kots, die houdt niet van Jezus.

koetmeurning | 23-11-10 | 14:23

@An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:14

Ik was er niet helemaal bij, je kunt water gewoon in wijn veranderen met de grote Hans Klok bijbeltruuk.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 14:23

@1st Male Lesbian | 23-11-10 | 14:11

Shit, ik lette ff niet op, de grote roerganger vd bijbelgriffo's maakte van water wijn en maakte van een paar vissen toch hele bergen? Als je wijn zuipt zit je zijn bloed te drinken (Jezus bloedwijn) en als je een plak brood vreet dan ben je zijn lichaam aan het opeten (kannibalen die gristengekkie's) en dan waren er nog vissen op een feestje ofzo.

Ben niet helemaal exact op de hoogte maar zo iets was het toch? Let niet altijd heel erg goed op tijdens de zondagochtend dienst op televee maar meen dat ik zo iets heb opgevangen.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 14:22

Niemand heeft het over arme Gerda. Men heeft geen zin om naar haar te luisteren.

*blonde lok uit gezicht veegt*

Normpje | 23-11-10 | 14:21

Hij heeft het gewoon tegen Jezus natuurlijk.

Detlev Tarnowitz | 23-11-10 | 14:19

@ Pastor Sippenhaft | 23-11-10 | 14:11
Die groep is er, zonder twijfel, ook. Best armoedig.

Ik plemp 'm maar weer eens;
tweetingtoohard.com/top
(Nummer 6 is ronduit hilarisch)

Pa Cartwright | 23-11-10 | 14:17

@Koosnaampje | 23-11-10 | 14:10
wat je zegt. en genant. maar om dat nou hier breed uit te meten.
enige dat ik hoop is dat dit de beste man te denken geeft wat voor gevolgen een klein foutje kan hebben in deze tijd. hopelijk een goede ervaring voor als het om het volgende faal IT project gaat bij de overheid.

manmanman | 23-11-10 | 14:16

Viral voor Iphone, hij krijgt nu een Ipad en een Air in zijn kerstmand.
(Het was een tip van Hans Hillen, die is nogal goed in het regelen van een extraatje..)

Einde van de Domheid | 23-11-10 | 14:16

Gaat eens werken voor die centen !!!!! Mijn baas scheldt me toch ook verrot als ik m'n aandacht niet bij m'n werk hou !!!
*duikt weg onder buro.

wielmoer | 23-11-10 | 14:16

Twitter is dat blauwe vogeltje toch?.. Altijd al eentje uit de boom willen schieten.

de grote Anti | 23-11-10 | 14:15

@neemjemoederindemali | 23-11-10 | 14:09
Da's dan wel weer handig, al koop ik mijn wijn in flessen.

Werkt het ook met glas eromheen Lebian?

An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:14

Tweet is inderdaad alweer verwijderd door die lafaard, haha.
Dat vraagt om een spiegeltje, iemand? :$

Rickert | 23-11-10 | 14:14

@1st Male Lesbian | 23-11-10 | 14:06
Natuurlijk, hoe je het beste je kinderen kan pijnigen, dat je je schoonzus moet neuqen als je broer overlijdt, hoe je het beste AIDS kan verspreiden door Afrika.

Erg modern en hulpzaam boek, die Bijbel.

An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:13

originele twit lijkt al verwijderd - dat roept alleen nog maar meer vragen op, hehe

MalteseKnight | 23-11-10 | 14:12

@ neemjemoederindemali | 23-11-10 | 14:09
Dat dan weer net niet maar dat lijkt me gezien het drankgebruik van veel jongeren niet zo nodig.

1st Male Lesbian | 23-11-10 | 14:11

Pa Cartwright | 23-11-10 | 14:05
Of... Twitteraars zijn onzekere zieltjes op zoek naar bevestiging:
'Hallo, besta ik nog?'

Pastor Sippenhaft | 23-11-10 | 14:11

Ach dat is toch best wel lief/romantisch, of niet dan?

Koosnaampje | 23-11-10 | 14:10

@1st Male Lesbian | 23-11-10 | 14:06

Hoe je van 1 fles wijn 5 vaten kunt maken?

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 14:09

Zouden ze moeten verbieden, twitteren tijdens werk.

Le Penseur 2010 | 23-11-10 | 14:07

@ An die ARBEIT | 23-11-10 | 13:52
Erg jammer, er staan toch hele goede tips in de bijbel.

1st Male Lesbian | 23-11-10 | 14:06

Zo filmde ik eens een global marketing team van 's Neerlands grootste bierfabrikant, waar gedurende 4 dagen één meneer alleen maar zat te snaken op zijn Nokia 6150 (img.promobile.ru/ph/1ny5k4ey.jpg)
Over zijn schouder filmend dacht ik: "Dit is de grootste lutser van het spul" zag er ook beetje sjofel uit, net te nonchalant...
Aan het einde van alle sessie bleek hij 'de meneer' te zijn, de 4 dagen uitmuntend tot in detail te kunnen samenvatten met quotes van medewerkers, presentaties van commentaar te kunnen voorzien en een strategische conclusie te kunnen opmaken... uit de losse pols.
-
It's not the approach or method that counts, neither perception, it's the result...

hfakker | 23-11-10 | 14:05

Voorts, twitteraars zijn narcistische sociopaten met een vleugje autisme.

Pa Cartwright | 23-11-10 | 14:05

Kunnen de heren niet gewoon aan het werk gaanipv dat debiele getwiet? Is dat de nieuwe paarse-broeken hobby of zo.
Sodemieter op met dat contractgestoorde gedoe...

Homer J. Simpson | 23-11-10 | 14:04

"pikant"

Kolere Dijksma, jij en Vette Hoss, op de Ponderosa samen woest los; da's pás pikant.

Pa Cartwright | 23-11-10 | 14:03

Het is wel grappig dat Jeanine Hennis ook zo'n akkefietje had met een telefoon nummer. Extra pikant omdat ze natuurlijk van de privacy is.

Heb ik niet zoveel van gezien hier...

Woerd | 23-11-10 | 14:02

Heeft ie een Mercedes toevalig?

Canis Spurcus | 23-11-10 | 14:02

@arrogante klootzak | 23-11-10 | 13:56
Waar staat dat zij een dubbel paspoort hééft dan?

Tante Kaatje | 23-11-10 | 14:01

-weggejorist-

RangerJoe | 23-11-10 | 13:59

Het zijn godverdomme ook net kleine kinderen. Beetje concentratie opbrengen is er niet meer bij vandaag de dag. Die Dijksma weegt in d'r eentje meer dan mijn hele familie bij elkaar. Pas wanneer ze in d'r eentje evenveel weegt als ik en m'n inmiddels overleden oma bij elkaar mag ze weer aan de Twitter. Zeikwijf.

patat - generatie | 23-11-10 | 13:58

Doe dat thuis.

daab | 23-11-10 | 13:58

Is het heur? www.ayfer.nl/bedrijf.html Vrouwen van de Haagse poppenkast, mogen die wel een dubbel paspoort?

arrogante klootzak | 23-11-10 | 13:56

En zijn vrouw maar denken dat hij vanavond een extra overleg had...

Versnapering | 23-11-10 | 13:56

Is die twitterhype nu nog niet over?
Twitnonsens altijd -1

Dr. Pim Pampet | 23-11-10 | 13:55

@kapotte_stofzuiger | 23-11-10 | 13:46
Hallo, dit zijn politici! Die neuken niet, die corpuleren, of gaan over tot coïtus...

An die ARBEIT | 23-11-10 | 13:55

Ik gok op fatsoensmens Ferrier. Of anders Hirsch Ballin.

Harry Turtle | 23-11-10 | 13:54

@neemjemoederindemali | 23-11-10 | 13:51
Eng mens dat het is, abortus grotendeels afschaffen, leven met de Bijbel als leidraad, alle drugs uit willen bannen...

No, she's no friend of mine!

An die ARBEIT | 23-11-10 | 13:52

Lijkt er op dat die luit in die blauwe stoeltjes niks anders doen dan twitteren.

grote haas | 23-11-10 | 13:52

[email protected] Dijksma
In 1 klap alle geyle gedachten van Pieter naar de klote.

tipo | 23-11-10 | 13:51

Naar Gerda luisteren... wat een straf.

Geen wonder dat zijn gedachten afdwalen: Alles beter dan moeten kijken en luisteren naar zo'n boerenpot.

Dirk Tang | 23-11-10 | 13:51

Handig hoor , Twitter.

watsinneneem | 23-11-10 | 13:51

"Hij zette zich er hard voor in om een patiëntendossier snel operationeel te krijgen: het is toch te gek dat bij binnenkomst in een ander ziekenhuis vaak veel zaken helemaal opnieuw gedaan moeten worden. Wanneer de situatie ernstig is, kan dat zelfs tot grote problemen in noodsituaties leiden."

CDA en IT. A) ze snappen de mogelijkheden niet en daardoor B) snappen ze de gevaren niet. CDA en IT is een slecht huwelijk. Ik ga nu maar even niet uit van slechte wil (staatscontrole gedomineerde maatschappij), maar van onkunde (zie a en b).

Denkt Na | 23-11-10 | 13:50

Op 16 november moest hij een spreekbeurt afzeggen. Ik weet nu wel waarom bit.ly/g8UoTS

MrGerrit | 23-11-10 | 13:50

en een warme knuffel en stevige pakkerd mijn Pietertje. Tot vanavond....;-)

Zyprexa20mg | 23-11-10 | 13:50

Wat een professionaliteit zeg.

Nyota | 23-11-10 | 13:49

@WederomOnweer | 23-11-10 | 13:46
Ik denk het wel, want hij heeft zijn tweets tot 19 nov. verwijderd

MrGerrit | 23-11-10 | 13:47

Kan iemand nog even het salaris en de wachtgeld regeling voor mij posten?

funkyd | 23-11-10 | 13:47

Hee lekker ding, neuken?

kapotte_stofzuiger | 23-11-10 | 13:46

Zeg, moeten die lieden niet wetten maken, budgetten maken, problemen oplossen en initiatieven ontplooien?

TisNieZoMoeilijk | 23-11-10 | 13:46

Mm, zou ´ie echt zo stom zijn dat hij dacht een sms of zo te versturen .. ??

WederomOnweer | 23-11-10 | 13:46

Die Twitter en SMS clients lijken ook allemaal op elkaar :-(

laincoubert | 23-11-10 | 13:45

Oooooooohh... Zo bestuur je dus een land!!
Thanx voor de tip Pieter en Sharon!

*twitter account aanmaken gaat*

Pastor Sippenhaft | 23-11-10 | 13:45

-weggejorist-

manmanman | 23-11-10 | 13:45

Op de lagere school gaven we stiekem briefjes door.

1%biker | 23-11-10 | 13:45

epic DM-fail

Infidel Castro | 23-11-10 | 13:44

genant

De Treinende Rechter | 23-11-10 | 13:44

Powned

Hetiswat | 23-11-10 | 13:43

Kotsss ?

koetmeurning | 23-11-10 | 13:41

Wat een #faalhaas.

Parsons | 23-11-10 | 13:39

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken