
Ingezonden
stukje in de Volkskrant van de bazin van het Meldpunt Discriminatie Internet: Mejuffrouw Sille Janssen legt uit waarom u in het diepste wezen eigenlijk een hele nare racistische buitenlandhater bent met een aversie tegen alles met een kleurtje. Dat zit namelijk zo: Toen Gregorius Nekschot met groot machtsvertoon door de cartoonpolitie van EHB van zijn bed werd gelicht stond u boven op de barricades. Toen de Arabische grappenmakers van de AEL werden veroordeeld voor een stripje over de Joodse leugen die de holocaust heet bleef het muisstil. Reden? Gregorius is blank en de AEL heeft een kleurtje.
"Bij de veroordeling van de AEL gaf niemand een kik" aldus Sille Jansen.
'De apathie regeert'. Misschien dat iemand Silly een cursus Googlen voor zeikwijven kan geven.
HIER,
HIER,
HIER,
HIER en
HIER. Stuk voor stuk artikelen waar de onzin van deze veroordeling aan de kaak wordt gesteld. Maar waar hebben we het over? Als er een organisatie verantwoordelijk is voor de heksenjacht op meninkjes & cartoons is het wel het Meldpunt Discriminatie Internet van subsidiespons Sille Jansen. Stomme witte doos!
Reaguursels
Inloggen-weggejorist-
PS: Ik zoek nog even uit wat precies gezegd en getekend is en dan denk ik dat een melding maak op de site van het MDI.
Voortbordurend op m'n vorige post voel ik me namelijk gediscrimeerd omdat ik over één kam wordt geschoren met racisten, terwijl ik, en ik hoop met mij vele anderen, in de kwestie Nekschot/AEL zoals aangedragen door Silly Jansen, naar de inhoud en waarheidsgehalte van de cartoons keek en niet daar degene die ze gemaakt heeft.
Gewoon, omdat het kan: www.meldpunt.nl/direct-melding-doen
Moet niks uitmaken dat AEL een kleurtje had want natuurlijk, een geweld-predikend geloof (afhankelijk van de interpretatie, ik geef toe) en een holocaust-ontkenning zijn ook hetzelfde!
/sarcasme off.
Dom wijf, die Silly Jansen. En weet je wat het leuke is?
Nederland boeide het geen hol dat AEL een kleur had. Z'n strip was gewoon dom en slecht geïnformeerd.
Wie wél veel over de kleur was Silly Jansen. Wie is er nu de racist? Wie maakt hier nu het onderscheid tussen blank en zwart en alle tussenkleuren?
De mensen die onderscheid maken gebaseerd op inhoud?
Of Moeder de Domme Gans die op het niveau van een kleuter nog met kleurtjes kliedert?
DAt zal wel even schrikken zijn voor mevrouw, dat nota bene geenstijl het opnam voor de AEL tekenaar.
Even terzijde.
Weet je wat discriminatie is mevrouw Janssen, een verzorgingshuis in Den Haag die maar twee oppassers 's nachts hebben voor 40 dementerende bejaarden die in hun eigen uitwerpselen liggen en gewoon genegeerd worden door de politiek.
Hier in Nederland nog wel, maakt u zich daar ook druk om? Ja, inderdaad, de apathie regeert hier.
@poepinonderbroek
"ook voor u: een jood is geen ras, maar aanhanger van het jodendom."
.
Niet dom gaan praten. Het Jodendom is een volk. Een volk in diaspora weliswaar, maar desalniettemin een volk. Er zijn bijbelteksten en niet-bijbelse joodse wetten die de precieze details vastleggen. En voor mensen met bijbelkennis is het concept wat je presenteert hilarisch; het hele oude testament draait om de lotgevallen van het Joodse *volk*. Het christendom is een bekeerlingengodsdienst, een concept uitgevonden door Paulus, die als eerste de idee verdedigde dat de velossing van Christus zowel voor de Joden als niet-Joden gold. Bijbelpassage hier te vinden:
www.biblegateway.com/passage/?search=a...
(Overigens is daar het zaad gelegd voor *alle* moderne westerse ideologieen, zelfs atheistische. Maar dat terzijde. Ook is daar het zaad van het kosmopolitisme van al die ideologieen gelegd. Maar ook dat terzijde.)
.
"religie is werkelijk het as van het kwaad."
.
Iedereen die denk dat er zoiets bestaat als een "as van het kwaad" begrijpt geen zak van het leven, van menselijke culturen en van maatschappijen. Niets. Mijn antwoord daarop is dan ook: Misschien moest je je er maar eens in *verdiepen*.
.
En ga je wassen.
@blauwkonter | 01-09-10 | 11:54
ja hehe
Ik vraag me bij van die uitgesproken bolsjewistische mensen in het algemeen ook af waarom ze niet bij een kerk willen. Is dat omdat ze bij keuzes die ze zelf maken, in zichzelf dan dus ook een discriminerende houding aannemen? Zo ja, in hoeverrre heb je dan het recht eigenlijk om een ander het discrimineren te verbieden?
mevrouw is dubbel D ... Domme Doos!
Als ik met gedwongen associatie moet gaan lopen dokken voor de VARA of de PvdA tegen mijn zin, dan is het ook niet zo gek dat ik mijn bek opentrek, onder andere hier. Daar kun je die bolsjewieken mooi op terugpakken als ze weer eens met artikel 1 lopen te schermen want zelf schenden ze die bij het leven als je het bekijkt op het onderdeel vrijheid van associatie.
Wat deed ze zelf eigenlijk toen de AEL werd veroordeeld? Jenny Goeree werd om haar religieuze overtuiging veroordeeld, en Hans Janmaat om zijn politieke. Daar hoor je haar niet zo hard over... Daarbij kun je optellen dat Gregorius Nekschot is opgepakt of dat de AEL werd veroordeeld. Het werkelijke probleem wat hierachter schuil gaat is de mate van overheidsmacht die dit alles mogelijk maakt, of het nou linksom of rechtsom is dat er inbreuk op je rechten en vrijheden wordt gemaakt. Ik denk dat Artikel 1 net zo goed gaat over de vrijheid van associatie. Als we het ook eens dáár over zouden hebben, en eens kijken wat daar in de praktijk onder links nou van terecht komt: denk bijvoorbeeld aan het subsidiëren van allerlei politiek getinte groeperingen terwijl het als belastingbetaler tegen mijn zin is! Links of rechts zijn dan doorlopend bezig met schendingen van artikel 1 met hun antidiscriminatiebureautjes, kerken en dergelijke. Als je wilt dat mensen elkaar meer met rust laten, laat ze dan om te beginnen eens in hun waarde, en tast niet voortdurend hun vrijheden en goed recht aan.
Mjah - want het bekritiseren van fictief (sprookjes)figuur is precies hetzelfde als het in twijfel trekken van een genocide van miljoenen mensen...
btw: ook wel kudtwijf genoemd
soepsidieslurpende domme doos
Het is ook discriminatie dat ze een zo'n jong modepopje/ kakmeisje directeur kan worden van een overgesubsidieerd stookorgaan. Een hoogopgeleide Fries, Tukker of Limbo met een accentje maakt geen kans op zo'n positie. Je moet een aardappel in je keel hebben, hockey gespeeld hebben en er Veronica (J,S&W) en AVRO uitziet.
MDI'ers beweren neutraal zijn, maar trekken partij bij conflicten waar ze geen verstand van hebben. Zo zie ik op Silles Facebook dat ze monniken in Burma steunt. Ja vast. En ook vast Tibet en (wat is nog meer in?) Palestina. Hamas vergeten we maar even. Als het maar cool en in is in de linkse subcultuur. Che Guevara-T-shirts zijn ook in bij MDI'ers. Maakt niet uit dat de troepen van Guevara bij een staatsgreep vrouwen hebben verkracht en er op los hebben gelagen. Held = held. Dat hij communist was vergeten we ook maar even. Wilders bashen is ook in. Ik stem geen Wilders, maar ik voel mij niet geroepen om lid te worden van elke haatclub tegen mensen die anders denken dan ik. En ik wil mij al helemaal niet verantwoorden voor het stemgedrag van anderen.
En vandaag was ook nog eens de koffie-automaat stuk!
onderscheid maken doet iedereen wordt vaak verward met discrimineren.
gaat deze mevrouw ook even voor de onderdrukte vrouwkes in iran etc op de barricaden of moet deze strijd alleen hier gestreden worden op nederlands grondgebied volgens nederlands recht met nederlandse SUBSIDIE!
tipje voor de dame ga eens in het buutenland werken ga je ongetwijfeld ook een s gediscrimegert worden maar dan ga je het gelijk downplayen
Persoonlijk ben ik niet zo rascitisch. Waar ik wel erg rascitisch tegen ben zijn blonde hoeren die niet weten waar ze het over heeft. Volgens mij heeft ze iedere maand een hersenbloeding. Want haar hersenen zitten in haar kut.
Silly Janssen is het toch?
-weggejorist-
-weggejorist-
Meldpunt discriminatie per direct opheffen, mevrouw Janssen ga een andere baan zoeken en a.u.b. 'get a life'.
Je zal maar naast zo'n zeikmuts wakker worden elke ochtend...
De Holocaust met een sprookjesboek vergelijken, terwijl de meeste volgers van dit sprookjesboek denken dat de Holocaust een sprookje is... Wanneer wordt de subsidiekraan nou eens dichtgedraaid jongens? Niemand die er in dit land toe doet, zit op het MDI te wachten.
@rannie,
lolwigger.com/
Als er een bevolkingsgroep stelselmatig gediscrimineerd wordt zijn het wel blanke mannen, maar daar doet mevrouwtje niks aan.
-Wie/Wat bedoelt ze met "De strijders voor absolute vrijheid van meningsuiting". Is dat een zelfde aanduiding als hullie-De Marrokanen-De Joden -Zij-moeten-eens-normaal-doen?-De Hoge Heren In Den Haag?-Zeeman klanten?
-Is de conclusie juist dat het Meldpunt Internet Discriminatie dus niet voor Vrijheid van Meningsuiting, of alleen tegen absolute vrijheid, of alleen vrijheid zonder hoofdletters-is?
-Sinds wanneer is Nekschot een groep, aangezien ze -beide groepen- als even beschermingswaardig acht?
-De rechter heeft misbruik in geval Nekschot niet toegekend, waarom plaatst ze met MDI boven de wet door de uitspraak in twijfel te trekken met haar eind opmerking? Heeft de rechter in haar opinie bij de AEL zaak wet en jurisprudentie niet mee gewogen?
-Is Sille Jansen van het Meldpunt Discriminatie Internet uberhaubt op de hoogte van het wettelijke verbod op Revisionisme in Nederland?
Vragen waar deze vrouw nooit antwoord op zal geven, maar die haar niet weerhouden tweespalt te zaaien in de samelvening door het maken van verwijten, bevestigen van ongesubstantieerde vooroordelen en het toeschrijven van negatief onderscheidende kenmerken aan een groep binnen de Nederlandse samenleving.
Quote Nelson Mandela: I detest racialism, because I regard it as a barbaric thing, whether it comes from a black man or a white man.
Elk mensenras discrimineert over het andere. Dat zit in de rechtop lopende mensch genetisch ingebakken!
Dag rannie, ben je nou alweer je webpaginaatje aan het spammen?
-= Alleen blanken discrimineren! =-
Wonderlijk dat dit tikkeltje tegenstrijdige jaren-70 dogma nog steeds door mevrouw gebruikt wordt. Dat onze lichtgetinte medelanders ook oorverdovend stil waren na de veroordeling van de AEL-provocatie komt blijkbaar niet zo goed uit.
Moet wel zeggen dat het de laatste tijd op geen stijl toch wel een racistisch toontje terug te vinden is in de berichten.
Niet dat het mij stoort, maar ik denk zeg het even..
Is Sille Jannssen zelf geen bleekneus? Had ze haar boven de Balkenende norm-baan niet aan een geschikte allochtoon kunnen gunnen? Had ze niet ergens buiten de Amsterdamse Ring kunnen gaan wonen? Of past dat niet in haar misselijkmakende linkse lifestyle?
Voor de record: Zelfs de ultra nationalistische site www.kankerhard.nl/ nam het een tijdje geleden al voor de AEL op. Maar daar mag mevrouwtje van haar vriendjes, ook allemaal blank, niet naar toe surfen. Fout, fout , fout!
ik vraag me af hoe dit soort soepsidie sponzen ontstaan. is er ergens een grot in limburg waar dit soort instituten groeien
Nou ik zou dat geile wereldvreemde smoeltje van d'r anders best ff lekker volblaffen. Zo lang ze maar geen geluid produceert, maar goed, gevulde mondjes praten niet..
Ze weet het misschien niet, maar Sille is perfect om dikke roze baby's met blauwe ogen te produceren. De vieze racist!!
Holocaustontkenning is strafbaar in Nederland conform dezelfde wet die discriminatie regelt. Dat zou die trut toch moeten weten.
Goh wat een afschuwelijk arabierenknuffelaartje is mevrouw toch. Die cartoon van de AEL is kwetsend. En het is toch duidelijk dat de woede van de AEL over de Mohammedcartoons op geen enkele wijze mag resulteren in beledigende uitlatingen over Joden? Het is evident dat deze cartoon geen andere bedoeling had dan onnodig grievend te zijn over Joden.
Met de Anne Frankstichting is het al niet beter gesteld.
Gekaapt door de politiekcorrecte elite die de door de Staat in leven gehouden stichtingen gebruiken hun eigen agendaatjes te verwezenlijken.
Heb ooit een melding gedaan over een Nederlandse site geëploiteerd door een Marokkaan waar het verhaal van Anne Frank werd afgedaan als zionistische propaganda. De Holocaust werd natuurlijk ook ontkend. Hadden ze geen tijd voor bij de AF Stichting veel te druk met Geert Wilders cs in de gaten te houden.
Ben ik de enige die 't gezwam over racisme en discriminatie tot op het bot beu is?
De overheid heeft h e l e m a a l niets te vinden.
Iedereen publiceert gewoon maar wat ze willen.
De overheid is even onbetrouwbaar als ieder ander.
Dus de overheid als hoeder is een fictie.
Dat witte mensje van Mejuffrouw Sille Janssen is zelf een grote racist.Links gestemd en een Linkse baan GEKREGEN voor een keertje op haar...........!
Geef mij maar de reklame van ONS BIER,dat is pas Nederlands en zonder racisme.Behalve dan van de moslims die daar niet tegen kunnen.
www.antiantifa.net/graphics/ronald_suz...
Gatver wat een tokkies. De bazen van het MDI. Daar betalen we nou ook nog eens belasting voor. Geert Wilders red ons!
Men neme een waagschaal en men wege:
Enderzijds:
Onnoemelijk leed dat miljoenen mensen is aangedaan in onze recente Europese een Vaderlandse geschiedenis. Louter om hun raciale identieit. Overlevenden van deze tragedie zijn er nog altijd en kunnen (zover mogelijk) de verhalen over deze gruweldaden vertellen.
Anderzijds: Het al dan niet smakeloos kritiek leveren op een religie en dus veronderstelde heilige figuren. Nergens wordt de spot gedreven met hun leed. Alleen de grondslagen van hun wereldbeeld wordt op spottende manier in twijfel gestrokken.
De waagschaal slaat uit. Maar naar welke kant?
Is dit nou nieuws, een zeikend wijf dat de feiten niet op een rij heeft.
Uit jaarverslag MDI blijkt dat er in 2008 en 2009 GEEN ENKELE klacht is binnengekomen wegens discriminatie van asielzoekers/vluchtelingen/illegalen.
Beste mensen, we doen iets niet goed.
@TM
Ik zie 't probleem niet, als ze een dubbel paspoort hebben (wat in 99% van de gevallen zo is) dan is ''t simpel. Of je wordt vriendelijk verzocht te intergreren en productief (in positieve zin) deel uit te maken van de maatschappij en anders gewoon enkele reis naar land van herkomst. Of wil je soms dat *ons* Nederland naar de klote wordt geholpen door 1e, 2e of 3e generatie import Nederlanders? Voor degenen die een positieve bijdrage willen leveren is d'r altijd plaats overigens, laat dat duidelijk wezen.
TM | 01-09-10 | 12:40
Wat bereiken we er nu mee dan om dit continu te zeggen? Meer afstand tussen de verschillende bevolkingsgroepen. Zo gaat het van kwaad tot erger.... Face it, and find a solution, keep kicking and you'll lose......
"Meldpunt Discrimminatie", tja als er èrgens mensen zitten die zelf niet deugen, is het wel bij die instantie.
Stefan Hoogland53078 | 01-09-10 | 12:24
Yup, links kiest per definitie altijd de kant van de underdog. Zelfde verhaal met Israel, waar links in de eerste instantie de grootste aanmoediger van was. Totdat de economie van Israel zich ontwikkelde en die van haar buren voorbij streefde. Toen koos men de kant van de buren..
@ITEACHYOU | 01-09-10 | 12:26 : De Islam IS een achterlijke cult. Sorry; cultUUR.
lemmie666 | 01-09-10 | 12:39
Het verschil is dat ik ook van jou hou :)
@MrFancyPants | 01-09-10 | 12:13 : Volgens mij ben je niet goed op de hoogte van de huidige regelingen. Je bouwt in 5 jaar continue werken het recht op de maximale uitkering. Die is dan maximaal 6 maanden geldig. Ondertussen gaat de uitkering omlaag en omlaag, tot dat je onder/op bijstandsniveau zit. En als je in de Bijstand zit dan dien je je aan een enorme hoeveelheid regeltjes te houden anders krijg je problemen.
Overigens heeft ITEACHYOU ook gelijk : Dit is al de derde generatie 'buitenlanders' dus dat zijn helemaal geen buitenlanders. Nooit geweest ook. Dus wat jij wilt is eigenlijk gedwongen deportatie van Nederlanders. Dat valt wat mij betreft onder het kopje 'facsisme' of 'communisme'.
Altijd leuk als ik weer voor racist wordt uitgemaakt. Ik probeer dan uit te leggen dat ik alleen een hekel aan moslims heb (die mij hun achterlijke geloofsnormen willen opdringen), En aan Antilianen (vanwege het vele grove geweld). Andersom ben ik als blanke Nederlander ook niet echt geliefd, Maar dat terzijde. Als ik dan ook nog zeg dat ik geruime tijd getrouwd ben geweest met een indonesische, En jarenlang voor haar (bruine) dochtertje heb gezorgd dan vinden ze dat maar erg verwarrend. Geeft niets, Als ik het zelf maar snap.
Zo, Nu ga ik verder met mijn kast te lakken. En speciaal om Sille Jansen en ITEACHYOU te pesten in de kleur: Oud Hollandsch Blanc.
Wel schokkend dat zo iemand blijkbaar directrice kan worden binnen die tent. Voor mij een reden om dat hele intituut nooit, maar dan ook nooit meer serieus te nemen. Voor zover ik dat al niet deed tenminste.. Blijft trouwens frappant dat in de niet westerse landen waar ik tot nu toe ben geweest, het rascisme vele malen erger aanwezig is dan in NL. Vooral de Arabieren kunnen er wat van, tegen zo'n beetje alles wat net een tintje donkerder is. Een lichtere huidskleur wordt op deze planeet blijkbaar nu eenmaal als schoonheidsideaal beschouwd. Daar kan de blanke mens niets aan veranderen..
sjaakdeslinksesul | 01-09-10 | 12:32
Erg in die zin, dat die selectieve verontwaardiging niet zal helpen bij het tot nader tot elkaar komen. Hopelijk snap je de reden van mijn "kleuterredenatie' nu.
Ik ben helemaal geen racist. Ik heb gewoon aan iedereen een tyfus-hekel!
MrFancyPants | 01-09-10 | 12:13
Heel veel van die "kutmarrokanen" zijn hier geboren. Terugsturen is er dus niet bij. Of vind je dat ook Nederlanders pas recht mogen hebben op een uitkering na tien jaar belastingafdracht? De controle moet worden verscherpt.... eens, verplicht solliciteren...... eens, na twee maanden werkeloosheid bijvoorbeeld papier gaan prikken........ eens
ITEACHYOU | 01-09-10 | 12:26
Ja erg he.
Het MDI is éénrichtingsverkeer. Wanneer je aangifte doet van discriminatie wegens overheidsvacatures waar de vrouwelijke allochtone moslima voorrang krijgt hoor je nooit meer iets van hen.
Doe je aangifte bij die andere club omdat je Antilliaanse buurman je uit staat te maken voor slavendrijver en wat al dies meer zij dan wordt dit wel als dicriminatie aangemerkt, maar wordt er gelijk bij geadviseerd om je aangifte niet door te zetten omdat dat de sfeer er niet beter op maakt. Ja, wat kan je er dan nog verder mee? En ik heb niet eens slaven.
sjaakdeslinksesul | 01-09-10 | 12:19
Waaruit concludeer je dat nu? Er is wel degelijk selectieve verontwaardiging, zelfs speciale wetgeving voor het ontkennen van de holocaust .......
Daar mag niets over gezegd worden, maar als iemand loopt te roepen dat de moslims geitenneukers zijn, een achterlijke cultuur enz. dan mag dat opeens allemaal.
Een eigenschap van Links is dat ze zich af willen zetten van de geldende normen. Als nu iedereen tegen Wilders is, dan zal Links het weer opnemen voor deze man.
Maakt niet uit hoe, maar ze willen afwijken.
Lieve Mevrouw,
U leeft onder een steen met uw eigen hoofd in uw reedt.
Vriendelijke groeten, ondergetekende.
Als je zegt dat je rechts georienteerd bent, word je het leven van alle kanten kapot gemaakt, maar dit soort tuig wordt door de overheid gesubsidieerd.
ITEACHYOU | 01-09-10 | 11:53
En dus ben je het NIET eens met sille jansen zoals je in je reactie @10:52 nog beweerde. Dat bedoelde ik nu met kleuterredenaties: ik ben tegen, dus ben ik ook tegen mensen die tegen zijn en dan ben ik opeens voor... hé wacht even!
@Onderbuik | 01-09-10 | 12:06
Inderdaad, deze zou ik echter blind de nacht in volgen:
www.lolluv.com/wp-content/uploads/2010...
Dat meisje is helemaal de weg kwijt. Eigenlijk zielig.
@ITEACHYOU
Immigratiestop, verplichte inburgering. En het verplicht hebben van een baan, anders inderdaad uitzetting binnen korte termijn. Daar komt bij het pas recht hebben op een uitkering na minimaal 10 jaar arbeidsverleden en belastingafdracht in Nederland. Het is hier g*dverdomme het paradijs toch niet waar men teert op mijn met hard werken betaalde belastingcenten?
Ah, meer inzicht in het MDI:
www.klokkenluideronline.nl/artikel/81/...
Tijd voor absolute Free speech, die arbitraire beperkingen wekken alleen politiek gekleurde discutabele censuur in de hand en zijn alleen een cashcow voor MDI-achtige en het werkt averechts.
@ An die ARBEIT | 01-09-10 | 11:51
Flauw.. doch rechtvaardig!
*schuddebuik schuddebuik*
Die cartoons van Adriaan Soeterbroek ontkennen de Jolocaust.
Vrouwen met zo'n klein snorretje kun je toch moeilijk serieus nemen...
Wat zou men bij het MDI vinden van de lollercaust? Van de ballocaust? Vooral dat laatste (google zelf maar) in in zoveel opzichten verkeerd dat je weet wie zich nou het meest gekrenkt moet vinden.
.
Niet dat ik Sille daarmee zou willen confronteren hoor. Grote God nee! Dat zou de sfeer alleen maar verpesten.
www.trevisiorestaurant.com/images/tabl...
Zo Sille, u kan uw bureau vandaag leegmaken. Het keukenschort mag u meenemen veel succes als succesvol Manager Interieur Verzorging
@blauwkonter | 01-09-10 | 11:54
Aaaah je bedoelt blankeN? Oftewel, de witmensch?
Doe ter Nietoe | 01-09-10 | 11:54
Religiekritiek (Nekschot, cartoonist identiteit (incl afkomst) onbekend) of
Holocaustontkenning (AEL een anti-Joodse en racistische en islamistische organisatie (zie wiki)
Onvergelijkbaar.
PSSSSSSSST... ik vind dat er meer cartoons over Holocaust moeten komen; lolocaust! Of het nou gristenen, joden of mozzelmannen zijn, ze verdienen even hard in de zeik genomen te worden. PSSSSSSSSST... zei de gaskraan!
AntwoordT..
@Superior Bastard | 01-09-10 | 11:13
Nee, ze ontkennen álles!
misschien niet goed gelezen mevrouw janSSen:
.
retecool.com/post/dat-dacht-het-om-dus...
.
"En ook al vinden wij de AEL minstens net zo'n eng clubje als de PVV, die cartoon mag wat ons betreft gemaakt worden, getoond worden en er mag over de inhoud en het onderwerp gediscussiëerd worden."
.
retecool.com/post/wel-godverdomme
Een stomme witte doos met een zwart vlekje zo te zien, wat haar overigens goed staat.
Slakken kruipen niet zo hard, daar kunnen die subsidie ambtenaren met gemak zout opleggen.
An die ARBEIT | 01-09-10 | 11:31
blanke blanke
Nou, dat zijn me nog al een paar heftige links. De grootste websites ever. En al die uren TV bij KvdB en zo.
Het zit anders: wat ze zegt klopt, het bleef stil. Maar dat juist zij het zegt is fout. MDI=onbetrouwbaar & onzuiver.
fMRI scans hebben uitgewezen dat mensen van nature racistisch zijn, logisch, kudde dieren enzo. Wat blanken uniek maakt is dat ze racistisch zijn tegenover zich zelf. Nergens vind je positieve discriminatie (gewoon discriminatie dus), behalve in de Westerse wereld.
Zonder twijfel wordt een Arabische of Negroïde cartoonist die net als Nekschot het opneemt tegen de islam net zo gesteund. Kijk bv naar de steun voor Ayaan wereldwijd.
sjaakdeslinksesul | 01-09-10 | 11:22
Hoezo kleuter? Ook ik vind de Holocaust verschrikkelijk uiteraard, maar is de genociode in Bosnië minder erg? Zijn de miljoenen doden in Cambodja minder erg? Waarom niet speciale wetgeving voor dat dan?
Waarom word ik weggejorist ? Ik maak een opmerking die geschiedkunbdig correct is. De mufti werkte toch samen met Hitler ?
@Mozes_Kriebel | 01-09-10 | 11:42
Oeh! NegerTgrappen!
Een blanke, Amerikaanse priester, is op werkbezoek bij een andere blanke priester in Zuid-Afrika. Samen zitten ze aan de bar, ergens bij het water.
Opeens ziet hij een speedboat vol blanke jongens, met daarachter een negerT op waterskies voorbij komen.
De Amerikaan:
" Dat zou je bij ons in Amerika nooit zien, jullie zijn ver gekomen sind de Apartheit "
Waarop de Zuid-Afrikaan antwoord:
" Natuurlijk zie je dat bij jullie nooit, jullie weten ook niks van haaien vangen "...
* Lachband *
MrFancyPants | 01-09-10 | 11:35
Dus allemaal het land uit? Wat is nou je oplossing dan? Makkelijk hoor om te roepen ....... en dan?
An die ARBEIT | 01-09-10 | 11:41
Ik verlaagde me idd naar het niveau van Sille, beetje modder teruggooien. ;) Alles puur ironisch natuurlijk. ;)
ps Ergo MDI is feitelijk een klup vol linkse crypto- racisten cq fascisten, links past historisch goed, immers naamgever van het fascisme, Mussolini was zelf ook al socialist / marxist.
'Ik heb aan twee dingen een hekel: racisme en negers' (Gummbah)
Zit een neger naast een blanke aan de bar. Zegt de neger: 'Ik haat mezelf'. Waarop de blanke reageert: 'Racist!' (Gummbah)
@seven | 01-09-10 | 11:39
Ahhh daar is de anti-semitisme kaart... Altijd lachen.
En-el Hak | 01-09-10 | 11:31
Zolang ze haar mond dichthoudt of vol heeft met lekkere dingen lijkt me dat geen probleem.
Sille is een lekker ding!
.
www.meldpunt.nl/uploads/upload_images/...
.
Witte lelies en witte chocolade: zo zou ik haar verleiden!
MrFancyPants | 01-09-10 | 11:35
Precies, tijd om ons het berbers machtig te maken. ;)
Sille heeft als rechtgeaard linkschmens wellicht zelf iets tegen Joden, vandaar dat ze die cartoon van de AEL en de AEL gesteund wil zien en tegelijk moslims knuffelt en Israel-proxy Geert haat.
Wederom blijkt maar weer dat linkschmenschen best behoorlijk dom zijn.
Door al dit gemekker werk je JUIST een Geert Wilders in de hand, ipv van dat ze die 1,5 miljoen mensen serieus nemen (of beter de afgelopen tientallen jaren namen) hoeven ze zich ook niet zo druk te maken over een kabinetsformatie.
Mevrouw heeft zelf last van vooroordelen jegens autochtone liberalen.
Wil er iemand aan die sufkut even de nuance uitleggen tussen grapjes over mensen die uit hun huis gesleurd worden om met duizenden tegelijk vergast te worden en mensen die grapjes maken over lieden die meisjes van 12 verminken en vermoorden omdat ze naar school willen gaan. Geschiedenis maakt toch deel uit van het leerprogramma in NL toch? MDI- gedankenpolizei mag zich ook wat minder crimineel opstellen.
@ITEACHYOU
Nader tot elkaar komen? Hoe groot is dat bord voor je kop feitelijk? Het gros van de niet geintergreerde Marokkanen/moslims *WIL* helemaal niet nader tot elkaar komen. Case in point zijn de ettelijke honderduizenden die een Nederlandse woordenschat hebben die op twee handen te tellen is. Nader tot elkaar komen begint met communicatie en daar loopt 't al spaak. Als dit nu je steekhoudende betoog zou moeten wezen dan zou ik een iets andere nick kiezen ...
Noem het ouderwets maar ik ben van nature wantrouwend. Hoe onbekender iets of iemand van mijn referentiekader vandaan is des te meer afstand neem ik.
@Brakke Obama | 01-09-10 | 11:28
Nee, dat is aantoonbaar, net als dat negers een platte neus hebben en dikke lippen. En dat blanke vrouwen mooiere borsten hebben en zwarte vrouwen mooiere billen.
Dat is dan ook geen racisme, want geen discriminatie, aangezien het gaat over lichamelijke kenmerken.
Racisme is pas racisme als het gaat over onderscheid, gemaakt om te discrimineren.
Zou iemand haar reeds doen? Ik zou haar doen.
@blauwkonter | 01-09-10 | 11:21
Blanke wat? Blanke vernis? Of Henry Blanke?
Beste mevrouw janssen, de passant is niet met u op den barricaden geklommen om uw foute vrienden te helpen met hun vrijheid van meningsuiting omdat de passant niet eensch wist dat de AEL cartoons maakte. Humor om te lachen is gewoon het laatste wat je van die kant verwacht. Sorry hor.
Niet de AEL braaf steunen maar zwijgen is dus racisme volgens Sille.
Nog even en je wordt opgepakt door een aangifte van het MDI vanwege het feit dat je iets NIET zei. Niet braaf applaudisseren en opkomen voor de moslim-fundamentalistische AEL die uit is op de vernietiging van Israel / cq Joden? Verboten!
Sille nl-nl.facebook.com/people/Sille-Jansen... en het MDI, Noord-Korea is er niets bij.
MDI verkondigt een nieuwe rassentheorie.
www.hetverraadvanlinks.nl/Ontkenner3.h...
Blanken zijn over het algemeen atletisch inferieur aan negers. Dat is aantoonbaar, maar ook racistisch.
Ach politiek correct tot op het bot, natuurlijk wel wit bot.
illuvatar | 01-09-10 | 11:11
Racist zijn is een compliment, het betekent in mijn geval dat de argumenten dan blijkbaar op zijn.
Enne, zolang mevrouw Silly Bastard niet veel verder komt dan 'zagen' zonder machtsmiddelen blijft de multicul als concept voor maatschappelijke inrichting nog wel even flink onder vuur liggen. Dat MDI is een lachertje.
ITEACHYOU | 01-09-10 | 11:16
Ja voor jou is alles raar.... ik geef gewoon een antwoord op je vraag, zoals ik iedere keer antwoord moet geven op jouw kleine kleutervragen, die vermomd gaan als kritische observatie. Koop anders een winkler prins.
Hee, dat is toevallig. Vanochtend hoorde ik weer dat radiospotje over meldpunt discriminatie. Je weet wel, die van "Toen die toeristen achter je wel naar binnen mochten...... alleen omdat ze blank waren" en ik heb meteen een klacht over discriminatie ingediend. Over dit spotje welteverstaan, ik vind het belachelijk dat discriminatie wordt afgeschilderd als iets wat alleen blanken doen.
Een reclame tegen discriminatie die zelf ontzettend discrimineert, het moet niet gekker worden. Nu kijken of ik nog teruggebeld word door een medewerker van het Meldpunt Discriminatie.
die trut is zelf racist ,ze haat blanke.
@Linke Joop | 01-09-10 | 11:16
Zie An die ARBEIT | 01-09-10 | 11:18
Met je wijze praat...
Und noch ein schon guten tag zu der Hansi Hinterseer
@ Andie
Racist betekenend:
ra·cist de; m,v -en aanhanger vh racisme
@Brakke Obama | 01-09-10 | 11:13
Ach so ja, nee, op die manier geformuleerd zou ik ook een racist zijn, maar helaas bekent " racist ", volgens de Dikke van Dale :
ra·cis·me het; o 1 theorie die de superioriteit ve bep. ras verkondigt 2 discriminatie op grond van iems ras
En dat is een ander verhaal...
Ik heb de laatste tijd de twitters van @fatimaelatik, @frontaalnaakt, en @hassnae en nog wat daarmee twitterenden gevolgd. Deze mensen zijn enerzijds pro-islam activisten, anti-discriminatie in veel tweets, anti-Wilders, anti-PVV. Anderzijds discrimineren zij zelf keihard. fatimaelatik beschouwt Wilders als een soort Hitler (zomer 2009) Omdat hij anti-islam is? @hassnae en @frontaalnaakt klagen onlangs over: ,,Welke weldenkende Marokkaan wil zich laten vertegenwoordigen door een dreigend en scheldend stuk antisemitisch schorem als Raja Felgata? '' en over @fatimaelatik die dat antisemitisme in maart 2010 toejuichte. Tegelijkertijd schelden ze op ,,reljood'' Barry Oosthof (gisteren) en op mensen als Arabist Hans Jansen. @Fatimaelatik levert daarbij dan een reeks godsdienstpromotende tweets De onzin van Silly Jansen kan hier nog wel bij.
Iedereen is racist.
Gekleurde mensen net zo hard naar ons en onderling als wie dan ook.
duh
Is ons, als beestje, nou eenmaal eigen.
Wen er maar aan.
sjaakdeslinksesul | 01-09-10 | 11:09
Dus omdat het er zoveel waren....... als het er maar 100000 zijn die afgeslacht zijn, dan is het niet zo erg.......... raar....
Vrij naar Wim Kots: Ik ben hier helemaal kapot van
Hansi Hintenzeer | 01-09-10 | 11:09
Da's ne goeien.
Uit het jaarverslag 2009 (hetgeen trouwens een potje tweedehands haatzaaien bevat waar Bert Brussen nog een puntje aan kan zuigen):
'Het MDI en behandelt het MDI elke melding gelijk en met de grootste
zorgvuldigheid. Ook autochtone Nederlanders zouden de weg naar het
MDI moeten kunnen vinden. De communicatie strategie die het MDI in
2009 ontwikkelde sluit bij deze wens aan. Vijf strafbare uitingen zijn op
verzoek van het MDI verwijderd. Twee uitingen zijn opgenomen in een
aangifte.'
Leef je uit: www.meldpunt.nl/direct-melding-doen
An die ARBEIT | 01-09-10 | 11:08
"Zuiver theoretisch racisme geeft geen kwalitatief waardeoordeel over de verschillende mensenrassen. Het erkent hooguit de verschillen, zonder daar een waardeoordeel over te geven"
Ik ben zuiver theoretisch, of theoretisch zuiver als je wilt ;-)
Linkse politici hebben het steeds over 'de rijken'. Alsof iedereen die veel geld verdient een bonusgraaiende bankdirecteur is die de crisis veroorzaakt heeft?
Ik hoog Agnes Kant nog roepen dat mensen met een huis boven het miljoen 'uitwassen' zijn die aangepakt dienen te worden. Waarom doen linkse mensen toch alsof alleen rechtse mensen discrimineren?
Holocaustontkenners zijn stapelgek, maar discrimineren niet.
harbi | 01-09-10 | 11:08
natuurlijk, maar moeten alle Nederlanders boeten voor de Autochtone kinderverkrachters? nee toch........
Wat een linxe hobbiekip!
MrFancyPants | 01-09-10 | 11:05
Ach ja, niet teveel waaarde aan een Nick verbinden joh, het beooogde effect heeft die nick echter wel. Ik zeg niet dat je iets niet snapt, ik bedoel alleen dat wat je in die tegel zet nergens toe zal leiden. We moeten nader tot elkaar komen en dat doe je niet door een hele groep buiten te sluiten. Als je dat wel doet moet je ze gewoon het land uitzetten en dat zie ik niet gebeuren met dik 1 miljoen moslims.
Racist zijn wordt nog eens een geuzennaam in Nederland.
*moe is van alleen kritiek mogen hebben op Nederlandse cultuurgoed*
Overigens zit ik zelf nog steeds te wachten op een arrestatieteam in opdracht van het MDI hier op de stoep. Ze doen toch wel meer dan alleen subsidie-slurpen daar??
Of wellicht zijn niet alle politiechefs lid van de PvdA..
het MDI is niet objectief en vooral heel vervelend, ik heb niets te maken met het MDI en vind het een verkwisting van geld, Silly Sil mag in de WW
ps @11:04 betere directe link www.radio1.nl/contents/13954-ayaan-hir...
ITEACHYOU | 01-09-10 | 11:00
Hele stapels verbrande joden hoef je niet te tekenen, daar zijn genoeg fotoos en films van sufkut. Beelden van stapels met door PVVerts verbrande moslims daarentegen zijn er niet.
ik ben alles wat linksmensen verachtelijk vinden, al was het maar om ze ermee te pesten...
Namen van de medewerkers van het MDI (bron: hun eigen jaarverslag) : Jansen, Evenhuis, Veenboer, van de Krogt.
Gezellig autochtonen onder elkaar.
ITEACHYOU | 01-09-10 | 11:02
6 miljoen doden.
@vriendhenk | 01-09-10 | 11:07
Angsthaas, je bedoelt " sommige Moslims in NL ".
Of vind je nuances maar voor mietjes?
Ik vind het noagal rascistisch voor iemand met blond haar en zo te zien blauwe ogen om rascisme te claimen als een typisch blank ding. Mogen negers niet discrimineren dan?
ITEACHYOU | 01-09-10 | 11:00
Zou die dubbele standaard misschien iets te maken kunnen hebben met de reputatie van moslims? Een reputatie die hen voortdurend in verband brengt met geweld, criminaliteit en onaangepast, asociaal gedrag?
@Brakke Obama | 01-09-10 | 11:00
Het een beetje zielig voor je vinden...
Weet je hoe Moslims mevrouw Janssen noemen?
Das ook nie leuk.... en alleen maar omdat we haar hoofd zonder lapje kunnen zien.
Maar helaas denkt mevrouw Janssen niet verder dan haar subsidie-potje JAMMERRRR.
@speedpeet | 01-09-10 | 10:46
links is nooit leuk
@ITEACHYOU
Nogal pretentieuze nick, leg eens uit, wat snap ik niet dan? Je kan wel heel hoog van de toren blazen maar dan kan je die mening uiteraard volledig sluitend onderbouwen toch?
illuvatar | 01-09-10 | 10:58
Wat is het verschil? Door hun corruptie en binnenlandse strijd zijn ze niet in staat om in tijden van rampen voor zichzelf te zorgen.....
In wezen, diep van binnen, ver weggestopt, kiest ieder wezen voor z'n eigen soort, ras. Wie zijn wij om ons te verbeelden dat wij niet zo zijn.
AlanTuring | 01-09-10 | 10:20
AEL:
"steun voor ontmanteling van de staat Israël (door de partij de zionistische entiteit (zie: zionisme) genoemd). (..)
Tegenstanders en vele commentatoren spreken van een racistische partij die volgens hen moslimextremisme en Jodenhaat vrij spel geeft" nl.wikipedia.org/wiki/Arabisch-Europes...
Luister ook eens naar Ayaan:
Er is volgens Ayaan (maar ook Prem) tegenwoordig veel meer zwart racisme dan blank racisme. (quote Ayaan "Blank is daarvan uiteindelijk genezen, zwart nog niet") www.radio1.nl/terugluisteren/tijd Ayaan in een goed interview op 17maart 2010 en 19uur zetten en eerste 5 minuten skippen =nieuws+reclame
Uitzending is wellicht op te vatten als een inkijkje naar de toekomst van W. Europa. Ayaan zei daarin dat de westerse mens veruit het minst discrimineert.
Fijnstoffer | 01-09-10 | 10:57
Nee. Ze worden betaald uit het CDA-PvdA maffianetwerk dat vuistdiep in NL zit en elkaar de lucratieve nonsense baantjes toeschuift zodat NL een betuttelende reus wordt die vanzelf een keertje omvalt (duurt niet lang meer).
Racist, ja nou en......
sjaakdeslinksesul | 01-09-10 | 10:59
Waarom is die wetgeving er gekomen dan? Beetje raar toch..
@Nee dus!
Het erkennen van verschillen tussen soorten mensen is geen racisme, het negatief ermee omgaan wel! Uiterlijk verschilt elk mens van elkaar maar uitgaan van vooroordelen op basis van deze verschillen is vaak zinloos en onnodig kwetsend. Wat wel mag is het benoemen en aankaarten van culturele verschillen. Deze komen voort uit keuzes en gevoelens van een bevolking. Deze kunnen/moeten ook veranderen en evolueren.. Kritisch zijn hierop is dan ook een recht en plicht van elke Democraat. Maar racisme kan niet gelukkig staat dit ook als eerste wet van onze grondwet.
Zolang Silly bastard nog niet zwanger is geweest van 6 verschillende mannen met 8 verschillende nationaliteiten geloof ik niet dat ze zelf niet een vieze, vuile racist is.
Er zit een vierkante mug op mijn beeldscherm en die is precies op de bovenlip van deze nare vrouw gaan zitten. Ik durf hem er niet af te jagen, voor je het weet ga je door het leven als anti-racist.
In de op de website gepubliceerde jaarverslagen van het MDI wordt geen financiële verantwoording afgelegd!! En dat vind ik discriminatie t.o.v. de belastingbetalerT. Past precies in "put your money where your mouth is" typisch gedrag van salonsocialisten en salongristenen, dus ordinaire graaiers.
Van sommige mensen heb je het idee dat ze qua gedachten op een totaal andere planeet zitten, zo´n beetje planeet aarde in politiek correct Nederland anno 1985 zit deze mevrouw....
harbi | 01-09-10 | 10:57
Ook dat was belachelijk, maar je ziet toch wel de verschillen in reacties op de cartoons? Ik mag en hele stapel moslims tekenen die aan het smeulen zijn, maar zodra het joden zijn.........
Als deze juf niet het verschil kent tussen ras (Joden) en gelovigen (moslims), dan kan ze beter een een ander baantje zoeken. Iets op haar nivo.
Ik ben een racist, en wat ga je er aan doen ?!
Als het gaat om subsidiesponzen dan ben ik misschien een racist. Maar niet minder dan de linkse partijen die mij discrimineren om mijn intelligentie en motivatie. Daardoor verdien ik (letterlijk) meer. Ik word gediscrimineerd vanwege mijn sociale status door heffingen die percentueel alleen maar hoger worden in plaats van afnemen of een vlaktax. Ik betaal goddomme het meeste mee aan iets waar ik de grootste hekel heb.
poli | 01-09-10 | 10:58
U heeft haar ontmoet?
MDI = Internetgestapo mdi-watch.blogspot.com/2009/10/gregori...
@ITEACHYOU
1) Nekschot is nog niet veroordeeld
2) holocaustontkenning valt onder het discriminatieverbod en hiervoor bestaat jurisprudentie en wetgeving itt de cartoons van nekschot
Probeer vooral niet met zulke dames in gesprek te gaan, zelden zulke dichtgetimmerde gesloten geesten als deze ontmoet.
@ITEACHYOU | 01-09-10 | 10:52
Haïtianen hebben niet hun veelvoud aan BNP inclusief buitenlandse steun opgesoupeerd voor het maken van kernwapens. En ja, hieraan is de bevolking medeplichtig.
MrFancyPants | 01-09-10 | 10:55
Vooral zo blijven denken, praten en acteren, komt het allemaal goed.
HIER, HIER, HIER, HIER en HIER even goed lezen, Silly Janssen!!
U praat en schrijft poep. En u weet niets van het AEL. Daar zitten de ware racisten die vinden dat joden dood moeten en dat ongelovigen de keel moet worden doorgesneden. Staat in hun haatboek dat ze koraan noemen.
En daar blijven u en uw links-gristelijke fatsoensrakkers muisstil over. Waarom eigenlijk?? Zijn jullie verblind, door en door slecht, of gewoon ingesuft en oerstom?
@ ITEACHYOU
Wat nou veroordeling, het proces tegen Nekschot moet nog beginnen. De verontwaardiging draait om het grote machtsvertoon waarmee hij door de gestapo van Ernst Hirsh Ballin van zijn bed is gelicht.
@Ashtrey | 01-09-10 | 10:18
Dat hoor je mij niet ontkennen. Maar ik somde toch echt droge feiten op.
Laten we eerlijk zijn: racisme is een typisch blank ding...
AlanTuring | 01-09-10 | 10:20
grapje zeker?
Ik heb nergens zoveel racismse meegemaakt als toen ik in de Bijlmer woonde; Indiers en Pakistanen worden daar continue uitgescholden bijvoorbeeld.
LOL om de tekst bij pica....
-
Dan die eerste link... Diepe zucht.
Kiek, wat mij betreft mag iedereen tekenen wat ze willen, dus ook die prent waar weer eens zeer kundig de holocaust ontkend wordt.
Wat een crea-bea-momentje. Supah, toll... :S
Als mensen er voor kiezen onwetend te zijn, is dat hun goed recht. Lekker boeiuh. Hou je toch. Iemand opsluiten voor een poging tot humor, altijd -1.
Het feit dat het " strafbaar is om te kwetsen ", volgens de witte muts that is, -1... Probeer jij een gekeusde ziel maar eens vergoed te krijgen bij het VGZ ( of Anderzorg in mijn geval )...
ITEACHYOU | 01-09-10 | 10:52
Verschil heeft verder meer te maken met het feit dat de AEL een bedenkelijke politieke organisatie is en Nekschot slechts een cartoonist.
vrijheid van meningsuiting ? ooit van gehoord ?
Discriminatie is hier niet 't probleem, dat krijg je vanzelf als je Marokkaanse of islamietische medemens duidelijk laat zien (en horen) schijt te hebben aan de Nederlandse cultuur dan wel Nederlandse normen/waarden etc. en absoluut weigert te intergreren (even heel generiek, d'r zijn natuurlijk uitzonderingen). Dat Marokkanen en moslims derhalve door de Nederlanders (maar ook elders) met de nek worden aangekeken hebben ze derhalve volledig aan zichzelf te danken. Als je dat onder de noemer 'discriminatie' aan de man wilt brengen dan snap je 't niet, dit is een duidelijk geval van oorzaak > gevolg. Maar goed, MDI moet natuurlijk weer wat subsidie binnen harken ...
Ach, zo'n meiske in een gesubsidieerd baantje. Haar ouders zijn vast heel trots op haar. Ik gun het haar wel. Je moet alleen niet luisteren naar wat ze te melden heeft. Gewoon ja knikken, een beetje glimlachen en ze is weer gelukkig. Beter dit dan dat ze zich aansluit bij het FARC.
O ja, het MDI. Deze club heeft een link met kraakerts en Antifa's.
Zelf in het zwart gekleed, op zwarte kistjes door Amsterdam
lopen stampen en je bek vol hebben over anti-fascisme en het
liefst iedereen op willen sluiten in de Goelag archipel die het niet
met je eens is.
En ondertussen brengen sommige nieuwe Nederlanders de Hitler-
groet in Amsterdam en moet de politie een lokjood inzetten om de daders
te pakken.
Zover is het dus gekomen kraakerts en antifa's. Wij moesten zwijgen
en zover is het dus gekomen.
Ik zou der doen.
Ik ben het volledig met haar eens. Er is weliswaar ook kritiek geweest op de veroordeling van de AEL, maar lang niet zoveel als op de veroordeling van Nekschot. Kijk ook naar de actie voor Haïti en Pakistan..... De zwarte bevolking van Haïti is blijkbaar belangrijker in de ogen van menig Nederlander dan die besnorde Paki's. Hypocrits are everywhere.
iter | 01-09-10 | 10:42
Ze steekt (oa door de groepen die ze steunt) haar linkse politieke voorkeur en politieke activiteiten cq gedrevenheid iig niet onder stoelen of banken.
Fijn om te weten dat de politieke censors in dit land hun best doen neutraal over te komen.
lol @ zwart blokje in pica
seven | 01-09-10 | 10:43
En AEL is een organisatie, Gregorius een levend persoon. Nogal een verschil.
En bedankt Brusselmans, we legge weer plat.
PVDA Kuddedieren...........
illuvatar | 01-09-10 | 10:45
Inderdaad, mevrouw maakt zich er zelf ook schuldig aan, maar in haar geval is het geen weekdiertje, maar iemand mét ruggegraat die ze beledigd, dus dat mag! www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/10/...
Is it because I is black?
Ze lijkt verdacht veel op een vriendinnetje van vroeger. En ze doet uitspraken die ik zou kunnen doen.
*bellen gaat waarom ze geen kaartje met vaderdag stuurt*
Lieve Sille Janssen, ik weet toch wel dat je dit leest. Vandaar nu even mijn advies: overweeg eens professionele psychiatrische hulp. Je bent namelijk echt KNETTERGEK.
@illuvatar | 01-09-10 | 10:45
oeps, een -s te veel
Racisme dus.
Wat een kansloze organisatie met een kansloze directrice. Laat haar verhuizen naar het oostblok, het midden oosten of naar zwart africa als ze discriminatie wil bestrijden. Wat een vertoning.
Lijkt me wel een lekker ding wie heeft leuke links?
Weer een verpeste zure muts :p
Rascisme is het enige dat alle volken op aarde gemeen hebben.
Sommige volken winden zich allen wat meer op over dat soort zaken dan volken met een gladde rug.
Prof. D.A.H. Vintik | 01-09-10 | 10:42
Is ze moeder? Dan zou ik haar wel willen doen. Uiteraard wel met Gagball, ze moet vooral niet gaan praten. www.google.nl/imgres?imgurl=http://beh...
Slecht geslapen brusselmans ? zo gaat het toch altijd met die lui...
Meldpunt Discriminatie Internet? Moet ik me daar melden als internet mij discrimineert, of als ik iemand internet zie discrimineren?
@Superior Bastard 10:41
Kijk, now we're talking. Kunnen ze die clique eauk gelijk afschaffen.
Sille maakt een grote denkfout door te stellen dat het vergelijkbare zaken zijn. Moslims zijn gelovigen en dat is niet niet hetzelfde als Arabieren zoals zij verderop onterecht schrijft. Daarnaast schrijft ze zelf Joden (met kapitaal) en daarmee doelde Sille en AEL dus op het volk, niet persé op religieuze joden (met kleine letter). AEL is wellicht daadwerkelijk uit op de vernietiging van Joden (het volk) (in de zee drijven etc) dus een prent kan eerder als oproepen tot geweld / hatespeech gezien worden. Nekschot bekritiseert ao een orthodoxe en onderdrukkende vorm van de islam, een vrije keuze.
Daarnaast weet Sille niet of Nekschot een blanke autochtoon is, zijn id is immers geheim en anders dan een in een verhullende burqa is hij niet in beeld geweest.
Het MDI is de meest discriminerende instantie in Nederland. Geen enkele andere instantie wijst zo vaak met het vingertje naar een bepaalde bevolkingsgroep als het MDI.
Geloof niet dat Sille er iets van snapt. Deze tekening was een reactie van de AEL op het herplaatsen van de mohammed (teab) cartoons. Hoe ziek kun je zijn als je in reactie op het beledigen van je profeet de joden beschuldigd van het bij elkaar liegen van de aantallen holocaust slachtoffers. Als de AEL met gelijke munt terug zou willen slaan, moeten ze een cartoon plaatsen die Jezus belachelijk maakt. Daar had trouwens geen haan naar gekraaid.
Ik voel mij gediscrimineerd door deze opmerking van haar.
Het MDI heeft het wel erg vaak over nederlanders, joden en moslims. Hiermee voeden ze de polarisatie tussen de diverse groeperingen.
@gozahtje | 01-09-10 | 10:34
Het zal je moeder wezen, wat er van haar kinderen terecht moet komen laat zich raden. www.gnoe.nu/wp-content/uploads/2010/03...
gozahtje | 01-09-10 | 10:32
sja.. kan ook heel goed een aanname van haar zijn
D66 doos imo
www.facebook.com/people/Sille-Jansen/5...
Mensen als Sille Jansen zouden andere mensen eens moeten beoordelen op hun mens zijn en niet op basis van afkomst en huidskleur.
En voor deze prietpraat krijgt mevrouw enkele duizenden euros per maand van ons? Mag ik raden? PvdA-maffianetwerkje?
ONAFHANKELIJK:
"Stichting Magenta, Meldpunt Discriminatie Internet is een onafhankelijke organisatie, maar wordt voor haar MDI-werkzaamheden gesubsidieerd door het ministerie van Justitie en het ministerie van VROM/WWI".
HAHAHA.
Laat in godsnaam Wilders 1 doorgaan.... alleen al om dit soort ranzige clubjes te ontmantelen
Errrr AEL? Is dat niet die club die voor sharia is en tegen democratie?
Ondertussen in een vogelmenswijk: www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmege...
In het geval van nekschot gaat het om een autochtone cartoonist die tekeningen maakt die strafbaar zijn... HO!11! Gaat mr. Sille Jansen nu op de stoel van rechter zitten? Bij zoveel bevooroordeeldheid zakt mijn broek gewoon af, raciste!
Hahahaha.
+1 voor de schnor!
Wat een domme muts. Heeft ze zoveel tijd nodig gehad dit stukje te typen dat ze een jaar lang het nieuws niet heeft kunnen volgen?
Ongeacht cartoon of afkomst, de vrijheid van meningsuiting is voor iedereen! Altijd al geroepen.
-weggejorist-
Sanglier | 01-09-10 | 10:35
De verontwaardigd geboren Ronny Naftaniël van het CIDI kan er ook wat van hoor.
LOL nu ik het lees schiet ik in de lach om zoveel domheid. Muv de laatste zin voert Sille Jansen namelijk een pleidooi voor de absolute vrijheid van meningsuiting. Om vervolgens in de laatste alinea tot de conclusie te komen dat moslims net zo goed beschermd moeten worden als joden. Die er trouwens niets aan kunnen doen dat ze geboren zijn als jood, maar dat terzijde.
heb nog wel een baantje voor haar!
Hmmm, als ik mijn ogen dichtdoe klinkt het gebral van moslims over het Westen en over Joden en Israël nog precies hetzelfde. Wij moeten allemaal moslim worden of we moeten dood of overheersing dor moslims accepteren.
Het is dus niet het kleurtje, mevrouw van het Meldpunt Discriminatie! Wanneer gaat u eens aan het werk om de alsmaar verslechterende situatie van homo's in door moslims verziekte steden als Amsterdam te verbeteren?
Prof. D.A.H. Vintik | 01-09-10 | 10:27
Was zij dat? Hoe durf je dan je bek nog open te trekken. Wat een mafketel.
ox | 01-09-10 | 10:32
Marokkanen, Tunesiërs en Algerijnen zijn ook echte vrienden van elkaar. Not.
Liever een "racist" volgens jouw definitie, linkse aandachtshoer, dan een dhimmi.
MichieldeMuiter | 01-09-10 | 10:29
Daarentegen kunnen donkere mensen weer harder lopen.
@ AlanTuring | 01-09-10 | 10:20
Ja eerlijk, je hebt volkomen gelijk, kijk maar eens naar de gezellige omgangsvormen tussen Hutu's en Tutsi's in Ruanda, of de bevriende relaties tussen Hindoes, Creolen en Indianen in Suriname, om nog maar te zwijgen over de altijd montere sfeer tussen de Uyghur in Xinjiang. Allemaal zo blank, blanker krijg je ze niet op deze wereld.
emmenel | 01-09-10 | 10:24
Ziet er blank uit. Nooit eerder gezien. Ik vraag me af zij het wist.
Jammer dat er nog zoveel lieve domme meisjes in Nederland rondlopen. Maar goed, ze heeft een baan. Wel één die niets oplevert, behalve vervelende overlast. Was de iftar-maaltijd nog lekker, gisteravond? Hoerrr.
@Bokito nee, maar die AEL honden zouden een enkeltje naar de woestijn moeten krijgen.
De hoogste levensstandaard komt toch voornamelijk voor in landen waar blanken wonen.... tja hoe kan dat ?...
Heeft Job Cohen die AEL clown ook met een SWAT-team uit zijn bed gelicht?
Molly-Bolly | 01-09-10 | 10:23
En waarom zou daar een taboe op moeten rusten?
Smakeloos ja, maar een taboe? Nee.
Sille, ru4real?
( www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/10/... )
het volledig doorgedraaide schuldgevoel van de sociaal democratie, H.van Veen zou spreken van NSB-kinderen
Goh wat een nieuws zeg. Het is al eeuwen bekend dat we discrimineren. Dat doen we al vanaf het begin der tijden. Niets nieuws. En we komen vooral op voor degene waarmee we ons het sterkst mee verbonden voelen, namelijk het eigen volk, huidskleur, afstamming, landgenoten, familie, vrienden. Het is zelfs allemaal allang wetenschappelijk bewezen(dus waar). Discriminatie is een heel normaal gedrag. Iets wat in onze genen zit. Iets wat te maken heeft met overlevingsdrang zelfs. Dus ja, ik discrimineer, dat doe ik elke dag. Het is onderdeel van mijn zijn. Het is alleen de vraag hóe daar mee om te gaan!
Verder vind ik van beide de cartoon(s) vanwege voor de hand liggende grofheid en het ontbreken van enige subtiliteit bedroevend slecht.
Er er is nog een ander veschil met AEL en Nekschot. De AEL is een fascisten club en GN niet.
@gozahtje
www.youtube.com/watch?v=Z7fQlN-rke8
va ca 3 minuten: zwarte hoofddoek, blanke handjes vlgs mij, dus wel bekend?
@AlanTuring 10:20 Bullcrap, ofcourse.
@ Superior Bastard | 01-09-10 | 10:11
Ik doelde op een taboe op grappen over Joden ivm de holocaust. Sinds de holcaust dus, tenzij je op andere planeet leeft natuurlijk dan is er geen probleem.
Och, och Sille toch. Ik snap wel dat je als subsidiespons je eigen werk moet creëren maar word het dan ook niet tijd om echt iets interessants met je leven te gaan doen? Duiken kan ik je aanraden, heb je op verjaardagen nog wat leuke verhalen te vertellen.
Politiek correct gezeik is energieverspilling en altijd -1
Wat een ongelooflijke hypocriet kutwijf zeg. In de tweede wereldoorlog zouden we dit soort mensen NSB`ers noemen.
Daar moet een piemel in.
@AlanTuring | 01-09-10 | 10:20
Nou dan ben jij nog nooit met Surinamers omgegaan.
gozahtje 01-09-10 10.21
eens
@kaas de vries 10.14
www.youtube.com/watch?v=Z7fQlN-rke8
vanaf ca. 3 minuten: zwarte hoofddoek, blanke handjes, vlgs mij
Dus als ik het ontkennen van een historisch feit eventueel smakelozer zou vinden dan het op de hak nemen van een geloofsovertuiging - een keuze die mensen zelf maken- en niet voor beide zaken even hard schreeuw ben ik een racist?
.
En dat zou door Sille komen omdat er een kleurtje in het spel is? Dat is een snelle en gevaarlijke conclusie meisje. Waarschijnlijk zelfs een domme conclusie.
.
Is de subsidie nog niet veilig gesteld Sille? Moet je het nut van jouw sponsje nog even met een zelf gefabriceerde oorzaak voor een waarneming bevestigen? Uitaard, zoals het een goede spons, betreft zonder rekening te houden met andere oorzaken.
.
Die meid heeft ze wel allemaal op een rijtje, maar ze werken in ploegendienst.
Ik zou het zeikwijf doen!!
Kaas de Vies | 01-09-10 | 10:14
Inderdaad, dat is niet bekend en ze gaat er dus voor het gemak maar van uit.
emmenel | 01-09-10 | 10:11
Daarom zeg ik, kap eens met de lange tenen, dit blijft anders maar doorgaan. Wie bepaald waar de grens ligt? Wat voor mij normaal is kan door een ander als beledigend ervaren worden.
Laten we eerlijk zijn: racisme is een typisch blank ding...
Het is net als met het IPCC (=die leugenaars over het klimaat).
Ze kunnen niet zeggen dat er niets aan de hand is want dan zijn ze niet meer nodig en gaat de soebsidie kraan dicht en kunnen ze met z'n allen lekker een ww-uitkering aanvragen.
Dus af en toe even roepen dat het toch wel erg gesteld is met de dicriminatie en dat het vooral nader en langdurig onderzoek behoeft om zichzelf in stand te houden is nodig. En natuurlijk krijg je de nodige media aandacht, de media hebben toch niets anders te doen en er zijn zoveel nieuws en actualiteiten programma's zodat elke drol wordt opgeblazen en alles wordt aangegrepen om nog maar iets te kunnen melden.
En Sille krijgt ook persoonlijke aandacht zodat ze haar kwaliteiten misschien wel kwijt kan in een nog zinvollere baan met natuurlijk een nog riantere vergoeding.
Nee, Sille komt er wel.
Ze heeft gelijk en ik heb liever haar dan Brusselmans.
Vind er ook nogal een verschil inzitten tussen wat GN doet en grappen maken over een massamoord. En Arabieren hebben per definitie ongelijk.
Het blijft me verbazen waarom je volgens dit soort lieden gesteld móet zijn op mensen uit andere culturen dan de jouwe. Jouw cultuur is toch niet voor niets jouw cultuur? Natuurlijk hoeven twee verschillende culturen niet per se te botsen, maar dat dwangmatig moeten klikken vind ik zo'n ontzettende onzin.
"Als jij nu niet als de donder zorgt dat ons MDI op de kaart komt dan kun je uitzien naar een andere baan. Ik ben die kop van je toch al lang zat, dus dan weet je dat ook gelijk. Snappen we elkaar, Silvia?"
- "Nou.... toevallig is het Sille en we begrijpen elkaar inderdaad. Ik wil mijn gesoepsidieerde luizebaantje niet kwijt. MDI for life!! Ik ga gelijk aan de slag, na de werkgroep-dagbespreking en het inrichten van een nieuwe stuurgroep en voor dat ik aan mijn 2 wekelijkse vrije dagen begin."
@Nee dus! 10:12
Mening; Uiteindelijk zullen we het toch met mekander moeten doen -whether you like it or not-, en de overeenkomsten onstijgen mijns inziens toch de 'verschillen'.
Hoewel de AEL mijns inziens het recht hebben om hun stripje te publiceren, interesseert het me geen reet dat de rechter hun op de vingers tikt. Omdat het enorme klootzakken zijn, zo duidelijk Sille?
Het is maar goed dat het geen afbeelding is van Geert met dat snorretje...
Ik zou haar doen! en ondetussen racistische woordjes in haar oor fluisteren. Wedden dat ze kronkelend klaarkomt!
Hahaha, ff snel een snorretje. Nice
Wat bedoelde Nekschot nu met: 'Help, de Taliban verdrinkt'?
Bedoelde hij dat we voodoo wel 80 miljoen waard vinden?
On topic: tja het is een beetje vreemd mechanisme wat het nieuws haalt.
Stel je voor je bent wetenschapper en doet 12 jaar onderzoek naar bijvoorbeeld: 'Historische staatsbetrokenheid bij de positie van Nederland als drugsgroothandelsland.'
op diezlefde dag noemt een politicus een andere politicus een 'zeurpiet'.
Wat denkt U dat in de media komt?
Nog meer on topic:
Zwart racisme op NL grondgebied moet met de blinddoek van vrouwe justitia even serieus genomen worden als wit.
Attention whore, verder geen aandacht aan besteden..
Dit soort mensen dat vanuit hun schuldgevoel vanwege het "blank zijn" opereert en er tegelijkertijd een leuke boterham aan overhoudt kan stelselmmatig worden vervolgd wegens racisme.
@pica
Met snorretje is inderdaad beter.
@Prof. D.A.H. Vintik | 01-09-10 | 10:13
.
Stomme witte doos met snor! Moehahaha!
www.geenstijl.nl/archives/images/stomm...
Misschien moeten mensen zich niet zo op hun teentjes getrapt voelen door andermans mening. Waarom zou je je in godsnaam druk maken om wat een onbekende van je vind? Snap ik niet hoor.
Het klopt als een speer
Ik discrimineer
Iedere keer weer
Gossie, meid toch.
Domme doos
Zij is zelf een racist, want zij gaat er van uit dat Gregorius blank is, en ik dat helemaal niet weet. Volgens mij niemand niet, alleen justitie
Lijkt me wel een van zo'n diehard CDA stemster.
@fapowitz | 01-09-10 | 10:10
Een stomme witte doos.
krant blijkt printpapier mannen.
Wacht maar af, over 2 jaar is Sille politiechef van Drenthe...
Sille/Silly,
dit soort type personen maken meer kapot dan je lief is.
Alleen hebben zij dat zelf niet in de gaten.
Zaken ongecontroleerd opdringen aan mensen is een bepaalde vorm van dictatuur.
Maar dat begrijpt Silly niet.
Vroeger als kind slikte ik wel eens een gekleurd pilletje niet, ben ik dan nu een pillenracist?
Mensen hebben de natuurlijke behoefte tot ordenen. Dat maakt de wereld overzichtelijker, wat weer leidt tot een schijnbaar betere controle daarover.
Feit: er bestaan rassen.
Feit: er zijn verschillen tussen rassen. Dat maakt het ene ras niet absoluut beter / waardevoller / superieur dan het andere.
Feit: religie en ras zijn twee verschillende zaken.
-weggejorist-
Molly-Bolly | 01-09-10 | 10:09
Waarom is er een taboe op de holocaust, en sinds wanneer?
-weggejorist-
www.geenstijl.nl/archives/images/sille...
Bovenstaande popupje is leeg. Stille Jansen, als het ware?
Waarmee meteen de ontzettende overbodigheid van het MDI is aangetoond.
Zijn er ook arabieren van hun bed gelicht dan?
-weggejorist-
Gelul, het taboe zit hem in de holocaust en niet in huidskleur!
laat ze werken die links
Don't be so Silly...
Is racisme dan zo erg? Zo lang je niet discrimineert...
REAGEER OOK