Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Klopjacht op JuwelierKillers 020

televaagkillers100.jpgChocolader kunnen koppen niet zijn. Check die FP van de Televaag. VERLINK DEZE KILLERS. Of u even de moordenaars van Fred Hund erbij wilt lappen. Juwelier Hund in de Amsterdamse Jan Evertsenstraat werd zes maanden voor zijn pensipoen gepopt door overvallers die uit waren op een paar snelle klokkies. Schietpistool. Pang. Pijn. Wie wil er bloed op de achterbank? En nu is Fred dood. Daders er vandoor op hun scooters, en de verdrietige nabestaanden paginagroot in de krant. Meanwhile bij Het Parool laat burgervader Van der Laan zich van zijn allerbeste kant zien met medeleven. Maar daar krijgen we Fred niet mee terug. Ahmed Marcouch, alias de Sheriff van Slotervaart, leeft ook mee & weet al hoe het komt. Het is allemaal de schuld van de krakers. Omdat de politie het te druk heeft met die huizenstelende black blocs kunnen de jattende gun toting draaideurscotoe's ongestoord hun gang gaan. Burgemeester Eberhard van der Laan heeft de ontruimingen van kraakpanden in 020 voorlopig stopgezet wegens juridisch gezeik. Misschien een goed idee om de 44 ME-pelotons die werden ingezet om 1 leegstaand Spuistraat-pandje te bevrijden eens op 020 Scooter af te sturen...

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

nieuwsvogel | 10-10-10 | 21:21

Wat een vreselijke voorpagina. Die combi met die BH foto. Dis-gus-ting!

Einde van de Domheid | 10-10-10 | 06:22

De daders waren vast al weer Hamas-sympathysanten.

Smalhout | 09-10-10 | 22:51

Scooters, coole klokken, jatten... Let me guess... o nee ik mag niet discrimineren. Kak!

Redwood | 09-10-10 | 21:05

Elvis Costello | 09-10-10 | 20:20

Sluit me daar volkomen bij aan.

fritsspits | 09-10-10 | 20:56

De waarheid is hard e blijkbaar word dit niet gewaardeerd.

fritsspits | 09-10-10 | 20:55

Randstad allochtonen-land. De Hollanders laten zich uit hun huizen pesten, hun Joden en homo's molesteren en hun eigen volk afschieten. Dat de meeste buitenlanders bij de Waffen SS Hollanders waren is mij een volkomen raadsel. Na Kapitein Westerling is het tijdperk gekomen van verslapping en men is nu zover dat wanneer je tegen een Hollander aan pist hij nog dank je wel zegt ook. Je bent je eigen land niet waard wanneer je niet eens opstaat tegen dat gespuis.

Elvis Costello | 09-10-10 | 20:20

Jos Schmitz | 09-10-10 | 10:44
U took the words right out of my mouth

Dulf | 09-10-10 | 19:37

-weggejorist-

VrijheidNu | 09-10-10 | 18:19

VrijheidNu | 09-10-10 | 17:23

Als je zo redeneert, had de overval nooit kunnen plaatsvinden, want de winkel was immers privaat...

Oome Gijs | 09-10-10 | 17:32

-weggejorist-

VrijheidNu | 09-10-10 | 17:23

Baskraan | 09-10-10 | 16:48
"Waarom heeft een juwelier geen gewapende bewakers??"
Dat hebben juweliers wel, alleen niet in Nederland.

JanRap | 09-10-10 | 17:18

Iets met Job (Bert) Cohen en achter de feiten aan sjokken. De nasleur van...


Waar kennen we het van!

Mois

mois | 09-10-10 | 17:14

@ndy | 09-10-10 | 14:41
"Dus Antonie Dieindekamerhing had net zo goed een juwelierszaak kunnen beginnen?"
In feite wel; heel wat discreter dan bungeejumpen met een touw in de kamer of dat afgezaagde trein-tegenhouden, brugspringen of torenflat-zweven.
Cynisch genoeg zijn er zó ontzettend veel mensen die domweg op hun dood zitten te wachten zonder zelf initiatief te nemen, dat het met de AOW bijna niet meer te financieren is.

JanRap | 09-10-10 | 17:02

Afschrik idee: Als men nu alle camera's in de stad verkoopt, en daarvoor politie in de straten laat lopen.

P5ycH0 | 09-10-10 | 16:51

Waarom heeft een juwelier geen gewapende bewakers??

Mijn god Justitie doet al jaren hier geen ene flikker aan.

Enige oplossing is een bewaker met shotgun om dit riooltuig af te knallen, een andere is er niet.

Baskraan | 09-10-10 | 16:48

Als ze gewoon lke dag controles houden in de baarsjes en jan van galenstraat hebben ze binnen no time een geweldig aantal wapens en criminelen te pakken. Ze komen dan cellen tekort. Niet zo moeilijk! Het enige wat ze doen is fietslampcontroles en verkeersboetes. Is wel zo makkelijk toch! Kom op Eberhard!

denoorman | 09-10-10 | 16:43

Volgens mij is justitie hier de grote schuldige, zolang burgers als eerste worden aangeklaagd als er een rotzak wordt gepakt door diezelfde burger.
Kijk naar het verhaal van Tim, sloeg de dader van inbraak met een hockeystick, het heeft zeker een jaar geduurd voordat Tim werd vrijgesproken van zwaar letstsel naar de dader toe, het is gewoon walgelijk wat er gebeurt.

lanex | 09-10-10 | 16:40

du moment dat je in Parijs aankomt met Thalys loop je vrijwel meteen op de perrons en de stationshal van het Gare du Nord bewapende militairen in kleurrijke uniformen in goepjes van twee à drie man tegen het lijf. Ook bij de grote toeristische plekken in de stad kom je hen tegen. Zij hebben ongetwijfeld na- en bijscholing gehad aangaande hun bevoegdheden en krijgen ongetwijfeld een extra toelage. Het werkt zeer preventief en geeft een ( extra ) gevoel van veilgheid. Waarom boort onze overheid dit potentieël aan beveiliging niet aan in stadsgebieden waar criminaliteit welig tiert ? ?

Jan Boule | 09-10-10 | 15:50

-weggejorist-

fritsspits | 09-10-10 | 15:44

020 is al LANG ziek ,zou er voor geen GOUD willen wonen!020 zet heel nederland ,als hoofdstad negatief in de etalag in het buitenland.Ipv Afganistan kunnen de mitairen beter nu in amsterdam op onderzoek gaan.ps vergeet de avondklok niet.

ruuf | 09-10-10 | 15:35

Gelukkig zitten er in het bestuur van deze kosmopolitische stad veel verlichte geesten van pvda-huize, met veel begrip en verstand van mensen en hun situaties en omstandigheden.
Ook het bestuur is best overvallen door dit incident, dat in de hoofdstad een nieuw fenomeen is. We moeten het stadsbestuur de ruimte geven, dan komt er best een hele goede oplossing; sterker nog, een oplossing die in gehele wereld, van Rio de Janeiro tot aan Johannesburg navolging zal vinden. Want er zitten een stel intellectuelen van onvoorstelbaar groot formaat in het stadsbestuur die door hun buitengewoon grote verstand en inlevingsvermogen de misdaad de genadeslag zullen geven. Veel burgers hebben hier dan ook een groot vertrouwen in. Wat nu het land bestuurt is opgegroeid in de jaren '60. Nou, dan weet je het wel. Die zijn knap en intelligent, niet normaal meer: een uitgelezen generatie van intellectuele en bestuurlijke giganten.

Oome Gijs | 09-10-10 | 14:50

@ JanRap | 09-10-10 | 14:29

Dus Antonie Dieindekamerhing had net zo goed een juwelierszaak kunnen beginnen?

* Toen Ik Je Zag weer opzetten doet... *

I-m-nd | 09-10-10 | 14:41

Met stip op 1 in de nieuwe top 10 gevaarlijkste beroepen van NL:
juwelierszaak-eigenaar.

I-m-nd | 09-10-10 | 14:37

Het cynische van dit hele verhaal is, gezien het falende politietoezicht en de onmogelijk gemaakte burgerlijke zelfweerbaarheid, dat het hebben van een juwelierszaak in een aso-buurt in feite neerkomt op een verkapte zelfmoordpoging.

JanRap | 09-10-10 | 14:29

Hahaha, het is allemaal de schuld van de krakers *ziet de wekelijkse peletonnetjes bij de voetbalstadion*

Jan Ligthart | 09-10-10 | 14:28

"We moeten dichter om elkaar heen gaan staan om te zorgen dat dit niet meer gebeurt'', aldus de burgemeester."

De PvdA: DE oplossing voor al uw problemen. Even inschikken allemaal, dan worden de rifratjes als bij toverslag koorknaapjes.

Dr. U.I. Loor | 09-10-10 | 14:24

Geoon een wetje veranderen .Willen die stinkers zich niet aanpasse en zich gedragen zoals het hoort,dan bij de 2e overtreding het land uit trappen doen ze in die achtergebleven gebieden waar ze weg komen ook.
En bij een misdaat als deze niet het land uit trappen,maar voor ik denk 1 € een kogel door die stink kop schieten ,is veel goedkoper dan een gevangenis straf en je bewijst het land er een dienst mee

sawwa | 09-10-10 | 14:24

Misschien eens kiezen tussen lichte verkeersovertredingen ? krakers en crimmiscooters?.... Neeeh.... kunnen dalijk al die belastingopbrengers zonder gordel 5 kilometer harder naar, of voor hun werk gaan rijden.

Frimu2 | 09-10-10 | 14:21

@ an0n | 09-10-10 | 11:28
de spelling van "scotoes" ipv scooters is de door Pritt gehanteeerde stijlfiguur die best kan worden omschreven als de "moderne" multicuturule versie van onomatopee en is gebasseerd op klanknabootsing (in dit geval de uitspraak van bepaalde bevolkingsgroepen).

Ik raad je aan om de Donald Duck te lezen. GS is kennelijk veel te moeilijk voor je. De DD staat trouwens ook vol met dergelijke stijlfiguren. Waarschijnlijk is dat ook boven jouw niveau. Gelukkig is er "Oh Oh Cherso" om mensen van jouw kaliber te entertainen.

I-m-nd | 09-10-10 | 14:20

Ach, tegenwoordig maken die rifapen hier volledig de dienst al uit. In Almere beklagen ze zich inmiddels alweer bij Annemarie Jorritsma;
www.almerevandaag.nl/nieuws/almere/art...

miereneukert | 09-10-10 | 14:13

Winkeliers zijn van essentieel belang voor iedere samenleving, iets wat het laaggeachte tuig in den haag de afgelopen jaren duidelijk niet heeft begrepen.
Het wordt tijd voor een winkeliers staking, pleurt iedere tent een week dicht, alles, supermarkten, detailhandel alles gewoon dichtgooien. Misschien dat dan eindelijk de boodschap binnen komt. Niet alleen voor het tuig in den haag, de blauwe ratten met hun camera's maar ook voor het criminele tuig wat willens en wetens alles er aan doet om de samenleving te ontwrichten.
.
Dus niet met je winkeliersvereniging maar weer meer geld uitgeven aan prive beveiliging en nog meer uit handen nemen van de politie. De staat en de politie aansprakelijk stellen voor het falende beleid van de afgelopen jaren. Geef nog maar eens een een duidelijk signaal af richting mark, waar hij zijn kiezers vandaan heeft gekregen.

repulse | 09-10-10 | 14:08

Dawassiknie | 09-10-10 | 11:21
"... zijn 20 minuten bezig geweest me te bekeuren voor bellen tijdens het rijden. 20 minuten die ze hadden kunnen besteden aan echte criminelen...."
Dus jij legt oneigenlijk beslag op kostbare politietijd. BEL dan ook niet tijdens het rijden!!

JanRap | 09-10-10 | 14:05

Als die vrouwen het met mij hebben uitgemaakt, hebben ze hun verdere leven nooit zoveel emoties om mij dan ze nu in de krant hebben om die juwelier. Dieptriest voor die vent, moet niet kunnen, is afschuwelijk. We moeten alles doen om herhaling te voorkomen. Bloemetje voor die man en lintje van Bea. Maar die emoties bij die vrouwen, het gaat er bij mij niet goed in dat het dezelfde emoties zijn als ik heb. Sorry.

Twee Jeetjes | 09-10-10 | 13:52

twitter.com/Grimbek | 09-10-10 | 12:35
Ohja joh, wilden mensen die op het CDA, de VVD en PVV hebben gestemd zo graag krakerTs wegpesten?
Zou het niet zo kunnen zijn dat het grootste gedeelte van stemmerTs op die partijen willen dat gasten die dit soort overvallen plegen worden opgespoord en keihard worden aangepakt, alsmede het tuig dat hele woonwijken terroriseert en homo's in elkaar ramt? Maar dat gebeurt niet.

Neuh, er wordt met met veel machtsvertoon en inzet van de ME en andere politiediensten een groep aangepakt, die veelal leegstaande panden van speculanten hebben gekraakt. Die inzet kan dus niet meer gebruikt worden om andere wantoestanden aan te pakken. Zo simpel is het.

En wie heeft besloten om de ME en andere politiediensten in te zetten om krakers aan te gaan pakken? Laat dat nou PvdAert Ehberhard v/d Laan zijn geweest.

Tja, links is goed voor Nederland. Dat hebben we gemerkt in alle grote steden die al decennia door de PvdA worden bestuurd.


La Vie En Rose | 09-10-10 | 13:52

rara | 09-10-10 | 13:04 & 13:05
Dat de pakkans vergroot moet worden lijkt mij evident. Dat daarvoor meer agenten moeten komen lijkt mij ook. In zoverre ben ik het met je eens. Het punt is dat mensen te veel vragen van de overheid inzake handhaving. Nu kan je inderdaad vaststellen dat er te weinig agenten zijn om (eenvoudige) zaken op te pikken.

Ook de burger heeft een zekere verantwoordelijkheid. Hij zal de overheid moeten wijzen op dat handhavingsgat. Bijvoorbeeld een burger die een overval heeft gezien en dan het signalement van de overvaller opgeeft. De overheid zal dit signaal moeten oppikken. De overvaller oppakken e.d.. Kortom alle middelen die het strafrecht de overheid biedt moet diezelfde overheid gebruiken. Bijvoorbeeld gebruikmaken van haar geweldsmonopolie.

Het punt van het huidige tijdperk is, dat de overheid de burger niet meer vertrouwt en andersom ook niet. Daarom willen burgers het heft in eigen handen nemen, omdat ze zich niet meer serieus genomen voelen. Het vertrouwen tussen de burger en de overheid zal weer terug moeten keren. De overheid is aan zet wat mij betreft.

LijstG | 09-10-10 | 13:47

Flinke beloning uitloven, dan worden ze snel verlinkt door hun vriendjes. Zo ging het hier in Leeuwarden ook vijf jaar terug bij de moord op een cafebaas tijdens een overval. De "gemeenschap" hield zijn kaken stijf op elkaar totdat er geld tegenover stond.

Fryske Pugilist | 09-10-10 | 13:32

Daarmee had de uitzending van Pauw & Witteman gevuld moeten worden gisteravond gvd!

miereneukert | 09-10-10 | 13:31

Geef elke winkelier maar een vuurwapen en wat training, mogen ze van mij voor eigen rechter spelen!!!

Bezmeister | 09-10-10 | 13:31

Alleen maar vloeken, alleen maar schelden, alleen maar dreigen, maar we doen helemaal niets en zij lachen ons uit............ stelletje hypocriete lutsers!

fritsspits | 09-10-10 | 13:23

Huh wat.. juwelierki...*aandacht weer afgeleid wordt door mooiste studente 2010*

Rosbief | 09-10-10 | 13:22

@LijstG | 09-10-10 | 12:46
De overheid heeft het monopolie op geweld. Daar zit het handhavingsgat. Hoe kan de burger dan samenwerken?

rara | 09-10-10 | 13:05

LijstG | 09-10-10 | 12:26
We hadden al vastgesteld dat het onmogelijk is om overal en altijd veilig te zijn. Maar op dit moment is het risico om beroofd te worden wel veel te groot, en de pakkans veel te klein. Daar moet wat aan gebeuren. En dat heeft werkelijk geen ene flikker of reet te maken met het oprichten van een politiestaat.

rara | 09-10-10 | 13:04

020 was de stad van Job Cohen, die er dus blijkbaar niets van ken. Dit soort terreur is dus het rendement, van thee drinken in zo'n marokkanentent. Oppakken en wat mij betreft 1 van ons, een van hen. Maar ook ik begrip dat dat niet ken. Opsluiten bij Bubba is een mogelijkheid, die dan de dader zijn sterretje opensplijt. Fuckzooi het zal je opa maar zijn, dader foetsie wat rest is pijn.

Dulf | 09-10-10 | 13:03

-weggejorist-

xanopticon | 09-10-10 | 12:59

twitter.com/Grimbek | 09-10-10 | 12:35
Schuif je die moord nu de VVD stemmers in de schoenen? Lekker dan..... Die overvalgolf is al langer aan het rollen dan sinds de eerste kraakverbodontruiming.
Als het aan deze VVD stemmer had gelegen was dit soort tuig inclusief familie, vrienden en kenissen al jaren geleden met pek en veren de grens over gepleurd.

aardappelninja | 09-10-10 | 12:49

Magnum Force | 09-10-10 | 12:35

Daar ben ik het mee eens. Er ontstaat een (handhavings)gat, die wellicht gaat worden opgevuld door de burger zelf. Echter, ook voor de burger zijn er grenzen. Je kan niet tegen elke prijs je eigendommen beschermen. Dat heet beschaving. Net zoals het beschaving is dat je van andermans spullen afblijft.

Zo simpel als velen het hier presenteren is het dus niet. Overheid en burger zullen dus beter moeten samenwerken. Zodat ook dat handhavingsgat op een beschaafde manier kan worden opgevuld.

LijstG | 09-10-10 | 12:46

LijstG | 09-10-10 | 12:26
en waar was de politie nu druk mee?
inderdaad met het beschermen van huiseigenaren waarom die wel en een juwelier niet?
lijkt me logisch dat een hardwerkende juwelier meer recht op bescherming heeft als iemand die een pand maar leeg laat staan en er verder niks mee doet.

twitter.com/Grimbek | 09-10-10 | 12:44

@Magnum Force | 09-10-10 | 12:35

het is idd een logisch gevolg en zal waarschijnlijk steeds meer vorm gaan krijgen, op een of andere manier hoop ik daar op.... al is t alleen al om te zeggem "told you so,morons"

Fat Ass | 09-10-10 | 12:39

Draaideurscotoe? Leer eens straat, Pritt, voordat je het gebruikt..

Saboteerik | 09-10-10 | 12:35

vele nederlanders stemmen massaal cda vvd en pvv en die willen graag al die krakers wegpesten en kost inderdaad veel politie tijd
terwijl die tijd zoveel beter besteed kan worden zoals je maar ziet
-
mede burgers die niet nadenken bij het stemmen bedankt!
rechts is ook zo goed voor nederland..

twitter.com/Grimbek | 09-10-10 | 12:35

@LijstG | 09-10-10 | 12:26
"De burger zal moeten accepteren dat de overheid niet te alle tijde je eigendom kan beschermen"
Point taken.
Maar dan moet de overheid ook accepteren dat de burgers zelf maatregelen treffen om zichzelf, have en goed te beschermen. Dus niet als iemand een inbreker in zijn huis aantreft en die een rotklap verkoopt, gelijk met veel misbaar het OM erop af sturen wegens geweldpleging. Relativering okee, maar dan van twee kanten graag.

Magnum Force | 09-10-10 | 12:35

Marcouch heeft groot gelijk. Het zou me trouwens niets verbazen als er wel beelden van zijn maar achtergehouden worden vanwege privacy doeleinden.
Niet dat dat zo is maar helaas verbaasd me hier niets meer in deze bananenmonarchie.

Fat Ass | 09-10-10 | 12:34

Gelukkig wisselt de Televaag het dramatische nieuws af met een lekker wijf met hersens, een drugsbarones van 72 en meer van dat soort zondagskrant-shit. Diep tragisch voor de familie, maar het enthousiasme waarmee ze op de voorpagina zijn geplaatst, doe mij evenzeer walgen.

Boer in 020 | 09-10-10 | 12:32

@Snap je!? | 09-10-10 | 09:59
Okee, snap ik ;-) Dat dan weer wel.

Magnum Force | 09-10-10 | 12:31

(...)Het maakt dan niet uit of het gaat om diefstal van horloges of huizen.(...)Terwijl ik alleen maar vind dat de overheid in staat moet zijn om het eigendom van burgers te beschermen.(...)
rara | 09-10-10 | 12:06
Je punt is helder. Je zegt dat het niet uitmaakt om welk soort goed er diefstal wordt gepleegd. Ons WvS maakt wel dat onderscheid, omdat bepaalde goederen stelen wij als samenleving ernstiger vinden dan anderen.

Laat ik een voorbeeld geven. Iemand die kernkoppen steelt of iemand die een scooter steelt. Mag u uitmaken waar de politie prioriteit aan moet geven.

Wat ik eigenlijk met mijn posts wil zeggen is het volgende. De burger zal moeten accepteren dat de overheid niet te alle tijde je eigendom kan beschermen. Je zult een zekere veiligheidsrisico voor lief moeten nemen. Dat is namelijk inherent aan het menselijk bestaan. Waarom doe je anders je deur op slot? Als je dat veiligheidsrisico niet wil hebben, dan zul je uiteindelijk uitkomen bij een politiestaat.

LijstG | 09-10-10 | 12:26

Crimi Marrokjes uitzetten!!
(zelfde met Antilliboys.)

Marcouch trouwens wel +1
het is alleen jammer dat linksdragende rechters elke vooruitgang in de weg staan...
Kan me herinneren dat zelfs criminele illegale buitenlandse broers niet uitgezet mochten worden...
Je zou die rechters toch!!!!

latuque | 09-10-10 | 12:10

@LijstG | 09-10-10 | 11:56
Het gaat niet om absolute veiligheid, daar vraagt niemand om. Het gaat om de bescherming tegen criminelen. Het maakt dan niet uit of het gaat om diefstal van horloges of huizen.
Leuke extrapolatie van je, om mijn vraag om meer veiligheid te vertalen naar de wens tot oprichting van een politiestaat. Terwijl ik alleen maar vind dat de overheid in staat moet zijn om het eigendom van burgers te beschermen. Blijkbaar is dat te veel gevraagd. De overheid moet niet vreemd opkijken als burgers zichzelf gaan beschermen.

rara | 09-10-10 | 12:06

Marcouch: "Het is allemaal de schuld van de krakers. Omdat de politie het te druk heeft met die huizenstelende black blocs kunnen de jattende gun toting draaideurscotoe's ongestoord hun gang gaan."

En voor we om Marcouch lachen: Hans van Wieren (Terra College) werd door een leerling vermoord, die zijn pistool had kunnen kopen omdat de politie bezig was met het halen van quota. En fietsers bekeuren is makkelijker dan toezicht houden op de naleving van de wapenwet. De erfenis van Fortuyn.

Arrabinekoeterine | 09-10-10 | 12:04

Het zaterdag-"trilemma":
a) krakers
b) bontkraagjes
c) 3 km/h te hard rijdende automobilisten
Terwijl a) indirect geld oplevert dankzij bouwmafia en c) direct de staatskas instroomt, blijft er voor b) te geen mankracht over.

kapotte_stofzuiger | 09-10-10 | 12:04

Zijn het antillliaantjes of marrokaantjes...
Of zielige provincie mannetjes met een zwaar minderwaardigheidscomplex ten opzichte van Amsterdammers...?

latuque | 09-10-10 | 12:02

Hoeveel middenstanders zijn er na 1993 doodgeschoten?
Toen knalde Mohammed ... Andre Hartman in zijn sigarenwinkel
neer.Camera's etc. maken het alleen maar opwindender voor de
Mohammeds!Alleen een ijzeren vuist zal helpen.

noly | 09-10-10 | 11:58

rara | 09-10-10 | 11:24
Het is wel een politieke keuze. Immers de overheid kan geen absolute veiligheid garanderen. Dat kan overigens niemand. Als je wel absolute veiligheid wil dan zul je moeten accepteren dat er elke keer een agent je schaduwt, ook al doe je niet aan verdachte zaken. Ook wel de politiestaat genaamd. Wil je dat?

Zo nee, dan zul je als burger moeten accepteren dat de overheid keuzes moet maken. Ook op veiligheidsgebied.

LijstG | 09-10-10 | 11:56

triest ben blij dat ik tegenwoordig uit 020gaza vertrokken ben,,,
iets mompelend over de oplossing een slokkie neemt.

AnThRaXXX | 09-10-10 | 11:50

ik vind die studente van het jaar toch veel interessanter..

stijlloze harry | 09-10-10 | 11:48

Ahmed Marcouch altijd +1.

Quanquer | 09-10-10 | 11:47

kleingrutter | 09-10-10 | 11:25
Voor de cryptogrammen van allure moet je toch bij de linkse intellectuelen zijn.
Eigenlijk zou iedereen zowel de Telegraaf als de VK moeten lezen.

Bakito | 09-10-10 | 11:35

Waar blijven de foto's??? Er zal toch wel ergens een beveiligingscamera hebben gezeten?

grote haas | 09-10-10 | 11:28

-weggejorist-

an0n | 09-10-10 | 11:28

Mannen op een scooter..
Was het een rode scooter, dan heb ik ze misschien gezien. waar is het wachten met het signalement op, tot de gestolen horloges stil staan?

komt dat schot | 09-10-10 | 11:25

Bakito | 09-10-10 | 11:20
Die staan ook in de Televaag. De breinbrekers zijn te simpel. Dat is meestal gewoon invullen.
Neemt niet weg dat ik hoop dat ze dat scootertuig zsm arresteren.

kleingrutter | 09-10-10 | 11:25

@LijstG | 09-10-10 | 11:21
Nee, dat is geen politieke keuze. Dit is de kern van het bestaansrecht voor de overheid. Als de overheid niet zorgt voor voldoende veiligheid, dan breekt ze het sociaal contract. De burger moet dan zelf voor zijn bescherming zorgen, iets dat tot nu toe aan de staat is voorbehouden.

rara | 09-10-10 | 11:24

@Puz Pin | 09-10-10 | 10:40
Helemaal mee eens. De enige oplossing ook!

Petrus Poortwachter | 09-10-10 | 11:23

Goh, wat heeft de politie weer te weinig capaciteit zeg. Toevallig wel gisteren aangehouden door TWEE dikke pliesies in Adam ZO. Ze zijn 20 minuten bezig geweest me te bekeuren voor bellen tijdens het rijden. 20 minuten die ze hadden kunnen besteden aan echte criminelen. Laten ze lekker dit soort werk uitbesteden aan de belastingdienst, want dit heeft meer te maken met belastingen dan met criminaliteit!

Dawassiknie | 09-10-10 | 11:21

rara | 09-10-10 | 10:56
Dan zul je als overheid bepaalde taken moeten afstoten. Welke dat zijn is een politieke keuze.

LijstG | 09-10-10 | 11:21

Zonder foto's en signalement komen we natuurlijk veel verder. Ik zit klaar voor manhunt hoor :)

gekkemeneer | 09-10-10 | 11:20

kleingrutter | 09-10-10 | 11:11
Nee, ik vind u meer iemand voor het Parool. Overigens koop ik zelf alleen maar een krant als er een stevige cryptogram instaat.

Bakito | 09-10-10 | 11:20

@kleingrutter | 09-10-10 | 11:07
daar heb je absoluut een punt.
Censuur ivm uitzending op "Opsporing verzocht?"

Bakito | 09-10-10 | 11:09
Goedemorgen!
Ik ben zo'n Televaaglezer zoals je wellicht al gedacht had ;-)

kleingrutter | 09-10-10 | 11:11

@DutchWax | 09-10-10 | 11:04
Je trekt voorbarige conclusies.
De kans is aannemelijk dat de daders uit de allochtone hoek komen, het kunnen ook Bulgaren of andere Oostblokkers geweest zijn.
Tock ook bepaald niet vies van grof geweld.

Wat denken jullie van dit plan: met de opbrengsten van het flitsen kunnen meer echte agenten betaald worden. Groei-briljant!

Medium-Tali-BAN | 09-10-10 | 11:10

@kleingrutter
Goedemorgen trouwens :D

Bakito | 09-10-10 | 11:09

DutchWax | 09-10-10 | 11:04
Ik vermoed het ook maar nergens is een signalement beschikbaar dus tot zolang kun je alleen maar speculeren. Straks blijken het twee blanke Hollandse jongens te zijn.

kleingrutter | 09-10-10 | 11:09

@Geitekeutel | 09-10-10 | 10:08
Beetje jammer dit, had ik je toch wat hoger ingeschat...
Jij weet toch zelluf ook dat de prioriteit bij kapotte fietslampjes en snelheidsovertredingen liggen. Das toch ook veel belangrijker.... Toch?

Petrus Poortwachter | 09-10-10 | 11:08

Het is een druppel op een gloeiende plaat, de paar abonnees op de tokkiegraaf die kunnen lezen, maar alle beetjes helpen. De krant verdiend wat mij betreft ook de primeur op de aanstaande lynchpartij. Dit stukje engagement mag ruimhartig beloond worden.

Bakito | 09-10-10 | 11:08

Het is best wel vreemd dat er niet een signalement is van de daders. Wellicht houden ze dat als tactische info nog achter hoewel het in de eerste 24 uur cruciaal is lijkt me. De broer van het slachtoffer heeft ze toch gezien?

kleingrutter | 09-10-10 | 11:07

Femke Halsema: "Als een crimineel ons land vanwege ons milde strafklimaat uitkiest, ben ik STIEKEM altijd een beetje trots".

Kan het nog zieker?

klapperjavaan | 09-10-10 | 11:06

@kleingrutter | 09-10-10 | 11:01
En daar hebben we eerste die nog in zijn ontkenningsfase zit.

DutchWax | 09-10-10 | 11:04

Minder "preventie" meer aanpakken van tuig!

meneer Q | 09-10-10 | 11:01

DutchWax | 09-10-10 | 10:50
Beetje kortzichtig niet? Of weet je wie het zijn?

kleingrutter | 09-10-10 | 11:01

Het leger op de krakers en de politie op de criminelen.

Therapietje | 09-10-10 | 11:00

De politie moet kiezen: Krakers of Flitsen

Crak-ho | 09-10-10 | 10:58

@LijstG | 09-10-10 | 10:47
Openbare orde is de belangrijkste taak van een overheid; zonder orde is er geen recht. Als de overheid de orde niet bewaakt, wie moet dat dan doen? De verplegers, of de leraren? Of moeten we dan toch denken aan eigenrichting?

rara | 09-10-10 | 10:56

DutchWax | 09-10-10 | 10:50

Kunnen ook Antillianen zijn hoor! Oh jee, wat stigmatiseren wij nu weer.

eerstneukendanpraten | 09-10-10 | 10:55

hilarisch... eerst kan er niet genoeg politie op de krakers gezet worden volgens GS, en een week later hadden ze die ME peletons beter kunnen gebruiken voor dit soort zaken.

Ladies and Genleman, may I present to you: POPULISME.

Ballenman | 09-10-10 | 10:52

@DutchWax | 09-10-10 | 10:50
Hoeze Marokkanen?
Antillianen zijn vooral de pipa zwaaiers.

@Jos Schmitz | 09-10-10 | 10:44
Inderdaad, zo makkelijk is het nu.
Maar dat tuig wordt door knuffelaars in de slachtofferrol geplaatst waardoor de heren het nooit afleren.
Er zijn duidelijke, keiharde signalen nodig. Eén gezin het land uitzetten heeft veel meer effect dan 10 straatcoaches.

De enige oplossing voor dit soort is het Nederlandse paspoort afnemen en terug te sturen met het overgebleven paspoort naar land van herkomst met de hele familie incl neven en nichten. Het is wel duidelijk dat we hier met marokanen te maken hebben, iedereen die dat nog tegenspreekt is wel heel hardleers.
De buit van deze laffe moord ligt nu ergens in een huiskamer en de hele familie kijkt er naar en zit al te bedenken wat ze met de opbrengst zullen gaan doen.
De moord zijn ze al lang vergeten na het dikke feest dat ze hebben gevierd omdat ze niet gepakt zijn na de laffe moord/overval.
En waarom het marokanen zijn: omdat het een laffe moord betreft en zodra we het over laf hebben zijn het marokanen, nog nooit zo'n laf soort gezien.

DutchWax | 09-10-10 | 10:50

rara | 09-10-10 | 10:41
Uiteraard. Daar zit uiteindelijk ook weer een dilemma.
Hoeveel geld wil je dan kwijt zijn aan het politieapparaat? Hoeveel agenten wil je? Gaat dat bijvoorbeeld niet ten koste van leraren, verplegers en andere hardwerkende Nederlanders? Je kan je centen immers maar een keer uitgeven.

LijstG | 09-10-10 | 10:47

Scooter, overval, dode? Hmm, mijn onderbuik denkt er het zijne van.

Standard | 09-10-10 | 10:45

De oplossing is niet om elkaar heen gaan staan, boterzachte softe suflul van der Laan, maar dit tuig oppakken, lang voordat ze een winkelier door z'n kop schieten. Dat is dus als ze zich nog met gewone winkeldiefstallen en straatroof bezig houden en dan in het uitzonderlijke geval dat de daders een dubbele nationaliteit bezitten, de Nederlandse intrekken en ze als persona non grata het land uit flikkeren. Minderjarig? Dan moeten paps en mams verplicht mee. Uit humanitaire overwegingen. Je kan toch niet verwachten dat een 15-jarige straatcrimineel voor zichzelf kan zorgen? Dus paps en mams mee. Moet je kijken hoe goed dat werkt. En hoe dat opruimt. Oh ja, natuurlijk stoppen we scootertuig wat Piet en Willem heet gewoon naar een opvoedingskamp. Voor minimaal 2 jaar. En pappa en mamma mogen dat betalen. En hebben ze een uitkering, dan korten tot 70% bijstandsniveau. Ik heb zo'n idee dat dat iets beter werkt dan 'om elkaar heen gaan staan'. Je bent een theeslurper in het kwadraat, van der LUL!!!

Jos Schmitz | 09-10-10 | 10:44

stemmetjeinmnhoofd | 09-10-10 | 10:32

Sodemieter toch eens gauw op! Dit is de Libelle niet...

eerstneukendanpraten | 09-10-10 | 10:43

Arresteren kost 5 minuutjes, 't papierwerk daarna vele mandagen. Capaciteit zat, procedures in overvloed. Doe DAAR maar wat aan

GPZ | 09-10-10 | 10:42

Het zal je maar gebeuren, afgeschoten om een paar klokjes door twee slecht Nederlandsch sprekende luiden.... sick !

woefdrammer | 09-10-10 | 10:41

@LijstG | 09-10-10 | 10:38
Het is duivels dat het dilemma bestaat. Zou het niet logischer zijn om voldoende agenten te hebben, zodat de openbare orde bewaakt kan worden?

rara | 09-10-10 | 10:41

@ [email protected] | 09-10-10 | 10:38 :

Waar. Maar om deze dooddoener nu te gebruiken om het beleid op sommige punten niet aan te passen, is wel erg makkelijk.
.
Of ben jij een van de mensen die gelooft in de huidige aanpak en vooruitgang ziet?

koyt | 09-10-10 | 10:41

Cameratoezicht en meer beveiligers in een winkelstraat heeft geen enkel nut omdat het probleem zin daarmee naar de volgende winkelstraat verplaatst, zie Jan van Galenstraat te Amsterdam - de groep van 40 terrorfinnen is nu een blok verderop geschoven naar de Jan Evertsenstraat. Hierna volgen Kinkerstraat, Overtoom en ga zo door. Tevens verplaatst het tuig zich naar omliggende woonstraten alwaar meer berovingen en huisovervallen. Dweilen met de kraan open nog steeds!!! Er is maar 1 oplossing mogelijk: Weghalen uit de samenleving, vastzetten of uitzetten. Daders zijn allemaal allang bekend!

Puz Pin | 09-10-10 | 10:40

Een jaar of 10-15 geleden sprak ik met volk dat ab-so-luut tegen strenger straffen was en bescherming van eigendommen maar niets vond. Inderdaad, mensen 'uit de bekende hoek'. Strenger straffen zou niet helpen; we moesten de overvallers helpen met re-integreren. Een clubhuis geven, een leger mensen op af sturen. Immers, armoede (in Nederland?!) en een lage eigenwaarde dreef deze arme jongens tot deze acties. En het beschermen van eigendommen? Dat kon al he-le-maal niet.
.
Want als je je eigendommen ging beschermen, dan zou je hier Amerikaanse toestanden krijgen! Dat moesten we niet willen met zijn allen!
.
Tsja. Oordeel zelf of ze gelijk hadden...

koyt | 09-10-10 | 10:39

Geitekeutel | 09-10-10 | 10:08
Zoveel geraaskal over wetgeving dat er al is. Pluk-ze wetgeving namelijk.

Btw ik ben het wel eens met Marcouch. Capaciteit van de politie zou vergroot moeten worden of anders moeten worden ingezet. Stel je hebt 10 agenten je hebt er 9 nodig voor krakers en 6 voor overvallers. Je hebt een capaciteit tekort van 5 man. Wat heeft prioriteit?

Kies je voor de krakers dan laat je de slachtoffers van de overvallers in de steek. Kies je voor de overvallers dan creëer je een totale anarchie in de stad. Duivelse dilemma's. Gezien jullie reacties begrijpen jullie dat nog niet helemaal. Dat doet overigens niks af aan de ernst van het misdrijf.

LijstG | 09-10-10 | 10:38

Roven, stelen en moorden is van alledag... Het is niet anders. De wereld is een slechte plek. Zolang er mensen zijn die gejatte spullen kopen, zal er gejat worden....

als ze het maar niet in hun hoofd halen nog te flitsen met zo'n 'personeelstekort'.

sufkut | 09-10-10 | 10:36

-weggejorist-

stemmetjeinmnhoofd | 09-10-10 | 10:32

@hoocheecoochee +1
Ik zeg het gewoon maar nog een keer: Weg met die kutscooters. Ze zijn nog irritanter dan bakfietsen en doen het vast heel goed in de shredder.
Is helemaal niet zielig, een scooter mag namelijk wettelijk maar 20 km/hr rijden dus simpel aan te pakken.

popov | 09-10-10 | 10:31

Je zou ze toch!!!!!!!!!!euuh een kopje thee geven?

1%biker | 09-10-10 | 10:28

@Geitekeutel | 09-10-10 | 10:08:

Niets aan toe te voegen. Hulde!

Reinaert | 09-10-10 | 10:27

Pvda burgemeester wil "de straat terugveroveren", waaren wij deze dan verloren onder de vorige pvda burgemeester?

Hahahaa, sukkel forget it, daar hebben wij Geert voor aangesteld.

ontlullen | 09-10-10 | 10:27

@kleingrutter | 09-10-10 | 09:54
vrijwel alles onder pvda bewind is een paradijs voor nietsnutten.

Eberhard zou je die stad niet eens scootervrij gaan maken?

hoocheecoochee | 09-10-10 | 10:21

hotnot | 09-10-10 | 10:03

Dan kan toch niet, dan kunnen ze geen boetes meer uitdelen...

eerstneukendanpraten | 09-10-10 | 10:20

@razerhead ja maar Amsterdam is toch Nederland? Althans dat denken ze daar, vandaar dat ze ook zoveel geld mogen verspillen...

singelding | 09-10-10 | 10:20

Camera,s in West020 werken niet ,de daders zetten gewoon integraal helmen op of bivakmutsen,
sterker nog camera,s worden zelf nog gejat hier in West.

Amsterdam Hustler | 09-10-10 | 10:19

van der Laan is toch van dezelfde geloofs-doctrine als Cohen, dat blijkt nu wel weer...

Onderbuik | 09-10-10 | 10:17

Geitekeutel | 09-10-10 | 10:08

Voor een geitenuitwerpsel toch best wel een goede tegel! VOLKOMEN mee eens waarde vriend...

eerstneukendanpraten | 09-10-10 | 10:11

Ik hoop dat de overvallers héééél erg gelukkig en tevreden wakker worden deze morgen. Wat hebben ze toch weer een heldendaad verricht!
*aan Vlad de Spietser denkt bij straf voor dit gajes*

eerstneukendanpraten | 09-10-10 | 10:09

Het is onwaarschijnlijk wat er allemaal kan in Nederland. De daders van dit soort overvallen en andere delicten rijden in elke stad in de rondte in een dure Mercedes, BMW of Audi. Hoe kunnen ze dit anders betalen? Maar alle gemeentes en Den Haag hebben jarenlang geroepen hier wat aan te doen. Controleren hoe dit soort aankopen zijn gefinancieerd, en als dit niet aangetoond kan worden, inbeslagname. Ik zie dit wagenpark alleen maar groeien, het aantal jongeren dat erin rijdt ook alleen maar groeien, en het aantal criminele akttiveiten ook alleen maar groeien. Zouden dit soort verschijnsels met elkaar te maken hebben? Ik denk het wel. Maar alle gemeentes en zelfs in Den Haag werd er ooit beloofd iets aan te doen. Begin met dit soort controles, pak alles af, en flikker dit soort criminelen als het van allochtone afkomst is met heel de familie het land uit. Is de dader Autochtoon, leg beslag op het vermogen van de ouders, verkoop het huis waar ze in wonen met alles wat erin staat en zet de hele familie op straat. Zeg niet dat ouders van dit soort criminelen niet kunnen weten wat hun kinderen uitspoken. Als ik vroeger met een zo goed als nieuwe auto i de rondte had gereden hadden mijn ouders echt gevraagd hoe ik aan het geld was gekomen. Dus ga niet zeggen dat ouders hier volkomen onschuldig in zijn.

Geitekeutel | 09-10-10 | 10:08

Ik vind dat Van der Laan hier een verkeerd signaal afgeeft door medeleven te betuigen met de familie van het slachtoffer. Tenslotte kan deze juwelier "het in verleiding brengen tot" ten laste worden gelegd. Het uistallen van begeerlijk waar kan bij de minder bedeelde in de samenleving nu eenmaal tot een bepaalde emotie leiden. Het is dus de vraag of deze juwelier hier voldoende rekening mee heeft gehouden en eigenlijk ten dele een bepaalde zelfschuld te verwijten is.

Kruiddamp | 09-10-10 | 10:07

Kwestie van prioriteiten stellen noemen ze dat. Staatskas spekken met allerlei boetes staat in Nederland op 1.

grasparkiet | 09-10-10 | 10:06

In dit soort winkelstraten moet je gewoon twee goed zichtbaar gewapende politiemensen laten rondlopen. De eerste weken zal er wat omzetverlies zijn, mensen houden nou eenmaal niet zo van dat soort beelden. In Zuid Afrika is dat heel normaal in het straatbeeld en de mensen zijn er aan gewend. En de schoffies riskeren daar geen kansen meer, dat loopt gewoon niet goed met ze af. Voor verharding hier hoef je niet te vrezen, het gaat nu al zo hard.

hotnot | 09-10-10 | 10:03

Magnum Force | 09-10-10 | 09:51
Tekstueel had ik niets meegekregen van DAT artikel...

Snap je!? | 09-10-10 | 09:59

Draaideurscotoe's = Draaideurpolitie ???

Hun scooters??? Hoe weet GS dat het van hun scooters en niet gejatte scooters waren?

Heel mooi onderbuik artikel voor de zaterdagochtend. Kiezen tussen krakers & overvallers. Moeilijk moeilijk...

Haragha | 09-10-10 | 09:59

De suggestie zoals gewekt aan het eind van het stuk is helaas niet eens een slecht idee.
Helaas zijn er in het verleden zaken toegelaten die in het heden meer en meer repressie van staatswege noodzakelijk maken.
Heel erg, en heel erg toevallig.

hallevvezool | 09-10-10 | 09:58

Martien heet toch Martientje? Dat past veel beter bij zo'n theemutsje. Verder aanpakken dat gajes, het laatste waar ik behoefte aan heb zijn pvdaers die dicht om me heen komen staan.

aardappelninja | 09-10-10 | 09:56

Als ik wistr wie het waren dan had ik ze allang verlinkt. Al heb ik wel een idee wie het zullen zijn... de etnische oorsprong dan he.

Kingeef1975 | 09-10-10 | 09:55

[email protected] | 09-10-10 | 09:50
Ik lees de televaag en op pagina 5 staat dat het een paradijs is voor overvallers. In feite klopt dat ook. Te geringe pakkans en te korte straffen.

kleingrutter | 09-10-10 | 09:54

@Snap je!? | 09-10-10 | 09:45
Ik ook. En door die graailul Paul Kemperman.

Fijnstoffer | 09-10-10 | 09:54

LOL, die frontpage. Had al een jaartje of wat niet meer gezien. Beetje Sesamstraat niveau niet?

Mac The Ripper | 09-10-10 | 09:54

mrska | 09-10-10 | 09:27

Uitstekend stuk van Brusse. Bedankt voor de link!

klapperjavaan | 09-10-10 | 09:53

Ik hoop dat deze scooter gangstertjes snel van de straat gehaald worden

Mag ik de vingertjes afknippen met een knipex alstublief.

Amsterdam Hustler | 09-10-10 | 09:53

@Snap je!? | 09-10-10 | 09:45
"... haar favoriete TV programma is Oh Oh Cherso en ze wil later "iets" in de journalistiek doen..."
Toen ik dat had gelezen was de afleiding snel over.

Magnum Force | 09-10-10 | 09:51

@kleingrutter | 09-10-10 | 09:41
Morgen Grutt!
Ik zou bijna zeggen, geef de juweliers een wapenvergunning.
Je bent je leven als juwelier letterlijk niet meer veilig, en naar mijn mening heb je het recht je eigen leven te verdedigen.
Dus afknallen die overvallers. Dat is ook meteen een heel duidelijk signaal naar overige gangsta wannabe's die hun broers met succes - en op makkelijke wijze - overvallen zien plegen.

@ mrska | 09-10-10 | 09:27
dank voor link.
Goed stuk van Brussen.

Ik werd maar afgeleid door de mooiste studente van het jaar tijdens het lezen....

Snap je!? | 09-10-10 | 09:45

hey ik zie een oproeping tot geweld:
Ook stadsdeelvoorzitter Martien Kuitenbrouwer sprak haar afschuw uit. ''We zullen niet zwichten voor geweld en intimidatie. We zullen de straat terugveroveren'', zei Kuitenbrouwer tegenover de enkele honderden mensen die zich hadden verzameld.

iter | 09-10-10 | 09:43

Bos Hout | 09-10-10 | 09:32
<muzikale bijdrage van john lennon>
De tijd van ongewassen protestvolk, 'peace,love & happiness' en john lennon muziek is aangenamer dan smerig/vies/vuil overvallen plegend scootertuig...

lichtpunt | 09-10-10 | 09:43

Kappen met al die preventie en overgaan tot keiharde repressie !!!

taxhond | 09-10-10 | 09:42

[email protected] | 09-10-10 | 09:37
Morgen Lion!
Tuig is het! Tuig van de richel.

kleingrutter | 09-10-10 | 09:41

Normaal ben ik niet zo van het verraden maar hier heb ik geen enkele moeite mee. Schofterig tuig is het zonder een geweten. Wat zou ik ze graag een uurtje in mijn handen hebben.

kleingrutter | 09-10-10 | 09:39

"Zo komen er binnenkort in de grote winkelstraten in West betere verlichting en cameratoezicht. Ook komen er beveiligers op straat, jeugdpreventieteams, extra politietoezicht en zogenoemde DNA-douches."

Prachtig weer, deze uitspraak van de stadsdeelvoorzitter waaruit de wanhoop spreekt. Nergens wordt iets vermeld over zero-tolerance of keihard aanpakken van dat tuig. Nee, nog meer 'preventieteams' waarvan al lang bewezen is dat de veiligheid daar amper door is toegenomen. Ondertussen kost het weer zoveel honderdduizendend euro's extra.
Pak dat tuig gvd nou een keer op! Minimaal 10 jaar de cel in flikkeren.

Heel Amsterdam laten inburgeren, anders allemaal terugsturen.

max_laadvermogen | 09-10-10 | 09:33

Grote Woorden van Grote Namen. Hund zijn naam was niet zo groot. Met vorige slachtoffers is er een overeenkomst, hij is net zo dood.

Hansopje | 09-10-10 | 09:32

-weggejorist-

Bos Hout | 09-10-10 | 09:32

Van der Laan: 'luisteren naar elkaars verdriet....' 'om elkaar heen gaan staan...."
.
Ga is wat doen, lamlul! Op semi-intellectueel gebazel zit niemand te wachten, vooral de winkeliers niet.

FreshClash | 09-10-10 | 09:31

Is er al een signalement van de daders vrijgegeven overigens?

widtvoet ® | 09-10-10 | 09:26

goh, wie had dat nou gedacht, je kunt zo'n plisie maar op 1 plaats tegelijk laten zijn?

Als ze nou ook eens ophouden heel veel plisie bij voetbalwedstrijden in te zetten dan komen ze misschien weer eens toe aan het echte boevenvangen.

flunkerT | 09-10-10 | 09:21

Van der Laan: "We moeten dichter om elkaar heen gaan staan om te zorgen dat dit niet meer gebeurt."
Cohen aanpak 2.0, kansloze benadering.

Ad Fundum | 09-10-10 | 09:19

gebeurt in rotterdam ook , en dan komt het niet zo groot in de krant, amsterdamse huilebalkjes...

razerhead | 09-10-10 | 09:17

Ondanks de tragiek van het onderwerp, dikke plus voor "pensipoen".

widtvoet ® | 09-10-10 | 09:16

* "Kraken = Moord!"-spandoek in elkaar knutselen doet....*

C. M. Carlier | 09-10-10 | 09:16

Ahmed Marcouch wat is dat een schoft. Of er anders wel politie is !! Dit aanpakken om die krakers hun gang te laten gaan...?

casino | 09-10-10 | 09:14

Daders op scooters? Ik denk dat ik dan al een zeker daderprofiel zou kunnen samenstellen...

Requiescat in pace | 09-10-10 | 09:12

"Round up the usual suspects" zou ik zeggen........

Of zit 020 in dat geval met een capaciteitsprobleem?

Reinaert | 09-10-10 | 09:11

Toch fijn al dat medeleven....

FreshClash | 09-10-10 | 09:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken