Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

U vervoert een badkuip in een Saab Cabrio

badkuip477.jpgMag dat? A. Ja B. Nee C. Ik ben van de KLPD en eis kenteken van GeenStijl D. Anders, nl:

Reaguursels

Inloggen

maar hety is wel A

Mijnbescheidenmening | 13-09-09 | 15:01

Saab's en Volvo's altijd -100

Mijnbescheidenmening | 13-09-09 | 15:01

B Mag niet, in een voor personenvervoer ingericht voertuig mag u alleen personen vervoeren. Daarom heeft zelfs een saab cabrio een kofferbak.

jack and friends | 11-09-09 | 23:27

tuurlijk niet, ten eerste zie je geen reet en ten tweede is het een katslelijke auto.

rearuutger | 11-09-09 | 18:57

A. Dat ding op de foto is geen badkuip, het is een koelkast zonder deur.

en nu ff serieus | 11-09-09 | 15:41

-weggejorist-

fleppenstein | 11-09-09 | 14:32

S@@b Cuipbrio?

fleppenstein | 11-09-09 | 14:31

Whaha, echt té grappig gewoon. Ik ga voor antwoord nummer A.

The girl right here. | 11-09-09 | 14:21

oeps. sorry Joris 2x internal error......

illuvatar | 11-09-09 | 14:20

-weggejorist-

illuvatar | 11-09-09 | 14:19

-weggejorist-

illuvatar | 11-09-09 | 14:17

@Riezz70 | 11-09-09 | 00:34
Ik neem aan dat die top drie niet chronologisch is weergegeven?

illuvatar | 11-09-09 | 14:16

C

Deepblue66 | 11-09-09 | 12:22

Stelletje analfabeten ... t'is HET KLPD ... niet "de KLPD" ... sjee, prutsers !

@LM@R | 11-09-09 | 11:51

SAAB? Stelselmatig Aftands Afgemonteerde Badkuip?

puntkomma?! | 11-09-09 | 11:27

nou vooruit dan, voor deze ene keer mag het...

Black Jag | 11-09-09 | 10:39

Ik denk A of B

Nummer 4 | 11-09-09 | 10:06

d nee het mag niet, maar ik ben van de KLPD dus dan mag het weer wel. Ik eis een rectificatie van geenstijl.

Mrpurple | 11-09-09 | 09:49

D) Ja, mits aanwezig in grotere auto dan een Saab en gevuld met badderende dames.

Preaufessor Pascal | 11-09-09 | 08:53

ik zeg B mag niet

jeukeritis | 11-09-09 | 08:47

@ JanRap | 10-09-09 | 13:36

Te veel wegmisbruikers gekeken ????
En volgens mij is het toch echt inname van het rijbewijs of vordering van het rijbewijs .. en geen invordering ...

* zucht *

melaniem | 11-09-09 | 08:08

ik vind het maar een aparte achterbank. zo kan je toch nooit lekker badderen en van het uitzicht genieten?

ThaTeddy | 11-09-09 | 02:42

C, lijkt me duidelijk!!!! kunnen we ff gaan 2020-en met z'n alle!! verdienen die domme lui ook nog een paar zuur onverdiende centjes, en is iedereen weer happy!

katjatje26 | 11-09-09 | 01:50

Zegt een presentator..: "Zeg de laatste tijd zie je steeds meer badkuipen die gewoon in een Saab Cabrio worden vervoerd, wat vinden jullie daar nu van?"
Officier van Justitie: "Ja dat is correct. Wij vinden dit ook zorgwekkende ontwikkeling maar in wijze kunnen we hier niets tegen doen omdat dit, mits goed vastgemaakt, gewoon legaal is. Wel zullen we hier streng op blijven toezien, en eventueel moeten we gaan vragen aan de wetgever of het niet gewoon verboden zou moeten worden..

A, als het maar goed vastzit..

Fukc | 11-09-09 | 01:31

Andersom zou pas knap zijn.

OmeletDuFromage | 11-09-09 | 01:29

-weggejorist-

Hercules | 11-09-09 | 01:07

Het mag, behalve als de politie het ziet.

von sokkenstopfen | 11-09-09 | 00:45

top-3 van de comments:

1.. Ja van mij wel.
Miljonair | 10-09-09 | 13:32

2.Het is in ieder geval geen moslim, die had een opblaasbadje genomen.
illuvatar | 10-09-09 | 13:43

3.het zal me een rot zorg wezen
harob | 10-09-09 | 18:33

Riezz70 | 11-09-09 | 00:34

Hééémeltje... in onze limo zit de badkuip gewoon horizontaal gemonteerd. Vind deze manier erg onhandig zo op die foto, al het water loopt er dan uit.

annefleur canteclaer | 11-09-09 | 00:30

A: Ja; dat mag, maar je moet wel even je achteruitkijkspiegel er af slopen.
Dan is het wettelijk volgensmij goed geregeld in dit geval....
*correct me if i'm wrong

kopkaasknabbelaar | 11-09-09 | 00:25

B. Saabs en hun bestuurders moeten integraal verboden worden. Heeft niks met die badkuip te maken. Ziet er ook beter uit dan die saab.

Gimmel | 11-09-09 | 00:09

het mag wel mits de badkuip dusdanig goed vastgezet was geweest, en dat is hier niet het geval, dus mag het in dit geval niet.

von sokkenstopfen | 11-09-09 | 00:05

D. Ik ben van de KLPD en eis de badkuip

Geile Markeerstift | 10-09-09 | 23:40

Ik heb eens in zo'n sloep met het kapje er af een palmboompje vervoerd.

Zag er wel tropisch uit!

Swingtop | 10-09-09 | 23:35

D. deze wijze van vervoeren zal niet geheel volgens de regeltjes zijn, maar degene die zich hier druk om maakt is een een farizeeër

25 cm | 10-09-09 | 23:35

Dus Vanessa mocht het bad meenemen van Hans?
+1

LNINV | 10-09-09 | 23:23

@henkojenko
je bent de zin : "of door de minister daaraan gelijkgesteld" vergeten. Foei. Beter opletten bij je theorieexamen.

jan-lul-de-behanger | 10-09-09 | 23:18

*Theorieboekje erbij pakt*
"Motorvoertuigen mogen:
- (met lading) niet hoger zijn dan 4.00 meter
[...]
- Niet overbeladen of dusdanig beladen zijn dat gevaar aanwezig is dat de lading kan schuiven, kantel of op de weg kan vallen"
Uit: Theorieboek Rijbewijs B van de ANWB, ISBN 978-90-18-02822-0

Badkuip is hooguit 2,5 meter lang, plus minder dan een halve meter voor de vloer van de Saab. Kom ik uit op een hoogte van ongeveer 3 meter, dus wat de hoogte betreft mag het.

Het ontbreken van zicht door de binnenspiegel is toegestaan, mits er goed zicht is via de twee buitenspiegels.

Conclusie: zolang als die badkuip niet kan schuiven, kantelen of op de weg vallen is er niets aan de hand en is A het goede antwoord. Anders is het B. De precieze situatie kan ik vanaf deze foto niet goed beoordelen.

Fulgurator | 10-09-09 | 23:01

Ja!
Een motorvoertuig mag 4 meter hoog zijn, 2,5 meter breed en lang (ik dacht) 12 meter (uitzonderingen zijn er wel.)

Dwarsgebakken | 10-09-09 | 22:50

Lijkt me gevaarlijk. Als hij plosteling moet remmen en jij rijdt ervoor?! (en of jij dan in een cabrio rijdt of niet, maakt niet heel veel uit)

Lady T | 10-09-09 | 22:36

B
i.v.m. kans op afvallende lading.

ThatisFonzie | 10-09-09 | 22:34

In een Saab mag dit. Saab, Volvo en Lexus, altijd +1. Rest betreft kansloze pooier- en pauperbakken.

Vindefin | 10-09-09 | 22:33

U vervoert een badkuip in een Saab Cabrio. Mag dat?
Dat ligt er maar aan wie je het vraagt.

von sokkenstopfen | 10-09-09 | 22:16

zou makelijk in de achterbak kunnen trouwens zal die wel bij praxis hebben gekocht word daar gratis gelevert...

Glennioo | 10-09-09 | 22:10

lastig in achteruitkijkspiegeltje kijken

ambsterdammetje | 10-09-09 | 21:52

Ja maar meneer de agent,ik heb hem zo gekocht.....

Waanzinsdwang | 10-09-09 | 19:28

@Kingeef1975 | 10-09-09 | 18:28
Saab is voor mensen die niet dood willen worden gevonden in een A4 of andere massabak!

Grand Marnier 150 | 10-09-09 | 19:02

'de badtegelzettert heeft eigen company car wat gepimped'

stijlloze reaguurder | 10-09-09 | 18:49

Tuurlijk mag dat, jezus.. Als je maar wacht tot je thuisbent ben baderen

KabbelendKontwater | 10-09-09 | 18:48

het zal me een rot zorg wezen

harob | 10-09-09 | 18:33

D. Ik ben van de RDW en het moet een ander merk auto zijn.

Lechenveurde | 10-09-09 | 18:29

Saab is voor notarissen en ander sip/suf volk.

Kingeef1975 | 10-09-09 | 18:28

B. Nee, eigenlijk is daar vast wel een regel tegen (zo niet, komt 'ie eraan).
Rijdt vast héél rustig. Met zo'n gedrocht achter je stoel moet je niet hard willen.

Appleflap | 10-09-09 | 18:28

@Fleauxe | 10-09-09 | 14:10
zelfs in een saab zitten gordels

amaster | 10-09-09 | 18:26

Overduidelijk C

Jabalinero | 10-09-09 | 18:23

c

Pl4tium | 10-09-09 | 18:14

A mits die goed vast zit

Chrizzly | 10-09-09 | 18:06

ja, mits de lading niet schuift en goed vast zit en niet hoger uitsteekt dan....

Mongeaul | 10-09-09 | 18:05

Tuurlijk mag dat,

zicht door de achteruitkijkspiegel heb je niet nodig aangezien je een rechterbuitenspiegel bij die auto hebt gekregen.
Verder kun je niet zien of die goed is vastgesjored maar aangezien ie er nog in staat zal dat wel. Verder vind ik dit een slimme Hollander. Bespaard geld door zijn badkuip zelf mee te sjouwen en kan zo een cabriootje kopen!

Jostiej | 10-09-09 | 18:03

Ja

flopje | 10-09-09 | 18:01

Ja dat mag, mitst hij gevuld is met een paar mooie vrouwen.

Ikweetni | 10-09-09 | 17:54

Ja, dat mag!
Steekt niet te ver uit aan voor-, achterkant en zijkanten.
Hoogte is volgens mij niet wettelijk bepaald of in ieder geval hoger dan deze badkuip. Als die maar goed gesjort is.

Gripzz | 10-09-09 | 17:45

d : het is een lijkkist

svw | 10-09-09 | 17:37

Zal vast niet mogen, daar hebben ze wel een kapstokregeling voor zoals artikel 5.

Uruzgaan | 10-09-09 | 17:22

D: Er is een badkuip in een lelijke auto gesoept.

Vage_eddie | 10-09-09 | 17:16

Hahahaha! Pimp my Saab! Waar zijn die lekkere wijven uit zo'n afro-amerikaans rapmuziek clipje???

Enneh hoe moet je dat kreng anders mee krijgen vanuit de Sanitair Outlet Super Knaller?

Fireblade1971versie2 | 10-09-09 | 17:15

Onwaarschijnlijk dat nog niemand heeft gezegd: Badman, nenenenenenenenene Badman! (met zijn badmobiel).

EenZiener | 10-09-09 | 17:07

Haha is zag deze vrouw ook rijden.... Volgens mij op de A27

Mastrodamus | 10-09-09 | 17:05

Op je theorie-examen zou je B moeten antwoorden, dus dan is het A

Having fun? | 10-09-09 | 17:05

D, Het mag maar de lading moet goed vast zitten.

Beëlzebul | 10-09-09 | 16:59

C: Graag even contact opnemen, de dader van dit delict zal zo snel mogelijk berecht worden door Koos Spee

Ouwe Treksok | 10-09-09 | 16:51

D. anders, nl
alleen als er mooi schoon in zit ;)

lange jan | 10-09-09 | 16:50

A
ja je mag in de hoogte uitsteken.

links en rechts vanaf de spiegels volgensmij 20cm
En aan de achterkant volgensmij tot 1,5 meter langer moet er een bordje op hangen,..

dhrrobin053 | 10-09-09 | 16:47

wel zo'n lelijke ouwe lullen saab rijden maar niet eens even afleverings kosten willen betalen?

evert999 | 10-09-09 | 16:36

D.
Dat je het zo vervoert binnen een woonwijk waar de lokale hubo een uitverkoop heeft voor direct-meenemen spulletjes OK

Maar ga in je zus d'r naam niet met zo'n geplastificeerde zeilboot de SNELWEG op!
Hup GS, kenteken op de interwebz en affakkelen deze lutser.

Je zult er maar achter rijden als motorrijdert, en er komt een windvlaagje

Rest In Privacy | 10-09-09 | 16:28

Ik zie het al.... badkuip was in de aanbieding bij IKEA... en als je saab zegt... zeg je IKEA... dus.. hopla... ff nieuw kuipie scoren..

nadastilo | 10-09-09 | 16:28

Had er beter een douch in kunnen laten maken. heeft je achteruit spiegel tenminste nog nut

kaizersose | 10-09-09 | 16:26

Ben ik nou de enige die ziet dat de schaduwen niet kloppen ?

snapal | 10-09-09 | 16:25

Alleen als er een net om zit.
Zoniet, 400 euro boete ofzo.

Jafje | 10-09-09 | 16:24

... de? KLPD... of het KLPD...

Nondejuke | 10-09-09 | 16:24

illuvatar | 10-09-09 | 13:40
Feauteau lijkt me genomen op de A2 bij Breukelen, maar ja, wat maakt dat uit?
Als die badkuip een ziel had zou die doodsangsten uitstaan.

JanRap | 10-09-09 | 16:23

Snapschaduw niet.

snapal | 10-09-09 | 16:16

@Multiflauwekulti | 10-09-09 | 14:20: Er zat zeker een bejaarde achter het stuur van die M3, of -nog erger- een vrouw.

Fleauxe | 10-09-09 | 16:16

Van mij mag ie et =D
A.

Yoober64 | 10-09-09 | 16:13

Ik heb ook een foto met een saab op de snel weg, waar de rollator uitsteekt ook wel grappig, moet ik die posten?

MusicWonder | 10-09-09 | 16:13

Alleen Tim Kuik mag dat.

Cazi | 10-09-09 | 16:10

ben benieuwd wat Koos hierover zegt

no_luts_no_glory | 10-09-09 | 16:08

Geen teen -1

pppppppp | 10-09-09 | 16:07

d: alleen als het voor Pimp Maai Raait in emmer-comparscuum is

Leep | 10-09-09 | 15:58

het past toch.

goodray | 10-09-09 | 15:58

D, dit mag, is een OvJ

Sangdrax | 10-09-09 | 15:58

Vraag ik mij nu af: Wat is nu de badkuip en wat is nu de Saab?

Zippy | 10-09-09 | 15:57

C

Rest In Privacy | 10-09-09 | 15:56

D: Volgens mij is het geen badkuip.

MadMax2 | 10-09-09 | 15:56

A) Met dezelfde onderbouwing als Pat1103
Was dhr. Stift ook nog van plan het verlossende antwoord te geven?

eekeek | 10-09-09 | 15:52

Tsja, een badkuip achterin een badkuip vervoeren moet kunnen maar is géén gezicht. De badmuts zit blijkbaar achter het stuur.

Benman | 10-09-09 | 15:52

Niks mis mee, ik reed heel erg rustig en het was windstil. Het werd pas echt gevaarlijk toen ik de verkeersdrempels vlak bij huis over moest. Daarna ook nog even een 4-zits bankstel gehaald bij de Ikea, dat was pas een uitdaging.

Mr Dixit | 10-09-09 | 15:51

@Pritt Stift | 10-09-09 | 13:28 Doe eens een update plaatsen met een geloofwaardig antwoord van het KLPD of zo?

Vogelbeest | 10-09-09 | 15:50

D). Alleen als de badkuip is voorzien van duidelijke registratie en voldoet aan het badkuipen reglement zoals beschreven in sectie 1.2a van de douche-wetgeving.

Booka | 10-09-09 | 15:45

Ik ga denk ik toch echt voor
C

rsk | 10-09-09 | 15:44

D. Ikzie een badkuip met een Saab erin.

Jarre Tell | 10-09-09 | 15:44

Zal zo ff nog een andere foto uploaden, heb er nog 1 voor de twijfelaars onder ons, die denken dat ik niks beters te doen heb dan badkuipen in Saabs te photoshoppen...

candycover | 10-09-09 | 15:42

rij zelf SAAB cabrio en blijft de mooiste cabrio zeker het oudere model, en het mag niet,dus B

de baas van de baas | 10-09-09 | 15:39

A: Ja, bestuurder is onderweg naar Istanbul.......

tsjongjonge | 10-09-09 | 15:38

Maar wat is het goede antwoord nou?

Tobus | 10-09-09 | 15:37

A

bosnegert | 10-09-09 | 15:34

D: Fotoshop!

Koning_poephoofd | 10-09-09 | 15:34

Natuurlijk mag dat.
Is het trouwens geen koelkast?

Einde van de Domheid | 10-09-09 | 15:29

In welk wetsartikel staat dat je geen badkuip mag vervoeren?

BozeMan | 10-09-09 | 15:28

c

musicman | 10-09-09 | 15:27

Badkuip mag door. Auto en patser naar de sloop

ruud5376 | 10-09-09 | 15:26

Yeah but, no but, yeah but, no but...

Hölzenbein | 10-09-09 | 15:23

c

jij neukt schaap | 10-09-09 | 15:20

-weggejorist-

candycover | 10-09-09 | 15:15

Ik heb gehoord dat Leen een jacuzzi in z'n auto heeft...... maar dat is natuurlijk wel Leen.....

de Bote Groze Wolf | 10-09-09 | 15:14

A ja
Als je schoonmoeder er niet meer in zit mag het

huppeltrutje | 10-09-09 | 15:14

Antwoord is A,

DIt mag mits die persoon de badkuip zodanig heeft vastgezet dat deze niet van / uit de auto kan vallen. Ook qua hoogte kan dit gewoon door de beugel. Is alleen een beetje weird om te zien.

Pat1103 | 10-09-09 | 15:10

A,

omdat het kan. :')

Wat voor een debiel ben je dan.

Martini89 | 10-09-09 | 15:08

A, en anders is het een nutteloze kudtregel die afgeschaft moet worden.

Oualter | 10-09-09 | 15:06

Ik zou wel even met 40p/u de afslag nemen als ik hem was, maareh A...

surmajkalot | 10-09-09 | 15:04

A) Badkuipen hebben echter geen voorrang op Doesjbakken bij het naderen van gelijkwaardige kruisings

Dikdounintoene | 10-09-09 | 15:00

@Obelixxxxxxxxxx | 10-09-09 | 14:30

mee eens

belemmeren spiegel geen probleem mits rechterspiegel aanwezig.
(met een aanhanger of caravan zie je ook vrij weinig in je binnenspiegel ;) )

breef | 10-09-09 | 14:57

wat een mazzel met zo'n kenteken zeg!! is er nog een geenstijl1 kenteken over? of heeft rutger die al geconfisqueerd. nummer 2 vind ik ook goed hoor:)

DirtMcGert | 10-09-09 | 14:56

Nee, dat mag niet, want in dit land mag niets. Maar gewoon lekker doen.

En-el Hak | 10-09-09 | 14:56

Saab -1
Antw. C

rintelman | 10-09-09 | 14:55

Obelixxxxxxxxxx | 10-09-09 | 14:30
Niets beters te doen dan klagen over typos?
Er is geen edit functie, dus dat is een beetje nutteloos.

Overigens, ja, er bestaan vooruitkijkspiegels.
Nu weten we allemaal dat je niet eens de moeite naam daarop te googlen. Beetje dom.
Maar ach, dat je nogal domt bent was duidelijk toen je claimde een hoger IQ dan ik te hebben.

Hoeveel krassen op je Saab lak toen je die wasbak er weer uit trok?
Hoeveel duurder is het repareren daarvan dan het laten vervoeren van die wasbak?
Hoeveel duurder is het repareren daarvan dan die ex-LeasePlan Saab van je?

denwop | 10-09-09 | 14:54

Crisis hè? Dan moet je wel eea zelf vervoeren.

recessieloos | 10-09-09 | 14:54

En we hebben ook nog de zgn 'kapstok wetgeving': als een politieambtenaar inschat dat een bepaalde situatie gevaar voor de verkeersveiligheid oplevert kan hij ingrijpen en zonodig verbaliseren.
Als de badkuip gevuld zou zijn me Piranhas is het gevaarlijk. Met goudvissen niet. zoiets.

henkojenko | 10-09-09 | 14:49

Echte Bad-man auto

candycover | 10-09-09 | 14:47

A. Mits de badkuip een autogordel om heeft.

Thunderchild | 10-09-09 | 14:46

.
A.
.
Ja dag mag, MITS u een afdeknet of andere toereikende middelen gebruikt om te voorkomen dat het te vervoeren object onverhoopt op de weg terecht zou kunnen komen waardoor een gevaarlijke situatie zou kunnen worden veroorzaakt.
Tevens dient u een rechterzijspiegel te hebben omdat u in dit geval niets kunt zien in uw achteruitkijkspiegel.
.
Zoals de persoon in kwestie het object vervoert is dus niet goed, maar het is dus niet zo dat je geen badkuip in je cabrio mag vervoeren.
.

yokiamy | 10-09-09 | 14:45

Ik durf te wedden dat de KLPD in hun bestanden op zoek naar het "geenstijl" nummerplaatje is geslagen.

Stroopdoos | 10-09-09 | 14:44

Slechte fotosoep

bralbaas | 10-09-09 | 14:42

Ik heb de foto genomen! Heb zelf maar even het kenteken weggehaald... was zo'n lief meisje achter het stuur! Wilde ik haar niet aandoen... haha! Ik wist niet wat ik zag...

candycover | 10-09-09 | 14:41

Gevalletje Artikel 5 lijkt me. Tenzij de bestuurder een rechter/OvJ is. No way dat de gemiddelde pliesie SAAB rijdt, dus die vallen af.

Hugo de G. te L. | 10-09-09 | 14:37

D. Anders, nl: Gewoon, omdat het kan.

Thyrane | 10-09-09 | 14:33

Ik gok op A, wanneer krijgen we de antwoorden?

J-J Van Ballegooijen | 10-09-09 | 14:31

D: Mark Rutte mag alles in z'n Saab. Als hij het bad maar op de juiste manier declareert.

Diesel Joe | 10-09-09 | 14:31

A: rondslingerende wegenkaarten mogen niet, badkuipen uiteraard wel

pietde1e | 10-09-09 | 14:31

B: als het niet goed vast zit...

tomatentros | 10-09-09 | 14:30

Quote:

Neen, dat mag beslist niet.

1. Belemmert zicht achteruitkijkspiegel.
2. Niet afdoende verankert, en dus een gevaar bij acceleren, remmen en bochten nemen.
3. Daat is met name een gevaar voor andere weggebruikers.

Bonusvraag: wat is het IQ van deze Saab raider?

denwop | 10-09-09 | 13:35

Beste DENWOP:

1. Bestaan er ook VOORUITkijkspiegels?
2. Verankerd moet met een D;
3. Wat of wie is "Daat"?

Bonusantwoord: het IQ van de SAAB mevrouw of mijnheer is hoger dan dat van U.

Obelixxxxxxxxxx | 10-09-09 | 14:30

Ik zou terug gaan naar mijn dealer:

De kap van mijn cabrio sluit niet goed, wilt u daar even naar kijken?

Zeaumergast | 10-09-09 | 14:29

A & Saab+1. In een Saab mag je alles.

Raven | 10-09-09 | 14:28

En natuurlijk: geen spanbandje, geen groen net erover... kassa.

erem | 10-09-09 | 14:28

In een Saab mag alles.

RepubliekNederland | 10-09-09 | 14:28

-weggejorist-

Greet Wikkers | 10-09-09 | 14:27

Een boete natuurlijk, gewoon om de moeite van het kijken, en wegens het belemmeren van (het zicht van) een ambtenaar (mogelijk) in functie, en omdat ie blank-wit is, en omdat het geen geldig NL kenteken is, en wegens het onderschrijden van de minimale snelheid, weet ik veel, gewoon een boete rammen.

Plus € 6 omdat het zo verdomd veel inspanning vergt om een acceptgiro te typen.

erem | 10-09-09 | 14:26

Op deze wijze heb ik ook bankstellen vervoerd. En die staken dan aan beide kanten nog een halve meter uit. Ik heb er toen wel zo'n geel bus voor laten rijden met 'Convoi Exceptionnel'.

Cees Oosterom | 10-09-09 | 14:26

@Bergverzet | 10-09-09 | 14:21
2=a
3=b

Geert W | 10-09-09 | 14:25

Dat ken prima.

Rest In Privacy | 10-09-09 | 14:24

gebruik mn cabrio ook vaak als boedelbak, werkt uitstekend <...>. Je kan ook niet anders met een cabrio.

VéèS | 10-09-09 | 14:23

Het lijkt op een soep. +1 voor Saab Cabrio trouwens, dikke bak.

de doktert | 10-09-09 | 14:22

Hij is op weg naar het Gardameer, Rutger vond die kliko toch wat te armoedig voor onze scchaatshelden!

irriducibili79 | 10-09-09 | 14:22

Vraag 2:
Vanuit welk type bus met gordijntjes werd deze foto genomen?
a Ford Transit
b Toyota HiAce
c Volkswagen Transporter
d Anders namelijk...
;
Vraag 3
Mag u als bestuurder verkeersovertreders fotograferen?
a Ja, indien u bij de KLPD werkt
b Ja, maar niet met uw mobiele telefoon
c Nee
d Anders namelijk...

Bergverzet | 10-09-09 | 14:21

c

liesbeth | 10-09-09 | 14:21

Ja hoor dit mag gewoon ,als je maar niet hoger ben dan 5 meter

Braakbal | 10-09-09 | 14:21

Pritt: pica is geshopped hè? Zeg het ! Een Saab-rijder gaat natuurlijk nooit op deze manier met een badkuip rijden. Kom op, zeg ! Een douche: ok, maar een bad ? Nooit!

inkvip | 10-09-09 | 14:20

Armoedige vertoning: moest verboden zijn. LOL.

juriste | 10-09-09 | 14:20

@ Fleauxe | 10-09-09 | 14:16
Heauheau. Ik heb warme herinneringen aan 2 weken 850-R Estate. Vooral toen ik een M3 (E36, jij kenner!) tegenkwam. Iesh van voor jouw tijd.

Multiflauwekulti | 10-09-09 | 14:20

hebt betaald

Bach | 10-09-09 | 14:20

D. Badkuip in badkuip mag
*Iets over Matroesjka poppetjes mompelt*

uitderuifvreter | 10-09-09 | 14:19

B: Nee. Object is niet vastgemaakt. Het kan er op elk ogenblik uitvallen en de verkeersveiligheid in gevaar brengen.

Kris | 10-09-09 | 14:19


Bos Hout | 10-09-09 | 13:38 schrijft:
D. Saab cabrio = Opel Vectra = Opel Ascona met vier hoofdsteunen = badkuip

Zoals ook gezegd kan worden: een audi is een skoda waar je te veel voor betaald.

Bach | 10-09-09 | 14:18

E.

_xD_ | 10-09-09 | 14:18

Best treurig trouwens dat je zo'n apparaat niet laat bezorgen.
Nog treuriger is het dat het ding geen jets heeft. Dus voor zijn vrouw is het ook nutteloos.

Multiflauwekulti | 10-09-09 | 14:17

zelfs badkuipen zijn niet meer veilig voor die kudt polen..

RepeIsteeItje | 10-09-09 | 14:16

@Aiii (13:33)
Zoveel cm (20 geloof ik) aan álle zijkanten.

Zeeschuimer | 10-09-09 | 14:16

Wel jammer dat jullie het woord auto en Saab in één zin gebruiken. Dat is hetzelfde als spreken over de ruige rijeigenschappen van Volvo.

Fleauxe | 10-09-09 | 14:16

Wat is het probleem?

JCDecaux | 10-09-09 | 14:15

Is niet echt. Aan het nummerbord kun je zien dat het slecht gesoept is.

_Basta | 10-09-09 | 14:15

Het is en blijft de mooiste cabrio, de saab 9-3...

Bach | 10-09-09 | 14:15

Mag je ook een cabrio in een badkuip vervoeren?

Datum en tijd | 10-09-09 | 14:14

Wat netjes dat we tegenwoordig kentekens afplakken op geenstijl,

broker20 | 10-09-09 | 14:13

D. Het is geen badkuip, het is Gordon's laatste rustplaats.
Het mag dus, maar had ook eerder gemogen.

Jackanders | 10-09-09 | 14:13

Wanneer krijgen we het antwoord?

mail cheauvinist pic | 10-09-09 | 14:11

Agent.
Als je goed gelezen had kan je zien dat het niet speciaal over de badkuip ging maar meer over de hoogte van lading algemeen.

snapal | 10-09-09 | 14:11

@amaster | 10-09-09 | 14:08: Niet veel bijzonders. De meeste Saab-rijders hebben vrouwen met een overeenkomstig gewicht als dat van de badkuip.

Fleauxe | 10-09-09 | 14:10

Boete, boete! Ik weet niet waarom, maar de bestuurder van deze auto krijgt vast een boete. En terecht, moet de bestuurder maar geen deviant gedrag vertonen waar agenten, of wat daar voor door moet gaan, in de war raken!

Bavid Drent | 10-09-09 | 14:10

Ja, dat mag, zolang je geen noodstop hoeft te maken.
Massa is traag - hersenen van bepaalde cabriorijders eveneens

Hongersnootjes | 10-09-09 | 14:09

B ... omdat het kan schuiven en das gevaarlijk

Melk met klonten | 10-09-09 | 14:08

wie zegt dat dit mag is niet goed bij zijn hoofd. je mag tegenwoordig geen eens een hoed op je hoedenplank hebben liggen laat staan een badkuip. als deze sukkel hard moet remmen, ben ik benieuwd wat er van m overblijft

amaster | 10-09-09 | 14:08

Saab-rijders en crisis, het blijft een pijnlijk gezicht...

Fleauxe | 10-09-09 | 14:08

A zolang de totale hoogte van voertuig + lading niet meer dan 4 meter is, en de lading deugdelijk is verankerd

Roger Wilco | 10-09-09 | 14:07

A

editorxx | 10-09-09 | 14:06

Het ruitensproeier-reservoir van mijn auto is veel kleiner.
En minder opzichtig.

Multiflauwekulti | 10-09-09 | 14:06

A) Tuurlijk mag dat

boerenvla | 10-09-09 | 14:06

@Hailstorm | 10-09-09 | 13:41
Nee, Betaalde Boeroeper is exact het tegenovergestelde van baas

Balzakius | 10-09-09 | 14:06

Welke lutser sleept nou nog zelf zijn badkuip rond terwijl je illegale pool die 'm inbouwt ook mee had kunnen nemen.

Sinar | 10-09-09 | 14:05

A. Zolang je het badwater na afloop niet op de openbare weg laat weglopen, want dan wordt het natuurlijk een milieudelict.

Dr. U.I. Loor | 10-09-09 | 14:05

@snapal | 10-09-09 | 14:01
Hoeveel 10 meter lange badkuipen ken jij?

Agent327 | 10-09-09 | 14:04

snapal [nuup] | 10-09-09 | 13:41

Niet zo snap-alles in natuurkunde?
Snelheid boeit niet, acceleratie boeit. Inertia enzo.
En wegwaaien? Waait jouw badkuip ook altijd weg bij een licht zomerbriesje?

Je Verzint Het Niet | 10-09-09 | 13:48
Vast wel, maar even linkje naar relevante passage wegenverkeerswet graag.

denwop | 10-09-09 | 14:02

a)
Maar lijkt me wel lastig zo'n rechtopstaande badkuip. Kun je dan niet beter gewoon douchen?

koffieboer | 10-09-09 | 14:02

Aii
Elke snelweg heeft viaducten.
Saab rijdt ook snelweg.
Als je vrachtje dan bv tien meter hoog is heb je een probleem.
Dus lijkt het me logisch dat er een bepaalde maximum hoogte is voor snel-wegen.

snapal | 10-09-09 | 14:01

A

elgordoloco | 10-09-09 | 14:00

Pakketje voor zwempedo Benno, ter compensatie voor z'n plasmaatje.... waar kan het afgeleverd worden?

OxyMoroon | 10-09-09 | 14:00

Volgens mij mag dit, mits de maximaal toegestane hoogte in acht genomen wordt.
Vaag, maar waar.
-
@mOomed-Stilo | 10-09-09 | 13:56: Lul!

Fleauxe | 10-09-09 | 13:59

A; Zelf weten natuurlijk. Vind het wel creatief xD

Pressanykey | 10-09-09 | 13:59

A. Ja.
Indien een voorwerp, niet zijnde een levend organisme, wordt vervoerd via een -daartoe door de Rijks Dienst voor het Wegverkeer goedkeurde- inrichting voortbewogen door een hulpmotor en voorzien van een deugdelijke voortbrenging van de door de hulpmotor opgewekte energie op de weg- zijnde een door de wetgevende instantie hieronder te verstaan de rijksoverheid danwel de lokale overheid daartoe aangewezen onverharde danwel verharde zone, bedoeld om inrichtingen zoals hierenboven is aangeduid: ja dan mag het.

henkojenko | 10-09-09 | 13:59

@ Rickierick | 10-09-09 | 13:54
Voor de bevestiging bestaat de rotonde-check-methode.

poursuivant | 10-09-09 | 13:58

D: Ik dacht dat BMW de enige Bad Met Wielen was XD

mOomed-Stilo | 10-09-09 | 13:56

Nee, dat mag niet, tenzij je hem voor een kraak gaat gebruiken

Rketelsteen | 10-09-09 | 13:54

A. Ja

hoogte: maximaal 4.00 meter.. check
Zicht naar achteren via buitenspiegels: check

Enige discussiepunt is de bevestiging, je kunt niet zien hoe goed de badkuip vast zit.

Rickierick | 10-09-09 | 13:54

JosVerbeek | 10-09-09 | 13:31
wacht dan toch even met grappen maken totdat mensen die tussen het werk door moeten reaguren een kans hebben gekregen kutje!

sjaakdeslinksesul | 10-09-09 | 13:53

Ja dat mag binnenkort volgens het PVV partijprogramma. We willen meer blauw in de Mocrowijken en minder agenten die bonnen uitdelen aan hardwerkende bouwvakkers in een tweedehands leefbare cabrio.

Bergverzet | 10-09-09 | 13:53

Je mag bier drinken aan het stuur (zoalang je onder de limiet blijft), dus mag dit ook.
Weet je wat een trekhaak+aanhanger kost?

F5 teen | 10-09-09 | 13:53

D. licht aan de lengte.

wikkeltje | 10-09-09 | 13:53


saab -1
badkuip -1
14531 vliegen op je kuip +1
gegil van je schoonmoeder over die troep a/d onderkant + 14531 dus ja

ballena | 10-09-09 | 13:53

nee mag niet, je mag m wel op een skatebord plaatsen en aan je bumper hangen.

Causa Sui | 10-09-09 | 13:53

Gezien de donkere wolken in de rijrichting heeft deze saab rijdert het niet droog gehouden

schweinhaxe | 10-09-09 | 13:53

mits goed vast gesjooooooort,geen gevaar veur andereeeee

smallU | 10-09-09 | 13:53

Ja laten we het verbieden.
Daar is vast wel een oud of nieuw Holland wetje voor.
Zijn er geen camera of satellietbeelden van in combinatie met de persoonlijke gsm historie?
Bad Boys Need Prison.

robterdam | 10-09-09 | 13:53

op SN:
13:23 Politie Neurenberg rukt uit voor badkuip.
Daar zul je het al hebben.

Teun van het Tuinpad | 10-09-09 | 13:52

Rector Reflector | 10-09-09 | 13:51
grinnik :) +1

Andrós | 10-09-09 | 13:52

A. Zoals WillemWordtWakker zegt. Een combinatie van 2 spiegels is verplicht. Voor de mensen die zelfs dit niet snappen (VMBO nooit afgemaakt): Of linker + rechter spiegel Of Linker + binnen spiegel Of rechter + binnen spiegel.

Ultra Rebel | 10-09-09 | 13:52

Is de remproef al geslaagd?

Nibdib Niddib | 10-09-09 | 13:52

Boeiend nood breekt wet.

KevinBeun | 10-09-09 | 13:52

D. Anders, nl:
Gordel om!

sjaakdeslinksesul | 10-09-09 | 13:52

@snapal | 10-09-09 | 13:35

Ja, en? Als u goed kijkt staat er voor een tunnel een verkeersbord waarop de hoogte van het gat wordt aangegeven, daardoor kun je als te hoog voertuig eenvoudig ervoor kiezen niet door dat viaduct te rijden.

Wat ze allemaal al niet bedenken tegenwoordig hé.

Aiii | 10-09-09 | 13:52

A. Omdat het een Zweedse cabriolet is. +1

Andrós | 10-09-09 | 13:51

D.: moest zo van zijn TomTom

no_luts_no_glory | 10-09-09 | 13:51

E. Dit mag niet, maar kan wel, want de politie controleert enkel op te hard rijden ;-)

Je Verzint Het Niet | 10-09-09 | 13:51

Een foto is slechts een momentopname.
Het zou zomaar kunnen zijn dat een paar kudtmennekes de betreffende badkuip vanaf een viaductert naar beneden hebben gesodejorist.
Dan valt de bestuurdert van de Saab niets te verwijten.

Rector Reflector | 10-09-09 | 13:51

Maximale hoogte over de weg (zonder speciale vergunning) is 4 meter.
Dit blijft steken onder 3 dus qua hoogte mag het.
De lading moet echter wel deugdelijk gezekerd zijn en ik zie geen spanbanden of iets dergelijks. Wat dat betreft zouden er dus wel problemen kunnen ontstaan.

Vogelbeest | 10-09-09 | 13:51

als hij vanavond zijn vriendin/vrouw neemt in die badkuip, wordt er toch nog gescoord in de Kuip...

F5 teen | 10-09-09 | 13:51

-weggejorist-

veel vaak en vet | 10-09-09 | 13:50

Ja!

ColinDexter | 10-09-09 | 13:50

Ja dat mag, ik heb zelf namelijk al die jaren zo mijn kerstboom vervoerd.

das boot | 10-09-09 | 13:49

A. uiteraard. Zicht via binnenspiegel is niet verplicht en het object is niet te hoog of te breed. Hij moet wel vastgemaakt zijn...

WillemWordtWakker | 10-09-09 | 13:49

D: Ja, maar niet voor Saab-rijders.

Arvin | 10-09-09 | 13:48

@denwop | 10-09-09 | 13:35
Het zicht van de achteruitkijk spiegel mag belemmerd worden, als je tenminste twee (links en rechts) zijspiegels hebt.

Je Verzint Het Niet | 10-09-09 | 13:48

A

HJDB | 10-09-09 | 13:47

nAtuurlijk!

Nietsisnieuw | 10-09-09 | 13:46

hehe +1 A mits er spanbanden zijn gebruikt

Phobophrysk | 10-09-09 | 13:46

Uitsluitend met gesloten dak!

KPA | 10-09-09 | 13:46

B. nee,mag niet.

appart | 10-09-09 | 13:46

Jammer dat het niet regent !

Je Verzint Het Niet | 10-09-09 | 13:45

Hij is de badkuip verloren: Slordig.

buurvanurk | 10-09-09 | 13:45

Natuurlijk C

Tobi | 10-09-09 | 13:44

Als het een badkuip is niet.
Als het de piepschuim verpakking is ook niet.

winterpeen | 10-09-09 | 13:44

Als het kan, dan kan het.

stuyterkuycken | 10-09-09 | 13:44

Nieuwe spoiler?

supersniper | 10-09-09 | 13:43

Sinds elke Saab op een Opel Vectra lijkt, zorgt zo'n bad wel weer voor een fraai stijl-element.

niles777 | 10-09-09 | 13:43

Het is in ieder geval geen moslim, die had een opblaasbadje genomen.

illuvatar | 10-09-09 | 13:43

Als de bestuurder van de ootoo aan beide zijde een spiegel heeft dan mag het. Heeft hij alleen een spiegel aan de bestuurders kant of alleen aan de bijrijders kant dan mag het niet.

monaco | 10-09-09 | 13:42

C en snel een beetje!

Hellsmurfje | 10-09-09 | 13:42

@ Balzakius | 10-09-09 | 13:37
Saab, dat is toch exact het tegenovergestelde van Baas?

Hailstorm | 10-09-09 | 13:41

A
de strikvraag is "U vervoert een badkuip in een Saab Cabrio en rijdt 185km p/u, welke overtreding maakt u?"

watzitjenou | 10-09-09 | 13:41

A) als je maar geen noodstop maakt.

T61 | 10-09-09 | 13:41

Denwop.
Als de badkuip niet verankerd zou zijn was die er volgens mij al lang weg gewaaid.
Er van uitgaand dat ie rond de honderd rijdt.

snapal | 10-09-09 | 13:41

D: as if i care

panadol | 10-09-09 | 13:41

@red-actie
Wie heeft de pheauteau waar wanneer genomen?

illuvatar | 10-09-09 | 13:40

D. de bewuste SAAB is namelijk een dienstauto van de KLPD, dus regelgeving doet niet meer ter zake, KLPD mag alles wat de gewone burger niet mag (het was overigens een oefening tactisch undercover verplaatsten met opvallende KLPD voertuig-kenmerken)

priapisme | 10-09-09 | 13:39

Juist ja.. Ik ga dan toch voor B

xD | 10-09-09 | 13:39

Ach, 's-winters zie je ze ook wel eens met kerstbaumen achterin rijden. Het scheelt toch weer de huur van zo'n boedelbakkie he.

Nlz® | 10-09-09 | 13:38

Schijt aan de WVW. Of het ethisch is toegelaten is een ander verhaal.

draaiarts | 10-09-09 | 13:38

Volgens mij is het Rutger! Die zit wel elke dag filmpjes uit Italie te posten maar zit inmiddels gewoon weer achter zijn bureau in 020! En als het Rutger niet is, dan is het C.

Toasti | 10-09-09 | 13:38

Maak er dan een echte poll van..?
Maaar: A :)

eM!nence | 10-09-09 | 13:38

Dit is zo cool dat het gewoon mag

Tine | 10-09-09 | 13:38

D: ik ben bij de KLPD en dus mag ik dit.

PacoGrande | 10-09-09 | 13:38

Mits het bad vol is.

cram | 10-09-09 | 13:38

@Wietse112 | 10-09-09 | 13:37
U bedoelt in de driepuntsgordel?

illuvatar | 10-09-09 | 13:38

Het zou verboden moeten worden!
(is het volgens mij ook)

Wel een echte hollander trouwens, wel geld voor een cabrio maar geen geld om dat ding te laten bezorgen!

Schipperbitter | 10-09-09 | 13:38

D. Saab cabrio = Opel Vectra = Opel Ascona met vier hoofdsteunen = badkuip

Bos Hout | 10-09-09 | 13:38

-weggejorist-

Bloodzone | 10-09-09 | 13:38

D: anders: dit mag alleen om mensen te laten lachen, natuurlijk niet om ook daadwerkelijk de badkuip te vervoeren. Conclusie: zolang deze Amsterdam Zuid bewoner de badkuip netjes terugbrengt naar de desbetreffende gamma is er niets aan de hand

Johnny de Baas | 10-09-09 | 13:37

Mag, als de badkuip maar geaard is.

de schaamte voorbij | 10-09-09 | 13:37

D; Mag niet op deze wijze, lading moet vast zitten...

Wietse112 | 10-09-09 | 13:37

B

Frits Nobosprits | 10-09-09 | 13:37

Is geen badkuip, is een baddrager van piepschuim.

Pr.Utsert | 10-09-09 | 13:37

A natuurlijk, mits de badkuip minimaal 1 keer in de week gebruikt wordt voor handelingen van een seksuele aard.

Tony | 10-09-09 | 13:37

A: No cop, no stop. (Wel goed vastzetten a.u.b.)

die ene van daarzo | 10-09-09 | 13:37

@Hailstorm | 10-09-09 | 13:34
Wiezo ? Ik vind Saab hartstikke c00l ! Nee echt..

Balzakius | 10-09-09 | 13:37

Ik stem voor een invordering van het rijbewijs en een keuring bij het CBR om te zien of de bestuurder psychisch wel voldoende 'spoort' om aan het verkeer deel te nemen. Dit is toch kat in 't bakkie voor die jongens van de KLPD?

JanRap | 10-09-09 | 13:36

D.
Dit mag vermits er twee rode gevarendriehoeken aan weerszijden zijn gebonden, en de eigenaar een hoge functie heeft bij Politie of Justitie.

fuckje | 10-09-09 | 13:36

-weggejorist-

Live@Moscow | 10-09-09 | 13:36

Vaak hebben die Saab-rijders een knaapje aan de bestuurdersstoel waaraan hun pakkie hangt.
Deze vertegenwoordiger wil blijkbaar niet alleen kleukloos, maar ook bloemetjesfris bij de klant aankomen.
Dus is het normaal gesproken antwoord A, alleen in dit geval is antwoord C natuurlijk beterderrr.

illuvatar | 10-09-09 | 13:36

@ kneuterzak | 10-09-09 | 13:34
Vette wagen??? Wat voor foto heb jij op je scherm staan?

Hailstorm | 10-09-09 | 13:36

B, Nee.. slecht voor het interieur.

marrkus | 10-09-09 | 13:36

Is het wel een badkuip? Ziet er uit als een doodskist voor DeJoop.

Willem VanDer Decken | 10-09-09 | 13:36

@redactie:
Kijk als je de hele tijd in bad plast, wordt de kwaliteit van zo'n bad steeds minder. Dus je kan wel raden wie hier rijdt denk ik.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/09/...

Balzakius | 10-09-09 | 13:36

zolang ie een rechterbuitenspiegel heeft mag het

uber-n00b | 10-09-09 | 13:35

Neen, dat mag beslist niet.

1. Belemmert zicht achteruitkijkspiegel.
2. Niet afdoende verankert, en dus een gevaar bij acceleren, remmen en bochten nemen.
3. Daat is met name een gevaar voor andere weggebruikers.

Bonusvraag: wat is het IQ van deze Saab raider?

denwop | 10-09-09 | 13:35

Aii
Wel eens van viaducten gehoord?

snapal | 10-09-09 | 13:35

c

Skeithuis | 10-09-09 | 13:35

D. Mits warm en koud water aansluiting aanwezig.

Che_cuevara | 10-09-09 | 13:34

Typisch dit seaurt gevallen zie je steeds weer. Een vette wagen onder den reedt en een badkuip van de Gamma.
*mompelt iets van lengte en breedte*

kneuterzak | 10-09-09 | 13:34

Ook ik gok voor A).

Wim-Lex | 10-09-09 | 13:34

Bestuurders van een Saab (cabrio) zouden sowieso in overteding moeten zijn, met of zonder badkuip.

Laat ze eerst maar eens een passend toupetje aanschaffen.

Hailstorm | 10-09-09 | 13:34

(E) Ik heb geen vrienden met bestelbus.

K.jongerensponsor | 10-09-09 | 13:33

Weer een PVDAerT die het schip verlaat ?

Teun van het Tuinpad | 10-09-09 | 13:33

A. Ja.

Er zijn regels voor het uitsteken naar links/rechts en naar achteren. Maar niet voor naar boven.

Aiii | 10-09-09 | 13:33

De gemiddelde kansloze SUV is zo hoog. Waarom niet dus?

Eetlepel | 10-09-09 | 13:33

het mag, dat zie je toch.
anders had die persoon het echt niet gedaan, bovendien past hij met gemak onder de bewegwijzering en viaducten door.

burrt | 10-09-09 | 13:33

D, Ja, bij gebrek aan treksjaak voor een aanhanger mag dit.

Fluffy Bunny | 10-09-09 | 13:33

A:, waarom mag het niet je ziet het toch dat het kan

garlicha | 10-09-09 | 13:33

Het is in ieder geval op de A2 bij breukelen!
en ja, tuurlijk mag dat! duh..

Vlezig | 10-09-09 | 13:33

C, ik eis dat kenteken.

luciflex | 10-09-09 | 13:33

A) ja

Mits de badkuip geen vuilnis in de rondte slingert.

VriendAppelmoes | 10-09-09 | 13:32

A. Ja van mij wel.

Miljonair | 10-09-09 | 13:32

Het mag alleen als je het dak dicht hebt.

azijnseikerT | 10-09-09 | 13:32

Leuk! Nu nog iemand in die Badkuip?

Lester Lotus | 10-09-09 | 13:31

Hij is niet zo'n slimme monteur... Het bad past niet zo goed en zo loopt het water er uit. Wel leuk idee zo'n bad in je cabrio

Stijlleider | 10-09-09 | 13:31

D, dit is alleen toegestaan indien hij horizontaal, gevuld met water in de auto staat, inclusief 2 hele mooie schaargeklede dames

T. Okkie | 10-09-09 | 13:31

A. Ja

il barbiere | 10-09-09 | 13:31

Waarom krijg ik nou weer het gevoel dat het hier om een S.M.E.R.I.S. gaat?

9x23 | 10-09-09 | 13:31

Saab -1

VEAUT | 10-09-09 | 13:31

C

snuifert | 10-09-09 | 13:31

toeluk

cashew | 10-09-09 | 13:31

Gordels om, ook badkuipen achterin.
A) Ja

JosVerbeek | 10-09-09 | 13:31

D; Saab cabrio = badkuip.

Superior Bastard | 10-09-09 | 13:31

Portable Badkuip.
mooi toch met dit weer.

A dus.

partysquad! | 10-09-09 | 13:31

A. Ja

Bitchspank | 10-09-09 | 13:30

A! Waarom zou het niet mogen? Als je een viaduct niet ramt is het volgens mij OK.

nip | 10-09-09 | 13:30

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl