
Godallejezus zag je die even van een kilometer aankomen. Het TV-duo Knevel & van der Brink dacht de Amsterdamse burgemeester Van der Laan gisteravond even ongestoord te kunnen aanvallen op de almaar uitdijende homobashing in Amsterdam. Knevel & Poephoofd. Van de EO. Waar iedere homo kan rekenen op de eeuwige toorn van de Bert Dorenbosdoctrine. Waar het voltallige personeel met een grote boog om Arie Boomsma heen liep omdat hij wel eens met zijn heupen stond te wiegen. Waar ze flikkers het liefst gewoon met een grote steen om de nek de plomp in smijten. Die hypocriete mannenbroeders zijn natuurlijk wel de laatste om anderen de maat te nemen. Gelukkig stak tafelgast Jort Kelder - opgehitst tijdens de vrijmibeau - daar een stokje voor.
FRAGMENT! Uitstekend die konkelende gristengekkies op hun nummer gezet, Kelder. Dat zure slappe handje na afloop van K&vdB betekende een eeuwigdurende fatwa. Overigens is de onderdrukte EO-medewerker in kwestie Jeroen Snel, presentator van het hemeltergend irritante programma Blauw Bloed en zo gay als een hoedje. Die wordt inderdaad niet in elkaar gebeukt zoals nichten in Eberhardistan. Maar we zien hem vandaag tijdens de CanalPride ook niet in hotpants op een EO-boot staan bouncen.
Reaguursels
InloggenBrusselmans, het mag wel weer eens gezegd worden: U is een groot schrijver en een aanwinst voor het internet!
"Ik ben het zelf niet hoor......." Juist. Wij weten weer genoeg, van der Brink.
Jort is een topic swaffelaar. Het gaat in deze discussie niet om het personeelsbeleid van de EO. Het gaat om het in elkaar slaan van heaumeau's & sappie/mosies in 020. Zo weet ik nog wel een paar topics die hier bediscussieerbaar zijdelings wat mee te maken hebben (westelijke sahara/nazi Duitsland/de IT) maar waarover het totaal niet gaat in dit tafelgesprek. Vierkanthoofd heeft dan ook gelijk als hij Jort weer eens off-topic het etisch gelijk tracht te behalen en daarmee als Bekende Nederlander probeert te scoren. Jort de grote heameau-beschermer: ga toch weg. Laat Jort lekker in net-panty, hotpants & op roze omafiets zondagmorgen door de Amsterdamse binnenstad fietsen. Dan krijgt hij het repsect dat hij verdient.
Doet Jort goed. EO bashen in eigen programma, lekker voor ze.
Ik vind Jort maar een lul. Wijsneus spelen. Hoepel op man. Als ik een homo flikker wil noemen en daarmee mijn weerzin kenbaar maak moet die ruimte er toch zijn? Verdikkie nog an toe. Nieuwe taboes in the making?
Ja ik vind dit een beetje moeilijk, Jort heeft er zowel gelijk in dat het minder denken over homos ook dichterbij henzelf gebeurt. De haat voor homo's is overal bij elke bevolkingsgroep. Zijn stem is overigens wel echt walgelijk, zon bekakte zeilboot stem, baaahh.
azijnpisser die knevel zeg... jankerts zijn het allebei.EO kan beter hun lelijke koppen houden als het om onderwerpen over homosexualiteit en alles daaromheen gaat zolang hun het nog zien als een soort ziekte... een reactie als die van Jort vraag je dan ook om... en dan zit je daar lekker ongemakkelijk te wezen met je uitgestreken schijnheilige porum.
Heb Jort eigenluk alweer een nieuwe vriendin? Next!
Jort heeft het homo zijn uitgevonden! Is een wijsneus en denkt alles te weten. Hoewel ik geen fan ben van K en B geven ze toch meer ruimte aan anders denkenden als de PvdA programma van P en W. Waar Job ongestoord zijn onzin kan brengen.
pluskudo's voor Jort. Open zenuw raken.
-weggejorist-
En zo n homo-vaar-tocht wakkert de homo-haat alleen maar aan!!
Cello Nudi | 08-08-10 | 07:43
Als je een met de knokkels over de grond slepend creatuur bent wat twijfelt over zijn eigen heteroseksualiteit? Misschien wel.
Mannen die vallen op vrouwen en daar met volle teugen van genieten kan het gewoonlijk geen zak schelen, maar ik denk dat je hetero moet zijn om dat te begrijpen.
-weggejorist-
DavidoDeChristen | 08-08-10 | 02:32
En wat ben jij toch slim.
Al heb je het in dit geval natuurlijk bij het verkeerde end. Dat dan weer wel.
Jort is altijd ok.
Hij brengt het gesprek meteen een totaal andere kant op.
Thijs v d Brink: voor alle duidelijkheid, ik ben het niet {homo}
Knevel blijft rustig terwijl vd Brink zich zit te ergeren.
Mooie tv dit, heerlijk.
Wat is Geenstijl toch dom.
Ik citeer het artikel:
"Die wordt inderdaad niet in elkaar gebeukt zoals nichten in Eberhardistan. Maar we zien hem vandaag tijdens de CanalPride ook niet in hotpants op een EO-boot staan bouncen."
Als je daar het verschil niet tussen ziet ben je echt heel dom.
Tijs van den Brink pwnt hier Kelder i.p.v. andersom.
Boer in 020 | 08-08-10 | 00:01
Die percentages zijn door onzorgvuldigdheid helaas een eigen leven gaan leiden.
"(...) de auteurs van het rapport van de Politieacademie een wat merkwaardige
categorisering toegepast. Zij hebben de incidenten met een autochtoon als verdachte en de incidenten waar geen verdachte wordt genoemd bij elkaar opgeteld. Zo komen zij tot het cijfer van 86% autochtoon/onbekend en 14% allochtoon. Het is uiteraard niet zo dat de onbekende daders allemaal van autochtone afkomst zijn. Deze manier van categoriseren heeft er echter wel toe geleid dat veel media de cijfers onzorgvuldig hebben overgenomen en concludeerden dat 86% van de verdachten autochtoon is en slechts 14% allochtoon."
Zie deze rapportage voor de hoed en de rand: home.medewerker.uva.nl/l.j.buijs/besta...
Willianus Wortelus | 07-08-10 | 22:05
Als u vroeger íets minder gespijbeld had dan had u misschien geweten dat als ik Eberhard van der Laan zou zijn, ik met Hoogedelgestrenge wens te worden aangesproken. Eberhard overigens met een "d" in plaats van een "t". Schavuit.
@BeSure | 07-08-10 | 13:22
@mokum4all | 07-08-10 | 13:26
Hm. Okee. Nou, okee. Als dat zoz is, heb ik te vroeg geroepen. Ben er niet eens zo rouwig om dat ik er naast zou kunnen zitten, máár... zijn die statistieken landelijk? Van die 86 %? Hoe zit dat met Amsterdam en zijn 370 aangiften vorig jaar? Ook maar 14 % Mocro's? Waar vindt men die getallen?
Willianus Wortelus | 07-08-10 | 20:36
Onmiddellijk vertrekken, aankaarten bij werkgever en samen met werkgever aanklacht indienen bij politie wegens bedreiging.
Zo gaat dat.
HeroSinas | 07-08-10 | 21:04 Eberhart, bent u dat?
Of Jort homo is weet ik niet, wat ik wel weet is dat hij zichzelf liberaal vindt. Een liberaal vindt dat iedereen zelf mag weten wat 'ie denkt. De EO mag dus homo's weigeren. Jort Powned duidelijk zichzelf.
Willianus Wortelus | 07-08-10 | 20:36
Kraamhulp heeft jou niet verteld dat ze de strot van die 4-jarige zo ongeveer dicht heeft geknepen maar dat terzijde.
Nogal een goedkope jij-bak van Kelder, die ook nog eens niet goed uit de verf komt omdat hij daarbij van het discussie-onderwerp afdwaalt. De EO-presentatoren hebben daardoor weinig moeite met pareren.
Leuk voor de bühne bevolkt door mensen bij wie de afkorting EO sowieso de nekharen overeind doet staan. Maar op de keper beschouwd doet Kelders optreden behoorlijk geforceerd en kinderachtig aan.
@ donjon | 07-08-10 | 12:35,
Inderdaad.
Dat zijn de straat hi-jadisten.
sjaakdeslinksesul | 07-08-10 | 13:07 Sjaak, dit vertelde onze kraamhulp een paar weken geleden;
"... ik kom uit hoofde van mijn functie bij alle lagen van de bevolking thuis en daarom ook bij veel Riffijnse gezinnen. In de Riffijnse cultuur is een vrouw niets waard en vooral tijdens de zwangerschap en na de bevalling zijn vrouwen Haram. Geen enkele vent die zich in de buurt begeeft en de man is al helemaal niet aanwezig voor, tijdens en na de bevalling... ... als kraamhulp wordt je voor stront aangezien bij deze mensen... ... als hij een dochter krijgt is hij het mikpunt van spot bij de familie en vrienden... .. hij heeft gefaald... ... hij schaamt zich dood. Krijgt hij echter een zoon wil ie niets liever dan de hele dag pronken...
... jongens worden als ze een jaar of 5 zijn de straat op geschopt en aan hun lot over gelaten... ... moederliefde is hen vreemd... ... jongens zijn vanaf hun geboorte de baas in huis. Een zoon is zelfs meer waard dan zijn moeder... ... schoppen ze problemen op straat dan krijgt de politie de schuld: die moet ze namelijk opvoeden, niet de ouders...
Nog een leuke anekdote: kraamhulp is luiers aan het verschonen, oma zit op de bank. Zoonlief (4 jaar) is gigantisch aan het etteren. Kraamhulp waarschuwt een paar keer dat ie op moet houden en op een gegeven moment verheft ze haar stem en zegt: en nu ophouden! Oma komt de bank uit, loopt naar kraamhulp en schreeuwt: Jij nog één keer praten tegen kleinzoon mijn man jou doodmaken...
Zo gaat dat.
Kelder slaat volledig de plank mis met zijn aanval omdat het gaat om het fysiek geweld tegen homo's en niet wat de standpunten van de EO zijn. Een goedkope manier om te scoren waar Knevel terecht door heen prikt. Gezien het commentaar van Geenstijl en de reacties heeft men werkelijk geen enkel benul waar het om gaat.
Jort is een rechtse rakker die i.t.t andere rechtserts wél kan nadenken en ook niet alleen maar meeblaat. Hij heeft ook niets met die Venlose blonde zot.
Jort +veel.
LOL. Gristengekkies. Tuurlijk mag je geen homo zijn van de EO. Da's vies. Toesjee Jort, je hoeft er nooit meer aan te schuiven.
elevator | 07-08-10 | 16:32
Helemaal gelijk
Jort altijd +1
Tuulijk is het zo dat Christenen het niet zo op de herenliefde hebben maar feit blijft dat vooral Marokkanen verantwoordelijk zijn voor geweld jegens homo's. Vierkanthoofd zegt: 'Iedere EO'er zegt dat je homo's niet in elkaar mag slaan.' Naar mijn mening een helder antwoord; Vierkanthoofd wordt dus niet gepwnd.
Kelder powned helemaal niets. Meneer maakte even een makkelijke opmerking, maar 'vergeet' derhalve dat niet de leden van Youth for Christ homo's in elkaar timmeren. Neen. Onze islamitische medemens is daar voornamelijk schuldig aan.
Ja hij heeft een terecht punt, de opdringerige terugkeer van religie in het publieke domein de afgelopen 10 jaren heeft toch wel de toon gezet.
Jort for President!
Je mag homo's wel viezzzz vinden maar je moet ze net zo behandelen als iede anders .
Christenen vallen geen homo's lastig , islamieten wel .
Dus Jort Kelder met zijn kak accent zit er helemaal naast .
Ik vind deze discussie alleen maar interessant als je ook praktiserend pedoseksueel mag zijn (ben het zelf niet).
Ik vind die Jort maar een oelewapper maar hier krijgt hij toch een geweldige +1 voor.
Kelder zei een goede vriend van Mark Rutte te zijn en wilde niet inhoudelijk ingaan op de vraag hoe Mark nu echt over Wilders dacht.
Daarop zei hij wel dat Mark liever zijn vijand tegen zijn borst drukt.
Duidelijk dat we weer niet goed opletten... Knort Jelder pakt een punt wat totaal niet ter sprake is. Lekkere poep journalist die niet oplet.
Dus Jort -1 Brusselmans, -10 voor slechte interpretatie!
slapjanus | 07-08-10 | 14:06: "Het enige verschil met met veel Marokkanen is dat leden van EO tegen homofilie zijn, maar ze niet in elkaar trimmen."
Canis Spurcus | 07-08-10 | 12:50: "Het enige verschil tussen de opvatting van de EO en moslims over homoseksualiteit is de knokploeg."
Jort maar weer eens +1...
Jort is kewl.
huppelkudtje | 07-08-10 | 14:48
Ik ben het overigens helemaal met u eens en voeg dan ook uw citaat aan mijn eigen post hierboven toe: hoe kan je een probleem oplossen als je het niet eens durft te erkennen?
-weggejorist-
Oke Jort heeft gelijk en maakt een goed punt door hier de Gristenhonden aan te vallen, maar laten we aub niet ondersneeuwen dat van der Laan hier een onwijze naieve leugenaar is. Hoe durft hij te zeggen dat "een beetje (raar Nederlands) van de homobashers een Mocro is. Pardon: het gros van de homobashers is Marokkaan. Ik zal het nog anders stellen: het gros van de Mocro's haat homo's. Probeer niet overal een excuus achter te zoeken, altijd maar goedpraten. Burgemeesters van Amsterdam (uberhaupt grote steden, zie Utrecht) hebben daar een handje van.
Ga maar eens hard straffen en daarna zien we wel wie nog steeds een grote bek heeft..
@Itastijl | 07-08-10 | 15:08
feit is dat Marokkanen over vertegenwoordigd zijn en welke religie dan ook niet tolerant is tegenover heaumeaus.
Als ik deze burgemeester hoor praten, hoor ik hem nog nét niet zeggen dat er meer subsidie voor uit getrokken moet worden.
Volgens mij heeft Wilders een probleem met een bepaalde groep mensen door die (religieuze) opvattingen. Tuig(allochtonen en autochtonen-blij als Wilders daar iets aan doet) oppakken is wat mij betreft zeer welkom maar de oorzaak van het probleem zit volgens mij niet in de religieuze hoek.
Die kast komt steeds wijder open te staan. De één na de andere CDA-er komt er nu voor uit. De hele SA (incl. Adolf) was liefhebber van de mannenliefde. Dan maar niet gesproken over de RTL-clan, SBS-clan... Nog een paar moeten uit de kast komen; Atsma, Van Gayl, van Gelder. Nou eens afwachten ....
-weggejorist-
Die Jort, geweldig!
Altijd leuk om op hypocrisie bij gelovigen te wijzen.
Iets met balk en splinter.
De vinger op de zere plek.
Itastijl | 07-08-10 | 14:36
Feit is is dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in het heameau bashen , maar onderwijl slechts een kleine minderheid in dit land is, dus p.p. véél meer hieraan schuldig is.
Hoe wil je als partij dit probleem nu oplossen zonder het probleem te onderkennen en op waarde in te schatten?
Wilders is liberaal, voor religie moet je bij partijen zoals SGP en pvda zijn.
Jij maakt de fout door te denken dat Wilders zijn opvattingen heeft door Joods-Christelijke invloeden en dat klopt niet.
(mens-en-samenleving neem ik niet echt serieus: niet objectief)
Onze basis ligt hier wel in, maar wij zijn wel verder ontwikkeld.
Christenen gooiden vroeger homo op de brandstapel.
Zolang we dat niveau niet hebben bereikt moeten homo niet zeuren :-)
Overigens Balkende heeft zich gedistantieerd in Indonesië mbt homo huwelijken.
Dear Hirch Ballin: notice the smiley!
@huppelkudje- jij gooit jouw frustraties toch ook even neer in dit topic?
anyhow dit even gegoogled...
www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pag...
Allochtonen en autochtonen
Bijna de helft (47%) van de incidenten wordt gepleegd door daders met een autochtoon uiterlijk. De andere helft (40%) door daders met een buitenlands uiterlijk. Het gaat dan veelal om Marokkanen (52 %) of een gemengde groep van Marokkanen en Turken (29%). Pesterijen en treiterijen vinden vaker op het werk of op school plaats, en bijna altijd gaat het om (autochtone) Nederlandse daders. Bedreiging en mishandeling is gerelateerd aan het uitgaan. Bij de zwaardere incidenten zoals bedreiging en geweld zijn relatief vaak daders van allochtone afkomst betrokken.
.....
Wilders beschermt NL via zijn joods-christelijke oogkleppen en dat lijkt me moeilijk te ontkennen. (mens-en-samenleving.infonu.nl/politiek...)
sjaakdeslinksesul | 07-08-10 | 13:07
En dat is dus het punt inderdaad. Falende opvoeding doordat het vaak kansarme migranten zijn en de typische man-gerichte cultuur zijn over het algemeen veel meer de boosdoener dan dat "de Islam" ansich dat is.
Ik denk dat dat dus ook wel aardig aansluit op Willianus Wortelus | 07-08-10 | 13:28
De Islam heeft ongetwijfeld veel invloed op deze cultuur en daarbij de mentaliteit maar er is een verschil in aangeven dat het komt omdat ze moslim zijn (waarbij je dus eigenlijk zegt dat ze dit vanuit de koran moeten doen) of aangeven dat ze een culturele achtergrond hebben waar de Islam dominant is.
Ze handelen namelijk niet uit de wil van een boek maar vanuit opvattingen waar de Islam wellicht een abstracte rol in speelt maar niet de boventoon voert.
BeSure | 07-08-10 | 12:59
Daar durf ik geen uitspraken over te doen. Moet nog een keer een goede koran vertaling vinden om te lezen. Echter, het zou me niets verbazen als dit er toch wel degelijk in staat. Wellicht niet letterlijk "homo's mag je afslachten" maar wellicht wel "afvalligen en zondaars zullen door allah vernietigd worden" en "homo zijn is een zonde" en "zondaars en afvalligen mag je aan je zwaard rijgen". Intolerantie tegen anderen vanuit de Islam komt namelijk zo veelvuldig voor, dat moet toch wel zijn oorsprong (cq gedoging/tolerantie/goedkeuring) vanuit het boek hebben?
Zeer goeie bijdrage van Jort. +10!
@Itastijl | 07-08-10 | 14:19
Wilders propageert geen religie dus ik zie je punt niet om (uit frustratie?) hem er maar weer bij te moeten slepen.
Het was trouwens Vogelaar van de pvda die begon over de christelijke, joodse en islamitische waardes waarop onze samenleving is gestoeld.
Wilders heeft de laatste verworpen, maar propageert niet wat jij over hem beweert.
@huppelkudje. Ik zie mensen over Cohen en de SP praten. Mag Wilders niet?
Wilders beschermt de homo`s via de joods christelijke waardes en deze gaan niet samen. Hoe gaat hij om met deze tegenstrijdigheid? (in het filmpje gehoort - homo is een goedgekeurd scheldwoord voor joods-christelijk Nederland)
Hij verdraait het onderwerp.
Het gaat niet over of iemand openlijk homo of niet kan zijn.
Het ging erover dat mensen homo's uit intolerantie in elkaar slaan. Dat is iets heel anders meneer de namaak liberaal.
Blijkbaar vinden veel Nederlanders het heel moeilijk om te luisteren en te begrijpen.
Knevel & Dr.Frankenstein
überhaubt iets wat uit naam van een ontzichtbare vriend moet is achterlijk en in zeer hoge mate infantiel..... christenen, moslims, joden, etc...... allemaal naar de zielenknijper... of mag dat ook al niet van de onzichtbare vriend?
OT: +1 voor Jort, had het alleen beter kunnen afmaken
@ik verwacht volgend jaar in Adam een hele grote EO boot met een hele grote kast erop , die midden in de vaartocht word geopend door Eberhart v/d laan.
*dromen doet dat er allemaal islamietjes en grefhomotjes uit komen*
+1 voor jort
@Itastijl | 07-08-10 | 14:08
wat heeft Wilders hier nu weer mee te maken?
En hierdoor begrijp ik Wilders niet.
"Onze" joods-christelijke waardes willen helemaal geen homo`s toelaten/accepteren.
@metropoliet | 07-08-10 | 13:38, met volgers als jij gaat Cohen nog denken dat hij iets goeds heeft gepresteerd.
Hamertje Tik | 07-08-10 | 13:56
Ik begrijp dat ook niet. Chinezen hebben bv. ook vaak een taalachterstand als ze naar school gaan. Maar die gaan geen homos en joden in elkaar meppen.
Het enige verschil met met veel Marokkanen is dat leden van EO tegen homofilie zijn, maar ze niet in elkaar trimmen.
Een burgemeester die het heameau smashen door finnen bagatelliseert en ze bovendien daarvoor een excuus voor geven (straatkoeltoer) getuigt niet echt van benoemen en aanpakken, maar meer van begrip en berusting.
Walgelijk, wat een zak hooi.
Maar kudos voor Jort.
ik zag het stukje heel toevallig gisteren op tv en dacht nog dat gaan we terug zien op het internet..
jort heb ik niet zo hoog zitten maar nu toch echt een +1
Jort +10
Kelder +10
'even voor duidelijkheid, ik ben het niet'................... zegt vierkanthoofd.
Ja ! en de Paus vind het echt heel erg erg dat kinderen vooral misbruikt worden door zijn personeel.
* hostie ritueel verbranden gaat*
Bitte; www.youtube.com/watch?v=2J2bdsRySec
@Hamertje Tik | 07-08-10 | 13:56 Tuurlijk is het niet de schuld van de marocs. Oh ja, we hebben de chinezen ook geen nederlands geleerd, met als gevolg uitval op school en frustratie en dan gaan de chinezen homo's meppen. Dat krijg je er van. Gewoon een oetlul die Van der Laan
Jort heeft een punt, en de paniek bij K&vdB is terecht aangezien boegbeeld Jeroen Snel een (voor de buitenwereld) geheime relatie heeft met de (mannelijke) ex- eindredacteur van het programma K&vdB... En dat wil je niet live in je uitzending even en plein public aan je achterban bekend maken!
Hoor ik dat goed van Eberhartje - wij hebben de Mocro's onvoldoende Nederlands geleerd met als gevolg uitval op school en frustratie en dan gaan zij homo's meppen. Die attitude van: Mocro's zijn goedwillend, maar wij, autochtone Nederlanders, hebben gefaald bij de opvang, die zit zo diep verankerd bij de linkse kliek. Eis verdomme eens iets van die kutMocro's!
Lampekop | 07-08-10 | 13:50
Gevolgen van RSI zijn zichtbaar :D
I see no changes all I see is racist faces
misplaced hate makes disgrace to races
We under I wonder what it takes to make this
one better place, let's erase the wasted
Take the evil out the people they'll be acting right
'cause both black and white is smokin' crack tonight
and the only time we chill is when we kill each other
it takes skill to be real, time to heal each other
vriendje | 07-08-10 | 13:16
als je niks met het evangelistisch christendom hebt, waarom ga je er dan werken? als je niks met islam hebt, waarom zou je bij de NIO gaan werken. Als je niks hebt met katholieken, waarom dan bij de KRO? Niks met joden, waarom dan bij de joodse omroep? Niks met commerciele troep, waarom dan bij SBS6?
Maar als je wel het evangelistisch christendom ondersteunt EN homo bent, zou dat natuurlijk geen fuck moeten uitmaken. Ook al spreekt t elkaar een beetje tegen.
De übergeilste mannenlievende (ex)EO-ert ever is toch wel deze golden boy:
www.hourofpower.nl/bosch
Tegenwoordig het zorgvuldig gemanicuurde middelpunt van z'n eigen glory-show.
Trouwens, schrijft men op GS homo niet meer als heaumeau? ctr+F "homo" levert 58 resultaten op.
ctr+F "heaumeau" slechts 1. En die is nota bene van een zwitsal!
e.thunder | 07-08-10 | 13:32
M.a.w.: het stimuleert kritisch nadenken :)
partijleden hadden
winterpeen | 07-08-10 | 13:38
Waar haal je vandaan dat KvdB CDA hadden partijleden benaderd om een blok te vormen tegen de PVV? Hier lees ik dat Wilders een vriend is van Knevel nl.wikipedia.org/wiki/Andries_Knevel
Zo gay als een hoedje?
@Tobi, lees het nog een keer.
Aan de ene kant heeft Jort wellicht gelijk over de EO in het algemeen, maar...
Het grote probleem is dat hij misdaad (homo-mishandeling) op een hoop gooit met de vrijheid een eigen mening over homoseksualiteit te hebben. Sinds wanneer zijn een mening hebben en iemand in elkaar rammen vergelijkbaar?
Dat is het probleem dat alle politiek correcte figuren (en geloof het of niet maar dat is Jort dus OOK) uiteindelijk allemaal hebben. Dat ze de vrijheid van gedachte en de vrije mening en de vrijheid om je eigen leven in te delen als je zelf wilt, niet los kunnen koppelen van een agressieve lichamelijke daad.
Maar precies met die mentaliteit zouden SP-ers niet tegen kapitalisme mogen zijn (of kapitalisten tegen socialisme), OMDAT (volgens de logica van figuren als Jort) het ook verkeerd is rijke mensen/socialisten in elkaar te timmeren.
Jort doet dus aan typisch politiek correct, slap gelul.
Wat hij wel had kunnen zeggen is dat de EO als door de belastingbetaler gefinancierde omroep niet zou mogen kunnen discrimineren. Maar dat is een andere discussie die Jort nadrukkelijk NIET aanzwengelde.
@fuck the system | 07-08-10 | 12:53:
verrassende opmerking van je dat Jort minister gaat worden. Denk zelf dat hij beter tot zijn recht zou komen als staatssecretaris met een zware cultuurportefeuille.
Kijk,en daarom moet de publieke omroep afgeschaft wat een geneuzel zeg! Maar Kelder had wel een punt. Ik denk dat ze hem niet in de spotjes over het behoud ervan laten optreden.
@ e.thunder | 07-08-10 | 13:32
Wie lult er nu zwaar uit z'n nek
@ mokum4all | 07-08-10 | 13:26
Alleen je naam al.
Mokum not 4 finnen.
Houders van een papiertje dat staat dat je nederlands bent tellen ze mee als nederlander. Moslims zijn verantwoordelijk voor de meeste homo bashing terwijl ze nog niet zo een grote percentage van de bevolking uitmaken.
JeanB25 | 07-08-10 | 13:23
Waarop zou Jort hem moeten aanvallen? Het is toch evident dat homo's bashen eeuwenlang is gecultiveerd door het christendom. Als KvdB vervolgens de vermoorde onschuld gaan zitten spelen vragen ze om de frontale aanval.
Er is nu alweer een overschot aan reaguurders dat van der Laan slap vindt, net als Cohen. Hen wil ik er even op wijzen dat het niet aan de burgemeester is om het beestje bij de naam te noemen. Geen woorden maar daden. Verder verwijs ik naar mijn pleidooi voor Cohen. Daarbij wil ik er nogmaals op wil wijzen dat er nog nauwelijks daklozen te vinden zijn in Amsterdam en dat groepjes hangjongeren verdwijnen als sneeuw voor de zon : www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/08/...
Wat ook verwerpelijk is omdat het een publieke omroep is en er gemeenschapsgeld mee gemoeid is,dat Het programma Knevel en van der Brink gebruikt wordt voor politieke doeleinden.
Knevel en van der Brink hadden CDA partijleden benadert om een blok te vormen tegen de PVV.
@Willianus Wortelus | 07-08-10 | 13:33
Precies. En die mogen nu geen echte Nederlanders worden en worden misbruikt voor jihad en kolonisatie. En vormen een geweldige inkomstenbron.
@e.thunder | 07-08-10 | 13:32
Dat is precies hoe ze zichzelf omschrijven. Dus niets nieuws.
On-topic. +1 voor Jort. Die Gristengekkies zijn irritanter dan homo's... Potenrammen is niet goed, maar af en toe een Gristengekkie publiekelijk verbaal aanpakken is super! Go Jort!
Ion Susai | 07-08-10 | 13:27
Nee hoor, die conclusie is van jezelf. Onderzoek laat zien dat schizofrenie veel meer voorkomt bij Marokkanen (maar ook bijv bij Surinamers) maar onderzoek laat ook zien dat we de negatieve gevolgen van geboorten uit incest, zeker uit neef-nichtrelaties, hebben overschat.
@ diededieben | 07-08-10 | 13:26
Nee, ik kidt niet.
www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=...
playboii | 07-08-10 | 12:53 Ow sorry, vergeten. in Nederland wonen maar een paar Marokkanen. De "Marokkanen" die hier wonen zijn Riffijnen.
Marokkanen mogen het land helemaal niet uit van de koning. Maar het bergvolk wat zich ooit tegen de zin van de koning in het Rif heeft gevestigd en daar ondanks verschillende oorlogen maar bleef zitten en zich totaal niet aanpastte mocht eind jaren 60 naar Europa toe en werd een vertrek geen strobreed in de weg gelegd.
Die gasten van Geenstijl hebben altijd een conclusie over wat dan ook maar als je het zelf gaat bekijken kom je toch tot een heel andere conclusie. En moet je altijd weer concluderen dat ze zwaar uit hun nek kletsen. Ofwel tendentieus.
playboii | 07-08-10 | 12:53 Intelligentie. Het gemiddelde IQ van de in Nederland woonachtige Riffijn is 78 (Te Nijenhuis & Van der Flier, 2001)
Daar waar de Riffijn twee standaarddeviaties lomper is dan de gemiddelde Nederlander (per saldo is de gemiddelde Riffijn verstandelijk gehandicapt t.o.v. de Nederlander) zijn de Aziaten één deviatie slimmer.
Dat is je antwoord.
@BeSure | 07-08-10 | 12:12
Zwitsal does not begin to describe you. Jij bent nog niet eens uit je ei gekropen.
BeSure | 07-08-10 | 13:11
Het is uit onderzoek gebleken dat schizofrenie veel vaker voorkomt onder Marokkaanse jongeren en dit is te wijten aan inteelt. I rest my case.
Een van de weinige lichtpuntjes die ik zie als 'Bruin-1' een feit zou worden, is dat de Christen-fundi's van de EO mogelijk verdwijnen van de buis...
Boer in 020 | 07-08-10 | 13:20
Laat ik nou ook denken dat bijna alle anti-homomisdaden door mocros werden gepleegd, maar na even statistieken zoeken, blijkt 86% van de daders hollands, of niet-moslim, zo u wilt. Van der Laan heeft dus gelijk dat het probleem niet samenvalt met Marokkaan zijn, maar dat Marokkanen wel (weer) oververtegenwoordigd zijn.
@Fijnstoffer | 07-08-10 | 13:21
Rodney Stark, are you kidding
"zo gay als een hoedje", nice hoor. Die houden we erin.
@BeSure | 07-08-10 | 13:22
Terwijl jij het allemaal door hebt...
Van der Laan vind ik net zo'n slappe zak als Cohen. Liever heb ik dat Jort hem aanvalt, immers, Knevel en Van den Brink hebben geen bestuurlijke macht, maar de burgemeester heeft dat wel, en die komt niet verder dan het aarzelend benoemen van een probleem, waarbij hij extreem zijn best doet om vooral niet één groep als hoofdprobleem te benoemen. Net zoiets als criminaliteit: de gevangenispopulatie bestaat voor 60% uit moslims (in onze bevolking ligt het aantal moslims op een percentage van tegen de 10%, hoezo scheefgroei), maar onze bestuurders laten zich vaak alleen maar uit over die andere 40%.
-weggejorist-
Christenen hebben homo's nooit in elkaar geslagen, christenen keuren dat af. Mohammedanen daarentegen hebben er minder moeite mee.
@ diededieben | 07-08-10 | 12:54
Heel gevat. Maar 't gaat niet op; de Kruisvaarders kwamen in feite naar Jeruzalem op uitnodiging (uitlokking). Lees:
hoeiboei.blogspot.com/2009/10/rodney-s...
Eens te meer heeft de EO zijn ware gezicht laten zien, en daarom vind ik het zeer goed, dat Jort Kelder ze daar op een zeer beschaafde manier heeft aangesproken, en je kon duidelijk aan de bekkies van Knevelder en van den Brink zien, dat ze niet goed wisten wat ze daar mee aan moesten. De antwoorden die Dhr. van der Laan gaf, waren trouwens ook zeer sterk geformuleerd, waardoor Knevie en Brinkie de draad helemaal kwijt raakten.
Ja maar wel godverdomme, Eberhard! "Het valt niet samen met het Marokkaan zijn" ???????????????? WTF! U heeft werkelijk geen enkel benul, hè?
Hij wilde Arie Boomsma niet verraden maar bedoelde hem wel.
JP_Nee! | 07-08-10 | 12:23
Arie is geen homo.
Ze hadden het over het molesteren van homo's. Dat is iets heel anders dan homoseksualiteit afkeuren. Is het zo moeilijk?
BeSure | 07-08-10 | 12:59
Natuurlijk staat er wel in de koran wel dat homoseksualiteit niet deugt en met de dood bestraft moet worden. Dat dan vier regels verderop staat dat je mensen niet mag beoordelen maakt het er niet eenvoudiger op, maar het staat er zwart op wit.
Knevel tegen v d Brink.
We moeten dit onderwerp in het vervolg maar gaan mijden.
Ja maar het ging over Marokkanen.
Ja maar als je het over politiek hebt zit je ook binnen de kortste keren bij Wilders.
Die Van der Laan liet gisteren weer zien dat hij een kampioen is in het wegkijken. Die man gaat het in Amsterdam nog onveiliger maken dat het al is.
Jammer dat die Knevel en vierkanthoofd dat niet gewoon zeggen. Het is al sinds jaar en dag dat je, als je bij de EO werkt, je hun gristelijke leer moet onderschrijven. Da's een algemeen bekend regeltje op het park. Als free lancer hoeft dat niet, dan mag je gewoon homo zijn en voor de EO werken. Laat nou bijna iedereen daar free lancer zijn, mazzel voor de EO. Anders zouden er heel wat medewerkers niet meer kunnen werken voor die fundi club.
Hulde voor Jort om het weer eens even in perspectief te zetten.
Jort is een geval apart. Zowel integer als recalcitrant. Een knuffelbare luis in de pels.
Verder is het christendom natuurlijk vanaf het begin een toevluchtsoord geweest voor homo's. Zonen die te week waren om op het land te werken en rond moeders rokken bleven hangen of te vrouwelijk waren om vijandige ridder te spietsen, werden naar het klooster gestuurd. Daar konden ze lekker in de weer met allerlei kruiden, sierlettertjes met goud in een boekje plakken en hun klokkenspel lekker vrij laten bungelen onder een poepkleurige pij. De christelijke kerk heeft altijd geweten dat het verbieden van sexuele uitingen zoals homosexualiteit een averechts effect heeft en zorgde hiermee indirect voor extra aanwas voor de kloosters en dus uitbreiding van kerkelijke macht.
Jort +1. Eindelijk weer eens iemand die durft de tafelheren beleefd doch duidelijk aan te spreken. Vooral bij deze bekrompen moraalridders is dat broodnodig.
Eberhard van der Laan was overigens ook sterk.
TV-moment van het jaar. Jort Kelder +1.
-weggejorist-
@ diededieben | 07-08-10 | 12:47
Verwarring meestal -1.
Au. Precies waar 't mis gaat met dit soort religieus gefundeerde personen: pot verwijt de ketel. Jort raakt de kern hiervan en schakelt hun geloof op dit punt (terecht) gelijk met 't geloof dat wordt aangevallen. Knevel die uit z'n diplomatieke rol valt ("Daar ga je met je punt, Jort"): onbetaalbaar. Hypocrisie ten top, vakkundig bloot gelegd als een open zenuw. 't Had de EO heren gesierd als ze gewoon hadden gezegd: "Inderdaad, zo beschouwd heb je een punt". Maar, nee. Natuurlijk niet.
playboii | 07-08-10 | 12:53
Eens. Wie thuis klappen krijgt... en binnen bepaalde culturen wordt ouderlijke onmacht gedoogd (van mannelijke zijde althans) en is het eren van je vader (al verdiend hij het niet) van grote waarde. Dan gaat de puberale frustratie, acceptatie van geweld als oplossing en ingesleten machismo zich richten op groepen die binnen de eigen cultuur (op straat en/of thuis) als mikpunt bekend staan.
Een liefdevolle moslimvader zal zijn zoon niet laten opgroeien met het idee dat je homo's of joden in elkaar mag slaan. Ook al is de man analfabeet en werkeloos en woont hij in een krot. Een falende opvoeder wel, en dat hoeft hij niet eens hardop te zeggen tegen zijn zoon.
-1 voor van der laan
+1 voor jort kelder
en van de laan zwamt uit zijn nek, dit omdat de koran duidelijk is ten opzichte van joden en homo's, met ze ze zijn gefrustreerd en blablabla
BeSure | 07-08-10 | 12:59
AHA. Het ligt dus niet aan de islam maar toch aan de wijd verbreide inteelt onder Marokkanen die hen aanzet om homo's in elkaar te slaan. Is dat je punt? Zo ja dan heb jij het redelijk door.
Homo's is voor veel Nederlanders een beetje als roken: normaal moeten ze er niet veel van hebben en vinden ze het vies, maar als ze wat gedronken hebben en er pompt muziek uit de speakers, dan willen ze wel een saffie bietsen.
Stukje over Holland in english.pravda.ru/opinion/columnists/1...
---
"The public space is being terrorized by gangs of youths covertly sponsored by the police. The gangs are especially targeting attractive young girls, homosexuals and young intellectuals"
Is het zo erg???
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
nou vond het nogal meevallen eigenlijk, sommige (vooral oudere) christenen vinden homo's vies en eng, maar in elkaar slaan zie ik ze nog niet doen. Wat Knevel trouwens ook zei.
Is die Anal Parade dan hetzelfde als de Gay Pride? Nooit geweten.
BeSure | 07-08-10 | 12:12
Wat lul jij slap zeg..
zat het gisteren te kijken en dacht ook gelijk, zeau die Jort hoeft de eerst 100 jaar geen uitnodiging meer te verwachten van de wedergeboorne Grrrrrristenbroeders....
Lol @ diededieben
Heb het gisterenavond compleet gezien, en ik moet zeggen dat Jort behalve op dit punt, sowieso goed bezig was.
@ playboii | 07-08-10 | 12:53
Ja, het komt de islam en als het aan islamieten ligt hangen
alle homo's uiteindelijk aan hijskranen.
De Katholieke kerk organiseerde vroeger anders ook al een soort Gayparades. Met tienduizend mannen + schildknapen naar het Heilige Land en daar eenmaal aangekomen maandenlang op het festivalterrein bij Jeruzalem partij maken.
Oh, en Eberhardttdtd doet het de laatste dagen ook niet slecht. Hij noemt inderdaad het beestej bij de naam; je merkt toch wel een ruk naar rechts in de bewoordingen. Nu nog in de aanpak!
De vraag is of het door de Islam komt dat deze jongeren dit gedrag vertonen. Ik heb namelijk ergens het idee dat ondanks dat bijvoorbeeld vaderlief graag thee drinkt in de moskee, deze jongeren nooit in de moskee komen bijvoorbeeld of actief hun geloof belijden (volgens mij doen ze alles wat allah heeft verboden ).
Ik denk eigenlijk dat de islam in zoverre invloed op ze heeft dat ze hun daden er mee kunnen gedogen. Maar volgens mij speelt er wel meer dan alleen de Islam. Mentaliteit is denk ik wel een sleutelwoord in deze en het is niet alleen de Islam ansich die daar invloed op heeft.
Als dat zo zou zijn dan zouden bijvoorbeeld Zuid-Oost Aziatische jongeren ook veelvuldig schuldig moeten maken aan dit soort criminaliteit. Indonesiërs, Maleizen en Singaporezen zijn ook allemaal moslims maar heb nog nooit gelezen dat een homostel door Indonesische jongeren zijn weggetreiterd. Er speelt wel iets meer mee dan de islam en volgens mij is dat een bepaalde mentaliteit die heel sterk onder Arabieren (ik reken Marokkanen maar even onder de Arabieren omdat volgens mij die volkeren allemaal uit dezelfde pot komen) voorkomt en die je wel terug ziet komen binnen de Islam (namelijk het neerkijken op anderen en zich sterk superieur voelen) maar die niet perse door de Islam wordt aangeleerd.
Haha hij had ze goed bij de neus! Jort +1
waarom kan ik toch niet slapen als ik per ongeluk op zie zender heb gedrukt.... Die griezels zijn slecht voor alles, nachtrust, spijsvertering, toekomstverwachting, noem maar op.
En Jort wordt minister, mark my words.
geweldig stukje commentaar Jort, +10 kudo!
Tuurlijk heeft Jort gelijk. Als zelfs de sidekicks van de politieke gristenpartij niet hardop durft te zeggen dat homo's ook mensen zijn, komt de boodschap natuurlijk nooit aan. Bij niemand.
Is het belangrijk dat hier aandacht aan wordt besteed? Ja, lijkt me evident. Als ik met mijn homovrienden over straat wil lopen, neem ik het echt wel voor ze op. Maar het is oneindig meer te wensen dat daar geen aanleiding toe is.
Jort +1 !
Het enige verschil tussen de opvatting van de EO en moslims over homoseksualiteit is de knokploeg.
donjon | 07-08-10 | 12:35
De correlatie tussen arm zijn en extreem gedrag is groter dan die tussen marokkaan zijn en extreem gedrag. Dat zegt hij. Of hij zaken wel of niet wil begrijpen kunnen wij niet beoordelen.
"je zeilt er langs met je punt joh......., Nee het bevalt je niet"
Briljant.. Jort voor deze keer +1
Over leerachterstand gesproken: de EO probeert heel trendy midden in de maatschappij te staan, maar ontkomt zelf niet aan 2000+ jaar grrristendoctrine. OK Kelder, +1 voor deze ene keer.
Dat de EO niet homo gezind is, daar heeft Jort een punt en daar zouden K&vB ook duidelijkheid in mogen / moeten geven. Maar aggressie tegen homo's is een heel andere orde en ik ben bang dat dat wel voor 95% of meer door onze Marokaanse straatjochies wordt veroorzaakt. Dus, + 1 voor Jort, hij heeft een punt, en -1 voor Eberhardt, hij mag best het beestje bij de naam noemen. Aanpakken dat tuig!!
En uiteraard -1 voor de EO omdat ze er zo achterbaks over doen, zeg dan gewoon, wij vinden homo zijn niet oke. Iedereen heeft recht op een eigen mening, zelfs de EO.
@Fijnstoffer | 07-08-10 | 12:42
De Heilige Schrift overigens niet verwarren met Het Heilige Schriftje, waarin Broeder Norbertus bijhoudt wie aan de beurt is om samen met hem de Heilige Geest te beroeren
Gottegot wat is Jort ineens een held. Nou sorry hoor, maar dit was echt een no-risk actie. Reken maar dat hij het echt niet aandurft om zich nou eens uit te spreken tegen criminele Marokkanen die homo's daadwerkelijk in elkaar slaan, in tegenstelling tot EO'erts. Dat durft hij niet, net als Eberhard vd Laan.
Vierkanthoofd pwnen is altijd +1. Wat is dat toch een hemeltergend slecht programma en de vragen die ze stellen, tenenkrommend gewoon.
Overigens zou de gemeente Amsterdam een parade moeten organiseren om het heugelijke feit te vieren dat Nederland voldoende geemancipeerd is om ook de Superugly's een eigen tv-programma te geven. Wat een vrij land als zelfs de blokhoofden Knevel en Van de Brink zonder gevaar van nerd-bashing op televisie kunnen verschijnen!
@ BeSure,
het lijkt wel op je op ons aan het kankeren bent en alsof jezelf wel beter vindt als bijvoorbeeld die "gasten aan de tafel. Hmm, en bedoel je dan " sta er boven" en " kom niet zo dom over" ook tegen ons allen of vooral tegen jezelf?
Die vdB en vdL hebben beide een redelijk dragqueenheaufd
De EO zit inderdaad duidelijk in de hoek waar men discriminatie op basis van je religie als een vorm van vrijheid ziet. In het beste geval mag je zo zijn maar het niet laten blijken.
Jort gaf en passant ook nog bijbelles en raad aan Knevol en Brinkhoofd: ze moesten nu als EO'ers vanuit de Schrift bezig zijn met het aanvallen van de Gay Pride.
Dat is zo grappig aan de spagaat der gelovigen (tegen beter weten in stug blijven vasthouden aan antieke vermolmde dogma's), dat je ze altijd met hun eigen principes om de oren kunt slaan.
Volgens de EO-versie van Pauw en Witteman is het dus voldoende emancipatie als je je gevrijwaard weet van mishandeling? Verder dan dat hoeven homo's niet geemancipeerd te worden? Soort Emancipatie Light?
Hij zegt in feite dat de Marokkaanse homobashers niets meer doen dan de
"traditie" van de kerken voort te zetten.
Immers, door de kerken worden homo's al jaren onderdrukt, om het eens
vriendelijk te zeggen, en de Marokkaanse jeugd gaat daar gewoon mee door.
In feite zijn ze dus super geïntegreerd.
@BeSure | 07-08-10 | 12:12
Als rechts staat voor vrijheid en links voor bemoeienis lijkt vrijheid van geaardheid mij geen links thema
Een stel laffe ranzige achterbakse honden zijn het.
K en van der b.
Populair en leuk doen over de hoofden van anderen die zich niet ter plekke kunnen verweren.
Ha die Jort Kelder, daar had hij toch wel een punt.
De Adams Family is trouwens ook altijd notoir anti homo geweest. Vandaar die afgehakte hand, daar zat eerst nog een heaumeaux aan vast.
Jort scoort punten. In tegenstelling tot de selectief verontwaardigde Van de Brink. Z'n verzuurde hoofd verschoot van kleur.
.
@maatman | 07-08-10 | 12:10
Dat viel mij ook op. Wat is dat mannetje zelfingenomen. Dit terwijl bescheidenheid één van de bijbelse deugden is. Maar van bescheidenheid heeft Knevel nog nooit gehoord. Daarnaast heb ik een hekel aan mensen doe te pas en te onpas het woord 'jôh' zeggen.
Godverdomme wat is die Jort een HELD!
Op het einde nog even "Nee, het bevalt je niet". Briljant!
Die twee doen ook zo aan de Adams Family danken. 'You rang?' en hoe die die kale, Gomez? Maar dan met bril en pruik
Het ging volgens mij om het systematisch aftuigen opjagen en molesteren van homo's en joden in grote steden door islamitisch strijders van allah.
Nu gaat GVD geenstijl ook nog meedoen aan het GROTE bagatelliseren van de bezetting van europa door middeleeuwse reli fascisten en met diezelfde idioten in de aanval gaan en hard roepen "weg met ons."
Draai het toch GVD niet de hele tijd om.
Ha Jort heeft natuurlijk helemaal gelijk, goed dat hij het aankaart!!
Toch vind ik de VARA versie van dit programma beter. Of is dat heel links dichtgetikt
In het filmpje van dumpert gooit Eberhart (Deze naam betekent dappere zwijn. Oei, zwijn<->islam !!) het weer op sociale achterstand als hij het over maroks heeft, die homo's bedreigen.
Hij wil niet begrijpen dat je marokkanen nooit om krijgt, zolang ze de islam aanhangen.
Voor de islam vormen ze de stoottroepen/voorhoede die, alles wat de islam niet wil, bestrijden.
En dit is wat de politiek correcten bewust ontkennen.
Want ze zouden hun denkbeelden wel eens moeten bijstellen... en dat is te pijnlijk.
Poephoofd #lol
-weggejorist-
Haha JorT toch niet zo'n lul als je lijkt.
In elkaar slaan van homo's en homoseksualiteit niet goedkeuren of alleen homoseksualiteit niet goedkeuren, vind ik toch nog wel wat anders. Ja, qua mentaliteit t.a.v. homoseksuelen kunnen de gristenen het een en ander veranderen, maar ik hebnog geen berichten gezien waarin gristenen homo's in elkaar trappen omdat ze homo's vies vinden en vinden dat ze dood moeten.
Trouwens, ik vind dit veel leuker:
www.youtube.com/watch?v=8LFSqNy1SWg
hoe van die volwassen mannen als angsthaastje wegrennen van een plotseling bewegend draaistoelmolen.
Gasten die hun mond terecht opendoen en van te voren weten dit wordt mij niet in dank afgenomen zijn de ware helden.
En niet de meepraters en mooi weer spelers.
Volgens mij is het precies andersom GS: "Je schiet je punt voorbij, Jort" en er volgde een pijnlijke stilte. Pwned!
@conjo
Nuttige zaken waaraan Geenstijl zich beter kan uitleven:
- Zoals het vorige item
- Nieuwe regeling waarin OM meer macht krijgt om websites stil te leggen en wat daarvan nu daadwerkelijk de gevolgen zijn, die zo niet bedoeld waren.
- Meer een klokkenluidersfunctie gaan vervullen voor Nederland, daar hebben we echt wat aan.
Dus als kaalkoppen in Amsterdam op grote schaal lukraak Marokkanen gaan aftuigen en de politie daar niets of veel te weinig aan doen en GeenStijl aan de bel trekt en er schande van spreekt, dan zou GeenStijl hypocriet? Wát een goedkoop geneuzel.
Die Jort moet je bij Powned zien te krijgen...
Zag het gisteren live gebeuren. Uberlol. Je zeilt er lang met je punt, jort. Nee, ik zeg iets wat jij niet wil horen.
Heel scherp.
En er was nog een tweede frictie momentje. Knevel vroeg Jort of hij op Rutte had gestemd. Waarop Jort meteen zegt : "Ja, en wat heb jij eigenlijk gestemd?" Daar schrokken de heren nogal van en zeker die natte drol van de Brink raakte behoorlijk in paniek. "Ik ga hier NIETS over zeggen"
Dus wel aan je gasten vragen, maar zelf niet durven zeggen op wie je gestemd hebt, Flapdrollen. Jort Kelder zien we niet meer terug bij de EO.
Ik denk dat Jort zich een beetje inhield en de EO niet te kakke wilde zetten. Maar goed punt van hen om op te komen voor homo;s. wat een irritante v n der Laan: typisch PvdA gezwets. Draaien en nog eens draaien: nooit gehoord van de koe bij de gouden hoorns vangen.
Nou chapeau chapeau hoor Jort! Lekker veilig, de EO aanvallen. Het zijn goedverdoemme geen EO'erts die homo's in elkaar slaan, maar Marokkanen. Punt uit. Maar daar durft zo'n minuscuul ventje als Kelder natuurlijk niets over te zeggen. Geen wonder dat Georgina op zoek is gegaan naar een echte man.
Snel, Bert van Leeuwen, Boomsma, van den Brink. Een grote nichtenclub eigenlijk, die EO. Terecht dat Jort ze even fijntjes op hun middeleeuwse beleid attendeert.
Knevel naar Jort: "Je zeilt er langs met je punt joh."
Ik schaarde Kelder onder de categorie 'ff snel geld verdienen met een korte presentatie die ik 1100 keer toon', maar met deze actie laat die een andere kant van zichzelf zien en scoort die punten!
B'vo Jort!
Een lesbisch persoon uit mijn zeer nabije omgeving doet het met een redactrice van de EO. Komt die enge enge Andries Knevel bij die dames (samenwonend zoals u begrijpt) thuis inspecteren hoe het er aan toegaat. Als het hem niet zou bevallen zou de EO'ster het wel eens zeer lastig kunnen gaan krijgen. Verder maakt die griezel hen tussen neus en lippen duidelijk het lesbisch zijn ver te houden van de EO-sekte, en hier tevens ook niet mee te koop te lopen. Dit wil zeggen: praat er niet over op het EO-werk. Een van de dames, niet de EO-medewerkster, wordt door die verknipte imbeciel toe gesproken als ware het een geestelijk gehandicapte zuigeling. Vermeld dient te worden dat zij qua opleidingsniveau, intellect, moreel besef, inkomen en nog op vele andere gebieden Knevel vele malen overstijgt.
Moraal van dit verhaal: De EO, en Andries knevel in het bijzonder is eng, bekrompen, hypcriet en wereldvreemd.
Amen.
Jort had vierkant hoofd goed bij de ballen wegens de homeau afschuw van de EO. Hij wilde Arie Boomsma niet verraden maar bedoelde hem wel.
Nja vierkantheaufd heeft zich ook zeer redelijk verdedigd.
Hypocrisie is de EO op dit punt zeker. Desalniettemin is de vergelijking van Jort ridicuul. De christen-fundi's kan je niet betrappen op sipport voor het aftuigen van gays, zeg maar de head-first doctrine. Dus kletskoek, Brusselmans.
Ligt het nu aan mij of zegt Evil Knievel denigrerend "jong" ipv "Jort" in de zin: "Je zeilt er langs met je punt, jong". Goede reactie van Jort, zetten ze zichzelf toch nog even extra te kakken met Knievels mislukte bitch slap.
poepkop | 07-08-10 | 12:19
lol
Keihard feiten ontkennen is iets dat zowel in de christelijke als de islamitische cultuur gemeengoed is. Liegen is blijkbaar niet zondig. Gelukkig gaan we de discussie op een ander moment voortzetten, aldus van den Brink. De Powned formats schrijven zichzelf.
@Geenstijl: Hopelijk komen jullie ook met een dergelijk praatprogramma, want anders hebben jullie eigenlijk geen recht van spreken.
@brusselmans: Ik wordt liever niet geassocieerd met de heer Brink. Het is al heel erg dat 80% van de Nederlanders 'poephoofd' zien als scheldwoord.
@Stefan Hoogland53078 | 07-08-10 | 12:08
'Nuttige zaken aan de kaak stellen' ??
Noem eens wat dan...
Sorry hoor, ik ben verre van de EO, maar Kelder zeilt er inderdaad langs met z'n punt. Als het er al een is.
Kelder maakt zich, net als meneer mevrouw Van Der Laan, schuldig aan wat in de discussiologie een jij-bak heet. Ja, er zijn grefo's die het niet op homo's hebben. Ja, een blanke boerenpummel schopt ook wel eens een nicht de gracht in maar dat is irrelevant in de discussie en niet van invloed op de grootte van het probleem dat veel Marokkanen vormen. Daar moet dan ook de prioriteit liggen. Wie zijn huis schoonmaakt ruimt ook eerst het grofste vuil op.
Is Bert Dorenbos eigenlijk al door zijn proeftijd bij het COC?
BeSure | 07-08-10 | 12:12
Je hebt geen idee hè?
Ga toch weg met je simpele ideeën over links en rechts en de illusie dat iedere reaguurder je op handen zal dragen als je even duidelijk maakt dat je niet bij 'de linkse kerk' hoort.
De Volkskrant kopte vanochtend met 'Hilversum vreest ontslag' ( www.volkskrant.nl/binnenland/article14... ). Wat mij betreft mag de EO de eerste omroep zijn die verdwijnt met dit schijnheilige gedrag.
Nou, nou, poehee, welk een punt scoort Jorrrrt Keldurrrr. Namen en nummers willen we zien. Ik denk niet dat hij op Arie van Nazareth doelde toen hij het had over een eo-medewerker die bij zijn omroep niet uit de kast kan komen. Ik denk dat Van den Brink er zelf wel pap van lust. Dat plichtmatige meedelen dat je zelf niet van de bruine ster bent, zegt meestal iets anders...
De hoeveelheid reaguurders lijkt vandaag m.i. lager te zijn dan normaal.
*iedereen in Amsterdam is?*
BeSure | 07-08-10 | 12:12
Wat lul je nou stom man.
Jort is een leuke gast. Wereldvreemd af en toe. Maar wel leuk.
Een complimentje geven mag. (Bonus punten omdat hij Georgina heeft uitgewoond!)
Dinges is volgens mij ook homo, daarom reageert hij zo spastisch.
-weggejorist-
En kijk die Knevel gepikeerd zijn, Jort begint gewoon bij de bron, aanvallen kan iedereen. Knevel was een held geweest als hij hier op door was gegaan, mietje
Wie is die lekker MILF links naast Jort btw? Heb het programma niet gezien, op vrijdagavond ben ik altijd vroeg naar bed i.v.m. te veel ingenomen alcoholische versnaperingen. Vind die v.d. Brink wel een enorm grafhoofd, onprettige eikel, bah!
Meneer van der Brink blijft nog maar even in de kast zitten na deze uitzending.
NSFW, zeg maar.
misschien is in de directe omgeving van kneevel wel iemand homo/lesbisch
gemiddeld toch 1 op 10 ,misshien is hij wel bezig diegene te genezen
zou god dan toch helpen
Je zeilt er langs met je punt, Jort! Zeg Knevel arrogant achterover leunend in zijn stoel. Wat een uber gggristen is het toch ook! Bah!
En Knevel zei daar niets op terug, beetje jammer van een toch wel begaafde presentator. + 1 Voor J-K.
Jort Kelder is volgens mij stijfrechts en de enige rechtse persoonlijkheid die het in de linkse slankenkuil kan uithouden en zelfs gedijt. Respect. +1 kudo!
-Oneindig voor Jort. Heel begrijpelijk dat de Eo geen homo's wilt die het van de daken schreeuwen. Ik snap heel goed waarom Knevel en van den Brink zeggen dat je je seksualiteit niet moet uitdragen. Anders krijg je van die relnichten die bij elk gesprek hun homoseksualiteit erbij halen. Die horen thuis bij de commerciëlen.
Mooi gedaan van Jort. Die zagen ze niet aankomen.
Logisch dat hij het ontwijkt, maar om hier nu zo'n ophef over te maken.
Geenstijl ga toch eens een keer nuttige zaken aan de kaak stellen.
Ik zag het gisteren ook, ik begin Jort steeds meer en meer te mogen. Intelligent en scherp.
Dat ontwijk gedrag van die Christenomroep als ze ergens op aangesproken worden.
dit leek mij een topic voor BertBrussen van BBrussen.nl; maar inderdaad, zelden zo'n zure kop gezien :-)
Dit siert Jort toch wel even..
Prima doelpunt Jort!
Ben normaal geen fan van Jort maar hier toch een dikke +1 voor hem!!
Gezien gister ja. Die Kelder pakt ze effe aan. Ik miste enkel nog het vingertje van de Kneef
Wakker worden en meteen die v.d. Brink in je face? WTF?
Is Jort zelf geen homo eigenlijk?
REAGEER OOK