Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PVV scoort hoog op Emancipatie Index Almere

mveeisokee.jpgPrima opsteker voor de PVV in de polder. De Partij voor de Vrijheid blijkt in Almere een hoogst vrouwvriendelijke en geëmancipeerde politieke klup te zijn. Tests bewijzen het. Van de 16 PVV-kandidaten voor de GR2010 zijn er 7 vrouw en 9 man. De hoofdprijs is overigens voor de AVIP (Almere voor Iedereen Partij) dat de kandidatenlijst met 6 om 7 bijna volledig m/v wist te krijgen. Ook goed bezig: de Verenigde Senioren Partij (VIP) met 5 oma's en 7 opa's. De traditionele wijvenpartij GroenLinks laat het (met 10 om 13) afweten. Ronduit schandalig is de PvdA. De partij die zo druk aan het canvassen is met de steekwoorden "meedoen, samen, gelijke kansen" en enorme krantenartikelen over "emancipatie" uitpoept, heeft maar vier (4) rode vrouwen op een lijst van 16 kandidaten. Bij D66 gangbangen ze 9 dames met 21 man. Mannenbolwerken CDA en GristenUnie zijn met 1 op 3 middenmoters, en de SP alsook VVD doen het niet veel beter. Bij Trots op Nederland in Almere kunnen ze de Rita's niet echt vinden: 2 dames op 9 heren. De moslims van Almere hebben 1 hoofddoek gekandideerd op 4 jurken. Hekkensluiter is de Nationale Democratische Partij is met louter kerels (3) op de lijst. NDP is daarmee de minst geëmancipeerde partij te Almere, wat ook meteen aan het nogal brakke partijprogramma te merken is. Tot zover het GeenStijl Emancipatie Onderzoek voor de Gemeente Almere. Gefeliciteerd, heren en dames van de AVIP. De Margriet van der Linden Wisselbokaal komt naar u toe. In de lees verder de complete M/V lijst van lokale partijen van Almere met handige linkjes om te klikken. M/V verdeling lokale partijen Almere Almere Voor Iedereen Partij: 6 vrouwen - 7 mannen. (Winnaar) PVV: 7 vrouwen - 9 mannen (Runner Up) Verenigde Senioren Partij: 5 vrouwen - 7 mannen (met levensverwachting correctie) GroenLinks: 10 vrouwen - 13 mannen D66: 9 vrouwen - 21 mannen VVD: 5 vrouwen - 14 mannen (waaronder Leen Bakker) Socialistische Partij: 5 vrouwen - 14 mannen CDA: 5 vrouwen - 15 mannen ChristenUnie: 5 vrouwen - 15 mannen PvdA: 4 vrouwen - 12 mannen Almere Partij: 3 vrouwen - 9 mannen Leefbaar Almere: 4 vrouwen - 13 mannen Nederlandse Moslim Partij: 1 vrouw - 4 mannen Trots op Nederland (lolfoto): 2 vrouwen - 9 mannen Nationale Democratische Partij (hilarische PDF!) 0 vrouwen - 3 mannen NB: De Almeerse Klimaat en Omgevings Partij (KOP) is gedwiskwalificeerd wegens het niet tijdig aanleveren van de pasfotootjes van de kandidaten.

Reaguursels

Inloggen

De laatste competente vrouwelijke minister is Verdonk geweest.
Competente vrouwelijke politici bij de PvdA:

Competente vrouwelijke politici bij de CDA:

Competente politici bij Dhimmie 66:

Competente vrouwelijke politici bij de PVV:
- Fleur Agema

Benter1978 | 14-02-10 | 18:26

Who cares?
Verders nog nieuws?

Hapax | 14-02-10 | 13:45

Nr 14 is een crypto-PvdA'er want ze zoekt 'socialiteit'
En nr 16 is tegen overmanagement in de zorg maar is zelf manager.. LOL

Koning Willem 4 | 14-02-10 | 10:34

ik lust geen smarties.
almere, is dat niet die klodder zelfmoord- annex echtscheidingswijken op de bodem van het ijsselmeer? Wie gaat daar nou wonen? maak je niet zo druk jongens! emancipatie doe je niet in de blup hoor.

lost dog | 13-02-10 | 23:47

Smarties | 13-02-10 | 21:46

U kunt niet lezen kennelijk. En mocht het een bedreiging zijn die u uit dan zou ik daar heel goed over nadenken als ik u was.

*smarties in de vuilnisbak pleurt*

pius | 13-02-10 | 23:25

ludokrijger | 13-02-10 | 17:06

dat is inderdaad belangrijker

de beer van de meer | 13-02-10 | 22:24

@Smarties | 13-02-10 | 21:46
Oh? Wie branden 'we' af dan? Als er al een 'we' is tussen pius en mijzelf. Eén ding is zeker: jij ziet spoken. Maar 'we' zijn in het vizier. Hoe moeten 'we' dat opvatten? Als een bedreiging?

Cut the crap, M&M...

-edit | 13-02-10 | 22:20

@-edit & pius
Jullie zijn, al meerdere malen, samen bezig om een reaguurder eruit te kiezen, en die tot de grond af te branden. Ik lees behoorlijk veel op geenstijl. En ik weet dat de meeste mannetjes die hier reageren alleen maar een wens hebben. Kan het ook een keer normaal in Nederland, met de nodige, terechte uitermate beledigende opmerkingen van geenstijl? Maar zoals in nederlandse ´linkse´ activistische beweging goed gebruik is. Verneder een ander, dan houden wij ons standpunt hoog. Gefeliciteerd, jullie zijn nu in het vizier van een andere groep in Nederland, volkomen multicultureel. Je zal nog schrikken wie jou billekoek geeft! Succes!

Smarties | 13-02-10 | 21:46

Is het niet goed om er voor de volledigheid ook bij te vermelden of de lijsttrekker m/v is? Als er op verkiesbare plekken alleen mannen te vinden zijn, dan word je toch misleid met dit bericht, lijkt mij althans.

Alibido | 13-02-10 | 21:03

*met kladblok op schoot rondentijden noteren gaat*

Gegroet, allen!

-edit | 13-02-10 | 21:02

edit | 13-02-10 | 21:00
LOL!

pius | 13-02-10 | 21:01

-edit | 13-02-10 | 21:00
Ritueel geslacht neem ik aan?

DGNAT | 13-02-10 | 21:01

@DGNAT | 13-02-10 | 20:59
Het varken wel, ja. Is traditie.

-edit | 13-02-10 | 21:00

@DGNAT | 13-02-10 | 20:57
Eerder dat je het niet kunt volgen.

-edit | 13-02-10 | 20:59

-edit | 13-02-10 | 20:56
Hoe staat ze er bij dan, in bikini?

DGNAT | 13-02-10 | 20:59

@sjaakdeslinksesul | 13-02-10 | 20:49
Klopt, @Koerbagh heeft, als stofzuiger van de internets, model gestaan voor de Dyson, dat weet een ieder.
Het ging mij erom, dat iemand die kandidaat is voor (in mijn omgeving) zeg Leefbaar Den Haag, ietsje anoniemer blijft, dan de lijsttrekker, enige kandidaat en enige folderaar van Leefbaar Honselersdijk (met excuses aan die betreffende lijsttrekker).
Om die lijsttrekker dan alhier te dwingen de anonimiteit te verlaten, leek mij iets te ver gaan.
Overigens, inderdaad vroeg @-edit niet om NAW-gegevens, dat is correct.

HY78. | 13-02-10 | 20:58

-edit | 13-02-10 | 20:53
JA achteraf gezien verklaart dat een hoop rare hersenspinsels

DGNAT | 13-02-10 | 20:57

@DGNAT | 13-02-10 | 20:53
Het is sterker: Fatima staat nu een varken te slachten op het balkon. Morgen lekkere verse karbonaatjes! Wel halal, natuurlijk. Dat spreekt!

-edit | 13-02-10 | 20:56

@DGNAT | 13-02-10 | 20:53
Wist je dat niet dan?

-edit | 13-02-10 | 20:53

-edit | 13-02-10 | 20:41
En U hebt wel alle wijsheid in pacht????
U bent vast getrouwd met een geëmancipeerde moslima met hoofddoek???

DGNAT | 13-02-10 | 20:53

@sjaakdeslinksesul | 13-02-10 | 20:49
Ik weet niet of ik dat wil weten :)

-edit | 13-02-10 | 20:51

Bovendien weten we allang wie koerbagh is en hoe hij eruit ziet.

sjaakdeslinksesul | 13-02-10 | 20:49

@koerbagh ® | 13-02-10 | 20:44
Ga ik een keer doorspitten, maar in feite draai je er vrolijk omheen, nu.

-edit | 13-02-10 | 20:48

^^pvv for all!

Mr.newz | 13-02-10 | 20:47

Fijnstoffer | 13-02-10 | 17:47
Hear! Hear!

Smarties | 13-02-10 | 20:43

DGNAT | 13-02-10 | 20:41

Das de eerste sterke conclusie van u, ga zo door.

pius | 13-02-10 | 20:42

@DGNAT | 13-02-10 | 20:33
Nee. Het heeft er alle schijn van dat je niet begrijpt waar het over gaat

-edit | 13-02-10 | 20:41

pius | 13-02-10 | 20:37
U had het over 1 principe.
Ik over principeS!!

Maar tis goed zo, discussie van niets

DGNAT | 13-02-10 | 20:41

@koerbagh ® | 13-02-10 | 20:30
Strikt genomen meng je jezelf wel in het politieke debat over almere met de medling dat jij voor jouw eigen cluppie hebt gefolderd. Maar ik snap je punt. Wat is er eigenlijk op tegen om te melden welke club het betrof? Per slot van rekening begon je er zelf over. Had dat dan niet gedaan, zou ik denken. Nu wil je iets 'melden' zonder inhoudelijk te willen worden.

-edit | 13-02-10 | 20:39

DGNAT | 13-02-10 | 20:33

(-edit | 13-02-10 | 19:01
zeg je nu dat emancipatie is begonnen met het verkwanselen van principes????
DGNAT | 13-02-10 | 19:26 )

Hier reageerde ik op, dus het is niet alleen een debatingtruc die u gebruikt maar een keiharde leugen. En nou opzouten.

pius | 13-02-10 | 20:37

dat de pvda mag verschrompelen als het pikkie tijdens een nieuwjaarsduik. het is einde verhaal voor die landverraders.

zoalshetis | 13-02-10 | 20:37

@HY78. | 13-02-10 | 20:30
Ik vraag (geloof ik) niet om zijn NAW, maar om zijn (plaatstelijke) politieke voorkeur in deze discussie over plaatselijke politiek. Alsof dat soort vragen nooit gesteld worden, hier. Van mij mag Koer, net als iedereen lekker anoniem blijven. Laat daar geen misverstand over bestaan.

-edit | 13-02-10 | 20:36

[email protected] 20:30:
Het was ermee begonnen dat het mij opviel dat Pritt zich wel bovenmatig voor de dorpspolitiek in Almere bemoeit op een landelijk opererend weblog. Enfin, lees maar terug.

koerbagh ® | 13-02-10 | 20:34

@-edit & pius
Er werd gereaguurd dat een moslima met hoofddoekje bij de PVV emancipatie zou zijn.
Dat vind ik persoonlijk geen emancipatie maar je principes verkwanselen.
Ik heb toen gezegd dat ik van mening ben dat in veel gevallen het verkwanselen van principes een kwalijke zaak is.(alleen ongelijkheid van man vrouw homo's ed niet)
Heeft naar mijn idee niet met geen inhoud te maken(ook een debatingtruuk, iemand in diskrediet brengen)

DGNAT | 13-02-10 | 20:33

@-edit | 13-02-10 | 20:24:
Ik meng mij niet in het politieke debat over Almere. Dat boeit me toevallig geen ene flikker. In een topic over het dorp Almere ga ik niet beginnen over mijn dorp en dat is namelijk het enige waar die club voor staat. En nee het is geen lokale PvdA variant. Verre van. (Hoewel we nu wel met ze in het college zitten.)

koerbagh ® | 13-02-10 | 20:30

@-edit | 13-02-10 | 20:24
Dus als iemand op lokaal niveau het politieke debat wil aangaan (is nog niet bewezen, voorlopig heeft @Koerbagh pennen en stickers van ongetwijfeld onberispelijke kwaliteit uitgedeeld, voor zover wij weten), betekent dat dus automatisch, dat hij/zij alhier uit de anonimiteit dient te treden?
Flauwekul, volgens mij.

HY78. | 13-02-10 | 20:30

@koerbagh ® | 13-02-10 | 20:11
Die al dan niet aanwezige toegevoegde waarde kunnen wij best wel bepalen, denk ik. Nu weten we het niet.

Los daarvan is het wat lullig om je wel te willen mengen in een politiek debat, ook aan te willen geven dat je actief in de koude foldert voor een lokale club, maar niet wil vertellen welke club het is. Dan moet het bijna wel een kudtclub zijn. Was het de lokale PvdA variant, ofzo?

-edit | 13-02-10 | 20:24

juriste | 13-02-10 | 20:17

U bent een CDA persoon in hart en nieren, hilarisch!

pius | 13-02-10 | 20:21

Harp | 13-02-10 | 20:12
Ik stem misschien ook geen CDA bij de lokale verkiezingen. PVV hebben we niet.

juriste | 13-02-10 | 20:17

Ik zag onderweg verkiezingsposters van de SP. Op de ene stond SP Jij en op de andere SP wij. Maar wat ik niet snapte was de tomaat er op. Dat deed mij denken aan met tomaten gooien.

juriste | 13-02-10 | 20:15

@sjaakdeslinksesul | 13-02-10 | 20:08 :
En hoeveel zetels denkt TON te halen in Amsterdam-West? 0? of nog minder?

koerbagh ® | 13-02-10 | 20:14

Harp | 13-02-10 | 20:12

Fijn harp, goed gezegd. heb ik altijd al willen weten.

pius | 13-02-10 | 20:14

Mijn stem hebben ze, al was het maar omdat de rest van de partijen gewoon naar de tyfus mogen van mij - wat een oplichters! Geert, mijn stem heb je (en die van mijn vrienden en familie ook - als ik mezelf voor de gek wil houden stem ik wel iets anders dan PVV).

Harp | 13-02-10 | 20:12

-edit | 13-02-10 | 19:55 :
Bullshit. Wat is de toegevoegde waarde dan als ik hier ga melden welke club dat is?
Geen.

koerbagh ® | 13-02-10 | 20:11

Dankzij een goede opening hoefde Ria er op het rechte eind niet alles uit te persen.

Bakito | 13-02-10 | 20:11

koerbagh ® | 13-02-10 | 19:52
Ik ben kandidaat in A'dam west!

sjaakdeslinksesul | 13-02-10 | 20:08

sjaakdeslinksesul | 13-02-10 | 20:04

PVV niet bij het debat. Gek zeg. Dat doen ze normaal nooit.

pius | 13-02-10 | 20:06

Logisch de linkse islamitische partijen hebben niks met emancipatie.

websenior | 13-02-10 | 20:05

Graaf van Egmont | 13-02-10 | 19:59
2 gehaakte truien en een handtekening.
Dat zal het wel kosten.
Denk ik.
( Ria droogt overigens aardig op )

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 20:04

Graaf van Egmont | 13-02-10 | 19:50
Neukbaar mits ze zwijgt over derdewereldproblemen: almere.sp.nl/verkiezingen2010/Kandidat...
Butenvrouw erbij: www.kevinboekhoudt.com/avip/avip_intro...
Vanwege het uniform/roleplay ("no no, i am not a terrorist!" "shut up, strip and let me see if you're wearing explodable pants!"): almere.groenlinks.nl/node/38492
Beetje neutraal: www.almere66.net/profile/LindaHouthuiz...
Ze is nog maagd: almere.christenunie.nl/k/n10690/news/v...

sjaakdeslinksesul | 13-02-10 | 20:04

Almere heeft toch echt ook mooie kanten. Er is altijd parkeerruimte, álle denkbare winkelketens zijn aanwezig en we hebben een fokking grote bioscoop. Verder heeft Almere iets kneuterigs over zich. Waar Job Cohen goed beveiligd thuis wordt afgezet loop je in Almare na 18:00 dikwijls het risico Anne-Marie Jorritsma tegen het lijf te lopen in de binnenstad. En die is nooit te beroerd een vraag te beantwoorden of iemand publiekelijk de les te lezen. Daar tegenover staat dat er hier echt gruwelijk lelijke wijken staan. En zijn de wijken niet lelijk, dan verloederen ze wel. En in rap tempo. Almere moet zich van het rijk (en stiekem op instigatie van Amsterdam) steeds sneller ontwikkelen tot vierde stad van Nederland. Noord-Oosterlijk kunnen we geen kant meer op. We moeten land onteigenen of het water in. Ondertussen blijven er nieuwe inwoners komen, terwijl we en passant door de crisis te stellen hebben met een compleet stadsdeel (Almere-Poort) dat voorlopig niet kan worden afgebouwd. De aannemers en bouwbedrijven verkeren in zwaar weer. En niet alle nieuwe inwoners zijn kansrijke bloemen der natie. Doorgaans zijn het gezinnen die het in Amsterdam 'niet meer konden vinden'. Er wonen bijzonder veel nationaliteiten in de stad, waarvan Surinamers veruit de meerderheid vormen. Op sommige plekken leidt dat soms tot ongemakkelijke situaties. In sommige gevallen gaat dit zover dat er permanente particuliere bewaking aan te pas moet komen om de openbare orde te kunnen verzekeren. Een paar maanden geleden werd het MKB geteisterd door een golf van overvallen. Het pand van het CWI is werkelijk reusachtig. 1 op de 13 gezinnen heeft niet dagelijks genoeg eten voor het hele gezin. Enfin, zo kan ik nog wel even doorgaan. Mocht de PVV de grootste partij worden, dan valt er nog heel veel werk te verrichten. Om over de noodzaak van een complete sanering van het oude stadsdeel nog maar te zwijgen.

-
@DGNAT | 13-02-10 | 19:38: Daar heb je wel een punt, maar dit gaat even over de plaatselijke verkiezingen. Die in Almere welteverstaan.

Fleauxe | 13-02-10 | 20:03

Graaf van Egmont | 13-02-10 | 19:59

Een dure hoer wiens marktwaarde dalende is economisch gezien.

pius | 13-02-10 | 20:02

Graaf van Egmont | 13-02-10 | 19:55

Dat dacht ik al. Volstrekt begrijpelijk natuurlijk. Een man van uw statuur weet zaken te scheiden. Over Smeets gesproken, hoe krijgt hij het voor elkaar, en wie is de betreffende dame.

pius | 13-02-10 | 20:01

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 19:56
Ria doet net of ze voor haar expertise is ingehuurd, maar daar heeft Mart die Hagenees al voor. Wat zou dat kosten, vliegreis, hotelkosten en commentaar? Eigenlijk is het een dure hoer.

Graaf van Egmont | 13-02-10 | 19:59

Graaf van Egmont | 13-02-10 | 19:55
Ria.... jaha.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 19:56

pius | 13-02-10 | 19:52
Ik ben in functie en de gravin leest mee. Vandaar mijn ferme statement. Trouwens even off topic: ik zag net die vette Mart Smeets op tv. Die zit in Vancouver langs de oval en wie denk je dat ie bij zich heeft? Behalve dat Mart altijd de mooiste reisjes voor zichzelf uitkiest, heeft ie ook altijd wat te neuken bij zich.

Graaf van Egmont | 13-02-10 | 19:55

@koerbagh ® | 13-02-10 | 19:52
Altijd leuk: politiek actieven die zelfs hun voorkeur voor hun 'lokale club' willen verbergen. Vooral als ze net terugkomen van het folderen. Is het zo'n kutclub, dan?

-edit | 13-02-10 | 19:55

De Deurzakkers zijn nog een van de schaarse mannenbolwerken.

Bakito | 13-02-10 | 19:54

DGNAT | 13-02-10 | 19:47

Dat van die socialisten begrijp ik niet. En verder reageerde ik op uw opmerking naar edit over emancipatie. verder niets. Maar dank voor uw antwoord.

pius | 13-02-10 | 19:54

@DGNAT | 13-02-10 | 19:47
Hier praat ook niemand over AL uw principes. Je poogt eronderuit te draaien door de zaak groter te maken dan in de discussie is voorgesteld. Een kwalijke debatingtruuk. Vaak toepast door lui zonder écht inhoudelijk tegenargument. Waardoor het snel doorgeprikt wordt.

-edit | 13-02-10 | 19:52

Graaf van Egmont | 13-02-10 | 19:50

Niet liegen Graaf, of bent u in functie momenteel?

pius | 13-02-10 | 19:52

@sjaakdeslinksesul | 13-02-10 | 19:46:
Dat gaat je niks aan. Maar het is een lokale club.

koerbagh ® | 13-02-10 | 19:52

Mag ik het zeggen? Ja ik mag het zeggen en doe het dan ook: er zit er niet één bij die ik zou willen doen.

Graaf van Egmont | 13-02-10 | 19:50

Knap staaltje onderzoeksjournalistiek Pritt!

De Bondscoach | 13-02-10 | 19:49

Pritt, dit neigt naar PVV-propaganda. Ik krijg visioenen van een Iraakse minister van informatie.

niet voor de hond | 13-02-10 | 19:48

pius | 13-02-10 | 19:35
Ik denk daar helemaal niet anders over dan U.
Met betrekking tot vrouwen, homo's etc moet al die principes weg.
Ik ben alleen van mening dat het niet goed is om AL uw principes te doen vervagen.
Ik denk dat die vervaging deels verantwoordelijk is voor de achteruitgang in Nederland.
Simpel voorbeeldje: Wij in Nederland hadden het principe dat leden van de regering enkel en alleen de Nederlandse nationaliteit mochten hebben.
Nooit was er gedoe over, niemand vond het erg en zat ook geen nederlander in de weg.
Alleen waren er enkele socialisten die daar anders over dachten en nu is de situatie geheel anders

DGNAT | 13-02-10 | 19:47

koerbagh ® | 13-02-10 | 19:34
Voor welke partij?

sjaakdeslinksesul | 13-02-10 | 19:46

DGNAT | 13-02-10 | 19:38

Uw standpunten hebben niet veel om het lijf. In principe althans.

pius | 13-02-10 | 19:44

Bakito | 13-02-10 | 19:39

JA, het afschaffen van dat éne principe heeft de koopzondagen mogelijk gemaakt als je er goed over nadenkt.

pius | 13-02-10 | 19:43

edit | 13-02-10 | 19:41

Haha, dacht ik ook. Wat een teleurstellende menig van DGNAT, gezien zijn nick viel er ook neit veel meer te verwachten.

pius | 13-02-10 | 19:42

@DGNAT | 13-02-10 | 19:26
Da's de basis van veranderingen in zijn algemeenheid

-edit | 13-02-10 | 19:41

pius | 13-02-10 | 19:35
Heeft het iets met koopzondag te maken?

Bakito | 13-02-10 | 19:39

Fleauxe | 13-02-10 | 19:30
Ja duh, de geschiedenis zal naar mijn observatie laten zien dat de PVV het enige juiste standpunt heeft/had ten aanzien van Europa.
Het gedonder begint nu al met de euro....
Paar van die corrupte landen in de EU.
Ongebreidelde immigratie van analfabeten uit kansloze landen....
etc
etc
etc.
Je zou er om kunnen lachen als het niet om Nederland ging

DGNAT | 13-02-10 | 19:38

DGNAT | 13-02-10 | 19:32

Dat meent u niet. Het is natuurlijk zo dat emancipatie slechts vorm kon krijgen door het afschaffen en vervagen van één principe. En het is een schok van Bijbelse proporties voor mij dat u daar anders over denkt.

*toch kleine hint gegeven heeft*

pius | 13-02-10 | 19:35

Pritt, woon jij stiekum in Almere? Het zit je namelijk nogal hoog die dorpspolitiek in de polderT. Ik heb vandaag ook in de vrieskou folders, ballonnen, pennen en prullen uitgedeeld voor de campagne maar daar hoor je mij ook niet over. Het was wel heel gezellig hoor.

koerbagh ® | 13-02-10 | 19:34

pius | 13-02-10 | 19:28
JA & Nee

DGNAT | 13-02-10 | 19:32

Ot. En voor straks: http://www.knsb.nl/vancouver/meeschrijflijsten/

Parsons | 13-02-10 | 19:30

Volgens mij gaat de PVV echt heul groot worden in Almere. Tijdens de EU-verkiezingen werd er ook al zo massaal op hem gestemd.
-
@Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 19:11 Proost!
@verraad van links | 13-02-10 | 19:01 Wij lachen om dergelijke kwalificaties.

Fleauxe | 13-02-10 | 19:30

DGNAT | 13-02-10 | 19:26

Dat is een retorische vraag hoop ik, wat denkt u zelf?

pius | 13-02-10 | 19:28

Moet je wel eerst weten wat voor vrouwen op zo'n lijst staan,als dat een stel boerentrienen zijn die nooit hun huis uitkomen is er weinig geemancipeerds aan.
Ook al staat de hele lijst vol met vrouwen....
Je meet het toch ook af aan de standpunten die men huldigt.... als je zeer tradiotionele opvattingen hebt en uitdraagt wat is daar nou emancipatoir aan?
Dan is er niets geemancipeerds aan,dan is het eerder een ramp voor vrouwen......

baatstra | 13-02-10 | 19:26

Fleauxe | 13-02-10 | 19:
Goh, zou ik dat daarom niet zeggen dan;)
-edit | 13-02-10 | 19:01
zeg je nu dat emancipatie is begonnen met het verkwanselen van principes????

DGNAT | 13-02-10 | 19:26

sjaakdeslinksesul | 13-02-10 | 19:06
LOL. Ik kreeg vaak te horen dat ik ook met ongeschoolden moest omgaan in plaats van met alleen maar academici.

juriste | 13-02-10 | 19:24

@Sjaakdelinkselul 19:06
Helaas weet ik geen "Thumbs up" tekentjes uit mijn tikplank te toveren.
Je zult het moeten doen met: supercomment!

necrosis | 13-02-10 | 19:19

Ik kom nooit in Almere. Maar, het valt me op dat het CDA ook weinig vrouwen op de lijst heeft staan. In mijn dorp worden alle CDA leden op de lijst gezet.

juriste | 13-02-10 | 19:19

'De moslims van Almere hebben 1 hoofddoek gekandideerd op 4 jurken.'
LOL (en best wel lang...)

Einde van de Domheid | 13-02-10 | 19:17

Al een tijdje niks meer van de PvdA vernomen. Zou het ineens weg zijn, zoals de hik?

Bakito | 13-02-10 | 19:15

propper1000 | 13-02-10 | 18:56
Geenstijl heeft de Adel geraadpleegd (in de persoon van Hans Prins) en hij zegt:
A hard truth to digest. In all good is some evil and in all evil is some good.
Een PVVer die AIDS patienten boven hun schwank wil tatoeren kan zomaar heel goed zijn met bloemen en tuinieren. Statistieken buigen noemt David Simon dat.
Het werkt ook omgekeerd. NL: Slechte dingen voorrtdurend benoemen van clubs met een goed track-record.
SCOOP: GS is door Hoxha met Hans Prins aan het praten over een video rubriek! Dank voor het overnemen van de suggestie GS. Nu nog even doorbijten en mij de opdracht voor het muziekpakket geven. Try me!

Einde van de Domheid | 13-02-10 | 19:12

@iedereen!
Kunnen we eens ophouden met dat ge-OH over targets, %% vrouwen en minderheden op hoge posten etc.
Laten we gewoon de beste man/ vrouw/ moslim/ iets anders kiezen op de juiste post.
Positieve discriminatie is óók discriminatie en Guusje dient eruit gegooid te worden met haar *hips, Burp* geklets.
Om mijn policor berichtje geen geweld aan te doen dient Jan-Peuter ook direct het Torentje leeg te maken, verhuisdozen voor zijn foto's van Obama en Bush mag hij lekker zelf betalen.
Pleur die zoutloze bende eruit en stem Merlot!!!!!!

necrosis | 13-02-10 | 19:12

Fleauxe | 13-02-10 | 19:06
Ik heb altijd al op een eiland willen wonen.
Fuck "Terug naar Oegstgeest".
Urk, Heere wie kam !

*zo denkt en bier halen gaat*

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 19:11

@Quacka | 13-02-10 | 19:06
Ach ja: je mag er best van overtuigd zijn dat jij als GGD- manager het probleem niet bent. Maar al die anderen wel.

Inderdaad: niet bijzonder handig om dat als 'statement' *kuch* neer te zetten in die positie. Het zijn net gewone mensen, die PVV-erTs. Met eigen belangen enzo.

-edit | 13-02-10 | 19:10

"Ik woon sinds 2004 in Almere en ben werkzaam als manager bij de GGD. In mijn dagelijkse werkzaamheden ervaar ik een oververtegenwoordiging van managers en externe adviseurs met torenhoge uurtarieven in de overheid en zorg. Ik wil me daarom graag inzetten om dat te veranderen."
_
Werkzaam als managers en minder managers willen. Stopt ze zelf? Of moeten haar collega's stoppen?

Quacka | 13-02-10 | 19:06

Stond een PvdA'er te canvassen. Hij vertelde iets over de problemen in de arme buurten en of ik me daar ook zorgen om maakte. Natuurlijk, ik woon er zelf. Dan was ik het vast eens met zijn oplossing: meer spreiding van werk, inkomen en huizen. Nou nee, ik ben van plan om een woning te kopen en dan wil ik juist niet dat dezelfde mensen waar ik nu tussen woon daar ook naartoe verhuizen. Ja maar mijnheer, op die manier lossen we SAMEN de problemen natuurlijk niet op. Dat klopt, maar MIJN probleem is dan wel opgelost en nog een vraag aan u.... waar woont u eigenlijk? Ah hahaha, nu heeft u mij toch een beetje klem... Gelukkig voor hem kwam er net een onrendabele aangelopen. Nog een fijne dag mijnheer! En u ook.

sjaakdeslinksesul | 13-02-10 | 19:06

@Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:53: Neehehe, jij gaat op Urk. Dat zal je leren.
@DGNAT | 13-02-10 | 18:53 Dat bestond toen nog niet. *dúh-blik opzet*

Fleauxe | 13-02-10 | 19:06

Maar: is er rekening gehouden met de posittie van lijstrukkerT de Roon? Hij vind den Haag toch belangrijker dan Almere, dus in feite telt ie voor de helft, als we eerlijk zijn. Zo beschouwd heeft de PVV ronduit de vrouwelijkste lijst van Almere met 7 vrouwen en 8 1/2 man (hopelijk).

-edit | 13-02-10 | 19:05

@DGNAT | 13-02-10 | 19:00
Zo is emancipatie ooit begonnen

-edit | 13-02-10 | 19:01

@ Fleauxe | 13-02-10 | 18:43
Ach, jullie van Mitten klooien maar lekker aan. Wij van Ost lachen om dat gestuntel.

*zijn combat training hervat*

verraad van links | 13-02-10 | 19:01

Terpen-tijn | 13-02-10 | 18:59
Nee dat is je principes verkwanselen

DGNAT | 13-02-10 | 19:00

Een moslima MET hoofddoekje in de PVV.. das pas emancipatie.
Terpen-tijn | 13-02-10 | 18:59

Muhahahaha!

-edit | 13-02-10 | 19:00

Een moslima MET hoofddoekje in de PVV.. das pas emancipatie.

Terpen-tijn | 13-02-10 | 18:59

@AgentKrol 18:38
En jou noem ik liever AgentDrol, leave Pritt alone!

necrosis | 13-02-10 | 18:58

> De moslims van Almere hebben 1 hoofddoek gekandideerd op 4 jurken...

Maar dan zijn dat toch vijf vrouwen; dus honderd procent?

Willem4246 | 13-02-10 | 18:57

Hoe is het toch mogelijk: PRITT weet info zo te draaien dat het positief uitvalt voor de PVV: veel vrouwen in de PVV?? prima gedaan. Bijna alleen mannen in de PVV fractie: heel goed!!! Zo is elk nieuws rond , verdachte, de heer Wilders positief te krijgen.

En dat voor een jongens-site! de nationale democratische patij zou in de traditie van GS hoog moeten scoren.
-edit sjips, je heb ons door..-

propper1000 | 13-02-10 | 18:56

ik neem aan dat jullie bij trots op nl rita verdonk als man hebben gerekend?

Madice | 13-02-10 | 18:54

Fleauxe | 13-02-10 | 18:43
Owh, Almere ?
;)

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:53

Fleauxe | 13-02-10 | 18:28
Op een rubberbootje ofniet>?

DGNAT | 13-02-10 | 18:53

@dr. SpermSpammer 18:32
Ambiëer jij soms een baantje in de politiek?
Vrouwen doen het niet goed (de huidige politica: EENS). de PVV vind je niets.
Ga jij het beter doen?
Doe mij eens snel een folder van de dr. SpermSpammerPartij, dan praten we verder, voorlopig hoor ik alleen een hoop BS!

necrosis | 13-02-10 | 18:49

-edit | 13-02-10 | 18:40
Zo zie je maar, een beetje lezen is zo slecht nog niet.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:49

@ Merlot | 13-02-10 | 18:09
+1.
Dat is nuttige info, en een goed verhaal. Partijen zoals de PVV en ToN moeten voorzichtig opbouwen. Bij de LPF ging het te snel, en was het te bedreigend voor de zittende regenten. Oh, ze zijn in hun hart zo blij met Volkert.
@ Goed lezen! | 13-02-10 | 18:20
“Bijstandskoning kreeg daar een permaban voor”.
Nee. Die geobsedeerde malloot boog elk onderwerp (kantklossen, fierljeppen, zoetwatervissen, sterren kijken, etc.) om naar een anti-Wilders discussie. Joris is zeer geduldig geweest met dat vervelio-linksmensch.

Fijnstoffer | 13-02-10 | 18:43

Kan dat gezeur over feminisme nu eindelijk een keer afgelopen zijn? Vrouwen hebben allang gelijke rechten. Kinderopvang, zwangerschapsverlof, peuterdagverblijf op de werkvloer tot Ciska Dresselhuys. Mannen zijn half-zachte emotieverkenners, met favoriete bands als Moke en VanDikHout geworden. Een keer moeten die vrouwen tevreden zijn. Derhalve opteer ik voor het aantrekken van de teugels. *achter bank duikt*
-
@Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:29: Ja, lach maar jij. Als ik ooit aan de macht kom, nou, dan weet jij wel waar jij gedwongen naartoe verhuist. Oder?
@verraad van links | 13-02-10 | 18:29: Gaan we cynisch doen? Gruppe Mitte doet ten minste aan fatsoenlijke propaganda;
www.youtube.com/watch?v=xVwNv55cOks

Fleauxe | 13-02-10 | 18:43

Zo grappig met dat positieve discrimineren. Het zijn mannen die andere mannen positief discrimineren. Doordat dat gebeurd, moet daar iets aan gedaan worden, meer vrouwen en allochtonen aanstellen als beleid. Ook dan nog willen veel mannen blijven discrimineren en zichzelf zielig vinden. Dus wie zijn het probleem? Mannen. En daar wordt gelukkig iets aan gedaan.
.
Oh GS, stop eens met dat gelieg, iedereen ziet er zo doorheen.

Goed lezen! | 13-02-10 | 18:20
Liegen als beesten doen ze, echt vermaak is het, meer dan dat is het niet.

pepper71 | 13-02-10 | 18:43

@Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:37
Heb de doelbewuste post nu wel bekeken en ik moet zeggen: het gaat over de LPF en Fortuyn enzo. Da's op zichzelf redelijk OT, feitelijk beschouwd. Toegegeven: de context heb ik niet onderzocht.

-edit | 13-02-10 | 18:40

AgentKrol | 13-02-10 | 18:38
Stop de tijd?

Zeeschuimer | 13-02-10 | 18:39

Edit: Waar ik Pritt zei, had ik Prutt willen schrijven

AgentKrol | 13-02-10 | 18:38

-edit | 13-02-10 | 18:32
Prima.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:37

Misselijkmakend pro-feministisch Pritt. Hoe dom kan je zijn..

AgentKrol | 13-02-10 | 18:35

Maar woe kers bout almere?
en Henny Kreeft idem,
misschien heeft hij wel die mooie posters geplakt in A'dam

ach, jij.. | 13-02-10 | 18:34

Discriminatie heet 'positief' wanneer men er trots op is. Anders zou men het woord 'positief' niet gebruiken. Dit geeft aan dat men het zinsdeel selectief gebruikt, wat op zijn best inconsistent genoemd kan worden.

Nitrandil | 13-02-10 | 18:34

@Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:31
Zoals gezegd: ongezien...

-edit | 13-02-10 | 18:32

Wijven in de politiek, veel gelul weinig actie. We kijken het nog wel even aan.. bla bral bral bla bla. Weer een miljoen pleite. Past natuurlijk prima in het PVV straatje, veel gelul maar nooit een uitvoerbaar plan.

dr. SpermSpammer | 13-02-10 | 18:32

-edit | 13-02-10 | 18:28
Laat het dan een kwestie van benaderen zijn.
Ik vond de post van Merlot aardig On T.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:31

Vrouwen zien waarschijnlijk beter in dat het geen zin heeft om aan welke partij in Nederland dan ook deel te nemen.

El Klinkerino | 13-02-10 | 18:31

lol @ Fleauxe | 13-02-10 | 18:28

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:29

@Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:27
Nee, maar daar gaat het niet om. Als je goed leest

-edit | 13-02-10 | 18:28

Wat de azijnbode is voor de PvdA is GS voor de PVV. Beide even zielig.

bbbachstra | 13-02-10 | 18:28

Dit nieuws verbaasd me geenszins. Almere kent een rijke historie als het om feminsme. In 1873 bevocht Hanna Meartenszoon Tokkie het recht voor vrouwen om in unisex joggingbroeken en imitatie-Uggs te lopen.

Fleauxe | 13-02-10 | 18:28

@Merlot | 13-02-10 | 18:24

Graag gedaan. Wat vind je nu van wat ik zeg?

Goed lezen! | 13-02-10 | 18:27

-edit | 13-02-10 | 18:24
Ik weet niet of goed lezen wel zo makkelijk voor een ieder is.
U wel ?

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:27

Lijkt me heel sterk dat Van Der Linden iets met de pvv heeft. Doet GS even haar naam misbruiken.

pepper71 | 13-02-10 | 18:27

Merlot | 13-02-10 | 17:45

Die opmerking over het vermeende gebrek aan objectiviteit wordt nog hilarischer als je mijn rekensom erbij pakt. En kom zeg, GS prijzen voor de objectiviteit en NOVA afbranden wegens een gebrek eraan? In de woorden van de immer grote Louis van Gaal:

Ben ik nou zo slim, of zijn jullie nou zo dom?

Goed lezen! | 13-02-10 | 18:25

@Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:22
Ongezien: da's te makkelijk

-edit | 13-02-10 | 18:24

Goed lezen! | 13-02-10 | 18:20
Dank je voor je commentaar.
Gezien jouw politiek voorkeuren, beschouw ik je rancuneuze en agressieve reactie als compliment.

Merlot | 13-02-10 | 18:24

Raadsleden waar vind je ze nog tegenwoordig. Helaas veel te veel mannen wereld. Zit zelf in de raad 19 leden waarvan 2 vrouwen. Gelukkig verkiesbare vrouw op de lijst.

spritzerkoning | 13-02-10 | 18:23

Goed lezen! | 13-02-10 | 18:20
Doet u uw nick nu eerst maar eer aan.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:22

Jackanders | 13-02-10 | 18:20
Spatie omhoog.

Jackanders | 13-02-10 | 18:22

lokado | 13-02-10 | 18:15
Klopt.
Positieve discriminatie is buitengewoon vergaande discriminatie.
Want het discrimineert niet alleen degenen die de baan NIET krijgen, het discrimineert ook degenen die de baan WEL krijgen: zonder hulp geen succes.

Eigenlijk is positieve discriminatie alleen leuk voor de heel beperkte groep bestuurders, die er goede sier mee willen maken.
En zelfs dat effect begint nu toch flink te slijten, nu de kritiek op dit ultradomme, zeer abjecte en ook nog eens contraproductieve verschijnsel aanzwelt.

Merlot | 13-02-10 | 18:20

OT/
Ruudje Nistelrooiheeft 20 minuten mogen invallen en twee keer raak geprikt.
Leest u mee, v Marwijk?

OT
Politiek en vrouwen ..., net zo beroerd als politiek en mannen.

Jackanders | 13-02-10 | 18:20

@Merlot | 13-02-10 | 18:09

Da's een heleboel OT gelul, Bijstandskoning kreeg daar een permaban voor. Maar jij bent rechts, en Joris heel objectief.

Anyway, OT:

Een snelle rekensom leert ons dat het verschil tussen PVV en GL, als je de delingen gelijktrekt, 161/368 tegen 160/368 is. Het lijkt me duidelijk dat daarmee de kwalificaties 'hoogst vrouwvriendelijk' versus 'laat het afweten' schandalig ver bezijden de werkelijkheid zitten.

Oh GS, stop eens met dat gelieg, iedereen ziet er zo doorheen.

Goed lezen! | 13-02-10 | 18:20

Iemand die én PVV-er is, én vrouw, én zich met belangrijke zaken tracht te bemoeien, kan gewoon niet deugen. Ik bedoel: en beetje vent laat nooit een vrouw besturen (tenzij er drank is in de man).

:-)

-edit | 13-02-10 | 18:19

Kijk aan, de mooiste stad van Nederland nader in beeld. Hulde.

Fleauxe | 13-02-10 | 18:18

Merlot | 13-02-10 | 18:10
Het is meer het geknor van een varkenslapje.
Geheel in de sfeer van de dag.
;)

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:17

henny kreeft is een achterlijk debiel, die zich daarom nestelt tussen andere achterlijke debielen met IQ 50 - 75.
quote van de malloot:" Er is nl. een ding dat we in ogenschouw moeten nemen: geen levend mens kan bepalen of iemand een goed Moslim of slecht Moslim is. Dat kan alleen mijn Schepper en ieders zijn/haar Schepper. "
dé vrijbrief om de moslimklootzak uit te hangen want meneertje kreeft is niet in staat goed van slecht te onderscheiden als het moslims betreft.

Causa Sui | 13-02-10 | 18:16

Wat ik nog steeds niet snap is hoe dit met emancipatie te maken heeft, je zoekt de beste persoon voor de baan en als dat nou geen vrouw is dan is dat gewoon zo.

lokado | 13-02-10 | 18:15

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:03
*gemauw uit de keuken hoort*

Merlot | 13-02-10 | 18:10

Fijnstoffer | 13-02-10 | 17:47
Henny Kreeft is een voormalig LPF-er, en behoorde tot de club herrieschoppers uit voornamelijk provinciale en lokale afdelingen, die de partij in de puin heeft gejaagd.
Kreeft behoorde tot een buitengewone viruelente kern van egomennekes van LPF Flevoland.
Je had meer van die clubjes, bijv. in Haarlemmermeer.
Dat soort gastjes dacht gewoonlijk dat ze wel even De Nieuwe Pim Fortuyn konden worden, en zagen de LPF dan als voertuig tot hun Glorie.
Als de partijleiding hen dan niet onmiddelijk een prachtige post gaf, was het donderen geblazen, en begonnen ze vanuit hun afdelinkjes te sodemieteren.

Kreeft was in die tijd de "catfish" van een Flevohaai genaamd Berthoo Lammers.
Maar ze kregen -raad eens- ruzie.
Berthoo heeft nog tijdenlang in de gemeenteraad van Lelystad na zitten griepen met één of andere zelfopgerichte splinterfractie, waar hij aanvankelijk ook Wereldheerschappij mee in gedachten had.
En Henny is dus religieus geworden.
Kennelijk zonder de droom van politieke glorie los te laten.
*zucht*

Ja; het politiek establishment weet heel goed wat ze doen met dat "demoniseren".
Dat het een aantal van huin eigen kiezers bij ze weg jaagt, nemen ze voor lief.
Voor hen is het van levensbelang, dat partijen die niet "Haags" willen zijn, van te voren als zó in diskrediet worden gebracht, dat ze geen goede bestuurders meer aan kunnen trekken.
Het afbrandrisico voor prominenten wordt dan veel te hoog.

Als men wist met wie Fortuyn rond september/oktober 2001 contact had met het ook op posten, dan zou menigeen nog verbaasd opkijken.
Fortuyn had verbazingwekkende contacten in wetenschap en politiek.
Uiteraard kwam daar na de extreme nazificatie en hetzes door de "onafhankelijke" media niets meer van terecht.

Merlot | 13-02-10 | 18:09

Morkovich | 13-02-10 | 18:01
Smakelijk.
*ook gerommel in de keuken hoort*

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 18:03

@ liegende hollander | 13-02-10 | 17:55
Dion Graus slaat me in elkaar als ik dat doe.

verraad van links | 13-02-10 | 18:02

@Pritt
CDA en VVD: de verhouding is ongeveer 1 staat tot 3. Dat betekent dus dat 1 op de 4 vrouw is, niet 1 op de 3.

Dolle Dries | 13-02-10 | 18:02

Goed Teun! Ik ga even een hapje eten. Wellicht tot vanavond. Afhankelijk van de kleur van de plak. Best wel in een euforische stemming! Hehe

Morkovich | 13-02-10 | 18:01

@JustPwnT | 13-02-10 | 17:50
LOL ja wat was de stand ook alweer 20 - 0 voor de mannen?

Causa Sui | 13-02-10 | 18:01

necrosis | 13-02-10 | 17:58
Juist!

Zeeschuimer | 13-02-10 | 18:00

SImone Pfeiffer... hmmmm

VerenigdeNederlanden | 13-02-10 | 17:59

@Zeeschuimer 17:49
Gelukkig niet.
Anders zou ik mijn boeltje pakken en blijven reaguren vanuit het buitenland.

necrosis | 13-02-10 | 17:58

Heeft iemand een linkje naar de sextapes van Simone Pfeiffer van de PVV?

liegende hollander | 13-02-10 | 17:55

Ook leuk dat Leenbakker mee doet aan de verkiezingen :')

Anti links/rechts | 13-02-10 | 17:53

Stem Pol Pot. Lijst VSP, nummer 1.

Anti links/rechts | 13-02-10 | 17:53

En hoe hoog zou geenstijl scoren?

JustPwnT | 13-02-10 | 17:50

Almere is geen afspiegeling van Nederland..

Zeeschuimer | 13-02-10 | 17:49

@wakkere_nederlander | 13-02-10 | 17:45
Dat helpt zeker. Stel je voor dat Maxima een lelijke teef was geweest. Pro Republica had de vlag uitgehangen.

Fijnstoffer | 13-02-10 | 17:49

LOL, programma NDP.
"Waaroom NDP?"
(En vervolgens: verplichte taalcursussen! ROFL!)

Merlot | 13-02-10 | 17:47

Over de NMP:
"Met vijf nieuwe namen op de lijst wil partijvoorzitter Henny Kreeft in de gemeenteraad vooral een 'fris geluid' laten horen."
Een dijenkletser. Lekker fris, dat 1400 jaar oude gemeur van koran-oplepelende imams, vermengd met de lijkenlucht van de met geweld overwonnen niet-moslims.

Fijnstoffer | 13-02-10 | 17:47

Wat een lekker geyl koppie!

wakkere_nederlander | 13-02-10 | 17:45

Ik dacht al; waarom krijgen we bij fair-and-balanced nieuwsbolwerken als NOVA, Een Vandaag en P&W nu toch geen onderwerpen te zien over het aantal vrouwen op de kieslijsten.
Nou, dat weten we dan nu.
Kwaliteitsberichtgeving, hè?
Dan krijg je dat.
Kost meer dan een miljard per jaar, maar dan heb je ook niks.

Merlot | 13-02-10 | 17:45

@G-unite
Zijn de "knopjes" kapot?

necrosis | 13-02-10 | 17:44

Hoe weten ze trouwens dan dat het bij de NMP een vrouw is? Of droeg ze geen tentdoek?

Steilloos ten Onder | 13-02-10 | 17:39

Hoe hoog scoren ze dan op de emancipatie index van de Tweede Kamer, Pritt?

SODEP | 13-02-10 | 17:38

Duidelijk: TON is een partij van babyboomers voor babyboomers.

Korreltje Zout | 13-02-10 | 17:38

Dat is dan ook niet de kwestie bij de PVV. Als hier nu zou staan dat ze zeer xenofiel waren was het wél nieuws.

blikkoek | 13-02-10 | 17:37

Wat een schijt artikel zeg..

Trololol | 13-02-10 | 17:37

Morkovich | 13-02-10 | 17:20
Alles staat koud met de kachel op 21.
Helemaal goud.

Nu hij nog.
:)

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 17:34

@DGNAT 17:25
En ik ben ook 40 en gilfje Cramer is 58.
Wat is je punt?

necrosis | 13-02-10 | 17:32

Zeeer lekker belangrijk. IK woon niet in Almere en stem er dus ook niet !
breng eens echt nieuws....... de haarimplantaten van Joling bevuerbeelt!

paardmans | 13-02-10 | 17:29

Dit is koren op de molen van onze vrouwhatende handenschudders.

Kaas de Vies | 13-02-10 | 17:29

He, daar hebben we Pritt weer, 't quasi journalistieke marionetje van de pvv! Je zit er wel lekker diep in he?

more ron | 13-02-10 | 17:29

Heeft iemand foto's van SGP vrouwen?
Ik wil mijn collega's graag laten schrikken!
*gnehe, broeha, brul*

necrosis | 13-02-10 | 17:26

volgens mij zijn alle kandidaat raadsleden 40.
....

DGNAT | 13-02-10 | 17:25

Bij het plaatsen van personen op een kieslijst is het belangrijk dat ze over de juiste capaciteiten beschikken. Het al dan niet bezitten van een wormvormig aanhangsel is vostrekt irrelevant.

Graf v. Hohenstaufen | 13-02-10 | 17:24

NDP lijkt wel zo'n wantedposter met die fotootjes

Gineau | 13-02-10 | 17:24

Godnondeju, kunnen we even ophouden over die policor-BS.
Bijna de helft van het huidige kabinet bestaat uit vrouwen en wat heb ik daaruit geleerd?
Dat mannen en vrouwen in de politiek niet voor elkaar onder doen wat betreft absolute domheid!
En mensen die de PVV niet willen steunen:
Stem Merlot!
Wellicht dat we dan de NL trein weer op de rails krijgen, met mij als minister, dat spreekt voor zich natuurlijk.
*stopt spruitjes in oren voor BOEroeperTs*

necrosis | 13-02-10 | 17:21

Mobiel reaguren is best kudt.
@Teun
Alles al klaar staan voor vanavond? ;-)

Morkovich | 13-02-10 | 17:20

Damn, die NDP pdf...

"Waaroom NDP?"
"Verplichte taal- en omscholingscursus" - Fail.

"Hardere aanpak criminaliteit in Nederland" - Ja, heb je lekker veel invloed op in Almere.

JossNL | 13-02-10 | 17:18

Die NPD is toch een grap. Ja toch?

kapotte_stofzuiger | 13-02-10 | 17:16

ROFLOL @ NDP-programma.. Taalcursussen? Die zouden ze eerst zelf eens moeten volgen. wat een lutsers.

S. Quentin Quale | 13-02-10 | 17:16

Prit, een plakkende post. Dank.

larie | 13-02-10 | 17:15

Almere... Nou en?

SODEP | 13-02-10 | 17:14

Kazbal | 13-02-10 | 17:05
Vooruit, jij liever dan ik.

Teun van het Tuinpad | 13-02-10 | 17:08

En als ik het goed werkt de #1 van de NDP in een snackbar in Almere Buiten.

Kazbal | 13-02-10 | 17:08

@Eurotokkie 17:02
Pas maar op anders stuur ik Merlot op je af.
Je FiPo krijgt in ieder geval mijn maximale waardering!
De enige die overigens zwaar roeleert is Pritt Stift zelf, en Fleur natuurlijk.

necrosis | 13-02-10 | 17:08

Er wonen toch geen redactieleden in Almere?

kapotte_stofzuiger | 13-02-10 | 17:07

wat kan mij Almere schelen. hek om die polder en dijken doorsteken.

topcat | 13-02-10 | 17:06

Die Simone Pfeiffer van de PVv

mag mij wel even komen Pfijpen

kudtvlieg | 13-02-10 | 17:05

#5 van de PVV is een MILF.

Kazbal | 13-02-10 | 17:05

Laat maar, moet een leesbril kopen!

Sine Virtus | 13-02-10 | 17:04

Door hoeveel vrouwen wordt Geenstijl gelezen? Poll?

VoosMatroos | 13-02-10 | 17:04

lol @ basisschoolpamflet van de Nationale Democratische Partij .

Mr. Que? | 13-02-10 | 17:04

Nou de ndp dan maar. Je bent misogyn of niet.

Willem VanDer Decken | 13-02-10 | 17:03

Raar, doet de VVD niet mee in Almere?

Sine Virtus | 13-02-10 | 17:03

Vrouwen horen gewoon in de keuken .

Eurotokkie | 13-02-10 | 17:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken