
Gevalletje etterend nepotisme in Rotterdam. In de
Narcissenstraat bevindt zich een
bandenservice garagebedrijf dat voor
veel overlast in de buurt zorgt. Voor de
bandenservice garage worden buurtbewoners en voorbijgangers geïntimideerd, bovendien staat de straat iedere dag vol met fout geparkeerde auto's. De
bandenservice garage is illegaal, de garagedeur is er illegaal in gezet en er werken meerdere mensen zwart. Mooi, einde verhaal. Even dat varkentje schrobben en klaar. Maar niet heus. Niet te snel. Zo simpel ligt het niet. U vergeet de PvdA-factor. In het krantenartikel verdedigt Hasan Eker, broer van de eigenaar, de
bandenservice garage. Het valt allemaal wel mee met die overlast. Maar wat Hasan vergeet te vermelden is dat hij
PvdA deelraadslid is van Charlois. De
bandenservice garage heeft dus een infiltrant bij de gemeente. Zouden die Maffiosi aan de Maas daardoor telkens weg komen met die criminele activiteiten? Staat best slordig voor de PvdA, alweer zo'n gevalletje vriendjespolitiek: Dit is
Nederland...
Reaguursels
Inloggen-weggejorist-
toen enkele jaren terug de eerste partijen begonnen met het op de lijst zetten van troetelturken is het gezeik begonnen. als je zo in het nieuws hoort met wat voor onzin die zich bezig houden (neem nu dat varkenskunstwerk op de rotonde in Venray) en wat voor woestijn ideeen zij er op na houden stemrecht is goed maar leer je eerst aanpassen..
Er is zoveel met die parij wat zeg ik die allochtone partij met het gedoogbeleid.
Nooit en te nimmer mag die Cohen regeren een ramp voor Nederland.
Zo zie je maar weer bovenstaand bericht.
Linkse mensen deugen niet. Hebben nooit gedeugd. Zullen nooit deugen. (Er zijn wel uitzonderingen, maar die maken geen carrière.) Linkse Bobo's = Tuig.
@anti020front | 23-07-10 | 23:07
U bent van de commissie open deur?
Sorry maar wie op Zuid of in crooswijk gaat wonen vraagt gewoon om giftige PvdA invloeden.
Het is toch de VVD dat staat voor Veel Vervelende Draaideurcriminelen ?
@anti020front | 23-07-10 | 23:07
Goedemorgen,
Mee eens.
Ik ga eens effen lekker godwinnen. Reageer op de volgende stelling: de PvdA heeft Nederland meer beschadigd dan de NSB ooit heeft gedaan.
We kunnen trotst zijn op al die nieuwe allochtone ondernemers... Belastingbetalen ho maar, en wetten gelden niet als de PvdA in de buurt is.
Als ik links was dan deed ik dit af als rechts gelul.
Maar ik ben niet links.
@ Parsons | 23-07-10 | 14:21,
Aargh ik verwacht het helaas wel... Maar hopelijk duurt t nog ff..
@TisNieZoMoeilijk | 23-07-10 | 16:30:
Ja en nee. Dat zijn je antwoorden. ;)
Ik begin toch steeds meer bewondering te krijgen voor Dhr. Arnold Heertje. Die man is PvdA in hart en klieren en toch durft hij commentaar te leveren op het disfunctioneren van zijn partij. Waarom blijft die man vastplakken aan die partij-dogma. Hij zegt dat de SP eerlijker is. Ga dan daar heen en blijf niet in een zinkend schip ronddobberen omdat het een "joodse familietraditie" is. Mijn advies aan hem is; Probeer eens een partij die wel iets te zeggen heeft. Of richt zelf een partij op want die gasten van de PvdA zitten daar allemaal voor hun eigen centen en niet die voor de burgers.
Eenvoudige oplossing, gewoon varkens gaan houden in die straat , zijn ze zo weg.
Wilders waarom wil je niet regeren? We hebben je hard nodig!!!!
Ach, pleurt toch op! Dit gebeurt bij elke partij, sluit ZEKER CDA en VVD niet uit! In dorpjes hebben die heren het gewoon voor het zeggen.
Ach, het is in Rotterdam. Zal mij mijn reedt roesten. Rotterdam is allang verloren.
-weggejorist-
En nog Michelin ook!
Wie rijdt er nou op die Franse troep?
@eigen-mening | 23-07-10 | 15:18
Bergweg.. De Zwart Janstraat komt daar toch op uit? Een zijstraat daarvan, richting oost, heb ik 8 jaar geleden een half jaar gewoond. Dat vond ik genoeg randstad voor mij leven. Ik neem aan dat het er in die 8 jaar niet fraaier op geworden is?
@La Vie En Rose | 23-07-10 | 15:09
Dank voor deze omschrijving. Ik kon me er gisteren niet meer toe verlagen op zijn laatste reactie te reageren. Helaas impliceert dat voor hem waarschijnlijk dat hij de discussie op argumenten gewonnen heeft. Wellicht dat jouw aanmerkingen weer een hersencelletje extra activeren.
FW Ta-183 Huckebein | 23-07-10 | 15:59
Had gekund. Maar ik wilde het graag objectief houden.
An die ARBEIT | 23-07-10 | 15:53
*u onderschat mijn slagkracht* ;)
Nou wat een kletsstuk is dit zeg. Dit zou een PVDA'er noooooooooooit doen, eerlijk niet. Noem mij 1 PVDA'er die in een villa woont of machtmisbruikt doet, die zijn er helemaal niet.
henkojenko | 23-07-10 | 14:49
perfecte omschrijving, al denk ik dat er nog wel wat toepasselijke bijvoegelijke naamwoorden voor vermelding in uw lijst in aanmerking zouden kunnen komen...
hoe is het mogelijk dat we met z'n allen deze corrupte zooi laten voortbestaan.
Ik begrijp hier ècht h e l e m a a l niets van....
Het gaat al jaren zó en kost ons met z'n allen vreselijk veel geld en ergernis.
@eigen-mening | 23-07-10 | 15:09
Er zijn maar weinig oorden in NL waar 50.000 slechts een woonwijk is ;)
@La Vie En Rose | 23-07-10 | 15:33
* Is unimpressed * ;)
De Partij Voor De Allochtonen is een criminele partij.Steunt Greenpace en nog meer van die dubiele groepen (Links Facisme).Hier zijn werkelijk de bestuurspikkies de baas in diverse gemeentes en maken daar de dienst uit,Wat normaal wil werken word kaal geplukt door die gasten.Wie crimmineel is krijgt alle ruimte en diensten aangeboden.Dit is Nederland op zijn smalst.
Als die garagdeur er inderdaad illegaal is ingezet, dan mag bouw- en woningtoezicht van de eigenaar eisen dat hij het pand weer in de originele staat herstelt. Kom op gemeente, dit probleem kan vandaag nog opgelost zijn.
havertje | 23-07-10 | 15:23
Ik begrijp er ook geen jota van dat die criticasters van de PvdA toch lid van deze partij blijven. Edy Terstal is er ook zo één en er zijn er meerdere waar niemand van het PvdApolitbureau naar luistert.
Weer zo'n infiltrant van de Grijze Wolf zeker.
@La Vie En Rose | 23-07-10 | 15:30:
Suf van mij. Deelgemeente Delfshaven.. Ff vergeten. ;)
De Henegouwerlaan staat vol met monumentale bouwvallen. Inderdaad een beetje jammer.
Dat verschil tussen de kanten klopt ook. Vandaar grensgebiedje. :)
An die ARBEIT | 23-07-10 | 15:04
Heb reeds een nieuwe vliegenmepperT aangeschaft met een hoger voltage. Gij zijt dus gewaarschuwd!;)
eigen-mening | 23-07-10 | 15:18
Delfshaven valt niet onder het Oude Westen heur. Heeft een eigen deelgemeente.
Het Oude Westen valt onder het centrumgebied.
De Hengouwerlaan, vroeger een prachtige laan met herenhuizen, is de afgelopen jaren enorm verpauperd. Net zoals zovele mooie straten. Volgens mij valt de ene kant van de Henergouwerlaan nog onder het Oude Westen. De andere kant onder Middelland.
Ik woon overigens op Zuid in een relatief rustige wijk maar wel met problemen van onderverhuur aan Polen, Roemenen, Albanezen etc.
50 "handtekeningen "van tevreden buurtbewoners hebben ze verzameld,driemaal raden hoeveel hollandse namen er op dit formulier staan.Ik zeg niet één.
PVDA in Rotterdam wat was daar ook alweer mee??
@La Vie En Rose | 23-07-10 | 15:21:
Dat klopt. Toch kun je die cijfers ook bij de omringende buurten plaatsen. Het percentage zal niet veel verschillen.
Heertje: wees dan eens een mannetje en stap uit die verderfelijke partij van de zakkenvullerij van je.
eigen-mening | 23-07-10 | 15:09
De cijfers die ik gaf gelden alleen voor het Oude Westen, een relatief kleine wijk.
De West-kruiskade die u eerder noemde gaat al snel over in de 1e Middellandstraat die weer onder de grotere wijk Middelland valt.
Arnold Heertje: altijd +100
Natuurlijk je denkt toch niet dat al die Turkse en Marokkaanse politici uit landsbelang worden gekozen... Gestoord land waarin dit mogelijk is.
@RechtsBuiten | 23-07-10 | 15:17:
Niet daar in ieder geval. Grote kans dat de banden oud en uitgedroogd zijn.
Lekker veilig..
@La Vie En Rose | 23-07-10 | 15:15:
Delfshaven valt ook onder het oude Westen.
Ik heb overigens zelf op de Henegouwerlaan gewoond. Typisch grensgebiedje dus. ;)
Ik zit nu meer aan de goede rand van Noord.
500 meter verderop begint de ellende bij de Berweg. 500 meter is gelukkig ruim voldoende afstand om rustig te kunnen wonen.
Slim en Handig.
.
Als het je zo makkelijk wordt gemaakt en er geen halt wordt toegeroepen denk je dat je god bent en alles mag. Is dit echt Nederland?
Dus als ik nieuwe banden voor mijn VW Jetta moet hebben weet ik waar ik moet zijn!
eigen-mening | 23-07-10 | 15:03
Klopt ook, maar dat is een andere Prachtwijk, net zoals zovele prachtwijken in Rotterdam. Het Oude Westen, (centrum Rotterdam) spant echter de kroon.
Er zijn overigens nog wel wijken in Rotterdam waar het 9nog wel) prettig wonen is.
@An die ARBEIT | 23-07-10 | 15:04:
50.000 man noemen wij hier een woonwijk. ;)
De mentaliteit ligt buiten de randstad heel anders dan binnen de randstad.
Overigens niet vreemd als je de procenten van La Vie En Rose bekijkt.
Dat heb je buiten de randstad een heel stuk minder.
@JanVergoor,
Zowel gisteren onder het topic over het verwijderen van een schilderij uit een poli in Leerdam als hier, blijkt dat u totaal niet op de hoogte bent van wat zich in een grote stad afspeelt maar reageert u uitsluitend vanuit uw eigen referentiekader, dat naar ik meen gelegen is ver buiten de randstad waar er wellicht nog een veldwachter met snor rondloopt, een zwerver, en de burgervader nog een dienstbode, genaamd Saartje, heeft.
tja, in de culturen waar de PVDA haar stemvee zoekt viert het clientelisme hoogtij. In de culturen waar de PVDA recruteert is het normaal dat via relaties (ahum) voordelen behaalt worden. Ze zien het niet als curruptie, vriendjespoltieik of meten met twee maten. In Amsterdam is het niet anders. Een marokkaan laat een andere marokkaan gratis reizen bij het GVB. Het afval bij de turkse ondernemer wordt netjes opgehaald door turkse vrienden van stadsreiniging. Een surinamer geeft een andere surinamer geen parkeerboete. De enige die altijd moet betalen is de blanke allochtoon. Dit is de cultuur bij alle overheidsdiensten en ambtenaren heerst en zoals we weten kan een ambtenaar niet of nauwelijks ontslagen worden of aangesproken worden op zijn gedrag.
Laatste bericht was aan LA Vie En Rose gericht. Sorry.
@An die ARBEIT | 23-07-10 | 15:00:
Sterker nog. Ik sat momenteel drie keer in de week naast een knettergrote moskee te trainen ivm zomerstop van de reguliere training. Gezellige boel daar. ;)
@eigen-mening | 23-07-10 | 14:36
Niet alles wat buiten de randstad ligt is dorp vriend, 50.000 inwoners is toch best groot voor Nederlandse begrippen ;) Leuk trouwens van de binnenvaart, kom zelf uit een schippersfamilie.
@La Vie En Rose | 23-07-10 | 15:00
* Herinnert aan vliegenmepper * ;)
@La Vie En Rose | 23-07-10 | 14:53:
Klopt. Delfshaven-Marconiplein is al zolang ik kan herinneren een grote bende.
Ik kom er regelmatig..
@Serafijn Lampion | 23-07-10 | 14:56
Pim verkeert helaas al geruime tijd op dezelfde plek, in de zelfde toestand...
An die ARBEIT | 23-07-10 | 14:58
Ja, vervelend hè? ;)
JanVergoor | 23-07-10 | 14:36
Ik ken de FIOD wel en wel van zeer nabij, maar die houden zich niet bezig met zaken waarover dit topic gaat. De FIOD gaat voor het grotere werk en is daarbij afhankelijk van medewerking van politie en justitie.
Ennuh w.b. de kleinere zaken, de politie Rijnmond heeft andere prioriteiten. Welke dat zijn kunt u zelf wel invullen.
@La Vie En Rose | 23-07-10 | 14:53
Pfff bent u d'r ook weer? ;)
Noch met de zoekterm "garage", noch met de zoekterm "bandenservice", noch met de zoekterm "nepotisme" is iets op de PvdA site te vinden over deze questie. Dan bestaat het dus niet! Probleem opgelost.
Het enige waar de PvdA nog niet vuistdiep in zit, is in de regering. Althans, voorlopig. Hopen dat het zo blijft. Nog liever gedoogd door Wilders, dan geregeerd door Cohen moet je maar denken.
Rotterdam: waar is Pim als je hem het hardste nodig hebt?
eigen-mening | 23-07-10 | 14:24
"In Rotterdam (regio 3014) woonden op 30 september 2007 8055 mensen, waarvan 5610 niet-westerse allochtonen (69.6%)."
Bron: Allochtonenmeter.
Dit zijn de cijfers van 2007. In werkelijkheid is het percentage niet-westerse allochtonen veel hoger, omdat er een grote groep in deze wijk (Het Oude Westen) verblijvende illegalen buiten de officiële cijfers blijft.
Ik ken de wijk heel goed, al 30 jaar dweilen met de kraan wagenwijd open, ondanks betrokken wijkbewoners en beroepskrachten en dankzij het al sinds decennia aan de macht zijnde PvdA bestuur en het landelijk ingevoerde politiebeleid van pappen, nathouden en ontmoedigen van aangifte doen.
@JanVergoor | 23-07-10 | 14:29
Heb je die foto wel eens goed bekeken?
Ach... laat ik ook maar eens wat neerplempen... Nodeloos, ongefundeerd en kwetsend, dat dan weer wel.
Waarom geloven bovenstaande reaguurders (niet allemaal, maar de meesten) nog steeds in een roverheid? Of het nu PVV, CDA, PvdA, CU, GL, SP, TON, D66, VVD, enz. is waar men op stemt, uiteindelijk blijft het kiezen tussen halve margarine, bak- en braadboter of vloeibare boter. Alle partijen hebben hun kleine nuances in het programma maar ondertussen valt er niet een heel ander produkt te kiezen. Alle partijen willen maar 1 ding, bestaansrecht zodat ze kunnen leven van de taxpoet van de werkende mensch. ALLE politici zijn parasieten die leven van het werkende gedeelte van de onderdanen en in leven gehouden worden door het niet werkende gedeelte van de onderdanen. Het enige verschil is dat dit bij de VVD in iets mindere mate is dan bij de SP maar het principe blijft hetzelfde.
Wanneer worden de werkende onderdanen eens wakker. Kijk naar je loonstrookje en zie dat gemiddeld 50% van je loon wegvloeit naar mensen die geen zin hebben om te werken (80% van de niet-werkende medemens incl. ambtenaartjes en politici) of mensen die niet kunnen werken (20% van de niet-werkende medemens, hetzij wegens psychische klachten hetzij wegens fysieke klachten). Naar mijn mening vloeit dus 40% van je loon weg om niets. Om een overheid in stand te houden welke er niet hoeft te zijn.
Het enige waar de overheid zich mee bezig zou moeten houden zijn de onderwerpen rechtstaat en defensie. Aangezien deze niet aan marktwerking onderhevig moeten zijn. Van de rest moet de overheid met haar kleverige tengels VANAF BLIJVEN!
Maar helaas voor mij, geen enkele partij die hiervoor gaat.
*zachtjes huilen doet en langzaam weer in slaap sukkelt, dromend over betere tijden waarbij de mens souverainiteit hoog in het vaandel heeft*
Partij van de Asociale zelfverrijkende banenhoppende verkwistende corrupte vriendjespolitieke businessclassvliegende-van-onze-belastingcenten naieve betwetende nimby syndromende paternalistische salonsocialistische links-lullen-rechts-vullen exhibitionistische zelfverrijkende mensen-die-het-allemaal-zo-goed-weten-maar-het-zelf-niet doen. Ik ben er niet gek op.
Optieften naar een industrie terrein.
Als 'insider' verbaast me dit niet. Plaatselijke en al helemaal deelgemeentelijke politiek hangt aaneen van wannabe's, carriere politici, springplank-hopers en fanatieke hobby-lokalen.
Iedere lokaal lijkt een broer-neef-nicht-vriend te hebben met 'belangen', in vergaderingen zie4 je ze opveren zodra je ergens een stelling over inneemt.
Het is het kleine denken 'pur sang' dat hoogtij viert in de lokaliteit.
Overigens is dit de Tarwewijk, onderdel van diep Zuid, troetelkind van Dominique Schreier, de suikeroom van Rotterdam Zuid, 'Pact op Zuid' wat neerkomt op de 1 miljard die Rotterdam opstreek met het verkopen van de AVR, ja 1 MILJARD!!!
Om die eens even lekker uit te gaan geven aan wipkippen, bloembakken, hangplekken, ondernemeingsstimulatie, denkgroepen, verbeterplannen, omhoogtrektrajecten en be-her-re-ter-ge-verbeteractiviteiten...
Zuid moet upgraden en dat doe je door er gelfd rond te strooien, want 'je weet toch' geef een arme niksnut geld en hij gaat er iets zinnigs mee doen.
geef hem een boek en hij legt het niet onder zijn TV zodat die niet meer wiebelt, nee hij gaat het aandachtig bestuderen.
-
In Rotterdam drinkt men ook een leuk potje thee hoor....
-
Joehoe Geenstijl duik er eens lekker in dat 'Pakt op Zuid' miljard, wiens zakken er wel en wiens zakken niet volgepomt worden?
-
www.kei-centrum.nl/view.cfm?page_id=18...
www.kei-centrum.nl/view.cfm?page_id=18...
www.pactopzuid.info/index.php?pageID=1...
-
1 miljard dat is 4,5e SS Rotterdam he.....(moet je op Internet eens proberen info over te vinden: de 'verdwenen' 20mln van de SSR Rotterdam... waar zijn de krantenartikelen?)
@AlfaRosso | 23-07-10 | 14:41:
Gek genoeg valt het Afrikaanderplein zelf wel mee kwa sfeertje. Het is er erg multicultureel maar gevoelsmatig niet echt onveilig.
Ik kom er gelukkig niet zo vaak en als ik er kom zijn we met de federatie ivm wedstrijden of trainingen. Dus mijn beeld kan in dit geval behoorlijk afwijken.
In mijn pubertijd kwam ik er vaker en had ik dat gevoel ook niet echt.
Hanxie | 23-07-10 | 14:01
Heel lang geleden Hanxie, heel lang geleden! Dat is nou juist het trieste van die pvdaars!
eigen-mening | 23-07-10 | 14:36
Dat met die scherpe voorwerpen kan ik bevestigen. Die worden redelijk snel in de discussie ingebracht.
JanVergoor | 23-07-10 | 14:36
Van een kale kip kun je geen veren plukken.
@AlfaRosso | 23-07-10 | 14:33:
Vooral met gangbare veelal Duitse auto's wil men nog wel eens goede onderdelen vervangen door slechte onderdelen. Die goede onderdelen gaan naar eigen auto's of worden doorverkocht.
De leek merkt dat toch niet.
Bij APK keuringen heb je ook spontaan mankementen die er nooit eerder waren.
Maar goed. Dat gebeurd landelijk gezien vrij veel onder alle culturen.
KurtRussel | 23-07-10 | 14:33
Ja maar dat is niet de schuld van die mensen zelf.
Zij zijn daar in de 60er jaren gestopt.
Aan de andere kant heb je Milinxbuurt waar de Antilianen zijn weggestopt en iets verder heb je de Afrikanerbuurt waar weer de Marokkanen wonen.
De "Nederlanders" woondden in de mooie woningen aan de varkenoordseweg en zijn inmiddels massaal naar Barendrecht vertrokken.
Tja zo wil de gemeente Rotterdam het toch.
Daarom spreken de meesten ook nog steeds geen Nederlands.
Omdat het niet hoeft >>>
De bakker/slager/supermarkt/sigarenboer spreekt toch Turks.
Wordt er ook niet in die auto's gekakt of geurineerd zoals op die bootjes in Amsterdam? Dat zijn toch de geneugten van de grote stad? We moeten wel een beeeetje tolerant zijn, toch?
Die garage mag blijven zolang de halve gemeenteraad daar korting krijgt, da's wel vaker zo. Maar betaalt de garage echt maandelijks een bedrag aan dat raadslid om te mogen blijven?
@KurtRussel | 23-07-10 | 14:33:
Nee joh, valt allemaal wel mee.
(lees sarcasme).
Wel goede coffeeshops in de buurt. Charlois heeft vaak goede kwaliteit.
Tja een beetje ondernemerszin ram je er in Nederland uit met bestemmingsplannen en een hoop andere meuk.Wil je een restaurant beginnen ?Jemoet meer wetskennis hebben dan kookkunst.Jaren geleden al zaken gestart in andere landen gaat daar een stuk makkelijker.Zonder zeikende en zure buren.
@An die ARBEIT | 23-07-10 | 14:32:
Dat klinkt wel prachtig. Er zit echter een mega verschil in mentaliteit.
Zelfs slaan dreigt hier zeldzaam te worden. Als men gaat slaan zijn ze nooit alleen.
Zijn ze alleen en hebben ze kloten dan moet je uitkijken voor scherpe voorwerpen.
Ik zou zeggen, kom een dagje buurten en oordeel dan verder.
Ps. Vroegah binnenvaart gedaan en veel Nederlandse delen gezien.
Een dorp is niet te vergelijken met een grote stad.
@Schoorsteenveger | 23-07-10 | 14:32
Dan ken jij de FIOD nog niet. Die leggen een aanslag op basis van wat zij 'denken' dat jou omzet geweest is. Aan jou de taak om aan te tonen dat dat te hoog is.
Daarnaast, al is er niets meer te halen, de garage is dan wel dicht. Daar gaat het de buurt toch om?
Knap laat, maar prof. Heertje heeft het licht gezien. Hulde.
Wel jammer dat het geen fluit uitmaakt. De man is een autochtone dus afgeschreven roepende in de oprukkende PvdA-multikulwoestijn
www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=...
Dit moeten we niet moeten willen of zo iets....
Toch?
Overigens ben ik van mening dat Nederland weer een republiek moet worden.
Ik wil iedereen graag uitnodigen om in die buurt rond te lopen!! Geboren en getogen daar. Er wonen ongeveer 500 turken daar, allemaal vanm 1 dorp uit Turkije! Er is amper een NL winkel te vinden (hengelsportzaak Ahoy is de enigste). Voertaal, hoeft geen NL te zijn! Deze buurt staat nr 4 ofzo op de Vogelaars ranglijst. Dit is het resultaat van totaal niets doen met je integratie. Turken hebben een coupe gepleegd in de deelgemeente, zit amper een NL-er tussen. Heerlijk die PvdA, CDA, VVD en alle andere rotzooi!
@eigen-mening | 23-07-10 | 14:32
Vertel....
@AlfaRosso | 23-07-10 | 14:30:
Vergeet de onderdelenroof niet. ;)
@eigen-mening | 23-07-10 | 14:24
In het Brukske net zo goed...
Maar uit mijn ervaring haal ik toch dat er over het algemeen veel gepraat en geschreeuwd wordt... VEEL meer als dat er geslagen en gegooid wordt in ieder geval ;)
JanVergoor | 23-07-10 | 14:29
En wat vinden ze dan? Een ruimte met een hoop waardeloze versleten banden. Verder niks. Bedrijfje draait via een stroman op verlies, is dus niks te halen.
nepotisme = vriendjespolitiek, maar beide vermelden is wel zo makkelijk uiteraard.
Maarja t'is vrijdag, we zullen het door de vingers zien.
Maar het moet wel gezegd worden dat Turken over het algemeen keiharde werkers zijn en vaak goede onernemers.
Ja ze werken ja.
Helaas leveren deze gasten vaak ongelovelijk slecht werk en verkopen ze "opgelapte" auto's.
En dan heb ik het niet over alleen deze garage maar zowat alle turkse garage's in en rond Rotterdam.
De goede auto's verkopen ze goedkoop onderling.
Vandaar al die jonge gasten met dure auto's bij mij ouders in de buurt waar deze garage staat.
Menig Rotterdammer is geflest door een "turkse" garage.
Nu tijd voor de VrijMiBo lijkt me.
@TisNieZoMoeilijk | 23-07-10 | 14:21
Wat ik eigenlijk bedoel, heeft niemand daar in de buurt de belastingdienst gebeld?
Als die ruiken dat ze geld mislopen komen er vanzelf een paar FIOD pitbulls op deze garagist af. Dat brave, "via de gemeente" gespeel, levert nooit resultaat op (want PvdA-ers)
Schoolvoorbeeld van hoe je gewoon door brutaal te zijn je eigen wil kunt doordrijven en een samenleving die dacht alles zo goed in evenwicht te hebben je eigen normen kunt opleggen. Is in andere grote steden niet anders.
Heb zelf meegemaakt hoe een import/export bedrijf het schopte tot illegale supermarkt, met illegale parkeerruimte en een enorme puinzooi voor de deur als 's avonds het vuil van de hele vloer de straat op was geveegd en de lege dozen en rondwaaiende plastics waren aangevuld met al extra afval dat de vele bezoekers achterlieten, inclusief dozen, kratten, strontluiers en de inhoud van asbakken.
Hoe? Door steeds maar brutaal te blijven. Binnen de kortste tijd haakten politie, milieupolitie en ook de politiek af en konden de andere bedrijven eromheen kiezen tussen berusten of vertrekken. "We zouden wel willen, maar we kunnen niet handhaven." was de verbijsterende mededeling van de verantwoordelijke PvdA-wethoiuder van het Stadsdeel.
Hij poogde als blijk van goede wil nog wat granieten paaltjes in de grond te plaatsen om in elk geval de volledige blokkade van het trottoir onmogelijk te maken, maar die werden er 's nachts door de vrachtwagen met een sleepbabel weer vakkundig uitgetrokken, elke keer als ze weer waren teruggeplaatst.
Iedereen telt mee.
@Parsons | 23-07-10 | 14:21
toch wel makkelijk, zo'n bandenservice en fietsenrekken direct aan de straatkant.
Scheelt weer omrijden.
Oei! Dat wordt exit PvdA voor Heertje...
Overigens driewerf hulde voor de man.
@Parsons | 23-07-10 | 14:21:
Rotterdammers verwachten het ergens wel. Het duurt alleen zo verrekte lang. Willen zeker graag de spanning bewaren. ;)
@An die ARBEIT | 23-07-10 | 14:18:
Omdat ik zelf niet echt een schatje ben is het nooit verder dan dreigen gekomen.
Zodra je volgas tegen zulke figuren in gaat kan het twee kanten op gaan. Bij mij gaat dat goed, bij andere minder.
Ik spreek over bedreiging, niet over dreiging. Daar zit een groot verschil tussen.
In die buurt zijn Nederlanders knap zeldzaam.
Scootertijgers en illegaal en PvdA in één topic. Volgens mij hebben we dit vaker gehad.
@rara 14.14
www.urbandictionary.com/define.php?ter...
Maar je hebt gelijk; bareback dekt de lading beter. ;-)
Binnenkort Parijse toestanden in Rotterdam. Je verwacht het niet. www.youtube.com/watch?v=2piBlTHMWOU&am...
Parsons | 23-07-10 | 14:15
Als ik moet raden had ik die vraag net zo goed niet kunnen stellen, nietwaar? Ik heb wel een vermoeden, zeker als ik denk aan 1971 toen...
Denk je dat dat vermoeden juist is?
@Sliptong | 23-07-10 | 14:15
Ik had erbij moeten vertellen dat ik niet in de Randstad woon, dat is een broodnodige nuance ( jammer genoeg ). Verder heb ik VVD gestemd ;)
* Steekt tong uit *
@JanVergoor | 23-07-10 | 14:14
Toch nog maar een keer naiëf stuk .... .
Zwart geld?! 1/3 wit voor de belasting, 2/3 zwart voor Hasan?
Niet alles valt met de wet en regelgeving in de hand te beargumenteren dr.....!
@ojédiaré | 23-07-10 | 14:14
Is dat bearbacken niet gevaarlijk als de beer er geen zin in heeft?
Sliptong | 23-07-10 | 14:15:
Ik woonde er 500 meter vandaan. Ben gelukkig al weer een tijdje geleden naar een betere buurt verhuisd.
Ik ben zelf niet echt bang aangelegd. Kan ook uitzonderlijk goed voor mijzelf opkomen.
Ik maakte mij wel altijd zorgen om mijn vriendin. En dat is niet prettig.
Maar goed. Het valt altijd mee als je nooit in zulke buurten komt. ;)
Ach, in Soest zit garage Temur. Die mag ook al jaren alles ondanks klacht na klacht na klacht... In mijn bedrijf zat een deurknop te laag, heb het pand moeten sluiten van de brandweer tot het was aangepast. Die buitenlandse garage's komen overal mee weg. Lang leve de linkse knuffelcultuur.
Een turks pvda raadslid? Dan zit het wel snor in dat stukje multikul.
@eigen-mening | 23-07-10 | 14:09
Waarschijnlijk net zo vaak als u in het Brukske komt. Dan nog is een gevoel van dreiging an sich nog geen dreiging...
Ik ken het idee wel hoor, kan goed voor mezelf zorgen maar VOEL die dreiging af en toe ook wel op bepaalde straathoeken. Ben echter nog nooit het onderwerp geweest van een " poging tot slopen ". In het uitgaansleven wel, maar dat is een ander verhaal....
Hasan met z'n jas-an
@JanVergoor | 23-07-10 | 14:14
Daar werken ook alleen maar PvdApen dus wat denk je zelf?
@gozahtje | 23-07-10 | 14:11
zeg nooit nooit.
Wetten aanpassen, zoals bijvoorbeeld het census kiesrecht invoeren.
In dat geval is de PvdA dik 50% (zo niet meer) van zijn zetels kwijt.
Geldt ook voor GroenLinks trouwens.
@JanVergoor | 23-07-10 | 14:14
Dat zal wel snor zitten.
@ojédiaré | 23-07-10 | 14:14
ROFL.
@Vigil | 23-07-10 | 14:10
Welke denk je?
@eigen-mening | 23-07-10 | 14:09
JE zult altijd mensen houden die zeggen dat het allemaal wel meevalt. Die mensen stemmen pvda, GL, SP. Jij roept het uit eigen ervaring, je woont daar nota bene. Het is een plaag.
Wat zegt de BELASTINGDIENST???
Want je kunt in Nederland doen wat je wil, totdat de belastingdienst geld van je krijgt.
De bavianensoort Marcellus exotatus van Dammes bestaat al langer in Nederland. Deze soort is gevreesd om de rigide herverdeling van bananen onder de luiere soortgenoten w.o. de rifapen en de bearbackers Lubberserius.
Schande! Garage dichttimmeren en deelraadslid aan de kant schuiven.
@Parsons | 23-07-10 | 14:06
Ohw, niet wat ik in gedachten had...
* Laat gevangen resusaapje weer los en zwaait verdrietig gedag *
@Hanxie | 23-07-10 | 14:01
Dat is een onmogelijke opgave tenzij de kop luidt "Wouter Bos opgepakt wegens bankfraude" of "Rechter verklaart PvdA verboden wegens landverraad".
-Zellufjoris-
Dat is echt niet de eerste keer hoor.
"PvdA'er runt illegaal cafe voor illegalen"
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/03/...
Helaas zullen we nooit en te nimmer van deze partij afkomen.
Het partijbestuur van de PvdAllochtonen heeft niets te zeggen over allochtone partijleden.
ABoutaleb heeft natuurlijk niets te zeggen over de deelraad Charlois.
De deelraad zegt niets over haar leden.
Garage blijft illegaal, illegale garage blijft.
Volgende PvdAllochtonen roddel graag.
Parsons | 23-07-10 | 14:06
Welke Drees bedoel je? De Oude of de Jonge?
@Sliptong | 23-07-10 | 14:08
thanks, het is nog te vroeg voor me.
@An die ARBEIT | 23-07-10 | 14:02:
Ik ben zelf nooit gesloopt, wel uitgescholden en bedreigingen naar mijn hoofd gehad. Ken overigens wel mensen die wel gesloopt zijn.
Onderbuikgevoelens?.. Mwah. Hoe vaak komt u op de Kruiskade-Middelandse straat?
@Parsons | 23-07-10 | 14:06
En allen besmet met HIV (Hulpsinterklazen Interventie Virus).
@lion@night | 23-07-10 | 14:05
* nachtleeuw een zoete drop voor de zure smaak geeft *
@cumshaft | 23-07-10 | 14:03
Ze mogen allebei naar het licht toe gaan; het is goed geweest, ga maar.
@An die ARBEIT | 23-07-10 | 14:00
Jazeker. Ik noem een Job Cohen, een Wouter Bos, een Wim Kok, ene Joop, schlemiel Drees. Allen inheemse apen(soorten).
Misstanden op zuid, wat een wereldnieuws!
@San Paulo | 23-07-10 | 14:04
Wat is daar de nieuwswaarde van??
Hanxie | 23-07-10 | 14:01
Nee, dat zal zeker niet gemakkelijk lukken.
Verder zou het goed zijn als een heleboel mensen eens na zouden denken over onze Grondwet van 1983.
Als houvast hier een linkje:
www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=...
@San Paulo | 23-07-10 | 14:04
Je bent ontjorist! Gefeliciteerd.
Grote steden. Hoe steek je ze af?
Wat goed om te lezen dat ze binnen de pleeveedeeaarsch ook gaan muiten. Goedzeau slimme meneer Heertje. U snapt het. Zo doet de pvda dat met Nederland: afbreken tot op de fundamenten om een socialistische heilstaat te kunnen creeeren. Met zichzelf, dik betaald, op het Politbureau, uiteraard. En die moslims maar ondertussen ja knikken en het kalifaat Eurabië tot stand zien komen.
@lion@night | 23-07-10 | 13:58
Met beide.
mijlpaal: ik ben eindelijk een keer weggejorist.
heertje senior ziet het licht, nu zijn zoon nog.
@Biff Eagleburger | 23-07-10 | 14:00
Erg stom toeval!
* Heeft net Bob op staan *
@eigen-mening | 23-07-10 | 13:59
En u zegt: "Als je daar langs loopt mag je hopen dat ze je niet slopen".
Ik neem dus aan dat u enkele malen " gesloopt " bent toen u hier langs liep? Of is het misschien een gevalletje onderbuikgevoel wat we hier hebben?
Kan iemand mij vertellen wanneer men voor het laatst een positief PvdA artikel heeft kunnen publiceren?
ah gelukkig, mijn dagelijkse WTF momentje.. heerlijk Coby, mag ik nog een kopje thee ?
*keer
@Parsons | 23-07-10 | 13:50
En nu nog een meer met Henk en Arie en het is weer precies de jaren '80. The times they are not a changin' wat dat betreft.
@Parsons | 23-07-10 | 13:56
Importapen? Hebben we ook inheemse dan?
* Gaat bos in zoeken *
@necrosis | 23-07-10 | 13:48
Ho ho, wil je wel even heel snel stoppen met ons de waarheid in te peperen! Daar zijn we niet van gediend.
*trekt racisme troefkaart
In heel Rotterdam stikt het van dit soort vage bedrijven met bijbehorend vaag volk.
Bij het Tiendplein zit een Islamitische sportschool in de buurt.
Als je daar langs loopt mag je hopen dat ze je niet slopen. Zeker als je met je hoertje(Nederlandse vrouw) op stap bent.
Denk nou niet dat er politie zal komen. Die zijn te druk met boetes schrijven.
@Parsons | 23-07-10 | 13:56
Met kop of kont?
Importapen de macht geven. Goed werk PvdA! Een regelrechte stimulans voor de integratie en letterlijk beschreven in de koran. *richting oosten bukken gaat*
@azijnseikerT | 23-07-10 | 13:53
ies op vakansie...
Op nog geen 100 meter van die bandenboer zit trouwens een reisburo dat onlangs failliet is gegaan nadat het een hele familie voor duizenden euri had opgelicht. Lekker buurtje. Ooh ik lees Charlois, da's een No-Go Area voor mensen uit Rotterdam Oost.
Ali Baba en de rest van het Charlois schorem.
Jeetje waar is Pritt Stift als je hem nodig hebt.
Daar gaat-ie weer! Allemaal PvdA stjemmen, ies Partij voor de Allochtonen! [geijteneuqkersaccent mag u er zelf bij denken]
@necrosis | 23-07-10 | 13:48
idd, je importeert de grondbeginselen van een bananenrepubliek en je krijgt een bananenrepubliek.
De PvdA heeft het reeds tot cult verheven.
Tsja, niks bijzonders. Helaas begint het nu wel wat vervelend te worden met al die obsecure practijken van die partij. Ik zeg grootschalige controle.
Het linkse doel komt dichterbij. Als we allemaal even dom en even corrupt zijn als de meest afgegleden 3e wereldlanden zijn we allemaal gelijk.
En daar gaat het bij links om.
Achmed die Mohammed helpt bij criminele praktijken. Inmiddels diep doorgedrongen en geworteld in onze openbare bestuurslagen. En allah zag dat het goed was.
't wordt hoog tijd dat die achterlijke *** partij van Cohen een heel eind opdonderd. Met Cohen als dat kan. En dat ze hun even achterlijke aanhang maar snel meenemen.
Nou schokkend, het enige wat hier nieuw aan is, is dat de naam van deze meneer Hasan is en niet Henk of Hendrik-Jan.
In een representatieve democratie helpt het om vriendjes met de volksvertegenwoordiger/gemeenteraadslid/burgemeester te zijn. Niet alleen in 2010, maar altijd.
Mensen die PvdA of GL hebben gestempT dienen in ieder geval te zwijgen over "maffiapraktijken".
PvdA WILDE multikul en ze KREGEN multikul.
"nieuwe Nederlanders" komen vaak uit landen komen waar corruptie/ vriendjespolitiek zijn wortels in de hele maatschappij heeft zitten.
Anders krijg je in die landen niets gedaan.
Logisch dat men het hier ook doet, ze weten niet beter en dankzij de PvdA leren ze het ook nooit
*no, we Cohen't*
Typisch PvdA, vooral die onderste laag, de deelraden zijn vrijwel 100% crimineel.
Ik zie Prof. Heertje wel naast Sarkozy staan. Slaat beslist geen pleefiguur.
De PvdA maakt Nederland kapot!
"Volgens emeritus-hoogleraar Arnold Heertje, prominent PvdA-lid, zijn managers van zorginstellingen, woningcorperaties en scholengemeenschappen die wanbeleid voeren opvallend vaak PvdA-ers. "
Hulde voor Heertje!
Gaat de PvdA dan eindelijk eens zelfreflectie (moeilijk woord voor veel PvdA-deelraadsleden) ter sprake brengen?
Zoals Puz Pin | 23-07-10 | 13:36 | dus zegt..
@ DeBruineSter | 23-07-10 | 13:40
en een ster bruin.
Ach, de Spaanse Polder zit vol met dat soort bedrijfjes. Het is meer een uitdaging om er één te vinden, die zich wel aan de regels houdt.
Water is nat.
Wat vreemd dat hij allochtoon is. Raar hoor.
@rara | 23-07-10 | 13:37
ROFLOL!
Geenstijl for President... aan de kaak stellen die gasten!
-weggejorist-
Wat de PvdA is in Nederland, is de SPD in Duitsland, de PS in Frankrijk etc.
"partijnaam + schandaal" levert voldoende hits op in Google.
Partij van de Automonteurs.
Partij van de Autobanden
Ach, is toch aan de verkeerde kant van de Nieuwe Maas.
PvdA bashen is al bijna net zo populair als PVV bashen. Maar in de komkommertijd moet je wat.
Vriendjespolitiek?
Nee, dit is de PvdA! Iedereen telt mee, zeker de allochtoon.
Daarom; de overige bewoners zullen zich wel naar heb gedragen tegenover de garagehouder.
Er is h-e-l-e-m-a-a-l niets aan hand.
Geloof de PvdA nou eens, deze partij heeft goede bedoelingen, echt!
Corrupte rattenbende die hele PvdA kliek
De vraag is natuurlijk wat er nu verder gaat gebeuren. Stevig gesprek? Kopje thee?
LoL@San Paulo | 23-07-10 | 13:33
Damascus aan de Nieuwe Waterweg. Het is dat er nog wat jaren 70 Mercedessen en Toyota pickups ontbreken op dat plaatje. Helaas jongens, dat gaat in Nederland-regeltjesland niet zomaar, een eigen nering beginnen.
De hele PvdA kan zo onderhand wel als een criminele organisatie worden bestempeld.
Eindelijk weer wat van die vrolijke medelanders gevonden die wel werken, is het weer niet goed!
-weggejorist-
Vuistdiep valt ook wel weer mee. Sat Turkse infiltranten de Pvda puur voor eigen gewin gebruiken, en dat die partij dat eigenlijk alleen maar beschouwd al intergratie is alleen maar logsch.
Aah wat liev, ze werken toch?
Ik zou verbaast zijn geweest als er geen PvdA-er in het spel was met een dubbele agenda...
-weggejorist-
REAGEER OOK