Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoera! Een nieuw kabinet!

hoeranederlandheeftkabinet.jpg Aanstaande donderdag staat het kabinet Rutte/Verhagen op het bordes bij de Kwien. De baantjes zijn verdeeld. Alle horrortackles uit de formatie zijn verrekend met staatssecretariaatjes. Wordt het een puppet-kabinet onder leiding van Wilders? Blijft dit kabinet langer heel dan het vorige? Krijgen we ondanks alle eminente babyboomers & gerimpelde staatsmannen (gemiddelde leeftijd van dit kabinet is 7000 jaar) snelle verkiezingen? Of wordt dit het minst verwachte goede kabinet van de eeuw? Gaarne nu betten op aantal LIVE-uitzendingen bij een #Deur de komende periode.

Reaguursels

Inloggen

Nu dacht ik toch dat Melanie Schultz van Haegen na conflicten met zo'n beetje iedereen in de tweede kamer en Schiphol, beloofde NOOIT meer terug te keren in de landelijke politiek. En als directeur zorginkoper bij Achmnea met een top salaris, zou je toch denken/hopen dat zij zich aan haar belofte zou houden.
What's the catch?

Nico Mudde | 11-10-10 | 14:58

& dat ook met 'Nee dat is helemaal niet aan de orde' zijn ziel-verkoper Henk Bleker op het bordes. Daar voel je je als CDA congresganger toch wel erg van achteren genomen!

Niveaux N()ll | 11-10-10 | 14:28

Oke oude fossielen kabinet.
Luiers verschonen en aan de slag.
Begin maar met de grenzen te sluiten en 80% van de belasting ambtenaren als grens bewaking neer te zetten.
90% van de regeltjes van de laatste 20 jaar afschaffen.
Alle soepsidie afschaffen.
Alle ontwikkelings hulp afschaffen.
Tering ik zie de zon weer gaan schijnen.

joopwil | 11-10-10 | 13:51

ik dacht dat Ien Dales lag begraven in Utrecht en omstreken

0nt0pic | 11-10-10 | 12:39

Ik mis Remco from Rotterdam... :-D

reade romke | 11-10-10 | 12:18

Da kan helemaal niet. Kathy Perry is geen nederlandse!!!

Fritsio | 11-10-10 | 12:13

Ik mis Total Roef op de foto.

djs | 11-10-10 | 12:06

lol @ MC Martin

TranceEnergy | 11-10-10 | 10:10

Ik vraag me af of Zanger Rinus de benodigde financiele expertise heeft om Minister van Financien te worden in dit kabinet

rintelman | 11-10-10 | 09:53

Geheimrat Schultz | 11-10-10 | 08:54
Ja dat is een heel enge club, die willen de sharia invoeren. Hand-afhakken voor diefstal, dan kun je ook niet meer Sala-Fisten.

JanRap | 11-10-10 | 09:47

DANNY3960 | 11-10-10 | 07:50

Ja, dat weet ik ook wel...

;-)

relatief | 11-10-10 | 09:21

@ Sjeng de helle | 11-10-10 | 08:43
Nog eentje en dan ben ik er vandoor.
Scroll rechts even naar het item over Salafisten-Vorschläge.
Over deze gevaarlijke enge muzelmanclub in Mönchengladbach staat vandaag een hele pagina in Dagblad DeLimburger.

http://www.spiegel.de/sptv/magazin/

Geheimrat Schultz | 11-10-10 | 08:54

PS. komt iemand nog wel eens op dumpert met al die reklamefilmpjes?

Zelfs refresh helpt niet meer, krijg je weer een anders schijtreklmae die je hele flashplayer vastzet... Niet meer om door te komen, jammer dat heel den dumpert verpest is daarmee.

Creaguurder | 11-10-10 | 08:50

Ik mis de foto van dat meisje dat in een zwembadje zit en haar waterschoen vol water laat lopen. Volgens mij is dat de enige van het stel die nog iets voor elkaar gaat krijgen in haar leven.

Sjors W. | 11-10-10 | 08:50

Luitjes tot laters, ga weer aan de slag.

Sjeng de helle | 11-10-10 | 08:49

Nee, slappe en slechte shop.

Creaguurder | 11-10-10 | 08:47

Geheimrat Schultz | 11-10-10 | 08:36
Bedankt,
Ik kende het nog niet.
Het is mij uit het hart gegrepen, ik denk er net zo over.
Dit wordt hier in Europa een foute boel en hoop daarom dat dit kabinet haar doelstellingen op dit gebied wel realiseerd, ook voor de welwillende mensen.

Sjeng de helle | 11-10-10 | 08:43

Ziet er op plaatje uit als een geestelijk en lichamelijk gezonde club!

FirstAnnual | 11-10-10 | 08:38

@ Sjeng de helle | 11-10-10 | 08:29
Heb dit filmpje al eerder geplaatst en weet niet of je het al ooit gezien hebt.
Deze Duitser legt de islam en met name de bedreiging even haarfijn uit.

http://www.youtube.com/watch?v=motoc680jRs&feature=related

Geheimrat Schultz | 11-10-10 | 08:36

Geheimrat Schultz | 11-10-10 | 08:20
De CDU gaat inderdaad de richting uit van het CDA, 20 % van de Duitsers is gevoelig voor een partij als de PVV en zou erop stemmen.
Ik begrijp niet dat iemand die de vinger op de zere plek legt vervolgd wordt voor haatzaaien en iemand die haat predikt niet. Of als iemand een persoon van allochtone afkomst uitscheld vervolgd wordt voor discriminatie, en de allochtoon die iemand van autochtone afkomst voor hoer uitmaakt omdat deze in zijn eigen land geen hoofddoek draagt niet.
Fout blijft toch fout, en krom is krom.

Sjeng de helle | 11-10-10 | 08:29

@ DANNY3960 | 11-10-10 | 08:17
Awel, het staat eauk al op dun Blokker eh Belanger.

http://www.vlaamsbelang.org/0/7779/

Geheimrat Schultz | 11-10-10 | 08:27

DANNY3960 | 11-10-10 | 08:17
Bedankt maat,
Het was inderdaad Horst Seehofer( niet de eerste de beste)
Denk zelf dat de feiten de illusie( Linksch) gaan achterhalen.

Sjeng de helle | 11-10-10 | 08:23

@ Sjeng de helle | 11-10-10 | 08:10
Deze bedoel je.
http://www.bild.de/BILD/politik/2010/10/11/horst-seehofer/fordert-zuwanderungs-stopp-integrations-debatte.html
Heb je deze al gezien ?
Een halalhuurcontract in Berlijn voor de bewoners van dit flatgebouw.
http://www.bild.de/BILD/news/2010/10/11/islam-klausel/mietvertrag-multi-kulti-hochhaus-regeln.html
Het zou me niks verbazen als bij de volgende verkiezingen Merkel het CDA achterna gaat.

Geheimrat Schultz | 11-10-10 | 08:20

Sjeng de helle | 11-10-10 | 08:10

zie........

DANNY3960 | 11-10-10 | 01:24

DANNY3960 | 11-10-10 | 08:17

Correctie:

Een of ander figuur van de CSU had een mening over de integratie die ver van die van de PVV afweek
De mening week er NIET ver van af.

Sjeng de helle | 11-10-10 | 08:12

Er lopen toch zat vrouwen rond met koffie, ook een vak.

DANNY3960 | 11-10-10 | 08:12

Geheimrat Schultz | 11-10-10 | 08:01
Mogguh,
Inderdaad Max P. deed weer zijn best.
Die gasten kunnen zuur doen wat ze willen, te trend is gezet.
Gisteren op de Duitse TV. Een of ander figuur van de CSU had een mening over de integratie die ver van die van de PVV afweek. later op de avond werd een reportage uitgezonden over discriminatie van Duitse( autochtone) scholieren( Jij hoer en geen duits spreken etc.) die werden gediscrimineerd door allochtone mede scholieren in Berlijn.
Volgend jaar bij de Staten Verkiezingen zullen de wissels wel een verzet kunnen worden.
Dan zal dit kabinet iets beter haar voorgenomen beleid kunnen realiseren, maar dat het moeilijk wordt staat buiten kijf.

Sjeng de helle | 11-10-10 | 08:10

Steunkousenkabinet 1

Karel Kruizenruiker | 11-10-10 | 08:07

Vrouwen zat op het bordes.

1%biker | 11-10-10 | 08:05

Morgen allerseits.
@ Sjeng de helle | 11-10-10 | 07:31
Zag dat Max Pam de rol van die linkse muts van Breeedereaude heeft overgenomenen en Syp Wynia nu de rechterflank doet.
Alleen komt die Pam vaker aan de beurt.
En dan die gnuivende Hagens na zijn commentaar.
Vraag me af hoe die "Jan Tromp" ooit ongemerkt geïnfiltreerd is bij de tog niet als links bekend staande Avro.
G.B.J. Hilterman draait zich weer om in zijn graf.

Geheimrat Schultz | 11-10-10 | 08:01

illuvatar | 11-10-10 | 07:53

Laat maar, het stond er al.

*douchen gaat*

DANNY3960 | 11-10-10 | 08:00

illuvatar | 11-10-10 | 07:53

Het was inderdaad een beetje té. Ik liet me een beetje meeslepen zeg maar.

En allochtonen, of tellen die ineens niet meer mee?

DANNY3960 | 11-10-10 | 07:59

Kabinet al gevallen?

Bakito | 11-10-10 | 07:57

@DANNY3960 | 11-10-10 | 07:44
Het was ook wel wat overdreven, er stonden meer clips dan op youtube en Geenstijl is natuurlijk geen disco.
Ik hoorde net op bnr dat er zo weinig vrouwen in Rutte I zitting krijgen. Over het percentage homo´s, allochtonen, negerts dat zou ontbreken heb ik nog niets gehoord, maar dat zal ongetwijfeld nog op stapel staan, Iedereen wil zich tenslotte direct kunnen herkennen in minimaal 1 van de poppertjes.

illuvatar | 11-10-10 | 07:53

relatief | 11-10-10 | 07:25

Dat zie je toch verkeerd denk ik.

DANNY3960 | 11-10-10 | 07:50

Oh, het is duidelijk, geen muziek meer. No problem.

DANNY3960 | 11-10-10 | 07:44

Mogguh @ All,
We zien wel wat er van komt.
Frank de Graave had ook al moeite met de 18 miljard gisteren bij Buitenhof9 niet realistisch).
Hij vertelde verder dat de Linker Vleugel van de VVD ook moeite had met het gedoogaccoord.
Het doet er dus niet toe of Wilders de waarheid heeft gekwetterd of niet, het blijft not welldone.

Sjeng de helle | 11-10-10 | 07:31

Wel jammer voor GeenStijl, want met dit zo gewenste kabinet valt er natuurlijk niets meer te zeuren.

relatief | 11-10-10 | 07:25

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 06:51

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 06:43

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 06:35

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 06:21

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 06:14

DANNY3960 | 11-10-10 | 05:47
Nee, dat niet. Het lijkt heel ver weg op dat "op dit plaatje kan ik de hele nacht wel dansen" van die knul met die bril.
Maar het is nog vroeg.
Onderweg verder denken *aus*

Rammstein | 11-10-10 | 06:09

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 06:05

Rutte aan de slag, dan ik ook maar.

Fijne dag @ all

Later.

Teun van het Tuinpad | 11-10-10 | 05:57

Rammstein | 11-10-10 | 05:41

Geen idee, maar toen ik het hoorde moest ik aan iets denken. Het schiet me nog wel te binnen. Ken je het btw??

DANNY3960 | 11-10-10 | 05:47

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 05:42

DANNY3960 | 11-10-10 | 05:37
Nederlands ?

Rammstein | 11-10-10 | 05:41

Rammstein | 11-10-10 | 05:34

Ghe ghe, inderdaad. Het doet me aan een ouder nummer denken, maar kan er niet opkomen.

DANNY3960 | 11-10-10 | 05:37

DANNY3960 | 11-10-10 | 05:29
Wat een scháttig liedje !

Rammstein | 11-10-10 | 05:34

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 05:29

Overigens is Rinus op Cultuur wel een hele goeie.

Teun van het Tuinpad | 11-10-10 | 05:27

-weggejorist-

TheOne48 | 11-10-10 | 05:26

DANNY3960 | 11-10-10 | 05:23
Mogge.

En nu maar hopen dat Rutte1 ook zo swingt.

Teun van het Tuinpad | 11-10-10 | 05:25

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 05:23

Goedemorgen.
Wat een kútmuziek @ Sjef Sjef Sjef & 1/48.
Hoop dat Rutte daar iets aan doet.

Rammstein | 11-10-10 | 05:19

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 05:18

Het MILF-gehalte in Rutte1 is vrij laag, dacht ik zo.

Mogge @ all.

Teun van het Tuinpad | 11-10-10 | 05:14

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 05:10

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 05:07

-weggejorist-

TheOne48 | 11-10-10 | 05:02

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 05:01

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 04:59

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 04:56

-weggejorist-

TheOne48 | 11-10-10 | 04:52

-weggejorist-

Oberschwaffelmeister | 11-10-10 | 04:45

Over het geheel genomen is het meesterlijk gegaan voor Geert Wilders. Indien de regering voortijdig klapt wegens te weinig pret in het land is dit gunstig voor de PVV want die wordt bij nieuwe verkiezingen de grootste. En blijft de situatie zoals die is, dan heeft Geert ook genoeg invloed. Dus het maakt eigenlijk niet uit wat er gebeurt. Het is goed zo. PVV rules.

tejootje | 11-10-10 | 04:42

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 04:40

-weggejorist-

TheOne48 | 11-10-10 | 04:36

Ratzing. | 11-10-10 | 04:17

Seau he, bij vijf sloeg de bakker z'n wijf.
#pfffffff

DANNY3960 | 11-10-10 | 04:36

-weggejorist-

Oberschwaffelmeister | 11-10-10 | 04:35

-weggejorist-

DANNY3960 | 11-10-10 | 04:24

Kutte met Rutte

Ratzing. | 11-10-10 | 04:17

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 04:17

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 04:14

Sjef Sjef | 11-10-10 | 04:08

Ho maar, zo makkelijk krijg je mij niet weg.

DANNY3960 | 11-10-10 | 04:12

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 04:08

Parsons | 11-10-10 | 03:49

Wanneer ik sprookjesboeken wil lezen doe ik wel iets van de gebroeders Grimm, niet gelezen dus. Ik schat zo om de 2 bladzijden.

DANNY3960 | 11-10-10 | 04:04

*het licht uit doet*

Parsons | 11-10-10 | 04:00

@De Gooise Matras | 11-10-10 | 03:39
Ik weet niet of ik zoveel kennis van zaken heb. Ik weet wel dat het kennisniveau in Den Haag met betrekking tot een onderwerp als de islam ver beneden peil is. Zelfs Wilders is vaak niet goed op de hoogte. Hoezo moet hij Jansen bellen om hem te vragen waar in de Koran haatzaaiende verzen staan?

Parsons | 11-10-10 | 03:49

@ Parsons | 11-10-10 | 03:32
Dat lijkt me een plausibel argument. Je leven continu niet zeker zijn is een enorme opoffering.
Desalniettemin zou je ze mogelijk de TK uitlullen met jouw kennis van zaken.
Had je nog een vacature voor Imam gezien, btw? Was een leuke grap!

De Gooise Matras | 11-10-10 | 03:39

@ Sjef Sjef | 11-10-10 | 03:30
Andere keer, ik ga zo weer een poging tot slapen wagen.
Maar ben je nou de wederopstanding van SvO of de incarnatie van paars+? Of geen van beide, dat kan natuurlijk ook. Je schrijfwijze komt me zo bekend voor.

De Gooise Matras | 11-10-10 | 03:35

@Parsons | 11-10-10 | 03:34
*is het

Parsons | 11-10-10 | 03:35

@Sjef Sjef | 11-10-10 | 03:21
Nee. Bovendien het het vrij lastig om iets strafbaar te stellen dat een feit constateert. Elke vorm van religie is achterlijk namelijk.

Parsons | 11-10-10 | 03:34

@De Gooise Matras | 11-10-10 | 03:07
Ik heb geen zin om 24/7 beveiligd te moeten worden.

Parsons | 11-10-10 | 03:32

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 03:30

Sjef Sjef | 11-10-10 | 03:21

Weet je, bij stress helpt masturberen weleens.

DANNY3960 | 11-10-10 | 03:28

@ Sjef Sjef | 11-10-10 | 03:19
Ja, heb je een goeie nacht hier?

De Gooise Matras | 11-10-10 | 03:24

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 03:21

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 03:19

@ Parsons | 11-10-10 | 02:59
Goedenacht Parsons, ik vraag me zojuist af hoe komt het dat jij (maar ook Art) je visie niet op landsniveau verkondigt? #serieuze vraag

De Gooise Matras | 11-10-10 | 03:07

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 03:05

Parsons | 11-10-10 | 02:57

*Bier naar links paast*

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 03:00

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:56

Wat doe je eigenlijk hier?

#troll

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 02:59

@Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:56
Wat is je punt, droeftoeter?

http://www.youtube.com/watch?v=fwA3jErg9Bc&feature=related

Parsons | 11-10-10 | 02:59

@Parsons | 11-10-10 | 02:56
Nee, die mannen zeker niet, nee.

Maar de tijd begint steeds rijper te worden. Langzaam maar zeker.

*out*

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:57

@neemjemoederindemali | 11-10-10 | 02:52
Ja dat is één staaltje faaldemocratie waar ze in Noord Korea hun vingers bij af zouden lukken.

Parsons | 11-10-10 | 02:57

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:47
Wat mij betreft steken we morgen de middelvinger op tegen dat maffiatuig in Brussel en trekken we de stekker er uit. Ik vrees alleen dat Den Haag daar de ballen niet voor heeft. En al helemaal niet dit mastodontenkabinet.

Parsons | 11-10-10 | 02:56

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:56

Parsons | 11-10-10 | 02:44

Balkie cs heeft natuurlijk wel heel prettig onze souvereiniteit weggegeven.

#Europesche Grondwet

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 02:52

@Sjef Sjef 2:39
Vergeet je straks niet je GS lidmaatschap in te leveren bij Joris, op weg naar de uitgang?
*gnehehehe*

necrosis | 11-10-10 | 02:50

@Parsons | 11-10-10 | 02:44
Er bestaat altijd nog zoiets als het unilateraal opzeggen van bepaalde onderdelen van verdragen. Als last resort natuurlijk, wanneer de EU simpelweg niet wil luisteren.

Ik vraag me af of we daar echt veel problemen mee zullen krijgen. Ik denk stiekem dat we daarin juist als gidsland zouden kunnen dienen voor landen die ook van de knellende Brusselse hand om hun nek af willen.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:47

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:39

U is masochistisch?

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 02:47

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:38
Hier nog een pareltje:

http://www.youtube.com/watch?v=BcFoPkzYXog&feature=related

En voor wat betreft Udo doel ik op: (...We zullen gegarandeerd geen van oorsprong uit Turkije afkomstige Bondskanselier in Duitsland krijgen, ook niet ergens anders in Europa. Waarom niet? Omdat Duitsland gewoon niet Turkenland heet. Ik ben er vast van overtuigd, dat er voor veel Turken in Europa maar één weg in de toekomst zal bestaan – de thuisweg. Het gaat niet om de vraag of men dat goed of slecht vindt. De uit Frankrijk gedeporteerde Roma waren een begin....)

Hierin stelt hij dat het allemaal goed gaat komen. Ik zie de toekomst somberder in, alhoewel ik moet toegeven dat de stemming in heel Europa begint om te slaan.

Vergeet echter niet hoe groot de macht is van de EU (SIC!), die er alles aan zullen proberen te doen om de immigratie-sluizen open te houden. Zelfs Nigel Farage is er van overtuigd dat er niets terecht gaat komen van de plannen zoals die nu in het regeerakkoord zijn afgesproken. Nederland heeft niets meer te zeggen over haar eigen grenzen.

Parsons | 11-10-10 | 02:44

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:39

Moeten we je nu serieus nemen, of wil je serieus genómen worden?

DANNY3960 | 11-10-10 | 02:43

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:39

kijken

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:39

@Parsons | 11-10-10 | 02:34
Nee, ken ik niet *kijk gaat*

Wat vind je trouwens zo apart aan zijn conclusie?

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:38

SpvvD | 11-10-10 | 02:35

Ah, nog een zwitsal, wordt nog fun vanaaf.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 02:36

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:35

@Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:25
En waarom ben ik een verrader? Kom eens uit de kast, lutser.

Parsons | 11-10-10 | 02:35

is er al een pvv clublied ?

SpvvD | 11-10-10 | 02:35

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:21
Nee, maar daar waarschuw ik al jaren voor. En ik weet ook al jaren dat het gaat gebeuren. Wat dat betreft heb ik niets nieuws gelezen in dat interview, behalve zijn conclusie op het einde. Daar heb ik me over verbaasd.

Ken jij dit Ayaan optreden trouwens? #ikniet

http://www.youtube.com/watch?v=IyYZulIxNCE&feature=related

Parsons | 11-10-10 | 02:34

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:30

doe jij eens een poging

*verder kijken doet naar Benidorm Bastards*

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 02:32

@Sjef Sjef 2:25
Dat [!] zit niet voor niets bij elk comment......
En wat heeft Parsons hier mee te maken?

necrosis | 11-10-10 | 02:30

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:30

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:25

Aha, necrosis en parsons zijn verraders, u maakt vrinden geloof ik.
Doet u ook nog iets inhoudelijks of alleen joetjoep filmpjus posten?

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 02:29

@neemjemoederindemali 2:22
Geen nood, Joris is meestal pas actief vanaf 7:30.

necrosis | 11-10-10 | 02:26

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:25

heeft iemand saus op dat dikke wijf?

dekaashaas | 11-10-10 | 02:22

necrosis | 11-10-10 | 02:19

Doe dat nou niet, zwitsals bashen is fun, laten we er nou even lol van hebben.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 02:22

@Parsons | 11-10-10 | 02:18
Heb jij zin in de wereld die hij schetst al vanaf 2012?

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:21

@Sjef Sjef 2:09
Ga vooral zo door, en ga nu maar vast nadenken over een nieuwe nick!
*op zwitsal-kill-switch ramt*

necrosis | 11-10-10 | 02:19

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:19

@dosis | 11-10-10 | 02:11
Donderdag worden ze geïnstalleerd. Tot die tijd zwaait Balkenende met de scepter.

Parsons | 11-10-10 | 02:19

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:09
Wat vind je er eng aan dan? Ik vind het een uitsteken interview namelijk. Ik deel alleen zijn conclusie niet, alhoewel ik wel hoop dat hij gelijk krijgt.

Parsons | 11-10-10 | 02:18

@Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:09
Oeps, sorry verkeerde show. Komt natuurlijk uit:

http://www.youtube.com/watch?v=Wg3m3t87-dk&feature=related

Parsons | 11-10-10 | 02:16

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:09

Nu is het zo dat ik hier ook nogal wat onzin uitkraam. Je stoot me naar de kroon moet ik zeggen

DANNY3960 | 11-10-10 | 02:16

@Parsons
Die zwitsals moeten jou wel hebben, zeg.
Hoeveel heb je er ondertussen op je nek gehad?
Gelukkig kregen de meeste lastpakken een W&O.
*gniffel*

necrosis | 11-10-10 | 02:15

@Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:09
Wat een leuk kinderliedje. Hier het bijhorende TV programma:

http://www.youtube.com/watch?v=2BIAYYwVuYM&feature=fvw

Parsons | 11-10-10 | 02:13

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:13

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:09

Ik geloof dat je permaban wel redelijk terecht was.

#joris

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 02:12

Hoor je er vanavond niet bij als je geen youtube-linkjes plempt?
Dan ben ik wel outkast.
OT:
Wanneer begint dat nieuwe Kabinet dan wel met regeren? Of gaan deze jongens en meisjes ook eerst '100 dagen kennis maken met de bevolking'?
Ik neem aan dat ze toch aanstaande maandag, klokslag negen uur, met den ganzenveder ter hand genomen ijver aan den noeste arbeid gaan.
Oh, is dat morgen al? Wat, vandaag??
Nou, ik sta d'r niet voor op straks.

dosis | 11-10-10 | 02:11

@Parsons | 11-10-10 | 02:08
Wat een eng interview is dat trouwens toch met Udo Ulfkotte. Het erge is daarbij dat ik zijn visie grotendeels deel en dat geeft me geen goed gevoel.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:09

-weggejorist en opgerot-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:09

@Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:06
Nee, dat pruim ik niet. Heb je niet iets beters?

Deze www.youtube.com/watch?v=pkY4razN21k is vers gelekt, het album (van Ray Davies van The Kinks) moet zelfs nog uitkomen. Dat vind ik nou mooie muzak.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:08

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:07
Dat dacht ik al. #langselkaarheelullen

Parsons | 11-10-10 | 02:08

Die Brandpunt uitzending wordt nu herhaalt op Ned2. Zoals gezegd een kijktip.

Parsons | 11-10-10 | 02:07

@Parsons | 11-10-10 | 02:05
Ik had het inderdaad over onze Fok!-troll.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:07

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 02:06

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:04
Niet afaik. Ik had het over Jansen waar jij over Sjef begon denk ik? #verwarring

Parsons | 11-10-10 | 02:05

@Parsons | 11-10-10 | 02:01
Maar ook hier?

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 02:04

Parsons | 11-10-10 | 01:35

I'm a happy man, die van mij kan niet eens koken. Ik zwaai de scepter in de keuken, gelukkig zijn er enkele dingen waar ze heel bedreven in is.

DANNY3960 | 11-10-10 | 02:02

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:59
Dan praten we langs elkaar. Met actief bedoelde ik Hans Jansen op Hoeidinges.

Parsons | 11-10-10 | 02:01

@DANNY3960 | 11-10-10 | 01:53
Dat klopt. Alhoewel mijn moeder GS ook niet kent, maar wel fan is van PowNews. Heeft ook te maken met of je kunt doorzien welk een zuigend vermogen er van uit gaat. #hoerechtserhoebeter

Datzelfde geldt voor Echtejannen trouwens. Ik geniet wel van al die onderhandse opmerkingen van J. Roos in de richting van Heks Halsema.

Parsons | 11-10-10 | 02:00

Sjef Sjef | 11-10-10 | 01:55

Ik moet een zwitsal onder de indruk brengen?

#wereld op de kop

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 02:00

@Parsons | 11-10-10 | 01:57
Daar ben ik niet van op de hoogte.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:59

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:46
Hans J.? Bekende guurder hier (geweest)?

Parsons | 11-10-10 | 01:57

@Sjef Sjef | 11-10-10 | 01:55
Aha, dan toch een Fok!-troll.

Ook leuk.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:56

@neemjemoederindemali | 11-10-10 | 01:48
Geh, dat is waar. Heb je de rest van die onzin gelezen? (via Danny http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=6M30427H&word=powned )

Parsons | 11-10-10 | 01:56

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 01:55

En natuurlijk is het goed dat er weinig vrouwen in het kabinet zitten. Die kunnen namelijk niks (de meeste dan).

Parsons | 11-10-10 | 01:54

Parsons | 11-10-10 | 01:35

Ik neem aan dat je "echte Jannen" luistert, indien je GS niet kent is het ook waardeloos.

*zich toch al ergert aan het onduidelijke praten en niemand laten uitspreken*# rommelig

DANNY3960 | 11-10-10 | 01:53

*Benidorm Bastards kijken doet*

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 01:53

Sjef Sjef | 11-10-10 | 01:42

Welkom vrind, biertjuh?

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 01:50

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 01:49

Parsons | 11-10-10 | 01:35

Wat ik al eerder zei, diegenen die GS niet kennen zijn niet mee, snappen het niet.

DANNY3960 | 11-10-10 | 01:48

@Parsons | 11-10-10 | 01:37
Ik mag het hopen dat we ooit (z.s.m. gaarne) die troep het land uit kunnen duwen. Je snapt wel wat ik bedoel.

verraad van links | 11-10-10 | 01:48

*tilt*

necrosis | 11-10-10 | 01:48

Parsons | 11-10-10 | 01:35

Och, als ik eraf kom als een puber........

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 01:48

@Sjef Sjef 1:41
Ben jij hier al eerder geweest onder de naam Sjef van Oeckel?
Mijn BS detector sloeg namelijk op telt bij je plemps.

necrosis | 11-10-10 | 01:47

@Parsons | 11-10-10 | 01:45
Het is een bekende reaguurder met een ban. Ik ben er alleen nog niet uit welke.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:46

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:42
Hij is behoorlijk actief de laatste paar dagen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat met het Wildersproces te maken heeft.

Parsons | 11-10-10 | 01:45

"Het betekent ook steun aan de politie-agente in opleiding die trots is, zelfstandig èn gesluierd."

LOL!

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:45

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 01:45

@Sjef Sjef 1:39
Had jij liever Cohen of Halsema aan de macht?

necrosis | 11-10-10 | 01:43

@Sjef Sjef | 11-10-10 | 01:42
Ik wel. Jij ook?

@necrosis | 11-10-10 | 01:41
Eens! (alhoewel ik het format kudt blijft vinden, maar dat heb ik hier al eens uit de doeken gegaan)

Parsons | 11-10-10 | 01:43

@Sjef Sjef | 11-10-10 | 01:42
Onderwerping.

Gezellig, hè? Biertje?

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:42

@Parsons | 11-10-10 | 01:39
Was weer een mooi stukje van Hans inderdaad.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:42

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 01:42

@Parsons 1:37
Ik heb liever dat Weesie "belastinggeld opmorst" dan die sukkels van Llink!

necrosis | 11-10-10 | 01:41

"Maar juist omdat ik de godsdienstvrijheid serieus neem, kan en wil ik niet wegdeinzen voor de intolerantie die, met name de meer orthodoxe Islam herbergt"

nl.wikipedia.org/wiki/Orthodoxie ---> 'Het woord orthodoxie (van het Grieks: ὀñèüò, orthos, recht en äüîá, doxa, mening, glorie) betekent letterlijk 'juiste aanbidding' en 'juiste leer'. Synoniem: rechtzinnig.'

Mens, geef dan ook gewoon toe dat de islam inherent verkeerd is! Draai er verdoemme niet zo omheen!

*zucht*

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:41

Hey leuk, een troll. *bier inschenken doet*

Parsons | 11-10-10 | 01:40

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:33
Eens. Ook uit deze speech blijkt dat Femke nog steeds niet weet wat de islam is, waar het voor staat en waarom het een abjecte ideologie is. En dan heb ik het uiteraard alleen over de feiten. http://hoeiboei.blogspot.com/2010/06/van-bach-tot-bush.html

Parsons | 11-10-10 | 01:39

-weggejorist-

Sjef Sjef | 11-10-10 | 01:39

@verraad van links | 11-10-10 | 01:35
Voor reaguurders is dat inderdaad zeker een treffende conclusie.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:37

@verraad van links | 11-10-10 | 01:31
Dat verbaast mij helemaal niks. Zou Udo dan toch nog gelijk krijgen? http://www.artikel7.nu/?p=29667

Parsons | 11-10-10 | 01:37

@DANNY3960 | 11-10-10 | 01:24
Uit jouw eerdere link.

"Reesink betwijfelt of het wel zo'n goed idee was van Weesie om zijn succesformule te kopiëren op tv. ‘Voor de harde fans van Geen Stijl — een mengeling van pubers en “maatschappelijk teleurgestelden”, zeg maar Wilders-aanhangers — is Pow news maar een waterig afkooksel van het origineel. Dat merk je ook aan de kijkcijfers. Rond de 300.000 kijkers, dat is niet slecht op dat late uur, maar ook niet denderend. Wat als straks het nieuwe eraf is?' Een tweede reden waarom Powned een wat onlogisch verhaal is, is dat Weesie en co nu precies doen wat ze op hun website aanvochten: het opmorsen van belastinggeld."

Wat een treurnis dat artikel.

Parsons | 11-10-10 | 01:35

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:33
Gewoon driewerf kudt dus.

verraad van links | 11-10-10 | 01:35

@Prof. D.A.H. Vintik | 11-10-10 | 01:17
Het is een speech die afwisselend raak en naief is, soms sterk en soms uitermate zwak.

Vooral m.b.t. de islam

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 01:33

@DANNY3960 | 11-10-10 | 01:24
Blijkbaar is het klimaat aan Duitsland snel aan het veranderen. En dat is een goede zaak.

Parsons | 11-10-10 | 01:28

'k Heb werkelijk genoten van een NOS-verslaggever die bijna in katzwijm viel bij het zien van de Grote Leider van Noord-Korea en diens zoon. De journalist blonk uit in superlatieven. Fantastisch, zeker als men weet dat de Kim's al decennia een compleet volk gijzelen. Well done, NOS.

En-el Hak | 11-10-10 | 01:26

Stef Blok. Lul.

Parsons | 11-10-10 | 01:20

@drs.Nee | 11-10-10 | 01:07
Ik las 'm net hier: tweedekamer.groenlinks.nl )/node/54467 (horrorfoto alert!)

Die link van jou is een stuk plezanter, daar wordt je onderaan weer enigszins gerustgesteld door de vele afkeurende reacties.

Prof. D.A.H. Vintik | 11-10-10 | 01:17

Och, na al die jaren Links ben ik wel benieuwd wat Rechts er van bakt.
We gaan het zien.

Kapitein-Ter-Zee | 11-10-10 | 01:00

Pedobear wordt minister van Jeugd en Gezin.

Leven Loos | 11-10-10 | 00:58

Gatverdamme, hou een sop met dit gekwijl.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:55

*spijker, kop.... KNAL!!*

DANNY3960 | 11-10-10 | 00:54

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:52
*http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&biw=1680&bih=872&tbs=isch%3A1&sa=1&q=gehoorbescherming&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=&gs_rfai= aanbeveelt*

verraad van links | 11-10-10 | 00:54

We zijn genoemd!

Parsons | 11-10-10 | 00:53

@verraad van links | 11-10-10 | 00:51
Laalaalaa ik luister niet.

*muziek van Femke heel hard opzetten doet*

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:52

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:50
*iets met sterren*

verraad van links | 11-10-10 | 00:51

@verraad van links | 11-10-10 | 00:48
Hoe werkt dat dan? Nee, wacht laat maar.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:50

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:46

Zat ik me ook aan te ergeren.

DANNY3960 | 11-10-10 | 00:49

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:48
Hij doet het wel halal hoor.

verraad van links | 11-10-10 | 00:48

@verraad van links | 11-10-10 | 00:47
Ja, maar *dat* hoef ik dan weer niet te weten.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:48

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:45
Hij doet daar wel meer...

verraad van links | 11-10-10 | 00:47

Laat dat arme mens eens uitspreken, onbeschofte horken.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:46

DANNY3960 | 11-10-10 | 00:42

Fapke Halsema lurkt lekker de hele avond aan een lege beker, maakt nie uit, iets zinnigs komt toch niet uit d'r mond.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 00:46

@verraad van links | 11-10-10 | 00:42
Tofik Dibi gebruikt drugs op de toiletten van de TK.

#roddelen

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:45

Lekker keuvelen met Femke Fapkema, wat een softe bende. BNN was veel vernieuwender, Pow is gelijk al middelmatig/onder de maat.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 00:44

*in hoeveel keer drinkt men een leeg bekertje leeg?*

DANNY3960 | 11-10-10 | 00:42

@Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:41
Op naar halvering!

verraad van links | 11-10-10 | 00:42

Tofik Dibi wordt de nieuwe leider van de GL!

#scoop haha

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:41

Ah gut Job mag de leider zijn. hij word alleen maar lijder hoor Femke!

deraderendraaien | 11-10-10 | 00:39

@neemjemoederindemali | 11-10-10 | 00:34
Is wel een makkelijkere route die laatste; meteen vanuit de politiek een hoge functie bekleden.

De weg van de minste weerstand, lekker typisch voor onze politici!

Ergens ook wel weer slim, toch.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:36

*gehoorbeschadiging heeft*

verraad van links | 11-10-10 | 00:35

sjesus wijf hou je bek!

deraderendraaien | 11-10-10 | 00:34

Aaaargh, mijn oren.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:34

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:16

Er zal niet echt veel veranderen, iedereen houdt iedereen in de houtgreep in 0031. Overigens gaan echte bazen eerst het bedrijfsleven in en dan in de politiek, de kneuzen gaan eerst de politiek in en dan naar het bedrijfsleven.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 00:34

*f5 knop vervangen doet*

verraad van links | 11-10-10 | 00:33

Stream doet het.

verraad van links | 11-10-10 | 00:32

ja voor rif aapjes komt Femke graag op

deraderendraaien | 11-10-10 | 00:31

En we hebben beeld!

Parsons | 11-10-10 | 00:31

#Pedobear +1

xzaz2 | 11-10-10 | 00:30

En de intolerantie t.o.v. de PVV-stemmer, Femke?

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:29

Femke redeneert vanuit de dader. Hoezo gaat het om het motief van de dader Femke? #knettergek

Het gaat er om dat je met je poten van hulpverleners af blijft. #doodstraf

Parsons | 11-10-10 | 00:29

@verraad van links | 11-10-10 | 00:26
*iets met ,*

verraad van links | 11-10-10 | 00:27

Ja, Femke daar ga je met je razzia's.

verraad van links | 11-10-10 | 00:26

Als ik het juist lees doet 1 (slimme) neger in Californie het werk regelen waarvoor wij hier 4 ministers nodig hebben?

zovoklets | 11-10-10 | 00:24

@verraad van links | 11-10-10 | 00:19
Jan fileerde dat idee even voor d'r.

@deraderendraaien | 11-10-10 | 00:20
Ik denk het niet.

Parsons | 11-10-10 | 00:23

@Bakito | 11-10-10 | 00:17
Eerst even solomon afluisteren .

deraderendraaien | 11-10-10 | 00:21

@Parsons | 11-10-10 | 00:17
zou ze het zelf door hebben die muts.

deraderendraaien | 11-10-10 | 00:20

@Parsons | 11-10-10 | 00:17
En ze vindt het best dat politievrouwen kopvodden dragen.

verraad van links | 11-10-10 | 00:19

http://www.youtube.com/watch?v=pfLYARjUnzM

Bakito | 11-10-10 | 00:17

Femke bevestigt dat het Wilderproces een politiek proces is.

Mooi.

Parsons | 11-10-10 | 00:17

@Bakito | 11-10-10 | 00:14
Als hij een goede aanbieding heeft...

@neemjemoederindemali | 11-10-10 | 00:14
Berusting treedt op als je je daar gewoon van bewust bent. Ik vind het machtig mooi dat er nu een redelijk rechts kabinet komt, maar de verwachtingen zijn hier dan ook erg laag gespannen.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:16

Zo'n Nederlands ministerschap, is dat een beetje te vergelijken met het hoofd van een agency van een van de Amerikaanse staten?

Zo'n Dale E Bonner doet bijv. 45.000 ambtenaren aansturen en 18 miljard beheren voor de wegen in de staat Californie.
www.bth.ca.gov/

zovoklets | 11-10-10 | 00:16

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:08

Het zijn net wegwijzerpalen, iedereen de weg wijzen maar er zelf nooit heengaan. Overigens hetzelfde type mensch dat zich mengt in de overheid middels baantjes bij de lokale, regionale en landelijke politiek. Mensen uit het bedrijfsleven laten de gifbeker liever aan zich voorbij gaan.

Resultaat is wel dat de politiek gewoon kudt is en dat ons land wordt geregeerd door kneuzen, dat dan weer wel.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 00:14

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:12
Gna! Niet de ziel verkopen aan de duivel hè.

Bakito | 11-10-10 | 00:14

@Bakito | 11-10-10 | 00:10
Nee, ome Bakito mag thuisblijven. Art wil nog graag voldoendes halen.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:12

@atm0s | 11-10-10 | 00:08
Daar zou ik wel iets van kunnen zeggen natuurlijk. Maar heb niet veel zin in een opgerot.

Parsons | 11-10-10 | 00:11

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:08
U gaat hier keihard tegenin, mag ik aannemen. Of moet ome Bakito een keer mee...?

Bakito | 11-10-10 | 00:10

@neemjemoederindemali | 11-10-10 | 00:04
Zou hij nog wel in NL wonen? dacht dat hij in de jaren 90 naar België is gegaan.

deraderendraaien | 11-10-10 | 00:09

@Yorienvdh: @lakooi ik zag het net. Maar ze willen Femke natuurlijk helemaal voor zichzelf. #echtejannen Of ze hebben het OPGENOMEN hè @echtejannen

atm0s | 11-10-10 | 00:09

@ atm0s | 11-10-10 | 00:08
lol!
de webcam is weggejorist ;)

Geluid hier: http://radioplayer.omroep.nl/radio1
Geen beeld hier: http://www.powned.tv/programmas/echtejannen.html

Parsons | 11-10-10 | 00:09

@Parsons | 11-10-10 | 00:06
Volgens mij regelt Joris dat :)

atm0s | 11-10-10 | 00:08

@neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:59
Zelf zeggen ze liever dat ze 'hun bezorgdheid uitspreken' en de jongere generatie 'een wijze les mee willen geven'.

Hoe nobel.

Art Vandelay Ultor | 11-10-10 | 00:08

La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:59

Ik denk dat Trix een hand op d'r derriere wel kan waarderen.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 00:07

@echtejannen: Even wat technische problemen met de webcam, we doen ons best om 'm zo snel mogelijk online te krijgen #echtejannen

Hrmpf. Wat kunnen ze wel?

Parsons | 11-10-10 | 00:06

@La Vie En Rose | 11-10-10 | 00:04
Nee inderdaad, geen beeld.. Wachtgeld of niet, ze zit er, top!

atm0s | 11-10-10 | 00:05

atm0s | 10-10-10 | 23:55
Heb geen beeld en geluid, jullie ook niet?

La Vie En Rose | 11-10-10 | 00:04

deraderendraaien | 11-10-10 | 00:00

Geen idee, maar als het op het grote jatten aankomt is hij wel de man, ben alleen bang dat 0031 er niets aan heeft, Arie kennende.....

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 00:04

@atm0s | 11-10-10 | 00:01
Ja ze zit er, maar ik heb geen beeld. Jij wel?

Parsons | 11-10-10 | 00:04

@ atm0s | 11-10-10 | 00:00
die doet 't om het wachtgeld natuurlijk.

gladstoned66 | 10-10-10 | 23:49

leiden niet heel veel mensen aan dat syndroom?

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 00:02

@ La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:59
Minister van Penetratie, dhr. J. de Vries
;)

@Parsons | 10-10-10 | 23:59
Ik hoop inderdaad ook dat ze er inderdaad zit, dan kan het al niet meer stuk :)

atm0s | 11-10-10 | 00:01

Wel leuk dat die mafkees met zijn vingertje er weer opstaat..

atm0s | 11-10-10 | 00:00

@neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:55
is die ondertussen geen 104?

deraderendraaien | 11-10-10 | 00:00

[email protected] | 10-10-10 | 23:49
Ja laat die Trix maar schuiven. Welke minister er achter haar gaat staan weet ik niet. Minister van Staat LubberTs wellicht? ;)

La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:59

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:49

We kunnen dus rustig concluderen dat ook hoogleraren aan godwinnen doen?

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:59

Nooit onderschatten zo'n dametje, ze heeft jan ook ingeruild voor het grote geld,

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:59

@atm0s | 10-10-10 | 23:55
Pagina geladen. Ben benieuwd of ze Heks Halsema eens goed gaan affakkelen. #ijdelehoop

Parsons | 10-10-10 | 23:59

Die pica is briljant! Hulde!

Boer in 020 | 10-10-10 | 23:58

In ieder geval niet rattekop Cohen, vrouwtje Pechtold en Miep Halsema dat is heel zeker!

baanaru | 10-10-10 | 23:57

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:50

Btw, kunnen we dan niet beter Heer Olivier sturen?

Tenminste als hij nog leeft.

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:55

@Bakito | 10-10-10 | 23:53
Eensch.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:55

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:50

En dan komt ze terug met een paar bonbonieres en wat gastendoekjes..........

Toch een beetjuh marginaal lijkt me.

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:55

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:49
Ik vind het ook een goedkope manier om politiek correct te zijn. Bovendien werkt het averechts.

Bakito | 10-10-10 | 23:53

@neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:51
zo is het, je hebt namelijk twee soorten mensen.
Zij die ontwikkelen en zij die leren.

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:53

@gladstoned66 | 10-10-10 | 23:49
Als genoeg mensen het iedere dag doen, laat ik zeggen een meerderheid, onstaat er intersubjectiviteit en kun je het binnen het leidende vertoog best als 'waar' bestempelen.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:51

@gladstoned66 | 10-10-10 | 23:49
Waar heb je het over?

Parsons | 10-10-10 | 23:51

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:39

Leraren zijn per definitie niet goed wijs, vanaf de lagere school word je al geindoctrineerd, zowel door school als door de kerk. De waarheid vertellen is NOT DONE in dat soort kringen.

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:51

@neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:46
Dat is ook de bedoeling van yo als we haar naar Brussel sturen , terug jatten onze poet!

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:50

Parsons | 10-10-10 | 23:44
Elke dag het zelfde zeggen maakt het nog niet waar. Tunneltelevisie in uw geval. En dan heb ik het niet over die twee Russen in de Velsertunnel.

gladstoned66 | 10-10-10 | 23:49

@Bakito | 10-10-10 | 23:46
Ik vind het een zinloze vergelijking die ieder debat vergiftigd vanwege de emoties die rondom de NSDAP zonder uitzondering de kop opsteken en iedere rationaliteit wegdrukken. Doe gewoon niet.

Bovendien worden de verschillen 99% van de keren niet benoemd (het zijn er ook schandalig veel natuurlijk) en zo ook niet door deze hoogleraren. Uitermate teleurstellend was dat.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:49

@ La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:45
De laatste jaren vinden er nogal 'wisselende contacten' plaats op dat bordes.
Hopelijk doet Trix 't wel veilig dan hé (staat de minisiter van defensie dan achter haar?...)

Parsons | 10-10-10 | 23:44
U suggereert dat ik alles al weet...? Hoe durft u!

Bakito | 10-10-10 | 23:48

@doedeljantje | 10-10-10 | 23:46
Ieder nieuw kamerlid moet natuurlijk een keer beginnen.

Pas als je de naam Schinkelshoek weer voorbij ziet komen mag je echt aan de bel trekken.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:47

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:39
Die vergelijking mag je toch wel maken, als je ook de verschillen eerlijk aangeeft?

Bakito | 10-10-10 | 23:46

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:35

Dat oude wijf van Smit noemt het ordinair jatten.

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:46

Over backbenchers gesproken: doordat een hoop Kamerleden deel gaan uitmaken van de regering, komen er een stel nieuwe bij: Bas Jan van Bochove (wie?), Rikus Jager (wat?), Maarten Haverkamp misschien, en in elk geval van VVD-kant René Leegte, Karin Straus, Joost Taverne, Johan Houwers en, jawel, Bart de Liefde. Welkom in Den Haag.

doedeljantje | 10-10-10 | 23:46

Bakito | 10-10-10 | 23:39
Lol, ja want anders word het een linkse hersenspoeling genoemd.

gladstoned66 | 10-10-10 | 23:45

titsme | 10-10-10 | 23:31
Neen. Wel klutsknieën maar zonder kwabben.

[email protected] | 10-10-10 | 23:31
Trix is er aan gewend om met allerlei ballen om te gaan. Je weet tog!
A.s. donderdag mag ze dur weer mee op de feauteau.

[email protected] | 10-10-10 | 23:34

La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:45

@Bakito | 10-10-10 | 23:39
Nee. Kijk zelf maar eens iets. Wellicht leer je er iets van. Alhoewel ik niet denk dat dat mogelijk is. Maar goed.

Parsons | 10-10-10 | 23:44

DubbelDubbz | 10-10-10 | 23:28

Alleen Teun, de rest valt wel mee hoor.

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:44

@[email protected] | 10-10-10 | 23:35
sneu voor die meisjes met hun bedrijfje maar, yo gaat echt geen cent meer geven
OT dus met yo op financiën is dat begroting tekort zo weg.

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:41

heerlijke foto, die mogen mij wel regeren, beter dan Hirschsch

kanaltijd | 10-10-10 | 23:41

Parsons | 10-10-10 | 23:36
Dan zal het vast een bevestiging zijn geweest van uw standpunten.

Bakito | 10-10-10 | 23:39

@ deraderendraaien | 10-10-10 | 23:35
dan direct plaatsen in Brussel, kan zij de afdracht van NL aan de EU (her)onderhandelen!

@peeppeep | 10-10-10 | 23:34
Ik doe zelf een universitaire studie geschiedenis en de politieke indoctrinatie op zo'n universiteit is vrij schokkend. Heb zelfs een vak gehad over de islam waar de docenten niet schroomden om de PVV te vergelijken met de opkomst van de NSDAP.

Denk niet dat veel van mijn studiegenoten de islam naast religie ook als politieke ideologie beschouwen.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:39

maar nou weet ik nog steeds niet wie dat meisje in dat roze topje is achter Bea.
Kelly? Monique Smit?

Iemand?

Bekbencher | 10-10-10 | 23:26

Sorry, ben een beetje een dombo, kunt u zich wat nader verklaren?

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:36

Over Afghanistan gesproken, dat was een zeer indrukwekkende Brandpunt uitzending vanavond. Een kijktip ook.

Parsons | 10-10-10 | 23:36

@Denkt Na | 10-10-10 | 23:31
Snappen ze het beter of slechter dan de mensen uit de kabinetten Kok en Balkenende? Denk het niet en in die zin verandert er dus inderdaad niet veel.

Blijft staan dat een regeerakkoord niet onveranderlijk is.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:36

@[email protected] | 10-10-10 | 23:30
Yo is juist zo goed in onderhandelen.

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:35

@ deraderendraaien | 10-10-10 | 23:33
dat is het standaard excuus als er te weinig geld op tafel wordt gelegd, zeker nu Wes&Yo worden achtervolgd wegens een zakelijk geschil van enkele tonnen.

@Art Vandelay Ultor

Rutte heeft een universiteitsstudie geschiedenis gedaan dus hij moet daar wat van weten. Ik hoop dat hij deelneemt aan discussies in de kamer.

Ik vind de ontwikkelingen fascinerend; ben benieuwd welke invulling hij aan zijn premierschap geeft.

peeppeep | 10-10-10 | 23:34

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:30
Zijn linkerzakje? Ik dat geval zoude ik willen spreken over een balzaq gelijk een uier.

La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:34

La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:31
Ik spreek iedereen op internet aan met u, als een wolf in schaapskleren. Al neemt u wel een speciaal plekje in mijn hart in, na alles wat wij hebben meegemaakt.

Bakito | 10-10-10 | 23:34

EenZiener | 10-10-10 | 23:30

Welnee pedobear staat er goed op... wie is die vrouw in het midden?

Tzakje | 10-10-10 | 23:34

@[email protected] | 10-10-10 | 23:30
haha vertel wat voor andere verplichtingen.

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:33

@ La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:27
enorme ballen, kan niet anders.
Want die heb je wel nodig als Bea zo 'vanachte bij haar schouder' beet pakt.
;)

Bakito | 10-10-10 | 23:25
Ga je mij nu opeens vousvoyeren? En het moet natuurlijk konkelefoeZen zijn.

La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:31

La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:27
Nooit een klutsbeen gezien? De flap van het andere been zit erachter.

titsme | 10-10-10 | 23:31

@ Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:28
Denk je dat echt? Ik ken enkele van deze van redelijk nabij.
Geoeconomy en geopolitics gaan echt links en rechts langs ze heen.
En ze merken het niet. Ze snappen het niet. Das mijn ervaring.

Denkt Na | 10-10-10 | 23:31

@La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:27
z'n linker zakje.

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:30

Bah, wat een lelijke fotosoep.

EenZiener | 10-10-10 | 23:30

@ deraderendraaien | 10-10-10 | 23:21
die hadden geen tijd volgens hun management wegens 'andere' verplichtingen.

Jezus, sommige mensen reaguren ook echt heel de dag door ofniet?
OT: Kim Kardashian for President. Lang leve de vragenuurtjes.

DubbelDubbz | 10-10-10 | 23:28

@Denkt Na | 10-10-10 | 23:25
Een regeerakkoord is slechts een leidraad.

Het kabinet-Rutte zal flexibel genoeg kunnen zijn om in te spelen op veranderende omstandigheden.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:28

OT: onder het itempje 'tweet van de dag' kan nog een 'reaguursel van de dag'. Gewoon, omdat het kan.

titsme | 10-10-10 | 23:27

Koenders was voor nieuwe missie AF en zou PvdA overhalen.
(voorwaarde voor verkrijgen van nieuwe baan?)
Was wat opgewarmd tijdens een of andere beladen conferentie.

Denkt Na | 10-10-10 | 23:27

Geinige pica's overigens, maar ik ga voor de 2e.
Wat hangt er uit de broekspijp van die dikke waarvan wij alleen de achterkant kunnen aanschouwen? Weet iemand dat?

La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:27

Wordt wel duidelijk waarom Geert die 24 uurs-luiers wil afschaffen; hij heeft ze hard nodig voor het kabinet dat hij met zijn zorg ondersteunt. Vergeet geen barriere-crême te smeren, zou ik zeggen...

Bekbencher | 10-10-10 | 23:26

Shadow112 | 10-10-10 | 23:25
Houdoe!

Bakito | 10-10-10 | 23:26

La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:22
Respect voor uw betoog hoor, maar konkelefoesen.... hihi!

Bakito | 10-10-10 | 23:25

@Bakito | 10-10-10 | 23:07
Best wel hé.
*truste out gaat*

Shadow112 | 10-10-10 | 23:25

@ -edit | 10-10-10 | 23:22
Het beleid zal er hetzelfde uit zien.
De wereld niet. Die is in rap tempo aan het changen.
Probleem is dat men dat niet herkent.
Dus beleid op oude situaties van toepassing hanteert voor heden/toekomst.

Denkt Na | 10-10-10 | 23:25

Monster daar bovenin is echt te friggin' phat!

Alcoholic | 10-10-10 | 23:23

deboerenlul | 10-10-10 | 23:17

Waarom zou die foto gesoept zijn?

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:22

Ben benieuwd. Gelet op de regeer- en gedoogakoorden, valt er weinig nieuws te verwachten. De wereld zal er over 4 jaar ongeveer net zo uitzien als nu.

-edit | 10-10-10 | 23:22

Supermatthijs | 10-10-10 | 20:57
Als ik me goed herinner heeft het nogal lang geduurd voor de PvdA een definief besluit nam om niet accoord te gaan met een nieuwe missie naar Afghanistan. Tevens herinner ik mij dat Verhagen en Koenders al met elkaar aan het konkelefoesen waren over die nieuwe missie. Ik herinner mij ook dat de PvdA in die tijd heel slecht in de peilingen stond.

Ik heb nog steeds het vermoeden dat de PvdA de kwestie Afghanistan gebruikte om het kabinet te laten vallen. Louter en alleen uit strategisch oogpunt. Vervolgens trad Bos af en werd de grote jokerT Cohennus ingezet om nog te redden wat er te redden viel. Een goede strategie die m.i. niks met principes over eerdere afspraken over Afghanistan te maken had.

De PvdA is n.l. geen partij van principes. De overige partijen ook niet, uitgezonderd de SP en de SGP. De PVV krijgt van mij het voordeel van de twijfel.

La Vie En Rose | 10-10-10 | 23:22

Waarm staan yo en wes niet naast de kwien?

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:21

Willianus Wortelus | 10-10-10 | 23:16

Als je vindt dat een imbeciel op justitie moet zitten wel, denk ik........

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:21

@Parsons | 10-10-10 | 23:13
De meeste wel, ja.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:18

@titsme | 10-10-10 | 23:14
Ik ook.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:18

@DANNY3960 | 10-10-10 | 22:52

Laat die Belgen eerst zelf hun zaakjes op orde brengen..

Wat het nieuwe kabinet betreft, wanneer gaan de eerste "minderheidsgroepen" huillie doen?

Tzakje | 10-10-10 | 23:17

Is die foto ge-fotoshopt? Het lijkt net echt namelijk.

deboerenlul | 10-10-10 | 23:17

Parsons | 10-10-10 | 23:14
Ik heb de pretentie niet dit land te redden.

Bakito | 10-10-10 | 23:17


Die Teeven op Justitie... moeten we daar blij mee zijn?

Willianus Wortelus | 10-10-10 | 23:16

@peeppeep | 10-10-10 | 23:13
Dan zou ik als ik Mark was toch maar eens een voorzichtig begin maken met de idee dat de islam toch ook wel héél erg veel wegheeft van een politieke ideologie.

Dat zo'n opinie moeilijk ligt voor de nieuwe premier is natuurlijk de andere kant van de medaille.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:16

MC Martin whahaha

+1 voor deze held :D

Manboob | 10-10-10 | 23:16

Parsons | 10-10-10 | 23:13
Alle linkze mensen over een kam scheren verdient ook niet bepaald een schoonheidsprijs.

Bakito | 10-10-10 | 23:15

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:06
Klopt, ik kom erop terug in die zin, dat ik niet met een 'electoraal guntig moment' bedoelde dat hij de stekker eruit trekt als hij goed in de peilingen staat. Wel wanneer hij eventueel slecht in de peilingen staat en middels een breuk winst kan boeken.
.
Uiteraard kun je nooit met zekerheid zeggen wat het resultaat is van zo'n breuk, veel hangt inderdaad af van de oorzaak. En de manier waarop de publieke opinie weet te bespelen. Iets wat ik dhr. Wilders wel toevertrouw..

titsme | 10-10-10 | 23:14

@Bakito | 10-10-10 | 22:17
Jij ook.

Parsons | 10-10-10 | 23:14

@titsme | 10-10-10 | 23:09
Anders 72 maagden... 72 maagden... 72 maagden, kom op Bauwer je kan het!

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:13

Alle partijen hebben belang bij het kabinet dus niemand zal een aanval op de macht doen. Zodra Wilders zo dom is om dat te doen verliest hij weer in de peilingen.
Stemverschuivingen van VVD naar PVV dienen voornamelijk om hints voor beleid te geven. Snapt Rutte het dan krijgt hij de verloren stem weer terug. Hij is een man met een opdracht geworden. Een lange rij verweesde kiezers loopt achter hem aan in de hoop dat hij zich PVV-light betoont.

peeppeep | 10-10-10 | 23:13

@Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 21:33
Dat probeerde ik hem ook al duidelijk te maken, maar meneer reageert selectief. Doen linksmensen altijd.

Parsons | 10-10-10 | 23:13

@Bakito | 10-10-10 | 23:10
Is inherent aan een democratie.

Een flutsysteem is het ;)

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:12

Blonde mol-hoer-temeier. Fucken met Jack. Die gaat er straks aan, wat ik je brom.

zovoklets | 10-10-10 | 23:11

Ik hoop maar dat Donner ook Jack een keer hierheen haalt!

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:10

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:06
Toch opmerkelijk dat mensen die het land moeten besturen zo bezig zijn met electorale tactieken. Dat maakt hun in mijn ogen in een klap allemaal ongeloofwaardig. Bah.

Bakito | 10-10-10 | 23:10

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:04
Zou die agressieve Achmed al weten dat hij op spottende wijze op internet circuleert? En zo ja, wat zou er dan in hem omgaan?
1. Gvd kk &*()^% iek adres GS opzoeken &*%)%&&*!!!!
2. Iek advocaat inschakelen!
3. Anders, namelijk:

titsme | 10-10-10 | 23:09

+1 voor MC Martin

Leeany | 10-10-10 | 23:07

@ Bakito | 10-10-10 | 22:47
helemaal mee eens!
Zowaar...
;)

DANNY3960 | 10-10-10 | 22:52

Goed stuk van onze zuiderbuur, klopt vrijwel precies.

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 23:07

Shadow112 | 10-10-10 | 23:01
Uw mensenkennis mag er ook wezen hoor....

Bakito | 10-10-10 | 23:07

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:02

Ja, twee kogels van tien meter uit een automatisch wapen tegen je vest en Jack heeft een klaplong. lol
Gelukkig rent hij na een minuutje rust weer rond.

zovoklets | 10-10-10 | 23:06

@DANNY3960 | 10-10-10 | 23:03
Waar. En als ze eens ophouden met die dumpert stijl van wijven en tieten kan het misschien nog goed komen.

Shadow112 | 10-10-10 | 23:06

@ neemjemoederindemali | 10-10-10 | 22:44
dan krijg je zoiets;
Einde van de Domheid Denkt na....

lijkt me een contradictio in terminis

;)

@titsme | 10-10-10 | 23:02
Wilders trekt natuurlijk de stekker eruit op een electoraal gunstig moment, dus ik gok op een levenscyclus van euh, zeg 1,5 a 2 jaar.

titsme | 10-10-10 | 21:51

Daar komt u dus nu op terug? Dan kunnen we het eens worden.

Al wordt het wel erg lastig om electoraal succes te halen uit een breuk op het moment dat het electoraat al niet blij met je is. Dat kan alleen werken als ze boos op je zijn juist *omdat* je een falend kabinet in het zadel houdt.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 23:06

Waar is Leen ?

nadenkeniseenkunst | 10-10-10 | 23:05

btw goed kabinet, mis alleen dries goudvink,

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:04

Shadow112 | 10-10-10 | 22:56

Ik begin er weleens over met Nederlanders en Belgen, ze snappen er niets van en vinden het waardeloos. Reaguurders zijn wel mee met de " humor" , indien je de site niet kent is het sowieso niet om aan te zien.

DANNY3960 | 10-10-10 | 23:03

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:56
Oke, dat zal hij niet doen. Maar hij is wel strateeg genoeg om, wanneer hij slecht in de peilingen staat als gevolg vanwege het komende beleid, middels een breuk electoraal succes te boeken. Als het goed gaat hoef je uiteraard niks te veranderen.

titsme | 10-10-10 | 23:02

@zovoklets | 10-10-10 | 23:00
klaplong

deraderendraaien | 10-10-10 | 23:02

@Bakito | 10-10-10 | 22:54
U bent de slechtste niet.
;

Shadow112 | 10-10-10 | 23:01

Goffedomme. Jack is down. repeat. Jack is down.

zovoklets | 10-10-10 | 23:00

@Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:56
Juist.

Shadow112 | 10-10-10 | 22:59

@paranoia | 10-10-10 | 22:50

Samenhangend. U. Niet. Verhaal. Mongool. U. Zeker. Markt. Of niet. Verkopen ja dat zeker. Wel. STFU.

Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 22:58

@zovoklets | 10-10-10 | 22:56
Dus ik heb voor niets collegegeld betaald?

Kudt!

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:57

@Denkt Na | 10-10-10 | 22:55
Tsja. Die man is er óók al niet meer. Gut, wat gaat de tijd snel.

AntiSoof | 10-10-10 | 22:57

paranoia | 10-10-10 | 22:50

Te koop.... Aluhoedjes, zo goed als nieuw, wie maakt me los?

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 22:56

AntiSoof | 10-10-10 | 22:52
Succes! De vrije geesten gaan mooie tijden tegemoet.

Bakito | 10-10-10 | 22:56

@DANNY3960 | 10-10-10 | 22:52
‘maar dat weten ze bij Powned ook. Ze zijn duidelijk bang voor allerlei klachten en procedures. Pow news probeert het oneerbiedige toontje van Geen Stijl te handhaven, maar je merkt dat ze de scherpe kantjes er af vijlen. Noodgedwongen, omdat je op tv met minder wegkomt dan op een website.'
.
Waarheid, dat dan weer wel.

Shadow112 | 10-10-10 | 22:56

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:49

Ik heb het van wikipedia!

zovoklets | 10-10-10 | 22:56

kinderachtig

msgambler | 10-10-10 | 22:56

@titsme | 10-10-10 | 22:50
Wat ik wil zeggen is dat ik niet denk dat Wilders er de stekker uit trekt het moment dat de PVV virtueel fier aan kop staat. Verkiezingen duren maanden om te organiseren en het risico dat het volk je als 'breker' in die periode afstraft is erg groot.

Natuurlijk is het zo dat Wilders de gedoogconstructie prefereert omdat er inderdaad veel minder risico's aan kleven, maar aan de andere kant denk ik ook dat hij realist genoeg is om te beseffen dat hij zich nu enigszins koest moet houden omdat hij *nu* een vinger in de pap heeft en dat kan allemaal veranderen na nieuwe verkiezingen. Ik denk dus dat hij de rit uit wil zitten als CDA en VVD niets geks doen en dat hij daadwerkelijk wat dingen wil gaan veranderen met Rutte en Verhagen, hoe marginaal die dingen ook mogen zijn. Ieder begin is een begin.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:56

@ TeaParty | 10-10-10 | 22:30
Nee, niet eens met je.
Iedereen die in West is geweest weet dat het ontspoort is.
Politie 020 zijn gewoon watjes.
Managers bij de politie.
Ze hadden Fortuyn zijn boekjes wat beter moeten lezen.
Fortuyn was intellectueel super.
Veel van zijn visies zijn echt het analyseren/beoordelen waard.
Zijn Midden Oosten beleidsvoorstel was super: don't interfere there.
Als mens was die een hork te narcistisch. Was 0,0 teamplayer.
Daarbij hield hij teveel van jonge jongens en dat klopt denk ik niet.

Denkt Na | 10-10-10 | 22:55

Shadow112 | 10-10-10 | 22:49
zie Bakito | 10-10-10 | 22:47

Verder denk ik dat onze nationale politiek een speldenprik is binnen de ontwikkelingen op wereldniveau, zoals bevolkingsgroei en energietekorten. Ik vind het gedoe in de marge....

Bakito | 10-10-10 | 22:54

@Bakito | 10-10-10 | 22:50
Nou, dat is nu precies een hele goede vraag! Zeer diep en scherp. Allesomvattend en heel aktueel.
Maar misschien probeer ik meer en meer mijn eigen perspectief te bepalen. Ja, nu je het zo vraagt...

AntiSoof | 10-10-10 | 22:52

@Shadow112 | 10-10-10 | 22:49
*weten*

Shadow112 | 10-10-10 | 22:51

Vrijdag 9 artikelen vandaag 6 artikelen.

Bert had jij zo een hekel aan geenstijl dat het je het als je doel hebt het te slopen ?

Ik vraag me af wanneer TMG gaat ingrijpen.

Aan de andere kant op Internet het normaal dat mensen hun bedrijf verkopen om een aantal jaren later wederom met succes in dezelfde markt te stappen.

paranoia | 10-10-10 | 22:50

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 21:54
Wilders begint eraan omdat hij weet dat hij de successen van dit komende kabinet naar zich toe kan trekken en zijn handen in politieke onschuld kan wassen bij een kabinetsfaal. In feite kan hij meedoen zonder noemenswaardig risico. Of begrijp ik uw opmerking verkeerd?

titsme | 10-10-10 | 22:50

AntiSoof | 10-10-10 | 22:47
Wie bepaalt uw beeld?

Bakito | 10-10-10 | 22:50

@zovoklets | 10-10-10 | 22:44
Moet wel, heb er grof collegegeld voor betaald.

'Tis alleen wel weer een tijdje geleden... *boekjes eens moet afstoffen*

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:49

@Bakito | 10-10-10 | 22:38
Sorry als u het zo ervaart. Mijn doel is consistentie te bereiken. U moet weet dat dit niet persoonlijk is. ;
.
Maar waarom zou dit niet goed zijn voor het land? er is nu meer dan ooit juist een compromis ontstaan tussen de verschillende spectrums. En als klap op de vuurpijl moeten de regerings partijen voor veel zaken steun zoeken bij andere partijen in de oppositie. Nu meer dan ooit zal de democratie werken, in tegenstelling tot 2 of 3 partijen die zonder verantwoording te hoeven afleggen beleid doordrukken.

Shadow112 | 10-10-10 | 22:49

@Bakito | 10-10-10 | 22:45
Kermis is een goede remedie tegen demoratie inderdaad. Een kwartier het volk bij de botsauto's observeren en je bent helemaal genezen.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:47

@Bakito | 10-10-10 | 22:45
Tjsa, jouw perspectief bepaalt jouw beeld he? Nee, deuhhh?

AntiSoof | 10-10-10 | 22:47

[email protected] | 10-10-10 | 22:42
Mijn zegen hebben ze. Een grote groep Nederlanders loop al jaren te zeuren om een andere politieke wind. Bovendien zit er een massa linkse bobo's die wel eens een flinke schop onder hun reet mogen hebben. Zo ben ik dan ook wel weer.

Bakito | 10-10-10 | 22:47

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:41
Het is dit weekend kermis in mijn stad. Tokkies uit de wijken en omliggende dorpen overspoelen mijn habitat. Mijn dunk van het volk c.q. democratie staat momenteel op een nog lager pitje. Ik snap wat u bedoelt.

Bakito | 10-10-10 | 22:45

[email protected] | 10-10-10 | 22:39

"Denkt na" ook niet heb ik de indruk, vraag me overigens af of hij familie is van "einde van de domheid"

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 22:44

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:43

Iemand die er verstand van heeft. Eindelijk!

zovoklets | 10-10-10 | 22:44

@zovoklets | 10-10-10 | 22:41
Romeins? Laat dat de Grieken niet horen.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:43

Ach. Het gaat zoals het gaat. Jees, wat was de file naar Zandvoort láng! En dan terug! Nee, niet te filmen! Één lange file! Dat maakt mij dan weer wel tot een behoorlijk kuddedier, hè? En het vreten in La Place? Hm. Zeg ik niks over. Ja, want we dachten, 'we gaan lekker vreten bij La Place in Haarlem, fuck the file!', nou nix heur. De file bleef staan. Maar over politiek? Nee, daar weet ik niks van. Het gaat zoals het gaat.

AntiSoof | 10-10-10 | 22:43

@ Bakito | 10-10-10 | 22:38
We'll see zou ik zeggen.
Toch heeft iets meer dan de helft wel vertrouwen in het kabinet.
www.telegraaf.nl/binnenland/7888821/__...

Het is weer eens wat anders een dan een kabinet met een PvdA of CDA voorman, wat dat betreft ben ik zeer benieuwd naar de ontwikkeling. De beknopte zaken die ik heb gelezen van het regeerakkoord zijn zo slecht nog niet.

Oud Romeinse Phalanx formatie om de vijand te naderen. Prachtig

zovoklets | 10-10-10 | 22:41

@Bakito | 10-10-10 | 22:39
Ik ben in ieder geval niet echt een hele grote fan van democratie, maar ik ben nog niet echt iets beters tegen gekomen. Dat dan weer wel.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:41

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:37
U is stiekem aristocraat?

Bakito | 10-10-10 | 22:39

Het was 2x niks, het is 2x niks en het zal ook 2x niks worden.
Betalen, moeten we. Anderzijds worden al onze verworvenheden stelselmatig afgeschaft. Alles in de uitverkoop. De burger (je weet wel die sukkels die vanaf hun geboorte met een staatsschuld opgezadeld worden, opgelegd door niet democratiese politiek) krijgt vervolgens de schuld.

kiezer | 10-10-10 | 22:39

@ neemjemoederindemali | 10-10-10 | 22:30
lol!
maar Mona weet ook niets van politiek.

Shadow112 | 10-10-10 | 22:30
U zit me wel weer flink op de huid vandaag. Persoonlijk sluit ik niks uit, maar het volk heeft weinig vertrouwen in dit schertskabinet. En dan moet de hele poppenkast nog beginnen. Regeren met zo weinig draagvlak is niet goed voor het land.

Bakito | 10-10-10 | 22:38

An die ARBEIT | 10-10-10 | 22:35

Doe dan eauk eens iets nuttigs, ga eens een tuinpad aanleggen ofzo.

Even goed, slaap ze voor straks.

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 22:37

Die foto van katy perry. man man man.

maninhetwater | 10-10-10 | 22:37

@An die ARBEIT | 10-10-10 | 22:35
Fijne voortzetting in huize Andie.
;

Shadow112 | 10-10-10 | 22:37

@Bakito | 10-10-10 | 22:35
Voor het merendeel wel, ja. Het merendeel van het electoraat is immers een aanfluiting voor de democratie.

Gelukkig beslissen zij niet wanneer een kabinet valt.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:37

Die ene heeft geen armpjes.

bERBATOV | 10-10-10 | 22:37

Verdomme. HQ CTU is door een EMP-bom getroffen. Nou, daar ga je dan.

Kom op Jack!

zovoklets | 10-10-10 | 22:36

@ An die ARBEIT | 10-10-10 | 22:35
je sporen liggen er weer geplaveid bij ;)
Tjuus!

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:30
Volgens mij vindt die steekproef plaats binnen dezelfde groep mensen/populatie dat mag meedoen aan de verkiezingen. Dit kabinet is dus het resultaat van de keuze van een stel debielen.In dat geval ben ik het met u eens.
#hahaha

Bakito | 10-10-10 | 22:35

Het is genoeg geweest.
Flink getegeld vandaag.
Ik ben toch gvd Teun niet?
* out gaat *

An die ARBEIT | 10-10-10 | 22:35

Katy Perry, altijd +1.

TBA | 10-10-10 | 22:35

@Denkt Na | 10-10-10 | 22:28
Verbaast je dit van het CDA?

En denk je dat het bij de VVD en de PvdA anders werkt?

Gevestigde partijen zijn door de jaren heen baantjesmachines geworden die ver, heel ver, van het volk afstaan. Waarom denk je dat partijen die zich buiten de gevestigde orde plaatsen het zo goed doen?

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:33

@Bakito | 10-10-10 | 22:28
"Ik heb het al eerder bekend, sinds Galilei sluit ik geen enkele idiote gedachte meer uit."
.
Dat zijn uw woorden. Heeft niets met een peiling te maken.

Shadow112 | 10-10-10 | 22:30

Denkt Na | 10-10-10 | 22:19

't is hier "lieve Mona" niet.

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 22:30

@ Denkt Na | 10-10-10 | 22:19
PVV hooligans uiten zich verbaal.

Multiculi hooligans en linkse extremisten gebruiken geweld en uiten zich derhalve non verbaal.

Moeilijke keuze inderdaad.


@denktna : Die botsing der beschavingen is al langer gaande dan Geert Wilders actief is. Wat jij nu doet, is het Wilders kwalijk nemen dat hij de aanwezige problematiek benoemt. Dat is iets wat de overige partijen hebben nagelaten.

TeaParty | 10-10-10 | 22:30

@Bakito | 10-10-10 | 22:28
Onder een groep mensen die er de ballen verstand van hebben.

Beetje nuance kan geen kwaad.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:30

@An die ARBEIT | 10-10-10 | 22:24
En dan nog via een taalkundige constructie een wezel proberen te doen.

Shadow112 | 10-10-10 | 22:28

Shadow112 | 10-10-10 | 22:27
De opiniepeiling is ook niet mijn gedachtegang, maar een onderzoek door een professional.

Bakito | 10-10-10 | 22:28

@ Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:22
Nee. Vandaag uit een bron dicht bij het vuur gehoord dat Maxime aan het begin van het proces een deal heeft gemaakt met Bleker voor managen partij richting in ruil voor staatsecretariaatje. Van de PVV hooligans wordt je moe, maar van de CDA ontsporing boos. Ze worden sinds 2002 gemanaged door narcisten met een eigen agenda, Tjeetje, dat er geen mensen met een hart voor NL daar op gestaan zijn. Maar ja, de narcisten spelen het slim. Zie Verhagen met Bleker. Geen scrupules. Zero. Macht pakken en daarna uitventen. Ik hoop zo dat ze Balkenende voor misdaden tegen de mensheid gaan oppakken. Clean en met schone handen honderdduizenden Iraqies de dood in jagen.

Denkt Na | 10-10-10 | 22:28

Zijn deze figuren degene die bij GS het meest zijn besproken?

deoudererijperevrouw | 10-10-10 | 22:27

@Bakito | 10-10-10 | 22:25
Het was een quote uit uw gedachten gang. Niet de mijne.
;

Shadow112 | 10-10-10 | 22:27

Fotosoep... een van de beste uitvindingen na die van het internet.

Beëlzebul | 10-10-10 | 22:27

@ neemjemoederindemali | 10-10-10 | 22:17
eauk ja, maar die zijn niet bijzonder.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:20
Laat het 40% zijn.

Shadow112 | 10-10-10 | 22:22
Fijn dat we het eens zijn over de idioterie.

Bakito | 10-10-10 | 22:25

@Shadow112 | 10-10-10 | 22:24
Scherp ;)

An die ARBEIT | 10-10-10 | 22:24

@Bakito | 10-10-10 | 22:17
Dus volgens u kan het maar zo zijn dat Rutte 1 het gewoon gaat doen. U sluit immers geen enkele idiote gedachte uit.

Shadow112 | 10-10-10 | 22:24

@Denkt Na | 10-10-10 | 22:19
Lucht het op?

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:22

@Bakito | 10-10-10 | 22:17
Zo ken ik u niet.
.
@Shadow112 | 10-10-10 | 14:35
Ik heb het al eerder bekend, sinds Galilei sluit ik geen enkele idiote gedachte meer uit.
Bakito | 10-10-10 | 14:40 | Reageer
;

Shadow112 | 10-10-10 | 22:22

@Bakito | 10-10-10 | 22:17
Maurice is niet goed op de hoogte (zoals vaker).

'Slechts 28 procent heeft er vertrouwen in dat de coalitie van VVD en CDA met gedoogsteun van PVV de rit tot in 2014 uitzit.'

De rit uitzitten betekent regeren tot in 2015. De verkiezingen zijn namelijk pas in mei dat jaar (als er niets gebeurt).

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:20

Nice dat peil.nl ook aan mij vroeg hoelang ik dacht dat het kabinet het vol zou houden... ik heb maar netjes gezegd 3 jaar want de volle 4 jaar zou een zeldzaamheid zijn denk ik zo...

Misschien komt er na 3 jaar dan toch een 2 partijen kabinet van vvd en pvv aangezien het CDA bij een breuk uit zou komen op -10 zetels en de PVDA helemaal gek wordt van een rechts kabinet waardoor ze nog gekkere dingen gaan doen...

menotyou | 10-10-10 | 22:20

Ik baal van PVV hooligans.
Altijd dat verongelijkte.
Altijd maar die ene bril.
Zelden oplossingen, nog minder ideeën.
Altijd dat gezeik over links.
Links zijn mijn vrienden ook niet, maar dat gezeik van die PVV hooligans doet pijn aan de ogen.
Zo eindelijk eens getypt wat ik al weken denk.

Dit kabinet: ze gaan snel terug naar Afghanistan en dan klapt het.

Dankuwel Maxime. Je andere baan ergens ver van NL is dan veiliggesteld.
Dankuwel Maxime dat u de levens van onze soldaten en ons land als wisselgeld gebruikt voor uw persoonlijke globale carrière.
U heeft goed opgelet op de heer Balkenende.

Dankuwel meneer Wilders voor de Clash of Civilizations die u nastreeft/brengt.
Fijn ook u uw buitenlandse vrienden helpt over onze ruggen heen.

Arm arm Nederland.

Denkt Na | 10-10-10 | 22:19

Dit kabinet zou de eer aan zichzelf moeten houden,,,,:

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=154929144

Bakito | 10-10-10 | 22:17

[email protected] | 10-10-10 | 22:11

Tiroler madchen?

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 22:17

Jack Bauer is de wereld aan het redden van een nucleairesplijtstofaanvaldingus en jullie zwammen over een paar EU-afdelings-chefkes. Duh..

zovoklets | 10-10-10 | 22:17

verraad van links | 10-10-10 | 22:07

We konden wel eens aan de vooravond staan van iets wat de geschiedenisboekjes in zal gaan.

Of dit nu helemaal de bedoeling is....

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 22:16

Zouden ze in Den Haag nu ook snappen dat niemand ze nog serieus neemt..?

Jerry Nick | 10-10-10 | 22:13

@ verraad van links | 10-10-10 | 22:07
de nieuwe Haider is opgestaan.
In Oostenrijk lopen nog gevaarlijke figuren rond, zeker in Tirol.

@Framoes | 10-10-10 | 22:04
Ik kijk dan ook eerder met een schuin oog naar de gevestigde partijen CDA en VVD die constant zullen loeren op mogelijkheden die ertoe kunnen leiden tot de PVV er slecht vanaf komt. Ze zijn natuurlijk verre van blij dat die partij zo groot is en dat Wilders een enorm deel van hun potentieel electoraat opslokt.

We hebben dit eerder gezien met de LPF die toen het daar slecht ging eerder een trap nakreeg dan een uitgestoken hand. Nu liep het bij de LPF wel heel erg uit de hand, maar toch.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 22:10

De meeste carnavalsverenigingen zijn momenteel bezig de Raad van Elf samen te stellen. Dit kabinet sluit daar mooi op aan en toont daarmee zelfspot. Het zal me niks verbazen als het in de nacht van 8 op 9 maart zal vallen.

http://www.youtube.com/watch?v=RNd4g1GZjqI


Bakito | 10-10-10 | 22:09

Bovendien MOET dit kabinet iets doen aan de absurde situatie op de Eilanden.
We hebben nu getekend voor een deal waarin de eilanden meer zelfstandigheid krijgen, maar geen cent minder van onze regering. Onvoorstelbaar.

TeaParty | 10-10-10 | 22:08

Na lang spinnen wordt nu een kabinet gepresenteerd dat het huidige beleid gewoon voortzet. Het enige verschil is dat iedereen nu denkt dat er iets gaat verbeteren. Flauwekul natuurlijk, per saldo blijft alles gewoon kut.

beerpoes | 10-10-10 | 22:07

@Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 21:54
De PVV wil juist laten zien dat ze niet alleen maar een opportunistische schreeuwpartij zijn en zullen dus juist proberen dit kabinet zo ver mogelijk te laten komen. Ik vrees dus voor links Nederland dat het wel gaat lukken en ze dus niet hun "gelijk" kunnen halen over de rug van Nederland.

Framoes | 10-10-10 | 22:04

Kingeef1975 | 10-10-10 | 21:31

De foto is niet echt? Hoe bedoeld u?

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 22:02

@omdat_ik_het_zeg | 10-10-10 | 21:40
Dat is zo, maar als er 1 partij is die geen 60% belastingschijf wil invoeren is het wel de VVD.

Framoes | 10-10-10 | 21:58

@Supermatthijs | 10-10-10 | 21:40
Ach, op een kleinere schaal kunnen wij daar best blijven. Beter dan dat al die *kuch* hardwerkende *kuch* soldaatjes een beetje op de kazerne liggen te slapen. Meer dan de helft gaat om 17.00 uur gewoon naar huis om tegen 8 uur weer op appel te staan. Afganistan kan gewoon een mooi oefenterrein zijn.

Shadow112 | 10-10-10 | 21:56

@titsme | 10-10-10 | 21:51
Mooi nattevingerwerk. Eigenlijk is het nu al een electoraal gunstig moment (ze zijn virtueel zo ongeveer de grootste partij), dus waarom begint de PVV eraan?

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 21:54

Rutger op defensie, verstandige keus!

Gabr | 10-10-10 | 21:54

roflol @ foto's! *maker dankt voor lachmomentje*
Wilders trekt natuurlijk de stekker eruit op een electoraal gunstig moment, dus ik gok op een levenscyclus van euh, zeg 1,5 a 2 jaar.

titsme | 10-10-10 | 21:51

iemand de naam van het meisje in het roze jurkje????

Hrvat | 10-10-10 | 21:50

Op net 1 een klimaatpropagandashow en op net 3 Den Uyl verheerlijking.
Tijd dat die PO op de schop gaat.

TeaParty | 10-10-10 | 21:49

Telegraaf - kabinet

Sir EnemA | 10-10-10 | 21:47

Goede directie bij BV Nederland.

reageerbuis | 10-10-10 | 21:46

De tijden van de fotof*ck herleven zie ik.

matatwork | 10-10-10 | 21:46

@Supermatthijs | 10-10-10 | 21:22
Het probleem is dat de PvdA dat geld dan met name besteed aan de mensen die uit dat soort non-beschaving komen om dat hier gouden bergen lonken en zoals ik al zei, het is niet handig om daar gelijk al onze troepen weg te halen.

Framoes | 10-10-10 | 21:43

Shadow112 | 10-10-10 | 21:32

Wij hebben genoeg verantwoording en doden voor onze rekening genomen. Laat nu maar eens andere landen hun verantwoordelijkheid nemen. We hebben steeds duidelijk gemaakt dat we niet langer wilden maar Verhagen, de grootste rat uit de geschiedenis na Mussert, heeft hen doen geloven dat we nog wel meer wilden.

Supermatthijs | 10-10-10 | 21:40

Framoes | 10-10-10 | 21:21
Nee sorry het maakt niet uit wie aan het roer zit betalen moeten wij. elk jaar weer meer.hmmkayy

omdat_ik_het_zeg | 10-10-10 | 21:40

@Supermatthijs | 10-10-10 | 21:22
Maar over de ruggen van onze soldaten in den vreemde proberen electorale garen te spinnen maakt je nog een walgelijkere partij dan dat je daarvoor al was.

Ongeacht of 'we' terecht daar zijn of niet.

Art Vandelay Ultor | 10-10-10 | 21:33

Het meest verwacht ik van de ministeries MinBiz, Justitie (ivm minimumstraf en strafbaarheid van illegaliteit) Maar ook de ontwikkeling van de aanpak van coffeeshops en in hoeverre de polítie zal worden ingezet.
Los van de inhoud zal de vorm ook bepalend zijn. Gaat dit kabinet de volle rit uitzitten?

TeaParty | 10-10-10 | 21:32

@Supermatthijs | 10-10-10 | 21:22
Helemaal mee eensch, echter is het wel enorm lullig voor de mensen die steun hebben gegeven aan de coalitie. Die worden gelijk om zeep geholpen als de laatste Nederlandse troepen weg zijn. Ofwel door de yanks of door de taliban. Beter dat we er nooit heen waren gegaan uiteraard, maar nu we er wel zijn (tegen wil en dank) moet je ook de verantwoording voor die mensen nemen lijkt mij.

Shadow112 | 10-10-10 | 21:32

Foto is echt niet echt.

Kingeef1975 | 10-10-10 | 21:31

Wat een stel misfits. Behalve Katy natuurlijk!

Eduardo1735 | 10-10-10 | 21:29

polt | 10-10-10 | 21:19

Waar heb je het over?

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 21:29

@Supermatthijs | 10-10-10 | 21:22
Hulde!

An die ARBEIT | 10-10-10 | 21:24

Framoes | 10-10-10 | 21:17

Gelul, die zandridders willen niks lievers dan elkaar om zeep helpen, laat ze lekker dan. Daar kun je in geen 100 jaar beschaving brengen en je kunt leren van Vietnam waar de amerikanen ook niks van bakten en waar Afghanistan steeds meer op gaat lijken. Kun je je geld beter besteden aan zaken in Nederland.

Supermatthijs | 10-10-10 | 21:22

@omdat_ik_het_zeg | 10-10-10 | 21:20
U denkt dat de PvdA, SP en GroenLinks gaan regeren?

Framoes | 10-10-10 | 21:21

Als Brusselmans nu eens 'de komende periode' wat concreter maakt dan kan de inleg starten

datzaltochniet | 10-10-10 | 21:21

Katy en Kim mogen wel in het kabinet van mij ja.

Evil-Inside | 10-10-10 | 21:21

@nieuwsvogel | 10-10-10 | 21:13
Verkapte spammer.

An die ARBEIT | 10-10-10 | 21:21

Geld van de bank halen: check .Proviant inslaan:check Rekening houden met 60% loon inleveren:check. Zwart werk geregeld:check.Zo kom maar op het bordes staan.

omdat_ik_het_zeg | 10-10-10 | 21:20

lol @ meneer die niet in beeld wilde.

polt | 10-10-10 | 21:19

nieuwsvogel | 10-10-10 | 21:13

Goedenavond, geen idee hoe u hier terecht bent gekomen maar ik verwijs u graag naar een site waar u zich wat beter zult thuisvoelen.

#www.fok.nl

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 21:19

@Shadow112 | 10-10-10 | 21:17
Verwachtingen leiden vaak tot desillusies...

An die ARBEIT | 10-10-10 | 21:18

@nieuwsvogel | 10-10-10 | 21:13
Geh, geinig stukje.

Parsons | 10-10-10 | 21:17

@neemjemoederindemali | 10-10-10 | 21:05
Op dumpert blijft ie waarschijnlijk wel staan, al helemaal als GS daarmee een schandaal weet te veroorzaken.

@Supermatthijs | 10-10-10 | 21:06
We hebben daar inderdaad niet veel te zoeken, behalve dat we daar probeerden de voedingsbodem voor terrorisme te slopen en vrouwen gelijke rechten te geven (of dat nodig was is even niet aan de orde). Ik dacht dat socialisten het beste voor hadden met anderen, maar blijkbaar is dat met name voor het potentiele electoraat.

Framoes | 10-10-10 | 21:17

@Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 21:11
*Met stijgende interesse volgen doet*

Shadow112 | 10-10-10 | 21:17

@Shadow112 | 10-10-10 | 21:15
Als ze mazzel heeft kan ze 'em dan op laten zetten en in d'r tasje meenemen.
* huivert *

An die ARBEIT | 10-10-10 | 21:16

Beter! Nu snel al die maatregels invoeren.

TeaParty | 10-10-10 | 21:16

@An die ARBEIT | 10-10-10 | 21:04
Elk nadeel heeft zijn voordeel, ze kan in ieder geval niet zeuren over slechte sex als je er gedwongen 3 kwartier in vast zit.
;

Shadow112 | 10-10-10 | 21:15

OT
Wat een ontzettend stel waardeloze excuses voor mensen #Ned1

An die ARBEIT | 10-10-10 | 21:15

[email protected] plaatje.
Maar goed, het zit er aan te komen. Andere tijden breken aan. Benieuwd hoe het gaat lopen allemaal.

kersenflap | 10-10-10 | 21:14

-weggejorist-

nieuwsvogel | 10-10-10 | 21:13

Eerst ff de namen onleesbaar maken...

Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 21:11

2 tenen +2 voor puppet kabinet.

blaasbaan | 10-10-10 | 21:11

@DeDart | 10-10-10 | 21:07
Ja haha LOL Bff's 4 eva!

An die ARBEIT | 10-10-10 | 21:08

haha dat plaatje is grappig. omg gewoon.

DeDart | 10-10-10 | 21:07

Framoes | 10-10-10 | 21:00
Dat van Afghanistan klopt maar dat Verhagen zijn zin door wilde drammen zoals hij ook nu bij de CDA- bijeenkomst heeft gedaan blijf ik bij. De PVDA heeft een weloverwogen besluit genomen inzake Afghanistan. We hebben daar niks te zoeken en onze bijdrage ruimschoots geleverd, laat een ander nu maar eens.

Supermatthijs | 10-10-10 | 21:06

Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:59

Ik zou zeggen, plemp hem vast op dumpert.

neemjemoederindemali | 10-10-10 | 21:05

@Supermatthijs | 10-10-10 | 20:57
Geloof me dat er twijfel was binnen de PvdA, Bos wilde namelijk koste wat kost blijven regeren. Verhagen heeft idd zijn zin proberen door te drukken, maar Bos is echt niet vrij van blaam.

Framoes | 10-10-10 | 21:04

@Shadow112 | 10-10-10 | 21:01
LOL. Al klinkt "verkrampt kanaal" niet bepaald aanlokkelijk.

An die ARBEIT | 10-10-10 | 21:04

gerb fart.. de kwaliteit neemt af... nu al?

larie | 10-10-10 | 21:03

@Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:59
*Topic afwachten doet*

Shadow112 | 10-10-10 | 21:03

@An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:54
LOl. ik zie wel een voordeel in dat verkrampte kanaal. Maar als je er in vast komt te zitten als 2 copulerende honden pas ik ook. www.youtube.com/watch?v=By95AfzjViU

Shadow112 | 10-10-10 | 21:01

Gate of gaten?

An die ARBEIT | 10-10-10 | 21:01

@Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:59
Lekker vaag. Kom nou eens met iets concreets.
* mailbox in de gaten houdt *

An die ARBEIT | 10-10-10 | 21:01

Het zal aan mij liggen maar ik herken alleen de majesteit en RutgerT.

zovoklets | 10-10-10 | 21:00

Liever pedobear op jeugd en gezin dan die gristen van een Rouvoet. Nog beter zou dat hele jeugd en gezin opheffen of deels onderbrengen bij een ander ministerie, want zorgt dat ministerie alleen maar voor meer omslachtigheid wat jeugdzorg betreft.

@Supermatthijs | 10-10-10 | 20:52
Dan ben jij een van de weinige PvdA-stemmers die heeft nagedacht en niet domweg uit gemak of om Job Cohen PvdA heeft gestemd. En dan nog ben je makkelijk over te halen nadat de PvdA drie jaar lang haar electoraat volledig heeft genegeerd door het CDA en de CU hun gang te laten gaan en pas bij Afghanistan (dus niet Irak) hun rug zogenaamd recht hielden (was ook alleen maar voor de stemmen).

Framoes | 10-10-10 | 21:00

Nou, ik zal die brief dan MORGEN inzenden naar GS.
Dat zal dan gaan om mijn brief inclusief bijlagen aan de heer Rouvoet en zijn antwoord daarop.
De persoonsgegevens zal ik uiteraard onleesbaar maken, op de handtekening van de heer Rouvoet na.
De ambtenaar die deze brief opstelde voor meneer Rouvoet, de heer Erik Junge, nam later telefonisch contact op met mij nadat ik een vervolgbrief stuurde.
Naar mijn mening zijn het de ambtenaren rond dit soort personen die totaal corrupt zijn.

Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:59

Bleker is in het begin van het proces gekocht door Verhagen met expliciet een staatsecretariaatje.

Lang leve een volk met dergelijke leidersschapsethiek. CDA is verloren in de handen van Verhagen en Bleker. Ego zonder verantwoordelijkheid. Normen en waarden my ass.

Betaald worden met een baantje om een proces door je achterban te loodsen. Wanneer gaan de ogen van de CDAers open dat ze sinds 2002 genaaid worden als nooit tevoren?

Denkt Na | 10-10-10 | 20:58

[email protected] Prem op Ned1 (klimaatquiz)
Leuk dat hij kritiek levert maar hij slaat een weer erg door.........

Hobbykip | 10-10-10 | 20:57

@auditor | 10-10-10 | 20:55
Ziet er in ieder geval uit als een vent met een vagina...

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:57

gozahtje | 10-10-10 | 20:54

Neen, de PVDA heeft vanaf het begin een duidelijk nee tegen verlenging van de missie laten horen en de rug recht gehouden toen Verhagen op slinkse wijze zijn zin door wilde drammen.

Supermatthijs | 10-10-10 | 20:57

Wie is die blonde linksboven Bea?

auditor | 10-10-10 | 20:55

@Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:49
Dan gaat de site toch uit de lucht. Alt prt sc vasthoudt.

Shadow112 | 10-10-10 | 20:55

@Supermatthijs | 10-10-10 | 20:52
Ja, want iedereen telt mee, behalve degenen die Wilders hebben gestemd toch? Je telt mee zolang je de linksmohammedaanse idealen van de PvdA steunt, uit de ruif vreet en heaumeaus aftuigt. Dan tel je mee. Mooi man.

Parsons | 10-10-10 | 20:54

@Shadow112 | 10-10-10 | 20:51
Is je wel eens opvallen dat haar kaken nooit van elkaar komen wanneer ze praat?
Een tight fit is mooi, maar ik ben in haar geval bang voor afknelling en eventueel verlies van een mij zeer dierbaar lichaamsdeel.
Een waterpomptang comes to mind..... :S

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:54

Supermatthijs | 10-10-10 | 20:52
Rug recht hielden? U bedoelt eerst het een zeggen en als het er op aan komt iets anders doen!

gozahtje | 10-10-10 | 20:54

En waar is Barbie als minister voor Sociale Zaken?

Pumpernickel | 10-10-10 | 20:53

Parsons | 10-10-10 | 20:50

Denk dat de PVDA veel zetels heeft gekregen en in ieder geval mijn stem doordat ze de rug recht hielden ivm. Iraq en hun weigering met enge gekke geertje te regeren.

Supermatthijs | 10-10-10 | 20:52

@Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:49
Aha, u heeft dus ook een PTT-busje voor de deur staan?
Sorry, maar dit soort claims kan ik moeilijk serieus nemen.
En die brief bewijst natuurlijk niks, maar ik wil 'em graag zien:
[email protected]

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:52

@Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:49
Plaats hem op de webs or it didn't happen.

Parsons | 10-10-10 | 20:52

@An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:47
Femke? Mwah, als haar uitrusting onder de gordel net zo verkrampt is als haar kaken schiet het niet echt op
.
Ik zie daar wel voordelen in.
;

Shadow112 | 10-10-10 | 20:51

Kim, Katy en Rut. Da kan nie stuk nie.

Sjaak Koesto | 10-10-10 | 20:51

Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:49
GS redactie?

gozahtje | 10-10-10 | 20:50

@ An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:47
het docking station dient vanuit de juiste hoek benaderd te worden, de linkse dus.
Dan werkt de koppeling correct.
;)

@Shadow112 | 10-10-10 | 20:43
Jep. De kiezer zal het wel waarderen dat wij voet bij stuk houden over de ruggen van onze jongens in Uruzgan. #faal

Parsons | 10-10-10 | 20:50

@An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:45
Als ik U daar een link voor zou geven, is die binnen vijf minuten onbereikbaar.

En toch heb ik hier in de lade van mijn bureaublok een brief, ondertekend door de heer Rouvoet persoonlijk, waarin hij aangeeft NIETS te zullen ondernemen tegen de door mij gemelde corruptie van zijn personeel.

Zeg maar waar U die brief wilt ontvangen, dan krijgt U hem.

Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:49

@Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:44
Simpel, voeg het woord bij de daad.

Shadow112 | 10-10-10 | 20:49

@Shadow112 | 10-10-10 | 20:45
Aha :) * laat vingers knakken*
@[email protected] | 10-10-10 | 20:45
Femke? Mwah, als haar uitrusting onder de gordel net zo verkrampt is als haar kaken schiet het niet echt op..

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:47

Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:44
Nou link maar door dan.

gozahtje | 10-10-10 | 20:47

@Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:44
Over Rouvoet...
Ik hoor je A, komt er ook nog een B?
Oftewel, link?

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:45

@ An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:36
stiekem zou jij Femke best willen doen..
;)

@An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:43
Volgens mij zijn de trolletjes van Joop weer gearriveerd.

Shadow112 | 10-10-10 | 20:45

Ik ben echt benieuwd wat ze er van gaan bakken.

gozahtje | 10-10-10 | 20:44

@An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:34
Neen, ik spam nooit.

@fietskettingslot | 10-10-10 | 20:38
De huidige minister van Jeugd en Gezin, meneer Rouvout, is een grotere crimineel dan U zich ooit zult kunnen voorstellen. En dat kan ik bewijzen.
Jazeker.

Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:44

@Parsons | 10-10-10 | 20:40
Juist, ze dachten stemmen te kunnen winnen met het uruzgan debacle. Beetje last gehad van backfire.
;

Shadow112 | 10-10-10 | 20:43

@Kiske | 10-10-10 | 20:42
Uw water kookt...

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:43

Ik denk dat dit kabinet net zo min super gaat worden als de vorigen.
Veel gaat goed, veel gaat fout, maar dan weer andere dingen.
in systeem slopen alle kabinetten bij elkaar de positie om Nl door te laten functioneren. (Permessiviteit, drugs, pedopartij, Islamafkeer.... markers in een pad dat ons verder 'maille eppie' maakt..)

Einde van de Domheid | 10-10-10 | 20:43

-weggejorist-

Kiske | 10-10-10 | 20:42

@Parsons | 10-10-10 | 20:40
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
Als ze het uitzitten ben ik over 4 jaar de eerste die je kudos geeft ;)
Maar tot die tijd ben ik nergens zeker van.

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:42

@[email protected] | 10-10-10 | 20:38
* pluis op staart van [email protected] komisch als toupet gebruikt *
Lievvv is ze :) Hoge aaibaarheidsfactor, kan je zeggen.

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:40

K. Mocro 2x in the picture. ++++etc.

Hanxie | 10-10-10 | 20:40

@An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:37
Nee, maar dat dacht de PvdA wel op dat moment.

Parsons | 10-10-10 | 20:40

@ Shadow112 | 10-10-10 | 20:30
jammer,
je beet in de schaduw van mijn staart
;)

@ Shadow112 | 10-10-10 | 20:25
zwaar weekend gehad? ;)
op link puppet-kabinet klikken.
Dan links, in het fotolijstje (witte bikini, rechter dame)

pedobear als minister van jeugd en gezin?

fietskettingslot | 10-10-10 | 20:38

@Parsons | 10-10-10 | 20:36
Maar dat hoeft toch ook niet? Wie had er bij de laatste val baat bij dan?
De veroorzakers in ieder geval niet.

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:37

Jan Smit staat er niet bij.
*Even met de Meeuwenlaan belt...*

Einde van de Domheid | 10-10-10 | 20:37

@Supermatthijs | 10-10-10 | 20:32
Ik kreeg gewoon even een naar smaakje in mijn mond toen ik je plempsel las...
Wil je dat alsjeblieft niet meer doen? ;)

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:36

@An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:33
Ten eerste is geen der partijen gebaat bij een "val" - een vroegtijdig einde betekent zo goed als zeker het einde van het CDA en voor de VVD is er geen andere combinatie denkbaar. En ten tweede klikt het tussen Rutten, Verhagen en Wilders. Dit in tegenstelling tot backstabber Bos en Balkenende/Verhagen.

Parsons | 10-10-10 | 20:36

@An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:34
Ik vermoed dat het een suggestie is over wat te doen met dit kabinet.
In dat geval zet ik 50 euri in op een opgerot.

Shadow112 | 10-10-10 | 20:36

@Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:32
Is het nou spam of een voorstel?
In beide gevallen niet echt slim om het te plempen....

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:34

Mc Martin, pedobear +2

blist3r | 10-10-10 | 20:34

@Parsons | 10-10-10 | 20:31
Een bold statement. Vraag me af waarom je zo zeker van je zaak bent...
Maxime?

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:33

Ik geef ze een maand.
*vast puntenslijper & rood potlood zoeken gaat*

koolteer | 10-10-10 | 20:33

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:30

Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft Femke Halsema pas echt een muf ruikende trukendoos maar dit terzijde.

Supermatthijs | 10-10-10 | 20:32

-weggejorist-

Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:32

Dit kabinet gaat niet vallen.

Parsons | 10-10-10 | 20:31

Wat zijn 'snelle verkiezingen' ?

dubbert | 10-10-10 | 20:31

@Supermatthijs | 10-10-10 | 20:28
"Muf ruikende trukendoos"
Yes!
Krijg echter storende mental pictures als ik dit combineer met de qut van Mei-li...
Maar goed.

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:30

@Shadow112 | 10-10-10 | 20:25
Linkjes klikken Shadow, linkjes klikken.
*uit frustratie in lion's staart bijt*

Shadow112 | 10-10-10 | 20:30

LOL @ ''niet mijn winkel''

Artwido | 10-10-10 | 20:28

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:25
In ieder geval 100 jaar jonger dan de opgewarmde lijken die Geert en consorten uit hun muf ruikende trukendoos hebben getoverd.

Supermatthijs | 10-10-10 | 20:28

@ gogem12 | 10-10-10 | 20:04

Noppes, was mijn soep.

Overigens heb ik gelijk een designertip voor de designert van deze soep: Refine Edge. Och, wat voel ik me toch weer een waanzinnige mierenneuker.

Fristajlo | 10-10-10 | 20:26

kijk Bea! een kabinet met zonder vrouwen!

De Treinende Rechter | 10-10-10 | 20:26

@Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:25
Waar gaat dit euver?

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:26

@Supermatthijs | 10-10-10 | 20:25
En dat maakt haar qut, maar wel een mooie qut.

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:25

-weggejorist-

Bucket of Shit and P | 10-10-10 | 20:25

Waar is de botergeile Meilivos??! Of loop ik nu achter..

O2Consumer | 10-10-10 | 20:23

Mei Li Vos is van de PVDA, de partij die volgens de reaguurders verantwoordelijk is voor al het slechte in dit land.

Supermatthijs | 10-10-10 | 20:25

@[email protected] | 10-10-10 | 20:13
Waar ziet u Doutzen?

Shadow112 | 10-10-10 | 20:25

Mc Martin baby!

Ernest P. Worrell | 10-10-10 | 20:23

Waar is de botergeile Meilivos??! Of loop ik nu achter..

O2Consumer | 10-10-10 | 20:23

Katy Perry geile teef!

Dimi | 10-10-10 | 20:22

Sam the Eagle vindt de bezuinigingen op cultuur maar niks. Nog voordat het kabinet er staat wil hij dat het niet lang zit.

Zoetwaterpanharing | 10-10-10 | 20:21

Katy Perry topless in ons kabinet lijkt me wel wat. Die bedreig marokkaan krijgt in deze teveel eer!

gozahtje | 10-10-10 | 20:21

+ 1 voor Marokkaan op achtergrond

Neejohh | 10-10-10 | 20:21

@ikweetnogmeer | 10-10-10 | 20:16
Tot nu toe is 'Trijntje' het oudste in Nederland gevonden skelet. Zij leefde rond 5000 voor Christus in de omgeving van Hardinxveld-Giessendam.
En nou?

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:20

Eeh hallo? Ik ben er ook weer. Tja, wat is er in de tussentijd veel gebeurd. Het kabinet is er met Wilders en dat vond ik belangrijk. Maar nu is het misschien toch weer Brinkman. Krijgen we nu een nieuw CDA, een multi religeuze partij? Stel nou het valt, ik denk dat ik het niet zo erg zou vinden. Schiet lekker op zo die hervormingen in de politiek en uiteraard ons land. Ik vind het best goed gaan!

Jason Bourne | 10-10-10 | 20:19

Ik mis 'Sad Keanu'....

Cees Dordtenees | 10-10-10 | 20:18

SuperLOL @ pica. Leuk ook met Marokkuifje erop! +1

Treurig varken | 10-10-10 | 20:18

Drie maanden maximaal, zoveel onbetrouwbare wankele types in pvv en cda, dat kan simpelweg niet goed gaan.

captainobvious | 10-10-10 | 20:18

Mooi zo - en aan de slag.
Geen smoesjes van "angst voor de Godwin", het mot immers van Grote Boze Geert. Laat de linkse beterweters maar leuteren over hun ouden oorlog en - treinenschema's.

Jan Passant mk2 | 10-10-10 | 20:17

(gemiddelde leeftijd van dit kabinet is 7000 jaar):
Dit kan niet want Adam is ca. 5800 jaar geleden gemaakt en ouder dan dat kan niemand zijn.

ikweetnogmeer | 10-10-10 | 20:16

Welk ministerie krijgt de linkertiet van Katy Perry onder zich?

An die ARBEIT | 10-10-10 | 20:16

Hoezee, hoezee, Bruin 1 is een feit, van alles en nog wat belooft maar vrijwel niks waar te maken omdat het of niet van europa mag of de grondwet ervoor gewijzigd moet worden. Is het gerucht dat bier gratis wordt waar ? Dan kan ik wel leven met dit kabinet Rutte.

Supermatthijs | 10-10-10 | 20:15

Ik geef Mark het voordeel van de twijfel.

En MevrTeun mij ook.

Als ik nu naar de bank kom.

Later.

Teun van het Tuinpad | 10-10-10 | 20:15

Korreltje Zout | 10-10-10 | 20:14
Laten we een aksiegroep opzetten om Fotofuck Vrijdag terug te krijgen.

plastic zakje | 10-10-10 | 20:15

Zien jullie nu hoe leuk fotofuckvrijdag had kunnen zijn? Maar nee, het is afgeschaft. Ik wil hem terug! Een Fotofuckzondag mag ook.

Korreltje Zout | 10-10-10 | 20:14

[email protected] pica's!
En wat blijft Doutzen toch lekkerrrr.

overigens, wie is de staatssecretaris van watermanagement met dat roze topje?

Jokertje is minister van landbouw?

Dit wordt een top kabinet. Wie is dat blondje in roze eigenlijk?

Hamburger Jansen | 10-10-10 | 20:13

+1
Leuke afsluiter van deze dag des Heeren!

plastic zakje | 10-10-10 | 20:13

Geen panda made in a hashlab op milieuzaken -1

Tobi | 10-10-10 | 20:09

Jokertje wordt minister van Feesten en Alcohol?

1teen | 10-10-10 | 20:09

em sie martinnnnnnnnnnnnn

Graftak | 10-10-10 | 20:09

roflololol

geniaal xD

Wayoo | 10-10-10 | 20:09

Dezelfde oude rotkoppen als voorheen. Voorspeld weinig goeds.

Fukjoe | 10-10-10 | 20:06

Wat doet Pedobear daar met een meerderjarige?

Subjectief | 10-10-10 | 20:06

Koning Rinus als minister van integratie??

Devidas Frietman | 10-10-10 | 20:05

Kabinetten komen en gaan, geen probleem maar schulden blijven staan.
Snel bezuinigen is wat telt (voor het kabinet weeeeer valt)

Terpen-tijn | 10-10-10 | 20:05

@NS Spoorweg | 10-10-10 | 20:02
Zelf gemaakt zeker?

gogem12 | 10-10-10 | 20:04

Pedobear als symbool voor de gristelijke invloed in het kabinet??

Devidas Frietman | 10-10-10 | 20:03

Het worden hordes babyboomers, maar meer is niet mogelijk.

Hopelijk nemen ze dappere besluiten waar onze kinderen van profiteren!

NoMinister | 10-10-10 | 20:02

Hier ook +1 voor lekker slechte maar fantasierijke "Rariteiten Kabinet" fotosoep.
Maakt mijn hele dag goed. :-)

You-On-A-Gin | 10-10-10 | 20:02

Zangers Rinus als minister voor voor Jeugd en Gezin!

atoombom | 10-10-10 | 20:01

pic = epic

Bluebook | 10-10-10 | 20:01

ship of fools

MacVulpen | 10-10-10 | 20:01

+1 voor pedobear in het kabinet.

Inpakker | 10-10-10 | 19:57

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken