Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gristen-Karwei bant Huis Anubis merchandise

anubisverbod.pngVette pech voor alle door Studio 100 geïndoctrineerde kinderzieltjes in de omgeving Langedijk. Helaasch, jullie kunnen GEEN Huis Anubis merchandise kopen bij de plaatselijke Karwei. In alle overige filialen van deze voormalige bouwmarkt (thans veredelde Blokkervestiging) stikt het momenteel van de Huis Anubis broodtrommels, Huis Anubis paperclips en Huis Anubis bureauleggers, oftewel het standaard Studio 100 promotiemeuk pakketje. Maar bij de Karwei Langedijk staat een gristen aan het roer en dus zijn alle spulletjes inmiddels ritueel verbrand onder luid bijbelcitatengeschal. Dat zit zo. Om met Harry Potter te concurreren heeft Gertje van Studio 100 wat magie-elementen in zijn serie gestopt. Dat betekent dat de acteurs af en toe boven een Ouija bord hangen of zich bezighouden met geesten. Logisch dat zoiets to-taal niet te verkroppen is voor de gemiddelde gristenhond. De eigenaar van Karwei Langedijk was zelf niet beschikbaar voor commentaar, maar kennelijk heeft meneer zijn echtgenote ook spreekrecht gegeven en daarom brengen we u nu het volgende bullshitargument dat alleen door een gristen uitgesproken kan worden: "Als kinderen te dicht bij het water spelen waarschuw ik ze. Ook als het niet mijn kinderen zijn." Dat zeg ik. Gamma!

Reaguursels

Inloggen

Flikker toch op, gristenhond, je eigen geloof is sectarisch en occult.

En-el Hak | 27-10-09 | 10:31

Groot gelijk die man, occultisme en geesten horen in mijn optiek niet in een kinderleven thuis. En overigens ook niet in het leven van een volwassene maar daar kies je zelf voor.

te-echt | 27-10-09 | 10:28

Wat een gezeur. Dit is gewoon de vrijheid die we in NL hebben. De vrijheid om te ondernemen (wel een hoop regeltjes) en de vrijheid van meningsuiting.

BTW: binnenkort een verhaaltje over de Gamma in Goes, alwaar het vrouwelijk personeel allemaal in rok loopt?

Het niveau is toch al bedroevend, dus dat kan er ook wel bij.

Freddie M | 27-10-09 | 09:29

@Rector Reflector
Waarom moeten meteen alle gristenaanhangers dood? Ik ben zelf gristen en werk bij de karwei.
En trouwes mense die denke dat intergamma het inkoopkanaal is van Karwei en Gamma hebbe het goed mis. Intergamma is enkel het moederbedrijf van Karwei en Gamma en bijna alle vestigingen zijn franchise, dat betekent dat iedere franchisenemer eigenaar is van de eigen bouwmarkt(en). Ikzelf vind het overdreven om het uit de winkel te halen, maar toch vind ik dat ieder een mening moet respecteren. En als je toch anubis troep wilt kopen er zijn 120 vestigingen in Nederland, dus probeer dan een van de andere 119 ;). Geen punt bij Karwei!

Gristuhn | 27-10-09 | 08:59

ik heb het!!!!!
jesusindeschredder!!

the wanderer | 27-10-09 | 00:22

Nou en? Als de beste man dit niet wil verkopen dan toch niet? Ik wens geen negers in mijn zaak of andere in Nederland voorkomende etnische minderheden. Big deal

Phobophrysk | 26-10-09 | 22:00

Achja, Gristenenenen blijven eenmaal tevergeefs naar een perfecte wereld voor anderen streven...
Wat er achter de schermen gebeurt kan het daglicht dan niet verdragen maar zolang de rest van de wereld maar geloofd dat hun weg de beste is worden ze blij.
Het is me altijd wat dat punten scoren bij God...

J. Kleaudt Verdamme | 26-10-09 | 21:43

Bertus Betonsloper | 26-10-09 | 20:26
Inderdaad, dat zoek ik zelf wel uit.

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 20:37

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 20:16
.
ErgeRlijk doorzichtig comment Schoorsteenveger. Verder zal het me worst wezen hoe jij je voelt of zou moeten voelen. Dat zoek je zelf maar uit.

Bertus Betonsloper | 26-10-09 | 20:26

@Schoorsteenveger | 26-10-09 | 19:55
En dat doe je door hetzelfde te doen? Hulde!

Rho'd Berth | 26-10-09 | 20:25

@Jim Beam | 26-10-09 | 12:48
Ik heb meer mensen geestelijk kapot zien gaan aan reli gedoe.

bar-en-boos | 26-10-09 | 20:24

Bertus Betonsloper | 26-10-09 | 20:09
Moreel superieur? Waaruit concludeer je dat? Ik loop in het duister, ben niet bang van de duivel, dus in ben tot in het diepst van mijn wezen een inferieur persoon, toch? En ja, moet ik me nu een nóg slechter mens gaan voelen omdat jij je aan mijn reaguursels ergert?

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 20:16

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 19:52
Ah, en daarmee ben jij in eigen ogen natuurlijk moreel superieur aan dat ergelijke en irritante 'gristenwijf'... Laat ik je dit zeggen, schoorsteenveegster: in dit draadje ben JIJ degene aan wie Bertus zich het meeste irriteert.

Bertus Betonsloper | 26-10-09 | 20:09

Einde van de Domheid | 26-10-09 | 19:15
Je wilt me toch niet vertellen dat ik naar de wijsheden c.q. dommigheden van een gristenvrouwtje moet luisteren om op 'de gevaren van het occulte' te worden gewezen?

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 20:01

Rho'd Berth | 26-10-09 | 19:16
Gristenvrouwtje heeft het over 'waarschuwen' van andermans kinderen. En voor alle duidelijkheid, ik verbied haar niet zich irritant te gedragen, ik wijs slechts op het ergerlijke van haar houding.

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 19:55

Bertus Betonsloper | 26-10-09 | 19:09
Nee, ik heb in alle duidelijkheid gezegd niet te pretentie te hebben om een gristenkind te beletten kennis te nemen van gristenwaarheden, maar het bijzonder irritant te vinden dat gristenen wél die pretentie te hebben, en dan ook nog te vinden dat over hun moreel standpunt niet te twijfelen valt.

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 19:52

@koerbagh ® | 26-10-09 | 18:08
Dat is dan het probleem van de Karwij holding, niet van jou.
 
Schoorsteenveger | 26-10-09 | 18:11
Nee, ze probeert het niet tot een norm voor iedereen te maken, dan had ze staan protesteren bij het binnenhof. Ze wil er zelf alleen niet aan bijdragen. Of vind je dat mensen ook al niet mogen besluiten zelf niet mee te doen aan iets dat ze zelf amoreel vinden.
Als het gaat om mensen een moraal opdringen, dan ben ik het helemaal met je eens, maar hier dringen jullie haar een moraal op, namelijk dat ze iets moet doen dat ze zelf immoreel vindt.

Rho'd Berth | 26-10-09 | 19:16

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 18:11
De meeste Nederlands kinderen kunnen zwemmen. In het occulte kijken daar weten we helemaal niets van. Sommigen denken dat Jomanda 'net zoiets is als Jezus' (Rector Reflector | 26-10-09 | 12:45) Ik heb eens bij iemand op school gezeten die daar nogal diep in had gezeten. Het begon met een ouija bord.

Einde van de Domheid | 26-10-09 | 19:15

WildPlassert | 26-10-09 | 19:09
Vindt het al jaren griezelig als ware atheïst tussen alle gristenen te wonen. Overigens is de dochter van v/d Heerik behoorlijk fapbaar. Maar dat terzijde.

evoluutsie | 26-10-09 | 19:14

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 18:11
Wellicht zou je, scrollend door dit draadje, dan ook eens in overweging moeten nemen jouw GrosMaul voor wat beteft dit onderwep dicht te timmeren en op jouw beurt in jouw hok met jouw waarheden moeten blijven... of niet soms?

Bertus Betonsloper | 26-10-09 | 19:09

De eigenaar heet van den Heerik, wij zeggen altijd van den Heer Ik. Inderdaad, meneer geeft ook aan goede doelen, maar alleen als het chrrrrristelijke goede doelen zijn. @ evoluutsie, dat winkelcentruim is trouwens ook van hem. Net als het vervoersbedrijf van den Heerik, en de Karwei op het industrieterrein.

In de rest van Langedijk zijn de kerken al decennia terug netjes leeggelopen, alleen in Broek is de blije boodschap nog niet doorgedrongen dat god een verzinsel is. Als je kritisch kijkt zal je trouwens zien dat al die Broekers een beetje erg op elkaar lijken.....

WildPlassert | 26-10-09 | 19:09

@jezusismijnredder | 26-10-09 | 18:19:
Dus je moet van jezus je familie, vrienden en je eigen leven haten, en je vijanden liefhebben. Ik vind dat hoogst immoreel. Kwaadaardig zelfs.
Ga je eigen vijanden liefhebben, ga mij (of een ander) niet opdringen dat ik de mijne niet mag en mijn geliefden wel moet haten.

koerbagh ® | 26-10-09 | 18:47

Klorus | 26-10-09 | 12:43
Gast, de Karwei zit niet in het winkelcentrum. De Karwei zit op het industrie terrein. Maar het klopt dat we hier geen koopzondagen hebben nee. En dat enkele gristenfamilies geen tv hebben. Lekker radio luisteren, ook leuk.
Wat wil je ook met vijf kerken in een dorp van 5000 inwoners...

evoluutsie | 26-10-09 | 18:24

@ koerbagh 17:26
matteus 5vers43 Gij hebt gehoord, dat er gezegd is: Gij zult uw naaste liefhebben en uw vijand zult gij haten. 44 Maar Ik zeg u: Hebt uw vijanden lief en bidt voor wie u vervolgen, 45 opdat gij kinderen moogt zijn van uw Vader, die in de hemelen is;

jezusismijnredder | 26-10-09 | 18:19

Rho'd Berth | 26-10-09 | 17:33
Nee, het gaat hier niet alleen om de vraag of deze winkelier zelf mag weten wat hij verkoopt. Natuurlijk mag hij zelf weten wat hij verkoopt. Hij mag ook besluiten om helemáál niks te verkopen. Het gaat hier om de argumentatie, en dan vooral die van dat gristenwijf. Zij trekt een directe vergelijking tussen een fysiek gevaar om in het water te vallen en het 'gevaar' om met 'het kwaad' in aanraking te komen. Zij vindt dat zij alle kindertjes moet behoeden voor het kwaad dat Huis van Anubus heet, net zoals wij kindertjes proberen te behoeden voor de verdrinkingsdood. Zij verheeft een moreel standpunt, háár moreel standpunt, tot een absolute norm die voor iedereen moet gelden, ook voor niet-gristenen.
Dat is een typische houding van gristenen die niet in hun gristelijk hok willen blijven maar óók de rest van de wereld willen dicteren wat goed is en wat kwaad, en die houding is uiterst irritant te noemen.
Het zou niet in mij opkomen om gristenkindertjes de kerk uit te sleuren om ze te behoeden voor het gif der religie. Ze doen maar, die religieuzen, wat ze niet laten kunnen. Maar laat ze asjeblief met hun Waarheid in hun gristenhok blijven.

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 18:11

"Het gaat hier alleen om de vraag of deze winkelier zelf mag weten wat hij verkoopt."
Rho'd Berth | 26-10-09 | 17:33

Het antwoord daarop is duidelijk: Nee, dat mag hij als franchisenemer van een hard-franchise niet zelf weten.

koerbagh ® | 26-10-09 | 18:08

Het is de verhuurder van het pand die dwars ligt, niet de Karwei-ondernemer..

Peerie | 26-10-09 | 18:00

waar begin je allemaal over man. Wie heeft het hier over serieus genomen willen worden? Het gaat hier alleen om de vraag of deze winkelier zelf mag weten wat hij verkoopt. Dat jij daar al je stokpaartjes en cliché's bij wilt halen is jouw zielige zaakje. Een winkelier mag zelfs op grond van zijn geloof dat geen boeings maar elfjes de twin towers hebben neergehaald door heel hard te klapwieken met hun vleugeltjes naast het gebouw terwijl de grote boze trol de airco uitzette besluiten om het huisnummer '11' uit de collectie te halen.
 
Dat jij zo nodig duidelijk wilt maken dat iedereen die in God gelooft een halve infantiel is met scheefhangende hersenstulpjes is jouw zaak. Het is ietswat dom geredeneerd, denk ik, maar dat is dan weer mijn zaak he!
 
Maar eerlijk is eerlijk, je hebt natuurlijk wel een punt. Ik ben inderdaad best dom! En sinds m'n doop heb ik nooit meer ergens over nagedacht, maar klakkeloos de dominee nagesproken. Het is dan ook ons christelijke motto: "Als God had gewild dat wij zelf na zouden denken dan had hij ons wel hersens gegeven". Dus laat me nu weer wegzakken in mijn overloze zee van onwetendheid en eindeloze domheid. Gelukkig zijn er menschjes op deze wereld zoals jij die het allemaal wel snappen! Kiene knul!

Rho'd Berth | 26-10-09 | 17:33

@jezusismijnredder | 26-10-09 | 17:09 :
De liefde van jezus?
"Indien iemand tot Mij komt, en niet haat zijn vader en moeder en vrouw en kinderen en broeders en zusters, ja zelfs zijn eigen leven, die kan mijn discipel niet zijn." (Lucas 14:26).
Haten moet je, van die lieve jezus van je.

koerbagh ® | 26-10-09 | 17:26

@Rho'd Berth | 26-10-09 | 16:31:
"niveau vmbo argumentatie."
Het is geen argument, het is een reactie. Daar zit nogal wat verschil in. Als jullie sprookjesgelovers willen dat je serieus genomen wordt zul je met bewijzen moeten komen dat die opper tita-tovenaar van jullie daadwerkelijk bestaat en niet slechts een fantasievriendje in je hoofd is. Aan fantasievriendjes in je hoofd kun je geen rechten ontlenen en zeker niet anderen de mee de maat nemen, hetgeen jullie gristenkakkerlakken desalniettemin toch altijd menen te moeten doen.

"Wist je trouwens dat 'parels voor de zwijnen' uit de Bijbel komt?"
Ja. Nou en? Ik gebruik ook wel eens een spreekwoord uit Shakespeare. Dat maakt Hamlet nog niet tot een waargebeurd historisch verslag van een vroeg-Deens koningshuis.

koerbagh ® | 26-10-09 | 17:12

@ schoorsteenveger 14:52
Ik ben niet bang voor geweld, ik laat me niet afschrikken door mensen als jou die geweld willen gebruiken, terwijl ik de liefde van Jezus verkondig.

jezusismijnredder | 26-10-09 | 17:09

Verdomd, wat een onzin! Ik volsta maar even met mijn nick:

sjongejongemensuh | 26-10-09 | 16:54

lol het huis anubis, waar gaat het over
dit is juist een uitdaging voor het gristenfront
-
maak es een kinderserie voor nickelodeon die net zo cool is (ahem) als het huis anubis maar wel volledig gristelijk verantwoord is
-
ohja klopt, geen hond kijkt nog naar gristelijke bullshit series op tv

OHFOURSIX | 26-10-09 | 16:52

koerbagh ® | 26-10-09 | 16:27
.
Hahaha... koerbagh ®, lekker zwijntje van me! Wat ies eigenlijk met jou kebeurt? Je klinkt alsof je je handtasje bent kwijtgeraakt.

Bertus Betonsloper | 26-10-09 | 16:40

@koerbagh 16:27 (@Bertus....)
Altijd een winnend argument; "Ik ben slim en jij bent dom want jij hebt een plaat voor je hoofd".... niveau vmbo argumentatie.
 
Wist je trouwens dat 'parels voor de zwijnen' uit de Bijbel komt?

Rho'd Berth | 26-10-09 | 16:31

@Eikenhout | 26-10-09 | 14:44
Nee, een franchisenemer heeft zich gewoon te houden aan het contract met de franchisegever die zijn naam, goodwill en geld investeert en daarvoor prestaties terugverwacht zoals het opnemen van actie-artikelen in het assortiment. Als meneer de gristen-karwei franchisenemer daarnaast ook bijbels, mariabeeldjes en kruisbeelden wil verkopen: hij gaat z'n gang maar, als hij meent daardoor meer omzet te kunnen genereren. Karwei is een "hard-franchise", met hele strakke regels voor franchisenemer. In die zin is het geen eigen ondernemer met alle vrijheid.

@Bertus Betonsloper | 26-10-09 | 15:40:
Parels voor de zwijnen, je leest ze toch niet en houd liever die betonnen plaat voor je hoofd.

koerbagh ® | 26-10-09 | 16:27

goed zo christenen dood aan die studio100 indoctrinatie

hogehoed | 26-10-09 | 16:19

Toch opvallend dat de gristenkakkerlakken onmiddellijk uit hun holletjes komen gekropen bij een topic over idiote christenen. Anders zie je ze nooit in deze panelen, maar zodra een gristenmensch in het openbaar iets krankzinnigs zegt of doet en GS heeft er een topic over: Hoppa, daar zijn de Rho'd Berthjes en jezusismijnreddertjes weer.
koerbagh ® | 26-10-09 | 13:37

Hilarisch... Wat vooral opvalt, koerbagh ®, is dat jij dan weer met dat eeuwig-en- hetzelfde zurige commentaar komt. À propos, waar zijn de linkjes trouwens gebleven?

Bertus Betonsloper | 26-10-09 | 15:40

hee, wat een grappig woord: "Gristenhond".

Maar goed,
het staat die meneer vrij om te verkopen wat hij wil - en niet wat hij niet wil.

Lijkt me een echt PVV standpunt. Vrijheid, blijheid!

Evenals jullie niet willen linken naar websites waar iets positiefs over Christenen wordt gezegd, lijkt me zo.

Heel begrijpelijk, maar om daar nu stampij over te maken, neu.

relatief | 26-10-09 | 15:31

@koerbagh 13:37
Moet je eens in dat geenfile topic van vanmorgen kijken! Of had dat ook wat met Jezus te maken?

Rho'd Berth | 26-10-09 | 15:26

jezusismijnredder | 26-10-09 | 14:32

Leg eens verder uit, kun je me ook vertellen over Tartarus en Hades enzeau, ik hang aan je lippen. O en dat verhaal van die 4 ruiters vind ik ook zo boeiend, maar daar komen we later wel eens op terug.

ADHDtje | 26-10-09 | 15:25

En achteraf gaat zijn vader een beetje flink doen door te zeggen dat ie em geofferd heeft enzo.

ojédiaré | 26-10-09 | 15:23

Die jezus was vast geen lekkertje. Ze spijkeren je niet voor niets aan het kruis, lijkt me.

ojédiaré | 26-10-09 | 15:22

Inferi0r | 26-10-09 | 15:02
Jouw Karwei is op zondag gesloten omdat ze anders door de Grrristenhorde ook doordeweeks geboycot worden. De leiding is dus bang voor omzetverlies.
Een zelfde situatie in Oud-Beyerland. Ook zo'n Grristen-bolwerk.

Boomschade | 26-10-09 | 15:09

Krijgen we nu een negatief koopadvies voor de Karwei van Geenstijl?

Toevallig is de plaatselijke karwei hier nooit op zondag open omdat het meeste publiek christelijk georiënteerd is. De leiding van de Karwei is dat niet, maar als zij meer kunnen verkopen door een dagje extra vrij te nemen, dan moeten ze dat natuurlijk vooral doen.

Zijn jullie er nou ook voor dat er een kwotum moet komen voor het aantal allochtonen en vrouwen aan de top? (sorry dat van die allochtonen had ik nog niet mogen verklappen.)

Inferi0r | 26-10-09 | 15:02

En over welke god hebben het dit keer?

ojédiaré | 26-10-09 | 14:52

jezusismijnredder | 26-10-09 | 14:15
jezusismijnredder | 26-10-09 | 14:32
Sodemieter op man. Als ik door jou gered wil worden, dan meld ik me wel.
En waag het niet om mijn kinderen ongevraagd te gaan redden met die moraal van jou. Dan sla ik jouw kinderen hoogstpersoonlijk de kerk uit, uit pure liefde.

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 14:52

Tsja, de eigenaar van deze Karwie bepaalt zelf wel wat hij verkoopt. En als je dat niet bevalt ga je maar ergens anders heen.
Mooier kan ik het helaas niet maken.

Eikenhout | 26-10-09 | 14:44

@ dr kahn, God is de volmaakte liefde, dat bewijst hij doordat Jezus voor alle zonden is gestorven, iedereen kan gered worden. Wie zijn hele leven de genade en liefde van God afwijst,, waardoor zij/hij gered kan worden komt in de poel van vuur die eeuwig brand. Ik zal eerlijk zijn, de hel is een Godin uit de noorse mytologie http://nl.wikipedia.org/wiki/Hel_(godin). Het word hel komt nergens in de bijbel voor. Maar wel dit (openbaring20vers14 Toen werden de dood en het dodenrijk in de vuurpoel gegooid. Dit is de tweede dood: de vuurpoel. 15 Wie niet in het boek van het leven bleek te staan werd in de vuurpoel gegooid.)
Luister God intentie is om alle mensen te redden, maar als iemand niet gered wilt worden en maar doorgaat met onrecht doen, dan ben je het ook zelf schuld als hij oordeelt.

jezusismijnredder | 26-10-09 | 14:32

Huis Anubis zuigt toch ook? Wat is het probleem dan?

Mac The Ripper | 26-10-09 | 14:25

@jezusismijnredder

God is liefde. En wie dat niet aanneemt, zal eeuwig branden in de hel. Fijn geloof hoor..

Dr. Klahn! | 26-10-09 | 14:18

@ schoorsteenveger
Wat dacht je ervan dat alle kinderen worden geindoctrineerd op scholen, dat ze samen met de aap een gemeenschappelijke voorouder hebben. Ik vind het een goed argument van haar, ik waarschuw ook mensen waar iemand terechtkomt zonder gered te zijn, namelijk de poel van vuur en het dat Jezus de wereld rechtvaardig zal oordelen.

jezusismijnredder | 26-10-09 | 14:15

r@face | 26-10-09 | 13:41
Ik heb geen relifanatici nodig om doorgeschoten vercommercialisering tegen te gaan. Als ik tegen kerstmis ga tanken, dan struikel ik op weg naar de kassa ook over de kerststallen en kaarsen. Is precies hetzelfde.

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 14:02

jezusismijnredder | 26-10-09 | 13:31
Tuurlijk jongen, je mag zelf bepalen wat je wel of niet verkoopt. Dat is het punt ook helemaal niet. Maar wat wél een punt is, wat mij betreft althans, is de mateloze arrogantie waarmee die keuze wordt gemotiveerd.
"Als kinderen te dicht bij het water spelen waarschuw ik ze. Ook als het niet mijn kinderen zijn."
Als dat gristenwijf ooit het lef zou hebben om mijn kind weg te houden van iets dat volgens haar Gristenmoraal uit de koker van de duivel komt, dan zou dat gristenwijf gegarandeerd geconfronteerd worden met een duivels antwoord mijnerzijds. Ik sla haar kinderen ook niet de kerk uit.

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 13:59

Superior Bastard | 26-10-09 | 13:48
Ik weet heel goed het verschil tussen genuanceerd en de wereld op zijn kop zetten. Dit is multikul propaganda. U kent 1 schakende moslima? U hebt ooit gehoord van een moslim die zich bezighoudt met dierenwelzijn. Ik niet hoor.

alwayslearning | 26-10-09 | 13:56

alwayslearning | 26-10-09 | 13:40
Wat leert u uw kinderen dan? Dat alle Marokkaanse jongens boefjes zijn, dat alle islamitische meiden thuis gevangen en dom worden gehouden, dat alle negers niet willen werken (want u zult zich ook wel ergeren aan de negerconciërge). Wees blij dat aan kinderen in ieder geval een genuanceerd beeld wordt getoond, zodat ze later zelf hun oordelen kunnen vormen.
Ik kijk er in ieder geval samen met mijn dochter met plezier naar.
Wat mijn eigen oordelen zijn, doet in deze niet ter zake, maar ik kan u verzekeren dat ik l geen linkse wegkijker ben.

Superior Bastard | 26-10-09 | 13:48

Dat vraagt natuurlijk om een boycot van Karwei.

Mark2007 | 26-10-09 | 13:46

@ mezelf | 26-10-09 | 13:41
Lees ik het na en zie ik dat ik een gristenhond verdedig?
Aan introspectie doen gaat.....

r@face | 26-10-09 | 13:43

anubis crap in een bouwmarkt ,lenzen bij de kruidvat, laptops bij de lidl, hoezo branche-vervuiling ? ze draaien in nederland elke speciaalzaak zijn nek om zodat we over 5 jaar tesco-achtige praktijken krijgen. maar onder het mom van geloof spullen uit je winkel weren is zooooooooo prehistorisch. zaken zijn zaken toch? als je anubis ontleed hou je anus en bi over .... misschien ook een reden om die troep niet meer te verkopen ?

caddylex | 26-10-09 | 13:43

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 13:34
Was een uitkomst geweest, dan hadden ze er in die 30 dagen even een dweiltje doorheen kunnen halen.

Napeauleon | 26-10-09 | 13:41

Als die Langendijkbaas de ondernemer is van die tent, mag hij zelf bepalen wat hij verkoopt.
Bij de lokale boekhandel in de biblebelt zal je ook geen Playboy vinden, terwijl er geen gristelijk op de pui staat. Stichtelijke romans echter in overvloed. Je haalt je maandelijkse portie toiletplezier dan toch ook elders? Laat die mensen toch. Wat heeft dat Anubisspul überhaupt te zoeken in een bouwmarkt? Je hebt die toko toch niet nodig om aan Anubismeuk te komen. Als je dat al zou willen.

r@face | 26-10-09 | 13:41

Superior Bastard | 26-10-09 | 13:27
Ooit wel eens van propaganda gehoord? Ik snap ook wel dat je geen kinderserie kunt maken waar de marokkanen gewoon crimineel zijn en dieren gewoon doodgemarteld worden naar goed islamistisch gebruik. Maar om alles om te draaien is propaganda en dhimmie gedrag. Jammer dat dat jou ontgaat, zul je wel je redenen voor hebben

alwayslearning | 26-10-09 | 13:40

Toch opvallend dat de gristenkakkerlakken onmiddellijk uit hun holletjes komen gekropen bij een topic over idiote christenen. Anders zie je ze nooit in deze panelen, maar zodra een gristenmensch in het openbaar iets krankzinnigs zegt of doet en GS heeft er een topic over: Hoppa, daar zijn de Rho'd Berthjes en jezusismijnreddertjes weer.

koerbagh ® | 26-10-09 | 13:37

Moet die man toch zelf weten? Zijn winkel, dus hij bepaalt wat hij verkoopt. Ik zie het probleem niet zo.

BigFoot | 26-10-09 | 13:35

Napeauleon | 26-10-09 | 13:30
Als het aan die getatoeëerde nepjezus had gelegen die ze onlangs buiten hebben geflikkerd dan waren die darkrooms volgens mij óók aan de beurt gekomen. 'Dertig dagen zonder darkroom' of zo.

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 13:34

Gut gut de relifreakjes zijn er weer. Tja andere waanideeën aanhangen mag niet hè, want stel je voor dat je voor jezelf gaat nadenken.

breiz | 26-10-09 | 13:34

En dan te bedenken dat die hele gristenmythe een rechtstreekse kopie is van veel oudere Egyptische. Oh, the irony. www.kemetway.com/massey1.html

koerbagh ® | 26-10-09 | 13:32

Rickelodeon | 26-10-09 | 13:29 Nee, dat hoeft niet, maar je bent ook niet verplicht om kerststalletjes en kruisbeelden te verkopen in je winkeltje.

bolknak | 26-10-09 | 13:32

@ tafkafm juist, als je een bedrijfsleider van een eigen winkel bent, mag je zelf weten wat je wel en niet verkoopt. Stel ik had een eigen karwei dan kwam dan verkocht ik geen pornografie of harry potter achtige dingen.

jezusismijnredder | 26-10-09 | 13:31

Die meuk van studio 100 moest eigenlijk uit alle winkels verdwijnen.
Ik wil die bende hooguit nog zien op trieste vlooienmarkten waar volgevreten vrouwen hun kroost tweedehands hallal barbie's geven...
action-factory.net/

En Gert Verhulst had bij die dooie hond moeten blijven zitten. Zingende kindermeisjes in te korte rokjes hebben we nu ook wel gezien

Next!

Swahili Bubba | 26-10-09 | 13:30

Totaal geen probleem mee! Moeten ze zelf weten.
Ik bedoel, als ik iets niet wil verkopen om wat voor reden dan ook (voor mij moverend) dan moet ik dat toch ook zelf weten.
Al verkoopt hij geen spijkers omdat jezus daarmee aan de paal genageld werd, moet hij lekker zelf weten.
Laat zo'n kerel lekker met rust, hij zorgt ten minste voor werkgelegenheid met zijn bedrijf.

ADHDtje | 26-10-09 | 13:30

jezusismijnredder | 26-10-09 | 13:25
Ja, die gaat straks weer lekker verdienen aan die kerststalletjes met die plastic Jezusjes erin.

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 13:30

Don't know don't care...
WakkereNL | 26-10-09 | 13:20
Zeau, jij bent wakker zeg.

Flooks, kun jij Mutsaerts in een paar woorden duidelijk maken dat je van een moskee niet kunt verwachten dat ze crucifixen aanbieden, van de RK-kerk niet dat ze Harry Potter DVD-boxen kado doen, en de EO niet dat ze "de beste 25 darkrooms" gaan uitzenden?

Napeauleon | 26-10-09 | 13:30

Als Atheist val ik mensen toch ook niet lastig? Wat moet ik doen dan? Op zondagochtend de deuren langs? Aan bellen en vertellen dat er niets is? In de stad lege A4'tjes uitdelen? En dan vertellen dat er niets is?
Alleen door gelovigen komt de ellende. Kijk maar naar oorlogen en.... de KARWEI !

Rickelodeon | 26-10-09 | 13:29

Baas in eigen winkel(-filiaal)! Heidenen gaan maar naar anderen heidenen voor hun verwerving van objecten van afgoderij.
Ik verschil met de ondernemer van mening over de mate van schadelijkheid, maar da's bijzaak. Als hij Anubis troep schadelijke rotzooi vindt dan hoeft hij het niet op de markt te zetten. Mijn held!

bolknak | 26-10-09 | 13:29

Waarom zou deze winkelier überhaupt verplicht worden deze meuk (?) te verkopen? Als hij dat niet wil, is dat zijn goed recht. Ik ga ook niet lopen zeuren dat ze op GeenStijl de nieuwe encycliek van de paus niet publiceren.

tafkaFM | 26-10-09 | 13:29

alwayslearning | 26-10-09 | 13:13
Jezus man, azijnpisserT. 't Is een kinderserie. Wat mij betereft staat u op één lijn met die relifreak van de Karwei!

Superior Bastard | 26-10-09 | 13:27

@jezusismijnredder | 26-10-09 | 13:25
Onderzoek alles en behoudt het goede.

illuvatar | 26-10-09 | 13:27

Biep | 26-10-09 | 13:26
wakker worden!

Biep | 26-10-09 | 13:27

Niemand zet toch de loop van een geweer tegen je kop wanneer er weer met gloeiend verlangen om een Anubis-broodtrommel geconfronteerd word?
Mensen moeten eens 'nee' leren zeggen tegen hun nageslacht.

Biep | 26-10-09 | 13:26

Met goed bedoel ik Goed dat een bedrijfsleider van een filiaal zo'n dingen niet verkoopt.

jezusismijnredder | 26-10-09 | 13:25

Lees hier de bullshit van waaruit die lui redeneren.
„Duivel werkt onder jongeren soms heel subtiel”
www.refdag.nl/artikel/1441032/Duivel+w...
Moge Satan de bliksem doen inslaan bij die Karwei-vestiging.

Schoorsteenveger | 26-10-09 | 13:25

ik weet het niet precies wat het is, maar als het met ouija borden of kinderen op jonge leeftijd met occultisme in aanraking te brengen vind ik het goed.
Magie is niks anders als mensen met de wereld van Satan en de demonen in aanraking brengen. Zelf toen ik klein was heb ik ooit zoiets gedaan met geesten oproepen, ik heb toen echt een onzichtbare hand gevoeld die flink in mijn pols kneep.

(Marcus 9vers42 En wie één van deze kleinen, die geloven, tot zonde verleidt, het zou beter voor hem zijn, dat een molensteen om zijn hals was gedaan en hij in de zee was geworpen.)'

In openbaring waar God in de toekomst deze wereld zijn toorn uitstort in de vorm van plagen.
(openbaring 9vers20 Maar de andere mensen, die deze plagen overleefden, keerden zich niet af van hun zelfgemaakte goden. Ze bleven die goden aanbidden en de beelden van goud, zilver, brons, steen en hout, die niet kunnen horen of zien en zich niet kunnen verroeren. 21 Evenmin braken ze met hun leven van moord en toverij, van ontucht en diefstal.)

jezusismijnredder | 26-10-09 | 13:25

alwayslearning | 26-10-09 | 13:13
Juist, dát (Spanga's) is een progamma wat wat mij betreft heel rap mag doodbloeden. En het huis Anubis: ik mag graag naar de spanning op dochters' gezicht kijken als er gesolt wordt met de traan van Isis, en dat ze moet lachen wanneer Victor een "speld wil horen vallen!". Daar op tegen zijn vanuit religieuze overwegingen.... ze moeten zich laten helpen die reli's... allemaal.

Ik ben nog van de tijd dat je op het puntje van het bankstel zat tijdens het kijken naar 'De zevensprong' Voor de kinderen is het schitterend.

Biep | 26-10-09 | 13:24

Ik vind het wel mooi dat die man zijn poot stijf houdt. Als ik geen halal vlees in mijn winkel verkoop mag dat toch zeker ook?
Daarnaast: Geniale marketing-stunt. Ik wist niet eens wat Huis Anubis was, of Karwei voor dat geld.

buurvanurk | 26-10-09 | 13:24

Ooit in een grijs verleden voor de Karwei gewerkt. Wat was dat een onprettige periode. Verplichte kost waren ook altijd de 'team spirit' filmpjes over mannen die met vis gooiden. Dat we dat daarna niet in praktijk brachten is me tot de dag van vandaag een raadsel.

Nacho_Vidal | 26-10-09 | 13:24

Ik zie heel wat toekomstige hartkwaalpatiënten, relax.
Als ik die Anubistroep wil hebben koop ik dat waar ze het wél verkopen.
En waar ligt Langedijk eigenlijk, 450 inwoners? inteelddorp?
gewoon mijden als de pest en doorgaan met ademhalen.

necrosis | 26-10-09 | 13:22

@CoJoNes | 26-10-09 | 13:06: Ja, dat gaat echt een wereld van verschil maken... NOT
@Napeauleon | 26-10-09 | 13:07: Ghe, ik vind gewoon dat deze meneer die vrijheid moet hebben. Of ik het er direct mee eens ben is niet relevant. Zo lang meneer de ondernemer geen klanten weigert op grond van levensovertuiging, ben ik allang tevreden.

Fleauxe | 26-10-09 | 13:21

Waar gaaaaaaaaat dit over???? What the F*@K is Anubis? Don't know don't care...
Maar ik heb wel een hekel aan Gristenen die te ver gaan en andere mensen hun geloof opdwingen of dingen gaan verbieden enzo. Next

WakkereNL | 26-10-09 | 13:20

Dit topic doet met denken aan een eerdere, waar een bouwmarkt in de Bijlmer geen Nederlandse vlaggen verkocht...

Jeff Hawke | 26-10-09 | 13:18

De gristenhonden zouden beter eens naar een propaganda-serie als Spangas van de ncrv kunnen kijken, waar de islamistische uebermenschen hun ueberdingetjes doen.
Islamitisch hoofdoekmeisje speelt schaak en zet zichook in tegen de dierenmishandeling op christenboerderij, marokkaanse moslimjongen wordt door witte jongen meegesleurd in winkeldiefstalletje van geloof ik rolletje snoep en marokkaanse jongen heeft daar oooooozoooo spijt van. Had nog nooit iets gestolen. Witte jongen vindt diefstal ozo stoer en heeft helemaal geen spijt van.
Witte jongen breekt in in halalwinkeltje en zet daar de tag van moslimjongen die zijn vriend is, zodat die de schuld krijgt. Moslim jongen, die nu door politie als dader wordt gezien zit in enorm loyaliteits conflict door gedrag van die witte vriend.
De multicul propaganda ten top.

alwayslearning | 26-10-09 | 13:13

@CoJones:
Sorry, volgende keer doe ik het voor je in het nl's.

Rho'd Berth | 26-10-09 | 13:13

@The prosecutor 26-10-09
Gun mij een milkshake, en mag ik die straks bij jou thuis komen kopen? Echt super zielig als je geen milkshake aan mij wilt verkopen omdat jij het niet lekker vindt.

Rho'd Berth | 26-10-09 | 13:11

't Huis Anubis? Kinderen willen tegenwoordig toch allemaal een Xbox, Playstation of een Wii! Dus laat die crhistenhonden lekker de .... krijgen....

Qrazybertje | 26-10-09 | 13:11

@Rho'd Berth | 26-10-09 | 13:07
Hence, God = evil

CoJoNes | 26-10-09 | 13:11

"Als kinderen te dicht bij de kerk spelen waarschuw ik ze. Ook als het niet mijn kinderen zijn."

Brimstich | 26-10-09 | 13:10

@Mutsaert, ik begrijp dat jij liever het communisme invoert? En de markt oplegt wat ze wel en niet mogen verkopen? Jullie zijn het een beetje kwijt he, het goed bashen op grond van goeie redenen. Jammer joh, geeft niks, was leuk zolang het duurde, nu worden jullie gewoon een blogje met zeikertjes die 13 in een dozijn meuk artikeltjes schrjiven. 'k Vond jullie vroeger dan toch beter.

Rho'd Berth | 26-10-09 | 13:10

Als je jezelf beperkingen oplegt door naar zo'n sprookjesboek te luisteren, hoef je anderen daar niet mee lastig te vallen. Gun de mensen toch gewoon die Anubis-meuk.

The prosecutor | 26-10-09 | 13:07

@CoJoNes 26-10-09
He's able,
he's willing
and he's going to,
but for now he has patience,
because it's impossible to destroy evil
without destroying those who cause evil.
-Rho'd Berth
(die schrijft idd stukken minder goed engels)

Rho'd Berth | 26-10-09 | 13:07

Fleauxe | 26-10-09 | 13:00
Ik kan me vinden in je intentie, en wat mij betreft staat het iedere ondernemer vrij om te verkopen - of niet- wat hij/zij wil. Niet aan ons om dat te veroordelen maar wel om zelf een (in onze ogen) beter alternatief te bieden en te hopen dat ouders daarin meegaan.
Zullen we dan maar? Oh, sorry, geen tijd.

Napeauleon | 26-10-09 | 13:07

@Fleauxe | 26-10-09 | 13:02
Wil de quote even voor je vertalen, wellicht?

CoJoNes | 26-10-09 | 13:06

Die gelovigen moeten gewoon niet zeuren.

Creation | 26-10-09 | 13:05

Dat zeg ik - God bestaat niet!

Parsons | 26-10-09 | 13:03

Volgens mij zijn Karwei en Gamma allebei van moederbedrijf Intergamma, dus dan kun je ze beter naar Praxis sturen. Of Hornbach. Of Fixet. Of zo.

niles777 | 26-10-09 | 13:03

@CoJoNes | 26-10-09 | 13:00: Het mooie is, dat God slechts wordt aangeroepen in slechte tijden. Die filosofen hadden nooit te veel moeite het succes aan zichzelf toe te schrijven. Maar oh wee als het mis gaat, dat moet de Heer subiet op het matje komen. Ja, zo lust ik er nog wel een paar.

Fleauxe | 26-10-09 | 13:02

Die ondernemer gaat z'n gang maar, en dat argument van die vrouw is ook prima. Dat doe ik ook: kinderen waarschuwen als ze iets gevaarlijks doen. Zoals te dicht bij een kerk komen: "pas op jongens! daar zit een sekte in die je allerlei onzin wijsmaakt, je van alles en nog wat wil verbieden, en die zich als je pech hebt aan je vergrijpt".

Muxje | 26-10-09 | 13:02

F. von Zeikhoven | 26-10-09 | 12:55
Die EHBO-trommels mogen wel natuurlijk, daar staat een rood kruis op..

Superior Bastard | 26-10-09 | 13:00

Is God willing to prevent evil, but not able?
Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing?
Then he is malevolent.
Is he both able, and willing?
Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing?
Then why call him God.
-Epicurus
(hij schreef inderdaad een verdomd knap moppie engelTs)

CoJoNes | 26-10-09 | 13:00

Napeauleon | 26-10-09 | 12:53
Wat hebben de atheisten toch weinig platform en invloed.
Calimero is groot vergeleken bij ze.
(Prijsvraag, noem EEN religieuze columnist.)

Einde van de Domheid | 26-10-09 | 13:00

F. von Zeikhoven | 26-10-09 | 12:55
Broodtrommels met de beeltenis van de H. Vader? Waar verkoopt men die?

Mijnheer Pastoor | 26-10-09 | 13:00

@Napeauleon | 26-10-09 | 12:53: Waarom moeten die kinderen telkens worden blootgesteld aan die kapitalistische kinder(ziel)verkrachters? Laat ze eerst eens het volkslied leren, waardering opbrengen voor een pop. Kinderen worden veel te veel verwend. Dergelijke K3 en Huis Anubis shit draagt helemaal niets bij. Eerst vormen, dan onderwijzen en daarna kijken we wel eens over er een fiets vanaf kan.
Verpest je kinderen niet, dan krijg je van die hedendaagse hang-hufters met de welbekende ik-heb-scheit-mentaliteit.

Fleauxe | 26-10-09 | 13:00

Willem4246 | 26-10-09 | 12:52
De duivel verbindt zich eerder aan waarlijk verderfelijke waar.
Zuivel op zuivel is het werk van de likduivel.

Mijnheer Pastoor | 26-10-09 | 12:58

@AM. | 26-10-09 | 12:38
Die comment had ik ook al op mn klebord staan... Ik ben echt benieuwd wat er dan zou gebeuren. Of eigenlijk weet ik het al wel...

MrSiezen | 26-10-09 | 12:57

@ Willem4246 | 26-10-09 | 12:52
En wat doe je dan met broodtrommels van de paus? Of sinterklaas? Oh ja, sprookjes van Grimm mogen ook al niet. Weet je wat? Doe de EHBO-trommels ook maar in de ban, dan zijn we binnenkort ook van die rotkinderen af.

F. von Zeikhoven | 26-10-09 | 12:55

Fleauxe | 26-10-09 | 12:40
Zo ook de atheïstische CEO van Ziggo die besluit de EO niet langer door te geven.
Alleen mag dat dus niet.

Napeauleon | 26-10-09 | 12:53

-weggejorist-

Outside Leg | 26-10-09 | 12:53

Hulde aan deze filiaalmanager!! Tere kinderzieltjes kun je niet overlaten aan producten waar DE DUIVEL aan is verbonden!!

Willem4246 | 26-10-09 | 12:52

Dames en Heren, maak je niet zo druk, je kan de Anubis broodtrommel vast nog wel ergens anders krijgen. Tog?

Tog | 26-10-09 | 12:52

Karweikel!

Superior Bastard | 26-10-09 | 12:50

Lurk | 26-10-09 | 12:46
Intergamma is inkoopcentrale, geen eigenaar.

Napeauleon | 26-10-09 | 12:50

AM. | 26-10-09 | 12:38
Die heb ik gemist, dank voor de doorgifte!
IJ-zer-sterk

Napeauleon | 26-10-09 | 12:49

Heerlijk geen Anubis in de Karwei. Als ik met mijn dochter in die winkel loop dan moet ze altijd naar Anubis spulletjes kijken terwijl ik gewoon zaagbladen voor een decoupeerzaag moet hebben......

Terpetijnzeikert | 26-10-09 | 12:49

Anubis was een god in de Egyptische mythologie. Hij werd afgebeeld met het hoofd van een jakhals of als een jakhals. Jakhalzen waren aaseters en waarschijnlijk zou de associatie met dit dier eerder geweest zijn om de doden te beschermen van vernietiging.

Drs. D. | 26-10-09 | 12:49

Ze kregen ineens de geest bij Karwei

Rickierick | 26-10-09 | 12:49

ammajajajippiejippiejooooo~!

yepyep | 26-10-09 | 12:48

Ik heb iemand psychisch goed stuk zien gaan door dat geestenoproepgedoe.
Ik kan me voorstellen dat iemand die zooi niet wil verkopen.
Trouwens, tis toch zijn eigen winkel? Hij bepaald toch lekker zelf zijn assortiment?

Jim Beam | 26-10-09 | 12:48

Ach, een goede ondernemer past zich aan aan de wensen van zijn klanten. Hij zal wel merken of zijn winkel leeg- of volstroomt. Ligt Langedijk in de Noord-Hollandse Bible Belt?

De Laatste Atlantiër | 26-10-09 | 12:48

@Lurk, dit gaat alleen om Karwei Langedijk, niet om Karwei in zijn algemeen, dus..

Vloberto | 26-10-09 | 12:47

Het citaat dat hier wordt neergezet van deze vrouw vind ik een keurig citaat.
In haar ogen moet je kinderen niet geintereseerd laten raken in occulte zaken en zij wil dat doormiddel van het niet verkopen van die meuk bewerkstelligen.
Ze legt het niet op aan anderen, ze weigert geen klanten die huis Anubis merchandise aan of bij zich hebben.
Prima toch? Haar winkel, haar regels.

Sowieso is er veel te veel van die troep in de handel waarmee kinderen precies vijf minuten hun bek dichthouden en die twee dagen later ingeruild worden voor precies dezelfde meuk met de afbeelding van weer een andere hype.

Johanvb | 26-10-09 | 12:47

Lurk | 26-10-09 | 12:46
Dat mag u..

Rector Reflector | 26-10-09 | 12:46

Mag ik u erop wijzen dat Gamma en Karwei dezelfde moederonderneming, Intergamma, hebben?

Lurk | 26-10-09 | 12:46

Nee, maar mozes mag wel de zee splijten. Jezus mag water in wijn veranderen of er overheen lopen, opstaan uit zijn graf en Jomanda-achtige daden verrichten.
Gristenaanhangsels, ga eensch deaud!

Rector Reflector | 26-10-09 | 12:45

Karwei=Gamma

Claude Jacque | 26-10-09 | 12:45

drijflijk | 26-10-09 | 12:38
Dat wist jij wel, hierover is al eens een artikel verschenen op GS

Drs. D. | 26-10-09 | 12:45

typisch. Past het niet? Doe dan ff net alsof het niet bestaat want "wij"(gristendommen) willen graag dom blijven. Lutserts.

Stroopdoos | 26-10-09 | 12:44

Wat die lul niet weet, is dat mijn kinderen kunnen zwemmen.

azijnseikerT | 26-10-09 | 12:44

waardeloze shitzooi, groot gelijk dat ie het uit zijn winkel heeft gehaald. sinds het eerste seizoen GTST is er op de NL tv niet meer zo slecht geacteerd.

tismaareenmening | 26-10-09 | 12:43

opknopen die mafketel, of nee ; op de brandstapel lijkt mij beter.

weedo | 26-10-09 | 12:43

Ik las het vanochtend in de krant, wat een godsdienstwaanzin weer!
Nb.: het winkelcentrum waarvan deze Karwei deel uitmaakt, kent volgens mij ook geen koopzondagen. Reden lijkt me duidelijk, moehahaha!

Klorus | 26-10-09 | 12:43

Ouija-borden zijn een levensgevaarlijk portaal naar een duistere wereld.
Het huis Anubis zuigt grote tijd. (Daarnaast nog eens.)

Einde van de Domheid | 26-10-09 | 12:41

Kijk ook altijd goed uit bij het oversteken van de weg, zeg ik altijd.

Zo jammer! | 26-10-09 | 12:41

Die kinderen hebben toch geen tv thuis. Geheel terecht dus dat het in die buurt uit het Karweiassortiment wordt geweerd. Iets met vraag en aanbod.

Victor Ward | 26-10-09 | 12:41

Waarom niet? Sinds wanneer dicteert de Atheistische junta wat de zelfstandig ondernemer mag verkopen en wat niet?

Fleauxe | 26-10-09 | 12:40

Josje met zichtbaar inlegkruisje mag dan weer wel!

Brakke Obama | 26-10-09 | 12:40

@drijflijk | 26-10-09 | 12:38
Je moet dat boek lezen van die blonde die eruit gestapt is, verklaart ze alles. Korte rokjes waren voor de papa's.

AM. | 26-10-09 | 12:39

Zo zie je maar weer dat je met geloof niet kan functioneren

Uberheertje | 26-10-09 | 12:39

ik vond K3 anders ook altijd al hoogst dubieus, die korte rokjes in combinatie met tere kinderzieltjes, ik weet het niet...

drijflijk | 26-10-09 | 12:38

Probeer je eens voor te stellen dat de directeur van Ziggo atheïst is en besluit de EO op zwart te zetten.
Geplaatst door Jack. op 22:51 25-okt-2009

+1 LMAO

AM. | 26-10-09 | 12:38

Karwei, dat is toch die winkel met allerlelijkste logo ooit?

CoJoNes | 26-10-09 | 12:37

Of de Praxis

Drs. D. | 26-10-09 | 12:37

Je kan bij Karwei toch altijd nog spullen komen om zelf een huis van Anubis in elkaar te timmeren of begrijp ik het verkeerd ?

Je Verzint Het Niet | 26-10-09 | 12:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken