Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

RTV Oost: "Dijkshoorn = knuffelkutje & laffe lul"

dijkshoornmetvuist.jpg Opmerkelijk. Blijkbaar vindt niet iedereen Nico Dijkshoorn om te gillen. Op de website Twentesport.nl krijgt 's-lands meest gevraagde stukjesschrijver er ongenadig (mirror) van langs. Journalist en RTV Oost-presentator Jan Medendorp (wie kent hem niet?) probeert niet te verhullen dat Dijkshoorn (op nummer 27 in de Bestseller Top 60) bepaald niet tot zijn favoriete columnisten behoort. De FC Twentesupporter zag de DWDD-gedigtenman gisteren tijdens het live-optreden van Jiskefet in de Heineken Music Hall en ramde na afloop gelijk al zijn blinde haat jegens beenhammen en reigers zijn toetsenbord in: "Ik zag hem (..) kunstenaartje spelen. (..) Op het balkon bij de Bekende Nederlanders liet hij zich fêteren, maar wel zodanig dat de mensen in de zaal hem toch vooral konden zien. (..) In zijn zorgvuldig verfrommelde jasje waarmee hij wil accenturen dat hij zo gewoon is, dat hij nog steeds een jongen van en voor het volk is. Met zijn net iets te lange (waarschijnlijk bijgeverfde) grijze haren en zijn dagelijkse gecoiffeerde stoppelbaard moet hij de artiest verbeelden. De artiest van de mooie zinnen. De kunstenaar die zogenaamd geen oog heeft voor uiterlijk en dat cultiveert. (..) Hij pijpt literair Willem van Hanegem en Johan Cruijff. Hij zuigt het zaad van zijn opdrachtgevers Van Nieuwkerk en Derksen" Poeh poeh. Nou nou. En dat alles omdat Nico onlangs in zijn column over FC Twentespeler Ruiz een minuscuul foutje heeft gemaakt? Volgens ons overdrijft Jan Medendorp.

Reaguursels

Inloggen

Jezus liet ook scheten, dus waarom Nico ook niet? Bovendien had die galspuwende fctwentenare man maar wat graag zelf op de middenstip gezeten, om daar de goede wijn behoeft geen krans te schenken...

Bamzaaiert | 11-04-10 | 10:42

11:54 aap, noot, mies (...), vuur gijs

De
eerste
teun
van het
tuinpad is
een
boeren
lul
in
het
kwadraat.

grote haas | 10-04-10 | 22:38

Nico is wel grappig hoor. Maar die Jan van RTV-Oost kan briljant en scherp schrijven (en af en toe heeft hij ook wel een punt).

grote haas | 10-04-10 | 22:27

Tis gewoon zjaloezie

v column in VI
v column in De Pers
v column op nu.nl
v dichtbundel
v roman
v vast item in DWDD

ben ook broodschrijver, en zou willen ik al die dingen ook had. Tis hem gegund. Hij kan misschien maar 1 truukje, maar hij kan het wel aardig goed. Dat is ook een kwaliteit.

Reatrix | 10-04-10 | 13:42

Goeie s'morgens juffrouw Jannie......... ik stond laatst bij de bushalte

fritsspits | 09-04-10 | 23:54

En-el Hak | 09-04-10 | alle comments
Rustig maar, wind je niet zo op.
Nico Dijkshoorn moet -net als jij en ik- gewoon de kost verdienen. Hij is (brood)schrijver, acteur en is gezegend met een rijke fantasie.
Een aardige man met een uitstekende muzikale smaak.

Gravin v Kippenbouth | 09-04-10 | 23:19

Jan Medendorp heeft een grote overeenkomst met Nico Dijkshoorn. Ik vind ze beiden niet te pruimen maar Nico kan in ieder geval nog om zichzelf lachen en ik soms ook om Nico. Jan Medendorp maakt mij bang. Zou hij soms Richard Quest als groot voorbeeld hebben en ook met seksdingen in zijn kont rondrijden?

Ik weet niet wat er naast Jan Medendorp ligt als hij wakker wordt maar een blik in de spiegel tijdens het scheren en het chagrijn voor die dag is klaarblijkelijk weer gemaakt. Gut, prozac bestaan al een tijdje hoor Jan.

Wat kan je verder nog over Jan Medendorp zeggen? Het is een lelijk bijtertje, maar dan van het soort dat je liever humaan weg spuit.

Valt nog niet hoor mee dat 'lelijk doen'.

Canis Spurcus | 09-04-10 | 19:45

Dijkshoorn is inderdaad geen zak aan, maar verder niks om je over op te winden.

caspert79 | 09-04-10 | 18:28

En verder is Dijkslul gewoon een slimme handelaar met, vooralsnog, 1 (één) geslaagde dichtbundel op zijn naam. Man, wat staan daar een paar pareltjes in, tussen een hoop 13 in een dozijn strontgedigten.

Flatser | 09-04-10 | 18:11

Die Medendorp is niet echt een begenadigd schrijver, maar in dat 'zaad zuigen' zit een kern van waarheid. 90% van de tafelgasten/columnisten/muzikanten/actrices/commentatoren/analisten enz. zuigt. Althans, dat denk ik want ik kijk nooit.

Flatser | 09-04-10 | 18:08

Nico is wel een een-truuk-pony hoor...! Het truukje is inmiddels bekend !!!

MacMootown | 09-04-10 | 17:49

nico vindt zichzelf zo goed datie zweetdruppels op zijn grote norse dichtgegroeide kop krijgt. Vooral in de ogtont

rsd87-- | 09-04-10 | 17:40

De enige flauwe lafaard die ik in dit verband zie is een zuur mannetje uit de strontput van dit land - het oosten - die zich vanmorgen vol overgave in zijn midlife crisis heeft gestort, en die bij de aanblik van zijn troosteloze verlopen kop in de spiegel in zijn stevig om renovatie schreeuwende badkamer bedroefd vaststelde dat het "er toch niet allemaal zo van gekomen was als hij had gehoopt", en die nog niet eens de moed heeft om een reactiemogelijkheid onder zijn zielige stukje te laten plaatsen.

Neon | 09-04-10 | 17:38

Barry Hay | 09-04-10 | 15:39
Nah, aan jou hoeven we niet te vragen of je door een gekleurde bril kijkt.... voor de rest... de A team... ben jij Tros lid?

komt dat schot | 09-04-10 | 17:01

Nico wie?? Oh die!! Das een windbuil van tijdelijke aard. Waait vanzelf over... gewoon een voorbijgangert, niets bijzonders en al helemaal niet leuk of speciaal. Zijn gedichten (pardon gedichten??) tis helemaal niks, niet grappig of wat dan ook. Horen we over tijd nooit meer iets van!! Nico wie?? nooit van gehoord!!

W@tikzeggunwil=diDt | 09-04-10 | 16:35

Is die Dijkshoorn trouwens van Amerikaanse afkomst, of praat ie gewoon zo raar?

Poepdrol43 | 09-04-10 | 16:25

@ biggiesmals
inderdaad, nico is een baas en geenstijl is een parasiet.

goldproud | 09-04-10 | 15:52

Medendorp overdrijft nergens. Dijkshoorn is een overgewaardeerde potloodslijper. Nooit iets gezien in wat hij uit zijn brein laat ontspruiten. Hij is net zo geniaal als Murdoch. Die van het A-Team.

Barry Hay | 09-04-10 | 15:39

Nee die Medendorp is een lekker ventje zeg!
Bah wat een walgelijke kwal.
Links lullen en rechts zakken vullen.

P.L. Ompzak | 09-04-10 | 15:38

Jan Medendorp heeft geweaun gelijk. met ck, dus gelijck.

Geile Markeerstift | 09-04-10 | 15:34

Ja, wat hierop te zeggen? Dijkshoorn is ook gewoon een lul... meer kan ik er niet van maken.

Zijn kop alleen al roept reacties zoals het stukje van Medendorp op en dat is gewoon niet meer dan logisch.

Art Vandelay Ultor | 09-04-10 | 15:28

Haha en dat zegt Jan Medendorp, uitgekost bij zijn eigen RTV Oost en zijn hele leven hunkerend naar aandacht. Omdat zijn kwaliteiten op een bedenkelijk laag niveau blijven steken komt die jongen niet verder. Wat een oetlul is het toch ook.

BaadErInMeinhof | 09-04-10 | 15:27

@-edit | 09-04-10 | 14:49
Het is van belang, want het zegt iets over de mens Dijkshoorn. Verder dien je de weg naar het zogenaamde succes te kennen om over de man en zijn *kuch* werk te kunnen oordelen. Natuurlijk schreef Nico al voor nu.nl en dergelijke, maar geen hond die 'm kende. Toen volgden de abominabel slechte aufioverslagen voor GS. Langdradig en erg onleuk.
De columns van Kouwes -ontstonden, wekelijks gebrabbel van een verstandelijk beperkte. Laten we zeggen dat de standaardpica, door GS gevonden, bij het stuk leuker was dan het verhaal zelf. Op een gegeven moment begon Kouwes woedende reacties op een ieder die zijn column afkraakte in de panelen te plempen. Werkte uiteraard op de lachspieren. Reaguurder vroeg om gedichten, Kouwes leverde een soortgelijk troep als zijn columns, maar de gedachte dat een mongool -wederom deed het plaatje the trick- aan het dichten was geslagen, sprak mensen aan. En, dat geef ik Dijksslet na, er zaten enkele knappe observaties tussen.
Nu ja, Henk Spaan concludeerde hetzelfde voor Onze Taal, al schreef hij vooral over het fenomeen van dichterijminnende reaguurders. Later heeft Kouwes reaguurders nog om de verzamelde gedigten moeten vragen voor z'n eerste bundel. Kun je nagaan, hij bewaarde ze niet eens, want hij wist dat het merendeel uit pure poep bestond. Kleren van de keizer.
Nu ja, na zijn uitnodiging bij DWWDDDDWW ter promotie van zijn onzin, ging het hard. Kouwes stierf en werd vervangen door Dijkstrut. Nu moet je weten dat Matthijs van Nieuwkerk alles dat het merendeel van zijn publiek een lachje ontlokt als 'geniaal' omschrijft....

En-el Hak | 09-04-10 | 15:22

Linke Soep | 09-04-10 | 14:55
Trapt Nico volgens jou? Zo ja, waarom dan?

Schoorsteenveger | 09-04-10 | 15:02

Schoorsteenveger | 09-04-10 | 13:19
En jij maakt de fout om foutief de concluderen dat een bepaald iemand natrapt om het natrappen. Je geeft Niceau te veel credits...

Linke Soep | 09-04-10 | 14:55

En-el Hak | 09-04-10 | 14:42
Zou best kunnen. De formule-Dijkshoorn is opgetrokken uit pure bluf, daar zitten geen verdedigingswerken achter, en misschien gaat er inderdaad een heel angstig mannetje achter schuil dat hard wegrent als het op en neer springen of het wegduiken niet meer blijkt te werken. Ik denk dat hij al vertrokken is als het applaus verstomt.

Schoorsteenveger | 09-04-10 | 14:51

Nee, Medendorp trekt volle schuren daar in Twente. Nico is okee, zijn meeuwengedigten zijn onovertroffen

Klukkluk | 09-04-10 | 14:51

@Sliptong | 09-04-10 | 14:43
Talking to...?

En-el Hak | 09-04-10 | 14:50

Dijkshoorn is de autist onder de vaderlandse dichters. Iedereen vindt hem zielig en daarom lachen we af en toe. Maar tot op heden kennen we alleen zijn beperkingen maar niemand weet of en waar zijn echte talent zit. Zijn gedichten zijn niet om aan te horen en gaan en slaan nergens over en op. Het is alleen elke keer aandoenlijk te zien dat hij het zelf allemaal erg leuk en vooral knap van zichzelf vindt.

ouwe kraan | 09-04-10 | 14:50

@En-el Hak | 09-04-10 | 13:58
Da's helder. Maar het zou kunnen dat anderen hem wel te pruimen vinden. Velen zullen geen idee hebben dat Dijkshoorn ooit iets voor GS heeft gedaan. Persoonlijk zal het mij worst wezen hoe mensen met hun voormalige broodheren omgaan. Dat is vooral hun zaak. Wie ben ik om een belerend vingertje te wijzen?

-edit | 09-04-10 | 14:49

Heb jij gezegd dat ik een lul ben?

Sliptong | 09-04-10 | 14:43

@Schoorsteenveger | 09-04-10 | 14:30
Om terug te komen op je mooi geschreven handleiding Dijkshoorn Vernederen Doe Je Zo, volgens mij schijt een peipmuis als Dijksvulva bagger voor, zoals de RTV Oost journalist als enigszins stelt, de straat. Honderden vakkie-T'ers in ecstatisch gezang. Schop 'm hier, schop 'm
daar
schop
Nico Dijkshoorn
in
elkaar

En-el Hak | 09-04-10 | 14:42

En-el Hak | 09-04-10 | 14:22
Ik reageerde op je voorzichtige formulering. "Maar ja, wellicht..." Ben het verder roerend met je eens.

Schoorsteenveger | 09-04-10 | 14:30

Merlot | 09-04-10 | 13:50
Kan ook een reden zijn.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 14:28

Kan allemaal niet rotten, Dijkshoorn is een vervelende, eng-linkse, zelfingenomen inktlul. Maar dat geldt ook voor -armpjes over elkaar- Van Nieuwkerk, zuurpruim Mulder, jezus-reincarnatie Boomsma en de rest van die pseudo-intellectuele havistenbende van De Wereld Brand Af... Waarom wordt dat kutprogramma überhaupt nog gefinancieerd met onze taxpoet?

Mr Dixit | 09-04-10 | 14:28

@Schoorsteenveger | 09-04-10 | 14:07
Uiteraard, is ook niet bedoeld voor Dijksje zelve, maar diende om de achtergrond van mijn wrok te illustreren. Vergeet nooit wie je overeind hielp, maar dat concept kent Niclos niet. Waarom zou hij ook, typisch Amsterdams glijmiddel zijnde?

En-el Hak | 09-04-10 | 14:22

Speaking of which, loyaliteit roept.
*aus*

Rammstein | 09-04-10 | 14:10

Die column van Dijkshoorn is wat mij betreft de spijker op zijn kop! Evert ten Napel commentatort al jaren elke échte prestatie kapot, door alles en iedereen eindeloos op te hemelen. Bijvoorbeeld: De Graafschap krijgt een corner tegen en de bal wordt bijna binnen gekopt. Ware het niet dat Purrel Frankel op de doellijn staat en de bal het stadion uitrost. Ten Napel "Oe! En het is Frankel zelf die met een geweldige inspanning een doelpunt voorkomt." Evert spreekt het woordje zelf dan op zo'n manier uit dat het klinkt alsof God de Vader naar de Vijverberg is afgezakt.
Zijn columns op vi.nl lees ik met plezier, maar voor de rest trek ik Dijkshoorn trouwens voor geen meter.

piemulspitzengefuhl | 09-04-10 | 14:10

En-el Hak | 09-04-10 | 13:58
Oh, en loyaliteit is a fickle bitch.

Rammstein | 09-04-10 | 14:09

En-el Hak | 09-04-10 | 13:58
Dijkshoorn zal met gretigheid suggereren dat je naïef bent en dat deugden er niet toe doen.

Schoorsteenveger | 09-04-10 | 14:07

@Rammstein | 09-04-10 | 14:00
Hahaha, ik heb al spijt van mijn metafoor.

En-el Hak | 09-04-10 | 14:05

Het leven is zuur voor Jan Medendorp. Zit hij tussen het plebs in de zaal met zijn duurbetaalde kaartje en dan ziet hij ineens dat Dijkshoorn gratis naar binnen mocht en ook nog eens op een hapje en een drankje werd getrakteerd. Dat kun je natuurlijk niet zo rechtstreeks zeggen maar met een rancuneus stukje inspelen op de onderbuik van de lezer, daar moet je toch mee weg kunnen komen? Nou nee, niet dus.

Anders nog? | 09-04-10 | 14:04

fart majeur | 09-04-10 | 13:57
Hij viel op dr innelijk, of zoiets.

Klabanus Nougat Jr. | 09-04-10 | 14:04

En-el Hak | 09-04-10 | 13:58
Ik hoop dat vaak wanneer ik op stap ben. Dat ze anderen zien en ik er tussen uit kan glippen.

Rammstein | 09-04-10 | 14:00

@-edit | 09-04-10 | 13:29
Da's waar.

Maar terugkerend naar het onderwerp, Dijksmiep, mijn animositeit jegens de man komt niet voort uit de bekende maaiveldgedachte, maar ligt geheel in het gemak waarmee hij mensen (voormalige werkgevers) aan de kant zet. Sterker, ze aan de rand van de afgrond plaatst en dan nog even een zet geeft. Dijksdrol is het type vriend met wie je op stap gaat en dan halverwege de avond is verdwenen omdat hij 'íemand anders' tegen kwam. Maar ja, wellicht ben ik naïef om te denken dat loyaliteit een deugd is.

En-el Hak | 09-04-10 | 13:58

@Klabanus Nougat Jr. | 09-04-10 | 13:37 : als dat waar is: HAHAHAHA ! Ik weet van 1 van die twee trouwens wie het is..... dik, lelijk en uit de blog-scene.... dat Nico zich daar nu voor schaamt is vreemd, destijds schreef hij heur, overigens ranzig slechte, gedichten.

fart majeur | 09-04-10 | 13:57

Merlot | 09-04-10 | 13:50
Mijn stof, of stof elders, dat is nog niet duidelijk.
Maak hart moodkuil van geen.

Rammstein | 09-04-10 | 13:56

Verplicht lachen om Dijkshoorn. Anders wordt Brusselmans, de digitale schandknaap van Nico, boos.

FreshClash | 09-04-10 | 13:55

Hij heeft natuurlijk gelijk, die Jan Medendorp, jammer dat hij het zo lelijk verwoord.

Mr. Bever | 09-04-10 | 13:52

ijkshoorn is een zak linkse stront en Jan Medendorp heeft gewoon 100% gelijk +10 voor dit stukkie waar hij Nico afslacht.

Haagse-Geertje | 09-04-10 | 13:52

Rammstein | 09-04-10 | 13:30
Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:30
Kortvanstofheid treedt natuurlijk óók op bij tekort aan stof.
Maar dit terzijde.

Merlot | 09-04-10 | 13:50

En-el Hak | 09-04-10 | 13:42
Die man schreef over Patty Brard !!!! What did U expect ? Je kunt de man wel uit de stront halen, maar je haalt de stront niet uit de man.
Dit kan je niet van iedereen verlangen, echt niet.

Rammstein | 09-04-10 | 13:49

+1 voor medendorp. klasse stukkie

dnnss | 09-04-10 | 13:49

Dijkshoorn wil te graag... -1

Viezevoozert | 09-04-10 | 13:49

Nagemaakte zak hooi? JA!

Hölzenbein | 09-04-10 | 13:48

@Schoorsteenveger | 09-04-10 | 13:19
Mooi.

verkiezingsbeloftes | 09-04-10 | 13:47

vind Nico inhoudelijk soms best aardig, maar dat wordt verpest door dat vreselijke klote accent van hem waar nog meer bn'ers last van hebben de amsterdamse of iig uit de streek komende afwijking om woorden heel vervelend uit te spreken. 'ochtend' wordt 'ochtond' 'morgen' 'morgon' 'avond' wordt juist weer 'avund' etc etc ik krijg er allergische reacties van als ik Gordon, Dijkshoorn of Robert ten Brink hoor praten.

soundwave070 | 09-04-10 | 13:43

Rammstein | 09-04-10 | 13:35
Precies.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:43

@Rammstein | 09-04-10 | 13:27
Het islamdebat was slechts een voorbeeld, Nono laat wel meer maatschappelijk relevante onderwerpen liggen. Verder is er destijds in panelen herhaaldelijk om gevraagd, 'Kouwes, doe es wat over moslims'. Maar Kouwes wilde alles en iedereen met diarree overgieten, zolang het maar binnen de lijnen van het politiek correcte denken bleef. Doet me denken, eigenlijk was Dijksrat toen al een trekpop van de polikorelite.

Zeg Dijksfreak, hoe voelt dat, als Matthijs zijn bevelen uitspreekt? 'Nog eentje, Nico', nog eentje.' Als een dansende beer, niet?

Natuurlijk zijn er wel oplossingen aan te dragen, zoals het staken van subsidies aan bijzonder onderwijs en instellingen en organisaties met een religieuze basis, een verbod op religieuze kledij en dito symbolen in het onderwijs en in ambtenarenfuncties en het afschaffen van speciale overheidsvoorzieningen voor religieuzen. Deze maatregelen zouden in elk geval grenzen stelen. Van daaruit kan worden gewerkt aan emancipatie van moslima's (want daar spreken we uiteindelijke over).


En-el Hak | 09-04-10 | 13:42

Superior Bastard | 09-04-10 | 13:34
Die n, die deed 't 'm.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:41

Dijkshoorn dus he, die boer die mag niet in de playboy

Klabanus Nougat Jr. | 09-04-10 | 13:40

Las zn interview in de playboy die lutser heb in heel zn lange leven maar 2 wijven geneuqt en die eerste daar schaamt ie zich nog kapot voor ook wtf

Klabanus Nougat Jr. | 09-04-10 | 13:37

nico is ook wel een beetje een sippe glamourboy

Demonische Eend | 09-04-10 | 13:37

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:32
Ook iets.

Rammstein | 09-04-10 | 13:35

Degenen die Nico een platform hebben gegeven moeten ze opsluiten. Hulde Jan.

Watunflater | 09-04-10 | 13:34

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:32
Dat is te zien op 13:30?

Superior Bastard | 09-04-10 | 13:34

Beter:
Ik probeer me niet intelligenter voor te doen dan dat ik niet ben.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:32

Rammstein | 09-04-10 | 13:30
Idem.
Korte raken slagen, snel thuis.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:30

Zijn voetbal-columns zijn steengoed, zijn live DWDD diaree spinsels lijken werkelijk nergens op, mede doordat die man niet om aan te horen is qua voorlees-stemgeluid.

Michelos | 09-04-10 | 13:30

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:29
Van origine ben ik graag kort van stof.

Rammstein | 09-04-10 | 13:30

@En-el Hak | 09-04-10 | 13:25
Nee. Niet bepaald. Maar een check kan nooit kwaad met al die indentiteitsdiefstallen van tegenwoordig :)

-edit | 09-04-10 | 13:29

Rammstein | 09-04-10 | 13:27
*met grote ogen tegel aanschouwen doet*

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:29

**Petrus Poortwachter** 11:56

Ik geef je gelijk. Erger me ook altijd aan die fantast.

grote haas | 09-04-10 | 13:28

@Merlot
Geef toe, zo'n lange heb je nog nooit gezien van mij en het geeft aan, waarom ik het meestal met een of twee zinnen af kan.
Kaftan.
Dat dan.

Rammstein | 09-04-10 | 13:28

En-el Hak | 09-04-10 | 13:22
Het onderwerp leeft inderdaad. Iedereen praat erover en niemand heeft een oplossing of antwoord. Ook Wilders niet. Zelfs jij niet.
En dan is het dus, nee, herstel, dan vind ik het normaal dat, wanneer een oplossing uitblijft, het herhalen en herhalen van, laten we zeggen, kreten en one-liners ( ja ik weet het), of meterslange tegels tot een dood spoor leidt of er al op zit.
Verdraai mijn woorden niet, ik zeg niet dat iedereen zijn bek moet houden, maar het niet innemen van een standpunt, gewoon, omdat je iets anders te brengen denkt te hebben, moet mogen en maakt iemand niet tot een paardenlul.
Hou me ten goede, ik vind de man een lul. Maar niet omdat hij het islam debat schuwt, mijdt of negeert.
Dat mag ieder voor zich bepalen.

Rammstein | 09-04-10 | 13:27

En die Yvonne Jaspers vind ik ook niks!!

WilderBras | 09-04-10 | 13:26

@-edit | 09-04-10 | 13:23
Nu ja, ik ben het altijd... 'echt'. Kamp jij wellicht met meerdere persoonlijkheden?

En-el Hak | 09-04-10 | 13:25

Tsja, die Medendorp is het gevolg van 1000 jaar provinciale verongelijktheid. Nooit iets gepresteerd of gewonnen daar. Afgunst is gemeengoed in die contrijen.
Dijkshoorn is en blijft meestentijds écht de moeite waard.

ReligionSucks | 09-04-10 | 13:25

@En-el Hak | 09-04-10 | 13:17
Ah je bent het echt. In de eerste regel al meteen de nodige herkenbare op de man gespeelde beledigend bedoelde opmerkingen. Tsonge: wat zet jij jezelf te kakken.

-edit | 09-04-10 | 13:23

fart majeur | 09-04-10 | 13:19
lol !

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:22

@Rammstein | 09-04-10 | 13:19
Wellicht is het je opgevallen dat dit onderwerp nogal leeft in de samenleving, en ja, dan schrijf je daar dus over. Nico houdt zich echter liever bezig met eventueelracistische motieven van Evert Ten Napel. Nogmaals, een smerige hyena, die Dijksdarm, hij weet zijn slachtoffers uit te zoeken.

En-el Hak | 09-04-10 | 13:22

Ja, nou, goed, maar!
Geef het toe - een adequatere omschrijving van Nico DIjkshoorn werd nooit gegeven.

Merlot | 09-04-10 | 13:20

Hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. Die Dijkshoorn grap is allang uitgwerkt, als Matthijs'm straks een schop heeft weer niemand meer wie Nico Dijkshoorn is. Een one trick pony is het. Oh, en een hoer natuurlijk.

fart majeur | 09-04-10 | 13:19

Jan Medendorp is duidelijk niet opgewassen tegen Nico Dijkshoorn. Je moet van een ander kaliber zijn om Nico te evenaren of te overtroeven, je moet een aantal kwaliteiten in je verenigen die nodig zijn om het podium waarop Nico Dijkshoorn zich gehesen heeft te betreden. Allereerst moet je sarcasitsch zijn, tot op het bot, en dat betekent dat je verder, veel verder moet kunnen gaan dan de ironie. Je moet agressief zijn, bijtend agressief, maar die agressie kunnen kanaliseren en verhullen in giftig, etsend proza. Voorts moet je in staat zijn om je eigen leegheid en lafheid te presenteren als zelfspot door te suggereren dat je jezelf en je eigen standpunten continu kritisch bejegent. Dat vereist een zeker inzicht in de standpunten van de ander en een zekere techniek om die standpunten te ontwrichten, krom te trekken, te verbuigen, te vervormen. Na enige oefening ben je dan in staat om de ander te laten denken dat jouw positie een betre en een sterkere is, dat jij vanuit een superieur inzich de ander doorziet en terecht kunt wijzen, terwijl je in feite alleen maar verwarring zaait door te schoppen en te trappen. De humor is daarbij je beste gereedschap, want je weet de humor als relativerend instrument tot aan zijn uiterste grenzen op te rekken en volledig in dienst te stellen van je verwoestende werk.
Nee, Jan Medendorp is geen partij, want hij maakt de fout een standpunt in te willen nemen en op argument de aanval in te zetten. Hij mist het doorgeschoten cynisme, het tot kunstje verworden nihilisme, de achter kameleontische kleurwisselingen verscholen kleurloosheid van de criticus die geen criticus meer is omdat hij geen positie wil innemen van waaruit kritiek nog enige zin kan hebben. Trappen om het trappen, triomferen om het triomferen, dat is wat Nico Dijkshoorn zo groot maakt, en het applaus van het volk dat schreeuwt om brood en spelen, dat is waarom zijn podium zo breed is. Brood en spelen, zinloos geweld, dat is de wereld van Nico Dijkshoorn. Polemiek is aan Nico Dijkshoorn niet besteed, daar staat hij boven. En als je dan toch te dichtbij komt, dan springt hij snel van je weg, als was hij een vlo, en leeft hij verder op het bloed van een ander.

Schoorsteenveger | 09-04-10 | 13:19

En-el Hak | 09-04-10 | 13:07
..... dus moet het altijd over de islam gaan ? Je mag pas kritisch zijn als je je ook met het onbeantwoorde vraagstuk van die eeuwige mc maatschappij bezighoudt ?
Ik vind het aardig hoor, als er weer een discussie losbarst met betrekking tot, maar ik heb hier eigenlijk niet eerder ook maar één reeële oplossing gehoord. Serieuze pogingen genoeg, maar het is vaak herhaling op herhaling van eerdere standpunten.
Niemand weet het en, op lange termijn, jij ook niet.

Rammstein | 09-04-10 | 13:19

slappe "grappen" van Dijkshoorn...

Ik zeg: Doen! | 09-04-10 | 13:18

Daar de viezerikken van dwddlinkspatsers, met die mathijs in zijn te kleine merkpakkies voorop Nico zijn kont kussen, ben ik om en geen Nico-fan meer, hij doet zijn kunstje en pakt er zijn centen mee, maar ik kan niet waarderen wat dat zooitje waardeert, je mag het pertinent nooit eens zijn met zo'n Rottenbergjunkie

TheoVanGogHisGroot | 09-04-10 | 13:18

Rammstein | 09-04-10 | 13:14
lol

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:17

@-edit | 09-04-10 | 13:10
O fuck me, daar heb de grootste zeiksnor van dit blog, -edit. Dat jij die omhooggevallen brigadier van de grachtengordelpolitie nog altijd op prijs stelt, zegt iets over je kijk op de wereld. Ik misgun niemand zijn succes, maar Dijksflikker likt naar boven en trap naar beneden. Maar ja, Amsterdammers hè, van dat stel potten Vaseline kun je zulk verwachten.

En-el Hak | 09-04-10 | 13:17

Eerlijk is eerlijk, die Jan Medendorp kan mooi schrijven. Mee eens of niet, een briljant stuk tekst.

grote haas | 09-04-10 | 13:17

Care. Dijkshoorn is passé.

Steilloos ten Onder | 09-04-10 | 13:16

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:08
Of ze is de casus aan het bestuderen met een project team van advocaten en rechters.
Scientology is ze niet van trouwens.
*hoi juriste*

Rammstein | 09-04-10 | 13:14

Nico Dijkslul. En nix anders. En dat roep ik al jaren, dus nix nieuws onder de zon.

Reykjavik | 09-04-10 | 13:14

Dijkshoorn en Medendorp samen op de vuist
De kop van Dijkshoorn spat als een overrijpe puist
uit elkaar van alle zware literaire slagen
Die aan Dijkhoorns te late ondergang bijdragen

Mag ik nu ook op de oude mediabuis?

deNar | 09-04-10 | 13:14

@En-el Hak | 09-04-10 | 13:07
Dat is natuurlijk waar. Als En-el Hak het niet leuk vindt, is het dus niet leuk. Dat niemand dat begrijpt.....

-edit | 09-04-10 | 13:10

De kaars en de roos
het biertje en die toon
vooral die toon
van jouw stem
maken elk gedigt
een martelende afgang
voor je hoofdpersoon

de Bleek | 09-04-10 | 13:09

@En-el Hak | 09-04-10 | 13:04
Richt een clubje op, samen met Teun vh T. Ook een fan;)

Duikduivel | 09-04-10 | 13:09

Rammstein | 09-04-10 | 13:01
Het schijnt dat de juriste met hem wegloopt.
Jammer dat ze er niet is.
Die zal wel druk met haar 164-urige werkweek bezig zijn.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 13:08

@hetluis | 09-04-10 | 13:00
Populair? Onder wie dan? Varapubliek?

Dijksmietje is ook nooit op een snedig stukje over de multiculturele samenleving te betrappen, die laffe pijpslet. Wilde hij op GS al niet. Iedereen te kakken zetten in zijn gedigten, maar ik heb nooit een schrijfsel over, pakweg, de geweldige islamitische aanwinsten in dit land mogen aanschouwen.

En-el Hak | 09-04-10 | 13:07

Ach Nico is prima, wat moet je erover zeggen.

Be de Laer | 09-04-10 | 13:05

@Duikduivel | 09-04-10 | 12:59
Nope, emoties horen bij het leven. De Dijkstrut spuugt op GS -volgens meneer moest 'toch ergens beginnen'- terwijl hij alles, maar dan ook alles, aan het blog van Weesie en Co heeft te danken. Nu beweegt hij zich, inderdaad, in dat sneue Amsterdamse artiestencircuitje. Voor mij ben je dan een grafhond eerste klas.

En-el Hak | 09-04-10 | 13:04

Medendorp is een botte hond. Maaaaaaar hij fileert die mediageile eikel van een Dijkshoorn, die inderdaad een zeeman die 4 jaar op een onbewoond eiland zijn schipbreuk heeft uitgezeten nog geen hoer kan slijten, als de beste. Want, ondanks alle botheid bevat het stukje een prachtige analyse van het tot fenomeen gebombardeerde scribentje dat Dijkshoorn eigenlijk is.

deNar | 09-04-10 | 13:02

*ND ook niet om te gillen vindt*

Rammstein | 09-04-10 | 13:01

hetluis | 09-04-10 | 13:00
Kop, maaiveld: Nederland.

Rammstein | 09-04-10 | 13:01

je bent leuk in dit land totdat je populair wordt

hetluis | 09-04-10 | 13:00

En-el Hak | 09-04-10 | 12:56
...... en toch jammer van die "******moer".

Rammstein | 09-04-10 | 12:59

@En-el Hak | 09-04-10 | 12:56
Ritallinetje?

Duikduivel | 09-04-10 | 12:59

En-el Hak | 09-04-10 | 12:56
Duidelijk & helder, als ik dat zeggen mag.

Rammstein | 09-04-10 | 12:58

Word is out dat Dijkshoorn zijn nek brak terwijl hij zichzelf probeerde te pijpen. Ik weet nog hoe meneer geen ene kankermoer voorstelde en alhier door reaguurder Conan de Rabarber tot zijn digterij is aangezet. Nooit heeft hij enige reaguurder, aan wie hij zijn huidige status bij DWDDDDWDDD heeft te danken alsmede zijn digtbundels, een vriendelijk dankwoord gestuurd. Integendeel, hij schoffeerde een ieder die naar meneers zin te veel blonk in de panelen. Dijkshoer wenst in niemands schaduw te staan. Maar juist dat is zo lastig. Een talentloze rimramrukker valt nu eenmaal eenvoudig te overklassen.
Maarten Spanjer als vriend? Tekenend. Ik heb nog nooit zo'n asociale, domme Amsterdamse paardenlul mogen aanschouwen. Televisietokkie. En jij ook, Dijkssnol.

En-el Hak | 09-04-10 | 12:56

Ik vind dijkslul ook geen reet an.

Duderoo | 09-04-10 | 12:56

omgekeerde snob die dijkshoorn

watsinneneem | 09-04-10 | 12:54

Kan altijd wel om Dijkshoorn lachen. Knullig dat Medendorp kennelijk ZO gefrustreerd is dat deze tirade het gevolg blijkt. Wel leuk ook dat je 'm in kan huren, integere vent wel:

www.youtube.com/watch?v=rPp1Pq60WnQ&am...

Jeve | 09-04-10 | 12:54

Jan Medendorp heeft natuurlijk gewoon gelijk. Nico Dijkshoorn is een arrogante lul die denkt dat hij God is, in plaats van iemand die woorden in een aangename volgorde kan zetten.

X-es | 09-04-10 | 12:54

toch heel begrijpelijk dat zo'n journalist jaloers is op nico

poepie3 | 09-04-10 | 12:53

Die Dijkshoorn vind ik ook 100 keer niets. Elke keer van dat flauwgelul... Helemaal not funny.. DWDD kan haar/zijn tijd beter invullen.

Vluchtelingen | 09-04-10 | 12:51

Dijkshoorn is een uitzonderlijk vervelende kwast. Na zijn geenstijltijd heeft hij de schijn sterk tegen maar desondanks probeert hij zich een weg omhoog te pijpen in de zogenaamde Nederlandse intellectuele elite. Hij heeft een consequent 'kijk dan ik deug wel hoor'-aura over zich.

Ion Susai | 09-04-10 | 12:48

Nooit wat gevonden, zal ik ook nooit doen.

nebulous | 09-04-10 | 12:47

Medendorp heeft een punt. Dijkshoorn zou een gemeenteambtenaar zijn als hij niet per ongeluk binnen de marges van 's lands oogkleppen gestruikeld was.

Ari Gold | 09-04-10 | 12:47

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:44
LOL!

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:45

Laatste tijd volg ik Dijkshoorn niet meer zo, maar zijn collumns van een paar jaar geleden zijn echt geniaal. Ook de audiocolumn bij Geenstijl vond ik erg grappig.
Maar ja, smaken verschillen.

poehpoeh | 09-04-10 | 12:44

Wat een rancuneuze flapdrol is die "journalist" Medendorp! Nico genereert nou eenmaal een behoorlijke schaduw, en ja, dan is het lastig daar uit te komen.

Sperti | 09-04-10 | 12:44

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:43
Bon, dan stop ik ook maar even Nico-bashen.
- ik lijk wel een boomerT-

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:44

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:35
Nico ook herkenbaar en volgens zijn regels. Denk dat hij blij is dat hij het niet vanaf een vaste plek hoeft te doen.
-Genoeg Nicoverdediging nu, ik lijk wel een groupie-

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:43

Ik vind Dijkshoorn ook niet zo super tof. En ik vind 'm ook erg lelijk eigenlijk.

Britney | 09-04-10 | 12:42

Meest overgewaardeerde nietsnut ooit, die Nico. De knuffelreactivist bij uitstek, waardeloos mannetje, heeft alleen fysiek gewicht in de schaal te leggen, de weegschaal dus.

Causa Sui | 09-04-10 | 12:42

Ik vond 't een heerlijk stukje, ik moet zeggen dat ik van tijd tot tijd ook zo over Kouwes (de Kouwes van nu, niet toen) denk...

Los Mongoles | 09-04-10 | 12:39

Niko typisch voorbeeld van door de vara gesponsorde anti kwaliteit.

omdat zijn hart zg links zit,maar in werkelijkheid gekookt op de rug hangt,zoals bijna bij iedereen die wat met de wereld draait door te maken heeft.

S.Hole | 09-04-10 | 12:37

Ik heb Kouwes nooit leuk gevonden...

GeileWillem | 09-04-10 | 12:36

wil van reem-talma | 09-04-10 | 12:31
Iets ten zuiden van Rancune.

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:36

Mwah, kan me wel vinden in de strekking van die column van Medendorp. Ik ben die omhooggevallen bibliothecaris ook best wel zat onderhand met z'n leuterrijmpjes. En in z'n columns bedient ie zich ook al jaren van dezelfde stijltrucjes.

LastShadowPuppet | 09-04-10 | 12:35

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:29
Maar ik doe mijn ding vanaf een vaste plek, herkenbaaar en volgens mijn regels.
Daar zit het verschil.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:35

-weggejorist-

3 hoog in Mexico | 09-04-10 | 12:31

Medendorp? Waar LIGT dat?

wil van reem-talma | 09-04-10 | 12:31

harry pikkel | 09-04-10 | 12:24
Wacht nog maar een jaartje af.
Nico zou zelfs in zijn naakte kanarie de Viva doen.
Met een boek in zijn handen, dat dan weer wel.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:30

Nico Dijkshoorn overdrijft ook wel eens. Een beetje dan. Maar hij is nooit zo zuur als Jan Medendorp.

niet voor de hond | 09-04-10 | 12:29

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:25
Daar heb jij toch niets minder om. Jij als "commerciële man" zou dat toch juist moeten waarderen?

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:29

Nico is te gek! Alleen niet ten tijde bij GS. Maar wat wil die Medendorp nu eigenlijk zeggen met die column van hem? Pure sensatie-zoekerij uit jaloezie dat Dijkshoorn da bomb is en hij niet. Dekselse alpengeit!

Timski | 09-04-10 | 12:29

Nog een paar weekjes en dan is het zover; FCT KAMPIOEN!
Helemaal niets in Eindhoven!
Oja, Nico Dijkshoorn steekt boven het maaiveld uit. Ook in Twente wordt er dan geschoren.

Strohond | 09-04-10 | 12:28

Riep er iemand?

poehpoeh | 09-04-10 | 12:27

Een te hoge benzineprijs en inperking van onafhankelijke media was de aanleiding van de staatsgreep in kirgizïe. Ik zie paralellen met ons kikkerlandje. (recordhoogte benzineprijs/kwartje van kok & internetfilters eu)Wat houdt ons tegen hetzelfde te doen?

Madice | 09-04-10 | 12:26

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:23
Het maakt hem niet uit waar of met wie hij zit, áls tie er maar zit.
Dat omschrijft "alles" zo'n beetje.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:25

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:18
Hoezo 'alles'?' Als ie nou met z'n naakte tampeloeris in dat blad van Boomsma ging staan, of in de jury van So you wanna be a vogelspotter zou zitten, dan had je een punt. Maar hij doet juist niet alles, hij doet alleen waar hij goed in is: schrijven.

harry pikkel | 09-04-10 | 12:24

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:18
Omschrijf dat "alles" eens, want daar zit volgens mij je grootste kritiekpunt.

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:23

Dijkshoorn moet je ook niet zien of horen maar gewoon lezen.
Van dat misselijk zelfingenomen bakkes gaat bij iedereen de kontharen recht van overeind staan. Vanuit dat oogpunt bekeken moet hij maar in een anusbleekwinkel gaan voorlezen om het werk aldaar wat makkelijker te maken.

Pinocchio | 09-04-10 | 12:23

Uit de gezwichtebundel 'Brood op de plank van de rokende schoorsteen', de gezwicht:


'La bourgeoisie, c'est moi'


Eigenlijk ben ik
een eerlijke vent
maar bovendien ook
altijd een hele
gewone jongen
gebleven. Nico.

Krachtmeester | 09-04-10 | 12:22

Je kunt een columnist bijna geen grotere eer bewijzen. Dijkshoorn moet wel heel blij zijn met deze aubade.

Gay Niaal | 09-04-10 | 12:22

Dijkshoorn is wel een beete over zijn uiterste houdbaarheidsdatum heen. Het is te vaak hetzelfde kunstje. Schrijft 'ie weer over een vogel die dan zogenaamd bij hem in huis woont. Dat was een keer leuk, maar na vier of vijf keer is de grap eraf. Hij is een beetje als een popsterretje dat een leuk liedje heeft en in vier jaar totaal is uitge-exploiteerd.

Arrabinekoeterine | 09-04-10 | 12:22

Flowers | 09-04-10 | 12:19
-
Ik vond hem ook niet heel sterk en zelfs lichtelijk ranzig. Het geeft mij mental images die ik liever zou wegdrukken.

Kas | 09-04-10 | 12:21

Eindelijk eens objectief journalistiek. Jan Medendorp +2, Lyriekist Niceau's twit: +1

kitspuit | 09-04-10 | 12:21

Kas | 09-04-10 | 12:19
Dat zou kunnen.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:20

Zaad zuigen... wie is hier nu de slechte columnist...?

Flowers | 09-04-10 | 12:19

Nico heeft maar twee soorten mensen om hem heen , een soort die hem goed vind en het andere soort dat hem niet op waarde weet te schatten.

Mr aarsch | 09-04-10 | 12:19

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:05
-
Ik denk dat het niet eens zozeer gaat om Dijkshoorn, maar meer om VI. Dat staat toch wat hoger op de maatschappelijke ladder dan "Twentesport.com".
-
Hoewel..... ok mooi

Kas | 09-04-10 | 12:19

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:14
De man doet alles voor wat "roem" - hoe vergankelijk ook - en centen.
Hij heeft een ruggegraat van waterijs.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:18

Het maakt mij heel blij, die Twent gisteren in de zaal, steeds naar boven loeren en mij in de gaten houden, of ik wel gewoon ben gebleven.
5 minutes ago via TweetDeck
---
Tja.

zedong | 09-04-10 | 12:16

En zonder het Jiskefet-optreden te noemen.

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:14

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:12
Nou vooruit Teun, kom eens met argumenten waarom.
Zonder Wiki te gebruiken.

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:14

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:11
Omdat het een - met de wind meewaaiende - hoer is.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:12

Jan Medendorp for president!

copal | 09-04-10 | 12:12

kitspuit | 09-04-10 | 12:09
It takes one to know one.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:11

Mag ik zeggen dat ik Jan Medendorp een provinciale sukkel vind ?? ..... ja dat mag ik!

Karel Kruizenruiker | 09-04-10 | 12:11

Wat ik dan weer niet begrijp is dat Niceau zich laat zien bij een volstrekt over the hill zijnde, uit louter commerciële overwegingen geïnitieerde, Jiskefetshow.

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:11

Ik ben een fan van Nico, maar dat hij graag bij Johan Derksen, waar ik ook fan van ben, op schoot zit en dan eindeloos in zijn oor fluistert hoe lekker hij hem vindt ruiken, dat is gewoon een feit.

nicofan | 09-04-10 | 12:10

Ik ben het als Twentenaar voor het eerst zeer eens met Jan Medendorp.

Mac The Ripper | 09-04-10 | 12:10

Nogal een hoog retekoel gehalte, de besmetting op GS is reeds nog niet over.

kitspuit | 09-04-10 | 12:09

Ik vind hem ook bagger. Ik ben blij dat er nog zoveel mensen met smaak rondlopen, die hem ook bagger vinden.

Requiescat in pace | 09-04-10 | 12:09

Ik denk dat Jan Medendorp last heeft van OF jalouzie OF hij is gedumpt door bovenstaande gedichtjesfixer..

An die ARBEIT | 09-04-10 | 12:09

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:04
Alleen ik doe dat niet 'en plein public'
brienenord | 09-04-10 | 12:05
Dat was opzet.
;)

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:08

Die Jan Medendorp slaat de plank overigens volledig mis in zijn verblindende jaloezie. Dijkshoorn gebruikt Evert ten Napel slechts om de lezer fijntjes te wijzen op de politiek correcte kritiekloze "Marokkanenvoorliefde" van van Hanegem.

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:08

kwijt dan rijk

McNasty Filth | 09-04-10 | 12:07

Nico is een redelijk geslaagd typetje van Herman Koch. Het origineel is beter (de gedigt met de kokmeeuw bv. of het korte verhaal in Hansaplast) en de kopie heeft zo zijn momenten, al blijft de afstand 'niet te belopen'.

Riessjaar | 09-04-10 | 12:07

Ram er een poll in GS. Ik denk dat het merendeel Dijkshoorn ondertussen liever rijk dan kwijt is. Het is een beetje een EMO alleen dan oud. Lowlands, twitter en beetje quasi hip doen, getver.

McNasty Filth | 09-04-10 | 12:07


Niceau is ook nog eens ranzig vadsig.

Willianus Wortelus | 09-04-10 | 12:07

Kas | 09-04-10 | 12:03
En dat begrijp ik dan weer niet.
Vanwaar die jaloezie ?

Zijn grappon ?
Looks ?

Ik zie het niet.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:05

Dijkshoorn's kop (pica) heeft wel wat weg van Jack Nicolson ten tijde van "the Shining".
Heeeeeeeeeere's Niceau! (kots)
En Johan Derksen -100.

necrosis | 09-04-10 | 12:05

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:02
En weer een "o" teveel.

brienenoord | 09-04-10 | 12:05

Ik vond Dijkshoorn eigenlijk altijd al zo'n links-lullen-rechts-vullen hypocriete lamlul, en sinds ie bij DWDD etc zijn opwachting maakt weet ik het zeker. Dijkshoorn is gewoon kut. Doet leuk, maar is het niet.

iwoj | 09-04-10 | 12:04

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:00
Onzin Teun, niet bij jezelf afrekenen. Er is een verschil tussen lachen en méélachen, jij of all people zou dat moeten weten.

Superior Bastard | 09-04-10 | 12:04

doet kouwes missen in depanelen van gs

bananen zijn gezond | 09-04-10 | 12:04

Nico is een UITERST flauwe man! Alleen zakkenvuller Mathijs en hijzelf moeten om zijn uiterst flauwe "grapjes"lachen, e.e.a. zelfingenomenheid.

Dr Lambiek | 09-04-10 | 12:03

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:02
-
Je kan vinden van Dijkshoorn wat je wil, maar de column van Medendorp is volledig ingegeven door jaloezie. Niets meer, niets minder.

Kas | 09-04-10 | 12:03

Dat is overigens wel de lelijkste site ever, daar in het Oosten. Beetje jammer verhaal van een zichzelf blijkbaar wel serieus nemende columnist. Wat had hij toch graag het succes van Dijkshoorn willen hebben... Lutser.
Dijkshoorn +1

Eek the Cat | 09-04-10 | 12:03

brienenoord | 09-04-10 | 12:02
Ik ken zat lullen van vrouwen.
Neem alleen die Eline van gisteren maar.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:03

of topic:
Allen: zie boycotfelix op Twitter www.twitter.com/boycotfelix in verband met een actie om deze persoon te weren en te voorkomen dat hij van 1 tot en met 9 juni (=direct voor de verkiezingen) zijn linkse vuil de ether in mag slingeren.

F.I. Stingfriend | 09-04-10 | 12:02

Verder durf ik de stelling wel aan dat Nicoo een - met de wind meewaaiende - hoer is.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:02

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 11:58
Ik vind dit discriminatie. Vrouwen gaan vrijuit?

brienenoord | 09-04-10 | 12:02

*Overeenkomst ziet tussen Dijkshoorn en BertBrussen*
Nu als topic, binnenkort als retourtopictikker.

illuvatar | 09-04-10 | 12:01

Niet zeiken over masterchef Dijkshoorn.
En verder wat Superior Bastard | 09-04-10 | 11:58 zegt.

dekeurslager | 09-04-10 | 12:01

Ja die baalt dat 'ie nogsteeds bij een regio omroepje zit. En zijn relaas is tekstueel ook niet echt aantrekkelijk.
Moest 'ie trouwens niet gewoon naar de Lullo's kijken, i.p.v. zich te ergeren aan anderen. Zeker lang niet geneukt?

keeskwal | 09-04-10 | 12:01

Column over Evert ten Napel slaat wel de spijker op zijn kop. Voor de rest is Nico een slijmbal in dwdd, die alles behalve grappig is.

Stakkert | 09-04-10 | 12:00

Superior Bastard | 09-04-10 | 11:58
Dat komt omdat de gasten nu verplicht zijn te lachen om zijn grappon.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 12:00

Ik find .... Nico Dijkshooorn ... altijt ... ontsettond ... geestig.

Von Münchhausen | 09-04-10 | 12:00

Dat boek van die Dijkskut is echt niet doorheen te komen. Gelukkig heb ik het niet gekocht.

Biff Eagleburger | 09-04-10 | 11:59

Nico is echt een lutser... Dat vond ik ook al toen ie voor GS schreef... Ik zal wel niet intellectueel genoeg zijn om die prietpraat te doorgronden!

Carl von Rabenhaupt | 09-04-10 | 11:59

Niceau, altijd +1.
Zijn columns in VI zijn weergaloos. Zijn voordrachten bij DWDD de laatste tijd ook weer.

Superior Bastard | 09-04-10 | 11:58

Journalist Jan Medendorf ken ik niet. Is dat raar?

Hanxie | 09-04-10 | 11:58

Iets dit niet gewoon iets voor de www.story.nl/ of de www.telegraaf.nl/prive/?cid=rprive

Normaal veeg ik mn kont af met dit soort onbelangrijke "nieuws"berichten maar om nou een hele monitor langs m'n bilnaad te halen . ..... dat gaat MIJ nou iets te ver.

hero_of_heaven | 09-04-10 | 11:58

@ mezelf

De eerste
LUL
die
aan
stomme
gedichtjes
beginT ( met een T lul )
is
HOMO.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 11:58

@Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 11:54

Helemaal mee eens kerel!!

Bravo Two Zero | 09-04-10 | 11:57

Hier ligt een diepe haat jegens de Randstad aan ten grondslag.

Dr. Mabuse | 09-04-10 | 11:57

harob | 09-04-10 | 11:53
RT Voost is een pornozender uit de oostelijke grensregio.

brienenoord | 09-04-10 | 11:57

Ohhh mijn GOD! Hoe duidelijk kan je laten blijken dat je jaloers bent op de positie van een ander? De jaloezie om de column van Dijkshoorn in VI druipt er echt aan alle kanten in grote gutsen en dikke klodders (om in de stijl van Medendorp te blijven) vanaf!
-
Wat je ook van Dijkshoorn mocht vinden, Medendorp laat zich wel héél erg kennen in deze column. Bah bah...

Kas | 09-04-10 | 11:57

Jan heeft groot gelijk!!
Nico is een irritante lul, en flapdrol die denkt dat hij alles is.
Dat is hij!! Ik hoop dat hij nooit meer op tv komt.

En ik ben helemaal geen twent supporter!!

De groet'n uut grun'n

Bravo Two Zero | 09-04-10 | 11:56

Iedereen die Ten Napel afzeikt kan rekenen op mijn grote waardering...

Petrus Poortwachter | 09-04-10 | 11:56

Nico laat zijn pen het werk doen, punt.

Ashtrey | 09-04-10 | 11:55

De eerste
LUL
die
aan
stomme
gedichtjes
begin
is
HOMO.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 11:54

Dat heet kinnesinne.

oranjerood | 09-04-10 | 11:54

wie is in godsnaam jan MEDENDORP kunnen wij hier spreken van een originele boerenlul Wat is rtvoost

harob | 09-04-10 | 11:53


Nee hoor. Jan overdrijft niet.

Willianus Wortelus | 09-04-10 | 11:52

Ach Lull niet, zo goed is Nico ook weer neit....

Drs. D. | 09-04-10 | 11:52

De man heeft natuurlijk wel een beetje gelijk. Ondanks zijn persoonlijke kinnesinne.
't Is moeilijk sterk te zijn, maar nog moeilijker sterk te blijven. Of zoiets wijszinnigs... Hulde aan alle opgepimpte bibliothecanarc(h)isten en pislinke locajournalistige persratten dan maar.

cornelus | 09-04-10 | 11:52

Die kop van Dijkshoorn staat me niet aan, verder heb ik geen oordeel over deze brochem.

gozahtje | 09-04-10 | 11:49

Medendorp heeft gelijk. Het was een lange tijd leuk. Iedereen kent zijn trucje nu, tijd voor de volgende act...

Eenmaal zullen wij.. | 09-04-10 | 11:48

Gaaap.

Baculum | 09-04-10 | 11:48

Jan Medendorp is een jaloerse hond! Nico RULES...

Art.7 | 09-04-10 | 11:48

column over Evert ten napel is wel on point

Johnny de Baas | 09-04-10 | 11:48

Wat liev dat GeenStijl het weer eens voor Nico opneemt! Nu weer de Kouwes woensdagavond en de Dijkshoorn podcast terug en ik ben weer helemaal tevreden.
*nostalgisch mijmert over 2005*

Mark 9712 | 09-04-10 | 11:46

brienenoord | 09-04-10 | 11:44
Nee, een opgepimpte bibliothecaris.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 11:46

Ik vond Kouwes al waardeloos, zijn radiofragmenten waren zwaar kudt en over zijn optredens in het land/tv wil ik het niet eens hebben. De kleren van de keizer...

azijnseikerT | 09-04-10 | 11:46

Dijkshoorn is toch een beetje een columnist met de subtiliteit van een sloophamer. Op zich niets op tegen, maar voor columns wel jammer. Als hij zich wat inhoudt is hij soms leuk, maar meestal vliegt hij nogal uit de bocht.

Hwb | 09-04-10 | 11:45

Nico is Kluun 2.0. Horizonvervuiling voor de plasma's.

Aucapone | 09-04-10 | 11:45

Nico Dijkshoorn heeft aan Jan Medendorp zeker een geducht concurrent als het om afzeiken gaat.

wakkere_nederlander | 09-04-10 | 11:45

Ja... maar is het nou een fittie of nie?? Anders loop ik gewoon door.

Multiflauwekulti | 09-04-10 | 11:45

Nico is toch geen gristenfundi?

brienenoord | 09-04-10 | 11:44

Goede column van Jan Medendorp! Dijkshoorn is gewoon een oetlul.

mindflicks | 09-04-10 | 11:44

Allemaal jaloezie, Nico is een baas.

biggiesmalls | 09-04-10 | 11:43

En... heeft GS al een belletje naar Medendorp doen uitgaan?

Boeuf Bourguignon | 09-04-10 | 11:43

Tja... vaak is hij ook gewoon niet leuk.

inquisitor | 09-04-10 | 11:41

Ik vind zijn stukjes meestal wel grappig, wat hij voor de rest uitvreet interesseert me niet.

Komdan | 09-04-10 | 11:41

Nico is zo 2009.
En gehandicapt.

Teun van het Tuinpad | 09-04-10 | 11:41

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl