Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoi Mam! Gisteren AVRO, vandaag op GeenStijl

hoimam477.jpgKijk, als moeders er zich mee gaat bemoeien dan komt het wel goed met dit de veiligheid van dit land. En dat zou zo maar eens twaalf keer meer effect kunnen hebben dan agentjes, verhoorkamertjes, officiertjes, rechtertjes en taakstraffetjes. Oké, voor je ReSpECT-status als relschopper is het natuurlijk dodelijk. Maar je bent toch al een Totale Lul als je met een LaCoste-petje en een grijs geruite bermuda rond gaat lopen. Moeders van Nederland! Kom eens van die tennisleraar af en let op uw KROOST. Update: LOL. Goed gegokt. Lacoste Petje is aangehouden.

Reaguursels

Inloggen

Is DIE lacosta petje ook te koop!!? WTF waar heb je ze zitten jongen?
Dood aan alle mensen die zo praten! Stuur ze maar naar Belgie ofzo

Santje plankton | 22-10-09 | 10:46

ik mis de foto's van de stillen,
Die waren ook fout toch?
Ik denk dat de aandacht hier afgeleid wordt door c&a boys te plaatsen.
Waar flink over gegalt kan worden.

jankaas | 21-10-09 | 22:16

hey waar is dat hyves profiel van moeders kindje ?

1985 | 21-10-09 | 19:07

010waus | 21-10-09 | 16:56

Helemaal met je eens wat betreft de risico-analyse !

En inderdaad, tegenwoordig is het realistischer om zoveel mogelijk beveiliging te hebben bij zo'n feest dan uitgaan van het gezond verstand van bezoekers. Zal ook wel te maken hebben dat men maar vanalles consumeert waardoor dat gezonde verstand wat minder flexibel reageert, zullen we maar zeggen. Aan de andere kant lokt teveel beveiliging ook weer agressie uit, al zal die groep die tekeer is gegaan het hoe dan ook hebben willen verstieren, al stond het leger paraat. Echt jammer voor die groep die gezellig kwamen feesten. We vergeten zo makkelijk dat het meerendeel daar bezig was om een leuke tijd te hebben.

En natuurlijk zullen er ook bij de pliesie blunders zijn begaan op die dag, maar laten we hopen dat ook zij er een wijze les uit hebben getrokken, net zoals de organisatie. Dat dat ten koste is gegaan van Robby, kunnen we helaas niet meer terugdraaien.....

Twansel75 | 21-10-09 | 18:08

Twansel75 | 21-10-09 | 15:50

Natuurlijk, voor een overval afhankelijk waar/wanneer/hoe.

Willen horen en ondervragen ben ik mee eens, maar de wijze hoe ze die mensen dan proberen. "Jij heb een 's middags een klap uitgedeelt dus je wordt in het hokje geplaatst van de relschoppers waardoor Robby van der Leeden is omgekomen." Heksenjacht.

Zonder meer blijft het triest dat zo'n feest niet normaal kan verlopen, aan de andere kant, hoeveel jaar zijn er nu al van zulk soort feesten waar een hoop tuig op afkomt? Al sinds begin jaren '90. En sinds die jaren loopt het gewoon hier en daar uit de klauwen. Nogmaals, bij een goeie risicoanalyse was er afdoende beveiliging/politie geweest om grootschalige vechtpartijen de kop in te drukken en dus onnodig om 'stillen' een menigte in te sturen waarvan je weet dat ze herkend gaan worden en wanneer in het nauw gedreven hun enige bescherming gaan gebruiken, hun wapens. Actie+reactie=paniek (wat misschien wel naar blinde woede richting die stillen is gegaan, waardoor het zo gigantisch uit de hand liep, weet jij het?).

Waarom is er trouwens op zaterdagavond zoveel kit op het Stadhuisplein of bij welk uitgangsgebied dan ook. Jongeren+drank+kleine ruimtes=ellende. JWZ.

010waus | 21-10-09 | 16:56

010waus | 21-10-09 | 15:10

Is natuurlijk ook afhankelijk van het letsel van het slachtoffer.

Daarnaast is madammeke natuurlijk allang gezuiverd door bewust de media op te zoeken om haar relaas te doen. Wat waar is, zullen we waarschijnlijk nooit weten. Ze is natuurlijk wel gewoon schuldig aan openbare geweldpleging. En ja, men heeft gewoon iedereen die op die dag aantoonbaar aan geweldpleging heeft gedaan willen horen. Immers, aan de beelden is niet te zien of ze 's-avonds nog onderdeel ervan uitmaakte of niet. Daarnaast kan ze goed onderdeel van die groep zijn geweest die later zoveel rotzooi trapte. Je kunt, hoe lullig voor haar misschien, beter teveel mensen ondervragen dan te weinig........

Maar het blijft triest dat op zo'n feestje er ik weet niet hoeveel beveiliging nodig moet zijn. Als dat er niet is zijn de relschoppers er in een mum van tijd bij om te gaan klooien. Ze hebben bewust de boel op zitten naaien, waardoor er een dusdanig dreigende sfeer is ontstaan dat de politie is gaan schieten.

Twansel75 | 21-10-09 | 15:50

@Twansel75 | 21-10-09 | 14:44

Als jij ooit een rechtszaak aan je broek krijgt zou ik zeker een advocaat nemen. Wat is erger, een overval of openlijke geweldpleging. Ik zou zeggen, kijk ff naar de strafmaat dan weet je het antwoord.

Hypothetisch gezien hadden wij allemaal op dat feest kunnen staan en ruzie met een willekeurige mafkees kennen krijgen die uitdraait op een knokpartij waarbij de politie alleen dat van de aangevallen partij weet te filmen. Ja en dan gaat het 8 uur later helemaal van God los, dus halen we iedereen die ruzie op dat feest had op en/of gooien we de foto's in de mediamachine om lekker de publieke opinie te beïnvloeden.

En nee, ik ken haar niet, net zoals de rest van die koekebakkers die met d'r smoelwerk op een fijne foto staan. Maar ik kies per definitie niet gelijk de kant van de kit, aangezien die in mijn ogen bij zulk soort zaken er te makkelijk vanaf komen.

Ik zeg je, wanneer de ME 1 of 2x had ingegrepen was het niet nodig geweest om 150(!) x te schieten waarvan een aardig percentage gericht. Hoeveel van die bezoekers zijn hierdoor niet getraumatiseerd, mensen dachten dat het een aanslag was. En verder, hoeveel agenten zijn er nou daadwerkelijk fysiek gewond geraakt?

010waus | 21-10-09 | 15:10

010waus | 21-10-09 | 13:46

Ik begrijp het prima: misdrijf is misdrijf. De pliesie kan niet aan beelden zien of iemand die 's-middags al wat flikt 's-avonds weer weg is als de zooi echt verkeerd gaat. En ik denk dat we het wel eens zijn over het FEIT dat ze iets strafbaars pleegt (namelijk openlijke geweldpleging), nu nog erover eens worden dat ze daarom best met d'r kop op TV mag. Want wat is erger: een overval waar geen slachtoffers vallen, of iemand die iemand op de grond nog eens flink in het gezicht trapt ?

Want stel dat jij in elkaar wordt gerost, dan denk ik dat jij ook wel heel erg blij bent dat er door de pliesie actie wordt ondernomen door het tonen van foto's op TV van de daders.

Verder denk ik dat mevrouw niet al te veel hinder zal ondervinden van haar media-optreden, eerlijk gezegd. Foto's waren niet van superieure kwaliteit en over een jaar of wat is iedereen dat toch al vergeten. En wedden dat ze al bekend was bij de bromsnorren ? Maar ik denk dat jij dat beter weet als ik, volgens mij ken je haar......

Twansel75 | 21-10-09 | 14:44

@Twansel75 | 21-10-09 | 12:16

Je begrijpt het niet, ik bedoel dat indivuele zaken zoals een ruzie tussen een vent en een wijf (ergens in de middag terwijl de rellen pas loop avond losbarsten) nu over één en dezelfde relschoppers-bedreigen-en-slaan-politie-op-feest-kam geschoren worden. En dat klopt niet.

010waus | 21-10-09 | 13:46

Als je dit soort volk herkend op een foto, omdat ze politieagenten slaan, dan moet je je vriendenkring nog maar eens goed onder de loep nemen.
Losers gaan met losers om...

da wizard | 21-10-09 | 12:48

-weggejorist-

Schnickelkopf | 21-10-09 | 12:23

010waus | 21-10-09 | 11:59

Ja, aangezien ze gewoon een geweldsmisdrijf pleegt. Wat de aanleiding daarvan is, is om het even (ze kan ten slotte ook liegen) maar FEIT blijft dat het geweld wat ze gebruikt, juist buiten proporties is (en niet dat ze met haar koppie op TV komt)

Laten we het hopen dat ze dit soort acties in het vervolg achterwege laat, dan is de kans klein dat ze ooit nog eens in de media komt........

Twansel75 | 21-10-09 | 12:16

010waus | 21-10-09 | 11:59
Maar jij doet je naam dan ook eer aan!

de oude nar (5) | 21-10-09 | 12:15

@Twansel75 | 21-10-09 | 11:47

Al zou zij hierdoor in overtreding zijn moet je dan gelijk maar met je smoel op tv in een zelfde uitzending waar ze daders zoeken van gewapende overvallen en moordenaars van bejaarden? Lijkt mij buiten proporties en meer iets voor Noord-Korea.

010waus | 21-10-09 | 11:59

Het Dinér, Herman Koch?

radiohoofd | 21-10-09 | 11:54

Want een dialoog aangaan met een 5 jarige vind ik redelijk kansloos.

brtnsnwbrd | 21-10-09 | 10:12

tuurlijk... dat ga je geheid verliezen !

Zuitschuip | 21-10-09 | 11:50

Den Ouwe Rukkert | 21-10-09 | 11:42

Lijntjes coke of speed dan. Wat ik bedoel is dat die jochies zich helemaal volstoppen met allerlei rotzooi en vervolgens zo ver van zichzelf verwijderd raken dat ze denken andere mensen in elkaar te moeten rossen.

MarjoPopje | 21-10-09 | 11:50

@ sarkaasticus | 21-10-09 | 10:53

Als je de eerste zin van dit topic goed leest dan staat daar dat het wel goed komt met de veiligheid van dit land als moeders zich er mee bemoeit. Je kunt natuurlijk zelf wel invullen wat de grootste probleemgroep is.
Je doet je nick dan ook niet echt eer aan.

Wiedergutmachung | 21-10-09 | 11:47

010waus | 21-10-09 | 11:40

Hekensjacht lijkt me lichtelijk overdreven. Ze was, hoe dan ook, gewoon in overtreding door iemand die op de grond lag (!) te trappen. Daarnaast leek het mij niet echt een type wat nu door de media haar kans op een baan als directie-secretaresse kan vergeten.

En even voor jouw beeldvorming: de mensen die bij opsporing verzocht in beeld komen n.a.v. die rellen, wordt gevraagd om zich te melden bij de politie voor verdere ondervraging. Dat anderen er direct van maken dat ze dan maar schuldig zijn, is hun probleem, maar dat is zeker geen heksenjacht.

Twansel75 | 21-10-09 | 11:47

ik heb sowieso een hekel aan mensen met petjes.
Petje=pauper=lutser=werkloos tuig (meestal)

Natte Washand | 21-10-09 | 11:44

@MarjoPopje | 21-10-09 | 11:41
Met een paar pillen op ram je echt niemand op zijn bek hoor! Eerder met een paar lijntjes coke.

Den Ouwe Rukkert | 21-10-09 | 11:42

sakraasticus 10:53
Ik heb het m-woord nergens genoemd hoor. En over mijn politiek patroon; heb vroeger nog met Rita stenen zitten gooien naar de ME in de Piersonstraat, liep met PPR-logo's en nee-treunenbomstickers op m'n schooltas en heb vorig jaar nog het knopje onder PvdA ingedrukt. Ik signaleer alleen maar het feit dat nederlandse moeders wél bereid zijn dit soort akties te ondernemen, en dat dat best vaker mag. De statistieken leggen jou de rest wel uit. En voor jou ook snel een heerlijk afscheid toegewenst.

OoO | 21-10-09 | 11:41

Hoera voor moeders! Ik zou mijn kind ook meegesleept hebben naar het politiebureau en ik verwacht ook dat mijn moeder dat voor mij doet, mocht ik ooit de drang voelen om me als een volslagen idioot te gedragen.

Als je mans genoeg bent om willekeurig mensen op hun bek te slaan dan moet je ook mans genoeg zijn om de consequenties van je daden te dragen. Hopelijk leert dit jochie er wat van. (Niet waarschijnlijk met een handjevol pilletjes o.i.d. in zijn mik, maar goed hij komt nu in ieder geval niet ongestraft weg)

MarjoPopje | 21-10-09 | 11:41

@Heau even | 21-10-09 | 11:36

Een dergelijke fout kan gebeuren? Ze hebben wekenlang uren aan beeldmateriaal zitten bekijken en gewoon iedereen die ruzie had (moedwillig danwel noodzakelijk) tijdens dat feest wordt nu aan de schandpaal genageld en met je muil op tv, internet en in de krant. Ergo: Een heksenjacht.

010waus | 21-10-09 | 11:40

Inmiddels twee stuks binnen, namelijk nummer 16 (man in reaud) en 17. Staat op website Rotterdamsche pliesie.

Den Ouwe Rukkert | 21-10-09 | 11:39

Goh, die trui ziet er precies zo uit als de bovenkant van m'n pyjama... lutser!

jjay | 21-10-09 | 11:39

010waus | 21-10-09 | 11:23
Hmm... Die heb ik dan over het hoofd gezien. Maar ik neem aan dat haar naam ondertussen weer gezuiverd is van alle aanklachten. Daarnaast kan zo'n dergelijke fout gebeuren, we blijven mensen. De meeste personen waarvan de foto's gepubliceerd zijn zullen waarschijnlijk meer op hun geweten hebben. Blijkt dat niet zo te zijn, dan heeft u gelijk gehad.

Ad337 | 21-10-09 | 11:24
Het initiële verhaal over schutters vanuit de massa is denk ik ontstaan omdat er undercover agenten liepen die als eerste waarschuwingsschoten hebben gelost. Combineer dat met slechte communicatie, een groep agenten die gewoon in uniform staan en het langzaam uit de hand zien lopen, en dan kan ik me voorstellen dat dit de eerste verklaring was.

Heau even | 21-10-09 | 11:36

Einde van de Domheid | 21-10-09 | 11:27
Topcomment.

Merlot | 21-10-09 | 11:35

grappert | 21-10-09 | 11:20
Waar geef ik aan mijn kinderen af te ranselen? En waar spreek ik over mijn eigen kinderen? Wederom voorbarige conclusies van uw kant. Ik kan u namelijk vertellen dat ik dat niet doe, aangezien ik mijn kinderen zo opvoedt waardoor ik me inderdaad niet aan dergelijk gedrag te buiten hoef laten gaan. Kinderen mishandelen is een schande.
Nogmaals, het is enkel de manier waarop ik het zou aanpakken. Ik heb mij geprobeerd in te leven in de situatie en vanuit mijn beleving daar een mening over gevormd. Die 'trap na' kunt u gerust met een korreltje zout nemen. Ik zou nooit fysiek geweld gebruiken tegen een kind. Een kind is geen partij voor een volwassene en ten tweede zou je wel achterlijk zijn om je kind zo te beschadigen. Daarnaast zou ik nooit mijn ouderlijke plicht opgeven. Een kind is een verantwoordelijkheid die je voor het leven aangaat, zo simpel is het.
Echter, mocht het zo zijn dat een kind van mij iets dergelijks heeft geflikt, dan zullen er wel dingen veranderen in huis. Eén van die dingen is leren dat onderdak en voedsel niet een vanzelfsprekendheid zijn. Als voorbeeld: In mijn tijd kende in voldoende mensen die rond de 20 waren, nog bij hun ouders leefden, en wel degelijk 'huishoudgeld' betaalden. Prima methode, daar sta ik volledig achter.

Heau even | 21-10-09 | 11:32

Terwijl Herman Koch veel verdiend met het exploiteren van nationale morele halfslachtigheid was Jamie Oliver gisteren een stuk duidelijker.
'Als mijn kind is betrokken bij moord geef ik hem aan.'

Einde van de Domheid | 21-10-09 | 11:27

Sjit, nu opnieuw:
Ik vraag me af of het wel een heldendaad is van deze moeder. Al heel lang is bewezen dat agenten hebben geschoten omdat ze zich bedreigd hebben gevoeld. Geen van de agenten is gewond geraakt, ze hebben gericht op groepen mensen geschoten. Alles is eraan gedaan om te bewijzen dat ze niet als enige hebben geschoten (strand afgezet en gezocht naar "vreemde" hulzen), maar uit alles blijkt deze bedroevende lezing. Na wat "foute" agenten te hebben aangewezen die EVENTUEEL worden vervolgd is nu de heksenjacht op de "bedreigers". Ik weet niet of mijn vertrouwen wel zo blind zou zijn.

Ad337 | 21-10-09 | 11:24

@Heau even | 21-10-09 | 11:18

Één voorbeeld: Twee weken stond er een meisje bij die een schoppende beweging maakte naar iemand anders. Dit was niet op de politie gericht en volgens haar was zij daarvoor door die persoon geslagen én zat zij op het moment dat het anarchie was al weer thuis aan d'r koppie troost-thee. Maar die foto en beelden werden wel mooi ff op de tv getoond en haar foto stond wel in de kranten de volgende dag.

010waus | 21-10-09 | 11:23

Ik vraag me af of het wel een heldendaad is van dez

Ad337 | 21-10-09 | 11:21

@Heau even 10.58

Iemand die aangeeft zijn kinderen af te ranselen, voor eten wil laten betalen ?? sowieso op zo''n manier over zijn kinderen spreekt, moet zich mijns inziens doodschamen. Iemand die zijn kinderen opvoed op een wijze waardoor zij zich niet aan dergelijk schandalig gedrag te buiten gaan hoeft zo''n taal niet uit te slaan, die hoeft over die zaken niet te praten in rechtstreekse lijn naar zijn / haar eigen kinderen, maar beoordeelt de ouders van die gasten die zijn ontspoort.

grappert | 21-10-09 | 11:20

ShakeTA | 21-10-09 | 11:08

Ik denk dat dat komt omdat de agenten in kwestie ongetwijfeld bekend zijn bij de politie. Of is het niveau van onze dienders volgens jou dermate gezakt dat via 'opsporing verzocht' erachter moeten komen welke collega's er op dat feest waren ?

Twansel75 | 21-10-09 | 11:19

010waus | 21-10-09 | 11:13
Ik vind het wat voorbarig om de conclusie van een heksenjacht te trekken. Ik neem aan dat de beelden goed zijn bekeken en alleen de mensen eruit zijn gepikt tegen wie een zaak gemaakt kan worden. Zo stond er één foto, hoewel vaag, toch gepubliceerd omdat de 'held' in kwestie een agent had neergeslagen.
Bedenk u, tot nu toen zijn een twintigtal foto's gepubliceerd, tegenover het feit dat er honderden relschoppers waren. Nee, een heksenjacht wil ik het niet noemen.

Heau even | 21-10-09 | 11:18

Merlot | 21-10-09 | 11:13
HAHahahaha! wát een foto... geweldig! hahahaha!

Biep | 21-10-09 | 11:17

@Porrello 10.02
Ik denk dat het verschil zit in het feit of je je kind met zijn/haar kop in de media ziet staan of dat je er toevallig zelf achter komt of je kind iets heeft gedaan. Ik denk daarom ook dat het hier een beetje om het redden van het eigen gezicht van moeders gaat, voordat zoonlief herkent wordt door de buitenwereld.

Barry Balzak | 21-10-09 | 11:16

ShakeTA | 21-10-09 | 11:08
Fundamenteel niet mee eens dat die agenten iets verkeerd hebben gedaan. En maakt u zich geen zorgen, elk schietincident wordt tot in den treuren onderzocht, dus mocht er wel iets verkeerd zijn gedaan dan komen de agenten in casu er niet zomaar mee weg.
Ik heb het net al kort aangehaald, een massa kan rare dingen doen. Daarnaast, probeert u zich te verplaatsen in de situatie: Honderden, zo niet duizenden(?) relschoppers die zich tegen de mensen keren die orde moeten houden. Die zijn ook nog eens met veel te weinig, en worden in het nauw gedreven. Wat zou u doen? Zich dood laten slaan/schoppen, of uw wapen trekken? Ik zou in elk geval zeven kleuren bagger schijten, waarvan geen een de goede was, en zeker mijn wapen getrokken hebben.

Heau even | 21-10-09 | 11:16

@Insignificant_Cunt | 21-10-09 | 11:05

Ooit van risicoanalyse gehoord? Als de locale driehoek in NL altijd zo omgaat met grote menigtes dan gaan er overal dooien vallen. Want het is tevens zo dat bij grote groepen mensen waar alcohol (en drugs) in het spel is het never nooit niet goed zal gaan.

En ik vind het wel terecht dat wanneer men de politie dusdanig in het nauw heeft gedreven hiervoor op de welbekende blaren moet zitten. Maar pak dan ajb wel de goeie eruit. Nu is het een heksenjacht.

010waus | 21-10-09 | 11:13

010waus | 21-10-09 | 10:54

Nu draai je de zaken in principe om. Schijnbaar moet het dus zo zijn dat de politie/beveiliging ten alle tijden rekening moet gaan houden dat er rellen kunnen ontstaan. Maar waar begint dan de verantwoordelijkheid van die mensen zelf ? Of is het zo dat rellen toegestaan zijn zodra er te weinig beveiliging/politie aanwezig is ?

Overigens is het 'falen' van de politie al ruimschoots in de media geweest, daags na de rellen.

En zulke relschoppers mogen wat mij betreft vol in beeld, hadden ze zichzelf maar beter onder controle moeten houden en zich niet moeten volstoppen met drank en snoepjes. En als de boefjes zichzelf niet komen melden bij de plaatselijke pliesie, dan maar via de media vol in beeld.

En vergeet niet, die gasten kwamen slechts met 1 gedachte, lekker rellen/feestje verstoren. Vroeger gingen ze lekker voetjebal-rellen op Zuid, maar na een stadionverbod zal dit soort volk zich ergens anders op moeten storten.

Twansel75 | 21-10-09 | 11:12

Biep | 21-10-09 | 11:07
Opa's en Oma's zijn lief!

*terugdenkt aan zijn grootouders*
Logeren, snoepjes, spelen, eieren uit het kippenhok pakken, 'helpen' met het eten klaarmaken, samen met opa op de piano spelen, laat opblijven.
En als je wat ouder bent zijn ze lief omdat ze je steunen en er voor je zijn als dat nodig is. Tenminste, dat was in mijn geval zo.

Heau even | 21-10-09 | 11:12

Ach die jongens moeten zich toch ook een beetje uitleven. Als je ziet hoe ze IN het stadion worden behandeld. Je oogst wat je zaait ofzo..
www.footballculture.nl/
(eerste bericht)

biggiesmalls | 21-10-09 | 11:12

Jeroen van Koningsbrugge?

Jan en Alleman | 21-10-09 | 11:09

gloeiende, er staat geen enkele agent bij. En toch waren het er 20 die geschoten hebben. Belachelijk. Oppakken die 'agenten' en ze verdomme nooit maar dan ook nooit meer het uniform aan laten trekken. Lutslullen!

ShakeTA | 21-10-09 | 11:08

Heau even | 21-10-09 | 11:04
Het was lang water naar de zee dragen tussen mij en mijn ouders, maar inmiddels is de zon weer gaan schijnen. Niet meer terugkijken.
Opa en Oma doen dubbel en dwars hun best, en ik ben ze er dankbaar voor.

Biep | 21-10-09 | 11:07

Dat zie ik een finse moeder nog niet doen. (Daar staat ook geen AVRO aan, alleen Al Jazeera, Al Qaida TV, Hamas FM...)
Door dit soort knulletjes terecht te wijzen houden we hem in het gareel. Daarom heet het ook "westerse beschaving".

funkyd | 21-10-09 | 11:05

@ 010waus | 21-10-09 | 10:54
"Tuurlijk zou er zonder die rellen niet geschoten zijn, maar FEIT is ook dat men (politie / beveiliging) het gigantisch uit de hand heeft laten lopen, terwijl ze 's middags al wisten dat dit op zeker ging gebeuren"

Tuurlijk de politie is de oorzaak van het feit dat dit uit de hand is gelopen... Laat me niet lachen, dit soort gajes is zelf op trammelant uit en kent totaal geen respect voor anderen met hun doorgesnoven groepsgedrag.

"Maar het wordt nu een heksenjacht waarbij zelfs mensen die overdag ruzie hadden en 's avonds al weer thuis zaten door de kit worden opgehaald, hier-en-daar met grof geweld of je gezicht staat in alle media."

En terecht! Kijk maar naar de foto's: stuk voor stuk jochies die in hun eentje 7 kleuren stront schijten als je "boe" roept. Aanpakken die lutsers die met zn allen zich zo stoer voelen! Maar ik begrijp dat jij je matties uit 010 graag de hand boven het hoofd houdt..

Insignificant_Cunt | 21-10-09 | 11:05

Biep | 21-10-09 | 10:47
En dat kan ik goed begrijpen, met het korte stukje wat u over uw puberjaren schreef. Verder denken we er inderdaad hetzelfde over.

Heau even | 21-10-09 | 11:04

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:56
Daar kan ik bijna emotioneel van worden.

Heau even | 21-10-09 | 11:03

benieuwd wat herman koch ervan vindt

hetluis | 21-10-09 | 11:02

Kijk, van dat wegjorissen leren we ook niets, daar faalt GS ook. Wegjorissen en oprotten werkt stukken beter.

Case closed..........

Lying Dutchman | 21-10-09 | 11:00

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:57
KudT.
*geld pakken gaat*

Teun van het Tuinpad | 21-10-09 | 10:59

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:58
Al 'sla' je me dood

Biep | 21-10-09 | 10:59

zonder eten naar bed...

Dr. O.P. Lul | 21-10-09 | 10:58

grappert | 21-10-09 | 10:52
Daarom ga ik er ook vanuit dat mijn kinderen dat niet doen. Ik hoef me nergens kapot voor te schamen, het is mijn standpunt. Dat u van een andere mening bedeeld bent, is prima. Sterker nog, daar kunnen we over discussiëren. Ware het niet dat u begint over zich dood schamen.

Toch heb ik vragen, want uit een paar zinnen trekt u fantastische conclusies over de manier waarop ik zou opvoeden. Sterker nog, u zegt dat die manier niet goed is. Echter staat er in dat plempsel verder niets over hoe ik zou opvoeden, er staat enkel iets over mijn reactie, mocht dit mij overkomen zijn.
Samenvattend kan ik zeggen dat u zich dood zou moeten schamen voor het trekken van zulke overhaaste conclusies, in plaats van in gesprek danwel discussie te gaan.

Met immer vriendelijke en open groet,

Heau even | 21-10-09 | 10:58

Biep | 21-10-09 | 10:56
Is dat Cruijff?

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:58

Teun van het Tuinpad | 21-10-09 | 10:54
Teun! Dat waren geheime missies. €5,72 betalen graag?

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:57

En de politiesite ligt ERUIT! Stumpers...

Giraffe | 21-10-09 | 10:57

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:54
Ja ik weet, jij ook. Ik dacht ik ga even opwarmen voor vanmiddag.

King Kermis | 21-10-09 | 10:56

Heau even | 21-10-09 | 10:53
Zo gaat het vaak. Het is leuk om te zien dat die oude, degelijke, conventionele knarren met de jaren stukken milder worden. Bijna aandoenlijk.

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:56

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:52
Je vergeet je avonturen in Bosnië.

Teun van het Tuinpad | 21-10-09 | 10:54

Ankara is awesome

Kr'icker | 21-10-09 | 10:54

@Twansel75 | 21-10-09 | 10:36 +
@DnSjaak | 21-10-09 | 10:42

Tuurlijk zou er zonder die rellen niet geschoten zijn, maar FEIT is ook dat men (politie / beveiliging) het gigantisch uit de hand heeft laten lopen, terwijl ze 's middags al wisten dat dit op zeker ging gebeuren.

Maar het wordt nu een heksenjacht waarbij zelfs mensen die overdag ruzie hadden en 's avonds al weer thuis zaten door de kit worden opgehaald, hier-en-daar met grof geweld of je gezicht staat in alle media.

010waus | 21-10-09 | 10:54

King Kermis | 21-10-09 | 10:52
He King? Mooi op tijd hoor.

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:54

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:46
Wat een afgrijselijk resultaat ;-)...
En zo was mijn vader een officier die van zichzelf al een behoorlijk indrukwekkend overwicht kon hebben, die stond op discipline, maar niet tot in het extreme, die stond voor hard werken, en een beloning na dat harde werken, en die altijd consequent was in de opvoeding. Mijn moeder sloot daar naadloos op aan, met de toevoeging dat zij natuurlijk een vrouw is en daardoor iets liever, maar niet minder streng als dat nodig was!
Het schijnt dat ik, toen ik echt jong was, een tijd lang een behoorlijk vervelend kind ben geweest. En in mijn puberjaren heb ik ze regelmatig vervloekt, maar welke puber doet dat niet? Terugkijkend kan ik zeggen dat ik fantastische ouders heb gehad.

Heau even | 21-10-09 | 10:53

OoO | 21-10-09 | 10:49

ook een Flauxe, ook ah gossie. We hebben hier een ultra-wit-waarschijnlijk-ultra-rechts pleurislijertje en dan toch weer over marokkanen beginnen... gaat eens lekker deaud in uw schuttersputschen ??

sarkaasticus | 21-10-09 | 10:53

@Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:31
Ik, mijn ouders hebben mij nooit geslagen. Af en toe gaf ik ze wel een corrigerende tik hoor.

King Kermis | 21-10-09 | 10:52

@ Heau even 10.19

Wat U over het hoofd ziet, is Uw eigen tekortkoming in de opvoeding, indien Uw kind dat zou doen, maar.... met een ouder die dergelijke taal uitslaat is de opvoeding denk ik wel duidelijk en die kan dus zoiets verwachten.
ga je doodschamen.

grappert | 21-10-09 | 10:52

OoO | 21-10-09 | 10:49
Die knul ziet er uit alsof hij een Nederlands sprekende moeder heeft ?

Rammstein | 21-10-09 | 10:52

grappert | 21-10-09 | 10:48
Opmerkzaam. Ik moest ook even fronsen bij zijn reaguursel. Wist je bijvoorbeeld dat ik de K2 heb beklommen, ski instructeur ben geweest, voorneuker bij Yab Yum ben geweest, naar de Titanic heb gedoken, nieuwe diersoorten op Guinea heb ontdekt en momenteel aan een nieuw AIDS geneesmiddel werk?

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:52

Dat zouden meer moeders moeten doen! Alleen jammer dat ze geen nederlands spreken en niet alleen over straat mogen.

OoO | 21-10-09 | 10:49

@ R.B.Scott. 10.08

Uw reaktie verbergt duidelijk een groot minderwaardheids complex.
Maar de waarheid over jezelf is toch altijd beter.

grappert | 21-10-09 | 10:48

Heau even | 21-10-09 | 10:45
oeps, gemist (ja, totaal afgeleid door Lying hé? ;))
We denken er hetzelfde over. Misschien dat ik iets allergischer ben voor geweld.

Biep | 21-10-09 | 10:47

Biep | 21-10-09 | 10:46
O/T. Misschien, maar er komt leuk volk.

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:47

Heau even | 21-10-09 | 10:42
Toch staat of valt je karakter en gedrag bij de opvoeding. Zo was mijn vader een conventionele, VVD stemmende carrieremaker, die graag corrigerende tikjes uitdeelde om de (zijn) normen en waarden te verduidelijken. Met het resultaat hebben jullie nu dagelijks te maken.

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:46

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:43
Geen dank, vrind. Ik had je al langer in de smiezen.
(Wat is dat stempels voor een ballentent man, het lijkt wel de V&D qua uitstraling)

Biep | 21-10-09 | 10:46

Goed werk moeders. Hopen dat het helpt of, als ie niks uitgevreten heeft, hij snel weer thuis is.

Achterdocht | 21-10-09 | 10:45

Wie gaat op zoek naar de NAW gegevens..

waterpolo | 21-10-09 | 10:45

Biep | 21-10-09 | 10:43
Zie mijn tegel hier vlak boven, van 10:42.

Heau even | 21-10-09 | 10:45

Heau even | 21-10-09 | 10:38
Ik ben later als puber zo vaak voor m'n flikker geschopt en geslagen dat ik er naar de buitenwereld toe snoeihard van werd, maar inwendig heb ik wel heel vaak dood gewilt hoor.
Is allemaal wel weer goed gekomen, ook met mijn ouders, maar wat ik wil zeggen: het slaan en schoppen van je kinderen helpt niet ten goede, het is destructief.

Biep | 21-10-09 | 10:43

Biep | 21-10-09 | 10:38
Shit, daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwd imago. Thanks Biep.

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:43

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:31
Voor mij is er wel degelijk verschil tussen slaan (fysiek geweld) en een corrigerende tik. Die tikken hebben mij ook niet slechter gemaakt, dus zal dat bij mijn kinderen niet anders zijn. Het moet ook niet te pas en te onpas gebruikt worden, dan verliest het zijn kracht, en daarnaast zijn er voldoende andere manieren om je kind tot de orde te roepen. Wanneer het dan wel echt een keer nodig is, zorgt het ook voor het gewenste effect.

Heau even | 21-10-09 | 10:42

010waus | 21-10-09 | 10:25
Het feit is dat robbie is geraakt door politie kogels.
Deze kogels werden afgevuurd omdat de plisies zich zo bedreigd voelde dat ze geen uitweg meer zagen.
Voorals nog zijn er geen redenen om aan te nemen dat er gericht geschoten is op Robbie. In dat geval veranderd de zaak idd.

DnSjaak | 21-10-09 | 10:42

Je Verzint Het Niet | 21-10-09 | 10:23
Goed, het werkt.
Zoals je kunt zien.;)
Overigens heeft Heau even op 10:19 een punt.

Teun van het Tuinpad | 21-10-09 | 10:42

@TheLuggs
Zo kan je het ook uitleggen, maar hoe komt zo'n gezin er weer uit?
Hij is dom bezig geweest natuurlijk, maar gaat er nu niet nog meer kapot?

Lijst | 21-10-09 | 10:39

Wiedergutmachung | 21-10-09 | 10:23

een Flauxe.... gossie toch

sarkaasticus | 21-10-09 | 10:39

Biep | 21-10-09 | 10:25
Het was bij wijze van spreken. Hoewel hij een flinke draai om zijn oren zou kunnen verwachten, ongeacht zijn leeftijd, en ik hem waarschijnlijk mee zou sleuren de boksring in. Mijn vader heeft altijd gezegd dat hij dat bij mij zou doen wanneer ik iets ergs zou flikken. Het is als puber één keer gebeurd, toen heb ik mijn lesje wel geleerd. Overigens netjes met bescherming op gebokst, we zijn niet achterlijk, en ik heb het hem toen niet makkelijk gemaakt, maar ik scheet wel zeven kleuren stront.

TheLuggs | 21-10-09 | 10:28
Dat is inderdaad erg waarschijnlijk. En het zal mensen verbazen hoeveel respect kinderen hebben voor hun moeder, ongeacht leeftijd. Over het algemeen luisteren zelfs de ergste criminelen/gangsters nog altijd naar hun moeder, dat is degene die je heeft opgevoed en die verdient je respect.

Heau even | 21-10-09 | 10:38

DnSjaak | 21-10-09 | 10:11
Daar zeg je dus wat! Ik kom uit 'n gezin van acht kinderen, zeven ervan deugen gewoon, maar die ene ..... en toch dezelfde opvoeding genoten . Sommige moeders hebben idd gewoon pech.

who-am-y | 21-10-09 | 10:38

maaamaaaa, jij bent de liefste van de hele wereld...

scheursmeer | 21-10-09 | 10:38

Je zoontje naar de politie brengen getuigt van ongelofelijk veel vertrouwen in de rechtstaat bij moeder. In Italie en Frankrijk durft bijna niemand dat aan (en in Marokko heb je een gaatje in je hoofd als je dat doet).
Die moeder verdient een lintje om die reden, want ze heeft meer vertrouwen in de rechtstaat dan de gemiddelde lintjesontvanger.

Koos Knak | 21-10-09 | 10:37

die jongen op de foto kijkt alsof hij net weer verplichte/vrijwillige sex met zijn moeder heeft gehad.

Onderbuik | 21-10-09 | 10:37

010waus | 21-10-09 | 10:25

En wat was precies de aanleiding dat de politie schoot ? Juist ja, iets met rellen en dreigende sfeer, veroorzaakt door ?

Anders gezegd, hadden je stadsgenootjes zichzelf gewoon beheerst en er een gezellig feestje van gemaakt, dan hadden de bromsnorren geen schot hoeven lossen en had Robby nog gewoon geleefd. Dat is dan óók een feit.

Twansel75 | 21-10-09 | 10:36

Naam van de moeder in spé is Hanna Tokkie?

HaanzonderkoP | 21-10-09 | 10:36

Vandaag niks over (D)e (S)traf (B)ank?
Of over de (V)rienden (V)an (D)irk?

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:35

ot:
Hoe kan het zijn dat die marketing-machine enkel op extreem links gesmeerd loopt?
SP parodieën ondersteunt door hd beeldmateriaal
http://www.youtube.com/watch?v=7vxP0Yq2MEY

Porrello | 21-10-09 | 10:34

lol @Lying Dutchman

T61 | 21-10-09 | 10:33

Biep | 21-10-09 | 10:29
Nou, niet dat ik weet. Wel twee cavia's, maar als die wat flikken straf ik ze zelf.

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:31

Er gaat toch niets boven een draai om je oren van je moeder! Zou de politiek meer mee moeten doen ipv geld slurpende, niets oplossende sociaal werkers!

gozahtje | 21-10-09 | 10:31

Heau even | 21-10-09 | 10:27
Maar het klopt gewoon, het is feitelijk de enige manier. Ik ben sowieso van het slaan, wie is er niet groot mee geworden.....

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:31

Goedzo Mam...
Nou de neus nog, ik hoop dat zn ingebeurgerde moeder ook zo veel lef heeft.
Het voorbeeld is daar 1 schaap overde dam........

Braakbal | 21-10-09 | 10:31

Wiedergutmachung | 21-10-09 | 10:23

Ga eens deaud!

FlesjeFanta | 21-10-09 | 10:30

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:24
Heb je kinderen?

Biep | 21-10-09 | 10:29

@Lijst, kennelijk heeft moeders het idee dat ze zo haar zoon niet heeft opgevoed.
Voor haar is het relschoppen een enorme belediging voor haar, en een schande voor de familie. Het feit dat de jongen zich verbergt een geen verantwoordelijkheid heeft genomen helpt ook niet aan de beeldvorming. Dus moeders neemt het heft in handen en zorgt dat de zoon verantwoording neemt. Beschouw het als nog een stukje extra opvoeding.

TheLuggs | 21-10-09 | 10:28

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:24
Fijn dat ik anderen kan helpen om uit dit dilemma te komen. Want dat is het zeker.

Heau even | 21-10-09 | 10:27

Nacho_Vidal | 21-10-09 | 10:24
Ik weet nog heel goed dat de winkeljuffrouw me nog een droppie (kokintje) gaf als troost (ik stond te janken van schaamte) Ik zal het nooit meer vergeten.

Biep | 21-10-09 | 10:27

en wat als je moeder (uit gouda) nog niet eens klok kan kijken ?

Je Verzint Het Niet | 21-10-09 | 10:26


Relschopper 14 is op zeker Michael Schumacher.

Willianus Wortelus | 21-10-09 | 10:26

Eén goede fotograaf doet meer dan een blik agenten met getrokken pistolen. Toch zijn veel van die foto's uiterst vaag. Kortom, trek voortaan eens een blik undercover pers fotografen open.

Simon_GS | 21-10-09 | 10:26

Wat een aanfluiting is dit aan het worden.

Fijn ook dat de media niet meer bericht over het FEIT dat Robby door de politie is doodgeschoten.

010waus | 21-10-09 | 10:25

Heau even | 21-10-09 | 10:19
Er loopt hier één meisje rond, niet dat meisjes dat niet doen, maar de kans is kleiner. Maar ook een zoon hoef je niet te trappen. Ik vind je wel een beetje te hard hoor.

Maar goed, ik ben een watje wat dat betreft.

Biep | 21-10-09 | 10:25

Haarkopje | 21-10-09 | 10:22
U vergist zich in wat een menigte kan doen. Dat is totaal iets anders dan een individu, in zijn eentje. Mensen voelen zich gesterkt door het grote aantal anderen om hen heen en doen opeens dingen die ze anders niet zouden doen, omdat ze denken dat het zal verdwijnen in de anonimiteit van de menigte.

Massa-psychologie is een bijzonder interessant werkgebied. Neem bijvoorbeeld een menigte die in paniek is, daar wil je niet tussen staan, ook niet als rustig individu.

Heau even | 21-10-09 | 10:25

@ Biep
Zo hoort het, ooit met een groepje iets uitgehaald. Mijn moeder heeft mij toen als enige van dat groepje naar het bureau getrokken. Ik zal je vertellen dat ze later niet alleen veel respect van mij (en nog steeds) heeft gekregen, maar ook van de agent toen in kwestie. En ik geloof best dat het in dit geval ook een beetje van toepassing is met deze knaap (alleen is iemand in elkaar rossen wat anders dan, een ruitje ingooien). Die moeder heeft 100% mijn respect.

Nacho_Vidal | 21-10-09 | 10:24

Ik ben uit dit morele dilemma.

Wat Heau even | 21-10-09 | 10:19 zegt.

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:24

@Teun van het Tuinpad | 21-10-09 | 10:16
Hoe was de koffie ?

Je Verzint Het Niet | 21-10-09 | 10:23

@ Geenstijl

Graag deze post ook plaatsen in het Marokkaans.

Wiedergutmachung | 21-10-09 | 10:23

... of zijn moeder zijn kleertjes klaarlegt, DAT wil ik uitgezocht hebben... crimineel!

sa4 | 21-10-09 | 10:23

Misschien een idee om maar eens te googlen op "casual hooligans". Bij een wedstrijd van een beetje voetbalclub lopen honderden van dit soort lacoste, Stone Island, Ralph Lauren dragende figuren rond. Plaatselijke cultuur.

Anti held | 21-10-09 | 10:23

Politie brengt om de zoveel tijd weer wat foto's naar buiten om zo blijvend de aandacht van zichzelf af te wenden.
En ik begrijp werkelijk niet dat ze maaaaanden na dato pas - en ook maar stapje voor stapje - die jongens opsporen. Oh wacht, dat leg ik mijn eerste zin uit.

Bos Hout | 21-10-09 | 10:22

Als hij zo scherp in beeld komt, kan moeders toch zoontje ook dringend "adviseren" zich zelf te melden. Kom je als moeder ook niet als held of verrader in beeld. Volgens mij is het al kud genoeg als je dit ineens overkomt.

Lijst | 21-10-09 | 10:22

Biep | 21-10-09 | 10:17
En zo hoort het. Er is geen betere manier om je kind duidelijk te maken dat hij/zij iets fout heeft gedaan. Zojuist in het Spitsnieuws bericht was er ook al iemand die vertelde dat zijn moeder hem op sokken een goede 12 kilometer naar huis had laten lopen, nadat ze was gebeld door de politie.

Heau even | 21-10-09 | 10:22

Meisjes en kakmietjes zijn dat nou die gevreesde hooligans waar de politiecowboys hun pistolen uit onmacht op moesten leegschieten?

Haarkopje | 21-10-09 | 10:22

Onschuldig tot het tegendeel is bewezen Quacka. Als hij niets heeft gedaan, is 'ie zo weer thuis. En anders heeft ze groot gelijk dat ze hem daar heeft afgeleverd. Of niet soms?

Heau heau! | 21-10-09 | 10:21

En zo hoort het Biep..

Heau heau! | 21-10-09 | 10:20

Nogal logisch dat zo'n jongen ontspoort, als de ouders hun kind zo makkelijk aangeven bij de politie. Zonder even uit te zoeken wat hij precies heeft gedaan.
Je ouders heb je niet voor het uitkiezen...

Quacka | 21-10-09 | 10:20

Porrello | 21-10-09 | 10:02
Ik zou hem aan zijn nekvel meeslepen en nog een goede trap na geven het bureau in. Mocht hij weer thuis komen, kan hij betalen om er te wonen en zijn eigen eten klaarmaken, en anders zoekt 'ie het zelf maar uit.
Als mijn kind zo'n schijt heeft aan de maatschappij, hoeft hij er niet vanuit te gaan dat ik nog langer moeite ga doen voor hem. Ja, mijn ouderlijke plicht, maar meer ook niet.

Heau even | 21-10-09 | 10:19

Mijn moeder heeft me wel eens aan mijn oorlel naar de DA drogisterij gebracht wegens het stelen van een ( jawel ) fles shampoo. Ik was toen tien ofzo.
Nou, het liep me dun door de broek hoor, excuses aanbieden... het hele verhaal.

Het is wel goed van die moeder van dit joch.... het is al heel iets anders dan een winkeldiefstal. Ik zou me kapot schamen als mijn kind zo tekeer was gegaan.

Biep | 21-10-09 | 10:17

Zou de moeder haar zoon ook hebben aangegeven als -ie er minder duidelijk op had gestaan?

landlopertje | 21-10-09 | 10:16

Eerlijk gezegd ben ik er nog niet uit.
Moeilijk.

Teun van het Tuinpad | 21-10-09 | 10:16

Wanneer krijgen we zulke scherpe beelden, als het om echte (vaak licht-getinte) criminelen gaat?

Brakke Obama | 21-10-09 | 10:16

Allemaal oppakken die klootzakken! Een beetje een feest verzieken voor een ander. Daar word ik goed ziek en kwaad van.
Kom je voor je plezier lekker dansen en lekker een biertje drinken, krijg je een peer voor je muil, teringlijers.

Nacho_Vidal | 21-10-09 | 10:15

ga nou niet lopen zeuren over opvoeding, we willen n.a.w!

rara | 21-10-09 | 10:14

In Nederland moet je banger zijn voor je ouders dan voor de politie. En terecht.

Nee dus! | 21-10-09 | 10:14

Tokkie first class. Gaat es deaud.

Hans van Milner | 21-10-09 | 10:13

Porrello | 21-10-09 | 10:02
Lees het boek van Herman Koch 'Het Diner' maar eens.
Volledig ontopic.

Ik zou het zelf eerlijk gezegt niet weten, of ik mijn kind naar het bureau zou slepen. Ik denk het wel.... maar ook weer niet.
Lastig.

Biep | 21-10-09 | 10:13

Dit is zo`n gast die iemand vanachter neerhoekt en dan weer heel snel tussen de groep gaat staan.

azijnseikerT | 21-10-09 | 10:12

@porrello:
Natuurlijk zou ik me kroost aangeven, wat is dat voor domme vraag.
Maar mijn kroost zal zoiets niet flikken, ik voed ze gewoon op en ja, met de corrigerende tik, worden ze heust niet slechter van. Want een dialoog aangaan met een 5 jarige vind ik redelijk kansloos.

brtnsnwbrd | 21-10-09 | 10:12

Zou je hem aangeven voor hetgeen daar heeft plaatsgevonden Lying Bastard?

Heau heau! | 21-10-09 | 10:11

Jammer van al die stigmatiserende aandacht voor de daders. Kunnen we de energie niet beter gebruiken om de politie te bekritiseren?

Ad Hominem | 21-10-09 | 10:11

R.B.Scott | 21-10-09 | 10:08
Grootpraat :D

FirstChoice | 21-10-09 | 10:11

Bijgaande foto is nog aanwezig op site van opsporing. Nr 17 was volgens mij die jan lul met dat blauwe zonnebrilletje en die blonde stekels. Anyway + veel voor moeders. Misschien is ze zelf verantwoordelijk. Maar misschien ook niet (sommige "goede ouders hebben geweaun pech) toch respect als je zoveel rechtvaardigheidsgevoel hebt dat je je eigen kroost aangeeft.

DnSjaak | 21-10-09 | 10:11

lol@Zuitschuip | 21-10-09 | 10:05
Is er ook video materiaal van deze meneer in actie?

wakkere_nederlander | 21-10-09 | 10:11

Ik weet niet of ik mijn kind zou aangeven, hangt ook van de misdaad af.

Lying Dutchman | 21-10-09 | 10:10

Prettig dat GS nog niet bestond toen ikzelf tennisleraar in het buitenland was,dus zodoende is er nog nooit een lekker moedertje van me afgeklommen.
By the way:De moeder van deze neuqfout had ik waarschijnlijk dan weer wél aan me voorbij laten gaan... WAT een engbekje...!

R.B.Scott | 21-10-09 | 10:08

+1 voor moeders
Alhoewel ik denk dat iedereen dat wel had gedaan als je kroost zo duidelijk met z'n bek op tv komt. Er valt weinig meer te ontkennen; dan maar zelf naar de politie en hopen op strafvermindering.

Heau heau! | 21-10-09 | 10:07

@ Fluffy Bunny | 21-10-09 | 10:03
WTF ? inderdaad een doodzonde. opsluiten dat mannetje.

Zuitschuip | 21-10-09 | 10:07

moeder fukt moederneuker

Brakke Obama | 21-10-09 | 10:05

waar zijn zijn armen gebleven?

Is dit trouwens die jongen of zijn moeder?

Zuitschuip | 21-10-09 | 10:05

Zulke moeders hebben we nodig. Driewerf hoera dat ze nog bestaan.

vvL | 21-10-09 | 10:05

Gewoon te mooi. Hulde aan zijn moesje.

Uberheertje | 21-10-09 | 10:04

Gelukkig beschermt mijn moeder mij onder haar vleugels:p

pown3d | 21-10-09 | 10:03

Wat heeft hij gedaan? een glas bier op de grond gegooid? Foei kerel..!

Fluffy Bunny | 21-10-09 | 10:03

CDA-modus aan:
Opsluiten? Dat zou zo'n teer zieltje voor altijd kunnen benadelen.
Mogen wij hem dit eigenlijk wel aandoen?
Geef hem liever een mooie auto en veel vakantie, dan is hij van de straat.
Dan wordt hij toch nog een goede burger.
CDA-modus uit
/

uitgeslapen | 21-10-09 | 10:03

Moeder +1

luckor | 21-10-09 | 10:03

Ook de trui over de nek is echt misplaatst. Wat wil je uitstralen: kak-hooligan?

Brakke Obama | 21-10-09 | 10:03

Beetje een morele kwestie. Zou u, uw kroost aangeven?

Porrello | 21-10-09 | 10:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken