Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vara-website maakt carrière PvdA'er kapot

jobcohentwitvb2.jpg Bedankt JOOP, jullie hebben het weer prima voor elkaar. Dankzij de publicatie van dit zogenaamd hilarische stukje anti-VVD satire kan Remco Asselbergs toedeliedokie zeggen tegen zijn carrière als woordvoerder van de gemeente Haarlemmermeer. Want behalve Job Cohen zelf is ook de burgemeester van Haarlemmermeer niet te spreken over het satireniveau van de laffe linkse kliek achter stemhok.nl, waar ook Asselbergs deel van uitmaakt. Logisch natuurlijk, want als oud woordvoerder van Job Cohen de gemeente Amsterdam de Grote Rivaal, thans Aankomend Roerganger, Mark Rutte wegzetten als stiekeme faphomoseksueel is niet geestig of satirisch maar gewoon haatzaaiend en tendentieus. Dat geldt trouwens voor dat hele stemhok.nl wat in principe bestaat uit Kluun-lezende paarse broeken met een PvdA-verleden en Merel Roze (ghostwriter van Aaf Brandt Corstius). Maargoed, waar het dus om gaat: deze hele rel had voorkomen kunnen worden als de links radicale PvdA-propagandasite JOOP.nl dit filmje gewoon niet had geplaatst ("exclusieve beelden van de aanstaande first lady"). Dan had niemand er ooit van gehoord, want op stemhok.nl kwam voorheen geen hond, en had Remco Asselbergs nu gewoon nog uitzicht op zijn luizige door u betaalde ambtenarenpensioen. Typisch JOOP, altijd anoniem kwetsen en links schreeuwen. Vuile naargeestige erfgenamen van Marcel van Dam dat jullie zijn!

Reaguursels

Inloggen

Wilders is druk in de weer met Tippex om alle breekpunten plus de etnische zuivering aus das Programm zu radieren. De VVD-derriere lonkt. Wilders was het maatje van Bolkestein, Rutte leerde het klappen van de zweep van Wilders. Ze kennen elkaar door-en-door. Spic en Span worden uit de kast getrokken. Sorbo-dekschrobber Wilders maakt schoon schip. Dit wordt een retegoeie coalitie, let maar eens op.

pagemaker | 11-06-10 | 13:53

JOOP vergelijken met Marcel van Dam vind ik minderwaardig.

azoturie | 11-06-10 | 01:49

Daar is BertBrussen weer. Hij springt van de hak op de tak, het gaat van boven naar beneden, hij zeikt erover heen, en zijn universele thema is: IK HEB SCHUIM OP MIIJN MOND.
*
Fillempie. Wacht ff... de wijze waarop Mark Rutte de goedburgerlijke, misschien wat naïeve, maar toch over het algemeen re-de-luk verdienstelijke burger en mantelzorger voor zijn zwaar gehandicapte vrouw, alsmede vader van kinderen J. Cohen, woonachtig te A. bejegende (door zijn poging tot commenten heenschreeuwend, hem als de baarlijke duivel wegzettend, als een soort landverrader in de zeik zettend) is NIET een hééél klein beetje de oorzaak voor dit lichtelijk ontspoorde tegenoffensiefje (lichtelijk, want in feite wel degelijk op feiten gebaseerd)??
Tjongejongejonge. De huid van BertBrussen zonder spatie is DUN.
*
LOL. Dat meneertje Cohen met zijn confectiepakke-an en zijn appel op fatsoen tot het allerlaatst de-gedoodverfde-winnaar Markie-boy met zijn grote muil het leven zuur wist te maken is toch wel een downertje van formaat...
*
Mark! Je hebt Gewonnen! En nu Regeren!
(Ik verwijs mijn medereaguurders naar Google voor wat een Pyrrhusoverwinning is ;D).

Prlwytzkofsky | 10-06-10 | 21:39

Burgervader van Haarlemmermeer is een ... juist! VVD'ert!

News Media | 10-06-10 | 16:24

Jammer voor J Cohen,nu moet hij een andere woning gaan zoeken.Het Catshuis is voor M Rutten.Cohen had het zo mooi uitgedacht,hij wint de verkiezing en zou dan gaan wonen in Het Catshuis met vrouw en vriendin,lekker groot en buiten de kijker van de pers.Jammet Cohennetje ,dat gaat niet door.

jezuz | 10-06-10 | 16:13


och nee joh, wacht maar af

over een maand, misschien twee heeft meneer al weer een prachtige functie

Capt. J.T. Spaulding | 10-06-10 | 16:11

Haha, aan deze consequentie van dit filmpje hadden die gluiperdts vast niet gedacht! Zit regelmatig op JOOP, ongelooflijk de kortzichtigheid van deze zwakbegaafde intellectuele losers met 30k per jaar. Stelletje zwakzinnige, werkloze, marginale figuren. *niet zeggen doet dat reaguurder zelf iets voorstellen doet*

Dikkie Dik86231544 | 10-06-10 | 16:11

janeedantoch | 10-06-10 | 15:32

Ja, jong, als je teveel zure druiven moet eten, krijg je diarrhee.

Waaligator | 10-06-10 | 15:38

Ontslagen om een smakeloze uiting van een smakeloze mening, dan moet men natuurlijk ontslagen worden. behalve als men PVVér is, want dan heet het demoniseren. #metenmettweematen

janeedantoch | 10-06-10 | 15:32

Net geprobeerd om (zonder kwetsende texten) de pvda de sell out van NL aan het verdrag van europa te verwijten. Kwam echter niet door de censuur heen. Iemand die Wilders iets platter betichtte van het verrichten van lichamelijke handelingen in ruil voor geld, kon zonder moeite zijn mening kenbaar maken. Ook dat is de J**p...

Speer Akker | 10-06-10 | 14:53

Zolang ze de Nacht van de Lange Messen uitvoeren in eiegen gelederen kan me dat niet schelen.

Waaligator | 10-06-10 | 14:52

Owwww Marcel van Dam.... die salon-socialist met dat fietsenrek *kots*

DrVandy | 10-06-10 | 14:49

geenstijl die zegt dat stemhok niet grappig is. dat is alsof indymedia schrijft dat sagrasso niet saai en serieus genoeg is.

de salonsocialist | 10-06-10 | 14:37

@baatstra
Interessant argument over de Limburgers (die zich altijd achtergesteld voelen en nu met Geert iemand hebben, die zegt dat dit niet hun fout is!)

doehetlichtuit | 10-06-10 | 13:51

@Bert Brussen
Dat is wel heel voor de hand liggend, beetje natrappen richting je ex.

sjaakdeslinksesul | 10-06-10 | 13:47

@Kapitein Haatbaard | 10-06-10 | 13:20

Nee dat scheen redelijk evident te zijn. Je hebt ze ook links zoals SP. Die kwamen vooral met Marijnissen zeer populistisch uit de hoek. Over het algemeen zijn links meer verlichtingsdenkers en draven daarin door. Het is nou eenmaal zo dat politiek weinig kritisch kan worden bedreven waardoor enig populisme en charisma nodig is. De andere kant is dat je ook ziet dat er partijen ontstaan die hard blaffen en bijten maar niet nadenken zoals de PVV. Amerika is het schoolvoorbeeld waarbij verkiezingen echt zielwinnerij is.

Diegastje | 10-06-10 | 13:45

Linksch naait nu elkaar al. Wat een hoogstaande moraal hebben ze. Niet dus. Cohen is de grootste adder in het gras in deze.

snap_shootert | 10-06-10 | 13:44

Leuk ook, die ad rechtsboven van de SP. Wil nou niemand die mensen gaan vertellen dat verkiezingen gisteren waren?

En dat allemaal gefinancierd met geld onttrokken aan getormenteerde arbeiderTs, 't is fraai.

Heads or Tails | 10-06-10 | 13:42

hanz71 | 10-06-10 | 13:19
Succesformule gebleken voor SP. Blijkt nu wel, hahaha.

De SP moet nog wat principiëler worden, komen we d'r misschien voorgoed van af.

Heads or Tails | 10-06-10 | 13:40

Zij zijn al het excuses zoeken voor Geert. Dat is toch echt schattig.

doehetlichtuit | 10-06-10 | 13:38

@Zeau-steoer | 10-06-10 | 13:21

Sorry hoor, maar aan dit soort reacties heb ik weinig behoefte. Botweg beledigen lost wat op denk ik.

hanz71 | 10-06-10 | 13:33

Wat is de daadwerkelijk de staat van Nederland?
Aan tafel econoom Sweder van Wijnbergen en cultuurhistoricus Herman Pleij.

player.omroep.nl/?aflID=11077988

baatstra | 10-06-10 | 13:22

Ja, de PVV stemmert excuseert Geert voor zijn gedraai. Komt omdat we dat na een jaartje of wat niet beslissen en draaien van de gevestigde grrrrristelijke links gehandicapte orde wel gewend zijn.Het blijft nog steeds gedraai van iemand die de beestjes bij zijn naam noemt. Het is gewoon een verzuchting dat iemand een weerwoord heeft voor links spastisch nederland, we nemen dat gedraai en die niet bestaande breekpunten wel voor lief. Ik word dan nog liever genaaid door een ECHTE Nederlander, dan een vieze allochtonen binnenhalende, aan onrendabele geld uitdelende theedrinkert.

Zeau-steoer | 10-06-10 | 13:21

-weggejorist-

Kapitein Haatbaard | 10-06-10 | 13:20

Sliptong | 10-06-10 | 13:15

Nog altijd klinkklare quats. Breekpunten zijn door de media bedacht? Meneertje Wilders gebruikt het zelf als argument. Vraagt andere politici er naar. Zet andere neer als draaikonten omdat zij wel zo eerlijk zijn te zeggen dat in de politiek harde breekpunten er nauwelijks zijn. En nu doet ie het nota bene zelf. Ik durft te wedden dat ie door het in de campagne wel te roepen minstens de helft van z'n stemmen heeft opgeleverd. Maar het overgrote deel van zijn aanhang (ik spreek in meervoud, dus niet specifiek over jou) hoor en ziet het niet wat ie doet. Die zijn zo blind in vertrouwen. En blind zijn in vertrouwen leidt altijd tot zeer slechte dingen!

En daarnaast: meneer Wilders vindt dat men niet om hem heen kan? Vorige keer was de SP de grote winnaar. Die hielden wel hun principes hoog met als resultaat dat er niet met ze gepraat is.

hanz71 | 10-06-10 | 13:19

Neem me niet kwalijk Brussen, maar Asselberg heeft dat filmpje toch echt zélf gemaakt. Dat het via het stel popiejopies landelijke bekendheid kreeg doet daar geen afbreuk aan. Strikt genomen heeft iedereen, ook een woordvoerder, recht op een eigen mening, en het recht om die ook uit te dragen. Als hij Rutte een nog in de kast zittende faphomo vindt, dan mag hij dat vinden. Ook gemeenteambtenaren, zolang die verder naar behoren onpartijdig hun werk doen. (Jaja, dat is vreemd, maar het alternatief zoals in België gewoon is, dat politici hun eigen ambtenaren meenemen, lijkt me ook niet ideaal.)
.
Asselberg zit op een voldoende grote afstand van Rutte om het geheel tot een non-issue te verklaren. Hij komt er waarschijnlijk met een officiële waarschuwing vanaf, en over aan paar maanden zit hij fijn als woordvoerder bij de PvdA of JOOP zijn ding te doen.

daniel37 | 10-06-10 | 13:19

Politiek gezien is GS (BertBrussen) niet echt objectief. Ik proef een duidelijke rechtse bijsmaak.

fritsspits | 10-06-10 | 13:18

Wat een volk, ondanks alle ellende toch weer PvdA stemmen.

Zo jammer! | 10-06-10 | 13:12

Nee inderdaad lekker PVV stemmen en een hele bevolkingsgroep benadelen! Of VVD en zo hardwerkende mensen veel geld laten betalen. Studenten uit arme gezinnen hebben pech joh, laat ze lekker 30 uur per weer werken om hun studie te betalen. Dan leren ze wel wat hun plaats is.

Of niet soms?

heureux bleu | 10-06-10 | 13:17

Mislich | 10-06-10 | 13:10

Mee eens. Meneer de Vries noemde Geert zeer tekenend 'volks-temmer'. Er zijn zoveel mensen die hem blind volgen en juist dat blinde maakt het schokkend; niet eens zozeer de opmerkelijke standpunten. Zodra mensen ophouden met kritisch kijken is het mis.

Diegastje | 10-06-10 | 13:16

OFTOPIC:
Wilders laat breekpunt (AOW) varen.

Kom maar op met die coalitie VVD-PVV-VDA!

O2Consumer | 10-06-10 | 13:15

@hanz71 | 10-06-10 | 13:04
@Zeldzame Zaadstengel | 10-06-10 | 13:05
Ik begrijp dat het verkeerd overkomt. Ik zeg dan ook: voor mij was het geen breekpunt. Breekpunten zijn door de media bedacht. Mensen moeten eens begrijpen dat in ons systeem breekpunten niet kunnen! Je sluit jezelf met zoveel partijen buiten. Als hij niet regeert wordt er gezegd: zie je wel het is toch een schreeuwpartij zoals de SP. Linksom of rechtsom: je wordt hoe dan ook genaaid.

Sliptong | 10-06-10 | 13:15

liever PvdA dan ongetalenteerde rednecks OF WAT?

Balleman | 10-06-10 | 13:14

@The Evil One 12:50
Als je boven de 45 ben kom je heel slecht weer aan het werk.

deoudererijperevrouw | 10-06-10 | 13:13

"Typisch JOOP, altijd anoniem kwetsen en links schreeuwen"

Zijn jullie veel beter dan Geen Stijl?
Oh nee, want jullie zijn rechts;)

heureux bleu | 10-06-10 | 13:13

Weldenkende fatsoenlijke sociale mensen...

van Nazareth | 10-06-10 | 13:13

Wat een volk, ondanks alle ellende toch weer PvdA stemmen.

Zo jammer! | 10-06-10 | 13:12

@ Diegastje | 10-06-10 | 13:03

Azijnzeiker! GS beweert niet fatsoenlijke journalistiek te verdrijven, het wil Tendentieu, Ongefundeerd en nodeloos Kwetsend zijn! Dus dat is niet te vergelijken met JOOP en die lutser jolo omdat die nog steeds proberen vol te houden dat zij fatsoenlijke journalistiek bedrijven.

Maar ja dat ik dit hier schrijf is waardeloos, linksmenchen kun je niets bijbrengen die hebben en veel te dikke rode plaat voor hun kop.

Maen | 10-06-10 | 13:11

Wat wel weer fraai is, de AEX gaat meteen omhoog na deze uitslag.

kees de short | 10-06-10 | 13:11

Heerlijk zoals mensen de leugen van wilders goedpraten. Hij kan werkelijk alles doen bij z'n gestoorde achterban. Niet heel z'n achterban zit hier uiteraard, dus ik neem aan dat een groot deel weet dat ze belazerd zijn. De vvd kan als ze slim opereren hier flink voordeel uit halen. Paars-plus maken en als wilders ooit iets aan te merken heeft kunnen ze gewoon hiermee schermen. Geloofwaardigheid van wilders is dan 0 en zal nooit meer kunnen stijgen. Sukkels blijven dan op hem stemmen, de rest gaat oa terug naa sp en vvd. Komt wel "goed" dus. Bedankt geert!

Mislich | 10-06-10 | 13:10

En waar blijft het nieuws GS, dat meneer Wilders een grotere draaikont is als Cohen: "De AOW leeftijd is een heel belangrijk punt"...... wat is dat nu? Gisteren zelf het kieizersbedrog noemen als je een breekpunt geen breekpunt meer laat zijn en dan binnen 24 uur om zijn? Ja ja, die man kun je op zijn woord geloven....

hanz71 | 10-06-10 | 13:03

---------------------
Dat plaatsen ze niet,je weet toch dat dit de propagandasite van de PVV is?

Om met Bert Brussen zijn woorden te spreken:
"Vuile naargeestige erfgenamen van Geert Wilders dat jullie zijn"!

baatstra | 10-06-10 | 13:10

Het is ook niet een beetje dom van Asselbergs. Hij werkt in het VVD bolwerk Haarlemmermeer. Verreweg de grootste partij in de gemeente en een VVD burgemeester.

kees de short | 10-06-10 | 13:09

hanz71 | 10-06-10 | 13:03

Ik zou nu ook graag een mooi stuk op GS lezen over het kiezersbedrog van Wilders. Of komt hij er mee weg door zijn immuniteit voor kritiek?

Diegastje | 10-06-10 | 13:09

Ach ja, brilsmurf Mirck begrijpt geen reet van politiek.

Mirakel | 10-06-10 | 13:08

Mannen, gaan we nou gewoon weer lekker verder? :(
Niemand een béétje TK2010 moe?

Koekwauz | 10-06-10 | 13:07

@Sliptong | 10-06-10 | 13:03
Ik herinner mezelf anders wel een gillende Geer: "JP, JA of NEE"....
Ga dan goeddomme zelf niet van Ja naar Nee...

Zeldzame Zaadstengel | 10-06-10 | 13:05

@Sliptong | 10-06-10 | 13:03

En deze beargumentatie is nog wel het draaikonterigst

hanz71 | 10-06-10 | 13:04

En waar blijft het nieuws GS, dat meneer Wilders een grotere draaikont is als Cohen: "De AOW leeftijd is een heel belangrijk punt"...... wat is dat nu? Gisteren zelf het kieizersbedrog noemen als je een breekpunt geen breekpunt meer laat zijn en dan binnen 24 uur om zijn? Ja ja, die man kun je op zijn woord geloven....

hanz71 | 10-06-10 | 13:03

@landlopertje | 10-06-10 | 12:56
U bedoelt: Wilders laat "breekpunt" AOW vallen: dus? Het is voor mij en vele anderen geen breekpunt. Het is nodig. Hij is tenminste mans genoeg om niet de schijn van breekpunten op te houden. Breekpunten kunnen niet bestaan in een poldercultuur. Daar komt bij dat de media keiharde punten willen om te kunnen publiceren dat politici kiezersbedrog plegen. Het zou om grote lijnen moeten gaan.

Sliptong | 10-06-10 | 13:03

Gemene propaganda van links? ... okee! Lees objectief een willekeurig stuk geschreven op GeenStijl alsjeblieft. Dat is ook propaganda met een eentonig harde en vaak beledigende ondertoon. De consensus onder sociologen op dit gebied is zelfs dat rechts veel sterker is in het op deze manier aanspreken van 'het volk'.

Diegastje | 10-06-10 | 13:03

Oei, Geertje wat doe je nu? Niet alleen god is van zijn wolk gevallen blijkbaar...

Zeldzame Zaadstengel | 10-06-10 | 13:03

JOOP is een fatsoenlijk links kwaliteitsblogje, dus die zou dat noooooooit doen, ongefundeerd bashen. Deze verhevene gutmenschen staan mijlenver boven het GS niveau met gefundeerde kwaliteitsjournalistiek. Ergo, Jolo is een hypocriete lamlul, but what's new.

Harry Turtle | 10-06-10 | 13:02

En toch zijn joop.nl en geenstijl.nl als twee homo's die in een cirkel achter elkaar rennen om toch maar als eerste de kont van de ander te neuken. Stinkertds.

Rita Integraal | 10-06-10 | 13:02

De peroxide heeft Geert veranderd in een machtswellusteling! Hij moet gered worden!

Uw Geweten | 10-06-10 | 13:01

All hail the New King, Mark Rutte!?!?!?

The Evil One | 10-06-10 | 12:57

Het lijkt er opeens op dat het grote blonde beest Wilders koste wat kost wil regeren. WAAROM????

landlopertje | 10-06-10 | 12:56

Marcel van Dam..... brrrrrrrr! Ik dacht dat je alleen erfgenaam kon zijn als iemand dood was?
* het is een gedachte *

Kobus Kloothamer | 10-06-10 | 12:55

*edit* verstandelijke

Maen | 10-06-10 | 12:55

Ohhh is men verbaast dat Geert een politicus is, tja dat krijg je als je links bent, beperkte versandelijke vermogens.

Maen | 10-06-10 | 12:53

Off topic: Is Pruis trouwens op vakantie?

TabulaRasa | 10-06-10 | 12:52

Ach... ik kan daar allemaal niet zo zwaar aan tillen... het is immers feescht tralala (wij zijn vandaag zo blij... ja... ja).

Multiflauwekulti | 10-06-10 | 12:51

deoudererijperevrouw | 10-06-10 | 12:47

En de argumenten om niet weer zsm aan het werk te gaan zijn?

Heb zelf 4 maanden een uitkering "getrokken" vanaf 1 januari, maar als je je financieen op orde wil houden moet je zsm weer gaan werken. Logisch. Maar niet voor links Nederland ivm zielig zit in ziekte wet wegens psyschische klachten etc. etc.. Bullshit. WERKEN met je donder!!!

The Evil One | 10-06-10 | 12:50

Hihi nog even natrappen naar links geweaun omdat het kan.

zooishettoch | 10-06-10 | 12:50

Wilders moet dat zijn uiteraard. Of Geert W. gezien de omstandigheden.

Mislich | 10-06-10 | 12:50

Touché

Hanz Ziezo | 10-06-10 | 12:49

@wakkere nederlander 12:40
Nou kom zeg, wat dacht je van de uitkeringstrekker? Wordt afgeschildert als een dief, lui, dom, asociaal, onwillend en weet ik veel allemaal. En elke groenlinkser springt GS in de nek.

deoudererijperevrouw | 10-06-10 | 12:47

Ach gut. Nu blijkt Widers z'n enige breekpunt te laten vallen nadat hij afgelopen nacht (AFGELOPEN NACHT!) nog zei dat dat kiezersbedrog zou zijn en Geenstijl moet wel in spoedvergadering zijn. Wat te doen nu de grote blonde leider gewoon een vvd'er blijkt te zijn? Boontje en loontje enzo. Doodzwijgen mss? Valt er nog iets te redden? Neen. Jullie zijn er met open ogen ingetuind. Met wat geluk over 4 jaar weer een populistje waar je achteraan kunt hobbelen.

Mislich | 10-06-10 | 12:47

Was voor Geert de AOW wel of niet een breekpunt?

doehetlichtuit | 10-06-10 | 12:46

Serieus? Niets over de AOW-draai van Wilders? Weer niets beters te bedenken dan anti-pvda propaganda. Geweldig jongens, laat goed blijken dat jullie niet in staat zijn voor serieuze jurnalistiek.
yfrog.com/491kgj

bob_richter | 10-06-10 | 12:46

Het gebeurt natuurlijk op slinks en op rechts, maar de pvdafpak was deze keer wel met stip kampioen moddergooien...

Dafman | 10-06-10 | 12:45

Tsja vroeger zogenaamd progressief, tegenwoordig geheel op de lijn van Ahmedinejihad cs. wat heaumeau's betreft... typisch.

The Evil One | 10-06-10 | 12:45

Hm waar is het voorpaginanieuws over onze Geert?
Geert 12 uur geleden: AOW-breekpunt intrekken is 'puur kiezersbedrog'
Geert nu: AOW geen breekpunt meer

Hey het staat wel op Joop!

Uw Geweten | 10-06-10 | 12:45

Vogelbeest | 10-06-10 | 12:40
Die ga ik op een Delftsblauwe tegel emailleren en op het toilet ophangen.

wakkere_nederlander | 10-06-10 | 12:44

Ja links krijgt een gevoelige klap, ondanks alle gemene propaganda.
Nu direct maar even en publieke zender er af en het budget halveren van Hilversum.

Naaldhak | 10-06-10 | 12:44

Voor Felix:
Als de PvdA wil innoveren dan zal ze dit soort kritiek EN die van het clientelisme ter harte moeten nemen. Ook moet men stoppen met het zingen van de internationale. Zelden zoiets doms gezien.

Einde van de Domheid | 10-06-10 | 12:43

Selectieve verontwaardiging is een vrij regelmatig gebruikt begrip, maar hier toch wel van toepassing medunkt

bkom | 10-06-10 | 12:42

El Klinkerino | 10-06-10 | 12:37
he bah!
Wat een treurig ouderwets woordgebruik: "Marcel van Dam"

wakkere_nederlander | 10-06-10 | 12:42

Ach,nog mooier dan de #tk2010 uitslagen is het wanneer linksmensen elkaar naar de kloten helpen.

Vikingdread | 10-06-10 | 12:41

Links doet al jaren zijn best om heel Nederland, de Nederlandse cultuur, de Nederlandse spirit, de Nederlandse bevolking en met name de Nederlandse economie kapot te maken.

Vogelbeest | 10-06-10 | 12:40

deoudererijperevrouw | 10-06-10 | 12:38
Hoezeau?
Heeft GeenStijl dan ooit iemand in kwaad daglicht gesteld?

wakkere_nederlander | 10-06-10 | 12:40

Ik vind het verschrikkelijk; wat een gezeik, pot verwijt de ketel.

deoudererijperevrouw | 10-06-10 | 12:38

Ik zet een meier in dat Marcel van Dam PVV-aanhanger wordt.

El Klinkerino | 10-06-10 | 12:37

vander F | 10-06-10 | 12:29
Ik herinner me vooral de stagnatie, dat je elke keer weer die ruifvretersbende van de PvdA tevreden moest stellen. Die troep hoort gewoon in de dierentuin thuis, achter bordjes 'Niet voederen'.

Tijd voor afbraak van de geleide economie en totale sloop van de verzorgingsstaat - dat mensen weer eens leren op eigen hoefjes te staan. Met uitzondering uiteraard van degenen die echt niet kunnen. En voer verdomme een keer een degressief belastingsysteem in - ik kan dat 'progressief' niet meer horen!

Heads or Tails | 10-06-10 | 12:36

@Niet voor Jan | 10-06-10 | 12:33
Ik vind het inderdaad ook tekenend dat Wilders' belachelijke 180 graden draai niet aan bod komt.

Egowelt | 10-06-10 | 12:36

Ik bespeur hier enig vorm van frustratie dat even recht(s) gezet moest worden....

Zeldzame Zaadstengel | 10-06-10 | 12:34

linkse rooie rakkers hebben geen gevoel voor humor,geef mij maar rutten,femke en geert.

poetsnoet | 10-06-10 | 12:34

+als

Lijkt me logisch... | 10-06-10 | 12:33

Doe 'es effe een stukkie schrijven over het kiezers-bedrog van Wilders, stelletje lafbekken.

Niet voor Jan | 10-06-10 | 12:33

Deze rel was nooit ontstaan Remco Asselbergs dit filmpje nooit gemaakt had.
Maar bovenal is het de schuld van Dominique Weesie. Joop.nl is namelijk opgericht als linksch antwoord op Geenstijl. Als Weesie Geenstijl nooit was begonnen, had Joop nooit bestaan, en hadden we deze rel nooit gehad. Weesie is pas een carriereslopert!

Lijkt me logisch... | 10-06-10 | 12:33

stop subsidiëring joop

hetluis | 10-06-10 | 12:33

Ben benieuwd of GS nog zo anti-links is en met PVV-propaganda blijft strooien als Wilders het mes in de publieke omroep zet. Dag PowNed. Nog niet eens begonnen en nu al zijn langste tijd gehad!

TeunuutAssen | 10-06-10 | 12:31

De Joop zit vol met treurige mensen. Discussie is er niet mogelijk omdat iedereen met een andere mening niet geplaatst wordt.
Maar dat is links eigen; Geen weerspraak en iedereen met een andere mening dient het zwijgen te worden opgelegd. Blijkbaar heeft niemand van de geschiedenis geleerd. Links is gevaarlijk.
Alles wat zogenaamd een sociale basis heeft is uiteindelijk een echt gevaar voor de samenleving.
Liberalisme is de echte vrijheid voor de mens. Maar dat wil de middelmaat van links natuurlijk niet weten.

Lompe Loel | 10-06-10 | 12:31

@Heads or Tails | 10-06-10 | 12:27 ,
links heeft een liberaal momentje gekend onder Paars I,
er is toen vast wel iets goeds gebeurd.
Toch?

vander F | 10-06-10 | 12:29

Schokkend!!! Dat zou GS NOOIT doen

Blackbird73 | 10-06-10 | 12:29

BertBrussen: ik had mijn weerzin niet beter kunnen verwoorden. er is een troost, zij het een schrale; de PvdAngsthazen is drie zetels kwijt.

Goedzo | 10-06-10 | 12:28

Het lijkt wel bijltjesdag bij GS. Links heeft ook heusch wel wat goeds betekend voor Nederland hoor!

Nee, een voorbeeld zou ik ook zo gauw niet weten.

Heads or Tails | 10-06-10 | 12:27

Je zou toch verwachten dat na vannacht de stekker uit Joop.kp zou zijn getrokken.

Biff Eagleburger | 10-06-10 | 12:26

Leuk en aardig Bert,
maar heb je Roze nou wel of niet tussen de klamme lappen gehad?

Verder is het verdomde jammer dat van Jole de laatste week niet 24/7 gevolgd is met een camera, hoe we zien dat hij met een boosaardige grimlach besluit het Rutteiseenviezehomofilmpje op de Joop te knallen en dacht dat het goed was,
en de peilloos diepe teleurstelling en Veluwse wroeging nu hij merkt dat hij z'n halve onderbeen d'r afgeschoten heeft met z'n stupide actie.

vander F | 10-06-10 | 12:26

Homohaters bij de Partij voor de Arabieren. Is die Asselbergs bekeerd tot de islam?

El Klinkerino | 10-06-10 | 12:25

Vliegenvanger | 10-06-10 | 12:18
[email protected] minderwaardig.

Het zal wel even wennen worden voor dhr van Dam dat een buitengewoon minderwaardige partij groter is dan het CDA. Dat worden weer verhitte debatten onder de rode VARA lampen.

wakkere_nederlander | 10-06-10 | 12:24

ach links??paars??eeuuh verleden???

OSS4ever | 10-06-10 | 12:24

Opzouten met die rotzooi!

zeerspraakzaam | 10-06-10 | 12:23

Gebalanceerd stukje van Brussen !

MoonUnit1 | 10-06-10 | 12:22

aha dus afzeiken mag alleen van rechts naar links...? sorry geenstijl we zullen er rekening mee houden...

robindapobin | 10-06-10 | 12:22

*proest @ Job*

skinner | 10-06-10 | 12:22

Links maakt meer kapot dan je lief is!

Maen | 10-06-10 | 12:21

carrière.... bij de pvda??

vapor trail | 10-06-10 | 12:21

Typisch Geenstijl, altijd anoniem kwetsen en rechts schreeuwen.

TabulaRasa | 10-06-10 | 12:21

dat de heren zich hard genoeg voor hun kop mogen slaan!

two ball cane | 10-06-10 | 12:20

Pot, ketel, zwart..

pwman | 10-06-10 | 12:20

Links doet eng.

Morkovich | 10-06-10 | 12:20

@BertBrussen
Anoniem bashen gebeurt aan de beide zijde van de politieke spectrum, niemand heeft daar het alleenrecht op, eerlijk is eerlijk.

Ashtrey | 10-06-10 | 12:20

-weggejorist-

Pinocchio | 10-06-10 | 12:19

links verneukt nu eindelijk ook maar links .nederland moet fatsoenlijker leuk !
gelijk ook maar korten op zijn wachtgeld en uitkering.

S.Hole | 10-06-10 | 12:19

Ah Marcel van Dam!

Zou die nog huilend onder z'n Louis XVI-salontafel liggen huilen met een fles exota in z'n buitengewoon minderwaardige reet?

Vliegenvanger | 10-06-10 | 12:18

Graag veel reacties in de trant van GS dat doen jullie zelf ook.

landlopertje | 10-06-10 | 12:18

Vara, ik hoop dat binnenkort die hele linkse kliek opdonderstraalt daar.

Robinnnn | 10-06-10 | 12:18

Nee, dit moet een vergissing zijn.. alleen Geenstijl mag tendentieus zijn? Op naar de raad voor hoernalistiek!

Malakai | 10-06-10 | 12:18

Vara maakt wel meer kapodt

wakkere_nederlander | 10-06-10 | 12:16

neemt iemand joop nog serieus dan?

kanaltijd | 10-06-10 | 12:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken