Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Rechter: Pedo Sytze heeft gelijk!

screenshotwatdoejij.pngOpnieuw een overwinning voor pedo Sytze van der Velde. De rechtbank in Den Bosch heeft vanmiddag geoordeeld dat het gebiedsverbod voor de gekste kinderboekenschrijver van Eindhoven onterecht is. Deze maatregel zou een te grote inbreuk maken op de vrijheid van de veroordeelde viespeuk. Meneer de kindermisbruiker kan dus weer terugkeren naar zijn geliefde stad. Burgemeester Van Gijzel had een heel pretpakket opgetuigd om Sytze weg te houden bij zijn vertrouwde wipkip, maar helaas. De deal liep vast doordat de gemeente een aantal belachelijke eisen stelde. Verplichte behandeling? Het dragen van een enkelbandje? Dat kan toch zomaar niet! Ondertussen wil de auteur van het prachtwerkje Wat doe jij met mijn kind? weer lekker rondstruinen in Eindhoven. Dat mag dus van de rechter, want in Nederland bekijken we de zaak graag van twee kanten. Hier een linkje naar het interview van Omroep Brabant met Ome Sytze. Geruststellende quote voor de nieuwe buren: ’Geaardheid blijf je houden maar dat betekent niet dat je er aan toe moet geven’. Succes met de verhuizing en een fijne housewarming!

Reaguursels

Inloggen

Zo lang Joris Demmink nog in functie is, mag Sytze zijn gang gaan. Alle rechters zijn pedo's en net zo onschendbaar als de katholieke kut priesters. Pedo's moeten allemaal hard sterven

moddertje | 07-08-10 | 08:03

Slachtoffers hebben in Nederland geen rechten, de rechter moet hierin voor de veroordeling, in de strafmaat rekening mee houden. Een straf kan bijvoorbeeld inhouden dat alle pedo's naar bijvoorbeeld de Engelsmanplaat moeten. Het wordt wel echt tijd dat er iets in de positie van de slachtoffers veranderd.

keerf | 06-08-10 | 12:25

Ach ja, let the eerwraak commence... van mij mogen ze nu een keertje.

duffeknol | 06-08-10 | 11:02

Burgemeester had nog wel zo zijn best gedaan. Eerst gewoon weghouden, daarna wegkopen (wat is er belangrijker, geld of veiligheid van kinderen?), nu is alles voor niets. Schade.

duffeknol | 06-08-10 | 11:00

Ik vond nog een interessant citaat:
''In NL wordt vaak niet opgetreden tegen pedo’s en verkrachters, ze zijn vaak weer gewoon welkom in de buurt.
Als die buurt daartegen ageert, wordt de buurt aangepakt door de koene strijders voor criminelen-rechten.

De laatste tijd echter, is er een burgemeester die wel z’n poot stijf probeert te houden, namelijk die van Eindhoven.

Het geval Sytze van der Velde, een pedofiel die enkele Turkse kinderen heeft gemolesteerd en zijn straf natuurlijk jarenlang ontloopt, is niet welkom in Eindhoven.

Overigens niet omdat van Gijzel, de PvdA-sloeber die erg aan zijn ambtsketen hangt zich zorgen maakt om de buurtkinderen.
Maar omdat de Turkse familieleden van de kinderen, hebben laten weten dat eerwraak onafwendbaar is.''


Ella | 06-08-10 | 08:22

Tja als iedereen hem weigert had hij op een bootje in internationale wateren gemoeten. Dan beginnen mensenrechtenorganisaties weer te zeuren. De rechter had wettelijk gezien eigenlijk weinig keuze I supose...

Snoodl!cht | 06-08-10 | 01:49

Sytze, verlos ons van jou smeerlapperij. Er is geen excuus, je bent oud genoeg om te weten dat kinderen van jonge leeftijd niet het besef hebben wat er gebeurd met hun op zo'n moment. Je hebt lang genoeg te tijd gehad om er over na te denken, dus niet met slappe smoesjes komen. Ik ben ook voor een Dateline NBC in Nederland, of gaat dat tegen onze top regels van privacy in? Deze beesten verdienen het niet om nog door te gaan. Chris Hansen doe je ding!

Prutser93 | 06-08-10 | 01:32

Pedopartij Martijn.................. kom der maar in ....................

SnoopSloggiSlog | 05-08-10 | 22:58

Ik snap de buurtbewoners niet. Als er een pedo opgepakt wordt, roept iedereen "Laat mij maar even, dan weet ik er wel raad mee!"
Nu krijgen ze er een op een presenteerblaadje en nu willen ze hem niet.

drentie | 05-08-10 | 22:56

Op een onbewoond eiland! (op Gooische wijze uitgesproken)

Vlaai | 05-08-10 | 21:54

Ik hoorde die kerel op de radio vanmiddag, en hij noemde het een 'probleempje' wat hij met die kinderen deed..
En hij zei dat die 2 jongen van 13 heel goed wisten wat ze deden met hem.
Ik mag hopen dat hij kapot wordt gemaakt, voor hij opnieuw slachtoffers maakt.

klapmongeaul | 05-08-10 | 21:48

Geen verkeerde uitspraak. Want waar moet zou iemand anders wonen? Niemand wenst zo iemand in de straat en hij moet ergens een nieuw leven opbouwen.

lauwebal | 05-08-10 | 20:16

Laat die vent toch gewoon naar Eindhoven terugkomen. Hij heeft o.a. ook een aantal Turkse jongetjes gegrepen en die families staan hem al op te wachten. En wat die families ook doen...., ik geef hun geen ongelijk.

Paracetedrol | 05-08-10 | 20:13

Beetje vreemd hoe ze in het interview laten blijken dat de Pedo in kwestie de kwaadste nog niet was. Rammende moeder die niet voor haar kinderen kan zorgen, dus de pedo is best okay. Wat smerig zeg... misschien is er bij de VPRO een breed draagvlak voor kinderneukueelen.

Frederik Vijf | 05-08-10 | 20:03

Sytze is de broer van die zeezeiler? Mag Laura wel oppassen onderweg. Henk is ook ergens op zee.

zeiksmurf | 05-08-10 | 19:36

De crimminelen zijn beter beschermd dan de normale mensen.Een Podofiel mag en moet nooit terug komen in de buurt van zijn slachtoffers.De schijn die hier wordt gedaan,dat hij niet weg gestuurd mag worden van de plaatsen waar hij wil komen,met of zonder kinderen in zijn nabijheid is volgens de normaal denkende mensen verkeerd. De rechter die dit in zijn geval wel toestaat en de gemeente veroordeeld voor hun beslissing,zou die ook van die pedofiele neigingen hebben??? ik zet bij deze uitspraak mijn vraagtekens over deze rechter????????????

jezuz | 05-08-10 | 19:00

Namen en partijlidmaatschappen van die rechters svp.

Avant | 05-08-10 | 18:12

Wederom een fraai voorbeeld in wat voor een ontzettend fijn land wij leven. Rechtspraak en vervolging in het belang van de samenleving en zo, belangen van slachtoffers ferm verdedigen tegenover daders, harde straffen zoals het volk wi en fantastisch dat je nooit lang op de politie hoeft te wachten wanneer er per ongeluk toch een crimineel op je stoep staat. Echt helemaal geweldig!

Tabula Rasa | 05-08-10 | 18:04

Vroeger verdedigde ik de NLse rechtsstaat nog wel eens, maar recentelijk heb ik eens eea op een rijtje gezet:

Draaideurcriminelen
Schiedammer Parkmoord
Putten
Lucia de B.
Benno L.
overige zaken van vergelijkbaar kotsgehalte

Ik doe het niet meer. Indien de bescherming van de gemeenschap niet door wetgever en handhavers serieus genomen wordt (behalve keihard in de reet dan), kan ik onmogelijk mensen het spelen van eigen rechter ontraden noch verwijten. Ik kan alleen nog maar hopen dat er geen onschuldige slachtoffers vallen. Daarin staat rechtsstaat NL blijkbaar niet achter mij.

Achterdocht | 05-08-10 | 17:50

Ik hoop dat de buurt een feestje voor Sytze organiseren gaat compleet met Molotov cocktails e.d.

snap_shootert | 05-08-10 | 17:48

Dit heet progressief beleid, jammer voor de pedo's in Nederland komt er geen Paars+ wat vast en zeker nog slappere wetgeving zou doordrukken.

Eventhorizon | 05-08-10 | 17:32

Ja jaag die pedo,s maar lekker op. Hoelang duurt het nog voor dat een volgende kind deze gast tegen komt?

Pjotertje | 05-08-10 | 17:13

widtvoet ® | 05-08-10 | 16:59

Kan mij helemaal vinden in jouw verhaal....... en ook ik denk en weet zeker, als je aan mijn kids komt, ik maakt je dood! Al krijg ik levenslang maar dood ga je! Het maakt zo ontzettend veel kapot dat misbruik dat ik het echt wil stoppen, hoe dan ook.

amiga | 05-08-10 | 17:05

@amiga 16:32

Meer dan gelukkig kan ik me zo voorstellen. Heb me meermaals laten vertellen dat juist slachtoffers van misbruik "extra risiko lopen" zélf dader te worden in dergelijke totaalellende. Vandaar. Kan er verder weinig uit eigen ervaring over vertellen (hoogstens iets over de viezerik die me op een Christelijke Muziekschool pianoles gaf en vanaf les twee lekker knus naast me kwam zitten op het bankje met z'n arm eerst alleen om me heen maar later nu en dan "per ongeluk" op m'n schoot etc. -gelukkig was widtvoet destijds al dezelfde rekalcitrante teringlijer die hij nu is en kapte hij tegen de ook ouderlijke mores in na die ervaring per direkt met zijn lessen bij dat goorfiguur-) maar de materie raakt me absoluut. Niet in de laatste plaats vanwege het feit dat ondergetekende een aantal jaren een relatie heeft gehad met een schoon meisje dat op zeer jeugdige leeftijd een viertal jaren achtereen ten prooi gevallen bleek aan een onderhavige "kindervriend". Wist dat er íets was maar ze sprak er nooit over. Fijn opgekropt. Wilde het allenig en zelf verwerken. Schaamde zich er goddomme voor. Had een hekel aan zichzelf gekregen daar ze van mening was dat ze zélf medeverantwoordelijk voor eea. zou zijn (geweest). Spreken we over iemand die tijdens het begin van het misbruik pas een jaar of negen was. Relatie op de klippen gelopen overigens. Lief meisje bleek volledig losgeslagen en er een dubbelleven op na te houden. Was overdreven open maar wilde totop het laatste moment niet over het haar overkomene praten.

Kunnen velen ook ondergetekende nutijds "de verkeerde toon" tegen prakkizerend pedofielen aan vinden slaan, wanneer iemand (God of wie danook verhoede) tzt. met onderhavige bedoelingen aan mijn kinderen zit maak ik 'm dood.

widtvoet ® | 05-08-10 | 16:59

amiga | 05-08-10 | 16:07

Ja hoor, ik had ook wat beters te zeggen. Dat had ik in mijn reaguursel daarboven dan ook al gedaan. Daarna had ik alle mentale ruimte om mij te ergeren aan uw leestekengebruik.

DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 16:47

Ik heb nog een leuk verhuisadresje voor deze (man) redelijk dicht bij Eindhoven... Safaripark de Beeksebergen! Edelachtbare eigenlijk doet het zelfde, u gooit deze man voor de leeuwen!

ONS | 05-08-10 | 16:37

widtvoet ® | 05-08-10 | 16:27

Gelukkig niet! Maar met misbruikte mensen gaat het tot uitersten, heel vervelend maar hij durfde dus zijn kinderen niet eens aan te raken omdat hij bang was! Dat bedoel ik dus met hele generaties zijn door 1 pedofiel in de problemen geraakt!

amiga | 05-08-10 | 16:32

@sjaakdeslinksesul | 05-08-10 | 16:28
Zat ik toch verrekte dichtbij ;)

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 16:31

@Ceulemans | 05-08-10 | 16:25
Eindhoven heeft het na een decennia durende wedstrijd met buurgemeente Helmond dan uiteindelijk tóch gewonnen. Wat zullen die kattenmeppers balen dat ze niet meer de onveiligste en meest onrendabele stad van Nederland bewonen...

Chiant | 05-08-10 | 16:28

@Ceulemans | 05-08-10 | 16:25
Dan zijn we gelijk ook van die homohatende negerTs af.
OT. Volgens mij is kempi zelf heaumeau.

Lampekop | 05-08-10 | 16:27

@amiga 15:56

Beetje brute en in bepaald licht onkiese vraag wellicht maar is (ook) uw man van misbruikte tot misbruiker geworden?

widtvoet ® | 05-08-10 | 16:27

Chiant | 05-08-10 | 16:22

Thanx, maar denk dat ze net hun zwitsal kwijt zijn, laat ze maar! Sommige hier hebben weinig meegmaakt en dat geeft ook niet! Als ze ouder worden en interesse in de wereld om hun heen krijgen worden ze vanzelf wakker!

amiga | 05-08-10 | 16:26

@Superior Bastard | 05-08-10 | 16:13
Hartelijk dank.

Wat dat betreft ben ik een beetje een Nostradamus; ik lul erg veel, dus soms klopt er wel iets.

Hier www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/02/... (20 februari) had ik het toch aardig goed, al zeg ik het zelf.

"Wat het volgende kabinet gaat worden hangt trouwens af van hoe serieus de andere partijen het cordon sanitaire rondom de PVV willen blijven volhouden.

Als het CDA het aandurft - zeker richting de wat linksere achterban - om met de PVV in zee te gaan, wordt het CDA-VVD-PVV. Ik denk dat die 3 net iets van 76-78 zetels gaan halen. Een minderheidskabinet tussen CDA-VVD met gedoogsteun van Geert kan dan eventueel ook nog. Is wellicht zelfs logischer met de bovengenoemde gristelijke achterban in het achterhoofd."

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 16:26

Lampekop | 05-08-10 | 16:10
Ik vraag me af hoeveel het zou schelen als ze heel Woensel er niet bij zouden rekenen.

Ceulemans | 05-08-10 | 16:25

Inmiddels al een burgemeester(esse) opgestaan overigens die ongeacht deze uitspraak Sytze een alternatieve omgeving aanbiedt?

"Kom lekker hier wonen joh! Ieder mens heeft rechten en we moeten nu juist weg van die knorrende onderbuik. Kom bij ons in de gemeente wonen! Er staat een fraaie éénouderwoning op je te wachten in een kinderrijke buurt met maar liefst drie basisscholen, twee speeltuinen, een zwembad (zonder toezicht en met afgeschermde douches), een voetbalvereniging en een dependance van de Jonge Woudlopers op loopafstand."

widtvoet ® | 05-08-10 | 16:23

@Multiflauwekulti | 05-08-10 | 16:12
@Sliptong | 05-08-10 | 16:13
Wat pakken jullie @amiga ineens hard aan zeg! En er dan ook nog eens tussenuit peren...

Chiant | 05-08-10 | 16:22

@amiga | 05-08-10 | 16:16
Wat doet u op een site die Tendentieus, ongefundeerd en vooral: nodeloos kwetsend is?

Lampekop | 05-08-10 | 16:21

LijstG | 05-08-10 | 16:18
Ik vind het meer mierenneukers..

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 16:20

@Parsons | 05-08-10 | 16:01
Ogenschijnlijk ja. Als die wetten de burgert of middenstandert een extra poot kunnen uitdraaien worden ze geëffectueerd. Maar vele andere wetten worden ontworpen, ingediend, aangenomen en haast even snel weer overruled in onze ogenschijnlijk soevereine rechtsstaat:
www.google.nl/webhp?rls=ig#rls=ig&...

Chiant | 05-08-10 | 16:20

@ amiga | 05-08-10 | 16:16
In plaats van mij lastig te vallen kun je beter je nieuwe wijsheden doorgeven aan je kinderen. Bespaar jezelf een nieuw plempsel... ik lees het niet.
*out*

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 16:19

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 16:08

Als het om kleuterneukers gaat is het parlement redelijk voortvarend.

LijstG | 05-08-10 | 16:18

*@Amiga op schouder klopt*
Ze menen het niet zo kwaad.

Superior Bastard | 05-08-10 | 16:17

@ Sliptong | 05-08-10 | 16:14
Als ze heur adres geeft is ze de Sjaak...
*nota brouwen gaat*

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 16:17

Met dat softe beleid is het wachten tot mensen het recht in eigen hand nemen.

HotFrog | 05-08-10 | 16:16

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 16:12

Dat is waar! Ben ook gescheiden van een slachtoffer en ga door met mijn leven. Maar heb wel 2 kids met het slachtoffer en die hebben er wel last van! Als je er geen ervaring mee hebt is het makkelijk reageren.

amiga | 05-08-10 | 16:16

@Multiflauwekulti | 05-08-10 | 16:14
Zekerz. Maar ik moet er helaas vandoor. * zij die gaan laagvliegen groeten U *

Sliptong | 05-08-10 | 16:16

Sliptong | 05-08-10 | 16:13
Een wereldorde? Waarvoor?

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 16:15

@Multiflauwekulti | 05-08-10 | 16:12
+1 voor de mooie woorden trouwens.

Sliptong | 05-08-10 | 16:14

@ Sliptong | 05-08-10 | 16:13
P'sies. En dat kost al moeite genoeg, goddomme.

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 16:14

@Multiflauwekulti | 05-08-10 | 16:12
LOL. 2 zielen.... Sliptong | 05-08-10 | 16:13

Sliptong | 05-08-10 | 16:13

Pedo's moeten khapot.

Steilloos ten Onder | 05-08-10 | 16:13

@amiga | 05-08-10 | 16:10
IK ben geen Dr. Phil. Sorry dat trek ik niet, straks moet ik huilen. Hier een link, even een wachtwoord aanmaken en dat daar vertellen: www.margriet.nl/
Hier zijn we bezig een nieuwe wereldorde te scheppen.

Sliptong | 05-08-10 | 16:13

Justitie zal pedo's altijd de hand boven het hoofd houden zolang J. Demmink secretaris-generaal van het ministerie van justitie is.
Pedo's altijd min heel ernstig veel, wat jurisprudentie of psychopatisch onderzoek ook zegt.

tsarion | 05-08-10 | 16:13

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 16:08
Omdat u op mij overkomt als een sympathiek mens hoop ik voor u dat uw verwachtingen uitkomen. Maar redelijkerwijs kan dit nooit lang goedgaan.
- Overigens nog complimenten voor uw uitgekomen voorspelling van een dag na de verkiezingen waarin u dit scenario al voorspelde meen ik me nog te herinneren.

Superior Bastard | 05-08-10 | 16:13

@ amiga | 05-08-10 | 16:10
Jezus, wat ben jij vermoeiend. Nu al.
Eén welgemeende (!) tip: of je slachtoffer wordt bepaal je niet zelf. Je bepaalt wel zelf of je het blijft.

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 16:12

Joris Demmink kom er maar in of heb je dit zelf bedacht? Is Sytze iemand die je goed kent en beschermd moet worden?

Harreeee | 05-08-10 | 16:11

@Wipkaboutert | 05-08-10 | 16:06
Eindhoven is al de onveiligste stad van nederland. Al een aantal jaar op rij.http://www.rnw.nl/nederlands/article/eindhoven-onveiligste-stad-van-nederland
www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3...

Lampekop | 05-08-10 | 16:10

@koerbagh 16:04

Is te hopen voor 'm idd. Het maken van zijn laatste vlucht in een schitterkist als www.begraafplaats.org/NUVA/cdrom/7nuva... kost gewoon een hoop geld natuurlijk. (En het feit dat Mat Herben er al twee besteld heeft maakt de boel ook niet goedkoper natuurlijk. Maar dat geheel terzijde.)

widtvoet ® | 05-08-10 | 16:10

Sliptong | 05-08-10 | 16:07

Dit is dus wat er gebeurt met een slachtoffer van een slachtoffer!

amiga | 05-08-10 | 16:10

@Sliptong | 05-08-10 | 16:06
De parlementaire politiek is in dit land anders toch wel erg traag, onbetrouwbaar en wispelturig.

Maar ik heb ook wel redelijk wat vertrouwen deze keer.

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 16:08

@amiga | 05-08-10 | 16:05
Stop! Haal adem. Rustig in, twee seconden vasthouden, en uit. Doe dit tien keer en kom terug met leestekens en formuleer het nog eens. Ik krijg zowat een epileptische aanval van je plempsels.

Sliptong | 05-08-10 | 16:07

DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 16:03

Niks beter te zeggen???

amiga | 05-08-10 | 16:07

Kempi = Eindhoven, Sytze = Eindhoven, Dwaalhaas = Eindhoven... goede reclame voor de lichtstad!

Wipkaboutert | 05-08-10 | 16:06

@Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 16:04
Daar heeft het nooit aan gelegen. Ik heb vertrouwen. Vertrouwen in het aanstaande kabinet.

Sliptong | 05-08-10 | 16:06

Sliptong | 05-08-10 | 16:01

Ben tegen de doodstraf......... maar 1 ding weet ik zeker wat ze in alle volgende relaties van de slachtoffers kapot maken

amiga | 05-08-10 | 16:05

Hopelijk heeft Sytze een goede uitvaartverzekering. Die zal binnenkort wel nodig zijn.

koerbagh ® | 05-08-10 | 16:04

@Sliptong | 05-08-10 | 16:03
Je bent zelfverzekerd.

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 16:04

@Multiflauwekulti | 05-08-10 | 16:03
Wat heeft jurisprudentie hier mee te maken? Blijkbaar ondersteunt die deze uitspraak, of het is er niet.

Parsons | 05-08-10 | 16:03

amiga | 05-08-10 | 15:56 en 15:59

Jij denkt; als ik er maar genoeg leestekens inplemp dan komt mijn boodschap beter over? Helaas.

DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 16:03

Geen tuin vandaag? :-(

Klokkie | 05-08-10 | 16:03

@ Parsons | 05-08-10 | 15:59
Wel 's van jurisprudentie gehoord? En anders passen ze de wet inderdaad maar aan. Een kind moet beschermd worden, altijd.

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 16:03

@Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 15:58
Nog een jaar.

Sliptong | 05-08-10 | 16:03

@Brakke Obama | 05-08-10 | 15:55
Wat zou ze allemaal hebben ingepakt? Je moet jezelf wel 2 jaar bezighouden.

Sliptong | 05-08-10 | 16:02

@amiga | 05-08-10 | 15:59
Schrijf een brief naar de TK, die maken wetten.

Parsons | 05-08-10 | 16:01

@amiga | 05-08-10 | 15:56
Dus eigenlijk zeg je dat de misbruikers én de misbruikten omgelegd moeten worden ter bescherming van toekomstige generaties? Radicaal maar als het werkt, why te fuck not?

Sliptong | 05-08-10 | 16:01

Cynische Ambtenaar | 05-08-10 | 15:59

Onderbuikgevoelens??? U weet dus echt niet waar u het over heeft....!

amiga | 05-08-10 | 16:01

@Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 15:58
Eens. Wet aanpassen dus en de rechter in kwestie er buiten laten. Als dit in de toekomst fout baat met deze idioot dan zijn ze daar in Den Haag verantwoordelijk voor en nergens anders. (ja en de pisvlek zelf natuurlijk)

Parsons | 05-08-10 | 16:00

In de volgende [reclame]Bing[/reclame]achtertuinzoekert moeten we op zoek naar de tuin van Sytze.

Ceulemans | 05-08-10 | 16:00

@ amiga | 05-08-10 | 15:56
Seau. Da's ook best erg seg.

Pa Cartwright | 05-08-10 | 16:00

Parsons | 05-08-10 | 15:57
Mijn punt is........... ze moeten levenslang worden opgesloten.......... nooit meer vrij dus want ze maken niet 1 persoon kapot maar hele generaties!!!

amiga | 05-08-10 | 15:59

Nederland is dus nog steeds een rechtsstaat. Goed nieuws. *onderbuikgevoelens zijn zoooo kinderachtig*

Cynische Ambtenaar | 05-08-10 | 15:59

@Multiflauwekulti | 05-08-10 | 15:57
Dat mag je vinden, maar dan moet de wet dus worden aangepast. Deze rechter volgt niet zijn gevoel maar het wetboek. En dat is maar goed ook.

Parsons | 05-08-10 | 15:59

@Parsons | 05-08-10 | 15:54
Laten we hopen dat de wet er in voorziet de man 24 uur per dag te bewaken. Ik geef hem niet zo heel lang.

Sliptong | 05-08-10 | 15:58

@Parsons | 05-08-10 | 15:54
Eigenlijk ben ik het met je eens, maar ik vind ook dat in deze het belang van de slachtoffer(tje)s en hun naasten zwaarder dient te wegen dan dat van één pedoseksueel, die weliswaar zijn straf heeft gehad, maar toch echt zelf oorspronkelijk in de fout is gegaan.

Het is zeker niet in het belang van de slachtoffers als ze deze man weer in Eindhoven tegen het lijf kunnen lopen en zo hun trauma's weer moeten herleven.

Hij moet dus worden verplicht ergens anders (ver weg) te gaan wonen.

En ja, de wetgever moet hier maar eens een keer iets mee gaan doen.

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 15:58

@prof.essers | 05-08-10 | 15:57
Vooral bij mannen die niet voor hun werk in een jurk lopen.

Parsons | 05-08-10 | 15:57

@ Parsons | 05-08-10 | 15:54
Dan vind ik een gebiedsverbod, gevraagd door iemand die er bij gebaat is dat de inwoners van zijn gemeente zich prettig kunnen bewegen in de openbare ruimte, een heel redelijk verzoek. Als die man zijn hersencellen nou niet zo bedorven zouden zijn zou hij zelf ook snappen dat 'ie elders met zijn leven voort moet.

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 15:57

Het probleem zal zich vanzelf oplossen. Er zijn nogal wat bloeddorstige ouders van Turkse komaf naar hem op zoek. Gewoon voor een goed gesprek van man tot man.
Ik gok zelf dat Sytze het een week of twee vol zal houden, vooropgesteld dat hij ook weer naar Eindhoven teruggaat.
Thee of köfte meneer van der Velde?

René from the Café | 05-08-10 | 15:57

@amiga | 05-08-10 | 15:56
Ja dat is heel erg, maar wat is je punt?

Parsons | 05-08-10 | 15:57

onder magistraten zitten veel kinderliefhebbers, en sowieso bij mannen
die voor hun werk in jurken lopen.

prof.essers | 05-08-10 | 15:57

Ik zie hier niks staan over wat de misbruikte kids doorgeven in verdere relaties....... vergeet niet dat een misbruikt kind op een gegeven moment gaat trouwen! Ik heb dit meegemaakt ..... mijn man is misbruikt....... je wil niet weten wat het voor mij en mijn kids voor gevolg heeft gehad......!!! 1 misbruiker maakt voor zo ontzettend veel mensen zo veel kapot, dat ik ze alleen maar voor de rest opgesloten wil hebben. Ik ben een ervaringsdeskundige van iemand die misbruikt is......!!!

amiga | 05-08-10 | 15:56

Superior Bastard | 05-08-10 | 15:50
Laura is te oud voor pedo's, ze is al een mini-vrouw 'met haar'. Ik heb tevens het vermoeden dat Laura een lesbo is, maar dit geheel terzijde.

Brakke Obama | 05-08-10 | 15:55

@ Sliptong | 05-08-10 | 15:53
Fier met de mast vooruit de jongedame van de wal in de sloot helpen.

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 15:54

@Superior Bastard | 05-08-10 | 15:52
Is goed advies. Deze kon ik echer niet laten liggen.

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 15:54

De man heeft een strafbaar feit gepleegd, de man is daar voor veroordeeld, de man heeft z'n straf uitgezeten (?), de rechter oordeelt dat hij op basis van de wet niet in zijn vrijheid mag worden beperkt. Ik snap de ophef niet. Als je hier al iets van vindt moet je bij de wetgever aankloppen.

Parsons | 05-08-10 | 15:54

@ Superior Bastard | 05-08-10 | 15:50
Ik denk dat 'ie het benoemt als Laura Lekker.

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 15:53

@Superior Bastard | 05-08-10 | 15:50
Ik denk dat hij de bezaan zou strijken.

Sliptong | 05-08-10 | 15:53

leiden

Tay$teR | 05-08-10 | 15:53

parkeer hem maar in de wijk tongelre,dan is het probleem zo opgelost.

braadlap | 05-08-10 | 15:53

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 15:47
Lol. Koester je overwinning en laat die trol lekker in zijn sop gaar koken is mijn welgemeend advies.

Superior Bastard | 05-08-10 | 15:52

Superior Bastard | 05-08-10 | 15:50
Volgens mij zag ik in een van de ruitjes van de kajuit z'n hoofd voorbij komen, dus ik denk onder haar.

gozahtje | 05-08-10 | 15:52

de Gare Raap | 05-08-10 | 15:30
Zou het hem lukken om zich in te houden? Met hetzelfde recht mag je stellen dat een vuurwerkfabriek in een woonwijk normaliter niet tot rampen lijden.

sjaakdeslinksesul | 05-08-10 | 15:51

mocroflavour | 05-08-10 | 15:45
Ja hij benoemt mannetjes als jou duidelijk als probleem, dat klopt.

Aktivist | 05-08-10 | 15:51

Waar zou sytze eigenlijk staan in de kwestie laura dekker?
Ik denk achter haar.

Superior Bastard | 05-08-10 | 15:50

@ mocroflavour | 05-08-10 | 15:45
Geert is druk. Jeweet. Wij hebben inderdaad problemen in dit land met mensen die geen enkele bijdrage leveren aan de maatschappij en deze verstoren met achterlijke ideologiën of principes. Niet dat we ze kunnen verstaan in veel gevallen... maar de intentie is duidelijk, zo slim zijn WIJ dan weer.

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 15:50

@Tay$teR | 05-08-10 | 15:42
Geduld. Nog een jaar.

Sliptong | 05-08-10 | 15:49

@Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 15:47
ROFL.

Sliptong | 05-08-10 | 15:48

-weggejorist-

ChillBill | 05-08-10 | 15:48

mocroflavour | 05-08-10 | 15:45
Inderdaad WIJ hebben een GROOT probleem: JULLIE. (zij veralgemeniseren, wij veralgemeniseren)

Brakke Obama | 05-08-10 | 15:48

@Multiflauwekulti | 05-08-10 | 15:46
Ik zou niet durven. Accuboormachine in bouwvakkerstaal.

Sliptong | 05-08-10 | 15:48

@de Gare Raap | 05-08-10 | 15:30
Je hebt gelijk.

Parsons | 05-08-10 | 15:48

Lastig, het doet me denken aan die aloude mop:
' Hoe noem je iemand die graag kinderpostzegels steelt om ze daarna te bespugen? '
' Een pedomocrofilatomaan.'

sckdck | 05-08-10 | 15:47

@mocroflavour | 05-08-10 | 15:45
Dan doen we ook.

Hier noemen we zieke figuren die seks met kinderen hebben een pedoseksueel.

In jouw heimat noemen jullie dergelijke mensen een profeet.

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 15:47

@daniel37 | 05-08-10 | 15:39
Niet je computer naar de winkel brengen hè?

Sliptong | 05-08-10 | 15:47

@ Sliptong | 05-08-10 | 15:44
Schroeftol?? Begin je nou weer over mijn heli?

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 15:46

@mocroflavour | 05-08-10 | 15:26
In onze beschaving val je inderdaad op. In jouw beschaving is het een goed gebruik. Misschien mag Sytze in Casablanca wonen?

Sliptong | 05-08-10 | 15:45

Jullie (autochtonen) hebben gewoon een probleem. En Geert Wilders zegt dat je problemen moet benoemen.

mocroflavour | 05-08-10 | 15:45

@Aktivist | 05-08-10 | 15:43
Sliptong | 05-08-10 | 15:31 Hebben we al. Als je een schroeftol hebt om eerst alle bewegende delen van z'n huis dicht te schroeven alvorens de housewarming te houden, is het prima.

Sliptong | 05-08-10 | 15:44

@ de Gare Raap | 05-08-10 | 15:30
Aap... hoe denk jij dat een kind zich voelt, wetende dat als 'ie met zijn vriendjes/vriendinnetjes naar het winkelcentrum gaat... dat 'ie die kleuterneuqer tegen kan komen? Uw tijd gaat nu in. De excuses voor uw dom plempsel worden niet aanvaard.
En pedofilie is best te genezen, met een ne-weggejorist-ot.

Multiflauwekulti | 05-08-10 | 15:44

Die Syts, zaterdagavond gemoedelijk een pintje vatten op Stratumseind. Mooi man.

Pa Cartwright | 05-08-10 | 15:43

Alweer een autochtone pedofiel.
mocroflavour | 05-08-10 | 15:26
Ja en guess what? Hier vinden we dat niet zo leuk. In tegenstelling tot bepaalde heilstaten waar je kinderen van 9 legaal mag uitwonen.
OT:
Ik wil z'n house wel warmen. Met een jerrycan benzine en een aansteker.

Aktivist | 05-08-10 | 15:43

@Lampekop | 05-08-10 | 15:39
LOL @ Mozart 1.

Sliptong | 05-08-10 | 15:42

heeft ie zijn straf al gehad overigens??

en waarom zo'n korte straf?
straf voor keindermisbruik VERHOGEN A.U.B.

Tay$teR | 05-08-10 | 15:42

Big deal. Iedereen weet zo langzamerhand wel hoe die vent eruit ziet, dus dan kan ie zo weer verhuizen omdat ie geterroriseerd wordt.

Pfft | 05-08-10 | 15:39

"Dat mag dus van de rechter, want in Nederland bekijken we de zaak graag van twee kanten."

Totdat VanKoetsveld zelf in een zaakje verwikkeld is en hij opeens dolblij is dát de zaak van twee kanten wordt bekeken. Namelijk ook de kant die in zijn voordeel werkt. Maar goed, het is algemeen bekend dat zodra het over pedofilie gaat, het gemiddelde IQ van de discussie naar 0 zakt en de oermens weer bovenkomt.

daniel37 | 05-08-10 | 15:39

OT: 1 jaar femke halsema verbieden. Dat zou het beste besluit zijn van Mozart1

Lampekop | 05-08-10 | 15:39

@de Gare Raap | 05-08-10 | 15:30
In islamitische landen is het ook heel gebruikelijk. Maar je hebt gelijk hoor. Er lekker over fantaseren kan geen kwaad maar geeft wel aan dat je een grens opzoekt en aan al die seksuele fantasieën die je beschrijft kun je gehoor geven tot bukake aan toe. Maar aan de drang om te kleuterneuqen niet. Daar hebben we, zijdank, wetten voor. En hoe lang houdt iemand zijn seksuele frustraties binnen? Hoe lang duurt het voordat de balon *pang* zegt? Ik vind het levensgevaarlijk dat die man weer vrij kan rondlopen. In zijn eigen buurt weten ze gelukkig wie het is. Kijken of de zorgverzekering zijn ziekenhuiskosten dekt als een criminele ouder hem even mores leert. Vergeet niet dat die LUL daar nog slachtoffertjes heeft wonen.

Sliptong | 05-08-10 | 15:38

@Kater | 05-08-10 | 15:16 Zoek eens op hoe groot het recidive risico bij pedo's is.

Kom dan terug.

Vogelbeest | 05-08-10 | 15:37

Zijn er al lokkinderen op de markt?

Brakke Obama | 05-08-10 | 15:36

Om het met Antoine Dodson te zeggen: hide your kids 'cause Sytze is raping everybody out there!

Kapitein Stijlvol | 05-08-10 | 15:36

@de Gare Raap | 05-08-10 | 15:30
Principieel ben ik het wel met je eens, jammer alleen dat meneer Sytze zn krediet heeft verspeeld door zn gore poten niet thuis te houden.
Ik vind dat kinderen tot het uiterste beschermd dienen te worden.
Door zich een keer niet te beheersen zijn voor hem -nogmaals jammer- alle kansen verkeken. Overigens blijkt uit alle psychologische onderzoeken dat pedo's notoire recidivisten zijn.

God Zelf | 05-08-10 | 15:36

’Geaardheid blijf je houden maar dat betekent niet dat je er aan toe moet geven’.
Precies. Men kan Sytze's dus ook chemisch castreren. Problem solved.

Fijnstoffer | 05-08-10 | 15:36

Wat ik niet snap is waarom hij nog in Eindhoven zou wíllen wonen. Wie wil er nu ergens wonen waar je de hele stad je haat? In een andere stad heb je meer kans een nieuw leven op te bouwen (lees: nieuwe kiddies te vinden). Zou hij oprecht de intentie hebben zich er nooit meer naar te gedragen? Want dan kun je je ergens voorstellen dat hij in Eindhoven wil wonen: ten eerste is dat een lelijke klotestad waar alle erotiek uitgemept is, en ten tweede kent iedereen hem daar dus zal hij minder gelegenheid krijgen. Maar misschien wil hij gewoon zijn vroegere slachtoffers najagen... je weet het niet.

DeSlapendeInktvis | 05-08-10 | 15:36

zouden de kinderen van de rechter zelf ook in deze wijk wonen?

Capt. J.T. Spaulding | 05-08-10 | 15:34

mocroflavour | 05-08-10 | 15:26
Die profeet van jou is toch ook een pedofiel?

kleingrutter | 05-08-10 | 15:34

@ Superior Bastard | 05-08-10 | 15:28
Daarentegen, de vraag waar zijn shelflife hoger ligt, dient zich ook aan. Binnen of buiten de gevangenis, ergens aan de Spaanse Costa of in zijn vertrouwde Eindhoven. Die gast maakt het de familie van die jongens wel erg eenvoudig.

Pa Cartwright | 05-08-10 | 15:33

@ de rare raap

Soms moet je preventief te werk gaan. Denk bv aan mond en klauw zeer en de q koorts. Met de afwijking die pedofilie heeft moet je ook zo omgaan

pleistertje | 05-08-10 | 15:33

@Nee dus! | 05-08-10 | 15:17
Die doet meisjes van 14. Theoretisch ook een pedo alleen past dat wel in zijn cultuur en mag van zijn kahuna.

Sliptong | 05-08-10 | 15:32

En het dan heel raar vinden dat ouders zelf ingrijpen.

keerf | 05-08-10 | 15:32

Geef die l*l geen podium meer! Dergelijke viezerikken zouden via een IBS naar een GGZ moeten worden gestuurd.
De man is zó ziek dat er geen redding meer mogelijk is. Derhalve opsluiten en nooit meer vrijlaten.

kleingrutter | 05-08-10 | 15:32

mocroflavour | 05-08-10 | 15:26
Mohammed (hij die ook een sprookje is) was toch ook een autochtone pedofiel?

Brakke Obama | 05-08-10 | 15:32

Lastige.... lastig....
Als we in de Kempi discussie homo vervangen met pedo. Zijn we er dan uit?

Getson | 05-08-10 | 15:31

Stijlloze inzamelactie voor de housewarming:
- benzine van Tango;
- poetslappen;
- handboek voor de soldaat lichting 80 III
- de complete bijbelverzameling van Joekelille Terpstra
- Meneer Snel (als katalysator)
- Untraceable Aldi lucifers
- anders nog iets?

Sliptong | 05-08-10 | 15:31

@widtvoet ® | 05-08-10 | 15:28
Mag ik een teiltje?

Lampekop | 05-08-10 | 15:31

Ja, dus. Wat is er mis met die quote? Moet hij dan zeggen dat pedofilie een ziekte is, iets wat je kunt 'genezen' of 'afleren'? Je hebt mensen die voelen zich aangetrokken tot mensen van het andere geslacht, mensen van hetzelfde geslacht, mensen die vallen op vetzakken of juist op graatmagere scharminkels, mannen die vallen op vrouwen maar die het toch leuk vinden hun piemel in haar bips te steken, mensen die fantaseren over seks met kippen, mensen die onder seks graag afgeranseld worden met een zweep en mensen die het geil vinden om elkaar helemaal onder te schijten.

Dan is het toch niet zo verwonderlijk dat er ook mensen zijn die zich aangetrokken voelen tot kinderen? Dat is niet iets wat af te leren is, kan hier iemand eerlijk zeggen dat hij bewust kan kiezen waar hij zich aangetrokken tot voelt of wat hem/haar opwindt? Die man kan er niets aan doen dat hij zich aangetrokken voelt tot kinderen, en daar is ook niets mis mee.... ZOLANG hij zijn seksuele lusten NIET in de praktijk brengt! Want natuurlijk, daadwerkelijk kindertjes gaan lokken is extreem verwerpelijk, puur om het feit dat zo'n kind zelf niet in staat is een bewuste keuze te maken of het dat zelf wel/niet wil, en hier nog het hele leven last van kan blijven hebben.

'Ome Sytze' heeft dit blijkbaar ondertussen beseft. Hij verwoord dit heel netjes en eerlijk in die quote. Hij zal zich altijd aangetrokken blijven voelen tot kinderen, het is onmenselijk te eisen dat dat gaat veranderen want dat is simpelweg onmogelijk. Maar hij geeft er heel duidelijk bij aan dat hij beseft dat hij niet aan die verlangens toe moet geven. Prima toch? Ik snap best dat ouders die bij hem in de straat wonen er niet al te blij mee zijn, maar wat moet je dan doen? Waar hij ook gaat wonen, er zullen altijd andere gezinnen wonen. Kun je het probleem wel blijven verplaatsen, maar gun die man ook zijn menselijkheid aub.

En nee, ik verwacht niet al te veel positieve reacties op deze post. Zoals gewoonlijk zal de onderbuik en vooral 'de massa' hier wel weer regeren. Vooral niet je hersens gebruiken en even logisch voor jezelf nadenken mensen! Vooral niet de zaak van de andere kant proberen te bekijken. Straks kom je nog tot een nieuw inzicht, wat niet helemaal strookt met je huidige wereldbeeld. Stel je voor zeg!

de Gare Raap | 05-08-10 | 15:30

Dus je stopt je leuter in een kleuter en daarna mag je niet worden aangepakt.
In andere landen word je al aangepakt als je een oranje jurkje draagt.
K-land hier.
Nou, kom op met die tuin!!!!

Klokkie | 05-08-10 | 15:30

mocroflavour | 05-08-10 | 15:26
Don't go there (you might not get back).

Brakke Obama | 05-08-10 | 15:29

Plaats hem naast een rechter of OvJ met kinderen.

sjaakdeslinksesul | 05-08-10 | 15:29

@pius | 05-08-10 | 15:23
Mensen uit de omgeving Eindhoven zijn enorm gemoedelijk.

Het zal voor Sytze aanvoelen als een warm bad.

;)

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 15:29

Hoewel ik absoluut tegen ben op volksgerichten hoop ik dat Sytze zo snel mogelijk aan een lantaarnpaal bungelt. Ik ben namelijk nog meer tegen op kinderverkrachters/misbruikers.
Dat deze zieke geest überhaupt vrij rondloopt is op zich al een nederlaag voor ons strafsysteem.

Superior Bastard | 05-08-10 | 15:28

@pleistertje | 05-08-10 | 15:23: prima. tangetje mee om het lijntje naar 112 iets te vertragen. dan lossen we t wel op. blijft 'ie zeker bij mijn bloedjes uit de buurt.

grote_jongen | 05-08-10 | 15:28

Beste @Sytze,

bij deze ben je van harte uitgenodigd om na alle kommotie van de laatste tijd eens even lekker uit te komen waaien op één van widtvoets beruchte boottripjes. Even fijn de zinnen verzetten en genieten van een nachtje Noordzeepret. Heerlijke verse vismaaltijd aan boord (Houd je van vis trouwens lieverd? Anders zorgen we speciaal voor jou voor wat plantaardig spul of vlees.), drankjes inkluis en kleurplaten aanwezig. Ook tal van pika's van de kinderen van de schipper hangen her en der in de gemeenschapsruimte: feauteaux van leuke, vrolijke jonge kereltjes van nog geen tien jaar oud. Kosten zijn er na al die ellende die je mee hebt moeten maken uiteraard niet aan verbonden en je wordt opgehaald.

Toedelbeertjes en hopelijk tot snel,

widtvoet

widtvoet ® | 05-08-10 | 15:28

Pedo's zijn dingen en die hebben GEEN rechten meer , gewoon in de versnipperaar met die dingen en elke medestander er achteraan . Ik HAAT pedo's.

klasos1967 | 05-08-10 | 15:28

Er is vast wel een homofiele Bubba in E'hoven te vinden die Sytze op z'n housewarming even wat respect voor zijn geaardheid wil bijbrengen.

lieverdeauddanreaud | 05-08-10 | 15:27

Kijk persoonlijk kan ik me hier natuurlijk niet in vinden, maar een rechter hoort objectief en neutraal te zijn en moet natuurlijk ook rekening houden met de rechten van een individu, ongeacht hoe gestoord deze is. Eerlijk gezegd vind ik het nogal raar dat men over pedofielen een veel grotere ophef maakt dan over bijv. moordenaars. Soms bekruipt me wel eens het nare gevoel dat het het equivalent is van de vroegere heksenjachten.

Pantheist | 05-08-10 | 15:27

Alweer een autochtone pedofiel.

mocroflavour | 05-08-10 | 15:26

Toch geen nieuws dit. Rechtstaat Nederland wordt beheert door pedo's, zowel het binnen het ministerie van Justitie als binnen de controlerende macht. Of zijn jullie de naam JORIS DEMMINK vergeten? Ik niet.

Huflind | 05-08-10 | 15:26

Huisje aanbieden in zo'n Eindhovense prachtwijk. Onze allochtone medemens weet wél wat je met dit soort types moet doen om verdere escalatie te voorkomen.

Dikke Mik | 05-08-10 | 15:26

Effe de adres openbaar maken, ben benieuwd hoe snel er een molotov door heen vliegt.

The Russian | 05-08-10 | 15:25

Stelletje barbaren! Deze man verdient gewoon een tweede kans om weer in de fout te gaan.

azijnseikerT | 05-08-10 | 15:25

Succes mensen in Eindhoven met deze fantastiche kinder liefhebber

Tostiman | 05-08-10 | 15:25

Nederlandse rechters zijn echt niet goed snik... Wedden dat het oordeel anders was gevallen als zij zelf in die buurt hadden gewoond met kinderen? Altijd makkelijk een risico te nemen als je er zelf toch niet het slachtoffer van kan worden.

Sirach | 05-08-10 | 15:24

De_Sfinx | 05-08-10 | 15:22
Geen probleem, ik heb geen kinderen en hij zou snel geen ballen meer hebben. Verder woon ik gelukkig op 8 miljoen meter van Eindhoven.

Brakke Obama | 05-08-10 | 15:24

@grote jongen

Vuurtje?

pleistertje | 05-08-10 | 15:23

Ach, ook hij verdient toch een tweede kans?

*proest*

Lampekop | 05-08-10 | 15:23

Om Ibrahim Yerden maar even te citeren; "Turkse familieleden van de misbruikte kinderen uit zijn op wraak".

See you on the flip side, Syts.

Pa Cartwright | 05-08-10 | 15:23

Ik snap niet dat die Sytze terug wil. Er zijn sterke geruchten dat de familie van zijn slachtoffertjes hem met open armen zal verwelkomen in Eindhoven. Jammerlijk figuur.

pius | 05-08-10 | 15:23

Ik ga ook naar die houswarming party, op zijn amerikaans, iedereen neemt iets mee. Ik de gasbrander. Voor suggesties houd ik mij aanbevolen.

grote_jongen | 05-08-10 | 15:23

Jammer als deze man wat overkomt
NOT: pedo's moet je de rest van hun leven uit de buurt van kinderen houden! Opsluiten en de sleutel verliezen.
Het zal je kind maar wezen dat deze geaardheid tegen komt....

pleistertje | 05-08-10 | 15:23

Hij zal godverdomme maar naast je komen wonen zeg..

De_Sfinx | 05-08-10 | 15:22

ik weet nog wel een woonadres voor hem: in de fundering van een varkensstal

klaretaalzeewolde | 05-08-10 | 15:21

@ Vliegenvanger | 05-08-10 | 15:19

Da zeet ie ja!

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 15:20

Een misdadiger gaat vroeg of laat altijd terug naar de plaats van het misdrijf. Je moet er niet aan denken dat je als slachtoffertje getraumatiseerd voor het leven, die klootzak weer in je straat tegen komt.

Geppie Conjo | 05-08-10 | 15:20

Conan de Rabarber | 05-08-10 | 15:18
*condoleanceregister openen doet*

Frank Grasmaaier | 05-08-10 | 15:20

-weggejorist-

Vliegenvanger | 05-08-10 | 15:19

Tsja. wie helpt een paria? Niemand wil hem in de buurt hebben, maar hij zou toch ergens moeten wonen.

magentaplacenta | 05-08-10 | 15:19

Welkom terug, ouwe rukkert!

Ceulemans | 05-08-10 | 15:19

-weggejorist-

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 15:18

Ik geef Bert Brussen weinig kans meer als ik dit zo allemaal lees...

Conan de Rabarber | 05-08-10 | 15:18

Hmm... ik verwijs naar de voorgestelde acties in het bericht hiervoor.
Die lok je zo wel uit vind ik. In ieder geval wel bij mij indien ik een van de ouders zou zijn.

God Zelf | 05-08-10 | 15:17

gelijk ff straatfeest organiseren MET bord: WELKOM THUIS

klaretaalzeewolde | 05-08-10 | 15:17

Daar woont Kempi toch ook? Die heeft hier vast ook een mening over.

Maargoed, in alle redelijkheid, ook die man moet ergens wonen. Dan nog het liefst in Eindhoven.

Nee dus! | 05-08-10 | 15:17

Iedere associatie met Justitie die pedo's de hand boven het hoofd houdt is er weer een.
Het houdt niet op.

Bos Hout | 05-08-10 | 15:17

ja, daar ben ik weer. Ook deze man verdient een muilpeer.

Net als Kempi. 2 koekenbakkers. Wie mist ze als ze er niet meer zijn?

Antwoord; Niemand

Nacho_Vidal | 05-08-10 | 15:16

Tja hij heeft z'n boete gedaan, dan begint ie weer met schone lei. Is toch niet zo moeilijk?

Kater | 05-08-10 | 15:16

Kom maar Sytze, we hangen de vlag alvast uit.

ChillBill | 05-08-10 | 15:15

VanKoetsveld heeft blijkbaar moeite met de Nederlandse rechtSStaat.

*Jan Dirk Snel en Maarten van Rossem bellen doet*

Art Vandelay Ultor | 05-08-10 | 15:15

Ik haat pedo's.... slaat weer nergens op dit!

Schlomo De Peaumeaux | 05-08-10 | 15:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken