Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mohammed Rabbae: stem links, ook als je het niet snapt

rabbaekut.pngNou Geertje W. en Riet V., maar jullie borst maar nat! Gisteren is in moskee Badr te 020 namelijk het officiële tegenoffensief van links tegen "racistisch rechts" van start gegaan. De avond werd geopend met de vrolijke lancering van alweer een nieuw koepelorgaan voor Marokkaanse Nederlanders, om vervolgens meteen door te gaan naar Mohammed Rabbae die met een bindend stemadvies voor de zaal kwam. Ja, je kan wel eindeloos discussiëren en debatjes houden maar daar komt in moslimkringen toch nooit wat uit, zo weet ook Mohammed. De ex-Groenlinkse totaalmalloot sprak zijn zorg uit over het feit dat veel schotelbezitters hun stempassen gewoon weggooien, omdat ze het concept 'stemmen' niet begrijpen. Zijn bondige advies luidde daarom simpelweg: 'Stem links!' Die boodschap moest de achterban even heel goed in de oren knopen, want 'Een stem niet uitgebracht, zijn 2 stemmen voor Verdonk of indirect Wilders’ aldus Rabbae. U vraagt zich af of zo'n boodschap wel begrepen wordt als een PvdA verkiezingsfolder al te hoog gegrepen is? Jawel hoor, want Rabbae deed zijn appel uiteraard geheel in het Marokkaans. Conclusie: met dat politieke engagement van Nieuw Nederland komt het he-le-maal goed.

Reaguursels

Inloggen

Hij mag straks op Schiphol de uitzetting coordineren en als laatste vertekken.

Ab Sconditus | 11-02-10 | 23:45

Ook daarom PVV, TON, Leefbaar Rotterdam en Landelijk allemaal 1 partij stemmen de PVV.

nicknaam1 | 11-02-10 | 21:03

Steile: bijv. in Afrika met slaven enzo.
Fratello: krachtige taal. Maar Rabbae is geen onrustzaaier maar een eerlijke en betrouwbare politicus. Als je het mij vraagt één van de meest integere al was het maar omdat politici zoals hem het opnemen voor de gewone man en niet voor de belangen van de top van het bedrijfsleven. Bontkraagje is bontkraagje en Rabbae zal het niet met diens uitspraken eens zijn. Misschien dat bontkraagje zijn uitspraken deed om mensen zoals jou eens flink op te naaien. Jodenhaat is niet goed te praten, maar wat Israel er van maakt lijkt ook nergens op. Ze moordden de Palestijnen een beetje uit, verdreven hen uit hun land, vernietigden hun dorpen en vormden de Palestijnse sinaasappelplantages en landbouwgronden om tot kibboetsen. Daarom zijn wij tegen Israel.

Ahmed | 11-02-10 | 20:00

Ahmed | 11-02-10 | 13:31

Veel Nederlanders komen hier om hun gal te spuwen die een (groot) aantal vreemdelingen met zich mee brengt.. Natuurlijk, overal in de wereld heb je buitenlanders, en als het mooie en goede dingen met zich mee brengt, wen je er snel aan. Naast de Nederlandes, hebben ook veel andere volkeren en culteren geroofd en geplunderd.. Kijk maar naar de vinkingen in en buiten Europa, de moren in Spanje en zelfs bijna in Engeland, de Turken in oostenrijk etc. etc. Rabbae is een onrustzaaier, en onrustzaaiers zijn mensen die het liefst onder de gordel slaan. Onrustzaaiers heb je al te veel in Nederland, danwel blank, donker, geel, rood noem het maar op. Zowel in het verleden als in 't heden gaan zulke beesten (lees onrustzaaiers) verbaal hard te keer. Dar hoef je je opzich niet bang voor te zijn, alleen resulteert het vaak in een agressieve en fysieke vertaling van z'n ongeletterde en kortzichtige volgeling beter bekend als het bontkraagje..

Fratello | 11-02-10 | 15:29

@Ahmed | 11-02-10 | 13:31
En ver daar buiten?

steile helling | 11-02-10 | 14:51

Wat komen hier toch veel mensen om blijk te geven van hun angst voor vreemdelingen. Nederlanders zitten in het buitenland en buitenlanders zitten in Nederland. Wen er maar aan. Het waren toch de Nederlanders die er het eerst op uit trokken om te roven en te plunderen? Rabbae is een integer en fatsoenlijk mens die ik hoog acht. Waar al die angst voor hem vandaan komt is mij een raadsel. Natuurlijk Nederlanders zijn in het verleden als beesten te keer gegaan in hun kolonien en ver daar buiten, maar dat is allemaal lang geleden. Daar hoef je nu niet meer bang om te zijn.

Ahmed | 11-02-10 | 13:31

Rabae je weet togg zelfs jou oproep krijgt deze "mensen" niet naar de stembus. dus Rabae opgedonderd naar je zandbak

kaplaarzenverkoper | 11-02-10 | 12:36

brullend spuitijzer | 11-02-10 | 02:54 LOL!

Willianus Wortelus | 11-02-10 | 12:06

Mohammel Rabae heeft nog een slechtere hair-do dan Geert Wilders.. Reden # 5815 PVV te stemmen

Fratello | 11-02-10 | 11:35

Witek | 11-02-10 | 01:49 Leiden: afvoerputje van mislukt linkse bestuurders!
Nou, dat is in 90% van alle gemeenten niet anders hoor. Als je niks kan, heeft de PvdA wel een lekker betaald baantje als Burgemeester of Wethouder voor je op de plank liggen. En heb je geen zin meer, ga je lekker jarenlang de wachtgeld regeling uitwonen.
*rechtse rakker is*

funkyd | 11-02-10 | 10:48

Wat een domme lul is die Rabbae.
Wederom, in eigen vaderland moeten de mocro's eens zo'n grote bek hebben.
Loopt het heel anders met ze af dan hier in het softe Holland.

pete68 | 11-02-10 | 09:36

Ha Rabbae, komt het toch nog goed met de moeltikultrurelle sammenleving. Go fot it Mo!

klaartjewijn | 11-02-10 | 08:11

Ze zouden eerst die paar vettige eauver zijn bleaute kanis gekamde slierten af motten knippen en vervolgensch de complete tekst van de Duivelsverzen op alle bleaute delen van zijn tere berberhuidje motten tatoeëren.
En op zijn voorhoofd in Vet Kapitaal:
V-E-R-B-I-E-D-E-N !

wachtmeester de bruy | 11-02-10 | 08:06

Rabbae, ik zal het simpel houden: hou je bek.

Yoman | 11-02-10 | 08:02

mhoehaha.. niemand neemt Rabbae nog serieus dus dit zal niet helpen. Ongelofelijk dat "rechts" nog steeds wordt weggezet als racistisch etc. Sterker nog, deze manier van ventilatie wordt steeds sterker. Hoe komt de swing naar rechts toch? Vraagt iemand dat zich af bij GL? PvdA? huh? Iedereen is dom behalve wij, dat is de way of thinking bij deze partijen imo. Vooral veel laten horen dat rechts niet deugt. tuulijk~! straks verkiezingen en dan huilie-huilie verhalen doen in de pers en op hoge poten een onderzoek eisen naar de campangne strategie! Rabbae f*cking loser, ga thee drinken met je buddies!!

Rob_Utrecht | 11-02-10 | 05:10

Willianus Wortelus | 10-02-10 | 16:54

Of je fokt op die manier een soortement van Oeigoeren en dan ben je feitelijk nog even ver van huis.

brullend spuitijzer | 11-02-10 | 02:54

eerstneukendanpraten | 10-02-10 | 16:42

Citaat:............. Meneer Rabbae: ga terug naar Marokko of ga toch eens enorm giganties
DEAAAUUUD.
...............................................................................................................................
Liever eerst terug naar finland en dan pas deaud.
Als hij in NL deaudgaat krijg je hier namelijk zo'n typisch Islamitisch bedevaartoord. (een gearabesquiseerde steen o.i.d. of zo'n lichtgevend lieveheersbeestje van de Stichting tegen Zinleaus Geweld, afhankelijk van de manier waarop hij stukgaat); trap maar eens één greaute strontvlieg kapot, dan komen er altijd weer héél veel voor terug.

brullend spuitijzer | 11-02-10 | 02:46

Jah... je kan toch moeilijk van die mocro's verwachten dat ze op ome Geert gaan stemmen, niet dan?

eekeek | 11-02-10 | 01:51

Helaas slecht bestuurder. In Leiden kregen we hem gratis van GroenLinks als wethouder cadeau nadat hij in de Tweede kamer uitgerangeerd was. Hij heeft zich nauwelijks laten zien. Als je bekend en links bent krijg in de Sleutelstad gelijk een mooie bestuurdersplek met flink salaris. Net zoals Saskia Noorman den Uyl, alleen omdat haar vader zo bekend was. Leiden: afvoerputje van mislukt linkse bestuurders!

Witek | 11-02-10 | 01:49

frenkie4alllll | 10-02-10 | 16:15

Inderdaad een "interessant" artikel.

Citaat www.volkskrant.nl_20_01_09:.......... Een stembureau in een moskee draagt eerder bij aan de secularisering van de islam dan aan de islamisering van Nederland..........
...........................................................................

Dit is m.i. te vergelijken met:

Het toelaten van Hamasbestuursleden bij de Anne Frankstichting draagt eerder bij tot gewetensvorming bij kapuchonkraagculemborgers dan aan de scooterkrullenbollenreaufzucht die zich manifesteert in Nederland.

brullend spuitijzer | 11-02-10 | 01:27

mokum4all | 10-02-10 | 16:40

MoRa heeft klaarblijkelijk toverballen.

brullend spuitijzer | 11-02-10 | 00:59

Ik zie dat de reacties van Rabbae onder het pseudoniem Mullah Mohamed, het helaas niet gered hebben? Het was zo'n verhelderende inkijk in de diepste verlangens en frustraties van een geitenneuqer, ik had er niks aan toe te voegen.

funkyd | 11-02-10 | 00:45

Zit net naar Pauwel & Wauwel te kijken, met aan tafel de Hogepriesteres van de Linkse Kerk, Hedy d'Ancona. Ze begrijpt het allemaal niet meer. Kudtmocro's die hulpverleners aanvallen en redacties bedreigen, tjonge, tjonge. Het moet niet gekker worden voor mevrouw d'Ancona, die blijkbaar de laatste decennia in een put heeft gewoond terwijl haar linkse vriendjes en vriendinnetjes de poorten van dit land wagenwijd opengooiden voor de barbaarse horden van het Rifgebergte.
.
Welkom in de multikul-heilstaat, domme linkse muts...

Brouhaha | 10-02-10 | 23:42

@Zo jammer! | 10-02-10 | 16:38
Waar kan ik tekenen?

Reaguurbuisje | 10-02-10 | 23:19

We hadden beloofd deze er in te houden. Ik poste hem tijdens een vorig topic over deze dwaze eikel. En dus post ik hem nogmaals: @Mohamed Rabbae: Al is de leugen nog zo snel, Wilders uitzetprocedure achterhaalt u wel.

Mokum Kosher | 10-02-10 | 23:07

In Nederland dient men rechts aan te houden als men zich op de openbare weg begeeft. MK is van plan zich aan die wetgeving te houden bij de komende verkiezingen.

Mokum Kosher | 10-02-10 | 22:48

Als iets Mohamed heet, kan het al niet deugen

Big Swinging Dick | 10-02-10 | 22:38

"Een stem niet uitgebracht, zijn 2 stemmen voor Verdonk of indirect Wilders"

aha! dan ga ik indirect NIET stemmen. sukkel.

cloudoflogic | 10-02-10 | 22:22

Mohammed Babbel maar weer eens. Hij is zelfs bij GroenLinks uitgekotst...

oab | 10-02-10 | 22:17

Ik ben progressief rechts en stel voor de de regering en de eerste en tweede kamer te privatiseren voor een betere marktwerking.

Word er zo moe van.. | 10-02-10 | 22:09

Een valse lul is het. Maar ook levensgevaarlijk.

Gomer Pyle | 10-02-10 | 22:00

Wat mij betreft wordt er gewoon een stemexamen ingevoerd - als je te dom of te luit bent om een paar vragen goed te beantwoorden, dan ben je ook niet in staat om te bepalen wie dit land moet besturen - en mag je dus niet stemmen.

Op die manier zorg je er automatisch voor dat ongeinteresseerden geen protest stem oid uit kunnen brengen alleen om de boel te zieken, dat er alleen normaal gegaafde - lees capable - mensen meebeslissen.
Dan krijg je tenminste een reëele en zinvolle afspiegeling van dit land.

Waarheen waarvoor | 10-02-10 | 21:53

Wij Hollanders maken hooguit twee kindertjes, bij uitzondering drie. Mocro's maken wel acht kinderen. Wie denken jullie wie straks de verkiezingen gaan winnen?
-
Als we het nu niet stoppen lukt het ons de volgende verkiezingen niet meer.
-
-
-

Twee Jeetjes | 10-02-10 | 21:27

Laat hem eerst en vooral eens fatsoenlijk Nederlands leren praten. Heeft dit figuur weleens een inburgeringscursus gevolgd? Zo ja, dan had hij hopelijk ook begrepen dat het woord "racisme" misplaatst is, want er bestaat niet zoiets als een allochtoon of Marokkaans ras. Maar ja, het bekt natuurlijk lekker bij al zijn (s)linksaanhangers en andere niet-ingeburgerden.

Charlie_da_Silva | 10-02-10 | 21:14

Zit die gast niet in Sesamstraat?

dubber | 10-02-10 | 21:06

Het is niet anders dan normaal hoor.
Marokkanen laten zich over het algemeen wel vaker leiden door totaal malloten!

schizoïde | 10-02-10 | 20:56

Verbijsterend. Het leeft.
-
Iets minder verbijsterend: het vreet nog steeds riant mee uit de staatsruif.

azoturie | 10-02-10 | 20:53

-weggejorist-

slakkenzout | 10-02-10 | 20:33

Leeft die besnede eikel nog jammer

Hansvo286 | 10-02-10 | 20:32

De totaalmalloot moet gewoon z'n conclusies trekken: hij hoort hier niet, want hij spreekt in zijn moedertaal, noemt zich naar zijn vaderland en haat de Nederlandse cultuur. Rot dan op, man; wat doe je nog hier?

Fijnstoffer | 10-02-10 | 20:31

@Mullah Mohamed, is maar geintje hoor. Komt ie:
Er rijd een opgeschoten Mercedes rijder door het land en hij schept iedere Marokkaan die hij tegenkomt. Het bloed word weggeveegd door zijn koplampruitensproeiers en velgenwassers. Op de snelweg kom hij een pastoor tegen met pech en hij besluit de pastoor mee te nemen omdat hij toch nog iets goed wil doen vandaag.
Komt hij in de bebouwde kom van Gouda en ziet een Marokkaan op de stoep lopen. hij denkt:”nee, toch maar niet, die pastoor zit naast me”. hij wijkt wat uit en hoort opeens "BAF" .
Hij stopt, kijkt naar achteren en ziet daar de Marokkaan dood liggen. hij kijkt beduusd en de pastoor zegt: “omdat je je richtsterretje niet zuiver had staan moest ik de deur open doen anders had je hem gemist”.

slakkenzout | 10-02-10 | 20:28

Mohammed Rabbae is een democraat in hart en nieren.
Hij was betrokken bij de aanklacht tegen de schrijver van, De ondergang van Nederland,
Mohammed Rasoel.
Hij was betrokken bij een mogelijk verbod op de Satanic Verses van Salman Rushdie.
Hij vindt dat de weg van Khomeini de goede weg is.
Hij is betrokken bij de aanklacht tegen Geert Wilders.
In mijn ogen is hij dus een woord dat in het post-democratische Nederland niet meer gebruikt mag worden.

Weisse rose | 10-02-10 | 20:24

@Mullah Mohamed
Hoe heet de Islamietische versie van "Alice in Wonderland?"

"Fatima in de ALDI"

slakkenzout | 10-02-10 | 20:22

Links stemmen is zo ongeveer hetzelfde als heling.

michello | 10-02-10 | 20:20

@Parsons | 10-02-10 | 20:12
Oei... van Mohammed Rabbae naar winterbanden.... nee, daar kom ik niet uit. Ik zou hem ook weg-Boeren...

Boer in Amsterdam | 10-02-10 | 20:19

-weggejorist-

slakkenzout | 10-02-10 | 20:17

hij kamt zijn haar ook naar links

Goeiesmiddags | 10-02-10 | 20:15

@Boer in Amsterdam | 10-02-10 | 20:06
Die ging Hoxha aanpissen over de inhoud van dit topic en verwijzen naar winterbandengedoe. Heb je ook niks aan gemist.

Parsons | 10-02-10 | 20:12

Ik heb kloppende sidderaal ook gemist. Dat vind ik dan wel weer jammer.

Boer in Amsterdam | 10-02-10 | 20:06

Mohammed Rabbae is een staatsgevaarlijke linksmalloot.

Tiepgeit | 10-02-10 | 20:05

@Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 20:01
U heeft niet gemist. Veel voorspelbare rotzooi over het sexueel uitwonen van onze moeders, bange homo-Nederlanders die sidderen voor de Muzelman en zo nog wat "we nemen het hier over" - braakballen. Nauwelijks materiaal voor de Libirs Literatuurprijs.

Boer in Amsterdam | 10-02-10 | 20:05

@ Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 20:01
Het ging over de straten die door marokkanen geowned worden en ook dat ze het land gaan overnemen en vrouwen verkrachten.
Je weet wel de gebruikelijke moslim dreigementen.

solidstate | 10-02-10 | 20:04

Smarties | 10-02-10 | 19:36
Dat wist ik niet, weer wat geleerd!

kloppende sidderaal | 10-02-10 | 19:54
Oh, wat vies. Heb MM's comments net gemist, maar het moet heel erg geweest zijn.

Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 20:01

sorry verkeerde topic geef het effe door aub

lidlbier | 10-02-10 | 20:01

Dont feed etc..

G-unite | 10-02-10 | 19:56

@Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:43
Cut the crap, Jolo.
Nee, maar effe serieus. Waarom hebben jullie geen letter aandacht besteedt aan die kwaaie jurkmans die in Den Bosch een trein probeerde op te blazen? Alle journaals openden er mee maar bij de joop was het oorverdovend stil inzake deze happening.

Lets Kuttekrap | 10-02-10 | 19:54

-weggejorist-

kloppende sidderaal | 10-02-10 | 19:54

-weggejorist-

lidlbier | 10-02-10 | 19:52

@Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:49
Neuqen?

Parsons | 10-02-10 | 19:51

-weggejorist en opgerot-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:51

@Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:23
Op een serieuzere toon:
U heeft werkelijk niet door dat U juist aan de in dit land heersende vrijheid te danken heeft, dat U Uw puberale woorden-diarree ongegeneerd mag spuiten op een site als deze? Bezig dezelfde taal in een islamitisch land en U wordt opgespoord en ter dood gebracht. Dat U hier mag razen, tieren en onzin verkondigen bevestigt niets anders dan de morele superioriteit van het land waar U dat doet. U doet niets anders dan schijten in het paradijs. Ik haat U, maar doodt U niet. Omdat ik een verlichte Europeaan ben en een balans heb gevonden tussen het dierlijke en het morele. Zoals velen hier.

Boer in Amsterdam | 10-02-10 | 19:50

@ Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:43
Vreedzame moslim ben jij zeg.

solidstate | 10-02-10 | 19:49

-weggejorist-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:49

zo kennen we geenstijl weer, meningen venti(leren).
ook een beetje onderbouwen aub.

lidlbier | 10-02-10 | 19:48

@Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:43
Moet dat geen VengA Boys zijn? Analfabeet? Stront van Rabbae getransplanteerd naar de plek waar u ooit een brein had?

Boer in Amsterdam | 10-02-10 | 19:45

-weggejorist-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:43

solidstate | 10-02-10 | 19:40

Ik krijg wel door dat Ineke van Gendt net een gigolo besteld heeft

The_Challenger | 10-02-10 | 19:42

Heerlijk, die rifapen die je vooroordelen bevestigen.
.
*messen slijpen gaat*

Parsons | 10-02-10 | 19:42

-weggejorist-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:41

@Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:37
Jij bent best grappig. Ik hoop dat je hier vaker langskomt!

Parsons | 10-02-10 | 19:41

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:37

Jouw familie zal volgende googlen op ophanging op kanaleneiland

The_Challenger | 10-02-10 | 19:40

@ Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:35
Je moeder met een blonde pruik en een nederlands paspoort.
Je gaat je moeder pompen dus.

solidstate | 10-02-10 | 19:40

-weggejorist-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:40

@Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:35
Hoi Fransisco.
Alles goe?

Lets Kuttekrap | 10-02-10 | 19:38

-weggejorist-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:37

Ik hoop GEENSTIJL de reacties van Mullah Mohamed laat staan.

Ik lach me ziek.
Je vertelt ons niks nieuws. Dat wisten we al lang dat jullie dat van plan waren nu is het alleen zaak om iedereen daarvan te overtuigen.
Jij helpt er wel behoorlijk bij maar je loopt een beetje te hard van stapel.
Dank je wel dat je de moslim standpunten te vroeg uitgedragen hebt.

solidstate | 10-02-10 | 19:36

Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 16:33
Deze wet stamt uit '80 begin '90, gewoon door de tweede kamer. Ook toen begreep ik hem niet.

Smarties | 10-02-10 | 19:36

-weggejorist-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:35

Gooi die hufter toch is het land uit.

Dlap Frol | 10-02-10 | 19:29

@Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:23 - Jottem, flame war!

huisregelneef | 10-02-10 | 19:27

Ik ga nog ff een dikke niet uitgebloede varkensribbetje eten voordat de nieuwste deathwish begint

The_Challenger | 10-02-10 | 19:27

-weggejorist-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:27

en als ze komen zullen ze belasting moeten betalen en ook op buitenlanders kankeren net als iedereen .

lidlbier | 10-02-10 | 19:26

@Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:13 - Als je goed wilt trollen moet je wel consequent zijn met je spelfouten en hoofdletters.

huisregelneef | 10-02-10 | 19:24

-weggejorist-

paridae | 10-02-10 | 19:24

-weggejorist-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:23

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:17

De moren zijn uitstervend... jullie ownen alleen maar een grote bek

The_Challenger | 10-02-10 | 19:22

-weggejorist-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:20

Islamitisch kind van een harame hoer.. Wacht maar tot de druppel overloopt hier in Nederland.
Op dat moment zal je wensen dat je in je zandbak zat

The_Challenger | 10-02-10 | 19:20

@Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:06
De dokter komt zo met je spuitje. rustig maar.

paridae | 10-02-10 | 19:19

-weggejorist-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:17

@Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:06
Uw reactie bewijst dat de gemiddelde moslim een ziekelijke obsessie voor (homo)seks, geweld en de dood heeft...
-
Des te vromer de geest, hoe groter het beest!

Ahasveros | 10-02-10 | 19:16

@funkyd
u brengt mij aan het twijfelen.

lidlbier | 10-02-10 | 19:16

Jij wilt sex met mijn ouders? Mooi dan zijn we gelijk van je af.. Mijn vader heeft tegenwoordig 72 hoogblonde maagden in de hemel.

The_Challenger | 10-02-10 | 19:16

@funkyd
u brengt mij aan het twijfelen.

lidlbier | 10-02-10 | 19:16

-weggejorist-

funkyd | 10-02-10 | 19:14

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:06

Jullie jihad is nederlanders beroven.. Ons verzet wordt vodkoppen aftrekken

The_Challenger | 10-02-10 | 19:14

-weggejorist-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:13

overnemen is the easypart, voortzetten zie ik niet zo gauw gebeuren met dit soort praat. voor feiten zie israel en omliggende landen.

lidlbier | 10-02-10 | 19:11

Kan iemand mij vertellen wat de positieve bijdrage aan de Nederlandse samenleving is van deze subsidiezuiger/chronische wachtgeldtrekker waar de WEL hard werkende Nederlander al -tig jaren 'n deel van zijn belastinggeld naar toe ziet verdwijnen?....... Misschien dat iemand zijn bijdrage aan de Nederlandse samenleving kan opnoemen?...... Iemand die zijn negatieve bijdrage aan de Nederlandse samenleving kan opnoemen?Niet allemaal tegelijk!

de harige frik | 10-02-10 | 19:10

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:06

En marokkanen zijn er om af te schieten. Ben jij die slapjanus dan? Durf je het alleen maar via internet ?

Nog een paar jaar en er is hier geen moslim meer te vinden.

The_Challenger | 10-02-10 | 19:09

-weggejorist-

Mullah Mohamed | 10-02-10 | 19:06

@lidlbier | 10-02-10 | 18:53
Psies. Wat mij betreft per direct het vliegtuig in en uitzetten naar z'n schijtland.

Parsons | 10-02-10 | 19:03

fender05 | 10-02-10 | 17:25
als de joop.nl in haatzaaien.nl veranderd

The_Challenger | 10-02-10 | 19:02

Leeft deze troetelmarokkaan nog in NL ?
Dacht dattie allang in zijn thuiszand aan het rentenieren was van onze centen.

Ayaan Sorry | 10-02-10 | 18:58

In het Marrokaans? Waren er ook tolken aanwezig om te vertalen in het Zwitsers en Belgisch?

huisregelneef | 10-02-10 | 18:57

@parsons
hangt er vanaf of je marokkaan bent.

lidlbier | 10-02-10 | 18:53

koerbagh ® | 10-02-10 | 18:43
Misschien hem aanklagen, en Spong tot zijn advocaat benoemen?
Men kan namelijk het democratische rechtstelsel gebruiken om je politieke ideologie te bewerkstelligen.
Of, de tegenstanders de mond te snoeren.

Zo jammer! | 10-02-10 | 18:50

@lidlbier | 10-02-10 | 18:07
Het is een racistische haatzaaier. Daar is alles mis mee.

Parsons | 10-02-10 | 18:47

@Mutsaerts | 10-02-10 | 15:50
maar = maak

FrankTheBurned | 10-02-10 | 18:45

Mohammed Rabbae is een haatzaaier, racist, beledigt hele groepen in de samenleving en zet bevolkingsgroepen tegen elkaar op. Mag ik dat zo samenvatten? Ja, dat mag ik zo samenvatten. Els Lucas kom er maar in met die aangifte tegen Mo.

koerbagh ® | 10-02-10 | 18:43

Even de tussenstanden van de Jihad, en de Islam ideologie;
Weekly Jihad Report
Jan 30 - Feb 05
Jihad Attacks:
29
Dead Bodies:
210
Critically Injured:
716
Not bad.

Zo jammer! | 10-02-10 | 18:39

Je zal maar links zijn. Nu ook dus moslim fascist.
Mooi kudt.

Zo jammer! | 10-02-10 | 18:36

Laat deze man rustig zn gang gaan, geef hem een schouderklopje, laat hem in de waan dat hij zinnige dingen zegt. Een betere reclame voor de PVV is er niet.

Kei van de Aanstoot | 10-02-10 | 18:33

Rabbae nique bebeque

the wanderer | 10-02-10 | 18:30

Lang leve meneer Rabbae!

Bij deze dank ik meneer voor de extra zetel die zijn actie Wilders heeft opgeleverd.

Wezel | 10-02-10 | 18:27

walgelijke kerel. Bah. Ik heb liever 20 bontkraagjes in mijn tuin dan díe vent. brrrr.

eerstneukendanpraten | 10-02-10 | 15:56
zeg, jij hebt nog steeds een Zwitsal? jij bent hier al sinds jaar en dag toch? wat doe jij fout?

Geile Markeerstift | 10-02-10 | 18:26

Met alle respect voor mensen die in een nieuw land een nieuwe taal moeten leren (moet mijn vriendin ook, maar niet de laatste 20 jaar trouwens), maar als je een stemoproep al niet snapt, wat heb je dan in dat stemlokaal te zoeken?

Achterdocht | 10-02-10 | 18:23

@mezelf,
Verkeerde FF-tab gereageerd

Je Verzint Het Niet | 10-02-10 | 18:14

nou, nou, daar zal de eigenaar wel trots op zijn, met zoals op zijn massa-meubeltjes

Je Verzint Het Niet | 10-02-10 | 18:13

bello | 10-02-10 | 18:03
Pacelli was een italiaan. De huidige paus is een duitser.

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 18:12

Mei Li op Nederland 2!
;)

Morkovich | 10-02-10 | 17:42
En nu Eva Niessing, vanuit Athene. Best een mooie, fijne MILF.

Von Münchhausen | 10-02-10 | 18:08

het is een politicus die zijn werk doet, het verkrijgen van zoveel mogelijk doelgroep stemmen voor zijn partij. ik begrijp niet wat hier mis mee is.
ben je het er niet mee eens dan stem je er toch niet op?.

lidlbier | 10-02-10 | 18:07

Een persoon genaamd Mohammed is per definitie hypocriet en meestal ook (staats) gevaarlijk.
Daar valt deze Rabbea dus ook onder.

Rest In Privacy | 10-02-10 | 18:06

@ Schoorsteenveger | 10-02-10 | 17:56

Juistem. Was die Pabst ook geen Duitscher toevallig, staat me zoiets bij. Maar terecht punt. Nauwelijks ( of géén ) haar beter.

bello | 10-02-10 | 18:03

Jeen | 10-02-10 | 17:59
Het is u vergeven.

Von Münchhausen | 10-02-10 | 18:03

@OoO | 10-02-10 | 17:56 alsof jij de kandidaten van de gemeenteraad allemaal bij naam kent en kunt motiveren waarom je precies op die persoon stemt... de meeste stemmers stemmen (wel gemotiveerd) op een partij en dan op de bovenste kandidaat op de lijst of bijvoorbeeld op de eerst genoemde vrouw.

Joris Draaksteker | 10-02-10 | 17:59

Nou Rabbae, volgens de laatste peilingen krijgt de pvv 112 zetels, ga je kofferz maar vast pakken.
Een linkjuh voor de ongelovigen: verkiezingen.wekelijksepeiling.nl/

Geitenwollensokjuhz | 10-02-10 | 17:59

Jeen | 10-02-10 | 17:57
of je leest je bericht nog een keer na voordat je het erop plempt... pff

Jeen | 10-02-10 | 17:59

ja deze kwatser herinder ik me nog, ik kweenie hoeveel panden dat bezat die die volpropte met o.a mede marokezen. de lul zoog z'n eigen volk uit...
vuile profiteur....

eppy | 10-02-10 | 17:58

Von Münchhausen | 10-02-10 | 17:47
Van mij mag Geert iedere die hem niet bevalt het land uitknikkeren. Maar dan moet ie wel beloven zelf mee te gaan.

Wat een druiloor is die Geert. Jaren lang is hij een goed kamerlid geweest met portefeuille sociale zaken. Mooie eentweetjes met Rutte gemaakt, die een goede secretaris van SZW was (of eigenlijk, hij ongeveer de enige die daar in de laatste 20 jaar van de pvda schade heeft kunnen herstellen). En nu is Geert op dit gebied van sociale zaken compleet de weg kwijt, met zowaar linksche vakbond neigingen.

Jeen | 10-02-10 | 17:57

Mohammed zou zijn energie beter kunnen besteden aan het oproepen tot het leren beheersen van de Nederlandse taal. Daar hebben die mensen tenminste écht wat aan.

Joris Draaksteker | 10-02-10 | 17:56

Leuk comment op die site, even de strekking iets verder uitdenken:
Laat mensen met een dubbel paspoort stemmen met een blanco vel, waarop ze de naam van de partij, de naam van de persoon én motivatie van hun keuze opschrijven met een pen. Dit deponeren in de speciale allochtonenbrievenbus. Benieuwd hoe de stemming er dan ineens bij ligt.

OoO | 10-02-10 | 17:56

@Morkovich | 10-02-10 | 17:48

I rest my case. Lijkt me duidelijke zaak.

bello | 10-02-10 | 17:55

Sneu type. Maar toch... levensgevaarlijk!

grote haas | 10-02-10 | 17:51

Wie is er nu de racist dan..?

Doc Damage | 10-02-10 | 17:51

bello | 10-02-10 | 17:43
Godwin!

Morkovich | 10-02-10 | 17:48

Mazzeltov | 10-02-10 | 17:35
Enfin, in afwachting van de blonde verlosser houd je je kruit kennelijk nog even droog. Ik vrees dat je een teleurstelling wacht, als je verwacht dat iedereen die jou niet zint door ome Geert het land uitgegeooid zal worden.

Von Münchhausen | 10-02-10 | 17:47

paridae | 10-02-10 | 17:29
CDA wil alleen maar hun gristelijke konten in het geriefelijke pluche behouden.
Desnoods door het land te verraden.
En sommigen geloven echt dat ze er zijn om de toekomst te bepalen. Terwijl ze hun bijbel hebben.

Zo jammer! | 10-02-10 | 17:47

wijsvinger | 10-02-10 | 17:44
Geluid stond tijdens de voorstelling uit ;)

Morkovich | 10-02-10 | 17:47

@ Morkovich | 10-02-10 | 17:42: Dank u. Echter ik kijk alleen, luister niet!

wijsvinger | 10-02-10 | 17:44

Stelletje idioten!
Mei Li op Nederland 2!
;)

Morkovich | 10-02-10 | 17:42

@Superior Bastard | 10-02-10 | 17:33
Jouw pa heeft waarschijnlijk zijn complete rug naar de tering geholpen en gestemd op de partij van de Arbeid. Het duurt even voordat het kwartje valt, maar voor de arbeiders doet die partij niets meer, behalve dwarsliggen.

Ploertendodert | 10-02-10 | 17:40

Mazzeltov | 10-02-10 | 17:35
Of een vliegtuig. Maar ja, waar had je het over dan?

Von Münchhausen | 10-02-10 | 17:36

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 17:32
Dat bedoel ik.

Superior Bastard | 10-02-10 | 17:36

@Baron v M.: had ik het over een boot dan ?

Mazzeltov | 10-02-10 | 17:35

Vervolg @ schoorsteenveger
Gelukkig kunnen steeds meer mensen het onderscheid maken tussen sociaal en pvda-sociaal en keren de partij de rug toe. Mijn ouwe heer, een rasechte rooie bouwvakker, gruwelt van de huidige slappe vaatdoeken die alleen ter meerdere eer en glorie van zichzelf de multiculturele kaart spelen.

Superior Bastard | 10-02-10 | 17:33

@ Willianus Wortelus | 10-02-10 | 17:29: bovendien: vrouwelijke Aziatische types met een haakneus, gorgelklanken en gezichtsbegroeing is toch ook geen gezicht?

wijsvinger | 10-02-10 | 17:33

Mazzeltov | 10-02-10 | 17:31
Zo dan! Ik heb er niets op tegen als Rabbae zijn koffers pakt. Maarre, zomaar mensen op de boot zetten, omdat ze iets vervelends zeggen en gewoon hun leven lang al zeikerds zijn, dat gaat me nog net iets te ver.

Von Münchhausen | 10-02-10 | 17:33

Superior Bastard | 10-02-10 | 17:23
Solidariteit betekende een tijd geleden nog iets. Jan de Arbeider had heus wel door hoe dat werkte:
"Als ik solidair ben met de ander en die ander is dat met mij, dan staan we samen sterker. Als we ons met z'n allen solidair verklaren en duidelijke bewijzen zien dat die solidariteit niet alleen uit woorden bestaat maar ook in daden tot uiting komt, dan zijn we bereid om offers te brengen en desnoods voor elkaar door het vuur te gaan."
Maar diezelfde Jan ziet nu dat die reciprociteit helemaal niet meer bestaat, en dat solodariteit door de apparatsjiks als een moreel dictaat eenzijdig wordt opgelegd. En dan haakt ook Jan de Arbeider af, teleurgesteld en boos.
Agnes Jongerius probeerde onlangs nog om de vlam der solidariteit aan te wakkeren maar kwam bedrogen uit. Het lukt niet meer zoals vroeger.

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 17:32

Kan wel raden wat er gebeurt als het islamitisch nl gaat stemmen. Binnen een paar jaar is Nederland failliet, aangezien alle stemmen naar de gulle gevers van de pvda gaan.

Wanneer gaat de PvdA officieel de naam wijzigingen in Partij voor de Allochtonen?

Jeen | 10-02-10 | 17:31

Die Rabbae komt ook nog wel aan de beurt, zodra Wilders hier grote schoonmaak gaat houden.
Het zijn je laatste stuiptrekkingen, lul.

Mazzeltov | 10-02-10 | 17:31

'Een stem niet uitgebracht, zijn 2 stemmen voor Verdonk of indirect Wilders’ aldus Rabbae. ???

Vreemde logica heeft die man. Anyway.. voor wie nieuwsgierig is naar het stemstimulerende overheidsspotje van dit jaar: www.youtube.com/watch?v=P1FrUG8YB30

pinacolada | 10-02-10 | 17:30

Eigenlijk best triest voor zijn eigen achterban. Die ziet hij, als echte linkserT, als dom stemvee dat niet zelf kan nadenken. Dus zeg je het in lekentaal: links = niet Wilders dus ok.
Zullen de CDA glibbers ook niet leuk vinden om te horen overigens.

paridae | 10-02-10 | 17:29


wijsvinger | 10-02-10 | 17:22 Hè jammer. Het klonk zo goed. 3 generaties...

Nouja, dan gooien we mijn plan maar bovenop de torenhoge stapel mislukte multikulti plannen. Als we er nog bij kunnen.

Willianus Wortelus | 10-02-10 | 17:29

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 17:21

Mooi.

zovoklets | 10-02-10 | 17:28

fender05 | 10-02-10 | 17:25
Ik lees hier toch echt meer GeenRabbae in, maar goed het is maar waar je de nuance legt.

Superior Bastard | 10-02-10 | 17:27

officiële tegenoffensief van links tegen "racistisch rechts" van start gegaan...
= volgende fase in de implementatie van islamoverheersing van Nederland.
AIVD staat erbij en kijkt ernaar. Links collaboreert met vreemde ideologiëen, midden denkt tegen beter weten in dat alles nog goed komt. Wilders is roepende in de woestijn zolang hij twee kabinetten lang geen 2/3 meerderheid behaalt i.v.m. de nodige grondwetswijzigingen die het land nog kunnen redden.

Nestorix | 10-02-10 | 17:26

Kunnen we Geenstijl niet omdopen in Geenmarokkanen, dekt onderhand meer de lading.

fender05 | 10-02-10 | 17:25

@shoorsteenveger
Het is inderdaad schrijnend om te zien hoe de pvda zich heeft afgekeerd van de oorspronkelijke achterban uit electoraal gewin, de kandidatenlijst van de partij spreekt hierin boekdelen.. Sterker nog, de vroegere achterban wordt nu door middel van allerlei geldverslindende sprookjes en plannetjes keihard genaaid en mag mede opdraaien voor het, tegen beter weten in, in stand houden van de multiculturele droom.

Superior Bastard | 10-02-10 | 17:23

zovoklets | 10-02-10 | 17:17
Ik volg het graag maar speel het niet nee. Hoe was die grap ook al weer? O ja: "Ik houd erg van sporten, ik kan er uren naar kijken."

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 17:23

@ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:50 : mijn commentaar sloeg niet op verkiezingen maar op het gejammer over rascisme. Nationaliteit niet zoveel van doen met dat hele verhaal. De betrokkenen beschikken immers meestal over de Nederlandse nationaliteit. Er zijn nogal wat mensen die hier zijn geboren, wonen en hopelijk werken maar zich bijvoorbeeld 'Marokaan' of 'Turk' noemen' . Ze maken daarmee zelf een onderscheid. Maakt een autochtoon nu dat onderscheid, dan wordt dat rascisme genoemd. Dat is het punt.

Hommel | 10-02-10 | 17:22

@ Willianus Wortelus | 10-02-10 | 16:54 ik denk niet dat Chinezen daarvoor te porren zijn. Marokkanen al evenmin. Die willen liever een blond mokkel, dat verhoogt hun status, de dochters van de vijand neuquen.

wijsvinger | 10-02-10 | 17:22

Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 17:16
Klopt. Bij de SP ruik je nog de groene zeep als ze de handen uit de mouwen steken. Bij de rest is het al lang hypo-allergene douchegel met moisturizer en een geurtje dat je al ruikt zónder dat iemand de mouwen hoeft op te stropen.

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 17:21

van Nazareth | 10-02-10 | 17:05
Ik ook, ik vind een negroide vrouw niet aantrekkelijk.
Maar een Aziatische of, wat mij betreft, een Scandinavische wel.

Zo jammer! | 10-02-10 | 17:20

VerenigdeNederlanden | 10-02-10 | 17:16

Het gaat altijd om de poeplap. (liefst van een ander)

zovoklets | 10-02-10 | 17:19

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 17:07

Jij bent een sportman die het spelletje graag volgt en speelt?

zovoklets | 10-02-10 | 17:17

'Jij Wouter Bos stemmen, hij jou uitkering geven'.

VerenigdeNederlanden | 10-02-10 | 17:16

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 16:58
Helemaal mee eens. Vooral de PvdA moet zich snel bezinnen. Helaas is daar nog weinig van te merken. De SP is van de linkse partijen de meest vitale. De SP combineert bij tijd en wijle inhoud met aansprekende bevlogenheid. De rest is huilen met de arbeiderspet op.

Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 17:16

@frenkie4alllll | 10-02-10 | 16:15
Ok.... shrug.... THE SKY IS FALLING!

ServerGenius | 10-02-10 | 17:15

Sliptong | 10-02-10 | 17:09
Ja, het voelt nu alsof het aftellen écht is begonnen. En als het kabinet valt is het volgens mij ook het einde van de gloriedagen van Balkenende, van de te lange periode waarin je zonder geloof niet kon (lees: mocht) functioneren. De 100 dagen van Sodom...

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 17:15

Ik dacht dat Rabbae ooit last had van hartfalen,een zwak hart dus,maar nu weet ik het... het zit veel hoger en is waarschijnlijk chronisch.

lichtpunt | 10-02-10 | 17:13

Rabbae nestelt zich, subtiel en verholen, als een virus in een reeds ziek lichaam en versterkt door het aanpraten van een niet bestaande slachtofferrol de reeds ontstane verwijdering van bepaalde groepen allochtonen van de maatschappij.

Dat zou je op zijn minst kunnen laten onderzoeken door de AIVD.

Superior Bastard | 10-02-10 | 17:12

Imams geven al veel langer stemadvies: links. Je bijt tenslotte niet de hand die je gratis geld geeft.

paridae | 10-02-10 | 17:10

ITEACHYOU | 10-02-10 | 17:05
Woef

Maar goed, voel jij je nu beter als je het stemlokaal uitloopt of niet? Iets van een voldaan gevoel of een leegte dat je weer vier jaar moet wachten op de volgende beurt?

zovoklets | 10-02-10 | 17:10

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 16:42
Wel mooi he? Eerst 100 dagen het land in (niet regeren) en nu, het laatste jaar, weer niet regeren. En daar tussen in? Ach en wee.

Sliptong | 10-02-10 | 17:09

zovoklets | 10-02-10 | 17:02
Ja, dat klopt. Wat ik schrijnend vind is dat in het politieke klimaat nauwelijks nog frisse lucht ingeademd kan worden. Het debat verzuurt. Dat links van de kiezer danig op zijn flikker gaat krijgen vind ik helemaal niet erg, als je dat bedoelt.

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 17:07


zovoklets | 10-02-10 | 16:56 Je hebt gelijk, 200.000 hooggekwalificeerde Indiase ingenieurs zijn daar werkzaam. Maar vlak de Chinezen ook niet uit. www.amazon.com/Chinese-Silicon-Valley-...

Maar de strekking is duidelijk: kruisen met een bevolkingsgroep waarvan het IQ beduidend hoger ligt. Volgens mij worden dat best mooie kindjes.

Willianus Wortelus | 10-02-10 | 17:06

Ik wil eigenlijk best wel met die finnen meelopen naar het stemhok om het uit te leggen. Maar dan wil ik wel op het stemknopje drukken ghe ghe

Mikey is #1 | 10-02-10 | 17:06

@mezelf: Voor Iran geldt hetzelfde als in S-A. Irak kreeg je er gratis bij. ;-)

Von Münchhausen | 10-02-10 | 17:06

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 17:02
Uhm, volgens mij mag je in Saoedi-Arabië best een hekel aan je buurman hebben. Staat geen lijfstraf op, bij mijn weten. En het geweld in Irak is tribaal, ligt niet op het niveau 'ik vind Ali we/niet aardig'. Maar enfin.

Von Münchhausen | 10-02-10 | 17:05

Ik ben een racist.
Ja, en nou?

van Nazareth | 10-02-10 | 17:05

zovoklets | 10-02-10 | 16:58

Alleen honden hebben bazen. Over.

ITEACHYOU | 10-02-10 | 17:05

SuperShota | 10-02-10 | 16:59
Mompelen voor eigen Moskee.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 17:03

SuperShota | 10-02-10 | 16:52
Ik ging er even voor het gemak vanuit dat de PvdA hier het meeste baat bij heeft, aangezien de PvdA traditioneel de meeste stemmen bij Marokkanen wegtrekt. Voorts noemt Rabbae de PvdA als eerste in het rijtje linkse partijen. Maar je hebt gelijk, hij praat ook voor andere linksen.

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 17:03

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:56
Iran en Saudi-Arabië zijn nu niet echt de plekken op aarde om het oneens te zijn met elkaar.
Toch ?

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 17:02

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 16:58
Iets zegt me dat jij dat jammer vindt.

zovoklets | 10-02-10 | 17:02

Hij kan schreeuwen wat ie wil, het zal niets veranderen.
Wilders gaat hoog scoren de volgende verkiezingen, er gaan hier wat dingen veranderen in Nederland, dat weet is ie bang voor.

Poepus | 10-02-10 | 17:01

Dat haar, die sjaal, tis wel een soort van mode-nicht die rabbabbeaea.

Verhip | 10-02-10 | 17:00

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:54
Voor eigen parochie? Of noemen we ze dat daar anders...? ;-)

SuperShota | 10-02-10 | 16:59

Racistisch rechts?? Dat zijn er gelukkig niet zo veel. Gewoon rechts des te meer. Dat mag toch gewoon?

denouden | 10-02-10 | 16:59

Lees anders eens allemaal het boek Café Mogadishu. Geen verdere info, gewoon lezen.

OscarWilde | 10-02-10 | 16:58

Geheel in het Marokkaans. Dat is op zoveel manieren fout dat ik er geen woorden voor heb. O wacht, toch wel: GODVERDOMME.

Mister Write | 10-02-10 | 16:58

Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 16:49
Ik snap ook wel dat ze Rabbae z'n gang laten gaan zo lang hij niet écht over de schreef gaat, en zo lang het echt extra stemmen oplevert. Maar toch, het zegt iets over de deplorabele toestand waarin het Socialistisch Gedachtengoed zich inmiddels bevindt. Niks geen bevlogenheid meer, gedrevenheid, passie, durf, dapperheid, levenslust, kracht. Nee, het is defensief, slap, obligaat, vermoeid, gerafeld, zuur, uitgeblust, leeg.

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 16:58

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:54

Das dan het voordeel van veel geld. Blijf je een dagje thuis zonder dat de baas een controlerend geneesheerschap op je dak stuurt.

Over

zovoklets | 10-02-10 | 16:58

Bindend stemadvies in het Marokkaans, tja...

Abugreip | 10-02-10 | 16:58

Terug naar z'n schepper. Dat wilt hij blijkbaar graag.

OoO | 10-02-10 | 16:57

Het niet beheersen van Nederlands zou in principe al in moeten houden dat je niet mag stemmen. En flikker nou eens op met Marokkanen de hele dag, ik ga het onderhand als krachtterm gebruiken voor dingen waar ik niet blij mee ben.

Ploertendodert | 10-02-10 | 16:56

Willianus Wortelus | 10-02-10 | 16:54

Dan adviseer ik ik Indiers, die zijn superieur. Silicon Valley drijft erop.

zovoklets | 10-02-10 | 16:56

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:50
Nee, jij. Ik bedoel, het klinkt natuurlijk goed om pal te staan voor onze vrijheid, maar noem dan een paar landen waar het kennelijk al zo ver is gekomen dat je er zelfs geen hekel meer aan elkaar mag hebben.

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:56

Rabbae is een gestoorde linkse subsidiespons. Vuilnisman, mag deze zak ook mee?

RoccoGranata | 10-02-10 | 16:54

zovoklets | 10-02-10 | 16:52

De politiek bepaalt dat je geen helikoptert mag vliegen zonder vergunning en brevet etc. Het spijt me. Bus mag wel, maar ook die staat in de file. Trein mag ook, maar die stagneren door de sneeuw. Nu jij weer.

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:54

SuperShota | 10-02-10 | 16:52
Vergeet de "s" en kijk : preekt.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:54


De enige mogelijkheid die kansen biedt voor de toekomst is fokprogramma's opzetten tussen Marokkanen en Chinezen.

Mits goed gestructureerd uitgevoerd fokken we zo de ernstige achterstand in intelligentie en de daarmee gepaard gaande problemen er binnen 3 generaties uit.

Willianus Wortelus | 10-02-10 | 16:54

SuperShota | 10-02-10 | 16:52
Inderdaad één van de vele GroenLinksextremisten.

Merlot | 10-02-10 | 16:53

Dat die kerel zijn opgeheven vinger kan blijven melken - alleen in Nederland.

Vieze Tonnie | 10-02-10 | 16:53

@ Schoorsteenveger
Wat is je fascinatie met de PvdA in dit topic? Meneer is ex-GL'er en spreekt in die moskee volgens mij op eigen titel.

SuperShota | 10-02-10 | 16:52

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:46
lol
Waarom mag ik geen kaartje kopen voor de bus of trein? Of een helikoptert?

zovoklets | 10-02-10 | 16:52

Hommel | 10-02-10 | 16:47

Nogmaals, als je geen NL nationaliteit hebt, mag je wel stemmen voor de gemeenteraad en niet voor de landelijke verkiezingen. Iemand zonder NL nationaliteit kan dus bij wijze van spreken geboren worden in Volendam, zich volgens de Volendamse traditie kleden, praten als de moeder van Jantje Smit, elke dag kaas eten en dan nog mag diegene niet stemmen voor de landelijke verkiezingen. Zo zie je maar, je betoog klopt niet. Overigens wel een mooie gedachte.

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:50

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:47
De Botte zal er vast wel een paar weten.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:50

deze man is gewoon retro-rechts, hij gelooft in oude sprookjes

Ed71886710 | 10-02-10 | 16:50

Mo Rabiaat

wijsvinger | 10-02-10 | 16:50

ik dacht dat hij allang van de aardbodem verdwenen was
dat valt dus weer tegen

harob | 10-02-10 | 16:50

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 16:36
Weldenkende mensen stuiten populistische methoden vaak tegen de borst. De realiteit is echter dat de meeste kiezers niet met inhoud gewonnen worden, maar met onderbuikgevoelens. Een portie hypocrisie hoort daar ook bij. Fraai is het niet, maar het is uiteindelijk inherent aan democratie. Hopelijk is het slechts een fase en zal de Nederlandse democratie zich verder ontwikkelen tot een systeem waarbij populisme samen gaat met inhoud, zoals bijv. in de VS.

Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 16:49

Ashtrey | 10-02-10 | 16:47
Hinderlijk volgen is natuurlijk ook een optie.
Hij heeft mij voor zijn leeftijd teveel praatjes.
;

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:49

goed advies van deze subsidiemagneet, de PVV zal er wel bij varen

Ed71886710 | 10-02-10 | 16:48

Als dat zo is, prima.
We leven in een land waar dat "nog" mag.

Verders trek ik het me natuurlijk e n o r m aan.
Dat moge duidelijk zijn.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:28

In welk land mag dat dan niet (meer)?

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:47

@Teun 16:45
Proces aan z'n (onder)broek!
Toch?
Het is van de zotte Teun, en dat is het.

Ashtrey | 10-02-10 | 16:47

Je bent en noemt jezelf Nederlander, of niet. Wens je geen Nederlander te zijn, zeik dan ook niet dat je er niet bij hoort of mag horen. De meeste Nederlanders zijn niet geïnteresseerd in kleur, afkomst of religie. Je moet je alleen gedragen als Nederlander. Want daar woon je. Probleem opgelost. Tenzij je op een of andere vreemde manier vindt dat men zich maar aan jou moet aanpassen. Zonder goede reden. Dan vraag je echter wel zelf om gezeik en wat men ter linkerzijde van de politiek 'rascisme' noemt. Een misplaatst begrip dat meestal wordt gebruikt om het niet faciliteren van moslims in hun dogmatisme aan te duiden.

Hommel | 10-02-10 | 16:47

Die Jan-Lul moeten ze direct terug schoppen naar Marrokjesland met zijn opruiende taal.Links is kapot gemaakt door zichzelf,grote broek aantrekken en niets doen,alles naar de knoppen laten gaan en dan gaan thee drinken met die knaapjes.De heer Rabbae is een Westernracist is volle glorie.opstappen dus die man en laten vertrekken naar Marrok.

jezuz | 10-02-10 | 16:47

zovoklets | 10-02-10 | 16:43
Wel als het niet jouw kind betreft...........
Stel jij krijgt belastingontheffing, dan ga je nooit meer over politiek praten? Wat heeft het hebben van geld te maken met bijvoorbeeld de verbreding van de snelwegen enz. Want je hebt dan, als je veel geld hebt, veel last van de files. Daar sta je dan in je Aston Martin DB9.

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:46

Ashtrey | 10-02-10 | 16:36
Mo is een 2 delerT.
Meer kan iker niet van maken.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:45

wijsvinger | 10-02-10 | 16:38 Hehe, lol!

Mohammed Rabbae als minister van goedbetaaldemarokkanenbanen? ;)

Willianus Wortelus | 10-02-10 | 16:44

Misschien moeten we de Nigeriaanse politie op hem afsturen, die weet wel raad met zijn soort.

Roto | 10-02-10 | 16:43

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:41
lol
Net als mannen moeten zwijgen tijdens discussies over abortus?

Regel voor mij belastingontheffing en je hoort mij NOOIT meer over polletiek.

zovoklets | 10-02-10 | 16:43

Stem recht door zee!

blikkoek | 10-02-10 | 16:43

Op 7 april 2008 zei oud-GroenLinks-Kamerlid Mohammed Rabbae tegen Sp!ts dat er een "soort van Islamitische CDA" moet komen. Zelf wil hij dan zo'n partij advies gaan geven[4]. Rabbae treedt nog vaak in de openbaarheid, in ingezonden stukken en tijdens speeches vergelijkt hij de discriminatie van moslims in Nederland met de wijze waarop Joden in Duitsland in de jaren '30 werden uitgesloten, dit deed hij onder andere tijdens de Kristallnachtherdenking van november 2008.[5] Rabbae introduceerde de term 'moslimracist' voor o.a. Wilders en Ayaan Hirsi Ali. Rita Verdonk noemt hij een populist. [6]
Bron: WIKIPEDIA

Meneer Rabbae: ga terug naar Marokko of ga toch eens enorm giganties
DEAAAUUUD.

eerstneukendanpraten | 10-02-10 | 16:42

zovoklets | 10-02-10 | 16:36
Nee, maar ik kan, gebasseerd op rendementen uit verleden, wel naar de uitkomst met een hoge mate van zekerheid gissen. Nee dus.

Sliptong | 10-02-10 | 16:42

zovoklets | 10-02-10 | 16:39

Ik ben van mening dat iedereen die niet stemt zijn mond moet houden over politiek. Aangezien ik graag discussieer, ga ik dus stemmen.

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:41

Dit is de druppel voor mij.
Wilders +1 stem.

neegijdan | 10-02-10 | 16:40

Hij heeft hele mooie dochters, dat wel.

mokum4all | 10-02-10 | 16:40

Maar de man snapt helemaal niet dat NIET stemmen dus helemaal niet betekent dat wilders stemmen krijgt. Een blanco-stem zou dus naar de grootste partij gaan, dat wel.

esthereva | 10-02-10 | 16:40

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 16:36
Die rode haan is vervangen door Mariette Hamer en die kraait nog volop kan ik u zeggen.

Sliptong | 10-02-10 | 16:39

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:37

Waarom wil jij stemmen dan? Voel je je daarna beter?

zovoklets | 10-02-10 | 16:39

@eerstneukendanpraten | 10-02-10 | 16:36

Het gaat maar om een klein groepje volgens het "geweten van Nederland".
Een pure leugen zoals je ziet.

frenkie4alllll | 10-02-10 | 16:38

"En de voormalige GroenLinks-leider gaf ook een stemadvies: PvdA, GroenLinks, SP (pro Palestina, gaf Rabbae nog aan)"
Hé Rabbae, wij zijn pro Westelijke Sahara!
Hypocriet!

gentle giant | 10-02-10 | 16:38

Reaguurbuisje | 10-02-10 | 16:34
Ik heb een mooie steen voor hem, die ligt in Mekka.

Zo jammer! | 10-02-10 | 16:38

@ Willianus Wortelus | 10-02-10 | 16:26: uiteindelijk zullen ze, ondanks die handicaps, wel een goed betaalde baan moeten krijgen. Ze moeten onze pensioenen toch ophoesten?

wijsvinger | 10-02-10 | 16:38

Het is toch achterlijk, of ben ik weer eens van een andere planeet?
Wel stemmen voor de gemeenteraad maar niet voor de landelijke als je geen NL nationaliteit hebt. Waarom hoor ik hier nooit iemand over? Sodemieter toch op, of voor alles stemmen of voor niets, maar niet daar waar het uitkomt wel. Ik ben hier geboren en ben net zo een kaaskop als een gemiddelde Hollander, maar zolang ik geen NL nationaliteit had, mocht ik niet stemmen. Hoe achterlijk is dat?

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:37

frenkie4alllll | 10-02-10 | 16:29

Triest... NL paspoort afpakken, in de schredder ermee. Terug naar het land van hun voorvaderen. Probleem opgelost. Maar dat magnie van Femke, magnie van Agnes, magnie van Wouter, ies diescriminasie. Kopje thee?

*aandelen Pickwick kopen gaat*

eerstneukendanpraten | 10-02-10 | 16:36

@ Zeddegeizot | 10-02-10 | 16:32 : Dat is een goeie vraag.

Ik denk alleen niet dat we daar ooit een zinnig antwoord op zullen krijgen.

Irish_Bastard | 10-02-10 | 16:36


Heeft iemand weleens lokale partijprogramma's aan een analyse onderworpen, coalitie mogelijkheden bekeken, hoeveel beleidsmiddelen (geld) er reeds 'vast' ligt en kansberekening losgelaten op de mogelijkheid dat er significant (meer dan 5%) iets veranderd door te gaan stemmen?

zovoklets | 10-02-10 | 16:36

Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 16:24
Ik constateer in elk geval dat Rabbae zich van technieken bedient die hij zegt te verafschuwen. Bangmakerij, haatzaaierij, onderbuikgevoelens aanspreken, emoties bespelen, doemscenario's voorspiegenen. Donkere wolken pakken samen boven de PvdA, als je het mij vraagt. Die rode haan hoor je al lang niet meer kraaien.

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 16:36

Het magische woord is polarisatie, wat onze vrind Rabbea doet is -imho- niks anders dan zorgen voor een tweedeling onder de bevolking; de 'voor' & en binnen zijn perspectief 'tegen' multiflauwekul stemmers, ergo; kan iemand mij nou is uitleggen wat het grote verschil is tussen de zogenaamde haatzaaier no1 (G.W) & haatzaaier no2 (M.R), alvast bedankt voor de uitleg, wat ik zie door de spreekwoordelijke moskeeen de minaret niet meer.

Ashtrey | 10-02-10 | 16:36

jankerd | 10-02-10 | 16:31
Misschien voor uien. Daar ga je ook van janken.

Sliptong | 10-02-10 | 16:35

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:31
Ik heb het gevoel dat links meer zuigt, van tweeën één zeg maar.
jankerd | 10-02-10 | 16:31
Dat kan.
Wees blij dat je niks met gluten hebt, da's best rot.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:35

Wanneer kruipt die kudtgnoom nou eens voor eeuwig onder z'n steen terug.

Reaguurbuisje | 10-02-10 | 16:34

Dieskriemienazie! Raasiesten! Die mensen kunnen er ook niets aan doen dat ze achterlijk zijn.

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:26
Kweetnie meneer kaktus.

MajorPain | 10-02-10 | 16:34

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:23

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:26
Is, dacht ik, een Europees regeltje.

Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 16:33

Sliptong | 10-02-10 | 16:25
Idd, beter kan je het niet maken, geloof ik.

Zo jammer! | 10-02-10 | 16:33

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:26
Voor de Gemeenteraadsverkiezingen moet je alleen inwoner van die Gemeente zijn. Is in de kieswet volgens mij geregeld. In werkelijkheid is het een mooi trucje van met name de peeveedeeaa om extra stemmen (lees: zetels- lees: geld - lees: luieren) binnen te harken. Maar da;'s een aanname.

Sliptong | 10-02-10 | 16:33

Slightly OT:
Moslims staan klaar om te janken over het verslechterde klimaat voor Moslims. Zij zijn zielig, en grote boze mensen als Wilders krijgen de schuld.
Excusez moi: Waarom geven ze nooit de schuld aan hun fanatieke geloofsgenoten die met prutsbommen het Westen proberen te verlammen? Waarom geven ze nooit de schuld aan hun capuchondragende landgenoten die de binnensteden vakkundig verzieken? Waarom distantiëren ze zich niet van vrouwenmeppende, homohatende, Jodenkankerende beroepsmoslim?
Iedereen krijgt de schuld van de Moslim. Behalve de Moslim zelf.

Zeddegeizot | 10-02-10 | 16:32

Deze berberdwaas begrijpt er weinig van. Misschien kan hij zijn stoere praat bewaren voor zijn eigen koninkrijk. Hoe dan ook, leve het land van melk en honing. Al zal M. Rabbae dat ook wel als een aanval op de islam zien.

baruch goldsilberman | 10-02-10 | 16:32

@ Sliptong | 10-02-10 | 16:26 : De man komt uit de buurt van Casablanca, als ik het goed begrepen heb.

Geen idee over hoe z'n familie verder in elkaar zit, daar praat 'ie liever niet over.

Ik denk persoonlijk dat hij verstoten is door z'n familie ofzo, hij is ook (bij mijn weten) nog nooit naar Marokko op vakantie gegaan, zoals vele andere gezinnen hier uit de buurt wel doen.

Irish_Bastard | 10-02-10 | 16:32

Superior Bastard | 10-02-10 | 16:01

SUPER!!

TisNieZoMoeilijk | 10-02-10 | 16:32

Persoonlijk vind ik Wilders ook vrij links met die krampachtige bezwaren tegen de verhoging van de AOW-leeftijd, maar ik heb niet de indruk dat de PVV binnen zijn stemadvies valt.
Alleen al het geheven vingertje van deze verstokte dwaas levert de PVV overigens meer stemmen op dan 3 uitzendingen voor Politieke Partijen, dat wel..

Kerrie Kasparov | 10-02-10 | 16:32

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:28
Wel wakker blijven Teun, was een reaktie op een paar postjes erboven.
Je moest eens weten hoeveel mensen een hekel aan mij hebben.
Ach en ik krijg van dit soort topics een hekel aan sommige mensen.
Moet zeggen dat het wel steeds meer wordt, waar dat nu vandaan komt weet ik ook niet. Mischien ben ik allergies voor bont.

jankerd | 10-02-10 | 16:31

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:15
Ik ruk met links, uit principe.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:25

Links rukken, rechts stemmen - je ziet het vaker. Ik doe allebei (met) rechts, want ben nogal eenzijdig ontwikkeld.

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:31

@Willianus Wortelus | 10-02-10 | 16:26

Kijk eens.
.
NRC: Er zijn niet slechts een paar criminele Marokkanen
.
Volgens het Amsterdamse bureau voor Onderzoek en Statistiek verlaat ruim zestig procent van de Marokkaanse jongeren tussen de 17 en 23 de school voortijdig zonder ‘startkwalificatie’. In 2006 was 39 procent van de Marokkaanse jongeren werkloos. Van alle Marokkaanse mannen in Nederland tussen de 40 en 64 jaar leeft 62 procent van een uitkering. Behalve twee Marokkaanse winkeliers op het Allebéplein in Slotervaart, kwam ik in twee jaar tijd in Slotervaart niet één Marokkaan van boven de vijftig tegen die werkte.
.
Volgens een steekproef van wetenschappelijk onderzoeker Junger Tas kwam negentien jaar geleden al 33 procent van de Marokkaanse jongens in aanraking met de politie. Maar volgens een zeer goed ingelichte bron op het Amsterdamse stadshuis heeft nu zelfs zeventig procent van alle Marokkaanse jongens onder de 24 jaar in Amsterdam ‘antecedenten’. Dat houdt in dat ze één of meerdere keren door de politie voor een strafbaar feit zijn aangehouden. Deze anonieme bron heeft zeer goede contacten met de politie en heeft dat getal van de Amsterdamse politie zelf.
.
Op de zogeheten shortlist waarop de overlast-, hinder- en criminele groepen worden geregistreerd in het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart, stonden in 2006 tweehonderd jongens. Behalve één Turk, waren dat allemaal Marokkanen. In het stadsdeel is slechts zeventien procent van de bewoners van Marokkaanse afkomst.
.
Een Marokkaanse gezinsbezoeker van de Stichting Aanpak Overlast Amsterdam, die de ouders van de overlastjongens en criminelen thuis opzoekt en achter de voordeur ingrijpt bij de opvoeding, vertelde dat van de jongens in zijn dossiers tachtig procent van Marokkaanse afkomst was. Dus je moet constateren dat het met de overgrote meerderheid van de Marokkaanse jongens in Amsterdam helemaal niet goed gaat en dat de meerderheid hoogstwaarschijnlijk crimineel is.
Meer: www.nrc.nl/opinie/article2249910.ece/E...

frenkie4alllll | 10-02-10 | 16:29

jankerd | 10-02-10 | 16:13
Als dat zo is, prima.
We leven in een land waar dat "nog" mag.

Verders trek ik het me natuurlijk e n o r m aan.
Dat moge duidelijk zijn.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:28

Willianus Wortelus | 10-02-10 | 16:26
LOL. Verklaart nog meer.

Sliptong | 10-02-10 | 16:28

JP_Nee Is sprakeloos. Droef en teleurgesteld. Samme..

JP_Nee! | 10-02-10 | 16:28

Als je iets niet snapt doe het dan niet! Ook al woon je in Nederland, ben je 'Nederlander' en ouder dan 18 jaar en je weet niet hoe je moet stemmen of je hebt er geen verstand van. Gooi je stempas dan weg! Ik vind dat mensen die geen verstand hebben van politiek en gewoon maar stemmen, omdat ze dat altijd doen Of zoals nu, dat een of andere gozer zegt dat het moet. Mag nooit meer stemmen! Scheelt een hele hoop stemmen tellen met de gemeenteraad verkiezingen denk ik.

GrijpStuivert | 10-02-10 | 16:27

Irish_Bastard | 10-02-10 | 16:23
Mooi voorbeeld. En zo zijn er nog veel meer. Zijn het arabische Marokkanen?

Sliptong | 10-02-10 | 16:26

Ik zie nog geen antwoord.....

Kan iemand mij uitleggen waarom iemand zonder NL nationaliteit wel mag stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen, maar niet voor de landelijke verkiezingen?

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:23

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:26


Volgens een uitgebreide studie naar de intelligentie van derde-generatie allochtonen in Nederland uitgevoerd door Te Nijenhuis & Van der Flier, gepubliceerd in het Journal of Biosocial Science in 2001 is het GEMIDDELDE IQ van Marokkanen vastgesteld op 78.

En dat betekent in gewonemensentaal dat ongeveer 30% van de marokkanen moeilijk lerend is en nog eens 30% als licht verstandelijk gehandicapt gekwalificeertd dient te worden. Slechts 15% heeft een IQ van 100 of meer (NL= 50%) en nog eens 15 % valt onder de noemer matig tot ernstig verstandelijk gehandicapt... (NL = niet meetbaar)

Willianus Wortelus | 10-02-10 | 16:26

Oktoberfest | 10-02-10 | 16:18
Ja; in de moskeeen wordt linksstemmen gepredikt.
En bij links wordt de islam gepredikt.
Lekker stel.
De twee grootste bloedideologieën van de hele menselijke geschiedenis verenigen hun krachten.

Merlot | 10-02-10 | 16:26

Zo jammer! | 10-02-10 | 16:21
Da's gvd een goed wapen man. Zag hem in future weapons en dacht die heb ik straks ook nodig in de stadsjungle.

Sliptong | 10-02-10 | 16:25

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:05
Geen idee.
Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:15
Ik ruk met links, uit principe.
Superior Bastard | 10-02-10 | 16:09
Daar heb je gelijk.
Maar probeer dan ook iets positiefs ( voor iedereen ) te doen met die kans.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:25

Dafman | 10-02-10 | 16:19
Geen Nederlands spreken is geen probleem hoor. Maken de gemeentes toch folders in alle talen voor diegenen die te lui zijn om Nederlands te leren.

Aanpassen werkt tenslotte twee kanten op *Kuch, Kuch, Kuch*

Behoorlijk VerBaasdt | 10-02-10 | 16:25

Pffff .. gelukkig, was ff bang dat ik die porem van Paul Rosenmuller zou gaan zien.
*snel naar de pot rent*

crankshaft | 10-02-10 | 16:24

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 16:19
Voor veel politici is de politiek een doel op zichzelf geworden. Politici, helaas vooral linkse, zijn de voeling met de kiezers, met de maatschappij verloren. Een goede populist kan in deze situatie een heilzame werking hebben. Ik zal niet snel op 'm stemmen, maar wat dat betreft is het goed dat Wilders er is.

Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 16:24

Wat pas écht lachen is : mijn marokkaanse buurman stemt op de PVV, want "al die nep-russen hier die mijn baan willen inpikken moeten opdonderen".

Hij is overigens de enige marokkaan die ik ken die openlijk drinkt, rookt, en wiens kinderen altijd op tijd binnen waren 's avonds, en die nu allemaal, na klaar te zijn met hun studie, dit land verlaten op zoek naar een goede baan en een leuke plek om te wonen.

Niet omdat ze zich gediscrimineerd voelen trouwens, maar puur omdat de Nederlandse (R)overheid slecht gedrag beloont, en hardwerkende mensen straft met belastingen e.d., terwijl hun criminele neefjes leven van een uitkering, en van de handel in wapens en drugs, zonder ooit een cent in te leveren.

Irish_Bastard | 10-02-10 | 16:23

Kan iemand mij uitleggen waarom iemand zonder NL nationaliteit wel mag stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen, maar niet voor de landelijke verkiezingen?

ITEACHYOU | 10-02-10 | 16:23

@sliptong:
yep, zag m al.. :)

brtnsnwbrd | 10-02-10 | 16:22

Mohammed Rabbae is één van de aangevers van Wilders in het politieke proces, waarbij de heer Wilders wordt vervolgd vanwege zijn uitspraken over de islam en zijn film Fitna. Kijk eens wat hij zelf uitkraamt.
.
Bij Nioweb (Nederlands Islamitische Omroep)
"Wilders is een kleine Hitler"
.
Bij de Kristalnachtherdenking 2008
"Hij (Wilders) discrimineert zoals hij ademt!! Discriminatie is zijn zuurstof!"
.
Bij het journaal n.a.v. de kristalnachtherdenking 2008
"Ik constateer persoonlijk dat de extreem rechtse racisten in Nederland dezelfde strategie toepassen als de nazi’s tegen de joden toen.”
.
Bij debat Universiteit van Amsterdam (maart 2007)
"Met Wilders zit er een islamracist in de Tweede Kamer”
.
Over "De Duivelsverzen" van Salman Rushdie
"Al was ik de laatste moslim in Nederland, dan nog zou ik mijn best doen het boek te laten verbieden".
.
NB De gevolgen van de fatwa van ayatollah Khomeiny mogen bekend worden verondersteld; Rushdie dook onder, de Japanse vertaler werd vermoord en de Noorse uitgever neergeschoten.
.
In de Volkskrant 11 juni 2009
"Wilders heeft duidelijk een blanke, joods-christelijke samenleving op het oog. Wie daarin niet past moet het land uitgegooid worden, om te beginnen: de moslims van niet-westerse herkomst. Wilders is dus een puur racist."
.
"Nederland is ONS land en we zullen nooit wijken voor Wilders, al krijgt hij de absolute politieke meerderheid."

frenkie4alllll | 10-02-10 | 16:22

Iemand nog een MP6 in de aanbieding?

Zo jammer! | 10-02-10 | 16:21

Meesterlijke foto. Dat vingertje, die verkrampte blik... dat is toch eigenlijk hoe welinks kennen... een ikoon van de ik-weet-het-beter socialisten, prachtig.

Masturwasbeer | 10-02-10 | 16:21

Tuurlijk is het advies links. Net als water heeft de Islam ook de weg van de minste weerstand gevonden: kies links opdat er in 2020 een kalifaat gesticht kan worden.

Sliptong | 10-02-10 | 16:21

zeg maar jansen | 10-02-10 | 16:15
MOEHAW, je bent de eerste die dat zegt.
Hup hup, snel weer op F5 drukken.

jankerd | 10-02-10 | 16:21

Maar ondertussen is onze bevolking weer groter geworden, dan was verwacht.
Nu zo'n 16.5 miljoen inwoners.
Een en ander heeft te maken met het toegenomen toelaten van zielige asielzoekerTs.
Voornamelijk besmet met het zelfde virus, als Rabbae.
Fijn hoor....

Zo jammer! | 10-02-10 | 16:20

@ watsinneneem | 10-02-10 | 16:17
Volgens mij hebben ze weleens geschreven over marokkanen die voorgoed terug gingen naar marokko.
Da's positief, toch?

solidstate | 10-02-10 | 16:20

Geen Nederlands spreken, maar wel stemrecht hebben. Ik snap het niet meer. Trouwens: immigratie was (verbazend, not!) weer eens toegenomen vorig jaar...

Dafman | 10-02-10 | 16:19

brtnsnwbrd | 10-02-10 | 16:17
Zag ik later pas zie ook: Sliptong | 10-02-10 | 16:16

Sliptong | 10-02-10 | 16:19

Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 16:09
Niks mis mee. Maar je kunt wel een mening hebben over de wijze waarop de Partij van de Arbeid meent om dat 'overhalen' gestalte te geven. Vroeger stonden die socialisten óp de barricade, nu verschansen ze zich áchter die barricade, zo lijkt het.

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 16:19

De kerk: bindend stemadvies CDA
De moskee: bindend stemadvies PvdA/GL
De werkende mens: heeft geen advies nodig, deze stemt rechts.

Helaas zijn de parasieten en gelovigen inmiddels vrijwel in de meerderheid (nee, niet alleen allochtonen maar ook politici, ambtenaren, integratiebureautjes e.d.), dus ik vrees het ergste....

koolteer | 10-02-10 | 16:19

Superior Bastard | 10-02-10 | 16:13
Laakbaar, maar helaas niet strafbaar.
De socialisten wisten heel goed wat ze deden, toen ze bij diverse grondwetsherzieningen al hun invloed hebben aangewend, om de begrippen hoogverraad en landverraad eruit te laten schrappen.

Merlot | 10-02-10 | 16:19

watsinneneem | 10-02-10 | 16:17
Helemaal mee eens. Er moet toch íets te melden zijn. Nee, niet over Najib Amhali. Goeie gast, maar te makkelijk, kennen we al.

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:18

solidstate | 10-02-10 | 16:16
Als ie traditiegtrouw wat kransen kapot maakt is het nog erger....

Sliptong | 10-02-10 | 16:18

Er wordt Links gepredikt in de Moskee: verder commentaar is overbodig, de boodschap is duidelijk waar ik vooral niet op ga stemmen.

Oktoberfest | 10-02-10 | 16:18

@Sliptong | 10-02-10 | 16:13 :
ik bedoelde meer dat ik het eens was met deze uitspraak van Jankerd:

Ik denk dat het je nog wel eens kan gaan verbazen.
Iedereen wordt het zat, je hebt best kans dat echt een andere kant op gaan.
Duimen en hopen.

jankerd | 10-02-10 | 16:08

En door even vluchtig door de comments gescrolled te hebben, neem ik aan dat hij het heeft over 'mensen die rechts stemmen' . Dat mensen het steeds meer zat is en dat de oogjes langzaam open gaan.

brtnsnwbrd | 10-02-10 | 16:17

Deze past wel, denk ik zo.

www.vkblog.nl/bericht/117913/De_vier_m...
( met dank aan frenkie )

Merlot | 10-02-10 | 16:11

Dat zeg ik.
Spugen in de bron waaruit je drinkt.
Een galspuwende galbalk.

Ofzo.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:17

geenstijl zou voor de lol ook een keer iets positiefs over marokkanen kunnen schrijven
gewoon als geintje dan...

watsinneneem | 10-02-10 | 16:17

Zal wel op de loonlijst van de pvda staan... zie je gauw genoeg wanneer deze aanwinst een rode trui of rode krulschoenen gaat dragen zoals die ene met die grote neus van de pvda; Hamer(neus)

msgambler | 10-02-10 | 16:16

brtnsnwbrd | 10-02-10 | 16:10
Links stemmen akkoord. Maar dan wel met een gefundeerde mening hoop ik? Niet omdat men het maar even niet wil begrijpen. Of moeten linkse partijen het daar van hebben?

Sliptong | 10-02-10 | 16:13
-
Sorry, dacht dat je die jankerd van een Mo bedoelde. Er is echt een reaguurder die jankerD heet.

Sliptong | 10-02-10 | 16:16

Deze linkse hitler vriend en islamonazi die op een holocaust herdenking komt spreken.
Kan je het nog hondser en schofteriger verzinnen?

Denk het niet.

solidstate | 10-02-10 | 16:16

@ServerGenius | 10-02-10 | 16:10

Even wakker worden.

STEMMEN IN DE MOSKEE - 05 maart '02

MORGEN zullen voor het eerst in de Nederlandse geschiedenis mensen in een moskee hun stem uitbrengen op hun favoriete volksvertegenwoordiger. Deze primeur valt te beurt aan de Kocatepe-moskee aan het Afrikaanderplein in Rotterdam. Ik kan niet wachten om de uitslag van dit stembureau onder ogen te krijgen. Hoeveel mensen zullen in het gebedshuis het hokje roodmaken van het Leefbaar Rotterdam van Pim Fortuyn? Hoeveel mensen zullen in de moskee hun afkeer van de islamisering van Nederland tot uitdrukking brengen?
www.volkskrant.nl/archief_gratis/artic...

frenkie4alllll | 10-02-10 | 16:15

jankerd | 10-02-10 | 16:06
F5, is er al een nieuw topic? Nee. ... F5.. nee.. F5,F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5
JAAAAAAA!
tikkerdetikkerdetikkerdetik..... even kijken.....
Hoera, ik ben weer de eerste!
Van de hele dag rukken krijg je minder last van je rechterarm.

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:15

Ik begin ondertussen meer te overwegen om B, B & R het land uit te gooien. Dan gaan problemen zichzelf wel oplossen. Dit is vechten tegen de bierkaai, water naar de zee dragen en dweilen met de kraan open.

OoO | 10-02-10 | 16:15

jankerd | 10-02-10 | 16:13 Lees je zin eens terug, en je hebt je nick uitermate goed gekozen.

zeg maar jansen | 10-02-10 | 16:15

brtnsnwbrd | 10-02-10 | 16:13
ik heb geen hekel aan Teun, integendeel. :) En wat die klinkers betreft.. die had mijn toetsenbord toendertijd nog niet. Zie je?
Mooi, dat is ook weer opgelost.

jankerd | 10-02-10 | 16:14

@Superior Bastard | 10-02-10 | 16:11
Ja ok, grammaticaal had het wat fraaier gekund.
Desalniettemin blijft het een statistisch feit.

Akabei | 10-02-10 | 16:14

brtnsnwbrd | 10-02-10 | 16:13 Teun heeft er zoveel dat ie ze verkoopt ;-)

zeg maar jansen | 10-02-10 | 16:14

Superior Bastard | 10-02-10 | 16:01
Proleet van de profeet. Hulde!

Verder heb ik niet veel toe te voegen, behalve dat het stuiptrekkingen zijn van een langzaam wegkwijnend dier dat 'links' heet.

Heau even | 10-02-10 | 16:14

brtnsnwbrd | 10-02-10 | 16:10
Links stemmen akkoord. Maar dan wel met een gefundeerde mening hoop ik? Niet omdat men het maar even niet wil begrijpen. Of moeten linkse partijen het daar van hebben?

Sliptong | 10-02-10 | 16:13

@zeg maar jansen:
ik heb geen hekel aan Teun, integendeel. :) En wat die klinkers betreft.. die had mijn toetsenbord toendertijd nog niet. Zie je?

brtnsnwbrd | 10-02-10 | 16:13

Een Prius remt niet voor Rabbae.

fuckje | 10-02-10 | 16:13

M. Rabbae was dat ook alweer degene die zo graag het boek van Salman Rushdie verbood ?

websenior | 10-02-10 | 16:13

Dus iedereen die vindt die het met mij eens is, heeft een hekel aan Teun?

jankerd | 10-02-10 | 16:13

Merlot | 10-02-10 | 16:11
Kijk, en dat is, in tegenstelling tot vluchten, wel laakbaar.

Superior Bastard | 10-02-10 | 16:13

Marcus Porcius Cato | 10-02-10 | 16:11
Je vergeet het cursusdeel: 'sjoemelen met de zorgtoeslag'. Les 3 ofzeau.

Sliptong | 10-02-10 | 16:12

Voorlopig spreekt en eet die totaal malloot al zolang hij in Nederland is rijkelijk van onze belastingcentjes.

Peter Siebelt | 10-02-10 | 16:12

brtnsnwbrd | 10-02-10 | 16:10 Jij hebt gewoon een hekel aan Teun, al was het maar vanwege de klinkers.

zeg maar jansen | 10-02-10 | 16:12

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:06
Vergeet het maar.
Eerste wat Mo als "dank" deed, nadat hij in Nederland mocht schuilen voor de barbarij van zijn eigen land: de extreemlinkse vakbond KMAN (Komitee Marokkanen in Nederland) mede oprichten.
En met dat vehikel deelnemen aan iedere mogelijke maatschappij-ondermijnende activiteit --- het schone levensdoel van iedere extreemlinkse kloothommel.

Merlot | 10-02-10 | 16:11

Akabei | 10-02-10 | 16:09
Haar zit óp een gedetineerde, racistje.

Superior Bastard | 10-02-10 | 16:11

Het "Stem Linksch" advies en de uitleg over het invulformulier aanvraag bijstandsuitkering, dat zijn toch al standaard onderdelen van de inburgeringscursus ?

Marcus Porcius Cato | 10-02-10 | 16:11

Willianus Wortelus | 10-02-10 | 16:05 Die focus op werk zijn ze wel kwijtgeraakt, tegenwoordig ligt de focus meer op de handtas van de pinnende bejaarde.

zeg maar jansen | 10-02-10 | 16:10

eens met jankert....

brtnsnwbrd | 10-02-10 | 16:10

Zolang er geen stem loketten in de moskeen of koffiehuizen zijn stemmen die
lui toch niet...... het gros in ieder geval niet.

ServerGenius | 10-02-10 | 16:10

Roflol.

Stemmen is zowiezo voor lutsers.

zovoklets | 10-02-10 | 16:10

eye | 10-02-10 | 16:08
Koud of niet. Ik stem niet links, niet rechts maar lokaal. Eigen Gemeente eerst.

Sliptong | 10-02-10 | 16:10

Er is toch niets mis mee om mensen met stemrecht over te halen op jouw partij te stemmen? In dit land hebben de grootste mongolen stemrecht, niet alleen Marokkanen, maar ook aso's, havenarbeiders, Limburgers en volkskrantlezers. En als het gehoor uit Marokkanen bestaat en je bent het zelf ook ligt het voor de hand om je eigen taal te spreken.

Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-10 | 16:09

Ik denk dat hij een Fin is, zonder werk, maar met een hele grote F5 knop :-P

jankerd | 10-02-10 | 16:06
'Mo' Rabbae: beroepsklaagallochtoon.
Teun: beroepsreaguurder.

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:09

@Biff Eagleburger | 10-02-10 | 16:02
Bijna goed; Mensen met zwart haar sporen niet.
Voorbeeld? Kijk maar eens in een gemiddelde gedetineerde, minstens 90% heeft zwart haar.

Akabei | 10-02-10 | 16:09

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:06
Nou kun je veel van hem zeggen, maar dat hij vluchtte omdat hij anders opgepakt zou worden voor het hebben van een andere mening kun je hem toch niet echt verwijten.

Superior Bastard | 10-02-10 | 16:09

Willianus Wortelus | 10-02-10 | 16:05
Goed beargumenteerd. Verklaart ook het criminele gedrag en de agressiviteit. Wat je niet met je mond kunt winnen, behoudens pssst, hoerrr, los je met je knuistjes op.

Sliptong | 10-02-10 | 16:08

Superior Bastard | 10-02-10 | 16:06
Meer valt er eigenlijk niet over de man te vertellen zonder een -joris- aan je broek te krijgen.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:08

Is die lul nou nog steeds in Nederland?
Daarbij, wie zegt dat het op 3 maart niet koud is?

eye | 10-02-10 | 16:08

Randy McRanderson | 10-02-10 | 16:07
Ik denk dat het je nog wel eens kan gaan verbazen.
Iedereen wordt het zat, je hebt best kans dat echt een andere kant op gaan.
Duimen en hopen.

jankerd | 10-02-10 | 16:08

jankerd | 10-02-10 | 16:04
Ja maar een groot gedeelte van Nederland of misschien wel het grootste gedeelte van Nederland ziet nog steeds de ernst van de situatie niet in. Wat vrij ongelofelijk is.

Randy McRanderson | 10-02-10 | 16:07

Eindelijk een geslaagde kandidaat voor de Himmler-erepenning met het eikenloof: een echte ras anti-semiet - en uiteraard GL

HaJoGe | 10-02-10 | 16:06

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:05
Man, hoe doe je het toch? Steeds weer als eerste aftikken.

Ik denk dat hij een Fin is, zonder werk, maar met een hele grote F5 knop :-P

jankerd | 10-02-10 | 16:06

"Rabbae vluchtte in 1966 als student filosofie uit Marokko naar Nederland, toen activisten tegen het regime van koning Hassan II gevangen werden genomen. Rabbae was lid van een socialistische studentenbeweging en was bang opgepakt te worden. In Nederland voltooide hij de studie economie in Amsterdam"

Filosofeer daar nog maar eens over Mo.

Galbak.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 16:06

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 15:54
Wederom een krachtig en weloverwogen standpunt, en dat als fipo, hulde.

Superior Bastard | 10-02-10 | 16:06

Iedere niet-westerse allochtoon die over racisme begint is zelf een racist.
Hij discrimineert op Hollandse afkomst.

zeg maar jansen | 10-02-10 | 16:06

Oorsteenveger | 10-02-10 | 16:03
Beter had ik het niet kunnen zeggen. Linksom, rechtsom alles om die top*KUCH*bestuurders in het zadel te houden. Petje af.

Sliptong | 10-02-10 | 16:05


"Hoe komt het dat de eerste generatie nog zo weinig weet over gemeenteraadsverkiezingen, is de vraag. Abdel denkt dat het een deel met analfabetisme te maken heeft, gebrek aan betrokkenheid veronderstelt Mimoun, maar misschien ook, verklaren beiden, omdat deze generatie toen ze hier kwam als gastarbeider zich vooral focuste op werk en niet zozeer op het verblijf in Nederland."

Zou het niet gewoon met intelligentie te maken hebben? Het is algemeen bekend dat duizend jaar inteelt niet voor de meest slimme aardbewonders heeft gezorgd.

De genenpoel van de marokkaanse gemeenschap (voor 90 % afkomstig uit riffanië) is op een paar handen hand te tellen.

Willianus Wortelus | 10-02-10 | 16:05

Rekenen kan hij in ieder geval niet.

Kotsende lama | 10-02-10 | 16:05

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 15:54
Man, hoe doe je het toch? Steeds weer als eerste aftikken.

Von Münchhausen | 10-02-10 | 16:05

was dat niet die man in schaapskleren?

watsinneneem | 10-02-10 | 16:04

haha als je niet wilt dat een uit de kamelenstront getrokken woestijnvolk je land verpest ben je dan een racist? So be it. Moslims horen hier niet thuis.

Randy McRanderson | 10-02-10 | 16:04

Rustig maar , we zijn met meer...

jankerd | 10-02-10 | 16:04

17 (sic!) Marokkaanse organisaties alleen al in Amsterdam. Hoeveel poepsidie halen die binnen? En nu weer een koepelorganisatie uiteraard met directeur. Is dit alles om de samenwerking tussen Marokkanen en Nederlanders te bevorderen? Lijkt me niet. Per organisatie haal je waarschijnlijk per stuk meer poepsidie op dan gezamelijk. En geen ambtenaar die daar naar kijkt. En stem vooral links: partij voor de dieren.

Sliptong | 10-02-10 | 16:03

stemmen: voor en door lutsers.

hij vat de koe bij de hoorns: argumenten van polici bestaan niet of worden niet begrepen (door de meesten) en dús kan je net zo goed zeggen: 'stem links'.

Wubbe Friezen | 10-02-10 | 16:03

Altijd lachen als ze weer de racisme kaart spelen.
Laat weer zien dat ze niet verder denken dan hun neus krom is.
Dit heeft niets met ras te maken.
Maar waarschijnlijk bekt het zo lekker voor die berberapen.

Sociopaatje | 10-02-10 | 16:03

Zo diep is de PvdA gezonken dus. Niet pro-actief, niet actief, nee reactief, reagerend op het Kwaad of wat daar voor doorgaat. Het Socialistische Ideaal verwaterd tot ronselen van stemmen. Mijn welgemeende felicitaties.

Schoorsteenveger | 10-02-10 | 16:03

Overigens denk ik dat deze weerzinwekkende figuur alleen weerklank zal vinden bij mensen die toch al radicaal-links zijn.
Hij zal, met al zijn akelige, priemogende haatpraat in het middensegment mogelijk zelfs mensen richting Wilders laten bewegen.

Merlot | 10-02-10 | 16:02

Ik ben eruit hoor. Mensen met raar haar sporen gewoon niet. Ik noem een Rabbae, Sampson, Wilders...

Biff Eagleburger | 10-02-10 | 16:02

Rechts is helemaal niet per definitie racistisch, rechts is zich bewust van de realiteit.

zeg maar jansen | 10-02-10 | 16:02

Ook van der Laan is al aan het vissen in de mocrovijver,
hij moet voor 3 maart toch ergens stemvolk vandaan toveren

vander F | 10-02-10 | 16:02

Heb die man laatst nog eens op de televee gezien, wat een zeldzaam gebrek aan flux de bouche heeft die. Werkelijk aandoenlijk. En qua inhoud stelt z'n discours ook al niet veel voor. 't Is me een raadsel waarom er nu überhaupt nog personen zijn, die naar 'm zouden willen luisteren. Moet iets met nostalgie te maken hebben, een hang naar de tijd, dat links nog onweersproken door lastige verschijnselen als GS kom uitmaken wat goed was voor zichzelf en de wereld.

baba4oog | 10-02-10 | 16:01

Kan die man niet lekker bij ze vrouw in bed gaan liggen...

hoe weet je dat? | 10-02-10 | 16:01

Als extremistische imams mogen worden uitgezet, waarom is deze "mijnheer" hier dan nog, terwijl hij veel gevaarlijker en ondermijnender is?

Rabbae vertegenwoordigt echt werkelijk alles waar ik van moet kotsen. Van zijn oorverdovende stiltes na het zoveelste fincident tot aan de slachtofferrol die hij zijn gehoor altijd op wil leggen. Deze verdediger van de fatwa tegen Rushdie die jarenlang gesubsidieerd hier uit de ruif heeft mogen vreten, terwijl hij niet eens het fatsoen had om als volksvertegenwoordiger moeite te doen om verstaanbaar Nederlands te spreken is een verbale terrorist.

En dit was nog slechts mijn genuanceerde mening over deze proleet van de profeet.

Superior Bastard | 10-02-10 | 16:01

@Koos Knak | 10-02-10 | 15:58
Liever niet; voor je het weet dient elk wetsartikel beëindigd te worden met 'je weet tog'.

kapotte_stofzuiger | 10-02-10 | 16:00

Mensen die stemmen naar aanleiding van een stemadvies zijn dom.....

irriducibili79 | 10-02-10 | 16:00

Een communistische islamitische multikulti-racist.
Dan heb je toch consequent voor het kwaad gekozen in je leven, of niet?

Merlot | 10-02-10 | 16:00

die man haalt immer de slechtste dingen in mij boven. Daarom nu even mijn ingehouden mening: neqschot.

leef!! | 10-02-10 | 16:00

Ik schrijf met rechts, maar als ik ga stemmen moet ik dat ineens met links doen?
*het niet snapt

Dolle Dries | 10-02-10 | 16:00

Hee Mohammed! Deze racist stemt straks rustig rechts (geen PVV). Met een extra grote glimlach omdat ik weet dat links steeds verder afbrokkelt en jouw gejammer daar niets aan verandert. Verzuip maar lekker in je machteloze frustratie, jankert.

zum kotzen | 10-02-10 | 15:59

Ach, 020 is toch allang verloren. Lekker doorkachelen met het autootje zodat het zo snel mogelijk onder water ligt.

Staatsgeheim | 10-02-10 | 15:58

Ik denk, dat ik rechts ga stemmen....

Zo jammer! | 10-02-10 | 15:58

Ach, laat die man. Beter een mocro in een stemhokje dan met zn hand in me geldbuidel (of me dochter. Of de buurvrouw, dan wor ik pas echt kwaad)

Koos Knak | 10-02-10 | 15:58

Proficiat Links Nederland u heeft er een nieuwe volksmenner bij, genaamd Mo Rabbit. Hij graaft holen waarvan u dacht dat ze daar nooit gegraven konden worden.

Meri59 | 10-02-10 | 15:58

Noemt deze dogmaticus zichzelf nou ook 'progressief'?

Nee dus! | 10-02-10 | 15:57

Damn wat ben ik die marokkanen spuugzat zeg.

dikkegek | 10-02-10 | 15:57

Stom varken, we weten ook wel dat de Islam dankbaar gebruik maakt van links en onze democratie voor hun Jihad.
Flikker op, eikol.

Zo jammer! | 10-02-10 | 15:56

Uiteraard als eerste op GS.

Sliptong | 10-02-10 | 15:56

Neeeeeeeeeeeeeeeee, niet doen, weg met die foto. Ik krijg weer een aanval.
*te krijsen begint*

eerstneukendanpraten | 10-02-10 | 15:56

Wat een racist..

Mr. Bombastic | 10-02-10 | 15:56

Stemplicht dan maar invoeren. Net als bij onze zuiderburen... Flinke ZWIEP naar rechts in 1 klap!

ChillBill | 10-02-10 | 15:56

Godverdomme, word ik even in een racistisch hokje geduwd. Discriminatie!

azijnseiker | 10-02-10 | 15:55

De rat.
Wat is die man in en in slinks.
Poeh.

Teun van het Tuinpad | 10-02-10 | 15:54

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland