Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mohammed Benzakour krijgt middelvinger

Ze moeten je niet LOL! Begin deze week zou regelsteler en letterjatter Mohammed Benzakour de Nieuwe Nederlanders wel even vertellen op wie er gestemd moet worden: Al met al is de tijd aangebroken dat de allochtone (moslim)burger zijn kwantiteit omzet in kwaliteit, door zijn stem te verheffen – in de meest letterlijke zin: stem progressief. Epische faal, dat stuk van de draaideur-journalist. Komisch was ook de namen van personen te moeten lezen die het stuk mede hadden ondertekend. Man man, wat een maatschappelijk wrakhout. We noemen allround linksagitator René Danen, stenengooier Peyman Jafari, ex-GroenLinkse totaalmalloot Mohammed Rabbae. Dat geeft zo’n stuk wel het extra *kuch* benodigde gewicht inderdaad. Afijn. Vandaag slaat een club linksmensen (lol!) snoeihard terug. Resultaat: compleet nutteloze welles nietes bitchfight over wie nu eigenlijk de progressiefste is. Prima. Kunnen wij eens met de poten op tafel achterover leunen en toekijken. De tijd dat zelfbenoemde vertegenwoordigers hun zogenaamde achterban konden voorschrijven hoe er gestemd moet worden, is voorbij. Dus doei Mohammed Benzakour. Zelfs de negers van links moeten je NIET!

Reaguursels

Inloggen

Dit soort lieden als Benzakour met hun grote mond wordt door miljoenen overeind gehouden zonder dat zij dit weten..... gepaste terughoudendheid en deemoed van deze groep losers zou meer op zijn plaats zijn maar niks hoor ! Zij blaten voort .... alsof de minvermogenden dit land beërfd hebben ???
Niet dat zij geen stem hebben, niet dat zij minder zijn dan de verdieners onder ons ... nee zij matigen zich een positie aan alsof het een verdienste is ... niets is minder waar ... deze idioterie dient te verdwijnen ... dhr. Benzakour voorop.

Jokkebrok | 13-02-10 | 03:58

Stem progressief NIET liberaal.

Parkeerwachter | 12-02-10 | 15:45

Bij zoeken naar "Dr. H. Obdeijn en dr. M. Schrover. Burgerschap wordt tegenwoordig gelijkgesteld aan integratie en maatschappelijke participatie"kom ik op site met pdf waar ik uit google gegooid.

ecologiste | 12-02-10 | 13:51

Behaard smaalkopje | 12-02-10 | 11:35

Wauw! Deze cijfers had ik niet. Zeer bedankt.
Het gegoochel met cijfers.... net als % werklozen bijv. allemaal downplay- of some juist upgrade-truucs.
Ik heb nog geen rapport waarin het staat wel enkele websites waar het beweerd wordt door Martin E. C. Roos naast nrc ook indisch4ever.
Hebt u toevallig een link naar documenten?

ecologiste | 12-02-10 | 13:48

@wachtmeester de bruy | 12-02-10 | 08:11 De PvdA overleeft slechts op 2 vormen van brandstof:

-1: Hoog allochtonengehalte met ingebouwd cliëntelisme;
-2: Een gigantische kongsi aan bestuurlijke trawanten, opgebouwd vanaf de jaren '70 (kabinet Den Uyl) en bekend onder de naam "Linkse Kerk". Ik was erbij, ik heb dat gebouw onder mijn ogen zien ontstaan ...

@ecologiste | 12-02-10 | 10:16 Citaatje uit de (vaak uitstekende) reakties op weblogs.nrc.nl/expertdiscussies/pvda-h... waarin de overgrote meerderheid der scribenten op deskundige wijze de vloer aanveegt met niet alleen Mohammed Benzakour en zijn kompanen, maar tevens met het multikulgelul in het algemeen en de leugens hierover:

"In 1972 woonden in geheel Nederland met een geldige arbeidsvergunning 27.771 Turken en 22.347 Marokkanen.
In 1969 was het ziekteverzuim bij gastarbeiders reeds 11 procent en liep het werkeloosheidpercentage onder hen op naar 10 procent."

Het aantal gastarbeiders uit Turkije en Marokko heeft nooit meer dan hooguit 70.000 bedragen.
Het aantal Turken en Marokkanen dat nu in ons land woont bedraagt ruimschoots meer dan het 10-voudige daarvan.
Dat zijn allemaal volgmigranten en de nakomelingen daarvan, iets dat nooit had mogen gebeuren.

In 1977, het jaar waarin Joop den Uyl alle volgmigranten hartelijk welkom heette en ze uitnodigde om toch, zonder enige inburgeringsverplichting, vooràl gebruik te komen maken van onze voorzieningen, waren hier ca. 120.000 moslims, op een paar duizend na allemaal Turk of Marokkaan, waaronder reeds 50.000 volgmigranten (bestaande en neuwe bruiden).
Sinds 1977 heeft het aantal moslims in Nederland zich elke 9 jaar verdubbeld.

In 2004 waren er derhalve ruim 1 miljoen, waarna Balkenende in 2006, toen men merkte dat deze cijfers door mij en andere onwelgevalligen kritisch werden bijgehouden, met gezwinde spoed het aantal heeft gedownplayed, aanvankelijk naar 900.000, en pal daarop zelfs naar 800.000, door gewoon simpelweg wat Balkenendiaanse mist te doen sproeien over de vraag of men wel moslim is als men niet 5 keer per week naar de moskee rent ... kortom ... nu de cijfers de pan uit rijzen worden zij met voorrang onbetrouwbaar gemaakt ...

Behaard smaalkopje | 12-02-10 | 11:35

Behaard smaalkopje | 11-02-10 | 22:17

Ze kwamen eerst als gastarbeiders, meteen daarop als handophouders en nu zijn ze bestuurders. Je moet toegeven de gemiddelde Nederlandse politicus zou het niet beter doen.

ecologiste | 12-02-10 | 10:16

"maatschappelijk wrakhout" +1 !

fart majeur | 12-02-10 | 08:12

@ Behaard smaalkopje | 11-02-10 | 22:17
Als ik kijk naar de namen van de gemeenteraadsleden van de pvda in de gemeente waar ik gelegerd ben lijkt het eerder of de ael van abu jahjah in de raad zit.

wachtmeester de bruy | 12-02-10 | 08:11

@Ahmed
Stelletje dwazen. De PVV gaat alle sociale verworvenheden afbouwen ten gunste van de elite en de rijken.

eerst even het programma van de PVV lezen, dan in de herkansing.

voorbeeld:Weet je nog, PvdA vóór verhoging AOW leeftijd, PVV tegen!

een dwaas

nu even niet | 12-02-10 | 08:06

Ik krijg altijd uitslag van politici die beweren in de frontlinie te staan. Het is toch zoiets als ambtenaren die klagen dat ze zo hard werken in hun "winkeltje".

Anders nog? | 12-02-10 | 01:24

Kunnen ze niet allemaal mee in de zak naar Spanje?

Frederik Vijf | 12-02-10 | 00:55

Behaard smaalkopje | 11-02-10 | 22:17

Niet werken maar wel praten daar zijn ze goed in vooral Marokkanen.

ecologiste | 12-02-10 | 00:04

Huh, Mohammed B? Die zat toch in de gevangenis of zo?

Specy | 11-02-10 | 23:10

"Maatschappelijk wrakhout". Die zou zo uit de pen van Nico Dijkshoorn kunnen komen. Goed dat zijn verleden als plagiaris wordt opgeworpen. Opdat wij niet vergeten...

Jodocus Pratensis | 11-02-10 | 22:50

Aanschouw de PvdA anno 2010, waarvan 'diverse PvdA-politici' op www.nrc.nl/opinie/article2481225.ece/M... schrijven "Meneer Benzakour, kijk eens naar ons: Met HONDERDEN staan wij, PvdA’ers, in de frontlinie als wethouder, raadslid en Kamerlid":

Fouad Sidali (PvdA-stadsdeelwethouder Bos en Lommer-Amsterdam),
Selcik Özturk (Pvda-fractievoorzitter Roermond),
Mohammed Benmhammed (PvdA-kandidaat raadslid Leeuwarden),
Mohammed Mohandis (Voorzitter Jonge Socialisten en PvdA-raadslid Gouda),
Bouchra Dibi (PvdA-raadslid Utrecht),
Rachida Es Sadki (PvdA-raadslid Maastricht),
Derya Kaplan (PvdA-raadslid Amsterdam),
Ahmed Baadoud (PvdA-stadsdeelbestuurder Osdorp),
Samira Bouchibti (Tweede Kamerlid PvdA),
Tunahan Kuzu (PvdA-raadslid Rotterdam),
Ahmed Ali (Landelijk Bestuurslid Jonge Socialisten en PvdA-kandidaat raadslid Soest),
Gulhan Akdemir (PvdA-raadslid Alphen aan de Rijn),
Bouchra Dibi (raadslid PvdA Utrecht),
Brahim Abid (kandidaat raadslid PvdA Amsterdam-Zuid),
Emine Bozkurt (europarlementariër PvdA),
Songul Mutluer (raadslid PvdA Zaandam),
Fouad el Haji (raadslid PvdA Rotterdam),
Bulent Isik (kandidaat raadslid PvdA Utrecht),
Fatima Elatik (stadsdeelvoorzitter PvdA Zeeburg-Amsterdam),
Seyit Yeyden (wethouder PvdA Helmond),
Yasin Torunoglu (raadslid PvdA Eindhoven),
Keklik Yucel (Tweede Kamerlid PvdA),
John Leerdam (Tweede Kamerlid PvdA),
Chantal G'illard (Tweede Kamerlid PvdA),
Hannah Belliot (voormalig PvdA-wethouder Amsterdam),
Freek Ossel (PvdA-wethouder Amsterdam),
Peggy Burke (PvdA-raadslid Amsterdam),
Joyce Sylvester (Eerste Kamerlid PvdA en burgemeester Naarden),
Sheila Kroes (raadslid PvdA Utrecht).

Wàt een land, wàt een mensen, wàt een PvdA !

Behaard smaalkopje | 11-02-10 | 22:17

vander F | 11-02-10 | 21:35

Let vooral ook even op dat 'creature from outer space'.

Woedende Man | 11-02-10 | 22:02

Ahmed | 11-02-10 | 21:46
Ik heb nieuws voor je: moslims hebben het hier beter dan in welk islamitisch land ook ter wereld.
En nog iets: moslims worden meestal door andere moslims gedood (weleens van Darfur gehoord?).

vander F | 11-02-10 | 21:35

a·li·en
"An unnaturalized foreign resident of a country. Also called noncitizen".

www.thefreedictionary.com/alien

Woedende Man | 11-02-10 | 21:59

Homo's en lesbo's?? Wat een sukkels zijn ze toch bij de pvda. Ze zijn nog erger dan de jehova's! Bah bah bah wat een smeerlappen.

god is de geest | 11-02-10 | 21:51

"De mens lijdt het meest om het lijden dat hij vreest" bedoel ik in reactie op:
Lach er nog maar eens om,
straks valt er niets meer te lachen.

Ahmed | 11-02-10 | 21:50

De mens lijdt het meest om het lijden dat hij vreest.
Het leven in veel moslimlanden is niet veel anders dan het leven hier. In Marokko heb je ook kerken en synagogen. Het is niet zo dat er geen plaats is voor andere geloven. Ongelovigen hebben het in Nederland wel makkelijker. Als de westerse landen (ook Israel) wat minder moslimburgers zouden doden etc., zou dat de kloof wat minder groot maken.

Ahmed | 11-02-10 | 21:46

@Ahmed | 11-02-10 | 21:24 ,
het woord 'immigratie' bestond tot voor kort niet in het Nederlandse politieke vocubalair.
Vluchtelingen, gastarbeiders, allochtonen,
maar het woord 'immigrant' krijgen ze niet uit hun bek.

In elk land op deze aardkloot spreekt men van immigranten maar in Nederland bestaat de immigrant niet,
hij is 'vluchteling' 'asielzoeker' en 'allochtoon',
geen normaal emigrerend mens.

Gewoon een betere plek om te wonen zoeken,
zoals de gemiddelde immigrant voor ogen heeft, BESTAAT niet in dit doorgedraaide land, nee je bent
'vluchteling' 'asielzoeker' 'allochtoon' of 'gastarbeider',
geen mens.

vander F | 11-02-10 | 21:35

@Zo jammer! | 11-02-10 | 20:38 ,
luister knaap,
zo'n uitspraak betekent in Oosterijk 24.000 Euro und einer bedingten Freiheitsstrafe von drei Monaten,
ohne Gewähr.

Lach er nog maar eens om,
straks valt er niets meer te lachen.

vander F | 11-02-10 | 21:28

Stelletje dwazen. De PVV gaat alle sociale verworvenheden afbouwen ten gunste van de elite en de rijken. Zie USA waar tientallen miljoenen in bittere armoede leven ook al hebben ze een baan van 40 uur. Minimumloon wordt afgeschaft, CAO's en ontslagbescherming gaan eraan enz.. Voor werkers wordt het alleen maar slechter. Nederland is onderdeel van de wereld en zal dat blijven. Het immigrantenvraagstuk daar wordt aan gewerkt, maar enige immigratie is er altijd geweest en zal er altijd zijn. Net als emigratie. Misschien een oplossing voor sommige van jullie. Of misschien een oplossing in zuur.

Ahmed | 11-02-10 | 21:24

Wil iedereen even met z'n graftakken van het verneukte begrip 'progressief' afblijven,
dank u wel.

vander F | 11-02-10 | 21:23

Ook daarom PVV, TON, Leefbaar Rotterdam en Landelijk allemaal 1 partij stemmen de PVV.

nicknaam1 | 11-02-10 | 21:02

Mohammedje van het fazantplein, dat kleine verlegen jochie .. gheghe

nachtschilder | 11-02-10 | 20:58

Is er weer eens iemand die zegt dat je niet op de PvdA moet stemmen is het weer niet goed.. man, man

ach, jij.. | 11-02-10 | 20:39

Mohammed was een warlord, zoals in Somalie.
Tevens een pedofiel
Maar dat schijnt weer geheel Moslim te zijn, en Islam eigen.

Zo jammer! | 11-02-10 | 20:38


Ahmed | 11-02-10 | 20:24

En weer moeite met werken hè? Hoeft ook niet. Ga lekker niets doen in de zandbak ergens in NW Afrika en val ons niet lastig zeg. Kom nu niet meer met die goedkope verhalen over de gastarbeiders.
Praat eens over de volksstammen die daarna hier kwamen om hun handen op te houden en die naast niet werken dan ook nog gaan bijten, spugen, steken, verkrachten, stelen, moorden...

ecologiste | 11-02-10 | 20:34

Word zo pislink op die gasten....

Zo jammer! | 11-02-10 | 20:32

All | 11-02-10 | 20:12
Daar gaat het niet om.
Ahmed | 11-02-10 | 20:24
En ga jij eens deaud, islam mongool.
Sinterklaas is ook een geloof....
Maar blijkbaar is die van jouw van waarde.
Blijft kinderlijk.

Zo jammer! | 11-02-10 | 20:31

Wat een getraumatiseerde taal allemaal. Hebben wij teveel Nederlandse meisjes gepakt? Kunnen wij het helpen? Onze vaders konden werk krijgen in Nederland. Mooi werk, veel verdienen. Het komt goed. God is almachtig.

Ahmed | 11-02-10 | 20:24

Leuk spelletje... hoeveel echte oud-Hollandse namen kan je vinden?

"Fouad Sidali (PvdA-stadsdeelwethouder Bos en Lommer-Amsterdam), Selcik Özturk (Pvda-fractievoorzitter Roermond), Mohammed Benmhammed (PvdA-kandidaat raadslid Leeuwarden), Mohammed Mohandis (Voorzitter Jonge Socialisten en PvdA-raadslid Gouda), Bouchra Dibi (PvdA-raadslid Utrecht), Rachida Es Sadki (PvdA-raadslid Maastricht), Derya Kaplan (PvdA-raadslid Amsterdam), Ahmed Baadoud (PvdA-stadsdeelbestuurder Osdorp), Samira Bouchibti (Tweede Kamerlid PvdA), Tunahan Kuzu (PvdA-raadslid Rotterdam), Chantal G'illard (Tweede Kamerlid PvdA), Hannah Belliot (voormalig PvdA-wethouder Amsterdam), Ahmed Ali (Landelijk Bestuurslid Jonge Socialisten en PvdA-kandidaat raadslid Soest), Freek Ossel (PvdA-wethouder Amsterdam), Peggy Burke (PvdA-raadslid Amsterdam), Joyce Sylvester (Eerste Kamerlid PvdA en burgemeester Naarden), Gulhan Akdemir (PvdA-raadslid Alphen aan de Rijn), Bouchra Dibi (raadslid PvdA Utrecht), Brahim Abid (kandidaat raadslid PvdA Amsterdam-Zuid), Emine Bozkurt (europarlementariër PvdA), Songul Mutluer (raadslid PvdA Zaandam), Fouad el Haji (raadslid PvdA Rotterdam), Bulent Isik (kandidaat raadslid PvdA Utrecht), Fatima Elatik (stadsdeelvoorzitter PvdA Zeeburg-Amsterdam), John Leerdam (Tweede Kamerlid PvdA), Seyit Yeyden (wethouder PvdA Helmond), Yasin Torunoglu (raadslid PvdA Eindhoven), Keklik Yucel (Tweede Kamerlid PvdA) en Sheila Kroes (raadslid PvdA Utrecht). "

Allardus | 11-02-10 | 20:12

Is men nu nog niet overtuigd?

Zo jammer! | 11-02-10 | 20:06

Al die niet-westerse namen onderaan, ik word er helemaal bang van. We zijn al Neerlandistan.

Twee Jeetjes | 11-02-10 | 19:53

Leuk idee voor een pol: de totaalmallotentoptien. Rabbae op de lijst,wat burgemeesters erbij (Gouda,020,010) en niet te vergeten wat klimaatspecialisten.
Danen met stip in de top 3. Elke maand herhalen en in december hebben we de totaalmalloot van 't jaar. O,vergeet Jolo bijna te nomineren.

jarretelli | 11-02-10 | 19:49

Progressief in Nederland betekend dat je ideën van 1960 (50 jaar oud) aanhangt.
Zucht....

metdedag | 11-02-10 | 19:43

Nou, vooruit. Hebben we die discussie ook weer gehad. Wel fijn dat Mohahahahahahahamed Benjehelemaalgekofzokour ook van Linksch met de karwats krijgt. En ja, dit zijn dus de goede allochtonen. Klopt. Nou ja, op die hysterische heks Elatik na, dan. En Chantal Gillerd. En John "Mag ik Obama nou eens pijpen? " Leerdam. En..... nou ja, vooruit. Nou nog die klein groep van ongeveer 80 % criminele kansenjongeren aanpakken die het voor de rest verpesten en we kunnen weer verder.

Boer in Amsterdam | 11-02-10 | 19:38

@Schoorsteenveger | 11-02-10 | 19:26
Wouter Bos heeft dat ruimhartig bevestigd; wel woorden, geen daden:
-"Ik zal nooit dienen onder Balkenende"
-"Als er ooit weer iets komt als de afgewezen EU-Grondwet, dan moet er weer een referendum komen".
Een smeriger kiezersbedrog is mij niet bekend.

Fijnstoffer | 11-02-10 | 19:37

Mooie business in de jaren '70 misschien, maar nu wel zó passé. Copy paste mocros. Zouden ze goed naar China gekeken hebben?
Benzakour je bent een ouwehoer.

ecologiste | 11-02-10 | 19:37

Laat ze stemmen waar op ze willen,eerdaags hebben wij hier een islamitische gemeenteraad en deelraden en ook nog een islamitische regering.Dit alles met dank aan de prog.medebestuurders.

jezuz | 11-02-10 | 19:30

bakoenin | 11-02-10 | 19:23
Uiteraard. Principes gelden slechts tot aan de stembus.

Schoorsteenveger | 11-02-10 | 19:26

Schoorsteenveger | 11-02-10 | 19:10
Bos zet de hakken in het zand tot en met 3 maart :-)

bakoenin | 11-02-10 | 19:23

Maar , welk stem advies geeft GS nu eigenlijk ?
Na jaren van afzeiken van anderen, zou me dit nu wel eens interesseren.
Kom, geef ons een hint, of doe het dan per columnist .
Probeer het eens, kom op jullie durven het als Steyllozen :-)

bakoenin | 11-02-10 | 19:21

funkyd | 11-02-10 | 19:13
Jihad, een onvermijndelijk aspect Islam.

Zo jammer! | 11-02-10 | 19:17

janderegelaar | 11-02-10 | 19:04
Dit is 'damage control'. Men wil de indruk wekken dat inderdaad al die lieden willen 'dat iedereen mee kan doen'. Die moeten nu even veinzen dat ze niet precies doen wat hun achterban hen dicteert.

Schoorsteenveger | 11-02-10 | 19:13

Dat lijstje PvdA sukkels onder het artikel doet mij denken een een spelletje colombiaans: Ik roep en naam, en iedereen die roept "hier" die knal ik af.
*Mohammed roept*

funkyd | 11-02-10 | 19:13

Benzakour, de ayatollh van de lage landen!

René from the Café | 11-02-10 | 19:10

Morkovich | 11-02-10 | 18:37
M'n kop eraf als niet de een of andere noodgreep de curve ombuigt. Eén oneliner van één PvdA'er op precies het juiste moment en op precies de juiste plaats en we rennen weer massaal richting de socialisten. Zo gaat dat in een democratie waarin het populisme hoogtij viert. Ik zou nu ook niet weten wat de PvdA zou moeten doen om het tij te keren, maar het lijkt erop dat Bos de hakken in het zand zet inzake Afghanistan en over de rug van het CDA stemmen binnen wil gaan halen. Riskant maar wellicht succesvol. Balkenende tot aangeschoten wild maken.

Schoorsteenveger | 11-02-10 | 19:10

Van de 29 namen zijn er 22 afkomstig uit het Rif gebergte of een gelijksoortige streek in Turkije. En dan durft Wouter Bos te zeggen dat de PvdA géén allochtonen partij is!?

janderegelaar | 11-02-10 | 19:04

Niemand wil een Islam moslim, anders ben je niet goed menselijk wijs.

Zo jammer! | 11-02-10 | 18:45

De PvdA wil dat iedereen mee kan doen. Daarom heeft Wouter Bos in december nog eens duidelijk gemaakt dat de PvdA nooit met de PVV in een coalitie zal samenwerken. Omdat wij geloven in een ongedeelde samenleving, die uitgaat van wat ons bindt, van wat we delen....
Wacht even....*nog eens lezen*... ja, het staat er echt.

sjaakdeslinksesul | 11-02-10 | 18:43

Schoorsteenveger | 11-02-10 | 18:37
Nu die andere 20 nog,,.

Morkovich | 11-02-10 | 18:37

@Morkovich | 11-02-10 | 18:24

LOL.

Prof. D.A.H. Vintik | 11-02-10 | 18:33

Mama Mouskouri | 11-02-10 | 18:31
Blunders..... ;)

Morkovich | 11-02-10 | 18:33

Morkovich | 11-02-10 | 18:24
*corrigeert: überlutsert*

Mama Mouskouri | 11-02-10 | 18:31

madmaddy
Mijn oprechte excuses. Echt. Ik had moeten reaguren op je reactie en niet op je goede gebruik van de nederlandse taal.

Morkovich | 11-02-10 | 18:24

De spagaat van de PvdA is het mooiste dat we hebben gezien. De traditionele achterban van arbeiders moet ook niets van de Islam hebben en zijn al massaal overgelopen naar de SP en de PVV. Toch willen ze de moslims ook niet teveel van zich vervreemden. Tja, daar hang je dan.

Kei van de Aanstoot | 11-02-10 | 18:21

Zie je wel dat de PvdA een partij voor iedereen is en niet alleen voor allochtonen.
Kijk maar naar al die mensen die ondertekend hebben. Daar staan ook een paar Nederlandse namen tussen. 't is wel even zoeken, maar ze staan er echt. wel 5 van de 25!

nu even niet | 11-02-10 | 18:21

@ allen

Helaas, ik word geroepen...

*out out out out out out out out*

eerstneukendanpraten | 11-02-10 | 18:19

@ eerstneukendanpraten | 11-02-10 | 18:14
wel toevallig dat nou net ook de hoeren op de Wallen zich afgemat voelen.

Rest In Privacy | 11-02-10 | 18:17

eerstneukendanpraten | 11-02-10 | 18:13
prachtfoto. Een man die weet wat hij wil. Neucken?

Graaf van Egmont | 11-02-10 | 18:16

eerstneukendanpraten | 11-02-10 | 18:14
Held!

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 18:16

Jawel, we hebben er weer één.

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 18:15

eerstneukendanpraten | 11-02-10 | 18:07
U is erotisch acteur ?

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 18:11

Ach Benzakour. Die troetelallochtoon neemt zichzelf te serieus. Niet op in gaan.

grote haas | 11-02-10 | 18:09

En inderdaad, wat te denken van beroepszielepoot en aandachtsgeile ubermalloot Mohammed Rabbae? Is dat allahverdomme een demagoog en opruier 1e klasse, of niet? Meneer trekt af en toe zijn uitgewoonde virtuele schijtreedt open, en krijgt daar in de volkkrant gewoon een platform voor. Zo lezen we:
----Ten eerste zullen de politieke partijen hun ideologische tanden moeten laten zien. Zo niet dan gaan ze zelf eraan. Dat betekent: Wilders durven ontmaskeren als een rampzalige racist. Met hem aan de macht zal Nederland alle fundamentele waarden als tolerantie, wederzijds respect, rechtstaat, sociale cohesie, kwijtraken. Nederland dreigt dan zowel bestuurlijk als sociaal in chaos terecht te komen. Zowel op plaatselijk als op landelijk niveau dient hij daarom uitgesloten te worden van politieke coalities. Zie de effectiviteit van de “cordon sanitaire” in België rondom het Vlaams Belang.
-------
Huh? effectiviteit in Belgie? Bedoelt iwab kudtje Rabbae dan Brussel of Antwerpen?\
En met rechtstaat? Bedoelt hij dan iets met door het volk gekozen partijleiders?
Als er al iemand moet worden uitgesloten is het Mohammed Rabbae. Hij was al eerder door weldenkend Nederland aan de zijlijn gezet (of beter; uit het stadion gestuurd) en toch weet deze boosaardige minaretroeptoeter zijn gal te spuien. Flikker maar op Rabbae, dat is beter voor iedereen. Je bent 100% minderwaardig.

ojédiaré | 11-02-10 | 18:08

absoloetlie | 11-02-10 | 17:56

Mijn God, wat doe je ons aan? Moet zometeen nog aan de slag, maar heb nu externe hulp nodig...

*blauw pilletje zoekt*

eerstneukendanpraten | 11-02-10 | 18:07

Schoorsteenveger | 11-02-10 | 18:05

R a a k.

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 18:07

lion@night | 11-02-10 | 18:02
Ik zou er een web site van maken als ik jou was, en voor goed geld aan de PvdA verkopen!

Schoorsteenveger | 11-02-10 | 18:07

Woedende Man | 11-02-10 | 17:55
Een islamitische partij oprichten is niet zo moeilijk nee, maar men hoeft maar één uitgangspunt te formuleren, en het is al hommeles. Kijk maar naar die moslimomroepen, daar vocht men elkaar ook de tent uit. De Wil van de Verhevene is plots niet meer zo glashelder als men werkelijk moet overleggen, als men werkelijk moet expliciteren wat de bindende factor is. En waar het helder is, wordt het ook meteen moeilijk, want kleur bekennen, zeggen waar je écht voor staat, maakt je kwetsbaar. Dat is men niet gewend. men is gewend dat partijen met oude linkse idealen het voorwerk doen, de ruimte creëren en de klappen opvangen.

Schoorsteenveger | 11-02-10 | 18:05

".. dat de allochtone (moslim)burger zijn kwantiteit omzet in kwaliteit"
brrrrr, wat een eng zinnetje.

madmaddy | 11-02-10 | 18:04

@eigen post
PvdA moet links zijn, om mijn vorig comment nog een beetje recht te trekken...

Tommygunner | 11-02-10 | 18:03

Ga dat even lekker in je eigen noordoostelijke Rifgedeelte van Berbers-Marokkoland roepen kluns.

eye | 11-02-10 | 18:02

De PvdA helpt de allochtonen wel door de verkiezingen heen.

Jai allojtoon sein?
[] ja
[]nee
Ja? Mooi. Dan gaan we verder
Islam?
[]JA!!!!!!!
[]nee
Oké jai dan nie meer stemmen op PVV en TON
Jai slagt skaap?
[]ja
[]nee
Ja? Jai dan ook niet op PvdD stemmen!
Kriestendom?
[]ja
[]NEE!!!
Nee? Heel goed, ook nie stemmen op CDA, SGP en CU!
Jai vrouw als baas willen?
[]ja
[]NEE!!!!
Nee? heel goed! Ook geen SP en GL stemmen
We zijn er bijna.
Homo?
[] ies haram!
[] nee!
Duidelijk, jai stemmen op PvdA!
Partij voor de allochtoon! Helemaal voor jou.
Ja, iek allahtoon!!

Oké, stem dan nu op de PvdA
*krast...*

Rest In Privacy | 11-02-10 | 18:02

@Mama Mouskouri | 11-02-10 | 17:58
LOL

madmaddy | 11-02-10 | 18:02

Het is weer een mooi stelletje bij elkaar. Links, Linkser, Link. Maar goed, die hele linkse handel mag van mij in zee worden gedonderd.

Oome Gijs | 11-02-10 | 18:02

@Morkovich | 11-02-10 | 17:28
Ja, en? Het is anders DAN. Of verkies je anders ALS? Hou je waffel als je het zelf niet weet.

madmaddy | 11-02-10 | 18:00

Morkovich | 11-02-10 | 17:53
Misschien dat Sorbo de Griek kan redden.

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 18:00

NRC.nl, de online stenigingsvlakte van de PvdA. Lekker hoog "kijk ons eens goed bezig zijn"-gehalte, maar dat mag de pret niet drukken. Elke PvdA-er minder is er natuurlijk gewoon één...

Tommygunner | 11-02-10 | 18:00

Een middelvinger is nog te veel voor dat soort klaplopers

The_Challenger | 11-02-10 | 17:59

websenior | 11-02-10 | 17:37
Luisteren? Nooit, kijken des te meer, Mei lievie.

Ashtrey | 11-02-10 | 17:59

Helaas gaan de kameraden in Feijenoord niet hand in hand. PvdA'ers adviseren daar om niet op de PvdA te stemmen omdat de partij niet meer te redden is.
www.hoeiboei.blogspot.com/2010/02/stem...

Moos Lambiek | 11-02-10 | 17:59

Superior Bastard | 11-02-10 | 17:33
Juist. En dat weten ze bij de PvdA maar al te goed. Ze kunnen nu moeilijk gaan bazuinen dat al die arbeiders dan maar richting PVV moeten gaan marcheren. Ook al die met trompetgeschal binnengehaalde nieuwe-nederlander-politici moeten nu even lief doen riching oude nederlanders, of ze dat nou willen of niet. Na de verkiezingen, afhankelijk van de uitslag, kan er weer geschakeld worden natuurlijk.
Het is wel een erg gevaarlijk spel geworden, maar ja, dat heeft de partij over zichzelf afgeroepen. De rek is er een beetje uit.

Schoorsteenveger | 11-02-10 | 17:56

Een indrukwekkend politiek betoog van een welbespraakt nieuwe nederlander geeft een aardig inkijkje over het niveau van dit door links nagejaagd stemvee: vimeo.com/9316556

absoloetlie | 11-02-10 | 17:56

Woedende Man | 11-02-10 | 17:55
Begin van het einde. Maar het was al begonnen..

Morkovich | 11-02-10 | 17:56

In heel het verkiezingsspotje van de PvdA is geen enkele allochtoon te bekennen, behalve de politieagente. Is dat de heilstaat die de PvdA voor ogen heeft?
Het gaat niet om je afkomst, maar om je toekomst. Ja, ja...

crone | 11-02-10 | 17:56

PVV spotje op NED 1, ugh

Eurotokkie | 11-02-10 | 17:56

Behalve de middelvinger, kon onze vriend Mohammed wat mij betreft meteen een ticket (enkel natuurlijk) naar een moslimland naar keuze krijgen. Bovendien mag hij dan 2 intimi meenemen. Dan zijn we daar ook weer van af.

Von Sachsenhausen418 | 11-02-10 | 17:56

Morkovich | 11-02-10 | 17:45
Praat me even bij hier in het zuiden: staat de sns op springen?

Graaf van Egmont | 11-02-10 | 17:56

Een islamitische partij oprichten is toch niet zo moeilijk?
Laat maar zien en horen waar je voor staat, maar niet onder seculiere vlag.
Weet Benzakour eigenlijk wel dat talloze mensen twijfelen tussen SP en PVV?
Volgens mij blijft de PvdA toch met afstand allochtonenknuffelpartij nummer één.
Maar kiezen tussen Fatima Elitak en Mohammed Rabbae is ook niet makkelijk.De boegbeelden van allochtonië hebben gesproken.

Woedende Man | 11-02-10 | 17:55

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:47
We hebben echter wel uitstel gekregen voor de donatie die naar Griekenland gaat.
Ze willen ons nu nog doen geloven dat als Griekenland zelf bezuiningd ze dan weer een redelijk begrotingstekort hebben. Sure sure...
Griekenland is al een keer eerder betrapt op het niet op orde hebben van de boekjes.
I rest my case..

Morkovich | 11-02-10 | 17:53

wat kan het de ruziezoekende stukjesschrijvers toch schelen wat andere stukjesschrijvers schrijven?

antizanic | 11-02-10 | 17:53

Dus ik ben nu een 'oude Nederlander' volgens de PvdA?
Klinkt wat belegen en op de schop, maar goed...
Het nieuwe Nederland rijst schijnbaar geweldig. En welk een geweldige hedendaagsche emancipatie!
"Maar het échte weerwoord komt van jongeren die het overal in de samenleving ver weten te schoppen."
En we hebben een frontlinie blijkbaar...
"Letterlijk met honderden staan we in de frontlinie..."
In staat van oorlog dus.
Dahag!

prekert | 11-02-10 | 17:52

Is Heleen Mees haar dronk nog aan het uitslapen ?

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:50

Matig interessant. Ik dacht dat allochtonen op het CDA stemden. Maar kennelijk leggen ze hun oor te luister bij het de nrc. Jammer, is gebabbel in het luchtledige.

Vieze Tonnie | 11-02-10 | 17:48

Morkovich | 11-02-10 | 17:45

Da's waar.
De Klapper van deweek hebben we nog niet gehad.

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:47

websenior | 11-02-10 | 17:37

Ze heeft me al 3x in de bezemkast opgesloten.

Eurotokkie | 11-02-10 | 17:46

Oprotten in eigen land gaan vertellen waar mensen op moeten stemmen de malloot

Hansvo286 | 11-02-10 | 17:46

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:40
Heerlijk! Ik kan niet wachten om mijn deel, +/-1800 euro te doneren aan ons fijne systeembankje. En we wachten natuurlijk nog op het goede nieuws van de SNS.

Morkovich | 11-02-10 | 17:45

ROTFLOL

op NRC.nl dan...
"De PvdA wil dat iedereen mee kan doen. Daarom heeft Wouter Bos in december nog eens duidelijk gemaakt dat de PvdA nooit met de PVV in een coalitie zal samenwerken."

Iedereen doet mee! Behalve de PVV (en stemvolk)!

*braakt*

Lamzaq | 11-02-10 | 17:44

Zeeschuimer | 11-02-10 | 17:41

Ze mag sowieso wel uitleggen waarom zij zich leent voor dit soort filmpjes.
Maar goed.

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:44

Vreselijk dat interview bij Paul en Witteman 110x ehh ehhh ehh in 1 zinnetje brrr en dan nog gezellig kleine jongen meezingen weg ermee!

pinkelotje | 11-02-10 | 17:43

.. i..

Zoiets?

Geiteneuker | 11-02-10 | 17:43

Tja.... de (moslim)burger moet zich laten vertegenwoordigen door..... ?

Grappig dat degenen die jou adviseren in het bedoelde artikel zo'n *kuch* correcte afspiegeling is van de maatschappij . 17 miljoen inwoners, 1 miljoen moslims... (=ruwweg kleine 6% van de bevolking.... ) Kijk eens (bijvoorbeeld) bij de Partij van de allochtonen hoeveel % autochtoon is.... kijk eens wie dat artikel hebben ondertekend.... 6% was allochtoon? Nou 6% was autochtoon!

Ik citeer even een stukje uit het artikel:

'Wouter Bos had gelijk toen hij afstand nam van de term ‘allochtonenpartij’. Want wij zijn een brede volkspartij die gedeelde belangen in de samenleving vertegenwoordigt, ongeacht afkomst.'

PVDA en al dat links gespuis... ze zijn zo multicultureel en tegelijkertijd zo wereldvreemd.

Republikein4ever | 11-02-10 | 17:42

Wel heel veel minderheden in het woord moslimburger:
- (moslim) burger...
- (mos) limburger...
Waar hebben we het nu over of mogen we ze gewoon allemaal deporteren?

sjors 22792417 | 11-02-10 | 17:41

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:37
Ik snap niet waarom mevrouw op de fiets geen vieze rug/jas krijgt. Zonder achterspatbord gebeurt mij dit wel met dit weer. Dat mag zij wel eens uitleggen..

Zeeschuimer | 11-02-10 | 17:41

Morkovich | 11-02-10 | 17:38
Neehee, dat was de PVDA.

Wij mogen straks de rekening "eerlijk delen".
Da's wat anders.
;

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:40

Graaf van Egmont | 11-02-10 | 17:35
Als je op John afgaat, wel ja.

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:39

Een nog beter stemadvies, laat die hele 'gevestigde orde' lekker links of rechts liggen en stem op een locale partij van je gading.

S. Quentin Quale | 11-02-10 | 17:38

"Wij hebben de banken gered"
Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:37
Dat waren wij, toch?

Morkovich | 11-02-10 | 17:38

weer een heerlijk stukje vermaak van Van Pruisen :)

saintinel | 11-02-10 | 17:38

Zeeschuimer | 11-02-10 | 17:28
"Wij hebben de banken gered"
"Wij hebben 10 duizenden banen gecreeërt"

Man man, wat een partij !

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:37

Ik luister alleen naar Mei Li Vos.

websenior | 11-02-10 | 17:37

Van Pruisen, contract met Faux News al getekend? Je rechtsch-propaganda begint een beetje zielig te worden....

Mr_Robson | 11-02-10 | 17:36

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:31
Dan moet de evolutietheorie van Darwin ook maar eens op de helling vind je niet?

Graaf van Egmont | 11-02-10 | 17:35

Voor Fatima Elatik : geen enkele serieuze kiezer zal zich door het voedselpakket dat zij binnenkort op de Dam uitreikt laten overhalen op de Pvda te stemmen.
Wij willen een oranje roos, doos.

topsporter | 11-02-10 | 17:35

Wees blij dat hij oproept om niet op die partij te stemmen, dat wil GS toch ook?

Koops | 11-02-10 | 17:35

Schoorsteenveger | 11-02-10 | 17:29
Die keus lijkt me al gemaakt. Zie ook onze commentwisseling van gister rond deze tijd..

Superior Bastard | 11-02-10 | 17:33

Eurotokkie | 11-02-10 | 17:30
Vandaag is roooooooooood!

Morkovich | 11-02-10 | 17:32

Graaf van Egmont | 11-02-10 | 17:27

Hij is zo gemuteerd.

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:31

Schurftige rothekel heb ik aan het gebruik van 'progressief'. Dat arme woord kan er ook niks aan doen.
tinyurl.com/y8uuv85

buurvanurk | 11-02-10 | 17:31

Zeeschuimer | 11-02-10 | 17:28

Alleen al om dit spotje ga ik SP stemmen,ugh

Eurotokkie | 11-02-10 | 17:30

Is toch niets mis mee...."stem geen pvda" dat zouden meer mensen niet moeten doen.

Karel Kruizenruiker | 11-02-10 | 17:30

Allochtonen worden in politiek Nederland niet serieus genomen, pas nadat ze een tatou van vader Abraham op de rug koesteren worden ze door de Nederlander als correct beschouwd.

topsporter | 11-02-10 | 17:30

De PvdA zit een beetje moeilijk, zo vlak vóór de verkiezingen. Partij van de Arbeid of Partij van de Allochtonen? Benzakour is gefrustreerd nu hij beseft dat de politieke kat niet in het islamitische bakkie is, in elk geval niet zo vlak vóórdat even de stemmen binnengehaald moeten worden. Maar de PvdA is beducht voor een al te opvallende knieval richting de moslimkiezer, uit angst de traditionele achterban geheel van zich te vervreemden, dus probeert de partij in een schier onmogelijke spagaat te springen en eventjes te roepen dat men toch écht wil 'dat iederéén mee kan doen'. Benzakour krijgt hier niet de vinger, de PvdA is bezig met 'damage control'. De grote vraag is welke kant de kiezer kiest in dit 'debat'.

Schoorsteenveger | 11-02-10 | 17:29

Het feit dat Fatima Elatik die brief ook ondertekend heeft. Hoe is het met dat proces tegen Theo van Gogh Fatima?
Hahaha
Dank u Dank u Dank u

Pepijn Goudpalm | 11-02-10 | 17:28

Fijn dat de namen van de ondertekenaars van dat stukje ook zo makkelijk uit te spreken zijn.

Remington.223 | 11-02-10 | 17:27

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 17:13
Is die man zo geboren of is het gewoon een dikke homo die ooit een tia heeft gehad? Vragen, vragen

Graaf van Egmont | 11-02-10 | 17:27

Zeeschuimer | 11-02-10 | 17:22

Oke maar voor 80% wordt toch echt het denkwerk gedaan
door die gasten in Den Haag.

Eurotokkie | 11-02-10 | 17:24

Ik zie het probleem niet. Hij doet toch niet anders dan geenstijl?

Mama Mouskouri | 11-02-10 | 17:23

Zeeschuimer | 11-02-10 | 17:22
Ook zo!

Morkovich | 11-02-10 | 17:22

Iedereen die mij vertelt wat te stemmen krijgt van mij ook een dikke middelvinger. Ik kan zelf denken heaur!

Zeeschuimer | 11-02-10 | 17:22

Als je die namen leest van de ondertekenaars, dan kun je allen maar concluderen dat politiek vuil werk is dat geen NLer meer wil doen. Toch goed dat we ze geimporteerd om het smerige werk te doen. Ook is een keer positieve klank over de massa-immigratie.

lijn5 | 11-02-10 | 17:20

Oei, de strijd om de moslimstem wordt hard gevoerd. Is ook logisch aangezien het zomaar om een zetel of 10 gaat in de 2e kamer.

zum kotzen | 11-02-10 | 17:20

Gewoon Wilders stemmen bontkraagjes & soortgenoten en dan komt het allemaal goed. geloof mij. De goeiste mogen blijven, de boefjes eruit. heerlijk.

bandit | 11-02-10 | 17:20

Na dan kan die even langs de PVV gaan voor een tattoo ongeschikt.

Eurotokkie | 11-02-10 | 17:20

Aardappeleter | 11-02-10 | 17:13
Ze zijn er hoor. Alleen niet bijster veel, en ze maken zich er bij de andere nieuwe bijstandstrekkers niet populair mee.

Nietvoordekat | 11-02-10 | 17:18

mooi...
als links zichzelf gaat aanvallen heeft rechts het helemaal makkelijk.

"Problemen en successen eerlijk onder ogen zien én de handen uit de mouwen steken"
Als je dat wilt moet je zeker geen pvda stemmen.

bicycle man | 11-02-10 | 17:18

Ondertekend o.a. door :

Chantal G'illard (Tweede Kamerlid PvdA)

Oh, dan is het goed.

N.O. Brains | 11-02-10 | 17:17

"Jai op Bos stemmen, hai jou autkering geven." Wilders. Nu zegt een moslim het en mag het opeens niet?

Nietvoordekat | 11-02-10 | 17:17

Dat linkse boeventuig toch ook

Student_zonder_cent | 11-02-10 | 17:16

Songul Mutluer is een lekker wijf!

cultheld | 11-02-10 | 17:16

Jolo is de progressiefste. Militant, dogmatisch progressief, dat dan weer wel.

Nee dus! | 11-02-10 | 17:15

En nu nog graag even een ingezonden brief van Nieuwe Nederlanders die PVV stemmen.

Aardappeleter | 11-02-10 | 17:13

Regentesk gedrag afgestraft.

absoloetlie | 11-02-10 | 17:11

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl