Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Minarettenposter Zwitserland NIET verboten

antiminaret.jpg Nou Geert Wilders. Slinger Adobe® Photoshop® CS4 maar alvast aan. Hero Brinkman, zet die fles opzij en begin nou eens met piccas uit Slotervaart te knippen en plakken. Teun van Dinges, geen idee wie je bent, maar laat je handjes eens wapperen. Dion Graus, haal dat konijn uit je broek. Aan de slag. Fleur Agema. Hangt je pony soms voor je ogen? Je hebt niet binnen de lijntjes gekleurd. Goedver hoe moeilijk kan het zijn? Ga Raymond de Roon maar helpen bij de papiersnijder. Martin Bosma, jij bent journalist geweest: Zullen we dit alvast lekken in Nieuwspoort? Nee je hebt gelijk, de paus is inderdaad geen neger. Sietse Fritsma, tik jij een ronkend persbericht en mail dat met spoed naar die gek van een A.M.G. Weststrate? Heel goed. Mensen, we geven het nog een paar uur. En dan presenteert de PVV haar fonkelnieuwe ANTI-MINARETTEN-POSTER. Uiteraard naar Zwitsers voorbeeld. En volledig legaal.

Reaguursels

Inloggen

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie poster

who is de bahnhof | 11-10-09 | 21:54

Onverdraagzaam kudtvolk die Switzers. Een hekel aan alles wat vreemd is. Tot het toerist heet. En geld in het laatje brengt. Heel Geneve ziet zwart van de burka's. En geen Schweizer die er wat van zegt. Want ze verdienen dik vet aan die oliesjeiks en hun aanhang. Hypocrieten.

Flippo | 09-10-09 | 21:42

Minaret, minaret,
zien er uit,
als een kruisraket.

Hijo del Sol | 09-10-09 | 21:16

De Efteling in je eigenste dorp! Geweldig, nooit meer zo'n duur kaartje kopen.
En wat dacht je van al die carnavalshits die we d'r over kunnen maken: Haar naam was Moskeetje Tippel, en zij zong naar iedere man... Of: Minnaarret minnaarret minnaarreteketet...
En dan natuurlijk Afghanistan volbouwen met kerken, ook leuk!

Hijo del Sol | 09-10-09 | 20:41

Hij lijkt toch echt op deze van David Cerny, maar dan zonder vrouwenbunker op de voorgrond. Gewoon kunst, moet kunnen. Het is gewoon dat zwart en rood wat me tegen staat, maar dat kan ook omdat ik met oprecht een hekel aan die zwart/rode vlaggen zwierende krakers en antifa radicalisten heb. Maar goed, rood is de kleur van vandaag dus dat mag.
-
Geen zwart en rood in het kunstwerkje van Cerny.
vrijspraak.files.wordpress.com/2009/01...

Warren G. Harding | 09-10-09 | 20:23

Nou de Zwitsers zullen ook wel niet snappen dat Geert Wilders vervolgd gaat worden, nou ja al veroordeeld is door de linkse rechters.

funkyd | 09-10-09 | 20:05

PS. En zolang het er maar niet te veel worden.

Ozdorp | 09-10-09 | 19:19

Ik vind dit weer een beetje stierenschijt. Gaan we kerken ook verbieden dan? Dat "zingen" wat ze doen hoeft inderdaad niet, maar vind niet dat je dan meteen die dingen af moet schaffen. Beetje overdreven weer.

Ozdorp | 09-10-09 | 19:19

@WarrenBuffet

Wow, die ARGUMENTEN komen wel verrekt hard aan zeg!!!

Bronstig | 09-10-09 | 18:20

Oprotten met je poster.
Oprotten met de PVV!

Warren Buffet | 09-10-09 | 17:45

sorry, storing:

Maar even op een rijtje:
Poster mag, uiteraard. Stom dat hierover wordt gediscussieerd.

net als dat je die dingen weg wilt hebben,.

Klaas Appelmelk | 09-10-09 | 16:07

-weggejorist-

Klaas Appelmelk | 09-10-09 | 16:06

Weer zoiets stoms: Tegen bepaalde bouwwerken zijn. mhhh, Lekker saai land zal het dan worden.

Klaas Appelmelk | 09-10-09 | 16:06

Waarom is de oliekraan nog niet dichtgedraaid?!!

P.C.M. Baas1309 | 09-10-09 | 15:04

Geile poster.
Je ziet aan de zwaar opgemaakte wenkbrauwen en ogen van dat wijf dat ze gewoon een Westerse prunster is naakt onder de nikaab.

viezehetero | 09-10-09 | 12:49

Ik vermoed (weet eigenlijk wel zeker) dat deze poster
met Adobe® Illustrator® CS gemaakt is. Het is namelijk
een illustratie en geen foto. Dus..
Niet dat het een kont boeit verder, maar van Geen Stijl
mag je toch feitelijke juistheden verwachten..

ach, jij.. | 09-10-09 | 12:30

DeChinees | 09-10-09 | 11:58

Tja linksmensen weer he...
Er is niks mis met het vasthouden aan je eigen waarden en normen.
Cultuur is de lijm van het volk. Ga je daar een lijmmix van maken, dan krijg je een giftig goedje wat niet meer goed plakt en juist uiteenvalt. Zie de landen die ik eerder heb genoemd.

Hier komt het op neer: Als je emigreert dan pas je je aan aan het nieuwe land en voor de rest HOU JE JE BEK en doe je ding!

Natuurlijk, (positieve)discriminatie op huidskleur en geslacht moet altijd aangepakt worden.

Varreke | 09-10-09 | 12:17

Men dempt de put als het kalf al verdronken is...
Niemand luisterde naar de geschiedenis van de Grieken en Armeniers en Syriers..
Soeiitische Moslims ... zijn een fascistisch gevaar.. KLAAR !

magic mike | 09-10-09 | 11:22
Ieder land heeft recht op zijn eigen geschiedenis.
En van het westelijk front geen nieuws.

winterpeen | 09-10-09 | 12:15

Blijft er wel even een PVV-er standby om de veters van Richard de Mos te strikken?

FirstAnnual | 09-10-09 | 11:51

ow,owhttp://www.youtube.com/watch?v=m2ywOMvZiNc

Frau Antje | 09-10-09 | 11:47

zwitserland : douze points

watsinneneem | 09-10-09 | 11:40

illuvatar | 09-10-09 | 11:27

Zwitserland beschermt z'n grenzen tenminste, wat is daar mis mee? Daar heb geen beginende sociale onlusten zoals in Frankrijk, Duitsland, Belgie, Nederland enz.

Varreke | 09-10-09 | 11:34

Fleauxe | 09-10-09 | 11:20
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Geen excuus nodig vrind.
Dus Brusselmans draagt graag vrouwenkledij.
Hm, goed om te weten....*proest*
o-t
Die minaretten vertegenwoordigen ,in mijn ogen, een *kuch* religie die hele enge dingen voorstaat.
Dat doen die Chinese restaurants niet.
Tenzij je nummertje 23 niet lekker vind en een hekel aan kroepoek hebt.

Teun van het Tuinpad | 09-10-09 | 11:30

In Zwitserland snappen ze het tenminste. Laten ze ook een duidelijk filmpje zien waar de islam op uit is en waarom deze kankervorm gestopt moet worden.

www.youtube.com/watch?v=vvqDoOmfMqE&am...

Varreke | 09-10-09 | 11:28

WITserland.

illuvatar | 09-10-09 | 11:27

Fleauxe | 09-10-09 | 11:20
Niet gewenst nee, kan ik me alles bij voorstellen. Maar is dat nou een reden om een totaalverbot vanuit de overheid te willen? Echt serieus?

Achterdocht | 09-10-09 | 11:25

@ Balzakius | 09-10-09 | 10:57

Excuus dude, kon niet eerder reageren. Je kent dat misschien wel, druk aan het werk. Blikje? Nee, niet overdag.

stuyterkuycken | 09-10-09 | 11:24

Men dempt de put als het kalf al verdronken is...
Niemand luisterde naar de geschiedenis van de Grieken en Armeniers en Syriers..
Soeiitische Moslims ... zijn een fascistisch gevaar.. KLAAR !

magic mike | 09-10-09 | 11:22

@Teun van het Tuinpad | 09-10-09 | 10:38: We weten allemaal dat Brusselmans het pseudoniem van Maarten 't Hart is, gun die man een verzetje.
Wat die minaretten betreft, dat is zo'n non-issue. Over al die Chinese restaurants, tepels en synagogen hoor je nooit een onvertogen woord. Waarom? Omdat deze mensen, in al hun eigenheid, een plek in de samenleving hebben gevonden. Werken, recreëren en sterven. Tot op de dag dat we een dergelijke harmonie niet ervaren vanuit de islamitische gemeenschap zijn nieuwe moskeeën NIET gewenst.
(excuus voor m'n late reactie)

Fleauxe | 09-10-09 | 11:20

Fleur heeft geen pony meer.

Harry Turtle | 09-10-09 | 11:19

Adobe® Photoshop®???? beetje jammer :(

DirtMcGert | 09-10-09 | 11:18

vind de zwitserse poster beter.

de beer van de meer | 09-10-09 | 11:17

even printen

prof. alsvanouds | 09-10-09 | 11:17

liever een kerk dan een moskee.

Swans | 09-10-09 | 11:16

goed initiatief, ik vind het er ook niet uitzien, die minaretten

BigFoot | 09-10-09 | 11:15

Zwitsers zijn tollerante neutrale mensen.
En zeer bij de tijd.
En dat is geen geheim.
Zo komen ze ook niet snel uit de kast.
Dus als er daar bellen gaan rinkelen is er wel wat aan de hand.

winterpeen | 09-10-09 | 11:15

Bizar, als je een tuinhekje wil neerzetten bemoeit een een of andere kudt commisie zich zelfs met de details als bolkopschroefjes of verzonken schroefjes. En zo'n lelijk gedrocht zoals die gruwel in rotterdam is opeens wel in harmonie met de omgeving? Bah, een haathutten bouwstop moet er hier ook maar snel komen.

modderfokker23 | 09-10-09 | 11:12

Die vrouw op de foto, dia kan toch wel zich beroepen op de wet van de privacy?

Zo jammer! | 09-10-09 | 11:12

Frau Antje | 09-10-09 | 11:00
;)
Overigens ben ik totaal met je eens.

Teun van het Tuinpad | 09-10-09 | 11:08

Mark d'Aviano | 09-10-09 | 10:56
Guttegut wat een comeback. Een ideologie gewoon maar verbieden? Ja hoor. Hoe gaan we dat doen? Heb je al een gedachtenlezer in dienst, zo dat je aanhangers van een ideologie kan oppakken? Trouwens, als ik me wil inlezen over malle sprookjes, dan doe ik dat gewoon, of het nou een koran of een mein kampf is en de tyfus voor een overheid die denkt beter te weten wat ik wel of niet mag lezen, horen of zien. Lachwekkend figuur.

Achterdocht | 09-10-09 | 11:08

Is het een idee om niet-gebruikte boorplatforms aan te wenden? Narvik zou als pleisterplaats kunnen dienen.

ojédiaré | 09-10-09 | 11:04

Balsaq | 09-10-09 | 11:00
hear hear

Broner_NL | 09-10-09 | 11:03

Zwitsers zijn geen dhimmi's zoals Balkenede & Co.
Bovendien is Zwitserland niet voor niets geen lid van de EU.
Daar had NL een voorbeeld aan moeten nemen.

lion@night | 09-10-09 | 11:02

Zorg gewoon dat je er uit de buurt blijft.

dubber | 09-10-09 | 11:00

Als eerste:
Teun je doet het goed met die wapperende handen! Laat ze maar l*llen.
Als tweede:
Heb een poos in H'sum gewerkt en elke dag die dreun gehoord op weg naaar...
Nou halléhluja, werd je ook niet vrolijk van.
Geef de PVV groot gelijk!

Frau Antje | 09-10-09 | 11:00

@Mark d'Aviano | 09-10-09 | 10:54

Oh, mijn excuus, heb ik op je tere ziel getrapt door een partij haar niveau en integriteit te betwijfelen?

DeChinees | 09-10-09 | 11:00

@Broner_NL | 09-10-09 | 10:55:

Dat is waar. Persoonlijk zou ik er voor zijn om religie al zijn priviléges af te pakken. Een kerkparochie of haathokgemeenschap staat daarmee op hetzelfde niveau als de locale basketbalvereniging.

Lawaai maken op zondag, of 's ochtends vroeg: vraag maar een hinderwetvergunning aan, en wees er klaar voor om een "nee" te krijgen.

Balsaq | 09-10-09 | 11:00

Mark d'Aviano | 09-10-09 | 10:54
Maak je nou reclame voor NIVO uitvaartverzekering?

Broner_NL | 09-10-09 | 10:59

De kerkklokken in een klein bergdorpje horen er eigenlijk bij (dat is al eeuwen zo). Ik kan me levendig voorstellen dat kantons zoals wallis niet op een minaret zitten te wachten.

Hellsmurfje | 09-10-09 | 10:59

Wel grappig dat onder het artikel een reclame van erectieplein.nl staat. Men kan minaretten zien als een soort erectie van de islam. Maar juist die erecties kan ik missen als kiespijn.

Boer Kini | 09-10-09 | 10:58

Minaretten mogen niet binnen een straal van 390 kilometer rond onze scholen gebouwd worden.

ojédiaré | 09-10-09 | 10:57

@stuyterkuycken | 09-10-09 | 10:53
Omzet-technisch gaat het hier nog steeds goed, dus niemand zeurt. En u ? Lekker blikje ?

Balzakius | 09-10-09 | 10:57

Achterdocht | 09-10-09 | 10:45
Ik geef alleen maar aan dat als je echt voor vrijheid bent, je sommige dingen toch moet verbieden. Slavernij bijvoorbeeld. En Islam.
Succes verder.

Mark d'Aviano | 09-10-09 | 10:56

Simpelweg géén bouwvergunningen meer afgeven voor welk geloofsbijeenkomstgebouw dan ook. Géén kerken, géén moskeeën en géén synagoges nieuw laten bouwen. Laat ze lekker in een vinexhok mekkeren naar hun sprookjesfiguur naar keuze. Achterlijke, Islamieten/Gristenen/*invullen wat er verder van toepassing zou kunnen zijn*, mogen van mij geloven wat ze willen, als ze het straatbeeld er maar niet mee bevuilen of me er anderszins mee lastigvallen.

koolteer | 09-10-09 | 10:56

Hmmm, begin een beetje te twijfelen mbt mijn eerdere opmerking dat het in NL binnen de grondwet mag. Het verbieden van bepaalde religieuze bouwwerken terwijl andere religieuze bouwsels worden toegestaan, is denk ik niet te realiseren. Dat zou dan discriminatie wegens godsdienst zijn. De vraag is dan: mag je pleiten voor beleid dat discriminerend is? Oftewel indirect discrimineren. Een moeilijk vraagstuk waar Wilders ook voor terecht staat.

Broner_NL | 09-10-09 | 10:55

Zwitsers zijn inderdaad geen flamboyant volk,maar liever wat minder uitbundig en respectvol ,dan laf weg-van-minste-weerstand-gedraai van ons huidig kabinet.

R.B.Scott | 09-10-09 | 10:55

DeChinees | 09-10-09 | 10:44
Het intellectuele nivo van de PVV is wel goed. Helaas ben je zelf niet zo goed bedeeld.

Mark d'Aviano | 09-10-09 | 10:54

@ Balzakius | 09-10-09 | 10:47

Reaguren tijdens het werk... en dat noem jij werken? Schaam je. Uit die pjoeter en doe wat de baas zegt!

stuyterkuycken | 09-10-09 | 10:53

Leiden heeft ook zijn ziel verkocht aan Arabié,daar komen 3 van die haathokken in een straal van 500 meter.

fleurtje | 09-10-09 | 10:53

minaretten mogen blijven, bezoekers moskee moeten weg. DEAL?

Brakke Obama | 09-10-09 | 10:52

@Balzakius | 09-10-09 | 10:47

Juist! Ga jij eens snél artikelen voor GeenStijl schrijven... Wat tegenwicht is welkom hier.

DeChinees | 09-10-09 | 10:51

@Balsaq | 09-10-09 | 10:41
Aha... er is dus een verband. 'Hoe meer politiek correct, des te meer flitspalen om dat betaalbaar te houden.' (In het Franstalig deel altijd veel meer controlepunten)

kapotte_stofzuiger | 09-10-09 | 10:51

Hmm, nog geen reaguursel van bijstandskoning terwijl het topic over Wilders gaat.

Oh wacht, het is pas 10.49 uur, die licht nog te stinken tussen de klamme lappen...

stuyterkuycken | 09-10-09 | 10:49

Linksvretende, rechtslullende paupers kom er maar in. Huldeberichten mogen wat mij betreft alleen geplempt worden op CU2 profieltjes van jullie. Afnemen dat stemrecht. Neem nog een lekker blik bier en wordt dronken van ons geld. Sieg Heil filmpjes mogen op Youtube. Niet embedden, dat kost witgeld. Vergeet u niet de propaganda op uw hyvesprofiel neer te zetten ?
Alvast bedankt. Wij werken verder. Zoals het hoort.

Balzakius | 09-10-09 | 10:47

Zucht, ik zou zo'n minaret-verbod de normaalste zaak van de wereld vinden. Zeker als er ook nog de hele tijd zo'n haatbaard op staat te schreeuwen.

kloodtzakje | 09-10-09 | 10:47

Mark d'Aviano | 09-10-09 | 10:43
Ja joh, als eens verder gedacht dan je neusvleugels. Wat perk je met slavernij ook al weer in?

Achterdocht | 09-10-09 | 10:45

Blocher is een zwijn dat misbruik maakt van angstige Zwitsers en hun "Ung'sundes Volksempfinden" Aan de andere kant is de man een typische Zwitser, van hetzelfde soort dat in de oorlog grof verdiend heeft aan de Jodenvervolging!

joohoop | 09-10-09 | 10:45

Mooi, dan kan de PVV eindelijk iets doen wat bij hun persoonlijk intellectueel niveau past. Knutselen voor kleuters.

DeChinees | 09-10-09 | 10:44

Noem jezelf dan geen partij voor de vrijheid, als het eerste wat in je opkomt, verbieden is.
Achterdocht | 09-10-09 | 10:42

Jij bent ook voor de vrijheid om slaven te houden, etc?

Mark d'Aviano | 09-10-09 | 10:43

Verboten verboten verboten. Rot toch eens op met die verbiedsmanie. D'r kan op zondagmorgen vanuit dat andere clubhuis der woestijnpamfletaanhangers gewoon een potje herrie gemaakt worden waar de halve stad van uit zijn bed dreunt, maar een mal torentje moet verboten worden. Als die mafkikkers de uitsteeksels van die toko's te hoog of te groot bouwen, ok, vergunningkwestie, net als bij iedereen. Maar per definitie verbieden, pfffrrrt. Noem jezelf dan geen partij voor de vrijheid, als het eerste wat in je opkomt, verbieden is.

Achterdocht | 09-10-09 | 10:42

Bouw er één voor de voordeur van het Wassenaarse stulpje van Wim-Lex, of is dat vanwege staatsveiligheid verboten?
necrosis | 09-10-09 | 10:28

Interessant voorstel. De islam is eigenlijk een perfecte religie voor onze linkse oranje parasietenfamilie.

Mark d'Aviano | 09-10-09 | 10:41

Ik woon in Zwitserland, en ik ben het volkomen eens met de anti-minaretten campagne: er moet nu maar eens een teken worden gezet.

Maar.... Het Franssprekende deel van Zwitserland is al wel ten onder aan het gaan aan de policorterreur, en daarom zal Zwitserland als geheel waarschijnlijk helaas tegen dit uitstekende initiatief stemmen.

Balsaq | 09-10-09 | 10:41

Fleauxe | 09-10-09 | 10:32
Als Brusseljongetje nou had gezegd dat ik stenen moest gaan gooien.
Nee, meneer vind dat ik mijn handjes moet laten wapperen.
En vergeet mijn afkomst.
Schande!

Teun van het Tuinpad | 09-10-09 | 10:38

Ik kom al jaren in Zwitserland met vakanties etc. en daar hebben ze de zaakjes wat dat betreft goed voor elkaar. Het is aanpassen of oprotten. Voeg je niets toe? De mazzel! Geen baan? Hooi! Iets waar we hier wel een voorbeeld aanmogen nemen mi. Afgelopen jaar ook een klasgenoot gehad uit Zwitserland en het was toch altijd interessant te horen hoe het in Zwitserland erop dat gebied aan toe gaat.
.
Voor de boe roepers die er ongetwijfeld komen, pak eens de trein van Schiedam Centrum tot aan Rotterdam Lombardijen. Gaaf joh die dingen! Die minaretten op Zuid zijn bijna net zo hoog als de Kuip en dat ding op West schiet ook al overal boven uit. Beetje ongepast als je het mij vraagt. Een algemeen verbod zsm is wat mij betreft noodzakelijk.

Piet Purestront | 09-10-09 | 10:35

In Nederland hebben we zoiets als vrijheid van meningsuiting welke niet absoluut is maar wordt ingeperkt door bijv artikel 1 v.d. grondwet en het aanzetten tot haatzaaien. Nu wordt er hier niet gediscrimineerd en ik zie niet in hoe je een sterk argument voor 'haatzaaien' kan maken.

Oftewel, een kopie van deze poster is volstrekt ok binnen de Nederlandse wet.

Broner_NL | 09-10-09 | 10:33

Waarom moet Teun de handen laten wapperen, what about Hero?

Fleauxe | 09-10-09 | 10:32

Alleen dat rood-zwart, dat roept toch altijd de verkeerde associaties op, of is dat juist de bedoeling?

kapotte_stofzuiger | 09-10-09 | 10:32

Teun van het Tuinpad | 09-10-09 | 10:16
Aangezien je plakken, neem ik aan, al onder de knie hebt... Hier een speciale aanbieding...
www.bransus.nl/cursusbasisknippen.php?...
;-)

chevyeddy | 09-10-09 | 10:31

@necrosis

dat stulpje van wim-lex past evengoed in de efteling

weetnie | 09-10-09 | 10:30

Beregoede poster. Discussie? Niet nodig. Gewoon legaal.

Sgt. Horvath. | 09-10-09 | 10:28

Bouw er één voor de voordeur van het Wassenaarse stulpje van Wim-Lex, of is dat vanwege staatsveiligheid verboten?

necrosis | 09-10-09 | 10:28

Zulks maak je het beste in Adobe© Illustrator©. Trouwens.

kolonel klootoog | 09-10-09 | 10:28

Gied = Goed

vraagstaart | 09-10-09 | 10:27

Gelukkig - de laatste democratie van Europa heeft in ieder geval deze aanval van policor-terreur weerstaan.

Gied artikel trouwens hierover: www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=...

vraagstaart | 09-10-09 | 10:27

Vroeger moesten de torens van de synagoge ook lager zijn dan de nabijgelegen kerken. Ook diende een synagoge bescheiden van bouw te zijn en geen aanstoot te geven. Zie bijvoorbeeld de synagoge in Groningen.

Petrus de Rewa | 09-10-09 | 10:27

Minaretten horen ook niet in het Nederlandse straatbeeld, alleen in Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Amsterdam. Daarbuiten moeten ze ook in Nederland verboden worden.

koffieboer | 09-10-09 | 10:26

waarom zou zo'n poster verboden zijn in Nederland? Kan de PVV niet aanraden er ook zo eentje te maken, want het is een fascistische oproep.

watzitjenou | 09-10-09 | 10:24

haal die kerken dan ook weg aub....... ik weet het nie.......
vind wel dat als ze een moskee bouwen dat hij ook in het straatbeeld moet passen, op dit moment heb ik altijd het gevoel dat de efteling in kom gelopen.
als je in nederland iets wil bouwen heb je aan de meest strenge regeltjes te houden, maar een moskee mag er zo exotisch als ze maar willen uitzien. wel ff aan blijven passen, voor de rest mag iedereen geloven wat ie wil.
dat weet ik wel

weetnie | 09-10-09 | 10:23

Wat vindt de welstandscommissie ervan?

Schoorsteenveger | 09-10-09 | 10:21

Het wordt tijd dat er in Nederland ook zo'n minarettenverbod komt. Het is werkelijk schandalig dat een land als Nederland, wat wereldwijd bekend staat om zijn moderne architectuur, zijn eigen horizon verkwanselt en degradeert tot het niveau van Fata Morgana uit de Efteling. Dit heeft m.i. ook helemaal niks met religie of wat dan ook te maken.

Gabr | 09-10-09 | 10:19

Als moskeeën als uitzondering wel in een andere hoek dan de rest van Nederland mag bouwen mogen we dus ook tot een verbod oproepen.
Iedereen moet zich aan de bestemmingsplannen houden behalve moskeeën. Die moeten naar het oosten worden gebouwd maakt niet uit of dat schuin naar de straat toe is.
Op zich geen probleem maar waarom mag de gewone Nederlander zijn huis dan niet in een hoek ten opzichte van de straat bouwen?

thetosser | 09-10-09 | 10:19

Tsja. In Zwitserland nemen ze democratie serieus. Als het volk niet meer immigranten wil, dan komen er ook niet meer immigranten.

Aardappeleter | 09-10-09 | 10:18

Gaan we nu opeens de Zwitsers nadoen? Zulk lekker spul is dat nou ook weer niet, eindigen heel hoog bij de verkiezing van het chagrijnigste volk ter wereld...

bijdehans | 09-10-09 | 10:17

Hey Brusselboy,
je weet echt wel dat ik geen van Dinges heet.
Prutser!
*plakken en knippen gaat*

Teun van het Tuinpad | 09-10-09 | 10:16

prachtiger poster. Als ze er daadwerkelijk zouden komen dan zal ik weer een stapeltje bestellen, net zoals de verkiezingspamfletten.

Drs. Ing. Xforce | 09-10-09 | 10:13

Boeie...

Hölzenbein | 09-10-09 | 10:12

Rutger had zich gisteren versproken in Triana door toch te zeggen dat het ge-vootoosjped is,.... ai..

kozze | 09-10-09 | 10:12

Aangezien de georganiseerde en bemiddelde islam via moskeeën haar invloed wil uitbreiden, dienen ze ook de islamisering van onze samenleving. De minaret is een toren voor de gebedsoproep (Adhan) en is een politiek machtssymbool van islamitische heerschappij, nagenoeg zonder religieuze betekenis.Voor ons is de minaret weliswaar het bekendste architectonische symbool van de islam geworden, het heeft echter weinig van doen met iets religieus.
.
Moskee en minaret zijn ontstaan uit de Arabisch forten van waaruit het islamitische rijk werd uitgebreid: een ommuurde vierkante plaats met wachttorens op de hoeken. De verandering van wachttoren naar toren voor de gebedsoproep is pas jaren later in Syrië ingezet, waar islamieten de christelijke 'zuilenheiligen' zagen, die vanaf hun zuilen tot het gezamenlijk gebed uitnodigden. Afgezien van de wachttorens, waren de eerste minaretten christelijke kerktorens, die tot minaret waren omgedoopt. Omgekeerd verbood de sjaria de christelijke tweederangs onderdanen in het kalifaat klokkentorens bij hun kerken.
.
Aan het begin van 20e eeuw schreef de dichter van de Jonge Turken, Ziya Gökalp (1876-1924) nog: "De moskeeën zijn onze kazernes. De minaretten onze bajonetten. En de koepels onze helmen."

kuifje. | 09-10-09 | 10:09

Ja, want die minaretten zijn de laatste tijd toch wel schandalig bezig geweest met hun stijlloze strapatsen enzo... dus.

SODEP | 09-10-09 | 10:08

gewoon een kwestie van 1 'p' wegeditten

Beau ter Ham | 09-10-09 | 10:08

*wenst iedereen in het pvv-clubhonk hier veel knutselplezier* en gaat over tot de orde van de dag.

Bos Hout | 09-10-09 | 10:07

BOeiend weer zeg. PVV op tekenles.

splijtzwam | 09-10-09 | 10:06

Steengoede poster. Krankzinnig dat die ter discussie staat.

Mark d'Aviano | 09-10-09 | 10:05

Komt de poster ook in de winkel te liggen?

WesleyRBK | 09-10-09 | 10:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken