Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Politie Zeeland geeft negatief pinadvies

pinnee.jpgKrak. En daar dondert Rechtsstaat Nederland verder in elkaar. Een negatief pinadvies voor Zeeland. Jawel. Het Elzengaïsme vindt brede navolging in de provincie. Het krachtige 'burger, blijf binnen'- beleid schiet nu ook wortel in Zeeland. En hoe. Na een serie gewelddadige overvallen op nachtelijke pinners vindt de politie het welletjes. Genoeg is genoeg. Tijd voor keiharde preventieve actie: Brave Zeeuwmensen, gaarne niet meer pinnen 's nachts. U wordt dan in elkaar geslagen en beroofd. Met vriendelijke groet, politie Zeeland. Want overvallen worden, dat is gewoon een keuze, vindt Wim Dijkstra, de burgemeester van Vlissingen. "Inwoners hebben zelf ook een verantwoordelijkheid om te bepalen wat ze doen.". Riep daar al iemand om het leger? Update: Oh en beste Zeeuwtjes. Vluchten en uitgaan in Friesland is ook geen optie.

Reaguursels

Inloggen

Oerdegelijke Hollandse oplossing. Leg het probleem lekker bij de burger en als ze dan toch overvallen worden kun je zeggen: eigen schuld dikke lul.
Wat een kudtland met dito ambtenaren. Te triest voor woorden.

Sliptong | 18-04-10 | 17:01

ik ben ook een week in hong kong geweest.. echt op elke hoek van de straat zie je wel POLITIE... super vriendelijk overal... + daar werkt de octopus kaart ( ov chip) dus wel he! ...

san5324 | 18-04-10 | 11:13

@freedom for all | 17-04-10 | 20:05

Ja, straks zijn zij de baas en is de autochtone nederlander uitgestorven... Maar waar zijn ze dan de baas van? Van een volkomen verpauperd land... Je denkt toch niet dat ze in staat zullen zijn NL een succesvol en welvarend land te laten blijven? "Ze" hebben de autochtone Nederlander keihard nodig om zijn/haar intellect, doorzettingsvermogen, arbeidshouding etc etc om dit hele circus in stand te houden en om de belastingcentjes voor de uitkeringen op te brengen.

Hein73 | 18-04-10 | 10:56

Tijd voor de Boondock Saints en Harry Brown...

Hein73 | 18-04-10 | 10:52

Meer blauw op straat en tuig keihard straffen. Indien het minderjarig tuig betreft; hun tokkie ouders mede verantwoordelijk stellen. Niet meer linksch pamperen en thee drinken. 5 jaar of meer de bak in. Buitenlands tuig bij een 2e vergrijp het land uit trappen.

snap_shootert | 18-04-10 | 01:22

Aap?

Boris Poepnagel | 18-04-10 | 00:04

@hierboven:
niet zeiken over Poolse kentekens; dit zijn (vrijwel) allemaal jongelui die hierheen komen om keihard te werken voor hun centjes. Je mag wel zeiken over NL kentekens op dure karren met 18 jarige onbenullen aan boord. Is gewoonlijk recht van de dealer naar de dealer.

Snelle Gerrit | 17-04-10 | 22:34

Of de politie gaat eens doen waar ze voor zijn, boeven vangen in plaats achter de automobilist aanjagen of een klop jacht openen op een fietser zonder licht.
Want die preventie slaat nergens op alsof de boeven hun werkwijze niet erop zullen aanpassen.

Neukgraag | 17-04-10 | 21:58

met andere woorden: pliesie doet nachts niets. Tijd voor het leger...

sapjes | 17-04-10 | 21:38

@copywriter | 17-04-10 | 16:26
Volgens mij ben je veilig of word je dagelijks bedreigd?

@Merlot | 17-04-10 | 16:49
Velen verwarren de duidelijk toegenomen hufterigheid met een gestegen criminaliteit. Dankzij de babyboomgeneratie weten we dat we niets meer 'van een ander hoeven te pikken'.... Ben pas thirty-something maar ik kan me vanuit de jaren tachtig herinneren dat mensen zich toen ook al onveilig voelden.

En-el Hak | 17-04-10 | 20:27

Je hoort Marokkaanse jeugd regelmatig roepen " deze wijk is van ons", of "Utrecht is van ons". Dit geeft aan hoe ze worden opgevoed. De Islam gaat Nederland veroveren. Straks zijn wij de baas, zo horen ze van hun ouders. En de autochtone Nederlanders ? Ach die sterven vanzelf wel uit, wij krijgen veel kinderen en de Nederlands veel minder of geen dus wij hoeven ons niets meer van hen aan te trekken. Waarom zou je Nederlands leren spreken als je straks de baas bent ? Veel Marokkaanse kinderen krijgen les in Arabisch. Want dat is de taal van de toekomst in Nederland. Het wachten is tot het moment waarop de oude bevolking grotendeels is uitgestorven zodat het laatste restantje kan worden verdreven of in een ondergeschikte positie gebracht. Neem van mij aan, dit is waar heel veel Marokkanen van dromen. Om dit door Marokkanen gewenste proces een beetje te versnellen is het creeren van onleefbaarheid in wijken een goede zaak. Via beroving, mishandeling, inbraken, vandalisme, uitschelden en bespuugen worden de Nederlanders in toenemende mate geconfronteerd met onleefbaarheid in hun wijken waar Marokkanen de openbare ruimte willen gaan beheersen en woningen willen overnemen. Speelplaatsen worden gedomineerd door Marokkaanse jeugd, jongerencentrum worden toegeeigend door Marokkaanse jeugd. Zo zijn de islamitische praktijken van dit Noordafrikaanse volk in steeds meer wijken van ons land . Hier spreekt een ervaringsdeskundige.

freedom for all | 17-04-10 | 20:05

Over een paar jaar geldt dit voor het gehele land. Stelletje lafaards.

frisenfruitig | 17-04-10 | 19:56

Nu kunnen we wel gelijk roepen; ach godttegut het zijn toch Zeeuwen, maar bedenk dan eerst even dat dit ooit ook gewoon mensen als u en ik waren.

ojédiaré | 17-04-10 | 19:50

@varkensrollade | 17-04-10 | 19:29
Dit soort "incidenten" vinden momenteel overal plaats in Nederland. Het zijn met name Marokkanen die oudere Nederlanders aanvallen. De achterliggende gedachte is dat zij vinden dat de openbare ruimte hun domein is waar zij het voor het zeggen hebben. Het islamitische gedachtengoed gaat over veroveren van grondgebied op Kafirs (niet moslims) door hen te verdrijven met het creeren van onleefbaarheid. Dat is waar deze "incidenten" mee kunnen worden verklaard. Marokkanen willen in the end geen grondgebied delen met andersdenkenden. Daarom zijn Marokkanen niet geschikt om te leven in een moderne, vrije, westerse samenleving als Nederland

freedom for all | 17-04-10 | 19:49

Een burgemeester is er toch alleen maar voor om met z'n ambtsketen te lopen pronken, duffe toespraakjes te houden, buitenlanders in de echt te verbinden en machteloos toe te zien als goyim goyim begint te vermoorden?

lijm11 | 17-04-10 | 19:35

Nee de pliesie kan beter allerlei controles blijven uitvoeren, Isnie gevaarlijk en levert heel veel pecunias op die we tekort schijnen te komen omdat we bijna omgevallen banken moesten redden. Wat een teringland!!!!

helmpie | 17-04-10 | 19:32

is wel lekker zuunig als je niet kunt pinnen

cacique | 17-04-10 | 19:28

@pippi kanglous | 17-04-10 | 18:36
Geef anders eens netjes antwoord aan meneer Je Verzint Het Niet.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk.

Lets Kuttekrap | 17-04-10 | 19:02

pippi kanglous | 17-04-10 | 18:19
En pippi kanglous heeft niet alleen een grote bek maar is ook nog eens verbazingwekkend dom.
Ik vermoed een PvdAtokkeltje.

La Vie En Rose | 17-04-10 | 18:46

mag ik concluderen dat misdaad loont?

protonplof | 17-04-10 | 18:43

@Je Verzint Het Niet | 17-04-10 | 18:22

En jij ziet je toekomst echt rooskleurig in met die getoupeerde houtduif ????

Ik denk dat dit via een volksopstand geregeld moet gaan worden...

pippi kanglous | 17-04-10 | 18:36

@sparrow | 17-04-10 | 18:14
of alle piemols afgehakt !

Je Verzint Het Niet | 17-04-10 | 18:23

@pippi kanglous | 17-04-10 | 18:19
Tja als je in de opositie zit kan je ook niet veel bereiken!
Noem eens iemand uit de (ex-) regering die wel een moer gedaan heeft?

Je Verzint Het Niet | 17-04-10 | 18:22

En Geert W......
die heeft een grote BEK maar doet verder ook geen ene moer !!!
Beetje popie-jopie taal uitslaan... maar wat heeft hij nu echt gerealiseerd ??

pippi kanglous | 17-04-10 | 18:19

en teneinde verkrachtingen te voorkomen worden ook rap alle vagina's dicht genaaid .. gewoon doortastend politie optreden

sparrow | 17-04-10 | 18:14

Waarom niet gelijk een uitgaansverbod, dan ben je van alle problemen verlost?

Frederico Jacobse | 17-04-10 | 18:11

"We zijn het gezag een beetje kwijt in Nederland. " Laat dat 'beetje' achterwege, en 't klopt als een zwerende vinger. What's next..? Iedereen die na 22:00 uur op straat loopt en wordt beroofd heeft er zelf om gevraagd..?

Jerry Nick | 17-04-10 | 17:22

@Byter | 17-04-10 | 17:13
Asielzoekers zijn net sperma, ze komen met miljoenen, maar er is er maar een die werkt.

Je Verzint Het Niet | 17-04-10 | 17:18

Er zijn op dit moment allemaal filmpjes over hoe de burger moet handelen ALS ZIJ IEMAND IN ELKAAR ZIEN SLAAN.

In ieder geval NIET de POLITIE bellen, dat heeft geen zin, die zijn:
a) te bang
b) bezig een voetbal wedstrijd bij te wonen
c) met buitengewoon verlof
d) weigeren te geloven dat wij allochtone burgers misschien ons land wel terug willen

BTW is het koningshuis al weg??

Byter

Byter | 17-04-10 | 17:13

Die boeven zijn gewoon te lui om overdag te werken ...

Je Verzint Het Niet | 17-04-10 | 17:09

Dan maar ook niet meer in de auto stappen om geen bekeuring voor te snel rijden te krijgen ... tja dan moet de politie wel boeven gaan vangen.

Je Verzint Het Niet | 17-04-10 | 17:08

Beetje stazi spelen kennen ze wel , maar als er echt iets aan de hand is blijven ze liever achter hun telefoontap met hun zakkie chips, tis gevaarlijk op straat weet je tog!!

Major Doorsnee | 17-04-10 | 16:56

En-el Hak | 17-04-10 | 15:52
Als ik íets niet vertrouw, dan zijn het statistieken wel, lol!

En dalende misdaadstatistieken?
Volgens mij laten die, vooral bij de "kleine" criminaliteit, alleen maar zien hoeveel vertrouwen van burgers in de overheid er nog rest.
Het interessante aan die statistieken is kortom, welke criminaliteit er allemaal **niet** in opgenomen werd.
Hetgeen ze helaas niet vermelden.

Merlot | 17-04-10 | 16:49

Dat zwakke gedoe in Nederland.
Pak een paar criminelen hun Nederlands paspoort af en moet je zien hoe welwillend de rest zich op gaat stellen.

Antitheïst | 17-04-10 | 16:37

En-el Hak | 17-04-10 | 15:52
"Is het niet beter om mensen meer gericht te informeren... bladibla"
Nee Hak, ik wil geen informatie. Ik wil me ook niet veilig VOELEN.
Ik wil veilig ZIJN!!!
Bespaar me dit soort management gereutel.

copywriter | 17-04-10 | 16:26

@Izbut 16:10
Verhuizen is niet verboden!
En waar blijven Fleauxe en bottehond?
En uit naam van Fleauxe-de-almachtige, ik EIS een nieuw topic.
*grimas, grijns en gr.... oh nee, mag niet van Rammstein*

necrosis | 17-04-10 | 16:21

vluchten naar een veilig land is dan mijn optie, ik heb inmiddels genoeg gespaard.

grote grutjes | 17-04-10 | 16:14

Ow wat ben ik toch weer trots op hier in Zeeland te wonen:S

Izbut | 17-04-10 | 16:10

@Merlot 15:41
Het is duidelijk dat er te weinig vrouwen van jouw (uw) kaliber zijn.
Hoog tijd dat jij (U) baas van Nl wordt, wij willen geen woorden maar daden.
*geen grinnik want serieus*
Enne.... je bent toch geen 7eDA?

necrosis | 17-04-10 | 16:09

*de zon in*

Jaap de Paap | 17-04-10 | 16:03

Kijk, als ze geld willen hebben, gaan ze gewoon met een laserapparaat bij een weg staan waar een belachelijke snelheidsbeperking geldt, gegarandeerd dat je dan een hoop bonnen kunt uitschrijven, kassa! Nou, als je boeven wilt vangen, dan laat je toch wat politielokvogels 's nachts pinnen, en hup, je rekent de overvallers in.

Het punt is dát we helemaal geen boeven willen vangen (stel je voor dat een politieagent risico zou lopen!!), en mochten we er per ongeluk toch een vangen, dan weten we niet hoe gauw we hem weer moeten vrijlaten, dus blijft de boel maar dooretteren. Nederland is toch zo door en door verrot.

Argyronauta | 17-04-10 | 16:00

Right! Die restkennissen kunnen blijkbaar echt niet wachten met hun schijtbootje en dito alles. Dat ze vandaag nog verzuipen mogen! Stelletje misfits.

*grote bek tapen doet en met gebogen hoofd achter mevr. widtvoet aansjokt op weg naar dat stelletje blije mongolen dat het ongetwijfeld de godganse restmiddag en avond over de nieuwe auto, aanstaande promotie en derde vakantiehuis gaat hebben*

widtvoet ® | 17-04-10 | 16:00

@necrosis | 17-04-10 | 15:48
Weet ik toch; geen probleem. Die vogeltjes even in ketjap, azijn, olie en sneespoeirie; uurtje, en dan grillen. *vingers bij op*

Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:59

Ik heb 's nachts in Singapore tientallen keren geheel alleen gepind. Liepen wel eens wat gasten achter me langs, nooit enig probleem. Wordt je daar gepakt dan is het "10 strokes of the cane" iets waar lincksmensen van gruwen, maar wel effectief.

sugbo | 17-04-10 | 15:58

Hijo del Sol | 17-04-10 | 15:54

Spannend en Zeeland is als sneeuw en Hawai, zou welkom zijn maar het zit er gewoon niet in-:)

pius | 17-04-10 | 15:57

@Boeuf Bourguignon | 17-04-10 | 15:46
Wat is daar nou weer verkeerd aan? Krijg je heel goede banjospelers van.

Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:57

@Merlot | 17-04-10 | 15:45
Terecht. Ze weet precies hoe hoog ze moet springen en waar ze moet vastzetten.

Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:56

Ai, heb vanavond tot middernacht dienst op een benzinestaion in Vlissingen. Daarna een nachtje portieren in Middelburg.... Zou het dan toch nog spannend worden in de regio vananvond? Zou leuk zijn, heb ik noges écht wat te doen.

Hijo del Sol | 17-04-10 | 15:54

Berbers zijn afkomstig uit een cultuur van geweld. Alleen geweld kan deze apen in het gareel krijgen. Zonder enige terughoudendheid keihard aanpakken. Alle andere 'oplossingen' leiden tot niets.

Parsons | 17-04-10 | 15:54

@Merlot | 17-04-10 | 15:43
Nu ja, in het artikel valt te lezen dat de pliesie haar advies baseert op twee overvallen. Ik vind het nogal een hysterische reactie.

Een maatschappelijke discussie over het verschil tussen onveiligheid en gevoelens van onveiligheid lijkt me noodzakelijk. De statistieken laten zien dat bepaalde soorten criminaliteit steeds verder afnemen, terwijl het aantal overvallen in huis -om er maar eentje te noemen- stijgen. Is het niet beter om mensen meer gericht te informeren in plaats van paniekvoetbal te spelen?

En-el Hak | 17-04-10 | 15:52

@Milton friedman
Tja dat kan de staat doen omdat dit land bol staat van de mensen die denken dat de regering hun beste vriend is en achter de uitspraak van die harry potter staat dat als je niks te verbergen hebt je je ook geen zorgen hoeft te maken. Deze hele situatie is ontstaan uit het feit dat dit land zulke leuke politieke kleuren heeft.
Ben heel nieuwsgierig naar onze toekomst.

Boembox | 17-04-10 | 15:50

@sjaakdelinkselul 15:34

Juist. Geen verkeerde film idd. maar of de vergelijking werkelijk opgaat is een tweede.

*net loeihard voor de derde keer de autosleutels tegen z'n rug aan heeft gekregen en vermoedt dat mevr. widtvoet toch echt nú weg wil*

widtvoet ® | 17-04-10 | 15:49

@sjaakdeslinksesul | 17-04-10 | 15:45
LOL!
-
@mezelf: had natuurlijk: je weet ook weer waarom Moeder Natuur het geen goed idee vindt om met je zus naar bed te moeten gaan

Boeuf Bourguignon | 17-04-10 | 15:48

@Jaap de Paap 15:37
Was gewoon een grapje, ouwe afvallige....
Ik ben een dierenliefhebberT in hart en nieren, iedereen die dieren mishandelt onder mijn (boze) oog kan erop rekenen om flink te moeten dokken bij de tandarts.
En dat is géén grap.......
*geniet van kleine vogeltjes op mijn "verse" netje met pinda's*

necrosis | 17-04-10 | 15:48

@Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:40
Sommige bezigheden zouden mogelijk moeten zijn, maar zijn dat eenvoudigweg niet. Ajakkesshirt in vakkie T.... het zou mogelijk moeten zijn. Wapperen met bankbiljetten op de Nieuwe Binnenweg in R'dam... het zou mogelijk moeten zijn.

En-el Hak | 17-04-10 | 15:48

Max Stirner | 17-04-10 | 15:44

Als u een sleutel aan uw honkbalknuppel bevestigd is het een sleutelhanger. (serieus) kunt u zonder al te zware juridische gevolgen iemand zijn hersens mee inslaan, alleen als het écht nodig is natuurlijk. Maar dat is logisch.

pius | 17-04-10 | 15:48

@Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:44
www.youtube.com/watch?v=Uzae_SqbmDE en je weet ook weer waarom Moeder Natuur het geen goed idee vindt om met je zus naar bed moet gaan. Het pittoreske stukje Amerika uit de film heeft daarom trouwens wel iets weg van Zeeland...

Boeuf Bourguignon | 17-04-10 | 15:46

En-el Hak | 17-04-10 | 15:26
Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:26

Persoonlijk zou ik banger zijn van die teckel.
Echt.

Merlot | 17-04-10 | 15:45

Boeuf Bourguignon | 17-04-10 | 15:43
Oh, ik heb wel eens een kanotripjes in friesland om dezelfde reden afgezegd.

sjaakdeslinksesul | 17-04-10 | 15:45

repulse | 17-04-10 | 15:18
Lekkere redenatie inderdaad van de rechter. Hij heeft dus een hogere straf gekregen omdat hij ook duiker is. Hij had ze dus beter neer kunnen knuppelen. Tenzij hij op honkbal heeft gezeten. En zelf naar de politie gaan is ook een afrader dus.

Max Stirner | 17-04-10 | 15:44

Zeeland, nou nou. Dat is toch geen Nederland. Laat de Belgische politie dat maar fiksen. Zeeland, waar de SGP gedachte aan de waslijnen hangt en de wiet goedkoper is dan kroepoek van de Aldi. Wel makkelijk aan een huurhuis te komen, logisch, kwestie van weinig vraag. Plat, saai en grauw, maar wel een bekkie hoor de zeeuwen, Zeikland is een betere naam, of zeurland misschien. Het enige positieve is dat de Zeuren bijna allemaal voor Feyenoord zijn, dat dan weer wel.

pius | 17-04-10 | 15:44

*ook banjo pakt en zich voorbereidt op duet/duel*

Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:44

En-el Hak | 17-04-10 | 15:38
Weten we zeker dat het maar om twee overvallen gaat?
Zo'n burgemeester en z'n driehoekie weten er over het algemeen meer van, dan wij in de kranten lezen.

Merlot | 17-04-10 | 15:43

@En-el Hak | 17-04-10 | 15:42
Tenzij je pijl en boog meeneemt.

Boeuf Bourguignon | 17-04-10 | 15:43

@Boeuf Bourguignon | 17-04-10 | 15:40
Kanoën werd plotseling een homo-erotische bezigheid.

En-el Hak | 17-04-10 | 15:42

Hmpf.
Als een vonnis te laag blijkt om een programmamaker van uitzending af te houden, dan maken ze de sanctie lekker 66 x zo hoog.
En binnen een week, hè!
Hatsee.
Kan.
Mag.
En geen politiek haantje dat er naar kraait.
"
Zullen we dat met dit soort pokkelijers & veelplegers ook eens gaan doen?
"Werkt niet, hij doet het toch, straf 66 x zo hoog"?
Kun je wáchten op de huilverhalen over treinen en kampen en teweinigrodefietsjes en teveelzuurkool en geenstageplaatsen.

Je zou toch onderhand zweren dat de Boven Ons Gestelden helemaal niet geinteresseerd zijn in het onder controle houden van criminaliteit.
Maar wel in het onder controle houden van de gewone burgertjes.
Hm....
.

Merlot | 17-04-10 | 15:41

@sjaakdeslinksesul | 17-04-10 | 15:34
Briljante film! Zie hem en geen kanotocht is nog hetzelfde. (-pakt banjo uit de kast-)

Boeuf Bourguignon | 17-04-10 | 15:40

@En-el Hak | 17-04-10 | 15:38
True. Ik denk dat je het moet aanpassen aan je persoonlijkheid; daar heb je wel gelijk in.

Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:40

@Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:32
Aha. Kijk, de En-el Aanpak werkt nu reeds.

Maar serieus, het gaat vedomme om twee overvallen in Vlissingen, waarom is 's avonds pinnen in heel Zeeland dan niet meer veilig? Tweede vra... nee, het is meer een vaststelling. Komt ie, in het donker in je eentje geld uit een automaat proberen trekken leverde nooit, ik herhaal, NOOIT een veilig gevoel op. Ook niet in 1990.

En-el Hak | 17-04-10 | 15:38

@necrosis | 17-04-10 | 15:35
Ik heb het gemist, Necro; joen kostelijke gevoel voor humor.

Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:37

@necrosis 15:22

Ach al is het eventueel bombardementsduits, vond het destijds leuk gevonden van die middenstander. Het woord "afzetten" in deze gebruiken lijkt me trouwens een falikante misgreep. Wanneer de mof in het Nederlands bestelt nl. betaalt hij gewoon het Nederlandse tarief.

widtvoet ® | 17-04-10 | 15:36

@Jaap de Paap 15:24
Laat me raden: je teckel (grinnik, broehahahahaha) krijgt niet te eten voordat je heb gepin't?
*trek krijgt in broodje teckel, eh .... kroket bedoel ik*

necrosis | 17-04-10 | 15:35

widtvoet ® | 17-04-10 | 15:19
De film southern comfort... maar bij nader inzien moet het de film deliverace zijn:
www.youtube.com/watch?v=yj4LnfkdJDM

sjaakdeslinksesul | 17-04-10 | 15:34

@En-el Hak | 17-04-10 | 15:30
Nee, maar zoals je het schreef deed me al vermoeden dat ik mijn overvallen elders moet gaan plannen.

Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:32

Dit is wat de staat wil. Geen volk zo gemakkelijk onder de duim te houden als een angstig volk. Ik wacht met smart op de aanstaande Q-koorts bestrijdingscampagne.

Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:31

@Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:26
En dan zie je mijn 'ik pak je schedel beet en sla 'm tegen de muur stuk'-blik niet eens, kun je nagaan.

En-el Hak | 17-04-10 | 15:30

Het leger is helegaar niet nodig. Wat nodig is, zijn ruimere bevoegdheden voor de pliesie om boeven te vangen, maar vooral wetgeving die deze boeven dan ook veel langer kaal plukt en opsluit. Misdaad loont blijkbaar nog goed in 0031 en de gemiddelde kuddelandsche bestuurder waagt zijn vingers er niet aan om nu eens echt doortastend op te treden. Het leger mag echt niet meer dan de pliesie hoor. Het voegt hooguit wat extra mankracht toe.
Maar Chiant heeft de oplossing wel in huis:
- Voetbalrellen? Rammen met die wapenstok en als dat niet helpt een 9mm door de benen. Vervolgens alle (maatschappelijke) schade verhalen op de dader en deze minimaal 2 jaar opsluiten.
- Overvallertje spelen? Oppakken, kaalplukken en minimaal 5 jaar opsluiten.
En voor de files heb ik ook een oplossing, maar dat neigt naar O/T.
O ja: weet iemand trouwens waarom er in de staat Texas nauwelijks woninginbraken voorkomen? Ik wel.

Chiant | 17-04-10 | 15:30

Mensen, we moeten weer terug naar contant geld of misschien zelfs goud. Met dat achterlijke pinnen heeft de Staat alles volledig onder controle, en nu is het al zo dat als je beroofd wordt, dat je eigen schuld is. De boodschap is: "Contant geld, liever niet, want dan hebben we er geen controle op". Denk maar niet dat jij nog eigenaar bent van je vermeende bezittingen. Op ieder gewenst moment kan en zal de Staat het kunnen toe-eigenen.

Milton Friedman | 17-04-10 | 15:27

ach zelfs overvallers pinnen in Zeeland geen cent te veel

wurly | 17-04-10 | 15:27

@En-el Hak | 17-04-10 | 15:26
Wow! *in ontzag knielen doet*

Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:26

@Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:24
Ik neem altijd mijn 'ik pak je schedel beet en sla 'm tegen de muur stuk'-blik-in-mijn-ogen mee. Nooit problemen.

En-el Hak | 17-04-10 | 15:26

Ik neem altijd mijn teckel mede als ik uit pinnen ga. Nooit problemen.

Jaap de Paap | 17-04-10 | 15:24

Dit advies sluit wel mooi aan bij de wens van overheid en banken om het contante geld zo snel mogelijk uit te bannen.

Als alle betalingen digitaal verlopen kunnen ze de samenleving nog strikter controleren. De regering zul je hier dus niet snel overhoren.

Fietstas | 17-04-10 | 15:23

@widtvoet ® 15:13
Volgens mij is "pannekoek" niet hetzelfde als "Pfannkuche", ik zal de GS deskundige op het gebied van Duits eens consulteren (ik bedoel uiteraard Rammstein).
Mijn fingerspitzengefühl zegt dat het niet klopt.
En Duitsers afzetten voor een hap vreten is natuurlijk -10.

necrosis | 17-04-10 | 15:22

Politie Vlissingen stuurt moeder van misbruikt kind weg**

Pardon

Youri[NL] | 17-04-10 | 15:22

Maar als je het dan toch over de o-zo goede politie heb in Zeeland kan je hier ook over beginnen :
buurtlink.nl/4384AK/vlissingen/Troelst...
( politie Zeeland stuurt moeder weg na misbruikt kind )

Youri[NL] | 17-04-10 | 15:21

De kanker voor ze, niemand krijgt mijn poen, NIEMAND!

En-el Hak | 17-04-10 | 15:20

Da was ik nie... | 17-04-10 | 15:14
Als een knokploeg de zaken recht zou willen trekken, worden zij genadeloos hard aangepakt door justitie. Maak je geen illusies, zo is het in Nederland. Dan geen taakstrafjes, maar meteen jarenlang de gevangenis in. Zo discriminerend werkt het wel in Nederland. Ben je een Marokkaanse straatrover, voel je je vast ongewaardeerd en mag je met een taakstrafje naar huis. Ben je een hardwerkende autochtoon die het zat is beroofd te worden en onderneem je daar iets tegen, dan staat een grote politiemacht klaar om jou op te pakken. Justitie zal je hard, extreem hard, aanpakken. Voelt oneerlijk he? Daarom moet er iets gebeuren. Daarom moet er iets veranderen. Juist op het gebied van veiligheid.

MarieTruus | 17-04-10 | 15:20

@sjaakdelinksesul 15:08

Wellicht om dat ook dat (na je veertiende maar slecht te zuipen) drankje appelleert aan de romantiek van het kleinschalige?

"Nothing's changed. Really."

widtvoet ® | 17-04-10 | 15:19

Heau even | 17-04-10 | 14:55
www.telegraaf.nl/binnenland/6539170/__...
Wat dacht je van deze man dan.. De beste man hoort twee inbrekers, bij zijn woonboot, gaat ze achterna en betrapt ze bij een andere boot, pleurt ze in het water en wordt ijskoud veroordeeld voor 4 jaar gevangenisstraf. Dat 1 van de hooggeachte inbrekers zelf zo stom is om te gaan inbreken op een woonboot als je niet kan zwemmen, is natuurlijk niet belangrijk....
Totaal losgezongen van de realiteit die achterlijke rechters in nederland, criminelen moeten worden beschermd, burgers moeten worden opgesloten in hun huizen en degene van die burgers die alsnog in een situatie komt dat hij huis en haard wil beschermen, mag door naar de petoet omdat er toch zoveel cellen leegstaan......

repulse | 17-04-10 | 15:18

Parsons | 17-04-10 | 14:09
Ik stem inderdaad geen PvdA. Net als ik geen VVD zal stemmen, omdat men daar al klaar staat op met die PvdA te gaan regeren. Ik voel dus compromissen aan komen, waar ik absoluut niet achter kan staan.

Vlissingen, 18 juli 2009:
Op het basketbalveld staat een groep jongeren; "Dood, is hij dood? Shit, dat is fuck zeg. Dit is onze wijk, een wijk voor Marokkanen, de rest moet weg."
Nadat een 40jarige man bewusteloos op straat is aangetroffen en uiteindelijk die nacht is overleden. Een ´schermutseling´ met een groepje `jongeren´ was de oorzaak van zijn dood.

Doet me denken aan die man, die dood werd aangetroffen vlakbij 4 in brand gestoken auto´s vorig jaar in Alphen aan de Rijn. Zou die man iets tegen de brandstichters gezegd hebben en dit met de dood hebben moeten bekopen?
Anyway, zoals ik eerder al schreef over de racistische instelling van die Marokkaanse criminelen in Nederland, waarbij alleen blanke autochtonen tot doelwit worden gemaakt, maakt de opmerking die ik zojuist heb opgeschreven duidelijk, dat de criminele Marokkaanse gemeenschap de autochtone blanke Nederlander wenst te verdrijven.

"Dit is onze wijk, een wijk voor Marokkanen, de rest moet weg."
En, stel nou, dat ik zou zeggen: Dit is onze wijk, een wijk voor autochtonen, de rest moet weg. Hoe zou dat dan worden ervaren? Hoe zou men daar op reageren? Dan is het land te klein he? Dan is de wereld te klein toch? Want, zo denk je toch niet? Neen. Zo denk je niet nee. Maar het gevoel bekruipt je soms, dat je met gelijke munt wilt betalen.
Voor mij is de PVV de enige juiste keus op 9 juni.

MarieTruus | 17-04-10 | 15:15

Het is een geldkwestie.
Als de politie zou weten dat elke pinner geen ID bij zich zou hebben gaan ze heus wel posten bij de geldautomaten om de boetes te kunnen innen.

Terpen-tijn | 17-04-10 | 15:14

Knokploeg verdekt opstellen en je oma als lokaas inzetten.
Wedden dat de plisie dan wel inens actie gaat ondernemen...

Da was ik nie... | 17-04-10 | 15:14

@Weeraanmelden 15:03

Jammer dat het berichtje niet vermeld welk percentage van die bonnen prijkte onder de wissers van bolides met een mofs kenteken (wink).


Pannenkoek met uien e 3,75

Pfannkuche mit Zwiebeln e 5,25

widtvoet ® | 17-04-10 | 15:13

@Dafman 14:51
Het aantal Polen richting Arnhem zegt vrij weinig, van Arnhem naar Zeeland is een aardig stukje rijden, heb je dat ook bijgehouden?
Bovendien zijn de Duitsers vaak in de meerderheid in Zeeland.
Nou jij weer.....

necrosis | 17-04-10 | 15:10

@Alfred E. Neuman 14:50

Zo las ik 't ook hoor. Ben zelf erfelijk belast en houd van nature van Rotterdam. Van Rotterdam en alle ellende die bij haar hoort. Van alleen de mooie dingen houden laat ik graag over aan nagemaakten.

Niets mis met het Hoekse verder, kan me goed voorstellen dat je het daar nog altijd prima naar je zin hebt. Ieder zo het zijne zullen we maar zeggen.

widtvoet ® | 17-04-10 | 15:09

widtvoet ® | 17-04-10 | 15:00
the morning after in je blote reedt met gekneusde ledematen ergens allenig in een weiland wakker wordt... waarom moet ik nu aan southern comfort denken?

sjaakdeslinksesul | 17-04-10 | 15:08

Abdullah Haselhoef had jaren geleden al gewaarschuwd, maar dat was een Islammer, en moest derhalve standaard niet worden vertrouwd.

Einde van de Domheid | 17-04-10 | 15:08

Gelukkig treden ze wel op andere vlakken op in zeeland.
zeeland.blog.nl/muziek/algemeen/2010/0...
ZIERIKZEE – De handhavers hebben goed gescoord op Schouwen-Duiveland. Door driftig bonnen uit te delen hebben ze 38.000 euro extra inkomsten binnen gesleept.

Door ijverig langs alle auto’s te sluipen is het ze uiteindelijk gelukt om zeshonderd prenten meer dan in 2008 uit te schrijven voor foutparkeerders

Weeraanmelden | 17-04-10 | 15:03

De burgemeester zegt toch in goed gesprek met de overlastgevers te zijn. Niks aan de hand dus.

Max Stirner | 17-04-10 | 15:02

Gvd, komt erop neer dat:

- de overheid niet de mening van 'het volk' volgt aangaande immigratie
- idem met de 'recht'spraak
- idem met handhaving
- maar de onveiligheid weten ze niet op te lossen, soms dus alleen met tips

Dus ze luisteren niet en als er wat is handhaven ze ook niet. Wat moeten we nog doen? Stemmen heeft kennelijk geen enkele zin, we worden gegijzeld door een falende/logge overheid die niet meer bekwaam is!

alex4all | 17-04-10 | 15:02

Op Schouwen doen "we" (al een heel leven aan het inburgeren daar) het toch anders. Knappe jongen die daar weg weet te komen nadat hij een serieus misdrijf gepleegd heeft. Eiland is in een kuch en een scheet af te sluiten. Heb ik het nog geheel niet over welke rol "burgers" plegen te spelen wanneer er bv. tuig uit de randstad zich komt misdragen. Ga je daar wérkelijk over de schreef (wil in vakansiedorpen als Renesse nog weleens gebeuren) als cokepushende, meisjes lastigvallende outsider moet je niet vreemd opkijken wanneer je the morning after in je blote reedt met gekneusde ledematen ergens allenig in een weiland wakker wordt. Veel problemen lossen "we" daar nl. zelf op.

widtvoet ® | 17-04-10 | 15:00

@verraad van links | 17-04-10 | 14:48
Naar voorhoofd wijst.

Parsons | 17-04-10 | 14:59

Ik zou sowieso niet dood gevonden willen worden.

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:59

Zelfs in Hillegersberg zou ik nog niet dood gevonden willen worden.

JosVerbeek | 17-04-10 | 14:58

verraad van links | 17-04-10 | 14:48
Zo'n varken mag, op kosten van de belastingbetaler, in de gevangenis studeren?! Dit is ongekend, hier heb ik echt geen woorden voor.

*even niet weet waar hij het zoeken moet*

Heau even | 17-04-10 | 14:58

Het is trouwens wel veel veiliger om te pinnen precies als er geen ram- of plofkraak gaande is, finnen nog in hun bed liggen te stinken en skimmers uit het oosblok nog dubbel zien van de drank en je pincode nog niet kunnen lezen. Ik gok daarom dat je statistisch gezien het best kunt pinnen omstreeks 11.17 of ieder ander tijdstip. Wel je lelijke rothond of ander semi legaal wapen meenemen. De politie dat ben je zelluf.

Canis Spurcus | 17-04-10 | 14:57

Dafman | 17-04-10 | 14:51
-
Dan heb je vast die andere -geheimzinnige- Oost-Europese nummerplaten gemist...

cekars | 17-04-10 | 14:56

Wie 's nachts pint, vraagt erom beroofd te worden
Wie een kort rokje aan doet, vraagt erom hoer genoemd te worden
Wie als vrouw alleen over straat gaat, vraagt erom verkracht te worden
Wie zomaar naar je vrouw kijkt, vraagt om een mes tussen zijn ribben
Etc....

De burger heeft in deze geen enkele verantwoordelijkheid, meneer de burgemeester. De staat heeft als taak de veiligheid van burgers te garanderen, en heeft mede daarom het geweldsmonopolie. Mocht u met deze uitspraak toegeven dat de staat deze taak niet voldoende kan uitvoeren, dan zijn er twee mogelijkheden: Zorgen dat de taak wel uitgevoerd kan worden, of het geweldsmonopolie opheffen. Dat laatste lijkt me geen optie in een westerse democratie.
Het is in elk geval zeker geen optie om met uw redenering de verantwoordelijkheid bij de burger neer te leggen en de vrijheid van de burger in te perken.

Heau even | 17-04-10 | 14:55

verraad van links | 17-04-10 | 14:48
*mee zucht*

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:54

Toen ik een tijdje terugreed van Berlijn naar Arnhem heb ik eens kentekens zitten tellen. Gemiddeld 1 op de 9 was Pools! Zonder gein! De conclusie of dit iets met dit topic te maken heeft laat ik aan u over...

Dafman | 17-04-10 | 14:51

@widtvoet ® | 17-04-10 | 14:41
Het was ook voornamelijk ironisch bedoeld. Laat ik het zo zeggen: Ik ben geboren en getogen in de Hoeksche Waard (en woon er nog steeds) en in Rotterdam wil ik echt nog niet dood gevonden worden. (met uitzondering van Hillegersberg misschien)

Alfred E. Neuman | 17-04-10 | 14:50

9 juni CDA stemmen, die gaan er nu echt wat aan doen. Proest..

funkyd | 17-04-10 | 14:49

Zeeland?
Daar woont bottehond toch, waarom is het daar dan niet veilig.
@bottehond
Doe eens tekst en uitleg geven.

necrosis | 17-04-10 | 14:48

"Ook in de moskee moeten ze vertellen dat die jongens zich rustig moeten houden". Geert is hard nodig.

lauwebal | 17-04-10 | 14:48

Canis Spurcus | 17-04-10 | 14:42
lol.
Maar goed, het is natuurlijk van-de-gekke dat het zo ver heeft moeten komen hier.
Indirect zwichten voor straatterreur.

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:46

Zucht.
"Ook in de moskee moeten ze vertellen dat die jongens zich rustig moeten houden."
Ik zeg niets meer.
Behalve 9/6

Weeraanmelden | 17-04-10 | 14:45

-weggejorist-

jack and friends | 17-04-10 | 14:43

pinnen, dood- en doodzonde.
Pinnen brengt u ernstige schade toe.
Pinnen is dodelijk.
Pinnen veroorzaakt dodelijke verkankering.

Madice | 17-04-10 | 14:43

Tijdens de bezetting in Nederland (1940-1945) werd er een spertijd ingesteld. Deze spertijd lag niet vast. Op elk willekeurig moment konden de spertijden worden aangepast. Gedurende de oorlogsjaren werd vanaf 1 februari 1942 - als extra strafmaatregel - de spertijd in Amsterdam aangepast: nu moesten de mensen in Amsterdam binnen blijven vanaf 20 uur tot aan de volgende ochtend.
Degenen die moesten werken gedurende de spertijd hadden een extra vergunning van de Duitsers nodig. Zo'n vergunning werd een Ausweis genoemd die ook bij het Persoonsbewijs werd bewaard.

css.... | 17-04-10 | 14:43

-weggejorist-

jack and friends | 17-04-10 | 14:42

-weggejorist-

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:42

Ik hoop niet dat ik de schuld krijg van deze flauwekul

Canis Spurcus | 17-04-10 | 14:42

@Alfred E. Neuman 14:09

Het zal. Toch is ook Rotterdam niet zonder meer onder één noemer te vatten. Vanaf een eilandje in de Bergsche Plas ziet de stad er heel anders uit dan vanaf de tweede etage van een pand in 3036. Over Zuid spreken we maar beter helemaal niet. Kralingen en Hillegersberg, Oude Westen, Blijdorp, Provenierswijk etc. etc. Ze hebben allemaal zo hun eigen profiel maar voor ondergetekende verandert de wereld pas echt wanneer hij een uurtje zuidwaarts kachelt om zich op Schouwen het goede leven te laten welgevallen. Zee, strand, bos en duin. Zwemmen, vissen, jagen en genieten. Oesters plukken, kreeften vangen (mag eigenlijk niet maar ach), hazen en herten schieten... Man wat houd ik van dat stukje Nederland. Stugge Zeeuwen, lastige ambtenaren (waar niet eigenlijk?), losgeslagen tieners en onbeschofte seizoensmoffen op de koop toe. Met liefde. Zou ik de zaak zomaar naar daar kunnen verplaatsen deed ik 't vandaag nog.

widtvoet ® | 17-04-10 | 14:41

-weggejorist-

Parsons | 17-04-10 | 14:41

-weggejorist-

jack and friends | 17-04-10 | 14:41

-weggejorist-

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:40

-weggejorist-

fuckje | 17-04-10 | 14:40

-weggejorist-

jack and friends | 17-04-10 | 14:40

-weggejorist-

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:39

-weggejorist-

Parsons | 17-04-10 | 14:39

-weggejorist-

jack and friends | 17-04-10 | 14:39

-edit geniet van het mooie weer, bies morgen -

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:39

-weggejorist-

jack and friends | 17-04-10 | 14:38

-weggejorist-

JosVerbeek | 17-04-10 | 14:38

-weggejorist-

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:38

-weggejorist-

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:37

-weggejorist-

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:37

-weggejorist-

JosVerbeek | 17-04-10 | 14:36

-weggejorist-

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:36

-weggejorist-

jack and friends | 17-04-10 | 14:35

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:33
Kudt, je was me voor..

JosVerbeek | 17-04-10 | 14:34

-weggejorist-

JosVerbeek | 17-04-10 | 14:34

-weggejorist-

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:33

Klein bedrag 's nachts? Jatten mag!
Groot bedrag? Ook!
.
PvdA uiteraard. De burgemeester bij zijn aantreden: "We moeten die draai wel gaan maken".
www.burgemeesters.nl/node/1200

Zoetwaterpanharing | 17-04-10 | 14:33

-weggejorist-

Canis Spurcus | 17-04-10 | 14:32

tja als er straatrovertjes rondlopen dan blijven de politieagentjes liever binnen, want dan is het gevaarlijk op straat. OPTREDEN G.V.D. daar heb je voor verhuurt.
LAFBEKKEN.

robert-05-06-65 | 17-04-10 | 14:30

weet iemand wat 'opzouten' in het berbers is? Misschien helpt dat.

rovertje | 17-04-10 | 14:29

Alfred E. Neuman | 17-04-10 | 14:23
-
Er lopen 's avonds ook altijd mensen rond die even wat bij willen verkrachten..
-

cekars | 17-04-10 | 14:27

Nederland PvdA land :-)

Slipsnifter | 17-04-10 | 14:26

blikjegrolsch | 17-04-10 | 14:14
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik moet ook schijten.

Strotgrondel | 17-04-10 | 14:25

De uitspraak van die burgemeester is geheel in lijn met de zandnegerredenatie, namelijk dat een ongesluierde vrouw er om vraagt verkracht te worden. Zo ook mensen die 's nachts even wat extra knaken bij willen pinnen.

Alfred E. Neuman | 17-04-10 | 14:23

*Jenever drinken gaat*

cekars | 17-04-10 | 14:23

Riepen ze vroeger in Antwerpen al.
Als je als vrouw 's nachts over straat liep, vroeg je er om om verkracht te worden.
Blijkbaar roepen ze in Zeeland nu dat je er om vraagt om overvallen te worden als je 's nachts pint.
Die commando's van Geertje beginnen steeds beter te klinken.

copy2devnull | 17-04-10 | 14:21

Nederland is veilig hoor! Onveiligheid is alleen maar een onderbuikgevoel!

blikjegrolsch | 17-04-10 | 14:14

Wie is Aap?
Aap is de senior- redacteur. Elke redacteur hoopt eensch Aap te worden.

fuckje | 17-04-10 | 14:14

Sinds een paar jaar kunnen de kaalkopjes met een lange geschiedenis in Zeeland in de grote steden in Zeeland (Middelburg staat er ook bekend om) dan eindelijk aan de slag. Als ik die Zeeuwen al over de nieuwe Nederlanders hoorde voordat er daar überhaupt een rondliep verwacht ik veel PVV stemmers.

Inferi0r | 17-04-10 | 14:13

Saaseend | 17-04-10 | 14:09
Hoe kan je nou een week achter je rug hebben?

James St John Smythe | 17-04-10 | 14:13

Saaseend | 17-04-10 | 14:09
Gelukkig.
Ik maakte me al zorgen.
;)

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:11

@MarieTruus | 17-04-10 | 14:05
Geen PvdA stemmen. Dat is het devies.

Parsons | 17-04-10 | 14:09

@ Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:04

Hmm.. die zin klopt niet helemaal he? Bij deze:

"Ik woon 2 maanden in Hong Kong, heb nu bijna één week achter de rug"

Saaseend | 17-04-10 | 14:09

@widtvoet ® | 17-04-10 | 14:07
Voor een compleet andere wereld hoef je alleen Rotterdam maar te verlaten.

Alfred E. Neuman | 17-04-10 | 14:09

widtvoet ® | 17-04-10 | 14:04
Nee, niks gevonden behalve reacties. Echte anonimo dus.

Stroopdoos | 17-04-10 | 14:08

Blijft een heerlijk stukje Nederland trouwens dat Zeeland. Lang geleden al mijn hart verloren aan Schouwen. Uurtje rijden vanaf hier (Rotterdam) en je zit in een kompleet andere wereld.

widtvoet ® | 17-04-10 | 14:07

Haalt 'om' naar beneden en schopt 'op' naar boven.

"Je zou er eigenlijk niet meer van OP moeten kijken"

;)

MarieTruus | 17-04-10 | 14:06

Hoé kan je nu een week op Hong Kong zitten ?
*in de war is*

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:05

Geheel in de stijl van het beleid van de afgelopen 30 jaar?
Je zou er eigenlijk niet meer van om moeten kijken, maar dit soort berichten doen nog steeds mn wenkbrauwen laten fronsen. Zegt zo'n burgemeester dat nu echt? Is dit echt de enige aangedragen oplossing? Ja, die burgemeester zegt het echt en een betere oplossing is er blijkbaar niet. Wat me wel opvalt, is dat na enkele gewelddadige en vernederende straatroven in Veenendaal de politie niet direct optreedt, maar zodra enkele 'knokploegen' het zelf wel even willen gaan oplossen, is er plotseling voldoende politie op die 'eigenrechters' tegen te houden. Heel vreemd. We mogen dus in ieder geval niet zelf zorgen voor onze veiligheid. Neen. We moeten dat overlaten aan de politie. Die het vervolgens compleet nalaat. Uiteindelijk is men daar dus het meest bang voor: een opstand van de bevolking die berovingen van moskeebezoekers de strot uit komt en het heft in eigen hand neemt. Wist u trouwens dat het puur racisme is, die berovingen enzo? Een Marokkaan berooft alleen autochtone (blanke) Nederlanders. Als een Marokkaan een andere Marokkaan berooft, wordt hij direct aangepakt door de mensen uit 'zijn gemeenschap'. Wat moeten we daar nu mee?

MarieTruus | 17-04-10 | 14:05

@Stroopdoos 13:58

Zou me niets verbazen. Bovendien is plempen onder "Aap" lekker blanko. Heeft vooralsnog geen enkel profiel.

widtvoet ® | 17-04-10 | 14:04

"Ik woon 2 maanden in Hong Kong, één week erop zitten"
Saaseend | 17-04-10 | 14:02

*helemaal confuus is*

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 14:04

Ik woon 2 maanden in Hong Kong, één week erop zitten. Er is bijna geen misdaad hier, en als er mis wordt gedaan is is het er in de vorm van gokken en prostitutie. Waarom? Overal popo op straat, en alle misdaad wordt in de kiem zo kei- en keihard gesmoord dat je echt goed gek moet zijn om het in je hoofd te halen stout te gaan doen. +kudo's voor HK, -kudo's voor Nederland

Saaseend | 17-04-10 | 14:02

hmmm zelf verantwoordelijk ja? mja laten we de waardeloze politie dan maar opheven, die burgemeester aan zijn onderbroek aan een paal binden en stenigen en daarna met de zakken vol wapens een meisje alleen laten pinnen snachts terwijl je met een man of 20 achter haar in de bosjes wacht totdat de niet-weldoener zijn slag probeert te slaan.

Boembox | 17-04-10 | 14:01

Bizarre (non) aktie van die burgemeester natuurlijk. Doet me denken aan waarschuwingen van de NS speakerT als "Reizigers pas goed op uw spullen, er zijn zakkenrollers gesignaleerd in de trein".

widtvoet ® | 17-04-10 | 14:01

Ik betaal alles met cheques.

James St John Smythe | 17-04-10 | 14:01

@Boeuf Bourguignon | 17-04-10 | 13:49
Waar burgemeester staat politie. Stop.

Boeuf Bourguignon | 17-04-10 | 13:58

Gewoon weer over op ouderwetse ruilhandel.
Wat kost dat brood mevrouw ?
"Wat heb je te bieden"
Twee t-shirt met Gordon zijn handtekening
"Oké,deal"

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 13:58

widtvoet ® | 17-04-10 | 13:51
Stukjes worden voorbereid en dan via redactie-tool Aap geplempt of zeau. Redactie is verlaten op de weekend Joris na dan.

Stroopdoos | 17-04-10 | 13:58

Het moet niet gekker worden.
Oh? Is het dat al ??

j. van den berg4137 | 17-04-10 | 13:57

@two ball cane | 17-04-10 | 13:53
'automated aap program'

Art Vandelay Ultor | 17-04-10 | 13:56

tsjah dit is nederland toch? Hier betalen we toch voor? Wacht maar totdat dadelijk iemand zichzelf beschermd en hoe die wel niet aangepakt gaat worden.

sufkut | 17-04-10 | 13:55

Benieuwd wanneer er een negatief surveillance-advies voor de diverse politiediensten wordt afgegeven...

cekars | 17-04-10 | 13:55

Want voor de veiligheid van de pinners een paar wouten bij een paar centrale pinplaatsen neerzetten kan natuurlijk niet. Nee, mensen moeten maar gewoon niet pinnen. Plieses moeten met de auto 's nachts CO2 uit kunnen stoten op zoek naar automobilisten met een kapot linkerachterlicht. Bonnen schrijvuh!

Kudtpolitie in dit land.

Art Vandelay Ultor | 17-04-10 | 13:53

ze hebben een aapje getraind om topics te schrijven. of het is een afkorting "automated a...... program"

two ball cane | 17-04-10 | 13:53

@frickY | 17-04-10 | 13:47 ,
LEUK!
overvaller naar een pinmasjien lokken en dan met 5 man dreigend omsingelen,
wat corigerende tikken uitdelen.

vander F | 17-04-10 | 13:50

Tja, als je gaat bezuinigen op de kit kun je dit soort praktijken verwachten. Ik moet wel zeggen: je hebt altijd wel een bepaalde eigen verantwoordelijk. 's Nachts pinnen doe ik nooit, zelfs niet in die rode broeken en parelketting gemeente waar ik woon. Je kunt de kat ook aan het spek binden. Maar veel ernstiger is die defaitistische houding van de burgemeester. Dat hoort niet in een rechtsstaat; dit is de baan vrij voor eigenrichting maken. Lange lat terug, a.u.b.. En laat ik maar niet over Heerenveen beginnen. Daar drinken ze nog bier uit de schedels van gedode vijanden.

Boeuf Bourguignon | 17-04-10 | 13:49

James Lastig | 17-04-10 | 13:40
Die zit vuistdiep in de kont van.. nou ja, laat maar.
Overigens is een staatsgreep plegen niet eens zo heel moeilijk maar daar gaat dit topic niet over.

JosVerbeek | 17-04-10 | 13:48

Een 'e' omhoog gooit.

Parsons | 17-04-10 | 13:48

"Volgens Hirdes heeft de burgemeester gezegd dat hij goed in gesprek is met de overlastgevers. ‘Maar als hij de daders kent, pak ze dan op. Ik zit niet te wachten op een politiestaat, maar dat moet toch beter kunnen. Goed, als ik de oplossing kende, dan was ik nu rijk.’"
.
Ik wet de oplossing. Waar kan ik me aanmelden om burgemeester van het mooie Vlissingen te worden?

Parsons | 17-04-10 | 13:48

Gelukkig kan je in Belgie in een ruimte in de bank die 24/24 toegangkelijk is met je pas binnen Pinnen.

ikky | 17-04-10 | 13:48

Heb ik wat gemist? Wie de neuk is Aap? Doet eens even netjes voorstellen.

MANK | 17-04-10 | 13:47

Wie gaan er vanavond even mee pinnen?
Want een overvaller overvallen, is altijd grappig.

frickY | 17-04-10 | 13:47

Cunnilingus | 17-04-10 | 13:37

bit.ly/bFXuXG

Harvester | 17-04-10 | 13:47

widtvoet ® | 17-04-10 | 13:44
Iemand die we al kennen?

Stroopdoos | 17-04-10 | 13:47

Wie is Aap?

Pipi Langfap | 17-04-10 | 13:46

@Stroopdoos 13:40

Volgens mij is 't een afkorting.

widtvoet ® | 17-04-10 | 13:44

"Inwoners hebben zelf ook een verantwoordelijkheid om te bepalen wat ze doen." Ben ik het al jaren mee eens. Bonnetje voor 5 km te hard rijden? Geef de dienders een consumptiebon voor een franse friet, maar vervolg uw weg zonder te betalen.

Rechtsdoor Lul | 17-04-10 | 13:43

quote : Ook in de moskee moeten ze vertellen dat die jongens zich rustig moeten houden....

Oh.. toch weer die Finnen, of misschien ijslanders ???
Ik heb het al eerder geroepen, terug naar hun vulkaan eiland met dat Scandinavisch tuig....

Of nee... dat was toch een ander land met moskeeën.

pippi kanglous | 17-04-10 | 13:43

Koffer en handboeien, Meest veilige bank!

Hendricus Musampa | 17-04-10 | 13:43

plastic zakje | 17-04-10 | 13:36
Nou.. het lijkt me een beter idee om het probleem op een andere manier op te lossen. D.w.z. in een donker hoekje een paar agenten die in geval van een overval de klooDtzakjes in het ongewassen nekvel vatten. Moeten ze wel hun auto's voor uit en in die tijd kunnen ze dan helaas ook geen bonnen schrijven.. shit..!

JosVerbeek | 17-04-10 | 13:41

Who the F*** is Aap?

Stroopdoos | 17-04-10 | 13:40

Die burgemeester mag/moet opstappen dus. Wat een verschrikkelijke eikel. Eerst een vet salaris opstrijken en dan de burger verantwoordelijk maken. Zo ken ik er nog een paar *kuch PvdA *kuch*

Stroopdoos | 17-04-10 | 13:40

Generaal van Uhm om een staatsgreep vragen helpt niet zeker?

James Lastig | 17-04-10 | 13:40

Ik worstel en verzuip.

winterpeen | 17-04-10 | 13:38

Disclose yourself Aap

ChillBill | 17-04-10 | 13:38

Maar goed dat ik hier al mijn zaakjes kontant regel.
Dan weet je tenminste wat je hebt en hoef je nooit te pinnen.
Heeft iemand nog oude sokken ?
Ik hou me aanbevolen.

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 13:38

Aap?

Cunnilingus | 17-04-10 | 13:37

Gewoon vrij wapenbezit, daar decimeer je het aantal overvallers wel mee.

magentaplacenta | 17-04-10 | 13:37

Luctor non Emergo.

Dick Passchier | 17-04-10 | 13:36

Als die geldautomaten nu om 21.00 uur collectief worden uitgeschakeld, dan is het probleem toch ook opgelost?

plastic zakje | 17-04-10 | 13:36

Preventie wordt het helemaal in 2010!

xzaz2 | 17-04-10 | 13:36

heeft Vlissingen dan geen stadscommando's euhh ik bedoel natuurlijk stadsmariniers.

staaf86 | 17-04-10 | 13:35

Het meest opermerkelijke aan dit hele bericht is dat er daadwerkelijk mensen uitgaan in Heerenveen.

Ariel | 17-04-10 | 13:34

Gelukkig woon ik ondertussen in Rotterdam, daar is het tenminste veilig!

TomSurf | 17-04-10 | 13:32

Gewoon binnen blijven, dan is er niets aan de hand.
Stelletje struisvogels !

Teun van het Tuinpad | 17-04-10 | 13:32

gezeur, naar de omstandigheden is het inderdaad beter het maar even beter te plannen. De telegraafredactie heeft natuurlijk nergens last en zeikt vooral om te kunnen zeiken. En waarschijnlijk is het iemand z'n schuld.

antizanic | 17-04-10 | 13:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken