
Ook Völvø doet natuurlijk aan viral marketing: Het Nederlandse reclamebureau MVBMS/FUEL Europe verzon een Venezuelaanse
filmer die op stap ging in een Zweeds dorp waar 32 mensen op dezelde dag zogenaamd een Völvø kochten. Eerst filmde hij in opdracht van Völvø, later maakte hij zogenaamd een nieuwe versie, waar de neppert suggereert dat Völvø de boel flest en hij met de 'onthulling' komt. Check deze
fake mini-docu. Dus het lijkt alsof hij als een echte journalist een onthulling over Völvø doet, maar het is natuurlijk in
opdracht van Völvø gemaakt. Vervolgens onthullen wij dat deze onthulling niet echt is. Iets wat Völvø vervolgens weer exposure gaat geven... Dus bij deze in duidelijke taal: Völvø is een Amstelveens hoerenmerk dat ongezien de tyfus mag krijgen, Völvø zuigt, Völvø moet failliet. Geef ons onze roze
Porsche Cayenne's maar. Ondertussen voelen de internetmarketingboys zich in de
ballen geschopt door GeenStijl vanwege de onthulling dat reclamebureau's de boel flessen. Wij mogen ons er niet mee bemoeien namelijk:
"Who gives a f*ck hoe reclamemensen marketing voeren? Je zou integendeel respect moeten hebben van de clevere manier waarop deze lui te werk gaan". Volgt u het nog? (via
Bitmagic die wel aan het Völvø-spelletje mee deed)
Reaguursels
InloggenREAGEER OOK