Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguurdersoorlog in 020 ZO

eurlog.pngUit de categorie hyperrrlokaal nieuws: in het Amsterdamse stadsdeel Zuid Oost is hedenochtend een grimmige reaguurdersoorlog uitgebroken. Al sinds tijden wordt er op de diverse weblogs van lokale politici enthousiast gediscussieerd, uiteraard voor een deel onder gekke pseudoniemen want: internet. Men levert kritiek, draagt verbeterpunten aan en deelt af en toe een subtiel speldenprikje uit naar de boven-hun-gestelden. En dat moet nu maar eens AFGELOPEN zijn vond Emile Jaensch (VVD), verantwoordelijk voor het dagelijks bestuur in ZO. Een beetje kutten onder tig pseudoniemen is leuk voor gewone burgers maar de collega politici moeten gewoon onder hun eigen naam posten zo besloot Emile op een avond. En dus onthulde hij de ware identiteit van de reaguurders Van Dongen, Els, dj Dazz, Tanja, Clifton, Hilda, Jaap en Antoinette Pinas. Welnu. Het betreft hier één enkel persoon en dat is Roy Ristie van D66-OZO. Roy ontkent alles en zijn partijgenoot Ger Kranendonk doet uit pure baldadigheid ook een duit in het zakje. Zo schijnt ene Rob Alberts van GroenLinks te reaguren onder de namen Jaap en Gekke Henkie. Man man man, wat een beerput. Ga zo door jongens, de onderste steen moet boven. Transparantie NU.

Reaguursels

Inloggen

heu ja, en jezelf een schouderklopje geven door je pseudoniem: "joh, je hebt eigenlijk hardstikke gelijk" .... pakt een teiltje.... een soort roepende in de woestijn met 10 megafoons.

Bamzaaiert | 27-03-10 | 22:49

zelf vind ik dat ook politici gwn moeten kunnen reaguren :S

reaguren onder een pseudoniem oké
maar niej trollen niej -.-"

kwikwi | 27-03-10 | 22:11

It's me Joe himself.

JoeDaPlumbert | 27-03-10 | 11:03

Wolveshead | 27-03-10 | 01:44

Nope, maar u bleef zolang weg.

pius | 27-03-10 | 01:47

En nu is iedereen slapie doen?

Wolveshead | 27-03-10 | 01:44

Wolveshead | 27-03-10 | 00:52

Dank u! Het genoegen is wederzijds. Al liggen we muzikaal wel aardig op één lijn meen ik me te herinneren.

pius | 27-03-10 | 00:57

@pius | 27-03-10 | 00:31
Geen reden w.m.b. om U rot te voelen. Ge zijt 1 der meest gewaardeerde reaguuders in mijn boek, zelfs al zijn we het niet altijd eens.

Wolveshead | 27-03-10 | 00:52

Strotgrondel | 27-03-10 | 00:30

Dat is zeker. Heads en Tails-light en dat bedoel ik als een compliment.

pius | 27-03-10 | 00:33

Wolveshead | 27-03-10 | 00:28

Shit, de kleine lettertjes niet gelezen. Had het me dat eerder gezegd. Voel me zo rot nu.

necrosis | 27-03-10 | 00:27

Ik zit er helemaal naast. Excuses natuurlijk. Hoe kon ik zo dom zijn.

pius | 27-03-10 | 00:31

pius | 27-03-10 | 00:24
Nog even wachten en Koerbagh komt langs. Altijd amusant hoe hij z'n wijsheden
spuit.

Strotgrondel | 27-03-10 | 00:30

@necrosis | 27-03-10 | 00:17
Ah, die diepere betekenis! Die nekt me ook al op SN! Daar snap ik er volgens velen ook al niets meer van. Toch blijf ik strijden in dat topic ;-)

@pius | 27-03-10 | 00:24
Een ieder weet en ziet dat, het is voorwaar voor ons allen een gemis. Toch mag u Uzelf dat niet euvel duiden.

Wolveshead | 27-03-10 | 00:28

@pius 0:24
Rammstein is mijn muze niet, je bent in de war met een ander dame.

necrosis | 27-03-10 | 00:27

necrosis | 27-03-10 | 00:21

Rammstein, maar ze is al weg. Ik heb mijn best gedaan.

pius | 27-03-10 | 00:24

@pius 0:00
Mijn muze?
Verklaar u nader.

necrosis | 27-03-10 | 00:21

@Wolveshead 0:04
Sgreifvauten van mark twain zijn nooit "onbedoeld", er zit een diepere betekenis achter die domme stervelingen niet kunnen bevatten.
[/sarcasmemodus].

necrosis | 27-03-10 | 00:17

Humberto Tan heeft rare oortjes. Voor de rest gaat 't langs me heen. Ja erg hè .

Strotgrondel | 27-03-10 | 00:15

@mark twain | 26-03-10 | 23:46
Dat doet best zeer, dat jij Humbreto Tan wel kent, en ik niet. De rest van Nederland ook niet denk ik, dat is best een gemis.

Wolveshead | 27-03-10 | 00:04

@necrosis 23:43
Je begrijpt zelf niet wat voor malloot je bent.

mark twain | 27-03-10 | 00:00

@mark twain | 26-03-10 | 23:46
Dat zal de reden zijn dat ik niet zoveel lol heb als jij, ik ken geen pientere mensaen.

Wolveshead | 27-03-10 | 00:00

necrosis | 26-03-10 | 23:43

Je muze zit één etage hoger.

*tipgeld verwacht*

pius | 27-03-10 | 00:00

reaguren is zo 2010!

Brakke Obama | 26-03-10 | 23:57

mark twain | 26-03-10 | 23:43
070 kan klein zijn, da's waar. nick+hotmail punt kom.

Strotgrondel | 26-03-10 | 23:53

@necrosis 23:38

Niet al te pientere mensaen hebben de neiging om vooral zichzelf leuk te vinden.
Humbreto Tan en Gordon hebben daar ook last van. Maar jij bent vast geen homofiele neger.

mark twain | 26-03-10 | 23:46

@mark twain 23:31
Je hoeft niet op mijn plemps in te gaan maar je zou toch minstens kunnen proberen te weerleggen dat je leeft op o.a. mijn belastingcenten.
Overigens: "plempssels" doet me vermoeden dat zelfs je tikplank dronken is.....

necrosis | 26-03-10 | 23:43

@Srotgrondel 23:40
We wonen in dezelfde plaats en niet ver van elkaar en we zijn beiden enigszins beschaafd en dan is 070 ineens niet meer zo groot.

mark twain | 26-03-10 | 23:43

mark twain | 26-03-10 | 23:27
Werkelijk, waar haal je dat vandaan?

Strotgrondel | 26-03-10 | 23:40

@mark twain 23:14
Volsterkt?
Niet teveel drank kopen/ zuipen anders hou je aan het eind van je uitkering weer een stukje maand over.
Ik bespeur een zekere tendens in je reaguursels, die worden feller aan het eind van de maand, dan worden doorgaans de uitkeringen/ subsidies, etc gestort.
Of moet ik zeggen "gestrot"?
*grinnik*

necrosis | 26-03-10 | 23:38

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:37
Mah, die gaat een beetje ver, vind je niet?
Vooralsnog lukt het me zelf prima, maar dank voor het aanbod.

Muntstuk | 26-03-10 | 23:38

mark twain | 26-03-10 | 23:35
Dat aandeel even niet gevolgd, maar lijkt mij geen slechte keuze.

*Naar bedt gaan doet, sleep well, mt*

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:37

Muntstuk | 26-03-10 | 23:33
Er zijn er meer die het niet met me eens zijn. Liggen nu allemaal aan de beademing.

Denk na, Muntstuk - is dat wat je echt wilt?

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:36

@Heads or Tails 23:30

Long op Aegon.

mark twain | 26-03-10 | 23:35

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:26
Nou, ik hoop van niet, nee. Emotionele intelligentie. Gevoel en dergelijke. En ja, je menig is je goed recht, ben het er alleen niet mee eens.

Muntstuk | 26-03-10 | 23:33

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:19
Je hebt m'n guursels gelezen, is 't niet? Ik ben van plan de Staat van binnenuit te
verkennen. Nobody fucks with tha judge.
Evengoed lul ik uit mijn nek, niets wat ik hier typ is serieus.

Strotgrondel | 26-03-10 | 23:33

@necrosis 23:28

Wat wil je dan ? Dat ik telkenmale inga op al jouw onzinnige plempssels? Dat doe ik uitsluitend als ik daar zelf zin in heb. Niet als het jou zo uitkomt.
Zomaar iets roepen over iemand waar je niets van weet is trouwens wel jouw handelsmerk.

mark twain | 26-03-10 | 23:31

mark twain | 26-03-10 | 23:21
Zit zelf nu niet in ING, heb er ooit winst op gehaald, maar ben de bankensector zat. Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd. Heb op euro 5 TT gekocht, nogal veel, en dat loopt nu goed, maar is ook erg ongewis. Beetje zenuwentoestand, al is my favourite holding period forever, om met WB te spreken. Dus ik hou die troep voorlopig nog even aan. Op 7-8 euro verkoop ik en dan ga ik nog wel eens kijken.

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:30

@Glimlach van Heusch 23:04
Hieronder een praktijkvoorbeeld:
@mark twain 23:10
Zeiken, maar niets weten is jouw handelsmerk, als je echt zo goed bent als je beweerd, had je de IRL namen van de meeste mensen van GS kunnen weten.
Maar waarschijnlijk was je te druk om je verse uitkering weer na te tellen, tenslotte haak je elke keer af als ik jou neerzet als uitkeringstrekker/ PvdA stemmerT.

necrosis | 26-03-10 | 23:28

@Strotgrondel 23:21
De kans dat wij elkaar kennen is bijna 100%.

mark twain | 26-03-10 | 23:27

Muntstuk | 26-03-10 | 23:23
Weinig aan te onderbouwen. 't Is een opinie (like an asshole, everybody's got one).

Over EQ hoef ik je, ik bid je, toch niks uit te leggen?

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:26

geurtje | 26-03-10 | 23:17
Ja, die boodschap kwam wel over en ook ik ben nogal opportunistisch. Verzin nog wel een list of zo.

www.youtube.com/watch?v=nIHP9o6X6D8

Vreselijk allemaal, dat wel.

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:23

The one and only

Hölzenbein | 26-03-10 | 23:23

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:19
Je had goede punten, maar daar ga je voor mij dan toch weer de mist in. Is dat wetenschappelijk te onderbouwen?

Muntstuk | 26-03-10 | 23:23

mark twain | 26-03-10 | 23:10
Als ik bepaalde data natrek, en een rondbelletje, weet ik die van jou.
Maar je bent te leuk.

Strotgrondel | 26-03-10 | 23:21

@Heads or Tails 23:16

Ik zou het niet weten.Maar het feit blijft dat de redactie in ieder geval weer eens
zeldzaam hypocriet bezig is. Moet ik nog ING kopen?

mark twain | 26-03-10 | 23:21

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:13

Kijk, dat is helder. Van draaien zal u niet snel beschuldigd worden. Volgens mij zijn we feitelijk al een deelstaat van Duitsland, al ontbreekt de formalisatie. Hadden we maar wat minder ons best moeten doen lang geleden, had u minder kopzorgen gehad nu. Die trein naar Wadiwostok zie ik trouwens wel zitten, Ik heb een Russin in het diepst van mijn gedachten. De geest wil ook wat natuurlijk.

pius | 26-03-10 | 23:20

@Heads or Tails | 26-03-10 | 23:13

Aahaa! Eindelijk iemand die inziet dat wij Nederlanders slechts de Friezen van Duitsland zijn: Een kleine provincie in het uiterste Noordwesten welke beweert een eigen taal te hebben en daarom meent onafhankelijkheid te verdienen...

lächerlich!

Bollux | 26-03-10 | 23:20

Strotgrondel | 26-03-10 | 23:11
Bestuursrechter lijkt me een kudtbaan. Kan me nauwelijks iets voorstellen waarin je meer verlengstuk bent van de politiek dan juist met zo'n baan. Enfin, ieder z'n meug. Verder ben ik voor censuskiesrecht, voor mannen. Vrouwen hoeven helemaal niet te stemmen, modieuze onzin, krap 50 jaar oud. Bovendien stemmen die met hun EQ, dus dan kun je net zo goed dood zijn.

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:19

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:58
liefde is reageren, en liefde is oorlog, dus ghot ja, met dat on topic zit het wel goed.
maar ik was wel pissig. over bergen en dalen gesproken. of oprakelen en afblussen. vloed en eb. wellus en nietes. heads or zukkel.
verder ben ik een principieel opportunist.

geurtje | 26-03-10 | 23:17

mark twain | 26-03-10 | 23:10
Hee mark! Two zuh point, lijkt mij. Staat die shit niet gewoon op de internetz? Ben zelf te lui dat op te zoeken, maar mogelijk ben jij een buitengemeen actief bijtje, wie zal het zeggen?

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:16

@necrosis 23:03

Graag consequent zijn en dus vooral bij je eigen comments het knopje - volsterkt overbodig en onzinnig - indrukken.

mark twain | 26-03-10 | 23:14

pius | 26-03-10 | 23:01
Qua buitenlands beleid zou ik streven naar eenwording met Duitsland en Rusland en dat de rest van Europa maar de tyfus krijgt. Denemarken mag er ook bij. Alle garlicbelt-countries oprotten en alle moslims weg uit onze contreien - kunnen fijn in Brussel of Zweden gaan wonen. Alleen nog die malle Duitsers over hun oorlogsschuldgevoel heen helpen. Dat lijkt mij een nuttige taak. Heb het altijd raar gevonden dat NL niet gewoon een deelstaat van Dld. is.

Paar handelsverdragen met de andere landen en verder Ruhe im Zelt. En dan, pius, met de TGV naar Wladiwostok. Lijkt me wel wat. Ik ben een Rus in 't diepst van mijn gedachten - en soms een DuitserT.

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:13

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:53
Natuurlijk niet. Laat de burgemeester en PM maar gekozen worden, door 't volk. In de praktijk is alles transparant, en verrot.

Waarom denk je dat ik bestuursrechter wil worden? Zoveel mogelijk onafhankelijkheid. Oordeelsvrijheid. Snapski?

Strotgrondel | 26-03-10 | 23:11

Wij wachten nu op de echte namen van Brusselmans ,Hoxha en van Pruisen. Lijkt me na dit stukje heel redelijk. Anders niks meer dan pot en ketel. Handelsmerk van GS.

mark twain | 26-03-10 | 23:10

Muntstuk | 26-03-10 | 23:00
Ik ben niet van de halve maatregelen, dus zou gelijk minstens drie ministeries opheffen en alle deelraden opheffen, benevens provinciale staten en de 1e Kamer en het bijbehorend ambtenarenschorem.

Daarna kijken we wel wat we verder nog kunnen deporteren naar IJsland. Daar schijnt een vulkaan wat actiever te worden, dus mogelijk komen ook die IJslanders er makkelijk van af.

Heads or Tails | 26-03-10 | 23:07

pius | 26-03-10 | 23:01

'In' uit tweede regel hakt.

pius | 26-03-10 | 23:05

necrosis | 26-03-10 | 22:47

Eindelijk antwoord op mijn vraag. Helder verhaal. Dank én Hulde!

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 23:04

@Sliptong | 26-03-10 | 22:14
Ik vond Ijmuiden altijd maar een kudTstad, de mensen daarentegen kon ik het goed mee hebben. Eerlijk en direct volk. Jammer dat ze nooit hun was buiten kunnen hangen.

Wolveshead | 26-03-10 | 23:04

@wilikniet 22:50
Ik een veteraan?
Nee hoor, ik doe pas mee vanaf September '08.
En ik ben niet anti-newbie, ik ram op elk [!] van comments die niet zouden misstaan op stormfront/ marokko.nl
That's me!

necrosis | 26-03-10 | 23:03

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:42

Ben erg benieuwd naar uw buitenlands beleid, mocht daarvan nog sprake zijn na uw aantreden. Hoewel dat gezien uw rigoreuze en doortastende stijl in waarschijnlijk uit beginsel zal ontbreken.
-
Ik verwacht uw programma binnen afzienbare tijd en vertrouw er u kennende op dat het kort en bondig zal zijn. Misschien kan ik me nog ergens voor inzetten zelfs, je weet het nooit. Aangezien uw aantreden mij voorzeker brodeloos zal maken zie ik dit als logische compensatie voor uw genade. Ik zal daarna natuurlijk in mijn eigen onderhoud voorzien.
-
En beloof u zonder mijn hand op de bijbel of wat dan ook, voor de periode van tien jaar af te zien van oppositionele activiteiten, dat is ook wat waard dacht ik zo. Daarna kan ik geen garanties geven. Maar u heeft sowieso geen garantiemaatschappij op het oog natuurlijk, en dat is eigenlijk zo slecht nog niet.

pius | 26-03-10 | 23:01

Ik had volgaarne onder mijn eigen naam willen reaguren, echter, Winnetou Sipkema was destijds reeds vergeven...

Bollux | 26-03-10 | 23:00

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:55
Prachtig, Dank je. Ik zou heel graag met een mooie zinsnede terugslaan maar daar ben ik niet zo erg goed in, dus dat doe ik maar niet. Moet ik toch zeggen dat je wel een punt hebt m.b.t. het ambtenaren apparaat. Maar of het zo makkelijk te veranderen is..?

Muntstuk | 26-03-10 | 23:00

@.. zapper | 26-03-10 | 22:13
Bitterbal er in of er naast?

Wolveshead | 26-03-10 | 22:58

geurtje | 26-03-10 | 22:48
Ik zal wel niet goedt bij m'n hoofdt zijn als ik bij 'heuvels' een iets andere voorstelling heb dan jij.

Ik vermoed dat die voorstelling iets spannender is. Zou de toppen wel eens willen beklimmen - en zachtjes strelen. Daarna de afdaling, die me nog spannender lijkt.

Meer on topic kunnen we niet zijn, lijkt mij. How 'bout you?

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:58

Ik zal dan gelijk maar verklappen dat ik, boer Koekkoek, helemaal niet deaud ben maar verder leef onder de naam van een paard. Is het niet toepasselijk?

Jolly Jumper | 26-03-10 | 22:56

Muntstuk | 26-03-10 | 22:49
Don't worry, 't is hier een soort dierentuin. Ook voor drachtige zeekoeien is er plaats.

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:55

What's in a name!

bad to the bone | 26-03-10 | 22:55

En waarom zouden die politici hier willen infiltreren? Om te voorkomen dat wij weer een door 9 Finnen in elkaar geroste tramconducteur aandacht geven?
(Vandaag in Rotterdam. Eentje kreeg ruzie met een conductuer en heeft toen een aantal vriendjes gebeld....)

Boer in 020 | 26-03-10 | 22:54

Strotgrondel | 26-03-10 | 22:44
Vertel eens over de trias in NL. Rechters benoemd door Bea (niet gekozen, erfopvolging) worden weggepromoveerd als ze uitspraken doen die niet in het OM-straatje passen en jij denkt serieus dat er een scheiding van machten in NL is?

Op papier ja en in theorie. Waar is ons constitutionele hof, de gekozen burgemeester, de gekozen PM, gekozen OvJ (kan ook)? Waar de gekozen parlementsleden - je moet op een achterlijk lijstje staan van de PvdA of het CDA en andere partijen? Een lachertje, die NL-democratie. Tijd dat die zooi wordt opgeblazen inclusief alle ambtenaren. Totaal absurd dat ambtenaren langer dan 5 jaar hun 'werk' mogen doen; voor een enkel helder licht zou je 10 jaar kunnen aanhouden, voor verreweg de meeste ambtenaren is hun baantje easy money dat ze nooit zouden kunnen verdienen als zij in concurrentie zouden moeten treden met. Ook een rechter zou niet langer dan 10 jaar z'n werk moeten kunnen doen en zonder wachtgeld ontslagen moeten worden. Kijken hoe het dan nog met de animo voor dat 'vak' zit.

Vandaar ook de ongelooflijke haat, achterdocht, kinnesinne en andere troep in die aan elkaar overgeleverde halvegaren.

*Markermeer*

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:53

@necrosis | 26-03-10 | 22:47
goedste? u is veteraan? lol

wilikniet | 26-03-10 | 22:50

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:45
Kijk, als je dat debiel stuk nu iets subtieler had gedaan, dan was de impact groter. Nu ik het zo terug lees ga ik me maar eens schamen, en terug naar mijn steen.

Muntstuk | 26-03-10 | 22:49

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:33

eens een beest uit zee, altijd ... etzetera. ik heb wel zin in een voorjaarsduik.
hier alleen maar heuvels die ieder zicht ontnemen. en altijd maar die echo.
en ja, sorry voor de wrede connotatie, qua nasaal.
zo. en dan ga ik nu weer om je lachen.

geurtje | 26-03-10 | 22:48

@Glimlach van Heusch 22:24
Die tweedeling is gevolg van vervelende newbies die vaak één kutcomment plaatsen, waardoor een topic ineens een scheldpartij wordt op betrokken newbie.
Overigens ter info: dat [!] rechts achter je comment is het zogenaamde "nsb knopje", mensen die tever gaan kun je aanmelden bij de moderatie van GS, delen zij je mening dan wordt de tekst verwijderd of er volgt een ban, al dan niet permanent.
Ik kan het weten als kampioen knopjesdrukker.
Wanneer je drukt ontvang je een melding, dat je melding is ontvangen, simpel, anoniem en het vuile werk wordt vrijwel altijd door mijn goedste vriend G-unite gedaan.
En welkom op Geenstijl.

necrosis | 26-03-10 | 22:47

Muntstuk | 26-03-10 | 22:40
In alle opzichten een psychisch wrak, Muntstuk. Je drukt je nog bescheiden uit, al zou ik de volgende keer 'U lijdt' schrijven. Nu maak je gelijk de indruk dat je een volslagen debiel bent en da's geen beste beurt, al moet gezegd dat ik eigenlijk niet zo maal om taalfouten.

Verdienstelijk is het niet, nee. Laten we daar maar geen misverstanden over laten bestaan.

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:45

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:16
*uitgeblowd
I'm not kidding. Ik zou de trias politica nog eens bestuderen (maar je zit vast te etteren). Rechters hebben de wetgever meerdere malen gedwongen tot wetswijzigingen en zijn onafhankelijk. Ik zal niet links zijn, of rechts,
ik zal je vertellen wat ik ervan vind, en zo zal geschieden.

Strotgrondel | 26-03-10 | 22:44

pius | 26-03-10 | 22:37
Tien jaar is een minimum, ik ga dat leuk vinden en jij krijgt de garantie dat jou en de jouwen niks overkomt. Wil ik wel geld voor natuurlijk - zo gaan die dingen, ook nu al.

't Is wat je zegt 'Een tijd voor empathie'. Ga dat boek maar eens lezen, mocht je dat niet al gedaan hebben. Sterkte mij in m'n overtuiging dat wishful thinking ons niet veel verder brengt. Tegelijk is ook wel soort van oogopener (schrijverT Frans de Waal).

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:42

Psst HoT, analfabetenalert

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 22:41

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 22:38

van de gestichting.

pius | 26-03-10 | 22:41

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:37

Daarvoor zijn nu juist die checks en balances dat weet u zelf ook wel natuurlijk. Ik heb juist het idee dat u gelooft in een betere wereld, alleen definieert u 'beter' anders dan ik. Die tekening zie ik overigens graag komen hang ik hem naast die van mij nichtje-:)

pius | 26-03-10 | 22:40

@Bos Hout | 26-03-10 | 22:37
is 47 eurocent ook ok? blijven ook hier op de kleintjes letten en geen cent teveel

wilikniet | 26-03-10 | 22:40

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:21
U leid aan een licht gevalletje van narcisme?

Muntstuk | 26-03-10 | 22:40

"En de burger mag vaak meegenieten."

Wat dacht je van mee praten / discussieren? En zolang politici niet reaguren 'uit hoofde van de functie' (wat al zeer discutabel is) kan er moeilijk verwacht worden dat er aan een gedragscode wordt voldaan.

My 2ct.

Booka | 26-03-10 | 22:40

pius | 26-03-10 | 22:32
U snapt ik snap.

juriste | 26-03-10 | 22:32
Is dat zo gek? Van welke stichting ben jij?

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 22:38

wilikniet | 26-03-10 | 22:31
Geen dank geen hulde, geef maar een gulden.

Bos Hout | 26-03-10 | 22:37

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:21

Ik vind tien jaar erg lang. Stel nou dat u het niet leuk vind. laten we met een jaartje beginnen. Ik wil natuurlijk wel garanties dat mij en de mijnen niets overkomt, gewoon uit voorzorg-P

pius | 26-03-10 | 22:37

pius | 26-03-10 | 22:32
Power corrumpeert in elk systeem, dus dat kan niet het punt zijn. Vandaar dat het van tijd tot tijd nodig is dat er een revolutie komt. Niet dat het daardoor beter wordt, maar wel anders. We hebben niet het eeuwige leven en een mens wil wel eens een verzetje, toch? Geloven in een betere wereld is iets voor mensen die hun dierlijke afstamming ontkennen - idioten dus.

Moet daar nog een tekening bij?

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:37

geurtje | 26-03-10 | 22:17
Merkwaardig om je nick te lezen icm 'putlucht'. Nou ja, 't zal de gemiddelde GS-debiel ontgaan. Verder niets dan branding, zover het oog reikt.

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:33

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:39
LOL. Gaat het weer over gekken en gestichten?

juriste | 26-03-10 | 22:32

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 22:24

Eens, alleen de stap van despoot naar usurpator is klein, magnetiserend en door weinig hindernissen begrensd. Dat is het probleem. Power corrupts en absolute... enfin, u snapt wat ik bedoel.

pius | 26-03-10 | 22:32

@Bos Hout | 26-03-10 | 22:27
kudt, en ik met mijn italiaanse spellingscontrolle maar vechten met het aantal rrr-en. het woord leek niet op zoals het zou moeten en heb de verkeerde keuze gemaakt. baal ervan dat mijn nederlands achteruit gaat. excuses en bedankt.

wilikniet | 26-03-10 | 22:31

Fleauxe | 26-03-10 | 22:01
Ach so, miste even je post. De vader van... dat lijkt me wel o.k.

Ben jij een fascist?

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:31

Sliptong | 26-03-10 | 22:10
Als je wat in de war bent, jongen, kun je rustig ome HoT vragen wat de beste remedie is. Zelf denk ik dat je zuurstof gebruikt die veel beter door een ander kan worden gebruikt (schaarste roeleert!), maar wie weet is er nog ergens een loophole of zo te verzinnen voor retards als jij.

Jij dit allemaal wel begrijpie doen?

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:29

@Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 22:25
fair enough, stap ze en goed weekend evenzo

wilikniet | 26-03-10 | 22:28

@Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 22:24
slechts aan de jorissen van gs vrees ik

wilikniet | 26-03-10 | 22:27

wilikniet | 26-03-10 | 22:25
Bedoelde u: herinneren

Bos Hout | 26-03-10 | 22:27

@pius | 26-03-10 | 22:19
@Merlot | 26-03-10 | 22:19
kan me niet herrineren door u niet serieus benaderd te zijn. er zijn echter entiteiten die dat anders aanpakken

wilikniet | 26-03-10 | 22:25

wilikniet | 26-03-10 | 22:22
Beste, het is 22:24.
Oftewel, ikwilniet.


Ik ben hier klaar mee.
Succes.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 22:25

wilikniet | 26-03-10 | 22:16

Nou vind ik de de tweedeling tussen zwitsals -en ''inaugureerde'' niet zwitsalreaguurders vrij ongenuanceerd. Dat is toch niet aan competentie en/of persoonlijkheid onderhevig..?

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 22:24

pius | 26-03-10 | 22:13
Een despoot moet op de een of andere manier binding hebben met een grote groep mensen, een soort aristocratie. (We belanden weer in Rome) Veel moderne dictators zijn usurpators die een land en een volk te gronde richten. Een schande voor het vak.

wilikniet | 26-03-10 | 22:16
We zijn toch al een tijdje gezellig aan de praat.

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 22:24

@Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 22:17
slechte gewoonte: daag mij uit en ik blijf u bestrijden, al is dit in dit verband niet het juiste woord.

wilikniet | 26-03-10 | 22:22

Emile jaensch, klinkt niet echt liberaal. Eerder als een 68 jarige oud middenkaderlid van de Stasi. Wat gestaaft word door concreet bewijs dacht ik zo.

pius | 26-03-10 | 22:22

pius | 26-03-10 | 22:13
Beter 1 verstandig mens dan 150 debielen. Zeg nou zelf, zou dit land niet veel beter af zijn als ik eens 10 jaar de macht overnam of wat? Checks & balances - typisch poldergelul, bedoeld om echte keuzes uit de weg te gaan, de pest voor en van dit land.

Komt dat Markermeer ook eens vol + plus dat de dijkverzwaring ook een stevige impuls krijgt. Hassan niet blij, nee, dat dan weer niet. Iedereen blij maken, dat is onzin en volstrekt onhaalbaar en dus niet de moeite waard. Kijken naar wat veerkracht, durf, initiatief en lef heeft - de rest humaan behandelen (als het niet anders kan, gehgehgeh).

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:21

wilikniet | 26-03-10 | 22:16
Hou toch op met zo aanstellerig op je pikkie getrapt wezen.
Als je wat zinnigs te melden hebt wordt het heus meegenomen.
Zwitsal of niet.

Merlot | 26-03-10 | 22:19

wilikniet | 26-03-10 | 22:16

hey man, vieze Tonnie is ok en u ook. Shake hands!

*GS-vredesmacht stuurt*

pius | 26-03-10 | 22:19

@Sliptong | 26-03-10 | 22:14
moet u als visser dan toch wel aanspreken, die gratis looduitstoot?

wilikniet | 26-03-10 | 22:19

Strotgrondel | 26-03-10 | 22:10
ik verwacht bij jou een soort putlucht.
maar dat is puur intuïtie, hè.

geurtje | 26-03-10 | 22:17

wilikniet | 26-03-10 | 22:02
Kap nou joh.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 22:17

Sliptong | 26-03-10 | 22:14
Zit die verpletterend goeie friettent nog op het industrieterrein bij de haven?

Merlot | 26-03-10 | 22:17

@Vieze Tonnie | 26-03-10 | 22:14
er zijn soms best wel topics op gs die een maatschappelijke discussie verdienen. dat u die niet als zodanig ziet, of gebruikt om een beetje te dollen zegt meer over u dan over de zwitsals. ik vrees dat het, in ieder geval vanavond, niet meer goed komt tussen ons.

wilikniet | 26-03-10 | 22:16

Strotgrondel | 26-03-10 | 22:08
Joe must be kidding. De gewone NL-rechter mag de wet niet toetsen aan de Grondwet (terecht natuurlijk), omdat die toetsing voorbehouden is aan de wetgever. Wat rest is uitvoerend, saai, dom en nutteloos werk, waarbij je omgeven bent door goedbedoelende en daardoor de zaak nog eens extra verpestende D'66-aanbiddende Gutmenschen die eigenlijk aan de hoogwerker moeten. Nou ja, er zijn in de verdragen nog wat self-executing bepalingen. Boeiuh.

Stop gelijk maar met die RAIO of wat je ook doet. Meer dan gerotzooi in de marge is niet weggelegd voor de rechter en overigens ben ik van mening dat de wetgever minimumstraffen (als het over strafrecht gaat) moet invoeren en zo goed als alle discretionaire bevoegdheden de rechters moet ontnemen.

Die door de Kroon benoemde sukkels - denk je werkelijk dat die oordelen i.s.m. de orders van Justitie? 't Zijn gestuurde lakeien, meer niet. In mijn woordenboek niet meer dan kloothommels. Ga voor de grap maar eens een rechtszitting bijwonen, mocht je dat nog nooit gedaan hebben, en aanschouw de totale desinteresse en stompzinnigheid van zowel staande als zittende magistratuur. Een lachertje voor advocaten. Iemand die op dat gebied iets kan, wordt advocaat. Meer dan mislukte advocaten zijn het niet. Hallo?

*Nou moe, zo kannie wel weer even*

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:16

Fleauxe | 26-03-10 | 22:07
Geeft niet. :)

plastic zakje | 26-03-10 | 22:15

wilikniet | 26-03-10 | 22:13
My point exactly. Ik ben een IJmuidenaar. IJmuiden de gekste. Komt door die Corus uitstoot. Ghehe.

Sliptong | 26-03-10 | 22:14

geurtje | 26-03-10 | 22:12
Vreest niet; dat denken die anderen in de kudde ook.
Iedere dag, zowat.
Al een jaar of 40.000.
Komt goed.

Merlot | 26-03-10 | 22:14

wilikniet | 26-03-10 | 22:02
Inhoudelijke topics?
Slachtofferitis is een kinderziekte. Dat geeft hoopt.

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 22:14

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:08

Klopt maar er is nog enigzins sprake van checks en balances. Dat ontbreekt volledig bij een despotisch bewind, dat heeft het verleden wel bewezen. Ik wijs het idee van een sterke leider niet per definitie af maar je bent zo ontzettend afhankelijk van de kwaliteit van één persoon, dat kan nooit lang goed gaan. kijk maar naar landen waar despoten regeren. Die zijn er nog net ff slechter aan toe dan wij. Al heb ik persoonlijk wel iets met Mugabe, vooral dat snorretje vind ik hilarisch-:)

pius | 26-03-10 | 22:13

En ja hoor: Nova komt met SuperJob die ook de economie bij elkaar wil gaan houden.
*documentaire op Dumpert zoeken gaat*

Bos Hout | 26-03-10 | 22:13

@Sliptong | 26-03-10 | 22:11
das moeilijk als volendammerT, geen smiT heten

wilikniet | 26-03-10 | 22:13

@Wolveshead | 26-03-10 | 21:54 ik stel nooit vragen, ik geef slechts opdrachten. Zet je de koggie voor morgenvroeg vast klaar?

..zapper | 26-03-10 | 22:13

zo te zien heeft het individu zijn beste tijd inmiddels wel gehad.
denk ik geregeld als ik me in de dagelijkse kudde bevind .

geurtje | 26-03-10 | 22:12

Fleauxe | 26-03-10 | 22:07
Ho ho. Mag ik even de enige vissoort blijven hier. Bovendien moet je uit een vissersdorp komen en geen Jan Smit heten!

Sliptong | 26-03-10 | 22:11

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:05
(!) nsb knop voor jouw achterlijke zwitsal. Hupsakee naar de joop of de opzij. Ben je helemaal besodemieterd! Volkert, ben jij dat?

Sliptong | 26-03-10 | 22:10

geurtje | 26-03-10 | 22:07
Je ruikt vast lekker.

Strotgrondel | 26-03-10 | 22:10

pius | 26-03-10 | 22:05
Beetje naïef om te denken dat het in een democratie anders gaat. Ons kent ons, dat loopt wat anders, maar komt basically op hetzelfde neer.

Het alternatief is niet veel beter, maar 't is weer eens een ander gordijn. 't Wordt anders zo saai en voorspelbaar.

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:08

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:56
'en toen was er licht'
Daarom ben ik van plan rechterT te worden, bestuursrecht. 't Zal nog 2 à 3 jaar duren. De manier om de wetgever op de vingers te tikken.

Strotgrondel | 26-03-10 | 22:08

@plastic zakje | 26-03-10 | 22:01: Pardon.
@Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 22:02: Vissentong lijkt me wel wat.

Fleauxe | 26-03-10 | 22:07

wat een raar topic. ik wil zelf niet eens weten wie ik ben.

geurtje | 26-03-10 | 22:07

Willianus Wortelus | 26-03-10 | 22:05
Ah, een voorganger - ik zeg, ook voor die mensen schijnt de zon.

Tevergeefs natuurlijk, maar toch.

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:06


Heads or Tails | 26-03-10 | 21:31 Nee, het zal echt niet lukken met Halsema. Ik ben niet zo van het ongewassen langharig links. Doe mij maar kaal rechts.

Vagijnen, dat is. Maar dat moge duidelijk zijn.

Willianus Wortelus | 26-03-10 | 22:05

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:56

Het probleem met verlichte despoten is natuurlijk de opvolging. Meestal gaan ze er toe over hun kinderen naar voren te schuiven.
-
Dat kan een tijd goed gaan tot er onvermijdelijk een koekwaus tevoorschijn komt wiens degeneraties het land definitief de das om doen.
Het is natuurlijk de kunst als verlicht despoot om te weten wanneer je tijd gekomen is, en juist die specifieke karaktereigenschap ontbreekt vaak.
-
Waar je politieke degeneraties (partijen) in ieder geval ééns in de vier jaar weg kan stemmen. Toegegeven, het stelt weinig voor. Maar het geeft wel een aardig gevoel.

pius | 26-03-10 | 22:05

Parsons | 26-03-10 | 22:00
Was jij niet een rabiaat rechtse klootzak met fascistisch-angehauchte denkbeelden of was dat je broer?

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:05

Ik ben degene die achter playstar zit

playstar | 26-03-10 | 22:05

@two ball cane | 26-03-10 | 22:03
ik zou niet durven

wilikniet | 26-03-10 | 22:05

@wilikniet [zwitsal] | 26-03-10 | 22:02
zei je wat?

two ball cane | 26-03-10 | 22:03

@Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:57
bij het serieus nemen. dollen is ok, maar bij inhoudelijke topics meen ik een zwitsalnotseen attitude waar te nemen, jammer.

wilikniet | 26-03-10 | 22:02

In de nacht van zaterdag op zondag doe ik van 02.00-03.00 mee aan Earth Hour.

CoffeePatch | 26-03-10 | 22:02

Fleauxe | 26-03-10 | 22:00
Uiteraard.
Vis moet en zal zwemmen.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 22:02

Fleauxe | 26-03-10 | 21:58
@fritswester is het tegenwoordig. :)

plastic zakje | 26-03-10 | 22:01

@Heads or Tails | 26-03-10 | 22:00: Nee, ik ben geestelijk vader van de Bassieworst. Dat weet iedereen.

Fleauxe | 26-03-10 | 22:01

Fleauxe | 26-03-10 | 21:58
*chips weg pleurt*
Bedankt.
;)

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 22:01

En trouwens, waar is de paturain eigenlijk?

Parsons | 26-03-10 | 22:00

Fleauxe | 26-03-10 | 21:58
Was jij niet gepromoveerd op onverklaarbare haarwildgroei in de anaalzone?

Fuck man, was ik toch bijna vergeten.

Heads or Tails | 26-03-10 | 22:00

@Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:57: Lekker kookwijntje erbij, toch?

Fleauxe | 26-03-10 | 22:00

Beetje moe geworden van al dat reaguuren onder een andere nick in dit topic.

CoffeePatch | 26-03-10 | 22:00

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:55
Op zo'n fiets.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:59

Francisco van Jole reaguurt op "Anonieme reacties" met:

.

.

Zo heb ik het Internet nooit bedoeld!

Francisco van Jole - maart 26, 2010 at 8:57 pm

Zo, nu weten we het. Van Jole is de uitvinder van het internetz.

No-Life | 26-03-10 | 21:59

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:57
That's my nigger.

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:58

@Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:55: Wat hij op z´n hoofd heeft, groeit bij ene M. Hamer op den aarsch. Dat zegt althans Frits Wester.

Fleauxe | 26-03-10 | 21:58

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:50
Misbruik is een noodzaak. Anders begrijpen de verrekte mongolen niet waarom ze hun smoel moeten houden.

wilikniet | 26-03-10 | 21:52
Ik reageer op iets dat jij gezegd heb, waar is het misgegaan?

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:57

op=om en meer van dat gezeik

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:57

@ Parsons | 26-03-10 | 21:47
Lekker, doe maar 'n fustje Quadruppel...

F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 21:57

@ fuckje | 26-03-10 | 21:51
Ja, wat doen we daar eigenlijk
Het tast iedereen aan, vreet aan de hersenen
*bitterbal neemt*

Tobi | 26-03-10 | 21:56

pius | 26-03-10 | 21:50
Winston was een dwangmatig ouwehoer die het niet kon laten op pseudo-intelligente one-liners de wereld in te sturen. Goed om een oorlog mee te winnen, waarin hij trouwens ook redelijk despotisch was.

Serieus, in NL is geen echte democratie, op geen enkel niveau. Ben je geen lid van een partij, ben je al kansloos (zo goed als). Vandaar dat zoveel ueberlutsers het lidmaatschap van om het even welke partij alleen maar zien als een opstapje om hun totaal waardeloze kutleven nog een schijn van betekenis te geven. In het eggie (het bedrijfsleven) zouden ze het niet verder schoppen dan assistent-portier.

Het betekent dat je in feite als persoon niks voorstelt en niks durft en/of kunt. Met die troep moeten ze het Markermeer maar eens dumpen.

*Avond zonder Markermeer niet compleet is*

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:56

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:52

Ik zie wel degelijk een parallel tussen Liza en Marlous daar zij in mij beleving beiden nymfomane burgertrutten zijn met Germaanse inborst. Optisch dan.

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:55

Fleauxe | 26-03-10 | 21:51
Dus.
*chips staan laten doet*
Jek !
plastic zakje | 26-03-10 | 21:50
Ik loop rood aan.
;)

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:55

@.. zapper | 26-03-10 | 21:47
Ik zal onmiddelijk de pan uitzetten en reageren op elke vraag die je me stelt. Zo beter?

Wolveshead | 26-03-10 | 21:54

Fleauxe | 26-03-10 | 21:51
lol

plastic zakje | 26-03-10 | 21:53

@Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:49: Zoeken dan.

Fleauxe | 26-03-10 | 21:52

@Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:47
geeft al aan hoe selectief je de comments (niet) leest
@Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:48
jawohl! wilichnicht aus

wilikniet | 26-03-10 | 21:52

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:48
Rinus droomt van oliebollen en Marlous.
Nog een keer.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:52

@Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:46: Klik hier maar eens op, kijken of je dan nog zo triomfantelijk lacht.
www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/jan...
---Deze beelden kunnen als zeer schokkend worden ervaren!-----

Fleauxe | 26-03-10 | 21:51

@Tobi |21:38
Dat kompt omdat de redacksie van SpitwNieuws hier niet meedoedt.

fuckje | 26-03-10 | 21:51

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:39
O.k., laten we die troep eerst een CITO-toets doen. Punt is dat degene die niet bijdraagt z'n smoel moet houden. Mij maakt het dan niet uit of iemand slim of dom is, eigenlijk, al stuur ik het mongoloïde deel dan liever naar jou dan dat ze in mijn backyard zitten.

Deal? Denk eens aan de misbruikkansen man, top!

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:50

@two ball cane | 26-03-10 | 21:46
Ze zijn heet, is dat ook goed?

Wolveshead | 26-03-10 | 21:50

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:49
Ik word al opgewonden van de gedachte alleen al.

plastic zakje | 26-03-10 | 21:50

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:36

De gebreken van de democratie zijn duidelijk, daar heeft u een knetterhard punt. Ik geloof echter dat democratie in algemene zin, vooral gezien het menselijk tekort het minst slechte systeem is. Net als Ome winston om maar eens een fameus medestander op dit punt te noemen.
-
Nou was Ome Winston natuurlijk zelf geen prototype democraat, wat zijn statements mijns inziens alleen maar geloofwaardiger maken. Wat ik opmerkelijk en uiterst sympathiek van u vind is dat ik het onder uw bewind een stuk beter ga krijgen. Dat had ik niet verwacht, en ben er zelfs een beetje van slag van ik dacht altijd dat u een beetje boos op mij was. Al is dat misschien iets teveel eer mijnerzijds.
-
Ik beloof u dat, mocht het ooit zover komen, u van mij geen last zult hebben. Op wat roddel en achterklap in de beslotenheid van mijn intimi na, ik ben ook maar een mens natuurlijk.

pius | 26-03-10 | 21:50

Fleauxe | 26-03-10 | 21:48
Ik mis een tong.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:49

Merlot | 26-03-10 | 21:14

Goh, interessant dat je dat waagt te betwijfelen. Wat zijn de benodigde kerncompetenties dan voor ''ontzwitsalling''. Dat benieuwd mij oprecht!

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:13

Ik ben Gee van Haa, verdien bovenmodaal en fantaseer bij gelegenheid over de vriendin van Jan Smit. Kan het echt niet helpen. Met Rinus deel ik ongetwijfeld deze fantasie.

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:48

wilikniet | 26-03-10 | 21:44
Nu zijn we klaar.
Luister naar Ramm.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:48

@Wolveshead | 26-03-10 | 21:45 allen de brekert gooit bitterballen in topics, geef het maar toe drol euh trol.

..zapper | 26-03-10 | 21:47

@F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 21:43
Graag gedaan. Biertje erbij?

Parsons | 26-03-10 | 21:47

"Je suis seul avec mes rêves sur la montagne
Une voix me rappelle toujours"

Van die dingen. Ja, wat het met het topic te maken heeft ontgaat mij ook. Maar wat een prachtige vrouw en wat een liefde!

www.youtube.com/watch?v=35WLFvVL2Sg&am...

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:47

wilikniet | 26-03-10 | 21:44
Jajajaja je vraagt er toch om. Ik wil maar zeggen, mij maakt een zwitsal niets uit. En ik vraag me af hoeveel reaguurders er zijn die echt negeren/discrimineren. Is dollen.

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:47

Wolveshead | 26-03-10 | 21:45
In combinatie met een Zaans griffioentje zal dat wel goedkomen. :)

plastic zakje | 26-03-10 | 21:47


Ja, als we weer snackbar toneelstukjes gaan doen ......

Goed weekend @ all.

Rammstein | 26-03-10 | 21:47

Fleauxe | 26-03-10 | 21:43
lol

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:46

@Wolveshead | 26-03-10 | 21:45
zijn ze hallal?

two ball cane | 26-03-10 | 21:46

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:08
wilikniet | 26-03-10 | 21:14
Niets van aantrekken, gewoon een kwestie van dóórlullen, dan is het zo gepiept.

Rammstein | 26-03-10 | 21:46

@all
De bitterballen zijn klaar! Ik was vergeten mede te delen dat ik alleen Zaanse mosterd bij kan leveren, dat is en blijft in mijn optiek nl. de enige echte ;-)

Wolveshead | 26-03-10 | 21:45

@Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:39
een herhaling van wilikniet | 26-03-10 | 21:25
kijk, dat bedoel ik nou

wilikniet | 26-03-10 | 21:44

@F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 21:41
google is your friend. (of wiki) ik kan me herinneren dat ik het eens tegen ben gekomen.

two ball cane | 26-03-10 | 21:44

Eurotokkie | 26-03-10 | 21:42
Ja.

plastic zakje | 26-03-10 | 21:43

@ Parsons | 26-03-10 | 21:41
Ah, dankuwel! Mijn leven heeft weer zin...

F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 21:43

@brutus68 | 26-03-10 | 21:04: LOL
@fuckje | 26-03-10 | 21:06: Eigenlijk wel ja. Maar vooral een leven met de wenkbrauwen van Jan Pronk, dat is pas lijden.

Fleauxe | 26-03-10 | 21:43

wilikniet | 26-03-10 | 21:32
Ik neem u niets kwalijk.
Zelf was ik altijd trots op mijn koppie.
Dus, trek lering en ga vooruit !

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:42

plastic zakje | 26-03-10 | 21:39

Over dat riool met die wortel erin ?

Eurotokkie | 26-03-10 | 21:42

@F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 21:39
Gewoon onthouden dat ik de enige echte ben.

Parsons | 26-03-10 | 21:41

Merlot | 26-03-10 | 21:33
Ik wilde zeker weten dat deze niet onopgemerkt bleef.

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:41

En uiteraard rondje Grenadine voor de hele zaak!

F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 21:41

Het regent hier trouwens.

Parsons | 26-03-10 | 21:40

Tobi | 26-03-10 | 21:38

Idd , daar drink ik en beirtje op.

Eurotokkie | 26-03-10 | 21:40

*plop*
@ G-unite | 26-03-10 | 20:20
Het verhaal van achter de nick Wim Heitinga ken ik wel, af en toe zie ik 'm ook nog wel eens opduiken elders, met vrouw en al, maar kwistniet dattie op GS op de Index stond? Kbenhiero ook niet van gisteren, maar wel benieuwd naar the story of deze naamban -kennelijk?-. Iemand?

F. von Zeikhoven | 26-03-10 | 21:39

Zit ik nou echt de Rijdende Rechter van drie dagen geleden te kijken?

plastic zakje | 26-03-10 | 21:39

wilikniet | 26-03-10 | 21:21
Stel je niet aan.

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:28
Trollende ruifvreters, daar ging het over. To the point zoals het hoort. Alhoewel censuskiesrecht niet mijn keuze is. Er bestaan genoeg analfabete miljonairs. Ik zeg, vervang de verkiezingen voor een essayprijsvraag. De grootste geesten worden in het Torentje opgesloten om het land te runnen, de kleinste geesten worden in gestichten opgesloten om het land te sparen.

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:39

Ik beken: mijn echte naam is Koos Bredenbek. Deze naam is zo vreselijk, en de pesterijen hebben mij zo geknakt, dat ik mij Koos Knak noem.
.
Zo, ik ben uit (een soort van ) kast. Schrik niet, ik ben de mooiste niet.

Koos Knak | 26-03-10 | 21:39

Tobi | 26-03-10 | 21:38
Taalfouten des te meer.

James St John Smythe | 26-03-10 | 21:39

Iemand al opgevallen dat er op dit topic ineens vrijwel geen spelfouten voorkomen
Vreemd
En best een beetje eng eigenlijk

Tobi | 26-03-10 | 21:38

* zit aan de magnetron bitterballen *

Eurotokkie | 26-03-10 | 21:38

Rammstein | 26-03-10 | 21:34
Kijk, dat noem ik nou eens echte liefde. Altijd bereid zijn een opening te zoeken. Ik zeg: Petje af!

*Rookpauze inlassen doet*

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:38

James St John Smythe | 26-03-10 | 21:32
en ook 320.000 keer bekeken:)

Bos Hout | 26-03-10 | 21:37

ik vind het wel spannend wie wie is:P

misswhateverdude | 26-03-10 | 21:37

Wat zou Job hier van genieten: dit is vast wat hij bedoelt
met een nuttige maatschappelijke discussie..

lupo | 26-03-10 | 21:36

pius | 26-03-10 | 21:33
Democratie is voor lutsers, dat weten we allebei. Plato vond het al niks, en terecht. Stemrecht geven aan vee is te zot voor woorden.

Jij zit wel vuistdiep in de lessen maatschappijleer van jaren her, oder? 't Is flauwekul en het werkt niet. Bovendien, waar zie jij in NL democratie? Misschien moet je eens vragen aan de geest van Van Mierlo. Die gaf het maar op, de zak. Nee, fraaie begrafenispraatjes - alsof de bakker daar brood voor geeft.

Verlicht despotisme, een prima optie. Laat mij maar de verlichte despoot zijn, heb jij een beter leven dan nu en jij niet alleen.

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:36

two ball cane | 26-03-10 | 21:28
Wolveshead | 26-03-10 | 21:32

Lekker!

plastic zakje | 26-03-10 | 21:35

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:33
Die andere twee zijn even weg, maar ik zal het eens bespreken met ze.

Rammstein | 26-03-10 | 21:34

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:21
Of niet soms?
Neologismen.

Merlot | 26-03-10 | 21:33

Rammstein | 26-03-10 | 21:24
Kwartetje bespreekbaar? Alle billetjes omhoog en hoppa?

*GS op niveau houden doet*

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:33

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:28

Nergens zoals gewoonlijk-:). Met dat censuskiesrecht van u kunnen er gezien de huidige financieel-economische ontwikkelingen precies dertig mensen stemmen, moet genoeg zijn, of het democratisch is vraag ik me af.

pius | 26-03-10 | 21:33

@plastic zakje & two ball cane
Zal ik de frituur maar opstarten voor de bittergarnituur dan?

Wolveshead | 26-03-10 | 21:32

@Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:27
begrijp mij niet verkeerd, u reageert nogal frequent. ik kan niet alles volgen. maar ik merk toch regelmatig (en zeker niet alleen bij u) een denigrerende ondertoon aangaande de kopjes

wilikniet | 26-03-10 | 21:32

Ach ja ik ben gewoon onder mijn echte naam hier dus ook geen gezeur hierover.

Eurotokkie | 26-03-10 | 21:31

Eigenlijk ben ik blind.

DANNY3960 | 26-03-10 | 21:31

Willianus Wortelus | 26-03-10 | 21:24
Het lijkt jou geen uitdaging om Femke Halsema vol te blaffen tussen die kaakklem? Ik schat dat hoger in dan een bungeejump van 120 meter met een te lang touw.

Nou ja, je moet ergens beginnen. Eerst dat hol maar eens openbeuken, dan gaat die bek ook wel open.

Lekker niveautje hier, dat kun je wel zeggen ja. Probeer ik het goffurdegoffur nog op een esoterisch peil te brengen, maar ja, zoals met alle dingen, heb je dan heel vaak het nakijken.

Geef het een gedachte, die krullenbol en dan die bek volblaffen.

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:31

James St John Smythe | 26-03-10 | 21:27
Dank! :)
Maar wat is een 'hairy Samoyed''?

Bos Hout | 26-03-10 | 21:28

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:21
Daar heb je een punt. Hilariek is de juiste uitdrukking. Weet je, de mensen zijn het verleerd om zelfstandig na te denken.

Godzijdank, eigenlijk. Wat moeten we met die kiesgerechtigde analfabetische troep? De vraag is het antwoord. Censuskiesrecht asap, geen gelul. En decimering van het ruifvretende ambtenarenkorps, te beginnen met de opheffing van alle DDR-deelraden. Dat 'DDR' kun je wel weglaten, dat gaat 'without saying'. Die 30 mld bezuinigingen kun je moeiteloos bij het NL-ambtenarenapparaat weghalen. Niemand die daar ook maar ene moer van merkt, behalve dan die ruifvreters zelf.

Waar ging het ook alweer over?

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:28

@plastic zakje | 26-03-10 | 21:26
ja lekker een drankje, nootje erbij?
*uitdeelt*

two ball cane | 26-03-10 | 21:28

wilikniet | 26-03-10 | 21:25
Dan kent u me (virtueel) niet.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:27

de oppermistiguurder (jaap de paap, let je op voor je woordenboekie?) is natuurlijk nog altijd bea. WIE IS BEA?
ikzelf denk het een wat verlegen guurder is. misschien een geroutineerd "teen +1" klikster. waarschijnlijk 1, tot 3 weken voor afgelopen derde dinsdag van september begonnen met klikken.

two ball cane | 26-03-10 | 21:26

*opgeeft*

Bos Hout | 26-03-10 | 21:26

Dit zijn nu fatsoenlijke Volkskrantlezers die dus als politici hun anonimiteit misbruiken.

websenior | 26-03-10 | 21:26

-weggejorist-

Bos Hout | 26-03-10 | 21:26

@Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:23
en dat bedoel ik nou

wilikniet | 26-03-10 | 21:25

-weggejorist-

Bos Hout | 26-03-10 | 21:24

Ontopic: Tsss, Amsterdam. Who cares?

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:19 Ik. Niet eens in haar vagijn. Gewoon helemaal niet.

Willianus Wortelus | 26-03-10 | 21:24

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:21
Danke.
Danke.
Danke.

Rammstein | 26-03-10 | 21:24

wilikniet | 26-03-10 | 21:21
Grapjes zijn een nieuw iets voor u.
*jammer denkt*

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:23

-weggejorist-

Rechts-is-eng | 26-03-10 | 21:23

Russ "King of the Nudies" Meyer. Heus waar.

Russ Meyer | 26-03-10 | 21:23

What you see, is what you get.

gentle giant | 26-03-10 | 21:22

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:19
Ik ook niet.

plastic zakje | 26-03-10 | 21:21

'Hilariek' is wel hilarisch.

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:21

Rammstein | 26-03-10 | 21:17
Kudt, ben je al een trio en ik maar denken, die Rammstein, daar zou ik dan etc.

Verder natuurlijk heel veel kuzzjuhs, zoals het hoort bij een Dame van Stand.

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:21

@Heads or Tails | 26-03-10 | 21:16
Ik vind dat alles een overtreffende trap mag hebben.

Wolveshead | 26-03-10 | 21:21

@Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:16
ik heb het al opgegeven. alleen jammer dat sommige nietzwitsals zich te superieur voelen om te commenten naar de hoofdjes, anders dan in negatieve zin. geeft ook hier een 2deling

wilikniet | 26-03-10 | 21:21

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:19
Ik.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:21

Halseman? Da's nieuw, ook voor mij. 't Zal wel te maken hebben met mijn anale fixatie op vrouwen.

Wie zou Femke niet eens in haar hol willen suf beuken? Eerlijk?

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:19

Back to topic: die Elvira Sweet is nu ook pleite uit ZO. Is de voxpop op at5 wel content mee.

Bos Hout | 26-03-10 | 21:19

illuvatar | 26-03-10 | 21:15
God behoede ons allen.

James St John Smythe | 26-03-10 | 21:19

steven paul | 26-03-10 | 21:15
Ze zouden je na je dood nog moeten doodtrappen, zo denk ik over opportunistische zwijnen als Hans van Mierlo, Wim Kok, Wouter Bos, Femke Halseman, Agnes Kant, Marijnissen en ander tuig van de collectivistische richel.

Nee, 't zijn geen dingen die je alle dagen leest.

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:18

Okee, okee, ik beken. Ik ben eigenlijk Yolanthe Cabau van Kasbergen. Daarom schrijf ik van die mooi verzorgde zinnen met in

Boer in 020 | 26-03-10 | 21:18

sh.. net geinfiltreerd op GS.
gaat het meteen over je echte identiteit
wegwezen

lupo | 26-03-10 | 21:17

Ik ben een trio uit het Oosten des Duitsland .

Rammstein | 26-03-10 | 21:17

Bos Hout | 26-03-10 | 21:15
Drie man? Dat moet dan wel pijn hebben gedaan.

plastic zakje | 26-03-10 | 21:17

Oké, ik geef toe .... ik ben niet een zes-koppige band uit het Oosten des Duitslands.

Rammstein | 26-03-10 | 21:16

Wolveshead | 26-03-10 | 21:13
'... hilarischer...'

Hoe dom wil je 't hebben? Jij bent serieus van de hilarie? Zou denken, koop een kanon, vraag je vrouw om een genadeschot en alles kom reg.

Hilarie... godbewaarme.

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:16

wilikniet | 26-03-10 | 21:14
Met je billen vet "wilikniet" roepen, dat wordt 'm niet.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:16

Ik vind dat iedereen zijn mening op de internets anoniem moet kunnen uiten. Ik reaguur al een tijdje op geenstijl. En ik wilde nooit dat iemand mijn werkelijke idenditeit kende. Maar sinds ik overleden ben, mag iederen weten dat ik in werkelijk H.van Mierlo ben. Ik ben niet altijd even libertarisch geweest in mijn uitlatingen, maar ik hoop dit goed te maken met mijn reaguursels. LEVE DE REPUBLIEK.

steven paul | 26-03-10 | 21:15

plastic zakje | 26-03-10 | 21:14
Oh. Dan ben ik nu Gerard Joling waar net door drie man is ingebroken.

Bos Hout | 26-03-10 | 21:15

Binnenkort naast het Jape the Pape GeenStijl Woordenboek ook het Groot reaguurders NAW-register.
Wat eerst onwaarschijnlijk lijkt zal door de tand des tijds worden bewaarheid middels een terloops verloren mem-stick op de juiste achteleauze stoel van een Volkskrantjournalist.

illuvatar | 26-03-10 | 21:15

Bos Hout | 26-03-10 | 21:09
Da's ver na mijn tijd, ik kon tijdens Waterloo al niets anders meer dan reaguren.

plastic zakje | 26-03-10 | 21:14

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:08
Daar zou ik me als ik jou was maar geen zorgen over maken.
Het zou me verbazen als je je ontzwitsalling gaat halen.

Merlot | 26-03-10 | 21:14

@Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:08
vergeet het maar. ben ook al meer dan een half jaar zwitsal. laat uw wijsheid doorschemeren, blijf hopen en houdt de billen vet genoeg

wilikniet | 26-03-10 | 21:14

Laat ik net net op m'n praatstoel zitten. Iemand nog dringend persoonlijk advies nodig?

Standaard is het advies om jezelf een kogel door je kop te jagen of headfirst van de 13e te jumpen. Bijzondere advisering reken ik geld voor.

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:14

@Merlot | 26-03-10 | 21:05
Dat was inderdaad om je te bescheuren, de nasleep op FN (die zelfs nu nog voortduurt) was mogenlijk nog hilarischer.

* ik vertel je dit in vertrouwen dus houd het onder ons, sommigen noemen mij Hafid (sssssssssssstt)*

Wolveshead | 26-03-10 | 21:13

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:08
En verbaas ons.
Wie bent u, hoeveel verdient u en kent u Zanger Rinus.
Om te beginnen.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:13

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:08
Vooral vaak om vragen.

Bos Hout | 26-03-10 | 21:12

Ik plemp sneller dan Godt kan lezen, zo is het ook wel weer.

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:12

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:09
"Equo ne credite, Teucri ... "

Merlot | 26-03-10 | 21:12

fuckje | 26-03-10 | 21:09
Ik verveel me, that's all.

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:11

-weggejorist-

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:11

@Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:08
om te beginnen: het is dat (zwitsal)hoofd. niet die hoofd.

two ball cane | 26-03-10 | 21:10

Gelukkig ben ik gekke henkie niet, word niet graag beticht groen slinks lid te zijn.

Henkiemaardannietgek | 26-03-10 | 21:10

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:08
Eerst maar eens die grijns van je smoel. Wie met een glimlach binnenkomt is niet te vertrouwen.

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:09

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:08
Dat gaat je nu niet meer lukken, kerel.

James St John Smythe | 26-03-10 | 21:09

fuckje | 26-03-10 | 20:50
Of Paul Rosenmuller.
Of Lavrenti Beria.

Merlot | 26-03-10 | 21:09

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:08
Geld doet een hoop.
*banknummer volgt*

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:09

plastic zakje | 26-03-10 | 21:02
Ah mooi! Help me even bij Waterloo wil je? Wil NL alsnog houden.

Bos Hout | 26-03-10 | 21:09

@Head or Tails |21:07
Ohw? U wilt ook redactietroll worden?

fuckje | 26-03-10 | 21:09

Heeft iemand enig idee hoe ik spoedig van die natte zwitsalhoofd op GS af kom? Kwantiteit, kwaliteit of bagger? Gaarne een indicator. Dank!

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 21:08

Oké, eerlijk is eerlijk: ik ben eigenlijk Paus Pius I

plastic zakje | 26-03-10 | 21:07

fuckje | 26-03-10 | 21:06
Niet om het een of ander, maar ook jou hou ik in de gaten.

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:07

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:05
Fuck, je hebt me door. Ik ben - ik erken het onder tranen - in het eggie Rita Verdonk. Mijn hooischuur staat altijd open voor je.

Nou ja, waar een mens maar zin in kan hebben.

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:06

@ Bos Hout | 26-03-10 | 21:01
Kijk, nu zijn we op de goede weg

Tobi | 26-03-10 | 21:06

@Fleauxe |20:56
Dat wens je elke PvdA-ert toch toe?

fuckje | 26-03-10 | 21:06

ik sta daadwerkelijk ingeschreven als two ball cane. lijkt een nick is het niet. of wel. of niet.

two ball cane | 26-03-10 | 21:05

Wolveshead | 26-03-10 | 21:03
Ik heb me het apezuur gelachen om die blog van Lagonda, waarin hij ff onthulde hoe Breedveld en z'n troeletje onder een hele massa nicks dat nudistenblog van ze volschrijven.
Hilariek!

Merlot | 26-03-10 | 21:05

Oké.
Ik ben het, Adje.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 21:05

Vogelbeest | 26-03-10 | 20:57
Ah, weer één die z'n filmklassiekers niet kent.

Vogelbeest, je valt zwaar door de mand. Wat niet verbaast, want je bent nu eenmaal een ongelooflijke lul.

Dat laatste was dan weer van de humor en die dingen.

*Alles uitleggie doen, soms moe worden doet*

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:05

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:03
Een gulle grijns van mondhoek tot mondhoek recht voor je grote raap. Maar zeg eens, jij bent toch Rita Verdonk?

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:05

@Fleauxe 20:56

Dat was mijn broer!! Die heeft mij per ongeluk lid gemaakt van de NSB, u weet toch? Verder bent u een onbetamelijke vleger, u zou op uw leeftijd beter moeten weten!

brutus68 | 26-03-10 | 21:04

@Vieze Tonnie: naam dekt de lading.

pendajo | 26-03-10 | 21:04

It is I, Leclerc!

Merlot | 26-03-10 | 21:03

Roy Ristie does Peter Breedveld?

Wolveshead | 26-03-10 | 21:03

Vieze Tonnie | 26-03-10 | 21:02
Wat is daar te grijnzen, klootzak?

Heads or Tails | 26-03-10 | 21:03

Bos Hout | 26-03-10 | 21:01
Ik een vliegtuig!

plastic zakje | 26-03-10 | 21:02

@pendajo | 26-03-10 | 20:58
marianne thieme (mt)?

wilikniet | 26-03-10 | 21:01

Ik ben Napoleon!

Bos Hout | 26-03-10 | 21:01

Zo was er ooit op geenstijl een reaguurder Komkommer(tm).

pendajo | 26-03-10 | 20:58

In 2005 had het "lezerspanel" in het Algemeen Dagblad een paar vreemde kostgangers.
Er waren drie senatoren van de SP te zien, al stonden er andere namen onder: Tineke Slagter, Ronald van Raak en Anja Meulenbelt.
LOL
hetvrijevolk.web-log.nl/hetvrijevolk/2...

Merlot | 26-03-10 | 20:58

@Heads or Tails | 26-03-10 | 20:52 Dat met mijn moeder ontgaat me, maar je valt wel in die categorie ja:-)

Vogelbeest | 26-03-10 | 20:57

@brutus68 | 26-03-10 | 20:55: Verrekte schoft. Bloody basterd. Willem Oltmans hier, vuile schobbejak!

Fleauxe | 26-03-10 | 20:56

@plastic zakje | 26-03-10 | 20:48: Ik geloof je... ;
@fuckje | 26-03-10 | 20:50: Ad Melkert, ha, dat lijkt me een pijnlijk bestaan.

Fleauxe | 26-03-10 | 20:56

Ok, ik geef het toe, ik ben eigenlijk Joseph Luns...

brutus68 | 26-03-10 | 20:55

Oh. Dan ben ik gewoon weer mezelf.

Bos Hout | 26-03-10 | 20:55

fuckje | 26-03-10 | 20:42
U gaat door voor de Noorse coltrui.
;)

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 20:54

De beleefdheid gebied mij om me voor te stellen: ik ben mensch en ik val op nymfomane burgertrutten met Germaanse inborst. Excuus daarvoor. Geenstijl mag mijn goedkeuring wegdragen en reaguurders met uitsluiting van een brevet van onvermogen in het bijzonder! Op naar de verkiezingen!

Glimlach van Heusch | 26-03-10 | 20:53

@Bos Hout | 26-03-10 | 20:48
Ik denk niet dat het een geheim is dat Wouter Bos onder de nick Sven31 hier reaguurde.

azijnseiker | 26-03-10 | 20:52

Vogelbeest | 26-03-10 | 20:50
Talking to me, motherfucker?

Heads or Tails | 26-03-10 | 20:52

@Fleauxe |20:46
En dat terwijl Mark Twain het liefste Ad Melkert had willen zijn.

fuckje | 26-03-10 | 20:50

.. zapper | 26-03-10 | 20:48
Best shot?

Heads or Tails | 26-03-10 | 20:50

Zwitsals zijn per definitie verdacht.

Vogelbeest | 26-03-10 | 20:50

Fleauxe | 26-03-10 | 20:43
Ik zou na een paar minuten al in ademnood komen, als ik mijn huidige prachtige figuur niet zou hebben. :)

plastic zakje | 26-03-10 | 20:48

@Heads or Tails | 26-03-10 | 20:41 *ritalineinfuus in bek rost* zeau.

..zapper | 26-03-10 | 20:48

Ok, ik heet Wouter.

Bos Hout | 26-03-10 | 20:48

@fuckje | 26-03-10 | 20:43
nee, mo rabbae

wilikniet | 26-03-10 | 20:47

@Heads or Tails | 26-03-10 | 20:43: Oh ja? Hoeveel vingers steek ik op?
*vier vingers opsteekt*

Fleauxe | 26-03-10 | 20:46

@fuckje | 26-03-10 | 20:43: Mark Twain is eigenlijk Harmke Pijpers, haar alterego op de momenten dat ze baalt van haar mislukte geslachtsverandering.

Fleauxe | 26-03-10 | 20:45

Fleauxe | 26-03-10 | 20:43
Jij moet ook je bek houden. Ik hou je in de gaten.

Heads or Tails | 26-03-10 | 20:43

En bijstandskoning is Wijnand Duyvendack.

fuckje | 26-03-10 | 20:43

@plastic zakje | 26-03-10 | 20:39: Het feit dat hij alsnog een sluitend jasje heeft weten te bemachtigen, valt in hem te prijzen. De doorzetter. ;

Fleauxe | 26-03-10 | 20:43

@Teun van het Tuinpad |20:31
Om met Smeets te spreken; je perste alles uit je lichaam.
Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen.

fuckje | 26-03-10 | 20:42

@wilikniet | 26-03-10 | 20:39
Sinds het verdwijnen van de columns van Paul Onkenhout niet meer.

azijnseiker | 26-03-10 | 20:41

.. zapper | 26-03-10 | 20:39
Smoel houen of ik kom je doodtrappen.

*Melancholische bui hebben doet*

Heads or Tails | 26-03-10 | 20:41

Roy Ristie is in feite geweaun Alexander Pechtold

Tobi | 26-03-10 | 20:39

Fleauxe | 26-03-10 | 20:38
Sjee, wat een type! :)

plastic zakje | 26-03-10 | 20:39

@Heads or Tails | 26-03-10 | 20:37 als het over jou gaat wel ja.

..zapper | 26-03-10 | 20:39

@azijnseiker | 26-03-10 | 20:37
en u is geen volkskrant lezerT?

wilikniet | 26-03-10 | 20:39

Ik zou menen, standrechtelijke executie.

Eigenlijk kan dit comment wel onder elk GS-topic. Toch, jongens en meisjes?

Heads or Tails | 26-03-10 | 20:37

Ff kijken ooooooh, deze is te duidelijk. *weer uitlogt*

..zapper [RIP] | 26-03-10 | 20:37

Goeie reactie van een politicus uit een deelraad die schrijft dat politici moeten opzouten.
Hopla alle politici van internet af, opzouten.
Alleen nog maar piraten op internet en weg met al die regeltjes en boetes. Alles moet vrij kunnen worden gepubliceerd en gejat en gekopieerd net zoals onze genen de hele tijd lopen te kopieren want dat is de kern van het leven.
Stop al dat belasting heffen om praattijd mee te betalen van politici met andere politici die met dat gepraat telkens tot dezelfde conclusie komen namelijk dat ze zelf beter zijn dan al die anderen op de wereld.
Al dat gepraat heeft geld gekost dus de belasting moet weer omhoog.

drie kinderen | 26-03-10 | 20:37

Zo wil ik hier wel uit de doeken doen dat de Marcel van Dam die hier reaguurt, eigenlijk Marcel van Dam niet is.

azijnseiker | 26-03-10 | 20:37

@Einde van de Domheid | 26-03-10 | 20:35
is eigenlijk femke kant? how bizar

wilikniet | 26-03-10 | 20:36

Hoe zit het eigenlijk met meerdere nicks als je ook een gespleten persoonlijkheid hebt?
En stemmen in je hoofd?

Vogelbeest | 26-03-10 | 20:36

Geert Cohen

Einde van de Domheid | 26-03-10 | 20:35

Roy Ristie heeft model gestaan voor de grand canyon.

Fleauxe | 26-03-10 | 20:34

Jikovitch | 26-03-10 | 20:28
zie vorig comment

LekkahNeukeNieBetale | 26-03-10 | 20:34

@fuckje | 26-03-10 | 20:29
@brutus68 | 26-03-10 | 20:31
ik via de intenets en die worden ook niet geplaatst

wilikniet | 26-03-10 | 20:34

Ik HAAT trollen!

Hobbykip | 26-03-10 | 20:33

Heeft niet zoveel zin hè als je je eigen echte naam gebruikt....

LekkahNeukeNieBetale | 26-03-10 | 20:33

brutus68 | 26-03-10 | 20:31
Telegrammen.
Met een onsje meer.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 20:33

@James St John Smythe | 26-03-10 | 20:30
Is goed, kom zo!

James St John Smythe | 26-03-10 | 20:33

Reaguren met een nick name vind ik geen probleem. Wel als je politicus of een van de talking heads op de tv bent. Dan moet je gewoon open en bloot reaguren.

Zo.

plastic zakje | 26-03-10 | 20:33

Nou, vooruit dan maar...
Job Cohen, aangenaam.

Dwaaas | 26-03-10 | 20:33

@fuckje 20:29

Oud wijf! Doe jij nog aan ingezonden brieven??

brutus68 | 26-03-10 | 20:31

Gerbrand Kranenborgs web-log.... zozo!

Einde van de Domheid | 26-03-10 | 20:31

Een weblog beheren en je storen aan anonieme reacties, is als een bakker die zich ergert aan deegproducten.

Fleauxe | 26-03-10 | 20:31

fuckje | 26-03-10 | 20:26
Die 1.00,341 kwam uit mijn tenen.
Dat begrijp je wel.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 20:31

Zo zijn er nog steeds mensen die denken dat ik Ambroos ben, net als fuckje, glorious bastard en nog wat nicks. Hoevaak moet ik hen nog zeggen dat wij Fleischbaum zijn?

..zapper | 26-03-10 | 20:31

Roy, ik weet dat je dit leest. Kom even naar beneden, de roti is klaar!

James St John Smythe | 26-03-10 | 20:30

Ik reaguur en reageer gewoon onder Dezenaamhier.
In het echt staat Dezenaamhier nergens op papier en begin ik wel met een D.

Dezenaamhier | 26-03-10 | 20:30

Ingezonden brieven in de dagbladen onderteken ik met m'n eigen naam, maar die worden nooit geplaatst......;-(

fuckje | 26-03-10 | 20:29

Roy Ritsie, ook voor witte negerts.

Fijnstoffer | 26-03-10 | 20:27

@metalj | 26-03-10 | 20:26
U heeft het toch niet over kapotte stofzuiger? Dat is gewoon de coolste reaguurdersnaam die ik ooit heb gezien.

Rasgrf1 | 26-03-10 | 20:27

Eigen naam? Kom nou, ik ben Gekke Henkie niet...

Pipo | 26-03-10 | 20:26

@Teun,
Gefeliciteerd met je wereldkampioenschap op SN !

fuckje | 26-03-10 | 20:26

Jammer dat die nicknames net zo saai zijn als de reaguurders zelf. Had wel graag een groenlinks raadslid onder de naam beflapje gezien.

metalj | 26-03-10 | 20:26

@G-unite | 26-03-10 | 20:20
Inderdaad

Rasgrf1 | 26-03-10 | 20:26

De eerste drie letters van mijn nick komen overeen met mijn echte naam, mooi zat.

Jackanders | 26-03-10 | 20:25

Ik ben en ik blijf

fuckje | 26-03-10 | 20:24

Drs G Flater is eigenlijk Kim Holland....

Tinio | 26-03-10 | 20:24

Dus we gaan onder onze eigen naar verder ?
Kan er wel om ......

jankerd | 26-03-10 | 20:24

G-unite | 26-03-10 | 20:20
Auw!

plastic zakje | 26-03-10 | 20:21

LastShadowPuppet | 26-03-10 | 20:19

+1 voor je nick op GS, in ieder geval.

OscarWilde | 26-03-10 | 20:21

Genieten, dat filmpje.

guestwest | 26-03-10 | 20:21

plastic zakje | 26-03-10 | 20:20

Your comment is awaiting moderation.

G-unite | 26-03-10 | 20:20

Ben hier begonnen met m'n echte naam maar ja....

LekkahNeukeNieBetale | 26-03-10 | 20:20

Spoofen zou verboden moeten worden.

G-unite | 26-03-10 | 20:20

Hoe gaat het eigenlijk met Teen?

kapotte_stofzuiger | 26-03-10 | 20:20

Geen Wim Heitinga?

plastic zakje | 26-03-10 | 20:20

kapotte_stofzuiger | 26-03-10 | 20:18
U ziet ze vliegen.
Ook een leuke nick, by the way.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 20:19

gekke boel daaro, op het internet.

flunkerT | 26-03-10 | 20:19

Ik zit in de tweede kamer onder de nicknames Alexander Pechtold, Femke Halsema, Marianne Thieme en Mariette Hamer

LastShadowPuppet | 26-03-10 | 20:19

@Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 20:16
Maar u reaguurt ook als: Superior Bastard, Fleauxe, Vogelbeest, Stroopdoos en fuckje (dat laatste door Joris te bevestigen).

kapotte_stofzuiger | 26-03-10 | 20:18

't Lijkt wel GeenZO!

fuckje | 26-03-10 | 20:17

Wedden dat JP wel degelijk onder zijn alias Harry Potter reaguurd !

PinkFloyd | 26-03-10 | 20:17

Oké.
Ik beken.
Mijn naam is Teun.
Gewoon Teun.

Teun van het Tuinpad | 26-03-10 | 20:16

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino