Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Roept u maar: nieuwe Duyvendak of niet?

bahraundhyde.jpg Zegt u het maar: is advocate Hayat Barrahmun, nummer 21 op de lijst voor GroenLinks, een gevaarlijke spion vanwege haar beruchte criminele Marokkaanse familie in Venlo (oh ironie) zoals de Telegraaf beweert? Of is er helemaal niets aan de hand en heeft meester Barrahmun altijd voldoende afstand genomen van haar familie zoals GroenLinks in een reactie daarop beweert? Keuzes en dilemma's, wij zijn er gek op. Als u zegt: "Hayat is liev!", bent u mogelijk medeverantwoordelijk voor een nieuwe Duyvendak in de Kamer. Als u zegt: "Meester Barrahmun is gevaarlijk want Marokkaanse families zijn net als Italiaanse maffiafamilies", bent u behalve een systeemhater wel heel erg van het padje. Als we rekening moeten gaan houden met de familieleden van Kamerleden zijn we snel klaar. De voorouders van Arie Slob waren fout tijdens de kruistochten, de familie Cohen is een beruchte kastanjeboomkwekersfamilie uit Buitenveldert en over Wilders kunnen we beter helemaal zwijgen met zijn extreemlinksfundamentalistischradicale broer die op Vara-ledenwebsites oproept tot een tsunami van Cohen-stemmen. Dus wat wordt het? A) Hayat Barrahmun moet kapot of B) niks aan de hand, gewoon doorlopen, die kudt-Telegraaf altijd. U MOET kiezen. Uw antwoord gaarne in de comments of op 9 juni in het stemhokje.

Reaguursels

Inloggen

Nog even wat nagekomen nieuws, als reactie op deze uitspraak: "Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag en daden en niet voor dat van familie, buren of kennissen", aldus Nijhof. Dat GL zich wel degelijk bemoeit met de dingen die iemands kennissen gedaan hebben blijkt onder andere hier uit: nos.nl/archief/2004/nieuws/index.html#...
Maar zodra het gaat over medewerkers en fractieleden van GL zelf zijn ze ineens een stuk minder kritisch: www.klokkenluideronline.nl/artikel/22/...

Mr Dixit | 31-05-10 | 11:21

doe eens normaal, geef haar het voordeel van de twijfel. Het is geen Duyvendak

zilla | 30-05-10 | 20:34

A)
duh

borderlijntje | 30-05-10 | 17:02

Kreeg een gevreesde jongen aan de deur voor mijn conflikt met mijn Suri-buren over de schutting. Buurvrouw is ook deelraadslid GL.

adhd-je | 30-05-10 | 14:23

heb ik altijd al gezegd, straks, binnen afzienbare tijd dus, zit de kamer en de senaat en de algehele regering volgepropt met marokkini`s en turkini`s en al wat dies meer zij, dit land is vergeven van de anomaliën. Hoe dat komt? Simpel, de eerdere regeringen wilden zo graag goeddoen. Nou, je ziet het resultaat en dat is nog maar het begin, getver.....

siebbie | 30-05-10 | 08:14

Politiek is een vrij beroep. Daarom ook zoveel allochtonen in de politiek. Femke vindt alles goed, zolang het maar niet haar imago beschadigt. Toch is Femke wel ok, want diep in haar oprechte hart is ze voor de vrijheid voor vrouwen en dus stiekem voor die afschuwelijke GW.

Frederico Jacobse | 30-05-10 | 07:00

Te vrezen valt dat mevrouws politieke carrière hiermee aan een vroegtijdig einde is gekomen.

Natuurlijk treft haar de blaam van haar broers niet, maar hun kwade roep zal almaar aan haar gekoppeld blijven: oh, dat is zij van die criminele familie is het niet?

Daar kom je niet meer zomaar van af. Mensen zijn te dol op kwaadsprekerij.

Hoe dan ook, als ik GL was liet ik haar lekker op de lijst staan. Sterker, ik zou haar op een verkiesbare plaats zetten (misschien kan één van haar broers ertoe bijdragen dat een kandidaat uit de top 10 vrijwillig inziet dat plaats 21 eigenlijk veel mooier is) en daarmede een dikke middelvinger opsteken naar het fatsoenspubliek dat nog niet eens 1 criminele broer heeft.

Adalgar | 30-05-10 | 03:45

-weggejorist-

bartw78 | 29-05-10 | 20:53

Weg ermee...

AchMetDeBalzak | 29-05-10 | 19:30

La Vie En Rose | 29-05-10 | 15:10
Pff bluffer, pareloester... gewoon een ouderwetse mossel zal je bedoelen.

repulse | 29-05-10 | 19:26

Wat een bullshit. Moet het gedrag van je broers op jou effect hebben?
Komt wel vaker voor in families ( ja mensen ook van die blanke vla NL gezinnen)
dat er 1 of meer fout zijn maar dat betekent nog niet gelijk dat jij het ook bent.
(slaat broer van Geert bemoedigend op de schouder.. kop op vent jij kan er niets aan doen) Telegraaf smeercampagne dus. Laten ze eerst hun hoernaliste maar eens ontslaan (kind bellen in Ziekenhuis.. how low can you go)

kattenmepper | 29-05-10 | 18:36

B dus. Zoals eerder gezegd checkt de AIVD mensen op de kieslijst. Dat deze kandidaat ondanks criminele broers zo succesvol is geworden siert haar alleen maar. Telegraaf, fuck off!

F'Shizzle | 29-05-10 | 18:30

Terroristisch tuig is in Nederland altijd welkom in de Tweede Kamer, zolang ze maar links zijn.

McPhart | 29-05-10 | 18:27

A
En voor de rest: Wie zonder zonde is...

wicher(t) | 29-05-10 | 18:13

Dat de broer van Balkenende een pijpleidingbedrijf in Afghanistan heeft maalt toch ook niemand naar.

znef | 29-05-10 | 18:03

@Eurotokkie | 29-05-10 | 17:22
Nou dat wordt dan wetten-pompen in 3 maanden! Het kortste doch meest succesvolle kabinet ooit.

Chiant | 29-05-10 | 17:46

je wordt besmet met wie je om gaat, dus als haar familie crimineel is...

Patrick Zweedsey | 29-05-10 | 17:46

Groen Links schrijft dat haar leden niet verantwoordelijk zijn voor de daden van familieden van hun leden. Inderdaad. Maar wie met pek omgaat wordt ermee besmet. Daarom ook controleert de AIVD het verleden van personen en van hun familieleden indien die personen veiligheidsgevoelige fucties bekleden. Zoals volksvertegenwoordigers.
Met deze officiele houding van Groen Links mag men betwijfelen of Groen Links wel een kosjere partij is. Sorry, Femke.

ljcoster | 29-05-10 | 17:45

"... probeert om een gerespecteerde advocate in diskrediet..."
Gerespecteerd advocate. Zonder "e" in het bijvoeglijke naamwoord. Moeilijk hè?
Die meizje is geen hoer, die meizje is advocate!

Chiant | 29-05-10 | 17:44

Lekkere genen zitten er in die geitenneuk-familie....
Natuurlijk gun ik Groen Links dit omhooggevallen gajes van harte,maar ze kan beter overwegen haar complete dagtaak te besteden aan het begeleiden van haar lowlife-broertjes.
"Fuck you,Femke... reken je programma nog maar eens door en veel plezier op 9 juni."

R.B.Scott | 29-05-10 | 17:31

Prlwytzkofsky | 29-05-10 | 17:18

er zijn wel gradaties in 'vlekjes' uiteraard...

ben overigens niet v plan de politiek in te gaan
niet zolang het huidige systeem er is
zodra prestaties en ook alleen prestaties tellen
wil ik het overwegen

mark wil op dit moment potentieel met iedereen
mark sluit niets uit
mark is slim bezig
en vooral ook opportunistisch
door pvv niet uit te sluiten
pikt hij v geert juist wat extra stemmen weg

uiteindelijk is de hele haagse kliek niets meer dan stemmen_hoeren
ook mark jah
en zeker ook geert

varkensrollade | 29-05-10 | 17:27

Prlwytzkofsky | 29-05-10 | 16:55

VVD-CDA-PVV , die houden het 3 maanden vol.

Eurotokkie | 29-05-10 | 17:22

varkensrollade | 29-05-10 | 17:08
Het is bijna onmogelijk voor politieke partijen nog goede kandidaten zonder een vlekje eraan te vinden - er zijn SP-gemeenteraadsleden met gun problems en bijstandsfraude ontmaskerd. Bij een partij met zulke *kuch* hoogstaande principes is de nood ook hoog gestegen.
Tja, varkensrollade, voor een cleane politiek zullen zelfs U en ik ook actief als kandidaat moeten worden vrees ik!
Dat die mevrouw misschien een probleem heeft is duidelijk - maar waarom reageert U niet op het goede nieuws dat Mark met Geert in bed wil ;D? En hoeveel stemmen dát gaat kosten?

Prlwytzkofsky | 29-05-10 | 17:18

Hup Femke.

Eurotokkie | 29-05-10 | 17:16

Prlwytzkofsky | 29-05-10 | 16:55

verkiesbare plek of niet doet niet ter zake
voor groot aantal gevoelige banen vindt screening plaats
van persoon zelf.. en directe familie
daar is de screening voor
GL plaatst zich boven de wet door in dit geval
de negatieve uitkomsten van een screening te negeren
dat telt
en moet met álle middelen worden bestreden

varkensrollade | 29-05-10 | 17:08

Die kudt-Telegraaf altijd...

Xinicus | 29-05-10 | 16:56

Die chick staat op een onverkiesbare plaats, WTF, laat maar zitten!!
BREAKING!
* Wilders is voor VVD-CDA-PVV. Ja hallo, wisten we al.
* In reactie zegt Rutte: ik vind dit het overwegen waard!!! FANTASTISCH!

In Bloemendaal en Wassenaer valt het biscuitje in de thee!!

In de huiskamer van huize Pechtold klinkt gejuich!!

Prlwytzkofsky | 29-05-10 | 16:55

Met de ledenlijs van GL kunnen makkelijk de verbanden naar radicale groeperingen worden gelegd zowel nationaal als internationaal. De vraag is alleen of het nu voor journalisten of AIVD prioriteit heeft..

denoorman | 29-05-10 | 16:51

undercover operatie bij GL en de klus kan worden geklaard, is gewoon een kwestie dat een goede journalist of advocaat zich er in vastbijt

denoorman | 29-05-10 | 16:48

B

Brakovich | 29-05-10 | 16:45

Groen links heeft een reputatie op te houden met koesteren van relschoppers, krakers, boeroepers, adoreren van massamoordenaars en ander links tuig, dus voelt ze zich bij GL wel op haar plaats. GL heeft meer beruchte families onder haar leden bv de Duyvendakjes.

Boy Cot | 29-05-10 | 16:40

GroenLinks kan het met een nieuw. opgepoetst uiterlijk met veel kakkineuze lounge-meisjes proberen --- het innerlijk is en blijft verrot.

Merlot | 29-05-10 | 16:40

@Grandtete 16:32

Toch een tegel die voor een glimlach zorgt. Rutte had van een dergelijk reply op zijn verhaspelde en voorgekookte éénlijner maar moeilijk teruggehad mi.

widtvoet ® | 29-05-10 | 16:39

janeedantoch | 29-05-10 | 12:56
Heb ik ook maar iets gezegd dat feitelijk onjuist is?
"De kruistochten waren een aantal militaire ondernemingen tussen 1095 en 1271 om het Heilige Land te bevrijden." nl.wikipedia.org/wiki/Kruistocht
Met nadruk op "bevrijden".

Lijkt mij dat niet ik degene is die een geschiedenisboek open moet slaan.

white trash | 29-05-10 | 16:39

Als ze maar geen woekerpolissen verkopen.
Want dan moet de VVD daar op gaan toezien.
Daar hebben ze meerdere personen die daar verstand van hebben.
Oh mijn opmerking slaat nergens op.
Dan ben ik toch op de goede plek met mijn onzin!

Grandtete | 29-05-10 | 16:32

denoorman | 29-05-10 | 16:18

Ja en nee.

pius | 29-05-10 | 16:28

Een crimineel is nog geen spion. En een broer is nog geen zus - Telegraaf-logica.

PG4161 | 29-05-10 | 16:25

@denoorman | 29-05-10 | 16:18
Als men de Hells Angels (sorry, sorry!) niet kan veroordelen op basis van art. 140 - dan lijkt mij GL helemaal onhaalbaar...

Wazzzah | 29-05-10 | 16:22

@ Sanglier | 29-05-10 | 13:58,

Dat kan nu juist het probleem zijn... de mohammedaanse familie is nogal groot.

basweetutwel | 29-05-10 | 16:22

Groenlinks is in wezen een criminele organisatie. Als je antecedenten van de leden doorlicht en dat koppelt aan het feit dat ze georganiseerd optreden onder de dekmantel van een democratische partij lijkt het me niet zo moeilijk om de zaak rond te krijgen. Hier moesten de heren Moskovitsch (even geen tijd ivm verliefd) of Peter R. De Vries (geen belang) eens induiken.

denoorman | 29-05-10 | 16:18

Heads or Tails | 29-05-10 | 16:04

Dat is natuurlijk zo. Maar een (mijn) vrouw van haar schoenentik afhelpen is zoiets als de mount-everest beklimmen met een vouwfiets. Een schier onmogelijke taak.

pius | 29-05-10 | 16:17

La Vie En Rose | 29-05-10 | 16:08
IJs vindt-ie lekker.

Ik ga maar eens even flink douchen en met de dag beginnen. Out/

Heads or Tails | 29-05-10 | 16:11

Heads or Tails | 29-05-10 | 16:04
Tuurlijk, en het snoeppie van de week voor de kleine Heads. Of heeft hij liever een ijssie?

La Vie En Rose | 29-05-10 | 16:08

Ze heeft duidelijk veel ervaring met criminelen en een dubbele pet op. Ze is beslist een veiligheidsrisico en dient goed door de AIVD in de gaten te worden gehouden. Staatsgeheimen zijn haar zeker niet toevertrouwd. De appel valt niet ver van de boom!!

denoorman | 29-05-10 | 16:08

@HC 16:01

FYI: Ze doet meer dingen als ontslagzaken enzeau.

widtvoet ® | 29-05-10 | 16:06

GL is en blijft een levensgevaarlijke partij, waar de BVD al jaren een extra oogje op heeft en gelijk hebben ze.
Vooral nu de mocro's het daar steeds meer voor het zeggen krijgen.

Mazzeltov | 29-05-10 | 16:06

La Vie En Rose | 29-05-10 | 15:50
Als je dan toch boodschappen gaat doen, neem voor mij dan een fles mezcal mee. Hoe huiselijk is dit alles.

pius | 29-05-10 | 15:50
Ken jij De imitatio Christi? Jezus roept ons op allemaal bedelaars te worden. Dat zou ik jouw Imelda maar eens voorhouden. Er is erg veel waar een mens buiten kan, zo zit dat.

Heads or Tails | 29-05-10 | 16:04

pius | 29-05-10 | 15:50
U bent wel erg vergevingsgezind. Dat ben ik dan weer niet, futiliteiten uitgezonderd.
*Groet Pias en Heads orTails en appie met een bezoek vereren gaat*

La Vie En Rose | 29-05-10 | 16:03

Ze mag criminelen wel verdedigen. Dat is haar werk. Ze mag er geen familie van zijn.
.
Met haar hoofd op het hakblok, dus.

HC | 29-05-10 | 16:01

Beetje jammer dat Geenstijl nu ook van die irritante kipperende advertenties heeft. Dat leest niet lekker. Groenlinks is toch de partij voor Linkskerkelijk fundamentalisme? Daar past ze dus keurig tussen. Het is de Heilige taak van Links om de Islamitische kolonisatie te implementeren dus deze mevrouw past daar keurig bij.

Ales | 29-05-10 | 16:01

pius | 29-05-10 | 15:48

E uit ommeegaande rukt.

pius | 29-05-10 | 15:54

La Vie En Rose | 29-05-10 | 15:46

Maar natuurlijk vergeef ik u. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Daarom vind ik de Taliban zo lief. Maar dat terzijde.

pius | 29-05-10 | 15:50

ben ook nogal impulsief én associatief.

La Vie En Rose | 29-05-10 | 15:50

Heads or Tails | 29-05-10 | 15:36

Heb mijn meeladres al twee keer geplempt hier. Geen probleem. En wat mijn vriendin betreft. Misschien heb je wel gelijk. Mocht ik binnenkort met de volheid van mijn beperkingen geconfronteerd worden, en een lege portemonnee natuurlijk dan stuur ik ze per ommeegaande langs. Ik kan al die schoenen nauwelijks meer opbrengen weet je. Ze lijkt Imelda marcos wel.

pius | 29-05-10 | 15:48

Heads or Tails | 29-05-10 | 15:22
Tja w.b. dat lachen tussendoor, dat bedacht ik mij nadat ik op de knop had gedrukt. Dat doet de zaeck geen goed. In de rest kan ik mij heel goed vinden.
Ik ben om. De stichting kan worden opgericht. Laat de champagne vloeien.
Hoewel nu even niet.
*naar realiteit wederkeert en boodschappen halen gaat*

pius | 29-05-10 | 15:25
Ben nogal asociatief aangelegd en ook niet geheel goed bij het hoofd.
Dit gaat meestal samen. Zal het nóóít meer doen, hoewel, gebrek aan constistentie
is ook één van mijn minpunten of kwaliteiten. Dan kan ook.
Kunt u mij deze vlek op mijn blazoen vergeven?

La Vie En Rose | 29-05-10 | 15:46

Ach, wat is crimineel ? 30 Miljard weggeven en iedereen wijsmaken dat het terugkomt is ook niet al te fris. En zo zijn er wel meer politici die vuistdiep in het witte-boorden-criminelen-circuit zitten. Of eigenlijk: het is een uitzondering als ze er niet in zitten.
Als je deze dame aanvaltop haar familie dan zeg ik: ook alle politici met bedrijfsbelangen in de vriendenkring op het schavot!

noorderling | 29-05-10 | 15:42

pius | 29-05-10 | 15:32
Ik was even benieuwd of iemand hier gewoon z'n meeladres zou plempen of niet. Ik wist niet dat je een mooie vriendin had. Dat verandert de zaak natuurlijk wel. Wat denk je, zou ze in zijn voor een romantisch diner met kaarslicht en rode wijn? Ik moet er niet aan denken en 't is maar bij wijze van spreken. Je weet wel zeker dat je haar niet ernstig te kort doet door haar mij te onthouden?

Heads or Tails | 29-05-10 | 15:36

Heads or Tails | 29-05-10 | 15:28

LOL. Ik heb een mooie vriendin, helemaal top. Maar misschien heb je wel een beetje gelijk, in alle eerlijkheid. Mijn mailadres krijg je trouwens niet, viespeuk, wist niet dat jij een komnivoor was.

pius | 29-05-10 | 15:32

Snuur | 29-05-10 | 15:27

Zit zeker wat in. Bij de politie en justitie onderzoeken ze de omgeving van de sollicitant tot vele jaren terug. Noodzakelijke procedure. Al leid een discutabele omgeving niet per definitie tot afwijzing. Logischerwijs.

pius | 29-05-10 | 15:29

pius | 29-05-10 | 15:25
Zeg pius, je bent toch niet een heel klein beetje ietsjepietsje jaloers? Wat is jouw meeladres?

Heads or Tails | 29-05-10 | 15:28

Mag mooi zijn dat ze de banden heeft verbroken met haar criminele broers, bij de politie kom je niet aan de slag met zulke famillie. Waarom dan wel bij de regering?

Snuur | 29-05-10 | 15:27

La Vie En Rose | 29-05-10 | 15:17

Jezus Vie. Hoewel ik je flirterij geenzins wil belemmeren moet ik toch zeggen dat deze offtopiczwijmelarij een ietsie pietsie op de lachspieren werkt. Er zijn andere manieren om de kleedkamer te bereiken. Kan je niet gewoon ff zijn meel vragen. Dan kun jij je gang gaan en ik je tegels weer onbevooroordeeld aanvaarden. Zo slecht zijn ze niet immers. En je wilt toch wel serieus genomen worden:-D

pius | 29-05-10 | 15:25

La Vie En Rose | 29-05-10 | 15:17
Ik heb een heel mooie topslurf en je kunt het slurven natuurlijk afwisselen met kleine sabbel- en knaagmomenten, zodat je alle tijd hebt om op adem te komen. Het is niet zo dat het een wedstrijd is of zoiets. Lachen mag ook, al verdraagt zich dat in de praktijk erg moeilijk met opwindende seks. In feite is het een onderbreking van een koninginnerit en dan zou ik liever even wat wijn drinken uit je heilige grotje, een sigaret roken en het feest verder voortzetten.

Heads or Tails | 29-05-10 | 15:22

@de veteraan | 29-05-10 | 15:11, alle advocaten zuigen, groenlinks-advocaten zuigen het ergst.

gentle giant | 29-05-10 | 15:22

dat mens moet eruit.

jofel2 | 29-05-10 | 15:22

Heads or Tails | 29-05-10 | 15:01
Oké, ik heb ook een hekel aan gelul. Voor het overige ligt het eraan of de slurf er appetijtelijk uitziet èn er tussentijds naar adem gehapt dan wel gelachen mag worden.

La Vie En Rose | 29-05-10 | 15:17

uhm... wat is er precies fout aan de kruistochten?

RobbieG | 29-05-10 | 15:14

15:10 : binnendringen is het juiste woord.

La Vie En Rose | 29-05-10 | 15:11

Deze dame is al 8 jaar advocaat en gespecialiseerd in arbeidsrecht.
Laten we vooral diegenen die het WEL goed doen flink de grond intrappen dan komt het zeker goed allemaal.

de veteraan | 29-05-10 | 15:11

repulse | 29-05-10 | 14:52
Juist jij weet het. Buitengaans dan hè? Dat je niet denkt dat mijn pareloester het indringen van een vlakke kletsende hand kan verdragen.

La Vie En Rose | 29-05-10 | 15:10

Stel iemand bij de PVV met criminele familie (BROERS) - de hele wereld zou schande roepen. Links MAG -moet - dit is het bewijs dat integratie wel kan lukken.

R.E. Actie | 29-05-10 | 15:05

La Vie En Rose | 29-05-10 | 14:46
Als jij mij zeer bekwaam kunt afslurven, dan hebben wij het nergens meer over. Ik bedoel, dan hoeft er ook niet gepraat te worden. Ik hou niet zo van gepraat, vandaar mijn voorkeur voor het afslurfgebeuren.

Heads or Tails | 29-05-10 | 15:01

La Vie En Rose | 29-05-10 | 14:46
Nooit vuisten gebruiken, gewoon lekker met de platte hand *KLETS!*
hihaaaa.
Als er trouwens nog ruimte is in het bestuur, count me out...

repulse | 29-05-10 | 14:52

Natúúrlijk moet dat mens niet in de Kamer.
Maar ze gaat er wel komen.
Hoewel? Nummer eenentwintig? Soort Lijstduwer! En hullie van GL trekken er wel stemmen mee van Marokkanen, criminelen, en/of beide.
Kudt!

caudillo | 29-05-10 | 14:49

In ieder geval een paardekop.

gentle giant | 29-05-10 | 14:47

Heads or Tails | 29-05-10 | 14:17
Ik ben ook wel enigszins gestoord, maar twijfel over mijn aanmelding. Heb vannacht nog even wat reacties gelezen, waarbij de inhoud van één van je wederom subliem geschreven reacties nogal op het netvlies is blijven hangen.( | 29-05-10 | 02:13.) In het grootste deel van de zo beeldend beschreven handelingen kan ik mij wel vinden. Maar van die handgebaren kreeg ik maagkrampen.
Wat er in de statuten komt te staan interesseert mij niet. Indien er afspraken kunnen worden gemaakt dat je vuisten mijn intieme deel niet zullen beroeren, valt er te praten.

La Vie En Rose | 29-05-10 | 14:46

Ik zou het opvallender vinden als ze uit een NIET-criminele Mocro familie kwam.

JoeDaPlumbert | 29-05-10 | 14:46

Driedubbele A, opzouten met die kromzwaarden.

bunbun | 29-05-10 | 14:43

DUIM OMLAAG

Mrpurple | 29-05-10 | 14:40

De Telegraaf beweert helemaal niks.

Detlev Tarnowitz | 29-05-10 | 14:34

@ maar_waarom_dan | 29-05-10 | 14:25
Tsja, krijg je weer zo'n vooroordeel over burka's enzo... www.radar-nl.com/katindezak.jpg

Zeldzame Zaadstengel | 29-05-10 | 14:32

janeedantoch | 29-05-10 | 13:53
Zo dan, m'n zaterdagmiddaggebed zit er weer op. Uhm, je vraag: "Laat me raden: u is zelfverklaard voorvechter van vrijheid, democratie, en joods-christelijke waarden?"

Ik herhaal die vraag (meer een suggestie, enfin) maar even, want anders zit je je straks weer een zakbreuk te scrollen. Nee, ik ben geen zelfverklaard voorvechter van de dingen die jij noemt. Ik kijk wel uit.

Wel vind ik dat iemand die in een zelfverzonnen godtje gelooft geen stemrecht zou moeten hebben, passief noch actief. Andere krankzinnigen hebben voor zover ik weet ook geen stemrecht.

Heads or Tails | 29-05-10 | 14:32

B.

zootklak | 29-05-10 | 14:30

B NIets aan de hand natuurlijk.

ps. een oudtante van Bert Brussen is gelovig.

Maaier | 29-05-10 | 14:28

Ja zeg, de Telegraaf is al 75 jaar voor de PVV, moet ik nu opeens anders gaan geloven?

xxtremeraxx | 29-05-10 | 14:27

Ik zat meer aan een zak over het hoofd te denken. Was dit ook een optie?

maar_waarom_dan | 29-05-10 | 14:25

@sjaakdelinksesul 14:19

Breek me de bek niet open. Heb die jaren struktureel met een wokkelige klepel rondgelopen.

widtvoet ® | 29-05-10 | 14:22

kwajtsnet | 29-05-10 | 14:18
Ik geloof het ongezien. Je moet weten, ik ben natuurlijk een buitengewoon religieus ingesteld mens met een en al aandacht voor dingen in het belevingsveld van het menselijk individu. Is er na afloop koffie met cake?

Heads or Tails | 29-05-10 | 14:22

Barramunda is de zoveelste zuivere moslimspion in het Mederlandsche Politieke landschap, alleen deze kan zakjes leuke inhoud voor de goedlachsche femke meenemen

langzalzeleve | 29-05-10 | 14:20

widtvoet ® | 29-05-10 | 14:16
Ik hoorde ze wel eens lang rinkelen.

sjaakdeslinksesul | 29-05-10 | 14:19

Heads or Tails | 29-05-10 | 14:14
--
Binnen de beleving van het menselijk individu kan het zomaar op numero uno (met stip) kunnen uitkomen . Dat wel.

kwajtsnet | 29-05-10 | 14:18

La Vie En Rose | 29-05-10 | 14:15
Het mag ook een gestoorde vrouw zijn, maar juriste zou ik niet graag nemen. Dat lijkt me allemaal te pijnlijk.

Heads or Tails | 29-05-10 | 14:17

@sjaakdelinksesul 14:02

Jummie! Weinig mis mee idd. Het overweldigend aanbod lekkere wijven was voor mij destijds overigens sowieso één van de voornaamste redenen om Rechten te gaan doen.

widtvoet ® | 29-05-10 | 14:16

Heads or Tails | 29-05-10 | 14:11
Mag het ook een vrouw zijn? Dan zou ik juriste nemen

La Vie En Rose | 29-05-10 | 14:15

kwajtsnet | 29-05-10 | 14:12
Je comment, is dat een cryptogram? Ik gok 42.

Heads or Tails | 29-05-10 | 14:14

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 14:06
--
Je kunt ook vragen of het verschijnsel gwad wel zo'n juiste beslissing is geweest van de mens /an sich. Alles wat leeft en doet heeft nimmer een probleem met zetten. (behoudens de H. S.)

kwajtsnet | 29-05-10 | 14:12

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 14:06
Tuuk, om met Balkenende te spreken. Aan leden heb ik geen behoefte, dus het moet inderdaad geen 'belangenvereniging' worden, maar een Stichting. Het liefst met 3 bestuursleden, dus als je nog een of andere gek kent die ook in het bestuur wil, is dat mooi meegenomen.

Heads or Tails | 29-05-10 | 14:11

pfff heeft er iemand een mirror van pinkpop.vpro.nl :)

polt | 29-05-10 | 14:11

@ROGL | 29-05-10 | 14:06

Dan klink je des te dommer wanneer je doet overkomen dat je überhaupt een stem op groenlinks overwoog.

ZKH EénOog | 29-05-10 | 14:11

@Zeldzame Zaadstengel | 29-05-10 | 14:02
Relax! Het leuke zuiden verwijst naar het bourgondische leven, waarbij ik afkeer heb van het calvinisme waarbij succes bij een ander wordt misgund. Verder staat mijn naam nergens anders voor en Palm is mijn favoriete bier.

In Nederland worden mensen nog altijd beoordeeld op wat ze zelf doen. Als advocate heeft ze een mooie baan en ze mag zich dan ook vertegenwoordigen in de politiek.

Het_leuke_zuiden | 29-05-10 | 14:10

C) Groenlinks lekker aan laten modderen. Zolang ze bestaan, blijft dergelijk terroristisch en crimineel tuig zich zichtbaar in dit kliekje samenklonteren. Wat zou je moeten als het ondergronds gaat ?

BTW, vraagje:
[Q] ... criminele Marokkaanse familie... [/Q]
Pleonasme of tautologie ??

ZKH EénOog | 29-05-10 | 14:09

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 14:05
Ik ben wel nieuwsgierig naar je nick. Waarom heb je die gekozen? Ik vind er niet zo gauw iets over, maar zult het wel uit je hoof weten.

Heads or Tails | 29-05-10 | 14:09

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 14:08

A
Enne daar gaat mijn stem voor GroenLinks, sorry Femke, maar met de mocromaffia wens ik mijn 'mileu' niet te bevuilen.

ROGL | 29-05-10 | 14:06

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 14:06

janeedantoch | 29-05-10 | 13:53
Nog niet weglopen hoor, ik zit net midden in een soort uittreding.

Heads or Tails | 29-05-10 | 14:05

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 14:05

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 14:00
Een normaal mens is, in mijn definitie, per definitie enigszins gestoord. Daar hou ik wel van. Al die ongestoorden, je wordt er gek van.

Zullen we een Belangenvereniging oprichten en subsidie gaan aanvragen?

Heads or Tails | 29-05-10 | 14:03

@Het_leuke_zuiden | 29-05-10 | 14:00
He, dit klinkt verdacht.... zij komt ook uit dat "leuke zuiden".... enne, ik durf het bijna niet te vragen; Maar dat Brand Bier....

Zeldzame Zaadstengel | 29-05-10 | 14:02

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:58
Nou, dan zou ik de definitie veranderen.
Appeltje-eitje, zou ik denken.

Heads or Tails | 29-05-10 | 14:01

Marcus Porcius Cato | 29-05-10 | 13:50
Ook al is die kans klein, de kans is meer dan 0%.

polt | 29-05-10 | 14:00

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 14:00

Laat haar lekker in de Tweede Kamer. Zelf heeft ze het gemaakt denk ik. Wel natuurlijk oogje openhouden he!

Het_leuke_zuiden | 29-05-10 | 14:00

@sjaakdelinksesul 13:40

Ongetwijfeld een stukje doelgroepdinges: zie de doorsnee Marokkaan niet zo snel op een niet-Marokkaan stemmen. Bovendien volledig in lijn met de ook Glinkse misvatting dat wat je van ver haalt per definitie lekker(der) is.

widtvoet ® | 29-05-10 | 13:59

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:58

Beste mensen, deze mevrouw staat op nummer 21. Dat is voor mensen op de lijst van GL een onverkiesbare plek, tenzij haar familie dermate groot is dat zij met voorkeurstemmen in de kamer wordt gekozen. En als dat gebeurt is haar criminele familie een prachtige reden om haar - als dat een keer handig uitkomt - tot op haar enkels af te branden.

Sanglier | 29-05-10 | 13:58

janeedantoch | 29-05-10 | 13:53
Hallo, ik zit net aan m'n zaterdagmiddaggebed. Dat duurt nog een halfuur. Typisch ja, dat ik intussen toch tieperdetiep kan doen. Multitasking, my middle name.

Nog even geduld dus graag, want je vraag verdient een weloverwogen antwoord en ik kan niet alles door elkaar heen multitasken - ik ben ook nog aan het ademen. 'k Heb het er maar druk mee.

Heads or Tails | 29-05-10 | 13:57

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:56

Het is allemaal de schuld van Die Wilders. Anders waren de Marokkanen netjes onze samenleving binnengemandled

Recht(s) Overeind | 29-05-10 | 13:56

@Marcus Porcius Cato | 29-05-10 | 13:50

Als het Marokkaanse ministerie van geloofszaken even een mailtje laat rondgaan kunnen er nog gekke dingen gebeuren.
Zie: nl.wikipedia.org/wiki/Fatma_Ko%C5%9Fer...

Prof. D.A.H. Vintik | 29-05-10 | 13:55

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:45
Dank voor je antwoord op mijn wat indiscrete vraag.
Ik vroeg het maar even omdat een besneden pik doorgaans wat vereelt is en je dus harder zou moeten trappen om enig effect te bereiken.

Edoch, ik heb daar geen behoefte aan, omdat ik in wezen een aardige jongen ben, zo weggelopen uit dat Postbus-51 spotje. Hoe ga je d'r mee om, zoiets vraagt-ie geloof ik.

Zijn moeder is vast heel dol op hem. Dit allemaal even terzijde. Overigens ben ik het met je eens dat een rechtenstudie niet echt een studie is. 't Is geen echte wetenschap en hoort eigenlijk niet thuis op de universiteit, evenmin als sociologie, theologie, psychologie, antropologie en andere onzinvakken.

Heads or Tails | 29-05-10 | 13:54

Heads or Tails | 29-05-10 | 13:28

jij formuleer het liever zo:
"We leven natuurlijk in extreem invidudialistische tijden, dus een pleidooi voor de invoering van collectieve straffen zal nu in onvruchtbare aarde vallen.Toch ben ik daar wel voorstander van als het gaat om mensen die deel uitmaken van criminele organisaties als moskeeën, kerken en andere intellectuele hoerenkasten."

oftewel: het enkele feit dat iemand gelovig is, is genoeg om diegene te straffen. Laat me raden: u is zelfverklaard voorvechter van vrijheid, democratie, en joods-christelijke waarden?

janeedantoch | 29-05-10 | 13:53

@Frederico Jacobse | 29-05-10 | 13:51, eens. Ik denk dat er in Marokko meer sprake is van onrecht dan hier. Maar ja, hier krijg je wel kansen en in Marokko een stuk minder vermoed ik.

Hockey | 29-05-10 | 13:53

@sjaakdeslinksesul | 29-05-10 | 13:48
Iedereen weet dat die lijst niet klopt. In Nederland staan 36 en 40 op plaats 1 en 2.

Parsons | 29-05-10 | 13:52

Ze is de politiek ingegaan omdat ze niet houdt van onrecht. Dan zou ik eens in Marokko gaan kijken. Maar nee... in Nederland tegen Wilders en andere tegenstanders van het islamfascisme gaan strijden.

Frederico Jacobse | 29-05-10 | 13:51

@widtvoet ® | 29-05-10 | 13:46
De grasvelden worden niet veroverd? Ontken het maar. Rovers veroveren alles. Punt.

Arend Jan B. | 29-05-10 | 13:51

Pfff de helft van Nederland is lid van een criminele familie, doe eens gauw dat glas water leeggooien!

borderliner | 29-05-10 | 13:50

lijn5 | 29-05-10 | 13:32
Als je het Nederlands recht kent weet je simpelweg de gebruiksaanwijzing. Zeer nuttig. Als mensen als jij de wijsheid in pacht denken te hebben en komen zeuren,
zal ik niet schuwen jou een poot uit te draaien, of je te helpen.

Als je maar betaalt.

Strotgrondel | 29-05-10 | 13:50

@ polt | 29-05-10 | 13:44
Yeah,... riiiight..... voorkeurstem. Ach ja, tuurlijk... De beruchte Hayat Barrahmun komt erin op basis van voorkeurstemmen... Ja inderdaad daar heb je me dan toch even. Voorkeurstemmen.

Marcus Porcius Cato | 29-05-10 | 13:50

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:50

Als GS gaat zeggen dat ik MOET kiezen, dan zeg ik: smeer het maar in je haar (daar krijg je krullen van), ik ben een modern mens en ik laat me door niemand wat zeggen en zeker niet door mijn medemens.

De Geblondeerde | 29-05-10 | 13:48

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:47

@Arend Jan B. 13:38

Welk een wonderlijke konklusie.

widtvoet ® | 29-05-10 | 13:46

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:45

@Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:38
Mannetje?. Vanwaar die snelle conclusie? Je zegt: je stelling dat de studie rechten voor laagvliegers is, impliceert immers wel degelijk dat rechtenstudenten per definitie laagvliegers zijn. Nee, ik beweer dat de studie rechten laagvliegers aantrekt. Zoals, om een analogie te gebruiken, stront vliegen aantrekt, maar daarmee beweer ik niet dat alle vliegen strontvliegen zijn.

lijn5 | 29-05-10 | 13:44

Die broers hebben een winterbanden omkat handel dus dan weet je het wel.
Niemand nog antwoord C gekozen? (=ik zou haar doen)

43 | 29-05-10 | 13:44

Marcus Porcius Cato | 29-05-10 | 13:43
1 woord: voorkeurstem

polt | 29-05-10 | 13:44

@bbbachstra | 29-05-10 | 13:30
Nummer 21 op de lijst een Marokkaan? Dat worden voorkeurstemmen. In ieder geval goed voor de toekomst.

Arend Jan B. | 29-05-10 | 13:44

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:41
Even uit nieuwsgierigheid: Hebben wij het over een besneden of onbesneden pik?

Heads or Tails | 29-05-10 | 13:44

Ja, neem me niet kwalijk Geenstijl, Nummer 21 op de lijst van Groen Links !?! Nummer 21 ?!? Ja, dan kun je net zo goed niet meedoen, toch ? Groen linksch heeft het ooit eens tot 11 zetels geschopt en dat was een absoluut partij record en een zeer diep dieptepunt in de Nederlandsche politieke geschiedenis. Deze dame komt hooguit in de 2e kamer als ze daar een toeristische rondleiding krijgt.

Marcus Porcius Cato | 29-05-10 | 13:43

@CoffeePatch 13:26

Samenvatting of spiegeltje van die waslijst wellicht? Die Joopsite weigert hier nl. struktureel dienst.

widtvoet ® | 29-05-10 | 13:41

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:41

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:40

widtvoet ® | 29-05-10 | 13:36
Na een jaar lid te zijn sta je dus al op de kieslijst van GL en mag je campagne gaan voeren om voorkeursstemmen te krijgen?
"GL kiest voor een NL waarin iedereen gelijke kansen heeft, alleen een niet-behoofddoekte succesvolle marokkaanse wat meer dan een ander."

sjaakdeslinksesul | 29-05-10 | 13:40

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:33
Kort londje heb jij, Jezus.
Rieleks man, slecht voor je hart allemaal.

Heads or Tails | 29-05-10 | 13:39

-weggejorist-

Ebert de R | 29-05-10 | 13:38

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:38

@widtvoet ® | 29-05-10 | 13:28

Dus als je "politicus" bent wordt er niet op je gelet. "Volgt mij, ik val aan!"

Arend Jan B. | 29-05-10 | 13:38

op een gegeven moment gaat dat continu maar op zoek zijn ook een beetje op jezelf afstralen en geeft het meer een beeld van je eigen bekrompenheid.

NEXT!

sarkaasticus | 29-05-10 | 13:37

BroodenSpelen | 29-05-10 | 13:35
lol :)

polt | 29-05-10 | 13:37

Jarre Tell | 29-05-10 | 13:34
Dat is ook niet zozeer problematisch, maar ze kan hierdoor wel chantabel zijn. Niet voor niets gebeurt het vaker dat familieleden en vrienden nagetrokken worden bij bepaalde banen.

polt | 29-05-10 | 13:36

@Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:33 Appie, ga liever wat in het zonnetje lopen met je zwarte bolletje en een parasolletje. Wat een geloel.

lijn5 | 29-05-10 | 13:36

Als gangstermeisjes en dochter van een oorlogsmisdadiger lid kunnen worden van het koninklijk huis, dan moet dit ook kunnen.

BroodenSpelen | 29-05-10 | 13:35

Stel je voor dat mijn broers en zusters medeverantwoordelijk zouden worden gestel voor alles dat ik in het verleden fout heb gedaan. Alhoewel, als ik daar nu door deze plemp over nadenk zou ik dat geen onaardig idee vinden. Tenslotte ben ik geen onaardig type en soms zelfs wel eens onbaatzuchtig. Soms.
Maarre, ik vind dat niemand verantwoordelijk kan worden gesteld voor de daden van familieleden. Kom nou.

Jarre Tell | 29-05-10 | 13:34

polt | 29-05-10 | 13:31
ghe, was me nog niet opgevallen. LOL!

harry pikkel | 29-05-10 | 13:34

Crimineel of politicus, het zijn inderdaad de meest voorkomende carrièrekeuzes van allochtonen. Een doorsnee importfamilie dus.

spanarchist | 29-05-10 | 13:33

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:33

Een sublieme zet van zo'n Marokkaanse familie, om uit eigen gelederen een advocaat klaar te stomen .

koetmeurning | 29-05-10 | 13:33

Nou vooruit... Ik stem 9 juni niet op haar.

koerbagh ® | 29-05-10 | 13:33

@sjef van oeckel | 29-05-10 | 13:26, wat noem je rijk? Maar inderdaad middels hard werken, zuinig leven en verstandig investeren is mijn familie niet meer arm.

Hockey | 29-05-10 | 13:33

@janeedantoch | 29-05-10 | 13:23
Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:22

Ik heb gezegd dat ik deze advocaat niet wil, ik heb geen reden aangegeven. Een studie rechten is voor laagvliegers, zei ik. Ik zei niet (goed lezen!) dat 'alleen' laagvliegers deze studie volgen. Nogmaals, graag goed lezen. Dus nog eens: de benodigde intelligentie resp. talent voor een studie rechten is niet erg groot. Voor een conservatoriumstudie piano heb je aanzienlijk meer talent nodig.

lijn5 | 29-05-10 | 13:32

rolfmao @ Telegraaf:

"Barrahmun is de zus van Hassan B., een "belangrijke speler" in het drugsmilieu."

Goh.. hoe zou die Hassan nu met de achternaam heten....

polt | 29-05-10 | 13:31

-weggejorist-

Parsons | 29-05-10 | 13:31

Hoe kan nr 21 van GL nou gevaarlijk zijn? Next!

bbbachstra | 29-05-10 | 13:30

@Arend Jan B. 13:08

Tja je kunt de Marokkaan wel uit Marokko halen maar Marokko nimmer uit de Marokkaan. Ben persoonlijk een groot en warm voorstander van het "middel" burgelijke ongehoorzaamheid overigens maar daar schaar ik een waggelloopje over een grasveldje in dienst van één of ander suf politiek promofilmpje nou niet direkt onder.

widtvoet ® | 29-05-10 | 13:28

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:23
Ik vind modegebrabbel als het 'generaliseren naar de gehele populatie' heel wat stuitender dan je d-t foudtje.

Heads or Tails | 29-05-10 | 13:28

Ze is advocaat, dat lijkt me ook wel een pré. Eerlijk, betrokken en sociaal, zoals alle advocaten.

sjaakdeslinksesul | 29-05-10 | 13:27

LOL @Joop.nl, verontwaardigd doen, maar wel een screencopy plaatsten van de tekst waarin staat wat de broertjes precies hebben uitgespookt.
Dat extra zeteltje voor GL in de peiling van gisteren ging immers ten koste van de PvdA.

CoffeePatch | 29-05-10 | 13:26

Hockey | 29-05-10 | 13:14

Rijk geboren?

sjef van oeckel | 29-05-10 | 13:26

@ widtvoet ® | 29-05-10 | 13:13
Mijn god, het is de schoonzus van Wesley Sneijder.

Zeldzame Zaadstengel | 29-05-10 | 13:25

lijn5 | 29-05-10 | 13:20
je geeft aan dat je haar niet als advocaat moet, omdat ze niet bijster intelligent kan zijn. De reden die je daar weer voor opvoert is dat ze een studie rechten heeft gedaan. De opmerking is van zo'n exemplarische domheid dat ik dacht, kom, laat ik 'em er eens uitlichten.

janeedantoch | 29-05-10 | 13:23

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:23

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 29-05-10 | 13:22

Er moet toch iemand de koning van marokko van advies dienen?

fuckje | 29-05-10 | 13:22

Zal dus wel weer in een bepaald rijtje thuishoren. Met Philomena Bijlhout bijvoorbeeld. Als ze het slim speelt sleept ze er misschien nog wel een kamerzetel uit voor een Marokkanepartij!

Arend Jan B. | 29-05-10 | 13:22

Asmodean | 29-05-10 | 12:17

door een NL-bril bekeken klopt dat
niet bij mocros
die staan daar heel ánders in
zoals u wellicht na vele plezierige jaren multiculti inmiddels wel hebt begrepen

mevr is zwaar chantabel en niet geschikt
maar GL houdt zo zijn eigen regeltjes erop na

varkensrollade | 29-05-10 | 13:21

Wel handig als je zus advocaat is, dan zou je wel gek zijn als je een echte fatsoenlijke baan zou kiezen. Wel leuk dat ze uit Venlo komen - LOL.

funkyd | 29-05-10 | 13:21

@janeedantoch | 29-05-10 | 13:08 Beweer ik dan iets anders? Ik beweer tevens dat rechten een studie is voor laagvliegers.

lijn5 | 29-05-10 | 13:20

CoffeePatch | 29-05-10 | 13:10
Mooi. GL zou toch aardig moeten draaien om met dit voorbeeld deze kandidaat goed te praten. Als het hen gevraagd werd dan, maar die kans is in het Nederlandse medialandschap niet zo erg groot.

spanarchist | 29-05-10 | 13:20

Dat zal dan straks druk telefoneren worden voor mevroi.

Hallo rechter Links Denkend u spreekt met Hayat Barrahmun.
Teken je effe de verlof papiere voor me broertje. Hij moet nodig een paar dagen eruit omdat hij afkickverschijnselen vertoond van drugs en misdaad.
Wat nee ??? Ik stuur me andere familie wel even langs, met de wet hebben we geen reet te maken.

tinkerbell5509 | 29-05-10 | 13:19

Ik doe C(!)

Jorisdesukkel | 29-05-10 | 13:19

-weggejorist-

aspergie | 29-05-10 | 13:18

@kom hoe heet ie | 29-05-10 | 12:39

*proest*

Prof. D.A.H. Vintik | 29-05-10 | 13:16

Die alternaieve knuffelaars zullen heus geen allochtone moslim vrouw van de lijst halen. Lekker makkelijk, alle minderheden in een pakket. We kunnen alleen hopen, dat GL geen 21 zetels haalt. Voor je het weet ben je met die vijfde colonne zo een provincie van Marokko.

Tux1337 | 29-05-10 | 13:16

Twee vragen: 1. Is ze groen? 2. Is ze links? Allebei ja, dan mag het.

uwesbeki | 29-05-10 | 13:14

Dat er vraagtekens bij gesteld worden is goed. Ze zal, indien ze verkozen wordt, immers wel toegang hebben tot info die niet bij haar broers terecht mag komen, en is wellicht in staat onderzoeken naar haar broers te dwarsbomen. Dus die vraagtekens vind ik goed. Als echter blijkt dat er geen bezwaar is gewoon het issue laten rusten.

Persoonlijk echter zal ik nooit op links stemmen. Ongeacht of links nu GL, PvdA of SP is, mijn stem krijgen ze nooit.

Hockey | 29-05-10 | 13:14

Don Knieschot | 29-05-10 | 13:08
ha. daar is ie! de Godwin! allemaal naar huis mensen, niks meer te zien hier.

janeedantoch | 29-05-10 | 13:13

De inhoud is bijzaak.

nadenkeniseenkunst | 29-05-10 | 12:59

Dat is al ongeveer 5 miljoen jaar zo in het intermenselijk politiek verkeer.

Krachtmeester | 29-05-10 | 13:12

Krachtmeester | 29-05-10 | 13:04
Inderdaad, het is echt vervelend om familieleden te hebben met een crimineel verleden of met de verkeerde contacten.

juriste | 29-05-10 | 13:11

Mevrouw is onschuldig, tenzij anders wordt bewezen.
Wel loopt mevrouw kans op belangenverstrengeling of vooringenomenheid, vanwege die familie. Ze zal er dus aan moeten wennen dat ze vanuit dat gezichtspunt wordt gevolgd.
Overigens is mevrouw sowieso al belangenverstrenged of vooringenomen. Mevrouw is, net als haar familie en 'Marokkaanse Nederlanders'-club, onderdaan van de koning van Marokko. Zo iemand hoort dus niet verkiesbaar te zijn, en hoort niet de mogelijkheid te worden gegeven tot een bestuurlijke functie. Optyfen dus, eigenlijk. Ga naar je eigen land, en probeer geen Marokko aan de Noordzee te bouwen.

Fijnstoffer | 29-05-10 | 13:11

@spanarchist 13:03

Vermoed dat het bijeenschrapen van dergelijke kruimels aan andere leden van de stam wordt gelaten. Die broers van haar zouden immers zware jongens zijn toch? Kriminele import dat allang terug naar het Barbaargebergte gerot had behoren te worden.

widtvoet ® | 29-05-10 | 13:10

Ans Zwerver, eerste kamer lid Groen Links:
"Ik heb tegen de toestemmingswet gestemd die het huwelijk van Maxima en Alex regelde. Ze mogen van mij best trouwen, maar ik vind het geen goed idee dat het Nederlandse Koningshuis een relatie aan gaat met een familie uit Argentinië die nauwe banden heeft met het autaritaire regime van Videla."

CoffeePatch | 29-05-10 | 13:10

Wordt idd wel lastig zo om een geschikte marokkaan te vinden.

sjaakdeslinksesul | 29-05-10 | 13:09

@widtvoet ® | 29-05-10 | 12:58
Burgerlijke ongehoorzaamheid: Loopt om te beginnen naast de paden op het gras. Doet me aan een bepaalde bevolkingsgroep denken, met illegale barbecues en dergelijke. helemaal geen provocatie hoor!

Arend Jan B. | 29-05-10 | 13:08

lijn5 | 29-05-10 | 12:57
Mag ik u erop wijzen dat alle advocaten rechten hebben gestudeerd?

janeedantoch | 29-05-10 | 13:08

Even verder graven waar dit op is gebaseerd. Links is er continue op uit om rechts te bashen. Nu is het eens andersom. Koekje van eigen deeg linksmenschen.... Waar rook is, is vuur?

Republikein4ever | 29-05-10 | 12:21

Het is toch voortdurend elkaar bashen. Dus niet zo janken.

de nakketikker | 29-05-10 | 13:07

Neeeee, meteen in de regering die tante! Net als Albayrak, lekker de poort open zetten en die 7,2E12 eypo minstens VERDUBBELEN! Meeeer! Veeeeel!

Arie Bilspleet | 29-05-10 | 13:07

"Hayat is liev!"

sjef van oeckel | 29-05-10 | 13:07

Arend Jan B. | 29-05-10 | 13:04
Op het vliegtuig?

Heads or Tails | 29-05-10 | 13:07

Kieswijzer gedaan.
1 Christenunie.
2 Ton.
3 PVV.
Laatste was D66.
Klopt als een zwerende vinger.

winterpeen | 29-05-10 | 13:06

@blikjegrolsch | 29-05-10 | 12:59 Een opleiding recht aan een universiteit is een cursus voor laagvliegers. Met het uit je hoofd leren van twee boeken ben je al een heel end. Bij een opleiding HBO recht is e e n boek al voldoende.

lijn5 | 29-05-10 | 13:05

Next. Veel te dun verhaal. Straks kan geen mens meer op een verkiesbare plaats komen (voor zover iemand zulks nog wil of durft), en krijg je bij de aanschaf van een klapperpistooltje voor de kinderen al een tsunami aan KAPITALEN van Sjulie & de Chocoladeletterfabriek over je heen. Mocht blijken dat mevrouw zelf iets ergs op haar kerfstok zou hebben, ok, dan wordt het een ander verhaal. Maar dit is nieuws maken waar geen nieuws is, via guilt by association.

Krachtmeester | 29-05-10 | 13:04

@Arrabinekoeterine | 29-05-10 | 12:54
Ja, maar zo werkt dat niet. Dat is net zoiets als "alle Marokkanen op het vliegtuig zetten"...

Arend Jan B. | 29-05-10 | 13:04

widtvoet ® | 29-05-10 | 12:58
Hadden haar broers geen betere camera kunnen jatten?

spanarchist | 29-05-10 | 13:03

juriste | 29-05-10 | 12:55
Het omgekeerde zou m.i. ook moeten gelden, dat niemand dus vanwege z'n familie een publieke functie krijgt.

Dat betekent bijvoorbeeld dat de monarchie zoals wij die hier hebben vanmiddag nog kan worden afgeschaft. Iets wat ik zou toejuichen.

Heads or Tails | 29-05-10 | 13:02

-weggejorist-

W@tikzeggunwil=diDt | 29-05-10 | 13:02

@widtvoet ® | 29-05-10 | 12:58
Ligt het aan mij of kan ook jij geen borsten ontdekken? Mocro-Kelly?

Zeldzame Zaadstengel | 29-05-10 | 13:00

lijn5 | 29-05-10 | 12:57
Of juist wel. Vervelende tegenstanders kunnen een bezoekje van de broers verwachten om hun mening eens te herzien.

spanarchist | 29-05-10 | 13:00

B dus...

sjonnie | 29-05-10 | 13:00

@lijn5 | 29-05-10 | 12:57
Ze is advocaat dus ze heeft universiteit gedaan. Jij bent in de war met een <del>hbo</del> schoolcursus rechten.

blikjegrolsch | 29-05-10 | 12:59

Dit soort verhalen horen blijkbaar bij verkiezingen anno 2010. Over de PVV wordt ook van alles uitvergroot.Als het maar tot sensatie leidt. De inhoud is bijzaak.

nadenkeniseenkunst | 29-05-10 | 12:59

Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag en daden en niet voor dat van familie, buren of kennissen", aldus Nijhof.
.
Kijk zo zitten de linksmensjes nu in elkaar, zo namen ze het ook op voor Maxima, toen die rechtse fascisten over haar vader begonnen.

CoffeePatch | 29-05-10 | 12:58

Zo gauw er bij de PVV maar iemand een verkeerd dasje om heeft zorgt Groenlinks dat ze op moeten stappen. Ophoepelen dus. Teveel informatie voorhanden in de Tweede Kamer voor haar criminele broers.Groot gevaar.

bosbaan | 29-05-10 | 12:57

@Hayat Barrahmun: "Omdat ik graag opkom voor anderen en slecht tegen onrecht kan, ben ik rechten gaan studeren". Waarschijnlijk gewoon te dom voor een andere 'studie'. Ze heeft misschien nog even atoomfysica gestudeerd, maar daar is ze toch maar mee opgehouden.

Met haar achtergrond zou ik haar zeker niet willen als advocaat.

lijn5 | 29-05-10 | 12:57

white trash | 29-05-10 | 12:44
ehm. als jij eens een geschiedenisboek openslaat, en er dan ook in leest.

- Edit: eerst lezen is voor sommige mensen heel wat moeilijker dan gelijk schreeuwen, je weet tog. -

janeedantoch | 29-05-10 | 12:56

totaaaal geen groenlinkser, maardit gaat te ver. In elke familie gebeurt wel wat, als we de familie daarvoor moeten verantwoorden dan kunnen we net zo goed de eerwraak in stellen voor alle families, ook nederlands!!!!!!!!

Pacal | 29-05-10 | 12:55

Het zou een ramp zijn als iedereen zou worden afgerekend op z'n familieleden. Je familie kies je niet zelf.

juriste | 29-05-10 | 12:55

Ze lijkt op Mohammed Rabbi, dat was ook zo'n fout figuur bij Groenlinks.

bosbaan | 29-05-10 | 12:55

Barrahmun is de zus van Hassan B., ROFLOL!

sjaakdeslinksesul | 29-05-10 | 12:54

Mag ik een voorstel doen?

(1) Politici laten elkaar voortaan uitspreken. Een zetel aftrek per overtreding.

(2) Kranten passen hoor en wederhoor toe. Dus geen verdachtmakingen en goedpratingen meer. Het Handelsblad laat zich dus niet meer bijspinnen door de PvdA en De Telegraaf vraagt eerst even bij GL wat zij ervan vinden.

(3) Geen rare fratsen meer. Dus geen "wat kijkt u lief". Rare frats = geen passief kiesrecht.

(4) Geen schijnzekerheden meer. In geen land ter wereld worden verkiezingsprogramma's doorgerekend door de landelijke CPBs, en terecht, want daarvoor is het veel te complex.

Aanvullende maatregelen (partijgebonden)

VVD spreekt tien jaar niet meer over de economie, die ze heeft geruineerd.

PvdA spreekt tien jaar niet meer over het onderwijs, dat het heeft verpest.

CDA spreekt tien jaar niet meer over grondwettelijke vrijheden, die het heeft beknot.

Ziezo. Als iedereen dit nu effe doet, wordt Nederland weer gewoon een leuk land.

Arrabinekoeterine | 29-05-10 | 12:54

Asmodean | 29-05-10 | 12:47
In hoeverre wijkt het hebben van 2 mannen in de familie dan af van de norm? En in hoeverre is het objectabel? Niet alles is een drogredenering, m'n beste.

Nietvoordekat | 29-05-10 | 12:54

Maar goed, in een partij die een verzamelbak is van moordenaars, pedofielen, oplichters, subsidiemisbruikers, dieven en zakkenvullers, is het feit dat het in dit geval slechts om familieleden van een GL-kandidaat gaat inderdaad een aanbeveling.

spanarchist | 29-05-10 | 12:54

Het is een hypothethisch probleem: GroenLinks gaat geen 21 zetels halen. Maar stel nou dat dat wel gaat lukken, dan kan ze beter nu opzouten dan in wanneer ze met haar krent op het pluche zit en we weer bakken met wachtgeld moeten financieren. Alleen al de schijn van belangenverstrengeling zou haar moeten doen besluiten om niet op de lijst te staan. We komen er toch wel achter...

DeRoyVanZuipensteijn | 29-05-10 | 12:53

Nummer 21 op de lijst voor groenlinks? Wie is dat mens? Het zal me aan de reedt roesten.

'extreemlinksfundamentalistischradicale' vind ik dan wel weer 'n mooi woord Bert.
Scrabbelen met jou moet doodvermoeiend zijn.

Strotgrondel | 29-05-10 | 12:52

@White Trash.Helemaal mee eens.Net als dat men naar Europeanen wijst mbt. slavenhandel terwijl de grootste en wreedste slavenhandelaren de arabieren waren.

charles de gaulle | 29-05-10 | 12:51

@VerenigdeNederlanden | 29-05-10 | 12:44
Die eerste zin van u; Nooit eerder zulke onzin gelezen als daar staat. Crap van het zuiverste soort meneer.

Zeldzame Zaadstengel | 29-05-10 | 12:51

Tsja, los van haar afkomst. Toch een beetje raar om de zus van twee grote criminelen straks als staatssecretaris van justitie te zien. Nee, ze zou er zelf verstandiger aan doen om zich niet verkiesbaar te stellen. Al is het maar om alle schijn te vermijden.

sjaakdeslinksesul | 29-05-10 | 12:51

Weet ik veel.
De tijd zal het leren.

winterpeen | 29-05-10 | 12:51

kop eraf. gewoon omdat het kan.
Daarna rustig doorlopen.

jasper1991 | 29-05-10 | 12:50

@janeedantoch | 29-05-10 | 12:46
U leest verder zelf geen Morse-code?

Arend Jan B. | 29-05-10 | 12:50

Hayat Barrahmun: "Omdat ik graag opkom voor anderen en slecht tegen onrecht kan, ben ik rechten gaan studeren".
In elk geval is de familie wel een stimulans geweest.

CoffeePatch | 29-05-10 | 12:48

Het positieve is dat ze geen hoofddoek draagt. Het 2e plusje is dat zij op de 21ste plaats staat, dus men moet bewust op haar gaan stemmen. Komt zij in de kamer, dan zal ik dat als liberaal-democraat dienen te accepteren.

lammelul | 29-05-10 | 12:48

@white trash | 29-05-10 | 12:44
klopt, mee eens.

Onderbuik | 29-05-10 | 12:47

Heftige verontwaardiging op het met publiek geld gefinancierde joop.nl: "Telegraaf besmeurt GroenLinks-kandidaat". Op dezelfde extreem-linkse haatwebsite mag de niets gepresteerd hebbende broer van Wilders ondertussen uitleggen wat Geert allemaal fout doet.
Familieleden mogen blijkbaar alleen ingezet worden als het links uitkomt.

spanarchist | 29-05-10 | 12:47

Nietvoordekat | 29-05-10 | 12:23
Volgens die infantiele redenering van je gaat het volgende ook op.
Minstens 2 familieleden zijn man.
Mannelijke familie: familie met mannen.
Achja, wat zijn sommige simpele zielen als jij toch vatbaar voor dit soort VMBO-retorica. De beste redenering is een drogredenering immers.

Asmodean | 29-05-10 | 12:47

Kudt, kom er net achter dat ik een systeemhater en erg van het padje ben...

Petrus Poortwachter | 29-05-10 | 12:47

@Vliegenvanger | 29-05-10 | 12:17
hoppa!

Scagnetti | 29-05-10 | 12:46

Iedereen die de telegraaf leest is een landverrader.

janeedantoch | 29-05-10 | 12:46

Vraag: Heeft ze haar studie betaald van witgewassen centjes? Of anderszins in haar levensonderhoud voorzien van dergelijke bronnen?

Arend Jan B. | 29-05-10 | 12:45

Zitten haar broers achter slot en grendel?
Blijkbaar niet. Wat is haar aandeel daarin?

Eva mag het nieuwe programma niet meer presenteren wegens een 'één-tweetje' met Bram, heeft niemand last van.
Maar 2 criminele broers die slachtoffers maken en andermans leven verzieken is een compleet ander verhaal.
Dus opzouten!

lion@night | 29-05-10 | 12:45

@ BertBrussen
De kruistochten waren verdedigingsoorlogen, Sjakie. Islam rukt op en verovert het ene christelijke land na het andere -> Christenen sturen een leger om de Mohammedaanse Blitzkrieg tegen te houden.

Linksmensen krijgen een stijve piemol van de Islam maar haten Christenen. Vandaar dat ze met hun linksmenslogica kruistochten als 'fout' bestempelen. Toch verbazingwekkend hoe vaak Geen Stijl valt voor linkse propaganda voor wat betreft het Christendom. Niet vergeten om zelluf na te denken he boys.

- Edit: inderdaad, de kruistochten waren één groot feest, dat weet iedereen. -

white trash | 29-05-10 | 12:44

Niets aan de hand mensen, Gewoon doorlopen! Statistisch gezien hoeft er helemaal niets aan de hand te zijn daar slechts 50% van de Marokkanen crimineel is kan zij dus net zo goed onschuldig zijn.

Stijlloze bezoeker | 29-05-10 | 12:44

Zie je vaker bij Marokkanen. Zuslief gaat rechten studeren want dat kan van pas komen om de broers met advies bij te staan. Wat mij betreft hoort ze sowieso al niet in de kamer omdat ze waarschijnlijk ook een Marokkaans paspoort heeft. Mensen met gedeelde loyaliteit horen niet thuis in een volksvertegenwoordiging. Dat ze ook nog chantabel is en door haar broers onder druk kan worden gezet maakt het alleen maar erger.

VerenigdeNederlanden | 29-05-10 | 12:44

In het openbaar afstand nemen van je Marrokaanse familie?
Als dat maar geen eerwraak wordt.

koffiepadje | 29-05-10 | 12:44

-weggejorist-

xxxxx8478 | 29-05-10 | 12:44

Mooie Limburgse naam ook weer, Barrahmun...

Le Magic Prout | 29-05-10 | 12:44

Al was ze lijsttrekker. Als ze zegt dat er geen banden meer heeft met de betreffende familieleden prima. Als we elke Fin met criminele familie gaan uitsluiten dan komt er nooit iets terecht van de integratie.

Maar waar hebben we het helemaal over: de nummer 22 van GroenLinks. Als die in de kamer wil komen zal er eerst een kerncentrale de lucht in moeten gaan. Wat de nummer 43 van de SP allemaal uitspookt maakt me ook niks uit.

Gustav Vigeland | 29-05-10 | 12:43

Hoe crimineel is die familie eigenlijk, met name haar broer Hassan?

rara | 29-05-10 | 12:43

De broer van Juul voelt zich ook een beetje hoofdredacteur van de telegraaf.

Stok Kickhuizen | 29-05-10 | 12:43

spanarchist | 29-05-10 | 12:36
Ik zie GS niet als een criminele organisatie, maar als een redelijk goed lopend bedrijf met een winstoogmerk.

Een moskee, kerk, synagoge etc. daarentegen zijn geen bedrijven met winstoogmerken, maar leugenfabrieken waarin men, among other things, kinderen fysiek of psychisch of allebei mishandelt. Datzelfde geldt voor de daaraan gekoppelde scholen. Ik zou het een Enorme Stap Voorwaarts vinden als het bijzonder onderwijs zou worden afgeschaft en er in NL alleen nog maar seculier onderwijs gegeven zou worden, waarbij een vak als 'godsdienst' alleen nog maar als lol-uurtje wordt gegeven (Lachen met Mohammed, Jezus, Mozes en andere malloten).

Heads or Tails | 29-05-10 | 12:43

wolfje23 | 29-05-10 | 12:41
En bij welke politieke partij staat ze op de lijst?

CoffeePatch | 29-05-10 | 12:43

de zus van holleeder is ook advocaat

wolfje23 | 29-05-10 | 12:41

linkse mensen weten hoe het zit, dus die mogen alles en zeker gepast geweld toepassen.

Onderbuik | 29-05-10 | 12:40

In het meer! In het meer! Met 'n gewicht aan d'r voeten!

Rest In Privacy | 29-05-10 | 12:39

Van de lijst af, zij heeft contacten met criminelen en kan dus niet in de politiek zitten. Jammer, maar waar.

@mokum4all | 29-05-10 | 12:36

Waarom mag je dan ook geen agent worden als jouw broer crimineel is? Meten met twee maten heet dat. Mevrouw hoort geen politicus te kunnen worden. Ik vind het feit dat zij advocaat is al erg discutabel. Een advocaat met familie in het criminele milieu?

boonke | 29-05-10 | 12:39

Hayat Barrahmun? Was da? Haatzaaien tegen Barbapappa?

Zeldzame Zaadstengel | 29-05-10 | 12:38

B)
Deze familie doet gewoon want iedere Marokkaanse familie doet alleen zijn ze er wat beter in. De meisjes doen hun best op school en de jongens hosselen.

Max Stirner | 29-05-10 | 12:37

GroenLinks is een criminele organisatie. Moet verboden worden.

cpu | 29-05-10 | 12:36

Wat een gezeik, alles wat zij fout doet, mag je haar aanrekenen. That's it.
Of is dit om geen aandacht te hoeven geven aan zittende politici die zelf geen schone handen hebben?

mokum4all | 29-05-10 | 12:36

Heads or Tails | 29-05-10 | 12:33
GS-reaguurders ook?

spanarchist | 29-05-10 | 12:36

Marokkaanse families zijn toch zo hecht?
Deze vrouw is chantabel, hetgeen haar broers zeker niet zullen nalaten.
Wegwezen dus, en de familie het land uitzetten.
Criminele mocro's hebben hier niets te zoeken,

lion@night | 29-05-10 | 12:35

-weggejorist-

Ion Susai | 29-05-10 | 12:35

Italiaanse maffiafamilies zijn inderdaad niet te vergelijken met dit rifvolk. Die hebben nog zoiets als eer. Berbers staan bekend als messentrekkers.

Kingeef1975 | 29-05-10 | 12:35

"beruchte criminele Marokkaanse familie"

Dat is geen ironie, dat heet een pleonasme. Een dubbele nog wel.

Flounder123 | 29-05-10 | 12:35

De wondere onderwereld.

Nestorix | 29-05-10 | 12:35

We leven natuurlijk in extreem invidudialistische tijden, dus een pleidooi voor de invoering van collectieve straffen zal nu in onvruchtbare aarde vallen.

Toch ben ik daar wel voorstander van als het gaat om mensen die deel uitmaken van criminele organisaties als moskeeën, kerken en andere intellectuele hoerenkasten.

Heads or Tails | 29-05-10 | 12:33

GL is ook een criminele organisatie, dus fout is ze in ieder geval.
Geen twijfel mogenlijk.

aquarius | 29-05-10 | 12:33

Telegraaf is altijd kudt. Bewijzen ze de laatste tijd regelmatig. Wat die journalisten daar kunnen schrijven, kan ik zonder "School voor Journalistiek" ook wel uit mijn duim zuigen.

Chicka | 29-05-10 | 12:33

Kunnen we niet even de PvdA bashen? GroenLinks doet toch al niet meer mee.

Porrello | 29-05-10 | 12:32

Past uitstekend bij Groen Links.

Sisenandus | 29-05-10 | 12:32

Ik begrijp het probleem niet, zolang dat mens niks verkeerd doet is er niks aan de hand. Dit keer begrijp ik Groen Links wel.

websenior | 29-05-10 | 12:31

een mocro die een makro in de fik steekt.....
met het intelligentieniveau van de meeste van die gastjes denken ze dat het een landgenoot is

kwaakblaak | 29-05-10 | 12:30

Is dit nu de zus van Bram en de schoonzus van Eva? Ze kijkt wel liev en haar broertjes verdienen een knietje.

Zeldzame Zaadstengel | 29-05-10 | 12:30

ik heb ook een paar criminele familieleden. Die zijn nu met alle vergunningen dankzij valse papieren vermogensbeheerder geworden. Zullen binnenkort de krant wel weer halen. Maarre.... daarmee is er met mij niets mis. Althans niet op dat punt
Overigens vind ik iemand die GL stemt sowieso fout, maar dat terzijde.

jan-lul-de-behanger | 29-05-10 | 12:30

Mag 'Televaag' niet meer? ps: Vrouw laten zitten familie uitzetten

Puz Pin | 29-05-10 | 12:30

Nummer 21 zeg je? Lekker belangrijk.

Jaimy Fox | 29-05-10 | 12:29

Heeft ze Mohammed al vervloekt? If so, mag ze blijven. If not, opzouten naar de Sahara, met medeneming van de hele Marokkaanse gemeenschap in Nederland. Aan achterlijke kopvodden en soepjurken hebben wij niets. De PvdA natuurlijk wel, hoe heerlijk ironisch dit alles.

Heads or Tails | 29-05-10 | 12:29

G-unite | 29-05-10 | 12:28
Uit afgefikte Makro's kun je niet meer stelen he.

Nietvoordekat | 29-05-10 | 12:29

Mhh lastig. Heeft ze al een Makro in de hens gestoken?

G-unite | 29-05-10 | 12:28

-weggejorist-

Zure Mossel | 29-05-10 | 12:28

Als ze voor GroenLinks gaat kan ze sowieso niet genoeg afstand hebben gedaan van haar criminele Marokkaanse familie want GL faciliteert dat soort lui. Ophoeren dus met die berggeit.

Ion Susai | 29-05-10 | 12:28

mmm, en familie rotte appels met een goeie, normaal is het omgekeerd, maar ja, bij onze riffijnse vrienden werkt er wel meer omgekeerd of niet

kwaakblaak | 29-05-10 | 12:28

Haar familie staat vanaf nu enorm in de kijker. Het probleem lost zichzelf waarschijnlijk wel op. Misschien wel voor 9 juni.

Snarf | 29-05-10 | 12:28

ze kijkt wel lief .....

hauwz | 29-05-10 | 12:27

Ik zie dat GroenLinks in de persverklaring schrijft: "Tijdens de kandidatenprocedure worden kandidaten gescreend op activiteiten die nadelige effecten kunnen hebben op GroenLinks". Helemaal nieuw dus. Maar on topic: zoals de oude wijsheid zegt, waar je mee omgaat daar wordt je door besmet. En voorkomen is beter dan genezen. Als Hayat B. geen gezeur wil hebben kan ze beter van haar kandidatuur afzien.

Synecdoche | 29-05-10 | 12:26

Taggart | 29-05-10 | 12:23 Dit zijn dan ook hele speciale Turken, deze komen namelijk uit Marokko. Niet dat het daar anders is overigens :)

iwoj | 29-05-10 | 12:26

Duivendak,die rat trekt nog steeds aan de touwtjes bij groen links,het is een criminelen partij.
http://climategate.nl/2010/05/28/helpt-kolenwet-duyvendakvendrik-nederland-om-zeep/

fleurtje | 29-05-10 | 12:25

Links mag altijd alles. Gewoon doorlopen.

Rooie2005 | 29-05-10 | 12:25

wat wordT het...

erolus | 29-05-10 | 12:24

Kan wel. Ik heb ook een foute broer, en ik heb werkelijk niks met hem te maken.

Overigens, ik had ook een foute zoon. Hebben ze aan een kruis gehangen. Had ik ook niks mee te maken.

God Zelf | 29-05-10 | 12:23

Heeft ze ook gevangenen gemarteld?

spanarchist | 29-05-10 | 12:23

In Turkije is het heel normaal dat criminele netwerken openlijk politieke belangenbehartigers hebben. Is koeltoer.

Taggart | 29-05-10 | 12:23

Asmodean | 29-05-10 | 12:17
2 familieleden zijn crimineel.
Criminele familie: familie met criminelen.

Linksom of rechtsom, ze zal in ieder geval niet meer objectief kunnen beslissen over criminaliteit, aangezien ze een wel heel persoonlijke band heeft met twee criminelen. Dat zet haar m.i. genoeg buiten spel.

Nietvoordekat | 29-05-10 | 12:23

effe goed uitzoekn.

wolfje23 | 29-05-10 | 12:22

Doorlopen mensen

padlarf | 29-05-10 | 12:22

Ach, aan haar afkomst, geloof en gebrek aan R.E.P.S.C.E.P.T voor de familie ( ik heb niets met mijn broer te maken) en haar gebrek aan hoofdbedekking te zien, lost dit probleem zich zelf op. Gevalletje eerwraak. Deze hoofddoekloze, verwesterde hoer wordt binnenkort wel ergens met een kromzwaard in haar rug teruggevonden. Problem solved.

iwoj | 29-05-10 | 12:22

Even verder graven waar dit op is gebaseerd. Links is er continue op uit om rechts te bashen. Nu is het eens andersom. Koekje van eigen deeg linksmenschen.... Waar rook is, is vuur?

Republikein4ever | 29-05-10 | 12:21

Deze vrouw is chantabel, weg ermee.

James St John Smythe | 29-05-10 | 12:21

Typisch zo'n geval van 98% verpest het voor al die andere goede Marokkanen.

Porrello | 29-05-10 | 12:20

Nou ja, het zijn natuurlijk veelal grote gezinnen dus de kans op een rotte appel is nou eenmaal wat groter.
Als ze afstand heft genomen mag ze van mij een kans krijgen.

Maarreh, moet het niet zijn meesteres dan? Mistress klinkt ook weer zo fout ;)

MrXXX | 29-05-10 | 12:20

A

Het is toch multiple choice, dus waar praten jullie allemaal over?

hellothere | 29-05-10 | 12:19

Wat een gezeur van de Telegraaf en Bert Brussen. Iemand is niet verantwoordelijk voor wat haar broer doet. Hypocriet gedoe van een krant die zich verrijkt aan Maxima, dochter van een Argentijnse Juntacrimineel.

topcat | 29-05-10 | 12:19

GroenLinks?

Porrello | 29-05-10 | 12:19

Van de lijst halen!

rodytjuh | 29-05-10 | 12:18

Moslims zijn één grote familie.

Blunterman | 29-05-10 | 12:18

Wat ongelooflijk suggestief weer van die baggerkrant voor VMBO'ers. Alleen die kop al: 'Nummer 21 op de lijst van GroenLinks, advocate Hayat Barrahmun, maakt deel uit van een in Venlo beruchte Marokkaanse criminele familie.' Omdat 2 familieleden crimineel zijn behoor je niet perse zelf tot een criminele familie.

Asmodean | 29-05-10 | 12:17

Niks aan de hand, gewoon doorlopen.

Porrello | 29-05-10 | 12:17

't Is net als bij Geert, van je familie moet je het hebben.

CoffeePatch | 29-05-10 | 12:17

De Telegraaf zet soms dingen dik aan, maar ik ken ze niet als een krant die ongefundeerd dingen gaan roepen. Aanleiding voor een beetje journalistiek graafwerk zou ik zeggen!

Nietvoordekat | 29-05-10 | 12:17

Off with her head!

Vliegenvanger | 29-05-10 | 12:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken