Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

British islam sunday school: 'Gays should die'

madrassagoedvooru.jpg Ondertussen, in het land waar het altijd regent. Daar in the United Kingdom leren een kleine 5000 mini-moslims elke zondag op de Jihad Saudi Sunday School dat homo's dood moeten, van dieven de handen en voeten moeten worden afgehakt, dat joden vuile varkens zijn en ongelovigen voor eeuwig in de hel branden en wanneer hun huid is opgebrand Allah persoonlijk er een nieuwe huid oplegt enzovoorts. Gewoon snoeiharde jaren 1027 retoriek dus. Een van die vele exotische tradities die het "gematigde" islamitische landje Saoedi-Arabië (baken van democratie) rijk is. Ideaal ter indoctrinatie van een nieuwe generatie Jihad-vliegtuigkapers. Jong geleerd, oud gedaan. Het christendom werkt al eeuwen zo in Engeland dus waarom de Islam niet, moeten de cultuur verrijkende vredesbaarden van dit zondagsonderwijs hebben gedacht. Bloody shame? Ach, alle mensen die betrokken zijn bij deze vormen van "vrijheid van godsdienst"-onderwijs wisten er natuurlijk van maar er moesten die hard onderzoeksjournalisten van het BBC-programma Panorama aan te pas komen om de zaken uit de doofpot te halen. Echt mensen, dit is niemands schuld hoor. Saoedi-Arabië zegt zoiets nooit te zullen doen, en die zijn altijd vrij betrouwbaar, al was het maar omdat Europa de Saoedi's graag als bondgenoot houdt. Dus ook als ze niet betrouwbaar zijn, zijn ze betrouwbaar, begrijpt u wel? De Britse onderwijsinspectie is nu wel pislink, er komt ongetwijfeld een parlementaire enquête, zodat iemand kan zeggen zich niet in de geschetste situatie te herkennen. Daarna zal een Saoedische koepelorganisatie zich gediscrimineerd voelen, zal de regering haar excuses aanbieden en blijft de benzine tenminste betaalbaar. Gaarne uw respect en terughoudenheid omtrent dit onderwerp.

Reaguursels

Inloggen

Islaam en achterlijkheid gaan hand in hand samen.

Bataaf | 23-11-10 | 13:20

Wie van de reaguurders weet waarom het filmpje op 15:51 van Engelse extremisten
niet meer te bekijken is op Youtube? De Engelse media was al niet zo happig
om deze beelden te tonen.

Censuur, copyrights????

strikdewepstroper01 | 23-11-10 | 10:15

religie blijft enorm vermoeiend voor de groep mensen die in hun evolutie alweer een stuk verder zijn. Het zijn net die irritantjes in de klas waar vroeger de meester WEER langs moest om de som die jij al lang snapte uit te leggen.

nenny | 23-11-10 | 09:29

heksen bestaan wel

prince | 23-11-10 | 01:10

geloof- godsdienst - onderdrukking

Emmy Grant | 22-11-10 | 23:57

Als er een kudtland op onze aardkloot is dan is dat wel Saudi-Arabie. Daar wil je echt niet zijn, en zeker niet als je wat 'anders' in elkaar zit dan anderen. Het grootst discriminerende moslim politiek-geidioliseerde kudtland duld geen heaumeaux, laat staan mensen die het moslim-geloof niet aanhangen volgens de strenge Sharia-wetgeving. Wel eens naar Mekka proberen te rijden? Non-muslims MUST turn right. Zoek maar eens op op de interwebs: Je komt echt niet bij die plek. No way, no chance. Die gasten bulken wel van het geld. Zoveel geld dat ze dit gif kunnen verspreiden tot in de US of A aan toe. Laten we verstandig zijn en imams + aanhang meteen het land uitjorissen goedverdoemme !! En voor Engeland? Dit is politiek een Chamberlainism dat zijn weerga echt niet kent! Word toch eens wakker!

Dysphemian | 22-11-10 | 23:48

Art Vandelay Ultor | 22-11-10
Waarom is het heel wat anders als het gebod van de kerk komt? Het Nieuwe Testament is toch niet anders dan het product van een jonge kerk ?
Hadiths zijn van mensen afkomstig en er zijn vele hadiths die ook door moslims niet nageleeft worden. Anders zouden bijvoorbeeld velen met afgehakte handen rondlopen! Handicap van de Islam is vooral dat men het dogma van de ongeschapen Koran heeft.

Simon_GS | 22-11-10 | 23:22

Veel moslim mannen hebben sex met elkaar omdat sex met vrouwen geen optie is, nou je nicht en moeder uitgezonderd, dan maar liever homo.

Wat de Imam bedoeld is dus blijkbaar:
<LOGICA>
"Je mag geen sex hebben met vrouwen voor het huwelijk (infidel uitgezonderd), maar ga elkaar niet in de bips neuqen want dat mag niet".
</LOGICA>

Blijkbaar zijn er grote dreigementen nodig om moslim mannen te weerhouden (lees: driftbeteugeling) van sex met mannen/jongens.

ontlullen | 22-11-10 | 23:04

Jeezzz... zelfs de moslim-bash topic trekken geen volle zalen meer...
We zijn uitgestreden denk ik.

Eduardo1735 | 22-11-10 | 23:01

en nog maar een tekeningetje van de profeet: &#9562;&#9562;&#9658; (dit is 'm dus)

brabant altijd -1 | 22-11-10 | 22:52

lk snap de ophef niet. Ze leren gewoon de islam...

La Bailaora | 22-11-10 | 22:46

up the edl

dutchy90 | 22-11-10 | 22:00

Doe nou niet of je dit nog niet wist. Theo van Gogh wist het. Pim Fortuyn wist het. Geert Wilders weet het. Alleen de Nederlandse politiek correcte theedrinkers weten het niet - sorry, willen het niet weten.

ljcoster | 22-11-10 | 20:55

beetje oud nieuws.

calimannld | 22-11-10 | 20:02

Weet Wilders dit al?

jasser | 22-11-10 | 19:21

hetluis | 22-11-10 | 14:43
Het is Jop met dubbel-o, objectiviteit kent men niet... Een soort van 'selective memory creation'.

DijenkletserT | 22-11-10 | 19:17

ongelovigen voor eeuwig in de hel branden en wanneer hun huid is opgebrand Allah persoonlijk er een nieuwe huid oplegt enzovoorts
Dan zullen veel moslims een nieuw huidje krijgen

ronneke | 22-11-10 | 18:44

Engeland was heel tolerant, zeker vanuit ambtelijke hoek, dat is na de aanslagen een stuk minder geworden. Voorbeeld: Somali's die hier een verblijfstatus kregen, gingen massaal naar Engeland (want daar mochten ze werken/bedrijf opzetten, hier werden ze jaren in een uitkering gehouden. Vonden ze niet een goed voorbeeld voor de kinderen). Gevolg was dat er wijken kwamen met een grote nederlands sprekende minderheid. De wet zegt dat voor iedere grote taalminderheid gesubsidieerd taalonderwijs in eigen taal moet zijn. Ergo, veel gemeentlijke nederlandse klasjes. Ik verzin het niet, zelf gezien.

mokum4all | 22-11-10 | 18:13


@Ella | 22-11-10 | 17:20
Wow.. daar staat het dan zwart op wit. "droomt van een wereld van voor 1990" (zeg maar van voor de immigratie) Ik heb het altijd al gezegd, heb het jarenlang niet mogen zeggen en nu zegt eindelijk iedereen het. Immigratie is KUT heeeeel erg KUT. En wat gaan we eraan doen?

doenormaal! | 22-11-10 | 18:13

Ik respecteer de islam niet, omdat de islam mij niet respecteert.

Artula | 22-11-10 | 18:11

@Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 16:15
Een pareltje!

Parsons | 22-11-10 | 18:11

De reden waarom niemand er wakker van ligt dat het ligt te schijten binnen de PVV. Zolang Geert zijn belofte maar houdt en hier zsm iets aan doet (want zulke wantoestanden vinden ook plaats binnen ons eigen land.)kan dat geen mens wat bommen. En mijn stem krijgt hij ook volgende keer weer. Mijn voorkeursstem wel te verstaan mensen.
Very nicely put.
Dit artikel slaat precies de juiste toon aan.

gommetje | 22-11-10 | 18:09

Ik zeg bommetje erop en kolenmijn uitgraven.

doenormaal! | 22-11-10 | 18:06

@said_fred | 22-11-10 | 17:31

Adolf is zeer geliefd daar. Wist je dat Mein Kampf na de koran het meest verkochte boek is in de arabische wereld? Dat komt omdat dat boek grote overeenkomsten vertoond met het islamitische gedachtengoed.

R32 | 22-11-10 | 17:54

GAYS SHOULD DIE!

Ik wist dus echt niet dat ze immortal waren..

Spees | 22-11-10 | 17:50

@Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 17:44

Dat zijn de mensen die over een paar generaties roepen dat ze het echt niet wisten.

R32 | 22-11-10 | 17:48

@R32 | 22-11-10 | 17:35
En als je struisvogels als Einde van de Domheid zou moeten geloven, dan heeft religie ook geen enkele invloed op de cultuur, sociale omgeving en opvoeding van Nederlandse moslims.

Hun wangedrag vindt volgens deze mensen dan ook op geen enkele manier een oorsprong in het verderflijke wij/zij-denken van de islam.

Tuurlijk.

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 17:44

@Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 17:25

Zo is het. En volgens het laatste rapport van de AIVD volgt 20% van de moslims in NL de regels zoals voorgeschreven in de koran en hadiths, en zal 60% hen volgen als het er op aankomt. Dat zijn er dus minimaal 200.000 in Nederland. Maar verder is er niets aan de hand hoor .......

R32 | 22-11-10 | 17:35

Ik had al gelezen dat een "panorama" het gemeld had gister.
Men heeft de zaak in onderzoek bij een 40 weekendscholen die financieel afgeknepen gaan worden.
.
Zoals bekend, in Iran mag men deze ook bij voorkeur ook publiekelijk graag laten bungelen aan bouwkranen.
Toevallig zag net dit nog voorbijkomen. Beetje oud nieuws daar het ook al sinds jaar en dag bekend is.
.
‘Hitler is een held voor veel moslims’
brabosh.com/2010/11/22/hitler-is-een-h...
De "fellow travelers" van de Partei van de afgunst en een GL of de kosmopolitische D66 moeten zich nog maar eens achter de oren krabben waarop ze zich inlaten. Zoals "vreemde geurtjes op de gang" dominee Pechtold.

said_fred | 22-11-10 | 17:31

@Simon_GS | 22-11-10 | 17:09
Haalden ze die voorschriften uit de bijbel of werden die opgelegd door het instituur kerk? Dat is een heel ander verhaal natuurlijk.

En dat je moslis kent die het niet met me eens zijn zou best eens kunnen. Er zijn (gelukkig) genoeg moslims die het niet nodig vinden de directieven uit de koran en ahadith allemaal na te leven. Deze zijn er echter wel.

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 17:25

Lijkt mij een interessant boek over de Multicuturele-Dystopie in Berlijn.
Mooie statistieken staan erin.
Zal in NL wel hetzelfde beeld geven?
In haar boek "Das Ende Der Geduld, trekt rechter Kirsten Heisig het deksel van de justitiële beerput van Berlijn open.
Statistieken

Het boek bevat diverse statistieken. Ik zal ze niet allemaal herhalen maar focussen op die statistieken waarbij lichamelijke mishandeling in het geding is.

1. Zo zijn "niet Duitsers" 2,3 keer vaker daders in geval van misdrijven waarbij er sprake is van gevaarlijke en zware lichamelijke mishandeling (pagina 28);
2. Over de jaren 1990 tot 2008 is het aantal gevallen van lichamelijke mishandeling gestegen met 274% (pagina 30);
3. Berlijn heeft 550 veelplegers, waarbij iemand een veelpleger is als hij 10 keer per jaar of meer een geweldsmisdaad pleegt;
4. Deze 550 veelplegers veroorzaaken per jaar 15 duizend tot 20 duizend delicten oftewel gemiddeld 27 tot 36 delicten per persoon per jaar;
5. Van de veelplegers heeft 71% van de daders een immigratieachtergrond, in de wijk Neuköln is dit zelfs meer dan 90% (pagina 32);
6. Van de veelplegers onder de migranten komt 77% uit de "statenloze Palestijnse" en Turkse hoek (pagina 32);
.
Tevens blijkt dat het bij geweldsdelicten het (voornamelijk?) gaat om "zwarten" tegen "witten" (pagina 155);
www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=...

Ella | 22-11-10 | 17:20

lijn5 | 22-11-10 | 16:52
Staat in Talmoed ook.

Braakbal | 22-11-10 | 17:16

dat weten we toch al lang?
documentaires zat over geweest.
Maar wanneer wordt er wat aan GEDAAN?
Dit MAG toch helemaal NIET?
Kan GS de UK even vermanend toe spreken?
ik ken geen engels

0nt0pic | 22-11-10 | 17:15

McShamus | 22-11-10
Ja maar je mag je afvragen hoeveel vermoorde joden het nieuwe testament heeft opgeleverd ... Het NT lijkt ideologisch wat vreedzamer inderdaad dan het OT en de Koran maar die NT geschriften zijn onder bezetting van de Romeinen geproduceerd dus opruiende taal diende men natuurlijk wel te mijden.

Simon_GS | 22-11-10 | 17:13

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 16:25
Bromsnor versus De Verhevene?

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 17:13

Art Vandelay Ultor | 22-11-10
Vreemd dat ik moslims ken die dat helemaal niet met je eens zijn. En dat de Bijbel geen opdrachten bevat? Lees het werk van bijvoorbeeld Maarten t'Hart er maar op na over zijn jeugd en je leert wat voor achterlijke voorschriften zijn geloofsgenoten naleefden.

Simon_GS | 22-11-10 | 17:09

Nog niet ergens een paar werkloze vliegeniers uit Argentinie?

Coyote | 22-11-10 | 17:04

Kamervraag | 22-11-10 | 16:45: en met welke brandstof zullen we de centrales stoken om jouw wonderauto mee op te laden?

McShamus | 22-11-10 | 16:54

Men doceert de koran op de school die stelt: dood de infidel, de joden en de homo's. What is new? Als je de koran niet verbiedt dan blijf je dit houden. Hoe kun je verbieden dat men uit een heilig boek leert dat joden en homo's untermenschen zijn? Dus hoop lawaai, maar niets aan te doen.

lijn5 | 22-11-10 | 16:52

Leve de elektrische auto's. Geen benzine is geen afhankelijkheid van SA. Is ware gezicht van de SA. Oftewel de tijd zal het leren hoe de echte vork in de steel zit.

Kamervraag | 22-11-10 | 16:45

Simon_GS | 22-11-10 | 16:01: Daar is dan ook het nieuwe testament en jezus voor uitgevonden. Men kreeg door dat al die gruwelijkheden in het oude testament hun effect een beetje verloren. Op dit soort 'verlichting' zullen we bij de moslim krankzinnigen nog lang kunnen wachten.

McShamus | 22-11-10 | 16:42

@joopwil | 22-11-10 | 16:12
Doorgaans wel, maar in dit geval niet. Uw instinct maakt de juiste keuze, mede op basis van uw praktijkvoorbeelden. Kijkt u ook maar eens naar die documantaire en binnen 1.5 uur heeft u voldoende informatie om een goede afweging te maken. Laat u niet misleiden door mensen die zeggen dat het allemaal wel meevalt, want dit is geen onderwerp om laks mee om te gaan.

R32 | 22-11-10 | 16:42

joopwil | 22-11-10 | 16:12
Doorgaans ligt de waarheid in het midden.

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 16:35

Het einde van de domheid is nog lang niet bereikt. Kijk hier maar eens naar vimeo.com/16779150

R32 | 22-11-10 | 16:31

joopwil | 22-11-10 | 16:12
Ik zeg niet dat er niets aan de hand is. Het moet alleen op de juiste manier worden geadresseerd. Dat blijkt ook zeker uit die TROS uitzending (waarvoor de eerdere link) Ik zeg dat het beteugelt moet worden door handhaving, niet door op de hele wereld te gaan vertellen hoe slecht de Islam is. Daar heeft u niets aan. Ik ben zelf ervan overtuigd dat het hondenpoepprobleem nog steeds irritatie No1 is maar dat daar minder over gesproken wordt niet alleen omdat het onsmakelijk is maar vooral omdat het electoraal waardeloos is. U wordt ook een beetje in de luren gelgd door het mechanisme dat Wilders lang bespeelt heeft, dat van voortdurend agiterend nieuws de wereld in te sturen. U heeft last van een aantal jaren slecht beleid en degene die zegt dat dat door de Islam komt is dagelijks in het nieuws. Natuurlijk denkt u dat 1 en 1 2 is. Iedere religie probeert de wereld te veroveren, maar niemand lukt dat omdat IEDEREEN dat probeert. Prima als een vent een straffe campagne voert en iets nieuws probeert maar de campagne is gebouwd op angst en agitatie en vanaf het begin schort het in de uitvoering. Dat wordt doorgaans niet beter!

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 16:25

@Simon_GS | 22-11-10 | 16:01
In de bijbel staat niet hoe niet-christenen zich moeten gedragen. In de koran staat wel hoe niet-moslims zich moeten gedragen.

In de koran staan directieven, opdrachten dus, die de gelovige (moslim) dient uit te voeren ten einde een vrome belijdenis van de islam te bereiken. Deze directieven vindt men ook wel enigszins in de bijbel, maar het grote verschil is dat zij duidelijk in een verhalende en historische context geplaatst zijn, zodat ze naar gelang de plaats en vooral de tijd van schrijven te plaatsen zijn en voor onze tijd hoeven zij dus geenszins meer te gelden.

De bijbel maakt dan ook interpretatie mogelijk. In de koran is dit geenszins zo. De enige intertpretatie die de koran mogelijk maakt is de poging om onmogelijke zinnen en metaforen te doorgronden; de directieven blijven echter zo klaar als een klontje.

Deze directieven in de koran (bijvoorbeeld het doden van iedere ongelovige die niet wil bekeren en geen jizya wil betalen) missen een historische en verhalende context. Het zijn droge opdrachten die een gelovige tot vreselijke daden jegens de ongelovige aanzetten. Het zijn opdrachten van allah.

Merk ook op de jhwh zijn schaapjes nooit tot in het eeuwige oproept om mensen te doden, onderwerpen of demoniseren. Dat kan hij zelf goed genoeg . Allah daarentegen liet en laat het vuile werk door zijn moslims opknappen. Alles op zijn bevel.

Dit is geenszins een verdediging van het christendom, maar wel een verwerping van een domme vergelijking tussen bijbel en koran.

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 16:15

@Schoorsteenveger | 22-11-10 | 16:11
Ik ben het vol-le-dig met je eens. Moet helaas op pad, kom zeker terug. *out

Parsons | 22-11-10 | 16:15

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:58
Dank voor uw opbeurende woorden.
Het gaat inmiddels prima met mij hoor. Ben uitgeweken naar een gebied waar dit allemaal niet zo'n probleem is. Maar!
Als het volgens u allemaal geen probleem is, hoe komt het dan dat ik overal in de media, hier op GS, op tv en elke krant steeds weer de discussie hoor en lees die alleen maar over de islam en allogtonen gaan. Is dit dan een hype of zou er onder de bevolking iets broeien?
Eigenlijk hoor ik maar 2 meningen.
Pas op we gaan dood door de islam en
Welnee het valt allemaal wel mee.
Vreemd toen ik jong was hoorde ja daar helemaal nooit iets van.
Dus voor mij is de samenleving enorm veranderd. Visueel meegemaakt.
Maar door mijn ervaringen kies ik maar voor de eerste mening.
Verder weet ik het ook niet hoor, ben maar zoals Henk van Ingrit.

joopwil | 22-11-10 | 16:12

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 16:01
Gewoon, omdat het nog kan.

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 16:12

Parsons | 22-11-10 | 15:57
Precies. Komt ook eigenlijk een beetje wanhopig over, die Boris. Heeft-ie eindelijk een boekje gevonden dat het grote gelijk van D'66 moet gaan onderstrepen en probeert-ie met een paar citaten uit dat ene boekje de hele discussie rond de Islam dood te slaan. Maar je hoort zijn knieën knikken en zijn stem klinkt als de stem van iemand die zich aan een laatste strohalm vastklampt maar de hoop eigenlijk al opgegeven heeft.
Inderdaad, Boris, we staan met z'n allen te kijken naar een vrouw met pijnlijke weeën, maar of er sprake is van een spoedige geboorte is nog maar de vraag. Misschien wordt het weer een miskraam, zoals het recente The Quest for Meaning van Tariq Ramadan, en moeten we weer wachten tot er echt een gezonde baby ter wereld komt. En wellicht moesten we maar meteen aborteren en in een moeite door steriliseren.

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 16:11

Simon-gs

Het verschil is dat de islam zijn achterlijkheden iedere dag uitvoert, of ben je echt te blind om dat te zien. Speciaal voor jou : ayaanhirsiali.web-log.nl/ayaanhirsiali...

R32 | 22-11-10 | 16:09

Benman | 22-11-10 | 15:21
Niet alleen dat... de Saoedi's en andere jurken hebben enorm veel oliegeld in GB geïnvesteerd, met name in hoogwaardig onroerend goed en in het bedrijfsleven. Het land mag dan ook met recht Saoedi-Brittannië genoemd worden.
www.cnbcmagazine.com/story/the-worlds-...

Aktivist | 22-11-10 | 16:09

@Simon_GS
Ja maar wat als het er heeel veel zijn in ons land die zo denken? Als heel veel zoals hier twitter.com/IslamNederland the wrath of Allah krijgen.... dan is het snel gedaan met ons of niet? Of is het niet erg?

Sijilorotelu | 22-11-10 | 16:09

@Simon_GS

Ja maar wat als het er heeel veel zijn in ons land die zo denken? Als heel veel zoals hier twitter.com/IslamNederland the wrath of Allah krijgen.... dan is het snel gedaan met ons of niet? Of is het niet erg?

Sijilorotelu | 22-11-10 | 16:08

@Simon_GS | 22-11-10 | 16:01
Ah, de bijbelkoran vergelijking. Mooi man.

Weet je ook dat die niet te vergelijken zijn en waarom?

Nee, dat dacht ik al.

Parsons | 22-11-10 | 16:08

Godsdienstvrijheid is geen vrijheid, vrij van godsdienst zijn is vrijheid.

henkdekanarie | 22-11-10 | 16:08

Cadaver | 22-11-10
Heksen bestaan niet? In de middeleeuwen dachten christenen daar heel anders over. En wat dacht je van de eeuwenlange joden vervolgingen in Europa geïnspireerd op het Nieuwe Testament? Ik wil daar achterlijke islam teksten niet mee goed praten maar die eenzijdige aandacht voor achterhaalde teksten bij één religie is wel wat eenzijdig bij Bosma groupies.

Simon_GS | 22-11-10 | 16:06

Geeft dit gespuis een vinger en ze pakken de hele hand. Om gaan met vrijheid en democratie kunnen ze niet, willen ze ook dan ook niet. Dit achterlijke geloof streeft naar wereld dominantie. In 2020 worden ook in Gouda e.o. al dan niet overspelige vrouwen gestenigd. De islamisering is in volle gang hier. Met dank aan linksch!

snap_shootert | 22-11-10 | 16:04

Parsons | 22-11-10 | 16:00
Ontken ik Islamisering?
Heeft een doorgeblowde, discrimasie zeurende testosteronvervelio iets met religie of met Islamterrorisme te doen?
Nee!
Hou toch op Parsons....
*out*

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 16:04

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 15:49
Onzin.
En waarom zou je overigens?

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 16:01

Art Vandelay Ultor | 22-11-10
Ja nou en? In de Bijbel staan ook de meest vreselijke dingen en daar ligt geen mens wakker van. Daarom zeg ik ook dat die dingen als er over les gegeven wordt in de context geplaatst moeten worden. Je lijkt die zogenaamd islam deskundige Hans Jansen wel die denkt dat hij als enige toegang heeft tot heilige Koran en Hadith teksten en sindsdien als een konijn naar opdoemende koplampen in de nacht kijkt.

Simon_GS | 22-11-10 | 16:01

@Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:48
Zo ken ik je weer.

Ga je ook nog even uitleggen dat het neerhalen van de Twin towers de verantwoordelijkheid was van Amerika?

Dank.

Parsons | 22-11-10 | 16:00

joopwil | 22-11-10 | 15:48
Vervelend, ik wens u er sterkte mee.
Ik zie het als een cultuur en handhavingsprobleem, niet als een religieus probleem.
Nogmaals, ik heb Opstelten doortastend zien optreden in een TROS TV programma waar de bejaarden-terroriserende hangjongeren toevallig boerenkaasjes waren, maar volgens mijn komt het met hem op BiZa helemaal goed.
Kijk eens naar dit programma als je er even tijd voo rhebt:
player.omroep.nl/?aflID=10915453
Als u in een oude volkswijk woont (woonde) met lage huren dan is er omdat er geen diversificatie- (of multicultureel) beleid is (geweest) geen houden aan, dan is het inderdaad beter om te verhuizen. Succes en hoop dat uw leed een beetje geleden is!

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:58

@Schoorsteenveger | 22-11-10 | 15:41
Illusies nastreven is op zich prima, maar met de kennis van nu...

Parsons | 22-11-10 | 15:57

Ach, dit soort praktijken blijft toch wel. Nu is het vrij openlijk op officiele scholen en moskeeën (Zie ook Undercover Mosque). Als dit fascisme aan banden wordt gelegd, verdwijnt het ondergronds. Nog steeds gefinancierd door de Islamitische regimes maar dan re-routed via allerlei liefdadigheidsinstellingen en jongerenwerk. Dan wordt het alleen lastiger voor de inlichtingendiensten om deze mensen te volgen. Deze Panorama-docu zal net zoveel impact hebben als Undercover Mosque. Nul, Niks, Noppes. Zolang wij geen echte maatregelen nemen om deze pre-middeleeuwse fascisten onze landen uit te krijgen zal de Islamisering van Europa gewoon doorgaan. Zowel onze oliebelangen als onze Linkskerkelijke NSB-Elite zal ervoor zorgen dat we voorlopig deze trend zullen houden.

Ales | 22-11-10 | 15:54

Nog een keer deze video, het werd politiek correct niet getoond in de Engelse media.

Moslim extremisten in Engeland, anno 2010.

www.youtube.com/watch?v=OcUby-lZiKM

strikdewepstroper01 | 22-11-10 | 15:51

When you can't beat them, join them...
Ik schreeuw uit volle borst: Islam will dominate the world!
Freedom go to hell!

Eduardo1735 | 22-11-10 | 15:51

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:42
"I am an atheïst, so what?" op een t-shirt is wellicht nu al een stuk riskanter dan het dragen van een hoofddoek.

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 15:49

Je krijgt toch haast het idee dat dit een politieke ideologie is ofzo ?

netniet | 22-11-10 | 15:49

Engeland is misschien wel verantwoordelijk voor de bron van het Moslimterrorisme door het oprichten van een eigen staat voor Moslims in India. (Pakistan) Engeland heeft 300 jaar India overlopen (waar hier iedereen bang voor is dat de Moslims bij ons gaan doen..) en is vervolgens weggegaan met het achterlaten van een kweekvijver voor de golf van terrorisme die de aarde 10 jaar geleden in de greep hield. (En waar sommigen nu nog aardige (politieke) bedoeninkjes mee bedrijven.

Vertel jij mij maar eens waarom ik sympathie zou hebben voor terorisme maar vooral waarom Iran genuked zou moeten worden. Dat land barst van de aardige in en in-lieve mensen maar wordt geteisterd door een minderheidsregering (net als hier) dat haar kleinzielige wil aan de groep opdringt.

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:48

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:36
Helaas moet ik onderkennen dat mijn zg angst voortkomt uit ervaring.
Omdat deze discussie gaat over de islam zal ik mij daartoe beperken.
Verhuisd uit een gezellige volkswijk door onleefbaarheid.
Familie en vrienden idem dito.
Zaken gedaan met genoemde bevolking en alleen maar opgelicht.
In verkeer ruzie wegens onbelangrijk foutje.
2 uur buiten bewustzijn gelegen wegens aanvallen van achter.
Kind van school gehaald met 13 jaar wegens pesten finnen.
Zoon overvallen en geript finnen.
In bedrijf bedreigingen wegens niet zakken met prijzen.
Maak nu zorgen om kleindochter van 3 jaar.
Voor u incidentjes maar voor mij voldoende ervaring om te zien dat het niet de goede kant op gaat.

joopwil | 22-11-10 | 15:48

Een brandende Reichstag, waar ken ik dat van? Mo-Rinus al-Lubbe neemt straks de trein naar Berlijn?

Detlev Tarnowitz | 22-11-10 | 15:45

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 15:35
Voor persvrijheid moet je niet bij dit, of het vorige kabinet zijn SV.
Verder is iedere aanval op de (homosexuele) gemeenschap er een teveel, maar om nu te klagen over de invloed op het leven, de politiek, de cultuur en de media..... De groep is zeer ruim vertegenwoordigd in en gisterenavond nog werd iedere prepuberende dansliefhebber bij SYTYCD weer helemaal de oren gewassen over alle ins en outs, kasten, ouders en noem maar op....

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:42

Parsons | 22-11-10 | 15:23
Een potsierlijke poging om recht te buigen wat krom is. Wanhoopspoging van liberalen-die-het-ook-niet-meer-weten om een gulden middenweg te vinden die het aanzien van de liberale politiek niet schaadt en de club van Pechtold een uitweg biedt uit het mijnenveld der godsdienstvrijheid.

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 15:41

Ja, dit kan natuurlijk niet! Behalve dat van die inbrekers. Daar hebben ze wel weer een punt.

Schaamharing | 22-11-10 | 15:40

@Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:27

* Probeert de ziekte waaraan Einde van de domheid lijdt te benoemen *

Koloniaans schuldgevoel?
Wester fobie?
Suicidaal of tog gewoon een ordi. stockholmsyndroompje?
(zo ziet men weer hoe kinderen verpest worden die vroeger op de basisschool gepest werden)

Voor iedereen die zeurt is een plekje op deze bol Einde van de domheid, wat let je?:
Anarchisten ga naar Somalie
Moslims ga naar een Islamitisch bestuurd land
Einde van domheid - Iran? (gaarne vertrekken voordat het ge-nuked wordt..)

kippeNeukert | 22-11-10 | 15:38

Engeland heeft zich allang uitgeleverd aan de islamitische wetten van de islam.
Ze zijn onderworpen aan de Saudi's. Bijna alle grote bedrijven en winkelketens is in handen van arabieren, heb hier een slecht gevoel over.

lanex | 22-11-10 | 15:38

Eduardo1735 | 22-11-10 | 15:31

En je hebt gelijk ook nog!

The_Heretic | 22-11-10 | 15:37

joopwil | 22-11-10 | 15:31
Een man uit het volk laat zich niet gekmaken of opjutten. Die voelt feilloos aan of iemand hem angst aanjaagt om electoraal gewin of dat er werkelijk sprake is van een dreiging die iedereen, maar dan ook iedereen onderschat. Zorg liever dat je kinderen naar een fatsoenlijke school kunnen!

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:36

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:20
Nog even en het is niet meer normaal, Einde. Normen en waarden verschuiven snel en soms is het proces onomkeerbaar. Vraag het maar aan de zich liberaal noemende Pechtold. Die organiseert tegenwoordig spoeddebatten om een loopje der geschiedenis een halt toe te roepen, en dat terwijl hij zich over een veel bredere loop van diezelfde geschiedenis totaal geen zorgen schijnt te maken. Wat in sommige kringen als normaal wordt gezien maar in onze samenleving niet als normaal geldt krijgt extra bescherming, en we kunnen ons afvragen, nee we moeten ons afvragen welke consequenties dat heeft voor wat wij tot op de dag van vandaag als normaal ervaren en willen blijven zien.

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 15:35

@leef!! | 22-11-10 | 14:34
De koran zegt dus onomwonden over deze mensen dat zij geen moslims zijn.
Een echte moslim leeft enkel om de sharia te bewerkstelling, de hele sharia en niets dan de sharia.
(uit boek De Tafel: 51. O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.
en uit boek De Vrouwen: 97. Voorwaar de engelen zullen tot hen die ze doen sterven, terwijl dezen hun eigen ziel onrecht aandoen, zeggen: "In welke toestand waart gij?" Zij zullen antwoorden: "Wij waren in het land machteloos." Zij (de engelen) zullen echter zeggen: "Was Allah's aarde u niet groot genoeg om daarop te verhuizen?" Zij zijn het, wier tehuis de hel zal zijn en dat is een kwade bestemming. )

illuvatar | 22-11-10 | 15:34

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:23
Ik heb het niet over een partij oprichten gehad.
Heb het ook niet over een angst scenario maar zie wel wat er in Europa gebeurd.
Zie ook wat de ideologie van de islam is.
1+1 = gewoon 2 vroeger al en nu nog steeds.
Daar ik tot het gewone volk behoor, man uit de straat wil nog niet zeggen dat ik te achterlijk ben om zaken vast te stellen.

joopwil | 22-11-10 | 15:31

Homo's moeten deaud en de Reichstags moet KAPUT! Wen er maar aan jongens.

Eduardo1735 | 22-11-10 | 15:31

@Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:27
Ja, dus?

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 15:30

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 15:23
opgericht door Engeland zoals in de wiki van Ghandhi beschreven.....

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:27

@Frits Bom | 22-11-10 | 15:25
They will adapt (it).

illuvatar | 22-11-10 | 15:26

Verbaast me weer niks. Het mag dan wel in Engeland zijn, het blijven Finnen. Kutfinnen. En nog steeds sluit ik me volledig aan bij Floris:

www.dumpert.nl/mediabase/806871/dca1f3...

Mea Culpa Gump | 22-11-10 | 15:26

Inderdaad, een beetje meer respect en ruimte voor de islam hoor, want anders.....

Creaguurder | 22-11-10 | 15:25

Europa is ongeschikt voor de islam. Punt.

Frits Bom | 22-11-10 | 15:25

Om met Tariq Ramadan te spreken: die retoriek van die haatjournalisten van de BBC is extreem gevaarlijk.

Giraf01 | 22-11-10 | 15:24

joopwil | 22-11-10 | 15:15
'Saddam was te vroeg"
Moehahahaha.
De Grote Satan valt een zielig Moslimland binnen en niemand tilt een vinger op?
Je bedoelt dat je wel van een angstscenario houdt, ook al is dat niet clear en present, manifest nor visible? (Noch te veronachtzamen, maar om daar nou een partij voor op te richten...)

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:23

En net als je denkt dat het niet beter kan dan Pat Condell kom je dit pareltje tegen: www.joop.nl/opinies/detail/artikel/de_...

Zei ik pareltje? *iets niet over Boris van der Ham zeggen doet*

Parsons | 22-11-10 | 15:23

@Joris-maar-weg | 22-11-10 | 15:09
Pakistan Is the Problem
By Christopher Hitchens

www.slate.com/id/2200134/

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 15:23

leef!! | 22-11-10 | 14:39

Hahahaha te droog!

Notime | 22-11-10 | 15:22

Geloof het maar, die Saudi's hebben wat betreft Islamitische zaken, van school tot kerk tot wet, een dikke vinger in de pap bij een heleboel instellingen. Het is niet de eerste keer dat de Saudi's genoemd worden. Daar zit het grote geld, geld geeft macht en dus zijn ook Saudi's een sterke controlerende macht binnen de Islam wereldwijd.
En dat alles omdat ze nog steeds de grootste leverancier van energie zijn. Ik mag hopen dat de olie versneld op raakt.

Benman | 22-11-10 | 15:21

Als het over heaumeaus gaat is mijn nick niet langer leidend...

eerstneukendanpraten | 22-11-10 | 15:21

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 15:15
+1
Het volk is afhankelijk van de klokkenluiders.
De mensen die alles op het spel zetten om te rapporteren.
Helden zijn het, ook Geert.
Gelijk of niet, hoeveel mensen hebben zoveel over voor hun ideaal.

joopwil | 22-11-10 | 15:20

lekker fris allemaal maar niet heus.
Lees net op een ander webside dat de koepel van de Duitse Rijksdag in Berlijn voor publiek is gesloten ivm terreurdreiging.
Volgens der Spiegel zijn 2 van de 6 terroristen al in Duitsland 4 anderen zouden op punt van vertrekken naar Duitsland staan.
Hun doel is het nemen van gijzelaars en het aanrichten van een bloedbad zoals in India ( Mumbai).
Toch is het dan wel leuk dat tenminste uit het Engelse Islam onderwijs blijkt hoe "vredelievend" en "Tolerant"de teksten wel niet zijn.
(Synisme modus out)

Sjeng de helle | 22-11-10 | 15:20

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 15:15
Ze doen hun gewoon hun werk. Dat is niet dapper maar normaal.
Net als de wegenwacht, een verpleegster en een kunstenaar.

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:20

ingericht, niet opgericht

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:17

Joris-maar-weg | 22-11-10 | 15:09
Joris, Pakistan was deel van India. Het is opgericht voor Moslims om een eigen staat te hebben. Ghandhi was daar niet blij mee en hij had gelijk.
In 1946 wees Gandhi de voorstellen van de Britse regering af, omdat hij de Moslimliga wantrouwde en de verdeling van India in moslim- en hindoestaten afwees. Dit was een van de weinige keren dat het Congres zijn advies niet opvolgde en het voorstel accepteerde. Het Congres wilde niet alleen zo snel mogelijk de macht overnemen van de Britten, maar voelde er ook weinig voor om een coalitie met de Moslimliga te gaan vormen. Na veel overleg gaf Gandhi uiteindelijk toestemming het land te verdelen.

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:17

.... Immers een middeleeuwse christelijk preek waar opgeroepen wordt tot heksenverbranding is ook snel gevonden.
Simon_GS | 22-11-10 | 14:56
Heksen bestaan niet.
Homo's wel.
Wat heb je liever?

Cadaver | 22-11-10 | 15:16

Dit gebeurd ook in nederland.Amsterdam is daar een school van,was met medeweten van Cohen en de Linkse Brigade.(GL,D66).dus niet klagen hier en een grote bek hebben,de Partij voor de Allochtonen Pvda staat gerand voor dit soort onderwijs.GL Halsebrekertje en Pechthold D66 waren het hier mee eens.

jezuz | 22-11-10 | 15:16

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:02
Ik heb niet het idee dat ik het over PowNews had, noch dat ik PowNews ooit heb geafficheerd als dappere helden.
Het gaat hier, zo neem ik waar, niet om een moslim die betrapt wordt op islamiseren, het gaat hier om een conglomeraat van schooltjes, verspreid over de UK waar structureel een bepaald soort onderwijsmateriaal gebruikt wordt, waar waarheden worden verkondigd die zich volledig aan het zicht van de onderwijsinspectie onttrekken.
En in een afgedwongen reactie komt Education Secretary Michael Gove niet verder dan: "Ofsted are doing some work in this area, they'll be reporting to me shortly about how we can ensure that part-time provision is better registered and better inspected in the future".
Bagatelliseer het maar, relativeer het maar, maak het maar onschuldig en gevaarloos. Feit blijft dat hier, enkel en alleen omdat De Verhevene in het spel is, willens en wetens niet wordt gecontroleerd en dat het journaille, dapper of niet, het vuile werk moet doen. Ik dank van harte de betreffende journalisten voor de moeite die ze zich getroost hebben om feiten boven water te krijgen die door de weldenkenden uiteraard onmiddellijk van tafel worden geveegd en zal hen opnieuw danken als ze het wéér doen en wéér doen en wéér doen.

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 15:15

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:10
Saddam was veel te vroeg.
De tijd was nog niet rijp.
De wens van de islam is het veroveren van de wereld.
Daar ben ik nog niet zo bang voor.
Maar als de imams in europa oproepen tot de heilige oorlog en de olie leverende landen de export stopzetten naar europa dan krijgen wij het heel heel moeilijk.
En ik sluit niet uit dat Europa dan onderworpen wordt aan de islam.

joopwil | 22-11-10 | 15:15

@Simon_GS | 22-11-10 | 14:56
Dat Joden varkens zouden zijn staat gewoon in de koran. Geen idee waar het contextargument in dat geval dan nog voor dient.

Handen afhakken als straf op diefstal komt trouwens ook gewoon uit de sharia en het doden van homoseksuelen vind je terug in zo ongeveer elke belangrijke hadith. Aan de ahadith wordt trouwens niet getwijfeld, simpelweg omdat deze boeken vanaf de kansel door de imam op een voetstuk worden gezet. Zowel bij soennieten als bij sji'ieten.

En daar draait het om: wat er vanaf de kansen wordt gepredikt. Alsmede natuurlijk wat er in makkelijk kneedbare kinderbreinen voor religieus gif wordt gestopt op de koranscholen.

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 15:15

@Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:10
Niemand heeft daarop gereageerd inderdaad, vandaar dat het zo gezellig is geworden in Irak.

En daarom neem ik groene stroom af. Zodat er minder geld naar de Arabieren gaat.

Osdorpertje | 22-11-10 | 15:14

Ach zal wel aan een gebrek aan tolerantie liggen daar in de UK. Vooral niet te hard tegen optreden dan gaat het vanzelf wel weer over toch?

baronbreekijzer | 22-11-10 | 15:14

Betweetert | 22-11-10 | 15:07
Levensgevaarlijk? Ik vind het allemaal nog wel meevallen hoor. Ik kan mij de laatste homo die in Nederland van een klif werd gegooid tenminste niet meer herinneren.

Theodoros | 22-11-10 | 15:14

Beginnen ze weer? Of eindigen ze nooit. Wat is dit voor zooitje wat zich "gelovigen"noemen? Laten deze gefrusteerden eerst bij hun zelf beginnen levensgevaarlijke o.a. facisten en bastialisten. Merken deze achterlijke nou niet dat ze de HELE islam om zeep werpen.Waar blijven de echte oprechte Islam aanhangers? Moeten wij, het westen de rotzooi opruimen? Het is jullie taak "echte en oprechte" gesiviliceerde mens anno 2011, om deze idioten de mond te snoeren.

L.M. | 22-11-10 | 15:13

Vrijheid van onderwijs afschaffen, ieder kind opvoeden met de Griekse heidenen uit de goeie ouwe tijd v.C.

Detlev Tarnowitz | 22-11-10 | 15:12

Of bestaan jullie niet?

L.M. | 22-11-10 | 15:11

joopwil | 22-11-10 | 15:08
Saddam heeft een oproep gedaan aan alle Moslimbroeders en zusters in alle landen om terroristisch verzet te plegen.
Ik geloof dat echt werkelijk nie-mand daar op gereageerd heeft.
Dus vanwaar dit scenario?

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:10

Beginnen ze weer? Of eindigen ze nooit. Wat is dit voor zooitje wat zich "gelovigen"noemen? Laten deze gefrusteerden eerst bij hun zelf beginnen levensgevaarlijke o.a. facisten en bastialisten. Merken deze achterlijke nou niet dat ze de HELE islam om zeep werpen.Waar blijven de echte oprechte Islam aanhangers? Moeten wij, het westen de rotzooi opruimen? Het is jullie taak "echte en oprechte" gesiviliceerde mens anno 2011, om deze idioten de mond te snoeren.

L.M. | 22-11-10 | 15:09

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:05
Pakistan is al goed op weg, En punjab (in india) is ook islamitisch... Maw Het islamiseert net zo hard als het westen.

Joris-maar-weg | 22-11-10 | 15:09

Wat mij al jaren zorgen doet baren.
Islam ondanks Geert geintegreerd.
Maar als de tijd daar is gekomen de imams van de overwinning dromen.
Flauw rijmpje eigenlijk.
Maar zo waar als maar kan.
Als europa vol zit met de islam (zoals nu bijna)
Zijn de imams het gevaar door het oproepen van de heilige oorlog.

joopwil | 22-11-10 | 15:08

Goed verhaal Bert. LOL. Het schandelijke is natuurlijk dat het wel de waarheid is. En je vergat er even bij te zeggen dat de bomaanslagen in Londen ook wel erg hebben bijgedragen aan "begrip" (lees: angst) voor de islamitische medelanders. In de UK worden ze inmiddels geen strobreed meer in de weg gelegd. Zo gaat ie goed met de democratie. Maar net zoals BB al zei: de benzine blijft tenminste betaalbaar. Ergo: eigenlijk is het dus de schuld van diegenen die schone energievormen tegenhouden waardoor we eigenlijk niet meer afhankelijk zouden moeten zijn van die barbaren. Neuq het volk, it's the economy stupid.

Sliptong | 22-11-10 | 15:07

Simon_GS | 22-11-10 | 14:56
Middeleeuws idd.
;-)

van Nazareth | 22-11-10 | 15:07

Maarre..... wat is het probleem nou??

Geiteneuker | 22-11-10 | 15:07

@ Willianus

Wow, wat ik me afvraag; in hoeverre zou de gehele indoctrinatie al niet zijn werk kunnen doen in europa? Het probleem is dat er vele honderden miljoenen gestoken wordt in het verspreiden van het woord (lees: Islam) door Saudische rijken. Zag je in het filmpje wat voor monumentaal pand ze erop na houden voor hun "lessen" ? Bepaald geen pauper pandje. Geweld toepassen is kennelijk ook geoorloofd, tegenstanders worden bestreden en hard ook. Je moet ze wel nageven dat ze echt voor hun zaak gaan, dat weer wel. Bepaalt geen bluf. Levensgevaarlijk zeg ik !

Betweetert | 22-11-10 | 15:07

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 15:03
Ook niet met geweld.

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:06

revolutser | 22-11-10 | 15:01
Nee.

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:05

@illuvatar | 22-11-10 | 15:00
Helemaal waar.

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 15:04

revolutser | 22-11-10 | 15:01
Enkel en alleen als dat met geweld gebeurt. In India huppelen veel te veel goden rond.

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 15:03

Wegwildersen dat tuigh.

van Nazareth | 22-11-10 | 15:03

Komt nog bij dat het natuurlijk hemel ten schreiend is om te zien dat onze eigen wetten die eens voor vrijheid stonden nu worden misbruikt. Of sterker nog - tegen ons worden gebruikt.

Dit is niet waar vrijheid van onderwijs voor bedoeld is.

Parsons | 22-11-10 | 15:02

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 14:53
Journalisten met lef?
Ach SV. Dit moet gebeuren maar een beetje een Moslim betrappen die zit te Islamiseren is net journalistiek net zo diepgravend als en PvdAer die zit te graaien, een CDAer met een machtscomplex, een PVVer die vehikel is voor een duister clubje of een VVDer die met een te kleine achterban een veel te grote mond wil hebben.
Pownews heeft lef! Dat mag gezegt worden. Powjanneke gezien in jansmitsdorp?

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 15:02

ik zeg niks...

biggusdickus | 22-11-10 | 15:01

wat ik me afvraag is of een land als india op den duur ook zal islamiseren.

revolutser | 22-11-10 | 15:01

Goed artikel; wat nog niet zo algemeen bekend is, is dat men in de UK werkelijk overbóórd gaat met 'tolerantie' op allerlei gebied. (Islam = religie, die mensen moet je in hun waarde laten, vreemde gebruiken daar mag je geen commentaar op hebben, enz). Pas als het volkomen uit de hand dreigt te lopen heeft iemand iets in de gaten, hehe eindelijk. Zonder Pim of Geert was het bij ons minstens net zo erg.

JanRap | 22-11-10 | 15:00

Duurzame energie heet niet zo omdat het het milieu meer ontziet door minder uitstoot, maar omdat het de oliegeldstroomsponsoring richting de landen die tot doel hebben onze planeet te onderwerpen aan de ideologie van een middeleeuwse pedofiele massamoordenaar.
Willen we onze vrijheden en beschaving duurzaam handhaven, dan ontkomen we er niet aan de sponsoring daarvan middels aardoliecenten te stoppen.

illuvatar | 22-11-10 | 15:00

@Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 14:44
Inderdaad. Wie zijn wij om iets dat aantoonbaar immoreel is als fout te bestempelen.

Ik vind dit overigens een van de beste Pats.

Parsons | 22-11-10 | 14:58

@ simon-gs

Slaap lekker verder jongen ...

R32 | 22-11-10 | 14:58

En ik als heaumeau vind de Islam in al zijn facetten stom. Maar dat hoef ik toch niet geleerd te krijgen? Ach, op de Dump staat het welbekende filmpje van Prof. Pim, daar kan ik nog het beste naar verwijzen.

En nu zoek ik uit tollerantie een hoog dak op!

ProfeetArie | 22-11-10 | 14:58

het blijkt maar weer dat diegenen met het gezonde boerenverstand niet in de politiek terechtkomen maar op geenstijl. :-D

revolutser | 22-11-10 | 14:57

het gedeelde 'Jihad' zegt toch al genoeg in de naam van de school..?

trouwens, dat van de misdadigers is niet eens zo'n slecht idee.

kevinFR | 22-11-10 | 14:56

Dit soort lesstof is in NL ook aan de orde geweest maar bleek toen een citaat te zijn uit een middeleeuwse islam preek (homo's van gebouwen kieperen). Daarom is het zo belangrijk in welke context dit geplaatst wordt. Immers een middeleeuwse christelijk preek waar opgeroepen wordt tot heksenverbranding is ook snel gevonden.

Simon_GS | 22-11-10 | 14:56

Min of meer geven ze ons nu een vrijbrief om hun handen eraf te hakken als ze stelen! Ik zeg invoeren die wet

Plankie_ | 22-11-10 | 14:54

Ideale win-win, heaumeaux voor olie en de overgebleven kasten kunnen mooi de openhaard in met die zware sneeuwstormen.

kapotte_stofzuiger | 22-11-10 | 14:54

Tollerantie maakt meer kapot dan je lief is. De Islam beschikt over een erg actieve en invloedrijke extremistische tak. Ze benaderen moslims in de westerse wereld en beinvloeden hun denken met een extremistische ideologie die in die zelfde westerse maatschappij enkelt voor een afstandsvergroting tussen moslims en de rest veroorzaken. Deze splijting in de samenleving heeft een flinke moslim bash vanuit die zelfde samenleving tot gevolg waar de extremistische aapjes weer handig gebruik van maken als bevestiging van hun extremistische gedachtegoed.

gozahtje | 22-11-10 | 14:54

Laten wij de journalisten die dit boven water hebben gehaald op onze blote knieën danken dat ze de visie en het lef hebben gehad om tegen de stroom in te zwemmen. Het mag een grote schande worden genoemd dat dit soort journalistiek inmiddels nodig is om dergelijke feiten vast te kunnen stellen. Dat under cover-acties nodig zijn om datgene wat zich binnen de ruimte van de door onze samenleving aangereikte vrijheid van godsdienst is aangeboden op zo fundamentele wijze wordt misbruikt.
Ach, ze zullen wel nooit zo bejubeld worden als Wallraff, cultheld van links, die tot op zijn ouwe dag de échte vijand van het socialisme blijft bestrijden.
www.globalinfo.nl/Recensies-enzo/guent...

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 14:53

Verbazingwekkend hoe deze mensen zo een misbruik kunnen maken van de vrijheden die de westerse cultuur hen biedt. Christelijke scholen in Moslimlanden (als ze er al zijn) zijn onderworpen aan streng toezicht en moet er onderwezen worden in de taal van het land en de directeur is een Moslim autochtoon die alles streng in de gaten houdt. Hoezo contrast?

D.K.Dent | 22-11-10 | 14:53

Pfff.. nogal vermoeiend die moslims, en de berichten daarover.
Ik merk het wel als de oorlog uitbreekt.
*kop terug in het zand steekt*

80 | 22-11-10 | 14:53

Hebben we in Nederland ook al jaren www.eenvandaag.nl/binnenland/32624/toe...

Sterker nog, de gemeente Arnhem heeft een meisjesinternaat (allemaal hoofddoeken) in een kapitale villa geplaatst in mijn straat. Volledig gesubsidieerd uiteraard.

Er is maar 1 islam en die verkondigt dit soort dingen. Onze linkse bestuurders moeten zich eens verdiepen in het verschil tussen 'het huis van de islam' en 'het huis van oorlog' en zich niet laten misleiden. De islam brengt alleen maar ellende en hoe meer moslims, hoe groter de problemen worden. Gaan we wachten tot het zover is ......

R32 | 22-11-10 | 14:53

Ook wij moeten onze homo's maar eens gaan opofferen.
Waarom?Anders kan ik straks niet meer op mn Harley rondknallen.

1%biker | 22-11-10 | 14:53

ik moet toegeven dat dhr wilders een vreemde vogel is die van het saaie politieke debat een vermakelijke klucht maakt, maar hij benoemd wel een van de zorgelijkste ontwikkelingen in europa. je moet er wel de ballen voor hebben als er vervolgens een paar miljoen lui klaar staan om je te vierendelen.

revolutser | 22-11-10 | 14:53

Ik vraag mij af hoe het nou komt dat we dit nog steeds tollereren, dat we dit nog steeds pikken.
Kijken wij nog steeds verbaast dat deze bevolkings groep nog steeds in de middeleeuwen leeft?

peetd2 | 22-11-10 | 14:53

illuvatar | 22-11-10 | 14:51
Een goede doch onbelangrijke vraag.
(En ik corrigeer ook maar een mijnstijl vertaalfoutje...)

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 14:53

Hoeven we niet voor naar Engeland, dit gebeurt in Nederland ook in menige moskee en (gesubsidieerd) buurthuis.

hollandswyffie | 22-11-10 | 14:53

Ik reageer zeer terughoudend op dit topic.
Ik kan niet zonder olie en benzine. lol.

joopwil | 22-11-10 | 14:52

Een overschot aan tolerantie is het begin van een geestelijke handicap.

Death Clutch | 22-11-10 | 14:52

Binnenkort ook op InHolland.

Superior Bastard | 22-11-10 | 14:51

@Einde van de Domheid | 22-11-10 | 14:50
Ja? Krijgen die dan een nieuwe voorhuid?

illuvatar | 22-11-10 | 14:51

ik denk dat dit soort praktijken niet wordt bestraft gelijk aan dat er in nederland coffeeshops zijn, als je het namelijk gaat verbieden dan gaat het in het geheim verder en is er geen 'controle' meer op.
De vraag is, wat heb je aan 'controle' op dit soort ongein. Je ziet dat het gebeurt, je weet dat het fout is, maar we doen er helemaal niets aan.

revolutser | 22-11-10 | 14:50

@Parsons | 22-11-10 | 14:48
Bah, vieze reposter. Hangt hier aan aan de kast.

illuvatar | 22-11-10 | 14:50

Eeuhh, alle homo's moeten toch ook dood? Sterker iedereen moet dood. Is de volgende stap naar het leven hierna, dat geldt voor elke religie/doodscultus.

UselessGirl | 22-11-10 | 14:50

Ze krijgen geen 'nieuwe huid' van Allah, maar nieuwe lichamen.
Ja, die Al Qaida jongetjes hebben iets om naar uit te kijken.

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 14:50

Het grote verschil tussen gristenen en moslims betreffende het straffen van foute mensen is dat de eersten hun god het verdelgingswerk laten doen, iets met, als je een almachtige god bent, waarom dan ons het werk laten doen, terwijl de moslims geloven in een god die volledig machteloos is en zijn slaven het vuile werk laat doen.

illuvatar | 22-11-10 | 14:47

ik vind het zorgelijk dat er straks een globale godsdienst komt die geen ongelovigen of andere godsdiensten tolereren.
doet me toch een beetje aan 'the borg' denken. straks een gemeenschappelijk collectieve gedachte, terug naar steniging, verkachting, sharia's, eerwraak wordt de hit van de eeuw. klinkt allemaal vergezocht nu maar als je opeens outnumbered bent met 1 op 10 dan piepen we wel anders.

revolutser | 22-11-10 | 14:47

Goed zo Bert, benoem het maar ! Zo is het en niet anders. Politiek en normen en fatsoen gaan per definitie niet samen. Consensus, draaien en boter op het hoofd des te meer. Geld en macht doen rare dingen met de mens, dus ook met politici.

Betweetert | 22-11-10 | 14:47

"In a written response, the Saudi embassy said such materials were often taken out of context and often referred to historical descriptions."

Het maakt niet uit in welke context je homo's doodmaken plaatst, het is hoe dan ook niet hoe we in het Westen met elkaar omgaan.

Framoes | 22-11-10 | 14:47

Wat verwachten moslims als ze naar landen verhuizen die zich wel ontwikkeld hebben sinds de middeleeuwen? Niks deugd hier volgens dit volk. Aparte scholen etc en het is niet meer bij te houden wie er allemaal dood zouden moeten in hun ogen. Blijf gewoon lekker weg joh met die rare praat uit het jaar nul. In marokko en Geitneuk-Arabie barst het van de moslimscholen, moskeen en niemand die er van op kijkt als je met je nichtje trouwt. Wat komen die mensen hier doen ze kunnen daar hun hart ophalen aan alle geneugten die de islam bied.

Randy McRanderson | 22-11-10 | 14:46

@Koops | 22-11-10 | 14:33
Figuurlijk ja.
Als er niet openbaar over gesproken wordt, bestaat het probleem voor de hypocrieten niet.
Dat op den duur de maatschappij daarmee gewelddadiger en intoleranter wordt, doet blijkbaar niet ter zake.
Daarom is realistisch bestuur noodzakelijk in plaats van idealistisch.

het zijn ook helemaal geen slechte mensen. die kinderen zijn net zo onschuldig als onze kinderen als ze geboren worden, het is de opvoeding die er een verdorven mens van maakt. hoe heeft een hele beschaving zich zo voor een geloof kunnen laten leiden en waarom houdt dat niet eens een keer op?

revolutser | 22-11-10 | 14:44

Zolang S-A olie blijft leveren zullen ze ook hun haatideologie blijven leveren. Export van de wahabistische islam moet parallel lopen met de export van olie (oil for immigration), dat eisen die haatbaarden.

Het Westen stemt toe.

Sterker nog de Britse sociaal-democraten van Labour zien hun voordeel wel in de import van islamitische achterlijkheid www.telegraph.co.uk/news/uknews/law-an... :

'Labour wanted mass immigration to make UK more multicultural, says former adviser

Labour threw open Britain's borders to mass immigration to help socially engineer a "truly multicultural" country, a former Government adviser has revealed.

He said Labour's relaxation of controls was a deliberate plan to "open up the UK to mass migration" but that ministers were nervous and reluctant to discuss such a move publicly for fear it would alienate its "core working class vote".'

De islamisering zet door, het Westen schaft zichzelf af en als je daar iets van zegt ben je een racist, een xenofoob, een nazi, een fascist en een algeheel fout persoon www.youtube.com/watch?v=5Ana9w3uSNA#t=...

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 14:44

Pas de wetten aan en stel dit strafbaar met directe uitzetting. Geen medelijden, geen beroepsmogelijkheid en HANDEL dan ook als dit soort shit wordt geconstateerd. Nu beginnen regering, aub. NU. Weg met dit moslim gajes.

De Stramme Kabouter | 22-11-10 | 14:44

bericht heeft onze joopse vrienden nog niet bereikt

hetluis | 22-11-10 | 14:43

@illuvatar | 22-11-10 | 14:42
Van linksch...

Canarie | 22-11-10 | 14:43

@Canarie | 22-11-10 | 14:39 Maar Engeland is veel groter dus valt er daar weer meer...

Treurig varken | 22-11-10 | 14:42

@Canarie | 22-11-10 | 14:39
Maar waar komen die wolken in veruit de meeste gevallen vandaan?

illuvatar | 22-11-10 | 14:42

ik zou ze graag even capslocken

revolutser | 22-11-10 | 14:41

Hun les is tenminste niet saai.

ro8in | 22-11-10 | 14:40

Tjah, maar ondertussen zitten de saudis wel mooi in de Raad voor de rechten van de vrouw.

/Doet tong uitsteken naar westerse wereld.

Kinglorre | 22-11-10 | 14:40

-weggejorist-

kapotte_stofzuiger | 22-11-10 | 14:40

Gebeurt hier vast ook. Ik hoor hier 4 jarige piskindjes van moeders met hoofdvod in de buurt ook KUT-Hollander roepen tegen hun autochtone leeftijdgenootjes. Het wordt er al vroeg ingepompt, geen verschil met een opvoeding in de Gazastrook.

Treurig varken | 22-11-10 | 14:39

@ Parsons | 22-11-10 | 14:36
dat moet natuurlijk zijn: dankzij de islam. Dit is een religie waarin voorop staat dat je goed moet zijn voor je medemens, ongeacht ras, geslacht of seksuele voorkeur.
/ D66 modus off

leef!! | 22-11-10 | 14:39

Het regent overigens vaker en langer in Nederland dan in Engeland... ;

Canarie | 22-11-10 | 14:39

Wederom één van de redenen waarom een volledige integratie van de Islam/moslims in de Westerse cultuur nooit zal slagen.

In Nederland gebeurt dat niet joh.. een bevriende onderwijzeres op een van de zwartste scholen van Amsterdam-oost ziet de busjes naar de moskee gaan, alwaar in de koranles de onwaarheden die zij ze er in de klas bijgebracht heeft, er weer uitgeslagen worden. Niks aan de hand hoor. we kijken wel even de andere kant op.

Lex Trumbauer | 22-11-10 | 14:37

Ach ja, dat brengt weer leven in de brouwerij.

M2E | 22-11-10 | 14:36

Ze volgen gewoon de islamitische leer zoals in de koran beschreven. Daarom past die cultuur ook niet bij de onze...

Juche | 22-11-10 | 14:36

-weggejorist-

Devidas Frietman | 22-11-10 | 14:36

@leef!! | 22-11-10 | 14:34
Dankzij of ondanks de islam?

Parsons | 22-11-10 | 14:36

* wacht op zelfde artikel met 020 als lijdend voorwerp*

Robin Hood | 22-11-10 | 14:35

Koops | 22-11-10 | 14:33
Die durven niet in te grijpen.

Schoorsteenveger | 22-11-10 | 14:35

voor dat ik weer word weggejorist: over het algemeen zijn moslims vredelievende mensen die graag hun steentje bijdragen aan de maatschappij waarin ze leven.

leef!! | 22-11-10 | 14:34

Ach joh, dat is cultuur, moet je niet te zwaar nemen, dode homo hier, afgehakt handje daar, avondwinkel beroofd, allemaal deel van een rijke traditie.

/labour party modus

Kyoka | 22-11-10 | 14:34

Ingezonden reacties met neppe reaguurpagina -1...

gyan007 | 22-11-10 | 14:34

Hoe kan de inspectie voor het onderwijs zoiets missen? Slapen die mensen?

Koops | 22-11-10 | 14:33

Tolerant zijn tegenover intolerantie.. Dat we het allemaal blijkbaar nog kunnen opbrengen is verbazingwekkend. Revolutietje iemand?

onrendabeltje | 22-11-10 | 14:33

Ik ga met alle respect kijken om 21:30 naar BBC1.

Parsons | 22-11-10 | 14:33

Behalve Paul de Leeuw, hoewel.

Uw Verzekeringsadvis | 22-11-10 | 14:32

Godsdienst en kinderen; het blijft een gevaarlijke combinatie. Pasjessysteem?

dubbert | 22-11-10 | 14:32

Laat ze inbrekers vangen ipv homo's plagen.

weesgegroet | 22-11-10 | 14:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken