Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geert Wilders: "Nooit meer Nieuwspoort"

herobierman.jpgPlop! De PVV gaat echt serieus heus waar aan het drankprobleem van Hero Drinkman werken. Nooit zet de PVV een voet meer in die gezellige soos, met al die lekkende Vrij Nederland- en Volkskrant-journalisten en die rijmelende barmannen. Stalorders van Geert: "Daar zitten niet onze vrienden. In die verschrikkelijke Nieuwspoort Sociëteit zitten allemaal verschrikkelijke journalisten die het niet op de PVV hebben." Tapbier (Heineken) voortaan verkrijgbaar a 1 euro bij Chez Hero in de Plenaire Zaal. Hedenmiddag 17:00 uur danspaalact met Fleur Agema. Komt allen.

Reaguursels

Inloggen

Geurt ga nu eens een keer naar onze talkshows en vertel daar je verhaal. Jij hebt het een en ander te vertellen en zij hebben nog een paar vragen.

Cees Oosterom | 01-10-09 | 00:28

Geweld tegen mensen die hun beroep uit oefenen is niet te Tolereren.

En dat doet de PVV dus wel , dus sla voortaan die Buschauffeur Ambulancepersoneel en HorecaMedewerkers maar rustig op hun Bek.

Je hoeft alleen maar even Sorry te zeggen tegen Geertje en alles is weer goed.

Niko Beliæ | 30-09-09 | 12:42

ecologiste | 30-09-09 | 10:13
Volgens de straalbezopen dader had hij niet geslagen.
Volgens het slachtoffer wel.

En wie geloof jij.

Niko Beliæ | 30-09-09 | 12:40

Ja het is de schuld van Nieuwpoort dat Hero Brinkman Bezopen werd en een Barman op zijn bek sloeg.

Tuurlijk Geert.

Niko Beliæ | 30-09-09 | 12:40

Ik ben daar ook wel eens geweest, maar ik drink geen alcohol en ik heb het niet op Volkskrantjournalisten.

juriste | 30-09-09 | 10:34

@ de laatste man | 30-09-09 | 10:03

Er was geen mishandeling.

ecologiste | 30-09-09 | 10:13

Drinken is tot daaraan toe. Mishandeling is een misdrijf, en daar had Wilders ook wel iets over kunnen zeggen.

de laatste man | 30-09-09 | 10:03

De enige die niet in de fout gaat is JPB. Waarom? Omdat niemand hem kan betrappen, want hij is een gluiperd eerste klas dat moet men hem nageven.
JP koning van de doofpot B
Wouter Rayban Bos
Eimert Jacket Middelkoop
Guusje blaastestpositief Ter Horst
Ruud kontenknijper en dronken rijder Lubber
Prins Wimlex Pils
Henk dronken barkapotslaande Vredeling
Jan glaasjeop in sloot Pronk
Jan glaasjeop autorammende Smallenbroek
Paul gepijptfietshok Depla
Hans drankorgel van Mierlo
Marcel drankorgel van Dam
Anne drankorgel Vondeling
Rob hoerenloper Oudkerk
Wijnand inbrekerenbrandstichtende Duyvendak
Singh kanker Varma

En je wilt niet weten hoe vaak onze politici gewoon keihard liegen en gewoon compleet niet competent zijn in belangrijke zaken. Persoonlijk vind ik dat het ergst. En hoeveel onschuldigen hebben de vooraanstaande politici en topambtenaren op hun weg omhoog niet tot slachtoffers gemaakt?

ecologiste | 30-09-09 | 09:48

Biero Drinkman.

e.t. | 30-09-09 | 09:16

De pvv zit vol met figuren zoals brinkman en is nog erger dan lpf na de dood van pim.
Ik ben ook echt tegen de politiek die er nu zit maar om dat op te lossen door
deze maar te vervangen met de pvv tokkies is echt geen oplossing.
Die flapdrol van een geert had die gast er gelijk uit moeten gooien maar begint nu al met gedraai en geen verantwoordelijkheid nemen.
Dus aub mensen stem niet op pvv en bespaar ons nog een keer zo een afgang
in de politiek zoals met de lpf.
Een oplossing zou zijn als al die mensen die nu pvv zouden willen stemmen
gewoon niet zouden gaan stemmen.
Dat zorgt pas voor een statement !!!!!

mixt | 30-09-09 | 07:40

bottehond | 30-09-09 | 01:57
U denkt een punt te maken met zwakbegaafde PvdA prominenten en mongolen die SGP stemmen? U zit een beetje met Hero Drinkman in de maag? Wacht geduldig op regeringsverantwoordelijkheid (met de PVV), dan gaat het pas echt erg worden!

*iets met hoge bomen bromt*

boeglul | 30-09-09 | 04:25

Postbus | 29-09-09 | 20:25

Machiavelli is en blijft een voornaam raadgever. Daar dient men niet moeilijk over te doen wegens onvoldoende mentale groei.
Iedere partij heeft minder begaafden in haar stemkudde. Kan ik gegarandeerd filmpje over maken. Een mongeaul in Rhenen die SGP stemt.
Van de week zag ik een zwakbegaafde PvdA prominent uit Enschede op TV, ik bedoel maar.
Brinkman is niet dommer dan de gemiddelde Nederlander en een verrassend groot deel van de PVV supporters al helemaal niet.
Dus wat is je punt eigenlijk?

bottehond | 30-09-09 | 01:57

Snap het probleem niet, als jij geen biertje meer krijgt terwijl je nog dorst hebt, sla je die barkeeper toch ook voor z'n bek?

BarneyBoner | 30-09-09 | 00:38

-edit | 30-09-09 | 00:06
Nou, die kamervragen kan ik zo snel niet vinden, deze wel:http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=kamervragen+pvv&ie=UTF-8&oe=UTF-8

de honden blaffen... | 30-09-09 | 00:13

@Bicycle_Repairman | 29-09-09 | 23:49
Ik vind het nog steeds wel liev. Of eerder: aandoenlijk. Koddig, meer.

-edit | 30-09-09 | 00:07

@Lewinsky | 29-09-09 | 23:39
Je vergeet dat het hier gaat om een zich misdragende, dronken PVV-er. Zeg maar die types waar de PVV altijd kamervragen over stelt.

-edit | 30-09-09 | 00:06

@-edit | 29-09-09 | 23:36
je geeft hem echt te veel credits. Dit haat was er altijd al, vanaf het begin dattie zijn natte neus hier tegen het venster drukte.
Hij was alleen beter in het te verbergen onder de schaapskleren.

Bicycle_Repairman | 29-09-09 | 23:49

Juist, eerst je (regelmatig) vol laten lopen en een barman molesteren.. een mager excuusje en dan een week later terugkomen met het afbranden in de pers van deze togo. Zeer geloofwaardig allemaal.. maar wel des PVV.. weglopen als ultieme oplossings methode..

1oog | 29-09-09 | 23:44

Niemand heeft nog iets over Fitna gezegd hierboven, geloof ik.
Daar was toch een appeltje dat nog geschild moest worden.
Nieuwspoort wilde Fitna namelijk niet vertonen. Ja, ze wilden het wel vertonen, maar dan moest de PVV even 200.000 euro dokken, zogenaamd voor de beveiliging. Ja, die Nieuwspoortjournalisten onder leiding van Max de bange Weezel, hebben de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staan. Niet dus.

En ja, het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland, dat mocht wel in Nieuwspoort hun mening geven. Geen enkel probleem. Marokkanen, hè? Daar is Max van Weezel dol op. Islamieten, die zijn prima. Maar de PVV niet. Vindt de onpartijdige (maar niet heus) journalistenkliek.

Lewinsky | 29-09-09 | 23:39

bottehond | 29-09-09 | 23:20
Ik denk dat Geert graag een sollicitatiegesprekje met je voert i.v.m. een eventuele rol binnen de PVV. Je past in het profiel zoals ik dat eerder beschreef.

Postbus | 29-09-09 | 23:37

@bottehond | 29-09-09 | 23:20
Opbokken? Omdat jij dat wilt of zegt? Des temeer aanleiding om juist hier te blijven. Vroeger. Lang geleden. Toen je nog een niet-alleen-door-de-islam-fixatie-gevormde-mening had. In die tijd kon je nog wel eens een aardige discussie met je opzetten. Maar tegenwoordig houd je je voornamelijk bezig met HVV-spam, ben je hoofd damage control van de PVV en gedraag je je als self-proclaimed padres familias van de islamofoben (pardon: watchers) op deze panelen. Je bent je heldere, vrijdenkers-blik helaas kwijtgeraakt. Maar van mij ga je dit niet aannemen. Zo ben je ook wel weer.

-edit | 29-09-09 | 23:36

@bottehond | 29-09-09 | 22:43
Je bent nou eenmaal zelf degene die alle aanleiding geeft. Vergeet nooit dat het daar begint, narcistje. En (toegegeven) ik kan het niet laten om daar iets mee te doen.

Overigens geef je bijzonder veel aandacht aan iemand waarvan je beweert dat ie er niet toe doet. Da's vooral heel kostelijk. Zwak plekje van je?

-edit | 29-09-09 | 23:04

Fleur Agema bij Pauw en Pauw

bottehond | 29-09-09 | 23:04

Van Snikkelenburg | 29-09-09 | 23:00

Nee, mijn opstelling heeft niets met moreel gelijk van doen.
Simpel boerenverstand en Vrijheidszin, die drijven mij eerder.
Lees overigens eens goed: waar schrijf ik dat jij links bent?
De Gutmensch vindt men ook onder gristenen en liberalen.

bottehond | 29-09-09 | 23:03

@bottehond | 29-09-09 | 21:58
Je morele ingebeelde gelijk drijft jou zelfs zo ver dat je liever islamcritici aanvalt dan islamofascisten. Vind je het dan gek dat ik jou niet serieus kan en wil nemen?

Mwoehaha. Ik heb geen moreel ingebeeld gelijk, in tegenstelling tot uw persoon. U projecteert.
Het is makkelijk en te goedkoop om iedere criticus van de PVV af te serveren als een linkse gelijkhebberige moralist, dat is de ultieme stoplap hier.
U huldigt duidelijk het credo: wie niet met ons is, is tegen ons.
Ik ben met u uitgeluld.

Van Snikkelenburg | 29-09-09 | 23:00

edit | 29-09-09 | 22:25

Sjonge, ik ben maanden vrijwel afwezig geweest en je beging al weer met je vervelende gestalk. You're a nuisance en niet zo'n kleintje ook, dooddoener.

De Koreaanse Slet | 29-09-09 | 22:28

No Such Thing as Bad Publicity. Zoals je ziet trekt de PVV fanclub in de draad zonder veel reserve partij voor Drinkman. Zo werken die dingen. Dat jij je daar druk over maakt. Sympathiek dat je fair & balanced blijft over Drinkman. Dat siert je!

bottehond | 29-09-09 | 22:43

Fout Geert. Deze zaak was alweer bijna beginnen, en dan kom je nu weer met een flauwe spin. Je bent niet zo lekker bezig de laatste weken. Die kopvodden--tax was ook al zo'n blunder. Als je ergens tegen bent ga je het niet natuurlijk niet weer tegen betaling toestaan. Isj inconsequent. Wordt tijd dat je weer eens met Martin lekkere opiniestukken gaat brouwen en fijn meedoet aan echte nadenkdebatten.

waskuip-admiraal | 29-09-09 | 22:28

Och ik vond het helemaal niet zo verschrikkelijk wat die Drinkman misschien gedaan zou hebben. Iedereen wordt wel eens bezopen en verliest controle. Wel vind ik deze reactie *hoest enorm hard* weer erg verdrietig, maar het verbaast me niets. Een beetje inspelen op *hoest wederom weer heel hard* *kuch* demonisering. Ja wij zijn van de PVV zijn heeeeel zielig. Bah walgelijke vent die Wilders, ik haat verliezers, ik haat slachtoffers. Geef mij maar een winnaar. Ik vond Drinkman trouwens wel dapper. Gewoon toegeven (misschien onder druk) dat je fout zat, niets mis mee. What happens in the bar, stays in the bar!!! Storm in glas water maar het moet zonodig weer eens een drama worden. PVV wederom zielig en vooral triest klupje prutsers.

De Koreaanse Slet | 29-09-09 | 22:28

In jouw beperkte denkraam is het natuurlijk zo dat PVV stemmers allemaal pathetische domoren zijn die een Grote Leider nodig hebben. Je barst van de vooroordelen, dat blijkt
@bottehond | 29-09-09 | 21:58

Over vooroordelen gesproken. FAIL!

-edit | 29-09-09 | 22:25

Als het zo verschrikkelijk is als ze nu beschrijven, waarom kwamen ze er dan überhaupt?

Boeit me verder niet heel veel, kan me best voorstellen dat je een drankprobleem hebt en daarnaast nog prima kan werken, pvv ftw.

SaNDR | 29-09-09 | 22:09

Van Snikkelenburg | 29-09-09 | 21:05

In jouw beperkte denkraam is het natuurlijk zo dat PVV stemmers allemaal pathetische domoren zijn die een Grote Leider nodig hebben. Je barst van de vooroordelen, dat blijkt. Op grond daarvan ben je niet gemachtigd je een mening op dergelijk verondersteld te permitteren, clichémannetje met je mainstream meninkjes. Kijk: beledigen: dat kan ik veel beter dan jij. Je morele ingebeelde gelijk drijft jou zelfs zo ver dat je liever islamcritici aanvalt dan islamofascisten. Vind je het dan gek dat ik jou niet serieus kan en wil nemen?

bottehond | 29-09-09 | 21:58

Hypocriete zak die Brinkman. Je kon er gelukkig op wachten. Dat Wilders hem niet direct de partij uitgesmeten heeft is dus uitermate zwak. De harde aanpak is niet veel anders dan bij andere partijen.

Lafayette | 29-09-09 | 21:50

Verstandig.

sapjes | 29-09-09 | 21:14

Het is echt steeds verbazingwekkender dat blijkbaar zoveel mensen geloven in deze clown.... matuurlijk,Brinkman is niet het probleem.....

captainobvious | 29-09-09 | 21:09

Het zorgwekkende is dat we volgens de laatste peilingen nog ca. 20 van dit soort figuren er bij krijgen. Maar goed het zorgt wel voor de nodige entertainment zullen we maar denken.

Redoutable | 29-09-09 | 21:08

DE PVV knokt juist tegen islamofascisten, vrinden van Hitler. Je infantiele fixatie op de PVV ios beter te vervangen door de juiste sense of urgency inzake de oprukkende islamisten. Domoor.
bottehond | 29-09-09 | 20:17

Uw fanatische fascinatie voor een partij die een 'wij' tegen 'zij' sentiment aanzwengelt maakt u blind voor elke kritische noot. Alsof het verscherpen van tegenstellingen en stigmatisering bijdraagt aan het probleem van islamfascisten.
En domoren zijn kritiekloze volgelingen van één en dezelfde zienswijze.

Van Snikkelenburg | 29-09-09 | 21:05

LoopseTeef | 29-09-09 | 15:42
euhmm ... jij hebt je eigen teen?

*fantasie heeft over hoe dat zou zijn*

zeroise | 29-09-09 | 21:03

@baatstra | 29-09-09 | 20:49
Dat heb je met islamwatchers. Die zijn zo druk met naar de islam te kijken, zodat ze het grote plaatje missen. Laat maar. Botte is niet meer te redden. Die moet je af en toe een bot toewerpen. Wordt ie (eventjes) rustig van.

-edit | 29-09-09 | 20:54

bottehond | 29-09-09 | 20:47
Dhimmi.?

Ik verwacht normaliter hardere feiten van u, maar blijkbaar voldoet het niet langer alleen door te linken naar HVV.

sjef van oeckel | 29-09-09 | 20:53

Vanmiddag bij nota bene de VPRO zat het journaille met de mond vol tanden toen bleek dat PVV- stemmers buitengewoon goed geinformeerd zijn over politiek, maatschappij en whatnought. Het idee van een domme meute blijkt inderdaad een fikse misvatting. Ook jij wauwelt dat Gutmenschenmantra na en staat dus voor paal. Wie is hier nu dom? Hmm?

bottehond | 29-09-09 | 20:19

Zegt genoeg over je eigen tunnelvisie.
Je ziet het zelf niet eens hoe one-issue jezelf bent.
Islamofoob ten top.

baatstra | 29-09-09 | 20:49

* verheugt zich op Brinkman met een laf spaatje bij Pauw en Witteman *

Charles Swietert | 29-09-09 | 20:48

baatstra | 29-09-09 | 20:41

Dhimmi.

bottehond | 29-09-09 | 20:47

Pamela Hemelrijk is gestorven door hartaanval. Dat is nou triest en uitgerekend nu dit incident met Nieuwspoort speelt, want zij is uit die sociëteit gezet in 2003.
www.spitsnieuws.nl/archives/media/2009...

ecologiste | 29-09-09 | 20:43

Bij de PVV is het dus 'Die Reihen fest geschlossen'

Van Snikkelenburg | 29-09-09 | 20:11

Met de dictator aan de top.
Ze zijn dus niet meer vrij een drankje te gaan drinken waar ze willen.
Te gek voor woorden die PVV.
Wat een sekte.

baatstra | 29-09-09 | 20:41

@ Flodder | 29-09-09 | 17:22
@ Merlot | 29-09-09 | 17:30

Hij heeft niet geslagen en de barman heeft niet officieel gezegd dat Brinkman geslagen zou hebben.
En Max van Weezel trapt toch nog weer na door te zeggen dat als je gedronken hebt je misschien niet kunt herinneren of je geslagen hebt.

ecologiste | 29-09-09 | 20:40

@bottehond | 29-09-09 | 20:33
Nou, naar bed dan. Het is nu tijd voor de grote menschen.
Hup! Of was je nog niet klaar met je (zelfopgelegde) PVV-damagecontrol-taak?

-edit | 29-09-09 | 20:38

ROFLOL @beertender. Wat een domme stakker die alcoholist Brinkman.

Kun je beter de Koran aanbidden dan de Beertender, domme lul.

Bijstandskoning | 29-09-09 | 20:36

bottehond | 29-09-09 | 20:34
Go tiger, go!

Postbus | 29-09-09 | 20:35

Postbus | 29-09-09 | 20:25

Jij hebt vooroordelen. Punt.

bottehond | 29-09-09 | 20:34

edit | 29-09-09 | 20:31

Ah, de slaapverwekkendste reaguurderT ever.
** gaaaaaap **

bottehond | 29-09-09 | 20:33

Überlol!
Gristenfascist Joel Voordewind doet er een schepje bovenop:
"als je met een delegatie op reis bent is het niet verstandig om alcohol te nuttigen, vooral niet in tijdens de lunch. Dat heb ik vaker aangekaart".
Sluike wezels zijn het toch.

bottehond | 29-09-09 | 20:32

Oh jee.... Zie daar de transparantie van de PVV. Want: laten we wel wezen: wanneer Drinkman zich voorbeeldig had gedragen, was er geen probleem geweest. De Partij Van Verboden. Nu ook intern... Leuke partij!

-edit | 29-09-09 | 20:31

Nou, als er een pvda'er of cda'er of groenlinksert of zo bezopen is en zich misdraagt, hoor je er op zeker niets van !
Dus daarom: 'Leve de man van de PVV, van je hiep hiep hiep hoeree !!!'

Ayaan Sorry | 29-09-09 | 20:31

Nu bij 2vandaag.

bottehond | 29-09-09 | 20:27

bottehond | 29-09-09 | 20:19
En ik had het over meneer Brinkman en de kamer, niet over de stemmende meute. Al denk ik dat je ook daar flink mis zit.

Postbus | 29-09-09 | 20:25

Postbus | 29-09-09 | 20:06
En ik had het over meneer Brinkman en de kamer, niet over de stemmende meute. Al denk ik dat je ook daar flink mis zit.

Postbus | 29-09-09 | 20:23

bottehond | 29-09-09 | 20:17
Je vergist je. De PVV is en blijft een one-issue partij met na Geert Wilders een heel lang, groot en breed niemandsland en dan een rijtje domme en kortzichtige leeghoofden. Met Brinkman voorop.

Postbus | 29-09-09 | 20:22

Postbus | 29-09-09 | 20:06

Vanmiddag bij nota bene de VPRO zat het journaille met de mond vol tanden toen bleek dat PVV- stemmers buitengewoon goed geinformeerd zijn over politiek, maatschappij en whatnought. Het idee van een domme meute blijkt inderdaad een fikse misvatting. Ook jij wauwelt dat Gutmenschenmantra na en staat dus voor paal. Wie is hier nu dom? Hmm?

bottehond | 29-09-09 | 20:19

Ctrl F op Max ( van Wezel ) in dit topic www.geenstijl.nl... en je begrijpt het spel..

seven | 29-09-09 | 15:16

Van Snikkelenburg | 29-09-09 | 20:11
DE PVV knokt juist tegen islamofascisten, vrinden van Hitler. Je infantiele fixatie op de PVV ios beter te vervangen door de juiste sense of urgency inzake de oprukkende islamisten. Domoor.

bottehond | 29-09-09 | 20:17

Frau Antje | 29-09-09 | 17:16
Een warm welkom is altijd warm, dank.

BaadErInMeinhof | 29-09-09 | 20:16

Bij de PVV is het dus 'Die Reihen fest geschlossen'

Van Snikkelenburg | 29-09-09 | 20:11

Hero had zijn kruit al verbrand op de Antillen toen hij het nodig vond een drankje mee te stelen, en dan de Antillen een boevennest noemen. Gevalletje van second strike Hero, geloofwaardigheid is flink geduikeld.

sjef van oeckel | 29-09-09 | 20:07

Het zal vast al eerder gezd zijn, maar dan nog: Heineken is geen bier!

Adriaantjeeeeeuh | 29-09-09 | 20:06

Deze ex-politieagent moeten we natuurlijk niet serieus nemen. Hij haalt het gemiddelde IQ in de kamer dramatisch naar beneden... En dat zegt wat...

Postbus | 29-09-09 | 20:06

-weggejorist-

bottehond | 29-09-09 | 19:56

Volgens mij klopt er iets niet in dit bericht. Als men Heineken bier drinkt, moet men toch juist geld krijgen in plaats van te betalen? Heel merkwaardig dit.

PauperPanda | 29-09-09 | 19:54

Het maakt mij niet uit of Hero nu wel of niet in de olie is. Het is sowieso beter om niet naar deze man te luisteren. Iets oorspronkelijks of een fris idee , heb ik nog niet uit zijn mond horen komen.

piquant | 29-09-09 | 19:44

ook voor 1 euro geen heineken bier

sjoddy | 29-09-09 | 19:38

Zeg Pritt, zit jij niet zo te hakken op de PVV ! Kom zeg, dat Geenstijl wordt met de dag Linkscher !

Marcus Porcius Cato | 29-09-09 | 19:34

@Maaier, 18:41
Grapjas.

yacoda | 29-09-09 | 19:26

Sinds wanneer is intimidatie geen agressie? trekt Wilders alle aangiftes in die hij gedaan heeft nav mailtjes? Het is toch geen agressie? Hij is echt blond...
*nog een cassis pakt*

Handboek | 29-09-09 | 19:22

en waarom was dit ook alweer nieuws??

flunkerT | 29-09-09 | 19:20

Ach Brinkman, je hebt daar toch weinig te zoeken. Dat het een gluiperig opzetje was om de PVV in diskrediet te brengen, snapt iedereen wel. Als hij echt had willen slaan, had hij beter wat van dat hypocriete NOS- of Volkskrant-tuig neer kunnen hoeken.

stoomloc | 29-09-09 | 19:16

LOL voor de beertender!

Walkalone1976 | 29-09-09 | 19:16

Dat was de druppel die het pilsje deed overlopen.

websenior | 29-09-09 | 19:00

Heerlijk Helder .... Hero

valerietje | 29-09-09 | 18:46

Sneu van Wilders, ik had meer van m verwacht

Maaier | 29-09-09 | 18:41

Een van je fractie marionetten misdraagt zich en dan reageer je zo.
Wat een sneue houding weer.

Ik weet het beter | 29-09-09 | 18:19

Dus die Drinkman zuipt graag met z'n vijanden? Zal wel gezellig geweest zijn.

*plop*

Biff Eagleburger | 29-09-09 | 18:01

@Leyolm
"Toch mijn stem voor wilders ondanks dat hij en/ of zijn partijgenoten weer eens tonen soms te bezitten over het iq van Bonnie S.."

En dat wil jij dus laten regeren....

Drifthout | 29-09-09 | 18:01

OT: AMSTERDAM (ANP) - In haar woonplaats Amsterdam is journalist en columnist Pamela Hemelrijk maandag op 62-jarige leeftijd overleden. Hemelrijk stierf plotseling aan een hartstilstand. Ze wordt zaterdag gecremeerd. Dat maakte haar familie dinsdag bekend.

de honden blaffen... | 29-09-09 | 18:00

@Merlot | 29-09-09 | 17:30
Ik wed dat Brinkman die verklaring zelf niet eens heeft gelezen, simpele ziel.....

laardepul | 29-09-09 | 18:00

@ Redoutable | 29-09-09 | 17:38
dat is het "benoemen" uit "benoemen en bouwen, peroxidepruik-stijl" . aan te nemen valt, dat het qua PVV voorlopig bij benoemen blijft; krijg namelijk op geen enkele manier de indruk, dat wilders al zover is, dat hij wil gaan bouwen. daarvoor zou hij z'n toon moeten matigen en niets wijst erop, dat-ie dat op korte termijn zal doen. omdat het (op democratische wijze) behalen van een absolute kamermeerderheid in het nederlandse polletieke landschap een utopie is, zal het voor de PVV dus bij oppositievoeren (en dus "benoemen") blijven. wellicht tot in lengte der jaren. met, in de context van wat merlot @ 17:22 aangeeft, een enkel bouwsuccesje à la SP als garnering.

baba4oog | 29-09-09 | 18:00

Bier 1 euro en Fleur???
*Richting tram 1 sprint*

albert136 | 29-09-09 | 17:44

drankprobleem, dat hebben de moslims nu weer niet

Groot Mufti | 29-09-09 | 17:43

Ben benieuwd of er in de PVV fractie over gestemd is om niet meer naar Nieuwspoort te gaan. Ik ben bang dat de grote lijder van de vrijheidspartij een dictaat heeft afggeven

vandiedingenja | 29-09-09 | 17:40

Bep Wilders | 29-09-09 | 17:39
LOL

Flodder | 29-09-09 | 17:39

Als links er niet zo'n zootje van had gemaakt had Hero ook geen drankprobleem.

Bep Wilders | 29-09-09 | 17:39

Merlot | 29-09-09 | 17:22

Jouw verhandeling en ook de statement van Wilders vandaag toont aan dat de PVV kennelijk alleen kan floreren door het creëeren van een vijandbeeld. Hier kom je misschien nog mee weg als het gaat om (vaak simplistische) verklaringen waarom dingen niet goed gaan. Maar het biedt geen enkele soelaas waar het gaat om dingen op te bouwen. We weten nu langzamerhand wel dat iedereen die geen PVV-er is 'verschrikkelijk is', maar het enige dat Wilders tot nu toe heeft bereikt is i.p.v. een meer samenhorige samenleving een nog grotere tweespalt.

Redoutable | 29-09-09 | 17:38

Ja andere de schuld geven van je eigen probleem of acties is een typische PVV stuiptrekking. Het blijft echt een pauperpartij met een mafkees als leider.

Bodde | 29-09-09 | 17:36

Hallo, ik zit hier al een half uur te wachten op die paal-act...... Komt er nog wat van?

Snorry! | 29-09-09 | 17:31

ecologiste | 29-09-09 | 17:17
Hij geeft het zelf ruiterlijk toe.
Zonder eerste te ontkennen en pas toe te geven als hij er niet meer omheen kan.
Vind ik wel knap.
Kom daar verder eens om in Den Haag.

Merlot | 29-09-09 | 17:30

Proost, nu mag je nog alcohol drinken in Europa.

Zo jammer! | 29-09-09 | 17:29

Daar zijn niet onze vrienden.......................... Whahahahahah, blijven zoeken dan!

Gekke Geert | 29-09-09 | 17:22

ecologiste | 29-09-09 | 17:17
Brinkmans schuldbekentenis is niet officieel?

Flodder | 29-09-09 | 17:22

Redoutable | 29-09-09 | 16:57
Ik zie liever dat ze vanuit de oppositie, met de peilingen als dreigende hooivork achter de onwillige konten van de bestuurlijke varkentjes, het zooitje naar hun pijpen gaan laten dansen.
De SP doet dat ook, en met sommige dingen hebben ze daar flink succes mee geboekt.
Het aanzwengelen van de discussie over graaisalarissen en bonussen bijvoorbeeld, is zo op de politieke agenda komen te staan.
Hulde voor de SP wat dat betreft.

Het ambtenarenapparaat is té vergeven met adepten van de vier bekendste regeringspartijen, om fatsoenlijk te kunnen functioneren onder een andere minister dan eentje van hun iegen kleurtje(s).
Triest genoeg, oefent een non-establishment partij daarom de meeste en beste invloed vanuit de oppositie.

Merlot | 29-09-09 | 17:22

Mooie move van Geert. Van een drankgerelateerd oepsje naar een ferme opstelling tegen het gekonkel in Nieuwspoort. Niet helemaal hoe het werkelijk is gegaan, maar dat probleem vlakt de historie op den duur wel weer uit.

Cookie8022 | 29-09-09 | 17:20

(vraagt zich af waarom hij Fleur tot dusver over 't hoofd heeft gezien)

Jerry Nick | 29-09-09 | 17:18

Opvallend veel selectied leedvermaak hier. Waar komen toch opeensch al die reaguurders vandaan? Familie van het hoernaille? Ach ze denken nu een leuke dag te hebben. Best wel tamelijkzielig om zo te moeten scoren. Punt werd trouwens afgekeurd want beschuldiging is niet officieel.

ecologiste | 29-09-09 | 17:17

Ondanks mislukte algemene beschouwingen, een drinkend kamerlid en alle komende ellende zoals bijvoorbeeld Dion Graus die al jaren een verhouding blijkt te hebben met een minderjarige marokkaans jongetje en Fleur Agema die al haar diploma's heeft gekregen door naar bed te gaan met haar docenten.

Blijven honderduizenden op de PVV stemmen simpel omdat ze wanhopig zijn en er geen alternatief is. Wilders mag dan dynamiet zijn maar je hebt wel iets explosiefs nodig om de Haagse ambtenaren dictatuur eens flink op te schudden. Gaat je met de nuance van D66 niet lukken vrees ik.

Hansi Hintenzeer | 29-09-09 | 17:16

BaadErlMeinhof 16:57
Ha, fijn...
Ook weer aanwezig.
Toll!

Frau Antje | 29-09-09 | 17:16

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 16:31
Jij bent heel duidelijk nooit in Nieuwspoort geweest, Gelulletje.
Anders had je geweten hoe maf en bezijden de realiteit je betoogje is.

Merlot | 29-09-09 | 17:15

@Cortes | 29-09-09 | 17:05
GS heeft een verwachting bij mij geschapen, en die moet geweaun gerealiseerd worden. Dat lukt niet met vadsige blatende CDA-ers... daar gaat mijn paling met tomatensaus niet van kronkelen... die van u wel?

Ramses Sappie | 29-09-09 | 17:11

Zippy | 29-09-09 | 16:58
Ja héél veel. In de provincie, waar ze buitenlanders alleen op de televee kunnen ontvangen.

Ohm | 29-09-09 | 17:03

Het is 17.00, en ik zie geen Fleurtje.... GS kan een advocaat verwachten; hoe moet ik nou fappen?

Ramses Sappie | 29-09-09 | 17:02

@BadErlMeinhof 16:54
Inderdaad ; oliedom. Misschien lukt het Hero om van de drank af te blijven; maar
dom zal ie wel altijd blijven.

mark twain | 29-09-09 | 17:00

Cortes | 29-09-09 | 16:57
Origineel waar hooor

BaadErInMeinhof | 29-09-09 | 16:59

Daar zijn niet onze vrienden? Heeft Wilders die dan?

Zippy | 29-09-09 | 16:58

De PVV in ´splendid isolation´. En dat moet het land gaan besturen????

Redoutable | 29-09-09 | 16:57

harry1588 | 29-09-09 | 16:44 : "mijn punt was wel duidelijk denk ik zo."

De wens is de vader van de gedachte.

Waaligator | 29-09-09 | 16:56

Wanneer komt Fleur? Of zit ik hier nou voor de katsuhkudt klaar met de fapdoekjes....

Ramses Sappie | 29-09-09 | 16:55

pica is sterk

recessieloos | 29-09-09 | 16:54

Zo dom om te zeggen dat je gestopt bent. De eerst volgende keer dat hij met een glas alcohol houdende drank in zijn hand gefotografeerd wordt is die exit. En dat gebeurt natuurlijk want meneer heeft zijn karakter dat een hoge druk verlangt om te kunnen presteren en hoge druk verlaag je met...

BaadErInMeinhof | 29-09-09 | 16:54

Mij par vreet ik elke dag een hele gevulde hertenreet...

BaadErInMeinhof | 29-09-09 | 16:52

@Cortes | 29-09-09 | 16:50
De uitjes leggah nog tussen de bielzuh, baanvak Delf De Haag was de hele dag gestremp.

BaadErInMeinhof | 29-09-09 | 16:52

Nieuwe stek voor de PVV > Barretje Hilton of Cafe de Sport.

BaadErInMeinhof | 29-09-09 | 16:48

dit is nog maar het begin. die pvv-fractie, ga er eens in roeren en je zult zien wat er boven komt drijven. je zou er om lachen als het niet om het landsbelang ging. burgers van Nederland, I feel your pain, jullie missen betrouwbare en integere leiders die zich niets laten aanleunen en orde op zaken stellen. hoe moet het nu verder? wie gaat de kar trekken? ja, geert, jij gaat het doen voor ons, de blonde messias, met je pvv. wie gelooft nog in dat sprookje?

@raket | 29-09-09 | 16:48

Komt Fleurtje babbelen om 17.00 uur?

Ramses Sappie | 29-09-09 | 16:47

@waaligator, mijn punt was wel duidelijk denk ik zo.

@kuifje, ja die gelukszoekers. De reden om op Wilders te stemmen. Maar toegegeven beter dan op de VVD. Kon ik vroeger altijd zo om lachen, van die tokkies die VVD stemden omdat ze het strengst tegen azielzoekers waren zonder te beseffen dat de VVD ook hun uitkeringen wilde afpakken en meer van die zaken waar je als tokkie niet blij van zou moeten worden. Wilders is tenminste een populist, wat inhoudt dat ie tegen is als het volk niet voor is. En ja dat LIJKT heel gunstig.

harry1588 | 29-09-09 | 16:44

Ohm | 29-09-09 | 16:40
Gevalletje: niets meer, maar ook niet minder. De waarheid liegen.

Flodder | 29-09-09 | 16:41

Wat een Held. Niet goed wijs. Nu bombardeert de peeveevee de sociëteit waar ze eigenlijk zó graag komen tot een ballentent waar je "niet gezien wil worden". Als een PvdA'ert daarbinnen op z'n vingers was getikt, vonden Held en Geert het een vijf sterrentent. Jammer. Getuigt van een lage waardigheid.

Preaufessor Pascal | 29-09-09 | 16:40

was vandaag nog ff in die toko, wil je niet dood gevonden worden. pauper zooitje, overal stof en vieze gordijnen, begrijp ik dat de pvv daar niet meer wil komen. die willen nederland zo schoon mogelijk, geen viezigheid, ik zou zeggen begin bij uzelf meneer wilders,

u allen kent natuurlijk het oerhollands gezegde, een kakkelak die loopt nie, die kruipt

weetnie | 29-09-09 | 16:40

,,Hij drinkt niets meer. We gaan knokken voor een beter Nederland met de PVV, inclusief Brinkman.''
Muwahahahahahahahahahahaha!! Geeft wéér aan dat Wilders helemaal geen idee heeft hoe problemen opgelost moeten worden. Brinkman is echt uniek, de ene dag een agressieve zeuppert en de volgende dag drinkt hij niks meer!! En iedereen moet dat dan maar geloven ofzo? Wat een stel leugenaars die Partij Van de Verdrukking.

Ohm | 29-09-09 | 16:40

René from the Café | 29-09-09 | 16:33
Nu bezien ging het destijds waarschijnlijk meer om de inhoud van het glas dan het glas zelf.
.
'Brinkman, die samen met een aantal Tweede Kamerleden een werkbezoek brengt aan de Nederlandse Antillen, zou een vol wijnglas hebben meegenomen in de bus waarmee de gasten naar het hotel werden vervoerd.'

Flodder | 29-09-09 | 16:37

Merlot | 29-09-09 | 16:26
Ja, hij is waarschijnlijk wel genaaid. Hij heeft zich dan ook laten naaien. Dat Wilders dit in de toekomst wil voorkomen door Nieuwspoort te mijden, is begrijpelijk. Dat hij ermee naar buiten komt, is zacht gezegd niet zo slim. Zeldzaam foutje van Wilders. De diehard-pvv'ers slikken het zoals ze alles slikken van hun leider. De pvv-zwevende kiezer zal deze uitspraak van Wilders kwalificeren als ontkennen van eigen verantwoordelijkheid en de schuld bij een ander leggen.

Flodder | 29-09-09 | 16:35

tipo | 29-09-09 | 16:32
Je ogen sluiten voor economische wetten en een burgeroorlog nastreven, dat is pas beleid.

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 16:34

@MysteryQuest | 29-09-09 | 16:26
Pechtold's oplossing is het opheffen van Nederland, door al onze soevereiniteit aan de EU te geven en immigratie vervolgens als natuurlijk proces te zien waar je niks over te zeggen hebt. Dat is geen beste oplossing.

tipo | 29-09-09 | 16:32

Merlot | 29-09-09 | 16:26
Volgens mij is het geen incidentje met onze Hero, daar hij zelf publiekelijk toegeeft een probleem te hebben (hulde daarvoor). Dus selectieve privacy eerbieding (wat een term) lijkt mij misplaatst en bovendien sijpelt in je betoog wederom een diep rancuneus en gefrustreerd wantrouwen tegen alles wat kritisch is jegens dat wat jij mooi vindt, de PVV. Je lijkt wel een moslim met te lange tenen.

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 16:31

Spotje van de PVV voor de zendtijd politieke partijen.
Al roeiend,door het Hollandse waterlandschap,(ver)zuipend ten onder!!

René from the Café | 29-09-09 | 16:31

Een zwaktebod van de peroxidepruik om het geval Brinkman te gebruiken om Nieuwspoort voortaan volledig links te laten liggen. Als 't hem menens is om de PVV op te stoten in de vaart der volkeren, zal Wilders vroeg of laat ook het debat aan moeten gaan met anderen dan z'n eigen klapvee. Inclusief het verfoeide, drammerig linkse hoernaille.

baba4oog | 29-09-09 | 16:30

noobie | 29-09-09 | 16:18
Nou nee.................... die werkt al jaren niet meer

LoopseTeef | 29-09-09 | 16:28

Houthakkert | 29-09-09 | 16:22
Die barman wil waarschijnlijk niet in de publiciteit en Brinkman heeft zelf al toegegeven een drankprobleem te hebben en intimiderend bezig is geweest. Dus die barman zijn commentaar is geheel onnodig.

Flodder | 29-09-09 | 16:28

Dat is al de zoveelste capitulatie van de PVV en nog steeds lopen honderdduizenden er hard achter aan te klappen. Als geert Wilders een enorme ruft laat dan hoor je hard gejuich.

Wilders ga eens (met bijvoorbeeld Pechtold) in debat. Dan zullen we nog wel eens zien wat de beste oplossingen zijn voor dit Nederland.

MysteryQuest | 29-09-09 | 16:26

FreshClash | 29-09-09 | 16:14
Ja, jammer voor je. Ik zei al dat ze net zo hypocriet zijn als de rest en nu al met hun reet aan het pluche vastgekit zitten. De aangewezen kans voor Geert om daad bij woord te voegen en dan gaat ie naar links wijzen ipv Hero 12 maanden op te sluiten? Gemiste kans Geert. Je bent net als de mensen waar je zo op afgeeft in de kamer en de publiciteit: huichelachtig, hypocriet, onbetrouwbaar etc. Of om zijn eigen woorden aan te halen: een schande.

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 16:26

Het journaille is al meer dan een eeuw bekend om zijn drankzucht.
Als je geen tafels vol gratis drank (en wannabe-exclusief vreetvoer) hebt, komen ze niet.
Al heb je tegelijkertijd de koude kernfusie én een spotgoedkoop geneesmiddel voor alle soorten van kanker ontdekt.
Met politici is het qua drankzucht een ietjepietje beter, maar niet veel.
Nieuwspoort hanteert daarom al jaren een privacycode voor dit soort gevalletjes.

Dan is het natuurlijk wel , eh ... toevallig, dat die misstap van Brinkman nu juist wél uitlekt.
Gevalletje selectieve privacy-eerbieding?
Gewoon leuk, voor het aanvullen van de selectieve verontwaardiging, selectieve rechtvaardigheid en selectieve tolerantie?

Ik wens Brinkman succes met detoxen.
Doorzetten, de opbrengst is vrijheid.

Merlot | 29-09-09 | 16:26

Wat Brinkman in zijn vrije tijd doet, is enkel en alleen zijn zaak.

En, zolang de islam-dictatuur in Nederland blijft voortwoekeren, zal de PVV hoog blijven scoren.

Prima toch.

Sidi Tamentis | 29-09-09 | 16:24

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 16:20: "jij bent volk, dus je verdient het."

Is dit het nieuwe rode evangelie? Dat van de "opstandige, weldenkende elite"? Geen wonder dat de peilingen desastreus zijn.

Waaligator | 29-09-09 | 16:23

Ik heb de comments even gecheckt en wat me opvalt is dat bijna niemand - op seven na - de crux in deze hele kwestie weet te vinden, namelijk dat niemand nog iets van die barman gehoord heeft, terwijl dat nou juist de reden was voor alle commotie. Zou Max van Weezel fictie en non-fictie weer eens verwisseld hebben voor de ghoede saeck ? Het doel heiligt de middelen, nietwaar?

Wat ik me verder niet kan voorstellen is dat er nooit eerder een dronken tor in aanvaring is gekomen met het personeel. De omerta - die tot Drinkmangate altijd in stand is gehouden, geldt opeens niet meer. Als het om een PVV-er gaat is lekken opeens niet meer verboden, maar een plicht.

Neemt allemaal niet weg dat Geert hem gewoon uit de fractie had moeten zetten, enkel en alleen vanwege het imago wat Drinkman nu met zich meedraagt.

De opmerking van Geert dat hij in Den Haag geen vrienden heeft, klopt daarentegen als een bus. De PVV in politiek Den Haag is als een - uiterlijk herkenbare -Jood die wandelt door 020-Gaza/Kanaleneiland.

Houthakkert | 29-09-09 | 16:22

eureka | 29-09-09 | 16:18
En daar zou de PVV toch een einde aanmaken? Niet dus.

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 16:20

harry1588 | 29-09-09 | 16:09

Fijne vent bent u met uw "Veel drinken, rond neuken en roddelen = oké"

U nuanceert niet, dus mag ik vertalen:
zuipen, zat achter het stuur kruipen en kind doodrijden = oké
Twintig anderen een dodelijke soa neuken = oké
Wouter Bos zonder bewijs een antisemitische fascist noemen = oké
Overigens ben ik van de onjuistheid van dat laatste niet zeker, gezien de voorliefde van zijn partij voor antisemitische moslims.

Waaligator | 29-09-09 | 16:20

Waaligator | 29-09-09 | 16:02
En juist daarin faalt de PVV. Anderen verwijten maken (geweld/intimidatie van mocro`s mag niet, en terecht) maar Hero zegt sorry en dan is het ok? Als Rashid sorry zegt ben ik bang dat GW en co toch met 2 maten zullen meten. Hoe hypocriet en onbetrouwbaar kan een overheid zijn (ervan uitgaande dat de PVV onverhoopt aan de macht komt)? En ontkennen dat Guusje en Hans van M. zuipen is net zoiets als zeggen dat sneeuw blauw is. En je opsomming over alle ellende die allemaal de schuld is van de roodgeranden is een beetje voorspelbaar geworden. Elk volk krijgt de leiders die het verdient; jij bent volk, dus je verdient het.

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 16:20

Ik raak er steeds meer van overtuigd dat de PVV maar gewoon moet gaan regeren...

coolnation | 29-09-09 | 16:19

Echt erg is natuurlijk dat b.v het aantal gelukzoekers weer vele malen is toegenomen , met alle ( kostbare) gevolgen van dien.
Maar daar maken de journalisten zich niet druk over; ze maken zich druk als Brinkman te diep in het glaasje heeft gekeken.
.
Dat is helaas de prioriteitenlijst van de Nederlandse journalistiek.

kuifje. | 29-09-09 | 16:19

Het is wel een beetje vreemd dat hier door links kamervragen over gesteld worden en Wilders wordt aangevallen met opmerkingen zoals"kunt u Hero nog een post toewijzen waar hij anderen moet straffen voor .......
Ik kan mij nog iets herinneren van linkse staatssecratarissen en burgermeesters met een slok op achter het stuur. Er werd sorry gezegd en voor de rest moest nederland niet zeuren.

eureka | 29-09-09 | 16:18

@kuifje, nee vertel eens, hoe is dat afgelopen?

harry1588 | 29-09-09 | 16:18

LoopseTeef | 29-09-09 | 15:42
u hebt hoofdpijn ?

noobie | 29-09-09 | 16:18

Een paaldansende Fleur Agema... Femke eat your heart out!

LJBrinkhorst | 29-09-09 | 16:15

De media zijn voor het grootste deel links georiënteerd en zullen alles in het werk stellen om Wilders de demoniseren en marginaliseren.
Ze hebben het ook bij Fortuyn gedaan en weten hoe dat is afgelopen.

kuifje. | 29-09-09 | 16:15

Dat de PVV nu ook al mee gaat doen aan de sorry-cultuur is en blijft natuurlijk waardeloos. Ik dacht dat dat voorbehouden was aan de huichalaars van links.

FreshClash | 29-09-09 | 16:14

LoopseTeef | 29-09-09 | 15:56
En daarin is de PVV dus geenszins verheven boven andere politieke partijen en het gedrag van bijv. een Hero is niet beter dan dat van een doorgesnoven hooligan of opgefokte mocro.

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 16:14

"Nieuwsmoord"

ecologiste | 29-09-09 | 16:12

@ alle mensen die wijzen naar andere drankorgels:

Veel drinken, rond neuken en roddelen = oké

Barman slaan of bedreigen (Hero zei zelf intimideren) = niet oké.

Daarnaast is het humor, dat Wilders, Brinkman en consorten letterlijk willen dat een ieder die andere mensen bedreigt, lichamelijk of geestelijk 12 maanden de cel in gaat. Beetje hetzelfde als een SP-er die aan zelfverrijking doet, niet consequent en hypocriet.

harry1588 | 29-09-09 | 16:09

ehh,.. daar zitten niet onze vrinden,.. nee dan moet je er zeker niet komen Geert,... voor dat je het weet zit je in een debat met iemand. alleen met vrienden praten,.. of over iedereen heen naar 'het volk',. lekker veilig en makkelijk.

en trouwens,.. welke strafmaat had je zelf ook alweer bedacht een maand of wat geleden voor soortgelijke lutsers? Maar ja,.. er is geen aanklacht ingedient,.. en je bent natuurlijk alleen schuldig als er een aanklacht is,....... dus nu is met de verklaring van die innemende person de kous af,.... wat slap zeg!

snaptuwel | 29-09-09 | 16:08

Btw, weet je hoeveel kilo's coke erdoorheen gaan in de tweede kamer. Daar lopen heel wat witneusjes rond hoor!

Tomonic | 29-09-09 | 16:06

Bigi biedt aan geheel belangenloos de paal te verzorgen.

Bigi Bana Boy | 29-09-09 | 16:04

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:40 : "Drank heeft dus een duidelijk stempel gezet op de politieke besluitvorming in de afgelopen deccenia. Wat is dan de toegevoegde waarde van de PVV?"

Dat zou u mij moeten uitleggen. U noemt uzelf in een eerdere posting van vandaag op GS "iemand met een rood randje". De zuipschuiten die ik u voorschotelde waren drankorgels met een rood randje. Hoe groot is de staatschuld dankzij de door hen gevoerde politiek? Hoe groot het begrotingstekort? Waarom moeten we bezuinigen? Op de AOW en niet op een economisch steriele, want parasitaire immigratie ? En dan vraagt zo'n roodgerande mij schaamteloos naar de meerwaarde van de PVV? U, roodgeranden, zijn de schaamte allang voorbij. U bent net een stel tomaten die er aan de buitenkant nog florissant uitzien, maar aan de binnenkant totaal zijn weggerot en alleen nog maar in staat elk water dat met hen in aanraking komt te vergiftigen met botulisme. Als de PVV ook maar enigszins de functie van zuiveringstation kan spelen, is dat al voldoende meerwaarde.

Waaligator | 29-09-09 | 16:02

Peter Middendorp heeft een aardig stukje over Nieuwspoort.
Daaruit zou je ondermeer kunnen gaan veronderstellen dat het een ruggengraatloze linkse club is. Die Annet Bleich is werkelijk een verschrikkelijk links mensch.
www.depers.nl/algemeen/201404/Column-V...

ecologiste | 29-09-09 | 16:02

Pritt, een licht kritische knipoog naar de PVV? Van jou? Kerel!

FirstAnnual | 29-09-09 | 16:02

Ik ben benieuwd of de societeit dit wel gaat overleven, scheelt bakken met geld natuurlijk.....

laardepul | 29-09-09 | 16:00

De tering. Het is alsof ik kutmarokkanen hoor klagen over discriminasie. De slachtofferrol past ons ook allemaal blijkbaar. Pfffrrrrt.

Kansloze reactie. Het begint met je eigen gedrag. Als dat niet deugt, ga dan niet lopen mekkeren over onaardige mensen die in jouw ogen de pik op je hebben. Zelfs als dat zo is, vertoon je nog steeds kutgedrag. Duh.

Achterdocht | 29-09-09 | 15:58

Het gepeupel van de stichting zelf in hun beleidsnota nav 45 jarig bestaan:
"Het is een veeg teken dat de minister-president Nieuwspoort de rug heeft toegekeerd. Het is verontrustend dat steeds meer ministeries, politieke partijen, maatschappelijke organisaties en overheidsinstellingen vooral buiten Nieuwspoort hun persmomenten zoeken. Het baart ons zorgen dat de opvatting dat Nieuwspoort veroudert en verloedert steeds vaker hoorbaar is. Maar bovenal zit het ons dwars dat ook veel journalisten en politici Nieuwspoort al lang niet meer automatisch als ‘hun perscentrum’ zien, en redacties Nieuwspoort verlaten".
www.nieuwspoort.nl/nl_NL/nieuwspoort/b...

ecologiste | 29-09-09 | 15:58

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:34
Nee de kwaliteit van de politici bij andere partijen is groot..... De kortzichtige besluitvorming is vele malen erger dan een lallende politicus. Maar dat valt niet meer op, een lallende politicus komt minder vaak voor.

FreshClash | 29-09-09 | 15:57

Goed staaltje werk Hero en Geert, volgens mij is er van een mug een olifant gemaakt. Hero zou de barman een klap hebben verkocht, ik geloof er niks van.
-
En hier scheidt de PVV bewindslieden zich van andere partijen. Hero had ook kunnen zeggen: "ik heb er spijt van, was dom, en ik heb excuses aangeboden" klaar niemand die er verder wat van zal zeggen. Dat zou het antwoord zijn van alle in doofpot rechtlullers, en die eerlijkheid bevalt mij wel, en die is zeeeer ver te zoeken in elke andere partij.
-
Maar nee, Hero geeft ook aan een drankprobleem te hebben, en er alles aan te doen om daar van af te komen. Daar heb je echt lef voor nodig voor deze eerlijkheid
-
Dat hoor ik die smerige Guusje ter Horst niet zeggen als ze ff in bezopen toestand van de weg wordt gehaald.

Tomonic | 29-09-09 | 15:57

poli | 29-09-09 | 15:52
Als het over Brinkman zijn drankprobleem gaat met de reactie komen dat Nieuwspoort verschrikkelijk is en vol met vijanden zit.
Demoniseren en de aandacht op het probleem proberen te verleggen, doe je zo.

Flodder | 29-09-09 | 15:57

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:53
Als je voor die insteek kiest dan kan ik je alleen maar gelijk geven. Elke kritiek staat of valt met het zelf geven van het goede voorbeeld.

LoopseTeef | 29-09-09 | 15:56

poli | 29-09-09 | 15:52

Oja, juist. Als je iets toegeeft is het allemaal ok. Dat dacht Benno zeker ook. De PVV ontpopt zich iig als een gevestigde politieke partij; hypocriet zijn, draaien, ff door het stof en lekker aan je pluche blijven vastplakken.

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:56

De eerste stap is toegeven dat je zuipt, de tweede is ontkennen. Of nee, wacht, andersom, eh...

0251771 | 29-09-09 | 15:53

LoopseTeef | 29-09-09 | 15:48
Ben met je eens dat ik wat kort door de bocht ben inzake de zuipende schreeuwlelijken. Maar het is niet eens het zuipen/schreeuwen wat ik veroordeel. Het gaat mij om de hypocrisie die een dergelijke partij uitdraagt; hoe kun je anderen verwijten lopen maken over gedrag in een samenleving en dit doen in NB een perscentrum?? Dan ben je toch echt een onbetrouwbare en bovenal huichelachtig persoon (politicus pur sang dus).

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:53

Leuk al die comments van 'en nu is het de schuld van de media.. lol"slaan de plank mis: Hero heeft toegegeven->de schuld vraag is niet meer aan de orde, maar Geert heeft gelijk als hij zegt dat zijn partij die plek moet mijden nu, na het voorval, om vedere problemen te voorkomen.
Hij heeft ook gelijk dat daar geen vrienden van de PVV zitten.

Nu wordt dat vrij vertaald in 'de PVV geeft de media de schuld "

Demoniseren? ZOOOOO doe je dat.

poli | 29-09-09 | 15:52

Word wel 'ns tijd voor een leuke fotoreportage over Fleur.

scheerschuim2 | 29-09-09 | 15:52

Who gives a flying fuck? Ik heb hem ook nog nooit cafe het ijzere paaltje gezien, boycot de PVV die ook?

Rechtdoordeplee | 29-09-09 | 15:52

Begrijpelijk.

Reez | 29-09-09 | 15:51

Geert had het natuurlijk graag onder de pet gehouden, in het achterkamertje.

Hero Brinkma is nu "aangeschoten" wild.

laardepul | 29-09-09 | 15:50

dat lijkt me een strak plan. kunnen deze populistische ratten ergens anders gaan snuffelen. wel erg dat ze misschien mensen besmetten met hun ziektekiemen die er nog niet bestand tegen zijn. de heren kunnen niet tegen weerwoord. gaan dan liever meppen. dat soort zoekt liever kroegen in achterafsteegjes waar dat niet zo opvalt.

wet fart | 29-09-09 | 15:49

two ball cane | 29-09-09 | 15:47
LOL! Briljant!

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:48

Sjonge jone een uitgerangeerde Pliesie met losse handjes, mept er op los en dan is het de fout van de Horeca gelegenheid.
Ik dacht het fffe nie he! Is dit het PVV horeca beleid van de toekomst?

coeneman | 29-09-09 | 15:48

Teun van het Tuinpad | 29-09-09 | 15:41
Die uitdrukking: " dat moet je niet willen " doet me mijn maag omdraaien.
Gatver!!

Wachten, wachten.... op het financiële gedeelte (ik denk om 16:00 uur)
Ze zijn nu moties aan het strooien inzake rapport-Goldstone (Gaza oorlog).

Biep | 29-09-09 | 15:48

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:43
Ik ben zeker geen PVV adept, mocht je dat al denken. Het zal voor elke nieuwe partij steeds weer moeilijk zijn om goede mensen te vinden. Men heeft natuurlijk geen opleidingcentrum achter zich staan zoals de gevestigde partijen. En mocht je al bestuurservaring binnenkrijgen van andere partijen, ontpoppen die zich veelal als gefrustreerde gelukszoekers. Ja daar zal ie wel wakker van liggen. Dat ie daarnaast alleen zuipende schreeuwlelijken vertegenwoordigt, geloof ik niet.

LoopseTeef | 29-09-09 | 15:48

@Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:46
pvv is wel voor Hero tolerance.

two ball cane | 29-09-09 | 15:47

Hadden we nu maar een Daily News. Die zou echt Wilders echt goed de maat nemen bij zo'n belachelijke uitspraak. POWNED misschien in de toekomst?

Flodder | 29-09-09 | 15:47

Heerlijk Helder Hero

Nunc aut numquam | 29-09-09 | 15:47

ir. ritant | 29-09-09 | 14:58
Okay, de domheid is toegeslagen?? Zelfde behandelen als de mexicaansche griep. Geen medicijnen nemen, zo lang mogelijk binnenblijven, het liefst in een geluids dichte ruimte en gelieve pas buiten te treden na de komende verkiezingsronde!!

Ketsmaf | 29-09-09 | 15:46

de toegevoegde waarde van de PVV is in ieder geval dat er nu meer aandacht is voor de integratie.

Dr Lambiek | 29-09-09 | 15:46

JosVerbeek | 29-09-09 | 15:40

Hoezo bizar? De PVV wil toch alles en iedereen opsluiten die zich intimiderend/gewelddadig gedraagt? Zero-tolerance is toch het sleutelwoord? Laat Hero dan nu 12 maanden schoffelen en dan zijn paspoort inleveren zodat ie als stateloos vluchteling op een boot naar Marokko gezet kan worden. Stelletje hypocrieten.

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:46

Gelukkig woon ik nu in Bierland België en hoef ik geen slootwater meer te drinken..

F5 teen | 29-09-09 | 15:46

Ach, Rob Oudkerk's val werd ook ingeluid in de kroeg en dat is een PvdA'er. Een kroeg met journalisten is dus altijd een levensgevaarlijke plek voor politici, van welke gezindte dan ook. Maar Geert moet er weer een samenzwering in zien natuurlijk. Journalisten en politici hebben elkaar nodig en de ervaren beoefenaars van die twee beroepen weten dat en spelen het spel. Het zijn de beginners en de drankorgels onder de politici die op hun plaat gaan in een dergelijke setting.

Bigi Bana Boy | 29-09-09 | 15:45

Misschien dat er nog eens wat zinnigs komt uit Wilders. Alle lulkoek tot nu toe zal hij toch niet nuchter verzonnen hebben?

Willy Dobbe | 29-09-09 | 15:44

fleur agema... best een fapje waard.

Swans | 29-09-09 | 15:44

Ik begin me zo langzamerhand of er een enige vorm van zelfkritiek bestaat bij de PVV... Kansloze partij...

huck | 29-09-09 | 15:43

LoopseTeef | 29-09-09 | 15:37
Ik denk serieus dat Geert daar(het zoeken naar geschikte mensen) meer wakker van ligt ,dan van de doodsbedreigingen. En terecht.

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:43

Elke barman is een anti-hero.

tipo | 29-09-09 | 15:43

hijneken bier noemem, -1 voor pritt stifd

Siebrandt | 29-09-09 | 15:43

noobie | 29-09-09 | 15:31
je OT linkje kon me helaas niet boeien. Hoe zou dat komen denk je?

LoopseTeef | 29-09-09 | 15:42

Einde van de Domheid | 29-09-09 | 15:32
Wie zonder zonde is werpe de eerste kamerzetel...

seven | 29-09-09 | 15:42

JosVerbeek | 29-09-09 | 15:40
Daar moet je niet willen komen.

Teun van het Tuinpad | 29-09-09 | 15:41

Waaligator | 29-09-09 | 15:37

Drank heeft dus een duidelijk stempel gezet op de politieke besluitvorming in de afgelopen deccenia. Wat is dan de toegevoegde waarde van de PVV?

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:40

Proost Hero en Geert!

FlesjeFanta | 29-09-09 | 15:40

Teun van het Tuinpad | 29-09-09 | 15:37
In feite de Moeder van Alle Achterkamertjes.

Waaligator | 29-09-09 | 15:37
Dus alle politici zijn zuipschuiten en de enige die er kritiek op krijgt (PVV-erTs moeten blijkbaar heilige boontjes zijn) is Brinkman.. tamelijk merkwaardig, om niet te zeggen hoogst bizar.

JosVerbeek | 29-09-09 | 15:40

Balzakius | 29-09-09 | 15:29
Joh! En terecht. Liberalen zijn ook rechts te noemen, maar houden zich verre van Wilders en co. Dat wil niet zeggen dat ze problemen waar Geert patent op heeft ontkennen, maar wel een ander beleid nastreven.Maar volgens mij is "hunnie" toch de linkse kerk, allochtonen en andere "afvalligen" in het geval PVV?

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:38

'De slag bij Nieuwspoort'

kapotte_stofzuiger | 29-09-09 | 15:38

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:34
Mooi gezegd. Maar is het echt zoooo erg?

LoopseTeef | 29-09-09 | 15:37

Zie ik ineens een tap op die foto staan?
*in arm knijpt*

JosVerbeek | 29-09-09 | 15:37

Pronk = zuipen
Vredeling = zuipen
Ter Horst = zuipen
Oudkerk = zuipen
Tot welke partij horen deze sacrosancten? waarom worden hun zonden met de mantel der liefde bedekt door een bepaalde pers?
van Mierlo = zuipen
Welke partij stichtte deze asceet?

Waaligator | 29-09-09 | 15:37

Nieuwspoort is een heel eng achterkamertje.

Teun van het Tuinpad | 29-09-09 | 15:37

Flodder | 29-09-09 | 15:30
Doeme, je hebt gelijk. Nou ja, voor jou ook eentje dan ;-)

Wellicht is het een idee om het hele horecagebeuren uit Nieuwspoort te slopen, het is (naar mijn idee althans) regelrechte concurrentievervalsing voor de Haagse horeca (m.u.v. de koffietenten uiteraard).

JosVerbeek | 29-09-09 | 15:35

"In Nieuwspoort daar zitten niet onze vrienden". Sinds wanneer is de PVV, de Partij voor de Vrienden?

borderliner | 29-09-09 | 15:35

Hij heeft zich natuurlijk om het op zijn aardigst te zeggen nogal slecht gedragen het is onacceptabel dat een kamerlid zich zo laat vollopen. Als rechts politicus had hij moeten weten dat de media zich als een stel hongerige leeuwen er op zouden storten, dat kan je gewoon niet doen in Twee-Nederlanden.

Fragony | 29-09-09 | 15:35

FreshClash | 29-09-09 | 15:23
En dat is nu het enorme probleem voor Geert. Eerst de verkiezingen skippen (geen personeel gevonden) en dan blijken die paar mensen die hij het voordeel van de twijfel heeft gegeven ook niet helemaal fris te zijn. Niemand is dat, dat weet jij, dat weet ik, maar om altijd naar anderen te wijzen voor alles wat fout gaat in de wereld en in NL is het toch zaak om iig in je publieke leven zorg te dragen voor een brandschoon cv. Lam tegen mensen staan schreeuwen in een nationaal perscentrum lijkt mij dan ook niet wenselijk en verstandig is dat evenmin. Als je van iedereen verwacht dat ze zich fatsoenlijk gedragen in dit land dan begin je bij jezelf. En dat maakt de PVV nu al een hypocriete verzameling machtswellustelingen. Join the club in Den Haag, Geert. Dat eigen perscentrum lijkt mij overbodig. Je vertegenwoordigt een onderbelichte groep uit de samenleving: drinkende schreeuwlelijken die zich niet weten te gedragen in een samenleving en geen voorbeeld functie kunnen bekleden. Die hadden nog geen eigen partij. Dankzij de PVV wel. Zo, dat is eruit.

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:34

Duistere krachtn bij Nieuwspoort zijn al een paar jaar bezig de PVV weg te pesten. Deze affaire past in een reeks van incidenten. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/03/... Het heeft even geduurd, maar nu hebben ze het dan eindelijk voor elkaar.

Ivoren Toren | 29-09-09 | 15:34

Laat die club gauw failliet gaan.
Wikipedia:
"Nieuwspoort is altijd een plaats geweest waar parlementariërs en journalisten elkaar troffen, vaak onder het genot van alcoholische dranken. Onder de bezoekers van Nieuwspoort bestond de stilzwijgende code dat alles wat binnen Nieuwspoort gebeurde binnen de vier muren bleef. Iets ruimer geformuleerd kwam het er op neer dat de Nederlandse pers in het algemeen niet berichtte over zaken als overspel en alcoholische uitspattingen van politici. Met de paginagrote berichtgeving van de Telegraaf over de escapades van Harry van Bommel lijkt het geheim van Nieuwspoort zijn langste tijd te hebben gehad".

Ergo SP en PVV die niet bij het establishment horen worden verketterd door de dames en heren van de sociëteit.
Dat dat verdomde netwerk zo snel mogelijk mag exploderen en fragmenteren. De vel handen op 1 buik die doen alsof er diversiteit is, gelijk het lectuuraanbod van bij AH: het komt vrijwel allemaal uit dezelfde koker.
Leve het internet. Afbranden die hap, dat bolwerk van controlerende mediamacht.

ecologiste | 29-09-09 | 15:33

2X?

prinsclaus | 29-09-09 | 15:33

,,Hij drinkt niets meer. We gaan knokken voor een beter Nederland met de PVV, inclusief Brinkman.''
.
Hij drinkt ook niets minder. Wat is die Wilders toch slim.

Flodder | 29-09-09 | 15:33

Ja die Fleur is 'doable', toch?

ReligionSucks | 29-09-09 | 15:32

Nieuwspoort is sowieso een belachelijke constructie. Waarom zouden onafhankelijke kritische journalisten aanschurken tegen politici. Van de politici kan ik me nog voorstellen dat ze een kwootje kwijtwillen aan een journalist al was het maar om een medefractielid te beschadigen. Maar andersom??? En waarom altijd dat gezuip van die gasten en vervolgens oogjes dicht en snaveltjes toe. Ik zeg: een bom onder Nieuwspoort. Als die 2 partijen elkaar willen spreken, maken ze maar gewoon een afspraak.

LoopseTeef | 29-09-09 | 15:32

Bierkelders? Daar zijn wel meer rechtse populisten groot mee geworden!

prinsclaus | 29-09-09 | 15:32

seven | 29-09-09 | 15:26
Hero heeft zich gedragen als een aggressieve (Marokkaanse) jongere die zijn zin niet krijgt. Slaan of duwen maakt niet zoveel uit. Een barman die geen aangifte doet vanwegen een caferuzietje, het zal niet voor het eerst zijn.

Einde van de Domheid | 29-09-09 | 15:32

Jaja. Nou nou zeg. Bezopen een barman aanvliegen verdient toch 'n passende straf dunkt me. Een paar uurtjes schoffelen in het teniersplantsoen in de Schilderswijk lijkt me wel wat. Zou toch een aandoenlijk tafereeltje opleveren..

Strotgrondel | 29-09-09 | 15:31

Nee, het lag aan nieuwspoort natuurlijk.

Niet voor Jan | 29-09-09 | 15:30

JosVerbeek | 29-09-09 | 15:27
He, ik was eerder.

Flodder | 29-09-09 | 15:30

prinsclaus | 29-09-09 | 15:25
Heeft u zich wel eens verdiept in het Nationaal Socialisme, of Socialisme in het algemeen?
Meestal worden deze politieke stromingen namelijk als vrij Links gezien.

PjottervanK | 29-09-09 | 15:29

Echt onvoorstelbaar dat zowat elke journalist anti-wilders is.

elevator | 29-09-09 | 15:29

"Bij" "Chez" Hero..... is een pleonasme nietwaar?

Haagse Hooligan | 29-09-09 | 15:29

seven | 29-09-09 | 15:26
En Brinkman zegt zelf een drankprobleem te hebben en dat hij voor problemen zorgde. Daar wilde de pvv toch standaard 12 maanden detentie voor? Nee, Wilders oplossing is nu als mensen het maar niet zien dan is het er niet. Hero dient zich gewoon te gedragen. Als hij dat niet kan, moet hij niet drinken.

Flodder | 29-09-09 | 15:29

@Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:15
Er zitten ook rechtse journalisten die het niet op de PVV hebben for your info.

Balzakius | 29-09-09 | 15:29

Als ze daar Heineke tappen, zou ik ook de barman slaan!

PjottervanK | 29-09-09 | 15:28

prinsclaus | 29-09-09 | 15:25
*De indirecte Godwin-award uitreikt*

JosVerbeek | 29-09-09 | 15:27

Einde van de Domheid | 29-09-09 | 15:21
Heeft die barman die volgens Max van Wezel geslagen was aangifte gedaan van mishandeling? Nee hè? Valse aangifte is namelijk strafbaar. Sterker die hele barman staat buiten het nieuws, maar Max van Wezel als voorzitter van nieuwspoort praat in tegenspraak met zijn eigen code nu opeens heel graag en dikt daarbij flnk aan zo lijkt het.. (zie ook seven 15:16 )

seven | 29-09-09 | 15:26

graag link naar YT filmpje met danspaalact met Fleur Agema

Duderoo | 29-09-09 | 15:26

Partij van de Vrisdrank

eddiekallie | 29-09-09 | 15:26

En ja hoor,de schuld ligt weer bij iemand anders dan de de PVV zelf, het wordt nu wel eentonig allemaal. Als die "linkse media" zo verderfelijk is, wees dan consequent als PVV en vermijd het helemaal. Hij zou ook om de tafel kunnen zitten met Frits Wester van RTL, maar inhoudelijk is Geert niks. Dat hebben de afgelopen 2 weken wel bewezen.

sjef van oeckel | 29-09-09 | 15:25

Dan begint hij toch gewoon het PVV-Café? Potentiële klanten genoeg, lijkt me.

JosVerbeek | 29-09-09 | 15:25

Bierkelders? Daar zijn wel meer rechtse populisten groot mee geworden!

prinsclaus | 29-09-09 | 15:25

NoMinister | 29-09-09 | 15:18
Waar stel ik dat? Of liever; waar ziet u dingen staan die er niet staan?

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:23

Vooralsnog heeft Wilders mijn stem. Maar mijn sympathie is tanende. Liever geen domme uitspraken meer en al helemaal geen schandaaltjes. Daar hebben we de PvdA en andere obscure linksche partijen voor.
.
Een lamme en vervelende politicus is nieuws. Dan moet Geertje niet journalisten de schuld geven. Liever kiest hij z'n partijgenoten wat zorgvuldiger.

FreshClash | 29-09-09 | 15:23

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:15
Dat bedoel ik. Iets met spijker en kop?

Frelis Inna | 29-09-09 | 15:23

Gelijk heeft Wilders. Gewoon eigen bierhallen opzetten waar je stevige redes kunt houden, is veel leuker dan al die linkse mensen die op een biertje meer of minder zeuren.

Flodder | 29-09-09 | 15:22

@Vloberto |15:20
Het kost mij geen moeite om 100 irritante kamerleden op te stellen.
Hero is een prima kamerlid, met soms irritante trekjes, maar wat boeit dat?

fuckje | 29-09-09 | 15:22

Dus het is natuurlijk weer de schuld van iemand anders. Het gaat hard achteruit met de PVV

fapz0r | 29-09-09 | 15:22

seven | 29-09-09 | 15:14
Helaas Seven, de kaart van de onbegrepene is een oud en niet werkend excuus.
De onderwerpen die de PVV aansnijd zijn bij die club niet in goede handen. Niet omdat Den Haag Den Haag is, niet omdat Hero een keer uitschiet, gewoon omdat er electoraal gewin in het vergroten van die problemen zit, omdat de problemen niet de authentieke belangstelling van Geert hebben en omdat zijn analyse niet deugt (Islam) en omdat oplossingen, zoals huisbezoek bij dhet eerste spijbelgedrag niet in Geerts agenda/plan staat. Laat de Calimerokaart maar zitten!

Einde van de Domheid | 29-09-09 | 15:21

Met alle respect voor alle Winderts onder de reaguurders, maar de PVV zet zich nu toch echt compleet voor schut met de verklaring van Wilders? "Ik heb het zelf nooit op die verschrikkelijke sociëteit gehad." Het wordt bevolkt door 'allemaal verschrikkelijke journalisten' die het niet goed voor hebben met de PVV. "Daar zitten niet onze vrienden." Sorry hoor, maar dit is echt een kleuterreactie.

Frelis Inna | 29-09-09 | 15:21

-weggejorist-

Slipsnifter | 29-09-09 | 15:21

Hero! Bij de ponyclub van je dochtertje ben je anders ook altijd zo enorm irritant aanwezig, dus ligt niet aan die pub.

Vloberto | 29-09-09 | 15:20

verschrikkelijk, afschuwelijk, ontzettend... 3 woorden die ik niet mocht gebruiken van mijn opa...
Toch mijn stem voor wilders ondanks dat hij en/ of zijn partijgenoten weer eens tonen soms te bezitten over het iq van Bonnie S..

Leyolm | 29-09-09 | 15:18

Fleur heeft vandaag een krijtstreep aan, dus gaat haar strenge bazin act weer opvoeren. Geyl! Lama komen, deze jongen zit er klaar voor.

Lets Kuttekrap | 29-09-09 | 15:18

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:15

Het is geen religieuze partij.

NoMinister | 29-09-09 | 15:18

duidelijk gevalletje symptoom bestrijden. Oorzaak is dan niet meer zo spannend.
als het allemaal zo makkelijk was, kan ik ook in de politiek.
Maar ik ben onwijs dom en het enige wat ik wel heb is zelfkennis

KLF | 29-09-09 | 15:18

Wat Hero Brinkman in zijn vrije tijd doet is zijn eigen zaak. Als hij maar minster van koninkrijksrelaties wordt vindt ik alles best.

Vogelbeest | 29-09-09 | 15:18

Zei die barman tegen Hero, 'kom maar op met die wapperende handjes, ik lust je rauw'....
(Vrij naar citaat GW. "Als ik minister van Binnenlandse Zaken ben, zou ik het verbod op hoofddoekjes de dag na mijn installatie nog laten ingaan. En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw."
HP/De Tijd (6 februari 2004)

Einde van de Domheid | 29-09-09 | 15:17

Die Drinkman komt het Stamcafé hier echt niet binnen.
En als die Wilders aan mijn jukebox komt maak ik een pleeborstel van hem.

Tyler-Durden | 29-09-09 | 15:16

Toen mijn baas me 10 jaar geleden dacht te kunnen vertellen waar ik wel en niet mocht komen heb ik 'm ontslagen. Hero is al een grote jongen en stom genoeg kun je maar beter wel je ogen en oren open houden, juist op dat soort plaatsen. Of heeft 'ie een Nixonnetje gedaan?

Napeauleon | 29-09-09 | 15:15

m.a.w. het drankprobleem van Hero is de schuld van links. Ja hoor, de PVV wijst weer eens iemand anders voor haar eigen falen aan. Wat een infantiele kutclub is het toch ook; hunnie zijn stom, hunnie is de schuld, hunnie mag niet meer in de zandbak, oja, zandbak is van hunnie. Waarom begint de PVV niet gewoon een eigen regering, met eigen journalisten, in een eigen land, met een eigen parlement, daar waar Hero lekker kan zuipen en mensen intimideren die niet doen wat hij wenst. Diep triest.

Drs.. Gelul | 29-09-09 | 15:15

Café "De Slangenkuil" ?
* alvast biertje besteld *

Kobus Kloothamer | 29-09-09 | 15:14

Heeft volgens mij hij noch iemand anders die non-conformistisch is aan de journalistieke mores en/of non-policor meningen heeft, inderdaad niets te zoeken.

Zo is weer een gevalletje 'als je er niet dood aan gaat wordt je er sterker van' voorbij gekomen. Maar enkele kleerscheuren zijn er wel.

Niet teveel zuipen is ergens wel nuttig als je wat wilt bereiken. Triest, maar hopelijk gaat dit goedkomen met Hero Brinkman. Want juist mensen van de PVV zitten er volgens mij niet voor hun lol, maar omdat ze vinden dat ze een zware taak hebben te volbrengen. Jammer dan als op deze manier de boel wordt gefrustreerd.

NoMinister | 29-09-09 | 15:14

Einde van de Domheid | 29-09-09 | 15:01
Interview in een verder verleden, in de Intermediair met Hero Brinkman..
Het beste advies dat ik ooit kreeg:
'Geert Wilders zegt altijd: "Wij hebben hier in Den Haag geen vrienden. Je moet ogen voor en achter je hebben." Dat klinkt een beetje negatief, maar het is wel de realiteit. Onze partij is binnen Den Haag een nieuwe machtsfactor die door de gevestigde partijen te vuur en te zwaard wordt bestreden.' www.intermediair.nl/artikel/de-loopbaa...

seven | 29-09-09 | 15:14

Geert Wilders wil graag de conservatieve vleugel van de VVD versterken.
Tja Geert, je verzint vast wel weer iets nieuws leuks.....

Einde van de Domheid | 29-09-09 | 15:14

Beter een alcoholicus dan een buckler-lul, toch?

mail cheauvinist pic | 29-09-09 | 15:14

Wanneer schaft Wilders dat woordke "verschrikkelijk" nu eens af? Ook moet hij eens stoppen met dat gelik over zijn lippen. Die tik ziet echt niet uit op tv.

~Johan | 29-09-09 | 15:14

Smaken verschillen zowiezo toch met Fleurtje achter de tap, of hangend aan een paal helemaal toppiep, als ze over de politiek begint vragen om een pilsje.

william7055 | 29-09-09 | 15:12

Is nu onderhand alles wat er uit de mond van Wilders komt nieuws bij GS, ook als het werkelijk nergens over gaat? Gebeurt er verder niks in de wereld?

Schoorsteenveger | 29-09-09 | 15:12

Fleur Agema gaat maar deur :P

veel vaak en vet | 29-09-09 | 15:11

Mooi. Zijn we daarmee dan ook van die onzinnige oneliners van Wilders af?

Bos Hout | 29-09-09 | 15:08

"Als insider weet ik dat vele politici daar op handen en voeten vandaan komen."
akadukey | 29-09-09 | 15:01
Daar is ook niets mis mee (kom zelf ook niet altijd nuchter thuis, wie wel?), maar die gedragen zich dan wel fatsoenlijk tegen het personeel en andere aanwezigen.

beetjejammer | 29-09-09 | 15:07

Ook als ik vrienden was van de PVV zal ik de krant bellen om door te geven dat een bezopen 'Hero' loopt in te rammen op de barman. Ja toch?!

SONEOK | 29-09-09 | 15:06

Het wordt met de dag gezelliger bij de PVV.

Willy Dobbe | 29-09-09 | 15:06

@lekker moeder | 29-09-09 | 15:04
2 zielen, een hand in de lucht.

two ball cane | 29-09-09 | 15:05

haha het is de schuld van Nieuwspoort dat Hero losse handjes en een drankprobleem heeft... Lekker doortastend Geert, als het mensen van je eigen partij aangaat gelden er opeens andere maatstaven. Het lijkt wel oude politiek

watzitjenou | 29-09-09 | 15:05

is schultenbrau niet meer het biermerk van de pvv aanhang?
*hier vast gezeik om krijgt*

two ball cane | 29-09-09 | 15:04

Na het voorstel om een soort dhimmitax voor hoofddoekjes in te voeren is de PVV nu ook groot voorstander van het verbod op alcohol. (te beginnen bij PVVers..)

Einde van de Domheid | 29-09-09 | 15:04

Schultenbräu uit de tap had meer voor de hand gelegen.

lekker moeder | 29-09-09 | 15:04

Zwakke opmerkingen van Wilders. Nu lijkt het net alsof dit gedoe de schuld is van de journalisten terwijl die gekke Brinkman zichzelf gewoon in bedwang moet houden en minder moet zuipen en geen losse handjes moet hebben.

nnimrodii | 29-09-09 | 15:03

weer een bedrijf failliet.....

de baas van de baas | 29-09-09 | 15:03

Net op BNR.
Geert: "verschrikkelijke journalisten".....

Teun van het Tuinpad | 29-09-09 | 15:03

fine Fleur in het middelpunt en Geert ziet dat het goed is, terwijl Hero van zijn cassis geniet?

toutefois | 29-09-09 | 15:03

@ mezelf

"en de van Nieuwspoort mensen een bloemetje te sturen als excuses." que???

En de mensen van Nieuwspoort een bloemetje te sturen als excuses, Lutser!

Capt. Iglo | 29-09-09 | 15:02

Tokkie ideoloog Wilders voegt daaraan toe: Daar zitten journalisten, onze vrienden zitten daar niet.

Einde van de Domheid | 29-09-09 | 15:01

Als insider weet ik dat vele politici daar op handen en voeten vandaan komen.
Uiteraard hebben de linkse journalisten er gretig gebruik van gemaakt nu het een PVV'er betrof. Groot gelijk dat men ergens anders naar toe gaat om wat te drinken.

akadukey | 29-09-09 | 15:01

'Verder komt er meer aandacht voor herbestemming van monumenten om te voorkomen dat ze in verval raken als ze hun oorspronkelijke functie zijn kwijtgeraakt.'

Zwilkje | 29-09-09 | 15:01

Tuurlijk Geert, het lag aan nieuwspoort...
Fijn principiëel net doen alsof je het altijd nix vond, nu een van je slaafjes zich daar bezopen heeft lopen gedragen, in een poging om er een nieuwspoort-afzeik-verhaal van te maken.
Vorige week hadden jullie het er toch nog heel gezellig, als ik het goed begrepen heb...

beetjejammer | 29-09-09 | 15:00

komkommerbier

hozz | 29-09-09 | 15:00

Eerst je daar elke avond (bewijzen van spreken) een delirium zuipen, om vervolgens, als 1 van jouw mensen zich misdraagt, te gaan roepen dat het allemaal ruk is daar en alle mensen die daar komen anti-PVV zijn... Het had beter en terecht geweest om Brinkman te degraderen tot partij secretaris/ telefonist, en de van Nieuwspoort mensen een bloemetje te sturen als excuses.

Capt. Iglo | 29-09-09 | 15:00

* gaat als "mystery guest" in Nieuwspoort werken *

fuckje | 29-09-09 | 15:00

Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Einde van de Domheid | 29-09-09 | 15:00

fotofuck +1

Mephaistos | 29-09-09 | 14:59

Nou Hero, proost en succes !

Teun van het Tuinpad | 29-09-09 | 14:59

Ik wou net zeggen, dan gaat meteen Brinkman z'n drankje, drankjes wel ergens anders doen heur.

1teen | 29-09-09 | 14:59

*vreest dat hij net weer de aloude discussie is begonnen*

Da_Vincentius | 29-09-09 | 14:59

Knip >Brinkman is zijn drankprobleem inmiddels voortvarend te lijf gegaan, melde de PVV-leider. "Hij drinkt helemaal niets meer."<

Geert for president!! Zo is er een probleem en zo is het opgelost, makkelijk!

Harry Borghouts | 29-09-09 | 14:59

Hero Drankman plast de glazen vanaf nu vol.

alc. 12%

Napeauleon | 29-09-09 | 14:59

@Leiphuizen | 29-09-09 | 14:54
In zo ongeveer elke huiskamer van mensen met verstand.

ir. ritant | 29-09-09 | 14:58

Ik snap het nieuws niet

cappucinometsuiker | 29-09-09 | 14:58

Prima geshopte beertender haha

Ricolááá | 29-09-09 | 14:58

Danspaalact of ms. toch liever paaldansact...

60CX | 29-09-09 | 14:57

Waarom dan weer heineken, kun je net zo goed uit de hofvijver zuipen.

Da_Vincentius | 29-09-09 | 14:57

Fleur aan de paal +1.

Zwartbroek | 29-09-09 | 14:57

Hero is toch Cassis?

Censuur | 29-09-09 | 14:57

-weggejorist-

weaktalk | 29-09-09 | 14:57

Ik snap het niet...

Hellsmurfje | 29-09-09 | 14:55

Bron ja graag. Geen bronwater, maar gewoon een bron.

jorasho | 29-09-09 | 14:54

* vraagt zich af waar de vrinden van de PVV wel zitten*

Leiphuizen | 29-09-09 | 14:54

Dat kan hij wel zeggen, maar wie tekent dan zijn prachtige oneliners op zodat ze de dag erop in de kranten staan?

Mijnheer Pastoor | 29-09-09 | 14:54

Doe eens een bron...

Gezellig! | 29-09-09 | 14:53

Waarom schenken ze daar water...

Nietvoordekat | 29-09-09 | 14:53

Typisch, de journalist die erover bericht is weer een PVV-hatert

ogierepier | 29-09-09 | 14:53

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken