Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GR2010. Houzee. NSB doet ook mee

477nsbposter.jpgToe maar. Er zijn nu dus ook al trollen actief op de verkiezingsborden voor de GR2010. Onverlaten hebben te AmsterdamWest NSB Affiches aangebracht op de officiële gemeente aanplak dingessen. Niet meteen CIDI/MDI/Pliesie bellen. Is waarschijnlijk gewoon mediakunst of andere verkiezingshumor. Video bij AT5. Hoogste tijd voor de tegentrollen om 020-Gaza vol te hangen met fair & balanced kutten en piemels. We plakken!

Reaguursels

Inloggen

mooie actie ;-)
zoals de nederlandse maatschappij zich nu ontwikkeld zou ik er nog op stemmen ook... houzee kamaraden!

Tweede Viool | 15-02-10 | 11:52

-weggejorist-

Horst Wessel | 14-02-10 | 03:48

vandaag overgeplakt met SP posters

jasperdeepwest | 13-02-10 | 22:25

He, Lenny Krevitz.

Jansen en Jansen | 13-02-10 | 19:24

Ja ja GS, jullie kunnen zeggen wat je wilt maar men gebruikt Stemt. Dat wil zeggen: stam plus t. Gebiedende wijs dus. Noem me maar gerust enen zeikerd, maar zo hoort het wel. Yo baby.

Pierre Snot | 13-02-10 | 18:54

Vraag blijft of dit nou een linkse actie is dat refereert aan de PVV of een rechtse actie dat wijst op de jurken-annex kapuchonproblematiek in Amsterdam-West (geheel West-Europa) waar de NSB wel raad mee zou weten.
In het laatste geval zie ik de humor er natuurlijk wel van in.

van der g | 13-02-10 | 17:51

De NSB... waar slaat dat nou weer op? Kan alleen maar een gelijkenis zien met de pvda, verder niet.

Oome Gijs | 13-02-10 | 17:39

En-el Hak | 13-02-10 | 17:01
Jij zegt dat je een bepaald type moet zijn om ambtenaar te worden.
Klopt.
Helemaal mee eens.
Veiligheid voor mijzelf "and the public be damned", de ambtenaar ten voeten uit.
-
Probleem volgens mij is dat ambtenaren de mogelijkheid hebben om zich te verschuilen achter de massaliteit van de organisatie waar zij voor werken en geen eigen verantwoordelijk hoeven te dragen. Afschuiven is het parool.
-
"Sorry mijnheer/mevrouw zo zijn de regels. Die heb heb ik niet gemaakt hoor."
-
Anonimiteit, dat is het grote gevaar in het ambtenarenwezen vandaag de dag.
Vandaag meer dan ooit.

copywriter | 13-02-10 | 17:15

@copywriter | 13-02-10 | 16:48
Mee oneens. Wie kiest voor het ambtenaarschap, kiest voor veiligheid en groei zonder kwalitatieve verbetering. Ik chargeer nu engiszins, maar het is een feit dat men een bepaald type dient te zijn. Mij zul je in elke geval nooit in dienst van de SStaat aantreffen.
Verder zijn er zaken die men zeker weet en het verlinken van mensen voor geldelijk gewin is een van de dingen die me doen walgen.

En-el Hak | 13-02-10 | 17:01

En-el Hak | 13-02-10 | 16:38
Nee En- dat zou jij niet doen en ik ook niet.
Maar verbaas je niet over het aantal mensen die dat toen wel deden!
En ook nu nog. Waarom zijn "kliklijnen" tegenwoordig zo populair?
Sta daar eens even bij stil!
"De ambtenaar" is een gewoon lulletje net als elke andere Ned.
Net als jij en ik.
Ambtenaren zijn geen speciale diersoort, dat maakt ze nou juist zo gevaarlijk.

copywriter | 13-02-10 | 16:48

@copywriter | 13-02-10 | 16:11
Nee. DE ambtenaar is een slag apart. Denk jij dat het ooit in me op zou komen mijn buren, hoe zeer ik sommige van hen ook veracht, aan te geven? Dat gebeurt niet, nog niet voor een miljoen. Alleen het schuldgevoel is al voldoende om van zulks af te zien.

En-el Hak | 13-02-10 | 16:38

En-el Hak | 13-02-10 | 15:56
Ben het met je eens.
Maar wel met een kleine correctie.
"de lafhartige staat" zoals jij die noemt was "DE Nederlander".
Zonder "DE Nederlander" zou die "lafhartige staat" niet hebben kunnen bestaan.
De overheid, de ambtenaren, zij allemaal WAREN "DE Nederlander".

copywriter | 13-02-10 | 16:11

@Elvis Costello | 13-02-10 | 13:41
Ongeveer tweederde van alle Nederlandse Joden zijn omgekomen en dat is inderdaad een relatief groot aantal ten opzichte van andere landen. Het was echter niet zozeer DE Nederlander die actief mee hielp met de vervolging, maar de lafhartige SStaat zelf. De gemeente Amsterdam verrichtte overwerk om de Duitsers een perfect overzicht van Joodse bewoners te overhandigen. Mensen die Joden lieten onderduiken konden ook geheel niet rekenen op steun van de overheid. De Nederlandse SStaat is dan ook niet te vertrouwen, nooit geweest. Op de een of andere wijze bestaat ons ambtenarenapparaat uit een stel wezels.

En-el Hak | 13-02-10 | 15:56

kippeNeukert | 13-02-10 | 13:45
Toch heeft Elvis Costello gelijk.
Nergens in Europa zijn naar verhouding zoveel joden afgevoerd als in Nederland.
En dat met medewerking van Ned. ambtenaren (en burgers) die ze maar wat graag zagen gaan.
Nergens in Europa werd zo weinig verzet gepleegd als in Nederland.
Behalve na de oorlog, toen bleek opeens dat iedereen in het verzet had gezeten.
(bronnen: Ned. Oorlogsinst.)

copywriter | 13-02-10 | 15:24

Fier voor volk en vaderland *Ziet het verband met TON*

cekars | 13-02-10 | 14:28

Landverraders heb je altijd en overal.

Hempieman | 13-02-10 | 14:17

beetje gestoord vind ik het wel....
hedendaagse politiek sucks... maar dit kwetst mensen
maar dat terzijde: dit is vast weer zo'n links groenfront hippie "fuck ik moet mn kraakpand uit"actie geweest...
het ergste??? van de zomer komt al dat volk naar appelscha dichtbij hier...
op de plaatselijke anarcristen camping..
anarchy okeey maar het oude anarchisme heeft nix meer met vandaag de dag van doen... stelletje fucking hippies

evilknievel | 13-02-10 | 13:59

PSP; politieke onbenullen maar wat 1 fraaie poster blijft het toch! Meteen gesaved

borox | 13-02-10 | 13:59

@Elvis Costello | 13-02-10 | 13:41

''NL was het enige land van EU waar alle Joden zijn afgevoerd'' ????

Leer de geschiedenis eens goed, lutsert

kippeNeukert | 13-02-10 | 13:45

@deAB | 13-02-10 | 13:36
Dommer dan de uwe?
-Hoogstonwaarschijnlijk!

kippeNeukert | 13-02-10 | 13:42

Ha ha.... Niederlande Erwache? Veel NL'ers waren lid van de NSB. De meeste vrijwilligers bij de Waffen SS waren Hollanders. NL was het enige land van EU waar alle Joden zijn afgevoerd, dankzij NL'ers zelf. Daarom zijn we ook zo overdreven tolerant en vele politici anti-Wilders omdat we niet in de spiegel durven te kijken. Want dan worden we geconfronteerd met onze ware aard en verleden. Namelijk die van halve Duitsers. En de grootste ontkenners zijn de van Nazi-praktijken bedienende Links-Fascisten. Beetje affiches opplakken om TON te niet te doen. Je hoeft niet perse een Nazi te zijn om je als Nazi te gedragen. Uiteindelijk zijn de Marokkanen de klos. Alleen hebben die nog niet door tussen wat voor soort volk ze wonen...

Elvis Costello | 13-02-10 | 13:41

@deAB | 13-02-10 | 13:35
En ik vind het hypocriet om al-hokjes-denkend, anderen van hokjes denken te beschuldigen..

kippeNeukert | 13-02-10 | 13:40

Correctie: 'op de PVV.'

Voordat er weer domme reacties worden gepost. :)

deAB | 13-02-10 | 13:36

Zo ziet men maar weer hoe hypocriet bepaalde leden en Nederlanders kunnen zijn. Geschokt als er een poster van de NSB wordt geplakt op een verkiezingsbord, maar ondertussen wel stemmen om de PVV...
Losers.

deAB | 13-02-10 | 13:35

Heeft Rene Danen eindelijk een eigen partij opgericht?

kippeNeukert | 13-02-10 | 13:34

SP: sociaal maar dikke lul voor de rest, wij maken een poster die het halve bord beslaat... ironisch...

Aerox | 13-02-10 | 13:33

Think Big, Stem op de Varkenspartij!

Bakito | 13-02-10 | 13:05

Beetje flauwe laffe humor. Echte kerels gaan met het partijprogramma langs de deuren.

irriducibili79 | 13-02-10 | 13:04

Aha!
Gevonden! Jawél!
Het is een uitvloeisel van deze krampinjemaag politiek:
driejuli.skynetblogs.be/

Hijo del Sol | 13-02-10 | 12:42

Fuck, wéér een extreemlinkse partij erbij.
Houd dat nou nooit op?

Hijo del Sol | 13-02-10 | 12:39

Ik denk dat ik binnenkort een varken als huisdier neem!

c.onjo | 13-02-10 | 12:37

Zou dit wat te maken hebben met het feit dat de pvv niet meedoet in amsterdam?

JSD75 | 13-02-10 | 12:34

borderliner | 13-02-10 | 12:21

Bent u voor of tegen de varkenspartij?

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 12:22

Wat nou verontwaardigd doen. Vrijheid van Meningsuiting. Da's waar we met z'n allen toch voor staan? Er hangen en paar postertjes, ja en?

borderliner | 13-02-10 | 12:21

c.onjo | 13-02-10 | 12:13

Wij van de varkenspartij hebben geen probleem met halal ziekenhuizen, zolang er maar een varken bij de ingang staat. Het varken is het nationaal symbool van 0031

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 12:21

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 12:06
Voor je het weet zijn er ook eigen "halal" ziekenhuizen. Gefinancierd door de linkse kliek. Let maar op!

c.onjo | 13-02-10 | 12:13

c.onjo | 13-02-10 | 12:02

Een levensgroot varken bij de ingang van elk ziekenhuis en dit probleem is eauk weer opgelost.

"de varkenspartij denkt in oplossingen"

"de varkenspartij lost uw problemen op"

"de varkenspartij is tegen rioolratten"

denkt u even mee?

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 12:06

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 11:53

Yep, en hij is vermoord deaur de shovelmaffia

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 12:01

Fleauxe | 13-02-10 | 11:45
Dus Ferdi E. was eigenlijk een Aldi-activist.
*alles in een heel ander perspectief gaat zien*

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 11:53

Wat is dat voor affiche, linksboven, van een meneer met gestrekte rechterarm?

Hapax | 13-02-10 | 11:51

Fleauxe | 13-02-10 | 11:45

als ze met karbonades gaan stunten grijpen we in

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:51

Muxje | 13-02-10 | 11:48

we zijn hier serieus een varkenspartij aan het oprichten, wil je even stoppen met ontopic reaguren? :-)

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:50

LOL @ verraad van links | 13-02-10 | 11:46

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 11:50

widtvoet ® | 13-02-10 | 11:42

Geert zal sowieso bij ons in de coaltie willen, CDA, VVD, PVDA, THIEME, KANT en HALSEMA zullen ook niet tegen ons kunnen zijn, we gaan met roze varken op naar wereldheerschappij

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:48

@Merlot 11:35: Grappig wel om te zien wie misplakt... het bord bij mij om de hoek (middenberm Mariniersweg in Rotterdam) was een mooi voorbeeld, iedereen plakt netjes naast elkaar, totdat de PvdA-poster over die van Leefbaar geplakt werd. En een dag later plakt Leefbaar er weer eentje over die van de PvdA. Het zijn net kinderen soms.

Muxje | 13-02-10 | 11:48

Typisch een actie van Mitten en West.

Wij van Ost doen dat toch anders.

verraad van links | 13-02-10 | 11:46

Zou het niet van enig vermogen tot afwisseling getuigen als we aan een andere oorlog gingen refereren? Mijn suggestie: de supermarktoorlog. Eens kijken hoe snel Anders Moberg-vergelijkingen of Aldi-verheerlijking strafbaar gesteld wordt.

Fleauxe | 13-02-10 | 11:45

PVV-aanhang heeft per ongeluk de oude posters opgehangen...

Warren Buffet | 13-02-10 | 11:44

Het werd is tijd: VVD wil opheldering over geweld in ziekenhuis

c.onjo | 13-02-10 | 11:43

Merlot | 13-02-10 | 11:37

Kan eauk, ik stel veaur dat we ook alle tuinkabouters vervangen door varkens, staat eauk veel leuker zo'n roze varken in de tuin, zullen we verplicht stellen?

Btw, ik bedenk net dat de Rabobank ons wel wil sponsoren, verder een paar veevoerfabrieken en de varkenssector natuurlijk. Ik stel ook voor om carnavalsoptochten verplicht te laten beginnen met een varkenswagen.

Verder een een varkenslogo verplicht op papier en enveloppen van de sociale dienst (om spaarzin te bevorderen)

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:43

@neemjemoederindemali 11:34

Harde toezeggingen. Uiteraard. Wel oppassen dat die de voortgang op het tweede spoor niet frustreren. De partij zal moeten verbinden, niet verdelen. Daar kan een barbaarse gemeenschappelijke vijand ons een mooie dienst bewijzen. Van de week zelf maar vast hier en daar wat tegengeluiden zaaien en/of versterken.

widtvoet ® | 13-02-10 | 11:42

Hm, je zou toch denken dat de Gaza-tokkies van 020 West de nieuwe NSB zijn...

Boer in Amsterdam | 13-02-10 | 11:41

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:35
***idee***
Zout door de varkensgier mengen?

Merlot | 13-02-10 | 11:37

Merlot | 13-02-10 | 11:28

Jeauleau mag de straten vegen in de lente

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:36

Merlot | 13-02-10 | 11:22

Alleen in woonwijken, snelwegen doen we wel met zout, we moeten akzo cum suis eauk te vriend houden

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:35

Volgens de lokale stemwijzier hier, moet ik op de Verenigde Seniorenpartij stemmen. (??)

plastic zakje | 13-02-10 | 11:35

st. Juttemis | 13-02-10 | 11:30
Dat zei Robert Irving III op 10.25 ook al.
En gelijk hebben jullie alletwee.
Wel grappig: het asoplakwerk is over de poster van de SP gedaan.
Die voldoet zo te zien weer eens niet aan de maximum grootte.
En bovendien is de SP sinds jaar en dag wel de allergrootste over-een-ander-heenplakker van Nederland.
Dus heel erg hard kan ik er dan toch weer niet om huilen.
Maar het is kinderachtig, beslist.

Merlot | 13-02-10 | 11:35

Dus de PVV doet toch mee in Amsterdam? :P

doe us niet | 13-02-10 | 11:34

widtvoet ® | 13-02-10 | 11:29

Heb het alleen over varkens, btw, tussen zeggen en doen is een greaut verschil, ies politiek he. We moeten PVE binnen halen met harde toezeggingen

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:34

*Gaap*
Stembiljet voor mijn gemeente binnen gehad, geen idee nog welke partij mijn stem krijgt, woon in een pittoresk dorpje onder de rook van Rotterdam, totaal geen inzage in politiek gemeentelijke standpunten, om eerlijk te zijn.
[PvdAmodusOn]
"Als het weer guur en koud is ga ik maar niet stemmen"
[PvdAmodusOut]

Ashtrey | 13-02-10 | 11:32

Wat mij niet allen hier opvalt maar eigenlijk overal.
Is het kinderachtige jouw poostertje over een ander heen plakken.
Dat overstijgt wat mij betreft dat zielige nsb plakkertje.

st. Juttemis | 13-02-10 | 11:30

@neemjemoederindemali 11:19

Nederlandse markt verdient best wat bescherming maar verkijk je niet op wat dat potentieel voor gevolgen heeft voor de export. Denk dat we bepaalde zaken ook juist wat internationaler moeten durven benaderen en dan heb ik het absoluut niet alleen over het binnenharken van Europeesch geld tbv. een nationale kampagne a la "Kip! Het meest veelzijdige stukje vlees."

widtvoet ® | 13-02-10 | 11:29

[email protected] | 13-02-10 | 11:25:Man, ik krijg het op m´n PC niet eens voor elkaar. ;

Fleauxe | 13-02-10 | 11:28

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:24
Nou; hoogstens om hem van de straat te houden, en de zalen aan te laten vegen.
Ik zou niet weten waar Jolo anders goed voor is.
In een normale maatschappij, dan.

Merlot | 13-02-10 | 11:28

Merlot | 13-02-10 | 11:22
lol
( check mijn linkje even op 3.38 )
Dit maar dan met een knorretje.
Lachen.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 11:25

Fleauxe | 13-02-10 | 11:24
Zit je weer vanaf je telefeuntje te reaguren?

Merlot | 13-02-10 | 11:25

hahaha !
Ik vind het vooral grappig die NSB poster,
je kan er toch niet echt op stemmen.
Wat ik veel kwalijker vind is dat TON over andere posters heenplakt.

Robert Irving III | 13-02-10 | 11:25

Merlot | 13-02-10 | 11:18

die jeauleau harken we eauk wel binnen onze (spaar) varkenpartij, varkens kunnen eauk met kont draaien

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:24

Bos Hout | 13-02-10 | 11:22
Begrepen.
In ieder geval veul plezier.
;

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 11:24

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 11:17
Programma van de Varkenspartij, hoofdstuk 6: Verkeer en Infra.
Met zout strooien bij sneeuw en ijs doen we niet meer.
We gaan varkensgier spuiten!
Stinkt een beetje; maar je straat is prachtig stroef en ook heerlijk rustig.

Merlot | 13-02-10 | 11:22

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 11:17

www.familiebofkont.nl/

neem jij ff konatkt op met dafne voor inspreken van spotje, vraag haar gelijk ff of we spotje kunnen maken op haar boerderij, hark ik ondertussen ff soepsidie binnen.

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:22

zeg maar jansen | 13-02-10 | 11:11
Joopt bepaalt wie de opnie maakt. Zo is dat gewoon.
Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 11:13
Genen: toen ik kon lopen liep in al voorop in de optocht. Is nog beeld van.
M'n nick zonder punt/spatie op gmail voor als je nog wil proeven.

Bos Hout | 13-02-10 | 11:22

Merlot | 13-02-10 | 11:18
Een partij zonder veren verruilen voor een partij zonder familie-juwelen.
Nee, dan heb je "ballen".

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 11:20

Opgehangen door de AFA en die bedienen zich idd van fascistoïde praktijken passend toch?

Weisse rose | 13-02-10 | 11:20

widtvoet ® | 13-02-10 | 11:16

vertel hem dat we voor varkensflats zijn zolang er maar diervriendelijke vloerverwarming in ligt. En we zijn tegen import van varkensvlees, alleen nationalistische varkens mogen diervriendelijk worden geslacht

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:19

zeg maar jansen | 13-02-10 | 11:11
Verbaast me niks.
De PvdA is op het moment niet demagogisch genoeg voor types als Jolo.
Zulke creaturen voelen zich meer thuis onder de vleugels van bralbakken als Pechtold.

Merlot | 13-02-10 | 11:18

zeg maar jansen | 13-02-10 | 10:51
In dat geval stem ik op een Henk of Herman met een snor.

Bakito | 13-02-10 | 11:18

Merlot | 13-02-10 | 11:08

Halal slachten van varkens doen we dus niet, eerst verdoven en dan pas slachten. Ik gun net als jou elke gevangene dagelijks een dikke karbonade

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:16

@neemjemoederindemali 11:02

Pakken jullie die "diervriendelijke" (maak het niet te gek aub.) en soepsidiekant, ga ik wat balletjes opgooien bij de sektor.

*kontaktpersoon PVE bellen doet*

widtvoet ® | 13-02-10 | 11:16

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:14 Boeren tellen vooral de inhoud van hun spaarvarken.

zeg maar jansen | 13-02-10 | 11:15

zeg maar jansen | 13-02-10 | 11:05

vergeet de refo dominee's niet, sowieso mogen schapen alleen nog gebruikt owrden om het hollandse cultuurlandschap te begrazen, schapen en geiten slachten vebieden we bij wet.

"Het word dus, de boertjes lagen bij nacht in het veld, ze hielden vol trouwe de wacht en hadden hun (spaar)varkens getelt"

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:14

Bos Hout | 13-02-10 | 11:11
En dat op 11:11 posten.
Het zit wel in je genen he..
;)
Later!

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 11:13

Hee, een journalist en opiniemaker van van Jole staat op de lijst van D66.
Jeroen Mirck. Hoe kun je hem nou nog serieus nemen? Niet als journalist want z'n berichten zullen politiek gekleurd zijn. En ook al niet als 'opiniemaker' bij Joop. Om dezelfde reden.

zeg maar jansen | 13-02-10 | 11:11

Nuancator | 13-02-10 | 11:04
ROFL!!
Misschien moet je af van de gedachte dat "varkens" een scheldwoord is.
Varkens zijn liev.
En nuttig.
Jij stemt al jaren op strontbalonnen.

Merlot | 13-02-10 | 11:10

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:02
Ik heb ook nog een aandachtspunt.
In gevangenissen uitsluitend varkensvlees, en ook géén vegetariese toestanden.
Uurtje luchten pas als bordje leeg is.
Niet lusten = hongerlijen en binnen zitten.
Dat zal eerder disciplinerend werken op de grote hap van de criminaliteit, dan subsidies, dialogen en buurtvaders.

Merlot | 13-02-10 | 11:08

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:02
O.a.
;
JP_Nee! | 13-02-10 | 11:04
Jij mag, met gepaste TROTS (haha), op Mirjam stemmen heur.
;)

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 11:07

Zieke actie, whatever it is.
Zal er zo langsrijden op weg naar het zuiden. Hang ik er poster Jos van Oss overheen.

Bos Hout | 13-02-10 | 11:06

Scheepskameel | 13-02-10 | 10:58
Ik heb er laatst nog een paar uur Jijbuis kijken aan gewijd.
De mensen moesten eens weten.
Over historisch besef gesproken.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 11:05

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:02 En katholieke priesters moet verboden worden een metafoor te trekken naar schaapjes en herders. Ze preken voortaan maar over varkens en boertjes.

zeg maar jansen | 13-02-10 | 11:05

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:59

Kan ik ook gewoon Sterk stemmen?
;)

JP_Nee! | 13-02-10 | 11:04

@Merlot | 13-02-10 | 10:42
Ik stem al jaren op varkens. Ik mis de vernieuwende gedachte. Wees crea-bea ;-))

Nuancator | 13-02-10 | 11:04

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:59

Wij van de spaarvarken partij zijn ook voor de dieren. Ritueel slachten gaan we onmiddelijk een wet voor aannemen dat dat niet meer mag. (alles in het kader van het dierenwelzijn natuurlijk:-)

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 11:02

zeg maar jansen | 13-02-10 | 10:46 En NL omdopen tot Animal Farm?

Zeeschuimer | 13-02-10 | 11:01

eerstneukendanpraten | 13-02-10 | 10:58 Naar rato verdeeld. Het maakt dus geen moer uit in de verkiezingsuitslag. Ze zouden ze ook net zo makkelijk niet kunnen verdelen, dat geeft geen verandering in de uitslag.

zeg maar jansen | 13-02-10 | 11:00

@ristretto | 13-02-10 | 10:44: Waarom mogen we geen grappen over WO2 maken? Doe eens niet zo zuur. We zitten in de derde en vierde generatie na WWII, ik wel althans. Dat dit-nooit-meer-gelul komt me onderhand de strot uit. Alsof lachen om WWII gelijk staat aan het goedkeuren ervan.

Fleauxe | 13-02-10 | 11:00

zeg maar jansen | 13-02-10 | 10:46

Een spaarvarken lijkt me beter, geen onnodig geld uitgeven door het rijk, halen we pakken stemmers mee naar binnen en ons andere doel bereiken we zonder dat we iets hoeven te zeggen.

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 10:59

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 10:56

Vergeet niet dat de reaguurders doorgaans wel voor de beestjes zijn.

Op Klootoog na dan.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:59

@ Merlot | 13-02-10 | 10:14
Prima tip. Misschien moeten we een geen stijl varken aanschaffen. Dat kan iedereen dan ff in de tuin zetten als zijn buren verhuizen (of op balkon natuurlijk als ie geen tuin heeft). Kan ie lekker gezellig praten met schaap van de buren ;-))

Nuancator | 13-02-10 | 10:58

zeg maar jansen | 13-02-10 | 10:51

Vriend Bakito heeft een heel klein beetje gelijk. De restzetel(s) gaat vaak wel naar de grootste partij, maar dit is niet eens altijd het geval.

eerstneukendanpraten | 13-02-10 | 10:58

ristretto | 13-02-10 | 10:44

zoek es effe uit hoeveel Moslim Divisies zij aan zij met de Waffen SS streden om te voorkomen dat die concentratiekampen in het oosten werden bevrijd...

Scheepskameel | 13-02-10 | 10:58

Fleauxe | 13-02-10 | 10:44
De PVV zie ik als een protestpartij, een politiek breekijzer voor de kiezer, om de onwillige, egoistische en graaizuchtige Haagse Bovenbazen de karwats van de democratie te laten voelen.
Dat geldt de SP, trouwens.
Naar smaak van de ontevreden kiezer, zeg maar.
Ik zie de PVV, noch de SP als makers van een in de nabije toekomst gelegen miljoennenota.
De door jou genoemde tendenzen onderken ik, maar zie ze eerder als protest tegen subsidiewaanzin, overheidsverspilling, en socialistisch clientelisme.

Een echte liberaal is iemand, die rauw kapitalisme het bit van het humanisme in de bek legt, en vervolgens keihard aan de teugels trekt.
Maar alleen bij systemen en instituten!
Niet bij personen.
De rechten en vrijheden van individuele mensen worden door echte liberalen juist scherp verdedigd.
Ik zie op dit moment geen enkele partij in Nederland die dat doet.
Of die het zelfs maar in het verkiezingsprogramma heeft staan.
Zoals je weet is "in het programma hebben staan" en "doen" in politiek Nederland nog hééééééél iets anders!

Merlot | 13-02-10 | 10:57

Dat is humor.
Humor om te lachen.
Ik vind het grappig!

Einde van de Domheid | 13-02-10 | 10:57

Fleauxe | 13-02-10 | 10:47
Thanks !
;)
Scheepskameel | 13-02-10 | 10:46
Dat zal een Multilastige Samenleving worden zeg.

Merlot | 13-02-10 | 10:45
Je kunt ze niet missen, inderdaad.
Nuja, eigenlijk wel maar dat is weer een andere discussie.
;)

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:57

Merlot | 13-02-10 | 10:42

De spaarvarkenpartij lijkt me nog veel beter, we ploffen overal varkens neer, zijn een one issue partij, we gaan voor 80% minder ambtenaren. Het varken wordt ons beeldlogo. Verder maken we Marianne wijs dat we veaur dieren zijn, spannen we haar veaur ons varkenskarrutjuh om soepsidie binnen te harken.

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 10:56

en hoe liggen ze in de peilingen volgens Maurice de hond?

aardt | 13-02-10 | 10:55

@Frederik Puntdroad | 13-02-10 | 09:57
net weet uit coma.....

Nuancator | 13-02-10 | 10:55

ristretto | 13-02-10 | 10:44

Mijn beste ris,

ter geruststelling kan ik je melden dat ik er 3 bezocht heb.
Erg indrukwekkend en relativerend.
Laat juist ik de uitspraak "Wie zijn verleden niet kent, zal het heden niet beheersen" al menigmaal in den draden geplempt hebben.

Geweld.

Ben het met je eens dat er altijd 2 kanten zijn, inderdaad.
Maar laat dat geweld nu juist heel vaak bij mensen vandaan komen die er prat op gaan dit niet te willen of zullen gebruiken.
Dus.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:51

Bakito | 13-02-10 | 10:48 Wat een onzin.

De uitslag wordt uiteindelijk bepaald door het aantal wel-uitgebrachte stemmen. De niet-uitgebrachte stemmen worden daarmee (automatisch ?) versleuteld naar rato van het aantal wel uitgebrachte stemmen.

Een heel kort voorbeeldje : er zijn 100 stemmen. 30 voor partij a, 40 voor partij b en 10 voor partij c. 20 mensen hebben niet gestemd., 80 dus wel.

Nu worden die 20 stemmen ’ verdeeld’ naar diezelfde ratio : 3/8 naar parijt a, 4/8 naar partij b en 1/8 naar partij c.

Zijn er van die 20 niet-stemmers 10 blanco stemmers, dan zouden er 10 worden versleuteld en zijn die andere 10 feitelijk niet-bestaand.

Kan ik wel een ingewikkelde berekening van maken, maar uiteindeljk komt het er op neer dat het lood om oud ijzer is ; het percentage wel uitgebrachte stemmen bepaalt uiteindelijk de zetelverdeling. Al gaan er van de 100 mensen maar 2 stemmen, dan zullen die twee stemmen /partijen uiteindelijk alle stoelen mogen bezetten, er blijven er geen 98 % leeg.

Eigenlijk doe je met je niet uitgebrachte blanco of ongeldige stem dus niks anders dan de uitslag die er sowieso is versterken. Beter is het dus gewoon gebruik te maken van je stemrecht, en dan desnoods maar te iene miene mutten tussen de partijen die overblijven als je de partijen die je echt niet ziet zitten hebt geschrapt. Dus bijvoorbeeld ik wil alels stemmen behalve A, B en C, dan doe je iene miene mutte tussen D, E, F, en G. Dan weet je in elk geval dat je stem niet gedeeltelijk versleuteld wordt over partijen die je echt niet ziet zitten.

Ze worden dus verdeeld, maar op een manier die feitelijk geen invloed heeft op de uitslag, alsof je niks verdeeld dus eigenlijk. Vroeger dacht ikdat alle niet uitgebrachte stemmen naar de grootste (2 of 3) partij(en) gingen, maar dat is gelukkig niet waar. En ze worden ook niet verlood. Stemmen blijft de beste optie.

zeg maar jansen | 13-02-10 | 10:51

ristretto | 13-02-10 | 10:44

Geweld KWAM van links en rechts.. De laatste 50 jaar alleen nog maar van links.

*.. mompelt iets van RAF, RARA, AFA, Dierenknuffelaars..*

Scheepskameel | 13-02-10 | 10:50

is waarschijnlijk weer zon trieste actie,van dat achterlijk afa front......

lachen | 13-02-10 | 10:50

Als je niet stemt, gaat je stem naar de grootste partij, wat weer heel democratisch is.

Bakito | 13-02-10 | 10:48

Merlot | 13-02-10 | 10:42 Die leeuwen in het Nederlandse wapen kunnen ook wel vervangen worden.
Op de eerste plaats komen leeuwen van nature hier niet voor en aan varkens wordt hier veel meer verdiend.
Varkens in plaats van leeuwen dus, en het wapen goed duidelijk in ieder briefhoofd die van rijkswege onze 'gasten' wordt gestuurd.

zeg maar jansen | 13-02-10 | 10:46
-weggejorist-
Lontekikker | 13-02-10 | 10:46

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:40

Relschoppen weet ik niet, maar met kraken schijn je wel een probleem te kunnen krijgen. Iets met stenigen, ogen uitprikken en hoge flats of zoiets..

Scheepskameel | 13-02-10 | 10:46

@Merlot 10:26
En vergeet niet de angst voor Merlot met gevijlde nagels.
*graag vriendjes blijven doet*

necrosis | 13-02-10 | 10:45

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:40
ROFL!! "Knoran"
GGrrroink!
De knoran schrijft de vrome varkentjes voor zoveel mogelijk te rellen tegen de andere dieren.
Dan worden ze martelaars en komen ze in de hemel.
Ik ga geen verzen noemen; want het staat zowat op iedere pagina.

Merlot | 13-02-10 | 10:45

@Teun
Zonder dat je doorschiet in behoorlijk zieke grapjes over Volk en vaderland en het nieuwe rijk zou ik eens een bezoek aan een gezellig concentratiekamp plannen voor de nodige relativering en een dosis historisch besef.
Geweld komt van links én rechts.

ristretto | 13-02-10 | 10:44

@Merlot | 13-02-10 | 10:40: Je schrijft over anti-kapitalisme bij rechtse partijen, als we dat even tot de PVV beperken moet ik dat met klem weerspreken. Als er iemand -bij manifest- weinig tot geen belangstelling heeft voor de zwakkeren heeft. Als er iemand is die het bedrijfsleven laat prevaleren boven landsbelang, dan is het de PVV van Geert Wilders wel. Niet dat jij het tegenovergestelde beweert, overigens.

Fleauxe | 13-02-10 | 10:44

@Lontekikker | 13-02-10 | 10:30
Als we gaan stemmen???????????????

duiker1947 | 13-02-10 | 10:43

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 10:31
Zullen we de varkenspartij gaan oprichten?
Een varken in iedere voortuin.
In iedere hal van iedere sociale dienst.
In parken.
Alles onder het mom van "dierenliefde" en "duurzaamheid".
Krijgen we nog stromen subsidie ook.

Merlot | 13-02-10 | 10:42

Scheepskameel | 13-02-10 | 10:39
Da's inderdaad een goeie.
Wat schrijft de Knoran over relschoppen ?

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:40

@Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:37: Oh ja, nu we het er toch over hebben. Vera moet haar contributie over januari nog voldoen. ;

Fleauxe | 13-02-10 | 10:40

ristretto | 13-02-10 | 10:24
De NSB was een socialistisch beweging, net als de NSDAP.
Dat woord "nationaal" was er sl;echts uit populistische motieven aan toegevoegd.
De beweging is juist per definitie supranationaal van aard geweest (Groot Europa, Duizendjarig Reich).

"Rechts" is alleen maar een door de socialisten bedachte term voor: alles wat er anders over denkt dan wij.
In rechts zitten tegenwoordig uiteraard, zoals jij zegt, de "nationalistische" bewegingen (die trouwens ook bijna allemaal "antikapitalistisch" zijn!), als gevolg van de hondbrutale straatjeschoonvegerij van de na-oorlogse socialisten.

Maar vooral is "rechts" de voor het gemak op één hoop gesmeten oppositie tegen links: liberalen en confessionelen.
Die zijn echter allerminst één gedachtengoed.
Dat kun je bijvoorbeeld heel goed merken hier op GeenStijl, waar de meerderheid van de reaguurders liberaal (vrijheidsminnend) van ziel is.
Zij moeten gewoonlijk niks van de theocratische partijen hebben ... het CDA en de Gristenunioon krijgen het op GeenStijl daarom ook even hard te verduren als GroenLinks en de PvdA!

We moeten echt heel snel af van dat abjecte socialistische demagogische jargon, dat loodzwaar beladen is met hun even infantiele als kwaadaardige goed-foutmoralisme.
"Links is goed en wie het daar niet mee eens is (rechts) is **daarom** fout."
Dat is geen democratische gedachte.
Dat is een gedachte die je verwacht aan te treffen in de Staatsmedia van een totalitair bewind.

Merlot | 13-02-10 | 10:40

Scheepskameel | 13-02-10 | 10:35
Doe maar geen Varkenshaasje buiten hangen.
*vloekend naar kudT kraaien kijkt*

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:39

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:33

Ben toch benieuwd hoe anarchisten zich dan gaan handhaven in zo'n sharia-achtige omgeving..

Scheepskameel | 13-02-10 | 10:39

Heb overigens nog maar weinig min of meer ludieke overplakkingen of bijschriften gezien. Die duizenden vellen vol leugens en leugenaars die het straatbeeld weer ontsieren worden hier in Rotterdam eo. grotendeels óf met rust gelaten, óf eraf getrokken óf in hun geheel overplakt. Even een minuutje de moeite nemen om ietsjes "origineler" uit de hoek te komen lijkt er in het geheel niet meer bij. Zonde.

widtvoet ® | 13-02-10 | 10:39

Ben benieuwd waar (streek)ziekenhuispersoneel op gaat stemmen.

R.B.Scott | 13-02-10 | 10:38

Merlot | 13-02-10 | 10:04
*duim op*
Fleauxe | 13-02-10 | 10:33
Vergeet het rood niet.
history-wiki.wikispaces.com/file/view...
Een erg imponerende kleur, daar weet Vera Keur a.l.l.e.s van.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:37

Merlot | 13-02-10 | 10:26

Heb inmiddels al wat beenhammen voor de ramen gehangen..

Scheepskameel | 13-02-10 | 10:35

Scheepskameel | 13-02-10 | 10:30
*iets met "Het Neuwe Rijk" mompelt*

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:33

@Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:20: Sorry Teun, was even fruhstuck bereiden. En tussentijds nog even een Hagepreek schrijven, het valt niet mee. Helemaal niet nu we ook nog eens worden geridiculiseerd door GS.
Neem jij oranje, dan doe ik wit en blauw.

Fleauxe | 13-02-10 | 10:33

@ Merlot | 13-02-10 | 10:04
+1
Geweld komen van links en islamistisch, die overigens opmerkelijke overeenkomsten hebben. Onverdraagzaamheid is het kenmerk van deze groepen mensen. Gevaarlijke gestoorde types brengen ze voort.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/09/...

Fijnstoffer | 13-02-10 | 10:33

Merlot | 13-02-10 | 10:26
Aha, duidelijk.
*het net er even op nakijken gaat*
;)

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:32

Merlot | 13-02-10 | 10:26

Ik stel ogenblikkelijk mijn mening bij over mega varkensstallen, laat maar komen die honderduizenden varkens in varkensflats.

*schopt mevr. neemjemoederindemali naar slager veur extra grote karbonades*

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 10:31

@Merlot 10:04
Een behoorlijk zwaar comment, het zit je echt dwars?
Mag ik er een luchtig tintje aan geven, milieudefensie is natuurlijk een subsidiezeikclub eerste klas, ze hebben echter die JA/NEE en NEE/NEE stickerTs voor op de brievenbus.
Regelmatig heb ik voor vrienden/ kennissen zo'n stickerT besteld en kreeg die keurig netjes per brief thuisgestuurd, samen met een acceptgiro om wat Florijnen/knaken/ duiten over te maken voor het goede doel.
Dat doe ik natuurlijk niet, mijn geld besteed ik liever aan netjes met pinda's en vetbollen voor de vogeltjes op mijn balkon.
Natuurlijk kan ik die stickerTs ook gratis afhalen op het gemeentehuis maar dan moet ik mijn auto weer starten en ijsvrij maken.......
Ik wacht wel op geluid uit de brievenbus.

necrosis | 13-02-10 | 10:31
-weggejorist-
Lontekikker | 13-02-10 | 10:30

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:22

Capuchonklootzakjes met hun ideologie in combinatie met de knokploegen van de AFA zouden wel eens een voorbode kunnen zijn van een nieuw Volk en Vaderland..

Scheepskameel | 13-02-10 | 10:30

ristretto | 13-02-10 | 10:26
Sorry, niks aan te doen.
Na het zoet is het zout nu ook al opperdepop.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:29

Doe die kutten-poster maar niet, dan denken al die capuchonberbers dat er een nieuw spelletje voor hun draagbare gameconsole is uitgebracht...

Vote/View | 13-02-10 | 10:27

@Teun,
Volgens mij is je tuinpad glad en moet je strooien. Je glijdt er af.

ristretto | 13-02-10 | 10:26

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:17
Jazeker.
Werkt als een tiet.
Nederlanders weten echt veel te weinig van de praktijk van islam en moslims.
Moslims zijn niet erg "kerks" misschien, maar wel erg gelovig, heel erg bang voor de hel, daarom ook heel erg bang voor alles wat "haram" is.
Ook zijn ze, in tegenstelling tot wat beweerd wordt, enorm bijgelovig.
De aard daarvan verschilt van streek tot streek.
Maar globaal gesproken heerst er in de islamitische wereld een uitzinnige angst voor geesten, demonen, gnomen, hekserij, vervloekingen en behekste beesten.

Merlot | 13-02-10 | 10:26

baruch goldsilberman | 13-02-10 | 10:23

Gij stamt uit een familie van vuige kapitalisten? Pas maar op voor Femke, Woutert, Agnes en een zekere Marianne

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 10:26

@Merlot
Een beetje kort door de bocht denk je niet? De term rechts is ook van toepassing op nationalistische groeperingen, zoals de nsb.

ristretto | 13-02-10 | 10:24

Wel godskannonne, de NSB. Zijn die weer terug dan? Dat was de eerste keer niet zo`n succes. Desalniettemin denkt mijn familie daar liever niet teveel aan terug. Daar moet denk ik geen tekening bij.

baruch goldsilberman | 13-02-10 | 10:23

Als ze echt mee zouden doen, zou de NSB zou wel eens erg groot kunnen worden in Amsterdam-West! Ze zouden een grote concurrent voor de PvdA zijn...

p0rn0 | 13-02-10 | 10:22

Scheepskameel | 13-02-10 | 10:19
Alleen denk ik dat zij een ander "Volk en Vaderland" bedoelen.
Maar verder zou het inderdaad goed kunnen aanslaan aldaar.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:22
-weggejorist-
Lontekikker | 13-02-10 | 10:20

@ Flooks.

Man, waar ben je.
We zouden de Affiches nog kleuren voor meer effect.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:20

eerstneukendanpraten | 13-02-10 | 10:10

dit is idd GS, ies voor grote mensen met verstand, kleuters en kinderen kunnen terecht op fok.

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 10:19

Lontekikker | 13-02-10 | 10:16
Het is ook strafbaar.
Maar ze komen er onder het mom van "idealisme" al ruim 40 jaar mee weg.

Merlot | 13-02-10 | 10:19

-weggejorist-

Scheepskameel | 13-02-10 | 10:19

Lontekikker | 13-02-10 | 10:16

Leden van het kabinet 24/7 monitoren?

The Evil One | 13-02-10 | 10:18

lol @ Merlot | 13-02-10 | 10:14
Dat meen je niet, serieus ?

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 10:17

Merlot | 13-02-10 | 10:04

wat een lappen tekst op de vroege ochtend.

*katert ff uit de ogen wrijft*

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 10:17

c.onjo | 13-02-10 | 09:52

Wat raar, weer landgenoten van Jari Litmanen. Waarom doen die zo agressief?

eerstneukendanpraten | 13-02-10 | 10:16

Ivoren Toren | 13-02-10 | 10:13
"Red Amsterdam"
Een one-issue partij tegen de Noord-Zuidlijn, geloof ik?
www.red-amsterdam.nl/

Merlot | 13-02-10 | 10:16
-weggejorist-
Lontekikker | 13-02-10 | 10:16

Hoezo CIDI bellen? Die zitten tegenwoordig zelf in de foute hoek.

sjonnie | 13-02-10 | 10:16

necrosis | 13-02-10 | 09:58
Ik ook van jou, hoor!
Maar Kleerie heeft je toch nodig in deze moeilijke tijden?

Die varkenposters: dat idee komt van een echte gebeurtenis.
Een kennis van ons in Utrecht wilde toen zijn buren verhuisden voorkomen, dat hij de islam, met alle, eh, cultuurverrijkende gevolgen van dien, nextdoor zou krijgen.
Hij hing een poster met varkens erop voor het raam, en een stoet keramieken varkentjes (0,10 bij de kringloop) in de vensterbank.
Islamitische bezichtigers van het huis durfden het paadje niet eens op.
Hij kreeg gezellige Surinaams-hindoestaanse buren.

Merlot | 13-02-10 | 10:14

widtvoet ® | 13-02-10 | 10:11
Ik wilde het jullie niet onthouden natuurlijk.

c.onjo | 13-02-10 | 10:13

Welke partij is daar eigenlijk echt lijst 8? Die zullen not amused zijn.

Ivoren Toren | 13-02-10 | 10:13

@c.onjo 09:52

Dergelijke berichtjes kunnen meer effekt sorteren dan duizend posters.

(Volgens een ziekenhuismedewerker zijn dit soort incidenten 'schering en inslag'. "En elke keer moet het worden stilgehouden.")

widtvoet ® | 13-02-10 | 10:11

SatansNightmare | 13-02-10 | 10:04 neemjemoederindemali | 13-02-10 | 10:03

Just joking, dit is toch GS, nietwaar? En ik heb toch ook WIKI...

eerstneukendanpraten | 13-02-10 | 10:10

We plakken? Nee, geenstijl. Jullie zakken.

BenBeul | 13-02-10 | 10:10

SatansNightmare | 13-02-10 | 10:04
Maar wel een onafhankelijk geschiedenisboek, graag.
Dus niet eentje zoals die in het Nederlandse onderwijs wordt gebruikt.
Die verschillen namelijk niet veel met wat je in Iran, Noord-Korea of Cuba zult aantreffen.

Merlot | 13-02-10 | 10:09

eerstneukendanpraten | 13-02-10 | 09:57
ga je geschiedenisboeken eens opendoen

SatansNightmare | 13-02-10 | 10:04

Overigens moeten de socialisten niet blijven doen alsof de NSB "rechts" (liberaal of confessioneel dus) was.
65 jaar na dato wordt het echt eens tijd dat ze de Tweede Wereldoorlog eens gaan verwerken.

Kijk maar eens naar het verkiezingsaffiche van de NSB.
Deze is van 1936.
Dames en heren linkse "idealisten", leest u even hardop de slogan voor?
Die ---omdat het zo belangrijk was kennelijk--- langs de rand van de posters nog vele malen herhaald werd?

img508.imageshack.us/img508/4885/dutch...
"Met Duitschland Tegen Het Kapitalisme"
Jawohl!

Dus?
Houzee Wouter Bos, Houzee Job Cohen, Houzee Femke Halsmea, Houzee Agnes Kant, Houzee AFA, Houzee Milieudefensie, Houzee Klimaatalarmisten, Houzee Fransico van Jole!
Terug naar de goeie ouwe tijd van die, eh .... "sociaal-culturele heropvoedingskampen" waar men wel raad wist met de definitieve Endlosung van Andersdenkendenprobleem?

De nazi's waren socialisten (en Mao en Stalin en Pol Pot en Ceaucescu en al die andere griezels ook).
En de liberalen, "rechts", die nu overal de schuld van krijgen, zijn notabene de enige politieke stroming van dit land die nooit een extremistische vleugel voortbracht.
Want de gristenen hebben wat rare fundidorpjes en bedillen zich gek, zij het geweldloos.
De islamieten hebben flinke hordes met agressivo's.

Maar, net zoals vroeger, zijn het de voorál de socialisten die er enorme knokploegen (sturmabteilungen) op na houden, om de schrik onder de bevolking erin te houden --- onopvallend gesteund en ontzien oor hun "nette" bovengrondse politici.
Sinds de 80-er jaren zijn er nog ruim 1900 gewelddadige aanslagen op te lossen --- aanslagen op mensen wiens enige "misdaad" het was dat ze andersdenkend, niet-marxistisch waren.

Merlot | 13-02-10 | 10:04

eerstneukendanpraten | 13-02-10 | 09:57

Ga het ff vragen op fok, Byeeeeeeeeeeeeeee

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 10:03

Lijst 8 is in Amsterdam voor de partij RED AMSTERDAM, met namen op de lijst als Nelly Fryda en Theo Uittenboogaard. Populistische partij die tegen voortzetting van de metrolijn is.

Diareeremmer | 13-02-10 | 10:03

Frederik Puntdroad | 13-02-10 | 09:57

lol

c.onjo | 13-02-10 | 10:00

@Merlot
Heb je nog een postbusadres waar ik mijn Valentijnsgeschenkje naar toe kan sturen?
Je woest-erotische plempsels hebben mij namelijk het licht doen zien.
*Clairy gaat niet langs start en ontvangt GEEN 200.000 Euro*

necrosis | 13-02-10 | 09:58

c.onjo | 13-02-10 | 09:52
Misschien dat het goed zou zijn soepsdie te geven op de cursus comafappen voor nieuwe Nederlanders.
Worden ze rustig van.

Frederik Puntdroad | 13-02-10 | 09:57

-weggejorist-

eerstneukendanpraten | 13-02-10 | 09:57

lol @ Fleauxe | 13-02-10 | 09:42
Vanavond zelfde tijd, andere plek.
*druk kopieëren gaat*

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 09:54

Er kwam nog een oudere dame op ons af, 'wat doen jullie daar' riep ze.
"Niets mevrouw, gaat u maar rustig slapen" riepen we nog. Ha.

Fleauxe | 13-02-10 | 09:52

Ik vind politiek sowieso NIET om te lachen, de grote partijen pompen veel geld (ons geld)in de campagnes om te beloven te gaan doen wat ze na de verkiezingen nadrukkelijk NIET gaan doen.
(hallo WouterT)
Feit blijft dat NSB'ers waarschijnlijk wél doen wat ze beloven en daarom zal ik daar ook niet op stemmen!
Ik stem op G-unite, wel zo veilig.

necrosis | 13-02-10 | 09:52

Misschien hadden we iets langer moeten nadenken over de naam...
-
@neemjemoederindemali | 13-02-10 | 09:47 Tip 1: Als je iets EIST, weet dan zeker dat het wordt ingewilligd. Anders sta je fur Schwanz.

Fleauxe | 13-02-10 | 09:51

Heeey net kieswijzer gedaan, maar NSB stond er niet bij!

ChillBill | 13-02-10 | 09:48

Merlot | 13-02-10 | 09:47
Doe maar in 010 tokkiedorp dan.

Morkovich | 13-02-10 | 09:47

prima actie. laat het volk maar weten naar welke partij hun protest-stem gaat.

sloppy josef | 13-02-10 | 09:47

hebben die hollandia bier jongens hun naam verandert ofzeau? Heb ik ff gemist.

*terugkruipt onder steen*

Fleauxe | 13-02-10 | 09:42

Pritt heeft je eis ingewilligd, ik zeg discriminatie.

neemjemoederindemali | 13-02-10 | 09:47

PvdA, GroenLinks en SP posters met een varken erop, zou in 020 de meeste schade aanrichten, denk ik.

Merlot | 13-02-10 | 09:47

What's next? Een affiche met metersgrote afbeelding van Mussert - en dan half over een PvdA affiche heengeplakt.

Bozebuurman | 13-02-10 | 09:47

Kan de lol er niet van inzien. Schokt me trouwens ook niet.

c.onjo | 13-02-10 | 09:44

En ik maar denken dat Red Amsterdam Lijst 8 was...

Tommygunner | 13-02-10 | 09:44

humor om te lachen.

braadlap | 13-02-10 | 09:42

Onverlaten? Teun en ik hebben potdomme de godganse nacht doorgehaald.
Een beetje meer reztkpt graag.

Fleauxe | 13-02-10 | 09:42

Ik dacht dat de PVV maar in twee gemeentes mee deed?

Redoutable | 13-02-10 | 09:41

Vooral veelzeggend is de manier waarop de diverse partijen hun posters plakken. Bij voorkeur kamerbreed en over andermans plakkaten dus.

poursuivant | 13-02-10 | 09:41

Humor Allahmsterdam.

Nee dus! | 13-02-10 | 09:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

LACHGAS VERBODEN