Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hero Brinkman sloeg voorlichter. NOS zweeg

dagdagferrymingelenzwaait.jpgEen nieuwe barst in de Haagse Kaasstolp. Dat kleine stukje Nederland waar iedereen met z'n dikke poef zo'n beetje bij iedereen op schoot zit. Lobbyisten bij voorlichters, voorlichters bij journalisten en journalisten bij politici. Zegt u, nou nou nou. Wat een populisme toch weer zo op de vroege ochtend. Dat valt allemaal best mee qua fair and balanced verslaggeving. We hebben toch de NOS? De meest objectieve omroep van Nederland. Als Ron Fresen iets nieuws vindt, dat duikt hij er op (zodra hij zijn snoer uit de knoop heeft). Als Ferry een skoep ruikt, dan zit zijn haar al in de lak. Om over Dominique van der Heyde maar te zwijgen. Slaapt zelfs in dat stalinistische broekpak van d'r, om overal als eerste bij te zijn. Nee dus. Check dan deze column van Peter Middendorp, ergens tussen de regels door. "Een voorlichter vertelde me dat hij in de nazomer van 2009 door Hero Brinkman in het gezicht is geslagen. Het gebeurde onder de ogen van meerdere journalisten van de NOS, van wie ik er een met resultaat om bevestiging heb gevraagd. De NOS’ers hebben er geen melding van gemaakt". Dus Hero Brinkman doet een Hernandez avant la lettre, en mept een vrind uit de kaasstolp. Maar de NOS beslist voor u dat dit geen nieuws is, ongetwijfeld na een urenlange pijprooksessie met de redactieraad. Gewoon doorlopen mensen. Ook zinloos geweld op de werkvloer lossen we samen wel op. Hebben de mensen thuis helemaal NIKS mee te maken. Dus dat wordt straf voor Peter Middendorp. Drie maanden koffie rondbrengen aan de voltallige NOS-redactie. De Omerta is doorbroken.

Reaguursels

Inloggen

Hero is geen hero. Hij maakt rechtsomkeert bij alcoholcontroles. Maar soms wordt hij ook betrapt, kijk maar: i54.tinypic.com/4gm2pj.jpg

Lerack | 26-11-10 | 14:03

@Haagse Geertje Laatst het verjaardagsconcert van Rene Froger gezien bij de publieke omroep. Geen greintje links vermaak. Eerder triest om te zien hoe retedik Fransje Bauer is geworden en hoe hoog het rokje van inmiddels verschrompelde Frogelientje boven de bankjes in Carre uitkwam. Het was een avond vol vermaak, maar links... nee.

boomreactor | 23-11-10 | 23:36

-weggejorist en opgerot-

charles de gaulle | 23-11-10 | 18:42

An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:58
Sorry maar ik vind u echt naïef, de bewijzen dat dit een hetze van links is stapelen zich op, dit is nu waar de PvdA in limboland het overhad alles doen om dit kabinet te laten vallen, en we weten hoe dik de PO en de PvdA zijn.... Dit kan allemaal geen toeval meer zijn.

Haagse-Geertje | 23-11-10 | 17:12

Op grond van soortgelijk gelul uit de derde hand, in combinatie met rancuneuze linkse dadendrang, zit Julio Poch nu al geruime tijd onschuldig in de gevangenis in Argentinië.
-
Hoe komt-ie daar nou?
-
Complotje Transavia & Nederlandse justitie & Spaanse justitie & Argentijnse overheid.
-
Wie in complotten gelooft lijdt aan paranoiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
-

caudillo | 23-11-10 | 15:41

Grappig dat precies op het goede moment alle grijze laatjes met belastende informatie opengaan. Had Jack de Vries toch gelijk. Hoewel allemaal waar, zit de kracht van dit soort informatie in het moment waarop je het inzet. Ook dat is politiek.

Jerry Nick | 23-11-10 | 15:18

In Nieuwspoort geldt de 'code' dat wat daar binnen plaatsvindt binnenskamers blijft.
Als dat geschonden wordt, dan allemaal met de billen bloot.

drs.Nee | 23-11-10 | 15:00

@Haagse-Geertje | 23-11-10 | 14:48
Denk je niet nee? En die advocaat van die Sander Vreeswijk ofhoedieookheet? Die beweerde dat het door de wiet kwam, dat Sander een meisje van 12 ontvoerde, verkrachte, vermoorden en in de grond stopte? Dat is toch ook de grootste kolder ooit? Maar dat is wat een advocaat doet, op elke manier de schijn wekken dat zijn cliënt onschuldig is, op welke achterbakse wijze dan ook.
Dus ik vind zijn woord op geen enkele manier bewijs van wat dan ook. Eerder gewoon hetzelfde als wat de media doet: Proberen om de publieke opinie te beïnvloeden.

Dat er linkse organen zijn die dit kabinet tegen werken is een given, dat elke linkse organisatie of groep dat nu doet en dat elke misstap van de PVV/ een PVV'er een linkse spin zou zijn, is paranoïde complotdenken.

An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:58

An die ARBEIT | 23-11-10 | 12:56
Gisteren zat zijn advocaat bij de linkse vrinden P&W en die zij dat niemand te herkennen was op die beelden, ook het slachtoffer niet, het lijkt me heel sterk dat die man daar gaat zitten en zijn reputatie als advocaat ten overstaande van heel Nederland ter grabbel gooit voor Hernandez...

En dan nu dit weer? Nee voor mij is het wel duidelijk dat de linkse PO samen met de cultuur elite alles uit de kast halen om dit kabinet te slopen, want het gaat ze raken in de knip en kom niet aan het geld van de linkse babyboomers dat is je reinste zelfmoord.....

Haagse-Geertje | 23-11-10 | 14:48

@La Vie En Rose | 23-11-10 | 14:21
Ik probeer hier dan ook niet mensen te vertellen dat het wel of niet is gebeurd, maar reageer slechts op het gegeven dat er hier zooooveel mensen rondreaguren die precies weten wat er plaats heeft gevonden. Terwijl het alleen maar te raden valt.
Ik weet het niet, jij weet het niet, niemand van ons weet het. Dus is het verstandig alle opties open te houden, helemaal bij zoveel rook!

An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:26

An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:01
Als Hernandez wel op dat beeldmateriaal te herkennen was geweest, dan kun je als advocaat niet ten overstaan van volk en vaderland het tegenovergestelde beweren, lijkt mij en dan ga je ook niet de NOS aanklagen

Het kan natuurlijk ook zijn dat ze die advocaat een ander filmpje hebben laten zien#nergensmeervantekijkenstaat.

La Vie En Rose | 23-11-10 | 14:21

@La Vie En Rose | 23-11-10 | 13:54
Nee, dat over de NOS geleuf ik niet, waar beweer ik dan dat het waarheid is?

En natuurlijk zal de advocaat van Hernandez dat zeggen, ik zou dit nou niet bepaald een " onpartijdige bron " noemen...

An die ARBEIT | 23-11-10 | 14:01

An die ARBEIT | 23-11-10 | 12:56
P&W gisteravond gezien? Daar was de advocaat van Hernandes die het beeldmateriaal heeft mogen bekijken. Dat beeldmateriaal was zo slecht dat alle personen op dat filmpje onherkenbaar zijn. Daarnaast spreken getuigen elkaar tegen. De advocaat overweegt om de NOS aan te klagen voor het geven van een onjuiste voorstelling van zaken.

W.b. dit bericht over Brinkman: De NOS die dit onder de pet houdt, geleuf je het zelf?

La Vie En Rose | 23-11-10 | 13:54

Dezelfde journalist van de pers weet een door Wilders gedragen Hugo Boss -pak nog te verbinen met het nazisme ( www.depers.nl/binnenland/519728/Column... ) dus persoonlijk hecht ik niet al te veel waarde aan de zoveelste anonieme beschuldiging.
Ik snap alleen niet waarom geenstijl dat wel doet.

--
www.depers.nl/binnenland/519728/Column...
voor meer columns van de zelfde schrijver. 99% gericht tegen dit kabinet en de PVV en een deel regelrecht afkomstig van het door geenstijl geliefde joop.nl .

sitzkrieg | 23-11-10 | 13:53

Het vervelende is alleen dat de internationale pers haast klakkeloos nieuws van de NOS over neemt omdat ze er vanuit gaan dat het neutraal/onpartijdige berichtgeving is.

Replaceable | 23-11-10 | 13:49

Hero is het rondlopende bewijs, dat het niet simpel is om een leden en inspraak organisatie op te richten. Dat zou niet verkeerd zijn en op termijn onontkoombaar, maar nu nog effe niet.

De La Puerco | 23-11-10 | 13:38

Hero is een mol.
Hij heeft afspraken met de NOS.
Zodoende.

borderlijntje | 23-11-10 | 13:35

Hou de eer aan jezelf, Hero!
Opzouten.

borderlijntje | 23-11-10 | 13:34

Het is nooit goed he, bij GS... Als ze er toen wél melding van hadden gemaakt, of nu alsnog, zou de NOS weer bij de linkse kerk horen. Even iets minder hypocriet aub.

Brinkster | 23-11-10 | 12:54

Nee, de NOS is volstrekt onafhankelijk en geeft nooit blijk van enige voorkeur en 80% van de redactie is niet (donker)rood.

De La Puerco | 23-11-10 | 13:33

Alsof het iemand interesseert, dat Hernandez een irritante, demoniserende, groen links stemmende geiten wollensok ambtenaar afdroogt.

De La Puerco | 23-11-10 | 13:29

@Brinkster | 23-11-10 | 12:54
Mee eens, als NOS wel melding zou hebben gemaakt zou het allemaal alleen maar gedaan zijn om de PVV in een kwaad daglicht te stellen. Lekker makkelijk om zo overal op te kunnen zeuren..

Ron Burgundy | 23-11-10 | 13:18

@Haagse-Geertje | 23-11-10 | 12:36
En blijkbaar beeldmateriaal van Hernandez die 2 stoten uitdeelt... Je kan natuurlijk alles in twijfel trekken, dat zou ik zelf ook graag doen, maar een beetje realistisch blijven kan geen kwaad. Het lijkt me sterk dat die beelden niet zouden bestaan. Je kan dan misschien wel een spin aan de waarheid geven als media zijnde, maar dat is glashard liegen. En dat geloof ik niet.

An die ARBEIT | 23-11-10 | 12:56

En oh ja, Pownews blijft kut!

Brinkster | 23-11-10 | 12:54

Het is nooit goed he, bij GS... Als ze er toen wél melding van hadden gemaakt, of nu alsnog, zou de NOS weer bij de linkse kerk horen. Even iets minder hypocriet aub.

Brinkster | 23-11-10 | 12:54

Eric de Vlieger | 23-11-10 | 11:44
En heel toevallig komt het nu wel naar buiten? pffffff het is zo opzichtig wat de linkse media aan het doen is, ze worden geraakt in de portemonnee en nu gaan ze alles uit de kast halen omdat te oorkomen, of dacht je soms echt dat het om de Islam standpunten van de PVV ging?

Het gaat gewoon heel ordinair om (subsidie) geld, daar doen zelfs GS en Powned een 180 graden flipflop voor, wiens brood men eet .........

Haagse-Geertje | 23-11-10 | 12:40

An die ARBEIT | 23-11-10 | 10:56
Er is gewoon geen enkel bewijs, niets behalve het woord van een paar (straks weg bezuinigde) linkse journalisten die er heeeeel toevallig vandaag mee naar buiten komen. kom op man zo naïef ben zelfs jij toch niet?

Haagse-Geertje | 23-11-10 | 12:36

Als de NOS dit wel had gemeld, had de telegraaf samen met GS nu geroepen dat de linkse media alles uitvergroot wat de pvv doet.
Ergo, het is nooit goed.
(of GS/telegraaf is een goedkoop relbelust medium)

captainobvious | 23-11-10 | 12:31

Hero is dan ook ex-politieman. Die mogen in Nederland altijd net wat meer.

RL | 23-11-10 | 12:18

overigens beschouw ik het blonderen van een mooie natuurlijke haardos ook als een vorm van geweld tegen de natuur ...

en volgens Mahatma Gandhi staat geweld tegen de (te respecteren!) natuur gelijk aan een vorm van geweld tegen de mensheid

't is maar dat u t'weet ;-)

"uw Mahatma ambassadeur op n planeet"

sace37 | 23-11-10 | 12:05

eeeh?.. wacht even.. wie is nou de boef?
tokkie Drinkman=met-de-losse-handjes
of de linkse doofpottroepen van Pol Pot ?
ik weet het niet meer

ulk | 23-11-10 | 11:56

wordt je geslagen? keer de andere wang toe!

(no more hero's anymore - DaviDBowie)

sace37 | 23-11-10 | 11:50

Ik bekijk elke dag met verbazing de onafgebroken stroom linkse achterklap en laster, over PVV en Wilders, in media en op TV.
Als PVVers op alles zou reageren moesten er voor hen in een week 10 dagen zitten.
Links heeft, nu ze uit volle borst en krimpend buitenspel staan, blijkbaar tijd genoeg.

Mantisomantis | 23-11-10 | 11:46

Het ligt nogal voor de hand waarom de NOS het niet heeft gemeld. Ze hadden het niet gefilmd (zelfs Hero Drinkman is wel eens buiten beeld), en als ze het dan toch vertellen, schreeuwt heel GeenStijl-achtig Nederland moord en brand over laster, linkse complotten, stalinistische staatsomroep praktijken enz. Ook al hebben ze er met z'n zessen met hun neus bovenop gestaan.

Die lui dachten dus gewoon aan hun toekomst. Met statements als "Als wij aan de macht komen, vliegt Clairy Polak er als eerste uit" en "ik zie Clairy Polak al liggen" heeft de PVV geen misverstand laten bestaan over hun idee van persvrijheid.

Eric de Vlieger | 23-11-10 | 11:44

+k

An die ARBEIT | 23-11-10 | 11:39

@Mantisomantis | 23-11-10 | 11:36
Heb je gister ook Prems zwatebod mogen aanschouwen ofzo?

An die ARBEIT | 23-11-10 | 11:39

Ik heb het stukje over een incident tussen een NOS figuur en meneer Brinkman uit 2009 van meneer Middelkoop gelezen.
Hij wist het al heel lang, schrijft hij, maar hij heeft het niet eerder gezegd.
Ik denk ook dat hij "het" al heel lang wist. Waarschijnlijk al sinds 1999.
Ik denk trouwens dat de schrijver van "het" stukje hierboven "het" ook al jaren wist.
Uit welke duim halen ze "het" vandaan, zou je zeggen.

Mantisomantis | 23-11-10 | 11:36

-weggejorist-

Politiek-Vluchteling | 23-11-10 | 11:35

@Mantisomantis
Waarom denk je dat Geert zoveel aandacht kreeg in de linkse media en van diezelfdde linkse media de prijs voor beste politicus van het linkse journaille? Omdat ze ook daar weer netjes aan het blijven waren. Tis een schande, netjes blijven. Hup Geen Stijl.

Mr. Eindhoven | 23-11-10 | 11:33

Peter Middendorp schreef vroeger vaak leuke stukjes. De laatste tijd krijg je het idee dat hij mee moet doen met de linkse media en is hij een populist geworden. Hij is inmiddels al lang niet leuk meer.

Fukjoe | 23-11-10 | 11:26

Geweldig nieuws. De NOS meneren en mevrouwen die een PVVer de hand boven het hoofd houden. Mooier kunnen we het niet maken.
Het figuur die dit soort fantasieën heeft moet in Amerika bij de film industrie SF of Fantasy films gaan maken. Succes gegarandeerd. Proficiat!!

Mantisomantis | 23-11-10 | 11:23

'zwijgplicht' (dat is)

Einde van de Domheid | 23-11-10 | 11:23

de je and =
Je hand....

An die ARBEIT | 23-11-10 | 11:21

@Bertus Bolknak | 23-11-10 | 11:09
Volgens jou staat fysiek geweld dus gelijk aan niet de je and uitsteken of op de stoel fietsen?

An die ARBEIT | 23-11-10 | 11:21

@ Ribero :

Wat krijgen we godgloeiende godverdommen nou!
Iedere zeikkrant van enige kwaliteit en de staatsomroep schrijft en lult dat het een kopstoot was!
Hoe moet en zal een koopstoot blijven, hoe dan ook!
Willen we allemaal dat het allemaal een zooitje wordt?
Nee!
Nou dan!

The eimer | 23-11-10 | 11:20

In het land van THC-paranoia gonst het van vermoedens.
Is het de rechterflank van de PVV die dit lekt om Brinkmans democratiserings-demo te ondermijnen. Is het toch Geert die een zwijgverbod/persvoorlichter gaat installeren. (Hoi Kaj!) Of is het de Junta/tabakslobby die de basis voor de macht in de PVV uitbreidt. Je weet het niet he, je weet het niet.....

Einde van de Domheid | 23-11-10 | 11:20

Het lijkt haast wel of je als PVVer
ruzie met je buren moet hebben,
graag met je handen bij anderen in het gezicht zit
om op het pluche terecht te komen.
En als je dan door de mand valt a la Lucassen, dan blijf je gewoon zitten. Ja die PVVers, die hoef je niks wijs te maken.

Las trouwens dat Lucassen de Haarlemse coffeeshops niet meer inkomt, omdat hij daar ook al iemand in het gezicht gecorrigeerd zou hebben. Lekker blowen na het brievenbuspissen. 'Ik schaam mij diep.' Bhoehaha

Mr. Eindhoven | 23-11-10 | 11:20

Toch zit er wel een kern van waarheid in dat stukje. Niet de schuld bij jezelf leggen, neehee, de pers, die heeft het gedaan. Die vreselijke pers met hun vrije nieuwsgaring, Man man, je zou eens verantwoording moeten nemen voor je eigen daden, stel je voor zeg.

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 11:19

De media roepen weer van alles om de PVV zwart te maken, en baseren zich daarbij op hearsay en schimmige camerabeelden waarop niemand kan worden herkend. En GS doet daar vrolijk aan mee, tssk.

harbi | 23-11-10 | 11:16

Vroeg me al af hoe het kon dat we de dinsdag bereikten zonder PVV-er in opspr,
maar daar issie dan: good old Hero. Gelukkig geen ordinaire kopstoot.
In dit verband was die spike wel orgineel en had enige klasse ook.

Ribero | 23-11-10 | 11:13

@Kritiek caster | 23-11-10 | 11:01
Goed, er zal een groot deel opgeblazen zijn. Maar er zitten duidelijk enkele rotte appels tussen. Met zoveel rook moet er wel ergens iets smeulen...

An die ARBEIT | 23-11-10 | 11:12

Ik dacht dat Geenstijl het slaafje van de Telegraaf was maar dit blijkt nu zelfs de Privé te zijn. Nog even en dan is Henk van der Meijden presentator bij Powned.

Haarkopje | 23-11-10 | 11:11

Dit valt allemaal onder het begrip Sage (volksverhaal)
En daar word ik zo moe van.

raster | 23-11-10 | 11:10

Zojuist bekend geworden : Minister Donner heeft bij het rechtsaf gaan per rijwiel naar het Binnenhof zijn hand niet uitgestoken. Als excuus gaf hij aan het vergeten te hebben. Femke is al op weg naar de interuptie microfoon !

Bertus Bolknak | 23-11-10 | 11:09

Als het echt was gebeurd en niet uit de duim van meneer Middendorp kwam, was het ongetwijfeld uitgebreid door het journaille bericht.

BroodenSpelen | 23-11-10 | 11:06

Frau Antje | 23-11-10 | 10:47
je kunt toch niet zeggen dat het de 'linkse media' was die vorige week de pvv stevig te kakken zette. en wat die jongens en meisjes van vrijemedia betreft: doe zelluf uns een keer nadenken!

linkspoot | 23-11-10 | 11:06

@seven | 23-11-10 | 11:00
In het geval van Hernandez was het één persoon, het slachtoffer, met omstanders... En als de media ook maar enigszins te vertrouwen is, is er nog beeldmateriaal van ook. Dat staaft niet echt met wat u net plempt.

An die ARBEIT | 23-11-10 | 11:02

An die ARBEIT | 23-11-10 | 10:53
Het is allebei leuk en moet ook allebei gebeuren en blijven gebeuren! Dat houdt ze scherp.
.
Jawel maar kom dan niet af met horenzeggen verhalen.
Politici en politieke partijen bashen is inderdaad leuk en goed maar wel met echte argumenten.
Na zoveel jaar links is er vooral in die hoek veel stof te vinden.

Kritiek caster | 23-11-10 | 11:01

An die ARBEIT | 23-11-10 | 10:52
In alle gevallen is het een (1) persoon die iets meldt over een PVVer wat daarna zonder enige check of bewijs als feit de media ingegooid wordt die jagen op een rel. Want een rel is kassa. Ook De Pers relt graag mee. (zie Frau Antje | 23-11-10 | 10:47)

seven | 23-11-10 | 11:00

@Haagse-Geertje | 23-11-10 | 09:42
Dat zal Brinkman ook vast wel doen, MOCHT het verhaal niet kloppen. Maar hoe weet jij dat? Ik vind dat je ontzettend wijs praat, over dingen waar je geen inzicht in KAN hebben. Heb jij die beelden gezien? Van Hernandez? Was je erbij?

An die ARBEIT | 23-11-10 | 10:56

@Kritiek caster | 23-11-10 | 10:30
Het is allebei leuk en moet ook allebei gebeuren en blijven gebeuren! Dat houdt ze scherp.

An die ARBEIT | 23-11-10 | 10:53

@seven | 23-11-10 | 10:36
Ik vraag me af, met twee incidenten die inmiddels niet meer te downplayen zijn ( Hernandez en Brinkman in Free-fight incidenten ), of dat wel wenselijk zou zijn voor de PVV en de mensen die daartoe behoren...

An die ARBEIT | 23-11-10 | 10:52

@Patrick Zweedsey | 23-11-10 | 10:39
Een wreef in z'n nek kan 'ie krijgen!
@Kamervraag | 23-11-10 | 10:29
Is wie dan ook van hen ook maar voor één van deze feiten veroordeeld?

An die ARBEIT | 23-11-10 | 10:50

Zijn die beelden van het vorige vermeende incident al boven water? Die beelden (die weer anders waren dan versie 0) waarvan iemand gehoord had dat iemand gehoord had dat iemand gehoord had dat iemand die echt gezien gezien had.

seven | 23-11-10 | 10:42

Als Hero Brinkman je in het gezicht slaat dan geef je hem toch een ferme hoek terug zodat ie neergaat?

Patrick Zweedsey | 23-11-10 | 10:39

Misschien heeft hij Mingele wel gezegd dat zijn haar niet goed zat, dat kan ook als een klap in zijn gezicht overgekomen zijn..

Robin Hood | 23-11-10 | 10:37

Als PVV-er kan je je het beste continue zonder onderbreking laten filmen, heb je tenminste bij roddel & achterklap ontlastend bewijs.

seven | 23-11-10 | 10:36

Links bashen is veeeeel leuker hoor! De PvaA is nog lang niet dead.
Kritiek caster | 23-11-10 | 10:30

Wél doodgezwegen: www.vrijemedia.blogspot.com/

Frau Antje | 23-11-10 | 10:36

@Warrior4freedom | 23-11-10 | 10:31
Hoeveel medicinale wiet heb je gerookt?

Sliptong | 23-11-10 | 10:34

Zal wel een sportief tikje zijn geweest. Bij journalistenwatjes is dat nogal snel 'in het gezicht geslagen!'.

Gewoon een veegje omdat een horde van die microfoonapen Brinkman er niet langs liet.

Bij echte mishandeling hadden die watjes van de NOS al meteen aangifte gedaan.

Art Vandelay Ultor | 23-11-10 | 10:32

Het NOS die een kans laat schieten om de PVV onderuit te halen? Dan was er vast niets aan de hand.

Robin Hood | 23-11-10 | 10:32

Terecht. Mensen van de NOS vragen om klappen. Bovendien had hij eerst Brinkman mishandeld door bloed onder z'n nagels weg te halen. Een uiterst pijnlijke foltering. Wel geestig dat dit nu toch per ongeluk je-hebt-het-niet-van-mij naar buiten komt. De strontemmer is leeg en moet nodig gevuld worden.
Kunnen we misschien ook even aandacht besteden aan het hilarische voorstel van Sharon -knor knor - Dijksma (pvda) om nu toch echt eens vanuit Den Haag Gemeente te sommeren een maximaal uurtarief voor parkeren te gaan hanteren. Hoi pvda 020!

Sliptong | 23-11-10 | 10:31

-edit daaaaaaag huilie -

Warrior4freedom | 23-11-10 | 10:31

@Warrior4freedom | 23-11-10 | 10:25

Je link werkt niet, misschien klopt de rest van je verhaal ook wel niet.

neemjemoederindemali | 23-11-10 | 10:30

Wat een kul onderwerp.
Waarschijnlijk omdat er geen ander item is om the G team in een kwaad daglicht te stellen.
Eerst is het greet voor en greet na en nu is het greet-bashing wat de klok slaat.
Links bashen is veeeeel leuker hoor! De PvaA is nog lang niet dead.

Kritiek caster | 23-11-10 | 10:30

Hero is gewoon een asociale alcoholist met fascistoïde ideeën. Volledig in lijn met de partij & diens electoraat. Next!

Charles Bukowski | 23-11-10 | 10:30

@Mighty Mouse 9 | 23-11-10 | 10:09
Bij de SP alles in orde ?
Ik mis trouwens nog Minister Pronk (aanranding), Minister Lubbers (aanranding), ex-Minister Herfkens (oneigenlijk gebruik subsidie), Aantjes (Nazi-verleden).
Ad Melkert/Thom de Graaf (demoniseren van Fortuyn).

Kamervraag | 23-11-10 | 10:29

The eimer | 23-11-10 | 10:18
het is geweaun niet eerlijk

verder op zoek is naar verzamelbox van calimero

linkspoot | 23-11-10 | 10:28

@ seven:

Dat incident is gefilmd overigens, maar blijkt dat die PVVer een neger was in een sportbroek en bokshandschoenen en hij leek op Mohamed Ali.
Toch wordt er op die basis een aanklacht ingediend, waarbij ,, onafhankelijke,, rechters daar wel raad mee weten.

The eimer | 23-11-10 | 10:27

Hero is politieman geweest. Je kan jezelf afvragen hoe het is gegaan met een verdachte die, onschuldig, door hem verhoord werd. Zou hij dan ook geweld hebben gebruikt?

chefkok | 23-11-10 | 10:26

-weggejorist-

Warrior4freedom | 23-11-10 | 10:25

Partij vd Vrijheidberovende Vechtersbazen.

robterdam | 23-11-10 | 10:22

Zeeschuimer | 23-11-10 | 10:11
Iemand die er wel pap van lust,
net als bv. Peter Middendorp van de PVV..


Theodoros | 23-11-10 | 10:16
KlopT. Was desondanks 't eerste wat ik dacht bij het zienvan deze beelden:)

Frau Antje | 23-11-10 | 10:21

Mighty Mouse 9 | 23-11-10 | 10:09

U vergeet Hedy D'Ascona die een mede-Europarlementaria met haar tasje te lijf ging...

eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 10:19

Dus een voorlichter vertelt een anekdote aan Peter Middendorp en van dat praatje (!) (dus niet de actie zelf) zijn getuigen waarvan een het praatje vd voorlichter wou bevestigen. Sterk bewijs hoor, van dat gesprekje dan, niet van datgene wat verteld werd. Voorlichters en roddel.. Van welke partij was de voorlichter exact?

seven | 23-11-10 | 10:18

Mooi, voortaan hoeven we niet meer naar Joop.nl, want die wordt
nu met een teringvaart links en rechts ingehaald door G.S..
Volgens de nieuwe G.S. stroming moeten er nu per dag meerdere journalisten
door PVVers inelkaar geslagen worden en zal dat dagelijks in de collums worden verwerkt.
Nou nog even de PVV peiligen downsizen, TvdD inhuren en afwachten hoe G.S.
zichzelf in de clico gaat werken en voor je het weet kan Sintjob zo weer het land volpompen met kansloze uitvreters.


The eimer | 23-11-10 | 10:18

Jan komt bij de dokter met een genant probleem, zijn yoghurtbuks is te groot.
Goed, zegt de dokter, laat uw broek maar zakken, we snijden er gewoon een stuk van uw genotsgarde af.
Komt Jan volgende week op controle, en puur uit nieuwsgierigheid vraagt hij: Ẅat heeft U met dat stuk klabanus gedaan, dokter? "
"Nou, heel simpel, "zegt deze, "ik heb uw jongeheer c.q. pielemuis een colbertje van de C & A aangedaan, en hij zit nu in de regering als kamerlid van de PVV."
*start lachbandje*

Bisschop Gijsen | 23-11-10 | 10:18

'De Wrekers' heette die serie in Nederland, geloof ik. Met Emma Peel (onder meer).

Theodoros | 23-11-10 | 10:17

@Haagse-Geertje | 23-11-10 | 10:05

Ik ben al klaar, mongool. En leer eens lezen (en schrijven) want ik gaf je een advies, niets dwingends verder, maar aangezien je toch aanstuurt op een ban, kan het mij eigenlijk verder heel weinig rotten.

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 10:16

Frau Antje: 'Mit schirm, Charme und Melone?' Wauw, dat is lang geleden!

Theodoros | 23-11-10 | 10:16

"Het gebeurde onder de ogen van meerdere journalisten van de NOS, van wie ik er een met resultaat om bevestiging heb gevraagd".
Welk resultaat? Dat hij antwoordde? Niet wàt hij antwoordde. Lekker vaag.

Siebie_Randstad | 23-11-10 | 10:13

Haagse-Geertje | 23-11-10 | 10:07
Wat is een luster?

Zeeschuimer | 23-11-10 | 10:11

zijn zeker geen beelden van?

eljohnny | 23-11-10 | 10:11

Dit is een bewuste beschadigings actie vanuit de PVV op Brinkman om zijn pogingen tot volwassen partij-vorming te frustreren. Maar onderschat de slagkracht van oom Brinkman niet! Als hij klaar is met Geert blijkt zijn beroemde haar een toupetje.

De Treinende Rechter | 23-11-10 | 10:10

-weggejorist-

Mighty Mouse 9 | 23-11-10 | 10:09

-weggejorist en opgerot-

Warrior4freedom | 23-11-10 | 10:09

Haagse-Geertje | 23-11-10 | 10:05
Min één luster, het is ook zo'n toepasselijke uitspraak voor deze meneer Biff dat je hem snel te veel gebruikt. :-))

Haagse-Geertje | 23-11-10 | 10:07

Hoor zojuist vanuit de kraakbeweging dat zij met een schokkend stuk komen waaruit blijkt dat dhr Brinkman, als politieman, dus in uniform, het gore lef heeft gehad om een paar van die arme thuislozen vol te raken met een wapenstok, en dat alleen omdat ze, naar eigen zeggen, hun steentjes wilden bijdragen.
En uit nog berouwbaarder bron heb ik gehoord dat Hero op de leeftijd van 4 jaar, in de zandbak, al eens een andere jongen een klap had gegeven.
Er komt nog ellende zat bovendrijven, wat ik je zeg.

Tjemig | 23-11-10 | 10:06

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 10:03
Maak jij niet uit luster, ga eens aan je werk ipv hier een beetje te zitten f5en, luster.

Haagse-Geertje | 23-11-10 | 10:05

Leuk, nou hebben we 100 dagen op een nieuw kabinet moeten wachten, moeten we nu zeker 200 dagen lang partij gebash aanhoren alvorens er eens wat gebeurt in Den Haag.

gozahtje | 23-11-10 | 10:04

NOS-ers, klinkt als een soort van verradende club!

superbakker | 23-11-10 | 10:04

@Haagse-Geertje | 23-11-10 | 09:46

Nee, je zuipt. Ik zie je hier alleen maar klagen en lastig doen, je hebt geen humor, dus wat zoek je hier dan? Pleur lekker op naar waar de meningen je wel bevallen.

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 10:03

Als ze er wel over berichten is het linkse PVV bashing. Doen ze het niet is het een soort demonisch complot. Vinden jullie jezelf niet pathetisch ? Ik wel namelijk.

Turrukje | 23-11-10 | 10:02

En de linkse journalistiek gaat maar door met het bashen van de PVV . Nu het videootje van Hernandez er niet blijkt te zijn (een gerucht door NOS de wereld in geslingerd) komt er weer een hear-say verhaal. Wanneer heeft de linkse kerk eens door dat het Nederlandse volk deze acties te doorzichtig vindt en zich er niets van aantrekt.

knight03 | 23-11-10 | 10:01

[email protected] | 23-11-10 | 09:49
Inderdaad; 'niet lullen, maar poetsen'.
*klinkt (met weemoed) bekend in de oren*

Frau Antje | 23-11-10 | 10:01

het is LETTRE en geen LETRE

Terpetijnzeikert | 23-11-10 | 10:00

avant la letre?
lettre.....

TheVoice | 23-11-10 | 10:00

Ook ik ben meermaals door PVV Kamerleden geslagen. V_V

Dikr | 23-11-10 | 09:58

Geen bewijs? Natuurlijk zeggen ze dan niets.. Wilders heeft zijn partij aardig immuun gemaakt voor kritiek met zijn offensief tegen gevestigde media. Dingen roepen zonder bewijs zou hen verder schaden.

Vind die Middendorp verder wel een toffe gast.. Leuke columns.

F'Shizzle | 23-11-10 | 09:57

wielmoer | 23-11-10 | 09:53

lezen is een vak

linkspoot | 23-11-10 | 09:55

Ik denk dat de linkse NOS Brinkman heeft gechanteerd. Als je niet de PVV gaat opblazen door te zeggen dat je de boel wil democratiseren, dan zeggen wij dat je die gast hebt gemept.

Bavink | 23-11-10 | 09:54

Jaaa, de NOS HOAX't er rustig op los om de PVV maar schade te berokenen.

wielmoer | 23-11-10 | 09:53

opeens zie ik het: de pvv-fractie is een tbs-kliniek op proefverlof

linkspoot | 23-11-10 | 09:53

leo de pejo | 23-11-10
Nee leipe Leo, het ontbreken aan bewijs en de manier waar op het nu wel ineens naar buitenkomt zijn zeer verdacht, maar ja dat kun je een linkse luster als u niet uitleggen natuurlijk. vroeger zou ik zeggen ga lekker naar Joop.nl, maar tegenwoordig zit u goed bij het nieuwe linkse blog GeenStijl.nl

Haagse-Geertje | 23-11-10 | 09:53

Hero verdient onderhand wel een corrigerend knietje. Dat zal vanmiddag gebeuren schat ik zo in.

Charles Swietert | 23-11-10 | 09:51

@Frau Antje | 23-11-10 | 09:38
Het is weer eens wat anders dan de PvdA praktijk 'polderen en praten', gewoon écht opkomen voor de belangen van je kiezers en deze hand en tand verdedigen.
;)

Als je per se wilt mooischrijven Van Koetsveld: "avant la lettre" is dus met twee tees in lettre.

Merlot | 23-11-10 | 09:49

Als de NOS er wél melding van had gemaakt dan waren de reacties negatief ('linkse kerk', 'demonisering', 'stennismakerij', 'PVV bashing').
Maar nu de NOS er géén melding van heeft gemaakt is het ook weer niet goed.
Ach ja, je moet toch wat te mekkeren hebben op de vroege dinsdagochtend onder het genot van een slappe bak automatenkoffie.

leo de pejo | 23-11-10 | 09:48

Als al het nieuws hierover bijna is weggeëbd komt deze hansworst ineens met een 'oh ja, voor ik het vergeet, ik heb ook ooit eens gehoord' verjaardagverhaal. En dat alles om te voorkomen dat hij buiten de publiciteitsboot flikkert. Tieft naar Afganistan man, en maak je boos over een bermbom, dan heb je reden van (s)preken.

Tjemig | 23-11-10 | 09:48

-weggejorist-

fietskettingslot | 23-11-10 | 09:48

Ik heb de NOS nog niet gehoord over dat witte Cultuur feestje op TV gisterenavond. Geen hoofddoekje te bekennen en de aloude excuus negert Gerda Havertong op de middenstip: zo van "We hebben er ééntje". Elitair ? Hoe kom je erbij .... whahaha

Kamervraag | 23-11-10 | 09:47

En jullie geloven een voorlichter op zijn woord?

Senselot | 23-11-10 | 09:47

Natuurlijk is dit weer een hetze van de linkse media (volgens alle trouwe PVV adepten alhier). Kom maar weer op met al die lijstjes van misdaden begaan door linkse politici.

Borrelende Boris | 23-11-10 | 09:47

Van mij mogen ze alle journalisten aftuigen. Ze pakken alles over van elkaar en iets controleren of het waar is en ook werkelijk gebeurd is Ho maar.
Rutte geeft Halsema een zetje en een uur later staat op de site van Spitsnieuws dat ze met elkaar een robbertje hebben liggen vechten.

Rooie2005 | 23-11-10 | 09:47

Biff Eagleburger | 23-11-10
Ik drink niet luster

Haagse-Geertje | 23-11-10 | 09:46

Soms zeg ik 's avonds tegen m 'n hond, nadat hij weer een dag op de bank heeft liggen slapen: "Zo, dat is weer een week van je leven voorbij", en neem ik van verdriet nog maar een borrel...
Was getekend Hero Drinkman.

Bisschop Gijsen | 23-11-10 | 09:46

Ook slaan is een vorm van democratie, het is gewoon je woorden kracht bij zetten, vraag maar aan imam Moefti.

Creaguurder | 23-11-10 | 09:46

@Haagse-Geertje | 23-11-10 | 09:42

Als ik jou was zou ik van de jenever afblijven voor 8u 's avonds.

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 09:45

@synchronicitie

Ja, lijkt mij ook veel beter zonder overheid. Gaat makkelijk in vreedzaam onderling overleg. Ik ga vandaag een paar asielzoekers uitprocederen in plaats van naar mijn werk te gaan, kun jij dan morgen misschien even een paar dijken ophogen? Dik voor mekaar!

Bavink | 23-11-10 | 09:45

Als Hero in 2009 al afgeserveerd werd om dit 'akkefietje' werd het gezwel van de PVV te vroeg buiten spel gezet.
Hero heeft namelijk een heel andere taak binnen de PVV.
Hoe heette die gast ook alweer die opeens aan het roer stond bij de LPF?
Ik zie toch wel enige gelijkenissen.

Kale Gast | 23-11-10 | 09:44

Toont weer goed de onderlinge afhankelijkheid aan van journalistiek en politiek daar in Den Haag.

Simon_GS | 23-11-10 | 09:44

watsinneneem | 23-11-10 | 09:41

Mee oneens! Er moet meer geneuqt worden, toch?

eerstneukendanpraten | 23-11-10 | 09:43

"Een voorlichter vertelde me dat hij in de nazomer van 2009 door Hero Brinkman in het gezicht is geslagen. Het gebeurde onder de ogen van meerdere journalisten van de NOS, van wie ik er een met resultaat om bevestiging heb gevraagd. De NOS’ers hebben er geen melding van gemaakt"

Dus omdat linkse journalisten zeggen dat Brinkman iemand geslagen heeft is dat zo? dat is zeker net zo waar als de kopstoot van Herdanez, de PO en cultuur-mafia weten dat ze straks minder geld krijgen en dit is hun manier om wraak te nemen.

Als ik Brinkman was zou ik de columnist aanklagen voor smaad.

Haagse-Geertje | 23-11-10 | 09:42

PVV kamerleden zijn als NOKIA-batterijen: soms functioneren ze jarenlang goed, maar zo nu en dan ontploft er één in je gezicht ...

Bisschop Gijsen | 23-11-10 | 09:42

In de nazomer van 2009.... leuk moment om het dan nu op te rakelen.... maar dit is natuurlijk louter toeval.

Nodonut | 23-11-10 | 09:42

Zo werd ik door de volledige NOS redactie in elkaar geslagen 2 jaar geleden, maar ik besloot, dat dat niet vermeldenswaard was.

De La Puerco | 23-11-10 | 09:41

Er moet meer geslagen worden in nederland

watsinneneem | 23-11-10 | 09:41

Ik stelde mij altijd iets anders voor bij het Metallica-nummer 'Hero of the day'. Tegenwoordig betekent het meer het Hero en consorten incidentje van de dag.

Bertie Wooster | 23-11-10 | 09:41

De NOS .... P&W gezien gisterenavond ?

Kamervraag | 23-11-10 | 09:39

[email protected] | 23-11-10 | 09:33
Hahaha,
'Mit Schirm, Charme und Melone'..

Frau Antje | 23-11-10 | 09:38

Het zou me verbazen dat dergelijk brisant nieuws zo lang onder de pet wordt gehouden.

Petrus de Rewa | 23-11-10 | 09:37

Het zal de schuld van de NOS wel weer zijn geweest.

Zeeschuimer | 23-11-10 | 09:37

En zo is het! Als je iest onderling kunt oplossen heb je geen overheid nodig. Je kunt overigens eigenlijk alles onderling oplossen, dus een overheid is überhaupt niet nodig....

synchronicity | 23-11-10 | 09:37

heeft het toch nog bijna een jaar geduurd voordat "nieuw links" d'r mee komt

linkspoot | 23-11-10 | 09:36

Waarom ben ik niet verbaast...

KabbelendKontwater | 23-11-10 | 09:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken