Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pakistan zegt: stemp Nederlandse Moslimpartij!

demanpaki.jpgVers uit de inbox: "Geachte redactie van Geenstijl.nl, Een vriend van me (Pakistaanse afkomst) was vandaag op de Pakistaanse ambassade in Den Haag om een visum aan te vragen. Hij kwam gierend van ’t lachend terug met twee foldertjes in z’n handen, die op de Pakistaanse ambassade liggen om te worden meegenomen. Het betreft een verkiezingspamflet voor de Nederlandse Moslimpartij (lijst 14 voor de Haagse verkiezingen; de heer Khalid Ahmed Chaudry) en voor de Islam Democraten (de nr 4 voor de Isam Democraten), inderdaad, beide van Pakistaanse komaf. Wat ik mij afvraag is of er hier sprake is van 'buitenlandse inmenging' bij het Nederlandse democratische proces, doordat een vertegenwoordiging van een vreemde mogendheid (in dit geval dus Pakistan) bezoekers van de visumafdeling van de ambassade een verkapt stemadvies geeft. Wat zou er gebeuren als de Nederlandse ambassade in Islamabad mee zou helpen foldertjes te verspreiden voor een Pakistaanse splinterpartij als het PCDA of de PCU (uiteraard gefingeerd, christenen of andere andersgelovigen dienen zich in Pakistan low-profile te houden en niet te veel eisen te stellen en al helemaal geen eigen politieke partij op te richten; immers een 'islamitische republiek'). Bovendien doet ’t partijprogramma van met name de NMP nogal de wenbrauwen fronsen. Het lijkt erop dat ze op termijn Nederland willen omvormen tot een soort van Pakistan aan de Noordzee....."

Reaguursels

Inloggen

Bello, hou aub op met je negatieve ONZIN over de koran ja.
IS allemaal onzin wat jij loopt te verspreiden die dingen mogen zeker niet,niet in de Islam, misschien bij jou wel ja man DENK eerst na wat je zegt

En nog 1 ding, al wordt Nederlandse Moslim Partij de grootste, is nooit de bedoeling andere gelovigen en niet moslims ook burqa s te laten dragen man waar hebben jullie het over?? binnen de Islam, iis je VRIJE WIL als je iets doet voor het geloof of niet en is zeker NIET toegestaan ander te dwingen om Moslim te worden, of burqa te dragen is uiteindelijk ieder voor zichzelf

Dus mensen die haat uitzaaien,bullshit uitspreken AUB breng jezelf eerst meer kennis bij van iets, in plaats van negatieve onzin uitspreken hier,waardoor nog andere (hoop ik niet )ook onwetende mensen hier in die onzin gaan geloven.

Verspreid liever positieve dingen naar elkaar,zodat mensen niet meer haat&angst krijgen,maar liefde en vrede naar elkaar toe en gewoon durven met elkaar te praten,met elkaar om te gaan enzovoort

NEDERLANDSE MOSLIM PARTIJ NOG MEER REDEN VOOR DEZE PARTIJ OM TE SLAGEN(insha allah)

Paki82 | 22-02-10 | 14:28

Beste funkyd,

Jou reactie is voor mij alleen maar nog meer bewijs van Onwetendheid bij de mensen over de werkelijke Islam en de Moslims als persoon.

Daarom juist is zo'n partij (Nederlandse Moslim Partij)echt nodig die jullie meer kennis van de werkelijke Islam en de Moslims kan bijbrengen.

En jouw vraag van noem 10 moslimlanden waar vrouwen gelijk zijn, is mijn antwoord: ALLE moslimlanden zijn de man en vrouw gelijk.Alleen door kleine groep mensen die misbruik maakt van de Islam voor hun slechte daden, en die dus zichzelf boven vrouwen ziet, alleen zulke mensen hebben geen respect voor vrouwen.

Dus bij de werkelijke(dus mensen die echt leven als moslim)zijn man en vrouw zeker gelijk, sommige gevallen wordt een vrouw zelfs voorgetrokken in de Islam.
Maar dit is alleen maar goed dus in nogmaals je antwoord: binnen de ISLAM zijn man en vrouw wel degelijk GELIJK.Met gelijke rechten.

En over corruptie gesproken, beste funkyd, corruptie heb je ook in Nederland.En overal op de wereld heb je corrupte mensen, alleen in Nederland wordt het meer onder tafel gedaan.

En in Nederland, als je bij de politie werkt,mag je alles (zovaak maken ze misbruik van hun macht)hoe noem je dat dan?ze dekken mekaar,al is 1 van hun slecht/fout geweest en dit kan ik je vertellen uit ervaringen van naasten& mezelf.

En over burgeroorlog gesproken, beste funkyd zelfs in Nederland heb je verschillende bevolkingsgroepen,die regelmatig elkaar in elkaar rammen waaronder ook Hollandse jongens dus voor de duidelijkheid: Elk land,ras afkomst heeft zo zijn goede maar ook slechte mensen.

En als jij werkelijk de mensen respecteert, dan respecteer je ook andere hun normen en waarden en heb je geen negatief commentaar over Islam, of welk godsdienst dan ook.Hoop dat je nu meer dingen zult begrijpen en anders kun je altijd je laten inlichten over wat de Islam echt zegt(ga met liefde en vrede met elkaar om)

Conclusie: NEDERLANDSE MOSLIM PARTIJ IS ZEKER NOODZAAK IN DEZE SAMENLEVING een partij die ook wil opkomen voor de Moslims(de echte,vreedzame,liefdevolle mensen die niks met criminaliteit te maken hebben).

Dus Nederland hou op met generaliseren en STOP mensen die haat zaaien, zoals Geert Wilders.Want die man brengt haat& angst onder de mensen(zo vind ik)

Paki82 | 22-02-10 | 14:20

Mohammed Rabbae gaat PVV Den Haag en PVV Almere slopen.
Ook gaat Mohammed Rabbae Leefbaar Rotterdam slopen.
.
Luister en huiver:

www.obalive.nl/default.aspx?lIntEntity...

In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen in maart is Mohammed Rabbae de hoofdgast.
De moslimpartijen trekken vooralsnog weinig (moslim)kiezers.
Toch denkt deze oud-politicus van Groen Links, het eerste Tweede Kamerlid van Marokkaanse afkomst, dat de moslimkiezer wel degelijk baat heeft bij vertegenwoordiging door een eigen partij.
Ook omdat de PvdA, die doorgaans veel moslimkiezers trekt, wat betreft hem voor de komende gemeenteraadsverkiezingen geen goede keuze is om op te stemmen.

Ella | 21-02-10 | 21:44

Iedereen is welkom in dit land maar laat uw geloof thuis ! Er bestaat geen enkele god of allah of jaweh of buddah of pipo of whatever omdat er nog nooit onomstotelijk bewijs geleverd is van een hogere macht.
Geloof in jezelf en denk ZELF na. Scheelt een hoop gezeik!

ajasses | 21-02-10 | 18:12

Paki82 | 20-02-10 | 20:54
Beste Paki, ik respecteer mensen, de islam is hier echter niet welkom. We zullen het gedogen zoals de islam cristenen etc. gedoogd. Kunt u mij 10 islamitsche landen noemen waar man en vrouw gelijk zijn, geen corruptie heerst, waar democratisch gekozen kan worden en waar geen (burger)oorlog is? Nee? 5 landen dan? 1?
Ten volle genieten van de islam als moslim kan in een volledig islamitisch land. U bent welkom hier, maar heeft het recht (weer?) te vertrekken naar een sharia gestuurd islamitisch land. Wat is uw keuze?

funkyd | 21-02-10 | 18:00

Beste mensen,

Het geeft me echt slecht gevoel de negativiteit van de mensen op de Nederse Moslim Partij(standpunten).

Wat ik ook merk, juist daarom is deze partij een Noodzaak in Nederland.
Want elk mens,dat echt kennis zou hebben van de Islam(het geloof van liefde&vrede naar ieder)die zou niet met zo n bullshit commentaat komen.

Het is maar hoe jij dingen opneemt En of je zelf negatief-ingesteld/onwetend persoon bent of 1 die ook openstaat voor ander zijn/haar normen&waarden.

En goed en slecht(crimineel of geen crimineel)heb je in elk soort,elk ras... of je nou 100%hollands bent,marrokaans of wat anders.Alleen de criminelen moeten worden gestraft, en niet de goede/vredeliefhebbende mensen onder de rest van betreffend bevolkingsgroep.

Want in nederland,vooral laatste jaren merk je steeds vakerdat wanneerl je je afkomst noemt wordt je meteen heel neerslachtig nagekeken.En angstig of met haat(alsof alle moslims/bevolkingsgroepen slecht/crimineel zijn)
Nogmaals,kleine groep is slecht,maar dit heb je bij elk ras/afkomst.

HOU OP MET GENERALISEREN EN HAAT/ANGST TE VERSPREIDEN ONDER DE MENSEN

Dus ik zeg, juist stemmen op de Nederlandse Moslim Partij want deze partij kan ook mensen meer kennis bijbrengen van de eventuele misverstanden met de hoop insha allah(met god zn wil)de mensen nader tot elkaar brengen.

En met recht voor vrouwen voor apartzwemmen.. Nogmaals er staat toch Recht? dus als een vrouw zelf uit vrije wil liever gemengd wil zwemmen,dan is dit haar eigen keus... maar met zo n recht,dan hebben de moslims vrouwen,die veel liever met andere vrouwen alleen zwemmen ook iets om uit te kiezen.

Want de maatschappij kan alleen op deze manier worden gered.Er leven nu eenmaal ook veel mensen van niet-hollandse komaf... leer elkaar te respecteren en accepteren want dit is nou eenmaal zo.En daarmee heeft ieder die zich hier woont, ook evenveel recht op normaal,goed leven ongeacht afkomst,geloof,gelacht enz.

We moeten SAMEN verder en SAMEN kunnen we bouwen aan een liefdevollere, vreedzamere SAMENleving

Bij vragen/onbegrip stel jezelf eerst open voor ander en laat je meer informeren alvorens alleen maar negatief te gaan denken en aan ergste te denken.

Met hoop op een beter,mooiere vreedzamere samenleving/toekomst sluit ik mijn bericht. Vriendelijke groet,

Stem op Nederlandse Moslim Partij want zo n partij is nu echt nodig in Nederland

Paki82 | 20-02-10 | 20:54

Net het programma van de NMP gelezen maar ik geef 't op.
Met die multiculturele samenleving wordt het dus echt niks. Stuitend gewoon.
En dat dat allemaal maar kan en mag in mijn land.
Met hetzelfde programma, maar dan op Christelijke leest geschoeid, aankloppen bij ieder willekeurig islamtische land.... kijken wat er gebeurd...
Gelukkig komt over 3 maanden onze Geert aan de macht. Time for change.

ajasses | 20-02-10 | 20:47

heel leuk die lijst..
Na een heleboel standpunten om moslims te onderscheiden van de rest van nederland word er gezegd dat je geen onderschied mag maken...
wtf?

krootr | 20-02-10 | 14:21

muurpissertje | 19-02-10 | 12:52
Als je in een Gristen-gezin opgroeit ben je eerst Gristen.
Als je in een Moslim-gezin opgroeit ben je eerst Moslim.
Als je in een Heidens-gezin opgroeit ben je eerst Heiden.
Zo eenvoudig is het.
.
In welk gezin ben jij opgevoed?
Welk geloof hang jij aan?
.
Geloof is ook maar een mening.

Ella | 20-02-10 | 14:09

Het is opmerkelijk te noemen dat er bijna dagelijks gesproken wordt over een religie die niet samengaat met onze westerse gedachtengoed, die domineert in de media. Een dagje fata morgana in de efteling per jaar is meer dan zat. Rot op met die onzin. Terug naar je zandbak.

Nickname20 | 20-02-10 | 12:22

religie en politiek gaan niet samen, ik ben ook voor een verbod op partijen die religieuze standpunten aannemen en zo de mogelijkheid hebben om zo hun overtuiging op te dragen aan mensen die er totaal niets mee hebben en zullen hebben...
maar ik denk dat er een boel moslims niet blij zullen worden van de uitkomsten van de vervroegde verkiezingen...

Modder Neetjer | 20-02-10 | 11:49

Ik ben nu 47 en pro multi-culti, ga voor het eerst van mijn stemrecht gebruik maken en PVV stemmen ook al is Wilders een idioot. Paikstan is ver weg en dat moet zo blijven.

Nickname20 | 20-02-10 | 11:43


PVV weet wel raad ermee.
Moslim partij = Vrijheid voorbij

steile helling | 20-02-10 | 09:07

ik zei het toch , jarenlang eroverheen lullen en nu zijn de rapen gaar.

Eet smakelijk.

SPATFRAK | 20-02-10 | 01:45

"De Nederlandse Moslim Partij wil:

Islamitische waarden hier en daar, Islamitische feestdagen, Islamitisch bankieren, gescheiden sporten voor vrouwen, respect voor de wereld die door Allah is gemaakt." EN "geen onderscheid wegens religieuze overtuiging enz.."

Een beetje tegenstrijdig hè, fucking Paki!

gtfkjh | 20-02-10 | 00:11

Hostile Takeover is de enige manier van die mensen.

En wat doet men hier?

Men stemt geen pvda meer maar die stemmen verhuizen naar de partij van het Grote Niets (d66), want Wilders blijft bah want leidt zijn partij niet democratisch of dat soort complete bullshit.

Men wil het maar niet zien!!!! Als deze gasten veel stemmen krijgen, dan dooft het licht!!!

The Evil One | 19-02-10 | 23:23

Nog niemand? Nou komtie dan: Lijkt wel die gast van The Office US!

Ion Susai | 19-02-10 | 23:03

Zo jammer! | 19-02-10 | 19:33
Wat mis ik nog?

Ella | 19-02-10 | 21:34

Ik ben best voor het recht op gescheiden sporten voor vrouwen, als de bijbehorende mannen zich dan ook niet meer tussen onze dames begeven. Het zou nogal schijnheilig zijn als je nette vrouw apart zwemt terwijl je als man er geen moeite mee hebt om tussen andere vrouwen te zwemmen. Toch zie ik ze vaak genoeg, de mannen die hun vrouw niet mee willen nemen naar het zwembad. En dan weet je meteen dat het een islamitische viespeuk is, die vindt dat vrouwen die samen met mannen zwemmen hoeren zijn.

WildPlassert | 19-02-10 | 21:13

-weggejorist-

HAAGSE GLENN | 19-02-10 | 20:57

Zeg nee tegen moskee.

HAAGSE GLENN | 19-02-10 | 20:54

Rechtop begraven? Zo kun je er wel meer kwijt natuurlijk.

*Stembiljet invullen doet.*

snokkertje | 19-02-10 | 19:39

Ella | 19-02-10 | 19:21
Bijna goed...

Zo jammer! | 19-02-10 | 19:33

Zo jammer! | 19-02-10 | 19:10
Ja, maar dan wel onze democratie.
Een eigen democratie zouden de Moslims binnen de kortste keren om zeep helpen.

Ella | 19-02-10 | 19:21

Ik ben zo klaar met dat dominante cultuurtje!

SirHC | 19-02-10 | 19:21

McShamus | 19-02-10 | 15:58
Islam en democratie, tja, de moslims gebruiken de democratie.
Dat dan weer wel.

Zo jammer! | 19-02-10 | 19:10

ojédiaré | 19-02-10 | 16:13
Projectie? U projecteert?
Slaat bovenstaande persoonlijkheidsbeschrijving op uzelf?

Ella | 19-02-10 | 18:45

Tja,.. diegene die het hebben samengesteld hebben vast en zeker HBO en een paar cursussen gedaan. Niet slecht, maar inhoudelijk ruk!
Als product van verbranding is water een sterkere broeikasgas dan koolstofdioxide, dat in een verhouding 2:1 geloof ik ook nog eens wordt uitgestoten. Ik vind koolstofdioxide zelfs lief! Lijkt mij zelfs zo dat het bestijden van koolstofdioxide uitstoot de ultieme Darwin-award is. Ademprikkels reageren op koolstofdioxide!

Het_leuke_zuiden | 19-02-10 | 18:35

Religie is gewoon een kwaadaardig gezwel, maar dan voor de maatschappij in zijn geheel. Weggejorist met die kolder!

Ratzenberger1985 | 19-02-10 | 18:06

Ik ga op de Moslim Partij kiezen.
Weet ook wel, hoe de toekomst er uit ziet, voor ons.

Zo jammer! | 19-02-10 | 17:59

Grappig om dit onder elkaar te lezen:
- Gelijke rechten voor man en vrouw;
- Recht voor de vrouw om gescheiden te sporten.

De vrouw? Huh?

Religie graaft op den duur zijn eigen graf in een ontwikkelde samenleving. Deze religie overleven we ook wel weer.

rincewindrules | 19-02-10 | 17:54

HAHA!

"Een stop op de seksualisering en het steeds gewelddadiger worden van onze maatschappij"

3 keer raden aan wie we dat te danken hebben!

Laten zien dat Islam en Democratie samengaan
LOL

Meer effectief blauw op straat
ROFL, daar hebben ze toch juist zo'n hekel aan?

Een brug slaan tussen moslims en niet-moslims
Proest, ze blazen die zelf juist op XD

vossejongk | 19-02-10 | 17:53

Ik miste nog een agendapuntje er moet natuurlijk bij dat er een besluit genomen moet worden welke provincie opgeëist moet gaan worden als moslimenclave.
Doen ze tenslotte overal...

vriendhenk | 19-02-10 | 17:51

Ik ben voor een moslimpartij en wel hierom.
Vroeger hoorde je de pvda niet over moslims (of christenen etc) als je een geloof had je je wilde toch bij de pvda, dan kon je dat geloof beter thuis laten,of zelf thuis blijven. Inmiddels kunnen ze er niet meer over ophouden.
Als de moslims die hun geloof niet thuis willen laten nu vanuit die partijen naar de moslimpartij vertrekken, kunnen de oude partijen weer toekomen aan iets wat meer op hun oude partijprogramma leek..
en oh ja de pvda moet natuurlijk opgeheven worden want de oude meneer Drees draait zich zo snel om in zijn graf dat dit misschien wel een leuk idee is om er een dynamo aan vast te zetten....1miljoen moslims binnen die nooit meer terug willen en dan geeft Bos ook nog een zeer lomp bedrag aan de Banken... wat weer door de arbeiders (kent u ze nog?) opgehoest mag worden.

vriendhenk | 19-02-10 | 17:48

Laten die stink Pakies zich met hun eigen zaken bemoeien

Hansvo286 | 19-02-10 | 17:41

Dat partij programma van de NMP dan...
* Gelijke rechten man vrouw.
* Recht voor de vrouw op gescheiden sporten.
Het staat er ECHT!

Lamzaq | 19-02-10 | 17:40

Veel te koud hier voor Pakistan aan Zee

puntkomma?! | 19-02-10 | 17:31

Denk je nu echt dat NL-moslims die in hun eigen onderhoud kunnen voorzien, de NL-taal beheersen en genieten van de NL-vrijheid, -luxe en -welvaart, op deze parijen gaan stemmen? Die krabben zich wel drie keer achter hun oor met zo'n programma.
Erdogan schreeuwt niet voor niets dat 'integreren een misdaad is tegen de menselijkheid'. Ook hij ziet zijn eigen volk schijnbaar als een stel idioten.

PG4161 | 19-02-10 | 17:25

WTF, dat partijprogramma van die NMP. Een aaneengesloten raaskal van iemand die hier eigenlijk gewoon niet wil wonen. "Gelijke rechten voor man en vrouw"? Gaat het even? Hallo, wakker worden! Dat hebben wij al! Verder alleen nog even 2 standaard partijpuntjes toevoegen (openbaar vervoer, bestrijding CO2 red.) voor de vorm en klaar is het programma. Hebben we verder nog speerpunten nodig die onze eigen gedachtegang uitdragen? Neuh, alles wat de Imam vertelt... "ies pri-ma so". KANS-LOOS!

Weliswaar | 19-02-10 | 17:09


bello | 19-02-10 | 14:09 Klaar! Senks voor je linkje. Erg leerzaam idd.

Willianus Wortelus | 19-02-10 | 16:30

Ella | 19-02-10 | 15:35
Ach Ella. Misschien bent u in het echt helemaal geen vereenzaamde en vervelende betweter. Maar ja dat hou je toch.

ojédiaré | 19-02-10 | 16:13

Ooit (toen we Indonesië nog bezet hadden) waren we het grootste moslim land ter wereld. Is dit een begin van het kleinste?
Misschien een idee om folders van het humanistisch verbond of pvv etc. in de bagage van alle reizigers naar het (moslimige)buitenland doen?

am*dam | 19-02-10 | 16:07

Als we Iran toch pakken, waarom Pakistan niet gelijk erook bij? Zijn we in een keer van dit gehele probleem af.

kritiekloze criticus | 19-02-10 | 16:04

'Islam Democraten', is dat net zoiets als een creationistische atheist, of een 'white power' roepende negert?

Korreltje Zout | 19-02-10 | 16:02

Hahahaha. 'Islam Democraten'. Kun je het nóg krommer verzinnen? Gelijke rechten voor man en vrouw; over de plichten zullen we het maar niet hebben, of wel 'Islam Democraten'?

McShamus | 19-02-10 | 15:58

Die partij brengt het midden oosten conflict linea recta naar NL met hun Israël standpunt.

Stroopdoos | 19-02-10 | 12:29

---
ik vraag me trouwens af of dit geen diplomatieke rel tussen pakistan en israel kan zijn. Waarom zou Pakistaan indirect een partij in Nederland steunen die zich 180 graden tegen Israel zal keren?

Nouja, het zal wel meevallen omdat beide landen niet echt contact hebben met elkaar.

polt | 19-02-10 | 15:55

ik mis in een van de laatste rijtjes :

geen onderscheid geloof, ras etc etc toch echt de homo.
Ik neem aan dat die geen recht heeft op gelijke behandeling?

En dan eerst noemen, gelijke rechten voor man vrouw en dan opeens een recht voor vrouwen aanhalen om apart te kunnen sporten. Want... manlief wil niet dat ik met andere mannen sport.

Wat een gelul! Brug tussen Islam? Nooit van me leven!

Fatwa | 19-02-10 | 15:55

Gelijke rechten voor man en vrouw..... enough said!

Stekkepoot | 19-02-10 | 15:35

ojédiaré | 19-02-10 | 15:31
Je kunt in ieder geval goed kopiëren.

Ella | 19-02-10 | 15:35

Ella | 19-02-10 | 15:21
Hoezo waarom?
Graag niet alleen een losse kreet om informatie.
Onderbouw je stelling met argumenten s.v.p.

ojédiaré | 19-02-10 | 15:31

Engeland, februari 2010
Ex-bende lid van Pakistaanse afkomst Amir stelt in een interview ‘dat moslims de macht overnemen in de Britse Onderwereld’.
nieuwreligieuspeil.net/node/3422
En nu nog de ''Bovenwereld'' in Moslimhanden.
Lang leve de Islamisering van Europa.

Ella | 19-02-10 | 15:26

ojédiaré | 19-02-10 | 15:10
Waarom?
Graag niet alleen een stelling.
Onderbouw je stelling met argumenten s.v.p.

Ella | 19-02-10 | 15:21

japsol | 19-02-10 | 14:46
We mogen dan wel vinden dat u een beetje onnozel bent, toch?

ojédiaré | 19-02-10 | 15:10

Ik vind het toch wel komisch, hoe hierzo alles moet kunnen en we met alles en iedereen zijn gevoelentjes rekening moeten houden maar kom je vervolgens in zo'n islamitisch land dan heb je niets te zeggen.

Misschien een ideetje voor Nederland?

Stroopkoek | 19-02-10 | 15:07

Bent u van Turkse, Marokkaanse of Creoolse afkomst? Dan heeft u een iets groter risico op diabetes. Ga daarom 1 keer in de 3 jaar naar de huisarts om u te laten testen op diabetes. Hij kan onderzoeken hoeveel glucose (suiker) er in uw bloed zit.
U leest op onze website www.diabetesfonds.nl wat u moet doen om geen diabetes te krijgen. Weet u niet zeker of u wel of geen diabetes heeft? Ga dan naar uw huisarts.
Neukt u daarbuiten met uw nichtje of neefje, keer dan terug naar uw woestijn of kale bergketen, daar kan dat wel.

ojédiaré | 19-02-10 | 15:06

Technisch gezien is het geen inmening vanuit het buitenland in onze politiek omdat een ambassade Nederlands grondgebied is en dus een klein stukje Nederland in het buitenland is maar of het gewenst is dat ze daar folders neerleggen van politieke partijen is een tweede en dat lijkt me niet.

TijnZ | 19-02-10 | 14:55

Dus zij linken zelf nationaliteit aan het zijn van moslim.
Maar als wij het doen deugt het niet? Wat is het toch weer grappig.

geraard | 19-02-10 | 14:47

ik ben een islamofoob en een homofoob en ik vind dat ik het recht heb om dat te zijn netzo als iemand het recht heeft om islamietje of homo te zijn, Dus fuck onze kuth bestuurders (en in dit geval wannabe bestuurders) die bepalen hoe je moet denken en hoe je mag denken

japsol | 19-02-10 | 14:46

Ben net begonnen aan "De Eindstrijd "onder redactie van Prof. Dr. Hans Jansen.
Word wel een beetje akelig van het daarin door een aantal deskundigen geschetste toekomstbeeld. En nog veel meer door de onbegrijpelijke desinteresse voor e.e.a. van onze Hoogmogenden in Den Haag.
Onze 17e eeuwse voorvaderen liggen waarschijnlijk te rollen in hun graf over zoveel onbenul. Michiel de Ruiter schoot indertijd Sale plat om duidelijk te maken dat de Republiek der Verenigde Nederlanden niet met zich liet sollen. Mijn slotconclusie is : Geert Heeft Gelijk. Wie zich niet onderwerpt aan ONZE REGELS en niet die van de Islam hoort hier niet thuis.

Polletje Piekhaar | 19-02-10 | 14:42

bello | 19-02-10 | 14:27
het is prima als je mensen waarschuwt tegen de pislam, ga zo door, mij hoor je niet.

grote grutjes | 19-02-10 | 14:36

@El_Dictator 13:00
Dat moeten dan allemaal jongeren zijn, want het VMBO bestaat pas sinds 1999.

Peppie van Cockie | 19-02-10 | 14:31

borderliner | 19-02-10 | 14:02
Dank, prachtig.
Vooral de zin: ''Terwijl de Amsterdamse PvdA-wethouder en lijsttrekker Lodewijk Asscher doorflyert in andere talen.''

Nieuw werkwoord doorflyeren.

Ella | 19-02-10 | 14:31

@grote grutjes | 19-02-10 | 14:21

Okidook. Ik denk ik plemp het maar even, you never know.

bello | 19-02-10 | 14:27

Uit dat partijprogramma: "Een stop op de demonisering van de Marokkaanse jeugd". Ja, prima, maar dan moet die Marokkaanse jeugd zich eerst even normaal leren te gedragen en houweensob doen met al die bedreigingen, intimidaties en scooter-gemobiliseerde jatpartijen. Dan komt die demoni-stop er vanzelf.

Reykjavik | 19-02-10 | 14:23

bello | 19-02-10 | 14:09
heb ik allang gezien, ik ben al meer dan 10 jaar tegenstander van de pislam het is een sekte/ideologie.

grote grutjes | 19-02-10 | 14:21

In de jaren 50 was Nederland al te vol, veel mensen en niet de domste, emigreerden naar noord-Amerika, Austrailië enz. En wat krijgen we in dit volle landje er voor terug? Tuig!

snap_shootert | 19-02-10 | 14:20

NSDAP --> NSIMP

anti020front | 19-02-10 | 14:19

programmapunt geen onderscheid op religieuze gronden is in strijd met bijna alle andere programmapunten.

nu even niet | 19-02-10 | 14:14

Woea. Het feit dat ik hier niet erg verbouwereerd om ben, verbouwereert mij. Half politiek Nederland heeft haar ziel reeds verkocht aan goedkoop stemvolk, toe te spreken in een exotische taal. Wie het verkiezingspamflet van desbetreffende vuige partij heeft doorgenomen, valt een aantal tegenstrijdigheden op: "Een stop op demonisering Marokkaanse jongeren" tegenover "Meer effectief blauw op straat" (doordenkertje :/ ) en het "recht" op gescheiden sport en cursus tegenover "Gelijke rechten voor man en vrouw". Ik vind het een barre ontwikkeling.

Renkum0317 | 19-02-10 | 14:13

@grote grutjes | 19-02-10 | 13:59

Je zou dit eens moeten kijken video.google.nl/videoplay?docid=-81057... ( met dank aan reaguurder @Wildtvoet ) Het is een lange zit maar zeker de moeite waard. Geeft een kristalhelder beeld van de situatie, geen speld tussen te krijgen.

bello | 19-02-10 | 14:09

pruttelprut gsi | 19-02-10 | 13:59
je bent gek

grote grutjes | 19-02-10 | 14:04

bello | 19-02-10 | 11:53
Je zou de koran moeten bestuderen, dan weet je waarom het toegestaan is om te roven, liegen, bedriegen etc. tegen andersgelovigen/joden & homo's.
Welke sura het precies staat is niet belangrijk omdat zij zeggen (degene die arabisch kennen,5 procent van de moslims) dat het een verkeerde interpretatie is.
Dat is dus niet zo, allah werkt met een punten systeem (niet lachen) ze komen in de hemel en hebben de 7 maagden.
Vraag een moslim wie allah gemaakt (geschapen) heeft, dan zeggen ze steevast dat hij dat zelf gedaan heeft (niet lachen)

grote grutjes | 19-02-10 | 13:59

Help nou Geert, ze doen het weer! Ze komen met z'n allen dank ik, ik geef het nog een paar jaar, dan zijn we allemaal olijfbruin en hebben we burqa's aan, ik word een beetje paranoia Geert, jij toch ook????

FF serieus stel je niet zo aan. Bij een ambassade moeten die flyers inderdaad niet maar wat is het potentieel electoraat van zo'n partij nou? Nog geen meerderheid van de niet westerse allochtonen zal hier ooit warm voor lopen. 5% van totaal electoraat absolute maxxxxxxx.
Voor de stabiliteit van dit land is onze blonde kuif een stuk gevaarlijker lijkt me.
Gegroet!

pruttelprut gsi | 19-02-10 | 13:59

borderliner | 19-02-10 | 13:40
Doe eens effe een linkje sturen, s.v.p.

Ella | 19-02-10 | 13:58

Hans Jansen is een beste man.

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 13:56

en toch blijf ik erbij. zolang kerk en staat niet gescheiden blijven zullen wij allen branden in den hel...

kyriaap | 19-02-10 | 13:46

Ies koeltoer weet je!

Dit soort dingen geeft aan dat we zo snel mogelijk af moeten van het ridicule idee dat religies iets bijzonders zijn. Islam en christendom zijn de twee meest intolerante, suprematistische en moorddadige ideologieën aller tijden. En Mohammed was een van de weinige mensen in de geschiedenis die erger was dan Hitler-godwin.

anti020front | 19-02-10 | 13:43

@ ZDEV | 19-02-10 | 11:43

Hulde, precies mijn gedachten bij het nalopen.

DomineeZwemzaad | 19-02-10 | 13:41

En de VVD heeft ook al flyers en pamfletten in het turks én chinees. Toe GS, ga de VVD eens even snel bashen!!

borderliner | 19-02-10 | 13:40

mambo43 | 19-02-10 | 13:33

Natuurlijk kan je dat wel verbieden, je kan die tent gewoon sluiten als ze vervelend zijn.

Gorgias | 19-02-10 | 13:39

Allah heeft het gewild: de 5 GB dataverkeer bij Hostnet (10 euro!) is foetsie, op, weg.

Gorgias | 19-02-10 | 13:38

Leve de vooruitgang. Nee hoor, de Islam is niet achterlijk. En bontkraagjes zijn allemaal aardig en lievvv. En wat is er mooier dan het zes keer op een dag galmen van de oproep tot middaggebed? En natuurlijk wil ik graag gescheiden van de moslimvrouwtjes sporten (maar dan alleen gescheiden door zo'n rubbertje om mijn pielemuisje). Natuurlijk is er ook niks lekkerdurdur dan zon diervriendelijk halalgeslachte schouderkarbonade. Prachtig is ook iedere keer weer de begrafenisceremonie op z'n Islamitisch. Prachtig, ja. Ik gun het ze toch zo. Dat er nog maar velen mogen volgen en we er lang van mogen genieten. Halal hakbar.

SecretService | 19-02-10 | 13:34

[islam discrimintie modus aan]
.
'Het recht op gescheiden sporten voor vrouwen'
'Indien noodzakelijk gescheiden inburgerings en participatie cursussen'
[islam discriminatie modus off]
.
Zo kun je discriminatie van vrouwen ook opschrijven en dan gewoon vol blijven houden dat de vrouwen het zelf wensen.
.
Werkelijke vertaling ?
Verplicht gescheiden sporten voor vrouwen.
Verplicht gescheiden inburgerings en participatie cursussen.
.
NMP ?
Toch maar niet doen lijkt mij.
.
En de ambassade van Pakistan ?
Verbieden kun je het niet, maar Verhagen zou wel eens even een praatje kunnen houden, zoiets is namelijk 'not done'.

mambo43 | 19-02-10 | 13:33

De Islam met zijn grote muil legt op een pijnlijke wijze bloot waar het in Nederland al jaren aan schort: de nepscheiding tussen kerk en staat en de onjuiste invulling van het grondwetsartikel over godsdienstvrijheid.
Wij tolereren al jaren partijen op godsdienstige grondslag, scholen op godsdienstige grondslag en uiterst schofferende uitspraken onder het mom van godsdienstvrijheid.
Geen wonder dat de Islam hier ook gebruik van wil maken.
En nu we met de gebakken peren zitten, schreeuwen we moord en brand.
Het enige wat, nu het nog kan, moet gebeuren is de scheiding tussen kerk en staat serieus nemen. En wat godsdienstvrijheid betreft: prima, thuis of in uw tempel maar niet in de publieke ruimte.

crone | 19-02-10 | 13:28


xxIxx | 19-02-10 | 13:09 Dank voor het lijstje. Ik was om 11:37 net iets te lui :)

Willianus Wortelus | 19-02-10 | 13:25

ah, weer een paranoide poging om het vmbo-gepeupel wakker te maken vandaag?
El_Dictator | 19-02-10 | 12:21
Sorry vriend, gewoon Universitair en afgerond (en bepaald geen uitzondering hier), maar moet nu weer verder, geen tijd om op te scheppen vandaag. Ok?

ZSU-23-4 | 19-02-10 | 13:24

-weggejorist-

ferry4000 | 19-02-10 | 13:24

Lijkt me een prima voorbeeld van de Islamisering van Nederland, alle linkse partijen roepen maar dat , dat niet bestaat, maar leg mij dan eens uit waarom buitenlandse Moslims dan invloed proberen uit te oefenen op de politiek in dit land.
Wilders heeft gewoon gelijk, Moslims proberen uit alle macht hier Moslims in politieke functies te krijgen zodat ze hun middeleeuwse gebruiken aan ons kunnen opdringen.
Kijk die partijpunten dan:
"Stop de demonisering van de Marrokaanse jongeren"
Echt, serieus wtf?
Geeft wel aan hoe ze denken in die culturen, nee ze zeggen niet "Stop het Marokkaanse straatterreur' of 'Proberen het aantal Marokkanen dat criminele acties pleegt, terug te brengen' Nee, Marrokanen zijn natuurlijk automatisch weer het slachtoffer.

Ik vind het een enorm gevaarlijke ontwikkeling dat politieke partijen gebaseerd op geloof steeds meer te zeggen krijgen in de politiek, dit mag absoluut niet gebeuren. We hebben niet voor niets een scheiding van kerk en staat, om situaties als in de middeleeuwen of Saudi-Arabie in het heden te voorkomen.
Maar op een of andere manier worden we weer steeds meer die kant uitgedrukt, in plaats van de kant van rationaliteit en gelijkwaardigheid op te gaan, gaan we steeds meer de kant van bijgeloof en gescheidenheid op, en daarvoor geef ik vooral linkse partijen als de PVDA en Groenlinks de schuld, die opkomen voor dit soort idioten en mensen demoniseren die ertegen willen optreden.
Echt als ik dit soort partijprogramma's lees, dan lopen de rillingen over mijn rug.
Ik ben nog nooit zo zeker geweest als nu dat ik op de PVV zou stemmen.

Poepus | 19-02-10 | 13:20

-weggejorist-

ferry4000 | 19-02-10 | 13:20

"Gelijke rechten voor man en vrouw", en dat zeggen moslims - mwoehaaaahaaaahaaaahaaaa hou op hou op, ik kom echt niet meer bij.

Hölzenbein | 19-02-10 | 13:18

En nu is het genoeg! | 19-02-10 | 13:03
De SGP is bang voor alles wat niet op zondag bij ze in de kerk zit.
Wat de SGP voorstaat en de Sharia zit op wat namen na niet zo gek veel verschil in.

jack and friends | 19-02-10 | 13:17

tel ook de spel- en taalfouten in dat partijprogramma

Semmo | 19-02-10 | 13:17

jack and friends | 19-02-10 | 12:16 : Alleen de CU en SGP zijn sterk gebasserd op religie. CDA zit het als ondertoon erin, maar niet nadrukkelijk. De wegkwijn tijd van het CDA komt ook nog wel :)

Cobra6 | 19-02-10 | 13:13

Zoek de tegenstrijdigheden.

Geen onderscheid naar religie versus Opkomen voor de moslim-achterban.
Geen onderscheid naar religie versus Ageren tegen ongefundeerde aanvallen op de Islam en moslims (Islamofobie)
Geen onderscheid naar herkomst versus Een stop op demonisering Marokkaanse jongeren.
Geen onderscheid geslacht versus recht voor de vrouw op gescheiden sporten.
Geen onderscheid naar geslacht versus indien dit noodzakelijk is gescheiden inburgeringscursussen.
Geen onderscheid naar religie versus Islamitisch onderwijs.
Geen onderscheid naar religie versus Islamitisch bankieren mogelijk maken.
Geen onderscheid naar religie versus opkomen voor de moslim-achterban.
Geen onderscheid naar religie versus rentmeesterschap door Allah gegeven wereld.

Kortom, D'66 kopieert uit het partijprogramma van de PvdA. De NMP heeft lopen shoppen bij de collega's van de Belgische Moslim Partij.

xxIxx | 19-02-10 | 13:09

Sex en geweld in 1 zin noemen zegt ook al genoeg.

Zure prak | 19-02-10 | 13:09

We weten nu wel uit welke hoek de wind waait.

pe4444 | 19-02-10 | 13:08

Wenbrauwen? Isam?

Obelix | 19-02-10 | 13:07

Wat goedverdoemme is dit dan?
Forbidden
You don't have permission to access to this document on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache Server at islam-democraten.nl
* Nu zekers PVV stemmen gaat *

Kobus Kloothamer | 19-02-10 | 13:06

@Wijnand Duyvendak | 19-02-10 | 12:49
Tja, dat ben ik helemaal met je eens. Het zit nu eenmaal in de mens om bij zware tegenslag saamhorig te zijn; 50-60-deels 70-er jaren. Daarna een overgangsfase, jaren 80 en daarna is het toch weer ieder voor zich.
Dus ook na een nieuwe oorlog zou hetzelfde patroon zich weer herhalen, daarom toch maar liever geen oorlog.

In de politiek is het tegenwoordig echt ieder voor zich, nog niet eens voor de "achterban". Het grootste deel van de kiesgerechtigden stemt zonder te weten waarvoor hun keuze staat, of stemt niet. Een van de belangrijkste doelen is (zwevende) kiezers aantrekken en daar zijn Halsema/Pechtold/Kant/Wilders erg goed in. Bos is zwaar aan het verliezen omdat het vroegere PvdA stemvee tabak heeft van die partij en hun achterban nu vooral bestaat uit niet-stemmers. Het CDA en de VVD hebben het allemaal niet zo hard nodig omdat zij de grootste natuurlijke achterban hebben die sowieso stemt en op deze partijen stemt.

Het is een spel en dat zal zo niet snel meer veranderen. Misschien een coalitie van VVD/PVV/CDA?! Ik moet niks hebben van het CDA, maar die christelijke provincios zijn zo buigzaam als de pest als ze hun lekkere leventje in het land maar kunnen behouden. In combinatie met 2 partijen die elkaar goed kunnen vinden zullen zij niet zo moeilijk doen om weer meer naar rechts te zwaaien. En tevens vormen zij een tegenwicht tegen te harde zwenkingen naar rechts die de PVV wellicht zou willen.

Er is nog hoop zullen we maar zeggen. En zo niet, dood gaan we toch allemaal een keer. Liever niet in een oorlog dan maar.

TisNieZoMoeilijk | 19-02-10 | 13:05

@El_Dictator | 19-02-10 | 13:00
Dat wil ik best aannemen ja.

TypeR | 19-02-10 | 13:03

@Balzakius | 19-02-10 | 11:42
Nee, de PVV. De andere partijen (muv de SGP) zien de gevaren van de islam nog niet.

En nu is het genoeg! | 19-02-10 | 13:03

www.nrc.nl/international/article229692...
.quote;
"In a way, we already have two parallel legal systems: some things are illegal for non-Muslims but not for Muslims.
This is typical of the Dutch attitude towards the Islamisation of Dutch society. Things are happening that the government doesn't know about or doesn't want to know about. They just throw away the statistics, case closed. "
.
we zijn al goed op weg dus, ... statistiek in de shredders and sharia in achterkamertjes; de Hollandse aanpak... Man en vrouw zijn nooit gelijk in de Islam, dus deze partij begint zgn 'soft' maar er sijpelt al bloed door de kieren, want gescheiden inburgeren etc moet wel kunnen. Het bloed zal binnenkort wel stollen, als korst op de zweer die Islam heet en daarna komen we er niet meer zonder littekens vanaf.

Causa Sui | 19-02-10 | 13:02

LOL,
is het nu nog niet duidelijk dat er een wereldwijde oorlog gevoerd word door de islam tov alle anders denkende/gelovende/levende?
Kijk naar het midden oosten kijk naar afrika kijk naar zuid oost azie en kijk naar europa! Overal zie je de islam oprukken.
Land na land provincie na provincie moeten zich onderwepen en schikken naar de wetten cultuur en religie islam.
De islam heeft maar een doel en dat is alles en iedereen dus ook U en de rest van de wereld onder "de enigste echte zogenaamde god" allah te brengen.
Gezien dit gegeven is het dan niet duidelijk dat wat er nu gebeurt alleen maar voorbereidingen zijn?
Infiltreren aanhang verzamelen en democratie/systeem/regering ondermijnen tot het moment is aangekomen dat er een mogenlijkheid (met kans van slagen) onstaat om daadwerkelijk over te gaan tot het grijpen van de macht.
Dit gevecht is momenteel in volle gang en zal niet beeindigd worden tot het doel bereikt is.

Lokitor | 19-02-10 | 13:02

ben bang tot hoe tollerant dit kabinet DE Nederlander kan houden ........ Wanneer zeggen we echt nu is het genoeg .... Als het je niet bevalt ga ergens anders je heil zoeken ... Er komt een punt dat de nederlander tegen deze islamietische hervorming in opstand komt en er kwaad over wordt en weet je wat er dan gebeurd dan kom je op voor een NEDERLAND tegen Agenten die tegen jouw zijn omdat ze het moeten volgens de islamitische partijen in dit land ...... Zullen we wedden????

muurpissertje | 19-02-10 | 13:02

Ach, in een democratie mag iedereen het proberen.
Vervang moslim maar voor christelijk of dieren.
Het blijft hetzelfde.

ristretto | 19-02-10 | 13:01

TypeR | 19-02-10 | 12:24

Dat geloof ik wel ja. Alleen de meeste "alles wat Geert roept is geweldig, en alles wat we niet kennen is eng" reaguurders zijn niet verder gekomen dan een paar jaartjes VMBO (niet afgerond).

El_Dictator | 19-02-10 | 13:00

@ Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:23

Fair comment. Zal idd best krap zijn in die opvangcentra. Je zegt in je comment dat de meeste asielzoekers die nog geen verblijfsvergunning hebben het vertikken om Nederlands te leren. Hoe komt dat denk je? Waarom vertikken ze dat? Lijkt mij dat dat de asielprocedure niet echt helpt... En nee, is geen strikvraag, oprechte interesse.

bello | 19-02-10 | 13:00

@kyriaap | 19-02-10 | 12:54

dit filmje al bekeken? Ook zo goed voor je hart @de Bleek | 19-02-10 | 12:10

de Bleek | 19-02-10 | 13:00

jaleuk | 19-02-10 | 12:55
Die zag ik er niet op staan. Maar ik denk dat je mijn mening dan vast kan raden ;)

NO.... FRIGGING... WAY...

kyriaap | 19-02-10 | 12:56

Zijn die partij standpunten niet landelijk bedoeld? En waarom schaffen ze deze onzin niet gewoon af? Ik zie dit als bedreigend, als dit er allemaal door komt kunnen we beter allemaal naar een islamitisch land verhuizen, tegen die tijd zit iedere moslim hier..

Ik mis het standpunt "alle grenzen t.o.v. islamitische landen volledig open stellen" of verklap ik nu de verrassing?

jaleuk | 19-02-10 | 12:55

de Bleek | 19-02-10 | 12:53

ik doe mijn best... maar als ik dit soort dingen zie en dan bedenk dat dit verkiesbaar is.. dan slaat ie inderdaad een paar keer over.. -.-

kyriaap | 19-02-10 | 12:54

@kyriaap | 19-02-10 | 12:50

roestig roestig denk aan uw hart

de Bleek | 19-02-10 | 12:53

ella mag ik dan vragen hoe jij aan een geloof keuze komt .....!!

muurpissertje | 19-02-10 | 12:52

een aantal puntjes onder de loep genomen:

· een ieder staat het vrij om een
dubbel paspoort en / of
nationaliteit aan te vragen
NEE! je bent OF nederlander OF niet.. niet beide

· elke aanslag tegen de menselijkheid
moet veroordeeld worden via het
Internationaal Gerechtshof. Geldt
ook voor Israel
NEE! wtf heeft israel met nederland te maken que rechtssysteem!?

· resultaten van verkiezingen moeten
gerespecteerd worden, ook al
passen ze niet in het Westerse
plaatje
gedeeltelijk mee eens. de kiezer bepaald nu eenmaal

· de organisatie Europa efficiënt
indelen en organiseren (anders
opdoeken)
mee eens

· asielaanvragen binnen jaar
afwerken, waarbij binnen eerste
halfjaar een eerste antwoord
mee eens.. 90% wordt dan afgewezen, prima :D

· geen burka-verbod
NO FRIGGING WAY!

· geen verbod op laagopgeleide
importbruiden
NO FRIGGING WAY!

· een strenger beleid op het hebben
van wapens
eens

· aanschaf Joint Strike Fighter
nogmaals overwegen
niet overwegen, maar kappen met die kostenoverschrijdende onzin...

· zondagopenstelling voor de
(kleinere) ondernemer
winkels gewoon overal in nederland alle dagen open. is gewoon goed voor de economie en werkgelegenheid

· een duidelijk standpunt gevraagd in
kader van coffeeshops, partij is tegen coffeeshops
liever gelegaliseerd en gecontroleerd dan verboden en hogere crimilateit

· invoeren van een jongerenraad als partner van de gemeenteraad en college
die hebben in feite toch niets te zeggen.. waarom dus?

· tegen uithuwelijken
eens

· Jeugdzorg op de schop en parlementaire enquête hierover
ligt eraan met welk gedachtegoed. op dit moment is het een grote puinhoop met een groot aantal onbekwame mensen die de jeugd in de jeugdzorg geestelijk om zeep helpt. eerst bekwame mensen en dan een 'wederopbouw' lijkt me een beter idee

· geen verdien-ontwikkelingshulp,maar microkredieten
mee eens. zo zien we nog wat terug van de belasting centen

· Islamitisch bankieren mogelijk maken
uhm.... NEE!

· Islamitisch begraven mogelijk maken, daar waar het nodig is
begraven is begraven toch? gat graven, kist erin, zand erover.. misschien de ceremonie eromheen?

· de bank moet een betrouwbare partner zijn en gecertificeerd
we moeten inderdaad geen DSB praktijken meer krijgen. maar is het niet zo dat een bank aan een heel aantal voorwaarden meot voldoen om de naam/status 'bank' waardig te zijn?

· i.v.m. files scheiding in tijd van logistiek transport en menselijk vervoer
dus we mogen straks niet meer 's nachts na het stappen naar huis om een simpel voorbeeld te geven? dacht het dus van niet!

· inburgeren en participatie en dan voor iedereen
verplichten. geen inburgering, opzouten en enkeltje naar land van herkomst

· zorg voor ouderen door mensen die de cultuur en taal machtig zijn
NO FRIGGING WAY

kyriaap | 19-02-10 | 12:50

TOP Stephan66

muurpissertje | 19-02-10 | 12:50

TisNieZoMoeilijk | 19-02-10 | 12:26
Maar we zijn in 1945 toch niet bevrijd om een parlementaire democratie als deze te voeren? Die eeuwige toneelstukjes. Dat onophoudelijke zoeken naar de mooiste anekdotes. Die dikke leuter van Pechtold als hij weer door de zaal galmt. Halsema die vooral geniet van zichzelf en van de sfeer maar geen enkele verantwoordelijkheid voelt. En dan hebben we het nog niet over het geld. De kosten van deze poppenkast. Ik ga nu kotsen.

Wijnand Duyvendak | 19-02-10 | 12:49

muurpissertje | 19-02-10 | 12:46
Geloof is een keuze.

Ella | 19-02-10 | 12:49

Is dit een serieuze Partij? Ik dacht dat het een verzinsel was, maar nee ze hebben zelfs standpunten. Ga toch weg met die religieuze onzin. Wie gelooft er nou nog de Moslims met hun elende in hun eigen landen. Waar corruptie en mensenrechten aan de lopende band geschonden worden.
Erkenning van de Islam hier leidt tot de dood van alle andere gelovigen dit voorbeeld zie je in pakistan, india etc. En dan ook nog eens punten opnoemen zoals minder co uitstoot, zouden ze weten waar het over gaat. Of meer blauw op straat, lachertje! Kunnen ze meer schelden tegen blauw. Of de wetten uitvoeren, ze mogen blij zijn dat we in nederland nog tolerant zijn, waren de wetten strenger zaten de meer dan driekwart van hun kiezers achter de tralies

stephan66 | 19-02-10 | 12:48

Bigi Bana Boy | 19-02-10 | 12:39
Ja da's maar net wat je aantrekt als land.
Duitsland heeft nogal een probleem met toekomstig eu lid jeugd.

jack and friends | 19-02-10 | 12:46

STOP STOP STOP MET het Geloof geloof is een hersenspinsel waar je je in vind en je geleik kan hebben in iets wat iemand jaren en jaaaaaaaaaaaren geleden heeft geschreven ....... iemand die beweerd dat er een god of heilige bestaat die precies weet hoe het allemaal in vrede kan regelen kom ff bij mij op de kofie en neem please die god mee ???????? geloof in jou boek koran of bijbel maar weet het is geschreven door iemand die ookmaar een mening had net zoals jij en ik

muurpissertje | 19-02-10 | 12:46

Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:39
Nogmaals dank.

Ella | 19-02-10 | 12:46

PVV mijn advies.

steile helling | 19-02-10 | 12:44

Het bemoeien in de westerse democratie is al langer bezig; voor een goed voorbeeld zie de racistische/partijdig Nobel prijs voor de Vrede voor ..... de Democraten.. er Obama.

poli | 19-02-10 | 12:42

"Laten zien dat Islam en democratie samen gaan" - mwoehaaaahaaaahaaaahaaaa ik kom niet meer bij.

Hölzenbein | 19-02-10 | 12:40

Ella | 19-02-10 | 12:37

OK, wat u wilt !

Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:39

KurtRussel | 19-02-10 | 12:30
Vergis je niet. In de UK hebben ze de handen vol aan Pakistaanse moslimjeugd. De home grown terroristen daar komen uit die kringen. Verder is er ook een groot deel behoorlijk ontspoort en in de criminaliteit aktief. Het zijn de mocro's van de UK dus.

Bigi Bana Boy | 19-02-10 | 12:39

@BigBabou | 19-02-10 | 12:33
Eng niet. Maar je hebt wél de plicht om je vriendin te vertellen dat ze ernstig ziek is, maar dat er licht aan het einde van de tunnel gloort. Ze is namelijk te genezen. Hoe? Koplaken af, normale kleding aan, familie dumpen en geloven in jezelf. Niet in het De Grote Zoef, maar in jezelf.

En-el Hak | 19-02-10 | 12:38

Ella | 19-02-10 | 12:37
wilt = wil

Ella | 19-02-10 | 12:38

Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:34
Last, is een wat groot woord.
Maar het zoekt makkelijker terug als ik wilt weten waar jij op reageert.
En waarom zou je het moeilijk maken als het gemakkelijker kan?

Ella | 19-02-10 | 12:37

Het recht van vrouwen op gescheiden sporten? Dat moet toch geschreven worden als "de plicht van vrouwen om elke sport te beoefenen in het donker?

basset hound | 19-02-10 | 12:34

@ Ella

Hebt u er last van ?

Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:34

Daarom, zo snel mogelijk een verbod op partijen die geloof als grondslag hebben.
@KurtRussel | 19-02-10 | 12:30

Op wie moet mijn moeder dan stemmen als het CDA weg is :P
Of al die talloze provincios die het echt anders niet weten en daarom landelijk maar op dezelfde partij stemmen als in de eigen gemeente. Want tja, Piet van Truus van Greta van acter op de hoge Dijk is tenslotte wethouder voor het CDA en dat is toch zunne gezellige miens...

Ik ben voor trouwens.

TisNieZoMoeilijk | 19-02-10 | 12:34

Ik heb ook een moslim als vriend. Een vrouw nog wel, met hoofddoekje enzo; ze bidt 5 keer per dag, en heeft een compas bij zich om het oosten te vinden als ze bijvoorbeeld op een boot zit. Vind ik wel vreemd, aangezien ze uit Azie komt en Mekka dan dus in het westen ligt. Haar vriend is een Amerikaanse ex-mormoon, en volgens de islamitische wet mogen ze elkaar niet eens de hand vasthouden, maar dat hebben ze stiekem wel eens gedaan.
.
Ben ik nu ook eng?

BigBabou | 19-02-10 | 12:33

@KurtRussel | 19-02-10 | 12:30

Juist! U bent kiesbaar?

de Bleek | 19-02-10 | 12:32

Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:23
Vriendelijk verzoek:
Wilt u ook de tijd kopiëren en niet alleen de naam? Alvast dank.
.
@ bello = bello | 19-02-10 | 12:16
.
Ctrl A =>
Ctrl C =>
Ctrl V

Ella | 19-02-10 | 12:32

Die NMP moet dood, keihard dood.

En-el Hak | 19-02-10 | 12:31

eerste gedachte: leuk! Laat de PvdA&GL verder leeglopen zodat linkse en moslimgroeperingen goed verdeeld blijven.
Maar dan o jee, wat als alle "ik ben christen maar alleen met kerstmis ga ik naar de kerk"- christenen zich nu eens bedenken dat ze CDA/CU gaan stemmen?
Waar blijft de transparant-
democratische en EU-referendum respecterende-
europese economische samenwerking oke maar rot verder ff lekker op met je europa-
uitvreterbestrijdende-
NUTS en infrastructuur tegen kostprijs facturerende-
overheidverkleinende-
Ab Osterhaus, joris demmink en jack de vries vervolgendepartij?

gruppenfuhrer | 19-02-10 | 12:30

Wat een enorm rascistisch programma zeg. Vervang het woord moslim eens door blank of arisch en je hebt grote problemen. Zet er een geloof neer en het mag allemaal. F.. k halal voedsel. Dieronvriendelijk slachten, mag wel als je gelooft, anders niet. Rot op met zorg met respect voor de islam. Deze partij zorgt pas voor 2-deling. Ze hebben het alleen over zichzelf en willen een hele grote dikke vinger in de pap hebben. Erkenning islamitische feestdagen. En de joodse, griekse, amerikaanse, spaanse, italiaanse dan? NL heeft maar 1 cultuur en de daarbijhorende nationale feestdagen. En dan ook over de marokkaanse jongeren. Hoe komt het dat je van de pakistaanse moslims dan geen last hebt? Juistem, grotere controlle door pappa en mamma. Wij zijn niet het probleem, maar de opgeschoten bondkraagjes. Erg eng deze partij!! Daarom, zo snel mogelijk een verbod op partijen die geloof als grondslag hebben.

KurtRussel | 19-02-10 | 12:30

Die partij brengt het midden oosten conflict linea recta naar NL met hun Israël standpunt.
Dat wordt straatstenen vervangen voor beton en een maatschappij beheerst door kortzichtige achterlijke religieuzen. Ik ben geen fan van de PVV maar dit duwt me steeds harder hun kant op.

Stroopdoos | 19-02-10 | 12:29

Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:26
Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:27
touche.

jack and friends | 19-02-10 | 12:28

@ Links Handig

Heb je meer om op te merken ?

Nee he!

Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:27


Dat partijprogramma van de moslim partij klinkt echt als een soort NVU voor moslims.

Kees Klinker | 19-02-10 | 12:27

Diplomatieke onschendbaarheid.
Next...

da wizard | 19-02-10 | 12:27

@Wijnand Duyvendak | 19-02-10 | 12:13
Het was een enorme poppenkast, louter vol met clowns. Die Bertje Koenders die gisteren voor Bos op kwam rond 22.15u omdat WouterT te murw gebeukt was om nog van zijn stoel af te komen. Alleen om nog maar eens te herhalen wat de premier nu al een stuk of 85.000 keer gezegd had: "wij zeggen niks, want wij gaan dit morgen pas inhoudelijk in de ministerraad bespreken". En nog maar eens herhalen dat Bos iets toch echt niet gezegd heeft, terwijl iedereen met het IQ van een stoeptegel gewoon WEET dat hij dit wel gezegd heeft. De fucking arrogantie om meer dan 6 uur lang voor niets te debatteren en iedereen voor dom te verslijten...

Een oorlog ja, dat zou goed doen, dat heb ik zelf al eens vaker gezegd. Alleen wil ik geen oorlog omdat ik een fatsoenlijk mens ben die toont hoe het wel kan. Als iedereen dat zou doen, dan was die oorlog ook niet nodig.

TisNieZoMoeilijk | 19-02-10 | 12:26

@ Links Handig

Gelukkig ben ik dan niet 50 en ben al begonnen met het opbouwen van mijn pensioen. Ik heb al een baan vanaf het moment dat ik verblijfvergunning kreeg en dat is het jaar 2007. Ben al 3 jaar goed bezig.

Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:26

Wat een smerig partijprogramma zeg. BAH. Neen, ik stemp geen NMP. Ik denk dat ik maar mijn eigen partij begin, ik kan me niet echt meer plaatsen in de hedendaagse polletiek.

Saaseend | 19-02-10 | 12:26

Sliptong | 19-02-10 | 12:05
Tenzij generaal Berlijn een coup pleegt en een junta installeert. Hij is nogthans flink pissig op dit moment!

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 12:11
Dictators zijn meestal wel daadkrachtig, itt dit kabinet..

mayor_pickwick | 19-02-10 | 12:25

mijn bloeddruk *.44 magnum doorladen doet*

De Volksman | 19-02-10 | 12:25

@El_Dictator | 19-02-10 | 12:21
Denk dat je nog raar gaat opkijken van het opleidingsniveau hier.

TypeR | 19-02-10 | 12:24

@ bello

Deels hebben de Nederlanders mijn huisvesting enz. meebetaald. En nee er is helemaal niets mis met vrijwilligerswerk. Voor thuisstudie moet je boeken en pc voor hebben. Vluchtelingen die een in asielzoekerscentra wonen hebben niet eens de ruimte voor een pc in hun kamer 2 bij 2. En meeste asielzoekers die nog geen verblijfsvergunning hebben vertikken het om te gaan studeren en laat staan Nederlands leren. Ik heb mijn tijd wel aan vrijwilligerswerk geinvesteerd en resultaat is het goed schrijven, goed lezen en goed praten in het Nederlands.

Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:23

Lol @ subsidistan .... ik ga mee

Bertusdegrote | 19-02-10 | 12:22

Ik vind de punten van het partijprogramma nog reuze meevallen. Gezien de nadruk die gelegd wordt op een goed kunnen communiceren met elkaar en leuzes zoals: "Het begint met Taal." zou ik zeker verwacht hebben een motie tot het verplicht stellen van arabisch en turkse les op de nederlandsche scholen. De politieke partijen hebben de eerste aanzet al gegeven met hun posters in diverse vreemde talen. Wat zou nu mooier zijn als de allochtone en autochtone jeugd met elkaar in elkaars taal zou kunnen communiceren, dit om de acceptatie van elkaar te bevorderen. Ook zou men dan nog kunnen denken aan subsidies voor cursussen arabisch e.d. voor autochtone volwassenen, slecht zo zal de multiculturele samenleving tot een verrijking van de maatschappij kunnen komen tzt.

p.s.

Dit is slechts een cynische grap en hoop niet dat het door een of andere politieke malloot gelezen wordt en serieus genomen wordt.

Bazooka Joe | 19-02-10 | 12:22

ah, weer een paranoide poging om het vmbo-gepeupel wakker te maken vandaag?

El_Dictator | 19-02-10 | 12:21

subsidistan | 19-02-10 | 12:18
Eigenlijk moet je een rechtse, Pakistaanse politicus z'n haar wit spuiten en dan de posters daar op aanpassen. Dan verkoop je het merk GW en heb je toch een beetje PVV in Pakistan. Zoiets als Muhamed GW Chaudri.

Sliptong | 19-02-10 | 12:21

Dat Islamitisch begraven daar kan ik inkomen. Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen....

2Nicknames | 19-02-10 | 12:21

Flikker op met die gewelddadige kudtislam.

Zo jammer! | 19-02-10 | 12:20

@ Vluchteling

Zelfs na die vijf jaar - als je dus een paspoort ontvangt - mag je nog niet direct stemmen. Net als je geen aanspraak maakt op volledige AOW. Dus stel, je komt hier als vluchteling op 50-jarige leeftijd heen, gedraagt je voorbeeldig en vindt dan werk (na 5 jaar inburgeren) dan nóg krijg je géén volledige AOW. Kortom, je moet het doen met een paar tientjes en eventuele aanvullingen - wat niet iedereen krijgt.

Links Handig | 19-02-10 | 12:20

GS is dus idd sterk aan het verrechtsen, waar een simpele opmerking als boeie al wordt weggejorist.

Bob_ | 19-02-10 | 12:19

jack and friends | 19-02-10 | 12:16
De 10e kruistocht?

Sliptong | 19-02-10 | 12:19

Ik ga Wilders posters plakken in Islamabad, wie gaat er mee?

subsidistan | 19-02-10 | 12:18

Prima lijst, prima partij. Dit land is nog lang niet vol dus open die grenzen voor al die verrijking. Dit land kan zoveel beter.

......

Scrabble | 19-02-10 | 12:17

Nederland zegt: stem gewoon op een Nederlandse partij!

thesquid | 19-02-10 | 12:17

@ JanVergoor

Ja, klopt.

Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:16

oeps 33 % sorry.

jack and friends | 19-02-10 | 12:16

@Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:09

En wie heeft er t/m 2007 voor je huisvesting, gezondheidszorg, wekelijkse toelage etc. etc. betaald? Mmm? En wat is er mis met vrijwilligerswerk? Je moet ergens beginnen toch? Ook wel eens van thuisstudie gehoord? Vragen, vragen...

bello | 19-02-10 | 12:16

Cobra6 | 19-02-10 | 12:12
CDA 41 zetels
CU 6 zetels
SGP 2 zetels
-----------
49 zetels. da's dan ongeveer 66 % van de binnengekomen stemmen..
.
Ja Nederland heeft genoeg van het kerks geneuzel..

jack and friends | 19-02-10 | 12:16

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 12:11
Z'n achternaam heeft ie mee. De vorige bezetter zetelde daar ook....

Sliptong | 19-02-10 | 12:15

Ik maak me er niet zo druk om, zo ken ik ze. Daarbij schieten NAVO-troepen regelmatig raketten Pakistan in vanuit Afghanistan, hetgeen ik overigens goedkeur.

Kei van de Aanstoot | 19-02-10 | 12:15

@de Bleek | 19-02-10 | 12:10

Mooie beelden!
Er gaat een rilling over mijn rug als dit weer zo zie..

Coretex101 | 19-02-10 | 12:15

islam democraten. Zijn die even democratisch als christen democraten? of sociaal democraten?

Aktivist | 19-02-10 | 12:14

dorps | 19-02-10 | 12:11
Dat komt omdat de Pakistaanse mens gebruikt wordt als verpakkingsmateriaal..
Zal wel zijn om beschadiging van het goed te voorkomen.
Net als de Zuidamerikaanse mens wordt gebruikt als verpakkingsmateriaal van dat witte goedje.

jack and friends | 19-02-10 | 12:14

Dit land kan zoveel beter. Ik kots op dit land. Ik kots op die poppenkast gisteren. En dan vooral van die toneelspelers van de oppositie. Agnes Kant met dat geblaf. Die altijd toneel spelende Halsema en die nare doordringende stem van die pedante Pechtold. Ik wil dat het weer ergens over gaat. Ik denk dat er eerst een grote ramp (een oorlog of een zondvloed) moet gebeuren voordat het weer wat kan worden.

Wijnand Duyvendak | 19-02-10 | 12:13

Geweldige site...

www.islam-democraten.nl/

Website overbelast. Probeer het later nog eens.

Forbidden
You don't have permission to access to this document on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache Server at islam-democraten.nl

Coretex101 | 19-02-10 | 12:13

moet kunnen

*barf*

Geile Markeerstift | 19-02-10 | 12:12

JanVergoor | 19-02-10 | 12:08
Ik zeg ook niet DAT het gaat gebeuren meneer de jurist. Ik zeg alleen dat de mogelijkheid wel bestaat. Wat als religie een grotere rol mag gaan spelen in onze democratie? Is het allemaal dan nog zo vanzelfsprekend?

Sliptong | 19-02-10 | 12:12

juriste | 19-02-10 | 12:08
Niet zomaar worden ingeperkt? Dat volg ik niet. Dan worden ze zonder praten ingeperkt of je het nou wil of niet! Jij mag je bekeren tot moslim ik snij nog liever me eigen kop er vanaf!

c.onjo | 19-02-10 | 12:12

jack and friends | 19-02-10 | 11:57: Ik zeg toch, ze moeten allemaal terug naar de huiskamer. Het merendeel van de autochtone Nederlanders is *alle* sprookjesboeken zat, omdat wij weten dat het onzin is. En we zijn het ook zat religie constant in ons gezicht gedrukt te krijgen terwijl we al 1000 keer gezegd hebben dat ze op moeten tieften. Geloof is iets persoonlijks, en dat moet het ook blijven. Dus het heeft geen plaats buiten de persoon, en al zeker niet het recht om het leven van anderen te bepalen die wel verstand hebben.

Cobra6 | 19-02-10 | 12:12

Sliptong | 19-02-10 | 12:05
Tenzij generaal Berlijn een coup pleegt en een junta installeert. Hij is nogthans flink pissig op dit moment!

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 12:11

-weggejorist-

dorps | 19-02-10 | 12:11

@Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:09
vanaf 2012 mag je dus stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Of je jezelf nu laat naturaliseren of niet. Staat in de kieswet.

JanVergoor | 19-02-10 | 12:11

@ JanVergoor

Jij haalt de boel door elkaar, volgens mij. Ik heb in 2007 verblijfsvergunning gekregen. In 2012 verblijf ik 5 jaar rechtmatig in Nederland. In 2012 mag ik een aanvraag doen voor naturalisatie. Voor 2007 had ik geen rechten en dus ook geen verblijfsvergunning. Je mag dan niet werken, niet studeren (tenzij ouder dan 18). Het enige wat je dan wel mag is op je lui reet de dagen door brengen of vrijwilligerswerk gaan doen.

Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:09

jack and friends | 19-02-10 | 12:07
Two of a kind. Tegelijk maar jij typt sneller ;

Sliptong | 19-02-10 | 12:09

Wat een lijst met eisen. Gelukkig zal de echte moslim man hier niet op stemmen, want de eis "man en vrouw gelijk behandel" is zwaar haram. Nee dan heeft GL, PvdA en D66 meer kans.
Verder is het natuurlijk een schandalige inmenging in de binnenlandse zaken door een buitenlandse mogendheid. Noem nou eens 10 islamtische landen waar geen corruptie, ongelijkheid van man en vrouw of oorlog is. 5 landen dan? 1?

funkyd | 19-02-10 | 12:08

juriste | 19-02-10 | 12:06
Gekleurde mensen zitten in een andere inrichting. Vaak een penitentiaire.

Sliptong | 19-02-10 | 12:08

Bekeren tot moslim is volgens mij de enige manier om een vrij leven te leiden in Nederland, want dan kunnen vrijheidsrechten niet zomaar worden ingeperkt.

juriste | 19-02-10 | 12:08

@Sliptong | 19-02-10 | 12:05
Daar is een grondwetswijziging voor nodig. Daar is dus een 2/3 meerderheid in de 2e en 1ste kamer voor nodig. Vervolgens nieuwe parlements verkiezingen, dan een 'gewone' meerderheid in de 2e en 1ste kamer. Dream on.

JanVergoor | 19-02-10 | 12:08

juriste | 19-02-10 | 12:06
Nee voor de gekleurde mensen hebben we aparte instellingen.. P.I. genaamd.

jack and friends | 19-02-10 | 12:07

LOL. Nederland lijkt een vrij land, maar ga eens kijken in de gesloten GGZ inrichtingen of op de gesloten afdelingen van streekziekenhuizen. Normale blanke mensen worden gedrogeerd en opgesloten als ze ambities hebben, je ziet er geen gekleurde mensen.

juriste | 19-02-10 | 12:06

Balzakius | 19-02-10 | 11:56
Relevantie t.o.v. Balzakius | 19-02-10 | 11:42: U zegt dat we ons geen zorgen hoeven te maken omdat we in een democratie leven. Theoretisch is die democratie dus democratisch op te heffen. Relevant genoeg. Democratie is niet iets waar je per definitie altijd op kunt terugvallen.

Sliptong | 19-02-10 | 12:05

@gozahtje | 19-02-10 | 11:57
Wat is daar precies fout aan? Als je democratie belangrijk vindt, dan is dat juist niet fout. Iemand heeft een verblijfsvergunning gekregen, op gronden die wij als volk ooit bepaalden. Na 5 jaar mag zo iemand dan ook meebeslissen wie er de baas gaat spelen in zijn directe leefomgeving. Da's helemaal niet fout.
Het feit dat je dat wel fout vindt betekent:
1. Je bent een anti-democraat
2. Je bent een bangepoeperd

JanVergoor | 19-02-10 | 12:05

Eurabie bestaat niet mensen. Allemaal populistische onzin. Niet omkijken, gewoon doorlopen svp.

VictorMancini | 19-02-10 | 12:03

@morgan le Fay +100 :)

FrijeFrys | 19-02-10 | 12:02

@kyriaap

Mijn Nederlands is inderdaad goed. Ben er ook trots op. Veel lotgenoten zijn dan ook jaloers op mijn prestatie met taal.

Vluchtelingen | 19-02-10 | 12:01

@Vluchtelingen | 19-02-10 | 11:56
NEE, dan heb je GEEN nederlands paspoort. Dan heb je een verblijfsvergunning. Dat is NIET hetzelfde. Je kunt gewoon je mexicaanse (of andere) nationaliteit behouden met een verblijfsvergunning.

JanVergoor | 19-02-10 | 12:01

troje | 19-02-10 | 12:00
Nee dat punt is dan voor u.
Zoals zo vaak.. de waarheid lag ergens in het midden.

jack and friends | 19-02-10 | 12:01

Het enige dat die moslimpartij blijkbaar niet wil veranderen, is het uitkerings- en subsidiebeleid. Waarom verbaast me dat nou niet? (*open deur intrapt*)

Morgan le Fay | 19-02-10 | 12:01

Korreltje Zout | 19-02-10 | 11:21

Ik dacht gelijk aan Steve Karell!

haatbaard | 19-02-10 | 12:00

jack and friends | 19-02-10 | 11:49

Dank, weer wat geleerd. De nuance is dus wel zo dat je wel minimaal 5 jaar ingeschreven moet staan als niet-Nederlander. Dus niet iedere immigrant / vluchteling / allochtoon kan direkt stemmen voor de gemeenteraad.

troje | 19-02-10 | 12:00

Ik geef die kerel groot gelijk! Goed dat hij dit ook opstuurt. Het is natuurlijk van de zotten dat men op een ambassade dit soort pamfletten verspreid. Kan het ook bijna niet geloven!

c.onjo | 19-02-10 | 11:59

vully13 | 19-02-10 | 11:53
Nee dat is om nog enigzins te doen alsof ze westerse ideeen hebben.

gozahtje | 19-02-10 | 11:58

bo-oz | 19-02-10 | 11:50

Dank u!

eerstneukendanpraten | 19-02-10 | 11:58

Islamitische Republiek De lage Landen, coming soon. *horror filmuziekje speelt*

Stroopdoos | 19-02-10 | 11:58

Cobra6 | 19-02-10 | 11:48
Joden maken ook al eeuwen lang onderscheidt tussen man en vrouw.
Is dat nu opeens ook een probleem?
Want dan hebben wij in deze Joods-Christellijke maatschappij (bij J-P B) ook een probleem.
Hier wordt een partij welke reeds meermalen veroordeeld is voor Discriminatie nog steeds niet verboden. (SGP)

jack and friends | 19-02-10 | 11:57

JanVergoor | 19-02-10 | 11:50
Dat is fout!!! Heeeel fout!

gozahtje | 19-02-10 | 11:57

@JanVergoor

Ja maar dan heb je al een Nederlandse paspoort. Dus het op hetzelfde neer. Als je 5 jaar rechtmatig in Nederland verblijft dan heb je al recht op naturalisatie. En dus mag je stemmen. Dus in mijn geval, moet ik nog tot 2012 wachten, wil ik stemmen op Tweede Kamer of gemeenteraadsverkiezingen.

Vluchtelingen | 19-02-10 | 11:56

Ik heb nog geen stemkaartje gekregen. Ik wil ook niet stemmen. Nog niet. Pas als ik Nederlandse ben. Dan heb ik het gevoel dat ik er eindelijk officieel bij hoor.

Vluchtelingen | 19-02-10 | 11:36

aan je taalgebruik te zien kan menig allochtoon een voorbeeld aan je nemen. menig nederlander ook btw ;)
hulde!

kyriaap | 19-02-10 | 11:56

@Sliptong | 19-02-10 | 11:43
Relevantie ?

Balzakius | 19-02-10 | 11:56

Ik ga maar eens m'n IDF-shirtje uit de kast halen. Staat toch mooi op nr. 2 van de ergernissenlijst.

basweetutwel | 19-02-10 | 11:56

Leg nu eens wat foldertjes van de genoemde splinterpartijen neer bij de Pakistaanse ambassade hier. Dan ben ik zeer benieuwd hoeveel nederlandse vlaggen verbrand gaan worden in die zandbak.

kuierdroad | 19-02-10 | 11:56

roflmaocopter van dat partij programma.... Hollandistan met in ieder dorp 3 minaretten. Voor iedere vrouw t recht op een tafellaken. Kunnen we met mekaar es fijn gaan leren hoe lekker dat Ghallal vlees is. wuahhahahahaha

FrijeFrys | 19-02-10 | 11:56

@Chris666 | 19-02-10 | 11:52

Nogmaals..
Veel plezier.

Coretex101 | 19-02-10 | 11:56

@blinde kip | 11:42
Hierbij vraag ik om HULP!

fuckje | 19-02-10 | 11:55

@blinde kip | 19-02-10 | 11:42
Friezen hebben vanzichzelf ook het nodige aardgas. (en strooizout)
Dus Friezen hebben het niet nodig om in Groningen te gaan buurten.

jack and friends | 19-02-10 | 11:54

Uit het partijprogramma: Een stop op de demonisering van marokkaanse jongeren.

Want het zijn allemaal van die lieve, en vooral onschúldige knapen zeker...

Ze weten dondersgoed dat een groot gedeelte van hun kroost voor onnoemelijk veel ellende zorgt, maar daar hoor je ze NOOIT over, het ligt aan de Hollanders, want die 'demoniseren'. Wat er werkelijk aan de hand is, is dat ze het eigenlijk prima vinden dat Rachid steelt, dealt, homo's in elkaar ramt, Hollandse meisjes lastigvalt, zijn opleiding niet afmaakt, de hele dag op straat hangt, Hollanders loopt te zieken ( vooral bejaarden en mensen met een hondje ) en sneeuwballen met stenen erin gooit. Als ie maar niet gepakt wordt. Maar da's eigenlijk ook niet zo heel erg, want het loopt toch wel met een sisser af waarschijnlijk...

Waarom vinden ze dit prima? Omdat dit tot resultaat heeft dat meer en meer Hollanders uit de wijk trekken om een beetje normaal te kunnen wonen en het er dan dik inzit dat de dan vrijkomende woningen naar moslims gaan, derhalve weer een stapje verder naar het uiteindelijke doel, en we weten allemaal wat dat is.

En zo is het ook nog 'es een keer.

bello | 19-02-10 | 11:53

In moslim landen zou je zelf niets eens gehoord hebben van personen die een christelijke partij willen oprichten. Die zouden reeds lang weggejorist zijn.

Therapietje | 19-02-10 | 11:53

Voor zover ik het allemaal een beetje heb begrepen hebben bovenstaande partijen vooral gekeken naar hoe de PvdA zich de afgelopen jaren heeft gedragen en die gedragingen omgezet naar programmapunten.

jack and friends | 19-02-10 | 11:53

gelijke rechten voor man en vrouw?
Zal wel een drukfout zijn ...

vully13 | 19-02-10 | 11:53

@Coretex101 | 19-02-10 | 11:39
Potentie voor werkgelegenheid is hier in overvloed. Geld om dit werkelijkheid te laten worden ook. Alleen wordt al dit geld maar steeds richting het kluitje Randstad gesluisd.
@blinde kip | 19-02-10 | 11:42
De Oost Friezen kunnen mij aan me bunghole oxideren, de westfriezen erbij trouwens. We hebben hier genoeg Rednecks met hooivorken om onze eigen verdediging te regelen.

Chris666 | 19-02-10 | 11:52

mag allemaal in n.l, vrije menings uiting geldt alleen voor moslims.

grote grutjes | 19-02-10 | 11:51

't Opmerkelijkst vind ik "verpleegkundige en geneeskundige zorg met respect voor Islamitische waarden"... Betekent dat, dat je als verpleegkundige weg moet wezen als er 'n fin gewond op je afdeling ligt, omdat de familie haar verdriet moet kunnen verwerken, en vervolgens schadevergoeding moet betalen omdat je z'n leven niet hebt kunnen redden?
Verder lijkt me dit een beetje een vage roeptoeterpartij; Islamitisch bankieren is allang mogelijk in NL; meer effectief blauw op straat zal niet helpen de demonisering van Marokkaanse jongeren tegen te gaan en als we Turkeije uitnodigen bij de EU te komen, dan zal 't in Brussel echt allemaal niet effectiever en/of efficiënter gaan.
Sukkels. NEXT.

Wait for it! | 19-02-10 | 11:51

-weggejorist-

NielA! | 19-02-10 | 11:50

@Vluchtelingen | 19-02-10 | 11:31
Welnee. Iedereen die een verblijfsvergunning heeft (dus niet de NL nationaliteit) en 5 jaar legaal in Nederland woont mag stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen.

JanVergoor | 19-02-10 | 11:50

@eerstneukendanpraten | 19-02-10 | 11:31

Jij bent mijn held! Ik stem nu al op je als reaguursel 2010!

bo-oz | 19-02-10 | 11:50

Wow wat een westerse kiesprogramma heeft die moslim partij. Ja lekker apart cursussen volgen dat is heel erg Nederlands en Westers. Democratie kan wel uit de naam zou ik zeggen.

reade romke | 19-02-10 | 11:50

Interessante partij politiek! Deze mensen zijn nu nog klein en dus nog niet invloedrijk, maar over een aantal deccenia hebben we een moslim partij in de gevestigde orde die ons een hoop gezeik gaat brengen!
tegen die tijd zijn de rapen pas echt gaar, want dan zal er pas echt een extreem rechtse persoon opstaan die veel verder wil gaan dan Wilders, omdat de situatie tegen die tijd nog veel schrijnender is dan nu!

gozahtje | 19-02-10 | 11:50

Ik zou verbaasd moeten zijn... maar toch niet. Zoals de schrijver zegt, hypocrisie is schering en inslag bij internationale relaties met moslim landen. Als dit omgekeerd was, zouden er vlaggen worden verbrand.

Appleflap | 19-02-10 | 11:50

ach ach ach, de stommiteiten gaan maar door. kunnen we niet met de achterban van GS een groep organiseren, die alleen maar campagne voert in moslimlanden, oftewel de landen waar de meeste allochtonen hier in Nederland vandaan komen, en dan de campagne die zij hier voeren als voorbeeld gebruiken. Maar dan met enge dingen als vrijheid van meningsuiting, vrijheid van geloof en scheiding kerk en staat. en dan promotie filmpjes uitzenden waarop je ziet hoe goed ze hier wel niet geintegreerd zijn. Moslima´s die hier lekker vrij hun mening durven te geven, moslima´s die met jongens praten zonder 100zweepslagen te krijgen. dat soort dingen.

nou weten we allemaal dat dit gewoon niet mogelijk is, maar toch zou je het eens moeten proberen, om eindelijk eens één keer, en duidelijk in your-face, te kunnen zeggen, wij hebben het eens geprobeert in jullie land van herkomst, het is niet gelukt, wij gaan dezelfde norm hanteren als dat land hier in Nederland.
en dan bedoel ik, wij zijn hier een Christelijk land (ja ik ben atheist maar zo'n land zijn wij nou eenmaal, ben ik ook mee opgegroeid en ik heb er vrede mee ) en islam heeft gewoon een 2e rangs plek hier. niet alles willen, en zielig lopen doen. Daar is de deur.

enzo_ | 19-02-10 | 11:50

ZDEV | 19-02-10 | 11:43

Mooi lijstje! +1

eerstneukendanpraten | 19-02-10 | 11:49

"Islam Democraten"

Jan Passant mk2 | 19-02-10 | 11:49

@bo-oz | 19-02-10 | 11:48
u neemt het niet zo nauw met de vrijheid voor anderen?

JanVergoor | 19-02-10 | 11:49

jack and friends | 19-02-10 | 11:42: Ja, maar die vrouwen willen gescheiden dingen doen omdat hun dat al het hele leven ingeprent is door hun opa's/vaders en man. Als ze Westers opgegroeid waren, of bijvoorbeeld boedhistisch, dan zou het hun geen zak uitmaken. Daarom is het geen gelijk recht, want indirect word het hun verplicht gescheiden dingen te doen, vanwegen hun geloof.

Cobra6 | 19-02-10 | 11:48

@ Pierrepoint | 19-02-10 | 11:39
Wat staat er eigenlijk in het partijprogramma over subsidies, hoofddoekjes, het recht om niet beledgd te worden door spotprenten, het recht op homos discrimineren, het recht op lammeren slachten, het recht op halalvlees bij de Albert Hein en andere goddamn rechten van dit minderwaardige moslimvolk?

Korreltje Zout | 19-02-10 | 11:48

Viva la Revolution!
.
Is er geen partij die stemrecht voor Islamieten wil verbieden? Dan zou mijn keuze tijdens de gemeenteraadsverkiezingen snel gemaakt zijn!

bo-oz | 19-02-10 | 11:48

Uit het partijprogram: "ageren tegen ongefundeerde aanvallen tegen islam en moslims" ...
'
da's goed nieuws; aanvallen dus maar wel met fundering aub.

Rest In Privacy | 19-02-10 | 11:48

Allah Hu Kebabman

mentalernie | 19-02-10 | 11:48

Ongefundeerde aanvallen tegen andere religies is geen probleem?

kinky winky | 19-02-10 | 11:47

Respect voor iedereen, maar het moslim geloof is nr. 1
Ik zeg "de hele partij voor een opbouwende missie naar Pakistan"
Op zouten hier!!

Cian | 19-02-10 | 11:47

Ik zie een coalitie met de PvdA en CDA... Die zien dit helemaal zitten namelijK!

gozahtje | 19-02-10 | 11:46

Leuk dat de Kabouter Ploppartij ook mee doet... ik waardeer deze partijen wel.

Ze laten andere partijen er beter uit zien.

Dirk Tang | 19-02-10 | 11:46

troje | 19-02-10 | 11:42
Hier... ->In 1965 ging het actief kiesrecht van 23 naar 21 jaar. Zes jaar later werd de leeftijd verder verlaagd naar 18 jaar. Ook de leeftijd waarop het passief kiesrecht verkregen werd, ging omlaag, maar pas in 1983. Toen konden ook niet-Nederlanders die langer dan vijf jaar in Nederland legaal verbleven in de gemeenteraad worden gekozen.
nl.wikipedia.org/wiki/Algemeen_kiesrec...
.

jack and friends | 19-02-10 | 11:45

Balzakius | 19-02-10 | 11:42
Ik herinner mij nog een legendarische uitspraak van mijnheer pastoor Donner in de recente geschiedenis: "Het is ook democratisch om democratisch te beslissen de democratie op te heffen."

Sliptong | 19-02-10 | 11:43

Terugtrekking Irak en Afghanistan: eens.
Stop steun Israël: eens.
Turkije bij EU: nee.
Zorg met respect: maar dan voor iedereen.
Stop demonisering: eerst stoppen met etteren.
Islamitisch onderwijs: geen religieus onderwijs.

Zero tolerance: wel voor harddrugs.
Brug slaan: prima moet van 2 kanten komen.
Opkomen voor achterban. Duh.
Recht op begraven. Whatever.
Keurmerk voor Halal. Je doet maar.
Erkenning feestdagen: geen verplichte religieuze feestdagen.

Efficient Europa: halveer Europa's bureaucratie.
Blauw: ja maar minder boetes en meer gezag.
Burger betrekken: ja.
Handhaven wetten: ja.
Bestrijding discriminatie: ook geen positieve discriminatie.
Gelijke rechten: goed zo.
Gescheiden sporten: liever gewoon integreren.

Investeren in jeugd: sure.
Recht uitdragen religie: doe thuis wat je niet laten kunt, maar houd je in het openbaar in.
Gescheiden inburgering: nee!
Islamitisch bankieren: toe maar hoor.
Rentmeesterschap aan sprookjesfiguren doen we niet aan.
Seksualisering geen probleem. Gewelddadigheid wel aanpakken.
OV: subsidies afbouwen, de gebruiker betaalt.
CO2: flauwekul.
Islam en democratie: laat zien dan.
Geen onderscheid: eens. Taal: Nederlands hier graag.
Ongefundeerde aanvallen moet je altijd tegen ageren. Gefundeerde aanvallen moet je incasseren.

ZDEV | 19-02-10 | 11:43

Ik wil graag 3 dozen van die flyers om ze na een maandje wcgebruik ze weer terug te sturen.

Frederik Vijf | 19-02-10 | 11:43

@ jack and friends

Nee. Denk het niet. Ik zal stemmen. Als jij en ik niet gaan stemmen dan krijgen zulke lui (gelovigen) meer ruimte in het veld en Dat mag niet!

Vluchtelingen | 19-02-10 | 11:43

@Chris666 | 19-02-10 | 11:33
Als de Oost-Friezen op rooftocht gaan naar Groningen, komen we jullie dan ook echt niet helpen. Alleen als fuckje het vraagt.

blinde kip | 19-02-10 | 11:42

@En nu is het genoeg! | 19-02-10 | 11:41
PVV ? Je kan beter zeggen:
"Daarom dus geen NMP."

Balzakius | 19-02-10 | 11:42

ooh.. kijk aan; "een stop op sexualisering".... bedoelen ze daarmee het verplicht dragen van een hoofddoek of burka, of gewoon besnijden? :)
Daarbij...
Seks is nog altijd seks en geen sex in NL, maar ja, dat krijg je met advies uit 't buitenland..

Causa Sui | 19-02-10 | 11:42

Ik vind Nederland een beetje op het Europees Songfestival gaan lijken. Er zitten allemaal liedjes bij die niet aan te horen zijn, maar toch winnen. Waarom? Omdat men op elkaar stemt. Turkeye stemt op Turkeye en vriendjes... Zo is het nu in Nederland ongeveer ook al! De Nederlandse inzending is/heeft bij voorbaat al verloren.

italian bastard | 19-02-10 | 11:42

Dit is precies wat je van een moslimpartij kunt verwachten hun doelen zijn helder verwoord daar kan dus geen misverstand over bestaan. Voorlopig nog geen probleem. Gevaarlijker is de toenemende invloed van deze groepen in traditionele partijen, dat is de vijfde colonne.

JantjevanHaerlem | 19-02-10 | 11:42

Cobra6 | 19-02-10 | 11:38
Helder en eensch vwb. het geloof en waar te beleiden..
Verder is het een gelijk recht om dingen apart van elkaar te kunnen ondernemen.
Pas zodra het wordt verplicht vervalt het recht.

jack and friends | 19-02-10 | 11:42

@Weeraanmelden | 19-02-10 | 11:41
Nou, gelukkig hebben we een democratie en zal het nooit zover komen. Relax.

Balzakius | 19-02-10 | 11:42

@ jack and friends | 19-02-10 | 11:32

Waar haal je vandaan dat iedere inwoner een oproep krijgt voor de gemeenteraadsverkiezingen? Pure onzin. Alleen Nederlanders krijgen een stemoproep.

troje | 19-02-10 | 11:42

Daarom dus: PVV

En nu is het genoeg! | 19-02-10 | 11:41

Kleine troost: Van Mohammed C (Piranha-proces) zijn we verlost, want uitgezet. Nu nog Amir A. Scheelt een hoop centjes aan opvang in onze luxe hotels (gevangenissen). +1 voor Justitie.

de curator | 19-02-10 | 11:41

Willianus Wortelus | 19-02-10 | 11:37
Concludeert u nou tegenstrijdigheden? Dat kan niet want alles aan de islam is toch perfect! Als iedereen zich nou eens zou houden aan dat boek dan zou de wereld er een stuk beter uit zien.
*Proest van het lachen*

kleingrutter | 19-02-10 | 11:41

godverdomme;
NEE!
Er staat nog net ff niet in; wij worden de baas en EISEN dat wij GASTEN jullie land over gaan nemen.
Opdonderen.
Eisen,eisen, eisen en nog eens eisen.
Wat de fuck heb je hier te willen?
Assimilatie of optiefen.
Als ik in Amerika mijn nederlandse gewoonte wil uitoefenen (wiet roken), kan dan dat, maar dan moet ik wel eerst 10 jaar zitten.
En de kaffers die er net een paar jaar zitten gaan ff eisen dat de islamitische waarden hier openbaar goed worden?
rot ff op naar een moslimland.

Weeraanmelden | 19-02-10 | 11:41

Balzakius | 19-02-10 | 11:37

Linkje doet het helaas niet...

eerstneukendanpraten | 19-02-10 | 11:40

Vluchtelingen | 19-02-10 | 11:36
Als u het Nederlands paspoort krijgt zult u net als de rest van de Nederlanders ook heel snel genoeg krijgen van dat voorrecht en uw heil ergens anders zoeken.
Stemmen is meedoen met het circus van 300.000 mentaal gehandicapten.

jack and friends | 19-02-10 | 11:40

Bijna off-topic, maar amusant is het partijprogramma van de NMP zeker:

De NMP wil:
"Islamitisch onderwijs naast openbaar en bijzonder onderwijs mits dit onderwijs voldoet aan alle kwaliteitseisen"

De partij van meneer kreeft (ex-lpf):
-heeft er geen idee van dat godsdienstig onderwijs = bijzonder onderwijs;
-wil iets dat ze al lang hebben;
-schiet zichzelf in de voet, want "alle kwaliteitseisen" ....

Pierrepoint | 19-02-10 | 11:39

Staat ergens een servert van islam democraten te roken

TypeR | 19-02-10 | 11:39

@Chris666 | 19-02-10 | 11:33

Werkgelegeheid hebben jullie daar ook niet dus veel plezier.

Coretex101 | 19-02-10 | 11:39

Chris666 | 19-02-10 | 11:33

Iedere keer als ik op de A7 bij Hoogezand rijd en dat foeilelijke gasmonument zie denk ik: dit is het symbool van een paar honderd miljard EURO die Den Haag van
ons heeft geroofd. GOEDVERDOEMME nog een keer...

eerstneukendanpraten | 19-02-10 | 11:39

jack and friends | 19-02-10 | 11:35 : Nee, AL het geloof moet uit het openbare leven en terug naar de huiskamer waar het hoort. ISlam, Christendom, het Joodse geloof, alles. Vroeger was het nodig om de mensen in eht gareel te houden, tegenwoordig hebben we daar fatsoenlijke wetten voor.
Framoes | 19-02-10 | 11:34 : Nee, als je mensen scheid bij activiteiten hebben ze dus duidelijk geen gelijke rechten. En ze willen ook alleen maar gescheiden dingen doen omdat ze nog steeds in 2000 jaar oude sprookjesboeken geloven. Dat mag best, maar in je eigen huiskamer.

Cobra6 | 19-02-10 | 11:38

Dat pamflet! De aap is uit de mouw lijkt me. Het streven van moslims is, om dit land om te vormen tot Islamitische staat!
*Met handen in haar zit*

Lord_Crapsalot_II | 19-02-10 | 11:38

-weggejorist-

Karel Schouten291834 | 19-02-10 | 11:37

- Zero tolerance voor hard- en softdrugs m.n. gefocust op onze jongeren??
- Een goede rentmeester zijn voor de door Allah (met zijn grote lul) aan ons
geschonken wereld??
- Laten zien dat Islam en democratie samen gaan??
- Turkije bij de EU??
En we moeten stoppen met het pesten van die arme marokaanse jongetjes die helemaal niets verkeerds doen..

WTF!

Coretex101 | 19-02-10 | 11:37


ROFL @ partijprogramma NMP! Staat werkelijk bol van de tegenstrijdigheden!

- Gelijke rechten voor man en vrouw... en even verder staat er vrolijk:
- Recht voor de vrouw op gescheiden sporten WTF?
- Gescheiden inburgeringscursussen WTF?

Willianus Wortelus | 19-02-10 | 11:37

jack and friends | 19-02-10 | 11:30
Het is net het spelletje Wie van de drie! Het wachten is op het vallen van dat cabaretgezelschap dat alles en iedereen in de maling neemt.

kleingrutter | 19-02-10 | 11:36

Ik heb nog geen stemkaartje gekregen. Ik wil ook niet stemmen. Nog niet. Pas als ik Nederlandse ben. Dan heb ik het gevoel dat ik er eindelijk officieel bij hoor.

Vluchtelingen | 19-02-10 | 11:36

Korreltje Zout | 19-02-10 | 11:31

GOEDVERDOEMME! Aboutaleb is er toch net geweest om dit met de Finnen de wereld uit te helpen. Het effect is dus averechts geweest.
Elsevier altijd +1 (ben abonnee)

eerstneukendanpraten | 19-02-10 | 11:36

@ZDEV | 19-02-10 | 11:33
ja en direct er een wettelijk verbod op maken

eenamm | 19-02-10 | 11:36

En dat krijgt nog soepsiedie ook, ik ga mezelf acuut euthanaseren........ gooit stembiljet in kliko en googled op stropknoop maken

penis-aqua-rosA | 19-02-10 | 11:35

Cobra6 | 19-02-10 | 11:32
Nee er is wel degelijk een verschil tussen gelijke rechten en alles samen doen.
Komop nou mensen.. Ik snap best dat het stoer is om wat te hakken op de moslim's in Nederland. Maar als er zonodig gehakt moet worden begin dan bij de SGP Een Nederlandse zuilenpartij die nog minder van vrouwen moet hebben dan de gemiddelde moslim.

jack and friends | 19-02-10 | 11:35

Het moet niet gekker worden. O ja toch.

Korreltje Zout | 19-02-10 | 11:34

* Voorziet binnen 20 jaar grote behoefte aan Predators in Nederland en daarom aandelen Raytheon koopt *

Bigi Bana Boy | 19-02-10 | 11:34

@Cobra6 | 19-02-10 | 11:32
Gelijke rechten = recht voor zowel de man als de vrouw om gesegregeerd te leven.

Framoes | 19-02-10 | 11:34

Het eerste wat ze van mij uit het verzekeringspakket moeten flikkeren is besnijdenis.

ZDEV | 19-02-10 | 11:33

Ik voel er steeds meer voor om ons als Groningers te gaan afsplitsen van de rest van het kud Nederland. Dan is het hier snel een soort van hollands Dubai aangezien onzae gasopbrengsten dan ook eens aan ons te goede komen. Verder hebben wij hier al dat marokaanse en moslimgezeik niet!
Ciao sukkels, wij gaan onszelf wel redden!

Chris666 | 19-02-10 | 11:33

ook leuk: het demoniseren van bontkraagjes moet stoppen en we moeten het gewelddadig worden van de samenleving tegen gaan.
Oplossing: enkeltje "zandbak aan zee" voor deze fijne knullen.

RockBock | 19-02-10 | 11:33

Vluchtelingen | 19-02-10 | 11:31
Ja da's voor de tweede kamer.. Voor de gemeenteraad is iedere INWONER stemgerechtigd. Dus iedereen met een adres in 1 gemeente heeft van diezelfde gemeente 1 stemkaartje gekregen.

jack and friends | 19-02-10 | 11:32

NMP: Gelijke rechten voor man en vrouw... maar WEL alles gescheiden willen doen. Volgens mij weten ze niet wat ze willen daar? Gelijke rechten betekend ook gemengd alles doen. Daarbij Islamofobie is een psychische aandoening, en niet ongefundeerd. Zijn we na 2000 jaar eindelijk zo ver dat we het Christendom terug hebben gedrongen naar de huiskamer, zal de Islam het wel even overnemen. Nou mooi niet, opgefl*kerd met die sprookjes, die horen niet thuis in de leidingvan een land en in het straatbeeld. Dat doe je maar fijn thuis.

Cobra6 | 19-02-10 | 11:32

Wow, dat pamflet beschrijft zeg maar alles wat ik nu juist niet wil zien in Nederland.

Disneyland | 19-02-10 | 11:32

Democratie: een ideaal middel in de pacifistische kolonialisatie van de wereld. Om Gadhaffi nog maar eens aan te halen: "The New Terrorism is based on demographics not bombing campaigns."

Contino | 19-02-10 | 11:32

@fjordman

Als vluchteling mag je pas stemmen op het moment dat je een Nederlandse paspoort hebt. Die mag je aanvragen na 5 jaar rechtmatig verblijf in Nederland. Na 5 jaar doe je een aanvraag voor de naturalisatie bij jouw eigen gemeente. Vervolgens wordt er gescreend of je afgelopen jaar je netjes gedragen hebt. Zo ja, dan krijg je de paspoort voor een bedrag van een paar honderd euro. Zo niet, dan mag je terug naar jouw land van herkomst of de illegaliteit in (waar velen in belanden).

Vluchtelingen | 19-02-10 | 11:31

Over inmenging gesproken, waar kan ik trouwens zo'n officiele lijst met door Marokko toegestane mocrokindernamen krijgen? Of de lijst met verboden kindernamen?
www.elsevier.nl/web/10221421/Nieuws/Ne...

Korreltje Zout | 19-02-10 | 11:31

ISLAM DEMOCRATEN?

Een witte negert? Vierkante cirkel? Droge regen?

eerstneukendanpraten | 19-02-10 | 11:31

@peppievankokkie | 19-02-10 | 11:21
koop ook 1 voor mij!

eenamm | 19-02-10 | 11:31

Vrouwen mogen wel separaat sporten maar we mogen geen onderscheid maken op basis van geslacht?
dat wordt lastig.

RockBock | 19-02-10 | 11:30

@kapotte_stofzuiger | 19-02-10 | 11:26
Of Andere gelovigen. Of moslims als collega. Of vrienden en collega's die lid zijn van een zangkoor.

blinde kip | 19-02-10 | 11:30

het toonbeeld van non-integratie. Rot op met je kut ilam.

weesgegroet | 19-02-10 | 11:30

kleingrutter | 19-02-10 | 11:25
Ach ik kan me een minister van Financieen herinneren die nog niet zo lang geleden ook geheel vrijblijvend een stemadvies (Obama) de ether inslingerde.
.
Dezelfde minister heeft gisteravond een hele avond lang met een rood hoofd in vak K gezeten.

jack and friends | 19-02-10 | 11:30

Ik hoop echt dat alle moslims op een moslimpartij stemmen. Op wie richt de pvda haar pijlen dan? Oh, dan is het blanke, asociale, laagopgeleide electoraat weer aan de beurt. Hé Wouter en Femke: Ikke ook zin in toekomst!

Sliptong | 19-02-10 | 11:29

Brrr.. eng foldertje :\

Kabila de stijlloze | 19-02-10 | 11:29

-weggejorist-

Bob_ | 19-02-10 | 11:28

Ik ben diep gekwetst dat het pamflet niet in het Chinees is opgesteld.

blinde kip | 19-02-10 | 11:27

waarom verbaast me dit niet??

Gizza | 19-02-10 | 11:27

Die krijgen het nogal druk met dit programma...
Mooi in het nederlands ziet er goed uit.

Braakbal | 19-02-10 | 11:27

Welkom in Hollandistan.
Onze lokale Taliban heeft zich zojuist teruggetrokken in een heel klein kamertje.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 11:27

Niemand die beseft dat we een reaguurder in ons midden hebben, die een moslim als vriend heeft..... the horror...

kapotte_stofzuiger | 19-02-10 | 11:26

Dit is eng.

hellothere | 19-02-10 | 11:26

Geert! Waar blijven de kamervragen?

Abugreip | 19-02-10 | 11:26

XaaD666 | 19-02-10 | 11:24
Zo achterhaald. Tis druk tegenwoordig........

Sliptong | 19-02-10 | 11:26

*diepe zucht*

H4rrie | 19-02-10 | 11:26

Volgens mij is dit zwaar verboten! Wel only possible in Holland.

kleingrutter | 19-02-10 | 11:25

Islamabadplaats Al-IJmuiden

Sliptong | 19-02-10 | 11:25

He het programma is in ieder geval in het Nederlands.. Dat is al +1 en daar kunnen derhalve de 'Nederlandse Politieke Partijen' een puntje aan zuigen.

jack and friends | 19-02-10 | 11:25

IES DIESCRIEMIENATIE VAN JULLE

j.fietsbel | 19-02-10 | 11:25

en nog steeds houdt +31 de oogkleppen lkkr op, ga vooral zo door jongens, binnenkort mogen wij als autochtoon integreren >_>

Xenom | 19-02-10 | 11:24

"Het lijkt erop dat ze op termijn Nederland willen omvormen tot een soort van Pakistan aan de Noordzee"

En dan beginnen ze in Den Haag? Dat is toch al 20 jaar het toevluchtsoord van zandmenschen?

opzenhollands | 19-02-10 | 11:24

vol=vol

XaaD666 | 19-02-10 | 11:24

nog meer nieuwe medelanders ? ik heb ooit iemand horen zeggen vol=vol ..

Mr aarsch | 19-02-10 | 11:23

Alleen in Nederland! En gewoon toestaan!

Bobsen | 19-02-10 | 11:23

HAHAHAHAHA DIE LIJST!

Heerlijk hoe alles blijkbaar aan ons ligt.

ibot touch | 19-02-10 | 11:23

Wat zijn wenbrauwen? Is dat ter bevordering van de integratie?

illuvatar | 19-02-10 | 11:23

Wat mij eerder verbaasd is dat ex vluchtelingen hier al mogen stemmen; laat ze daar eerst eens een termijn van een jaar of 8 op zetten en nadat je genaturaliseerd bent en dus ook geen dubbel paspoort hebt. Wat mij betreft zouden uitkeringstrekkers ook niet mogen stemmen omdat ze geen bijdrage aan de belastingen geven en de overheid er alleen is om de belastingen te verdelen en weer uit te geven.

fjordman | 19-02-10 | 11:23

Welkom in Nederland. Wel even de schoentjes uit graag.

o0hdw0o | 19-02-10 | 11:23

Het wordt steeds erger. Begint wat uit de hand te lopen..

Vluchtelingen | 19-02-10 | 11:23

In ieder geval hoeven onze troepen dan niet meer zo'n tering eind te vliegen, zijn ze in het weekend gewoon thuis bij moeder de vrouw en de kids.

Frie60 | 19-02-10 | 11:23

Om hoeveel pakistani gaat dit? 100? 100 per maand?

Bezorgde Buurtvader | 19-02-10 | 11:23

Ik zou die vriendschap maar snel gedag zeggen. Helemaal als u ook nog reaguurder bent.

kapotte_stofzuiger | 19-02-10 | 11:22

Nee, dit is niet erg, want in speeltuin +31 mag alles.

Onze regering is even met een paar andere belangrijke zaken bezig.

acac | 19-02-10 | 11:22

Ik kan er niet meer tegen. *touw kopen gaat*

peppievankokkie | 19-02-10 | 11:21

de heer Khalid Ahmed Chaudry is the 40-year old virgin!

Korreltje Zout | 19-02-10 | 11:21

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken