Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Regenten vliegen hoe dan ook businessclass

luxevliegtuigje.jpg Zo, iedereen klaar voor een potje ouderwetsch verbranden van gemeenschapsgeld in tijden van crisis? Komt ie dan he: bestuurders van provincies, gemeenten en steden hebben reeds tonnen uitgegeven aan snoepreisjes naar de World Expo in Shanghai, terwijl niemand weet wat het nut van zo'n reisje is behalve klef handjes schudden met andere regenten en in een duur hotelbed dubbel aftrekbaar paytv loeren. Volgens bestuursvoorliegers is zo'n reisje nuttig voor de promotie van de provincie, gemeente of stad. Volgens de belastingbetalers die al deze tonnen moeten ophoesten is het de zoveelste fraude van incompetente bestuurders die toevallig vaak van de PvdA zijn. Want wie zaten er in de businessclass terwijl hun ambtenaren in hetzelfde vliegtuig in de economyclass zaten? Juist: PvdA-regenten als Aleid Wolfsen (030) en Hans Gerson (020). Want voor sociaal democraten geldt nog altijd: alles eerlijk delen, ikke een beetje meer dan hunnie. PvdA: samen sterk, moederziel alleen in de businessclass. Dames en heren van de meest overbodige bestuurslagen van Nederland: Wij kotsen een zakje vol van jullie.

Reaguursels

Inloggen

Deze mensen (regenten, "bestuurders") presteren helemaal niets in Nederland. Wat hebben ze dan te zoeken in het buitenland? Ranzige profiteurs.

Avant | 24-07-10 | 20:07

@lanex | 24-07-10 | 12:06
Dat is een beetje kort door de bocht. 50k heb je er zo uit als het bijvoorbeeld een groot bedrijf naar je stad trekt. Maar nogmaals: ik mis een kosten/baten analyse, zowel van de heren politici als de Bert Brussens van de wereld.

Wazzzah | 24-07-10 | 14:57

Waarom moeten het nu weer twee joodsche mensen van socialistischen huize zijn?

De narrige kabouter | 24-07-10 | 12:37

Wat the fuck is deze reis naar China van toegevoegde waarde voor het besturen van de stad Utrecht, niets, helemaal niets.
Wazzzah | 23-07-10 | 20:23
Volkomen onnodig zo'n snoepreis, het staat alleen leuk op z'n cv. Believe me, ik heb jarenlang tussen bestuurders gewerkt om te weten dat de meeste reizen onnodig en overbodig zijn. Zijn er niet genoeg problem die in dezelfde stad nog steeds opgelost moeten worden, laat dat voorrang hebben op deze onzin.

lanex | 24-07-10 | 12:06

Ahh.... PvdA-er Wolfsen uit Utrecht zit er weer het dikst bovenop met profiteren. En deze keer eens niet de publicatie kunnen stoppen. PvdA = Profiteren van de Anderen!

GSpot | 24-07-10 | 09:48

Maar pay-tv is ook gewoon speelfilms hoor.

ratatouille | 24-07-10 | 07:35

knight03 | 23-07-10 | 23:20
Dat zijn geen normen en waarden, dat heet culturele bagage.

43 | 24-07-10 | 00:50

Toch grappig
Je stuurt geenstijl een link zodat ze een stukje kunnen plempen en vervolgens wordt je :

-weggejorist-

ratseflats | 23-07-10 | 14:42
Beetje raar ey Brusselmans?

ratseflats | 23-07-10 | 23:52

En dan vinden we het vreemd dat onze Nieuwe Nederlanders een zelfde gedrag vertonen als zij ook tot de PvdAirmiles toetreden. Die normen en waarden nemen ze snel over. Corruptie en PvdA gaan hand in hand.

knight03 | 23-07-10 | 23:20

PvdA: Onbetaalbaar...

funkyd | 23-07-10 | 22:25

eerlijk delen door oneerlijk stelen

Patrick Zweedsey | 23-07-10 | 21:30

@ squarepusher | 23-07-10 | 19:51
De SP is de duivel zelve: www.hpdetijd.nl/2010-04-28/sp-heeft-ge...
Zakken vullen over de ruggen van het arme onderdrukte Chinese volk. De SP is met afstand de rijkste partij van Nederland. Ze moesten zich de ogen uit de kop schamen.

Ivoren Toren | 23-07-10 | 21:15

@squarepusher | 23-07-10 | 19:51
Je hebt het hier over Bert Brussen, je kan ook te veel verwachten. De beste man loopt af te geven op deze vliegende politici terwijl het 1: misschien wel rendabel is om deze grootverdieners 1ste klas te laten vliegen: kunnen ze werken. En 2: de politici zeggen dat het rendabel is (zonder bewijs). Om daar nou keihard 'nietus!' tegen te zeggen, zonder bewijs, is net zo debiel. Maarja, praten als een kip zonder kop scoort lekker makkelijk.

Wazzzah | 23-07-10 | 20:23

'ALLE politici zijn parasieten die leven van het werkende gedeelte van de onderdanen en in leven gehouden worden door het niet werkende gedeelte van de onderdanen. Het enige verschil is dat dit bij de VVD in iets mindere mate is dan bij de SP maar het principe blijft hetzelfde.'
Weer een persoon die kennelijk niets inhudelijks van politieke partijen weet.
Dit klopt dus niet he. Van alle partijen houden SP-ers veruit netto het minst over (zij doneren dit maandelijks aan de SP partij-kas). VVD, CDA en PVDA kamerleden verdienden, puur uit geld van de staat (dus zonder neven inkomsten) veruit het meeste. Mensen moeten eens kappen met zomaar wat onzin dumpen, zou fijn zijn ten minste.
en over het artikel: Het spoort idd totaal niet, dat ze uberhaubt al die kant op gaan (rendement?). Laat staan bussiness class.
Dat de schrijver van dit artikel weer de PVDA eruit haalt, terwijl hij wel aangeeft dat het lang niet alleen pvda'ers zijn, zegt ook wel wat. Dat wordt ook wat eentonig. De CDA kost de nederlandse belasting betaler het meeste trouwens, vanwege hun progressieve oorlogsbeleid (meer oorlog, meer geld naar defensie dus). Het is wel de VVD die daar het meest in mee is gegaan, dan wel zelf met voorstellen voor extra defensie uitgaven kwam. Oorlog voeren is fucking duur. Daarnaast is de VVD dus ook erg duur vanwege hun immer falende beleid in de zorg (marktwerking was een doorgedrukt idee van de VVD) (inetallen euro's per persoon meer betalen sindsdien), de woningsubsidie voor rijken (14 miljard per jaar en stijgende!!!), falende vvd bankiers & ministers (de vvd houd wellink op zijn plaats, en wellink kost ons gigantisch veel geld). en vergeet tenslotte niet de liberalisering van de energiemarkt. dit is voorlopig wel ff genoeg. Lees aub wel wat ik wel schrijf, niet wat ik niet schrijf. Ik stem ook absoluut never pvda, maar puur pvda bashen doet de andere partijen te veel goed. Houd 't een beetje objectief hier, das wel zo 'journalistiek'.

squarepusher | 23-07-10 | 19:51

Hoeveel procent van de reaguurders is ambtenaar? Ik schat 15 tot 20 procent. Al die gasten kunnen zo tientallen voorbeelden geven van dit soort brasgedrag. Maar doen ze niet, want ip-nummers traceren en bang voor de baan etc. Ik zeg: wegbezuinigen. Kost geld, maar levert niks op.

wegmetdebijstand | 23-07-10 | 19:04


Links lullen rechts vullen, niets nieuws onder de zon.

vandongen | 23-07-10 | 18:52

ITEACHYOU | 23-07-10 | 16:43
Ik mag aannemen dat dat ironisch bedoeld was..

Ander punt is dat er ondanks deze aandacht toch weinig gaat veranderen dankzij de machtsverhoudingen cq vriendjespolitiek in nederland. En daar doen de meesten van de politiek maar al te graag aan mee, want anders was het wachtgeld allang verminderd.

O2Consumer | 23-07-10 | 18:14

@ ITEACHYOU | 23-07-10 | 16:43
Het Grote Privatiseren heeft plaatsgevonden onder de opeenvolgende paarse kabinetten, waar de PvdA steeds de grootste partij in was. Beantwoordt dat uw vraag?

Ivoren Toren | 23-07-10 | 17:35

Zou me wat zijn als je voor je werk in economy class naar fucking Shanghai moet vliegen.

Daarnaast denk ik, als belastingbetaler, dat dit soort reisjes nuttig kunnen zijn - ligt er aan wat je daar doet. Het moet aantoonbaar meer opleveren dan het kost, dan is er weinig mis. Praat dus aub niet voor mij.

Wazzzah | 23-07-10 | 17:12

Thom de Graaf (burgemeester van Nijmegen) ben ik persoonlijk eens tegen gekomen in het vliegtuig uit Londen...
hij zat even krap als ik, wat niet verwonderlijk is als je met Ryanair vliegt...
Dus misschien doet D66 het nog helemaal zo gek nog niet!!!

otjelotje | 23-07-10 | 17:11

Wie maakt NL nu kapot? Wie is begonnen met privatiseren van overheidstaken en heeft ons opgezadeld met elke avond die harses van De Hond op tv?

ITEACHYOU | 23-07-10 | 16:43

-weggejorist-

R0tterdam | 23-07-10 | 16:40

Dat de regering zelf businessclass vliegt kan ik nog inkomen, maar figuren uit lagere overheden hebben helemaal niks te zoeken in het buitenland.

Ariel | 23-07-10 | 16:39

Niemand die in de PVDA zegt dat je niet aan zelfverrijking mag doen, zolang je maar sociaal bent naar de minderbedeelden. Het zijn godverdomme geen communisten. Denk na, stelletje napraters............................ Leve de republiek! Anarchie, anarchie....... Todos por la revolution.

ITEACHYOU | 23-07-10 | 16:39

PvdA begint een beetje op een SOA te lijken....
*in kruis krabt*

DrVandy | 23-07-10 | 16:38

Slappe PvdA afbreek topics,
kom op GS, dat kan nog wel een tandje agressiever,
Bert schrijft bijkans een aardig stukje over die verwaten selfkickers met reusachtige broekzakken en omgekeerd evenredig nederige schedelinhoud.

vander F | 23-07-10 | 16:29

Kan iemand uitleggen waarom deze ruifvreters niet worden vervolgd voor het verkwisten van gemeenschapsgeld? Ik kan er met m'n verstand niet meer bij. En al helemaal niet bij al die idioten die nog op linkse partijen stemmen.

Parsons | 23-07-10 | 16:28

Parsons | 23-07-10 | 16:22
zodat er alleen nog reaguurders overblijven die u hard op de schouders slaan?

Johnny Redt | 23-07-10 | 16:26

nederland had een heel nederlands dorpje nagebouwd op de expo ....
hadden jullie dat niet gehoord dan ???

wat denk je wat dat heeft gekost :P

Tunnelforce9 | 23-07-10 | 16:24

@Johnny Redt | 23-07-10 | 16:20
Stort jezelf dan maar in de glasbak. In het linker gaatje graag.

Parsons | 23-07-10 | 16:22

@Sliptong | 23-07-10 | 16:12
Ik stem voor!

Parsons | 23-07-10 | 16:21

Wij van het vuilnismannengilde houden van nuance. Sorteer daarom uw afval.

Johnny Redt | 23-07-10 | 16:20

@Johnny Redt | 23-07-10 | 16:16
Wat zeur je dan?

koerbagh ® | 23-07-10 | 16:18

koerbagh ® | 23-07-10 | 16:15
heb ik ook.

Johnny Redt | 23-07-10 | 16:16

@Johnny Redt | 23-07-10 | 16:14
Dan zou je een nog grotere hekel aan de PvdA moeten hebben dan ik.

koerbagh ® | 23-07-10 | 16:15

Ik word een beetje moe van dit soort berichten. Niet alleen omdat het pijnlijk is te zien wat er allemaal met MEIN centen gebeurt, maar ook omdat het vrijdag is en ik een beetje vrolijk het weekend in wil....
Gelukkig hebben we cumswappingnina nog :)

An die ARBEIT | 23-07-10 | 16:15

koerbagh ® | 23-07-10 | 16:10
Dank voor de schaarse voorbeelden. Ik ben allochtone vuilnisman en stem SP.

Johnny Redt | 23-07-10 | 16:14

@Drs.Noooooo | 23-07-10 | 15:56:

Los van de vraag of dat van belastinggeld mag, is je constatering correct:

Pas wanneer je zelf een keer intercontinentaal business hebt gevlogen realiseer je je dat goed. Het gaat namelijk niet alleen om het vliegen zelf:

* Niet wachten bij check-in/bagage drop-off: Business/First checkin counter.

* (Afhankelijk van de luchthaven) niet wachten bij security: Priority lane.

* Niet moeilijk naar een stoel zoeken of wachten bij de kiosk: In de lounge zitten met kopje koffie erbij.

* Niet wachten bij boarding: Priority lane.

* Niet wachten bij uitstappen: je gaat als eerste.

* Niet wachten op je bagage: priority label.

Het transformeert het concept "vliegen" volledig, omdat het zo'n beetje alle stress weghaalt.

Balsaq | 23-07-10 | 16:12

@Parsons | 23-07-10 | 16:08
Vergeet je weer het vuurpeloton. Ceausescu style deze keer.

Sliptong | 23-07-10 | 16:12

-Edit: u bent nieuw hier? -
herodus | 23-07-10 | 15:57

ROFL

koerbagh ® | 23-07-10 | 16:11

Ashtrey | 23-07-10 | 16:02
Voorbeelden waarvan sjieke meneer? leer lezen!

Johnny Redt | 23-07-10 | 16:10

@Johnny Redt | 23-07-10 | 15:58
Ik zal het voor je uitspellen, hje bent blijkbaar niet al te snugger. HBO InHolland, wellicht? Je moet even bladeren... In het archief van Geen Stijl.. Dan kom je van heel veel VVD-ers heel veel misstappen tegen waarover alhier is bericht. Recent noch: A.J. Boekenstein. Ook tante Rita V. is, toen ze nog bij de VVD herhaaldelijk tot boven de knieën afgezaagd.
Gewoon even bladeren in het archief en dan kun je zelf constateren dat je uitspraak "Punt is dat er hier nooit items over VVD- of PVV misstappen gaan" volkomen uit de lucht gegrepen flauwekul is. U liegt en spreekt peop. U bent naast HBO InHolland student ook lid van de PvdA?

koerbagh ® | 23-07-10 | 16:10

Oppakken, opsluiten en nooit meer loslaten.

Parsons | 23-07-10 | 16:08

Art Vandelay Ultor | 23-07-10 | 16:00
Ik ga eraan werken. Aangezien de PvdA drie keer genoemd wordt heb ik die moeite blijkbaar gemeen met de auteur.

Johnny Redt | 23-07-10 | 16:04

Johnny Redt | 23-07-10 | 15:58
LutserT, zelfs als reaguurder Koerbagh voorbeelden aandragen doet, wilt u het nog niet zien... Ga es ergens anders trollen, oetlul.

Ashtrey | 23-07-10 | 16:02

@Johnny Redt | 23-07-10 | 15:53
Nee, de context is 'regenten'.

U heeft blijkbaar moeite met contexten en titels.

Art Vandelay Ultor | 23-07-10 | 16:00

Wat een rare lui zijn die PvdA regenten. Moet toch iedere keer een enorme teleurstelling zijn om bijvoorbeeld op zo'n world-expo tot de conclusie moet komen dat je uit een klein nietszeggend landje komt. Waar dankzij je eigen beleid niets meer gemaakt wordt, het onderwijs het niveau heeft van Zimbabwe, je economie zich gespecialiseerd heeft in het (hoogwaardige *kuch*) dozen schuiven naar Duitsland en je defensie nog niet eens een oorlog van Vaticaanstad kan winnen.

Hansi Hintenzeer | 23-07-10 | 15:58

Bert Brussen, kan het beste een ander beroep kiezen, uit het geen wat hij schrijft blijkt dat hij geenszins objectief is, Hij is duidelijk een PVDA hater.

Gemeenschapsgeld verslinden aan snoepreisjes is verwerpelijk, welke partij dat ook doet. Maar ik wil de heer Brussen eraan herinneren dat jaren geleden Cornelis Berkhouwer zich ook schuldig maakte aan het incasseren van 200 gulden presentiegeld per dag zonder ook maar in de vergaderzaal van de Europese Unie te verschijnen. Terwijl dat dit geld daar wel voor bedoeld was, Cornelis Berkhouwer was een prominent VVD lid. Maar deze Bert Brussen kan het beste snel hulp zoeken want hij is wel heel erg op de PVDA gefixeerd, die linkse, o sorry, rechtse rakker.

-Edit: u bent nieuw hier? -

herodus | 23-07-10 | 15:57

Burgemeesters die business class vliegen... tjonge tjonge... Ik zou me pas zorgen gaan maken als ze economie moeten vliegen... Heb je ooit wel eens gezien wat voor een stal het daar achterin is?

Drs.Noooooo | 23-07-10 | 15:56

Art Vandelay Ultor | 23-07-10 | 15:49
lees even naar boven, wordt in deze context afgedaan als PvdA-ding, dat dus.

Johnny Redt | 23-07-10 | 15:53

@fail | 23-07-10 | 15:38
Stel je voor dat hij/zij Suske en Wiske en de Rovende Regenten zou voorstellen. Zou me dat een hilarische voorstelling worden.

Sliptong | 23-07-10 | 15:52

Jammer dat je niet over diefstal kunt spreken. Dan zou de pliesie.... Oh nee, die komen niet meer voor economische delicten. Rode hond: het is de pest voor je gezondheid.

Sliptong | 23-07-10 | 15:50

@ Balleman | 23-07-10 | 15:39
Neutrale media? Je zit hier de krant niet te lezen! Dwaas dat je er bent. En zelfs al zou je de krant lezen... dan is 'ie nog niet neutraal.
En lees dit ook 's: koerbagh ® | 23-07-10 | 15:37

Multiflauwekulti | 23-07-10 | 15:50

@Johnny Redt | 23-07-10 | 15:43
Nooit zelfs? Toe maar.

U leest duidelijk al jaren aandachtig mee.

Heeft u toevallig hierboven al op de link onder 'dubbel aftrekbaar' geklikt?

Art Vandelay Ultor | 23-07-10 | 15:49

@redactie: Hoofdcommissarissen vliegen intercontinentaal ook altijd business-class. Staat in hun arbeidsvoorwaarden.
Omdat het kan!

ChillBill | 23-07-10 | 15:46

Balleman | 23-07-10 | 15:39
Wie spreekt hier over neutrale media? Sorry, maar GS laat zich niet muilkorven onder het mom van objectiviteit. Trouwens, bestaat zulks wel, zeau ja, gaarne een voorbeeld?

Ashtrey | 23-07-10 | 15:44

koerbagh ® | 23-07-10 | 15:37
Punt is dat er hier nooit items over VVD- of PVV misstappen gaan. Op zich prima. Wat ik niet begrijp is dat het gros van de reaguurders de redactie klakkeloos napraat.

Johnny Redt | 23-07-10 | 15:43

Balleman | 23-07-10 | 15:39
Je kunt GS voor veel uitmaken, maar neutraal? De PvdA maakt Nederland kapot, dus mag de PvdA kapot.

Brakke Obama | 23-07-10 | 15:43

Jongens zeg, ik heb de bonnetjes even niet bij de hand, maar ik gok dat er ook wel eens door een VVD'er in de businessclass is gevlogen. Beetje mug olifant verhaal dit...

Jackettie | 23-07-10 | 15:41

2 artikelen achter elkaar pvda bashen.... wordt een beetje moe ervan... ga ff wat anders bashen en dan over een tijdje weer pvda bashen.

dyzc | 23-07-10 | 15:40

@Kameel Lion | 23-07-10 | 15:27
Gelooft u het zelf?

Dat eigenzinnige Rood Rode geklungel moet maar eens afgelopen zijn.De reisjes van de gemeente en provinciale besturen moeten eerst aan de burgers van die gemeente of provincie worden voorgelegd en als deze ze goed keuren moeten ze reizen met de goedkoopste vliegmaatschappij en verblijven in de goedkoopste hotels zonder TV en bar.Bea kan alles zelf wel betalen,heeft geld genoeg en anders neemt ze maar minder personeel in dienst.
Wil ze dat niet ,moet ze maar naar een ander land gaan en dan maken wij wel een republiek van Nederland

jezuz | 23-07-10 | 15:39

Dat zal allemaal wel maar het gaat hier wel om heeeeel belangrijke bestuurders dat schijnen wij werkende sukkels maar niet te kunnen begrijpen.
Waar zouden we zijn zonder grote leiders als Wolfson.

Uw Verzekeringsadvis | 23-07-10 | 15:39

dat PvdA gebash wordt nu wel beetje overdreven hier, hoezo neutrale media?

- Edit: Neutraal? WTF? -

Balleman | 23-07-10 | 15:39

Denkt Na | 23-07-10 | 15:11

U heeft zojuist een boek gelezen voor HAVO engels? Chapeau.

fail | 23-07-10 | 15:38

@TisNieZoMoeilijk | 23-07-10 | 15:29
Tja, het is handig als je over dat vermogen beschikt. Ik gebruik het in feite alleen als ik het nodig heb, en dat is dan vaak in negatieve zin wegens het zoveelste ambtelijke onzinregeltje.
Vandaag overigens weer een bezwaarschrift naar het CJIB gestuurd.
En daarom wil ik er geen dagtaak van maken, dan is de lol van je werkend leven snel verdwenen.

@ Kameel Lion | 23-07-10 | 15:27 en voordat ik zou kunnen winnen lig ik met een kogel in mijn borst ergens op een mediapark, omdat de bestaande politici het gevaar zien dat ze hun luxe, elite leventje moeten opgeven en weer moeten werken voor hun bordje boerenkool met worst. Of is dit tè /aluhoedje?

Kollius | 23-07-10 | 15:33

@Johnny Redt | 23-07-10 | 15:23
"De GS beeldvorming heeft op u duidelijk zijn effect gehad. Volgens mij is de Keynes aanpak van de crisis inmiddels bewezen beter dan de Smith aanpak."
.
Je vergeet hierbij wel even dat de rekening van Keynes nog moet komen.
*let op, geld lenen kost geld*, ook bij de overheid.

Carpe Noctum | 23-07-10 | 15:32

@Johnny Redt | 23-07-10 | 15:23
De GS beeldvorming heeft meer op u betrekking.
U als zwitsal bent hier waarschijnlijk gekomen omdat GS ergens genoemd werd als een 'tendentieus medium' en sluit u zich blijkbaar aan bij deze reducerende blaters.
Als u GS langer had gvolgd weet u dat GS goed is in het bundelen van informatie welke op internet wijd verspreid is.
Dan is het op z'n minst frappant te noemen dat de PvdA en haar sympathisanten zeer regelmatig negatief in het nieuws zijn.

johnny Redt
Neem even de moeite ga naar google en tik in:
Lux et libertas Groen links
en kijk daarna ook nog even naar enkele andere artikelen
en ga dan terug naar je dierenwinkel

harob | 23-07-10 | 15:30

@Kameel Lion | 23-07-10 | 15:27
"NL is een democratie"

Moehahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.... !!!
(Of meent u dat serieus? )

koerbagh ® | 23-07-10 | 15:30

van de pvda word ik echt kotsmisselijk van

watisdit | 23-07-10 | 15:29

@[email protected] | 23-07-10 | 15:22
Dat siert je. Ik kan er zelf ook wat van, maar dat eeuwige fatsoen he, het zou verboden moeten worden.

TisNieZoMoeilijk | 23-07-10 | 15:29

Als je er zo jaloers op bent, had je zelf maar regent moeten worden.
Welk land zet een burgemeester nu met economy class op een vlucht van 10 uur.
Kom op, richt je op de iets belangrijker zaken.

Dit even afgezien van de grijze ambtenaren die sowieso niks op een world expo te zoeken hebben.

fail | 23-07-10 | 15:28

@Kollius | 23-07-10 | 14:52
NL is een democratie: begin zelf een partij en hef jezelf op als je wint.

Kameel Lion | 23-07-10 | 15:27

@ Johnny Redt | 23-07-10 | 15:23

Dat lijkt me niet gaan. Simoon staat, as we speak, mijn badkamer te tegelen.

Pa Cartwright | 23-07-10 | 15:27

Maakt qua peilingen niets uit. De oude arbeiders zijn ingeruild tegen arabieren en die kunnen wel tegen robuuste corruptie.

Jan Passant mk2 | 23-07-10 | 15:27

De PVDA-regenten zijn niet meer links. Ze zijn linksboven geworden.

Kameel Lion | 23-07-10 | 15:25

Johnny Redt | 23-07-10 | 15:23
Dat kan niet want die zit hier al met de mond vol onder de laptop.

RechtsBuiten | 23-07-10 | 15:24

@Kollius | 23-07-10 | 15:10
U heeft moeite met een geintje. Spijtig.

Art Vandelay Ultor | 23-07-10 | 15:23

[email protected] | 23-07-10 | 15:16
De GS beeldvorming heeft op u duidelijk zijn effect gehad. Volgens mij is de Keynes aanpak van de crisis inmiddels bewezen beter dan de Smith aanpak. Ongeacht welke partij mijn voorkeur heeft. Nu ga ik ga me even laten pijpen door Simone Pfeiffer.

Johnny Redt | 23-07-10 | 15:23

@TisNieZoMoeilijk | 23-07-10 | 15:14
Ik kan je vertellen dat een voormalig advocaat mij attendeerde op het feit dat ik mijn roeping gemist heb.
Heb toch menig conflicten met grote bedrijven op basis van dat soort prachtige volzinnen op de knieën gekregen. Orange, NUON, UWV, noem maar op.

Maar ambities in die richting?
Nee.

@Carpe Noctum | 23-07-10 | 15:01
Djuu, ik kreeg me toch ineens een flashback van een muf lokaal, gevuld met 30 zwetende pubers en een goed bedoelende doch falende geschiedenisleraar. Een aardige vent die enthousiast geschiedenis kon doceren, maar probeer staatsinrichting maar eens in geuren en kleuren te verkopen.

Nachtwakerstaat. Republiek der zeven Verenigde Nederlanden. Klinkt goed al zijn het nu dan 12 Nederlanden.

TisNieZoMoeilijk | 23-07-10 | 15:20

Dulf | 23-07-10 | 15:16 \

Idd lekker schijten op de PVDA , ondertussen schijt de VVD
van grote hoogte op de kiezers .

Eurotokkie | 23-07-10 | 15:20

@ de Javaan | 23-07-10 | 15:14
Nee, appel. De loonslaven van de door jouw omschreven directeur hebben afspraken met het bedrijf waar ze voor werken. Dat heet een arbeidscontract. Dus dat geld krijgen ze heus wel, zeurpiet. Dan zijn er nog andere kosten (etc., etc.) en van wat er over blijft doet den Dirc wat hij wenst. Daar is 'ie directeur voor.
Een politieke partij verdient niet. Daar komt (onverdiend) geld binnen en dat wordt uitgegeven. En dat betalen u en ik. Dat is dus een heel groot verschil met een willekeurig bedrijf.

Multiflauwekulti | 23-07-10 | 15:18

Het is tegelijkertijd een grof schandaal en "business (class) as usual". De meeste politici zijn nutteloze bestuurders die nog geen kebab-zaak zouden kunnen runnen maar die zich wel op kosten van de belastingbetaler laten verwennen. Hoe haal je het in je hoofd om op kosten van een tot betalen gedwongen burgers jezelf zo schandalig te bevoordelen. Eikels, uitvreters, parasieten!

m4ppet | 23-07-10 | 15:18

De belastingbetaler is geen PvdA-stemmer, dat zijn de belastingontvangers.

azijnseikerT | 23-07-10 | 15:18

Complimenten voor de redactie.
.
Typvee meldt er weer het zijne van.
.
Dit gedrag is onacceptabel en moet stoppen. Wat kan je hier nou echt aan doen?

Dulf | 23-07-10 | 15:16

@Johnny Redt | 23-07-10 | 15:01
Dubbel aftrekbaar, dat is nogal altijd minder kostbaar dan - laten we maar weer eens PvdA voorbeeld er bij pakken - een New York reisje organiseren voor een tiental crimineeltjes met een batterij PvdA begeleiders er bij.
Geen enkele politieke partij heeft 'schone' bestuurders, laat dat voorop staan.
De VVD hecht meer belang aan een goed draaiende economie, waar de PvdA deze volledig lam legt door alle werkenden te plukken waar mogelijk en daarnaast een hele import aan kansloze asielzoekers als een normaal economisch verschijnsel beschouwt.
Als toefje op de slagroomtaart wordt er ook nog eens flink gestrooid met subsidies aan de meest obscure projecten en dubieuze regimes.

@TisNieZoMoeilijk | 23-07-10 | 15:14
Kleine toevoeging:
Met name "(in)direct" is briljant taalgebruik in deze. Eigenlijk zou hier moeten staan "zeer ter zijde".

TisNieZoMoeilijk | 23-07-10 | 15:16

@ DommeGansz | 23-07-10 | 14:55
Tjek dat filmpje dan: "Elke keer als je hier weer in China komt, en met name dan in Shanghai..." www.hpdetijd.nl/2010-07-23/aleid-wolfs...

Alsof hij er &*^%* elke week komt! Geert! Doe iets!

Ivoren Toren | 23-07-10 | 15:15

@Multiflauwekulti | 23-07-10 | 15:12
Reken maar dat het meer intelligente deel van de achterban wel meeleest. Oh wacht...

rara | 23-07-10 | 15:15

@[email protected] | 23-07-10 | 15:00
Zeer sterk!

Met keurige taal en inhoudsvolle argumenten grote kolder verkopen. Je moet er voor in de wieg gelegd zijn want je moet jezelf kunnen geloven en je niet hoeven te schamen. Anders houd je zulk gedrag nooit vol totdat je de top bereikt hebt.

De zinnen die jij typt zouden zo in de beleidsnota angaande de worldexpo kunnen staan die tijdens een raadsvergadering behandeld wordt. Heb je ambities?

TisNieZoMoeilijk | 23-07-10 | 15:14

Nou en? Een beetje mulinationeel directeurt, trekt alleen al qua bonus het tienvoudige uit de ruif. Komt uiteindelijk net zo hard van Henk, Ingrid, and myself. Ik vind het over het algemeen prima opgelost. De zware jongens buisinessclass, en de folderdragers economy. Regenten mogen best een beetje respect, sterker nog, best wel veel.

de Javaan | 23-07-10 | 15:14

@ rara | 23-07-10 | 15:12
Decennium. Anti-PvdA decennium.

Multiflauwekulti | 23-07-10 | 15:13

@Art Vandelay Ultor | 23-07-10 | 15:06
Nee, het waren maar half-Duitsers...
.
Schuld ligt bij al die Nederlanders die nogsteeds denken dat ze wat te kiezen hebben.

Carpe Noctum | 23-07-10 | 15:12

Overigens... het is leuk dat wíj dit allemaal weten, maar de vraag in deze is of de heer BertB. dit bericht ook in div. allochtonische talen aan moskeeën gaat aanplakken om de PvdA-achterban te verwittigen. Want als de achterban al kan lezen, dan doet ze dat niet hier.

Multiflauwekulti | 23-07-10 | 15:12

Anti-PvdAdag bij GS? Goeie zaak. Sinds de naamsverandering is de partij verworden tot een speelbal van cryptokapitalisten.

rara | 23-07-10 | 15:12

ariekanarie1986 | 23-07-10 | 15:04

Klopt , bedoel je de ex klanten van de DSB bank , dit was een VVD aangelegenheid en deze mensen zitten nu diep in de sh*t
Wat ik zeg het is niet netjes van die PVDA gasten maar er
een wereldprobleem van maken.
Je kunt de aandacht verplaatsen naar de PVDA maar die
olievlek van de VVD is zo groot daar kom je niet omheen.

Eurotokkie | 23-07-10 | 15:11

Voor de liefhebbers:

Animal Farm van George Orwell

(sommige dieren zijn meer gelijk dan andere dieren)

Denkt Na | 23-07-10 | 15:11

@ Art Vandelay Ultor | 23-07-10 | 15:06 Jij snapt het totaal niet hé, lekker makkelijk: "Oh er staat iets over Duitsers, laat ik dan maar de 2e wereldoorlog er weer bijhalen, dat is makkelijk scoren". In plaats van eerst eens te onderzoeken waar Carpe Noctum het over heeft. @Joris geef hem zijn zwitsal weer terug! *het verfromfraaide, in snot gedompeld zakdoekje er weer bij pakt*

Kollius | 23-07-10 | 15:10

Wolfsen, pvda'er en ex-rechter, hoe veel corrupter wil je het hebben

Bokito ergo sum | 23-07-10 | 15:10

En via de inkomstenbelasting, uitkeringen en subsidiepotten mag het arme volk ook meegraaien.

sjaakdeslinksesul | 23-07-10 | 15:10

Al die PvdA-regenten in een jumbo naar mistig Smolensk? Daar wil ik voor betalen.

Brakke Obama | 23-07-10 | 15:10

Kotsen is nog wel heel voorzichtig uitgedrukt,het zijn niks meer dan vieze parasieten.,die donders goed weten dat ze de kluit belazeren.Ontslaan dat tuig,een trap vegen doe je vanaf de bovenste tree naar beneden.Het moet maar eens afgelopen zijn met die hielenlikkerij.Totaal incompetent in de regering en dan een baan geven als burgemeester.Een schande.

fleurtje | 23-07-10 | 15:09

If you can't beat them, join them.

*lidmaatschap van de PvdA gaat aanvragen*

RechtsBuiten | 23-07-10 | 15:09

@Darylium | 23-07-10 | 15:08
Hoeveel ambtenaren passen in een KLM-paardenbox?

koerbagh ® | 23-07-10 | 15:09

Sinterklaas wie kent hem niet?
Sinds ome Joop in de jaren 70 is het bij de rooien het hele jaar door pakjesavond en surprises voor jezelf.
Overigens kunnen we aan prinses Maxima wel vragen wat de vrienden van haar papa deden met linkse lastpakken. Die mochten geloof ik ook businessclass vliegen, maar dan wel ergens boven zee uitstappen.

Serafijn Lampion | 23-07-10 | 15:09

Ik vind het allemaal wel meevallen. In mijn wereld hebben zelf de kleinste gemeenten een eigen Learjet op het Raadhuisplein geparkeerd staan.

Multiflauwekulti | 23-07-10 | 15:08

Die Gerson, is dat familie van Natascha Gerson, aka reaguurster Campion.

Superior Bastard | 23-07-10 | 15:08

En nu allemaal meezingen, mensen:

# De staaaat verdrukt, de wet is loooogen!
# De rijijkaard leeft zelfzuchtig voooort!

Ivoren Toren | 23-07-10 | 15:08

Als moreel superieure PvdA'er zou je toch nog niet dood willen worden gezien met het pleb in de tweede klasse?
Daarom; voortaan deze lui versturen via de pakkettenpost.

Darylium | 23-07-10 | 15:08

Carpe Noctum | 23-07-10 | 15:01
De wetenschap dat ik niet alleen ben sterkt mij... Dank daarvoor. *langzaam het verfromfraaid, in snot gedompeld zakdoekje naast zich neerlegt*

Kollius | 23-07-10 | 15:08

leuk , geld uitgeven van anderen!

Snelle Gerrit | 23-07-10 | 15:07

heauheau dát heet bezuiningen menschen!!

basberger | 23-07-10 | 15:06

Randy McRanderson | 23-07-10 | 14:44
Niemand bij gebaat? Degene die participeren in deze snoepreisjes toch wel?

Ashtrey | 23-07-10 | 15:06

@Carpe Noctum | 23-07-10 | 15:01
Dus de schuld ligt bij de Duitsers?

Heeft u uw opa's/vaders fiets inmiddels al terug?

Art Vandelay Ultor | 23-07-10 | 15:06

Mietjes. Een beetje regent gaat op de stoel van de piloot zitten.

Superior Bastard | 23-07-10 | 15:05

Deze ratten moeten echt eens ophouden met die onzin. Er zijn ook mensen die ieder dubbeltje moeten om draaien om hun kinderen een goede toekomst te kunnen geven, betalen enorm veel belasting en als je dan ziet waar het aan uitgegeven word. Het is om je te schamen. Ben blij dat geenstijl deze mensen altijd fijn in het daglicht zet :D Soort van aan de schandpaal. Maar wat ik nog veel fijner zou vinden als onze vriend rutger hier dan ook weer eventjes een itempje van maakt, om deze mensen eens even fijn aan de tand te voelen.

ariekanarie1986 | 23-07-10 | 15:04

sjaakdeslinksesul | 23-07-10 | 15:00
Ik vermoede al dat u dat wist.

kleingrutter | 23-07-10 | 15:04

Partij vd Airmiles? Na Marokko importeren wij het meest uit China, dus logisch dat ze eens gaan kijken.

Brakke Obama | 23-07-10 | 15:04

PvdA nepotisme, corruptie, zelfverrijking, etc. nummertje zoveel.
Ze komen er toch weer mee weg.
Straks toch weer 3,5 jaar regeren en een paar maanden van te voren een nieuwe mediagenieke leider aanstellen en de voorgaande jaren zijn weer vergeten.
-
Het wordt tijd voor Powned. Camera onder de neus drukken en ouderwets hinderlijk blijven volgen.

Loeki Knol | 23-07-10 | 15:03

Stuitend. Van de vijf gemeenten die het meeste geld uitgaven aan de trip hebben er vier een PvdA-burgemeester: www.hpdetijd.nl...

DommeGansz | 23-07-10 | 14:55
Stuitend en o zo voorspelbaar.

Art Vandelay Ultor | 23-07-10 | 15:03

@[email protected] | 23-07-10 | 15:00
Economy-class en dan mogen ze een nachtje langer (in de jeugd-herberg). Dat kan ook.

koerbagh ® | 23-07-10 | 15:03

Waarom nou ineens die pica update?

gozahtje | 23-07-10 | 15:02

@Kollius | 23-07-10 | 14:52
.
Een van de weinigen die het begrepen heeft.
Politiek is een keuze tussen Pepsi Cola of Coca Cola, terwijl ik alleen maar een glas water wil.
Nederland had zo'n nachtwaker staat, tot de half-Duitse Thorbecke en half-Duitse Oranje's het voor het zeggen kregen.

Carpe Noctum | 23-07-10 | 15:01

[email protected] | 23-07-10 | 14:52
Heel toevallig niet genoemd inderdaad, maar onder linkje dubbel aftrekbaar. Bedankt verder voor de info. VVD is een superpartij, zo bleek wel uit de rol die o.a. Zalm, Nijpels en Linschoten speelden bij de DSB.

Johnny Redt | 23-07-10 | 15:01

If you can't beat them, join them (of toch maar niet, zo'n politieke hansworst zit nooit boven de balkenendenorm, kunt beter bankdirecteur worden)

overdrijfnietzo | 23-07-10 | 15:01

@geenstijl: Er zijn nu inmiddels zoveel misstanden geconstateerd van en door PVDA dames en heren, dat jullie er zolangzamerhand een losstande website mee kunnen vullen. Misschien wordt het eens tijd om zo'n publieke web-schandpaal te gaan publiceren.

De Stramme Kabouter | 23-07-10 | 15:01

kleingrutter | 23-07-10 | 14:58
In de politiek gaat het om beeldvorming, niet om feiten.

sjaakdeslinksesul | 23-07-10 | 15:00

@koerbagh ® | 23-07-10 | 14:52
Voor een business class stoel kan men - binnen de PvdA cultuur - natuurlijk subsidie aanvragen.
Onder het mom van;
Gezien de belangrijkheid van de aanwezigheid op de World Expo is het doel binnen een korte tijd zoveel mogelijk zakelijke en culturele contacten te realiseren welke (in)direct bevorderlijk zijn voor de wereldhandel. De planning van de intensieve afspraken is verwerkt in een strak schema waardoor een uitgeruste aankomst meer dan noodzakelijk en gewenst is.

OK, vingers van wie er verbaast is dat dit zo is. Niemand.... mooi, blijkbaar niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.

(NL)Circle | 23-07-10 | 15:00

sjaakdeslinksesul | 23-07-10 | 14:52
Hij was ooit in een ver verleden PvdA'er maar hij is toch al meer dan 25 jaar VVD'er hoor.

kleingrutter | 23-07-10 | 14:58

Behoorlijk grof schandalig.
Toont aan dat het in dit land erg gemakkelijk zou moeten zijn om pak 'm beet 18 miljard te bezuinigen. Voor de PvdA-secte een fluitje van een cent, heer Cohen. Dus niet zo moeilijk doen. Rutte heeft gewoon gelijk.

Fijnstoffer | 23-07-10 | 14:58

Hans Hoogervorst is overigens VVD, maar dat terzijde.
Buitenlandse reisjes voor provinciale en gemeentelijke bestuurders zouden inderdaad wel eens kritischer beoordeeld mogen worden door onze volksvertegenwoordigers, maar ja dat zijn óók politici en de volgende keer zitten zij misschien op het pluche

wouter het bos in | 23-07-10 | 14:57

-weggejorist-

Eurotokkie | 23-07-10 | 14:57

Tobi | 23-07-10 | 14:54

Idd , eindelijk rust.

Eurotokkie | 23-07-10 | 14:57

Eurotokkie | 23-07-10 | 14:53
Ik ben er nu al ziek van. Nog even en ik ga op de PvdA krijgt van mij een "mercy-vote", omdat GS altijd zo gemeen is.
;)

Steilloos ten Onder | 23-07-10 | 14:56

NB lawaaimakert Willem Breuker is gestopt met roken

Tobi | 23-07-10 | 14:54

Idd wat een paupers. Niet eens First Class vliegen, maar jezelf tussen dat wannabe-volk moeten wurmen. Of waar ging het precies over?
* Herfkens aus *

Loeki Knol | 23-07-10 | 14:54

Stijlloze salonsocialisten. Vroeger hadden ze tenminste nog idealen.

Schwalbewald | 23-07-10 | 14:54

En als het aan het CDA ligt dan blijft dat zo.
Nietwaar Maxime?

Dostranamus | 23-07-10 | 14:54

Steilloos ten Onder | 23-07-10 | 14:48

Ach Femke is geen bedreiging meer maar de PVDA nog wel dus er komen nog wel meer Topics totdat we er ziek van worden.

Eurotokkie | 23-07-10 | 14:53

Dan moet er naar China gegaan worden om inspiratie over iets op te doen? In deze tijd van het internets is dat toch volstrekt overbodig man. Met een paar drukken op de knop heb je een volledig beeld over het leven in welk deel van de wereld dan ook.

Randy McRanderson | 23-07-10 | 14:53

mag het volgende topic aub weer iets met tieten zijn trouwens?

San Paulo | 23-07-10 | 14:53

Johnny Redt | 23-07-10 | 14:48
Wat voor soort?

Steilloos ten Onder | 23-07-10 | 14:53

De rats erdoor!!!!
Opzouten met die fluimende linkse zakkenvullers.
PvdA bestuurders en vele anderen met hen, hebben het idee dat ze bedrijfje aan het spelen zijn met winst (belasting) en kosten (declareren van bonnetjes).
Ongeachte bestuurders.... U hebt een functie die bedoeld is om gemeenschappelijke dolen te bereiken, omdat andere mensen ondertussen aan het werk zijn om geld te verdienen...
-
Het is te duidelijk en te hardnekkig: zij hebben de realiteit volledig, maar dan ook totaal uit het oog verloren.
-
Ah joh, is toch nie erg.
*Gedaald netto loonstrookje nog eens nakijkt*

hfakker | 23-07-10 | 14:52

@Johnny Redt | 23-07-10 | 14:48
Hoogervorst wordt niet direct in het artikel genoemd, of wel dan?
En ter info voor je;
Van 1978 tot 1982 was hij lid van de PvdA.
Dat verklaart weer het een en ander.

Ach... laat ik ook maar eens wat neerplempen... Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend, dat dan weer wel.
Waarom geloven bovenstaande reaguurders (niet allemaal, maar de meesten) nog steeds in een roverheid? Of het nu PVV, CDA, PvdA, CU, GL, SP, TON, D66, VVD, enz. is waar men op stemt, uiteindelijk blijft het kiezen tussen halve margarine, bak- en braadboter of vloeibare boter. Alle partijen hebben hun kleine nuances in het programma maar ondertussen valt er niet een heel ander produkt te kiezen. Alle partijen willen maar 1 ding, bestaansrecht zodat ze kunnen leven van de taxpoet van de werkende mensch. ALLE politici zijn parasieten die leven van het werkende gedeelte van de onderdanen en in leven gehouden worden door het niet werkende gedeelte van de onderdanen. Het enige verschil is dat dit bij de VVD in iets mindere mate is dan bij de SP maar het principe blijft hetzelfde.
Wanneer worden de werkende onderdanen eens wakker. Kijk naar je loonstrookje en zie dat gemiddeld 50% van je loon wegvloeit naar mensen die geen zin hebben om te werken (80% van de niet-werkende medemens incl. ambtenaartjes en politici) of mensen die niet kunnen werken (20% van de niet-werkende medemens, hetzij wegens psychische klachten hetzij wegens fysieke klachten). Naar mijn mening vloeit dus 40% van je loon weg om niets. Om een overheid in stand te houden welke er niet hoeft te zijn.
Het enige waar de overheid zich mee bezig zou moeten houden zijn de onderwerpen rechtstaat en defensie. Aangezien deze niet aan marktwerking onderhevig moeten zijn. Van de rest moet de overheid met haar kleverige tengels VANAF BLIJVEN!
Maar helaas voor mij, geen enkele partij die hiervoor gaat.
*zachtjes huilen doet en langzaam weer in slaap sukkelt, dromend over betere tijden waarbij de mens souverainiteit hoog in het vaandel heeft*
(had ik al gezegd dat ik dit onder elk politiek geörienteerd stukje neerplemp, zolang Joris mij ontziet??)

Kollius | 23-07-10 | 14:52

ik kijk er al geeneens niet van op. ik ben murm, het kan me niet meer schelen. iedereen zegt er wat van, er worden weer kamervragen gesteld en uiteindelijk dekken ze elkaar allemaal weer, zeggen nog maar eens sorry en doen het de volgende keer gewoon weer.
ik word gewoon kots misselijk van alle ambtenaren.

San Paulo | 23-07-10 | 14:52

Bah typisch zo'n linkse pvda-regent die hoogervorst. Links lullen rechts vullen!

sjaakdeslinksesul | 23-07-10 | 14:52

Business-class is voor business-people. Daar vallen ambtenaren en politici niet onder.
Heldere regel, meteen invoeren bij de overheid. De overheid moet zuinig omgaan om de centjes van de belastingbetaler, dat moet hun plicht zijn. Dus niet vliegen, en pas als het echt heel erg moet: Economy (=zuinig) class. Zo moeilijk kan dat toch niet te begrijpen zijn? Zelfs peanut-brains van de PvdA moeten dat toch kunnen bevatten?

koerbagh ® | 23-07-10 | 14:52

En maar drinken in Happy Street.

Foto's en Video's:
utrechtworldexpo.com/

haantjedeachterste | 23-07-10 | 14:52

Een lang, arm persoon zou meer recht moeten hebben op beenruimte dan een rijk, dik VVD-varken.

Bakito | 23-07-10 | 14:51

De ambtenaar moet toch ook eens beleven hoe het is om in China door het raam te turen? Ik bedoel, dat mag best een paar ton kosten. Waarschijnlijk was de nieuwe peopscheppert a EUR 3000,- p.m. ook mee. Kon die even benchmarken hoe in China de hondenpeop wordt opgeruimd.

Commandini | 23-07-10 | 14:50

Zullen die menschen van MSD (organon) uit Oss leuk vinden dit bericht.......
uber-domme-doos van der Hoeven riep van de week nog dat er heel misschien even gebeld kon worden door Balkie naar de states, maar een persoonlijk bezoek was niet aan de orde wat koste te veel.

www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/722361...


2200 man/vrouw van een gezond bedrijf op straat en Jan-lul-Balkie komt niet verder dan een belletje, terwijl non-valeurs als Wolfsen de halve wereld afvliegen voor non-issues....

woefdrammer | 23-07-10 | 14:50

magentaplacenta | 23-07-10 | 14:37
blist3r | 23-07-10 | 14:37
geensteelo | 23-07-10 | 14:38
[email protected] | 23-07-10 | 14:39
Capt. J.T. Spaulding | 23-07-10 | 14:41
harob | 23-07-10 | 14:43
Hoogervorst = VVD.
Papegaaien.

Johnny Redt | 23-07-10 | 14:48

Vorige topic ging ook al over de PvdA. Kom nou godverdomme eens met wat anders. Dat die partij kut met hoofdletter K is weet ik nu wel.

Steilloos ten Onder | 23-07-10 | 14:48

Niet netjes van die PVDA gasten maar laten we niet vergeten dat de VVD bankiers nog steeds op nummer 1 staan.

Eurotokkie | 23-07-10 | 14:45

Vogelbeest | 23-07-10 | 14:41
het is voor mij juist de vara en joop.nl die elke keer weer bevestigingen hoe erg het allemaal kan zijn.

magentaplacenta | 23-07-10 | 14:45

-weggejorist-

niet van deze wereld | 23-07-10 | 14:45

Het is de grootst mogelijke onzin dat provincies zich in het buitenland menen te moeten promoten. Het rendement is 0,0. De overheid moet zo min mogelijk doen en geen vage initiatieven ondernemen waar geen mens bij gebaat is.

Randy McRanderson | 23-07-10 | 14:44

Economy voor de plebs.

BouK#$ | 23-07-10 | 14:44

een sociaal democraat is iemand die vindt dat anderen te veel verdienen
behalve wanneer het om sociaal democraten gaat

harob | 23-07-10 | 14:43

Business Class lijkt me logisch voor een burgervader, maar what the fuck hebben ze in China te zoeken?

Spanko | 23-07-10 | 14:43

"Dubbel aftrekbaar" :P

Dudus Coke | 23-07-10 | 14:43

Jammer dat die partij niet een keer verpulverd wordt. Dit jaar stonden ze nog op 14 in de peilingen en toch komen ze weer met 30 zetels terug. Het is een schimmel die maar niet weg te krijgen is.

blist3r | 23-07-10 | 14:42

Zeg het maar als ik iemand ten onrechte van iets beschuldig, maar zou het misschien kunnen zijn dat er bij GS een of meer mensen zitten die iets tegen de PvdA hebben? Ik krijg die indruk een beetje. Af en toe.

agnes kantnochwal | 23-07-10 | 14:42

-weggejorist-

ratseflats | 23-07-10 | 14:42

wat is dat toch precies met die sociaal democraten?

Capt. J.T. Spaulding | 23-07-10 | 14:41

Als je voor de zaak zo ver "moet" vliegen ga je toch idd niet opgevouwen in de economy zitten...

Wim-Lex | 23-07-10 | 14:41

ik kots een hele regenton vol van dit gedrag en niet een lullig zakje

Tortasi | 23-07-10 | 14:41

@magentaplacenta | 23-07-10 | 14:37 je kan je ook beperken tot de volkskrant, de nos, de vara en joop.nl.

Dan wordt je een enorme fan van de PvdA, staat vrijwillig je salaris af en vraagt aan Aleid Wolfsen of hij niet liever 2 stoelen zou boeken in de business class.

Vogelbeest | 23-07-10 | 14:41

@blist3r | 23-07-10 | 14:37
PvdA maakt meer kapot dan je lief is.

Hypocriete wolven zijn het, al die zichzelf enorm respecterende PvdA- bestuurders.

"All animals are equal, but some animals are more equal than others"

godsammekrake | 23-07-10 | 14:39

PvdA is gewoon kudt, maar helaas zitten er veel linkse rakkers in NL.

geensteelo | 23-07-10 | 14:38

Regenten zien het volk zoals een bio-industrie boer zijn koeien. Liefhebbend, vanwege de hoge opbrengst.

Vogelbeest | 23-07-10 | 14:38

ik vlieg ook alleen maar businessclass

FriedAir | 23-07-10 | 14:38

Business Class is nice. Zeker intercontinentaal, en als je lang bent (zoals ik).

Business Class van gemeenschapsgeld (=geld dat van de burger G.E.S.T.O.L.E.N. is) is heel verkeerd.

Balsaq | 23-07-10 | 14:38

PvdA, het zou verboden moeten worden.

blist3r | 23-07-10 | 14:37

Van GeenStijl en gezond verstand heb ik een PvdA-allergie gekregen.

magentaplacenta | 23-07-10 | 14:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken