
Opmerkelijke ontwikkeling in de zaak Man met roze shirt en tasje Gays & Gadgets wordt
afgetuigd vanwege roze shirt en tasje Gays & Gadgets. Volgens 'dader' Aps heeft de matpartij van afgelopen week, waarbij een hetero meneer te 020 (die toevallig even bij de Gays & Gadgets moest zijn) naar zeggen werd mishandeld, NIETS te maken met geweld tegen homo's. Appie is een tikje beduusd van het gedoe dat na het akkefietje is ontstaan en deed daarom - vrijwillig en vóórdat de politie hem heeft kunnen spreken - zijn verhaal voor de camera van AT5. Niet echt iemand dus die iets te verbergen heeft. Ja, Appie heeft de man geschopt maar dat zulks was omdat meneer homo was is absoluut niet waar. Want,
komt-ie: Ik heb niets tegen homos. Bovendien wist ik dat die man geen homo was want hij deed geen homo-achtige dingen. Briljant. Maar Appie heeft natuurlijk wel een punt dat de lezing van het voorval, zoals deze door beroepshysterica Frank van Dalen in de media is
ingestoken, niet op waarheid hoeft te berusten. Volgens Appie was de man op straat al leip bezig, viel hij mensen lastig, schreeuwde hij tegen voorbijgangers en zocht ruzie. En eerlijk is eerlijk: het eerste waarschuwende trapje van Appie stelt geen moer voor, waarna die 'zielige' meneer er wel meteen vol in gaat. Misschien toch maar even uitzoeken Job, voor je
tassen uit gaat delen.
Reaguursels
InloggenAlleen al de manier waarop zn pet op zn kop zit staat me niet aan....
eerlijkenop je kan zeggen wat je wil hij heeft geen strafblad hij heeft nog nooit iemand in elkaar geslagen en kost wat het kost die man gaat nooit naar de gevangenis watch en learn hij is geen crimineel als jij dat niet wil begrijpen en alleen maar ziet dat hij er marokaans uitziet dan ben jij een rascist en mensen zoals jij vallen niet in de smaak dat weet je toch en ik ben ook nederlandse van marokkaanse afkomst en we zijn in de meerderheid en blijven lkkr hier
Zo te zien is het echt niet de eerste keer dat Apie excessief geweld gebruikt tegen iemand. En iemand die half KO op de grond ligt zo hard tegen zijn hoofd trappen alsof je een penalty aan het nemen bent is niet alleen laf het is ook levensgevaarlijk en een poging to doodslag. Als je zo hard iemand tegen zijn hoofd schopt ben je niet wijs en het maakt me niet uit waar je geboren ben al is het op de maan... blijkbaar heb je hier niks te zoeken. Wij de hardwerkende burgers zitten niet te wachten op agressieve mensen die blijbaar regelmatig thee drinken met de wijkagent. Je bent nog minder wijs als je daarna je verhaal gaat doen bij AT vijf. "Ikke wist nie dat ie homo was want hij deed geen homo achtige dingen... Ikke deed toen marokaans achtige dingen ja dat wel..... maar was uit soort van zelfverdediging....) En die man zijn eige schoeld want hij riep vervelende dingen...." Dan had je gewoon moeten doorlopen. Marokanen roepen heel vaak vervelende dingen tegen me: VB: ik ga bij je inbreken. Mag ik jou wijf neuken, en heel vaak KANKER KANKER..... Ik ben mannetjes zoals jou helemaal beu! Als ik die allemaal in elkaar zou moeten slaan had ik er een dagtaak aan. Het leven en laten leven maken mannetjes zoals jij helemaal stuk...... Hoop dat je 4 jaar cel krijgt is de wereld weer een tijdje van je verlost.. Maar ik heb nog wel 1 laatste vraag: Hoevaak heb je dit al gedaan, ik bedoel mensen het ziekenhuis ingeschopt, zonder dat er een camera bij was?
+1 voor abdel
Voor de mensen die denken dat ze alles weten ten eerste die man toen hij viel greep hij appie vast waardoor het lijkt alsof hij erop los beukt dat is niet zo kijk maar goed en ten tweede heel erg moeilijk aan te nemen voor alle kaaskoppen maar die andere jongen is nederlands en appie is hier geboren en getochen terug waar naar toe dit is zijn land jmmr voor de haters en welke crimineel belt zelf at5 en doet zijn verhaal ik heb zoiets nooit gehoord en ook nog iets wat sommige mensen niet willen begrijpen niet alle marokaanen zijn criminelen dit is daar een hele goede voorbeeld van en als mensen CSI willen spelen moeten ze geen conclusiestrekken uit het feit dat appie appie heet maar goed kijken en dan pas praten.
En ik wil wel zien of jij dan heb ik het over de mensen met al die comment van ja slopen die handel en die appie dit en die appie zo wat zou jij doen motherfuckers
Hulde voor de nuance
Deze jongeman, die de weg naar ''zijn'' advocaat en ''de'' wijkagent heel goed schijnt te kennen, is een standaardproduct van de mulitculti-agochelaars (buurtwerkers, maatschappelijk werkers, reclassering, etc.)
Um misschien ben ik de enige maar die aapie begint toch echt zelf met trappen? Hij kan ook gewoon tegen die man zeggen van doe rustig. Ten tweede gaat ie iemand ook nog in elkaar trappen áls die al op de grond ligt. Lame.
www.dumpert.nl/search/ALL/kooivechters...
En hier de link
Ach wat had ik een andere afloop kunnen waarderen zoals een tijdje geleden bij die engelse lutsers die die als travestieten verklede kooivechters aanvielen. Priceless
'Cohen deelt homotassen uit als protest tegen anti-homogeweld'
Alsof homogeweld verminderd door tasjes uit te delen... WANNEER wordt links nou een keer wakker?
die wijkagent zit ook lekker diep in het holletje van die mocros
Tja het blijft natuurlijk verkeerd om iemand die al op de grond ligt nog eens flink te trappen. Dat was helemaal niet nodig.
Rif apen agressie komt vanuit het opgedrongen verlangen om hun verborgen homo gevoelens te blijven onderdrukken. Vrienden neuqen elkaar in het Rif gebergte totdat ze hetro sex hebben gehad dan zijn het plots geen homo liefhebbers meer maar homo haters! Export naar het Rif is de oplossing om van dergelijke minderwaardigheid af te komen. Geloof?
Ze zijn allebei schuldig heb ik het gevoel.
-weggejorist-
Burgemeester deelt homotassen uit. Dit Bondkraagje zit er helemaal naast. Hij is schuldig op alle fronten. Zou Cohen dit nu ook in zien. Begrijp niet dat Appie platform krijgt bij deze zender.
-weggejorist en opgerot-
Job slaat de plank weer mis..
Finnen sowieso -1
Gorgias | 31-01-10 | 00:50
Hangt er van af.
-weggejorist-
Als ik iemand lastig vind, dan draai ik me om en dan loop ik voor mijn part een blokje om. Ik ga dan niet iemand een geniepig trapje geven tegen z'n knie. Die half negroïde dude is dus gewoon fout bezig.
Ik weet het niet, heb m'n twijfels. Die twee, waar hij mee aan kwam lopen, waren volgens mij al bekenden, hij ging er tenslotte later ook weer naar toe. Verder had hij of gedronken of gesnoven (kijk naar zijn stuurloze loopje) en ik weet niet wat hij buiten beeld heeft gedaan, zo te zien was dit mannetje al aardig opgefokt.
Aan de houding te zien, zijn loopje en hoe hij z'n peukie rookt, zou ik zeggen dat deze Homokneet op ruzie uit was.
Lanoxious | 30-01-10 | 21:54
Trap jij ook iedereen in elkaar die iets verkeerds tegen je zegt? Lekkere ASO!
@Dutz0r | 30-01-10 | 22:28
Maak voor mij ook eens wat schennis...
Wellicht is mijn medehomo over de zeik was omdat hij werd belaagd door deze ettertjes.
Nu ben ik zelf niet zo voor het vieren van je homozijn. Maar het kan niet zo zijn dat iemand z'n bek opentrekt wanneer je lekker flaneert over het trottoir in A'dam.
Deze heerschappen mogen wat mij betreft dus een enkeltje Casablanca krijgen. Deze stad kent overigens een enorm levendige gayscene. Heel erg mooie gasten die nauwelijks taboes kennen.
-weggejorist-
-weggejorist-
Yep. Dat zei ik dus al meteen. Wie de beelden ook maar enigszins aandachtig bekeek, kon zien dat het kale -vermeende- slachtoffer zelf nogal opgefokt rondliep. Dermate opgefokt dat een maat vraagt of hij kierewiet is. En iedereen trapt, nadat hij klappen heeft gekregen, tegen een deur. Tuurlijk. Die kale closetnicht vroeg er gewoon om. Wellicht zat er wat coke indiaan.
Een enkeltje naar naar land van herkomst en schop zijn hele familie d'r ook maar gelijk uit. Iemand in elkaar slaan kan gewoon, of die man homo was of niet, alsof het minder erg is dat die man hetro was. Die man ligt in het ziekenhuis en de dader moet oprotten, voortaan alle misdadigers eruit, Nederlander of niet. Naar land van herkomst of een enkeltje naar Kazachstan. Misschien werkt dat afschrikwekkend.
Ik denk dat Aps minder ongelijk heeft dat de beelden in beginsel suggereren... En inderdaad had hij niet hoeven trappen en kunnen weglopen. Dat mag je hem zeker aanrekenen.
Die gast is gewoon fout bezig doordat hij hem als eerste schopte, en omdat hij hem flink natrapte.
Echter ben ik wel van mening, dat als je het filmpje kijkt, dat het inderdaad wel lijkt dat het slachtoffer schennis aan het maken was. Eerst bij die mensen bij die deur, dan voorbijgangers, en dan die deur weer.. Nadeel is wel dat je geen audio hebt, je weet dus niet wat er gezegd is geworden.
Maar goed, zoals ik al zei, dat gastje was gewoon fout door geweld te gebruiken tegen die man.
Trap dit nagelvuil nou gewoon het land uit. Voorgoed. Nu.
Fijn dat hij zijn verhaal doet, neemt niet weg dat het na-trappen wel degelijk als mishandeling kan worden gezien. Weglopen had ook een optie kunnen zijn, hij koos kennelijk voor iets anders. Heethoofden ook...
Wel vind ik dat het "slachtoffer" kansloos het heeft uitgedaagd en niet achteraf moet gaan huilen.
-weggejorist-
@Weird Guilders | 30-01-10 | 16:37
Dankje, dankje voor de bijval. Vrouwen zijn echt mijn primaire verslaving, maar eens lekker doordonderen in de stad dat lukt meestal niet met ze. Vandaar.
Leuk stekkie daar in Utreg. Niet echt saai. Moet binnenkort wat leux te doen zijn tog? KGa strax lekker ff 020 in; op internet leek ze wel leuk. Mss ff haar gaan doen.
Dus niet in de relmood.
Dat wordt rustig opgespaard en jammer voor diegene die me tegen die tijd zoekt.....
Vet goeie nick trouwens!
Oh ja.. Frank van Dalen, van het 'Masterplan Diversiteit'. Alle beschermde menssoorten in één voorkeursbehandelingspakket. Daar is uiteraard niets van terecht gekomen, van Frank z'n 'Master'plan.
'BEST - COC-voorzitter Frank van Dalen vertrekt niet vrijwillig bij de homobelangenorganisatie. Het bestuur heeft hem dringend geadviseerd uit eigen beweging op te stappen. Dat meldt de Gaykrant. Volgens deze krant waren bestuursleden onaangenaam getroffen door het feit dat hij in de Amsterdamse homohoreca was gesigna-leerd met wel erg jonge knapen.' (..) 'Ook bestaat er binnen de homobeweging onvrede over de financiële toestand waarin het COC onder leiding van Van Dalen is terechtgekomen. Maandenlang bekleedde Van Dalen een dubbelfunctie: enerzijds voorzitter en anderzijds interim-manager, een functie waarvoor hij zich liet betalen. De boeken laten daarvoor een kostenpost zien van 130.000 euro. De toenmalige partner van Van Dalen declareerde bovendien 250.000 euro voor pr, advocacy en lobbywerk.'
www.refdag.nl/artikel/1346994/Van+Dale...
Zeau, wat slecht geschreven van Pruisen!
On topic: Snorremans wou gewoon aardig zijn en mensjes in Damsco een helpende hand bieden. *iets met rode lap en stier denkt*
Niet fukke met Appie.
Of die hetero/homo meneer al dan niet vervelend bezig was, doet niet ter zake. Petmans heeft gewoon zijn handjes cq voeten thuis te houden. Als je zo makkelijk laat provoceren dan is er een steekje aan je los.
Gewoon geen risico nemen en allebei opsluiten (in dezelfde cel)
Ja ammahoela, die gozer gaf de eerste trap, dus fout!! Daarna als, de wel of geen home (whatever), op de grond ligt, geeft onze niet-homo-hater hem een flinke schop in de romp of gezicht: Zeer fout !!!!
Vriend, je bent er gewoon keihard bij. OM doe je ding. Hij had beter kunnen zeggen: sorry ipv dit geleuter over mishandeling vs vechtpartij en ik ben eigenlijk best wel een vriendelijke jongen. Je bent dus net die aggresieveling waar zovelen bang voor zijn en die de sfeer vaak ernstig kunnen verpesten op straat.
-weggejorist-
Dubbel paspoort? Korte metten mee maken.
vies smerig zielig gastje dit. gewoon 9 maanden laten brommen. (of aan mij geven)
Ik versta dit dus niet.... is dit nou ABN??
Of ABNN algemeen beschaafd nieuw nederlands.
gaap
Aps heet geen Appie..
Hij is half surinaams
Homo provocatus?
Poetic catfish | 30-01-10 | 14:32
`N ipad kopen.
Volgens mij was de grote kale 'homo' meneer ook niet helemaal nuchter, kijkend naar zijn doen en manier van bewegen.
"En eerlijk is eerlijk: het eerste waarschuwende trapje van Appie stelt geen moer voor"
Behalve dan dat een knie niet echt naar opzij scharniert.
Behalve dan in een geval als deze: brazil.theoffside.com/files/2008/08/p0...
@Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 15:26
Als u tijd over heeft gaat u reaguuren en buurtkinderen vermaken ? Gezien het feit dat u de meeste reguursels plempte in 2009, hoop ik dat u net zo veel tijd aan u buurtkinderen besteede. Pluim voor u als het zo is.
Ja, het is heel normaal om iemand aan te vallen als ie wat zegt wat je niet aanstaat, wat een waardeloos stuk weer van die Van Pruisen!
Joepiedepoepie, kutpetje is er gods (nee geen allahs) gloeiende bij. Te laat rukkertje, ontkennen heeft geen zin meer! Dit heb jij natuurlijk al veel vaker gedaan en nu ben je de sjaak. Your on TV and fucked on tape. Je plassertje begint ineens ongevraagd zeik af te geven in je afgewassen Bjorn Borg. Je doet broekschijten jankerd, want een heel legertje van boze Nederlanders kan jou bloed wel drinken en je bent niet meer anoniem. Nou nog wachten dat je Bjorn Borg een open riooltje wordt en een vette veroordeling door justie, hang ik de (NL) vlag wel even uit. Die niet denkt dat andere kutpetjes hier iets van leren.
Ben ik een rare homo als ik die Aps (klinkt als een enge spierziekte) niet geloof?
Die site van coc ook: "PROTESTACTIE tegen ANTI-HOMOGEWELD "
Leuk, zo'n onbedoelde dubbele ontkenning :')
@superjan 18:10
Wat zou jouw reaktie op zo'n "waarschuwingstrapje" in de ring zijn?
Meneer ruikt grote poep en probeert zich er op slinkse wijze uit te manoeuvreren.
Het zou zomaar een CDA-er kunnen zijn.
@ Poetic catfish, nou ik vermoed op piemols van andere mannen zuigen en zo, maar dat deed de meneer dus niet.
met zo'n "waarschuwingstrapje" kun je een hele nare breuk veroorzaken. knie of scheenbeen, in t ergste geval een dubbele breuk. Erger dan een sidekick. Maar eerlijk is eerlijk volgens mij vroeg die gast er wel een beetje om met z'n rare gedrag.
maakt geen verschil. Denkwijze van verdachte blijft verachterlijk
Ed71886710 | 30-01-10 | 18:07
Klopt, realistisch.
maakt geen verschil. Denkwijze van verdachte blijft verachterlijk
"zocht ruzie"
Quintessence.
leeg hoofd.
Doe echo's in zijn kop/kudde hey..
Wat een lulverhaal weer.
Wie de eerste klap uitdeelt is schuldig!!!
Jammer voor Achmed, dat is de Nederlandse wet!
Krijg je daarna klappen terug, heb je een beoordelingsfoutje gemaakt hè.
Eerste klap gegeven, pech, kan je niet meer winnen. Game over.
Wat een lulkoek kramen sommigen hier uit. "Natrappen, dat kan je niet maken".
Wat moet je anders als je aan het vechten bent. Wachten tot hij weer opstaat en je weer aanvalt? De meesten hebben hun vuisten nooit gebruikt en trekken hier conclusies.
Stakkers
Boewhoew, boehee! Die mensen geloven alle onzin die ze zelf uitkramen, dat is best knap.
@Kenny013 17:42
Heel goed Kenny! Al dat vroom normageleuter. Wie heeft er nou nog nooit een van leugens doordrenkt interview gegeven waarin hij verklaarde waarom hij iemand normaliter iig. níet de K schopt wanneer hij op de grond ligt nav. een toevallig filmpje... Moeten op één hand te tellen zijn hier.
Gelukkig zijn "alle" GS reaguurders blijkbaar super tolerant, laten zich op straat alles zeggen en reageren daar nooit op.
Yeh right,
*-ziet de hypocrisie van dit toppic afdruipen-*
kerel was fout en +1 voor abdoel.
... was nog niet uitgesproken, maar laat maar...
Uhh | 30-01-10 | 17:32
Zeg linkse stumperd,
Hoe verklaar jij dat deze zandneger overduidelijk die gozer aan het mishandelen is? Dat het (oh toeval!) wéér een fin is? Hoe verklaar jij dat "ie hem nog een keer natrapt als de man gevallen is? Hoe verklaar jij dat de man aangeeft voor "vuile homo" te zijn uitgemaakt?
aps : a(p)bsurd!!!!!!!!!!!!!!!!!
vreselijk dit soort mensen!!!!!
Ik zou zeggen 'enkeltje Iran'.....
@kersenflap | 30-01-10 | 17:30
Zeg appelflap. Hoe verklaar je dat die kale mafkees al ruzie liep te maken met andere voorbijgangers?
@ReligionSucks | 30-01-10 | 17:12
Tuurlijk stumperd. Hij en die andere debiel kregen ruzie. Dat was het. Kun je het allemaal in debiel kader gaan plaatsen maar de realiteit sucks soms gewoon en is vaak minder spectaculair. Die kale knikker bleek ook nog eens finnengedrag te vertonen door een ieder die voorbij liep lastig te vallen dus echt modelburger kun je hem niet noemen.
Ongelofelijk!
De linkse media bieden nu zelfs een podium aan poten rammende Marokkanen.
Ook de buurtregisseur (het woord alléén al) is volgens deze appie een plek waar hij rustig onder het genot van een kopje thee kan overleggen over hoe nu verder.
Dit land is zwaar ziek!
@pius | 30-01-10 | 17:16
Ow, nu zie ik wat er gebeurd is, ik dacht dat 'verraad van links' het over Aps had, maar hij/zij heeft het over de Iman.
Mijn fout, mijn excuses.
-weggejorist-
Ik word zo moe van dit soort jochies.
@pius | 30-01-10 | 16:39
ooit gehoord van het Paard van Troje, dit zal de Chinezen niet gebeuren, ze baseren hun beslissingen op het verleden, niet op een "subjectief" gewenste toekomst.
Mmh... waarom krijg ik hierbij het gevoel dat GS een bocht aan het maken is?
Meri59 | 30-01-10 | 17:11
Het standpunt en de positie van deze Imam. Misschien had ik u verkeerd begrepen?
-weggejorist-
Toen ik dit filmpje voor de eerste keer zag, vond ik al dat die kale knakkert een beetje vreemd deed. Uitdagend leek het idd. Maja, als eerste een schop verkopen is natuulijk niet slim, maar aan de andere kant, je weet het wat kaalmans precies heeft gezegd.
@verraad van links | 30-01-10 | 16:59
Jij gelooft ook alles :-) ;)
pius | 30-01-10 | 16:59
Deze begrijp ik niet, wat is echt?
verraad van links | 30-01-10 | 17:03
Alhoewel er natuurlijk iedere dag bij die mannen een paard in de gang staat.
Dat dan weer wel.
Fijnstoffer | 30-01-10 | 17:03
En laat dat nu het probleem zijn.
Het goed willen meedoen.
@ Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 16:35
Ik ook. Die mannetje met die petje brrrrr.
Iemand die in dit land geboren en getogen is, en op school goed meedoet, zou er geen moeite mee moeten hebben.
@ Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 16:56
Ja, en daarna moet die imam zelf zijn jurk eens uitdoen.
Het is geen carnaval...
verraad van links | 30-01-10 | 17:00
Daar heeft u weer een punt natuurlijk.
@ pius | 30-01-10 | 16:55
Het gaat alleen veel te langzaam en bovendien zijn het er ook veel te weinig.
Meri59 | 30-01-10 | 16:56
Waarom zou hij in godsnaam.. oeps, zei ik dat? Z'on risico nemen? In dit geval zit u er naast. Dit is echt.
@ Meri59 | 30-01-10 | 16:56
Als ze er van onderen een beetje behoorlijk uitziet zou ik daarvoor tekenen.
Nou, nu ie toch de lul is kan ie beter gelijk uit dat achterlijke geloof stappen.
verraad van links | 30-01-10 | 16:48
En hij denkt, ik ben wel gek! Hij is in aanzien gestegen voor "het oog van Allah". Hij heeft liegebeest gespeeld tegen de ongelovige varkens. Daar kan hij een medaille voor krijgen. Of in iedergeval na zijn dood 1 maagd met een afgescheurde boerka tot aan haar navel.
verraad van links | 30-01-10 | 16:54
Goed excuus om ze daarvan te "verlossen", me dunkt.
Sjeng de helle | 30-01-10 | 15:44
Jazekers, en uit de onofficieele k-analen verneem ik dat dat er een groeiend aantal personen geinteresseerd raakt in het onvolprezen bontkraagjesbashen, alsmede fatirammen.
verraad van links | 30-01-10 | 16:48
Het gaat juist om een interne discussie die geveord moet worden. Daar is deze Imam mee bezig. Altijd goed. Voor ons, voor hem minder.
@ Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 16:50
Ja, maar die hebben nou juist een burka op/aan.
Appie: voor straf een avondje gebukt staan in de Warmoestraat.
Koop eerst maar eens een nieuw petje. Wit denk ik dan aan.
verraad van links | 30-01-10 | 16:48
Precies.
Kan hij het zekere voor het onzekere nemen en die 72 maagden nu vast gaan doen.
Ghe.
van de bundel ikzegtoch de gedigt klaar
KLAAR
was
het
een
heaumeau
geweest
had
ik
'm
dood
geschopt
@ widtvoet ® | 30-01-10 | 16:42
Ik neem er nog maar een bor... uh mint-thee op.
Bah.
@ pius | 30-01-10 | 16:44
Nou, nu ie toch de lul is kan ie beter gelijk uit dat achterlijke geloof stappen.
Dat hij het toch nog bij sommige mensen voor elkaar krijgt sympathie op te wekken, niet te geloven. Een dikke -1 voor dit huilende bontkraagje.
verraad van links | 30-01-10 | 16:36
Geloven is sowieso....
Nah, laat maar.
;)
Jackanders | 30-01-10 | 16:39
lol
@pius | 30-01-10 | 16:38
Kijk dat "noodzakelijk minimum" dat ligt bij mij dus op het punt dat ik zeker weet dat de aanvaller zich niet bedenkt en nog een poging kan doen.
Ik ben ook niet echt groot en sterk, wel heel gemeen..........
verraad van links | 30-01-10 | 16:41
Zou kunnen, maar ik denk van wel.
@verraad van links 16:34
En dat alles terwijl het toch zonneklaar is dat juist de mensen die sinds de jaren vijftig vanuit tamelijk achtergestelde gebieden naar Europa zijn gekomen het beste voor hebben met onze samenleving. Lang leve Eurabie! Lang leve het Kalifaat!
@ pius | 30-01-10 | 16:39
Ik denk niet dat hij dit verwacht had.
Je Verzint Het Niet | 30-01-10 | 16:34
Waarom zou die Imam die ellende over zichzelf afroepen? Onzin. Niet zo star.
@ Prof. D.A.H. Vintik | 30-01-10 | 16:38
Ja, das waar.
Het meest achterlijke geloof dan.
Petje fintamientje begint met schoppen, en schopt nog een keer fijntjes (fintjes) na als zijn opponent al weerloos op de grond ligt.
Om een beetje in het straatje van Job te blijven roep ik ; Waterboarden met heul veul hete thee!!
KudTpet!
Goedemiddag @ allen, overigens.
*OUT *
Champagne openen gaat.
@verraad van links | 30-01-10 | 16:36
'achterlijk geloof' is een pleonasme.
bees-t- | 30-01-10 | 16:34
In een bepaalde context kan ik u wel volgen. Alleen als iemand mij aanvalt en ik kan hem de baas dan zal ik het geweld tot een noodzakelijk minimum beperken. ten alle tijde. Dus spijtig maar verdiend, in een enkel geval misschien. Maar liever niet.
pennestront | 30-01-10 | 15:02
Mooi betoog.
Ben het ook met je eens.
Heb wel vrienden maar maar geen speciale voor het stappen. Kende het woord ook niet.
Verder ga ik graag in op je uitnodiging, zelf woon ik reeds 25 jaar tussen Kanaleneiland en Hoograven in 030, dus als je een keer een uitwedstrijd wilt spelen ben je bij deze van harte uitgenodigd. Misschien kunnen we stapmaten worden?
Overigens hebben we hier geen gays&gadgets denk ik, maar wel Finnen en een brugervader die van thee houdt. Dus de randvoorwaarden zijn prima..
@necrosis | 30-01-10 | 16:33
Nee, ze zijn zeer druk met Jack 'de' Bauer en de flitscontroles, lekker veilig in hun warme volvo's op de A1 hmp 18.5 en 29.x
Ik geloof hem wel.
@ Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 16:31
Of een achterlijk geloof.
Fijnstoffer | 30-01-10 | 16:32
Met name de toepassing van " deze " stoort mij enorm.
Deze land, deze topic, deze meisje..
Ik word er moe van.
Hondsmoe.
@AntiSoof | 30-01-10 | 16:31
Ik denk niet dat je als man met een roze t-shirt om aandacht hoeft te vragen. Maar op zich is deze stelling al belachelijk genoeg, maar is nog steeds een hedendaags feit.
@pius | 30-01-10 | 15:47
Om het vege lijf te redden. Dat is wanneer iemand u probeerd te bewerken met een wapen dan wel fysiek geweld.
Als in verdedigen met "gepast" geweld. Dus niet zomaar iemand af rossen omdat hij/zij zo raar naar je kijkt.
Als daarbij de aanvaller komt te overlijden dan wel invalide raakt, is dat spijtig doch verdiend.
En verder blijf je gewoon met je tengels van elkaar af.
@ widtvoet ® | 30-01-10 | 16:26
Ja, de joden werden al genoemd.
Hoe verrassend.
@pius | 30-01-10 | 16:25
lees artikel van een vorig plempsel @16:29
Wat ik mis in dit verhaal:
Is "Petje-de-NIET-potenrammer" al gearresteerd?
Als je als volwassen vent in een roze truitje amok gaat lopen maken, dan vraag je er gewoon om. Bovendien was hij ook nog eens kaal. Dus...
Het enige wat hier past is 1 stokslag van een centimeter of 40 in de onderbuik van die zandnegert,rectaal toegepast.
verraad van links | 30-01-10 | 16:29
scherp.
nogmaals @mezelf
zou wouter en vrienden ook eens moeten lezen.
"Muslims lie not because they are liars by nature but by choice. Systematic lying as a religious policy is deadly, and if our politicians do not understand this, thousands could die."
@ Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 16:15
Binnen NL wel.
Petje Pitamientje had op die leeftijd overigens meer niveau dan waarmee de onderhavige pettemans heden is begiftigd. Gebruikt veel dope en/of spiritualiën, me dunkt.
verraad van links | 30-01-10 | 16:29
Je zou het ook "Het (z)ware geloof" kunnen noemen.
Wie daagt nu wie uit en waarom? Aandacht?
@mezelf
Islam Permits Lying to Deceive Unbelievers - www.muslimfact.com/bm/terror-in-the-na...
@ pius | 30-01-10 | 16:25
Zegeningen zijn in strijd met het ware geloof.
Als Aps niks tegen homo's heeft, is het geen echte nieuwe nederlander ... zal morgen wel klappen krijgen van zijn imam ... o, nee, volgens de koran mag je liegen !!!
Wanneer het gerechtvaardigd is om iedere zwalkende wouwelende idioot een paar batsen te geven zelfs wanneer deze op de grond ligt, dan krijg ik het nog druk...(woon in Brabant).
A.P.S. is trouwens keurig ingeburgerd en volledig op de hoogte hoe justitie in dit land werkt (nou ja); De wijkagent gaat rustig met hem praten en gooit hem helemaal niet direkt in het gevang....
verraad van links | 30-01-10 | 16:22
Het geeft me een "Paus deelt kapotjes uit in Afrika" gevoel.
*ons van West even de draad kwijt is*
@verraad van links 16:17
Allemaal georkestreerde propameuk van onverdraagzame haters.
ik geloof aps. dit is een slechte zaak om op te hangen aan het groeiende homobash probleem.
verraad van links | 30-01-10 | 16:23
Als hij nog andere liberale ideeen heeft dan lijkt dit soor Imams me juist een zegen voor het westen. Een gematigde Imam. Beter toch.
@verraad van links | 30-01-10 | 16:17
Haha, wat grappig, je leert ze iets en dan wordt het later op je zelf toegepast. Volgens mij klopt er daar ook iets niet met het lesmateriaal, of hij had al wat bladzijden uit de Koran gescheurd, kan ook natuurlijk.
@ pius | 30-01-10 | 16:22
Ja, alleen jammer van zijn geloof.
Vind het wel opvallen dat al die gastjes met het petje verkeerd op het hoofd de zelfde streektaal voeren.. Of komt het toch omdat hun hoofd verkeerd op hun romp is vastgeschroefd waardoor je stem vervorming krijgt... Snap gelijk waar het gezegde "je hebt een kronkel in je hoofd" vandaan komt! Dit zegt natuurlijk niets over of ik die gast nou schuldig agt of niet.
@ Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 16:20
Een jodenimam...
Toch knap.
:)
verraad van links | 30-01-10 | 16:17
Goed bezig die Imam. Mag ook weleens gezegd worden.
Je Verzint Het Niet | 30-01-10 | 16:17
Nee, het duurde even voor ik weer op adem was na een aantal lachsalvo's...
(sj)appie zoekt wel uit eigen beweging contact met de media, dat dan weer we.
De niet homoseksueel met roze trui en tas van gays & gadgets was het ook wel een beetje aan het uitlokken volgens mij. Maar goed, voor natrappen moet ie toch wel een jaartje of wat brommen.
Hij had gewoon een hekel aan de kleur roze zeker.
verraad van links | 30-01-10 | 16:17
Je zou zo'n Imam bijna in huis halen, bijna.
@eerstneukendanpraten | 30-01-10 | 16:15
Reactie duurde wel lang, zeker eerst geneuqt?
semi OT
Ja, daar kon je op wachten natuurlijk...
www.nu.nl/buitenland/2173866/moslims-v...
Je Verzint Het Niet | 30-01-10 | 16:0
LOL!
ik ben voor gesubs.zonnebrillen voor gans t volk... kunnen we geen bontkraagje meer ''verkeerd''aankijken...........
Sjeng de helle | 30-01-10 | 15:49
Lijkt me toch best lastig voor al die sterspelers.
Voor je het weet neem je de verkeerde, kuch, vrouw mee naar huis.
;)
Fijnstoffer | 30-01-10 | 16:03
Het was toch een trendsetter, die jongen:
www.youtube.com/watch?v=PB6tbZVbhH4
-weggejorist-
@kaplaarzenverkoper | 30-01-10 | 16:08
Zo die zit! Alvast in je kaplaars, binnen!
Bluebook | 30-01-10 | 16:08
Tot zekere hoogte. Ben het sowieso met je eens dat het toegepaste geweld van Ap disproportioneel is. Hij had hem neer. Klaar. Doorlopen. Dat natrappen zag er nasty uit.
Meri59 | 30-01-10 | 16:08
Gewoon laten gaan, vroeg of laat zijn er voor de Apsen geen doelen meer, maar worden ze zelf het doel voor een ander.
@Prof. D.A.H. Vintik 15:57
Dit pronkstukje van multikulturalisme bedoelt U? www.youtube.com/watch?v=Q76UBPhoH0U
Zoiets idd. Zolang hij het geluid uit de tulpenbanlieu maar fraai verwoordt. Kunnen jongeren zich aan optrekken. Schitterende rolmodellen.
@pica
Als de plesie een beetje ballen heeft pakken ze deze man op doen ze gelijk een drugstest bij Aps, want als ik die feauteau zo zie is Aps niet erg helder ... (Jack Bauer kunnen ze ook verhoren, dus waarom dan niet deze man - www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/01/... )
@Flodder | 30-01-10 | 16:02
Daar heb je een punt. Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij hierboven de agressor is. Irritante mensen kun je ook negeren toch?
petje moet gewoon optiefstralen. heibel moet ie maar maken met die andere inteelt klootzakjes nog effe geduld heren, ik profeteer een algehele volksopstand.
@Sjeng de helle | 30-01-10 | 16:05
Nu je het zegt, dat gaat ons geld kosten, slecht idee, toch maar andere straf bedenken.
@eerstneukendanpraten | 30-01-10 | 15:57
maakt het nog uit wat 'eerstneukendanpraten' neukt, of is 'eerstneukendanpraten' niet eenkennig, want dan zou u wel een beetje moeten opletten als u Aps tegenkomt (in ieder geval geen homo-achtige dingen doen).
Meri59 | 30-01-10 | 16:02
Hij kan het die manier nog ver schoppen.
HY78. | 30-01-10 | 16:01
Uw betoog klinkt logisch maar in de praktijk gaat het weleens anders, dat weet ik uit ervaring. Wat niet wegneemt dat uw juridische redenering wel kan kloppen. dat weet ik ook niet zeker.
@Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 15:48
Ja, zo'n petje is nogal leip. Het spreekt boekdelen, zoals een kopvod dat doet.
@Sjeng de helle | 30-01-10 | 15:52
Y.W.
We kunnen als alternatieve straf Aps in de voelbalclub "De Natrappertjes" plaatsen, deze getallen-teerde is namelijk links!
Vulllen een pop met stenen en Aps mag als eerste de aftrap doen. Wel met aanloop van 11 meter :-) Dan is er in iedergeval 1 been dat niet meer trappen kan, zijn linkse dus, rechts kan hij toch niet voetballen, zie je in 1 oogopslag.
@Van Pruisen | 30-01-10 | 14:29
In die tassen van Job zat zeker extra veel thee?
Bluebook | 30-01-10 | 15:53
Theo M. denkt daar dan weer anders over. Is natuurlijk ook onzin wat je zegt. Iemand kan zo hard solliciteren naar een klap dat als je die dan geeft je niet automatisch de slechte bent.
@pius | 30-01-10 | 15:44
Sorry, zo werkt het waarschijnlijk in het oorlogsrecht ("de overwinnaar heeft achteraf altijd gelijk"), maar in de normale rechtsspraak ga ik er van uit (correctie: hoop ik van harte) dat dat niet zo gaat.
Als U mij slaat, vertoont U strafbaar gedrag en dat zal worden bestraft. Punt. Een licht tikje zal geen levenslang opleveren, in één keer mij het licht uit de ogen slaan scoort mogelijk beter, maar U bent strafbaar en krijgt Uw straf (naieve gedachte in realiteit, dat weet ik, we hebben het hier over hoe het zou moeten gaan).
Hoe mijn reactie op Uw tikje is, is iets geheel losstaaands, het is denk ik niet van invloed op de beoordeling van Uw actie. Wel zal mijn reactie onder de loep worden genomen: dood=waarschijnlijk niet schuldig verklaard, verdedigende actie=toepassen van proportioneel geweld dus lage straf of vrijspraak, aanvallende actie (hoe terecht ook vanuit een straatperspectief) zal mij zwaarder worden aangerekend).
Maar Uw actie zal beoordeeld worden en aan de hand daarvan zal U een straf worden opgelegd.
Maar zoals ik eerder al stelde: ik snap er sowieso geen hout van, wellicht heeft U gewoon gelijk volgens de huidige juridische praktijken in NL.
Trapje of trap van deze nieuwe nederlander - dat zijn gewoon dingen die je niet doet. Waarom trapte Aps deze meneer dan? Ook al liep de man te roepen Aps had gewoon moeten doorlopen.
PS mogen hollandsche meisje dan ook tegen Aps aantrappen als hij gaat 'sissen'
PPS Aps heeft zeker eerst de tijd genomen om zijn linksche advocaat te spreken die hem dit 'verhaaltje' heeft geadviseerd
eerstneukendanpraten | 30-01-10 | 15:57
Dat blijkt wel uit uw Nick, u bent eerlijk, chapeau!
Natrappen is rood. Dat weet iedereen. Ap kan wel eens gelijk hebben dat die heteromeneer zich gedroeg als een kale relnicht.
.
Wel grappig trouwens hoe ik de eerste keer meende te zien dat die gast afscheid nam van die twee jongens nam en één van hen een gebaar maakte van: we bellen nog. Nu blijkt dat een je-spoort-niet-gebaar te zijn. Misschien zocht die kale wel ruzie met homo's.
.
Misschien is dit allemaal al gezegd, maar ik heb een te grote kater om alle reacties te lezen.
LangeBerry | 30-01-10 | 15:56
Dank u, maar liever niet.
@widtvoet ® | 30-01-10 | 15:46
Misschien kan Aps een mooie Nederlands(talig)e versie van "Pour les Pilotes" maken.
www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/d...
pius | 30-01-10 | 15:53
Nee, ik ook niet, ben eigenlijk meer een doenert dan een schrijvert...
Tamelijk respektloos van die vermeende niet-heaumeau overigens natuurlijk om niet te blijven staan. Dan vraag je er gewoon om.
@pius. maakt niet uit, als er maar een gat in zit.
onzin van Pruisen. Die gast begint met geweld. Punt uit. vraag maar aan Hans T. waar de grens ligt
eerstneukendanpraten | 30-01-10 | 15:51
Nee, en u? Interessante vraag natuurlijk.
Meri59 | 30-01-10 | 15:50
Zo had ik het nog niet bekeken, dank U!
Die houden we erin.
pius | 30-01-10 | 15:31
Kouwes onder een nieuwe nick?
Sjeng de helle | 30-01-10 | 15:47
Ik vind die getallen-teerden helemaal zo gek nog niet, ze teren toch op getallen (cijfers/inkomsten) van anderen?
goh een fin, wie had dat nou gedacht?
Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 15:46
Het begint steeds meer op een internationaal elftal te lijken.
De Cheerleaders spreken me ook zo aan:
www.sevensheaven.nl/imagedetails/illus...
LangeBerry | 30-01-10 | 15:46
U zegt het zelf. Geen probleem toch. We leven in een vrij land.
Uiteraard weer zo'n fijne getinte medelander. PVV +2 zetels.
Maar toch, die petjes.
Het blijft een wonderlijk fenomeen.
getallenteerden = getalenteerden (Oude Midden Oosten munt.)
bees-t- | 30-01-10 | 15:40
Als ik de door u toegepaste morele standaard op uw eigen plemp loslaat kan er maar 1 conclusie volgen. -1.
Sjeng de helle | 30-01-10 | 15:44
Ouderwets poorten, maar dan zonder bal.
Die jongens hebben er talent voor.
Misschien kan Aps, mocht hij eventueel vervolgd en veroordeeld worden in deze, als alternatieve straf een leuke rap maken. Schijnt veel jeugd erg aan te spreken.
zoals ik al zei. als die man met die roze trui geen homo is, dan ben ik homo.
Heeft straatvoetbal een andere vorm gekregen in Nederland?
Uit de krantenberichten valt in elk geval op te maken dat er een groeiend aantal getallenteerden is.
Op de extra grote tas die burgemeester Cohen in ontvangst neemt, kunnen aanwezigen een persoonlijke boodschap achterlaten....
e...... n er gaat vast ook heel veel thee in....
Prof. D.A.H. Vintik | 30-01-10 | 15:41
Ah, op die scooter.
@Prof. D.A.H. Vintik | 30-01-10 | 15:41
Nee, ik dacht het ook al, die heeft al snel een advocaat gevonden. Is maar bluf volgens mij, stoer op de camera in beide gevallen.
HY78. | 30-01-10 | 15:35
Klopt niet helemaal. Het gaat om evenredigheid. Natuurlijk blijft u in principe strafbaar. Als u iemand slaat en die ander slaat u in elkaar dan is de kans aanwezig dat u gewoon word vrijgesproken. Evenredigheid, wat u ook al aanhaalt is dan vaak doorslaggevend. Of anders is uw voorbeeld misschien wat te weinig gespecificeerd. Kan ook natuurlijk.
'Ja, hij bleef bij mij dus staan, dus eh, ik vind het ook niet normaal dat die man me zover heeft gekregen ook'.
WTF!? Natuurlijk is het ander zijn schuld als je iemand in elkaar rost, kan niet aan jou liggen, jeweettoch? Gelukkig begrijpt de wijkagent alles. En gelukkig heeft de schat van een jongen al een advocaat. Goed dat hij weet dat een vechtpartij anders beoordeeld wordt dan mishandeling: een teken dat hij keurig geïntegreerd is, hij kent immers de wet, zoals elke burger die behoort te kennen. Een voorbeeldfiguur.
manmanman.
Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 15:37
Alhoewel het natuurlijk ook zo is dat als Aps overhit raakt, hij hem beter ook kan smeren.
@Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 15:37
Aps werkt niet.
OT:
Valt het alleen mij op dat Aps over z'n advokaat spreekt alsof ie 'm minimaal elke andere week nodig heeft?
Wat is dat toch voor een gezeik?
"Trappen als iemand op de grond ligt doe je niet. "
Je gaat überhaupt NIET schoppen en slaan omdat iemand een grote bek tegen je heeft of zogenaamd ruzie zoekt.
En als het al wel echt moet gebeuren, om je het vege lijf te redden, dan schakel je zo iemand ook echt uit. Dan schop je zo'n gast ook gewoon z'n ribben/gebit aan gort om te voorkomen dat hij zich nog weer tegen je keert. Of die persoon nou op de grond ligt of niet.
@basderooy | 30-01-10 | 15:27 :
Blij dat jij geen rechter bent. Misschien een idee om te wachten met veroordelen totdat de feiten daar zijn?
Zijn verhaal horend en de beelden bekijkend zou die jongen best wel eens gelijk kunnen hebben en was die "hetero" wel niet helemaal oké. Natrappen is niet chic maar eventueeel wel begrijpelijk. (Ligt een beetje aan wat er gezegd is, jammer dat er geen geluid is)
Naschoppen is geen mishandeling, maar een vechtpartij, daar gaat die man niet kapodt van. Deze verdraait werkelijk alles wat er in beeld te zien is. Wat een klojo zeg. Man is geen homo volgens hem, hij kan in iedergeval wel lezen op de internets. Wanneer hij nu gezegd had, ik heb gelezen dat de man geen homo is, dan zou er nog iets van geloofwaardigheid inzitten. Homo's zijn mijn vrienden ik wil met niemand problemen hebben, hahaha. Maar nadenken is nul comma nul. Ik ga mezelf aangeven zegt hij, ik zou het ook maar doen, we weten in iedergeval hoe je eruit ziet.
Prof. D.A.H. Vintik | 30-01-10 | 15:34
Als roomboter warm is, smeert het beter.
@R0gerthat | 30-01-10 | 15:25
Even voor een simpele ziel zoals ik, Uw stelling met een voorbeeld onderbouwen:
Stel ik sla U. Ik ben strafbaar, U bent onschuldig.
Stel dat U zich verdedigt, of zelfs een tegenaanval op mij opent. Volgens Uw stelling vermindert dat mijn strafbaar feit.
Volgens mij is dat baarlijke nonsens en blijf ik net zo strafbaar als voorheen. Hooguit (in de NL wetgeving in ieder geval) zal Uw verdedigende actie of tegenaanval aan een onderzoek worden onderworpen: was het proportioneel, uit zelfbescherming, dat soort gezeur. Maar aan het strafbare feit, dat ik ten opzichte van U pleegde, verandert niets.
Ik ben te simpel voor dit soort zaken wellicht.
@Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 15:26
Wat is het verschil tussen Aps en roomboter?
Voor straf moet apie maar eens een uurtje gaan homoknuffelen in de darkroom....
daderprofiel... oh nee niet nodig picca present...
Appie
is een lieve jongen
waarom deed die man
zo naar?
Alleen daarom
is Aps begonnen
zeg nou zelf
das toch niet raar.
appie is een vieze h*nd .. hoop dattie 4 maanden moet zitten voor natrappen.
sjaakdeslinksesul | 30-01-10 | 15:25
Zou het niet weten maar het veroorzaakt wel overlast.
Goh, wie moeten we nou geloven, moeilijk hoor.
Prof. D.A.H. Vintik | 30-01-10 | 15:22
Postzegels verzamelen, de liedjes van Zanger Rinus luisteren en als ik nog tijd over heb, een beetje reaguren en de buurtkinderen vermaken.
Hoezo ?
Wat is het meervoud van één Aps?
Aps begon met vechten.. net zo goed als dat die wannabe homo niet gelijk zo agressief hoefde te reageren op dat schopje, had aps ook niet hoeven na schoppen. ook al zoekt die nep-homo ruzie, dan nog kan aps gewoon doorlopen. aps is dus gewoon strafbaar, maar ik denk dat een lichte taakstraf hier op z'n plaats is. Een gepaste straf voor de nep homo is opsluiten met bubba zodat deze hem een lesje van 20 cm kan leren op een plaats waar de zon nooit schijnt!
Mijn bokstrainer is Homo. Misschien moet ik zijn meel doorgeven aan onze Appie. Gaat hij niet redden met een afhoudertje. Was ook geen afhouder trouwens, maar een aanvallende schop naar het been .
-
Appie snapt het niet helemaal kennelijk. Het kan natuurlijk best dat de man iedereen lastig viel maar Appie geeft de eerste schop en nadat hij de man,toegegeven, netjes heeft gevloerd schopt hij op hem in terwijl de man al weerloos is.
-
Je schopt niemand als hij ligt dat is een no-no, eerloos tot en met.
Als mijn trainers dat vernamen vroeger dan kreeg ik er ongenadig van langs. En zo hoort het. Een Vechtsport gaat om respect en discipline, echt respect dat is. Geen straatrespect, straatrespect is het tegenovergestelde namelijk laf en eerloos. Over het algemeen natuurlijk. We moeten niet gaan generaliseren.
-
Jammer dat ik niet even langsliep, dan had ik hem wat manieren bij gebracht, op beschaafde wijze natuurlijk dat spreekt voor zich.
Want Appie is geen topper, dat is evident. Dus gewoon vervolgen onze Appie. Kan hij zijn afhoudertjes in de bajes trainen, al komt het nooit zover natuurlijk.
Wel erg ruimhartig van Aps dat die roze trui van hem gewoon terug mag vechten als Aps bontkraagachtige dingen doet. De reflex om terugvechten discriminatie te noemen heeft hij al aardig onder controle.
Apps zat helemaal fout, maar ik vind het sympathiek dat hij zo naar buiten treed. Als hij echt homos zou haten, dan zou hij nooit voor de camera het tegendeel beweren. Ik geloof hem.
@Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 15:20
:0 Wat spook jij allemaal uit in dat Tuinhuisje??
widtvoet ® | 30-01-10 | 15:17
Roomboter werkt ook.
Als je Appie zo bezig ziet is die Marco Kroon toch eigenlijk maar een mietje...
widtvoet ® | 30-01-10 | 15:17
ROFL! Maar ook heel triest weer, dat het klopt.
Lot | 30-01-10 | 15:13
Dat gebeurt niet, Lot. Alle tandenhakkers zitten altijd net hier te reaguren wat ze allemaal zouden doen, als zulke dingen op straat plaatsvinden.
@BillyTheCad 15:04
Juistem! Meest bizarre is dat deze "boefjes" niet zelden (na GVD het plegen van een of meer geweldsdelikten) extragratis kunnen gaan leren hoe ze iemand met een paar klappen definitief het licht uit de ogen kunnen slaan. Ies dan goed voor de discipline, voor het zelfvertrouwen, voor de eigenwaarde, voor het kanaliseren van agressie etc. Werkelijk te ziek voor woorden. Of je pedofielen leert hoe ze met wat olijfolie de aars van een kleuter kunnen oprekken voor ze hun leuter erin steken.
Jullie hebben een spelfout gemaakt: Apie is met één P, Geenstijl, niet met 2 P's.
Toch vraag ik me af hoeveel kilometer lul Appie al zijn mond gehad heeft achter het Centraal.
"homodingen" als stokslobberen? Your honor, can the defendant please explicitize?
Ik zou hem graag tegen komen. Dat wordt dan eens en daarna nooit weer!
Zo krijgen ze natuurlijk een slechte naam, die mensen.
lol @ Faust1 | 30-01-10 | 15:08
Vreemd verhaal. Dat petje (alleen al daarvoor verdient hij de doodstraf) begon toch duidelijk als eerste te meppen, en bleef schoppen toen de roze trui op de grond lag. Mishandeling dus. Dat de trui wellicht een irritant persoon is, ontheft dit petje nog niet van zijn schuld. Iets te gemakkelijk en ik zou frank van dalen ook bepaald geen hysterica/cus noemen, nu dit knaapje verhaal probeert te halen -op oneigenlijke gronden.
ik vind het trouwens heel goed dat geenstijl nu ook de andere kant van het verhaal belicht. zo wordt polarisatie voorkomen.
sjaakdeslinksesul | 30-01-10 | 15:05
Pikstraf !
Iedereen die een beetje goed oplet, heeft al gauw door dat deze eikel keihard aan het liegen is. Bijvoorbeeld het argument dat hij wist dat de man geen homo kon zijn. Wat als hij wel homo geweest zou zijn? Had hij dan niets gedaan? Door zaken uit te lichten die in de situatie (zoals deze volgens appie zijn gegaan), niet ter zake doende zijn, blijkt dat meneer niets anders doet dan zijn straatje schoonvegen.
En leer Nederlands praten Aps!
@oh nee he | 30-01-10 | 15:01
Inderdaad, dat viel mij ook meteen op. Ik zag iemand al posten dat het "een laf trapje was" maar dit zijn juist die geintjes die iemand zijn knie kunnen kosten.
Allebei een taakstraf!
Lijkt me dat Appie tzt. eventueel meer heeft aan een volledig door de gemeenschap gefinancierde kickbokskursus dan aan een berisping. Kan hij mooi zijn agressie leren kanaliseren.
'Diverse verwondingen'..., eh, kan iemand mij vertellen welke sportscholen deze zo onschuldig ogende vechtmachines opleiden? Of geven zij vrolijk-stiekem aan elkaar door hoe hard en precies je moet slaan om diverse verwondingen te veroorzaken? Enne.., was die gast die op het Leidseplein werd vermoord door een taximarokkaan, waar heel wat mensen bij stonden, ook al zo'n vervelende dronken onaangepaste die door de rechtschapen ordehandhavers, die onze allochtone medemensen nu eenmaal voorgeven te zijn, moest worden geëlimineerd?
Volkomen eens met Van Pruisen! Beetje sneu roze tasjes uitdelen. Trieste figuren.
stuyterkuycken | 30-01-10 | 15:01
Dat zal toch wel.
@Weird Guilders | 30-01-10 | 14:53
Je kan ook gewoon vrienden zijn zonder homo-acties. Of duik jij met al je mnl. vrienden het nest in? Of heb je misschien geen vrienden, kan ook? En al zou ik wel chocoprins zijn, so what? Samen vet zuipen en achter de wijven aan is ook leuk hoor! Lekker meppartijtje is ook nooit weg. Altijd weer leuk om te zien hoe een clubje Finnetjes jammerend wegrent na een uitwisseling van argumenten. 't Houdt je in vorm en je pleegt nog een goede daad ook, mooi toch? Als je wil mag je best een keertje mee hoor! Als je durft tenminste.....
Zou dit soort acties trouwens nooit doen als ik met een vriendin in de stad ben.......
Het was ook geen mishandeling! De jongens rechts bemoeit zich er totaal niet mee, dat is wel anders bij een aftuiging.. Misschien wel handig geweest als hij was weggelopen maar het blijft natuurlijk een fin en die moeten zich nou eenmaal bewijzen. Toch denk ik niet dat het een slechte jongen is, anders had hij hem knock-out geslagen en wellicht beroofd. Zo, dat is eruit.. back to porn.
"En eerlijk is eerlijk: het eerste waarschuwende trapje van Appie stelt geen moer voor"
@ Van Pruisen
Hoop dat het cynisch bedoeld is.
die laffe fin trapt eerst gemeen tegen de knie van die andere vent en dan nog even doortrappen als ie op de grond ligt. en wie loopt er op wie af???
ik zeg 30 stokslagen.... met knuppel... op zijn hoofd. (hij mag zijn petje ophouden)
vraagstaart | 30-01-10 | 14:56
Plezier !
Tja, ik ben scheel en dan kijkt een oog de andere kant op en denken sommige niet zo intelligente mensen dat je naar ze kijkt.
Sommige mensen zijn lichtgeraakt en dachten vroeger dan dat je ruzie zocht en volgens de meneer met het petje is het dan blijkbaar gerechtvaardigd om te slaan.
Wat een l*largument.
Overigens heb ik dit soort zaken gelukkig altijd weten te vermijden en is het nog nooit geescaleerd tot echte ruzie. Ik hou 't graag beschaafd.
Want laten we wel wezen: duidelijk is te zien dat meneer met het tasje compleet explodeert op het moment dat hij een tikje krijgt en da's natuurlijk ook weer helemaal fout.
Gevalletje tussenstand 1-1?
@Teun van het Tuinpad | 30-01-10 | 14:51 Precies. En omdat wij politiek correct niet mogen zeggen/vinden dat onze beschaving superieur is aan wat deze imitatie-neanderthalers met zich meesleuren, gaan zij hun zegenrijke missiewerk succesvol afronden.
Nederland, land van naïeve dwazen.
Ik ga stappen. Tien uur, tijd voor drank en vrouwen. Latorz!
*uit gaat*
Abdoel vond het allang prima dat de man met het homo-tasje hem 'provoceerde'. Had hij mooi een 'legitieme' reden om eens lekker uit te halen. Het kan natuurlijk ook een impuls zijn geweest en dat zie je wel vaker bij zwakbegaafden.
"Bovendien wist ik dat die man geen homo was want hij deed geen homo-achtige dingen’
Priceless, die verdient echt een idioot van het jaar Award.
@Hockey | 30-01-10 | 14:49
Bullshitdetector kapot?
'je mag dus gewoon terugvechten met me'
Let op het woordje gewoon. Daar ligt het probleem.
@Einde van de Domheid 14:37
"[...] dit was een rare dude en je verwacht toch geen knuffel als je de politie belt terwijl je iemand achterna loopt."
Huh?
pennestront | 30-01-10 | 14:39
'Mijn stapmaat' klinkt redelijk gay.
Maar misschien is het dialect.
En een hetero die klant is bij de Gays&Gadgets verdient het om eens flink aan de tand gevoeld te worden. Jammer dat Apie dit iets te letterlijk nam.
tja, verbaal geweld is niet te bewijzen, en wel is te zien dat de eerste die fysiek geweld toepaste de mocro is..
Of je nou een held ben of een looser na schopen in het gezicht moet keihard gestraft worden.
Snap niet wie die helden daad heeft uitgevonden maar iemand in het het gezicht schoppen doe je niet.
@drs. Hunebed | 30-01-10 | 14:48 De reden is dat hij praatte tegen ze. Dat is provoceren. Kijk maar wat voor wijsheden Chatslet | 30-01-10 | 14:41 daarover weet te melden: niet netjes genoeg praten betekent dat iemand je gewoon het ziekenhuis in mag slaan. Eigen schuld. Zegt Chatslet.
Die hoop ik dus nog eens IRL tegen te komen. Voor een goed gesprek uiteraard. Met steekhoudende en vooral: doorslaggevende argumenten mijnerzijds.
vraagstaart | 30-01-10 | 14:45
Vroeger stuurden wij mannen met witte kraagjes naar de zieltjes die te winnen waren.
Zij doen precies hetzelfde, alleen de mannen zijn wat jonger en de kragen zijn iets dikker.
De niet-homo is ook schuldig aan de schoenschade die Aps heeft opgelopen, aldus Aps. 'Hij heeft zijn bloed expres aan de bovenkant van mijn Nikes gesmeerd, de racist".
@Sisenandus | 30-01-10 | 14:48
Heppie z'n tandjes toch niet nodig.......
Begrijp ik het goed als ik stel dat jullie middels dit stukje een crimineel verdedigen?
Kan vast kunstgebitje bestellen.....
Wat zou dan de reden geweest zijn om die man het ziekenhuis in te schoppen?!
Wat een mongeaul!
@ God Himself | 30-01-10 | 14:46
Aps krijgt nooit 9 maanden, als ie al wat krijgt.
Das één ding dat zeker is.
Zo te horen klust Ap bij als schandknaap.
haha.
neee het is NIET zijn schuld.
lafaard.
Mark my words: Binnenkort blijkt hij rapper te zijn en komt zijn video uit.
@ MichieldeMuiter | 30-01-10 | 14:44
Bovendien wist ik dat die man geen jood was want hij deed geen jood-achtige dingen...
Macro begint als eerste als de man de politie belt. Altijd weer in de huid kruipen van het slachtoffer. Appie is schuldig.
@Chatslet | 30-01-10 | 14:41 ... Als oplettende kijker kun jij achterhalen wat er daar op straat gebeurde? Alleen door dat filmpje zonder geluid en op GSM formaat?
Knap hoor! Je moet bij de politie gaan werken...
@verraad van links | 30-01-10 | 14:40 : ROFL
En voor Aps: jij deelt een schop uit. Dat is mishandeling. Dat die meneer geen dankewel zegt zoals jij waarschijnlijk verwacht had doet er niet toe. En dat je hem nog eens natrapt benadrukt nog maar weer eens wat voor een rat je bent. En van jouw soort hebben we er al te veel..... Ik mag hopen dat je die 9 maanden krijgt, en zou me niets verbazen als je nog wat voorwaardelijk hebt staan. Of schud je die 9 maanden gewoon uit je mouw?
Goed werk aps:
- hij was leip
- hij vocht ook nog terug toen ik 'm aanviel
- doortrappen op iemand die ligt is nou eenmaal onze cultuur
conclusie: als we ons nou allemaal nòg een beetje aanpassen, kunnen autochtonen in Nederland nog best een beetje doorleven. Op voorwaarde dat we niet leip gevonden worden en vooral onszelf niet verdedigen tegen het beschavingsoffensief dat ui Noord-Afrika op ons afkomt.
Mooi vooruitzicht.
De man zocht al ruzie? Dus.... moet je er maar op los schoppen?
Om Hans Teeuwen nog maar eens te citeren: Tegen dit soort dingen bouw je een schild op in een vrije samenleving.
Als ik iedereen zou moeten schoppen die provoceert hou ik geen poten meer over.
Appie heeft waarschijnlijk ook he-le-maal niets tegen joden...
Harrie Nak | 30-01-10 | 14:33
Nee, Aaps. ;)
verraad van links | 30-01-10 | 14:40
lol !
+1 voor deze mocro rammende dude...
Ja, Appie heeft gelijk, maar ik geloof niet dat hij niets tegen heaumeaux heeft.
Zie op de beelden inderdaad dat die kerel zelf ruzie zoekt. Wat mij betreft eigen schuld dikke bult. Dar mag Appie misschien wel een capuchon knaapje zijn maar hij heeft wel gelijk.
Natrappen als iemand al op de grond ligt is geen teken van beschaving...
vlgs mij was GS ook vrij snel klaar met z'n conclusies?
Poetic catfish | 30-01-10 | 14:32
kijk eens in de spiegel.
En toch heeft Aps het nadeel van de twijfel.
lol @
"die man ging gewoon terug vechten met me"
Nee, wat had je dan gedacht.
Dat iedereen alles maar pikt ?
Geweldig! Er is duidelijk weer een politiek correcte draai aan dit hele - vanzelfsprekend voor dit soort sukkeltjes - stigmatiserende verhaaltje gegeven door?
Door ons terminaal politiek correcte linxe gemeentebestuur misschien?
Ik ben geen homo, heb ook helemaal geen hekel aan ze, maar ik denk dat ik binnenkort samen met mijn stapmaat lekker duidelijk homodingetjes ga laten zien in dat straatje. In de hoop dat we dit soort sukkeltjes tegenkomen en ze enkele momentjes later hun tandjes kunnen gaan natellen op het asfalt.
Gewoon omdat het kan. En moet!
a gossie
gaan we weer: hij is het slachtoffer nu, omdat die homo aan het uitlokken was..... jaja....
een gesprek met rutger was beter geweest,want hij vraagt echt door als petje een paar lulzinnen oprakelt over het doortrappen
kopje thee dan maar weer?
ik weet niet wat ik er vn moet denken... +-1 voor aps
Nou zie je wel? Onze finnen schoppen nooit mensen in elkaar zolang ze geen homo-achtige dingen doen.
Lol@Kees en Ketchup
Dit zaakje STINKT!
-weggejorist-
Aps heeft wel een plausibele verklaring, als je de beelden terug ziet, zie dat de man ook al ruzie heeft met 2 andere mannen.
Het zou de homo's sieren als men op gepaste wijze desnoods met gebruik van Sensilube, een centimeter of 20 excuus zouden aanbieden aan Appie..
+1 voor appie
Er is nooit een excuus om iemand te molesteren.
Dat gezegd hebben, dit was een rare dude en je verwacht toch geen knuffel als je de politie belt terwijl je iemand achterna loopt.
Verder een mooi homo pr hoax, maar die zijn nu eenmaal goed met media.
Zeg knul, homo's rammen is een soort geaccepteerd inburgeringsgedrag, maar non-gays een beetje lopen schoppen, dat kèn natuurlijk niet hè? Shame on you.
-weggejorist-
Aps? Abdel bedoelt ie.
Ach ja.
Wanneer is het trouwens weer komkommertijd?
Wat zijn homo-achtige dingen?
REAGEER OOK