Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kempi blijkt mannelijke Yvette Lont

kempitonggg.pngJa mensen, niet getreurd! Het mag dan alweer een tijdje ongezellig stil zijn rond ons favoriete gristengekkie Yvette Lont, Kempi (foto) ontpopt zich inmiddels tot een waardig opvolger. Op de Twitter van de zelfbenoemde Jezus gaat het nu al uren vol-le-dig (mirror) los inzake het thema 'homoseksualiteit en samenleving'. Aanleiding voor al het gezeik was uiteraard dit berichtje, waar onze Woensel West-celeb natuurlijk een geheel eigen mening over heeft: Nederlanders zijn gore slavendrijvers die de kids van Kempi nu ook al hun vieze homomanieren op willen leggen. Gelukkig zal God weldra wederkeren op aard en hier een stokje voor steken. Check die discussie dan heerlijk uit de hand lopen en Kempi's werkgever Kees de Koning ongemakkelijk op zijn stoel wiebelen! Henkie Krol jongen, kom d'r maar weer in. Wij zitten alvast met chips op de bank. #fittie

Reaguursels

Inloggen

KEMPI = KANSLOZE DIERENTUIN AAP

VriendelijkeKoos | 07-08-10 | 07:45

Als er dan toch een nieuwe Hitler op moet staan (althans dat hoopt Kempi) dan hoop ik dat diegene niet de homo's maar de Kempi's gaat vergassen!!

Littlle Miss B | 06-08-10 | 12:06

boegschroef | 05-08-10 | 15:22
Jezus, woon jij in die kansloze buurt?
Ben blij dat ik daar weg bent. Tja, was jong en wilde snel iets.
Woont Kees Kachel daar nog?

geert trilders | 06-08-10 | 11:40

Kempi hecht nu eenmaal meer waarde aan rekenen en taal op school dan wereldoriëntatie en dat soort shit. Dat laatste is prima te leren van de master himself en de clips op MTV. Peace man.

Adalgar | 06-08-10 | 03:06

Als je een hopeloos, vooruitzichtloos en kansloos leven hebt dan ga je in God geloven ja. Angst, de beste zendeling sinds 36 ac.

Snoodl!cht | 06-08-10 | 01:57

Kempi's mening is net zo belangrijk de mening van mocroflavour.
Als je met je volle verstand zegt dat de Islam vrouwen respecteerd en een comment later losgaat over polygamie dan ben je echt ernstig in de war.

Als je jezelf laat besnijden en soms ook nog je vrouw gedwongen besneden is,je anale selks normaal vind dan mag je het woord onnatuurlijk al helemaal niet in de mond nemen.

maagwand | 05-08-10 | 23:54

Tja, wat is natuurlijk? In de natuur komt het bijvoorbeeld voor dat mannetjesleeuwen en krokodillen de jonkies van anderen opeten, met hele goede evolutionaire redenatie: eigen DNA eerst enz... moeten wij dat ook maar gaan doen, omdat dat natuurlijk is?

Bamzaaiert | 05-08-10 | 23:24

kan die negert niet oppleuren mag tie vette lont meenemen

alex.66 | 05-08-10 | 21:58

Paracetedrol: waarschijnlijk omdat meloenen en gefrituurde kip in nederland verkrijgbaar zijn.

Corpse Storage | 05-08-10 | 21:33

Waarom rot die nieuwe jezus niet terug in de bananenboom waar hij uit geflikkerd is.

Paracetedrol | 05-08-10 | 20:27

Henk Krol kom er maar weer in?????

erikkie_g | 05-08-10 | 19:34

Kempi tegen homo's yeah right. Waarom doet deze eikel dan zo zijn best om regelmatig in de bak te zitten? Hele dag met alleen mannen spelen, douchen, eten, flirten. Kennelijk bevalt deze nobrainer dat zo goed, en met hem nog vele andere zelfbenoemde crimimocro's en crimibro's, dat ze eenmaal met verlof zo snel mogelijk weer terug willen. Mocrootjes en Brootjes die vooraan staan met homobashen brengen meer tijd door in afzondering met alleen mannen dan de gemiddelde darkroom bezoekert...

Heet hier... | 05-08-10 | 17:37

@hardob 16:42

Zou het dan niet toch wellicht een onechte (klein)zoon van Bouterse zijn? Die verkocht vroeger nl. als soldaat Eerste Klas (oid.) ranzige pr0n op de kazerne. Ik zie overeenkomsten.

widtvoet ® | 05-08-10 | 17:22

Gepromoveerd van slaaf tot slavenziel.

apollinario | 05-08-10 | 17:18

De laatste grote kolonie zijn we veertig jaar geleden kwijtgeraakt, en de laatste keer dat er enige winst uit de koloniën kwam is al een eeuw geleden. Sindsdien zijn er twee wereldoorlogen, verscheidene cirisissen en nog zowat overeengegaan. Als Nederland het echt van de koloniën en de slaven had moeten hebben, dan waren we nu zo arm als Bangladesh.

Ivoren Toren | 05-08-10 | 16:43

kempi ik geloof dat ik die ken hij stond vroeger bij ons op school bekend als een jongen die tussen de lessen zich stond af te stremmen.
ouwe rukeend

harob | 05-08-10 | 16:42

Ferdi Rivas | 05-08-10 | 16:19
Hommeles of homoles, dat is de kwestie.

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 16:39

Typisch weer.

Overigens, over die slavendrijvers: de slavenhandel was in Afrika al door de Arabieren ingevoerd, eeuwen voordat de Europese kolonisatie op gang kwam. De Europeanen gingen echt niet zelf met een vangnet het oerwoud in. Ze kochten hun slaven gewoon op de lokale markten. Met enig cynisme zou je kunnen zeggen dat de Europeanen goed integreerden in de Afrikaanse samenleving waar ze in terecht kwamen.

Ivoren Toren | 05-08-10 | 16:32

Voor Europa Afrika had ontdekt als slaven utopia hadden die Afrikanen nog nooit van de Europeaanse god gehoort en dansten ze met hun peniskoker nog voor de regengod. Nu zijn het in eens de grootste gelovers van de wereld..

cognitieve dissonant | 05-08-10 | 16:27

@ Ferdi Rivas | 05-08-10 | 16:19
Als hetero denk ik dat het best nuttig kan zijn om op scholen zo'n les in te voeren. Zeker op bepaalde scholen. Dan kunnen die kids ook leren dat homo zijn niet besmettelijk is en dat je zo geboren wordt. En dat respect voor anderen normaal is ongeacht hun levensovertuiging, sexuele geaardheid , geloof, ras etc.

Nonbeliever | 05-08-10 | 16:26

Negeren die neger

Mancer | 05-08-10 | 16:25

Even die aandachtnegerT erbuiten gelaten. Weet niet goed wat ik er van moet denken, 'homoles'..
Anyone die mij wat wijzer kan maken?

Ferdi Rivas | 05-08-10 | 16:19

Ik dacht dat iedereen hier zo voor een grondwetsartikel was die de Joods-Christelijk-Humanistische cultuur in Nederland veilig stelt?

blikkoek | 05-08-10 | 16:14

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 16:09 Jesus, voor het op Youtube knallen van deze beelden zal de Taliban vast weer een of andere school afbranden of amateur-plastische-chirurgie bedrijven

diededieben | 05-08-10 | 16:12

Kempi is een homo.

Nonbeliever | 05-08-10 | 16:10

Lachen. Die swa's spelen altijd het onderdrukte slachtoffertje maar draaien hun handjes er niet voor om om andere mensen te deauddiscrimineren. Epic fail voor deze totale non grata pisvlek en het zoveelste bewijs dat de toekomst van polderland een brok ellende zal zijn.

ReligionSucks | 05-08-10 | 15:55

@Schoorsteenveger | 05-08-10 | 15:39
Dit is zo vrouwrespecterend, het is voor een simpele bekeerling such as myself haast te vrouwrespecterend; snel het zonnebril klepje op mijn Dahmer-goggles omlaag geklapt om die vrouwrespecterendheid enigszins te filteren. Ik ben ook maar een simpele sterveling

diededieben | 05-08-10 | 15:45

Swarley.. | 05-08-10 | 15:42
In Kempi komt alles samen.

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 15:45

Waarom schrijven jullie een artikel over Kempi, gun hem de aandacht niet.

Swarley.. | 05-08-10 | 15:42

diededieben | 05-08-10 | 15:36
Soms aarzel ik. Misschien moet ik me bekeren en de vrouwen wat meer gaan respecteren. Je krijgt er heel wat voor terug.

www.youtube.com/watch?v=BeVwx35vU00&am...

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 15:39

@Schoorsteenveger | 05-08-10 | 15:27
Haha, weet je wat nou het grappige is? Sinds mijn bekering praat ik net zo en draag ik ook een Jeffrey Dahmer bril. (Overigens lijkt Nico Scheurkogel me een naam voor een stripfiguur)

diededieben | 05-08-10 | 15:36

Ik kwam een paar maanden geleden deze knakker tegen op Curacao bij Zanzibar, broek hing ONDER zn reedt, hij liep ondanks op blote voeten alsof er een kiezel in zn schoen zat, zn haremboy's zwermden om hem heen als vliegen rond een kadaver en iedereen op het strand lachte een beetje meelijwekkend om deze treurnis...
de heer Kwempi daarentegen voelde zich "the king"... heb mijzelf kapot geschaamd om zoveel domheid.

kanallemaalgebeuren | 05-08-10 | 15:34

Homoles voor de latent homofiele gekleurde medemens. Daar is toch niets mis mee?

Sanglier | 05-08-10 | 15:30

Gun zo'n kneus toch geen aandacht.
Is waarschijnlijk zelf enigzins van de herenliefde en er erg van geschrokken.

Rammstein | 05-08-10 | 15:26

pfffff kempi -honderdmiljoenmiljard

john-m | 05-08-10 | 15:25

Wie heeft er gister die docu gekeken over de gay pride in jeruzalem?

Lampekop | 05-08-10 | 15:24

-weggejorist-

boegschroef | 05-08-10 | 15:22

Kempi is vervelend...

Chatslet | 05-08-10 | 15:20

@reaudkeaukert | 05-08-10 | 15:14
Mijn moslim wording was anders een zeer bewuste keuze. Ik zat te drinken met wat vriendjes, en plotseling was ik eruit. Geen drank, Vrouw respecteren en soms een maand lang niet eten overdag: hoe voordehandliggend!
Andere mensen nog ontroerende verhalen over hun moslimwording?

diededieben | 05-08-10 | 15:19

@mocroflavour | 05-08-10 | 13:26

Simpel:
Taxonomisch gezien behoort de mens tot de primaten, een geslacht uit de superfamilie der mensapen (Hominoidea). waartoe ook de gibbons, orang-oetans, gorilla's en chimpansees behoren.

Nu blijkt dat:
Homoseksualiteit is vastgesteld bij de meeste gewervelde diersoorten, maar ook bij spinnen, insecten, octopussen, parasitische wormen en kreeftachtigen. Er bestaan rapporten over meer dan vijfhonderd gebieden waar homoseksualiteit voorkomt en 1.500 soorten waarbij gevallen van homoseksualiteit zijn bevestigd. Waarschijnlijk ligt het aantal nog veel hoger. Hoe vaak homoseksualiteit voorkomt, verschilt van soort tot soort. Bij sommige soorten werd nooit homoseksualiteit vastgesteld, bij andere zijn alle dieren biseksueel. In dierentuinen is één op de vijf paren van de koningspinguïn van hetzelfde geslacht."

Wetenschappers hebben bij verschillende zoogdieren en vogels homoseksueel gedrag ontdekt. Soms heeft dat gedrag te maken met macht en geweld. Zo kunnen mannetjes van bepaalde diersoorten elkaar verkrachten om te laten zien wie de baas is. Maar er zijn ook dieren van hetzelfde geslacht die samenleven of samen de zorg voor jonge dieren dragen. Onder bepaalde aapsoorten, zoals de Bonobo's en de Makaken, komen seks en relaties tussen twee vrouwtjes of twee mannetjes voor. Ook zijn er vrouwelijke albatros-, flamingo-, pinguïn- en ooievaarstellen die samen eieren uitbroeden en jongen grootbrengen.

Voor sommige mensen bewijst dit dat homoseksualiteit natuurlijk seksueel gedrag is.
Antwoord genoeg? Het komt dus ook gewoon in de natuur voor, dus waarom jij het "onnatuurlijk" vind?!

Frappant | 05-08-10 | 15:18

mocroflavour | 05-08-10 | 14:31
Man houdt toch op met je Moslim worden is een keuze. Ja voor niet-moslims. Maar als beide ouders moslim zijn, zijn de kinderen dat automatisch ook.

reaudkeaukert | 05-08-10 | 15:14

diededieben | 05-08-10 | 15:00
Ligt er helemaal aan wat Mocroflavour in de aanbieding heeft. Die helemaal kapotgerespecteerde vrouwtjes, daar heb ik het niet zo op.

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 15:10

Twitter, hmmmm is dat niet het communicatiemiddel tussen personen die RTL Boulevard & Hart van Nelderland kijken? (lees vrouwen & nichten)

Ab_Use | 05-08-10 | 15:08

@Schoorsteenveger | 05-08-10 | 15:04
lol!

diededieben | 05-08-10 | 15:07

diededieben | 05-08-10 | 14:58
"Als twee mensen het tegenovergestelde beweren, ligt de waarheid niet per se in het midden." Nee, want daar ligt Rita Verdonk al gelijk te hebben.

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 15:04

Waarom wordt deze achterlijke analfabeet serieus genomen? Die gozer kraamt alleen maar onzin uit, daarnaast is het een vieze hypocriet. Zijn tweets hebben enkel betrekking op 'verboden door God' bla bla bla. Zelf is het allerminst een lieverdje, luister maar naar zijn raps. Buiten dat leeft hij van subsidies, het enige wat hem weerhoud van een leven in de criminaliteit.
Ik heb gezegd.

Senderoz | 05-08-10 | 15:04

diededieben | 05-08-10 | 15:00

Ach. Tis allemaal Imago.Er gaan geruchten staat deze rapper bekend als Kempbi. In bepaalde kringen dan.

pius | 05-08-10 | 15:03

@Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:57 Maar wel van wijfjes, toch? Als je van mannetjes houdt lijkt me ten minste dat je nu ruzie hebt met Kempi

diededieben | 05-08-10 | 15:00

@Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:57 Maar wel van wijfjes, toch? Als je van mannetjes houdt lijkt me ten minste dat je nu ruzie hebt met Kempi

diededieben | 05-08-10 | 15:00

Als twee mensen het tegenovergestelde beweren, ligt de waarheid niet per se in het midden. Als twee culturen botsen, hebben ze niet allebei evenveel gelijk.

Overigens kun je dat makkelijk testen met crashtestdummies, hoe twee culturen met elkaar botsen. TNO kan dat heel nauwkeurig nabootsen en een winnaar uitroepen o.g.v. wrijvingscoefficienten, remsporen, collisieresistentie en welke van de crashtestdummies het kapotst is na afloop.

diededieben | 05-08-10 | 14:58

diededieben | 05-08-10 | 14:56
Ik hou niet van bananen.

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:57

Discussieren over normen en waarden is zooo Balkenende II. Ik roep bij deze de Nederlandse Cultuur uit tot meest Verlichte, meest Dominant, meest Delftsblauwe. De Nederlandse Cultuur is zeg maar het alfa mannetje onder de culturen nu. Als de Kempi's en de Mocroflavor's ons willen plezieren, kunnen ze ons het beste wat bananen aanbieden of een van hun wijfjes afstaan om ons gunstig te stemmen.

diededieben | 05-08-10 | 14:56

@ diededieben | 05-08-10 | 14:51

LOL

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:55

@ Zuitschuip | 05-08-10 | 14:49

Ik neem aan dat je bedoel de scheiding tussen Kerk en staat? Die is door de politiek doorgezet, politici die wij democratisch gekozen hebben. Of bedoelde je iets anders?

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:54

Kempi heeft duidelijk zeeën van tijd over!
Hieruit blijkt maar weer dat hij eeuwig en altijd loopt te zeiken op de maatschappij maar zelf bouwen en werken aan de maatschappij, Ho maar!
Het is een smerig wietrokend analfabetisch k#t negertje die nog uit de kast moet komen!
Ik zeg... Wilders doe eens wat aan die domme traantjes onder de ogen. Verbied dan ook die domme gouden tanden.

Aaaaiiiightttt ik heb gespreekt!
Rustugggggggg

Blazha | 05-08-10 | 14:51

@Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:47
Ik ben geneigd om te zeggen dat het haring eten het dan toch nog wint. Haring eten is wel zo cultureel, dan moet je van goede barbaarse huize komen om dat nog uit te cancellen. Zelfde geldt voor alles wat uit Volendam komt. Ik stel dan ook voor tapijtbombardementen met Volendammers in kledingdracht uit te voeren boven Afghanistan. In no time beschaving +10.

diededieben | 05-08-10 | 14:51

mocroflavour | 05-08-10 | 14:46
Ik geloof dat je nou al je kaarten wel uitgespeeld hebt.

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:50

Dit soort gasten komt helemaal m'n neus uit.

Boudt | 05-08-10 | 14:49

@Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:28
sorry, maar mocro heeft wel gelijk.
Niet wij maar de kerk heeft dat besloten

Zuitschuip | 05-08-10 | 14:49

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:36
Het probleem is natuurlijk waar die normen en waarden vandaan moeten komen en hoe je die normen en waarden handen en voeten geeft, verankert, fundeert.
Die 'cultuur' waar jij het over hebt, dat zou een set van bovenwaarden moeten zijn, waarden die in een multiculturele, multireligieuze samenleving buiten en boven alle particuliere waarden staan, inclusief die welke via een openbaring als 'waarheid' of als 'heilige tekst' of als 'universal principles' worden opgevoerd.
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. Dan moet je beginnen met een herwaardering van het verlichtingsdenken en van daaruit de boel weer een beetje op gaan bouwen.

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:48

Kempi, loser van de week!

Als je zijn 'naam' omdraait staat er iPmek! Zou hij een homo verdelgingsmachine van Apple gaan onthullen ofzo?

On ding | 05-08-10 | 14:48

@ mocroflavour | 05-08-10 | 14:38

mijn opa's niet hoor!

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:48

@diededieben | 05-08-10 | 14:41

Tja, dat is een moeilijke laten we de proef op de som nemen en jou voorstel uitlaten voeren door proffesionals;

Voor de haring met uitjes; Marijke van Helwegen
Voor de rituele besnijding; Mophamed Bouyeri

Wel geblindoekt, tel de tijden bij elkaar op gedeeld door 2, daar weer de wortel van en als je de uitkomst hebt, dan weet je het.... schijnbaar.

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:47

-weggejorist-

mocroflavour | 05-08-10 | 14:46

@MilouuuAdejong ja jy ook #schaam je! Schaam je voor t nie weten dat de NL's welvaart gebasseerd is op diefstal...#AlbertHeijn byv."
Noem mij maar eens een welvaart die niet is voortgekomen uit diefstal ?

Zuitschuip | 05-08-10 | 14:46

De arme man zit gewoon in een intern conflict, en komt gewoon niet uit zijn anale fase. Peop! Hahaha hij zei peop. Scheedt! Hahaha hij zei pfffft.

ZDEV | 05-08-10 | 14:45

@Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:36
Oe maar lastig wordt het dan als ik een haring met uitjes eet TERWIJL ik een meisje van 3 haar geslachtsdelen vermink. Heffen cultuur en barbaarsheid elkaar dan op, zodat ik per saldo op 0 karma uitkom?

diededieben | 05-08-10 | 14:41

Kempi is best wel grappig, hij moet alleen een rood neusje opzetten, en flap schoentjes aandoen!

Semwa | 05-08-10 | 14:40

@mocroflavour | 05-08-10 | 14:38
Maar voornamelijk toch de Katholieken. Dat zijn pas echte mannen. Forza Bennie XI!

diededieben | 05-08-10 | 14:39

En dat laatste taal-feitje moet de die-hard moslims onder ons aanspreken, nietwaar?

diededieben | 05-08-10 | 14:39

@Schlomo De Peaumeaux
Het is niet jullie cultuur maar het is jarenlang christelijk beleid dat polygamie heeft tegengehouden. Als het aan de christelijke partijen had gelegen dan was het homohuwelijk ook tegenhouden. Het zijn de christenen die de Nederlandse cultuur gevormd hebben.

mocroflavour | 05-08-10 | 14:38

@mocroflavour | 05-08-10 | 14:31 Onwetendheid is vrouwelijk, dus het is: 'Het is de onwetendheid die bij jou ontbreekt'

diededieben | 05-08-10 | 14:38

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:23

Inderdaad en daar schuilt het gevaar van tolerantie tegen intoleranten. Wat anders als bespreekbaar opgevoerd kan worden in onze maatschappij, wordt onder het mom van religie afgeschermd voor debat. Wat uiteindelijk resulteerd in menigtes die Allah Ahkbar en dergelijke roepen wanneer iemand hen religie onderwerpt aan een kritische blik. Echter is de keerzijde van de medaille dat andere religies door deze mensen en hun interpretatie van religie verguisd en gehaat worden. Het blijft in mijn ogen een kwestie van scholing en opvoeding waarbij het aanleren van normen en waarden universeel dienen te zijn, het zijn de normen en waarden die een hoeksteen zijn voor elke cultuur. Met cultuur bedoel ik een haring met uitjes eten en niet een meisje van 3 haar geslachtsdelen verminken.

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:36

mocroflavour | 05-08-10 | 14:31
Eenmalige keuze, niet? Je mag niet terugkomen op je keus, toch?

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:33

@reaudkeaukert
Het is de onwetendheid dat bij jou ontbreekt. De islam is geen erfrecht. Een moslim word je niet doordat je ouders moslim zijn. Moslim zijn is een keuze geen recht.

mocroflavour | 05-08-10 | 14:31

@ mocroflavour | 05-08-10 | 14:23

Kijk is aan, meneertje, ik vind het prima als je reaguurt, sterker nog een licht extremistisch geluid is ook entertainment. Maar get your facts together. Het is en blijft een feit dat we in Nederland, het land waar wij allen wonen, gezamelijk hebben besloten dat we kerk, in jou geval moskee en staat hebben gescheiden. Met andere woorden wanneer jij eerst ongegeneerd en ongefundeerd gaat schrijven dat het cultuur betreft en niet religie in jou geval, kom je nu opeens met het gegeven dat jij het recht moet hebben, (moet hebben nog wel) om meerdere vrouwen te trouwen. Helaas heb je Nederland dat recht niet. En dat zal er ook niet komen, want dat is onze cultuur, wij staan je wel toe om met een persoon van hetzelfde geslacht te trouwen.

Wanneer je het hiermee niet eens bent, is dat in orde, dat is jou mening, die mag je behouden. Wanneer je voelt dat je niet op je plaats bent, houdt niemand je tegen om elders je geluk te zoeken.

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:28

P.S: me #zusje is lesbi en ik haat haar OOK niet! (Ik had het meer over de lessen op school geven)

Timioto | 05-08-10 | 14:28

mocroflavour | 05-08-10 | 14:20
Dit heet 'wegdraaien van de discussie'. Het ging niet om Paris Hilton (die ik ook wel kan schieten), het ging om wie er bepaalt wat de norm is, en wie bepaalt van wie je wel en niet mag houden.
Ik bepaal voor mezelf.

dosis | 05-08-10 | 14:28

mocroflavour | 05-08-10 | 14:05
Gevoelige snaar geraakt? Ze weurden allemaal als moslim geboren, op een paar garistelijke Marokkanen na.
En natuurlijk zijn er marokkanen die van hun geloof zijn gevallen, maar daar niet voor uit durven te komen, evenals moslims niet voor het heaumeau zijn uit durven te komen en homoseksualiteit onder moslims dus niet voorkomt, zo willen velen ons doen laten geleuven. Mwoehaahaa. Dus wat wil jij nu eigenlijk zeggen?

reaudkeaukert | 05-08-10 | 14:24

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:12
Prima repliek. Is exact het probleem. Religie valt niet simpelweg te verbijzonderen van cultuur, het een is op complexe wijze verweven met het ander, het een parasiteert op het ander, het een verbergt zich achter het ander, enzovoorts.
Zag op Joop -sorry, soms ga ik er wel eens kijken- weer zo'n miskleun van Carel Beuring. Vindt ook dat je religie haarscherp kunt onderscheiden van cultuur.
www.joop.nl/opinies/detail/artikel/pyg...
Sterker nog, hij is in staat om zonder problemen religie te scheiden van ideologie, tussen leerstellingen en denkbeelden.
Tariq Ramadan trekt dat ook uit elkaar, maar dan als grote goocheltruc natuurlijk, door "the texts" te verbijzonderen van "interpretations", en aldus alles wat er niet deugt aan de Islam toe te schrijven aan toevallige culturele interpretaties van de onaantastbare heilige teksten.
Opmerkelijk is dat veel van wat ook door Mocroflavour als cultuur wordt gezien onder het mom van 'vrijheid van godsdienst' als niet bekritiseerbaar wordt opgevoerd.

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:23

@Randfiguur
Leuk onderbouwd. Dan zal je er vast geen bezwaar op hebben dat ik het recht moet hebben om met meerdere vrouwen te mogen trouwen.

mocroflavour | 05-08-10 | 14:23

mocroflavour | 05-08-10 | 14:20
De Westerlijke beschaving is niet achterlijk, wel dominant. Wellicht ook irritant, met al die reclame en blote chicks, maar zeker niet achterlijk.
Wij hebben ons team al op de maan gezet, waar staan de arabieren wat dat betreft? Die halen Tel Aviv nog niet eens met het beste wapentuig.

diededieben | 05-08-10 | 14:23

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:21
Inderdaad, ik ben geen racist. Maar gasten zoals hij mogen een enkeltje.

Wil je dat Mocroflavour? Lekker in Marokko wonen? Gewoon doen

Nacho_Vidal | 05-08-10 | 14:22

@ mocroflavour | 05-08-10 | 14:20

Schlomocultuur vs mocrocultuur 1 - 0

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:21

mocroflavour | 05-08-10 | 14:20
Ga weg. Homo's neuken elkaar gewoon in de kont. Dat moeten ze lekker zelf weten. Waarom altijd weer die kromme voorbeelden (dierensex etc) erbij halen.

Het is een vrijwillige keuze tussen 2 mannen.

Mocroflavour... Goh wat een pretentieuze naam trouwens

Nacho_Vidal | 05-08-10 | 14:21

O en in Sparta? Man, daar deden ze niet anders dan gayneuqsex. Dat en vechten. Als er ff niet gevochten hoefde te worden, gelijk weer jonge knapen drillen.
En als de Kempi's van de wereld het tegen de 300 op zouden moeten nemen, zet ik mijn geld toch op de 300, denk ik.

diededieben | 05-08-10 | 14:20

@Schlomo De Peaumeaux
Leuk dat we van mening verschillen. Jij vindt ons achterlijk omdat wij vrouwen respecteren. Ik vind de Westerse beschaving achterlijk waarin het wel en wee van nobodies zoals Paris Hilton en Britney Spears voorpagina nieuws is. Als dat superieure beschaving is dan geef ik mij gewonnen.

mocroflavour | 05-08-10 | 14:20

Die ouwe grieken waren ook dol op kontje-boemzen. En die waren toch niet achterlijk. (Hoewel ze dan wel weer in 2384 goden geloven, terwijl we nu gelukkig weten dat het er maar een is en Benedictus XI zijn plaatsvervanger op aarde)

diededieben | 05-08-10 | 14:18

@mocroflavour
De vraag of gayneuqsex onnatuurlijk is of niet, is een biologische kwestie. De vraag of seks met dieren mag of niet, is een ethische kwestie.

Anyway, gayneuqsex is dus biologisch gezien NIET onnatuurlijk, want het komt op veel plaatsen in het dierenrijk voor en is ook een constante in de menselijke geschiedenis. Verder heeft het geen bewezen negatieve invloed op wat dan ook (behalve dan het humeur van fundamentalistische gelovigen). Dat vind ik twee belangrijke argumenten om er geen probleem mee te hebben. Ik betwijfel of jij je weerzin ook kunt onderbouwen zonder er God of onderbuikgevoelens bij te halen..

Randfiguur | 05-08-10 | 14:17

Kempi zit nog steeds in z'n eigen beperkte droomwereld. Daarnaast... hij is gewoon nergens goed in en heeft nooit op eigen benen kunnen staan.

Liever een biertje met Rinus, die begrijpt 't tenminste :)

www.youtube.com/watch?v=yVHJ9g-1CPU

basweetutwel | 05-08-10 | 14:16

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:13

Van wege het karakter dat ze in Cheers en later Frazier speelde heeft ze inderdaad die naam gekregen

Was ooit een in QI van de vara

Prof. Drs. Klavan | 05-08-10 | 14:15

Heel slim van deze Kempi om de ij in zijn tweets als y te schryven. Kan je toch weer 1 karakter meer benutten (van de 140).

Gezellig! | 05-08-10 | 14:14

Prof. Drs. Klavan | 05-08-10 | 14:10
Ja, dat schijnt zo te zijn. En die had weer iets met Frazier als ik het goed heb.

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:13

Jammer hoor...
Klagen over slaven,terwijl die er gelukkig niet meer zijn in nederland!
Maar wel homo,s descrimineren...
Kempi zaai eens niet zoveel haat!
Zoek een baan!

Gizmo 82 | 05-08-10 | 14:12

@ mocroflavour algemeen

Jij geeft aan dat besnijden cultuur is en geen religie, juist evenals het dragen van hoofddoeken geen religie is maar cultuur, evenals het niet schudden van handen van vrouwen. Wat geert wilders zegt, is dat moslims in nederland die van zulkse gebruiken gretig gebruik maken, hen religie misbruiken als cultuur, waarbij ze er achterlijke opvattingen nahouden. Wanneer gesproken wordt over een achterlijke cultuur, is dit uiteraard in het licht geplaatst ten aanzien van onze westerse cultuur die ten aanzien van openheid en gelijkheid van mensen een geheel stuk verder is dan culturen gebaseerd op samenlevingen waarbij staat en kerk (moskee) niet gescheiden zijn. Daarnaast is het zo dat de term achterlijk niet per definitie als beledigend hoeft worden genomen, daar de cultuur waar jij over spreekt 700 jaar geleden inderdaad vooruitstrevend en in vrede was.

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 14:12

@mocroflavour:

Ik ken ook marokkanen die geen moslim zijn, maar zich wel zo voordoen om interessant over te komen. Compleet met baard en al.......

Han Molenwijk | 05-08-10 | 14:11

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:09

Voor dat Adam, Eva deed, had ie al liggen rampetampen met ene Lilith hoor.

Prof. Drs. Klavan | 05-08-10 | 14:10

Ik wil niet racistisch zijn ofzo, maar Kempi vind ik wel een ultieme apen-naam. Als ik voor Artis de namen moest verzinnen, had ik die naam al 4x uitgedeeld (wellicht ook aan verdwaalde koala, maar goed, you get the picture)

diededieben | 05-08-10 | 14:10

Kempi en Yvette.
Adam en Eva, zoals God het bedoeld heeft. Laat ze op geheel natuurlijke wijze de liefde bedrijven, aanschouw het kindeken dat op natuurlijke wijze gebaard wordt en besef dan ten volle wat God met deze wereld voorheeft.

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:09

Wat maakt het nu uit wie het met wie doet. Man - man /vrouw - vrouw / man - vrouw, de basis is dat het gebeurt op basis van respect voor elkaar en op strikt vrijwillige basis. Wie zich in een van de combinatie niet kan vinden maakt daar gewoon geen gebruik van. Waarom iemand hiervoor veroordelen?

de oude nar (5) | 05-08-10 | 14:09

wacht, daar issie weer

The_Lord_Martsjenko! | 05-08-10 | 14:08

Zou het een goed idee zijn dat Kempi 'leert' respecteren en vrede stichten? #Bonobo primaten hebben die techniek onder_de_knie en verfijnd. Een natuurtrip naar Congo inclusief excursie en gratis lesmateriaal is tegenwoordig heel betaalbaar. Succes met de studie...

lichtpunt | 05-08-10 | 14:08

Ik denk niet dat we iemand die letterlijk een IQ van een chimpansee heeft nou serieus moeten nemen.

Ariel | 05-08-10 | 14:08

LijstG | 05-08-10 | 14:06

Is die niet door grijs I ten grave gedragen dan?

Prof. Drs. Klavan | 05-08-10 | 14:08

Zou me niets verbazen overigens wanneer Kempi zelf "on the down low" zou zijn. Lijkt me helemaal zijn ding en wellicht de (werk)titel van zijn nieuwe album.

widtvoet ® | 05-08-10 | 14:07

mocroflavour | 05-08-10 | 14:05
Misschien zijn het niet allemaal moslim, maar 't is over het algemeen wel tuig.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 14:07

LijstG | 05-08-10 | 14:06
Ga je gang.

dosis | 05-08-10 | 14:07

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:52
Geil.

Lebowski Achiever | 05-08-10 | 14:06

jullie kunnen die mocroflavour wel allemaal terecht wijzen, maar ik ben bang dat ie niet meer gaat reaguren :(

The_Lord_Martsjenko! | 05-08-10 | 14:06

Vrijheid van meningsuiting anyone?

LijstG | 05-08-10 | 14:06

@reaudkeaukert
Wat wil jij nu zeggen? Dat Marokkanen per definitie moslims zijn. Laat ik dit ff goed voor iedereen duidelijk maken. Marokkanen en moslims zijn geen synoniemen ook al doet Geert Wilders jullie geloven van wel.

mocroflavour | 05-08-10 | 14:05

Kempi, is toch die fail (wannabe) rapper die alles de schuld geeft behalve zichzelf, totaal kansloos, iemand die beter permanent kan gaan slapen, beter voor hem, beter voor de maatschappij. hup..

Smokum | 05-08-10 | 14:05

Toch mooi dat homo's in nederland het hardst worden verdedigd door rechts.. In veel landen van de wereld ligt dat precies andersom.
Check trouwens prop 8 fail, Amerikaanse Elite-rechter (vast ook D66) trekt zich niks aan van meeste-stemmen-gelden-volk. Net als Rutte I

diededieben | 05-08-10 | 14:04

Toetie | 05-08-10 | 14:03
't Was een inside job van GeenStijl om zo van BB af te komen!
*aluhoedje af zet*

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 14:04

Kempi.......?

Die kansloze antilliaan met een strafblad van hier tot Willemstad en 5 kinderen bij evenzovele vrouwen...?

Goh heeft die een mening dan? en moeten wij daar naar luisteren?

Post natale abortus lijkt mij een goede oplossing voor dit kind van god.

Jeblijftjeverbazen | 05-08-10 | 14:04

@yokiamy 13:45

Nederlandse variant spelt Adam en Evert. Naast de titel van een boekwerkje cq. diskussiestuk een bebaarde kwinkslag overigens waar ooit één of andere hipbebrilde beroepsnegerT bij een aflevering van Dit was het nieuws de lachers mee op z'n hand kreeg. De naam van deze raarfiguur schiet me nu even niet te binnen maar het zou zomaar de biologische vader van Kempi kunnen zijn (hij had nl. nogal wat bastaardkinderen rondlopen zo verzekerde hij trots).

widtvoet ® | 05-08-10 | 14:04

Waar blijft het grote Bert Brussen topic met interview? Maak #steunbertbrussen een trending topic.

Toetie | 05-08-10 | 14:03

@Roel Driesvink | 05-08-10 | 13:57

Gelijk heb je, dan download je gewoon een compilatie van Metallica bij elkaar.

azijnseikerT | 05-08-10 | 14:03

Ik vind dat je kinderen moet leren dat Kempi onnatuurlijk is, en dat God Kempi zal straffen op een barbaarse, ietwat sodomistische manier, dat dan weer wel!

Han Molenwijk | 05-08-10 | 14:02

mocroflavour | 05-08-10 | 13:44
Jij haalt kunnen en mogen door elkaar. Met 'niet natuurlijk' bedoel jij eigenlijk 'niet goed' of 'niet zoals De Verhevene het bedoeld heeft'.

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 14:02

Kempi heeft het hoog in zijn bol,
Maar wil het dagelijks wel zijn lol
Geloof niet die kul
want die slappe lul
van Jezus heeft hij graag in zijn hol.

Lisa E. | 05-08-10 | 14:02

Open Your eyes, dan maar...

dosis | 05-08-10 | 14:01

Eurotokkie | 05-08-10 | 13:56
Nee, het is meer dan driehonderd jaar later pas toegevoegd door een kopieerslaaf. Kijk die filmpjes, leer er wat van. De bijbel is een nog veel grotere leugen dan men altijd al dacht. Open tour eyes.

dosis | 05-08-10 | 14:00

Domheid is een gevaarlijk iets.

gozahtje | 05-08-10 | 13:59

Roel Driesvink | 05-08-10 | 13:57
Ja want Metallica is nog zo goed...

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:59

@Schoorsteenveger 13:52
*gnehehehe*

necrosis | 05-08-10 | 13:59

Kempi..........Is dat niet die WE-RELD-BE-ROEM-DE rapper met ontelbare hits, een grote schare trouwe fans, 10 gigs in een week en een kast van een huis? Nee? Dan vergis ik me.......

Han Molenwijk | 05-08-10 | 13:58

mocroflavour | 05-08-10 | 13:26
Als je in Marokko aankomt staan al die onnatuurlijken in grote getale je op het vliegveld al op te wachten heur. De mannenliefde tiert daar welig evenals in andere moslimlanden, zo heb ik, geen heaumeau, ervaren. En ook in Nederland bevinden zich opvallend veel Marokkaanse jongens zich in het heaumeaucircuit. Maar die bedrijven de tegennatuurlijke *kuch* liefde gewoon voor geld. Daarnaast worden hun Marokkaanse vriendinnetjes anaal geneuqt omdat de meisjes als maagd het huwelijk in moeten. Maar dat is 'natuurlijk' natuurlijk.

reaudkeaukert | 05-08-10 | 13:58

levende = leefde ugh

Eurotokkie | 05-08-10 | 13:58

Wellicht niet helemaal on-topic, maar ik kreeg onlangs zowat een hartverzakking toen ik in de auto van mijn ouders een weliswaar gebrande cd van Kempi aantrof afkomstig van mijn jongere broertje "Ja die is van een vriend", right.
Wat dat jong zowieso allemaal uitvreet buiten de deur weet niemand, maar blijkbaar is hij ook niet vies van deze intrieste poldergangsterboi..
Dus gelijk de dichtstbijzijnde afvoerput ingelazerd die zooi, ik zal er een nieuwe disc voor in de plaats leggen met Metallica zodat hij ontdekt wat echte muziek is wat ik je brom!

Roel Driesvink | 05-08-10 | 13:57

@mocroflavour 13:46
Cultuur verwarren met religie?
En dat komt uit de tikplank van iemand met de nick "mocroflavour"....
*hard lachen doet*

necrosis | 05-08-10 | 13:57

dosis | 05-08-10 | 13:53

Zou best kunnen dat Jesus dit niet heeft gezegd maar misschien een wijze man die ook in die tijd levende.

Eurotokkie | 05-08-10 | 13:56

@mocroflavour
Speciaal voor jou: www.nationalpost.com/news/story.html?i...
Er zijn nog meer voorbeelden waarom homosexualiteit wel natuurlijk is maar die mag je zelf opzoeken.

blinde kip | 05-08-10 | 13:56

@ Brandje | 05-08-10 | 13:50

Verschil moet er zijn, ik noem mezelf wel gewoon analfabeet.

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:56

Eurotokkie | 05-08-10 | 13:45
Dat staat er wel maar dat heeft Jezus nooit gezegd:
'
www.youtube.com/watch?v=7cK3Ry_icJo
'
Ik dacht dat het in deel 3 behandeld wordt.

dosis | 05-08-10 | 13:53

mocroflavour | 05-08-10 | 13:26
Waar haal jij dat lijstje vandaan? Dat lijstje dat nauwkeurig opsomt wat natuurlijk is en wat onnatuurlijk?
Overigens, waarom worden meisjes niet met hoofddoekjes op geboren? Waarom lopen vrouwtjesdieren niet met een hoofddoekje om? Waarom is een mannetjesgorilla niet besneden? Heb je daarvan terug?

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 13:52

De vertaalfunctie van Google bakt ook al niets van al die door analfabeten geproduceerde tweets. Dan nog liever de Friese taal of een van die wonderschone Brabantse dialecten.

Jarre Tell | 05-08-10 | 13:52

Biff Eagleburger | 05-08-10 | 13:51

Geld in een uitvinding van de Duivel.

Eurotokkie | 05-08-10 | 13:52

Lebowski Achiever | 05-08-10 | 13:51
Dat is dan wel weer waar. Ik zoek nog even door. Wist u trouwens dat apen houten dildo's maken om zichzelf te plezieren? Dat feitje kwam ik dan ook weer tegen in mijn zoektocht.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:52

@ mocroflavour | 05-08-10 | 13:44

Dus jij impliceert hiermee dat mensen met een homosexuele geaardheid gelijk staan aan mensen die sex bedrijven met dieren?

Wat ik mezelf afvraag, naast het feit dat jij uiteraard je mening mag hebben. is waaruit jij concludeert dat homo's onnatuurlijk zijn. Welke autoriteit heeft jou het kader gegeven om deze veronderstelling te mogen maken. Wanneer we in dit geval de referentie geloof even buitenspel laten. Kijken we dus puur naar twee levende wezens die liefde voor elkaar voelen. C'est ca... dat was het. Hetgeen onnatuurlijk is is het feit dat wij als meest geavanceerde wezens op deze planeet, met onze technologische kennis, wijsheid en al onze middelen nog steeds onze medemensen verguizen die niet leven volgens een beperkt stramien opgelegd in de donkere dagen van de mensheid en geïnterpreteerd door mensen die aan elke betekenis een eigen draai geven.

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:52

@Waaligator | 05-08-10 | 13:43

Alle gelovigen vinden dat hun god de allergoeiste is en dat geldt werktuiglijk ook voor de aanbidders van desbetreffend opperwezen. Dat is min of meer de kern van elke religie.

Biff Eagleburger | 05-08-10 | 13:51

mocroflavour | 05-08-10 | 13:48
Zie Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:45

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:51

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:47
Insignificant_Cunt | 05-08-10 | 13:48
Ja ik zat er op te wachten, maar dat is toch echt van een compleet andere orde. Zoek maar wat betere psychologische artikelen, want konijntjes neuken ook alles wat los en vast zit. Dat maakt ze nog niet homo-sexueel.
Er bestaat nog altijd een natuurlijk overlevings"drang" waardoor ze gaan voortplanten. Dat doen menselijke homo-sexuelen niet.

Lebowski Achiever | 05-08-10 | 13:51

@Insignificant Cunt 13:39

Of de verloren halfbroer van Patrick Kluivert...

widtvoet ® | 05-08-10 | 13:50

@mocroflavour | 05-08-10 | 13:44 en andere
Het is natuurlijk wel bijzonder (jouw woorden: onnatuurlijk) dat zoiets moois als liefde ook tussen personen van hetzelfde geslacht kan ontstaan. Maar het blijft wel liefde. Jezus (en andere goden) verbieden liefde toch niet?

Getson | 05-08-10 | 13:50

xzaz2 | 05-08-10 | 13:38
De vraag is natuurlijk, in jouw geval: hoor je veel homo's roepen dat alle christenen dood moeten, alleen om het feit dat het christenen zijn?
Want helemaal normaal is het niet natuurlijk; geloven in sprookjes en ondertussen je zegen (en je geld) geven aan een pedonetwerk.

dosis | 05-08-10 | 13:50

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:13
.
En u noemt iemand een achterlijke analfabeet...

Brandje | 05-08-10 | 13:50

yokiamy | 05-08-10 | 13:45

God Created Men

Eurotokkie | 05-08-10 | 13:49

Kempi? Bedoel je niet kempihaan?

recessieloos | 05-08-10 | 13:48

@Steilloos ten Onder
Waarom trek je daar de grens?

mocroflavour | 05-08-10 | 13:48

@xzaz2 | 05-08-10 | 13:46

Nee, ik wil niet weten wat het gevolg van jouw criterium is. Maar ik wil weten WAT jouw criterium is.

azijnseikerT | 05-08-10 | 13:47

Het lijkt me zinvol om Kempi, zonder hem op enigerlei wijze te censureren of te sturen, in te zetten voor die voorlichtingscampagne. Is veel effectiever. Laat de jeugd zien hoezeer ressentimentsgevoelens van mislukkelingen direct leiden tot vooroordelen, haat en onverdraagzaamheid. Opdat er in de koppies van al die leerlingen iets opborrelt van 'Nee, dit wil ik niet, zo wil ik niet worden. Dit is echt te erg. Dan nog liever verdraagzaam zijn en ingaan tegen de Wil van God.'

Schoorsteenveger | 05-08-10 | 13:47

@mocroflavour 13:26
Zullen we het vooral NIET over "onnatuurlijk" gaan hebben, mensachtigen als Kempi en Yvette Lont zijn per definitie onnatuurlijk met hun gezwets over een "bovennatuurlijk wezen"!
Hun kansloosheid zou zonder beschermende wetgeving eindigen in een vroegtijdig heengaan zoals zwakkere eendjes worden opgevreten door Snoeken.

necrosis | 05-08-10 | 13:47

yokiamy | 05-08-10 | 13:45
Welkom in 2010. Hoe was 1995?

Lebowski Achiever | 05-08-10 | 13:46

@Schlomo De Peaumeaux
Wat ben jij hopeloos falend. Je moet cultuur niet verwarren met religie. Zoek eens wat op voordat je weer een domme uitspraak doet.

mocroflavour | 05-08-10 | 13:46

@azijnseikerT
Alle seksuele relaties behalve man - vrouw.

xzaz2 | 05-08-10 | 13:46

mocroflavour | 05-08-10 | 13:44
Nee, ik trek de grens tussen mens en dier.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:45

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:39
Heeft ook niks met genetica te maken, maar je wordt niet als homo/lesbie geboren.
Wij zijn de enige schepsels op aarde die deze vormen van sexuele geaardheid bedrijven.

Lebowski Achiever | 05-08-10 | 13:45

Zag vanmorgen op het nieuws nog iets over homo's in Amerika. Er stond een vrouw met een mooi spandoek, God created Adam and Eve, Not Adam and Steve !

yokiamy | 05-08-10 | 13:45

Jezus zegt in Johannes 8, 8: Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Oftewel: Kijk eerst naar jezelf en veroordeel dan de andere.

Eurotokkie | 05-08-10 | 13:45

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:43

Mogelijk. Dat clubje ken ik niet.

Waaligator | 05-08-10 | 13:44

@xzaz2 | 05-08-10 | 13:38

Wat is voor jou abnormaal?

azijnseikerT | 05-08-10 | 13:44

@Steilloos ten Onder
Jij hebt een aparte redenatie. Omdat we nog genoeg hetero's hebben is het niet meer onnatuurlijk. Dus mensen die sex met dieren hebben, kan volgens jou ook.

mocroflavour | 05-08-10 | 13:44

Waaligator | 05-08-10 | 13:43
Sommigen wel, ook wel gereformeerden genoemd.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:43

Boer in 020 | 05-08-10 | 13:42
En waarom deel je mee dat je je vrouw genomen hebt? Is dat nou echt iets wat je wereldkundig wilt maken?

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:43

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:41

Hun referentiekader? Denk je dat christenen geloven dat ze rozen schijten?

Waaligator | 05-08-10 | 13:43

Ja dat is het probleem van de moderne techniek, hè..... vroeger lagen die mensen naakt gewoon in de modder te spelen en af en toe domme dingen te zeggen. Nu hebben ze Twitter en doen anderen alsof ze serieus te nemen zijn. De enige die ik recentelijk nog serieus genomen heb, is mevrouw Boer in 020, maar dit terzijde.

Boer in 020 | 05-08-10 | 13:42

Jongens, nog meer media aandacht voor hem. Geenstijl redactie, why?!

ForrestGump | 05-08-10 | 13:41

In Zimbabwe hebben ze nog een "minister van homohaat" nodig. Salaris in euro's.

Waaligator | 05-08-10 | 13:41

xzaz2 | 05-08-10 | 13:38
Ik zeg helegaar niet dat christenen dom zijn, maar ik vind wel dat je dan anders tegen homo's aankijkt dan atheïsten. Natuurlijk niet allemaal, maar het beïnvloedt je referentiekader wel.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:41

Lebowski Achiever | 05-08-10 | 13:37
Maar hoezo? Ik bedoel, ze zijn (volgens mij) niet genetisch anders, dus ik snap niet wat er biologisch onnatuurlijk aan is. Misschien gewoon onwetendheid van mijn kant, dat kan ook.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:39

Die eerste foto had niet gehoeven; die liet zich wat lastig uitleggen op kantoor hier ;)

Halueth | 05-08-10 | 13:39

In het kader van het zogenaamde, intellectueel herbeleven van historische gebeurtenissen, zou ik deze subsidie negert voor willen stellen om deel te nemen aan een expiriment (let op expiriment, want hij houdt zo van kip) waarbij hij in gelijkende condities als zo'n pakweg 160 jaar geleden arbeid zal verrichtten tegen verblijf en onderdak en op deze manier ludiek kan ondervinden wat slaven arbeid nu echt inhoudt. Een leerzame aanpak voor een kansarme jongeman.

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:39

Biff Eagleburger | 05-08-10 | 13:37
LOL! Of de nageboorte van Gerda Havertong...

Insignificant_Cunt | 05-08-10 | 13:39

@Steilloos ten Onder
Zo zie ik het niet, ik zie het als een andere kijk op de wereld die door velen op dit fora niet wordt getollereerd. Waar Christen zijn weggezet mag worden als 'Dom, achtelijk en niet zelfdenkende mensen'. Homo's daar mag je natuurlijk niks tegen zeggen.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen Homo's ze zijn vaak toffe personen. (Ben eigenlijk nog nooit een irritante homo tegen gekomen, behalve op TV dan) maar het is niet normaal. Dat zegt niet dat je ze de vrijheid moet afnemen om homo te zijn. Dat is een stap die mij te ver gaat.

xzaz2 | 05-08-10 | 13:38

Godferdomme ik word aggressief van zo'n slegte spelling

Ronman2k | 05-08-10 | 13:38

In dit geval zeg ik:
Zeg ja tegen jagers, zeg nee tegen....

Der Bundeskanzler | 05-08-10 | 13:38

Kempi zou zo maar de bastaardzoon van Sjonnie Leerdam kunnen zijn.

Biff Eagleburger | 05-08-10 | 13:37

Is natuurlijke selectie toch?
ik vind dat we daar niet teveel moeite in moeten steken
(in moeten steken, haha)

yokiamy | 05-08-10 | 13:37

sodebille!!

minimá-armezusvan.. | 05-08-10 | 13:37

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:30
Het is biologisch gezien ook onnatuurlijk.
Daarmee niet wegnemend dat ieders keuze/voorkeur c.q. sexuele geaardheid gerespecteerd dient te worden.

Lebowski Achiever | 05-08-10 | 13:37

"Heb uw naasten lief. Behalve homo's, die moeten allemaal dood."
Ik snap waarom ze die Jezus aan het kruis getimmert hebben. Met zijn vage uitspraken.

Getson | 05-08-10 | 13:36

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:34

Idd , ondertussen geniet die wel van de welvaart, een beetje dubbel.

Eurotokkie | 05-08-10 | 13:36

Hey Kempi, hook als de sodemieter op met je gettogenoot Dwaalhaas, Woensel-West: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/07/....
Vorm een duo, en ga ons vele mooie reaguurmomenten bezorgen.
Dank!

CultureVulture Inc. | 05-08-10 | 13:35

basweetutwel | 05-08-10 | 13:33
LOL. Voor je het weet gaat ie geld vragen omdat z'n voorvaders katoen moesten plukken.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:34

Nounou... hij is wel slachtoffer hoor, of parasiet dan kan natuurlijk ook.

Twitter:

"Er zijn altyd weer NL-ers die gelijk moeten komen met: Wat doe je dan hier? Verdiep je in slaverny misch snap je dan WAT ik hier doe!!!
about 3 hours ago via Twitter for BlackBerry®"

basweetutwel | 05-08-10 | 13:33

Tot nu toe zijn vrijwel alle homohaters door de mand gevallen. Geef het nog een jaar of wat, maar kempi zal vast wel eens op een of ander openbaar toilet gefotografeerd worden.

__dictatuur | 05-08-10 | 13:33

Misschien zat zijn hoofd Klempie in de kont van zijn vader........ sorry fail, maar toch grappig

Knapzak | 05-08-10 | 13:32

xzaz2 | 05-08-10 | 13:27
Maar wat ik me kan herinneren was dat u christelijk bent, dus dan heb je al een manco. U zijt vergeven.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:31

Laat we eerst kijken of GOD bestaat dan kunnen we aan hem vragen wat hij er van vind .

Eurotokkie | 05-08-10 | 13:31

@ mocroflavour | 05-08-10 | 13:26

Net zo natuurlijk als het besnijden van meisjes.....

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:31

mocroflavour | 05-08-10 | 13:26
Hoezo onnatuurlijk? Doe eens uitleggen. Enige nadeel is dat je je niet kan voortplanten maar dat maakt ook geen fuck uit aangezien het merendeel hetero is.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:30

Dat is wel een van de meest kansloze Twitter-Aars ooit.

Petskast | 05-08-10 | 13:30

@ Biff Eagleburger | 05-08-10 | 13:14

Inderdaad, want ook die volendammers zitten allemaal aan/in de coke!

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:30

god is toch onfeilbaar, oh nee toch per ongeluk homos gemaakt en daarom heeft god toen kempi gemaakt en andere gekken die beweren te weten wat god denkt, ik vind het knap.

9-buts | 05-08-10 | 13:30

We zijn nog lang niet van die religies af en dit zal ook alleen maar langer gaan duren en heviger worden met al de ongebreidelde import van reli-freaks.

Stroopdoos | 05-08-10 | 13:30

Een beetje zielige, misselijkmakende toestand allemaal...

DumpertStumpert | 05-08-10 | 13:29

Maar waar is Mies en waar is de noot?

Frederico Jacobse | 05-08-10 | 13:29

@mocroflavour | 05-08-10 | 13:26

Nee, tsjonge daar hebben we het helemaal niet van terug.

azijnseikerT | 05-08-10 | 13:28

@ Sliptong | 05-08-10 | 13:24

Ja het is eigenlijk van de dolle dat zo'n persoon gewoon een boegbeeld is voor veel nederlandse jeugd en dat zijn opmerkingen in dat licht ook als serieus worden genomen door de jeugd, dus als hij dan in Nederland, het land waar hij als parasiterende rat een vermogen verdiend aan zijn plaatjes, zulke uitspraken doet. Maakt hij alles kapot waar nederland voor staat, dus fuck de tolerantie tegen intoleranten. Hij is gewoon een Flikker en geen homo.

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:27

Ik denk ook dat Homo zijn niet gezond is. Whats the big deal? O ja homo's de troetelpaartjes van de 21ste eeuw.. kroelie kroelie.

xzaz2 | 05-08-10 | 13:27

Sliptong | 05-08-10 | 13:24
Als je twitter haat, gebruik dan ook geen hashtags.

Biff Eagleburger | 05-08-10 | 13:25
Lol, die vind ik dan wel weer mooi. Nou nog een link leggen met treinen en we zijn er.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:27

Tja, conservatisme, of het nu sociaal is, economisch of cultureel, heeft flink de wind mee. Zie ook: de verkiezingen. Ik verwacht wat dat betreft ook geen reet van de VVD - die vinden alles goed, als hun buikjes maar vol zitten. CDA en PVV mogen rustig hun ideeen over wat er achter jouw voordeur of op jouw hoofd allemaal moet gebeuren, doorzetten. Liberaal als een aal, mark my words. Multatuli had gelijk.

Niet voor Jan | 05-08-10 | 13:27

-weggejorist-

mocroflavour | 05-08-10 | 13:26

Whehe, die ongemakkelijke kees de Koning is epic :D. Kempi, je sixpack ziet er netjes uit, nu brain training he knul!

Bluebook | 05-08-10 | 13:26

@Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:21

Jaja, ruhe bitte! Negers, daar hield-ie ook al niet van en negers die Swingtanzmusik maken al helemaal niet.

Biff Eagleburger | 05-08-10 | 13:25

@Nacho_Vidal | 05-08-10 | 13:14
Inderdaad.. kansloze over het paard getilde analfabeet. (zie tattoo ge op gezicht)

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:24

GS, dit is niet eerlijk tegenover de andere leden van de josti-band, die willen óók aandacht!

Ballenman | 05-08-10 | 13:24

Kempi heeft gewoon gelijk. Ondanks dat hij Kempi heet.

peneukio | 05-08-10 | 13:24

@Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:22
+1 voor de moeite. -heulveul voor de strekking die helaas neigt naar de waarheid.
#triest

Sliptong | 05-08-10 | 13:24

negeert negert

pimzel | 05-08-10 | 13:23

Godt is mensen 1.0. Mensen die een opperwezen en voorhistorisch geleuter nodig hebben om te kunnen bestaan. Dit individu zal opgeteld het IQ van de grootste schoenmaat hebben. Op een goede dag wanneer hij niet stoned is uiteraard. Anti-homo bewegingen: -1. Alsof het een virus is. Ik ken maar een virus en dat is domheid. Domheid dat mensen zoals aapmans tot dit soort berichten brengt.
#twitterzuigt

Sliptong | 05-08-10 | 13:23

Jojo dit is de rijm van Kempi, wie kent die nie. Alle uitbaters van het sociale stelsel tegen de haters, geenstijl slaat alleen maar flaters. Met postings op een rij maken jullie Kempi nie blij nie, dadelijk kan ik niets meer legaal verkopen en moet ik kopen bij de Aldi. En die gore Schlomo, is vast en zeker homo, wie noemt zich anders dan De Peaumeaux. Wast zijn poepvlekken met omo.

Maar even over een andere boeg, ik ben een vrome moslim man, ik ga nooit naar de kroeg, tis dat ik me anders gedroeg anders had je gelegen in een plas met bloed. Je weet toch ik ben een hosselaar, dus geef nou die grote schaar en knip me in mijn mannelaar, trim ik alles bij ben zo hygienisch das waar.

Nou ik ben bijna out, dus vergeet niet te kopen al mijn albums remixen en gesigneerde knopen. Ik wil alleen nog zeggen kan er niets meer doen, het is blanke onderdrukker en ik jaag op zijn poen. Dus dankjewel moooie nederland dat ik hier mag wonen, en dat ik heelhuids ook uit de cel ben gekomen. Dankjewel voor kinderbijslag en wat allemaal niet, dankjewel voor de steun voor het kopen van een fiets. Bedankt voor alle regelingen die ik zelf niet snap, bedankt voor dat paspoort en voor de warme hap, bedankt voor alle bitches die al heb misbruikt. bedankt voor het luisteren naar het Kempi geluid!

*Gooit Kempi CD in prullebak*

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:22

Biff Eagleburger | 05-08-10 | 13:19
We kunnen vast wel beter dan dat ;-)

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:21

Deze Jezus is natuurlijk door een medegevangene aan zijn kruis gesabbeld. Hij wacht nog even met toegeven maar over een paar weken is de foto van Mutsaers snoeiharde realiteit.

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 13:21

had niet verwacht dat t ooit zou gebeuren, maar kempi +1
voorlichting aan basisscholen wtf :-\

lptjah | 05-08-10 | 13:19

@Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:14

Nouhou, weet je wie ook niet van heaumeaux hield?

Biff Eagleburger | 05-08-10 | 13:19

Godsdienst gekkies == Altijd grappig.

Dibs | 05-08-10 | 13:17

In fautloos Nederlands. Dat dan weer wel.

Sliptong | 05-08-10 | 13:17

En s avonds voor het slapen gaan lezen zijn zoontjes Tupac de 2e en MaffiaClique een verhaal uit de bijbel voor aan Kempi.

sjaakdeslinksesul | 05-08-10 | 13:16

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 13:14
Redelijk diepgaand toch? Kan Bob Dylan niet tegenop.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:16

Wij de slavendrijvers? Wat krijgen dit soort rap gasten niet aan uitkeringen, subsidies en ander overheidsgeld waar we elke dag weer keihard voor aan het werk kunnen? Altijd maar die grote klep, maar werken ho maar.

huismerk | 05-08-10 | 13:15

Superior Bastard | 05-08-10 | 13:15
Inderdaad walgelijke debiel is het!

*werken gaat*

Nacho_Vidal | 05-08-10 | 13:15

Nacho_Vidal | 05-08-10 | 13:12
Bij Kempi krijg ik altijd dezelfde negatieve vibes (aight!) als wanneer ik eens met een ijscostokje hondestront onder mijn dochter haar schoen moet wegpeuteren.

Superior Bastard | 05-08-10 | 13:15

Iemand met het IQ van een visstick neem ik niet serieus..
(op Heidi Montag na, die zou ik wel serieus nemen... omdat het kan).

De Paarse Krokodil | 05-08-10 | 13:15

@Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:13

Kempi is ongeveer net zo straat als de gemiddelde Volendammer visboer.

Biff Eagleburger | 05-08-10 | 13:14

NegertS als Kempi zijn de grootste huilers die het meest discrimineren. Thomas van der Dunk, waar ben je..... als je moslims nu eens vervangt voor heaumeaux...

azijnseikerT | 05-08-10 | 13:14

Twitter. ha ha ha

djm | 05-08-10 | 13:14

Ah, de godwin staat al in het bericht, nu is er voor ons reaguurders dus eigenlijk niks meer te doen.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 13:14

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:13
Het is gewoon 1 grote teringlijer waar de samenleving niets aan heeft!

Nacho_Vidal | 05-08-10 | 13:14

-weggejorist-

bladergroen | 05-08-10 | 13:13

Kempi altijd -100. Kansloze subsidiepot negert. Jongeman, kempt nog steeds met een aangeboren minderwaardigheids complex tegen zijn blanke onderdrukkers. Ware het niet dat de slavernij al meer als een eeuw is afgeschaft en de heer Kempi met het grootste gemak heeft mogen parasiteren op onze sociale zorg staat. Daarnaast vind ik Kempi ook nog eens een waardeloze analfabeet, die naast achterlijke tatoeages uitkiezen ook nog eens niet kan zingen en niet kan rappen. Eigenlijk heeft Kempi een heleboel geluk gehad dat zijn anti-sociale gedrag hem voor zijn volgelingen op een voetstuk heeft geplaatst. Zonder meer kan gezegd worden dat alles wat uit kempi's mond komt met een korreltje zout genomen dient te worden. En anders heeft Kempi wel wat ander spul wat je erbij kunt nemen. Want laten we eerlijk zijn, je kunt een hosselaar wel uit de straat nemen, maar de straat nooit meer uit de hosselaar! Fail LUTSER

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 13:13

Kan hij niet gezellig in Iran gaan wonen? Daar wonen namelijk geen homo's

playboii | 05-08-10 | 13:12

Ik zou kempi zo een paar stampen verkopen. Gewoon omdat IK het kan. Ja

Nacho_Vidal | 05-08-10 | 13:12

Wat is Twitter?

Wim-Lex | 05-08-10 | 13:12

Hebben ze in 020 niet een vuist over?

JB van Zoetendaal | 05-08-10 | 13:12

Die Kempi is aardig gay.

De_Sfinx | 05-08-10 | 13:11

Kempi heeft echt een 419-hoofd.

Nee dus! | 05-08-10 | 13:11

Weinigkans | 05-08-10 | 13:08
hij is christen.

wel handige pr voor z'n nieuwe plaat dit, zal kees de koning blij mee zijn :s

maninhetwater | 05-08-10 | 13:10

Vreiheit fan meening uiten jeweetotog swa! (jeezus is mein hoomie)

sjaakdeslinksesul | 05-08-10 | 13:10

Ja, het leven is keihard in da Woensel West Side projektz. Alle brabanders zijn per definitie zo ghey als Gordon.

Biff Eagleburger | 05-08-10 | 13:10

Pas wel op met het plaatsen van screenshots van zijn tweets. Justitie ziet dat namelijk als door de plaatser van de screenshot gedane uitspraken.

Nee dus! | 05-08-10 | 13:09

Kempi, die kansloze jongere die niet kan spellen? Met je smoeltattoo, moowhaahaa!!

looprekje | 05-08-10 | 13:09

Ach... hij heeft lang genoeg vastgezeten om te weten hoe t voelt om een zeepje op te moeten rapen... arme Kemphaan

Kom&taar | 05-08-10 | 13:09

Kempi, is dat niet die van het Anne Frankplantsoen?

ChillBill | 05-08-10 | 13:08

Was toch moslim die Kempi? Die hebben nog meer tegen homo's dan de christenen, blijkt maar weer

Weinigkans | 05-08-10 | 13:08

Negers met grootheidswaanzin altijd -1

ziek en misselijk | 05-08-10 | 13:07

Kempi, buk eens..?

RTA | 05-08-10 | 13:07

Mja, kansloze negert ...

MrFancyPants | 05-08-10 | 13:06

Kempi is en blijft het Orakel van Woensel

vraagstaart | 05-08-10 | 13:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken