Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Het CDA vraagt uw mening

evilbalkie100.jpgLandgenoten! Nederland verkeert in een deplorabele staat. Elke dag 300+ kilometer file. In de MediaMarkt en in de IKEA struikel je over de werkelozen. Bedrijven gaan bij bosjes failliet. Verzorgingstehuizen liggen tjokvol doorliggende bejaarden. Landbouwgronden worden onder water gezet. Op onze lagere scholen verzuipen de jongetjes omdat er geen meesters meer zijn. Nationale Trotsen worden verpatst naar het buitenland, en in onze badkamers wordt Pools gesproken. In de bijstand kun je 1500 euro verdienen, evenveel als flitsagent bij de politie. Nederlanders worden steeds dikker, onze jeugd steeds suikerzieker en de omroepen steeds saaier. Wekelijks vertrekken er dertig boeren naar Canada en er komt geen toerist meer naar Amsterdam. Coffeeshops gaan steeds dichter, kiezers worden steeds zwevender en op elke hoek van de straat is er fietslampcontrole. Nu kunt u wel roepen: Het is allemaal de schuld van links! Maar zo gemakkelijk komt u er niet van af. Je hoeft geen raketsocioloog te zijn om te snappen WIE er hier verantwoordelijk voor is. En nu wil datzelfde CDA ook nog Ons Internet overnemen. Daar heeft u vast wel een MENING over. Succes.

Reaguursels

Inloggen

Zo gereageerd op die poll. peup cda poll was erg lang en saai.

mantora | 19-10-09 | 11:45

"Landgenoten!" - Heil
"Elke dag 300+ kilometer file." - Pak de motor
"In de MediaMarkt struikel je over de werkelozen." - Dat denken ze ook van jou.
"Bedrijven gaan bij bosjes failliet." - Wie leent er dan ook bij de DSB?
"Verzorgingstehuizen liggen tjokvol bejaarden." - PVV wil iedereen verplichten met de oudjes te gaan wandelen.
"Landbouwgronden worden onder water gezet." - Een paar koeien of vissen, who cares?
"In de bijstand kun je 1500 euro verdienen" - Reken je nog steeds in guldens?
"Wekelijks vertrekken er dertig boeren naar Canada" - Je wilt toch goedkope boodschappen?
"Coffeeshops gaan steeds dichter" - Mooi toch, heb je ook niet meer van die Wiggers.
"Op elke hoek van de straat is er fietslampcontrole." - En als PVV het voor het zeggen heeft, dan ook hoofddoekjescontrole, vreemdetaalpraatcontrole, paspoortcontrole, gordelcontrole, fouilleercontrole, normcontrole, cultuurcontrole.

Heel de politiek is een kwestie van vriendjespolitiek, matennaaierij, onkunde, luiigheid en hypocrisie.

iq180+ | 18-10-09 | 16:26

Lum-chan | 18-10-09 | 00:41
Fijn dat mensen met een andere levensovertuiging dan de uwe gelijk gegen die Mauer mogen worden gezet. Ik ben erg benieuwd naar de filosofische grondslag van uw gedachtegoed. Was het Nietzsche of Kant die u wat merkwaardig heeft geïnterpreteerd, of is uw categorische imperatief gebaseerd op onnozelheid?

De groot-inquisiteur | 18-10-09 | 16:06

Gaan ze dit kéér ook zo geod luisteren als bij:
- Europa
- De euro
- De grondwet, excuus het verdrag (volkslied en vlag zijn immers geschrapt)
- En die weken dat ze het land in zijn gegaan voor meningen.

Vent! lees wat reacties op SN ofzo.. of de krant, want ja, daar staat ook soms een mening in. FlikkerT op met je publiciteits campagne, treed af, laat vallen dat kabinet (of wat het ook voor stellen mag). Net als Vogelaar, je bent "knettergek!". Elke willekeurige groep mensen die je in NL van de straat weet te plukken kan het beter doen dan die moederskindjes die er nu zitten. Hypocriete fietswrakken!

Paullusn | 18-10-09 | 15:03

Maar heeft de moeder van de Joker een buitenechtelijke relatie gehad met pappa potter is dit de evil twin van onze Harrie.
Help Armageddon is on the way............
De paus ook al........
starwars.yahoo.com/photos/pope-or-sith...

dalouiman | 18-10-09 | 13:49

juriste | 17-10-09 | 21:25
Haha daarom stem ik ook Wilders....!

dalouiman | 18-10-09 | 13:45

"Met Balkenende aan de macht en Wilders op komst is het toch duidelijk wat het Neerlandsch volk blieft. Een sterke man aan de top en niks geen gevraag om meningen. Meningen zijn voor werklozen.
stekkerlijf | 17-10-09 | 12:51"

U wilt een dictatuur? Nee, dank u, de hele menselijke geschiedenis laat zien wat zgn. LEIDERS en STERKE MANNEN de mensheid aandoen. Millioenen doden, millioenen doden, millioenen doden, millioenen doden. Weet u nog? WOII, pakweg 50 millioen en alleen al in de USSR rond de 20 millioen?

Wat voor soort opleiding heeft u genoten? Tweede kleutergroep was zeker al te moeilijk? Gaat u a.u.b. uw Führerbehoefte elders dekken, maar niet in Nederland.
Ave, Evocatus

Evocatus | 18-10-09 | 11:13

CDA heeft Nederland keihard verkracht. Decennia lang, keer op keer. Voor langs, achterlangs, oraal, met en zonder glijmiddel, met zwepen, kettingen, kaarsvet. Door er eens lekker over heen te scatten en te watersporten. In een groepsgangbang met die andere smerige lutscherpartijen. Nederland is niet terminaal ziek, dat stadium zijn we voorbij. Nederland is mors- en morsdood. Bestaat niet meer. Pief, paf, poef, weg. Ach, die landerijen in de jaren '70, waar ik onbezorgd rond kon fietsen, met mijn eerste vriendinnetje kon vozen, waar oom agent (van de Rijkspolitie, dat dan weer wel) nog geen hysterische relnicht met een bonnenquotum was maar gewoon een waarschuwing uitdeelde - waar je dan ook naar luisterde -. Waar we nog niet struikelden over 'de nieuwe medelander' waarvan we ons nog steeds afvragen wtf we er mee moeten. Nederland is mors- en morsdood. Tijd om te vertrekken, in dit land wil ik niet oud worden.

riooldrab | 18-10-09 | 09:05

Alles met balkenende was slecht. En nu rookt de server ook al. Godverdomme het is ook altijd wat bij het CDA.

Rest In Privacy | 18-10-09 | 08:22

Balkenende is een landverrader. Laat 'm naar Brussel opdonderen, dan kunnen we hier verkiezingen gaan houden en misschien redden wat er te redden valt. Het is idd het slechtste kabinet ooit.

K.Ontgat | 18-10-09 | 02:50

"Are we clowns to you? Is that it? Do we look like clowns?

rieschert | 18-10-09 | 01:51

@dadoorunrun | 17-10-09 | 13:36 wow, dude *maakt buiging*
Benieuwd wat ze van mijn mening vinden enne Lum-chan, da's nou niet echt netjes hè, Balkenende is met een hoofdletter.

Gezwelgje | 18-10-09 | 01:48

Lum-chan | 18-10-09 | 00:41 Dag en tot ziens.

zeg maar jansen | 18-10-09 | 00:51

Het hele CDA met balkenende voorop verdienen het allemaal voor stuk tegen de muur te worden gezet en terstond een nekschot te worden gegeven. Hetzelfde geldt voor de hele kliek van CU en SCP en alle meelopers!

Sterf! Godverdomme Sterf!

En ja, vloeken is aangeleerd Godverdomme!

Lum-chan | 18-10-09 | 00:41

@juriste | 17-10-09 | 21:25
Heb je dat zelf bedacht?

Pietjooo | 17-10-09 | 21:33
Nee, dat heb ik zelf meegemaakt. Zoiets bedenk je niet.

juriste | 18-10-09 | 00:08

Rector Reflector | 17-10-09 | 20:04

Kijk macht geef je weg dus als de ontvanger daarvan vervolgens zijn ding doet maar het is niet naar de zin en vervolgens komt er geen onweerlegbaar teken van onvrede... wie is dan waar de schuldige van?

Opportunist | 17-10-09 | 22:34

Foto JP is op zich wel goed !

Crazy Horse | 17-10-09 | 22:25

Juriste,
het CDA werkt via een kerkelijke hierarchie, dit betekent een onvoorwaardelijke overgave aan de bestaande cultuur van de partij.
Dit zie je ook in bvb landen als China...

Crazy Horse | 17-10-09 | 22:24

ZEVENHUIZEN - Inwoners van het Groningse Zevenhuizen krijgen zaterdag een echte primeur. Softwareconcern Microsoft heeft de plaats uitgekozen om er zijn nieuwe besturingssysteem Windows 7 te laten draaien, vijf dagen voordat de software wereldwijd wordt geïntroduceerd.

ik bedoel maar.. ook JP !

nachtschilder | 17-10-09 | 22:01

ze zijn vast blij met mijn mening

jojan | 17-10-09 | 21:46

@juriste | 17-10-09 | 21:25
Heb je dat zelf bedacht?

Pietjooo | 17-10-09 | 21:33

Het CDA is een democratische partij, de partijleden hebben veel inspraak en lokale afdelingen kunnen amendementen indienen op de voorstellen in het partijprogramma. Alle geregistreerde CDA-leden hebben stemrecht op deze amendementen tijdens de partijcongressen.
Bij de VVD zijn de verkiesbare plaatsen op de lijsten voor de gemeenteraadsverkiezingen te koop. Elke domme snol kan op de eerste plaats komen te staan als er maar geld wordt gestopt in de campagne. De onverkiesbare plaatsen op de lijsten in de dorpen kunnen moeilijk ingevuld worden, want niemand wil uitkomen voor z'n lidmaatschap van de VVD. LOL.

juriste | 17-10-09 | 21:25

Zeepvrij | 17-10-09 | 20:58
Handig kan je het meteen afvangen. Spammers van GS move enquête inhoud to recycle bin .

De Turk | 17-10-09 | 21:23

sharky_nl | 17-10-09 | 20:13
als jij sponsort ;)

ikhebgelijk:) | 17-10-09 | 21:20

Tja, dat lijkt echt helemaal nergens op. Net zo zoutloos als ze in de andere media optreden. Ik hoef zelfs die bioscoopbon niet. Treurig wordt je d'r van.

Pietjooo | 17-10-09 | 21:17

"Voor GeenStijl.nl bezoekers: hier de link naar de Enquête van CDA"

Waarom krijgen de GeenStijl-bezoekers nu ineens een eigen link naar de enquête?

Rest In Privacy | 17-10-09 | 20:58

Tante Japke | 17-10-09 | 20:21
Dan met als enige reden een sample van je poep te bemachtigen. Kunnen ze een wetje brijen die je verplicht producten aan te schaffen uit de welgevallige merken en je uit de verzekering gooien als je volgens hen niet 'gezond' eet.

Canis Spurcus | 17-10-09 | 20:42

servert niet deaud , alleen zaadloze humor onder de link.. relirukkers bemoei je met je eigen zaken.

Tzakje | 17-10-09 | 20:39

CDA kan mijn rug op. Die tolereren alles, hun wangen rood van de vele klappen.
Excuus partij.

Zo jammer! | 17-10-09 | 20:36

waar ik mij over verbaas,echt verbaas, is dat meneer janpeter het wel al zo lang voor elkaar heeft om de ministerpresident van nederland te wezen.....

Kan iemand mij uitleggen hoe hij dat in godsnaam doet?

PS: ik heb m zien skateborden en voetballen .....

Madmanjr | 17-10-09 | 20:28

Nog even en ze komen bij je thuis om je kont af te vegen.

Tante Japke | 17-10-09 | 20:21

We hebben twee eeuwige vijanden: de uitzuigers en de godvergeten religieuzen. En ook deze site heeft een neiging tot beide.

oplichter | 17-10-09 | 20:16

Waar mogelijk CDA fijntjes gewezen op het feit dat er geen enkele EERLIJKE informatie over de kwesties DSB en WAO op hun site te vinden is.
Ben benieuwd ok ik die bioscoopbon ga krijgen.
De krenten verdelen er wel 3 onder de meest volledige invullerTs

paost712 | 17-10-09 | 20:15

gheghe, nice --> Down For Maintenance

AllePersberichten.nl is currently down for maintenance, please check back soon.

Momenteel door extreem veel bezoekers vanaf de site van GeenStijl.nl even niet zo'n effectieve distributie van Nederlandse persberichten...

Voor GeenStijl.nl bezoekers: hier de link naar de Enquête van CDA

Fjèzze | 17-10-09 | 20:14

Politici achja, ze doen het nooit goed... meest ondankbare beroep wat er bestaat denk ik zo. voor de afgevers een tip, begin je eigen partij en doe het spelletje eens mee, dan weet je hoe het werkt!!

sharky_nl | 17-10-09 | 20:13

Politici achja, ze doen het nooit goed... meest ondankbare beroep wat er bestaat denk ik zo. voor de afgevers een tip, begin je eigen partij en doe het spelletje eens mee, dan weet je hoe het werkt!!

sharky_nl | 17-10-09 | 20:13

Opportunist | 17-10-09 | 20:00
Wilt u iemand aan de macht die dat niet wilt?

Rector Reflector | 17-10-09 | 20:04

Als je toch iemand de schuld wilt geven geef dan de echte verantwoordelijke de schuld, zij die de macht geven aan hen die het hebben willen.

Opportunist | 17-10-09 | 20:00

pennestront | 17-10-09 | 19:31
Dank voor uw verhelderende woorden!
Ik hoop ergens wel dat uw betrouwbare bron gelijk heeft.
Echter, u weet ook dat er al zoveel wordt gesprookjesbost en gefabeltjeskrant.
Maar ik hoop met u mee.
Wordt ongetwijfeld vervolgd..
Wedergroet aan u!

Xitrate | 17-10-09 | 19:32
Doorliggend = doorliggend.
GS refereert hier aan decubitus, beter bekend onder de naam 'doorligwonden'.
Deze wonden ontstaan bij langdurig in dezelfde houding zitten of liggen. Doorgaans ontstaan deze wonden op de drukpunten, zoals de hielen en de billen/bekken.
In verpleeghuizen komen deze wonden relatief veel voor, doordat deze patiënten/bewoners door ouderdom of ziekte regelmatig gekluisterd zijn aan stoel en/of bed.
Door bezuinigingen in de zorg is er een chronisch gebrek aan verplegend/verzorgend personeel, Er wordt gestelt dat decubitus vaker voorkomt door de bezuinigingen cq. personeelstekorten, doordat de hulpbehoevenden minder vaak en minder goed verzorgd worden. Preventiebeleid ter voorkoming van decubitus zou een toppriotiteit moeten zijn in zorginstellingen.

Voor beeld en info:
www.huidinfo.nl/decubitus.html

Rector Reflector | 17-10-09 | 19:58

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:29
It's not the crime that kills you, its the coverup. Rookgordijn techniek ten top. En dan maar blijven denken dat het volk dom is en het blijft slikken. Ik zeg revolutie. De straat op, spandoeken. Staken. Eis van aftreden.

De Turk | 17-10-09 | 19:39

doorliggend = doodliggend?

Xitrate | 17-10-09 | 19:32

Beste Rector Reflector,

Mijn bronnen zijn uw feiten. Mijn bronnen zijn beschermd dus uw feiten niet hard. Dat is een feit dat blijft.
Vertrouwen, zelfs in mij, blijft een zaak van vertrouwen.

Beseffende u hiermede in enorme inwendig verscheurende tweespalt te hebben gebracht groet ik u. Uw naam (vooralsnog) met een Hoofdletter.

pennestront | 17-10-09 | 19:31

En server is down, thanks GS!

Necramonium | 17-10-09 | 19:25

raketsocioloog
laat me raden: die bedrijft de wetenschap van de sociale omgang van raketten onderling?
m.a.w.: hoe kijkt de ene raket tegen de andere aan?
of betreft het de sociologie van het raketgebeuren in het algemeen en de menselijke beleving van raketten in het bijzonder?
of: hoe gaat een samenleving om met raketten?

benieuwd wat het is: 'een raketsocioloog' ......

maze in space | 17-10-09 | 19:09

Afschaffen / illigaliseren:
- Religie
- Alcohol
- Megabonussen
Vrijgeven / legaliseren:
- Sex
- Drugs
- Rock 'n roll

Cazi | 17-10-09 | 18:54

Jan Peter gaat naar zee,
We nemen de Volvo roept Amely zich wendend tot de premier!
Paps wil de BMW roadster en breng ook de partytent en BBQ van binnen nog even mee
Dat gaat best wel lukken, met Oma, de stoelen, Woef, X-box , en oma’s potjes met zalf
En ditte…, roept Amely vol afgrijzen kijkend naar een ingeladen pan vol groenteprut en varkensbeen
Die zalf gaat mee! roept oma wrijvend waar de zon een eeuw lang niet scheen
mijn genitale wratten jeuken als de hel dat beseft een ander niet half
soms schilfert het vanaf de navel langs mijn spataders tot onder aan mijn been

JP denkt in herstel van zijn gezag te slagen langs de weg van een flets en onbegrijpelijk compromis
My little pony en de het poppenhuis wijken voor de racebaan beslist onze alfawolf resoluut
Wat dient als krachtbron, of duw je hem met de hand naar de finish?
Hoe moet ik krabben met dat geval er ook nog bij, aan mijn schurftige afwateringsattribuut

Nakende kutju vloekt JP naar de agent die hij in zijn spiegel dichterbij ziet komen
Rijbewijs en kenteken a.u.b. u heeft heel wat te veel op uw vork genomen
HiHi, dat zegt mijn vrouw ook altijd tegen mij als ik haar weer eens grondig uit heb geplagd
ik ben de premier, uw loopbaan is moeiteloos geknakt bijwegen van slechts een simpele klacht

Op het Walcherense strand nestelt JP zich op een baddoek met de beeltenis van Katja Schuurman
Onder de voorkaft van het dikke literaire werk onder zijn weke borst ligt een Donald Duck verholen
Als een arend zoekt hij langs de kustlijn of ergens tietsgewijs nog enig optisch gerief ligt verscholen
Ben vandaag weer de one arm bandit, Bianca is frigide en escort is veel te duur man!

dadoorunrun | 17-10-09 | 18:50

afz: een voor 1 maal goudeerlijke pennestront
pennestront | 17-10-09 | 18:42

pennestront, ook zonder hoofdletter, ik geloof u niet.
De Rector heeft feiten nodig.

Rector Reflector | 17-10-09 | 18:49

ik heb het licht gezien

@raket | 17-10-09 | 18:45

Een betrouwbare insider lispelde 'dat er een keiharde oorlog ontstaande is' binnen het kabinet en de 2e kamer. Dit weekend weer 3 sneeky topberaden & torentjesoverleggen. Ook de partij van vrind bos (ik spendeer er zelfs geen hoofdletter aan!) begint te scheuren. Opportunisten versus dogmatici.
Men mompelt dat Maorijnissen een 'linxe coup' voorbereid en slinxpartij no. 1 wil worden in NL.
Uiterlijk vrijdag geen kabinet balkenende 4 meer?

wie de bron is zal ik nooit zeggen; geloof het maar of niet.

afz: een voor 1 maal goudeerlijke pennestront

pennestront | 17-10-09 | 18:42

Ik heb de CDA-noobies laten weten dat ik uitkijk naar de uitstervende vergrijzers en een maximum leeftijd voor stemgerechtigden. (70)
Dat scheelt 80% van hun kiezers.
Einde van het CDA-terreur.
Hoera!

Rector Reflector | 17-10-09 | 18:39

Zoals StijlVoorover zegt.
LOL

PrivateHead | 17-10-09 | 18:37

www.zeitgeistmovie.com/
BalkIV heeft geen macht en toont aan dat er prutsers bij elkaar zijn gezet als regering. Deze wordt gecontroleerd door een tweede kamer die louter verhaal willen komen halen over wat ze in de telegraaf lezen. De hele boel zit navel te staren en er wordt er niets aangepakt want er is geen enkele visie. Ondertussen gaat de 4e macht (ambtenaren) zelf wel aan de slag met het ongebreideld uitbouwen van de bureaucratie in NL en EU, aangevuurd door een klein clubje waarvan u en ik niet weet wie ze zijn. Tijd om dingen heel anders te gaan doen, te beginnen met mensen die wat kunnen aan te stellen als regering en Balkenende aan te klagen voor landverraad in oorlogstijd.

Zoutige | 17-10-09 | 18:37

Ik kan niet wachten

Mrpurple | 17-10-09 | 18:19

tssssssssssssss heb gelukkig via de link van die ene me gal uitgespuit op hun site met die enquette ffies kijken of ik daar ook een ban van krijg he he he tis en blijft een l*lloh die man tjonge wat een muggeziffter bah bah

devil_666 | 17-10-09 | 18:10

zeker ook al bezuinigd op die servert ..

cheapthrilss | 17-10-09 | 17:59

Het is van essentieel belang voor het land, dat het CDA nimmer meer het voortouw kan nemen.

koetmeurning | 17-10-09 | 17:53

Mijn mening voor het CDA .. mm
koop een touw doe 'm om je nek ,bind 'm vast aan een balk en spring
PROBLEEM opgelost

ikhebgelijk:) | 17-10-09 | 17:25

Zelden zo'n slecht in elkaar gezette enquete gezien. Het CDA toont weer eens te meer aan helemaal niets van A) de moderne maatschappij en B) het internet te begrijpen.

Drommelsch | 17-10-09 | 17:10

heb de enquete ingevuld, verklapt dat ik via GeenStijl kwam en het CDA nog van wat goede adviezen voorzien. (over bezuinigen op europa en op het ambtenarenapparaat e.d.)
'
Daar zullen ze wel blij mee zijn denk ik ;)

Rest In Privacy | 17-10-09 | 16:59

De suikerziekte is te verklaren. Loop een willekeurige AH binnen en kijk wat de jeugd daar zoal koopt.

Hint: Het is energy drink, energy drink en energy drink.

Framoes | 17-10-09 | 16:56

Mirror van het persbericht?

-Phoenix- | 17-10-09 | 16:46

Wat Judas Iskariot was voor Christus, is het CDA voor Nederland.

Fijnstoffer | 17-10-09 | 16:45

Bulloch, 15,36. Die term komt vanwege het alles overheersende idee dat deze partijen van het kleine Nederland een groot immigratieland heeft gemaakt

Jan Boule | 17-10-09 | 16:39

at F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:29 : mee eens, de latente roep naar de sterke man is nu in nederland heel groot, en er hoeft maar dit te gebeuren of de vlam slaat echt in de pan, dit moet natuurlijk door de powers that be voorkomen worden.
Helaas blijft het cda groot doordat in bejaardenhuizen, het platteland, brabant vaste cda stemmers zijn te vinden, terwijl veel ontevredenen NIET komen stemmen, maar dat zal de volgende verkiezingen wel anders liggen, wat denk jij.
In het rijtje Pim Fortuyn, Theo van Gogh, hoort Lakeman zeker wel thuis.
Hoop niet dat hem hetzelfde lot beschoren is, hij kan beter ook beveiliging inschakelen.
Nederland staat aan de vooravond van grote veranderingen, door de onvrede van het volk,dat aan alle kant belazerd is, en ook bevorderd wordt dit door de economische malaise.

Bisschop Gijsen | 17-10-09 | 16:13

GS kan wel een website beginnen waar je gratis een makeover tot de Joker kan shoppen.

Simon_GS | 17-10-09 | 16:10

Hmm, zeg vanaf ongeveer 1951 heeft het CDA 50 jaar, VVD 38 jaar en de PvdA 28 jaar in de regering gezeten.
Welnu, de staat van het land kun je dus afmeten aan hoe lang welke partij heeft geregeerd. Het moet gezegd worden dat juist in de periode dat de meeste gastarbeiders naar ons land kwamen, het CDA en de VVD aan de 'macht' waren. Zij hebben uiteindelijk de contracten gesloten waarin stond dat gastarbeiders niet terug hoefden naar hun land, maar na twee jaar hun gezin mochten laten overkomen. Dus dat gelul over de PvdA die de gastarbeiders hier naartoe hebben gehaald, mag ook wel eens bijgesteld worden.
Juist het kabinet Den Uyl heeft besloten om de migratie van gastarbeiders een halt toe te roepen.
In 1977, toen de PvdA behoorlijk heeft gewonnen, maar door het CDA is 'verraden', werd een CDA-VVD regering gevormd. Dat is tevens de periode waarin de privatisering van publieke taken, marktwerking en verzelfstandiging werden doorgevoerd. En dat heeft gezorgd voor de huidige staat van Nederland. Want ná 1977 heeft de PvdA maar in 5 kabinetten gezeten(16 jaar) , het CDA in 10(26 jaar) en de VVD in 8 kabinetten(25 jaar).

borderliner | 17-10-09 | 15:49

relatief | 17-10-09 | 15:26
Het CDA draagt bij aan de slaapverwekkende stilstand in dit land. Hoewel ik het op vrijwel alle fronten oneens ben met Wilders (nee, laat dat 'vrijwel' maar weg), zou het verfrissend zijn als deze zot eens een compleet andere wind zou laten waaien. Gewoon omdat het kan.

niveau? | 17-10-09 | 15:47

het zijn de hackers! is de bankrun ook niet zo ontstaan? servertje uitbreiden dan maar...

zeon | 17-10-09 | 15:37

just funny

ambsterdammetje | 17-10-09 | 15:37

Waar komt trouwens die bestempeling 'linkse kerk' vandaan die iedereen hier al maanden zonder nadenken loopt te blaten? Dit kabinet is hartstikke rechts-conservatief: miljarden verspilling aan de JSF, het sluiten van coffeshops, het om zeep helpen van het zorgstelsel, het onbetaalbaar maken van studeren, verhoging van de AOW leeftijd, het steunen van malafide projecten door het koningshuis en ga zo maar door.

Bulloch | 17-10-09 | 15:36

LOL: Momenteel door extreem veel bezoekers vanaf de site van GeenStijl.nl even niet zo'n effectieve distributie van Nederlandse persberichten...

Stropdasje | 17-10-09 | 15:31

@Writhen | 17-10-09 | 13:08
Nou, dat is inderdaad de KVP/CDA die al een stuk langer de boel loopt te verkloten dan de PvdA; die laatste partij heeft in een stuk succesvollere kabinetten gezeten.

Bulloch | 17-10-09 | 15:29

Netjes dat ze de link naar de enquete er nog wel bij zetten, ook al zijn ze down:

"Momenteel door extreem veel bezoekers vanaf de site van GeenStijl.nl even niet zo'n effectieve distributie van Nederlandse persberichten...

Voor GeenStijl.nl bezoekers: hier de link naar de Enquête van CDA"

tenenkrommend | 17-10-09 | 15:29

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:29
nee, geboruh en getoguh rotturdammur...

voor mij is ;t CDA saai, truttig, oer-degelijk en een prima middenpartij. Gewoon een stabiele factor in de politiek.
Natuurlijk is er kritiek. Dat is er altijd, maar uiteindelijk is het goed leven in Nederland, en daar heeft het CDA ook aan bijgedragen.

relatief | 17-10-09 | 15:26

John Steed | 17-10-09 | 15:04

Oh ja, en het invoeren van een vlaktaks zodat het ook nog wat oplevert als je van je luie reet komt en wat gaat bijdragen aan de samenleving. En uitkeringen (ook AOW) afhankelijk maken van wat je hebt bijgedragen aan de samenleving.

Resumé: Overheid taken laten uitvoeren die collectief geregeld moeten worden en daarvoor procentueel allemaal evenveel bijdragen/ontvangen. En als bijkomend voordeel is de aanzuigende werking op NL-luilekkerland op slag verdwenen.

Balk, lul, als je wil scoren doe hier dan iets mee, levert een hele hoop stemmen op.

John Steed | 17-10-09 | 15:24

"Down For Maintenance - AllePersberichten.nl is currently down for maintenance, please check back soon. "

GS-dotted?

Wappersla | 17-10-09 | 15:23

Server rookt nu pas?

l3art | 17-10-09 | 15:21

Het zou democratisch zijn als Balkenende eensch naar het volk zou luisteren, die willen namelijk geen EUSSR. Desnoods moet hij nog maar eens een referendum uit gaan schrijven.

Onderbuik | 17-10-09 | 15:15

@Johnsteed

we zijn het helemaal met elkaar eens, het is dus allemaal niet zo moeilijk

dasdaan | 17-10-09 | 15:09

dasdaan | 17-10-09 | 14:52

Uit de EUSSR stappen dus. Economisch gezien is er nog de E.E.R. en evt. EFTA. De rest is ballast.

Het gewenste neveneffect van het beperken van overheidstaken tot zaken die collectief geregeld moeten worden. (laat ik het maar even zo samenvatten) is inderdaad dat de burger meer te besteden heeft (lees: van minder berooft hoeft te worden om de moloch te voeren).

Lijkt me een uitstekende manier om een (financiële) crisis te boven te komen. En het ruimt lekker op, dat ook.

John Steed | 17-10-09 | 15:04

Ik ken mijn mannetjes in het CDA.

P.C.M. Baas1309 | 17-10-09 | 14:57

De groot-inquisiteur | 17-10-09 | 14:50

Ik denk dat we het met elkaar eens zijn. Denk jij dat Balk meeleest hier op GS? En dat ie er wat van opsteekt?

John Steed | 17-10-09 | 14:56

De Romeinen hebben destijds de kans gekregen om alle christenen voor de leeuwen te gooien. Jammer dat ze toen niet wat zorgvuldiger te werk zijn gegaan.

Michel1191 | 17-10-09 | 14:55

@johnsteed

"Een aantal van deze regels", inderdaad. Je kan niet overal tegen aanschoppen en alles negeren. Denk aan de internationale markt en onze toch wel behoorlijke invloed (6e wereldmacht op economisch gebied). Voorts minder lagen in de ministeries en ambtenarij. Meer poetsen, minder polderen. Subsidies afschaffen en belastingcompensatie invoeren per burger. Ook dat scheelt een hoop ambtenarij en zou miljarden opleveren. 1 vast (aantrekkelijk) btw tarief om de koopkracht te stimuleren en passend werk voor WAOers, Wajongers. Ik kan nog wel eff doorgaan (lol)

dasdaan | 17-10-09 | 14:52

Aangezien heel veel zorgmanagers van het CDA zijn, is het voor mij een criminele organisatie. Zondag voorin de kerk zitten en de hele week geld en zorg jatten van de mensen, die de zorg het hardste nodig hebben. Ziedaar het CDA anno nu.

leefbarbaar | 17-10-09 | 14:51

John Steed | 17-10-09 | 14:18
Ook ik geloof niet in de maakbare samenleving en ben voor eigen verantwoordelijkheid. Daarom mijn advies: zorg dat u zo min als mogelijk afhankelijk bent van de overheid. Helaas is dat in dit land meer dan moeilijk.
Ik vrees dat een verlichte geest die pleit voor terugtreden door de overheid (ophouden met onnodige regels, verlagen belastingen, subsidies en uitkeringen voor degenen die zelf hun brood kunnen verdienen) door de burgert niet serieus wordt genomen onder het mom: die is niet solidair met de zwakken... Met het solidariteitsverhaal zijn we gehersenspoeld.

De groot-inquisiteur | 17-10-09 | 14:50

mild modus:

Een compliment voor het CDA (en ook PVDA en CU) is ook op zijn plaats: Het is nog nooit eerder gelukt om een regering samen te stellen die volledig besluiteloos is. Alle moeilijke dossiers vooruit schuiven is ook een kunst.

/mild modus.

Prutsers.

John Steed | 17-10-09 | 14:47

kuifje. | 17-10-09 | 13:04
Nee.Het CDA is niks maar dan ook niks beter mischien zelfs wel slechter voor NL dan dat de PVDA is geweest. Kun je de SD'ers nog krediet geven voor enigzins de verlichting van het volk Daar doet het cda alles wat in hun vermogen ligt om ons te knechten met hun verboden en regels. RespTc voor hun fantasie vriendje en schromen niet om daarvoor met de duivel (baphomet0 te gaan heulen.
*gooit weer dart pijltje op JP zijn foto*

miko | 17-10-09 | 14:39

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:32 Deze werkt gewoon hoor, maar echt interessant is de tekst noch het onderzoek niet..

"Het CDA vraagt uw mening, tips en adviezen over haar aanwezigheid op het Internet middels een online onderzoek. Graag vragen wij hiervoor uw medewerking. Uw bijdrage is volledig anoniem.

Meedoen duurt ongeveer 5 minuten. Wie het meest volledig antwoordt maakt kans op een bioscoopbon! Doe de enquête hier. www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=PvIz1FF...


bron:
74.125.77.132/search?q=cache%3Awww.all...

seven | 17-10-09 | 14:37

@Ramses Sappie | 17-10-09 | 13:07
'Stemmen met voeten' zegt u niets? Ik zal zeker niet ontkennen dat er hier ook genoeg werkschuw volk rondloopt, maar die ontvangen geen 1500 euro netto en zijn niet welkom bij de sociale dienst als er een hoofddoek gedragen wordt.
Echter, mopperen als er weer een 3 km/h te hard bekeuring in de bus ligt, de bijstandstrekkende buurvrouw weer een nieuwe LCD-tv heeft gekregen, of Wouter Bos nog een procentje meer eist in zijn blauwe envelop, maar daar wel vrijwillig naar terugkeren?

kapotte_stofzuiger | 17-10-09 | 14:36

@F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:31, bidde dat 't drog blaift, anders wor 't een zooitjie.

gentle giant | 17-10-09 | 14:36

dasdaan | 17-10-09 | 14:17

Mijn zojuist geposte antwoord is op mysterieuze wijze verdwenen. Kutserver dus, of anders onderschept door AIVD.

Nog maar een keer dan in alternatieve vorm:
Driekwart of mee van onze regels komt van de EUSSR. 0031 moet altijd het braafste jongetje van de klas zijn (om de kansen van Balk c.s. niet om zeep te helpen) en voert ze dus als eerste en zonder commentaar/bezwaar in.
De eerste stap om het aantal regels en ambtenaren terug te dringen lijkt me deze club vaarwel te zeggen. Dan volgt de rest (minder regels en minder ambtenaren) vanzelf.

John Steed | 17-10-09 | 14:35

@Pritt bijstand 1500? Eerder 1850!

Een modaal inkomen is per maand Bruto € 2660,83 - inclusief vakantietoeslag Per maand is dat netto: € 1614,96,-- inclusief vakantietoeslag of € 1495,33 exclusief vakantietoeslag. www.apporte.nl/modaal_inkomen.html


Nu de bijstand:
"Een paar met drie kinderen heeft maximaal 1831 euro te besteden volgens het Nibud."


"Kasboek Bijstandtrekker Iris uit de Volkskrant Bijstand (incl. vakantiegeld en
woontoeslag) 1.010 Heffingskorting 106 Huur / zorgtoeslag 350 Kindgebonden budget 125 Kinderbijslag 222 Langdurigheidstoeslag 37 Totaal 1.850 Netto" www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/10/... en denhaagtekijk.blog-city.com/bijstand_e...

seven | 17-10-09 | 14:34

seven | 17-10-09 | 14:14
Hebbie nog een mirror voor die mirror?

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:32

gentle giant | 17-10-09 | 14:19
Kzag d'rnet een berrug op een dammegie an d'n Kreupeleweg bai Kleswael legge...

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:31

@ Frederik Puntdroad | 17-10-09 | 14:22
Neejnt, wat overblaift doen we altaid met kaerremelluk as toetjie...

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:30

@ Bisschop Gijsen | 17-10-09 | 14:06
Het mechanisme dat je hier ziet is dat de burger z'n overheid méér dan zat is. De laatste tien, vijftien jaar zie je dat steeds meer terug in het omarmen van alles en iedereen die de overheid de handschoen toe durft te gooien. Dat het een eventuele crimineel was, maakt niet uit, uw vijand is onze vijand. Het begon met Gerrit van der Valk en z'n zwartwerkerij-affaire. Koot en Bie maakten er nog een perfecte persiflage over die ik even niet kan vinden op Youtube. Vervolgens zie je daar Fortuyn opkomen, die z'n duel met de dood moet bekopen. Ook een Theo van Gogh gaat eraan, en Geert Wilders wordt in bedwang gehouden door het jatten van z'n politieke programma. Uiteraard hoopt het CDA dattie in de UK wordt abgeknallt, maar dat zit er helaas (voor hen althans) ook niet in. Nu zie je het hele circus weer gebeuren met Scheringa, witte boordencrimineel tot en met, maar oh, wat een held istie omdattie die parasiet van een Wellink weet te weerstaan. Ondertussen gebruikt de overheid het rumoer rond de DSB om even het pensioenrecht op te rekken en een zogenaamde antikraakwet erdoorheen te jassen. Als de stofwolken rond Scheringa zijn opgetrokken, zul je zien wat we ons nog meer door de neus hebben laten boren...

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:29

Ik ruik server-rook....

GaJijEensSnelWeg | 17-10-09 | 14:29

het enige wat helpt is veeeel bier drinken!!

denoorman | 17-10-09 | 14:27

nachtschilder | 17-10-09 | 14:19

Scherp ;)

John Steed | 17-10-09 | 14:26

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:00
He´j d´n eerrepelstomert d´r nog bie had....

Frederik Puntdroad | 17-10-09 | 14:22

Hartelijk dank voor uw medewerking! De 3 respondenten die het meest volledig geantwoord hebben, ontvangen een bioscoopbon!

Beefcake!! | 17-10-09 | 14:20

* ben ff naar de Aldi .. mijn de gekweekte afhankelijkheid is op

nachtschilder | 17-10-09 | 14:19

Nederland is een reservaat voor kansloze asielzoekers en andere kanslozen. Eerst ging iedereen in de wao toen in de vut toen in de wajong sommigen in het gevang. Wie zijn die sukkels die nog werken en belasting betalen om dit alles te financieren. Juist! Kijkt u maar eens in de spiegel. En wie zit er altijd in de regering!

denoorman | 17-10-09 | 14:19

@F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:08, wanneer mot de péé dr ut?

gentle giant | 17-10-09 | 14:19

@seven | 17-10-09 | 14:14
Thnx, als we jou ook niet hadden...

Lets Kuttekrap | 17-10-09 | 14:18

De groot-inquisiteur | 17-10-09 | 14:04

Ik heb het niet over omverwerpen, als je dat doet breekt de pleuris pas echt uit. Elke mongool met grootheidswaanzin wil dan z'n kans grijpen en ja, dat hebben we in het verleden al vaker gezien.

Ik heb het wél over de gekweekte afhankelijkheid van en door de overheid. Dat is een typisch trekje van welke gevestigde orde dan ook. Steed gelooft niet in een maakbare samenleving maar wel in eigen verantwoordelijkeheid. Dus: een voortrekker die het systeem sloopt, na democratisch te zijn gekozen.
Waarschijnlijk een utopie...

John Steed | 17-10-09 | 14:18

@johnSteed

Helemaal mee eens, ik denk dat met het minimaliseren van een aantal regels m.b.t. bijv. vergunningen, administratieve rompslomp en bureaucratie een boel banen kan wegstrepen. Ook ben ik van mening dat een ambtenaar dezelfde rechten heeft als een normale werknemer, dus gewoon 24 snipperdagjes en niet die zgn. atv dagen, bijz.verlof dagen en ga zo maar door. Echter wat neemjemoederindemaling stelt is mij iets te kort door de bocht. 90% schrappen is utopie, en elk weldenkend mavo klantje kan dit bedenken

dasdaan | 17-10-09 | 14:17

1. Heeft u kunnen vinden wat u zocht?
Ja, namelijk:
hoezo ja namelijk...
Nee, want:
ik zocht een knop waarmee je het CDA kan opheffen

2. A) Wat zocht u?
Eeh, een knop wa... zie hierboven
B) Bent u tevreden met de manier waarop u dit kon vinden?
Ik kon het niet vinden weet u nog
C) Bent u tevreden over de inhoud en vorm van wat u vond?
Is u dement?

3. A) Wat vond u goed en minder goed aan de site?
Alles is even slecht
B) Wat miste u?
Webcamsletten, een online casino en blasfemische porno in het algemeen en die knop waarmee je het CDA kan opheffen

4. A) Heeft u ook websites van andere politieke partijen bekeken?
Nee
B) Waarin onderscheidt het CDA zich van deze andere sites?
Welke andere sites?
C) Wat vond u leuk/handig in die andere sites, dat CDA ook zou moeten doen?
U luistert niet he?

Canis Spurcus | 17-10-09 | 14:16

*Opent de deur voor de 30 boeren per dag. "Welcome my dear boeren, and make sure you produce lots of ammonia shit stuff, cause you know what we say; Screw the future, w' re cold now! Canadians for Global Warming".

Inukshuk | 17-10-09 | 14:16

Ondertussen weigert de tweede, en tevens laatste, link in het, overigens schitterend geschreven, mijn complimenten meneer Stift, opstel te openen. Maar goed. Ik heb een tip voor het CDA: Laat de burger met rust!

Lets Kuttekrap | 17-10-09 | 14:15

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:55 en dasdaan | 17-10-09 | 13:59

Zoals ik al eerder vermeld had is het bijzonder ergerlijk dat hele bossen ambtenaren carrière maken door het perfectioneren van onnozele regels. Moet ik aan toevoegen dat die ambtenaren de onnozele regels niet verzinnen. Oorzaak en gevolg.
Topambtenaren hebben m.i. vaak wel een veel te grote bek. Als je niet gekozen bent maar aangesteld dan heb je uit te voeren. Van deze kliek mgen er een hoop aan het gas.
Sloop het systeem op de juiste manier en ook dit "probleem" lost zich vanzelf op.

John Steed | 17-10-09 | 14:11

Biep | 17-10-09 | 14:06
Potverdrie, je maakt het wel spannond.
F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:06
Kereltje heeft ook een grote mond.
Dus waarom niet..

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 14:11

Mirror???

Gnothe_Seauton | 17-10-09 | 14:10

0,6666% per zetel

CoJoNes | 17-10-09 | 14:09

@ gentle giant | 17-10-09 | 14:02
Néééjnt, in d'n ôôgsttaid zain de wéégen van ôns... Dat weet toch iedereejn?

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:08

* ga ervandoor *
uit zelfbescherming geloof ik ;)

Biep | 17-10-09 | 14:07

volgens mij 64000 stemmetjes per zetel ofzow

dasdaan | 17-10-09 | 14:06

Biep | 17-10-09 | 14:04
En Kolieken, vergeet de kolieken niet.
* gebruikt condoompie van tuinpad veegt *

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 14:06

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 14:04
Ohw, najahhh, twee en half kan ook het verschil maken. Kijk maar naar de CU...

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:06

At neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:57; alles is toch cynisme in deze wereld?
voorbeeldje DSB bank omduwen om klanten te "helpen", grondlegger woekerleningen verandert in één week van imago van oplichter naar Lonesome Hero die genaaid wordt door de powers that be, en die op handen wordt gedragen door half Noord-Holland boven het kanaal, omdat hij zo goed voor het dorpje Wognum is geweest, maar Hitler (Godwin!dus einde discussie) was ook populair bij het gewone volk vanwege zijn goede daden voor de werkgelegenheid en die liet men ook als een baksteen vallen toen het een beetje streng ging winteren in Stalingrad, en er werden zelfs 26 (mislukte) aanslagen op hem gepleegd.
Dus wat is er niet cynistisch in deze wereld
?

Bisschop Gijsen | 17-10-09 | 14:06

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 14:00
Ik doe nergens moeilijk over ;)

Biep | 17-10-09 | 14:06

Vindefin | 17-10-09 | 13:59
Nederlandse trots was als een strak opgeblazen ballonnetje dat opsteeg, en opsteeg: maar vergat dat ze een ballonnetje was.
Nu ligt het als een slap week gerimpelt rubberen blubbertje ergens op een verlaten tuinpad.
Nederland heeft ongezien de tiefus gekregen.

Biep | 17-10-09 | 14:04

John Steed | 17-10-09 | 13:50

Lees uw geschiedenisboekjes. Het omverwerpen van een systeem is een illusie, er komt een nieuw systeem voor in de plaats. In een pseudo-democratie als het onze hebben we in ieder geval nog een mogelijkheid na vier jaar een parlement en een kabinet naar huis te sturen. Ik zou van die mogelijkheid niet graag beroofd worden door een voortrekker die meent het systeem te moeten vervangen door zijn eigen inzichten... En ja, als in 2011 Balkenende nog steeds de grootste partij leidt, dan weet u dat veel van uw medeburgertjes er andere gedachten op nahouden dan u doet.

De groot-inquisiteur | 17-10-09 | 14:04

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:01
*geen zin in zoeken heeft*
Het was toch 60.000 stemperTs per zetel, tog ?

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 14:04

@F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:00, da's mooi, maak je de weg ook nog even schoon?

gentle giant | 17-10-09 | 14:02

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:55
Ik wacht met smart op de komst van Kamerverkiezingen via Internet. Met z'n allen zijn we als reaguurderTs toch al snel goed voor een zetel of tien dacht ik?

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:01

Biep | 17-10-09 | 13:58
Ben je op dinsdag ook zo makkelijk ?
*agenda pakken doet*

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 14:00

*plop*
D'n aerrepels zijn ingekuild. Ik herhaal: D'n aerrepels zijn ingekuild.

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 14:00

Ik kom net terug van een maandje donker Afrika en inderdaad zo slecht is het hier nog niet, maar het gaat wel steeds slechter. Tijd voor een nieuw rechts democratisch reveil. Een bananenrepubliek is overigens wel leuk als je bij de happy few behoort. Dat dan weer wel.

Vindefin | 17-10-09 | 13:59

@neemjemoederindemaling

Reuring maken, absoluut mee eens. Op een geen stijl manier graag, sta ik voor in de rij. Het is iets te makkelijk om eff zonder onderbouwing neer te plempen dat je 90% vd ambtenaren eruit jorrist en 85% van de WAOérs aan het werk knalt. Dat is LPF taal

dasdaan | 17-10-09 | 13:59

Lekker subversief stukje, maar
de schuld van kabinet baklende?
Kom aan, iedereen weet toch
dat het aan de migratie van de
niet westerse medemens ligt.

ach, jij.. | 17-10-09 | 13:59

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 13:57
Ach, vooruit : Tis zaterdag.

Biep | 17-10-09 | 13:58

die=zie
* van opwinding verkeerd tiepen gaat *

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 13:58

Bisschop Gijsen | 17-10-09 | 13:55

Moehahahaha, je was vergeten de "cynisme" mode aan en uit te zetten, de werkelijk schuldigen zitten in Den Haag op het pluche en daar moeten wij ze vanaf trappen, zo nodig met zinvol geweld

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:57

Biep | 17-10-09 | 13:52
Ik wilde je al complimenteren, sorry... vergeten.
Goed, omdat je het lief vraagt:
Buk maar schatje.
*broek zakken laat*
Ik bedoel te zeggen:
Als Jan-Peter je al jaren naaien mag, die ik geen reden waarom ik.....;)

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 13:57

@borderliner | 17-10-09 | 13:08
Nee, laten we ons compleet richten naar de minder weldenkende medemens, zoals reeds decennia in het onderwijs gebeurt, en laten we hem pamperen tot en met, want hij kan immers niets zelf. Verheffing der onderklasse en middelmaat! Dan geef ik toch de voorkeur aan het liberalisme -liefst libertarisme. Mensen kunnen meer dan ze denken, als ze maar een prikkel -geen uitkering!- krijgen...

En-el Hak | 17-10-09 | 13:57

John Steed | 17-10-09 | 13:50

Ik geloof dat wij het wel met elkaar eens kunnen worden, middels internet moeten we die plucheklevers onderuit kunnen trekken, hopelijk wordt 2010 het jaar van de grote verandering, wat mij betreft kunnen we niet gauw genoeg 90% van de ambtenaren ontslaan en 85% van de (onterechte) WAO'ers aan het werk schoppen.

Hele lagen "management" moeten er tussenuit worden getrapt met harde hand graag.

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:55

Het is allemaal de schuld van de Marokkanen.
Ze pikken al onze banen in.

Bisschop Gijsen | 17-10-09 | 13:55

*plop*

Manonvriendelijk | 17-10-09 | 13:54

Hier opt Nationaallandschapsbiblebelteiland heeft de burgemeester net laten omroepen door d'n dorpsomroeperT dat we hier niet op mogen reaguren, op straffe van een dorpsban.
*plop*

F. von Zeikhoven | 17-10-09 | 13:53

@nachtschilder

duhhhh... wasmachine

dasdaan | 17-10-09 | 13:53

Pssst... GS IS de media..

Manonvriendelijk | 17-10-09 | 13:52

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 13:43
Ja, prachtig hoor
Wat vond je van mijn tekening? (13:30) kom op man, ik weet nu eindelijk hoe ik een foto moet uploaden. Ik heb een veer in mijn reet nodig!
Ik vond de tekeining nog wel zo ontopic.......

Biep | 17-10-09 | 13:52

Totaal o-t:
Dirk schuurt met zijn kondT tegen een alleenstaande ster

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 13:51

De groot-inquisiteur | 17-10-09 | 13:36

0031 wordt geregeerd volgens het beproefde USSR systeem, met dat verschil dat men hier spreekt niet spreekt over dwang maar over subsidies en heffingen om het gewenste effect te bereiken. Het is geen toeval dat zoveel mensen afhankelijk zijn van subsidies, vrijstellingen, etc. Dat maakt ze tot afhjankelijk stemvee. Diegenen die niet in het gareel willen lopen worden gestraft middels heffingen.

In één verlosser gelooft Steed ook niet. Het systeem, zoals door de pluchezitters gehanteerd, ontwrichten en onderuithalen is volgens mij de oplossing. En daar heb je voortrekkers voor nodig.

John Steed | 17-10-09 | 13:50

snoes | 17-10-09 | 13:49
Spreek voor jezelf....

afvaller | 17-10-09 | 13:50

CDA-kijk naar het aantal zetels van PVV-dan weet je onze mening.

snoes | 17-10-09 | 13:49

Plafondpropellor | 17-10-09 | 13:35

systeembanken? Noemen die geldscheppende groot oplichters zich tegenwoordig zo?

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:48

tja... ik ga natuurlijk niet de allerslechtste politieke partij van ons land helpen door mijn zeer gewaardeerde en waardevolle mening te geven. en al helemaal niet in ruil voor eventueel een bioscoopbon....

afvaller | 17-10-09 | 13:48

@ dasdaan | 17-10-09 | 13:45

niet laat geworden gisteren zeker ?

nachtschilder | 17-10-09 | 13:47

borderliner | 17-10-09 | 13:08
Helemaal mee eens! Ik stel dan ook voor dat jij voordat jij je volgende reactie plempt mij eerst jouw reactie toezendt, dan zal ik hem inhoudelijk voor je corrigeren. Alsof iedereen zomaar ergens een mening over mag én kan hebben zeg. Het moet niet veel gekker worden, laat dat maar over aan de mensen die ervoor doorgeleerd hebben. Dan kun jij weer rustig bij bejaarden op de koffie en voedselpakketten uitdelen bij de voedselbank. In alle onvrijheid.

sjaakdeslinksesul | 17-10-09 | 13:46

En dit leest reaguurder Ronald Plasterk dus ook.

de kudtkrantenjongen | 17-10-09 | 13:46

@nachtschilder

1 mening of een mening??

dasdaan | 17-10-09 | 13:45

En tóch blijven er miljoenen nederlanders stemmen op de leugenaar en zijn club. Na al zeven jaar christenfanatiek wanbelied.

cabbit | 17-10-09 | 13:44

dadoorunrun | 17-10-09 | 13:36
Lieve help, jij moet een Nobelprijs voor Literatuur, lijkt me!

Merlot | 17-10-09 | 13:43

Biep | 17-10-09 | 13:39
alleen die "homo-erotische sappen" al.
Een woordwaarde van heb ik jou daar.
;)

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 13:43

domheid regeert | 17-10-09 | 13:31

dan hou je dus alleen een appel over, weliswaar door en door verrot

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:43

De Heere heeft ons verlaten omdat de sabbat niet geheiligd wordt.

sjaakdeslinksesul | 17-10-09 | 13:42

dadoorunrun | 17-10-09 | 13:36 - en een dikke plus enos voort skanderbereid!

Manonvriendelijk | 17-10-09 | 13:41

Ik zoek een partij die werkelijk vooruit wil met dit land. Technologische vooruitgang, welzijnsgerelateerde vooruitgang en economische vooruitgang. Jammer dat er in de huidige stronhoop van conservatieven, roeptoeters, relipsychoten, polikoretterbuilen en milieuridders niet één keutel uitseekt waaraan ik me kan vastklampen.

En-el Hak | 17-10-09 | 13:40

Mijn mening?
CDA is een corrupte club die uit de schatkist graait om bakken geld naar CDA-aannemers te smijten voor infrastructurele projecten waar niemand op staat te wachten.
O ja, en hun leiders verneuqen het volk voor hun persoonlijke ambities: Lubbers gooide de EU contributie omhoog om voorzitter van de commissie te worden (fail), en JPB jast er een grondwet (edit: verdrag) doorheen om President (edit: voorzitter) te worden (fail).

Zeddegeizot | 17-10-09 | 13:39

dadoorunrun | 17-10-09 | 13:36
PRACHTIG geschreven
+ 10

Biep | 17-10-09 | 13:39

dadoorunrun | 17-10-09 | 13:36 - iets van stromend rood vloeistof en pen en hart.

Manonvriendelijk | 17-10-09 | 13:38

@ HY78

Tevens vraag ik mij af wat werkelijk met deze meningen gedaan wordt.. ze kunnen natuurlijk alles rechtbreien met opmerkingen dat '50 % van de opinies voor een rookverbod zijn in combinatie met een paddoverbod'. Maar hoe zeker weet je dat? Lies, damned lies and statistics. En in deze democratische heilstaat kan de media onbewust goed manipuleren, zonder dat we het zelf echt doorhebben. M.a.w. wat is waarheid?

Halve Hoax | 17-10-09 | 13:38

De groot-inquisiteur | 17-10-09 | 13:36 - Bon!

Manonvriendelijk | 17-10-09 | 13:37

Jan, jij kleine gristelijke slijmworm met je geacteerde zelfverzekerdheid met dat billenknijpende, tietenglurende snot-aan-je-mouw afvegende genoegen op die genetisch ontaarde blik op je konijnensnuit. Jij Jan, omgekeerde morele doos met het odium van een weldoener, een gezalfde. Blijf alsjeblieft laat Europa stikken. We hebben je nodig. Vier kabinetten heb je dit polderland al geleid met je homo-erotische sappen losmakende charisma. Iedere keer als jij in zo'n snelle stoere race-automobiel kruipt en met zo'n olijke blik in de camera kijkt, maar vooral wanneer jij met je vinger tussen de billen van Katja Schuurman strijkt en naar haar fluistert; ïk zit met mijn stafje toch niet in de Rode zee hè Katja?, roep je diepe emoties op bij de kudde die jij zo voortreffelijk door de laatste jaren van bijbelse tegenspoed hebt geloodst.

dadoorunrun | 17-10-09 | 13:36

Ik stem GS omdat het kan.

Manonvriendelijk | 17-10-09 | 13:36

geen idee waar het item over gaat, maar wat een geweldige pica +100

Gebakje | 17-10-09 | 13:36

Jaja, u kunt de schuld schuiven op het CDA, de linkse kerk of welke groepering ook, maar uiteindelijk zult u zien dat er geen politiek verlosser bestaat. Pim, Geert, Femke, Jan, Alexander, eenmaal aan het pluche ergert u zich wederom. Zorg dat u zo min mogelijk met de overheid van doen heeft, zodat u weinig reden heeft tot bloeddrukverhogende ergernissen.

De groot-inquisiteur | 17-10-09 | 13:36

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:22

De aangehaalde banken zijn zogenaamde systeembanken en dat is DSB geenzins...

Het is mij om het even of DSB een doorstart maakt of niet... ik moet wel onderkennen dat de financiële woordvoerder van het CDA, in het debat met Bos, niet erg overtuigend en materie-deskundig overkwam...

Plafondpropellor | 17-10-09 | 13:35

Merlot | 17-10-09 | 13:26

Gewoon via uw Ip adres of uw BurgerService *kots* nummer, anders wel via uw gsm, camera op uw straathoek, uw nummerbord, DNA, schaamhaarkleur, pinpas, EPD, vingerafdRuk etc. etc. U mag zelf kiezen hoe u gevolgt wenst te worden door uw grote broer, democratisch he?

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:35

Merlot | 17-10-09 | 13:17
Géén wederopbouw. Democratie wordt door kiezers en partijen onvermijdelijk misverstaan als een legitimatie om een Reich te stichten, om macht te veroveren en het land te verpesten met overbodig gelul. Ik zeg, zakenkabinetten, verlichte despoten aan macht, die een minimale maar noodzakelijke macht uitoefenen. Ik ben beschikbaar.

Gallisch | 17-10-09 | 13:33

@johnsteed

verbannen=graag
verschil=geen

dasdaan | 17-10-09 | 13:32

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:22
Je hebt gelijk, de D moet uit CDA.
Ik wil ook voorstellen om de C eruit te slopen.
Hoewel de achterban van het CDA misschien waarde hecht aan de C van christelijk, is deze C door de huidige machthebbers bij de partij verworden tot de C van corrupt. Omdat veel mensen nog steeds denken dat de C voor christelijk staat, is het beter om de C gewoon te verwijderen.

domheid regeert | 17-10-09 | 13:31

Duidelijk, ze willen het eigenlijk niet weten.

gentle giant | 17-10-09 | 13:31

Prachtig stukje tekst.

"Het CDA vraagt uw mening" klink een beetje fout. Op zich is het leuk als mensen een mening vragen, met de intentie om minimaal te luisteren naar wat de ander te zeggen heeft. Ik kan me dat bij het CDA eerlijk gezegd moeilijk voorstellen. Wat kan ik me wel voorstellen? CDA vraagt een mening omdat men zelf van toeten noch blazen weet. CDA vraagt een mening om (fictief) draagvlak te creeeren voor de allang in besloten kring uitgedokterde "masterplannen ten behoeve van de samenleving": "wij weten wat goed is voor U en U bent slim als U dat inziet", zoiets. CDA vraagt een mening met als doel om nog langer zonder enige eigen bijdrage of enig nut te blijven plucheplakken. Maar wees nu eerlijk, zou het CDA ooit werkelijk een mening vragen en daarmee het zo verfoeide en uitgekotste "populisme" erkennen als voorname bron van input? Geloof ik weinig van.

Wat mij betreft heeft het CDA de scheiding van kerk en staat ingeruild voor de scheiding tussen politiek en het gewone plebs, komt eventjes veel beter uit voor de dames en heren. Jammer. Op enig moment vraagt/verdraagt dat plebs de mening van het CDA niet meer.

HY78. | 17-10-09 | 13:30

dasdaan | 17-10-09 | 13:26

Prima, zolang reli's maar verbannen worden uit de politiek.

*Zich afvraagt wat het verschil is tussen een sprookjesboek van de reli's en een verkiezingsprogramma*

John Steed | 17-10-09 | 13:29

relatief | 17-10-09 | 13:23

woont u in de kop van Groningen of diep in Zeeland?

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:29

Serverfikkie?

Sjompie | 17-10-09 | 13:28

CoJoNes | 17-10-09 | 13:20

les 2, plaats het spiegultju altijd gelijk, wacht geen 2 minuten totdat de servert naar God is.

*god maar ff met heaufdlettertju doed schrijven ivm reli pliesie*

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:27

In een uur tijd de site al dood, en dat op zaterdag..

Having fun? | 17-10-09 | 13:27

@johnsteed

tijd voor een powned partijtje ofzow... beetje reuring

dasdaan | 17-10-09 | 13:26

Gewoon even een vraagje.
Als mijn bijdrage "volledig anoniem is", hoe weten ze dan straks nog aan wie ze die bioscoopbon moeten sturen?

Merlot | 17-10-09 | 13:26

Server nou al naar de klote.
Nu nog het CDA...

da wizard | 17-10-09 | 13:25

@relatief | 17-10-09 | 13:23
*zwaait*
Ik niet. Nieuw Zeeland, Australie, Panama, Canada, to name a few, zijn toch echt aantrekkelijker landen.

CoJoNes | 17-10-09 | 13:25

@relatief

dusnie

dasdaan | 17-10-09 | 13:25

dasdaan | 17-10-09 | 13:14

Spijker, kop. Maar hoe prik je dit "old-boys" netwerk het beste lek?

De gevestigde orde is not amused met het vrije internet en de mondige burger die z'n eigen waarheden verzamelt, ze hebben alleen de omroepen in hun zak, het internet (nog) niet.

Gebruik van maken zolang het nog kan dus....

Oh ja, en niet op een partij stemmen die al langer dan 10 jaar bestaat...

John Steed | 17-10-09 | 13:25

relatief | 17-10-09 | 13:23
doe mij maar Noorwegen.
Maar zelfs al, dan zou ik daarvan maken: "ondanks het CDA"

watzitjenou | 17-10-09 | 13:24

Merlot | 17-10-09 | 13:17
:)

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 13:23

Reinaert | 17-10-09 | 12:30
Jammer dat GS geen bioscoopbon geeft als je je mening geeft...
Als ik die MENING link trouwens volg, zie ik daar geen relevante informatie. Is het persbericht weggehaald of zo?

watzitjenou | 17-10-09 | 13:23

Ik vind Nederland nog steeds te verkiezen boven welk ander land dan ook.
Wie trouwens niet?

Dus wat mij betreft: dank aan het CDA!

relatief | 17-10-09 | 13:23

borderliner | 17-10-09 | 13:08

soladiriteit en stabiliteit om zeep geholpen door de VVD? Mag ik ff een teiltje? vvd is een ballenclub, daar niet van maar was het onze grote ruhrganger Woutert niet die hoogstpersoonlijk de overwinning voor links bejubelede en vervolgens onmidelijk een generaal pardon voor 26.000 economische vluchtelingen door de kamer jastte?

Dan heb ik het nog niet over het WAO moloch die 0031 opvreet, wie waren daar ook al weer verantwoordelijk voor?

Het reliclubje van JPB heeft van harte meegewerkt aan het naar de kleauten helpen van 0031 en de D uit cDa kunnen we gevoegelijk schrappen is gebleken na het referendum over de EU grondwet, Balkie heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgt dat er nu "VERDRAG" boven staat ipv grondwet.

Sterker, de VVD met zijn slappe knieen is er de oorzaak van dat Geert zoveel zetels gaat halen en wouter en Balkie werken er van harte aan mee.

Waarom is de bank van Scheringa niet gered? (van mij mag die oplichter rustig failliet gaan hoor) Dirk is een kleine oplichter, ABN-AMRO, Fortis, ING etc. moesten wel gered worden omdat het grote oplichters zijn, wouter en JPB voelen zich beter thuis tussen grote oplichters dan tussen kleine oplichters als Scheringa

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 13:22

Les 1: Altijd een spiegeltje maken als je linkt naar marginale site-jes als allepersberichten.nl

CoJoNes | 17-10-09 | 13:20

Is dit nu demoniseren Pritt?

49 | 17-10-09 | 13:20

@Vieze Tonnie | 17-10-09 | 13:18

Mijn dag had niet beter kunnen beginnen.

Halve Hoax | 17-10-09 | 13:20

harl | 17-10-09 | 13:05

Wat ik me ervan kan herinneren (en ik kan er best naastzitten) is dat er door kamerleden een eed of belofte wordt afgelegd waarin beloofd wordt dat er geen hogere macht dan hare majesteit wordt geduld, of zoiets. Doe je dat toch dan maak je je schuldig aan hoogverraad (verraad aan hare majesteit). Kwestie was volgens mij dat niemand wist wie er bevoegd was om hierover te oordelen.
Zal dus wel een stille dood gestorven zijn, tot opluchting van onze landverraders.

Maar als er iemand is die nog precies weet hoe het was dan hou ik me aanbevolen.

John Steed | 17-10-09 | 13:19

@Merlot | 17-10-09 | 13:17
+1

Ramses Sappie | 17-10-09 | 13:18

Wat krijgen we nou, een middagje CDA bashen hiero.
* knokkels knakt en vingers strekt *

Vieze Tonnie | 17-10-09 | 13:18

ah terug naar het: Mond houden, de PvdA weet wat goed voor je is

TheLuggs | 17-10-09 | 13:18

Ik heb ook een mening:

Allemaal ongezien de tyfus voor Grijs I. Smerige babyboomers die het voor zichzelf nu wel voor elkaar hebben. Plucheplakkers. Ik heb nog nooit zo'n stel incompetente prutsers bij elkaar gezien...

*wegduiken doet voor mening, en mening-politie*

Halve Hoax | 17-10-09 | 13:17

Als we na de oorlog de democratie weer op gaan bouwen, moeten we dit keer echt alleen maar groeperingen mee laten doen, die de regels ervan accepteren.
Dus geen theocraten en socialisten meer.
Die zien de democratie alleen maar als instrument om de macht naar zich toe te harken, en hun eigen Tig-ste Reich te stichten.

Merlot | 17-10-09 | 13:17

Het CDA waar Ja nog steeds Ja is, en Nee tegen de EU trouwens ook. Zodra dat weer rechtgezet is praten we verder.

Ranja Drinker | 17-10-09 | 13:16

Het is allemaal mogelijk gemaakt door, en daarmee de schuld van de aardgasopbrengsten.

koetmeurning | 17-10-09 | 13:15

@johnSteed

Politici liegen altijd en komen uitsluitend met mooie praatjes bij de verkiezingen. Als de zeteltjes onderverdeeld zijn wordt er gewoon weer lekker gepolderd

dasdaan | 17-10-09 | 13:14

Balkie en zijn sosjaaldemokratische handlangers zijn pas happy als de eerste gaarkeukens weer opengaan voor noodlijdende bouwvakkerTs, die na 29 jaar trouwe dienst op straat gezet werden.

Aktivist | 17-10-09 | 13:14

Nog eentje voor de relifundamentalisten:

De ziekelijke (en ziekelijk expanderende) regeldrift van zowel onze als de EUSSR overheid is, op z'n zachtst gezegd, stuitend. Nog erger is het feit dat hele bossen ambtenaren carrière maken met het perfectioneren van pakketten met maatregelen voor het geval dat...

De verkiezingsbelofte was toch "minder regels en minder ambtenaren".

Prutsers.

John Steed | 17-10-09 | 13:11

Is het echt zo slecht gesteld in +0031?

Der Prinz | 17-10-09 | 13:08

Ach, ik denk dat wat Pritt Stift heeft neergepend vooral op het conto van de VVD is te schrijven.
Niet het CDA, maar vooral de VVD heeft voor de verarming van de samenleving gezorgd.
In elk kabinet waar de VVD zitting heeft gehad, en dat zijn er meer dan u denkt, is de solidariteit en daarmee stabiliteit van de samenleving om zeep geholpen.
Allemaal onder het mom van de vrijheid van de mens, het liberalisme. Denkend dat dé gemiddelde mens precies weet welke keuze hij moet maken. Dat kan de gemiddelde mens niet. En daardoor leven we nu in een grijze mist, die over Nederland hangt.
De VVD denkt namelijk vooral aan iedereen die bovengemiddeld denkt en gefortuneerd is. Ook al hebben we nu meer hoger opgeleiden, dat wil nog niet zeggen dat we daardoor een slimmer volk zijn geworden. We zijn vooral mondiger, maar niet slimmer.

borderliner | 17-10-09 | 13:08

kuifje. | 17-10-09 | 13:04
Precies het voorbeeld van wat ik bedoel van het teflon partij. Hun zijn de oorzaak van 90% van al het ellende.. alleen men ziet het niet/ vergeet snel wie in Nederland al 100+ jaar in het kabinet zit.

Writhen | 17-10-09 | 13:08

@kapotte_stofzuiger | 17-10-09 | 12:55
UBERFAIL voor jou; ondergetekende heeft daar heel lang gewoond, en kan met overtuiging stellen dat deze nog nooit een meer werkschuw volk heeft mogen aanschouwen. Volgens mij bevalt het je daar wel. Advies: pak die koffers maar niet weer in, en blijf er maar, scheelt ons weer een uitkering en een loser.. ... daaaag!

Ramses Sappie | 17-10-09 | 13:07

Tsss, pas nadat het volk een bank omverkukelt willen ze luisteren...

dagrunge | 17-10-09 | 13:07

Ik ga potverdrie geen 5 minuten tikken voor een bioscoopbon...
Laat ze maar 100 dagen het land intrekken en vragen naar de mening van mensen.
Doen ze in ieder geval nog iets voor een uitkomst van niets.
Het beleid staat toch al vast.
Dit kunstje is wel heel doorzichtig.
*iets met aanstaande verkiezingen mompelt*

Teun van het Tuinpad | 17-10-09 | 13:07

Pritt vannacht ook door 020 gefietst? Elke pliesie in de hele stad was idd fietslampjes aan het controleren! Nog nooit zoveel agenten op de been gezien. *zucht en kater deaudmaakt met yoghurt en cruesli*

stouterouter | 17-10-09 | 13:06

Ongezien de vlektyphus voor het CDA.
Doe eens een spiegeltje maken voor dat allepersberichten dingetje, ik ruik een rokende server.

JosVerbeek | 17-10-09 | 13:06

@John Steed
Ik heb mij ook wel eens hardop afgevraagd of we Balkenende inderdaad niet wegens hoogverraad konden aanklagen.. Die jurist is inmiddels waarschijnlijk gechanteerd met gevaar voor zijn familie of ligt al onder de zoden.

harl | 17-10-09 | 13:05

Toch nog veel liever het CDA en Balkie , dan de PvdA ( of andere leden van de linkse kerk) .

kuifje. | 17-10-09 | 13:04

Passend in het tijdsbeeld is de vraag: "wanneer valt Nederland om" ?

koetmeurning | 17-10-09 | 12:59

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 12:49
*knielt en neqschot afwachten doet*

Stroopdoos | 17-10-09 | 12:59

John Steed | 17-10-09 | 12:55

doe eauk ff plaatsje voor mij boeken, er gaat niks beauven grunn

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 12:59

Hahaha. Deze elitaire Haagsche graai bende wil de mening van het volk. Doet me direct denken aan de EU toetreding. Opzouten met die leugenaars ze hebben ons land omzeep geholpen.

Contra | 17-10-09 | 12:57

Het CDA je mening geven heeft weinig zin, betuttelen blijven ze toch wel doen. Het CDA geen stem meer geven zet meer zoden aan de dijk.

Zoetwaterpanharing | 17-10-09 | 12:57

John Steed | 17-10-09 | 12:50

www.apartefietsen.nl/parts/04LA06.jpg

toch knap dat je 9,95 kunt overhouden in de maand, denk je er wel om dat oktober 31 dagen heeft?

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 12:56

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 12:44 en 12:52

Thanx, u weet Steed op te vrolijken, er wordt écht naar het volk geluisterd.

*zelf aanmeld bij van Mesdagkliniek*

John Steed | 17-10-09 | 12:55

@Ramses Sappie | 17-10-09 | 12:52
FAIL voor u; de koffers zijn alweer uitgepakt, aangezien ondergetekende al bijna 1 jaar vanuit 0033 reaguurt (waar men in ieder geval niet meteen tutoyeert of mensen voor lutser uitmaakt)

kapotte_stofzuiger | 17-10-09 | 12:55

Dalai Drama | 17-10-09 | 12:37 Jep, de rode hond

Uberheertje | 17-10-09 | 12:55

Het is de schuld van links!

StYxX | 17-10-09 | 12:54

Deze regering, de vorige, die daarvoor en die daarvoor heeft het polderen tot nationale liefhebberij gebombardeerd. Het is van alles net niets en dus een klerezooitje. Wordt tijd dat er is een partij komt met een zeteltje of 55 ofzow. Daadkracht, handelsgeest en een duidelijke indentiteit. Zolang we hier nog lekker doorgaan met het zgn. coalitiesysteem en het catogorisch naar de mond praten blijven de leraren-ambtenaren, de coffeeshophouders-boefjes, de Boeren-melk wegspoelen, de bijstand-een beloning, de politie-stadswachten, de media-afhankelijk en de toerist-verdwaald (www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland...)
Kortom, opdoeken, inpakken, wegwezen, een strik eromheen en eens hard nadenken met ze allen

dasdaan | 17-10-09 | 12:54

Nu kunnen wel op ons kom gaan staan maar de CDA zakt toch nooit onder de 25 zetels. Het teflon partij, ze doen vanalles fout worden er nooit op afgerekend.
Quote van Man bijt hond in bejaardenflat 'Waarom stemt u CDA?' reactie "nou omdat mijn Man dat altijd deed". "En u mevrouw" reactie "Bij ons in het dorp deed iedereen dat ". Learn to live with the CDA people, they are here to stay.

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons...

Writhen | 17-10-09 | 12:53

de timmerman | 17-10-09 | 12:47

zoals ik reeds meldde, uw mening doet er wel degelijk toe, kijk maar naar het referendum over de eu grondwet, grondwet is er tog nooit gekomen, ies uw skult, er staat keurig netjes "VERDRAG" boven nu, heel Democratisch dus dat reliclubje van JPB

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 12:52

@kapotte_stofzuiger | 17-10-09 | 12:35
Jij bent zeker nog nooit in 0033 geweest? Of ben jij 1 van die lutserTs die, door elk jaar ergens drie weken op een strand te gaan liggen, denkt te weten hoe het leven daar ECHT is... Uberfail.... (sowieso: sellout aan Frankrijk = hoogverraad: doe es rap je koffers pakken?)

Ramses Sappie | 17-10-09 | 12:52

rokende servert en we zijn nog maar net begonnen.

cooleman | 17-10-09 | 12:51

Met Balkenende aan de macht en Wilders op komst is het toch duidelijk wat het Neerlandsch volk blieft. Een sterke man aan de top en niks geen gevraag om meningen. Meningen zijn voor werklozen.

stekkerlijf | 17-10-09 | 12:51

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 12:44

Steed heeft deze maand nog wat geld over.

*achterlicht van Beamer kapotschopt*

John Steed | 17-10-09 | 12:50

Het CDA is natuurlijk hoofdschuldige, dat lijkt me duidelijk, veel te veel betutteling van die partij. CU overigens ook.

MysteryQuest | 17-10-09 | 12:49


Servert kaputt.

Willianus Wortelus | 17-10-09 | 12:49

Stroopdoos | 17-10-09 | 12:46

Het ies verboten je denigrerend uit te laten eauver gristenen en hun spreaukjesboeken

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 12:49

raketsocioloog rolf

Writhen | 17-10-09 | 12:48

Of onze mening er toe doet, dat stelletje nono´s doet toch precies wat we niet willen.

de timmerman | 17-10-09 | 12:47

vieze vuile hufters zijn het,.. met je cda,.. optieffen!!!,.. slechter als dit kan nooit,dat weiger ik te geloven.

de kikker-verklikker | 17-10-09 | 12:47

John Steed | 17-10-09 | 12:43

Die hebben ze keurig onderdak verleent denk ik, *checkt ff patientenlijst bij van mesdag kliniek*

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 12:46

Van Islamisering is geen sprake, eerder vergristelijking, de daarbij horende betutteling en met name de verboden.

Stroopdoos | 17-10-09 | 12:46

John Steed | 17-10-09 | 12:41

wat zeur je nou, eu grondwet is er tog nooit gekomen, jpb en zijn reliklupje hebben er tog keurig netjes "VERDRAG" boven getiept, niet miepen en gewoon je BEK dicht houden, ow ja en je sgeel betalen mag je eauk, totdat je deaud gaat en je kinders het meaugen over nemen

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 12:44

Katertje Pritt?
Ik zie alleen maar kansen.
JP mode uit..
Emigreren doet.

roosvrij | 17-10-09 | 12:44

BTW, staat me nog vaag bij dat er een of andere jurist de regering wilde aanklagen voor hoogverraad. Iemand daar nog iets van vernomen?

John Steed | 17-10-09 | 12:43

server op instorten. Te vergelijken met kabinet balkenende

te@oud | 17-10-09 | 12:42

Is die belachelijke muppet (want dat is het) nou alweer 7 jaar aan de macht?? Hoe IS het mogelijk! Waar blijft onze Obama dan? Red ons!

Plap | 17-10-09 | 12:42

@ Reinaert
Gj zult mijn naam niet ijdel gebruiken

godsammekrake | 17-10-09 | 12:41

Het CDA vraag mijn mening? Komtie dan hè:

Ga eens deaud, stelletje relifundamentalisten, langzaam en pijnlijk graag.

*EU referendum nog niet vergeten is*

John Steed | 17-10-09 | 12:41

Voor accountants, boekhouders en andere experts, hier moet je het mee doen: www.minfin.nl/dsresource?objectid=6102... [PDF alert]. Zet de ideologieën (van kaalkopjes-rechts tot bomenknuffelend-links) eens opzij en ga eens rekenen hoe Nederland er weer bovenop komt.;

kapotte_stofzuiger | 17-10-09 | 12:40

doe eens een spiegultje plaatsen, link is kapoet, servert reaukt

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 12:40

Laatste stuiptrekking van een ruggengraatloze regering. Of zoals Ivan Drago het krachtig verwoordde in de nagesynchroniseerde Rocky 4: "Tod ist tod."

Superior Bastard | 17-10-09 | 12:40

zijn neqschoten al weer toegestaan?

neemjemoederindemali | 17-10-09 | 12:38

Ik zie het probleem niet.

Der Prinz | 17-10-09 | 12:38

Ik zei het al eerder. Nederland is terminaal ziek.

Dalai Drama | 17-10-09 | 12:37

of aan 0049 (maar dat hebben we 70 jaar geleden al geprobeerd).

kapotte_stofzuiger | 17-10-09 | 12:37

Moet je daar registreren om 't bericht te kunnen zien ofzeau?

Noiseja | 17-10-09 | 12:37

-weggejorist-

Dhr. Mispoes | 17-10-09 | 12:37

Je vergeet te noemen dat het CDA Nederland in de uitverkoop heeft gezet en onderworpen aan de EU grondwet in ruil voor luierbaantjes in idiezelfde EU ruim boven de B-norm.
P.S. Die servert is nu al stuk.

harl | 17-10-09 | 12:35

0031 cadeau doen aan 0033. Ook niet alles, maar beter dan nu.

kapotte_stofzuiger | 17-10-09 | 12:35

Paternalistisch kabinet met het CDA voorop. 1 voordeel: we hoeven zelf meer na te denken, dat doet het CDA voor ons!

Piet Bakker | 17-10-09 | 12:35

Server nu al naar God?

gentle giant | 17-10-09 | 12:33

Spiegel nodig -stop-
Server rookt -stop-

Art Vandelay Ultor | 17-10-09 | 12:33

Ieder volk krijgt de regering die het verdient.

*arm Nederland*

Elkerlyc | 17-10-09 | 12:32

Meewerkt natuurlijk. Lutser.

Reinaert | 17-10-09 | 12:30

Godsammekrake: je maakt kans op een f*cking bioscoopbon als je "meerwerkt"!

De truttigheid druipt er weer aan alle kanten vanaf!

* Spruitjes opzet *

Reinaert | 17-10-09 | 12:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken