Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Memo: Kabouter Wesley niet langer leuk

pleuropkutkabouter.jpgDe communistische maker zelf is zwaar blij met het plotselinge succes van Wesley in 0031. De Vlaamse kabouter gaat uit de staatsruif vreten want hij heeft een deal met De Wereld Draait Door gesloten. En juist nu Wesley 'public domain' gaat worden, moeten alle filmpjes van Youtube. Dus daarom de tiefus voor die kutgnoom. Typisch geval van falend product lifecycle management. Wesley zit bij de Vara, zelfs lagereschooljeugd loopt er mee weg, dus nu is het voorbij. En daarnaast. Eerst scoren via internet, vervolgens cashen bij de publieken en dan zeiken over intellectueel eigendom. Val lekker dood, kutbelg en leer liever hoe Comedy Central, de meesters in het uitgeven van getekende humor dit aanpakt. Daarom verwijderen we morgen alle Wesley's uit de Dumpert. Kabouter in de Dumpert? Prima, maar dan gaat u betalen voor de promotie. Tip voor wie nog wel 'wat' met Wesley wil: Zodra het is uitgezonden via DWDD kunt u het rustig op Youtube plempen, het is betaald met gemeenschapsgeld, dus ís het van de gemeenschap.

Reaguursels

Inloggen

min honderd miljoen miljaar voor kansloos artikel van Hoxha
+1 Kabouter Wesley
-1 Dat ik een belg gelijk moet geven, maar dat komt toch echt door Hoxha

bor3 | 22-12-09 | 17:59

@ Prof. Hoxha
Hoe kom je er nou weer bij dat de schrijver/bedenker communistisch is??! Te tweede, al zou dat zo zijn... wat in VREDESNAAM doet dat ter zake!?!?! Al was ie een Ringstaart Makaak uit de binnenlanden van Papua Nieuw-Guinea met voorouders uit Maoistisch China en een voorkeur voor pinguins... het maakt werkelijk geen RUK ui!!!

Nonbeliever | 22-12-09 | 15:36

FAIL

ramram | 22-12-09 | 14:44

Waar is de tovergieter als je hem nodig hebt ?

Bigi Bana Boy | 21-12-09 | 17:28

@ Sinaxo | 20-12-09 | 19:57
Dat Dumpert volk. A breed apart.

Pa Cartwright | 21-12-09 | 15:10

De tyfus voor iedere anti-kabouter

El Ahrairah | 21-12-09 | 14:19

Eindelijk weer eens zo een heerlijk bericht op geenstijl.nl. Dit is de reden waarom ik iedere dag deze site bezoek, ondanks de vele teleurstellingen die ik door deze gewoonte te verwerken krijg.

vuurwerkramp | 21-12-09 | 14:01

Heeft die graaibelg nog nooit van Uitzendinggemist.nl gehoord? Als het op de publieke omroep is geweest is het... publiek. Gratis te downloaden. Vrij te bekijken. Geen geld meer aan te verdienen.

Okee, je hebt onze staat wat geld afhandig gemaakt, maar dat is wel nodig. Gebruik het voor jullie autowegen of zo.

Barry Hay | 21-12-09 | 08:48

waarom moeten die hollanders ook alles pikken van de belgen . het begon al bij man bijt hond . k2+1=3 . samson en gert . piet piraat en zo kan ik nog wel effe doorgaan .

likmegaties | 21-12-09 | 00:19

Begon leuk, maar is al een paar weken saai.

SaNDR | 21-12-09 | 00:18

@ smitteh | 20-12-09 | 18:15
juist! Mooie samenvatting. Case closed.

Mikey is #1 | 20-12-09 | 22:58

ik vond er nooit wat aan... dat geschreeuw

bandit | 20-12-09 | 22:09

sowieso minimalisties VlaWa-produkt.
van kleuter door kleuter voor kleuter
weg ermee, terug naar VlaWaland, ga daar maar bij
Mogul Les Flamand je zakke vulle!

Bismarck VI | 20-12-09 | 21:45

Voor zover ik weet is GeenStijl niet gesommeerd om filmpjes van KW te verwijderen. Als het wel zo is, ben ik er niet van op de hoogte.

JonasGeirnaert | 20-12-09 | 21:19

twas ook tennenkrommend slecht. Prima voor DWDD.

Leiphuizen | 20-12-09 | 20:48

JonasGeirnaert | 20-12-09 | 19:37
Jonas, weet jij toevallig of GeenStijl gesommeerd werd jouw filmpjes te verwijderen?

Kikel Bikel | 20-12-09 | 20:13

Eerst met z'n allen duizenden +kudos geven en nu is iedereen er opeens tegen.

Sinaxo | 20-12-09 | 19:57

ga tog fietsen. zelf soepsidie gaan halen bij de publieke en dan zo'n arm belgje belachelijk maken

Siebrandt | 20-12-09 | 19:42

@piemulspitzengefuhl
Lees eens mijn reactie 5 plaatsjes hogerop beste vriend.

JonasGeirnaert | 20-12-09 | 19:37

Pritt +miljaar. Hoe typisch weer dat, als het er op aan komt, de communist zelf de grootste op geld beluste commerciele kuthoer blijkt. Goed statement om Wesley te wippen, dat houdt de stijlloze normen en waarden op peil.

piemulspitzengefuhl | 20-12-09 | 19:31

ik verwelkom de kabouter in mijn tvprogramma

Johan-Derksen | 20-12-09 | 18:38

-1000 voor Hoxha.

nnimrodii | 20-12-09 | 18:20

Ga eens even heel snel excuses aanbieden Hoxha, ontzettende lutsert dat je bent!

smitteh | 20-12-09 | 18:15

Hallo. Hier dan de maker van Kabouter Wesley. Godmiljaar, wat een teringlijsters hier bij GeenStijl. Aan de persoon die dit artikel geschreven heeft: krijg kanker. Ten eerste: ik heb er helemaal geen probleem mee dat de filmpjes op YouTube staan. Ik hoorde zelf pas van woestijnvis dat ze eraf gehaald waren nadat het al gebeurd was. Trouwens: ondertussen staan alle filmpjes er toch weer op, en woestijnvis of het BAF gaan ze er niet meer afhalen voor zover ik weet, dus waar zeik je over. Verder: er is nog geen deal met DWDD, dus je liegt er maar wat op los. Grappig trouwens dat je Comedy Central vermeldt als 'hoe het wel moet', want daar is woestijnvis ook mee aan het onderhandelen. Goed he? Jammer voor jouw irrelevante mening, dat wel. Nog iets: ik vind het fantastisch dat Kabouter Wesley populair is geworden via het internet (ook dank aan GeenStijl, Dumpert.nl, enzovoort). Maar ik zou het daarnaast ook leuk vinden als Kabouter Wesley op de Nederlandse TV komt. Is daar iets mis mee? Ik ben zelf niet betrokken bij de onderhandelingen over de uitzendrechten voor Nederland, en ik zal ook geen euro extra verdienen als Kabouter Wesley aan Nederland verkocht wordt. Dus voor het geld doe ik het niet. Bedankt aan degenen die ook schijt hebben aan dit artikel, en aan al de rest: TURBO TURBO!!!!

JonasGeirnaert | 20-12-09 | 18:08

Opdonderen lelijke kutbelg!

Morkovich | 20-12-09 | 17:37

Werken jullie gratis dan bij GS?

rosebud | 20-12-09 | 17:01

@Paddeneter | 20-12-09 | 00:05

Hulde! Vindt het topic van mr. Wiet een erg mooi voorbeeld hiervan.

smitteh | 20-12-09 | 16:48

-weggejorist-

Dol op Post | 20-12-09 | 16:43

@Aerox | 20-12-09 | 15:21
Op zondag? Dan word ik ook zo laat mogelijk wakker hoor! :P

@topic:
Zwaar -1 voor geenstijl. Gevalletje pot verwijt de ketel. Deze gast geeft in dat interview tenminste nog aan dat hij er mee stopt voordat het over the top is, geenstijl melkt alles waar geld mee te verdienen is. Te kansloos voor woorden dat ze reclames posten als topics (bijvoorbeeld die kansloze samsung game).

nnimrodii | 20-12-09 | 15:38

Ah, half 4. De uitkeringtrekkers worden wakker.

Aerox | 20-12-09 | 15:21

Ik durf te wedden dat GS een copyrichtclaim heeft gehad van BAF....

RedBullGeeftVleugels | 20-12-09 | 15:05

Geenstijl faalt netzohard als de klimaat top blablabla, liever links en van onze belastingcentjes dan irritante kut reclame tussen de blogs.

jeffreyd | 20-12-09 | 14:57

-99999 voor geenstijl

Yuursk | 20-12-09 | 14:52

-1 voor GeenStijl

borderliner | 20-12-09 | 14:35

Lees eerst het interview waar jullie zelf naar linken.
-1 voor geenstijl.

_Belg_ | 20-12-09 | 14:07

Wat een gelul GeenStijl. Het interview niet goed gelezen? Hij zegt zelf dat hij niet voor niets nog maar 10 afleveringen maakt, stoppen voordat het over de top gaat. Lijkt erop dat jullie dit nu alsnog voor willen zijn omdat hij dit zegt.

En stel je voor dat je eens een keer succes hebt. Zelf zijn jullie extreem commercieel (hoezo reclame op de webiste?) waar helemaal niets mis mee is, maar wees dan ook niet zo hypocriet om een ander die succes heeft van te commercieel gedrag te beschuldigen. Het verwijderen van de filmpjes van YouTube heeft niets met de tekenaar te maken; dit wordt door Woestijnvis geregeld.

Wat links of rechts georienteerd zijn hier mee te maken heeft ontgaat me overigens volledig. Dit is gewoon zoeken om te kunnen zeiken. Eerst is Wesley geweldig en dan opeens weer niet. En o wee als je het niet met de redactie eens bent. Dan maken de overfanatieke wanabee GeenStijl groupies je toch wel verbaal af. Ja hoor, kom maar met je commentaar!

Beetje jammer.

Behoorlijk VerBaasdt | 20-12-09 | 13:18

-weggejorist-

fietskettingslot | 20-12-09 | 13:16

"Kabouter Wesley niet grappig meer"
Oh en dit een bevel van de grote geenstijlgod? Ik bepaal het zelf wel denk...

Meneer Meeuw | 20-12-09 | 13:02

@Mikey is #1 | 20-12-09 | 12:08

+1

Vreemd dat geenstijl, een van de grootste commerciële hoeren van het internet (denk aan alle reclames, de reclame topics en de series met bijvoorbeeld de landmacht), nu kabouter Wesley gaat afkraken omdat tie wil cashen. Nog vreemder dat alle reaguurders dit klakkeloos overnemen.

nnimrodii | 20-12-09 | 13:01

Omarmd worden door DWDD is het ergste wat je als artiest kan overkomen. Moke overkwam het ook en maakte als doodgeknuffelde huisband daarna nooit meer een fatsoenlijk nummer. 'Bij Mathijs in zijn hol, is het einde van Rock 'n Roll.'

jullie ook hier? | 20-12-09 | 12:33

- Jammer dat ie eraf gaat omdat GS vindt dat de kabouter te commercieel wordt.
- Vooral jammer omdat GS zelf ook niet geheel vies is van enige commercialiteit.
- Nog jammerderderder is dat 95% van de reaguurders klakkeloos de mening van GS overneemt. Een dag geleden was Wesley nog een held en vanwege één artikel is hij nu held 'af'.
- Ik dacht juist op GeenStijl.nl diverse, goed onderbouwde, eigen meningen te vinden.

* trekt ff door, genoeg azijn gezeken vandaag*

Mikey is #1 | 20-12-09 | 12:08

Ik zal het even vertalen: De vara heeft Geenstijl gesommeerd alle filmpjes van de kabouter te verwijderen. Geenstijl is bang voor de 'stappen' die wellicht ondernomen gaan worden en verwijdert met de staart tussen de benen alle filmpjes van dumpert. Vara-Geenstijl 1-0

[x] Ongeschikt

galbak | 20-12-09 | 11:59

heeft iemand de erven van Klaus Wunderlich al gewaarschuwd dat zijn intellectuele werken misbruikt worden als achtergrondmuziek voor de Wesley filmpjes?

michelr | 20-12-09 | 11:55

Tinusutrecht | 20-12-09 | 03:54
 
Eens. Geenstijl probeert telkens te kijken hoeveel invloed ze nog kunnen uitoefenen, maar heden ten dage komen ze niet verder dan wat pollfucken...

N23 | 20-12-09 | 11:34

Moet Geenstijl de rest ook verwijderen. Want wat ze zelf plaatsen is 1000 keer erger dan Kabouter Wesley. Gaat echt helemaal nergens over.

lordmanuel | 20-12-09 | 11:26

Oh ja, nu gaat GS bepalen dat Wesley niet leuk is? Dat bepaal ik GODMILJAAR zelf wel ( in de schreeuw Wesley modus)

toaster | 20-12-09 | 10:48

-weggejorist-

Schitterloos | 20-12-09 | 10:03

deze site is van de telegrof en powned mag volgens de omroepwet helemaal geen banden hebben met telegrof of zijn websites. zelfde geldt voor wakker nederland. die moet ook ontvlochten worden uit de telegrof.

antizanic | 20-12-09 | 10:00

Slaap zacht kabouter Wesley; het was een mooie tijd.

Sp!ke | 20-12-09 | 09:54

Volgens mij is GeenStijl ook uit idealisme ontstaan en genieten ook jij Hoaxa inmiddel van het grote geld. Niks mis mee lijkt mij maar niet de pot verwijten terwijl jezelf ook zwart ziet.
-edit Idealisme? Muhahahaha -

GSpot | 20-12-09 | 09:51

Tinusutrecht | 20-12-09 | 03:54

Die claim hebben ze ook aan hun broek. Maar op de een of andere manier geven ze dit keer wel gehoor aan zo'n oproep. Normaal gesproken kunnen ze alles gewoon op dumper laten staan, zeker als het van een particulier betreft. Maar hier komt het verschil: POWNED wordt lid van het publieke bestel. Daar is Geen stijl ook onderdeel van. Snap je, Geensijl is bang dat als ze het niet doen dit gevolgen kan hebben voor POWNED.

Kruiddamp | 20-12-09 | 09:47

Voor onrechtmatig gepubliceerde beelden kan en moet gewoon beeldrecht in rekening gebracht worden. De telegrof heeft dus een vorderinkje gehad. de kip bestaat niet en men moet dokken. tegen grote jongens met echte advocaten wil men niet vechten dus men geeft maar. Beetje laf allemaal want de simpele burger in een foute video moet door onmacht wel hangen. Een goed moment voor alle eerder benadeelden om eens stevig uit te pakken jegens de telegrof sites.

antizanic | 20-12-09 | 09:32

-weggejorist-

steile helling | 20-12-09 | 08:21

Videoclips Kreatorr | 19-12-09 | 21:55

Wat die je hier dan, rot dan lekker op naar Joop.nl, wie weet kan je dan lekker met Hanneke een boom op zetten over de nazi's die straks door de straten zullen marcheren als Powned en WNL het publieke bestel betreden.

Links Is Poep | 20-12-09 | 07:42

Het trieste van een groot deel van de reaguurders is dat ze zich zo snel laten beïnvloeden. Geenstijl heeft altijd gelijk en heeft u een andere mening dan kan u lekker oprotten. Als dit artikel had gezegd dat kabouter wesley briljant is en dat het geweldig was dat er een deal was met dwdd en weet ik veel wat dan had 90% van de mensen hier waarschijnlijk gezegd hoe geniaal ze kabouter wesley wel niet vinden. Slechts een klein deel ziet dat dit gewoon een goedkope manier is om mensen te doen denken dat geenstijl nog steeds rebels is en schijt heeft aan alles terwijl ze waarschijnlijk gewoon een auteursrechtenclaim van BAF hebben gehad en nu alles off line moeten flikkeren.

Tinusutrecht | 20-12-09 | 03:54

-weggejorist-

JeRooney | 20-12-09 | 03:31

Wat een kut hype is dit zeg. Kabouter Wesley is niet half zo grappig als New Kids. Hoogstens 2 grappige afleveringen van KW. +100 voor Hoxha, optiefen met die zooi op dumpert.

Flaming_Bastaard | 20-12-09 | 02:57

Een beetje chagrijnig, hoxha?

Uomo Universalis | 20-12-09 | 02:15

Mannetjes met lange baarden en rare mutsjes op, zijn sowieso nooit te vertrouwen!!!11!

Herman Flipsen | 20-12-09 | 02:05

Ding was leuk maar wordt toch al zienderogen slechter. Van mij mag 'ie de prullenbak in.

volautomatische_aard | 20-12-09 | 01:58

Wat raar dat iedereen ineens tegen is, kabouter wesley had overal plus kudo's gehad tot nu... Mja ik vind hem wel grappig, heerlijk domme humor als je even geen getallen wilt zien, naja op die honderdmiljoenmiljard na dan

Linke Soep | 20-12-09 | 01:35

Of Geenstijl heeft een mailtje gehad van de belgisch Brein en ipv van ongezien de tyfus zeggen wordt nu toch alles verwijderd.
 
Slap jongens. Heel slap.

De Baron | 20-12-09 | 01:33

Na mijn 5e levensjaar heb ik me nooit meer druk gemaakt om kabouters.

fender05 | 20-12-09 | 01:29

Ik kende die rukkabouter niet... en nu ik hem gezien heb, zou ik zeggen wissen met die troep... wat een kleuterniveau... wat is daar nou grappig aan?

Ramses Sappie | 20-12-09 | 01:27

Een beetje boos Prof. Hoxha?

Necramonium | 20-12-09 | 01:26

Goddomme heb ik eindelijk flockdraw ingelast op GS, is er nog niemand!

Nacho_Vidal | 20-12-09 | 01:25

Goedzo! en nu ook ècht verwijderen van de dump

Rappid | 20-12-09 | 01:16

ik geniet in stilte.

Paranoid Android | 20-12-09 | 01:16

Aw nee, het het was zo'n leuke en oprechte hype.
En nu verwacht meneer de bedenker dat ik de kabouter W.-DVD voor 9,99 bij de Blokker ga kopen? Ik wil helemaal geen geen K. Wesley T-shirts. Ik wil dat die geinige filmpjes gewoon op YouTube te zien blijven.
Haal ze als het zo moet idd. ook maar snel van Dumpert af.

E-cards | 20-12-09 | 00:57

kutkabouter prikkeprak

Schoemopdebek | 20-12-09 | 00:51

Bij aflevering 16 was voor mij de lol eraf. De eerste paar afleveringen echter, om even op hank den drijver te reageren, was ontzettend briljant.

Prnst | 20-12-09 | 00:49

*out*

titsme | 20-12-09 | 00:43

bottehond | 20-12-09 | 00:3
U treft me wel eens, als u dat niet reeds gedaan heeft. Fantastisch filmpje trouwens, en wat een kwaliteit.

titsme | 20-12-09 | 00:43

HAHA geenstijl doet huilie huilie. Hun idool blijkt ineens links. Hoe grappig.
En allemaal reaguurders die het achteraf 'toch nooit echt leuk vonden'.

hank den drijver | 20-12-09 | 00:39

@titsme
Ayaan; dat is ijdeltuiterige geilheid pur sang.

mark twain | 20-12-09 | 00:38

wat hebben die belgen met kabouters?

IgNOraNcE | 20-12-09 | 00:28

bottehond | 20-12-09 | 00:22
Kom maar door.. hier ligt een geslagen hond (pun intended)

titsme | 20-12-09 | 00:27

titsme | 20-12-09 | 00:19

Heb je enig incasseringsvermeaugen over na de zware strijd (kuch)....?

bottehond | 20-12-09 | 00:22

titsme | 20-12-09 | 00:17

Desalniettemin heb je je vanavond fiks bleautgegeven, waarvoor oprechte dank.
Leg me ooit maar uit hoe het kan dat jouw seaurt mijn seaurt ooit zo vijandig is kunnen gaan benoemen.
Vragen, vragen.......

bottehond | 20-12-09 | 00:21

bottehond | 20-12-09 | 00:11
Neehee, juist niet. Ayaan ook niet. Rachel Hazes verdenk ik wel van opportunisme gestoeld op een ontembare financiële geilheid.

titsme | 20-12-09 | 00:19

Ik snap het niet. Publieke omroepen worden toch gefinancierd door publiek geld? Dus dan is alle productie van het publiek? Hoezo rusten er dan "rechten" op producties van publieke zenders?

GJH | 20-12-09 | 00:19

bottehond | 20-12-09 | 00:10
I know, ik praat ook nooit over mijn iq van 137. Bescheidenheid he :P

titsme | 20-12-09 | 00:17

Tisme: mis iets rechts naast mijn nick. ( beetje onwennig ) Dus met dat idiote ben ik het eens. Maar dat fijnbesnaarde..? dank toch hiervoor

caravaggio | 20-12-09 | 00:11

titsme | 20-12-09 | 00:08

Dus botte is een Mensch met een kwalijke inborst?
Ayaan ook?

bottehond | 20-12-09 | 00:11

titsme | 19-12-09 | 23:55

Dat ervaar ik als een relevant voordeel van een kaholieke achtergrond.
Je bent veel slimmer dan je laat blijken, als ik dat mag tijpen.

Teeuwen: Ik moet helemaal NIETS!

bottehond | 20-12-09 | 00:10

mark twain | 20-12-09 | 00:03
Ik repte niet over mate van belangstelling, doch over een kwalijke inborst. Slechte mensen kunnen ook heel interessant zijn.

titsme | 20-12-09 | 00:08

Nlz® | 19-12-09 | 20:17

Zucht. Wat denk je nou, dat ik op elke site die ik zie me meteen ga registreren?
Ik zit al een aantal maanden hier te lurken, ben nou ongeveer twee weken geregistreerd, maar dan nog reageer ik lang niet op elk artikel, omdat ik er toch niks zinnigs over kan zeggen doe ik dat ook maar niet. Als iedereen dat nou zou doen..

Paddeneter | 20-12-09 | 00:05

@titsme
Jij bent echt een lulhannes pur sang. Bottehond interessanter vinden dan Rachel Hazes. Dan moet je toch wel echt de weg geheel kwijt zijn.

mark twain | 20-12-09 | 00:03

caravaggio | 19-12-09 | 23:55
Oke oke, als U met een olijke kwinkslag impliciet wilt laten uitschijnen dat u reeds lange tijd hier de meest idiotie en fijnbesnaarde reaguursels plempt, ben ik niet degene om dat te moeten ontkrachten.

titsme | 20-12-09 | 00:02

Zijn jullie er al uit, met die holkaboutert? Anders ga ik weer naar het herten-kamp hierboven.

Jaap de Paap | 19-12-09 | 23:58

bottehond | 19-12-09 | 23:49
Wat mij betreft mag je de zeven dwergen ook steunen. Wat versta je eigenlijk onder de reauze wereldheerschappij? Dan kan ik beslissen of ik er bij wil horen. Je hebt toch niet gezopen hè?

Graaf van Egmont | 19-12-09 | 23:57

Tisme: 23;39

De waarheid gebiedt me te zeggen dat het olijfolie was, uit Iran.
Maar als u mijn GS geschiedenis kent weet u dat menig prehistorisch reaguurder door mij nu elke week trouw de GS RIAGG moet bezoeken.

caravaggio | 19-12-09 | 23:55

bottehond | 19-12-09 | 23:52
Neuh, ik denk dat er toch iets van een prototype reaguurder bestaat. Daarvan ben jij het paradigma. Ik conformeer me niet aan mensen die zich niet wensen te conformoren, dat maakt mij anders. En nee, katholiek opgevoed, dus wel de lusten maar niet de lasten.

titsme | 19-12-09 | 23:55

titsme | 19-12-09 | 23:42

Je reaguursel kwalificeert je tot integraal onderdeel van de Reauze Zwerm.
Begrijp je dat niet? Ook jij en ik zijn onderdeel van de Reauze Zwerm om het eenvoudige feit dat we reaguren. Zoete paradox, niets aan te doen. Leer er mee Leven en liefst er van te genieten. Ben je gereformeerd opgevoed of zeau? Sjezus.

bottehond | 19-12-09 | 23:52

Roodmutsje ; 23;10

U moet een onderscheid maken tussen kabouters en dochters van prominente nederlandrs. Een kabouter moet het hebben van zijn vorm en zijn lengte, als tie geluk heeft schop hij het tot etiket van een jenever fles. De dochter moet het toch echt hebben van mensen zoals u hier op GS.

caravaggio | 19-12-09 | 23:51

Graaf van Egmont | 19-12-09 | 23:32

botte steunt de Kabouter die hij niet eensch kent.
Geweaun: omdat het kan.
Weessie blijft de ultieme GS-erT.
* Op naar Reauze Wereldheerschappij! *

bottehond | 19-12-09 | 23:49

caravaggio | 19-12-09 | 23:39
Ging uw hoofd er nu zonder of met vaseline in 1 keer in?

titsme | 19-12-09 | 23:47

@RoodMutsje | 19-12-09 | 23:10
Welnee, kabouter Wesley is inhoudelijk weinig origineel, maar het grote publiek dat ermee wordt bereikt is dat hopelijk wel.
De vraag of je belastinggeld voor de verspreiding moet gebruiken, vind ik zeer de vraag. Ik vind dat fenomenen als Kabouter Wesley zichzelf daarmee niet zouden moeten willen bedruipen.
Maar ach, als je hongerig genoeg bent valt iedereen voor geld. In dat kader is het allemaal wel te begrijpen, zolang je geen honger hebt is moralisme een leuke bezigheid voor op zolder.

henriette | 19-12-09 | 23:46

Jezus is dood... nu kabouter Wesley nog.

Artwido | 19-12-09 | 23:43

bottehond | 19-12-09 | 23:29
Vraag me gewoon wat ik van Borst vind, of van Feyenoord. Ik heet geen Brethren, ik ben geen lid van de Reauze Zweaurm en ik denk niet in seaurten. Doe gewoon normaal. En praat normaal.

titsme | 19-12-09 | 23:42

@ Tisme 22:49

Ik begin zo langzaam aan te geloven dat die botte het meent. Na de kunstemaker en filmmaker( Ali Alzhari ) na NOVA gezien te hebben. Dat GS geen podium is veur zulk vermaak; soit.
Heb langzaam bewondering voor mensen met bewondering, die bewondering hebben voor mensen die echte kogels ontwijken. I.P.V. virtuele kogels.

caravaggio | 19-12-09 | 23:39

Baugnez | 19-12-09 | 23:28
Wat had je gezegd?

Kikel Bikel | 19-12-09 | 23:37

Ik zie Kabouter Wesley een beetje als de video tegenhanger van de strips van Hein de Kort: superslecht en simpel getekend maar grandioze humor
Maar de 4 leuke filmpjes van Kabouter Wesley op YouTube zijn mijns inziens geen garantie voor een leuke VARA Kabouter Wesley.

Ik betwijfel of de maker op afroep leuke filmpjes kan blijven maken...
.. we zullen zien

wakkere_nederlander | 19-12-09 | 23:35

Ik heb een pleurishekel aan die Wesley. Ik heb per definitie een hekel aan mannen met een puntmuts op of het nu de kerstman is of sinterklaas, die mutsen die in de hoogte gaan zijn een teken van de blanke suprematie ten opzichte van de allochtoon. Waarom zijn die zogenaamde goede mannen met zwarte slaven en hulpeloze dieren altijd blank? God, ik lul als www.youtube.com/watch?v=sQMpyVoCLN4

Terpetijnzeikert | 19-12-09 | 23:34

henriette | 19-12-09 | 23:30
pracht beroep heb jij. Ruilen met de

Graaf van Egmont | 19-12-09 | 23:34

Kikel Bikel | 19-12-09 | 23:22
Doe eens niet te serieus opvatten!
bottehond | 19-12-09 | 23:24
Ik moet je eerlijk zeggen dat vanavond mijn eerste kennismaking met KW plaatsvond, een historisch moment, dat is.
Gezien het feit dat de bedenker met een relatief geringe inspanning toch een behoorlijk aantal mensen heeft bereikt en, nog belangrijker wellicht, heeft weten te vermaken past mij slechts in alle bescheidenheid het hoofddeksel af te nemen.
*ivm kou snel weer opzet*

JosVerbeek | 19-12-09 | 23:33

bottehond | 19-12-09 | 23:29
Gadverdamme botte. Dat eerste fotootje is van Yolanthe terwijl ze het zaad van de kabouter oraal had opgevangen. Heb jij dat zaad weggeshopt?

Graaf van Egmont | 19-12-09 | 23:32

@bottehond
Ik vind Kabouter Wesley inhoudelijk weinig origineel, maar ik heb beroepsmatig te maken met jongeren op BBL2.
Stageboek
Een dag op het stagebedrijf
'Je moet de wc schoonmaken.'
-'De wc schoonmaken?'
'Dat ding waar je op poept en plast. Het is een stageopdracht.'
-'Grrr'
evenlater
-'Ik haat wc's schoonmaken. Had ik maar een vak geleerd. Ik ga op de wc zitten dan zien ze me niet en dan schijt ik de pot helemaal vol haha.'
evenlater
'HEB JE AL SCHOONGEMAAKT?!'
-'uhm uhm'
'Het moet voor vijf uur schoon zijn, anders kan ik je stageboek niet aftekenen. Het is een opdracht'
-'Fuck het stageboek!'
evenlater
-'Ik maak de wc schoon met een strijker. De klap zal de bacteriën elimineren. BOEM!!!'
'GVD Wat is dat?!?'
-'Ik heb de wc schoongemaakt. Wil je mijn stageboek aftekenen?'
'Fuck het stageboek' *KICK*

*ZUCHT*

henriette | 19-12-09 | 23:30

titsme | 19-12-09 | 23:21

Thank you, brethren.
Het probleem van 0031 is dat we de heftige ruzie over een zeker dossier als meetpunt kiezen, terwijl we vrijwel allen dezelfde doelen nastreven.
Verdeeld en beheerscht, we zijn.
Vreescht jouw seaurt mijn seaurt?

Maar verders vind ik Kabouter Wesley Gate
www.dag.nl/wp-content/uploads/2009/06/...
www.badkamermagazine.nl/wp-content/upl...

Mannen als object.
Ook best een debatje waard.

bottehond | 19-12-09 | 23:29

-weggejorist-

Baugnez | 19-12-09 | 20:51

Godmiljaar! Dat heb ik helemaal niet gezegd!
Ik word gecensureerd door GeeneMuil!
Viva Kabouter Wesley! Kabouter Welsy for President. En flik dat verdoemme niet nog een keer!

Baugnez | 19-12-09 | 23:28

bottehond | 19-12-09 | 23:19
Jaja, Kabouter Wesley. Ik heb die voor het eerst gezien toen die werd geintroduceerd bij DWDD. Beetje kleffe bedoeling natuurlijk met die Nieuwkerk. De humor van de Kabouter ligt mij niet zo. Een beetje Kamagurka in het kwadraat. Eigenlijk best Vlaams dus. De Graaf heeft er niks mee.

Graaf van Egmont | 19-12-09 | 23:24

Einde

Doeidoei, zwaaizwaai.

Granaatappel | 19-12-09 | 23:24

JosVerbeek | 19-12-09 | 23:20

We wachten de poll af.
Laat de Reauze Zwerm maar teaunen dat ze het vertrouwen dat Weessie in haar stelde waarmaken.
Ik weet zeker dat Hoxha en Weessie heel blij zijn als de reag(l)uurderTs de executie door GS van Kabouter Wesley (geen idee wie het is en wat hij doet) verwerpen.
GS is als het Colloseum, in zekere zin.
Ik geef die kabouter een thumbs up.
Om te teaunen dat de Reauze Zwerm geen onwetende zombies zijn.

bottehond | 19-12-09 | 23:24

JosVerbeek | 19-12-09 | 23:20
Gast, doe eens de moeite om de reaguursels te lezen?

Kikel Bikel | 19-12-09 | 23:22

RoodMutsje | 19-12-09 | 23:10
Je gaat toch potdomme niet reaguren als je ongesteld bent? Tssss.

Jaap de Paap | 19-12-09 | 23:22

bottehond | 19-12-09 | 23:15
Ja dat zijn hele leuke boys.

titsme | 19-12-09 | 23:21

95% van de reaguurders is het er over eens: Kabouter Wesley zuigt apenballen!
Zo'n reaguratieve consensus is nog nooit eerder vertoont, dus moet het wel waar zijn..

JosVerbeek | 19-12-09 | 23:20

Graaf van Egmont | 19-12-09 | 23:16

Tuurlijk.
Ga je gang.
Maar niet nadat je je uitgesproken hebt over Kabouter Wesley.
Mediators zonder eigen mening wantrouw ik namelijk.

bottehond | 19-12-09 | 23:19

Kabouter Wesley is de drijvende kracht achter de Groene Opstand in Iran.
Een per mail gehouden poll onder Reag(l)uurderTs toont een dikke plus veaur de strijd van Kabouter Wesley tegen de Goebbeliaensche attitude van GS.

* Leve Kabouter Wesley! *

bottehond | 19-12-09 | 23:18

Rol ik nu right into een fittie tussen botte en tisme? Kan ik bemiddelen?

Graaf van Egmont | 19-12-09 | 23:16

titsme | 19-12-09 | 23:12

* Proust! *

Dát noem ik een vaardig antweaurd gezien de situatie.
Zullen we het over iets leuks hebben?
Wat vind je van de Groenen van Iran?
Bijvoorbeeld.

bottehond | 19-12-09 | 23:15

Kabouter Wesley was ook in Chicago. Ik was daar en heb hem gezien.

Elisabeth2 | 19-12-09 | 23:15

Stelletje puisterige pubers!

RoodMutsje | 19-12-09 | 23:10

Die kwalificatie klopt qua gedrag, maar beslist niet qua maatschappelijke status.
Trut.
Op GS is iedereen het met iedereen oneensch als dat zo uitkomt.
Vrij debat, iedereen kan doen wat zij/hij wil.
Binnen bepaalde grenzen (tsjek de ultrastoere huisregels).
Ga jezelf even vingeren en kom dan terug om je spitse riposte te plempen.

bottehond | 19-12-09 | 23:13

RoodMutsje | 19-12-09 | 23:10
Gelijk heb je!

Kikel Bikel | 19-12-09 | 23:13

bottehond | 19-12-09 | 23:10
Kabouter Wesley's goal tegen Livorno was weer netjes. Meer zeg ik er niet over.

titsme | 19-12-09 | 23:12

mark twain | 19-12-09 | 23:01
Mwaoh, Rachel Hazes heeft een slechte inborst. Die heeft nooit anders dan geld voor ogen gehad. Botte is de verdoken narcist, iemand die de aandacht continu opeist en zo gauw het duidelijk dreigt te worden roept: 'hee ik ben veel te veel aan het woord'. Ja zo lust ik er nog wel een paar.

titsme | 19-12-09 | 23:10

Als morgen GS zegt dat die kabouter weer helemaal hot is, gaan jullie daar ook zo weer mee heen. Stelletje puisterige pubers!

RoodMutsje | 19-12-09 | 23:10

titsme | 19-12-09 | 23:05

Kabouter Kasbergen Wouter Wesley.
Dáár ging het om.
Hey: je hebt zelfs multiple choice qua onderwerp.
Maar ajb niet meer over de irrelevante botte.

bottehond | 19-12-09 | 23:10

Kutkabouter is nooit leuk geweest. En brein moet kapot. Internets zijn niet te stoppen. We hebben al een torrent site draaiend die geen tracker nodig heeft, niet door een zoekmachine te vinden. Alleen op uitnodiging is, en niet uploaden is een ban voor jou en degene die jou heeft uitgenodigt.
En sorry hoor lutsers copyright heeft niks met links/rechts te maken. Links is geen synoniem voor goed en rechts niet voor kwaad. Climategate moet daar toch wel weer een mooi voorbeeld van zijn.

Da was ik nie... | 19-12-09 | 23:10

Wat een meelopers hier. Het lijkt wel een sekte!

RoodMutsje | 19-12-09 | 23:08

mark twain | 19-12-09 | 23:01

* Hat Tip *

bottehond | 19-12-09 | 23:08

bottehond | 19-12-09 | 23:02
Ahh, Pat Condell moet je wel verantwoorden als je hem citeert he ;-)
Wel een lang antwoord voor iemand die de vraag niet begrijpt (Pauw, 2009)

titsme | 19-12-09 | 23:05

titsme | 19-12-09 | 22:56

Dat blijkt uit je gezanik, nietwaar.
IK reaguur zelden op iets dat jij plempt.
Jij vaak op wat ik pemp.
Raar.
Voor iemand die je irrelevant acht buitenproportionele aandacht.
Dat jij zoveel aandacht aan de onnozele botte besteedt kan toch nauwelijks impliceren dat nota ben ik een narcist ben.
Laat me met rust, dan practice je wat you preach.
En nu gaarne naar Kabouter Wouter Wesley.
Stop met je off topic privé guerilla, lutser.
Het gaat om Kabouter Wesley.
Vind je hem leuk?

bottehond | 19-12-09 | 23:02

Perel | 19-12-09 | 22:54
Het punt van Hoxha gaat over de VARA en de publieke omroep, die het recht op het kaboutertje hebben gekocht. Als de publieke omroepen rechten op kaboutertjes gaan kopen, nadat het kaboutertje eerst via gratis free publicity bekend is geworden, wordt het duur voor de ongesubsidieerden die het kaboutertje beroemd hebben gemaakt.

juriste | 19-12-09 | 23:01

@titsme 22:56

Geheel on topic; zo'n Rachel Hazes is toch een stuk interessanter dan de clown van GS en Het Vrije Woord.

mark twain | 19-12-09 | 23:01

juriste | 19-12-09 | 22:52

Het zijn stakkers, stuk voor stuk.
Geen partij voor Vrije Burgers.
Men dient zulke types vierkant in de tronie uit te lachen.

bottehond | 19-12-09 | 22:59

Zag ik daar nou Hal & Sidra voorbij flitsen net? Het moet tocht niet leuker worden hier.

Jaap de Paap | 19-12-09 | 22:58

bottehond | 19-12-09 | 22:53
Zie daar, wederom je narcistische perceptie. Jij denkt echt dat wanneer iemand je kritisch benadert, deze een attitude heeft alsof zijn leven er vanaf hangt. Niets is minder waar. Zo belangrijk ben je dus niet.

titsme | 19-12-09 | 22:56

Perel | 19-12-09 | 22:54
Ik plemp hier morgen wel het bewijs dat ze een claim kregen, geen probleem.

Kikel Bikel | 19-12-09 | 22:56

juriste | 19-12-09 | 22:46
Waarom zit hij in godsnaam over de auteur bezig, het is juist zover gekomen omdat anderen er misbruik van maakten.

Perel | 19-12-09 | 22:54

CoffeePatch | 19-12-09 | 22:50

Van die schuimbekkende types.
Ik mag ze niet.

bottehond | 19-12-09 | 22:53

bottehond | 19-12-09 | 22:46
Inderdaad. Ik kreeg Johnson & Johnson (Brussel) achter me aan via deze site.

juriste | 19-12-09 | 22:52

titsme | 19-12-09 | 22:49

Je drijfveer achter je gebetenheid op botte ontgaat me enigszins.
Beter om je links te laten liggen. Jankerd.

titsme | 19-12-09 | 22:49

bottehond | 19-12-09 | 22:52

Rammstein | 19-12-09 | 21:42
Jaaa die! Die stemmetjes... geweldig. Dank je wel.

Jaap de Paap | 19-12-09 | 22:50

bottehond | 19-12-09 | 22:46
titsme-wat.

CoffeePatch | 19-12-09 | 22:50

CoffeePatch | 19-12-09 | 22:48

Überlollll!

Zou iedereen de finesse van je Witz begrijpen?

bottehond | 19-12-09 | 22:50

Na een rondje googelen heb ik ontdekt dat kabouter Wesley een stripfiguurtje aka wannabe-kakaobouter is.
*nooit van gehoord had*

JosVerbeek | 19-12-09 | 22:50

CoffeePatch | 19-12-09 | 22:48
Die zit in de bijstand...

Harp | 19-12-09 | 22:50

bottehond | 19-12-09 | 22:44
Voice dialogue is niets meer dan een excuus voor schizofrenen om niet zo gek te zijn als wordt beweerd.
Je gaat maar lekker door met palaveren over Iran enzo. Jammer dat de enige winst die je ermee gaat boeken wederom een nietszeggend topicje zal zijn waarin je als 'reaguurder van het jaar' verkozen wordt. Kun je er weer een jaartje tegenaan, hoe weinig effectief het ook is. Geef je dan eerder op voor 'wedden dat' ofzo, dat je alle ayatollah's vanaf 1332 uit je hoofd weet. Krijg je misschien nog een bokaal ofzo.

titsme | 19-12-09 | 22:49

titsme | 19-12-09 | 22:41

Diagnose nog wel.
Gaan we opponenten psychiatriseren?
Terwijl ik nota bene een mooi antweaurd formuleer op je aantijgingen.
botte acht jou een wat beperkte geest.
Eet dat dan maar.
Wat vind je van Kabouter Wouter?

( ik breng maar wat variatie in de vraag, misschien dat die pitbull dan antwoord)

bottehond | 19-12-09 | 22:49

@ Videoclips Kreatorr / 21:55
Houd je bek, viesss linksmensch

Tobi | 19-12-09 | 22:49

Er is maar een soort kabouter die thuishoort op GS en dat is de trol.

CoffeePatch | 19-12-09 | 22:48

@ Kikel Bikel | 19-12-09 | 22:10
mijn fout..

aardt | 19-12-09 | 22:48

Perel | 19-12-09 | 22:43
Je mist de hele clou van het verhaal van Hoxta.

juriste | 19-12-09 | 22:46

CoffeePatch | 19-12-09 | 22:37

Op GS laat iedereen zijn uniform achter bij de deur.
Een seaurt FightClub.
OP GS dwaalt menig intellectueel en opiniemakerT rond.
Dat wist je toch wel?

bottehond | 19-12-09 | 22:46

titsme | 19-12-09 | 22:41

Een licht getormenteerd mensch. Ik mag 'm wel.
Brengt een brouwerij in het leven.

zovoklets | 19-12-09 | 22:46

Hoxa, zeik niet zo. Dit is gewoon een succesvolle tekenaar die betaald krijgt voor zijn werk. Op grote schaal bekend = op grote schaal verdienen. Ik blijf het geniaal vinden.

Boer in Amsterdam | 19-12-09 | 22:45

titsme | 19-12-09 | 22:32

Geenszins. Een Mensch is bij lange na niet zo één-dimensioneel als jij kennelijk aanneemt. Ken je Voice Dialogue? Raad ik je aan.

Heb je naar die Groene Iraniër bij NOVA gekeken?
Verders ben ik nog steeds benieuwd naar je mening over Kabouter Wouter

bottehond | 19-12-09 | 22:44

Jonas Geirnaert, de geestelijke vader van Wesley, geeft uitleg.

U bent 27. Veel van uw generatiegenoten hebben lak aan intellectuele eigendom. Hoe staat u daar zelf tegenover?

'Het hangt er van af of er mensen zijn die er geld proberen uit te slaan. Dat Kabouter Wesley op Youtube stond, vond ik op zich niet erg. Dat er in Nederland mensen bedrijvig zijn met het maken van Kabouter Wesley-T-shirts - ze kosten 25 euro per stuk - vind ik niet kunnen. Ik heb die fabrikanten opgebeld en me voorgesteld als de auteur van de strip. O. Nou. Stilte. En toen ik vroeg hoeveel ze er al verkocht hadden, zeiden ze “zeven of zo,. Er was ook iemand die tegensputterde dat hij niets gevonden had over copyrightbescherming van het figuurtje. Dus moest ik hem de wet op auteursrechten uitleggen. Zodra je een creatief werk in het publiek vertoond hebt, is dat auteursrechtelijk beschermd, daar moet je verder niets voor doen. Weinig mensen schijnen dat te weten.'
www.standaard.be/artikel/detail.aspx?a...

Waar zit Hoxha nou juist over te zeiken? Je stukje tekst is echt belachelijk kerel, je geeft overal je eigen draai aan.

Perel | 19-12-09 | 22:43

zovoklets | 19-12-09 | 22:38
Doet er niet toe. Het gaat nu over botte. Kun je je vinden in de summiere diagnose die ik heb gesteld?

titsme | 19-12-09 | 22:41

Komt Sjakkelien Cramer nu ook met de klimaattrein terug uit Kopenhagen of pakt ze het vliegtuig?

CoffeePatch | 19-12-09 | 22:41

Ook meteen een verbod (lees: -opgerot-) op die achterlijke oneliners van die kutkabouter?

AM. | 19-12-09 | 22:40

titsme | 19-12-09 | 22:32

En wat heb jij op de universiteit uitgevreten dat je zo spiegologies doet?

zovoklets | 19-12-09 | 22:38

bottehond | 19-12-09 | 22:28
Op een kwaliteit weblog geeft zo'n titel natuurlijk wel een bepaalde status.
Ik vind kabouter Spillebeen van die grote paddestoel, rood met witte stippen leuker.

CoffeePatch | 19-12-09 | 22:37

Perel | 19-12-09 | 22:31
Gelijk heb je, dit topic zal leden kosten hoor, man!

Kikel Bikel | 19-12-09 | 22:34

botte heeft ook een heel beschaafde kant.
dan voer ik die titel.
Maar niet meer over mij, want dan zeurt iemand weer.
bottehond | 19-12-09 | 22:28

Dat maakt het leven ook zo moeilijk voor jou. Ik verdenk je namelijk van een redelijke opvoeding waarin fatsoensregels als een gezonde dosis bescheidenheid genoeg zijn gepredikt. Maar hoe anders als je gevoel that is, dat schreeuwt om continu 'botte is zus, botte is zo, botte vindt dit, botte doet dat' te brullen. Die twwestrijd, dat moet aan je vreten.

titsme | 19-12-09 | 22:32

Hoxha, bij deze verklaar ik je zo zielig jongen.

Perel | 19-12-09 | 22:31

bottehond | 19-12-09 | 22:27
Wie?

Elisabeth2 | 19-12-09 | 22:29

CoffeePatch | 19-12-09 | 22:25

botte heeft ook een heel beschaafde kant.
dan voer ik die titel.
Maar niet meer over mij, want dan zeurt iemand weer.
Wat vind jij van Kabouter Wesley?

Brb, ff Groene toekomstige GS-er bekijken bij NOVA

bottehond | 19-12-09 | 22:28

bottehond | 19-12-09 | 22:24
Weet ik niet, geen zin om te gaan bedenken wat ik van hem vind.

titsme | 19-12-09 | 22:27

ik zeg maar niks, mag niet meer stotteren van Joris ;-)

rovertje | 19-12-09 | 22:27

bottehond | 19-12-09 | 22:20
Ik mis de titel Drs.

CoffeePatch | 19-12-09 | 22:25

titsme | 19-12-09 | 22:23

Wat jij wilt. Wat vind jij van Kaboputer Wesley?

bottehond | 19-12-09 | 22:24

bottehond | 19-12-09 | 22:17
Ik heb bewondering voor je. Jij gaat helemaal voor iets wat je aan je hart ligt.

Elisabeth2 | 19-12-09 | 22:24

Kabouter Wesley boert anders aardig goed met zijn nieuwe teef Yolanthe.

bottehond | 19-12-09 | 22:24

Geenstijl, flauwe actie mannen. Jullie kregen een claim en ik ga het bewijzen. Heb toevallig wel wat kennissen bij de BAF hier in België.

Kikel Bikel | 19-12-09 | 22:23

botte weet veel van een paar onderwerpen en begrijpt dat er tussen nog veel meer dossiers logische verbanden zijn
bottehond | 19-12-09 | 22:20
Precies, je bent een idiot savant. Wereldvreemde mensen met een bijzonder kunstje.

titsme | 19-12-09 | 22:23

Begon het toch al een tikje saai en eentonig te vinden. Inderdaad hoog tijd voor een boycot van deze hypocriete bende.

Ok_Insanity | 19-12-09 | 22:23

Die Jonas Geirnaert. Zo jong nog, en toch al babyboomer (links oreren, rechts incasseren).

colonnecinco | 19-12-09 | 22:22

Rammstein | 19-12-09 | 22:18

Bullenscheisse.
botte weet veel van een paar onderwerpen en begrijpt dat er tussen nog veel meer dossiers logische verbanden zijn.

Jij bent een vrouw en denkt derhalve anders dan botte, die een reu is.
Beteugel je fantasie: je maakt je druk over eigenschappen die ik niet heb.

OT
Ook leuk bij NOVA: de klimaathoaxers bijten in het stof.

bottehond | 19-12-09 | 22:20

Rammstein | 19-12-09 | 22:18
Mensen die altijd en overal willen debatteren, vreselijk.

titsme | 19-12-09 | 22:20

@Artwido | 19-12-09 | 21:38
Handige tip. Maar dat er dan altijd weer van die kut schreeuw, gitaar en drumstel muziek in moet -1...

Harp | 19-12-09 | 22:19

Elisabeth2 | 19-12-09 | 22:16
Lijkt me best zwaar, overal verstand van (denken te) hebben.

Rammstein | 19-12-09 | 22:18

Elisabeth2 | 19-12-09 | 22:16

Life is all about priorities.
En ik stel me verders bescheiden op.
Kijk je, ajb?
Kus voor koeitje 2.

bottehond | 19-12-09 | 22:17

LOL. Bottehond lult overal dwars doorheen.

Elisabeth2 | 19-12-09 | 22:16

Elisabeth2 | 19-12-09 | 22:12
Opvallend veel kabouterfans ineens ....

Rammstein | 19-12-09 | 22:15

Sommigen schoppen toch echt kont met hun kritiek hierboven. Gaat niet meer lukken Hoxha. Kabouter Wesley is voorlopig nog ff hot.

Stroopdoos | 19-12-09 | 22:15

Videoclips Kreatorr | 19-12-09 | 21:55

GS is geenszins "rechts".
Jij kunt er geweaun niet tegen dat je gedachtenwereld in feite een kaartenhuis is dat van misvatting en zelfbegoocheling aan elkaar hangt.
Als GS "rechts" was zou ik er niet reaguren.

bottehond | 19-12-09 | 22:13

Ja maaruuuu ik heb ze allemaal hahah kut kaboutert whahaha

Braakbal | 19-12-09 | 22:13

Rammstein | 19-12-09 | 22:11
Is de tijd van het jaar, kerstvakantie.

Elisabeth2 | 19-12-09 | 22:12

@Rammstein. Waar de paddenstoelenhuisjes staan?

knutsel | 19-12-09 | 22:12

Wesleygate bij GS.

dogbitedog | 19-12-09 | 22:12

OT

BREKEND!

Groene vluchteling bij NOVA.
Neem geweaun 5 minuutjes de tijd.
Omdat ze het waard zijn.
Ons seaurt Menschen.
Tsjek it zelf maar out.

bottehond | 19-12-09 | 22:11

*weigert om over kabouters te palaveren* Met grote gaarnte wijs ik u op dit fantastische filmpje met dito muziek: Ons aller Vincent: www.youtube.com/watch?v=dipFMJckZOM

titsme | 19-12-09 | 22:11

Waar komen ineens al die boze kabouters vandaan ?

Rammstein | 19-12-09 | 22:11

@Videoclips Kreatorr 21:55. Extragratis website tip, joop.nl... zet u wel even uw capslock uit?

knutsel | 19-12-09 | 22:09

Ik vond het sowieso niet leuk...

j0shua | 19-12-09 | 22:09

Prima oprotten met die dwerg de glans is er toch al af. Netjes gedaan heren. :)

Tinus Trekveer | 19-12-09 | 22:08

@ Kikel Bikel | 19-12-09 | 22:01
Ik kan me geen topic herinneren dat geenstijl deze kutkabouter positief beoordeelde.
(kan er trouwens een officiële regel komen dat alle "Praktisch nut" comments worden geband?

aardt | 19-12-09 | 22:06

helemaal mee eens Hoxha!!
ikzelf vond het meteen al bagger.

saintinel | 19-12-09 | 22:05

- Einde ! -

Tobi | 19-12-09 | 22:04

@kikel Bikel

+1 voor jouw tekst!

henk-jan zangmof | 19-12-09 | 22:02

Haha Geenstijl. Tof verhaaltje bijgemaakt en de publieke opinie weer wat beïnvloeden. Eerst de kabouter de hemel inprijzen en dan kapodt maken. Mooie uitvlucht om gewoon te zeggen dat jullie een copyrightclaim kregen van Woestijnvis om de filmpjes te verwijderen. Lutsters.

Kikel Bikel | 19-12-09 | 22:01

Het was vanaf het begin al niet leuk, klaar.

stating the obvious | 19-12-09 | 22:00

Is de VARA van plan onze peuters nu ook al te vervuilen?

Burnt | 19-12-09 | 22:00

Wesley weg? ... gelukkig hebben we kabouter Buttplug nog...

lichtpunt | 19-12-09 | 21:58

@videoclips
dan ga je toch weg?

Nacho_Vidal | 19-12-09 | 21:58

Ik had het na vier filmpjes eigenlijk al wel gezien. Next!

Derzug | 19-12-09 | 21:55

-weggejorist-

Videoclips Kreatorr | 19-12-09 | 21:55

Wesley die twittert over p&w en dat kutglashuis, dan kun je me afvoeren.

43 | 19-12-09 | 21:55

Kabouter Wesley is een dom kutdkabouter en mensen die er van houden kunnen vanaf nu terecht bij joop.nl, zwaai zwaai

Links Is Poep | 19-12-09 | 21:54

Het gaat om het product; personen en makers boeien niet. Kabouter Wesley is een prima product. End of story

Anti links/rechts | 19-12-09 | 21:54

Altijd al een hoogst irritante baarddwerg gevonden
Sinds gisteravond dan, dat dat weer wel

Tobi | 19-12-09 | 21:54

Leuke exitstrategie, Geenstijl, maar zeg nu maar gewoon de waarheid!

Arie Stoteles | 19-12-09 | 21:48

-weggejorist en opgerot-

Videoclips Kreatorr | 19-12-09 | 21:47

Mijn favoriete song - die ik 10 keer per dag beluister - was onlangs verwijderd van Youtube wegens copyright, nadat ik hier een link had geplaatst.

juriste | 19-12-09 | 21:47

Wil er iemand ook een kaaskoekje, net gebakken inde oven.

Elisabeth2 | 19-12-09 | 21:47

LOL. Het gekras van Hoxha op het plaatje van de boze kabouter vind ik wel prachtig. Zo'n plaatje kun je prima gebruiken als illustratie bij iets dat je niet aanstaat.

juriste | 19-12-09 | 21:44

kabouter wie?

ach, jij.. | 19-12-09 | 21:42

Kabouter wesley still rulez ze earth

Buiterstal | 19-12-09 | 21:36

"Toch wel mooi om te weten wat 'auteursrecht' nu is.

*Stad vol plempen gaat met eigen werk*

Gezwelgje | 19-12-09 | 21:36

Kabouter Wesley brengt aids over op kleine kinderen is dat dan nog niet genoeg reden om hem te haten?!?

sjaakdeslinksesul | 19-12-09 | 21:34

Was al geen ruk aan. Weg ermee. En ook GeenStijl heeft op zijn falie gehad vanwege eigendomsrecht, anders verwijderen ze die filmpjes niet. GeenStijl, ben gewoon eerlijk.

Dikke Cor | 19-12-09 | 21:33

opzouten met die kut kabouter vond er toch al niets aan en nu al helemaal niet meer.

boerenvla | 19-12-09 | 21:32

Jopie2009 | 19-12-09 | 21:29

My thoughts exactly.
Blijkt een Belgisch striptekendingus te zijn. Iets met humo om te laggen.

zovoklets | 19-12-09 | 21:31

Wat is het probleem? Hij laat zich supergenuanceerd uit over intellectueel eigendom op internet.

Uit het interview:
'Het paradoxale is dat hun zakelijke belangen in Nederland lijden onder het succes op Youtube, maar dat anderzijds ook niemand in Nederland de filmpjes zou kennen zonder die websites.'

En nu krijgt u de kritiek.

'Op jullie website stond een reactie: “Nu hij geld en roem heeft bereikt, gaan zijn principes aan de kant., Maar ik heb niets te maken met die actie van de Anti-Piraterij Federatie tegen Youtube. Ik vond het zelfs leuk dat Wesley zo scoorde op het internet, omdat je op die manier toch een nieuw publiek bereikt. Aan de reacties merkte ik al een poosje dat er in Nederland meer en meer fans bijkwamen, die nooit Humo lezen of naar de VRT kijken. Naar Paddestoel, het eerste filmpje, hebben trouwens al 1,1 miljoen mensen gekeken. Het verzet tegen de BAF is nogal hevig. Bij Woestijnvis weten ze ook wel dat het dweilen is met de kraan open.'

number one | 19-12-09 | 21:30

Oh, dacht dat het over Wesley Sneijder ging (de gnoom van Yolanthe). Kon het verhaal al niet helemaal plaatsen.

Jopie2009 | 19-12-09 | 21:29

Die poppetjes tussen de Duitse reclamespots op TV, een paar jaar geleden, die vond ik wel leuk. Mänsel mänchen of zo?

Jaap de Paap | 19-12-09 | 21:26

"Eerst scoren via internet, vervolgens cashen bij de publieken en dan zeiken over intellectueel eigendom" eh.... bijna inkoppertje

Bukoswski | 19-12-09 | 21:25

Helemaal mee eens ..... wég met die kabouter.
En Plop, Paulus, David en de rest.
Go away.

Rammstein | 19-12-09 | 21:23

Hoe doet Comedy Central dat dan?

Canterwood | 19-12-09 | 21:23

De echte waarheid is dat ook GS ge-BAFT wordt.

Jef Patat | 19-12-09 | 21:22

@Korporaal Banaal.

Ik ken heel die kabouter niet, lekker belangerijk. Wat ik begrijp uit de berichtgeving is dat de bedenker zijn materiaal gooit op dumpert, of aanverwante sites. En nu begint te zeiken over auteursrechten. Alle nieuwe afleveringen mag hij mijn inziens best onder auteursrechten gooien. Maar dit is net als dat je iemand helpt met een vuurtje voor zijn sigaretje en als dank krijg je een fluim in je gezicht.
Not done!

Smarties | 19-12-09 | 21:22

Wat/wie IS kabouter Wesley in godsnaam?
*onder steen vandaan kruipt*

JosVerbeek | 19-12-09 | 21:22

Iemand al geroepen dat het de schuld is van de CIA?

zovoklets | 19-12-09 | 21:21

Watler | 19-12-09 | 21:12

+ honderd miljoen miljard voor jou.

zovoklets | 19-12-09 | 21:20

Als er een jaar lang iedere werkdag een nieuwe Wesley voorbijkomt, zal het mss wel gaan vervelen, maar tot op heden kijk ik ze graag. Mag ook zeker in de plaats komen van Fokke en Sukke, want daar liggen de beste dialogen al in een ver verleden mi. GS.. alweer het zoveelste zeiktopic.

madakantognie?! | 19-12-09 | 21:20

@ Elisabeth2
en een flinke scheut spiritus

Frikometmayo | 19-12-09 | 21:17

Elisabeth2 | 19-12-09 | 20:56
Op een grote paddestoel, rood met witte stippen.
Wat ze daar doen zal ik maar niet verklappen, maar alvorens het consumeren is het idd raadzaam goed te wassen. Het liefst met een staalborstel en veel water.

Jackanders | 19-12-09 | 21:15

Haha, het blijft lachen met die reaguurders. +1 hier en +1 daar. En nu de jongen een contract met de VARA heeft gesloten vlug "het werd toch al minder" plempen. Alleen de oud GeenStijl-collegae mogen uit de pot met subsidiegeld snoepen? Dat YouTube rechtengedoe is jammer, maar zo gaat dat. Hans Teeuwen en zijn jazz-capriolen hadden bijna twee jaar probleemloos op mijn YouTube-kanaal gestaan; bij elkaar hadden die vier clipjes onderhand honderd miljoen miljard views. Toen werd het op DVD uitgebracht, en prompt werd ik namens Teeuwen gesommeerd de clipjes te verwijderen. Zodra iets geld op gaat leveren duikt er op zeker een bureautje of manager op, die één of ander recht bij YouTube gaat claimen. En dan is YouTube zo slap daar aan mee te werken. Trouwens, vanuit de rechterflank bekeken is het ondernemerschap toch een mooi ding? Beetje slap gehuil dus van Hoxha, en die Geirnaert doet wat eenieder die de kans krijgt zou doen. Kijk maar naar PowNed!

Watler | 19-12-09 | 21:12

HoHox, klopt niet wat je hier tikt. Is vorige week al gebeurd op last van het Belgische equivalentje van Brein. Dus zet daar dan even je gifpijlen op.

Reykjavik | 19-12-09 | 21:09

Gek dat sommige mensen het ook nooit zullen begrijpen. Populair geworden via het public domain, en vervolgens gaan miepen over intellectual property. Zonder dat public domain had heel die waardeloze kabouter nooit wat geweest. Nu is het iets, en heeft één of ander overgewaardeerd televisieprogramma er centjes en zendtijd voor over: moet het van YouTube. Inderdaad: dag kabouter Wesley. Je bent net zo verrot als alle andere farizeeërs.

Jerry Nick | 19-12-09 | 21:09

Ik begon die Wesley toch al achterhaald te vinden. Het is die kloteBelg heeft nu door dat er veel meer geld uit die kindertekeningetjes te halen valt.
DommeBelg... wat is er mis met een beetje gratis publiciteid?

Frikometmayo | 19-12-09 | 21:08

Sinds het prille begin maanden of een jaar geleden, heb ik er nooit iets aan gevonden.
Gaan ze het nu nog wat -privatiseren- ook.

De Bellig | 19-12-09 | 21:07

Erg zielig die reaguurders hier die, nu GS verklaart kabouter Wesley maar kudt te vinden, ineens staan te roepen dat ze de gnoom ook eigenlijk helemaal nooit leuk gevonden hebben. Beetje een klapvolk mentaliteit dit.

Korporaal Banaal | 19-12-09 | 21:07

Teun van het Tuinpad | 19-12-09 | 21:02
Het schijnt kerstvakantie te zijn voor de scholieren. Dat wordt dan weer een hoop gescheld en taaltechnisch gezien bagger.

Elisabeth2 | 19-12-09 | 21:06

Ik ben juist blij met dit stukje. Ik ken die hele kutkabouter niet, maar ben dankbaar dat Prof Hopsa me heeft behoed voor aanschouw. Ik begrijp dat ik er niets aan gemist heb.

Jaap de Paap | 19-12-09 | 21:05

Gewoon helemaal kapot parodiëren die uitzendingen. Is het zo afgelopen met die Communistische Kudt kabouter.

Kruiddamp | 19-12-09 | 21:05

Thanks. Kut filmpjes.

Blukkie | 19-12-09 | 21:03

kabouter wesley is nog steeds geniaal

Tinusutrecht | 19-12-09 | 21:03

Als de redaksie zegt dat het niet leuk is, dan is het zo.
Punt.

Teun van het Tuinpad | 19-12-09 | 21:02

-weggejorist-

Patdenb | 19-12-09 | 21:00

Helemaal niemand bepaalt hier wat hijzelf leuk vindt.... wat zullen we nou krijgen zeg.

sjaakdeslinksesul | 19-12-09 | 20:59

Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat GS ons gaat vertellen wat leuk en wat niet leuk is.

Rest In Privacy | 19-12-09 | 20:59

Ik heb 't altijd al zwaar kut gevonden.

B0rat | 19-12-09 | 20:59

Ik bepaal zelf wel wat ik leuk vind en of ik er naar kijk als het het wordt uitgezonden ergens waar GS het niet bevalt. Gaan de rechterkant nu ook al bepalen wat goed is voor mij?

Varkensjuin | 19-12-09 | 20:58

Godmiljaar!!!!

Claude du Balzac | 19-12-09 | 20:56

Ik vind gebakken kabouterbilletjes wel iets als voorgerecht met de kerst. Wel goed uitspoelen, je weet niet waar hij gezeten heeft.

Elisabeth2 | 19-12-09 | 20:56

"kaboutwesley is niet langer leuk". Toevallig vind ik het wel leuk en nu ga ik het echt niet opeens niet meer leuk vinden... Heb meer die voor-je-zelf-denkende mentaliteit... Succes toegewenst aan de boe-roepers, kusjes.

NL_TeRROrSLeTJ | 19-12-09 | 20:56

Rot op, kabouter wesley is wel leuk.
Omdat jij het niet leuk vind hoef je er nog geen artikel over te schrijven.
Al je artikelen zijn trouwens een beetje bagger, Hoxha

The schoenveter | 19-12-09 | 20:55

Kabouters zijn de nieuwe moslims!

sjaakdeslinksesul | 19-12-09 | 20:55

Ik bepaal zelf wel wat ik leuk vind en of ik er naar kijk als het het wordt uitgezonden ergens waar GS het niet bevalt. Gaan de rechterkant nu ook al bepalen wat goed is voor mij?

Varkensjuin | 19-12-09 | 20:54

Is Geenstijl opeens bang voor claims?

boneless | 19-12-09 | 20:54

Baugnez | 19-12-09 | 20:51
Wat zegt u?

Zeeschuimer | 19-12-09 | 20:54

Die kaboutertrend was niet mijn friend.

zovoklets | 19-12-09 | 20:53

Bepaal ik zelf wel, Hoxha. Kansloos gereaguur hier ook, gaan sowieso mee met wat er gezegd wordt. Gewoon zuur gemekker omdat de vara ermee vandoor gaat. Zeik niet zo, kansloos meningloos volk.

keeskwal | 19-12-09 | 20:53

Klinisch dood | 19-12-09 | 20:42
U bedoelt?

Jackanders | 19-12-09 | 20:52

Vond ik precies hetzelfde inderdaad. Laffe honden, al die Belgen, dat is wel duidelijk.

NaastDeEeuwigeCo | 19-12-09 | 20:52

Vieze kut geldwolf. Ik haat kabouters nu... TURBO TURBO!!
Ze werden toch al steeds minder

flappiie | 19-12-09 | 20:51

-weggejorist-

Baugnez | 19-12-09 | 20:51

Kabouter Wesley is het leukste van 2009 en jullie moet niet zo zeiken. Dat huilie-toontje de laatste maanden is echt heel erg Korrrrr van derrr Laak (en wel hierom). Beetje de spruitjeslucht van ingezonden stukken in de '70-er jaren krant.

Big Rick | 19-12-09 | 20:51

Overigens wel grappig: Dijkshoorn is groot geworden door GS. Idem, deels, die vervelende Vlaamse kabouter. De DWDD gaat er vervolgens mee aan de haal. Ofterwel: VARA haat GS, maar toch ook weer niet....

brutus68 | 19-12-09 | 20:50

-weggejorist-

Patdenb | 19-12-09 | 20:50

Dat hele DWDD zit ook al aan hun tax.
Te veel main-stream, te voorspellend, inmiddels slaapverwekkend format, presentator begint zelf teveel sterallures te krijgen, lawaaierig, kortom: verzin eens wat nieuws .

mick jagger | 19-12-09 | 20:48

leuk dat flock draw..

Bassie B | 19-12-09 | 20:48

Hahaha wij hebben een kabouter erbij en juliie vader Abraham hahahaha!

Geenslijm | 19-12-09 | 20:45

@ristretto
Heb geen bril nodig. L: -0.25 R: -0.50
ben gewoon lui

Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:45

Puk & Muk dat waren pas kabouterTs.

Russ Meyer | 19-12-09 | 20:43

Goede smoes Hoxha!

VoosMatroos | 19-12-09 | 20:43

@ bos hout
Wordt altijd weer een teringzooi

Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:43

Jackanders | 19-12-09 | 20:40

Mensen, het is nu al mintien.......

Klinisch dood | 19-12-09 | 20:42

Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:31
Live Art!

Bos Hout | 19-12-09 | 20:41

Nu we toch bezig zijn, zet die Plop ook maar het land uit!

Jackanders | 19-12-09 | 20:40

Toegegeven ik vond Kabouter Wesley wel grappig.

websenior | 19-12-09 | 20:39

Ik vond alleen de eerste KW`s leuk. Nu het zo commercieel is en iedereen de kreten roept is de lol er wel wat van af.

Cpt.Spaulding | 19-12-09 | 20:39

@ Nlz® | 19-12-09 | 20:10;
Maar toch die Specsavers... het lijkt erop alsof je minder word opgelicht dan bij die andere brillenboeren..
Prijs-kwaliteit lijkt iig redelijk.

basweetutwel | 19-12-09 | 20:38

@ Saaihead | 19-12-09 | 20:02;

Jaja... maar Wesley is toch voor iedereen en niet alleen voor de links-mensch?

basweetutwel | 19-12-09 | 20:35

Kabouter Wesley is toch een slappe hap. Vind er niks aan! Ik stel voor dat we het terug dwergwerpen naar Belgie!

c.onjo | 19-12-09 | 20:34

Heb mijn eigen kaboutertje gemaakt
http://flockdraw.com/3g7tde

Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:31

Oei Elisabeth is hier...
Godmiljaar.

ristretto | 19-12-09 | 20:31

Mooi kut kabouter

far0re | 19-12-09 | 20:28

Ging ook veelste snel... en snel verdienen is snel deaud!

Adieu..

basweetutwel | 19-12-09 | 20:27

Ze werden wel minder.

pim033 | 19-12-09 | 20:26

Jammer, Kabouter Wesley is groot geworden op youtube.

gewoon ronald | 19-12-09 | 20:25

mag die gozer ook wat verdienen.niet zo slap ouwehoeren.het blijft leuk

koeli77 | 19-12-09 | 20:25

uuh, lijkt er meer op dat die filmpjes uit dumpert juridisch verwijderd MOETEN worden. En dus verzin je een smoesje en zeg je dat er niets meer aan is. Er zijn zat mensen die ze goed vinden, en ze terug willen kijken, dus laat lekker staan die zooi!

ArchieB | 19-12-09 | 20:24

Paddeneter | 19-12-09 | 20:16
Hoi.
*einde*

Teun van het Tuinpad | 19-12-09 | 20:24

Die staatszenders wisten ons gisteren zelfs op twee kanalen tegelijk Chantal Jansen te presenteren. Kan ik daar iets tegen doen?

Bos Hout | 19-12-09 | 20:23

Kabouter Wesley is nooit geluk geweest. Punt.

Klaksmeister | 19-12-09 | 20:23

@brutus68
Heb het al eens eerder gezegt, maar die Niko bezorgt nachtmerrie's hier aan huize Vidal. Vooral bij mevrouw. En dan kan je zeggen; dan troost je haar toch.

Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:22

Ah, ik moet voortaan eerst beter de comments lezen. Is al genoemd zo te zien...

0513 | 19-12-09 | 20:22

-weggejorist-

cumshaft | 19-12-09 | 20:21

Nlz® | 19-12-09 | 20:15
Was het teveel moeite om de leasebak te starten en mevrouw even op te halen in deze gladde en barre tijden, of althans achterop de brommerT.

Elisabeth2 | 19-12-09 | 20:20

Hulde! Kabouter Wesley is ook gewoon niet grappig. Betekend dit dat al die irritante lutsertjes die overal "en wat is hier het praktisch nut van?" roepen worden weggejorist?

0513 | 19-12-09 | 20:20

Only in America... uhh Belgie.

NatteDweil | 19-12-09 | 20:20

Kabouter Wesley verkoopt zijn ziel aan de linkse duivel. Net zoals Dijkshoorn heeft gedaan. Praktisch gezien komt het er dan op neer dat het dan niet meer leuk is, want, nou ja, u snapt het wel. Jammer, maar uit oogpunt van de artiest versta ik het wel.

brutus68 | 19-12-09 | 20:19

@ Paddeneter | 19-12-09 | 20:16

Ach gut, een Zwitsalkop die denkt dat ze recht van spreken heeft.

Nlz® | 19-12-09 | 20:17

Stelletje GS-kontenlikkers hierzo, gisteren nog de hele tijd 'godmiljaar' roepen en nou is het opeens een kutserie...
-edit Moet jij niet naar bed ? -

Paddeneter | 19-12-09 | 20:16

@ Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:12

Jouw feestje. Ik ga een koppie thee zetten voor Mevr. Nlz die zo van dr werk gefietst komt, en mezelf maar eens van een fijn glaasje Schots nat voorzien.

Nlz® | 19-12-09 | 20:15

Nooit leuk gevonden

DelftscheAap | 19-12-09 | 20:14

Dat 'turbo turbo' heb ik nog altijd niet begrepen. Wat was dat voor loze uitspraak?

Zeeschuimer | 19-12-09 | 20:14

Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:12'
LOL. Ja, dat kontje toch uitnodigend.

Elisabeth2 | 19-12-09 | 20:14

Saaihead: Linkse mensen hebben wel humor, alleen gebruiken zij die voornamelijk om "de wereld te verbeteren" of om tegen "andersdenkenden" in te zetten, wat in de praktijk neerkomt op gezeur.
Bovendien is het meer een probleem dat de publieke omroep net een omgekeerde koning Midas is: alles wat zij aanraken verandert in stront.

Harigeharrie | 19-12-09 | 20:14

Het was welgeteld 1 stripje wel aardig.

azijnseikerT | 19-12-09 | 20:13

Ach hoe Nederlands.
Iemand is leuk zo lang hij maar klein is maar o wee als diegene dan succes heeft...
Overigens vind ik het wel jammer dat de VARA er zo communistisch mee omgaat.
Ik gun de maker van de cartoon alle succes. Ik hoop dat hij zich goed laat betalen door de humorlozen van de VARA.

thetosser | 19-12-09 | 20:12

En wat is hier het pract... xD
Goedzo vanaf nu zijn we allemaal tegen kabouter Wesley!

inktpot | 19-12-09 | 20:12

Nlz®
Vraag 1 van mijn lieve collegatjes wel.
@Elisabeth2
Als een onderdanige bottom slet bedoel je?

Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:12

Zat er aan te komen. Nu gaat kabouter Wesley voortdurend grienen..

Stroopdoos | 19-12-09 | 20:12

@ Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:08

Knip-plak. En misschien eens langs de lokale glashandel inderdaad. Ik zou zeggen, vermijd de specsavers, dat zijn knurften van de bovenste plank.

Nlz® | 19-12-09 | 20:10

Had al meteen een hekel aan die lulkabouter zoals hij eerst de hond van het scherm schopt en dan geil gaat zitten alsof hij er toch spijt van had.

Elisabeth2 | 19-12-09 | 20:09

Groot gelijk. Stinkdwerg...

US | 19-12-09 | 20:09

Poepoe, GeenStijl gaat filmpjes van Dumpert verwijderen. Nee, nu heb je ze, hoor!

N23 | 19-12-09 | 20:09

GeenStijl is nu te laat,
ze hadden hem al de nek om moeten draaien voordat hij een hype werd.
Blijft toch grappig... die kabouter...

Jolly_Jop | 19-12-09 | 20:08

@Nlz
Godver, lk heb een brll nodlg. En hoe doe je die Registerd dan?

Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:08

Steenpuijst | 19-12-09 | 20:03

Wellicht haten kabouters ook u?

Plafondpropellor | 19-12-09 | 20:07

@ Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:05

Gelukkig wel, al nam dat niet weg dat ze er nog vaak zat tussen zaten. En zou je me een plezier willen doen en in het vervolg op de L drukken ipv de i halverwege mn nick? Dank.

Nlz® | 19-12-09 | 20:06

hehe, wilde niet meteen klagen maar blij dit te lezen :)

Interpoolbal | 19-12-09 | 20:06

@Niz
Daar was Joris al sowieso een tijdje klaar mee of niet?

Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:05

De ban kerkers zitten lopen al aardig vol met turbo roeperts en ander Wesley tuig.

G-unite | 19-12-09 | 20:05

Nu is het niet meer eeeeigen
tieft dan maar een ent op

swaffol | 19-12-09 | 20:05

Oh beter! Zijn we dan ook eindelijk van die kut-VMBOers af die bij ieder dumpert/SN-topic 'en wat is daar het praktisch nut van' roepen? Dat zou deze wereld al een heel stuk mooier maken!

Nlz® | 19-12-09 | 20:04

Zijn pappa is wel Jezus.

kapotte_stofzuiger | 19-12-09 | 20:04

zodra het gepeupel ermee gaat lopen is de pret wel uit.

tomtraubert | 19-12-09 | 20:04

Ik haat kabouters!

Steenpuijst | 19-12-09 | 20:03

Ze werden toch al minder.
Kudtkabouter.

eeeland | 19-12-09 | 20:02

Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat linkse mensen ook humor hebben, over boeroepers geproken. Kabouter Wesley is er wat mij betreft, zonder links of rechts te hoeven denken, grappig!

Saaihead | 19-12-09 | 20:02

Mooi, heb het eigenlijk nooit echt grappig gevonden. En het is ook niet zoals NKOTB, dat langzamerhand mij toch voor zich krijgt gewonnen.
MONGUL!

Nacho_Vidal | 19-12-09 | 20:02

heavy statement. welke deal met dwdd? ipv fokke en sukke?

Bluebook | 19-12-09 | 20:02

ik vond ze wel geinig... maargoed

3747 | 19-12-09 | 20:01

awesome, het begon ook al te vervelen.

Jasperados | 19-12-09 | 20:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken