Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Allemaal! De hoofddoek-ballad/rap komt hard

salaaaaamhatseie.pngFluitsma en van Tijn, dat waren nog eens tijden. Weeïge feelgoodmuziek om op mee te deinen en je te realiseren in wat voor een knotsgek landje wij toch eigenlijk leven. Welnu. Dat was in 1996. Inmiddels is er wel het nodige veranderd in Nederland en dat vraagt dus ook om een nieuwe soundtrack. Daarom presenteren we nu, rechtsreeks uit Rotterdam: 'Oh mijn lieve zuster', het pro-hoofddoeklied van Allah's zingkoor Al-Wahda. En nou niet meteen cynisch gaan doen, want deze productie is geheel volgens de wetten van het Feelgood Handboek louter positief, rooskleurig en sprookjesachtig. Zo leert Al-Wahda ons bijvoorbeeld dat vrouwen met hoofddoekjes helemaal niet de hele dag thuis analfabeet zitten te wezen omdat dat moet van hun man, maar ze als huisarts werkzaam zijn terwijl hun dochters aan karate doen en rappen op de Erasmusbrug. Wisten jullie niet hè? Ook wordt de hoofddoekdragende moslima niet onderdrukt maar dankt ze juist haar vele rechten aan de koran. Nog zoiets dat je niet zou verwachten als je die 1e generatie blijmoedige vrolijkheid voorbij ziet stiefelen in de Dirk. Anywaytjes, reality sucks en dromen moet je doen. Daarom: allemaaaaaal! 'Oh mijn lieve zuster...'

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

tjawatmoetikzeggen | 01-04-10 | 15:50

Beste Zuster,

Nu nog even respect van je broeder(s) voor onze samenleving: geen bedreigingen meer van o.a. buschauffeurs, dienstverleners (o.a. huisarts, ambulancemedewerkers etc.), geen oudjes meer lastigvallen, geen vernielingen meer aanrichten, geen roofovervallen, geen diefstal, geen steekpartijen..... en dan komt het vast wel goed. Geeft u het even door aan uw broeders?

Met hoopvolle groet,

Der Stilloser | 01-04-10 | 15:26

Zag ook die moslimman in de wachtkamer zitten. Wat nou als hij komt met piemolklachten??
Trekt hij dan zijn broek uit voor deze hoofddoekmevrouw?
Wat denkt ie zelf?
En mag deze mevrouw wel aan piemols komen?

Die karatemevrouw zit ook in het echte leven niet op karate. Ze bakt er niks van.
En ze heeft een zwarte band om???

Wat een lacher dit filmpje! Dit is zó geen realiteit.
Maar gemaakt om de witmannen om de tuin te leiden.

Xanteau | 01-04-10 | 14:03

Zingt ze nu "EMOTIEPATIE" ???

Xanteau | 01-04-10 | 13:56

* denkt iets met 1 april kikker in je bil

888HaNs888 | 01-04-10 | 12:38

Fr08w3 | 31-03-10 | 13:55
Juistem!! En daar wringt dus bij mij ook de schoen!
In La belgique gaan ze nu die vermalijde Niqaab en burka aanpakken want hoe ga je daar mee op een paspoort staan dan?
Voor zover ik weet wordt dat kopvodt gedragen uit religieus oogmerk /
Dan mag de dame in kwestie een vreemde man niet aankijken laat staan tegen hem spreken......
Laatst bij het CWI zo n huichelaar gehad die mij vriendelijk recht in de ogen keek en vroeg wat ze voor me kon betekenen......
Heb ik uit rpsect maar een andere consulent van autochtone afkomst gevraagd
(Grnzzzzzzz )

lilluke halve hoan | 01-04-10 | 11:31

Als een kennis van mij 15 jaar geleden niet gedeprogrammeerd was van een secte had ze nu waarschijnlijk haar moeder vermoord; kreeg ze de opdracht voor. Ondertussen kon je niets aan haar merken, integendeel, ze leek meer in orde dan ooit. Is zorgvuldig zo ontwikkeld door de secteleider, want de omgeving mocht natuurlijk niets in de gaten krijgen; deed ie o.a. door positieve gevoelens te koppelen aan misinterpretaties.

Mulimans | 01-04-10 | 11:20

Zijn de voorvechters van vrijheid in Iran vast heel blij mee, die slinkse debielen propaganda. Religie = Onderdrukking , Islam = Haat.

OpenDeur | 01-04-10 | 10:41

Hoe komt het toch dat als mensen ongelijk hebben, dat ze dan harder gaan spreken of vaker die onzin gaan uitkramen? Of zelfs gaan zingen? Dit filmpje is een voorbeeld van een juffrouw die kennelijk nooit de koran gelezen heeft. Muziek is haram. Want muziek is binnen de islam streng verboden. Ook is het zo dat vrouwen binnen de islam de akker zijn die door de man mag worden ongeploegd en bevrucht. Sinds de islam in de Arabische wereld is gekomen is het achteruit gegaan met de gelijkheid tussen man en vrouw. Dit is geen toeval, dit is rechtstreeks het gevolg van de islam.

Hare Majesteit Koningin Beatrix staat ook op een van die foto's, kennelijk is dat een blunderrijke vergissing. Beatrix heeft ook eens een moskee bezocht, U weet nog wel, er waren moskee-gangers die toen zeer graag de hand wilden schudden van de koningin, EN DAT MOCHT TOEN NIET. En dat was nog wel een speciale moskee, waar mannen en vrouwen op stoelen naast elkaar zitten, een Ahmadiyya moskee. En dat viel dus wel mee. Maar binnen de moslim gemeenschappen vallen de Ahmadiyya-moslims een beetje uit de toon. Ze worden ook niet als echte moslim gezien. Daarom zal het wel een vergissing zijn geweest dat Beatrix op de foto staat met dit bewuste moslim koor. Als deze juffrouw zingt, dan is zij geen echte moslim, want moslims mogen niet zingen. Muziek is haram! Elke zanger en muziekant zal branden in de islamitische hel. En als het vel van de huid is gebrand dan komt Allah met zijn toverstafje en dan tovert hij nieuwe huid om de botten van de zondaar, dan kan die moslim wederom een eeuwigheid branden in de hel. Als deze juffrouw prachtig verkondigd dat haar zusters bevrijd werden door de islam dan is bij haar een steekje los. Een vergissing, net als bij Beatrix om op de foto te gaan met dit moslim-koor, een harame moslim koor. Net als dat moskee-bezoek toen ook een vergissing was, die zogenaamde gemoedelijke sfeer destijds was geen normale toestand voor in een main-stream moskee, dit was een uitzonderlijke moskee. Het was er namelijk eentje waarbij waarbij mannen en vrouwen op stoelen zitten, door elkaar heen. Van dat soort moskee is er maar een. Alle 599 andere moskeeën in Nederland, daar moet de vrouw op zolder, of achter een muur zitten.

Nu zingt die juffrouw nog dat ze 'bevrijd' is door de islam en dat er in de koran zoveel 'prachtigs' te lezen is, bullshit! Wacht maar dat haar man haar akkertje voldoende heeft omgeploegd, en wacht maar tot haar man andere akkertjes gaat omploegen en zij alleen in de keuken mag blijven zitten met een hok vol blèrende godsontiegelijk vervelende on-opgevoede kinderen. Of denkt men soms dat die kinderen thuis anders zullen zijn dan op straat? Reken er maar niet op.

vanhetgoor | 01-04-10 | 09:50

Tip van Jip: filmpje even van ondertiteling voorzien en opsturen naar Saudi Arabie, Marokko, Afghanistan en in het bijzonder Uruzgan. Wedden dat het daar heel normaal uitgezonden mag worden? Of toch niet?

Off topic: gisteren op de radio een Belgische reporter met de vraag aan een echtpaar waarvan de vrouw in een burqua loopt: wat vindt u van het aanstaande burqua verbod in Belgie?
En nu wordt het lachen: antwoord die man (!) dat het toch vooral om de vrijheid van kleding gaat. Fijne vrijheid is dat.

Zingende Zaag | 01-04-10 | 09:49

AMSTERDAM (ANP) - De Rotterdamse politieagent Ré L. spioneerde voor Marokko onder druk van de Marokkaanse autoriteiten. Op een reis naar Marokko zou hij lichamelijk en geestelijk zijn mishandeld. Dat heeft de advocaat van de man, J. van Riet, woensdag aan het tv-programma NOVA verklaard.

Justitie verdenkt de agent van ambtelijke corruptie en schending van zijn geheimhoudingsplicht, aldus NOVA, dat stelt over de dagvaarding te beschikken. Op donderdag 8 april vindt in de rechtbank in Den Haag een zogeheten regiezitting in de zaak plaats.

Pappie | 01-04-10 | 09:14

Hier heb ik slechts 1 woord voor. MISSELIJKMAKEND !

Kee van de Plee | 01-04-10 | 08:43

@Krem.
ja was het maar waar dat het allemaal hoeren waren, dan had je er nog wat aan.
ik klik dat nummer niet aan, ik weet nu al dat ik ontplof.

Beelzebob | 01-04-10 | 00:39

Wenselijk is dat ze de hoofddoek blijven dragen. Het is goed om te weten wie de vijand is. De islam is immers een vijandige ideologie.

Overigens is iemand uit een moslimland niet vanzelf een moslim, en dus ook niet vanzelf een vijand.

de tandarts | 31-03-10 | 22:57

Wanneer komt de "plofkip" variant van de vogeltjesdans uit op cd?

JoeDaPlumbert | 31-03-10 | 22:34

Kunnen ze niet gewoon in hun parallelle islamitische samenleving blijven zitten en ons niet steeds lastig vallen met dat overloze gezeik over hoofddoeken en andere uitingen van islamitische achterlijkheid. Gewoon optiefen naar je parallelle samenleving en ons moderne mensen verder niet lastig vallen.

freedom for all | 31-03-10 | 22:06

Nou het nieuws uit Belgie maakt weer een hoop goed. Burka verbod!

funkyd | 31-03-10 | 21:54

Het enige punt dat ze hebben is dat we respect moeten hebben voor alle mensen, ongeacht geloof. Alleen voor de rest wekt dit lied bij mij alleen medelijden op. De koran maakt niet vrij, wel een gevangene, want als je uit de islam stapt, dan willen je exmedegelovigen dat je uit het leven stapt.

naieve meisjes!

de tandarts | 31-03-10 | 21:43

Keuzevrijheid bestaat pas als je ook vrij bent om iets niet te doen...

cybersnitch | 31-03-10 | 21:39

Tja, dat gelovigen grote huichelaars zijn is niet nieuw voor mij. Zo blijkt ook weer uit dit GEWELDIGE lied.

kingKnossos | 31-03-10 | 21:13

De Koran gaf haar rechten....? Heb nooit geweten dat het woord 'aanrecht' in de Koran stond.

PTS | 31-03-10 | 21:06

Joris:
BaadErInMeinhof | 31-03-10 | 14:32 wegjorissen is vrij stom, het was functioneel bloot wat de hypocrisie 'bloot'legt. Had je dat begrepen?

BaadErInMeinhof | 31-03-10 | 20:43

Als het aan Job Cohen ligt wordt dit de nieuwste inzending van Nederland voor het Eurovisie Songfestival! Wat een vreselijk lied, de tranen springen in mijn broek bij het zien van deze mediamoslims. Deze meisjes laten zich gebruiken voor een media offensief, alleen dat hebben ze nog niet door. Zielig.

denoorman | 31-03-10 | 20:36

Zowel muziekaal als inhoudelijk een kutlied. Totaal ongeloofwaardig en misplaatst. Als je je zonodig wilt onderscheiden moet je ook niet zeiken als je daar op aangesproken wordt. En ik geloof dus niet dat die vrouwen vrij zijn om dit te doen, islam is haat en onderdrukking.

Franciscus Borchwerf | 31-03-10 | 20:34

Is het liedje al uitgebracht in Rusland?

basweetutwel | 31-03-10 | 20:13

Juist met alle negatieve commentaar zie je dat 'het doek' belangrijk wordt, ze worden echt niet onderdrukt, ze provoceren graag.
Een cultuur dat zich gewoon niet wenst aan te passen aan een hoge beschaving .
Hier kan dat dus!

lanex | 31-03-10 | 20:08

Finni the Fin | 31-03-10 | 19:29
Dat Nederland een verderfelijke invloed op je heeft of zo?

Schoorsteenveger | 31-03-10 | 19:54

White_Tiger | 31-03-10 | 19:28
Ja, eigenlijk bedoeld voor Kattenmepper. Wou je wat extra ammunitie aandragen. Je hebt volkomen gelijk.
Deze discussie raakt aan een fundamenteel probleem denk ik. Het westen is inmiddels erg gewend geraakt aan het buitenhangen van de vuile was, en het lijkt dan al gauw dat het hier een Sodom en Gomorrah is in vergelijking tot bijvoorbeeld Islamitische landen waar de knoet er stevig overheen ligt. Maar dat is een misperceptie die ons nog aan het twijfelen brengt ook. Overal zijn beerputten, stinkende beerputten, maar het zelfreinigend vermogen is hier stukken groter dan in veel andere streken, hoe schoon die op het eerste gezicht ook lijken.
In dat domme liedje wordt iets aan de orde gesteld dat aan de basis ligt van die tegenstelling: de 'waardigheid' van de vrouw. Nou, naar mijn idee is het een prestatie van jewelste als je als samenleving in staat bent om de lente te vieren met iets dat rokjesdag genoemd wordt zonder dat de mannetjes de vrouwtjes meteen gaan bespringen. Kwestie van het reguleren van de drifthuishouding. Sexualisering van de samenleving wordt dat al gauw genoemd door de fatsoensrakkers onder ons, het zou iets negatiefs zijn dat bestreden zou moeten worden. Tuurlijk, hier en daar schiet het door, met name daar waar de commercie erop duikt, maar de brede beweging is er een welke ons steeds tammer maakt, steeds minder agressief jegens elkaar, steeds minder impulsief.
Zijn we al eeuwen en eeuwen mee bezig.
Hoe meer vuile was er buiten hangt, des te sneller we als eenling leren hoe we met de ander om moeten gaan zonder dat een God met Hel en Verdoemenis hoeft te dreigen.

Schoorsteenveger | 31-03-10 | 19:51

alle moslimwijven zijn toch hoeren ?

krem | 31-03-10 | 19:27

ahhahaha

Finni the Fin | 31-03-10 | 19:30

Schoorsteenveger | 31-03-10 | 19:13

Ik denk dat dat bedoeld was voor Kattenmepper, ikzelf was er al van overtuigd dat het een menselijke kwaal is, en niet gebonden aan religie.

White_Tiger | 31-03-10 | 19:28

alle moslimwijven zijn toch hoeren ?

krem | 31-03-10 | 19:27

Finni the Fin | 31-03-10 | 19:21
Nou ja, dan zou ik zeggen mijd Nederland als de pest en ga je vestigen in een oase waarin alleen maar waardige mensen wonen, lieden die De Verhevene aanbidden, de enige echte, een oord ook waar geen homofielen zijn of andere varkenssoorten.

Schoorsteenveger | 31-03-10 | 19:26

Het is heel makkelijk om de extreme gevallen tot de norm te verheven.

Finni the Fin | 31-03-10 | 19:22

Ik ben er al lang klaar mee en vind die moslim verkleedpartij niet moet kunnen. Ik vind dat het niet in het Nederlands straatbeeld hoort en van mijn mag iedereen waar ook vandaan uit de wereld in Nederland blijven maar pas je aan aan de nederlandse manier van leven en zoniet gewoon je koffer pakken en weg gaan. Ik ken zelf enkel moslim meiden die gewoon het zelfde doen als de rest van de nederlanders en zelf zij zijn tegen het hoofd doekjes gebeuren en vinden het een manier van onderdrukking. AUB ga iemand anders voor de gek houden met dat liedje of ga gewoon terug naar die berg waar je vanaf gerold ben.

Justme23 | 31-03-10 | 19:07

Wat een kabaal, alsof iemand een zak katten tegen de muur doodslaat, en dan kon ik de helft nog nieteens verstaan...

Robin20 | 31-03-10 | 19:06

wil wel eens een clip maken dat we van die moslimas kunnen onthoofden enzo.
vette shizzle

Beelzebob | 31-03-10 | 18:52

als je belooft die gedachte mee te nemen, zorg ik voor de moslimas. Wel komen he

Finni the Fin | 31-03-10 | 19:02

Natúúrlijk zijn alle hoofddoekdragende rifgeiten, op zijn minst, kernfysica. Volgens de Egyptische Muazzez Ilmiye Cig ligt de oorsprong van de islamitische hoofddoek bij Soemerische prostituees. De Turkse archeologe stoelt haar bewering op historisch onderzoek. Daaruit zou blijken dat het dragen van de hoofddoek uit de cultuur van de SoemeriÌrs stamt. Zo’n 5000 jaar geleden droegen prostituees daar in tempels een hoofddoek. Ik heb het niet gecheckt, doet u dat zelf maar; het zou van me van belligerent imperialistisch hersendode pedofielverheerlijkende parasieten geenszins verbazen als het zou kloppen.

Tricephalus | 31-03-10 | 18:55

kattenmepper | 31-03-10 | 18:13

U leek mij wel het multilinguale talent dat daar raad mee weet. Laat ik wel zeggen dat uw scorebord slechts een weergave is van uw perceptie, en niet de werkelijkheid.
Of bent u er werkelijk van overtuigd dat het ene sprookjesboek een garantie is voor een slechter mens dan het andere sprookjesboek?

Ik denk dat gentle giant | 31-03-10 | 17:57 de juiste (al zij het erg cynisch) snaar raakt. Omdat iets een taboe is, betekent niet dat het niet bestaat. Immers, 25 jaar geleden stond de teller voor priesters ook nog niet op 100101110, verre van zelfs.

White_Tiger | 31-03-10 | 18:53

Finni the Fin | 31-03-10 | 18:37

K.N.I.L. Finni. K.N.I.L. check the facts

Jesusisahoax | 31-03-10 | 18:52

wat heeft die schijtclip gekost overgens?
wil wel eens een clip maken dat we van die moslimas kunnen onthoofden enzo.
vette shizzle

Beelzebob | 31-03-10 | 18:52

En mag de baron nu eindelijk ook weer zijn fuhrerpak aantrekken? We willen in nederland toch geen kleding gaan verbiedenen? Wat een idiote 'rapsters'. De islam zou verbdoen moeten worden! Net als alle andere godsdiensten trouwens.
*heeft niets met sprookjesfiguren*

baron von 8zilinder | 31-03-10 | 18:52

Finni the Fin 18:37
Een lesje geschiedenis van The Fin:

"Ik denk niet dat het de bedoeling is van de islam om de wereld te overheersen. Het is nog maar 50 of 60 jaar geleden dat de K.N.E.L hele dorpen uitmoorde omwille van nootmuskaat."
"check the facts."
Einde lesje 'geschiedenis van doc Fin.
Yeah right Finni. Check the facs.

Hanxie | 31-03-10 | 18:48

medvjed | 31-03-10 | 18:25
Wat mij betreft is de kern van de zaak hier dat de tekst van het lied geheel in lijn ligt met het gebral van salafisten en ander haatbaardentuig, en ook in lijn ligt met wat Tariq Ramadan zo omfloerst weet te brengen, namelijk dat het westerse denken niet deugt en dat de Universele Waarheid enkel en alleen van de Islam kan komen, een universele waarheid die boven en buiten de regels en wetten van de multiculturele samenleving staat en als enige kan en mag bepalen wat recht is en wat vrijheid is. Er wordt een beroep gedaan op hier bestaande vrijheidsrechten om vervolgens die rechten als ondergeschikt af te doen. Dat is theocratisch denken. Vrijheid van meningsuiting en vrijheid van godsdienst in dienst van en ondergeschikt aan een hoger doel.
Een dergelijk streven kan volgens mij niet bestreden worden met een hoofddoekjesverbod. Dat werkt volstrekt averechts en is symptoombestrijding. Dit is geen juridisch gevecht.

Schoorsteenveger | 31-03-10 | 18:47

Goed bekeken van de broers en vriendjes van deze vodjes.
Die kunnen in alle rust proletarisch tanken zonder dat gejank in de auto te hebben.

R.B.Scott | 31-03-10 | 18:45

Ik denk niet dat het de bedoeling is van de islam om de wereld te overheersen. Het is nog maar 50 of 60 jaar geleden dat de K.N.E.L hele dorpen uitmoorde omwille van nootmuskaat. Het waren niet de islamitische landen die kolonies over de hele wereld hadden. Oh ja toen in Europa in de 18e eeuw zoveel over verlichting werd gepraat begin Europa haar ergste misdaden in de wereld. Kan je nu wel vetgemest even kom prediken maar check the facts.

Finni the Fin | 31-03-10 | 18:37

Nuance, das ook niet een term die de Islam gebruikt.
Iemand had het hier over. De Jihad geeft geen kloot over nuance.
De bedoeling is om de Wereld te overheersen door de Islam.
Is het nu zo moeilijk om dat te begrijpen?

Zo jammer! | 31-03-10 | 18:33

Getver, haram! Ik snap best wel waarom mohammed (nsfw) die rifaapwijfjes voor slechts drie dingen goed genoeg vond.

RobbieG | 31-03-10 | 13:23

Rifaapwijfjes ?

Finni the Fin | 31-03-10 | 18:26

@Schoorsteenveger en @widtvoet

toegegeven met dat middeleeuwen verhaal was ik een beetje de advocaat van de duivel (uh zo heet hij niet geloof ik)

medvjed | 31-03-10 | 18:25

@kattenmepper 18:10

Zomertijd is daar nog niet ingegaan. Scheelt al gauw een uurtje. Heb ik nog altijd (een verwijzing naar) die vijf tegeltjes van u te goed. Toch?

widtvoet ® | 31-03-10 | 18:18

@kattenmepper | 31-03-10 | 18:00, kom, kom, wat zien we nu in dat gastenboek?
Ene meneer blanke die wat grof in de mond is, en voor de rest weer honderden doodsbedreigingen .....

gentle giant | 31-03-10 | 18:16

hoe wist je trouwens dat ik Vlaams kan lezen?

kattenmepper | 31-03-10 | 18:13

+White-tiger+
Touche
+kattenmepper schrijft op het bord ... imam 1---- priesters 100101110

kattenmepper | 31-03-10 | 18:12

dan had "blanke" zeker voorkennis (ja ik kan er weer in) 12.45 eerste tijd waarop de eerste zich meldt die het heeft over GS

kattenmepper | 31-03-10 | 18:10

@kattenmepper 17:32

Topik staat pas sinds 13:14 op GS. Lijkt me dat u zich zeker gezien uw post van 17:01 in eerste instantie dient te richten op de plempsels van ná die tijd en daar zijn mi. absoluut geen vijf tegeltjes te vinden die uw stellinge(en) ondersteunen.

Raar overigens dat nu juist voor u www.wahda.nl/index.php?option=com_easy... niet bereikbaar lijkt. Nog meer reaguurders hier daar problemen mee?

*gewoon de laatste tegeltjes van Rajaa en Harry Haram lezen kan*

widtvoet ® | 31-03-10 | 18:01

Net zo min als reaguurders discrimineren :)

kattenmepper | 31-03-10 | 18:00

Tof! Waar kan ik het album kopen?

Geile Markeerstift | 31-03-10 | 18:00

@kattenmepper | 31-03-10 | 17:53, er zijn dan ook geen islamitische homo's.

gentle giant | 31-03-10 | 17:57

Pff, wat een saai lied. Om van in slaap te vallen...

freedom now | 31-03-10 | 17:54

Ik heb overigens nog nooit een moslim aan de deur gehad die me wilde bekeren dat is wel een goede eigenschap van het geloof. Wel een dame aan mijn ziekenhuisbed of ik naar de kerk wilde kon ik bidden voor genezing. En een pater die aan mijn billen wilde zitten (dat hoor je overigens nooit over moslim-paters

kattenmepper | 31-03-10 | 17:53

@medvjed 17:26

-Iemand die helemaal vrijwillig naar hier is gekomen tegen zijn of haar wil Neerlands bevochten vrijheden opdringen is net zo goed raar?
-Meisjes en vrouwen met hoofddoeken worden hier struktureel bespot, nagewezen en gediskrimineert?
-Niet-religieuzen bedienen zich van dezelfde uitsluitingsmechanismen als religieuzen (en dan mn. moslims)?
-De Koran hier en nu als belangrijk(st)e bron van vrouwenrechten?
-Nagenoeg volledig de nadruk leggen bij je aktiviteiten op de mores van een uitheemse kultuur en het beheersen van eenzelfde uitheemse taal werkt integratie in de hand?

Nu vraag ik u toch werkelijk!

widtvoet ® | 31-03-10 | 17:49

Torah
Ik doe gelijk mijn stafregels
Torah-Torah etc

kattenmepper | 31-03-10 | 17:48

..... maar het is een moslimkoor en dan mag alles nietwaar+
kattenmepper | 31-03-10 | 17:14

Idem voor een Christenkoor. Het verschil is alleen dat de andere ideologieën ons niets door de strop proberen te drukken (Jehova's uitgezonderd). Zoek eens rond op de site en bekijk de reacties bij artikelen over creationisten. Die krijgen net zoveel weerstand uit deze hoek als een liedje dat ons probeert te overtuigen dat het de koran is die vrouwen hun waardigheid geven. Ik durf zelfs te wedden dat hetzelfde het geval is wanneer een Joods rap-duo ons probeert te vertellen hoe 'cool' en 'hip' besnijdenis wel niet is, en dat dat de enige manier is om respect te krijgen. Heeft verder niets met bruinhemden te maken.

widtvoet ® | 31-03-10 | 16:33 beschrijft het gevoel aardig mijns inziens; althans ik deel zijn mening.

White_Tiger | 31-03-10 | 17:46

ik zal antwoorden de Torra. Het zal er niet instaan.
Net zo min als in de Koran letterlijk staat dat je een hoofdbedekking moet dragen
Het is allemaal interpretatie weet je wel.
Ik ben makkelijk je moet doen wat je prettig vindt. De grens wordt bepaald door het strafrecht .

kattenmepper | 31-03-10 | 17:46

kattenmepper | 31-03-10 | 17:35
Noem mij het Heilig Boek waarin zou staan dat het een Bevel van de een of andere God is om allemaal dezelfde pruik te dragen en dat die vrouwen een zonde begaan als ze zonder prijk door het leven gaan.

Schoorsteenveger | 31-03-10 | 17:38

kattenmepper | 31-03-10 | 17:35
Die mannen lopen er onderdrukter bij daar, heur. Met hun warme 3-delige pakken in een hete zomer + bontmuts.
Doe dat maar eens na :)

polt | 31-03-10 | 17:37

+kattenmepper loopt even door Antwerpen -diamantbuurt. Ziet vrouwen met allemaal dezelfde pruik...... Kan niet anders zijn dan onderdrukking door mannen...
GS ten strijde.. Geert Kamervragen stellen ..... Hero... je bokshandschoenen uit het vet.

kattenmepper | 31-03-10 | 17:35

medvjed | 31-03-10 | 17:26
Je kunt er de middeleeuwen bijslepen, je kunt zoals Ramadan doet zelfs pogen om de hele westerse filosofie inclusief het verlichtingsdenken terug te brengen tot een klein onderdeel van een universeel denken dat teruggaat tot islamitische denkers, maar dat neemt niet weg dat hier een overduidelijk "wij - zij"-houding wordt ingenomen, waarbij behoorlijk vierkant wordt gesteld dat een vrouw slechts vrij is, rechten heeft en waardigheid als ze het Bevel van de Verhevene opvolgt, en dat zij een onwaardig schepsel is als zij tot de onwetenden behoort en niet tot het ware geloof is gekomen.

Schoorsteenveger | 31-03-10 | 17:33

+witdvoet+
*Kattenmepper gaat langzaam schrijven en kleine woordjes gebruiken.. misschien helpt dat....+
Als ik er niet ik kan kan ik ook niet citeren. Maar even uit het hoofd
2 x doodsbedreiging aan bevolkingsgroep 3x onnodige kwetsende uitingen naar vrouwelijke leden van koor. En dat was alleen pag. 1 van de 8

kattenmepper | 31-03-10 | 17:32

Overigens kennen wij ook de hoofddoek, alle oud hollandse kleding heeft het.
Onze "joods-christelijke" traditie waar wilders het altijd over heeft loopt over van de hoofddoeken (Maria beelden altijd).
Historische troep zeg je? Kijk maar naar de trouwfoto's van je moeder of vrouw, wat heeft ze daar op d'r hoofd.
Dat mag dus niet meer in de gemeente van wilders.
Of laat je een bruid, non, rouwende italiaanse oma of zeeuws omaatje wel binnen in het gemeentehuis, maar een moslima met hoofddoek niet?

medvjed | 31-03-10 | 17:32

Ik wordt niet goed !

Beelzebob | 31-03-10 | 17:27

@widtvoet

Laat mij de laatste zijn om een religie te gaan verdedigen maar:

"-het hoofddoekje wordt opgehemeld en neergezet als emancipatoir middel"
Ja raar he, maar om iemand jouw vrijheid op te dwingen die hij/zij niet wil is ook raar

"-meisjes die hun hoofd bedekken zouden door Nederlanders zomaar nagewezen en bespot worden"
Zie reacties hier, het zou zomaar waar kunnen zijn.

"-islamitische meisjes zouden door de intolerante niet-moslims konsekwent en struktureel worden gediskrimineerd"
uhm, hier niet toch?

"-Allah en Zijn profeet Mohammed (vzmh) zijn wijs en groot en hun woorden zijn per definitie waarheid, mensen die daarin niet geloven zijn ontwetend"
Tsja, eigenschap van alle geloven, die weten het allemaal zeker. Sterker nog wij ongelovigen denken ook zo, de rest is dwalend.

"-het is de Koran die vrouwen rechten heeft gegeven (niet bv. de Nederlandse Grondwet)"
Historisch gezien zit zelfs hier een kern van waarheid in, in de middeleeuwen dan, nu zijn we hier inmiddels wat verder.

"-eerst met de komst van de Islam hier kregen vrouwen waardigheid"
hier kan ik ook niks mee

-dit koor en de klub waaraan het gelieerd is zeggen integratie na te streven maar richten zich vooral op het behoud en uitdragen van de eigen uitheemse taal en kultuur

ze zingen best correct nederlands, niks mis met je eigen cultuur behouden én de nederlandse respecteren.

medvjed | 31-03-10 | 17:26

@kattenmepper 17:22

Zou mi. zat zijn om uw hierboven gestelde punt te bewijzen.

widtvoet ® | 31-03-10 | 17:24

Nu is het gastenboek weer weg.. wat zijn dat voor schijnbewegingen?

kattenmepper | 31-03-10 | 17:24

Een hoofddoek is het ultieme symbool van achterlijkheid. Enerzijds draag je er mee uit: mannen zijn geile wellustelingen die zichzelf niet kunnen gedragen (wat des te meer over de mannelijke hakbar zegt). Anderzijds zeg je: ongelovigen en niet bedekte vrouwen zijn hoeren, want zij bedekken zich niet. Ergo: het is ofwel een opgestoken middelvinger naar iedereen die niet in de verzinsels van de pedofiele roverhoofdman gelooft, ofwel geef je toe dat alle mannelijke hakbars verkrachters zijn en zij die zich niet bedekken verkrachting uitlokken. Zucht, wat kan je tegen zo'n onbegrensde domheid beginnen? (Pakt Medieval: Total War uit de la, stort zich elektronisch op woeste horden Berbers en Moren en schreeuwt tot vanavond laat 'Santiago!' van achter zijn PC).

Boeuf Bourguignon | 31-03-10 | 17:24

maar 5?

kattenmepper | 31-03-10 | 17:22

@kattenmepper 17:14

U had het niet even gecheckt dus alvorens uw feit hier in de draad te plempen? Maakt verder natuurlijk niet zoveel uit maar nu bent u dus zeker in staat om met een vijftal aldaar met haat volgescheten tegeltjes op de proppen te komen niet?

*wacht*

widtvoet ® | 31-03-10 | 17:18

Hahaaaaa dat filmpje, het lijkt Rabat wel, alles en iedereen met kopvodje op. De Grootste Hype AllerTijden ja hoor.

Op zich hebben die meiden goeie stemmen, alleen de tekst komt bij mij niet echt binnen.... snappumniet zie je BLOND he.

Kuppelhutje | 31-03-10 | 17:17

Blijkbaar is het gastenboek niet dicht maar wat ik daar lees.....
+kattenmepper denkt.. stel dat een joods koor een liedje had gemaakt, en hun gastenboek werd volgeschreven met dit soort teksten maar dan door moslims..
De wereld zou vergaan, het CIDI in de aanval.... maar het is een moslimkoor en dan mag alles nietwaar+

kattenmepper | 31-03-10 | 17:14

kattenmepper | 31-03-10 | 16:00
Accoord, de nuance is bij sommige reaguurders ver te zoeken. En natuurlijk mag je in Nederland een dom liedje maken over de hoofddoek. Maar is daarmee dan ook alles gezegd? Stel dat een verbod op hoofddoeken niet door de beugel kan, stel dat lieden die daarvoor pleiten potentiële bruinhemden zijn, stel dat zo'n streven puur gebaseerd is op angst, is daarmee dan mutatis mutandis vast komen te staan dat het dragen van een hoofddoek goed is, aanbevelingswaardig, of zoals dat meisje vrolijk zingt een vorm van emancipatie? Ik dacht van niet.
Het probleem is naar mijn idee als volgt.
1) Als wij individuele vrijheid een groot goed vinden, dan moeten wij elk individu in beginsel ook toestaan om vrij te kiezen als het om kleding gaat. Een hoofddoek is ontegenzeglijk een kledingstuk dus zijn er geen gronden om tot een verbod over te gaan.
2) Als wij godsdienstvrijheid een groot goed vinden, dan moeten wij elk individu in beginsel ook toestaan om zijn eigen God te kiezen en tevens toestaan bijpassende religieuze symbolen te dragen.
Welnu, in eerste aanleg lijkt er geen speld tussen te krijgen. Elk individu, dus ook de moslima, heeft de indivuduele vrijheid om de keuze te maken een hoofddoek te dragen. Klaar.
Maar de kwestie wordt iets ingewikkelder wanneer je gaat kijken waarom velen -niet allen- blijken te kiezen voor die hoofddoek. Als je op de web site van Fawaz bijvoorbeeld eens je licht opsteekt, dan wordt je snel een en ander duidelijk. Meneer de imam eist voor de moslima de individuele vrijheid en het individuele recht op een hoofddoek te dragen, maar in één adem vertelt hij diezelfde moslima dat het haar heilige plicht is om die te dragen, dat De Verhevene het van haar eist. Met andere woorden, de moslima moet van haar individuele vrijheid gebruik maken om zich door De Verhevene iets dwingend op te laten leggen. Vrijheid van Godsienst zegt de imam dan weer. Ze kiest er zelf voor om moslim te zijn en De Verhevene te volgen, dus waar bemoei jij je als seculier eigenlijk mee.
Het is uiterst lastig om hier de vinger op te leggen. Wat is hier vrijheid? Een geloofssysteem kan uiterst dwingend, zelfs verstikkend zijn en de individuele vrijheid van een individu danig in de weg zitten, zeker als het voor alle aanvallen van buitenaf goed uitgebalanceerde verdedigingswerken heeft. Het functioneren van goed georganiseerde sektes laat vaak een stuk duidelijker zien hoe verdomd sterk de groepsdruk kan zijn en hoe weinig ruimte de eenling binnen zo'n systeem nog heeft.
Hier een goed voorbeeld van 'vrijheid'. Spoel door naar 22.20
islaam.tv/?p=487
Maar goed, ook in dit vrolijke liedje wordt veel zichtbaar van wat er speelt. Het is niet de seculiere samenleving die rechten eerbiedigt en vrijheid garandeert, zo horen we, nee het is de Koran die de vrouw haar rechten gaf, het is de Koran die haar eindelijk heeft bevrijd, het is de Koran die haar haar waardigheid geeft. Impliciet wordt hier veel afgewezen. Kennelijk, zo is de teneur, geeft de westerse samenleving de vrouw geen rechten, geen vrijheid en geen waardigheid.
Zo bezien vind ik dit liedje pure winst. De islamitische aap komt uit de moslimmouw. Er wordt een standpunt ingenomen, er wordt positie gekozen, er wordt veroordeeld. Voer voor discussie zou ik zeggen. Voor de draad ermee.

Schoorsteenveger | 31-03-10 | 17:13

Islam is de pest voor de Mensheid, evolutionair en humaan gezien.
Bekeren, onderwerpen of dood. Dat is de vraag aan de niet-moslim.

Zo jammer! | 31-03-10 | 17:08

Deze twaalfjarige lijkt me een beetje te oud om een echte islam bruid te zijn.

JohnDee | 31-03-10 | 17:07

+widtvoet ®+

Nee ze doen het gastenboek dicht vanwege al die vriendelijke positieve boodschappen die ze ontvangen. Duh.
Normaal hebben ze 1 hit per week nu honderden ..

kattenmepper | 31-03-10 | 17:01

Moet uiteraard "rechtvaardigt" spellen.

widtvoet ® | 31-03-10 | 16:58

@kattenmepper 16:41

Doe dan eens zeg een stuk of vijf tegeltjes daar aanwijzen die de kwalifikatie "volplempen" rechtvaardigen aub.

widtvoet ® | 31-03-10 | 16:57

WTF!? Islamitische gospel??

Bafbeffer | 31-03-10 | 16:56

Het blijft toch een uiting van geloof waar ik niet mee geconfronteerd mee wil worden net zo min als bij de katholiek (kruisje) jood (keppel) Hindoestaan (tefal thermospot op voorhoofd) harakrisna (kale kop met gips op neus) jehova getuige (map onder arm), zeker in openbare functies zoals politie gemeentehuis of huisarts, je hoort je neutraliteit uit te stralen, waardoor enige bevoorrechting of achterstelling niet in de hand word gewerkt of verwacht word.

robert-05-06-65 | 31-03-10 | 16:53

Aaaaaaaargh!!!
*jeuk*

Koekje-dr-bij? | 31-03-10 | 16:49

echt te gek voor woorden, dat zoiets kan in dit land.
gestoord gewoon.... de indoctrinatie is begonnen.

eppy | 31-03-10 | 16:42

Een gastenboek van een koor volplempen met haat is not cool

kattenmepper | 31-03-10 | 16:41

I conduct formal and informal interviews with participants on a regular base and I publish in scientific magazins and editted volumes. Sharing my views on particular issues with them and for them is, as I see it, part as my obligation as an anthropoligist.

Schoorsteenveger | 31-03-10 | 15:16

De tering, him can good english say!

Lamzaq | 31-03-10 | 16:40

Hahaha,. het gastenboek op hun site is inmiddels verwijderd/op non-actief gezet! Slappe shoarmaboeren!

Mr.V8 | 31-03-10 | 16:36

50 Grand probeer die bovenste vrouwtjes maar eens te onderdrukken ,.. gehgeh die pompen je vol lood!

Roadie68 | 31-03-10 | 16:35

@stelmar56 | 31-03-10 | 13:27

Ik snap niet dat wij moeten vertrekken, kun je dat uitleggen want ik ben net als mijn overgrootouders hier geboren en getogen. Als mensen van een andere cultuur je iets opdringen moet je niet weggaan, dan moet je blijven want in een ander land ben jij ook een buitenlander. Die zich dan waarschijnlijk wel aanpast, dat dan weer wel.

Implant | 31-03-10 | 16:34

@medvjed 15:31

Beetje ongenuanceerd een gastenboek onderschijten is wel erg makkelijk idd. maar ook het het mensen kollektief aanwrijven daarvan verdient geen schoonheidsprijs. Valt nl. een enkel mafkezerig tegeltje daargelaten nog wel mee toch? En klik voor lol ende begrip eens wat linkjes hierboven aan en lees zelf waar de schoen hier vooral wringt:

-het hoofddoekje wordt opgehemeld en neergezet als emancipatoir middel
-meisjes die hun hoofd bedekken zouden door Nederlanders zomaar nagewezen en bespot worden
-islamitische meisjes zouden door de intolerante niet-moslims konsekwent en struktureel worden gediskrimineerd
-Allah en Zijn profeet Mohammed (vzmh) zijn wijs en groot en hun woorden zijn per definitie waarheid, mensen die daarin niet geloven zijn ontwetend
-het is de Koran die vrouwen rechten heeft gegeven (niet bv. de Nederlandse Grondwet)
-eerst met de komst van de Islam hier kregen vrouwen waardigheid
-dit koor en de klub waaraan het gelieerd is zeggen integratie na te streven maar richten zich vooral op het behoud en uitdragen van de eigen uitheemse taal en kultuur
-ondanks dat koor en klub zeggen hun eigen broek op te houden worden ze ruimschoots (vaak bewust via uiterst vage konstrukties) zeer fiks gefinancierd vanuit de Grote Ruif
-etc. etc.

Wat nu de wérkelijk simpele zielen niet lijken te begrijpen is dat wanneer je een bevolking verplicht dergelijke waanzin zomaar te slikken en deze verbiedt eea. in onbedekte termen aan de kaak te stellen je tzt. een tegenreaktie kunt inwachten die alle potentie heeft allesverzengend te zijn.

widtvoet ® | 31-03-10 | 16:33

En rappen is positief in de zin van... wat?

Klaas_Eindbaas | 31-03-10 | 16:30

ik hoor eigenlijk niets maar mijn oren bloeden wel, is dat normaal als je zoits hoort ?

Russian 4.0 | 31-03-10 | 16:25

widtvoet ® | 31-03-10 | 14:05`
Thanks voor de ingo
Onder het mom beter laat dan nooit.
;)

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 16:12

btw kimberley is een tokkie naam dus slecht voorbeeld

hansjansen2 | 31-03-10 | 16:08

hahaha volgens haar zegt ze dat ze door de koran is bevrijd hahahahaha

hansjansen2 | 31-03-10 | 16:07

Wahahhaaaa... dit is al zo besproken.

en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealt...

Hoe graag ze het ook willen, ze KUNNEN het gewoon niet.
Laat ze dan inderdaad maar lekker hersenloos rappen.

Tis zelfs nog sterker, ik was vorig jaar in Turkije bij de dokter, en daar droeg de zuster helemaal geen hoofddoek. Ze zag er wel gelijk een stuk slimmer uit.

Jelster | 31-03-10 | 16:07

**aquarius**
Maar dan doe je je hoofddoek toch af?
Moet het overigens niet "debiliseert" zijn?

kattenmepper | 31-03-10 | 16:06

Ik snap het niet, als je het niet naar je zin hebt in nederland, ROT OP!

nigie | 31-03-10 | 16:06

Weer een bewijs dat een kopvod debiliseerd.

aquarius | 31-03-10 | 16:02

Tjonge jonge het is ook nooit goed. Maken die meiden een liedje (net als zo veel relipop bandjes in Nederland) valt 90% van GS over hun heen. Er wordt niet over bomgordels gezongen of over overheersing van de NL-ers maar over gemengd sporten e.d. Okee met een hoofddoek nou en?
Lees eens een gemiddeld Griffo gezang. Dat is pas overheersend.
Het moet me van het hart dat hier toch wel heel veel potentiele bruinhemden reageren. Alles onder de noemer vrijheid. Maar als iemand een liedje maakt dan gelden die principes van vrijheid blijkbaar niet.

kattenmepper | 31-03-10 | 16:00

Liever theedoekje...

papadiddle | 31-03-10 | 16:00

-weggejorist-

Vulvavervuilert | 31-03-10 | 15:57

Dolle Dries | 31-03-10 | 15:20
http://www.nrc.nl/buitenland/article2515173.ece/Belgisch_verbod_op_boerka_en_niqaab_op_komst

Carl von Rabenhaupt | 31-03-10 | 15:54

Zielige provocateurs! Hoofddoeken zijn een statement. Niks meer en niks minder.
Ik pas me niet aan en fuck de hand die mij voedt!

krokostil | 31-03-10 | 15:51

-weggejorist-

50 Grand | 31-03-10 | 15:45

Best een goed nummer, maar op de tekst valt wel wat af te dingen.. De vrouw bevrijdt door de islam? In de zevende eeuw wellicht. Maar op de kalender te zien leven we nu echt in de 21ste eeuw. Terug naar de schoolbanken?

Kim Jong-il | 31-03-10 | 15:38

peking2008 | 31-03-10 | 15:04

Ja, stel je voor dat je in een land woont waar scholen je kunnen verbieden een jas te dragen met een Nederlands vlaggetje op de mouw...... ow wacht.
Óf alles is toegestaan, óf het kan verboden worden omdat iemand het niet aanstaat. Maar als je daar eenmaal aan begint kan je alles wel gaan verbieden; er is altijd wel iemand die het niet vindt kunnen.
Ik ben dan ook tegen een algeheel hoofddoekjesverbod, men moet zelf weten wat ze dragen. Maar de consequenties zijn ook voor henzelf. Niet miepen als je niet wordt aangenomen met zo'n doek op je kop. Je wordt immers ook niet serieus genomen als je met een legerhelm op solliciteert.

White_Tiger | 31-03-10 | 15:35

medvjed | 31-03-10 | 15:31
Dan weet ik het goed gemaakt: hoofddoek verplicht in NL !

websenior | 31-03-10 | 15:35

Kindjes die elke week samen komen om te zingen is inderdaad het grootste probleem in NL op dit moment! Schande!
Sneue lui hoor die gaan schelden op de marokaanse kinderen voor kinderen gastenboek.

Wat simpele zielen niet begrijpen is dat als je de hoofddoek verplicht stelt dan komt een mens in opstand (Iran) en als je hem wil verbieden komt een mens ook in opstand.(frankrijk)

medvjed | 31-03-10 | 15:31

Zum kotzen...

Carl von Rabenhaupt | 31-03-10 | 15:29

ik heb het 20 seconden volgehouden.. wat een kenkerlied

Voicemail | 31-03-10 | 15:28

Ga toch heen met al die middeleeuwse idioten. De islam = haat, vraag maar eens aan zo'n baardtype wat er met je moet gebeuren als je besluit dat de islam toch niet zo bij je past : Dan moet je maar weer eens dood zoals gebruikelijk in die kringen.

De er 5000 aanhangers waren, dan was de islam allang verboden als zijnde een krankzinnige sekte.

GerMonster | 31-03-10 | 15:28

-weggejorist-

Vulvavervuilert | 31-03-10 | 15:21

Carl von Rabenhaupt | 31-03-10 | 13:27
Excuses voor de caps Joris, maar dit is PERTINENTE ONZIN! Als u even goed had geluisterd, dan had u begrepen dat het over een boerka ging in Belgenland.

Dolle Dries | 31-03-10 | 15:20

Nou, van dit lied krijgt Fawaz een stijve pik, dat is zeker. Die komt tot een verheven orgasme als hij de tekst tot zich neemt, wetende dat de strategie succes heeft. Met een beetje geluk en wat extra hulp van de westerse wetenschap die volkomen onbezoldigd en van ganser harte meehuilt met de wolven in het bos en dat ongegeneerd "public anthropology" durft te noemen zal De Verhevene tóch nog de bevrijding brengen.
Wetenschappers, nou ja lieden die zich wetenschapper mogen noenen, vinden het inmiddels geen enkel probleem meer om voorspreker te zijn voor fundamentalistische religieuze stromingen. Antropologie was al een van de meest schimmige vormen van wetenschap, maar nu is er nog iets schimmigers, "public athropology".
Martijn de Koning, zonder blikken of blozen (en in slecht engels):
"I visit the mosques and other meetingplaces where lectures, courses and other types of meetings take place, I conduct formal and informal interviews with participants on a regular base and I publish in scientific magazins and editted volumes. Sharing my views on particular issues with them and for them is, as I see it, part as my obligation as an anthropoligist."
religionresearch.org/martijn/2010/03/2...
"... with them and for them.." Je moet het eerst drie keer lezen om het tot je door te laten dringen, maar het staat er toch écht: for them.

Schoorsteenveger | 31-03-10 | 15:16

Ik vraag me af wat een moslima krijgt van Allah als ze gaat hemelen. Zeventig onbesneden pikken?

hero_of_heaven | 31-03-10 | 15:16

Mohammed, een van de grotste feministen aller tijden...

von Brüssel | 31-03-10 | 15:16

Ahasveros | 31-03-10 | 13:32
Heeft het niet met vraag- en aanbod te maken dat die er niet zijn?

Dolle Dries | 31-03-10 | 15:12

@bello 14:50

Yep. Is al een wat substantieler bedrag maar het benadert alsnog in de verste verte niet de groteske bedragen die periodiek namens de taxpoetbetalerT worden overgemaakt aan deze klub. (Heb hier 't eea. in het papieren archief zitten maar kan er niet zo snel linkjes bijvinden en ben te lui om ze allemaal over te tikken danwel in te skannen. Kijk later vandaag nog wel even.) Vergeet bovendien ook niet dat tal van soepstromen bewust aan het eerste oog onttrokken worden. Veel van de aktiviteiten van (ook) Ettaouhid worden nl. op projektbasis vanuit het gemeenschappelijke gefinancierd en die bedragen zijn evenals zaken als tegemoetkoming in huisvestingskosten, bepaalde vrijstellingen, verborgen personeelsbijdragen etc. etc. een stuk lastiger terug te vinden. Potjes te over watdatbetreft in Rotterdam en het 0031 eromheen.

widtvoet ® | 31-03-10 | 15:12

Nee dank je. Dit dóet niet. Ik vind een hoofddoek namelijk een dom iets. Deze regel is uitgevonden door mannen die bang waren dat hun vrouw wel eens vreemd kon gaan. Vreemd genoeg zijn er geen kopvodden of oogdoeken voor mannen.

Nifelheim | 31-03-10 | 15:10

william7055 | 31-03-10 | 15:00
Freek de Jonge maakt zich tegenwoordig geen zorgen over of de Internationale gezongen wordt, maar of hij ten onrechte woningforfait moet betalen als grootgrondbezitter, dat soort onrecht is kwalijk niet of mensen in elkaar getremd worden door Marokkanen, dat verdienen ze, hadden ze maar zelfredzamer moeten zijn.

websenior | 31-03-10 | 15:09

Waarom komen die mensen eigenlijk in de media?
Als ik een liedje schrijf kom ik toch ook niet in het nieuws.

trixie | 31-03-10 | 15:09

peking2008 | 31-03-10 | 15:04
Dommerd.

BaadErInMeinhof | 31-03-10 | 15:08

Met de kont van een imaam? dan zit mijn dochter er weer aan,... ik hoor t ook nie goe geloof ik,. aniehoe ,.. we horen het nu ook eensch van een ander ,.. en als jullie zon hekel aan dat volk hebben waarom dan ze helpen uit de onderdrukking (om ze er vervolgens weer in te trappen) ik volg jullie ook nie ,.. leef en laat leven,.. zullen we nu over echte problemen van Nederland zingen,...

Roadie68 | 31-03-10 | 15:07

peking2008 | 31-03-10 | 15:04
Juist, zoals ze in China doen................

psycho_3 | 31-03-10 | 15:07

Je kunt hierover wel kritiek hebben en spottend over doen, maar wees toch blij dat we in Nederland de vrijheid hebben om dit allemaal te doen. Stel je eens voor dat we een regering krijgen die gaat bepalen wat voor kleding we moeten dragen...?

peking2008 | 31-03-10 | 15:04

hey een nieuwe marianne weber?

jello5167 | 31-03-10 | 15:03

Met zo'n hoofddoek lijkt je wel meer op een ninja in zo'n karate pakje. Misschien moet ik er eentje aanschaffen.

Norxyan | 31-03-10 | 15:01

De hele hoofddoek euforie moslimas begint toch iets weg te krijgen, van ouderwetse concerten Tom Jones toendertijd, hysterische wijven welke hun slipjes vol overgave op de stage wierpen, schiet me zomaar te binnen Algerijns Conflict, pasaangekomen legionair vraagt aan een Franse veteraan ter plaatse; Wie is toch die Mohammed, waar ze het steeds over hebben? veteraan; Ow das Arabische Jesus, soort mengelmoes van Moses en Jesus lopen die Arabieren helemaal wegmee.(pffff) Snap onze hedendaagse maatschappijkritische xristenlinkschmensch dan ook niet echt meer, de types Freek de Jong, heus in Mekka wordt niet de Internationale gezongen, toen niet, nu niet, never nooit niet!! Maar goed zo heeft iedereen schijnbaar z,n Bram! (humor)

william7055 | 31-03-10 | 15:00

@F. von Zeikhoven 14:45
U wilt stichtelijke tegentonen, komt ie:
www.youtube.com/watch?v=mmHQ08wxo_Y
Dit is trouwens kinderspel, het kan véél erger........

necrosis | 31-03-10 | 14:56

Ik haalde nog net het KtoiletOTS

--neus-- | 31-03-10 | 14:56

islam = racisme.
islam = wij en niet jullie

wakkere_nederlander | 31-03-10 | 14:54

I lol'd.

lekkeropdetrekker | 31-03-10 | 14:51

en alsnog zo'n gangster accentje. prima dit ook, alleen vraag ik me af of zij inzien dat in alle landen waar de sharia gehandhaafd wordt en waar de islam de overhand heeft vrouwen vrij weinig te vertellen hebben. Een quota voor vrouwen in de besturen is daar niet aan de orde... Uiteindelijk is het misschien niet zo dat in de koran staat dat vrouwen onderdrukt moeten worden, maar je kunt niet ontkennen dat in 'sharia landen' de vrouw onderdrukt wordt, zij het door de mannen zij het door de islam...

Swarley.. | 31-03-10 | 14:51

@widtvoet ® | 31-03-10 | 14:41

Gevonden in je geposte lijst ( duizelingwekkend trouwens )

Participatie en Burgerschap Ettaouhid 40.000

bello | 31-03-10 | 14:50

Om slim te zijn hoef je geen kimberley te heten?

Als ze de gemiddelde kermissnol naar hun maatstaven slim is kan ik er in komen dat ze een beetje laag over zichzelf denken.

Mogen we nou ook weer eens een lied voor en door autochtonen maken en krijgen we dan ook soepsidie voor een clip?

Ploertendodert | 31-03-10 | 14:49

@ DePeptalk | 31-03-10 | 14:44
Begin van een kerkliedje? Dan zeker niet van het type dat op den Dag des Heeren te horen is in de Godshuizen opt Nationaallandschapsbiblebelteiland. Veulste modern....

F. von Zeikhoven | 31-03-10 | 14:49

@Ivoren Toren 14:39
Nope, not even close.

necrosis | 31-03-10 | 14:49

Oeps, verkeerde topic. Wel een grappig foutje in deze context.

Superior Bastard | 31-03-10 | 14:48

Autochtoon, allochtoon. Het zijn gewoon smerige criminelen waarvan ik hoop dat ze z.s.m. worden opgepakt naar aanleiding van o.a. dit opsporingsverzoek. Klasse GS.

Superior Bastard | 31-03-10 | 14:48

@ necrosis | 31-03-10 | 14:37
Enige stichtelijke tegentonen kunnen beslist geen kwaad bij al dit anti-koorzanggereaguur...

F. von Zeikhoven | 31-03-10 | 14:45

Begin stuk heeft zelfde deuntje als een kerkliedje van vroeger. Kon niet zo snel vinden welke. Iemand?

DePeptalk | 31-03-10 | 14:44

Verschrikkelijk! Nu heb ik dat nummertje in m'n kop terwijl ik dit soort liedjes werkelijk haat. Zelfs de begintune van Maja de Bij of Bolke de Beer wil niet helpen. Bah!

patat - generatie | 31-03-10 | 14:44

@ widtvoet ® | 31-03-10 | 14:24
Maar ze wìllen helemaal geen soepsidie, dat zei toenmalige verenigings-opperbobo Zakaria Hamidi zelf eind januari 2006! "(...) insinuatie over subsidies is een belediging aan (...) een vereniging, Ettaouhid, die al 15 jaar onafhankelijk van elke subsidie aan de weg timmert." www.wijblijvenhier.nl/index.php?/archi...
Maar wacht, *kuch*: Deelgemeente Delfshaven (010) DAGELIJKS BESTUUR besluitenlijst van de vergadering van 11 april 2006 -----
16.1 Toekenning subsidies huiswerkbegeleiding 2005 - 2006
(...) aan Vereniging Ettaouhid een subsidie beschikbaar stellen van € 2.723,= voor 2 klassen huiswerkbegeleiding in het schooljaar 2005-2006 en hiervan 90% bevoorschotten (...) www.deelraadinfo.nl/content.jsp?object...

F. von Zeikhoven | 31-03-10 | 14:43

Onze God is godverdomme toch ook goed? Waarom kunnen ze daar niet in geloven?

womannicer | 31-03-10 | 14:27

Omdat 'onze God' namelijk ook niet goed is.
Hij/Het bestaat namelijk helegaar niet.
Het enige 'bewijs' van het bestaan van de Groote Vergruizer is een bijeengraapt zootje slecht vertaalde kampvuurverhaaltjes.

Krachtmeester | 31-03-10 | 14:41

@ necrosis | 31-03-10 | 14:37
Goh, dat doet mijn buurvrouw ook! Je woont niet toevallig op nummer 70?

Ivoren Toren | 31-03-10 | 14:39

de kudtkrantenjongen | 31-03-10 | 14:37
Vind een doek met van die mooie bruine ogen soms wel spannend, maar ja, daar gaat het dan weer niet om.

BaadErInMeinhof | 31-03-10 | 14:39

Als ik zo'n tafelkleed had ik hem in mijn oren kunnen drukken.......... wat een ellende zeg.
die 10 sec. die ik gekeken heb is verloren tijd....... ziellig volk

JHW | 31-03-10 | 14:39

-weggejorist-

qbuis | 31-03-10 | 14:38

@F. vonZeikhoven 14:18
Wil je geen linkjes plaatsen nav. "nederland zingt", anders zet ik de [necromodus] aan.
Mijn buurvrouw kijkt dit elk weekend en dat zal je weten óók (geluid op 10!).

necrosis | 31-03-10 | 14:37

BaadErInMeinhof | 31-03-10 | 14:32
LOL. En eigenlijk, zijn die moslims mét hoofddoek een stuk geiler dan zónder hoofddoek.

de kudtkrantenjongen | 31-03-10 | 14:37

Mutsaerts | 31-03-10 | 13:14
Nou, 't is de moeite van het vermelden niet waard hoor.

Koos Knak | 31-03-10 | 14:37

@ widtvoet ® | 31-03-10 | 14:24

aan Vereniging Ettaouhid een subsidie beschikbaar stellen van € 2.723,= voor 2 klassen huiswerkbegeleiding in het schooljaar 2005-2006 en hiervan 90% bevoorschotten; Bron : Deelgemeente Delfshaven

Echter : volgens wijblijvenhier.nl draait Ettaouid al 15 jaar zonder soepsidie!

21 jan 2006 ... 1- Er kwam geen cent subsidie aan te pas, Ettaouhid draait al 15 jaar zonder subsidie. Dat willen we ook niet en hebben we ook niet nodig! ...
www.wijblijvenhier.nl Bron : Google

Don't get me wrong, huiswerkbegeleiding is a good thing, maar een beetje googelen en de eerste leugen komt alweer bovendrijven...

bello | 31-03-10 | 14:36

Probeer mijn vriendin al jaren aan de theedoek te krijgen

-

cucaracha | 31-03-10 | 14:35

-weggejorist-

BaadErInMeinhof | 31-03-10 | 14:32

@gtothew 14:27
Wat is abortie?
Een ziekte die gebruik van punten en komma's onmogelijk maakt?
*grinnik*

necrosis | 31-03-10 | 14:31

Het wachten is nu op het PVV-meiden koor met:

Wilders is mijn ideaal,
blonde haren, blauwe sjaal.

Doe toch maar de Josti-band, stop.

lijm11 | 31-03-10 | 14:31

Ik ben niet gelovig maar
Oh mijn lieve god!
"met de komst van de islaaam"...
... keek niemand op straat elkaar nog aan

En nou optiefen met die kudt islam!

wakkere_nederlander | 31-03-10 | 14:30

womannicer | 31-03-10 | 14:27
Nee, dat is ie NIET. Religie -1

Lamzaq | 31-03-10 | 14:29

-weggejorist-

ITEACHYOU | 31-03-10 | 14:29

Lelijke hamsterrrrrrrrrrrrrrrrwangetjes

Graftak | 31-03-10 | 14:28

Binnenkort bij de VARA in het programma 'Kinderen voor kinderen. (Slegs vir islamkienderen).

Hanxie | 31-03-10 | 14:28

@ spekpater | 31-03-10 | 14:08
Een wijs man zei dat.
@ spekpater | 31-03-10 | 14:09
Geinig; je zou zomaar iemand op ’n idee kunnen brengen.
toch hou ‘k ’t bij m’n huidige.
@beesie37 | 31-03-10 | 14:16
Een nul waard, maar toch een 1 voor de moeite?

Fijnstoffer | 31-03-10 | 14:28

En ondertussen wordt Geenstijl op hun gastenboek genoemd in combinatie met lelijke reacties......

necrosis | 31-03-10 | 14:27

Ga maar eens naar die leuke dokter met die hoofddoek wanneer je een vraag over abortie hebt omdat je door een of andere turk verkracht ben kijken of die hoofddoek dan nog steeds zo gezellig daar zit en je onafhankelijk advies geeft!

gtothew | 31-03-10 | 14:27

Al dat gezeik over Allah en die kuthoofddoek, ik word er stapelgek van. Onze God is godverdomme toch ook goed? Waarom kunnen ze daar niet in geloven?

womannicer | 31-03-10 | 14:27

Al Wahda (Alla Was daar?) zingt "Hou je vast aan je Imam" Als katholieken in deze tijd zouden zingen "Hou je vast aan je Pastoor" Eh, tja... wat was dat ook weer met al dat kindermisbruik?

Ooit Erfgooier | 31-03-10 | 14:27

manmanman huisnegerts van de pvda zijn weer bezig
--
wordt deze bullshit gesubsidieerd?

Feiten | 31-03-10 | 14:26

Geniet maar van deze clip, u heeft er waarschijnlijk allemaal aan mee betaald. Leve de subsidies!

En_Zo_Is_Het | 31-03-10 | 14:25

@bello 14:13

Maar goed dan dat ik zo snel geen overzichtslinkje kan vinden dat inzicht biedt in de hoeveelheid soepsidie die de laatste jaren naar dat Ettaouhid is gesluisd. Kun je een aardige taartfabriek mee opzetten.

widtvoet ® | 31-03-10 | 14:24

Onbegrijpeloze rap. Maar ach, wat boeit het verder ook, het houdt hen van de straat.
Bestaat er eigenlijk wel zoiets als een zinnige bezigheidstherapie?

Geitenwollensokjuhz | 31-03-10 | 14:23

Die verwende Nederlandse meisjes met een hoofddoek zouden een voorbeeld kunnen nemen aan deze mevrouw. Kijk het even en dan kun je concluderen dat dit iets bijdraagt: www.youtube.com/watch?v=ezoYhbHkfwk

BaadErInMeinhof | 31-03-10 | 14:23

Dit kruisje laat ik aan mij voorbij gaan!

Hellsmurfje | 31-03-10 | 14:22

@F. von Zeikhoven | 31-03-10 | 14:18, zo'n koor wat Marokko niet inkomt bedoel je?

gentle giant | 31-03-10 | 14:20

The taqiyya hookers.

Hanxie | 31-03-10 | 14:19

@ gentle giant | 31-03-10 | 14:09

Ik zie anders veel jurken voorbij komen.

HoogToontje | 31-03-10 | 14:19

Maar ennieweej, dit koor doet niet onder voor zo'n evangelisch EO-kinderkoor zoals je ze wel ziet bij Nederland Zingt www.youtube.com/watch?v=jGPwNVl2axs

F. von Zeikhoven | 31-03-10 | 14:18

laten we gewoon iedereen in zijn waarde laten......

leuk gedaan meiden

beesie37 | 31-03-10 | 14:16

Eerst wil ik een reactie van Leen horen voordat ik een mening geef.

sjaakdeslinksesul | 31-03-10 | 14:16

Wiedergutmachung | 31-03-10 | 14:15
Worden? Ik ben het al een paar jaar.

Steilloos ten Onder | 31-03-10 | 14:16

Ik word een beetje moslim moe.

Wiedergutmachung | 31-03-10 | 14:15

Ze hebben die Koran van ze duidelijk nog nooit gelezen...

Oh, en intelligentie kan je wel degelijk afmeten aan een stukje stof. Het geeft namelijk aan dat ze religieus zijn en derhalve verstoken zijn van enige vorm van intelligentie en niet in staat tot zelfstandig nadenken...

VerenigdeNederlanden | 31-03-10 | 14:14

Ondertussen bij onze zuiderburen: www.nu.nl/binnenland/2216620/belgie-wi...

Wat gaan de linkse het straks weer moeilijk krijgen in de debatten, ik zou het bijna zielig voor ze vonden, wat het niet dan ik er van gezien om ze te zien afgaan voor een volle zaal. En dan natuurlijk op de achtergrond de linkse boe-roepers erdoor te horen.

DasUnterMensch | 31-03-10 | 14:13

@der Dickmeister | 31-03-10 | 14:08 applaus!

1oog | 31-03-10 | 14:13

@widtvoet ® | 31-03-10 | 14:05

Oh dear! En de PvdA stuurt een taart naar die gasten?
Als ik niet bezig wat uit pure nijd mijn bureau in elkaar te rossen zou ik er nog om moeten lachen ook!

bello | 31-03-10 | 14:13

Als ik die kop op dat fototje zie krijg ik echt kotsneigingen. Gatverdamme.

MajorPain | 31-03-10 | 14:11

De meiden hebben gelijk als ze zeggen dat het de bedoeling is dat je in Nederland moet kunnen dragen en doen wat je wil. Vrijheid. Enige puntje is dat alle moslims ook die vrijheid aan anderen moeten gunnen, anders creëer je zelf ook een situatie van vrijheidsbeperking. Dus deze meiden mogen van mij hoofddoeken dragen mits ze ook dan maar bijv. ongelovigen en homo's hun leven laten leiden. Dan is het prima!

Koops | 31-03-10 | 14:10

houd je vast aan de imam... daar ook al dus

rovertje | 31-03-10 | 14:10

Als dat geen ethervervuiling is dan weet ik het niet meer.

Boy Cot | 31-03-10 | 14:10

De sluipmoordenaar, meer kan ik er niet bij voelen. Waarom maken die meiden niet een soortgelijk liedje tegen terrorisme en godsdienstwaanzin.

Omdat we dit toestaan in Nederland (en terecht vanuit een samenleving zonder extreme ideologieën) zijn dit soort dingen erg funest en helemaal anti integratie. Als we als moslims nou zorgen voor een zo wijd mogelijke verbreiding onder zoveel mogelijk mensen komt de dag aan dat we de meerderheid zijn en mensen kunnen onderwerpen aan Allah. Dit wordt via extremiteiten geprobeerd o.a. door AQ en op het andere manier via dit soort softe hersenspoeling van de komende generaties. Als moslim moet je dus overtuigen binnen de mores van de samenleving waar je verblijft. En ja, dat kan en mag dan altijd. Ik vind het slim, begrijp alleen niet waarom beleidsmakers dit niet zien. Het staat allemaal zo duidelijk in www.militantislammonitor.org/article/i....

BaadErInMeinhof | 31-03-10 | 14:10

Kan toch handig zijn als het toiletpapier op is. Maar dan wel een bruine.

MajorPain | 31-03-10 | 14:10

Als dit lied er voor zorgt dat meer meiden karate tussen jongens mogen doen van pappa heeft het zijn doel al bereikt.

TV | 31-03-10 | 14:10

@ Einde van de Domheid | 31-03-10 | 14:05
Hoezeau, dat waren toch ook heaumeaux?

F. von Zeikhoven | 31-03-10 | 14:10

-weggejorist-

tjawatmoetikzeggen | 31-03-10 | 14:09

@ Fijnstoffer natuurlijk (ik zou trouwens Finstoffer ook wel een leuke nick vinden in dit verband)

spekpater | 31-03-10 | 14:09

Maar dat kan ik ook:

Oh mijn lieve zuster, die doek hoeft hier niet op.
Oh mijn lieve zuster, dan krijg je thuis weer op je kop.
Oh mijn lieve zuster, je kunt doen wat je wilt in dit land.
Oh mijn lieve zuster, dankzij je broers is er vanalles aan de hand.
Oh mijn lieve zuster, emancipeer en zet af die doek.
Oh mijn lieve zuster, een minirok staat je beter dan die broek.
Oh mijn lieve zuster, 'k zal je wat verklappen , ik val op jouw soort.
Oh mijn lieve zuster,Ik ben de reden dat je vader vindt dat je onder een burka hoort.

der Dickmeister | 31-03-10 | 14:08

Fijnstoffer | 31-03-10 | 13:58 touché! Iedere keer opnieuw wordt de werkelijke oorzaak van het bestaan van deze middeleeuwse hoofdoekjes gewoonte vergeten. Wie zei ook al weer dat de islam een achterlijke godsdienst was en dat de islamtische cultuur (sic!) 400 jaar achterloopt op de westerse beschaving (met al zijn makkes maar wel gelijkheid voor man en vrouw, homo en hetro etc.?)

spekpater | 31-03-10 | 14:08

dit moet je op radio Moskou laten horen

watsinneneem | 31-03-10 | 14:08

Moeten ze dit niet eerst even aan een man vragen?

eerlijkwaar | 31-03-10 | 14:08

het ligt misschien aan mij maar ik denk bij de naam kimberly nou niet meteen aan een erg slim meisje

omewilly | 31-03-10 | 14:07

@Superior Bastard | 31-03-10 | 13:59

Helaas, maar waar. Gelukkig houdt Joris nog regelmatig een kaalkopjesrazzia, maar dat mag wel wat strenger imho.

Biff Eagleburger | 31-03-10 | 14:07

@ Superior Bastard | 31-03-10 | 13:59
“blinde buitenlandershaat”
Waar, wanneer en door wie dan?
‘k Mag u graag lezen, gewaardeerde SB, maar gaat dit niet wat te ver?
Het MDI houdt zich anders vrij rustig de laatste tijd.

Fijnstoffer | 31-03-10 | 14:06

*Zich nu pas realiseert dat de Poll over Frans Halsema en Jenny Arean gaat*

NegroideAsteroide | 31-03-10 | 14:06

Allah wint er geen doekjes om...

voor U, Oneindige | 31-03-10 | 14:06

hahaha bullshit propaganda!

Patrick Zweedsey | 31-03-10 | 14:06

Tjonge jonge!! Ze durft godgloeiende godver ook nog te zeggen dat de Koran haar rechten geeft!!!???? Ja misschien het aanrecht!!

De meeste Moslim vrouwen hebben egt niet meer rechten door de koran!! Dat is gelogen en het zal mij niet verbazen dat ze gedwongen is om dat nummer te zingen!

Welke m*ngool verzint zo'n nummer? Vrouwen worden JUIST onderdrukt door de koran!

geïndoctrineerd gehersenspoeld en verpest..... erg triest

Mr.Newz

Mr.newz | 31-03-10 | 14:06

@Teun van het Tuinpad 13:43

Die heeft zeker het licht niet uitgevonden. Dat koor is overigens verbonden aan www.ettaouhid.nl/ een Marokkaans/Arabische klub die er heel duidelijk een dubbele agenda op nahoudt (vergelijk hun doelstellingen en visie bv. eens met de aktiviteiten die ze ontplooit). Hetgeen voor sommigen uiteraard ab-so-luut geen probleem is: www.pvdarotterdam.nl/foto_en_video/fot...

widtvoet ® | 31-03-10 | 14:05

F. von Zeikhoven | 31-03-10 | 14:02
Ze zouden verder komen dan de Toppers!
(Tja, daar toucheer je even een slecht metingssysteempje!)

Einde van de Domheid | 31-03-10 | 14:05

"wees trots op wie je bent en wat daarboven op je wacht."
Die 72 maagden zijn toch wel vrouwen hoop ik?

James St John Smythe | 31-03-10 | 14:04

Bos Hout | 31-03-10 | 13:35
ipv "als mijn inlegkruisje maar goed zit" "als mijn hoofddoek maar goed zit"?

polt | 31-03-10 | 14:04

Superior Bastard | 31-03-10 | 13:56
Ik denk dat het koor GS betaald voor een guerilla-campagne voor hun kanslozenlied. Is met P3 ook al eens gelukt.

Einde van de Domheid | 31-03-10 | 14:04

Bij de naam "Kimberly" denk ik nu niet bepaald aan een mogelijke Nobelprijswinnares en verder wat my anal pony | 31-03-10 | 13:59 zegt

polt | 31-03-10 | 14:03

Hoofddoek ....

*kots*

erwin85 | 31-03-10 | 14:02

Superior Bastard | 31-03-10 | 13:59
Heb ook het idee dat de eendimensionale hitlertjes in aantal toenemen. Het zal het voorjaar zijn, dan komt uit allerlei kieren en spleten het ongedierte weer te voorschijn.

Bakito | 31-03-10 | 14:02

Von Zeikhoven zegt: Al-Wahda volgend jaar voor 0031 mee laten doen aan het Eurovisie Songfestival. Koeltoereel correcter bestaat niet. Bij winnen finale organisatie volgende Songfestival als wiedergutmachung schenken aan Istanbul. En zelf nooit meer meedoen uiteraard...

F. von Zeikhoven | 31-03-10 | 14:02

Beetje een kerkkoor-lied. Niets mis mee. Keurig in het Nederlands gezongen.
Kan zo 200 Satanspopsongs opnoemen waar hier nog nooit iets van gemeld is.

Einde van de Domheid | 31-03-10 | 14:01

Maakt allemaal niet uit; dat ze zingen, een hoofddoek op hebben, op een Turk willen lijken, rappen en dat ik ze niet kan verstaan...

MAAR WAAROMMM..... WAAROMMMM..... zijn die finnen toch allemaal zo ontzettend afschuwelijk LELIJK?!?!?!??!?!!!!

KwalbertVerlinke | 31-03-10 | 14:01

@bello | 31-03-10 | 13:49
+1
Heerlijke satire.

Fijnstoffer | 31-03-10 | 14:01

Voor dezelfde reden als dat ze wel met een boerka achter een kinderwagen aan mogen hobbelen, maar kaaskoppen niet met een bivakmuts over straat mogen ( mocht dat al aan de orde zijn for whatever reason )

bello | 31-03-10 | 14:00

PS wat een zeik nummer zeg. Gaat natuurlijk een hit worden bij de ringtones op TMF/MTV/Jamba

harrybarry | 31-03-10 | 13:59

Ik heb gehoord dat dit de ending op Defqon 1 gaat worden dit jaar..

niet doorvertellen...

bosje6 | 31-03-10 | 13:59

'We worden aangekeken en nagewezen,' alsjeblieft zeg!
Het zijn juist de Nederlandse meiden (die door de broers van die moslima's) worden nagekeken en bovendien uitgescholden worden voor hoer.
Maar die meten zich geen slachtofferrol aan en gaan al helemaal geen huilie-rap maken.

my anal pony | 31-03-10 | 13:59

Overigens neemt het aantal rabiate racisten die, zonder argumentatie, hun blinde buitenlandershaat op GS komen botvieren behoorlijk toe.
Doet behoorlijk afbreuk aan het imago van dit weblog.

Superior Bastard | 31-03-10 | 13:59

Lees en leer, graties, via geavanceerd zoeken op "zotte excuses" in hoeiboei.blogspot.com/

www.google.nl/search?as_q=hoeiboei&...

Hou toch is op, Fatima, met je zotte hooffdoek, dat teken van slaafse gehoorzaamheid en onderwerping. Met je hoofddoek vervloek je de toekomst van je dochters.

Fijnstoffer | 31-03-10 | 13:58

Waarom kun je je eigenlijk slechts bevrijden met hoofddoek, wat voor toegevoegde waarde heeft dat stukje stof? Kan iemand me dat even uitleggen?

HoogToontje | 31-03-10 | 13:58

Zelfs playbacken kan ze niet.
Hoerrr.

de kudtkrantenjongen | 31-03-10 | 13:58

Hoe slimmer, des te beter kunnen ze voor zichzelf beredeneren dat een hoofddoek helemaal niet onderdrukkend is en puur uit vrije wil wordt gedragen.

azijnseikerT | 31-03-10 | 13:57

Al Wahda betekend overreding. Iemand overtuigen van de zegeningen van de islam. Uiteraard gaat dit overreden alleen door de Wahda te doorspekken(!) met heel veel taqiyya. En taqiayya is dan weer het bekende leugens en bedrog verkondigen waarvan de islam is doordesemt.

Hanxie | 31-03-10 | 13:57

Einde van de Domheid | 31-03-10 | 13:45
Was een herhaling, maar daarom niet minder interessant inderdaad.

Superior Bastard | 31-03-10 | 13:56

RockBock | 31-03-10 | 13:55
Succes met uw hoofddoek.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 13:56

Mijn school puilt uit met meisjes met hoofddoekjes. Ze zijn hartstikke slim en behoorlijk westers. Niks mis mee. Hoewel ik me wel afvraag waarom wij Nederlanders perse onze oren moeten laten zien op ons paspoort, en zij doodleuk die doek op mogen houden.

Fr08w3 | 31-03-10 | 13:55

Nee natuurlijk is het niet een teken van onderdrukking. Het is goed voor je haar en Allah heeft het allemaal zo bedoeld. Wel een klein foutje van Allah dat hij niet alle vrouwen geschapen heeft met een geïntegreerde hoofddoek maar dat vergeten we weer snel. Het heeft natuurlijk ook niks te maken met de simpelheid en jaloezie van de vele haatbaarden.

harrybarry | 31-03-10 | 13:55

ah een lied! Inderdaad de beste manier om me te overtuigen!
Sterker nog: ik ga ook zo'n ding dragen!
Ik ben om! Allah (zalig is zijn geit) ontferm je over mij!

RockBock | 31-03-10 | 13:55

qerstman | 31-03-10 | 13:53
Prima.
Maar dat hoeven ze toch niet zingend te doen..

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 13:54

Doen de dames lekker mee in de mallemolen van onze verheven maatschappij, is het ook weer niet goed. Volgens mij valt half Nederland in een diep, zwart gat, als er niemand meer is om op te kankeren. Rascisme ligt dus toch aan de rascisten zelf.

Bakito | 31-03-10 | 13:54

Je kunt zeggen wat je wil, maar dit is een goed initiatief. Zij laten ook gewoon hun mening horen.. Dat mag toch in dit land?

qerstman | 31-03-10 | 13:53

Boerka's en niqaab (or however the fuck you may spell that): NEEN / hoofddoekjes: mwah, liever niet.

Sliptong | 31-03-10 | 13:52

Krachtmeester | 31-03-10 | 13:49
Kan ik alvast naar de kelder en mijn wapens uit het vet halen?

psycho_3 | 31-03-10 | 13:52

Hele slechte wannaB 'feelgood' clip. Weer een paar minuten van mijn leven weggegooid.

Stop er gewoon mee. Met al dat geloof.

robjuh3 | 31-03-10 | 13:51

Kunnen we het downloaden, dit voor onze nazaten, die onder de sharia moeten leven?

psycho_3 | 31-03-10 | 13:50

Europa zal zich uiteindelijk niet naar de duistere Middeleeuwen laten terugrukken, enkel en alleen maar om het tanende socialisme aan vers stemvee te helpen.
Merlot | 31-03-10 | 13:44


Nou nou, niet zo somber, we 'hebben' de garisthunnen en de muurklagerts ook nog.
En ik weet zeker dat die Europa vroeg of laat, al dan niet in eendrachtige samenwerking met de volgelingen van patatmet, weer in de ellende zullen storten.
Da's het mooie van die woestijnreligies: ellendegarantie. Kun je al-tijd van op aan.

Krachtmeester | 31-03-10 | 13:49

Wat ze eigenlijk willen zeggen is dit:

Oh gore kaaskop..
Je bent echt een rascist
Mijn broers kloppen op je kop
Want je bent ook nog eens fascist

Oh gore kaaskop..
Je zuster is een hoer
Je moeder is al niet veel beter
Dat weet ik van mijn broer

Oh gore kaaskop..
Ongelovig zwijn
Ik voel me beter dan jij bent
Want bij Allah daar moet je zijn

bello | 31-03-10 | 13:49

Oooh nu begrijp ik het ze worden dus niet onderdrukt !

jaap1423 | 31-03-10 | 13:49

sterk zeg...
dit klaart jantje smit broeders...
houd vast aan de islam...
hahahahahha

de beer van de meer | 31-03-10 | 13:48

Vrees dat ik deze vaak terug ga horen als ringtone in ringlijn 50, Damsco-Westside.

James St John Smythe | 31-03-10 | 13:48

widtvoet ® | 31-03-10 | 13:40
mohamed
Geplaatst op zaterdag 23 januari 2010, 18:25 Bezoek website van plaatser kom ook eens in belgie zingen
dat is toch een buurland van nederland zo in antwerpen of zo
al wahda is gewoon zuivere stem mach allah ken julie liedjes allemaal uit men kop

Ook al fans bij de zuiderburen.. de laatste reactie aldaar..

KilaanVanArtois | 31-03-10 | 13:46

@radiohoofd
Van XTC ga je niet hallucineren hombre...

An die ARBEIT | 31-03-10 | 13:46

LOL @ pjotr1985 | 31-03-10 | 13:37

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 13:45

@Hoeveel subsidie heeft dit gekost?

TypeR | 31-03-10 | 13:31
Dat wil ook wel eens weten.

Lumix82 | 31-03-10 | 13:45

Muts, kom even terug op die CNN uitzending van gisteren met Ayaan en Tariq. (Tariq draafde een beerje door en werd terecht even het spreken belet terwijl Amanpour opsomde welke percentages WEL de cultuur en de integratie in hun nieuwe homeland wilden.

Einde van de Domheid | 31-03-10 | 13:45

Samen met Job Cohen en serieuze Gordon naar het songfestival.

websenior | 31-03-10 | 13:45

@Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 13:43, lol, of haar broertje Kevin.

gentle giant | 31-03-10 | 13:45

LOL @ pjotr1985 | 31-03-10 | 13:37

Steilloos ten Onder | 31-03-10 | 13:44

Ondertussen stemt de politiek in Belgie Kamerbreed (!!) tegen burqa's en niqaabs.
En dat is één.

Uiteraard is Nederland nog verder dan Belgie verziekt met socialisten en islamisten op alle plaatsen waar de lakens uitgedeeld worden, zonder dat de kiezer je er weg kan stemmen.
Zoals onderwijs, media, beleidsambtenarij, raden, schappen, commissies, stuurgroepen, koepels, zielgheidsindustrie etc.
Dus zal het bij ons wat langer gaan duren.
Maar het zal komen.
Europa zal zich uiteindelijk niet naar de duistere Middeleeuwen laten terugrukken, enkel en alleen maar om het tanende socialisme aan vers stemvee te helpen.
.

Merlot | 31-03-10 | 13:44

-weggejorist-

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 13:43

Hoe gehersenspoeld kun je zijn als vrouw.
Ach ja, gelovigen.
Die zijn er om te dienen...

da wizard | 31-03-10 | 13:43

Prachtig stukje schijnrealiteit.
Allah meisjes xtc gegeven?

radiohoofd | 31-03-10 | 13:43

De woensdagmiddag WTF..??!?

ShipsOfficer | 31-03-10 | 13:42

Dit moment lieve mensen, is niets minder dan een historisch moment. Mag ik dat zeggen?
We maken hier met z'n allen wel fuckyouzomaar even de geboorte van een tweede Aretha Franklin mee!


Allemaal: ♫ R.E.S.T.E.C.P! ♫

Krachtmeester | 31-03-10 | 13:41

Sorry, maar dit vind ik te ziek voor woorden.

NoMinister | 31-03-10 | 13:41

Hoe komt het dat de ene moslima er geen draagt, de ander half over haar oren, de ander strak naar achter half over haar oren en de ander het omgebonden heeft om haar hoofd. Hoe komt het dat ze in Iran, Irak en Afghanistan strijden om onder het juk van de hoofddoek te komen? Het liedje, is net als die vrouwen die demonstreren tegen het verbod van uithuwelijken in Iran, opgezet door de imam! Een 12 jarige kiest er niet voor, die wilt nl hetzelfde zijn als andere kinderen. Hoofddoek is allemaal best, maar mag ik iemand weigeren in dienst te nemen omdat ik het niet vind passen in mijn bedrijf, net als tatoo's die open en bloot zijn? Die met tattoo's wel, die met hoofddoek niet. Hoe krom is de wereld! En dan nog uit mijn stad ook, ik schaam me!

KurtRussel | 31-03-10 | 13:41

bello | 31-03-10 | 13:39
lol

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 13:40

Jep, groot gelijk, meiden. Een lap stof om je hoofd binden is het toppunt van beschaving en verlichting. Het is niet een ideologisch statement dat jullie maken over de positie van de vrouw in naam van een analfabete massamoordenaar genaamd Mohammed (l.u.l.). Het is louter een praktische maatregel van de moderne westerse vrouw uit de 21ste eeuw. Het beschermt je tegen het barbaarse manvolk. Wie immers geen hoofddoek draagt is vogelvrij en vraagt op z'n allerminst om voor "hoer" uitgemaakt te worden. Hulde voor deze praktische meiden en hun proactieve aanpak.

Krifko | 31-03-10 | 13:40

@widtvoet ® | 31-03-10 | 13:36
Met gratis hoofddoek :P Helaas ben ik geen Moslim, maar tis een mooie zakdoek B-)

An die ARBEIT | 31-03-10 | 13:40

Opzouten met religie. Altijd.

natte krant | 31-03-10 | 13:39

Van deze productie gaat Ubermulticultifacilitator Ome Job echt een heule stramme kabouter krijgen. Of hij gaat zitten wiebelen, dat kan ook.

bello | 31-03-10 | 13:39

Zeg, Al-Wahda, haal dit grapje ook eens uit met het Belgische parlement.

Wimbleton | 31-03-10 | 13:39

Als je dit liedje hoort vraag je je toch af waarom niet alle meiden zo'n fijn doekje dragen.

T61 | 31-03-10 | 13:39

Dit is natuurlijk nieuwerwetse evangelisatie en multiculpropaganda van het lorren- en lappenkoor. Het is ook goed om te horen, dat de bevrijding uit de koran komt. In de koran op mijn boekenplank kan ik dat niet ontdekken, maar dat komt natuurlijk omdat ik niet kan lezen of een verkeerd exemplaar heb of de islam niet begrijp of ik ben extreemrechts, racistisch, xenofoob, islamofoob en misschien ben ik ook wel de dialoog niet aangegaan of lijd ik aan systeemhaat. Tja...

Vigil | 31-03-10 | 13:39

ga toch koken,muts

echte machokerel | 31-03-10 | 13:39

KLeine denkfout Mutsaerts.
Boomers Fluitsma en van Tijn zijn en waren niet in staat de volksgeest te 'pakken'.
Toen niet en nu niet. (alle jury-inspanningen ten spijt)
Leuk bedrijf, goed entertainment, SMS inkomsten, dat dan weer wel.

Einde van de Domheid | 31-03-10 | 13:38

Het is duidelijk, de onderdrukte autochtone vrouw moet ook aan de hoofddoek. Dan zal zij eens leren wat ware vrijheid is.

HoogToontje | 31-03-10 | 13:38

hahaha het liedje probeert wel heel erg de vooroordelen over hoofddoekjes de kop in te drukken. Misschien ook wat voor de katholieken:
Oh lief koorknaapje
voor jou zing ik dit lied
je werd gepenetreerd door de pastoor
maar verkracht dat ben je niet

pjotr1985 | 31-03-10 | 13:37

- '' ik schnappe niet tekst van liedje?''
= '' Je krijgt gratis 10 euro als je je hoofddoek afdoet ''
- '' ah graties 10 euro ik schnappe al ''
= '' mooi nu wegwezen ''

reetkorst | 31-03-10 | 13:37

Er was eens een meisje uit Zuid,
Ze had een net iets donkerdere huid.
Dat vot op d'r kop, dat blijkt nu een stop.
Want door pa is ze uitgehuwelijkt als bruid.

Wim-Lex | 31-03-10 | 13:36

@An die ARBEIT 13:30

Al dat moois voor maar 1,30e. Geen geld natuurlijk.

widtvoet ® | 31-03-10 | 13:36

"Zum kotsen" meer kan ik er niet van zeggen.

raster | 31-03-10 | 13:35

Heeft Vader Abraham zich hier al over uitgesproken?

Bos Hout | 31-03-10 | 13:35

Pakkende tekst hoor!!

Datgaatzomaarniet | 31-03-10 | 13:35

-komen wij uit rotterdam,.. kan je dat niet horen dan!!!!!!!!!!

gerardlenorman | 31-03-10 | 13:35

en nu?

TimoStevens | 31-03-10 | 13:34

En als ik een anti hoefddoek lied maak discrimineer ik. Omgekeerde wereld. Only in Holland

Mr.V8 | 31-03-10 | 13:33

-1 Zonde van subsidie geld

Dondersepoes | 31-03-10 | 13:32

Ik geleauf het pas als ik op de 020 wallen eauk hoeren met heaufddoekjes zie zitten!

Ahasveros | 31-03-10 | 13:32

Sliptong | 31-03-10 | 13:27
LOL! inderdaad

Trouwens, de naam van dat koor komt denk ik eigenlijk uit Brabant :
Al-Wahda zing maaknie uit, wij krijghen togh aandaght

Capt. Keyboard | 31-03-10 | 13:32

Hoeveel subsidie heeft dit gekost?

TypeR | 31-03-10 | 13:31

Lekkere timing trouwens Mutsaerts. Nog geen uurtje geleden het advies van verkenner Winsemius (voorkeur voor PvdA, VVD, D66, CDA in Rotterdam) en nog nagodverrend daarover dit fijne staaltje "We worden nagewezen met ons kopvod door al die intolerante racisten maar we zijn en blijven trots. Leve Mohammed (awbz) Leve islam!"

widtvoet ® | 31-03-10 | 13:31

"Nog zoiets dat je niet zou verwachten als je die 1e generatie blijmoedige vrolijkheid voorbij ziet stiefelen in de Dirk."

Wat een ge-wel-dige zin !!

wielmoer | 31-03-10 | 13:31

Die bodywarmer-rapster moet eens naar een tandarts, het lied zuigt en juf hoofddoek slaat de plank met dit tergende kudtnummer compleet mis.

holysjit | 31-03-10 | 13:31

Dit wordt een hit B-) Beetje jammer dat iedereen er meteen overheen kotst, ik heb de singel net gedownload :P

An die ARBEIT | 31-03-10 | 13:30

Propaganda! trap er niet in. DonderT maar mooi op naar Mekka met die troep.

Stroopdoos | 31-03-10 | 13:30

Ik versta dr geen reedt van!@!

Teruggejorist | 31-03-10 | 13:29

Was afgelopen zondag ook op TV. Ik wist niet wat ik hoorde. Onvoorstelbaar, wat een vreemde uitspraken worden er in dit lied gedaan. Klonk alsof het alleen de hoofddoek was die de vrouw haar rechten heeft gegeven.

fjf | 31-03-10 | 13:29

Tennessee Whiskey | 31-03-10 | 13:26
LOL. Worden jullie onderdrukt? Dat moet ik aan mijn man vragen... Niet volgens Al-Wahda.

Sliptong | 31-03-10 | 13:28

ha fijn, nog meer reli-zeikliedjes. = hartstikke leuk, MAAR NIET HIER!!!

snap dat dan! | 31-03-10 | 13:27

Het wordt steeds gekker hier in ons landje. Kunnen wij Nederlanders geen oprotpremie krijgen zodat we naar een land kunnen gaan waar we het wel naar ons zin zullen hebben?

stelmar56 | 31-03-10 | 13:27

Bekijk het leven door een roze hoofddoek!

Birdo | 31-03-10 | 13:27

Onze zuider buren hebben het verbod er bijna doorheen!

Carl von Rabenhaupt | 31-03-10 | 13:27

Capt. Keyboard | 31-03-10 | 13:25
Immers, karate-do is weg van de lege hand en ninja's spelen vals met wapens. Net zoals de gemiddelde haatmooker. Bontkraagninja's.

Sliptong | 31-03-10 | 13:27

"Dan kan je wel een doek om je kop doen, maar dan ben je gewoon een HOER - met een doek om je kop."

Vrij naar H. Teeuwen.

Tennessee Whiskey | 31-03-10 | 13:26

-weggejorist-

a.n.alvabeet | 31-03-10 | 13:26

Pays-Bas.... zero points!

KaiserSoza | 31-03-10 | 13:26

-weggejorist-

randje-om-tepel | 31-03-10 | 13:26

Het wil maar niet beklijven
bij die gekke hoofddoekwijven.
Dat zij er zijn voor islamistisch gewin; om moslims te baren.
Om daarna als lijk te verstijven
en voor eeuwig in Allah's hel te verblijven.
Fatima, laat toch varen al die onzin; en toon je mooie haren.

Fijnstoffer | 31-03-10 | 13:26

Ik had de clip graag met ondertitels.. tevens, Karate + Hoofddoek = Ninjitsu = Valsspelen

Capt. Keyboard | 31-03-10 | 13:25

Tis per slot van rekening wel handig zo'n hoofddoek; om na de daad je klavots aan af te vegen. Doekje kan daarna gewoon weer om. Binnenste buiten, uiteraard.
Al-Wahda: "veeg maar af aan mijn doekje" sj'allah lali sj'allah allah

Sliptong | 31-03-10 | 13:25

@opzenhollands | 31-03-10 | 13:23
Juist! Waarom men aanstaande maandag vrij is, weet niemand, maar ondertussen zijn de 5 pijlers van de Islam er bij iedereen ingeramd.

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 13:25

ROFLOL @ "Om slim te zijn hoef je geen Kimberley te heten"

koerbagh ® | 31-03-10 | 13:25

Aangezien de kopvoddentax van Geert er toch niet komt, zal deze mode straks in iedere top 35 te aanschouwen zijn.
*mag ik de hand van een moslima-huisarts weigeren?

KilaanVanArtois | 31-03-10 | 13:25

geen teen -1

Steefzor | 31-03-10 | 13:24

Hoofddoekjesverbod is volstrekt onnodig. Net als deze "muzikale" onzin.

Superior Bastard | 31-03-10 | 13:24

Waarom zingen ze trouwens imaN. Die man heet toch imaM? Of rijmt het anders niet goed op staan?

jullie ook hier? | 31-03-10 | 13:24

Ook nog durven zingen over 'onwetendheid'..

opzenhollands | 31-03-10 | 13:23

-weggejorist-

Hansvo286 | 31-03-10 | 13:23

-weggejorist-

RobbieG | 31-03-10 | 13:23

Shitty song, Shitty woman, Shitty religion.

Tha Analyzer | 31-03-10 | 13:22

De tranen springen me in de ogen.

Bijthond | 31-03-10 | 13:22

"... dat je niet zou verwachten als je die 1e generatie blijmoedige vrolijkheid voorbij ziet stiefelen bij de Dirk"

Ik glimlachte +1

MrBasta | 31-03-10 | 13:22

idd een dag te vroeg.

fifi23 | 31-03-10 | 13:21

Al-Wahda "De zingende theedoeken".

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 13:21

Anno 2010 en jouw fabelboek geeft je vrijheid? Jo rot op met je bullshit, ga is naar school en doe je huiswerk zodat je later inderdaad slimmer kan zijn dan Kimberly die op dit moment nog WEL slimmer is dan jou pinguin.

JaDasArie | 31-03-10 | 13:21

-weggejorist-

Eliass | 31-03-10 | 13:21

Aboutaleb keek en zag dat het goed was.

widtvoet ® | 31-03-10 | 13:21

Ik krijg toch altijd weer jeuk in mijn liezen, bij het horen van dit soort feelgood rijmelarij.

Karel Kruizenruiker | 31-03-10 | 13:20

En de Kriensen van Nederland drijven na het zien van zoveel moois maar weer eens ouderwets uit hun steunslip.

widtvoet ® | 31-03-10 | 13:20

Ze zijn wel een dag te vroeg, maar geeft niet.

T61 | 31-03-10 | 13:19

Althans, zij zingt/rapt iets als "gahaaa eeeen meh alluh tross"

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 13:19

Iedereen kan zingen. En elke pinguïn zingt zoals het gemuilkorfd is, dat ook.

Krachtmeester | 31-03-10 | 13:19

Verander verandert even in veranderd.
jullie ook hier? | 31-03-10 | 13:16

Dank u.

jullie ook hier? | 31-03-10 | 13:18

@tismaareenmening | 31-03-10 | 13:17
Nou das wel heel cru, zo slecht is het ook weer niet.

Joris von Loghausen | 31-03-10 | 13:18

"Gaat heen met alle trots", prima, richting Rabat of Ankara. Doei!

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 13:18

Het is veranderD. Verder, goed stuk.

Hockey | 31-03-10 | 13:18

"... dat je niet zou verwachten als je die 1e generatie blijmoedige vrolijkheid voorbij ziet stiefelen bij de Dirk" +1 LMAO

Tim | 31-03-10 | 13:17

Kansloos.

Jaspère | 31-03-10 | 13:17

Naar het songfestival!

tismaareenmening | 31-03-10 | 13:17

Verander verandert even in veranderd.

jullie ook hier? | 31-03-10 | 13:16

Hans Teeuwen, Theo Maassen, iemand?

Avondambtenaar | 31-03-10 | 13:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken