Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

OORLOG! Chavez verklootte klimaattop

chavezkoekeloeren.jpg Hebben we een beter excuus nodig om Venezuela binnen te vallen? Volgens onze vliegende klimaathippie in het kabinet Jacqueline Cramer (PvdA) is het mislukken van de klimaattop vorige week in Kopenhagen volledig op het conto te schrijven van Hugo Chavez, de democratisch verkozen dictator van Venezuela. Cramer laat weten dat de structuur van de VN niet geschikt is om het klimaatprobleem op te lossen, omdat één dwarsliggend land het volledige proces kan verstoren. Olierijke boevenlandjes als Venezuela, Bolivia en Sudan pwnden vorige week Amerika en Obama door een zeker lijkend akkoord op het laatste moment omver te vetoën. Dat was dat het verdrag dat nodig was om de naderende ondergang van de aarde te voorkomen, weet u nog? 2012. Stijgende zeespiegel. Smeltende gletsjers. Allemaal in stand gehouden door een stel Amerikahatende panfluitfuckers. Gelukkig kan Chavez rekenen op een berg bondgenoten hier in Nederland. Als het aan compadre Harry Van Bommel (SP) ligt mag Chavez het nog eeuwig verpesten voor de rest. Zijn meisjes-ontvoerende FARC-drugskartels mogen niet worden door Amerikanen worden bespioneerd van Harry de Revolutionair. GeenStijl zegt: Optiefen met die mieterige Boeing RC-135's op vliegveld Hato. Daar schrikt de Fuerza Aerea heus niet van. Ongezien Hugo's presidentiële paleis klimaatneutraal carpetbomben. Doe het voor een schoner milieu!

Reaguursels

Inloggen

Het FARC heeft niets met Chavez of Venezuela te maken.

Demoncratie | 23-12-09 | 07:20

'mogen niet worden door Amerikanen worden bespioneerd' - eens lutser je eerst schrijven moet leren!

Hölzenbein | 22-12-09 | 23:27

"Zijn meisjes-ontvoerende FARC-drugskartels mogen niet worden door Amerikanen worden bespioneerd van Harry de Revolutionair."

Doe nog es nalezen. Twee keer worden is toch een beetje te veel van het goede als je het mij vraagt. Het is geen Duits!

FetteBees | 22-12-09 | 22:47

Heeft die Venezolaanse ellendeling toch nog iets goeds gedaan in zijn leven.

Waaligator | 22-12-09 | 22:42

Tja, de wensen van Chavez zijn nu eenmaal belangrijker dan het milieu. We zijn een beetje té lief voor elkaar geworden. Heeft Obama soms ook nog z'n ballen gemasseerd? Gewoon die landen eruit flikkeren en je eigen plan trekken...

PG4161 | 22-12-09 | 22:27

het wordt tijd dat Mark SAAB Rutten ons land bij de klimaat conferenties gaat vertegenwoordigen of toch liever Geert Haarlak Wilders

ies milieu

Vlaai | 22-12-09 | 21:04

wroah | 22-12-09 | 16:18

Klopt. Goede documentaire. Te hoog niveau voor GS en Spitsnieuws-lezertjes helaas (op een paar positieve uitzonderingen na). Op FOK! zitten wel intelligente users met humor. Gelukkig is GS geen afspiegeling van de samenleving.

hugochavez | 22-12-09 | 20:34

Aangezien de meeste reaguurders hier anti-milieu zijn, zouden zij toch Hugo Rafaël Chavez Frías en zijn Quinta Republica Bolivariano del Venezuela moeten steunen. Kom op, jullie hier op GS haatten allemaal dit kabinet en de geitenwollensokkenbrigade. Chavez is met jullie. Wees voor één keer consequent in je leven en steun Chavez. Meld je aan als vrijwilliger bij het Volksleger of de FARC. En inderdaad er werken hele mooie guerillameisjes bij het FARC, veel mooier dan de verzuurde dames in 0031. ¡Hasta la victoria siempre! ¡Viva el revolucion socialista Bolivariano! ¡Venceremos!

hugochavez | 22-12-09 | 20:31

Hugo Chavez is een held. +1
Hadden wij maar zo'n sterke leider

Smoking Bokito | 22-12-09 | 20:14

Kan die fascist van een Van Bommel even instappen bij die Argentijn die mensen uit het vliegtuig gooide? Graag boven het "paleis" van Hugo. Tering communisten.

funkyd | 22-12-09 | 20:04

Hoe de jeugd achter het IJzeren Gordijn werd klaargestoomd om een ideale DDR-burger te worden.

player.omroep.nl/?aflid=10273543

Referentie naar der grune denkpolitie anno 2010.
Wie tegen Copenhagen is, is tegen de mensheid en een outcast.
George Bush type of discusssion.
Fijne, open discussie sfeer!
Zo vinden we de juiste weg wel.
O nee, die hebben de politici (die vreemd genoeg altijd en eeuwig de vijfde colonne zijn) al voor 'ons' 'bepaald' in 'hun wijsheid'.

Denkt Na | 22-12-09 | 19:59

@Kardinaal Meier

Excuus voor de jullie, en ik heb niks op Joop te zoeken, krijg ik uitslag van.

Twee kanten belichten juich ik alleen maar toe, maar draaikonten over een klimaattop die je het liefst zag mislukken en dan miepen dat ie mislukt is, dat snap ik gewoon niet.

En verder @degene die zeiden dat de klimaattop had moeten falen vanwege uitgelekte oplichtingspraktijken van de ecomafia in plaats van stampvoeterij van Marxistische olie-dictators, helemaal mee eensch (oei kijk uit, consensus mag niet)

PhantomR32 | 22-12-09 | 19:25

Grijp ze, Hugo!

Mask | 22-12-09 | 18:18

-weggejorist-

Bokko | 22-12-09 | 18:09

baron von 8zilinder | 22-12-09 | 13:04
Is een hoop geld, maar een akkoord was volgens mij nog veel duurder uitgevallen.

Machtig Mooi | 22-12-09 | 17:48

Ik zeg: trek enkele zware criminelen een Venezolaans uniform aan en laat ze landen op de kust van de Antillen. Dat concept is al eerder beproefd.

Chiant | 22-12-09 | 17:40

een zeer verstandige man die hugo chavez ben blij dat er geen akkoord op tafel ligt of lag. met heel die kut zooi van een milieu bij elkaar dat de aarde maar snel mag vergaan

armoezaaier | 22-12-09 | 16:34

Onnozele politieke mensen, die zijn pas slecht voor het milleu !

boerenvla | 22-12-09 | 16:22

Dom links tegen debiel links. Is er geen echt nieuws?

Waaligator | 22-12-09 | 16:20

Hugo Chavez FTW! Doet dat armetierige land toch nog een keer iets goed. Cramer eat your heart out.

Toontje Larger | 22-12-09 | 16:17

Vraag: wie is nou erger voor het milieu, Hugo Chavez of Harry van Bommel?

Waffa Nkulo | 22-12-09 | 16:14

Zware Guy | 22-12-09 | 14:59
Klopt inderdaad, echter vind ik 'steun bieden aan' een organisatie wat al ruim 40 jaar tegen een door- en door corrupte en Amerikaans gecontroleerde overheid verzet biedt een ander verhaal als 'zijn meisjes-ontvoerende FARC-drugskartels'.

D. Bunker | 22-12-09 | 15:53

LOL: Cramer die de UN niet vindt deugen. Als linksmens mag je dat zeggen en iedereen denkt: ach ja, kan best zo zijn.

Maar als je niet tot de policor elite behoort, dan ben je een asociale anarchist, extreem rechts en westers arrogant als je de UN k.u.t. vindt.

Maar Cramer is zoooo genuanceerd.

* gaat diep ademhalen *

NoMinister | 22-12-09 | 15:52

Brusselmans | 22-12-09 | 12:04
LOL @ stel Amerikahatende panfluitfuckers!

Nonbeliever | 22-12-09 | 15:45

@Willianus Wortelus | 22-12-09 | 12:07 Totdat de neerslag verdwijnt op veel plaatsen. Dan worden die hoge bomen ineens toch co2

synchronicity | 22-12-09 | 15:25

Wat nu, Zjakkelien? Hugo = links = goed, toch? Vele linkse policorre subsidiesponzende NGO's applaudiseerden immers voor hem. Of wilt u nu dat iemand z'n vaderlandsliefde moet tonen door Chavez de Dom van Caracas door z'n hoofd te werpen, met genoeg kinetische energie?

Fijnstoffer | 22-12-09 | 15:14

chavez krijgt een enorme tent in zn legerbroek van macht.bovendien vormen
olieinkomsten ongeveer 95% van
zijn totale inkomsten.geen zuivere mtieven dud.
je ziet ook hoe krom de links/rechts scheiding is bij milieu vraagstukken.
waarom is het links om een schoon milieu te willen? waarom zou rechts de aarde warmer willen??

eefjes vrije ideeen | 22-12-09 | 15:11

Chavez was de enige met een punt. Ik heb de balk horen lullen als ie in al zn 4 termijmen heeft gedaan, en alles ging goed, geweldig, beter en het was ook nog grandioos. Dat laatste snappen we allemaal want dat was ook zo op Bali.

andre9738 | 22-12-09 | 15:06

@Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 14:26
Veel pret. Was al aan de beurt. Wie had dat toch ooit gedacht van die keurige Hermien?

ristretto | 22-12-09 | 15:05

@D. Bunker | 22-12-09 | 14:49
Volgende keer het nieuws water beter bijhouden, kameradski Chavez heeft de FARC actief gesteund.
http://afp.google.com/article/ALeqM5i0U2voViHBZEVZrBidG7JSmcyg3Q

Dat de top mislukt is, is inderdaad het beste nieuws van 2009.

Zware Guy | 22-12-09 | 14:59

Chavez ruikt constant zwavel, ziet dingen (NL&U.S. plannen aanval vanaf Antillen). Niet bestaande zaken zien, voelen en eauk ruiken behoren binnen de symptomen van een psychose.
Toch blijft het leuk, zo'n cleauwn op 'top'niveau.

Ashtrey | 22-12-09 | 14:54

Wat een verschrikkelijke onzin zeg. GS, terug naar school.
FARC (Members of the Revolutionary Armed Forces of COLOMBIA)
Dat Chaves deze groep van de terroristen-lijst heeft afgehaald wil niet zeggen dat het opeens 'zijn meisjes-ontvoerende FARC-drugskartels' zijn.

En dat de doelen op het de klimaattop het niet (volledig) behaald zijn is alleen maar goed nieuws voor de belastingbetaler.

Volgens mij snapt GS het ook niet meer helemaal, tegenstrijdige opinie-makende berichten. Global Warming hoax, en vervolgens toch Chavez afserveren omdat hij het zogenaamd heeft gesaboteerd zou hebben.

D. Bunker | 22-12-09 | 14:49

het was al eerder duidelijk dat men gesaboteerd heeft om te saboteren. Europa gaat gewoon door met zijn doelstellingen. Dus niks gewone voor sceptici dwazen/haters.

antizanic | 22-12-09 | 14:42

Huh? GS was toch TEGEN de Klimaathoax?? (Want: PVV)
-
Maar nu de TELEGRAAF op de bandwagon van global warming is gesprongen zijn we hier ineens weer VOOR de Klimaathoax?
-
Wie is nu jullie echte broodheer?

xaderp | 22-12-09 | 14:33

Ho,ho,ho. Cramer.
We hebben het hier wel over waarschijnlijk de enigste wereldleider die interesse heeft getoont om die onzalige eilandjes voor een prikkie, maar wel met alle criminaliteit en corruptie, over te nemen.
Als je Hugo een hak wilt zetten verkoop je voor een appel en een kippenei
heel snel die hap aan Hugo. Eventueel in ruil voor olie, heel veel olie.
Hij blij, wij blij, kortom, een win/win situatie.

Dostranamus | 22-12-09 | 14:30

Afghanistan loopt af, Venezuela loopt altijd al lastig te doen. En tijd dat NL weer een kolonie heeft. Dus ik zou zeggen Up to Venezuela!

jeffreyd | 22-12-09 | 14:27

ristretto | 22-12-09 | 14:22
Toen ze nog maagd waren - ja, ik weet niet meer goed of ik strafrechtelijk wel helemaal geramd zat, maar geramd zat ik zeker.

Fijn dat Hermien nu bij haar Hemelse Vader is, kan ze Die pijpen. Altijd weer een raadsel, waarom die christenen niet en masse zelfmoord plegen, zodat ze eerder in het walhalla zijn. En maar janken tijdens begrafenissen - rare lui, die christenen.

*Neuken gaat*

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 14:26

gottallemachtig, die HvBommel is nog dommer dan zijn cartoon-naamgenoot. Zelfs voor een klup als de SP is zo iemand toch niet meer aan te houden??? Optiefen. Meteen.

Rest In Privacy | 22-12-09 | 14:24

@berserker
Voor, na of tijdens de playboyshoot met beide dames?
Hermien is overigens opgehouden met roken in 2003.

ristretto | 22-12-09 | 14:22

Noord Koreanen bezetten Japans park
bit.ly/7Fh7ay

Stir Glenfarclas II | 22-12-09 | 14:15

Uhm Brusselmans, heeft u onder een steen geleefd? Volgens mij hebben de US of A nog NOOIT een milieu verdrag getekend. Wel weer makkelijk om Hugo de schuld te geven hè? Bovendien is Hugo tenminste niet zo'n kont likkende leider voor Washington zoals de meeste leiders in de wereld. Zoals JeePee c.s.

dutchdj | 22-12-09 | 14:05

@Avant 13:44: Hugo is net als Balkenende een baantjesjager. Eigenbelang, dat is wat deze mensen drijft. Dat Hugo dat anders doet dan Balkenende ligt aan de omstandigheden.

Ik zie wel meer mensen Chavez prijzen om de eigen weg die hij is ingeslagen. Maar vergeet niet dat als je niet blind achter de rest aanloopt, je wel een eigen mening moet hebben, en nog belangrijker: dat die mening ook doordacht is en ergens tot leidt. Chavez heeft niet het beste met zijn land voor, maar met zichzelf.

Muxje | 22-12-09 | 14:04

ristretto | 22-12-09 | 13:47
Ja, die heb ik allebei nog aan m'n paal gehad. Toch waren ze minder van pijpestein dan hun moeder. 't Is me wat met die opvoeding, mensen geven altijd de verkeerde dingen door.

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:58

Brusselmans is linkschmensch geworden ineens (pro miljeuhooks dus)?

Bolkestein | 22-12-09 | 13:55

Democratie werkt pas als Kramer haar zin krijgt...

da wizard | 22-12-09 | 13:55

@The Evil One | 22-12-09 | 13:41
Orde en netheid. Discipline onder het volk. Minder werklozen.
zie 1940 tot 1945.

Maar helaas is er bij mijn weten, nog nooit een dictatoriaal regime geweest die dit zonder onmenselijke mishandelingen heeft kunnen realiseren.

Feit is wel, of dat er nu een democratie regeert of een dictatoriale macht. Graaien van het volk doen ze toch wel.

Rest In Privacy | 22-12-09 | 13:54

internet is één grote leugen.

There is no spoon !

Zuitschuip | 22-12-09 | 13:51

Kardinaal Meier | 22-12-09 | 13:46
China is niet gek die geloofde al die bullshit ook niet. Ironisch genoeg zou juist China veel schoner moeten produceren m.i.

The Evil One | 22-12-09 | 13:49

@Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:38
Die dochters van Gert en Hermien gingen wel los kan ik me herinneren. Nadat ze eerst van god los waren.

ristretto | 22-12-09 | 13:47

Xinicus | 22-12-09 | 12:12
PhantomR32 | 22-12-09 | 13:09
Moeder.Theresa | 22-12-09 | 13:16

Ik had graag gezien dat die top was mislukt, maar niet om de reden waarom het nu gaat: 3e wereldzieligerds willen meer poen. De top had moeten mislukken omdat frauderende wetenschappers hun meetgegevens aangepast hebben, of omdat de modellen onbetrouwbaar zijn gebleken, of omdat het waanzin is om miljarden uit te geven aan klimaatluchtkastelen. Niet omdat een Zuid-Amerikaanse bosaap met z'n vuist op tafel slaat.

En houd een sop met dat "jullie". Je kan de GeenStijl-goegemeente niet aanspreken als groep: veel te veel individualisten met te veel uiteenlopende meningen. Voor gecontroleerd groepsdenken ga je maar naar De Joop. Ofzeau.

Kardinaal Meier | 22-12-09 | 13:46

Hugo is tenminste niet zo'n kontlikker als Balkenende c.s., die vele miljarden euro's plus Nederlandse mensenlevens opofferen en klakkeloos ieder bevel uit Washington opvolgen, omdat ze hopen op Amerikaanse steun als ze zelf, of een partijgenoot, zo'n vetbetaald baantje willen hebben bij een internationale organisatie....... dat is pas ziek.

Avant | 22-12-09 | 13:44

hoort mz hoor

Dat was een tiepfoutje, hahaha!

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:41

TP 1984 | 22-12-09 | 13:30
Voorbeelden a.u.b. Concrete voorbeelden, geen gemeenplaatsen als "betere herverdeling van welvaart" want dat is bullshit.

The Evil One | 22-12-09 | 13:41

ristretto | 22-12-09 | 13:33
Die Hermien heeft wel een A-1 pijpbekkie. Fuck man, dankjewel, ben gelijk die houthakkers of hoe ze ook heten kwijt.

Serieus, als ik haar duivenlied hoort kan ik alleen nog maar aan sandwichen denken. Het kan niet anders dan dat (naast haar liefde voor duiven) haar grote hobby was. Is ze al dood?

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:38

@Bakoenin,
Heb jij nog een kledingadvies voor Zjakkelien? Of kappersadvies?
Uberhaupt een advies?

ristretto | 22-12-09 | 13:35

Moet maar lastig zijn voor den linkschen soosjalistieschen rackert, dat er pro-milieu linkschmenschen zijn maar ook anti-milieu linkschmenschen.
Hoe houd je nou "goed" en "fout" uit elkaar?
Linksche dictatort is goed maar als ie anti-kimaataccoord is, wat maakt dat hem dan?
Dat er nog een hele hoop tussen "goed" en "fout" in zit en dat de gemiddelde "linksche" leider dat hele socialio-gedachtengoed geen ene reedt kan schelen, dat komt natuurlijk niet in de linkse leeghoofden op?

CynicalBastard | 22-12-09 | 13:31

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:24

Mee eens dat het weggegooid geld is. We hebben echter niet zo veel meer in te brengen vrees ik. We zijn hard op weg naar een totale wereld dictatuur beginnende bij de EU. Maar volgens mij gaat het verdrag om de verdeling van CO2 quota's tussen de VS en China. De rest van de wereld mocht niet meepraten, slechts schikken en meebetalen. Wat dit voor ons land betekend, geen idee, maar we lopen in ieder geval woest achter op het gebied van groene stroom en inovatieve industrie. Daar zou je meer geld in moeten pompen ipv het aan Afrika te geven, dat werkt al tientalle jaren niet.

baron von 8zilinder | 22-12-09 | 13:31

Ik krijg het liedje niet uit mijn hoofd. Bedankt ristretto. Zie je nou wat je doet Bakoenin?
Prutser!

ristretto | 22-12-09 | 13:31

Zou opzich wel stijl zijn als de internationale gemeenschap toch ff massaal dit soort landen binnen vallen, omdat ze het klimaat verpesten.

Hypocriet?, ja...
Een betere reden dan Irak en Afghanistan binnen vallen? Ja, zeker.

Wereld Oorlog 3, here we come.

Voorbeeldige burger | 22-12-09 | 13:30

@bakoenin | 22-12-09 | 12:41
Tuurlijk. Ik zeg alleen maar dat Colombia onderweg is, heb ik het gedaan zeker?
Het sneeuwt. Shit Ristretto. Wat doe je nu weer?
De treinen rijden niet. Hé ristretto, wat maak je me nou? Schiet eens op, laat die treinen nou eens rijden.

ristretto | 22-12-09 | 13:30

Ik vindt, dat voor een dictator, dan doet Chavez in deze toch wel goede zaken voor zijn volk. En dat mag ook best gezegd worden.

Een democratie hoeft niet per definitie altijd beter te zijn als een dictatoriaal regime.

Rest In Privacy | 22-12-09 | 13:30

Krijg maar steeds die timmermannen niet uit m'n hoofd met hun 'Top of the world'. Nog bedankt, ristretto...

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:27

Ga zo door Chavez, het is toch nepperij!
En idd, ik dacht dat GS ook tegen de klimaattop enzo was. Ach ja twee wallen integreert wel lekker met de Nederlandse politici haha.

Boembox | 22-12-09 | 13:26

Denkt Na | 22-12-09 | 13:17
GS is gewoon de platte versie van De Telegraaf hoor, maak je zelf niks wijs. Ik heb nog nooit zo'n horde imbecielen bij elkaar gezien als onder de reaguurders van GS, de moderatoren incluis.

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:26

PhantomR32 | 22-12-09 | 13:09
Geweaun. Paar van die dogmatische uilenzeikers op de kast krijgen en beetje grinneken. Voel je niet aangesproken.

Zeddegeizot | 22-12-09 | 13:26

baron von 8zilinder | 22-12-09 | 13:16
Uit jouw linkje:
"Daarvan neemt de Europese Unie 10,6 miljard dollar voor haar rekening, Japan 11 miljard dollar en de Verenigde Staten 3,6 miljard dollar. Tegen 2020 moet jaarlijks 100 miljard euro vrijgemaakt worden."

Allemaal weggegooid geld, maar in feite peanuts. Die Cramer moet eens flink in haar hol geneukt worden, mogelijk dat dan bij haar het licht eens aan gaat.

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:24

Hey Arni,

Aj em sorry about de klaimet konvention, but it was mistur sjavez's falt.
Joe sie, wie nied the panfluitfuckers to be sure thet wie ken meek bik mannie based on a bik laai, so Djo the Plummer ken work his balls out of his pants. everie day.
[cramer/ off]

Rest In Privacy | 22-12-09 | 13:23

Het ware te wensen dat mevrouw Cramer, die - zoals de meerderheid van onze bewindslieden- niet bepaald gepokt en gemazeld is op het terrein van de internationale betrekkingen haar mond op het juiste moment zou houden. Haar onbetamelijke gekakel op een veelheid van gebieden, of dat nu onderwerpen als alternatieve brandstoffen of duurzaam ondernemen betreft doet vermoeden dat mevrouw in de afgelopen tien jaren niet heel ver over de landsgrenzen heeft gekeken. Wij zijn allemaal buitengewoon verheugd met uw scherpe analyse over het optreden van de Venezolaanse president, mevrouw. Wellicht mag ik u er aan herinneren dat de 'rogue states' in deze de RUIMTE hebben gekregen voor hun optreden door het niet-optreden van onder meer Nederland (en het spektakel om dat 'zielige 'Tuvalu?)

azoturie | 22-12-09 | 13:22

bakoenin | 22-12-09 | 13:08
Was aan de wandel met mensen die vertelden dat ze van het 'Lichtend Pad' waren of zoiets. Nee, heldere lichten waren het niet, wel veel lekkere wijven, dus alles bij elkaar genomen - prima tijd.

Die landen zijn dus nog steeds in de overgang, met hun centraal geleide economieën. Kenmerkend voor het kapitalisme is nu juist dat er geen centraal leidend overheidsapparaat is. Het gaat hier wel deze (verkeerde) kant op, maar 'zo ver' zijn we hier nog niet.

Ben je nou wel of niet een ouwe CPN-erT?

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:21

@gruppenfuhrer | 22-12-09 | 12:09
Tja, wat voor zijn land doen .... wat heeft deze meneer de afgelopen 10 jaar dan wel gedaan voor zijn volk?

Je Verzint Het Niet | 22-12-09 | 13:21

PhantomR32 | 22-12-09 | 13:09
Een stelling poneren, waarvan jij vervolgens mag bepalen of je het ermee eens bent of niet.

Superior Bastard | 22-12-09 | 13:19

JUist.

magic mike | 22-12-09 | 13:19

Merlot | 22-12-09 | 12:56
Obama gaat wel betalen, maar die gelden kunnen worden afgetrokken van de VN "contributie"als ik het goed begrijp, blijft over als betalende Gekke Gerrit: Europa met als braafste jongetje van de klas: you guessed it..........

The Evil One | 22-12-09 | 13:18

@ PhantomR32 | 22-12-09 | 13:09
Geen Stijl = Vrijheid (en ja, ook veel popu shit)
Vrijheid trekt intellect aan, geeft discussie.
Kijk naar Duitsland in het Interbellum: Hoe meer de bruinhemden (kan je nu spreken van groenhemden?) het beeld bepaalden, hoe meer de wetenschap vrijheid zocht.
De braindrain uit Duitsland in de jaren 30 was niet economisch, maar door de 'er wordt voor u gedacht' grenzen van de bruinhemden.
Intellect zoekt ruimte, zoekt discussie, dus zit op GS en Joop.
GS is een user driven medium.
Er is (godzijdank) geen consensus op GS, maar discussie.
Lekker.

Denkt Na | 22-12-09 | 13:17

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:06

De industrieele landen die het probleem hebben veroorzaakt, de westerse wereld neem ik aan. Ik kan voor de verdeling van de 'schuldenlast' nog geen goed linkje vinden. Onduidelijk dus weer,
knack.rnews.be/nieuws/wereld/klimaatto...

baron von 8zilinder | 22-12-09 | 13:16

Hee... Brusselmans.... als er een blij moet zijn met de opstelling van Venezuela zijn jullie van GeenStijl het wel. Weinig 'onafhankelijke' sites die zo overtuigd zijn van het feit dat er niets mis is met het milieu, en dit ook bij iedere gelegenheid spuien. Speel dan ook niet het schijnheiltje door dat nu (nu het zo uitkomt) opeens erg te vinden.

Moeder.Theresa | 22-12-09 | 13:16

CoJoNes | 22-12-09 | 13:06
Dat downloaden lukt mij nooit, zonder dat ik geld moet betalen voor een of ander achterlijk premiumaccount etc. Heb je een linkje, waarop men niet zeikt over geld, dan graag even een postje alhiero. Kan ook naar bekende emailadres.

Oh Dennenboom Oh Dennenboom - zie je, ik zing al een liedje. Dadelijk maar eens een koortsthermometer daar steken waar the sun don't shine.

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:16

prachtig deze man, het is net een opstandige puber. hij poepdt op iedereen met een beetje macht..

IN JE MIK | 22-12-09 | 13:13

Copenhagen is gewoon deur op een kier gaan voor supra nationale structuren. Dag nationaal bestuur. U heeft zich er lekker in laten luizen (door mooie praatjes en door uw gebrek aan diepgang in research).
Corporatisme en globalisme (hetzelfde?) is niet meer en niet minder dan een parlementaire democratie basher. Geheel verzorgd door het slachtoffer. De gans die zichzelf op het kerstmenu zet.
Dat is COP15 vanuit een helicopter view. Stap 1 in daadwerkelijke afbraak van de nationale soevereiniteit.
Net zoals "Lissabon" zogenaamd over de kennis economie in EU ging (maar ging puur over EU als staatsvorm weten ze sinds kort).
Hoe verder government bij het publiek vandaan is, hoe more malfuctioning it is.
Maar ja, wie dan leeft (5 jaar van nu?), wie dan zorgt toch?
Sustainable prosperity is goed.
Supra nationale machtsstructuren zijn goed fout.
Dat is het verhaal van Copenhagen.
En ja, de jongens van de Cap en Trade sector hebben centen,
Heel veel centen.
Dankzij niet erg tijd voor onderzoek nemende hyperige parlementsleden.
En de tactiek van de mensen met WEL een agenda:
Papier, papier, papier. Dikke dikke dikke accoorden die niemand echt leest.
Vertrouwen op de juistheid van de inhoud, dat is de prijs van luiheid.

Denkt Na | 22-12-09 | 13:12

Ik verwacht wederom kamervragen van de SP. Jacqueline Cramer die kritiek uit op Chavez, dat kan toch niet!

JodelDeBodel | 22-12-09 | 13:10

GeenStijl staat ook niet bepaald met de neuzen 1 kant op, aan de ene kant berichten jullie over klimaathoaxes en fails in Kopenhagen, en als het hele circus dan niet doorgaat door HELD Chavez, dan moeten we Venezuela platgooien.

I'm confused. Wat willen jullie nou, behalve populistisch doen?

PhantomR32 | 22-12-09 | 13:09

CoJoNes | 22-12-09 | 12:55
goed idee, en dan direct ook loon uit arbeid en uitkeringen afschaffen. Survival of the fittest.

Superior Bastard | 22-12-09 | 13:09

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 12:56
Kom nu toch, in 1984 bezocht Friedman al Deng, een groot voorstander van neo liberalisme, de Oligarghen draaiden in 1990 Rusland bijna de nek om.
Die landen zijn allang niet meer in een overgang, maar smaken het genoegen van centralistisch kapitalisme.
Waar heb jij gezeten de afgelopen 25 jaar.

bakoenin | 22-12-09 | 13:08

Machtig Mooi | 22-12-09 | 13:02
De baron is me net voor zie ik.

Teun van het Tuinpad | 22-12-09 | 13:07

@Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:03
Je moet Collapse gaan zien. Mooie docu/film over Michael Ruppert. Is te downloaden, zowel torrent als newsgroup.

CoJoNes | 22-12-09 | 13:06

baron von 8zilinder | 22-12-09 | 13:04
Wie gaan volgens jou die '100 miljard dollar' ophoesten?

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:06

Machtig Mooi | 22-12-09 | 13:02

Nou, niet echt, die 100 miljard dollar per jaar moet op tafel komen voor al die arme arme landen. Al moet Cramer ze zelf op tafel gaan leggen. En u weet best wel wie ze op gaat hoesten.

baron von 8zilinder | 22-12-09 | 13:04

CoJoNes | 22-12-09 | 12:55
Je wilt maar 5,5 mld dooien - valt nog mee.

Mensen zijn te ver afgedwaald van de natuur en alles wordt maar in leven gehouden, sterker, er wordt gefokt alsof er niet al genoeg mensen zijn. Invoering van een 1 kind per gezin politiek is wel het minste dat je kunt doen. Immigratie onmiddellijk stopzetten en dat men het lekker uitzoekt in de landen van herkomst. De enige uitzondering op die regel zijn exotische hoeren, want daar ben ik dan wel weer dol op - die kunnen bij mij in het konijnenhok.

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 13:03

Hugo Chavez bedankt! Je hebt ons miljarden bespaard.

Machtig Mooi | 22-12-09 | 13:02

Lol @ Panfluitfuckers +1

Berniemadoff | 22-12-09 | 13:02

Merlot | 22-12-09 | 12:56
Top tegel.

Teun van het Tuinpad | 22-12-09 | 13:01

WaarDeWindWaait | 22-12-09 | 12:45
Vergeet onze Afrikaanse broedervolken niet.
Die eisten 2x zoveel compensatie centen als China

Colle Tout | 22-12-09 | 13:00

Het meest trieste is dat hun blinde haat voor de VS belangrijker voor ze is dan het milieu. Dat zijn pas principes of niet?

Eventhorizon | 22-12-09 | 13:00

5 miljard doden: Kijk, dan praat je over substantiële biomassa.

CoJoNes | 22-12-09 | 12:58

Ik stel voor onze troepen uit Afghanistan terug te trekken om China en India een toontje lager te laten zingen!

P.C.M. Baas1309 | 22-12-09 | 12:58

CoJoNes | 22-12-09 | 12:55
Een mooie kerstgedachte. We leven in grootse tijden.

Gallisch | 22-12-09 | 12:58

Chavez +1

Lafayette | 22-12-09 | 12:57

Ik zeg doen. Gewoon een oorlogje beginnen. Eindelijk eens iets wat we kunnen winnen. Zie het als het Nederlands elftal. Die heeft ook af en toe oefenpotjes tegen Andorra ofzo. Dat houd de moed erin! Carpetbomben die handel. Shock and Aw, leegplunderen dat land, en hoppa, welcome back VOC!

mientoentje | 22-12-09 | 12:57

(Verslagje)

Er werd in de MSM vrijwel zonder uitzondering geproken van "ontwikkelingslanden" of "Zuid-Amerikaanse landen".
Maar het waren de marxistische (bijna-)dictaturen Bolivia, Venezuela en Cuba, die Obama niet met de eer wilden laten gaan strijken.

Bovendien kregen zij naar hun gevoel te weinig uit de Arme-Landen-Klimaat-Poet, die door het Westen wordt opgehoest.
Cuba schijnt naast een enorme bens geld, een opheffing van de Amerikaanse handelsboycot geeist te hebben.
Chavez schijnt naast een enorme bens geld ook militair/territoriale eisen gesteld te hebben.
Maar niemand weet eigenlijk precies te vertellen wat voor eisen dat waren.
(Hij is vlak na de top opeens wél aan de slag gegaan met oorlogsretoriek tegen Nederland, inzake Antillen! Toeval? Bij Chavez? Duh!).
Cocaboer Evo Morales fungeerde als de hond van Chavez.

En dan hebben ze ook nog, met name Chavez en Morales, geprobeerd de positie van Zelaya in Honduras in de onderhandelingen te betrekken.

En helemáál over de rooie gingen de drie marxistisceh Zuid-Amerikaanse dictaturen, toen Obama de "onwilligen" die er echt toe deden (China, India, Brazilie) even apart nam - en daar zaten de Zuid-Amerikaanse chicaneerders dus helemaal niet bij.
Kortom, ze doen er niet toe, en dat smaakte de rooie macho's niet.

Europa zat er ook niet bij dat apartje met Obama, maar dat zijn ook geen "onwilligen".
Europa werd in Kopenhagen door de anderen nog slechts als één enorm groen gekkengesticht gezien, waar de burgers gewoon lijken te sméken om nog meer belastingen voor complete onzin te mogen betalen.
De rol van Europa in de Klimaathysterie is: betalen, betalen, betalen, en de hype aanzwengelen.
Dat doen de helemaal vanzelf en dus hoeft Obaampje ze niet apart te nemen.

Wie ook tegen stemden waren Sudan en Tuvalu.
Tuvalu wou meer geld uit het Eilandenpotje, maar kreeg het niet, want de fundamentalistisch-islamitische Seychellen en Indonesie hadden het leeuwendeel al lang geclaimd.
Moslims schijnen in de ogen van het Westerse Groenvolk toch altijd weer Zieliger te zijn dan anderen.

Sudan eiste terugtrekking van de AMIS-troepen (Afrikaanse vredestroepen) en stopzetting van bemoeienis van de VN.
Zodat de regerende zwarte stam en de arabische Janjaweed gewoon fijn door kunnen gaan met uitmoorden van christenen en vijandige islamitische stammen.
Niet dus.
Zelfs de Afrikaanse landen, die toch gechicaneerd hebben dat het een lieve lust was, waren daar mordicus tegen.

De rest heeft kennelijk gekregen wat ze willen, of is in ieder geval tevreden genoeg om dat papiertje te ondertekenen.
Gaat allemaal door Europa en Amerika betaald worden.
En dat Westerse zweefvolk maar denken dat het over "klimaat" gaat.

Tot zover wat ik er over gehoord heb van een aanwezige, die niet bevangen was door de Groene Koorts, en zijn verstand zoals gewoonlijk goed bijelkaar had.

Merlot | 22-12-09 | 12:56

gebeurd, natuurlijk. da's duidelijk.

CoJoNes | 22-12-09 | 12:56

bakoenin | 22-12-09 | 12:48
Links of rechts slaat in dat verband nergens op. De linkse experimenten in die landen zijn (maar natuurlijk en zeer voorspelbaar) totaal mislukt omdat men geen mens- maar een wensbeeld had (tientallen miljoenen doden dus, dus, dus).

Beide landen zijn in de overgang, en dat riekt een beetje kwalijk. Laten we Godt bidden dat ze ooit afkomen van die collectivistische en dusdusdus dictatoriale neuzelarij.

Of ben jij in je hertje nog een CPN-stemmerT, heimelijk verlangend naar de knoet en een even afgerond als fout wereldbeeld?

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 12:56

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 12:49

Naar Mexico volgend jaar. De top was een aanfluiting, dat weet mevr. Cramer ook. Ik denk dat Europa nu de wereld alleen moet gaan redden, de zakken van de burgers zijn nog lang niet helemaal leeg geklopt!

baron von 8zilinder | 22-12-09 | 12:56

@Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 12:49
Als de energiecrisis straks weer in alle hevigheid gaat losbarsten is het gebeurt met de overbodigheid. Als je moet vreten, zit je niet te wachten op een vergunning voor een dakkapel of een visakte. Ik zeg laat maar komen die oliecrisis, tijd om de sterken van de zwakke goden te scheiden. Wereldbevolking terug naar 1 miljard en dan verder met de sterkste en meest vindingrijke overlevers.
Dat is mijn kerstwens.

CoJoNes | 22-12-09 | 12:55

Love him hate him. Hugo Chavez is wel een onafhankelijke geest.

Nicolaks | 22-12-09 | 12:54

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 12:49
Naar de volgende HOAX-top natuurlijk.

Teun van het Tuinpad | 22-12-09 | 12:52

NL heeft dringend behoefte aan een Chavez-achtige, maar van liberale snit - iemand die onze verzorgingsstaat binnen 5 jaar totaal naar de terechte verdommenis helpt en als eerste regeringsdaad het ambtenaren- en subsidiekorps met 80% inkrimpt.

Ik geloof niet dat er iemand in de NL-politiek rondloopt die de noodzaak daartoe inziet. O Vaderland, waar moet het heen!

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 12:49

_1 brusselmans voor dit stukkie

Johnny de Baas | 22-12-09 | 12:48

WaarDeWindWaait | 22-12-09 | 12:45
Rusland en China kan je gerust rechts noemen.
Een kleine kapitalistische ondemocratische elite.

bakoenin | 22-12-09 | 12:48

CoffeePatch | 22-12-09 | 12:22
yep, en het torpederen van die Kopenhagen hoax is dan ook weer +10...

de^mol | 22-12-09 | 12:47

DeRookmagier | 22-12-09 | 12:42
Vervang "Wie neet to akt now" door "Joe hef to pee now" en je bent er.

Teun van het Tuinpad | 22-12-09 | 12:45

China, Venezuela, Cuba, Rusland, alle rechtse? landen lagen dwars bij de klimaattop .

WaarDeWindWaait | 22-12-09 | 12:45

ristretto | 22-12-09 | 12:36
Jij kunt niet meer stuk bij mij. Had jij ook altijd een zwak voor die zingende xylofoon? Die mooie graatmagere ribjes en armpjes, steeds magerder wordend tot ze tenslotte gewoon keihard kapot ging. Ik had haar nog zo bezworen meer biefstuk te eten, maar ja, ze was vaginistisch of zo en dat leidt meestal tot hersenrot - sta je daar met lege handen en je goedbedoelde adviezen te kijken naar een verzameling uit elkaar gevallen beendertjes.

Mensen luisteren gewoon niet meer naar elkaar, dat is het.

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 12:43

Wie neet to akt now, was het toch? Anders zouden we eraan gaan. En nu? Top voorbij , iedereen naar huis en alle tamtam ook voorbij. Die doomboodschap wordt zo feilloos doorgeprikt. Nee, nu is de volgende top -in Mexico- de allerallerallerlaatste kans om de wereld te redden. Kom op zeg.

DeRookmagier | 22-12-09 | 12:42

Marcus Porcius Cato | 22-12-09 | 12:37
En zelfs dat kreeg ze niet zonder te hakkelen uit haar keel.
Jammer dat Clairy zo liev voor haar was.

Teun van het Tuinpad | 22-12-09 | 12:42

ROF!!L @ sjaakdeslinksesul | 22-12-09 | 12:40 !

Stroopdoos | 22-12-09 | 12:41

ristretto | 22-12-09 | 12:31
En jij vind het wel leuk dat daar moordende schoften voor ingezet worden.

www.hrw.org/americas/colombia

bakoenin | 22-12-09 | 12:41

CO-2 is net als de heere jezus, je kunt het niet ruiken, niet zien en niet voelen, maar het is er wel!

sjaakdeslinksesul | 22-12-09 | 12:40

gruppenfuhrer | 22-12-09 | 12:09
Chaves is bezig de agrarische en industriele sector omver te gooien en de nek om te draaien omdat meneer niet snapt dat export goed is.

miko | 22-12-09 | 12:37

we zijn addicted to oil - ik bedoel overheden. zolang overheden olie kunnen binnenhalen kunnen er belastingen worden binnengehaald - wie gaat er nu betalen voor zonne- en windenergie?
dat stukje in atlantische ocean is belangrijk - daar moeten pijpleidingen worden gelegd, zodat de komende generaties ook nog olie kunnen binnenhalen. we moeten gewoon af van die rotzooi, misschien kunnen we dit kabinet eens een beetje helpen door een tijdje niet meer te tanken!

ganzo | 22-12-09 | 12:37

I love venusheuvuela

Patrick Zweedsey | 22-12-09 | 12:37

"De structuur van de Verenigde Naties is niet geschikt om het klimaatprobleem aan te pakken. Dat heeft minister van Milieu Jacqueline Cramer (PvdA) zondag in Buitenhof gezegd". -- Weet je, iets zegt mij dat de rest van de wereld echt ongelovelijk geinteresseerd zal zijn in de mening van Jacqueline. Kom op Jacqie, doe jij even bellen met Barack, Gordon, Nicolas, Angela en Dmitry & Vladimir en vertel ze even dat we het voortaan anders gaan doen. Wat zullen ze onder de indruk zijn van je analyse. ( diepe zucht )

Marcus Porcius Cato | 22-12-09 | 12:37

Amerika: altijd -1. Chavez: altijd +1.

Koning_poephoofd | 22-12-09 | 12:36

Denkt Na | 22-12-09 | 12:29
Een andere vorm van windhandel :-)

bakoenin | 22-12-09 | 12:35

@Denkt Na 12:29: Wat betreft die CO2-handel kon ik me aardig vinden in een opmerking van die Groenfronter waar ik het eerder over had, dat het om weinig meer gaat dan een speeltje van een paar snelle jongens die daar dik aan gaan verdienen. Al Gore voorop.

Muxje | 22-12-09 | 12:35

Guido | 22-12-09 | 12:25
Soms zijn je grootste vijanden je beste vrienden.
En waarom heeft niemand het over de échte reden van de mislukking. Van geshopte hockeystick-curves, via selectieve boomringen, verprutste ijsboringen, e-mails, heat-islands, kilimanjaro-b.s, en zonne-activiteit naar recordsneeuw in Europa: Mensen geloven gewoon niet meer klakkeloos in het klimaatsprookje.

Zeddegeizot | 22-12-09 | 12:35

Ik wil een lagere bijtelling voor zeer veel CO-2 uitstotende auto's (ondergrens 250g/km). Ik denk daarbij aan iets van 0,0003% bijtelling over de waarde van de uitlaat.

Rij NL warm!

Waarom worden niet al die CO-2 kortingen in de bijtellingensfeer teruggeschroefd, lief klein WouterTje van me? Schaf die hele kudt-bijtelling af - ben je te laf voor hè, teveel in de greep van de groene maffiaketels, innit? Onnozele kloothommel, luie donder, vuile collectivistische graaierT dat je d'r bestaat! Zout toch op met die kudtkankerpartij van je!

Zo dan. En dan nu een plaatje van de timmermannen: www.youtube.com/watch?v=__VQX2Xn7tI

Berserker Nr. 1 | 22-12-09 | 12:34

Hugo Chavez is een platte demagoog met veel oliegeld.
Socialisme mét een gevulde portemonnaie. Dodelijk.
Colombia trekt al op naar de grens.
Meneer overschat zichzelf ongelooflijk.

ristretto | 22-12-09 | 12:31

Wat ik mis is de link tussen Wiet Janssen / Dambisa Moyo en Copenhagen. Waar de eerste twee governmentale fondsen bestrijden ging Cop15 helemaal over het vormen van een mega inter governmentaal fonds (lees: een fraude magneet, een van de wal in de sloot helperd voor arme landen). Janssen en Moyo hadden op Cop15 aanwezig moeten zijn. Maar ja, daar hielden ze niet van onderzoek door niet gesponsorde wetenschappers. Echte wetenschappers zijn lonely warriors: zijn bezig in niet common area's met niet common research. En dus arm (as Einstein said).

Denkt Na | 22-12-09 | 12:31

Chinezen,dacht ik dat het waren,die de boel verklooit hebben voor de geitewollensokkenclub. Alle Ministers zogenaamd boos naar huis,ze weten nu wel wie de baas is.Niet Obama dus,daar hebben ze maling aan,die moet gewoon in de maat lopen.

fleurtje | 22-12-09 | 12:31

Die top was al verneukt voordat hij begonnen was. Men is daar met volkomen idiote doelstellingen heen gegaan... dit werd trouwens mooi bevestigd door een PvdA'er en een vent van Groenfront gisterochtend op Radio 1. Die PvdA'er beweerde nog: "Het gaat niet alleen om het milieu maar ook om eerlijk delen", terwijl de Groenfronter meende dat "De 3e wereldlanden zich niet met een fooi moesten laten afschepen". Hoewel er in deze kwestie best meer verwacht mag worden van de rijke landen, is het in- en intriest dat de kwestie zelf van klimaatverandering is verschoven naar het aloude "meer geld voor Afrika".

Aan de andere kant verbaast het me niets. Hetzelfde is destijds binnen Greenpeace gebeurd; volgens een van de oprichters is de beweging al snel gekaapt door rabiate Marxisten met een eigen agenda. Op deze top is blijkbaar weinig over het milieu gesproken, al helemaal niet over te nemen maatregelen, en vooral veel over geld en wie dat straks mag gaan uitgeven.

Muxje | 22-12-09 | 12:29

En hier ging het allemaal over:
www.fd.nl/artikel/13840068/nopenhagen-...
nopenhagen-stelt-co2-markt-teleur (n is geen typo van het FD)
Het is zo raar om de meisjes van GL zo hard hun best te zien doen voor de jongens van GS (nee, geen GeenStijl, maar Goldman Sachs)

Denkt Na | 22-12-09 | 12:29

bakoenin | 22-12-09 | 12:27 Dat heet dan een toupet, geen carpet.

zeg maar jansen | 22-12-09 | 12:28

Chavez de krankzinnige...

Stellingios | 22-12-09 | 12:28

Whaha Chavez is echt een mafkees. Toen hij in New York te gast was en Bush net voor hem een speech had gegeven sprak hij de volgende legendarische woorden: 'Ik ruik zwavel, de duivel is hier net geweest'.

gozahtje | 22-12-09 | 12:28

God, wat lijkt het me toch eens heerlijk fout om keihard Venezuela binnen te vallen en alle natuurlijke bronnen te claimen. Cramer en haar geestverwanten zetten we in als kanonnenvlees. VOC mentaliteit!

mail cheauvinist pic | 22-12-09 | 12:27

Viva Hugo! Hij krijgt de groten der aarde tenminste op de knieën!

Zippy | 22-12-09 | 12:27

Ach Gossie, moeten we een zondebok hebben, omdat we China en Amerika niet durven aan te spreken.
Bombardeer je eigen carpet maar brusselmans

bakoenin | 22-12-09 | 12:27

Chavez is links en heeft de klimaattop dús niet verkloot. Dat doen alleen rijke westerse eng rechtse mensen namelijk. Overigens is geen resultaat goed resultaat in dit geval, dus voor één keer nemen we het deze kameraad niet kwalijk.

Guido | 22-12-09 | 12:25

Niet alles wat Chávez flikt kan door de beugel, maar hij maakt wel altijd de indruk het beste met z'n land voor te hebben. Kun je van onze politici niet zeggen, die denken alleen aan hun eigen agenda en portemonnee. Chávez +1, milieu -1.

Z | 22-12-09 | 12:24

Mogen niet worden door Amerikanen worden bespioneerd.

wiers | 22-12-09 | 12:22

Ruzie tussen linkse wereldverbeteraars en linkse wereldredders altijd leuk.

CoffeePatch | 22-12-09 | 12:22

Tuurlijk, de buitenlanders krijgen weer de schuld.

[[[Mad.doC]]] | 22-12-09 | 12:22

Ik krijg zo'n deja vû gevoel.....

Iets met WMD en een land binnenvallen, oorlgje beginnen, vroegtijdig Yippeekayee Motherfuckers roepen en dan toch ruim 3000 man verliezen.

Darwinian | 22-12-09 | 12:21

Iedereen die niet naar de pijpen van het derdewereldland amerika danst, altijd +1.

Superior Bastard | 22-12-09 | 12:21

Cramer, een beter argument tegen een vrouwen-aan-de-top-quotom kan je niet hebben.

Harry Turtle | 22-12-09 | 12:20

Nu de socialisten elkaar in de haren vliegen op de wereld zijn we iig op de goede weg.

inquisitra | 22-12-09 | 12:20

Welkom bij Deel II in the War on Resources.

Denkt Na | 22-12-09 | 12:20

@foto
Kijk eens hoe ver ik kan kijken!

NorrieMan | 22-12-09 | 12:20

"Voor Nederland kondigt de minister meer regulering aan. Het ziet er naar uit dat de doelen voor 2020 niet worden gehaald, daarom zijn volgens Cramer meer dwingende maatregelen nodig. "

Don't push us 'cause we're close to the edge, biatch........

The Evil One | 22-12-09 | 12:19

Van een klimaathippie denk ik nog wel eens dat het een rebellerende intelectueel zou kunnen zijn.
Bij Cramer heb ik dat niet. Hoe ze fluks met haar kontje schuddend wegbeende voor de groeneJournaal -camera van de Nos. Op weg naar de eeuwige groene jachtvelden hoopte ik. Samen met Chavez.
Ze staat met iedereen op de foto, voor op het bord als ze weer hoogleraar wordt.
Alleen Ahmadientje van Iran zal ontbreken; Hij wilde blijkbaar niet.
Moet iemand maar een fotoshopje doen.

edy | 22-12-09 | 12:18

Juan Carlos I modus/ "Por qué no te callas?"// off.

DANNY3960 | 22-12-09 | 12:17

"Voor Nederland kondigt de minister meer regulering aan."
Wacht effe. Ze hebben niks bereikt daar in Kooenhagen, en dat is een extra argument om ons verder naar willekeur de duimschroeven aan te draaien?

Schoorsteenveger | 22-12-09 | 12:17

Levert wel mooie plaatjes op, dat carpetbomben met een stelletje B52.(cynisme)

william7055 | 22-12-09 | 12:17

Chavez wil zelf bepalen waar de olie heengaat, daar is de VS(en dus bruinneus Nederland) niet zo blij mee. Dus draait de propaganda trein verder, politici in Nederland moeten zich schamen. Ze hopen dat niemand weet wat er werkelijk speelt, beetje naief denkt u niet??? Cramer aftreden!

Xandrino | 22-12-09 | 12:17

Vandaahl | 22-12-09 | 12:10

Juistem. Één opmerking: die chinezen voelen zich niet alleen de nieuwe supermacht, dat zijn ze ook gewoon.

Huflind | 22-12-09 | 12:16

Dan ben ik heel blij met die Chavez.
Tenminste geen miljarden richting een klimaat leugen.
Als dank mag hij een paar eilandjes van ons krijgen.

Moi2 | 22-12-09 | 12:15

Dus de structuur van de VN is niet goed Zakkelien om dit soort nonsens er door te drukken? Regimes als in Venezuela en fokking Sudan liggen dwars. Hoe nog ondemocratischer wil je het hebben trut, dat iedereen naar jouw krakersgezeik moet luisteren?

The Evil One | 22-12-09 | 12:14

Kunnen al die andere landen dan niet gewoon het goede voorbeeld geven en zo'n akkoord wel uitvoeren ook al doen een paar landjes niet mee? Ik zie dit meer als een excuus om het uiteindelijk allemaal toch niet te doen en de schuld op een paar oliestaten af te schuiven.

Het lijkt me nogal logisch dat een land dat drijft op olie de vermindering van het oliegebruik niet wil bevorderen.

omwenteling | 22-12-09 | 12:14

Cramer kwam terug met het vliegtuig i.p.v. de hippietrein omdat de Kopenhagen-afspraken al direct tot strenge vorst in Europa hebben geleid. Dus wat zit ze nou na te janken.

Zeddegeizot | 22-12-09 | 12:13

Ulle Ruttelflut | 22-12-09 | 12:10
Snap je het bericht niet of ben je automatisch gaan steigeren omdat Cramer niet gepruimd wordt op GS?

Superior Bastard | 22-12-09 | 12:12

Wat maken jullie je nu opeens druk over het milieu? Chavez is jullie bondgenoot! Nou niet zeuren hoor... jullie wereld was net zo overzichtelijk.

Xinicus | 22-12-09 | 12:12

Komt Venezuela ook nog een keer positief in het nieuws

jaap1423 | 22-12-09 | 12:12

Onzin uitCrameren gaat nog eens heel groot worden in 2010.

zeg maar jansen | 22-12-09 | 12:12

Cramer kwam terug met het vliegtuig i.p.v. de hippietrein omdat de Kopenhagen-afspraken al direct tot strenge vorst in Europa hebben geleid. Dus wat zit ze nou na te janken.

Zeddegeizot | 22-12-09 | 12:12

Vandaahl | 22-12-09 | 12:10
vanaf nu NOOIT meer babi pangang voor deze jongen. dan is het snel over met die eikelbijters

Beau ter Ham | 22-12-09 | 12:12

Het klimaat redden. Hilarisch.

mail cheauvinist pic | 22-12-09 | 12:12

Chavez verneukt klimaattop, Rage Against the Machine op no. 1 in the UK, en nog zijn de Linkse 0031 klimaathippies niet blij, de wereld is er niet duidelijker op geworden.

The Evil One | 22-12-09 | 12:11

gelul. iedereen is net zo schuldig. als je het laat afketsen op één land, kan je er ook voor kiezen voor dat land iets minder ingrijpende wijzigingen door te voeren. van heb je voor 99,9% van de wereld wel een heel goede deal. de rest komt daarna wel.

Beau ter Ham | 22-12-09 | 12:11

We moeten Chavez belonen. We schenken hem de Antillen.

Stan the Gunman | 22-12-09 | 12:11

Foei. Stoute Hugo.

jopperdepopper | 22-12-09 | 12:10

Hmmm... ik begreep juist dat de Chinezen op het allerlaatste moment volledig de boel gesaboteerd hebben? Of gaat Cramer dat bewust niet melden vanwege economische betrekkingen met China en daarom in het openbaar maar de schuld bij Chavez neerleggen? Lekker veilig nietwaar?

Mensen... wordt wakker... die Minister "Craamt" onzin uit en probeert de Nederlanders een broodje poep te verkopen...... het waren de Chinezen die de boel de nek omdraaiden... die voelen zich de nieuwe Supermacht.... en gedragen zich nu net zo arrogant als de USA altijd gedaan heeft!! En Cramer moet gewoon lekker opzouten met dat gelieg!!!

Vandaahl | 22-12-09 | 12:10

Harry Van Bommel ademt ook extra CO2 uit als hij vrouwvlees ziet rondlopen. Kan de wereld niet van hem gered worden?

blinde kip | 22-12-09 | 12:10

Ach, wat maakt dat klimaat verdrag nou uit, volgens Jacqueline Cramer zijn we over 90 jaar allemaal dood.

Osdorpertje | 22-12-09 | 12:10

Cramer in haar volgende carriere als ambassadrice in Venezuela.....

Ulle Ruttelflut | 22-12-09 | 12:10

Het is ergens best mooi hoe door zowel een stel landen olv linkse dictators / communisten , Rusland en olv de meer democratische en door links vereerde Obama een links hoaxplan over CO2 en de vermeende opwarming van de aarde daardoor wordt opgeblazen.

seven | 22-12-09 | 12:09

En de VS zijn geen boeven? Hebben jullie de laatste 20 jaar in een put geleefd?
Chavez wil met zijn olie wat voor zijn land doen en daar is de VS het niet mee eens want dat scheelt een duppie per vat.

gruppenfuhrer | 22-12-09 | 12:09

Hasta la victoria siempre!!! VOC FTW!

Ramses Sappie | 22-12-09 | 12:07


Door al die CO2 worden de bomen waaraan we deze malloot kunnen opknopen wel steeds hoger.

Willianus Wortelus | 22-12-09 | 12:07

Had trouwens wel een rap effect die klimaat top!

KaiserSoza | 22-12-09 | 12:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken