achtergrond

Geenstijl

En de grootste mediahoerrr is: Frits Bom

bomhier.pngToch nog even over de inmiddels hoog opgelopen showbizz-fittie tussen Frits Bom en vakvrouw Catherine Keyl. Want Frits kan dan nog zo'n gelijk hebben als 'ie zegt dat Catherine alles doet om op tv te komen (óók zichzelf als Britney Spears uitdossen en een liedje playbacken) maar de aller- allergrootste mediahoer blijft toch wel Fritsie Bom zelf. Zo is Frits Bom de enige ex-BN'er die zichzelf actief aanbiedt voor commercials. Anderen worden gevraagd en komen dan voor een eurotje of 1000 opdraven, maar Frits bedenkt zelf een compleet reclameconcept (uiteraard met zichzelf in de hoofdrol) en mailt dat dan schaamteloos door naar bedrijven. Check dan deze e-mail die hij stuurde naar een zekere producent van iets, waarin Frits doodleuk voor de tweede keer zijn geloofwaardigheid als Vakantieman in de strijd gooit. Nooit meer iets van gehoord natuurlijk, want iedere paarse broek snapt dat een spot met Frits Bom nooit goed voor je product kan zijn. Dus hierbij: discussie gesloten. Catherine Keyl, ga maar gewoon lekker je ding doen. Frits houdt zijn bekkie voorlopig weer even. Gezellig he?

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.