Dit wil je ook lezen

Taliban hoopt op Job Cohen
Dat dekselse rechtse kabinet lijkt er toch echt te gaan komen, dus grijpt de Volkskrant inmiddels elke kans om de PvdA alsnog de regering in te krijgen. In de reeks help de PvdA de formatie door wordt vandaag zelfs het bevriende Talibanbewind ingezet om ...
@VanKoetsveld |
29-07-10 | 08:35 |
219 reacties

Wegens succes geprolongeerd: De Dwaalhaas Cam
Tja. Met 1.822 comments en 2.135.811 views kunt u toch moeilijk beweren dat u er NIET om gevraagd hebt. Kansenwijkbewoner Hans de Waal en zijn webcams, we gaan er gewoon nog even op door. Nu al de zomerkomkommer van 2010, de man die het genre 'real life' e...
@Mutsaerts |
28-07-10 | 20:29 |
963 reacties

EHB wil internet kill switch voor het OM
Hirsch Ballin uit de bocht. Als hij niet druk bezig is met een totaal verbod op gewelddadige games, dan is hij wel met uw internet aan het rotzooien (mirror). Nu is er nog een rechter nodig om te bevelen tot het verwijderen van strafbare informatie. Cut th...
@Brusselmans |
28-07-10 | 18:15 |
229 reacties

Extreemlinks: 'Griekenland wordt slagveld'
Hoppakee, daar ga je dan Van Jole, met je bewieroking van alles wat extreem links is. De Griekse extreemlinkse terreurgroep Sekte der Revolutionairen verklaart de totale oorlog aan alles wat kapitalistisch, rechts, vleesetend, wel succesvol of niet gesubsi...
@BertBrussen |
28-07-10 | 17:09 |
226 reacties

'Sabotage spoor Lelystad was 100% aanslag'
Nog even over die gesloopte rails tussen Lelystad en Almere Oostvaarders. Na twee dagen radiostilte is er dan eindelijk een officiële verklaring. Het OM start een strafrechtelijk onderzoek naar vernieling op het spoor. Zo blijkt het traject over een lengte...
@Brusselmans |
28-07-10 | 16:09 |
165 reacties

En weer een gay gesloopt in 020
Joehoe, daar zijn we weer. Afgelopen weekend is er weer een homoseksueel ernstig mishandeld in Amsterdam omdat hij het had gewaagd openlijk homoseksueel te zijn. In de Reguliersdwarsstraat werd deze respectloze anders geaarde door twee jongens van 22 en 27...
@BertBrussen |
28-07-10 | 15:05 |
175 reacties

GS ZomerQuiz: Raad de achtertuin (3)
Voor uw dagelijkse werkontwijkend gedrag hebben we Bing Maps weer een schop gegeven. Met zo'n lekker typisch Nederlands straatbeeld. Statige herenhuizen met rode daken naast moderne bunkers. Opel Kadetjes in de straat, trapveldje er bij en lekker veel groe...
@Johnny Quid |
28-07-10 | 14:17 |
91 reacties

Treinzanger vs. Facistenreizigers
En nu allemaal vrolijk inhaken en meezingen: En ik ben een vervelende Joop-lezer. Tralalalie. Met het uiterlijk van een zwerver en hele typische uitkeringkledij. Tralalalala. Dikke kans dat jullie allemaal meebetalen aan mijn treinkaartje. Lalala. Maar waa...
@Sollicitant |
28-07-10 | 13:17 |
196 reacties

Makkie. Smile, jullie staan op...
Kijk nou toch 'es wat een prachtig stukje netwerkgeneratie we vandaag op de foto hebben! De Superdudes / Partyflock / Hyves-profieltjes staan nog net niet op hun voorhoofd getatoeëerd. Moet te doen zijn dus, om dit drietal op te sporen. Nog even het verhaa...
@Mutsaerts |
28-07-10 | 12:14 |
631 reacties

Nieuw in Den Haag: Zonnebrilpolitie
Knijp even in uw arm en lees dan het volgende ANP-bericht hardop: De politie Haaglanden zet bij grote evenementen 'spotters' in. Zij speuren in mensenmassa's naar afwijkend gedrag. (..) Het team let erop of mensen extra opvallen tijdens evenementen, zoals ...
@Brusselmans |
28-07-10 | 11:11 |
142 reacties
Reaguursels
InloggenLekker Wieberen die advocaat
Adalgar
Als er nieuwe auto's worden ingevoerd cq gemaakt, dan hebben veel dezelfde auto's hetzefde begin van het kenteken wat het volgens mij lastig maakt...
Ik neem aan dat de politie dat wel gecontroleerd heeft.
Al heb ik vaker dingen in het nieuws gelezen waarvan ik toch echt dacht dat het gemakkelijk kon zijn om de daders te vinden.
Het werk uitleveren door bijvoorbeeld media in te schakelijk om zo een dader te zoeken lijkt me een goed plan. Het lijkt me ook zo dat als een slachtoffer een goede bschrijving geeft van de dader dat het niet zo lastig is om de goede beelden in de media te brengen.
Die enige onschuldige zullen we misschien op te koop toe moeten nemen....
hihi
.. Just.. Me.. | 29-07-10 | 22:43
Een paar manuren en je bent klaar met dom combineren. De secretaresse op 't bureau moet het in een half middagje kunnen klaarspelen met haar snelle tikvingers. Computerprogrammaatje binnen een seconde. Daarbij kende men merk en type auto, hetgeen het een eitje zou moeten maken. Een reaguurder vond binnen een poep en een scheet al een kanshebber via de site van de RDW. Kortom, mocht politie met 2/3 van een kenteken niet uit de voeten kunnen, dan is er iets ernstig mis en kom je op de gedachte ze een blokkendoos nog niet toe te vertrouwen.
Het is toe te juichen dat politie gebruik maakt van internet bij de opsporing, maar ronduit lachwekkend is het dat ze een lekenpubliek nodig hebben om voor ze te googlen en om hyvesprofielen te vergelijken en daarin verbanden te ontdekken. Dat konden ze allemaal zelf, of zouden dat behoren te kunnen.
Misschien was er geen tijd voor, werk kan zich flink opstapelen en inventief is het dan zeker om arbeid kosteloos uit te besteden. Maar tevens komt dat amateuristisch over (plus op de koop toe worden onschuldigen publiekelijk tot verdachte gebombardeerd) en dit doet het vertrouwen in de politie geen goed en wakkert cynisme over de kwaliteit aan.
Niet | 29-07-10 | 19:52
*op "dit is niet OK" drukt, in favorieten zet*
TisNieZoMoeilijk
Volgens mij heb jij een bril nodig... Een deel van het kenteken was bekend..
Gelukkig blijven er dan nog maar een paar 100 combinaties over
Lepanto
Vertel mij eens hoe jij denkt dat de politie dit had moeten doen?
Naar foto's blijven kijken van gasten die ze niet kennen?
Dat iedereen altijd opmerkingen maakt hier is prima, daar is dit ook voor bedoeld maar dat eeuwige gezeik...
Wees blij dat die gasten zitten.
Als mij dit zou overkomen zou ik blij zijn dat die gasten op internet staan
Zeg Wieberen (en bloemis), wel eens van drugs gehoord? Mag ook eigenlijk ook niet maar er is zoiets als een gedoog beleid. Ik hoop van harte dat zoiets ook voor dit soort zaken blijft gelden.
Dit mag inderdaad niet, gegevens van onschuldigen zomaar als daders op GS zetten. Echt een regelrechte schande. Ik snap dat PVV'ers graag andere PVV-stemmers er lekker bij willen lappen, maar als dat zo ongecontroleerd gaat, worden onschuldigen, vaak geen PVV-stemmers lastig gevallen met de zaken van schuldigen en schuldige media. Waaronder natuurlijk, wie anders, GS. Of zoiets.
Dit mag niet? Dit moet verplicht worden bij alle misdaden. Ook met naam erbij.
Is beter en goedkoper dan meer blauw op straat.
Is dat de Friese vertaling van "GeenStijl"? Leeuwarder Courant: Geen [spatie] Stijl...
@ Johnny Redt | 29-07-10 | 17:01
Dit is Haroon nog steeds wongpai11.hyves.nl/
-weggejorist-
hallevvezool | 29-07-10 | 19:05
Tja soms zit men wel eens te vitten op het Second Amendment, nl. dat men een vuurwapen mag dragen in Amerika, maar je mag je daar in ieder geval zelf verdedigen. Als je je hier verdedigt tegen een aanvaller, ben jij de schuldige. Laat staan als je je eigen spul of je eigen terrein verdedigt, want je zult toch gofferdomme zo'n dief of inbreker een keer een blauwe plek bezorgen!
Johnny Redt | 29-07-10 | 15:45
Als je het jorisbeleid ergens aan de kaak wilt stellen, wat dan te denken van het jorisbeleid van SpitsNieuws? Ze hebben daar een moslimjoris volgens mij. Of in ieder geval ééntje die net zo snel op z'n teentjes getrapt is.
Grappig dat er iemand over geweldsmonopolie begint.
in sommige landen is er in de grondwet het recht op het dragen van vuurwapens verankerd, dit als veiligheidsklep voor het geval de regering ooit corrupt zou raken.
Dat ze zich twee keer bedenken.
Overigens wel Pech voor de drie biggetjes.
Advocaatje Wieberen snapt gerechtigheid niet.
Die advocaat en andere lutsers die onterecht genoemd zijn moeten niet zeuren. Als je je hele hebben en houwen op internet plempt dan kun je vroeg of laat een keer ergens worden gelinkt.
Mijn advies: gewoon geen hyves profieltje en u hebt nergens last van
Hahaha, die advocaat heet wieberen. Nou inderdaad: wegwezen!
hz4l | 29-07-10 | 16:15
ronaldnh | 29-07-10 | 16:31
BEWIJSSTUK 2 martial-artz.hyves.nl/
maar stel dat de pliesie spijt heeft van de aandacht van geenstijl. En dat ze zeggen te weten wie de daders zijn, terwijl ze dat helemaal niet weten??
ik will bewijs van de pliesie zien.... volgens mij krabbelt de politie terug
*alu hoedje wieder afzet*
overigens is onze Haroon tegenwoordig beter bekend als wong pai al aardig gedaald in zijn vrienden aantal op hyves...
Helaas zullen we nooit weten of hij het ook echt was...
lieverdeauddanreaud
25TaLife
MalteseKnight
Mosselman
Was aan jullie dus. Schoemie gaf het juiste antwoord, niet Mosselman.
Het verbaast me nogal dat mosselman steeds de credits krijgt en neemt! Zijn inzending werd m.i. snel weggejorist omdat dat overduidelijk geen dader was. Het juiste antwoord kwam van Schoemie. Dat bleek eens te meer omdat die inzending niet werd weggejorist. Dat bleek ook niet nodig, de hyver joriste zelf zijn profiel weg. Dat er aan het jorisbeleid verder nog wel wat te sleutelen valt is evident gezien het aantal irrelevante links dat nu nog onder het topic staat.
-weggejorist-
John Muts | 29-07-10 | 14:46
Het is me blijkbaar niet gelukt me voor te doen als tokkie met vastgoed- of horecageld.
Had ik gelijk al gezien dat het de Mac was. Elke Mac noemt zich 'restaurant' trouwens.. (bron: gevel-belettering). Ik kwam er wel eens onderweg naar Harlingen (om naar Terschelling te gaan) of van Harlingen weer naar huis. Het restaurant (sic) is een paar jaar geleden afgefikt en opnieuw opbouwd. Allemaal achtergrondinformatie waar jullie geen moer aan hebben. Jammer dat ik er niet bij was, had minstens 1 van hem de rest van z'n leven Big Macs door een rietje mogen eten.
Die voorste lijkt op Jochem Myer...
@John Muts | 29-07-10 | 14:46
Helaas laten ze Brabanders tegenwoordig overal binnen.
Johnny Redt | 29-07-10 | 14:24
Overigens kom je in die drie restaurants helaas ook veel volk tegen van hetzelfde niveau als de vaste mcDonalds gasten. Tokkies met vastgoed- of horecageld en de tafelmanieren van de zeeleeuwen in Artis. Dan liever naar minder exquise maar meer "for those in the know" adresjes.
Leiphuizen | 29-07-10 | 13:25
Aha. Welnu, wij hier in de rest van Nederland vinden het toch wel makkelijk om bij de term "restaurant" niet direct aan een mcDonalds te denken. Ik vroeg mijn vrouw laatst naar welk restaurant ze wilde en in het rijtje Librije, Oud Sluis en Parkheuvel kwam vreemd genoeg geen mcDrive voor. Wellicht verandert dat na de volgende Michelin beoordelingsronde.
Wie gaat als eerste shakespeare citeren? The first thing we do, let´s kill all lawyers.
@ghehehehe | 29-07-10 | 13:52
Probleem met dit soort dingen is dat de mensen over het algemeen niet uit de plaats zelf komen.. verder is er weinig extra informatie (auto etc.) :(
laten we een nieuwe zoektocht starten!!!
www.avro.nl/tv/programmas_a-z/opsporin...
restaurant: gebouw waar je tegen betaling kunt eten
dus....
Wat niet wegneemt dat de fastfoodbranch ons natuurlijk met veel ongezond eten bestookt net als sterren restasurants btw want die stoppen ook veel te veel zout en snelle koolhydraten in hun eten. Dus... Dat gezegd hebben de ga ik even een volkoren boterham met ei en spek eten.
"Het blijkt dat men in Friesland een McDonalds ook gewoon een restaurant noemt."
LOL. Rijke taal, dat Fries!
Artell | 29-07-10 | 11:49
Allemaal leuk en aardig, en mij hoor je niet klagen als er een knietje wordt gebruikt. Probleem is alleen dat ze er nooit zijn als je ze echt nodig hebt. Als er een groep voor je deur staat je ouders te bedreigen, dan is het enige advies 'probeer te praten' (bureau is gvd 700m verderop). Als je opgelicht wordt dan is moet je maar naar de civiele rechter, enz. Het enige wat ze kunnen is zeuren dat je geen bier in het openbaar mag (midden in de stad, NL-Spanje), niet op de stoep mag fietsen, en geld trekken uit trajectcontrole, en parkeerboetes schrijven op lege parkeertereinen.
/valse hoop
Misschien dat 4 jaar fatsoenlijk beleid de politiemacht weer wat opkrikt.
/valse hoop
kom advocaatje ga maar wieberen, wieberen :)
toch sneu dat het CSI-GS wel lukt om die knaapjes via internet op te sporen en de 'recherche' niet .......
misschien moeten ze daar in Friesland een opleiding rechercheren gaan volgen?
Politie in Nederland:
Willen de gezochte criminelen zich zelf aub aangeven.
Balsaq | 29-07-10 | 09:59
De "staat" dat zijn wij.
Die advocaat kan zich beter bezig houden met het verdedigen van slachtoffers in plaats van daders. Deze manier van opsporen is uiterst effectief en moet daarom altijd toegepast worden.
Laten we er een weekelijks ding van maken . Geenstijl maakt de weereld een stuk beter.
"Zo niet dan komt oom agent zelf wel even thuis aanbellen. "
Mutsaerts, optimist!
wat Balsaq | 29-07-10 | 09:59 zei
crowdsourcing vs Gestapo Hirsch Ballin 1-0
@Artell | 29-07-10 | 11:49
Ze hadden een kenteken, heldere foto's en een maand later nog geen resultaat. Lazer toch op joh!
teletext pagina 147 : "De politie vraagt de aandacht van GS lezers voor het volgende: op zaterdag 24 juli jongstleden werd....."
sociale controle 2.0! Hulde
Even .ece achter de link zetten jonges. Foutje moet kunnen.
Deze etterbakjes gauw van de straat halen en vervolgens flink laten dokken. Tuig.
TisNieZoMoeilijk | 29-07-10 | 11:14 Zo is het maar net. En inderdaad, TisNieZoMoeilijk.
pai (1133)
28 apr, 16:53
Damens en heren, de kampioenen komen er aan
Doe geen moeite, want wij winnen toch wel, ALWEER
Jonge ik klim zo hard, ik ben net aap man...
Greets from the monkey
athenespelen.hyves.nl/events/4100559/A...
Doe maar een McChicken burgert dan.
Nou? Wie zijn het dan? Namen, adressen, fotoos?
Ondanks het wat mildere weer zweten de heren nu peentjes
@lieverdeauddanreaud: Jij bent heel dapper...
McDonalds? Oh.
Ik dacht dat u het over een restaurant had.
Het is een slechte zaak dat internet ingeschakeld moet worden om basic opsporingswerk te verrichten dat de politie zelf nog veel makkelijker kan, met al haar bevoeghdeden.
Kom op, er was een automerk en een groot gedeelte van de nummerplaat bekend.
De wauten waren dus of te dom, of te lui om er even achteraan te gaan. Waarsscijnlijk te druk bezig met flitsen.
Goed bezig!
Artell | 29-07-10 | 11:49
Gaat eens weg smerige Wout!
netjes
Wordt echt moe van al die mensen die altijd lopen te zeiken over de politie. Het is juist goed dat ze media (zoals Geenstijl) gebruiken om zo eerder achter de identiteit te komen van deze mensen. En dan kan je wel heel dapper vanachter de pc zeggen dat ze niks doen en dat ze een arrestatieteam erop moeten zetten(heel realistisch!), maar door middel van het inzetten van dit medium hebben ze wel de daders achterhaald. En het gaat toch om het resultaat? De politie kan het in de ogen van veel mensen nooit goed doen. Treden ze niet op dan zijn ze weel laks, en als ze iemand weer hardhandig aanpakken(ik herinner me een aanhouding waar een knietje werd gebruikt, nou wat erg) dan treden ze weer te hard op. Ik vraag me af of die jongen die in de McDonalds is mishandeld ook vind dat het een slechte zaak is dat de politie de hulp ingeschakeld heeft van dit medium? (voor de mensen die het niet snappen, dit is een retorische vraag!) Even voor de de duidelijkheid, ik verklaar de politie niet heilig hoor, maar ze verdienen wel wat meer respect. Want als je zelf een keer slachtoffer wordt van een misdrijf of strafbaar feit, wie is dan de eerste persoon die je belt? Juist....
Het kan vriezen en het kan dooien... maar ik heb liever dooie Friezen...
LOL@kunststof vreetcapsule voor Tokkies.
Hapax | 29-07-10 | 11:32
Dat is toch duidelijk? Het gaat om -edit-, -edit- en -edit-. Op volgorde van de foto
-edit geen namen laatste waarschuwing-
-edit echt niet doen hoor!-
Nou, en wie zijn het dan? Ik wil namen weten.
"Kunststof vreetcapsule" Werelds! Bedankt.
Wat dachten we van "GeenTuig BountyHunters Inc."
Mooie compensatie voor de niet-subsidies dacht ik zo.
hanz71 | 29-07-10 | 11:14
Haha +1
-weggejorist-
Over een maand komt er weer een nieuw bericht van de pliesie : Wie kan ons helpen deze jongens op te pakken? wegens de zware werkdruk in het o'zo criminele friesland is de politie er nog niet in geslaagd de daders van de mishandeling op 25 juni jl. bij een restaurant in Goutum te achterhalen. De politie vraagt nu de burgers om deze daders te gijzelen en dan de politie te bellen. Graag wel op een maandag tussen 13.00 -17.00, de overige dagen zijn we gesloten en geven we prioriteiten aan andere zaken
Elf over elf geweest en geen nieuw topic?
Lebowski Achiever | 29-07-10 | 10:43
Ja maar natuurlijk! Geef hem ns ongelijk. Het zou echt zonde zijn als er bier gemorst zou worden. Hij snapt het.
Maar verder zie ik dat de reaguurders wereld er hier weer heerlijk overzichtelijk uit ziet. Ik zou willen dat ik in zo'n overzichtelijke zwart/wit, ja/nee wereld zou leven. Waar is die ergens te vinden? En kan iemand mij daar naar toe uitzetten?
@Heau even | 29-07-10 | 11:02
Slecht niet in de vorm van crimineel of corrupt of fout. Slecht, gewoon zoals in slecht georganiseerd. Niet goed georganiseerd dus. Net zoals onze overheid en de zorginstellingen in dit land. Teveel lagen. Teveel communicatieschijven. Teveel administratieve rompslomp. Teveel baantjesjagers en carrieretijgers. Teveel bureaucratie.
Ik zeg niet dat het makkelijk te verbeteren is, maar ik denk dat "onderbezetting" in de zorg en bij de politie vooral ontstaan is door 50 jaar organisatorisch innoveren en schaalvergroten.
Hetzelfde gaat bij de brandweer gebeuren. Daar is een proces aan de gang om grotere organisatorische regio's te maken, zoals bij de politie al zo'n 10(?) jaar het geval is.
Kostenbesparingen door schaalvergroting, dat is het motto. Ieder logisch mens denkt dan dat er daardoor dus op overhead bespaard kan worden. In de praktijk zijn al die overhead lagen echter betrokken bij het opstellen en de uitvoering van de reorganisatieplannen. Die gaan zichzelf toch niet wegbezuinigen?!
Uiteindelijk komt het er in de praktijk dus op neer dat de overhead lagen instand gehouden worden, hiervoor wordt desnoods non-brandweer werk voor gezocht/gecreëerd. De spuitgasten moeten echter reoganiseren en dan gaat er dus een x% de straat op.
Over 10-15 klaagt Nederland steen en been dat de kosten voor de brandweer de pan uitrijzen terwijl er niks meer gepresteerd wordt.
Dat is nu aan de hand bij politie en zorg. De belastingbetaler betaalt zich blauw, kwaliteit van diensten krijgt hij/zij er niet meer voor terug. Daar is geen geld voor.
@ Steefzor | 29-07-10 | 11:00
In de tijd die de politie nodig gehad zou hebben om deze zaak zelf op te lossen, hebben ze ongetwijfeld weer vijfhonderd flitsbonnen geproduceerd. Dus als gebaar naar de reaguurders toe stel ik voor: vijfhonderd niet-ernstige flitsbonnen (5-10 km te hard) door de versnipperaar?
Grappig die polisie, die laat de kinderen op school ophalen. als ze daar al op zitten..... zullen ze dan geen vakantie hebben?
Mooi dat die restaurandgroepjongeren nu gepakt gaan worden.
OT: Damn, moeilijke keuze bij die nieuwe poll. Microsoft en Senseo staan toch wel op eenzame hoogte met zijn tweeën...
TisNieZoMoeilijk | 29-07-10 | 10:57
Dat ook. Het blijkt dus duidelijk een combinatie van factoren te zijn. Bedoelt u met slecht en corrupt trouwens onze overheid, of het politieapparaat? Of beiden?
Dus er is zo weinig politie dat ze op hun luie kont wachten tot de onverlaten zich aangeven? Of zijn is de blauwe NSB te hard bezig met flits boetes incasseren van trekkers zonder gordel of te hard rennende koeien?
Naar het "you kom to me, I kom to you" principe zou de politie vast wel wat terug willen doen voor de reaguurders.
dumpert is weer eens niet bereikbaar *zucht*
@Heau even | 29-07-10 | 10:23
Iets met slechte, bureaucratische organisatie misschien?
ZEAU, dat zijn verdikkeme maatregelen!
Zouden jullie alsjeblieft als jullie tijd hebben en t jullie niet ontrieft, misschien één dezer dagen een praatje willen komen maken!
Deze bengels zitten vast reeds trillend en transpirerend te wachten voor hunner telefoon.
Jaha meneertje, dat zal ze leren!
GS wordt nu een legitiem onderdeel van ""opsporing verzocht" uitstekend initiatief. Hulde.
lieverdeauddanreaud | 29-07-10 | 10:45
Bijvoorbeeld. Die inspiratie laat ik aan de redactie, ik ben tenslotte ook maar een onbenullige consument.
Waarschijnlijk wordt het echter toch 'direct vrij' ivm genoeg schade door bekendheid etc.
@ Sliptong | 29-07-10 | 10:48
Hoho. Niets aan het handje he. Ze zitten immers al hoog en breed te wachten tot de jongelieden zich netjes melden. De balie wordt in de gaten gehouden en bij binnenkomst zullen de heren direct worden aangesproken en worden voorzien van koffie/thee/ranja/cola/pepsi/cola-light/pepsi-light of een drankje dat wel van hun gading is en desnoods in de lokale supermarkt wordt gehaald om de heren te conveniëren.
Niet zeggen dat Oom Agent niets doet, dat is flauw en tendentieus.
Nice!
Mosselman78 | 29-07-10 | 10:48
Het was zondermeer een goed staaltje speurwerk. Chapeau!
en dat lukte de pliessie in een maand nog niet, terwijl die makkelijk het rdw register in kunnen zien?
Wat een net bedankje op de website van de politie. Zo kan het dus ook.
Hulde! Nu moet de pliesie nog even overpakken. Daar zit hem de crux.
lieverdeauddanreaud | 29-07-10 | 10:43 Ho Ho, ik had er maar 2 te pakken. De voorste (de overduidelijke leider en oudste van het stel hehe) was voor mij onbekend. :P
@25TaLife Geenstijl deelt kipcorn uit zie artikel.
Wordt vast een taakstrafje mestscheppen in Fryslan o.i.d.
Doen ze het vast nooit meer...
Wel hulde aan de GS-peeps!
Netjes dames, heren ook. Welgemeende feli's aan de Roze Zwerm!
*doosjes McRommel van gisteren in magnetron schuift en snelheidsrekord kaartjesdraaien breken gaat op www.mcjuniorclub.nl/?channel=spelletje... *
O2Consumer | 29-07-10 | 10:39
Iets van: De McDonalds 3 moeten hangen ja/nee ?
Maar de grote vraag is natuurlijk of Beatrix het internet nu minder duivels vindt...
Multiflauwekulti | 29-07-10 | 10:37
Het antwoord is natuurlijk dat die Mosselman jochies allemaal minderjarig waren. Dat maakt de gevoeligheid rond identiteit een beetje gevoeliger. Dat ze als minderjarigen vervolgens met een auto de plaats delict verlaten roept weer nieuwe vragen op.
TisNieZoMoeilijk | 29-07-10 | 10:06
Is normaal hoor... Van het weekend haalde ik een vechtende groep uit elkaar, met een biertje in de hand... kwam Oom Agent mij vertellen dat ik dat "Goed gedaan had, maar volgende keer moest ik mijn biertje neerzetten".... LOL.
Hulde geenstijl... Hoezo voegen jullie niks toe aan de maatschappij...
Rechts pakt ze op en links kan het weer verpesten door ze te vertroetelen..
GS doe eens wat met die poll, hoelang ze zullen zitten (of niet) ofzo, kunnen we over 8 maand kijken of de pliesie nu net zulke prutsers zijn als wat 80% van weldenkend NL over ze denkt.
@ MalteseKnight | 29-07-10 | 10:33 & Mosselman78 | 29-07-10 | 10:25
dan was in dit geval een -edit- voldoende geweest . Maar ja Joris kon waarschijnlijk op dat moment ook niet bevroeden dat Mosselman78 het juiste randfiguur gevonden had.
en @ Mosselman78 nope geen kipcorn maar was geweaun een kwestie van ere wie ere toekomt !
Ik had je net zo makkelijk de grond ingeflamed als je de verkeerde had gevonden hehehe :P
Frederico Jacobse | 29-07-10 | 10:30
Waarom zou dat moeten?
Zó gaan die dingen en zo zullen ze altijd blijven gaan..
Ik verdenk Mosselman er inderdaad ook van dat 'ie de juiste kwajongens te pakken had. Ben benieuwd of dat nog 's boven tafel komt en... waarom de pliesie dat niet zelf kan.
Op welk marktplein kan ik mij vervoegen om de terechtstelling bij te wonen? En wanneer?
Frederico Jacobse | 29-07-10 | 10:36
Da's dan wel weer waar.
*om nom nom*
Nacho_Vidal | 29-07-10 | 10:34
Ook tokkies hebben recht op een stukje humor.
Sterk staaltje crowdsourcing. Leve Web 2.0!
Frederico Jacobse | 29-07-10 | 10:30
Jankerd
Oberrrrrrrrrr.. Vlees!
Mosselman78 | 29-07-10 | 10:25
Ik vermoed dat het juiste antwoord zo expliciet in beeld iets te veel van het goede was, hehe.. De advocaat van GS las vast mee, en wil geen smaad aan de broek - je weet toch hoe die schoffies meer rechten hebben dan degene die in het ziekenhuis belandde.. laat staan de media die ze aan de grond nagelt: schade-claim!
Ze zouden kinderen eerst moeten laten zien waar dat vlees uit die hamburger vandaan komt, alvorens ze een Happy Meal voor de kiezen krijgen.
www.youtube.com/watch?v=J1C0ZPd9mas&am...
Goed gedaan telegraaf en gs. En wie zijn het? Plak er even een prijsvraagje aan vast. Hyves facebook etcetc (linkedin zullen ze wel niet hebben)
Het zijn altijd weer een handje vol reaguurders die het voor de rest verpesten!
De rechter gaat natuurlijk van mening zijn dat het trauma dat gepaard gaat met al deze aandacht in geen verhouding staat tot het misdrijf. Derhalve vrijspraak met 1 000 Euries smartegeld de man toe.
Nou dat was voorlopig hun laatste Happy Meal geweest
25TaLife | 29-07-10 | 09:58
Tnx, krijg je nou een kipkorn (halal???) als dank. Laat ze het volgende keer maar lekker zelf uitzoeken....
nu ben ik wel benieuwd welke het nou echt waren? martial arts?
Eagle_Eye | 29-07-10 | 10:15
Klopt. Maar het zijn geen gasten die de grens over zullen vluchten, wonen nog gewoon bij pappie en mammie.
Laat ze zich de uurtjes voordat ze vrijwillig zich melden zich goed kut voelen. Hopelijk springt er nog 1 voor een trein ofzo.
Haroon is eraf gekickt defendokaihoogeveen.hyves.nl/
Hamertje Tik | 29-07-10 | 10:22
Dat is wel een beetje erg kort door de bocht hoor.
*iets met chronische onderbezetting en regering die nog minder blauw op straat wil mompelt*
Gefeliciteerd! Dat schorriemorrie gaat voor 4 maanden ballenbak waarvan 2 voorwaardelijk...
azijnseikerT | 29-07-10 | 10:17 Afhaalbalie zeker?
Die verdomde juten blijven maar mooi op hun luie reet zitten. Wie gaat dat politieapparaat nu eens grondig uitlogen? Het is toch godgeklaagd wat de ploitie hier presteert - oplossings% in Ned. ca. 15%, in Duitsland ca. 60%. Maar ja, een blik op die volgevreten agenten hier en je weet genoeg.
Lompe Loel | 29-07-10 | 10:14 Maoz, falaffelbroodjes. Ook een 'snelle hap', maar dan wel gezond.
Kipcorn? Kipcorn? Kinugget zul je bedoelen!
Het is zo fijn, het is zo fijn, om een reaguurderT te zijn!
GeenStijl, en al uw leden, wederom gefeliciteerd met het oplossen van deze misdaad.
Ga zo door!
Het lot van elke superheld: misdaad aanpakken en weggejorist worden
Gelukkig heeft de politie ze nu in het vizier! Dat is nog eens krachtig handelen. :S
Altijd weer die anonieme lafbekjes van GeenStijl /zeik mode oude media
@Lompe Loel | 29-07-10 | 10:14
Mijn ervaring is dat van alle restaurants in Amsterdam MacDonalds de beste bediening heeft.
GeenStijl als opspooreenheid met speciale bevoegdheden. Het moet ook niet gekker worden.
Toch triest dat de politie zich in dienst stelt van dit soort criminelen door ze de kans te geven er vandoor te gaan (of ze zich even willen melden, WTF!?). Arrestatieteam om 5 uur het huis in laten stormen, iedereen uit bed en de misdadiger geboeid en gekneveld afvoeren. Dan weten paps, mams en de rest van de wijk direct welk vlees ze in de kuip hebben. Waar betaal je goedverdoemme nog belasting voor?
zelfs zonder c in Scottish
Grappig, ik dacht altijd dat MC Donald's in de randstad het beste eten was dat er te krijgen viel aangezien men daar totaal geen idee heeft wat goed en lekker eten is.
Een good restaurant vinden in Amsterdam is een hel.
Tenminste voor mensen die wel iets gewend zijn. De gemiddelde inwoner van Amsterdam proeft niet eens het verschil tussen een hamburger en een biefstuk.
Dit gezegd hebbende...
Ik vind McDonals anders wel een restaurant. Je gaat er toch heen om te eten ? In America worden Burger King etc. meestal Hamburger restaurants genoemd, om ze te onderscheiden van de Haute Cuisine bij La Carbe d'Oree, waar de Geenstijl redactie kennelijk gaat eten.
McDonalds is bij ons ook wel bekend als 'the Scottisch restaurant'
GeenStijl, voor een betere wereld.
"kunststof vreetcapsule voor Tokkies"
.
LOL +1
Ik zie Joop.nl geen boeven vangen...
justice will prevail
@Boer in 020 | 29-07-10 | 10:05
Doe maar winkelcentrum, op het schoolplein is nu niet veel te beleven ben ik bang (vakantie)
Lol@restaurant
Toch makkelijk die GS zoekservice :-) Scheelt de nodige uren inzet. Maar goed, nu weten ze wie het zijn en zijn ze nog te luit om ze op te halen van huis!
Goed zo reaguurders! U verdient een restaurantbon..
Prachtig nieuws.
En voor de Friesche recherche of wie dan ook belast is met dit overbodig drietal:
Maak gebruik van dit podium en haal goedverdoeme nou eens KEIHARD uit.
Bij voorbaat dank.
@ boer in 020
Je vergeet dat de gekleurde jongeman er ook mee te maken had. Naar aanleiding van zijn hyves denk ik dat hij juist de meeste klappen/schoopen? uit heeft gedeeld.
Tot hier is het goed verlopen, alleen jammer dat de personen die nu aan zet zijn deze 3 in no-time weer de straat op laten.
Binnen afzienbare tijd zichzelf melden??? Wat zou je ervan zeggen om ze gewoon eens effe van bed te lichten...
*wachten tot een ons wegen doet*
Hoeveel keer komt een Nissan Micra met kenteken 52-JF-.. (omgeving Friesland) voor in het RDW bestand ...
Ik neem aan dat mijn belastingcenten van deze maand gewoon worden teruggestort? Ik heb dan geen reet gedaan, maar aangezien dat net zoveel is als oom agent toch al heel wat dacht ik zo.
SODEP | 29-07-10 | 10:05
Klopt. Als het daarop aankomt zijn het schijtlijsters. Beetje grote smoel opzetten met de hand op het klapperpistooltje, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze met de armen over elkaar toekijken en blaten ze dat ze op versterking wachten of zoiets.
Burger King! Da's pas een restaudinges.
En de wanprestatie van de politie wordt niet aan de kaak gesteld? Eerst een maand geen reet uitvoeren, geen daders arresteren, terwijl het kenteken van de auto bekend is en er goede beelden van de daders zijn. Vervolgens wordt met dank aan Geenstijl de identiteit van die gastjes achterhaald en wordt de heren vriendelijk verzocht zichzelf bij de politie te melden?!
Wat is dit voor een land? Wie zijn die mensen in uniform die toch echt elke maand een salaris ontvangen?
Als dit Friezen blijken te zijn,direct het land uitzetten naar Afghanistan of zo.
Lafaards !
Mogen wij nu ook een straf bedenken ? De reagurende rechter of zoiets.
Huldo's! Alhoewel het voor de politie nog een grote stap is van "identiteit bekend" naar "gearresteerd"..
Wow! Blanke daders! En wat is dat voor onzin dat ze pas worden opgehaald als ze niet uit zichzelf komen? Met groot vertoon het schoolplein op en meesleuren, dat tuig.
@kapotte_stofzuiger | 29-07-10 | 09:59
En dat gebeurt dan ook. Je wilt als trouwe McDonalds-bezoeker toch niet riskeren dat je hyvesprofiel als 'niet OK' bestempeld wordt.
"En dat is inderdaad geen restaurant maar nog altijd een kunststof vreetcapsule voor Tokkies."
-
Heerlijke zin, haha!
*Aan Brusselmans boeken denken moet*
lol @ kunststof vreetcapsule voor tokkies
Er is daar ook ergens een restaurant die gehaktballen van een kilo serveert. Doe mij die maar. Met mayo. Astublif.
LOL, alsof de pliesie nu weet wat ze moet doen met die Hyvesprofieltjes. Gevalletje blufpoker; een van de drie zal wel zo dom zijn zich daadwerkelijk te melden en dan de namen van zijn vriendjes te noemen.
Mooi zo: hulde, GS!
Het is, aan de andere kant, te gek voor woorden dat een particuliere organisatie het initiatief moet nemen tot het oplossen van zo'n taak: dat is de taak van de staat.
... en als de staat zijn werk in deze niet goed doet, hebben ze dat geweldsmonopolie dus ook niet nodig; laat dat kan vallen en geef mensen het recht om zelf in te grijpen.
Kuddo's aan Mosselman78 | 28-07-10 | 12:41. Die de boosdoeners had gevonden en als dank werd weggejorist
Geen dank, heb echter liever een eierbal.
*schouderklopje geeft aan overige reaguurders*
Wereld is weer een stukje veiliger!
Lees je mee Hirsch Ballin? Internet lost misdaad op.
Wederom hulde aan geenstijl :)
REAGEER OOK