Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Het vrouwtje komt Samir Azzouz helpen

mijn man praat helemaal geen peopAllemaal even Netwerk kijken zometeen. (Mocht u de actualiteiten rubriek óók niet kunnen vinden: schijnt ergens op 88 te zitten, dan twee clicks rechts, 37 graden oosterlengte, bmovl-filter eroverheen en dan moet u beeld hebben, zo rond 19:25 uur.) Maar goed. Zometeen in Netwerk dus. Samir Azzouz' wederhelft Abida Kabbaj met een pracht van een zeurverhaal over hoe ver-schrik-ke-lijk zwaar mannie de hakbar het wel niet heeft in de bak. Riepen wij eerder nog met mevrouw in koor: Samir, Ga Eens Dood. Maar wat hem daar in de bajes overkomt is eigenlijk veel leuker. Meneer krepeert dat het een lieve lust is daar in z'n nieuwe cel. Darmkrampjes. Anale wratjes. Wurmpjes in Dikke darm. Kortom: Samir doet dikke boehoe. In plaats van De Taal van Het Zwaard praten kan meneer alleen nog maar vieze windjes laten en Olvarit eten. Echt heeeel zielig. Kom er maar in brein achter de Hofstadgroep mevrouw de brave Havo-scholiere Abida Kabbaj: "Door de media wordt hij neergezet als een gevaarlijk beest dat hard aangepakt moet worden. In de gevangenis ondervindt hij daar de gevolgen van. Hij wordt getreiterd door de bewakers." Foei cipiers! Laat die arme jongen toch eens met rust...

Reaguursels

Inloggen

Hij word gepest door de bewakers........
Boehoe........
Laattie blij zijn dat ik daar niet werk.

Jim Beam | 29-09-06 | 10:48

dat mens is gewoon een vieze vuile gore hoer net als samir

drolleke | 28-09-06 | 20:50

thuis heb ik noch een ansichtkaart,... met vrouw en bakkebaard,............ machine is echt stuk,.... en zegt ie boem en lieg ik daar,..................

pronto | 27-09-06 | 23:46

Laat het trieste doch verdiende lot van Samir en Abida een waarschuwing zijn voor de brotherhood of islam in Nederland. Leuk thema voor een nieuw sprookje met gruwelijke afloop dat verplicht op islamitische scholen voorgelezen moet worden in groep 1.

Rubberen regenburka | 27-09-06 | 23:14

Zouden de Nederlanders die in daar wonen ook Nederlandse scholen krijgen betaald door de overheid, doe ook maar een ziekenhuis, kerk en autorijschool erbij.

frikandelmayo | 27-09-06 | 21:55

@Gekke Gerritje 27-09-06 @ 18:16

Inderdaad complex. Maar er zou alvast eens gekeken kunnen worden naar de bevolkingsgroei en de samenstelling en hier immigratiemogelijkheden op aan te passen. Tot op dit moment is er vrijwel geen beletsel voor mensen om van buiten de EU in Nederland te komen wonen, behalve dan als ze ooit gevlucht zijn, maar dat is een ander verhaal. Hoe dan ook, de rode loper ligt uit. Een soort cito-toets of cursusje gaat niet helpen. Mensen moeten bereid zijn zich te houden aan de leefregels van hun nieuwe vaderland. Is niet moeilijk, ik heb ook geen cursus nodig om me in het buitenland te gedragen, laat staan als ik elders zou gaan wonen. Geldt voor de meeste mensen.
'
Nee, wat je nu ziet is dat nogal wat mensen van mening zijn dat er van emigratie geen sprake is, laat staan van een lange werkvakantie. Je mag het bijna niet zeggen, maar het woord 'kolonisatie' komt dan snel in de buurt.
'
De grenzen die moeten gelden qua het toelaatbare zijn grenzen die voor iedereen gelden. Het kan niet zo zijn dat bepaalde straatschoffies een wijk terroriseren en mensen wegjagen terwijl anderen snel eerder in de kraag worden gevat en er flink van langs krijgen. Het kan niet zo zijn dat bepaalde mensen met 'val deaud' spandoeken rondlopen terwijl een ieder ander hiervoor de bak in zou draaien. Het kan niet zo zijn dat priesters van een bepaald kerkgenootschap dingen roepen waarvoor een ander herdershond een forse aanklacht aan z'n broek krijgt. Het kan niet zo zijn dat dingen uit het straatbeeld en maatschappij verdwijnen omdat bepaalde mensen hier aanstoot aan kunnen nemen. Op voorhand zelfs. Maar het is wel zo. Een zieke sfeer. En het gaat telkens om een bepaalde groep mensen terwijl er geen structurele problemen zijn met een heel divers scala aan andere groepen uit heel de wereld. Niet wat dit soort dingen betreft en het heeft ook niet dat gewicht. We hebben hier te maken met groepen waar ook 'normale' mensen dingen opeisen. Alsof er iets te eisen valt. Zo erg was het hier niet en we waren enorm allergisch voor elke vorm van rechtsongelijkheid of onvrijheid.
'
Niks mis met meningen en jezelf zielig of superieur voelen, maar het probleem is dat er met twee maten wordt gemeten. De wetten zijn er en de wetten dienen gewoon te gelden. Hoeveel krokodilletranen er ook gehuild zouden worden om zulks onrecht dat juist een bepaalde groep weer moet overkomen. Blijven de twee maten bestaan dan gaan vroeg of laat ook anderen zich die tweede maat aanmeten, gesteund door massa's mensen die het gedonder meer dan zat zijn geworden. Dat is het grootste gevaar. Niet een paar schreeuwlelijkerds, straatschoffies of geflipte geestelijken die in eigen land geen relitoko meer mogen runnen omdat ze teveel uit hun nek hebben geluld.
'
Er hoeft geen enkele wet te worden gewijzigd, behalve t.a.v. immigratieaantallen misschien. Overige wetten moeten gewoon gehandhaafd worden. Figuren die de boel op stelten willen zetten zijn er altijd geweest. De pest is dat er nu figuren zijn die hun gang moeten mogen kunnen gaan. 'Ies cultuur' wordt dan geroepen als excuus door de chefs van het land terwijl dat onzin is. Marokko en Turkije gaan ook op een bepaalde manier met mensen die denken dat ze boven de wet staan. Zoiets is doodnormaal in samenlevingen. Intussen lijkt het in Europa wel een soort Disney World voor bepaalde gasten met een beschavingsprobleem. 'Om maar niet te provoceren'. Hoe zout kun je het hebben, mensen op zo'n manier buiten de samenleving sluiten.
'
Het is niet zo zwartwit, maar in grote lijnen zien we dit gewoon gebeuren. Als het foutloopt? De welwillende meerderheid van eenzelfde afkomst zal hier als eerste de dupe van zijn. Zien we nu al. Na hen volgt de rest van de samenleving. Als je gaat zuiveren met harde hand kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Zoiets gaat door totdat die 'revolutie' z'n eigen kinderen heeft opgevreten.
'
Gewoon de wet handhaven in plaats van naar noodoplossingen te zoeken die geen donder oplossen. Ingrijpen zonder nuance zoals het normaal gesproken gebeurt, hoeft echt niet extra hard te zijn. Kort lontje? Pech. We hebben allemaal korte lontjes. Staan we als mens om bekend, wereldwijd. Juist daarom al moeten we de wetten handhaven. Aan pappen en nathouden hebben we niks. Dat geldt op den duur zeker voor de mensen die nu ongestoord hun gang denken te kunnen gaan. Zij zijn met een apathische houding niet geholpen.

Repperdeklepklepklep | 27-09-06 | 21:40

Er zitten gewoon helemaal geen Nederlanders op die school..

Steve Irwin | 27-09-06 | 21:13

Repperdeklepklepklep 27-09-06 @ 14:50
.
"Geen symptoombestrijding maar structureel. Keihard de grenzen handhaven die we in Europa lange tijd hadden en waar iedereen zich aan diende te houden."
Hmm, dat zal praktisch gezien erg lastig te realiseren worden. Daarvoor moet je de EU trotseren. Zit er niet echt in.
.
"Het structurele probleem hem zit in de ongelimiteerde immigratie. In aantallen en in vrijheid."
Opnieuw even terug naar de praktijk: wat voor een maatregelen vind je dat er dan moeten worden genomen? Ik denk dat inperken van ongelimiteerde immigratie inderdaad belangrijk is. Maar dit is een complexe zaak. Wil je bijvoorbeeld buitelandse huwelijkspartners geen Nederlander meer laten worden? Mogen ze hier dan wel gaan wonen? En de kinderen uit zo'n huwelijk?
.
Je gaat verder met de problemen met nieuwkomers die er al zijn. Van immigratie naar integratie. Je hebt het vooral over stoppen met 'gedogen van zaken enkel omdat men bang is de andere cultuur te kwetsen'. Hiermee ben ik het eens. Het probleem hiermee is dat in de praktijk er wetgeving is die helemaal niet is afgestemd op de situatie van nu. Veel maatregelen die jij waarschijnlijk zou willen, kunnen rekenen op juridische problemen. (Rechters zullen het verbieden.) Als de wet of zelfs de grondwet moet worden gewijzigd, dan kost dat enorm veel moeite. Er ontstaat dan een lang politiek gevecht en veranderingen gaan traag.

Gekke Gerritje | 27-09-06 | 18:16

@Dorko, ik had je reactie verkeerd begrepen. M'n cynisme was onterecht. Bosje bloemen en kopje thee bij deze.
'
De kern van die rant: los van problemen die overal de kop opsteken zoals bijv. no go areas bestaat het gevaar dat andere jongeren extreem rechts gematigd gaan vinden ten op zichte van fanatieke moslims die moord en brand 'mogen' schreeuwen bij het geringste. Het is een enge ontwikkeling die tot polarisatie zal leiden waarbij er totaal niet meer gepraat kan worden en mensen in hokjes geduwd worden. De eerste tekenen zijn er al een paar jaar. Bepaalde extreme moslimprotesten, op straat maar ook in de media, hebben een veel diepere impact op het gevoel van veiligheid in de samenleving dan een willekeurige bomaanslag door een zonderling type of zelfs de dreiging hierop. Hoeveel folders er ook gedrukt worden. Het ziet er al snel uit alsof iedereen van die club zo is terwijl bij terrorisme doorgaans slechts aan een handvol mensen wordt gedacht. Naar mate de toon grimmiger wordt neemt stigmatisatie toe. En dat geldt voor alle subculturen onderling. Heel gevaarlijke ontwikkelingen zijn dit.
'
Persoonlijk vind ik het raar dat sommige mensen gewoon hun gang mogen gaan. Met doodsverwensingen, met intimidatie, met censuur, met doen en laten wat men wil. Men wordt zelfs op voorhand ermee geholpen, denk aan het schrappen van Mozart, toneelstukken of het weghalen van doodnormale posters omdat ze provocerend zouden kunnen zijn. Het zijn zaken die je bij geen enkele andere bevolkingsgroep ziet. Dat kan niet goed gaan omdat er op een gegeven moment absolute grenzen bereikt worden. Voor extreme moslims zijn 'handreikingen' en tolerantie nooit genoeg, maar ze kunnen onmogelijk de grenzen blijven oprekken. Die blijven dus sowieso heel boos. Andere bevolkingsgroepen bereiken acceptatiegrenzen. Bepaalde privileges worden niet meer gepikt en zal ingeleverde vrijheden terugeisen, sommigen zullen bepaalde 'privileges' zelfs gaan opeisen en zelf in gaan zetten. Dat is foute boel. Nu is het moment om keihard in te grijpen. Geen symptoombestrijding maar structureel. Keihard de grenzen handhaven die we in Europa lange tijd hadden en waar iedereen zich aan diende te houden. Heeft niks met disrespect te maken, in 'thuislanden' worden zulke grenzen tot op grote hoogte ook gehandhaafd en zo westers of intolerant zijn die grenzen niet.
'
kloodtviool 27-09-06 @ 07:03
Asielzoekers zijn niet het probleem. Dat idee is mede verantwoordelijk voor het opsluiten van volkomen Nederlandse kinderen in de cel om ze te deporteren, iets waar Nederland een paar jaar geleden voor koos omdat massa's immigranten en een relatieve handvol asielzoekers door elkaar werden gehaald. Het structurele probleem hem zit in de ongelimiteerde immigratie. In aantallen en in vrijheid.
'
'Welkom in Nederland, hier zijn wat folders in uw taal, zoek het maar uit, integreer maar als je wilt, we zijn vrij en multicultureel hier'. Een naieve apathische houding van decennia waarbij mensen aan hun lot zijn overgelaten, juist door ze enorm veel privileges te geven met een vrijheid waarmee niet kon worden omgegaan. Nog steeds staan die poorten wagenwijd open. Logisch dat er subculturen zijn ontstaan die in sommige situaties tot extreme afgeleiden van de oorspronkelijke cultuur uitgroeiden. Mensen zoeken identiteit en zoeken die bij elkaar. Latere generaties kunnen zich niet identificeren met hun ouderen maar ook niet met die 'westerse' samenleving omdat dit fundamenteel botst met de waarden die ze van huis hebben meegekregen. Iets dat heel complex ligt. Een aantal zoekt hun eigen weg waarbij conservatieve standpunten van thuis uit zeer extreem worden opgepakt, andere worden over boord gegooid. Alsof het laatste strohalmen betreft om zich te redden in een per definitie vijandige wereld waarbij identiteit anders compleet verloren zou gaan.
'
Uiteraard zijn er bepaalde figuren die hier dankbaar gebruik van maken aangezien de 'thuislanden' inmiddels ook gewoon GWL en internet hebben. Oftewel 'westers' in hun ogen. In subculturen elders vinden ze hun bestaansrecht terwijl ze in hun thuisland geen poot meer aan de grond hebben. En zo groeit het door.
'
Dingen liggen natuurlijk nooit zo zwartwit, maar dit is grote lijnen het gevoel dat ik erbij heb. Het is raar dat bestuurders, in heel Europa, dit gewoon maar hebben laten gebeuren. En nog steeds laten gebeuren. Kop in het zand, men kijkt niet eens naar die thuislanden, accepteert extreme subculturen als zijnde authentiek waar je niet aan mag komen. Of als problemen die je niet mag benoemen en met fluwelen handschoen dient aan te pakken. Ergo: extreme elementen mogen hun gang gaan, tegen alle 'westerse' maatstaven in. Onbewust een bevestiging dat die 'westerse' maatschappij nooit de hunne kan zijn. En voortgaande bevreemding.
'
Het is meten met twee maten. Aan doodsverwensingen tijdens protestmarsen deden we hier sinds WO-II niet, we waren er heel allergisch voor. Aan culturele censuur deden we ook al een hele tijd niet meer. Achterbuurten zijn iets van alle tijden, maar zijn nooit no-go-areas geweest voor de autoriteiten. Dreigde zoiets te gebeuren dan werd keihard ingegrepen. Nog steeds worden dit soort dingen niet geaccepteerd, denk aan dat kamp in Maastricht of de Graafse Wijk in Den Bosch. Maar hier ging het om hoofdzakelijk autochtone subculturen, dan schijnen dingen weer wel te kunnen.
'
Wellicht is het naieve struisvogelpolitiek geweest. En nu is er een probleem waarbij kennelijk gedacht wordt dat het minste tegengas kan leiden tot polarisatie of zelfs escalatie. Ik kan me geen andere reden voorstellen om mensen vrij te laten, ver voorbij de grenzen van het toelaatbare. Grenzen worden nauwelijks gehandhaafd, structureel ingrijpen wordt alsmaar uitgesteld. En dan valt Nederland op zich nog mee als je het vergelijkt met de veenbranden in Londen, Parijs, Brussel of Malmo die steeds verder lijken op te laaien.
'
Europa bevindt zich op glad ijs. Het is nu wachten op de eerste anti-Islam betogingen. Keihard en zonder blad voor de mond. Protesten bij Moskeeen als er ergens in de wereld iets gebeurt. Doodsverwensingen misschien zelfs. Onder het mom van 'wat zij kunnen kunnen wij ook' verdwijnt dan ieder gezag. En dan is het hek echt van de dam en krijg je anarchie. Als reactie op een soort neo-feodaal systeem dat er langzaam in sloop. De geschiedenis zou zich herhalen. 'Revolutie'.
'
We weten best hoe het moet. Gelijke monniken, gelijke kappen. En niet teveel nadenken als iets moet worden aangepakt. We kunnen ons allemaal wel gaan beroepen op onze cultuurtjes. Bepaald gedrag is onacceptabel en dat is niet zo voor de kat z'n kut of voor de sier. Worden dingen structureel toegelaten dan krijg je een enorm probleem, dat zien we nu al. De politiek moet het beestje bij de naam durven noemen. Het heeft helemaal niks te maken met integratie, gebrek aan driewielertjes in de peutertijd of een lekker belangrijke levensovertuiging. Dat zijn slappe excuses. Als je 180 rijdt op de snelweg moet je ook met een verdomd goed verhaal voor de dag komen om er geen forse sanctie voor te krijgen.
'
Vergelijk de maatschappij gerust met de openbare weg. Een beetje marge kan best, maar er zijn verkeersregels waar iedereen zich aan dient te houden. Dat is niet voor niets. Wordt er op bepaalde wegen altijd keihard gereden met ongelukken tot gevolg dan wordt het tijd om er drempels te leggen en extra te controleren. Lik op stuk. Geen gezeik of eerst kijken in wat voor auto men rijdt.
'
2 centen, weer genoeg gerept.

Repperdeklepklepklep | 27-09-06 | 14:50

hahaahaa last v de darmen ach toch! zal de stress wel wezen, vooral lang laten zitten daar, stomaatje misschien?

lara | 27-09-06 | 14:39

Mensen zoals Samiriaantje hebben geen recht meer om te leven, alleen al dat hij die cameraman voor zijn beck sloeg zegt al zo veel over hem. hoe kan je iemand die zich bezig hout met eksplosieven en bedreigingen op film een goede vader noemen?

De oplossing is simpel voer hem gewoon een stukje (celebrations) chocolade (daar zit gelatine in gemaakt van o.a. varkensbotten) dan mag hij vast wel van de bediende van got (allah achbarie) zichzelf ven het leven ontnemen.
Of laten we stemmen of hij mag leven sms ja of nee naar 0666.
das ook een goede oplossing!

fayster | 27-09-06 | 13:30

samir a weet het weer leuk te brengen, maar let's stick to the base: samir a vind de hamburgers te pittig. En baalt dat er geen doner kebab is daar....

Michiel van den Berg | 27-09-06 | 13:23

Samir's A. anale afgang.

sponge-fer | 27-09-06 | 12:41

Eerlijk gezegd geloof ik de hele overheid niet meer, en ik geloof ook niet dat Samir werkelijk zo gevaarlijk is als men wil doen overkomen.
En zijn vrouw heeft gelijk als ze zegt dat ook hij (samir) zijn medicijnen op tijd moet hebben.
Ze zei dat Pedofielen nog meer beschermd worden dan haar man en daar maakt ze ook een punt mee.
En ik vind het ook niet van respect getuigen als een bewaarder een bladzijde uit de Koran scheurt!
Ik ben blij dat netwerkt 'zijn vrouw' in ieder geval ook eens aan het woord gelaten heeft.
Een verhaal heeft nl altijd 2 kanten ;)

Rest In Privacy | 27-09-06 | 12:09

Dat is toch polder terroisme ten top, het vrouwtje(!) schiet te hulp. Arabische broeders moeten reeds onder de tafel liggen van het lachen.

G. Temmes | 27-09-06 | 11:56

hij heeft een ontsteking in zijn darmen, heeft hij die daar verstopt voot het geval hij nog eens martelaar wil worden. SamirA de h**rr uit de kasbah

anchorman | 27-09-06 | 11:10

@LibertasSimplex 27-09-06 @ 02:38
Als bedreiging? Nee uiteraard niet. Zie het maar gewoon als bindend advies.

Dutch mercenary | 27-09-06 | 11:00

He can go rot in Hell for all I care.

briljant | 27-09-06 | 10:55

Zo'n EBI is toch wel wat efficiënter dan een gewone gevangenis dunkt mij.

bad to the bone | 27-09-06 | 10:48

SamirA is nu een echt iSslam-mietje
Bubba's gheyle moslima-grietje
Mekkert de ganse dag als een geit
tot zij voor Bubba haar benen spreidt
Als hij dankzij de Sperti naar binnen glijdt
Laat zij natte windjes
Die stoute meid...

www.aambeieninfo.nl/?gclid=CPLDv_W0zYc...

Mayakovnik | 27-09-06 | 10:36

Dom wijf, ken niet voor d'r zelf denken, mag ook niet, van Samir, dus passen prima bij elkaar. Tevens gaan Bubba en Samir trouwen.

szol2001 | 27-09-06 | 10:07

Hij wordt getreiterd door de bewakers. Dan heeft ie nog mazzel. Ik zou hem niet alleen treiteren. Hij zou zowaar op een dag zijn ogen nooit meer opendoen en daar lijkt me niks mis mee. Iemand die hier niet wil zijn maar wel blijft, een direct gevaar voor de samenleving is, moet je niet laten rondlopen, zelfs niet in een cel. Doodstraf in oorlogstijd. Hij wil oorlog, hebben zal ie het.

Adormin | 27-09-06 | 09:14

ok superjan het is u vergeven.

Bozzo | 27-09-06 | 09:12

als het mevrouw de moslim niet bevalt, dan kankert ze toch lekkerop naar haar eigen achterlijke kutland?

ik hoop dat die kut-moslim nog een paar eeuwen in de bak blijft, daar horen hij en zijn geweldadige geloofsgenoten namelijk thuis!

moslims zijn toch allemaal lief? even naar dit kanker-wijf luisteren doet meer dan honderd threads geenstijl lezen: je weet erna een ding: we moeten alle moslims snel het land uitkankeren voor er hier allemaal grofgebekte hoofddoekdiertjes rondlopen met een uzi in de tas.

moslims. Ze zouden nog ontkennen als ze met het wapen in de hand, het rook uit de loop worden gesnapt. Want moslims, die doen zoiets niet. Nee hoor. Echt niet. Het licht allemaal aan ONS.

brullioo | 27-09-06 | 09:08

kan dat hoofddoekdiertje haar BEK niet houden?

brullioo | 27-09-06 | 09:03

@Bozzo> sorry :-)
@repperdeklep> wat een heerlijke post, raeaguur vaker, wat mij betreft.

superjan | 27-09-06 | 08:44

Wachtmeester !!!! een waar woord,maar de overheden hebben dit omdat ze in de regel met iets sjieker (of is het zieker) volk omgaan en in buurten waar nu pas de "allochtoon" komt wonen nu pas in de gaten wat er aan de hand is, en het is te laat. Alleen een volksopstand kan het tij keren.
En aangezien de blanke inwoners van Nederland pas in opstand komen als het hun geld of goederen kost gebeurt dit niet.
En het is al gepland,ik vergeet nooit wat een tante van mij meegemaakt heeft in Twents Istanbul(almeloooooo) het was in de jaren tachtig,ze stondt in de rij voor een kassa en opeens kruipt er een hoofddoek voor,mijn tante zegt (waarschijnlijk netjes )Mevrouw ik was aan de beurt hoor !!! En die hoofddoek draait door en roept wacht maar over twenteg jhar sijn wij an de magt,na de revolutie !!! De moord op van gogh,de vliegtuig botsing en alle ellende verder is Twintig jaar later en geeft je toch wel denken..............

Oja iedereen scheldt nu op Harry potter en Zalm en die rommel,maar als GL of Pvda weer aan roer komen,kunnen we net zo goed direct snipperen met het suikerfeest,want dat geitewollensokken gedoe naait ons al helemaal !!!
Ik weet nog goed dat iedereen riep na de executie van wijlen PIM"nooit meer PVDA" en wil iedere swinging dick ze weer terug. (weer geld gekost het de laatse jaren) en dan willen ze weer verandering.

En wat bedoelde de shoarma-boy's toch met de revolutie die nog komen gaat,ik geloof dat ik toch maar vriendjes wordt met de syrische en arameense takken,want die het de Imans en rommel oprecht ik geloof dat daar ook de redding ligt.

Bozzo | 27-09-06 | 08:38

zit ie met bubba op een cel????

loewende koe | 27-09-06 | 08:33

@ superjan

Hey Wil je Lennon niet met dit ding vergelijken.
Voor de rest vooral doorgaan !!!!!!!!!! En niet alle Moslims zijn terroristen hoor,maar wel alle terroristen zijn moslim.

Bozzo | 27-09-06 | 08:11

Mee eens Eddie, mee eens.

Strychnine | 27-09-06 | 08:04

Als hij in zijn vaderland in de lik zat had hij wel meer dan wormpjes.

Eddie Vedder | 27-09-06 | 07:31

De filmpjes waar repperdeklepklepklep 27-09-06 @00:11 naar linkt zijn gemaakt in de studio's van Walt Disney.
Was het maar waar.
Hoewel zulke horror films nooit in de studio's van Walt Disney gemaakt zouden worden, zijn ze helaas wel echt.
De werkelijkheid is erger dan de eventuele fictie.
Als ik op tv zie hoe alle Europese steden (behalve de steden in de voormalige Oostbloklanden) sluipenderwijs geïnfiltreerd worden met fundamentalistische moslims...
Wie laat die lui hier eigenlijk binnen?
Van die 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers, waarvoor nu door sommige politieke partijen een charme offensief gelanceerd wordt, zijn de meesten van islamitische afkomst.
De "gematigde" voorhoede is hier al.
Als ik hier posts lees van sommige reaguurders van Turkse of Marokkaanse origine, die de Nederlandse taal beheersen, maar ondertussen blijk geven van het feit dat hun hersens gemarineerd zijn in een moslimsaus die al eeuwen over de houdbaarheidsdatum is, vrees ik het ergste.
En ik bedoel ook religie in het algemeen.
Jaaaaren geleden stond er al een coverartikel in Time Magazine over de islam in Groot Brittannië en met name in Londen.
De kop van het artikel:
Tolerating the intolerant!
Ik vraag me af of dit onder Margareth Thatcher ook zover zou zijn gekomen?
De toestand in de wereld, van G.B.J. Hilterman...
Hoe zou dit nu geklonken hebben?

wachtmeester de bruy | 27-09-06 | 07:03

@Repperdeklepklepklep 27-09-06 @ 01:37
Helemaal mee eens. Het is beangstigend hoeveel ruimte de radicale islam krijgt. Nog geen 10% van de Nederlandse bevolking is moslim en een deel daarvan is radicaal. Dat deel domineert de stemming in het land en grote delen van de wereld door overspannen, gewelddadige reacties. Geen normale burger durft echt tegengas te geven, geen bestuurder durft ze aan te pakken. We leven op een tijdbom. Als de komende 40 jaar niet drastisch wordt ingegrepen blijven de scenario's onderdrukking of burgeroorlog over.
En ik heb niet het lef om mijn nek uit te steken, dus wie wel? Ik ga er van uit dat de normale Nederlandse burger, net als ik, uit weloverbewogen eigenbelang liever verhuist naar een betere buurt dan de confrontatie aan te gaan.
En de Nederlandse bestuurder? Die doet niets zonder draagvlak. Nou vraag ik me af of dat draagvlak er ooit gaat komen. Rooibos, iemand?

kloodtviool | 27-09-06 | 07:03

*offtopic*

Ook CDA haalt excuusgenocideontkenners van lijst.

zum kotzen | 27-09-06 | 07:02

En die darm… krijg je er van, enkel snachts vreten. Zat er aan te komen, je moet verdomme naar je lichaam luisteren niet naar een ouwehoer hierboven.

..Whatever | 27-09-06 | 06:45

Nooit goed met die gasten, regelt de Nederlandse regering een 3 bij 3 moslim wereldje voor hem, geen hoeren, varkens, ongelovigen en andersoortig tuig, weer niet goed. ies goedverdoemme meer dan ze ooit voor mij geregeld hebben.

..Whatever | 27-09-06 | 06:43

@Repperdeklepklepklep 27-09-06 @ 03:05

"@Repperdeklepklepklep 27-09-06 @ 01:37
Interessant verhaal. Kun je het probleem wat duidelijker omschrijven?"

Nee dus....

Dorko | 27-09-06 | 03:30

Abida vertelde in netwerk
Samir in de bak bleek niet zó sterk
Hij heeft het erg zwaar
En men doet zo naar
Zet dat dus maar op Samirs grafzerk

Dorko | 27-09-06 | 03:26

@Dorko
Wat een geyle originele reactie. Brrr.

@LibertasSimplex 27-09-06 @ 01:54
Je hebt gelijk. Misschien interessant om de nieuwsredacties op de hoogte te brengen dat ze pulp hebben gefilmd/uitgezonden. Vieze propaganda, riooljournalistiek en in scene gezette betogingen. Jij kan het weten. Je hebt de filmpjes immers goed bekeken, volgt regelmatig het journaal en leest een hele waaier opiniebladen. Vandaar ook je intelligente en volwassen reactie. Hulde.

Repperdeklepklepklep | 27-09-06 | 03:05

LibertasSimplex 27-09-06 @ 01:54

Iemand de deaud wensen, kan niet in dit geval. Ook niet de typhus.
Ongeacht uw en Repperdeklepklepklep's stukje leesvoer.

wisselend | 27-09-06 | 02:47

Dutch mercenary 27-09-06 @ 02:06

Nope. Nooit overwogen. Die filmpjes zijn nep. Ik haat moslimfundies, maar die filmpjes zijn gelul. Heb nog naar stukjes zitten kijken ook. Het is gewoon gelul. Mocht je die reactie bedoeld hebben als bedreiging, vast niet: ff normaal he
Gekke Gerritje 27-09-06 @ 02:17

Nou ja, is niet waar, ik bedoel, waaruit blijkt dat het waar is? Je ziet nergens een bron. Alleen beelden van kutfundies waar een verhaal bij verteld word. Ja, is nie waar.

LibertasSimplex | 27-09-06 | 02:38

Een vrij interessante analyse van Repperdeklepklepklep. Erg jammer dat LibertasSimplex er niets anders dan 'is niet waar' tegenover kan zetten.
Zijn eerlijke visie op de situatie zou een stuk boeiender zijn geweest.

Gekke Gerritje | 27-09-06 | 02:17

@LibertasSimplex 27-09-06 @ 01:54
Heeft u al eens een doe-het-zelf neqschot overwogen om uzelf verder ondraaglijk lijden te besparen?

Dutch mercenary | 27-09-06 | 02:06

Repperdeklepklepklep 27-09-06 @ 01:37
'Die beelden'..... : Nergens een bron. Brits accent om de aannemellijkheid te verhogen, dan weer een 'gewoon' US-accent, nergens verwijzingen naar waar ze het dan vandaan hebben, maar godsgeklaagd bangmakende 'beelden', ow nee het was het verhaal dat bangmakend was. Het verhaal waarmee die filmpjes aan elkaar zijn gechineesd. Ik bedoel die propagandafilmpjes van
'Repperdeklepklepklep 27-09-06 @ 00:11'
Ga es deaud aan iets ergs aan je scrotump
@SamirA: et tu, es hetzelfde pls

LibertasSimplex | 27-09-06 | 01:54

@Repperdeklepklepklep 27-09-06 @ 01:37

Interessant verhaal. Kun je het probleem wat duidelijker omschrijven?

Dorko | 27-09-06 | 01:51

@Spaansche Griep 27-09-06 @ 00:58
'
Op zich ben ik een vrij optimistisch mens, maar na het zien van die beelden ga je het somber inzien. Recent nog die kathedraal in Engeland met fel protesterende mensen eromheen. Er werd gezegd dat zo'n demonstratie bij een moskee ondenkbaar zou zijn. En tja, ik kan me ook geen protesten tegen moslims of Islam herinneren, laat staan dat er 'dood aan' wordt geroepen. Geen enkel protest, als iemand iets weet lees ik het graag. Dames en heren vliegen al op de kast als er ergens een tekeningetje verschijnt. Dan moet je namelijk respect tonen. Degenen die al demonstreren zijn mensen die niks om religie geven maar gewoon alles met een kleurtje het land uit willen hebben. En dan worden er geen doodswensen geroepen. Een gevaarlijke ontwikkeling. Jongeren die schrik krijgen van schreeuwende militante moslims zouden kunnen gaan denken dat ultra rechts eigenlijk heel gematigd is.
'
Raar dat die schreeuwende figuren met rust worden gelaten. Het is enger dan een bomaanslag van een zonderling. Raar dat wordt 'geaccepteerd' dat er complete no go areas zijn voor politie, zoals in Malmo. Zulke dingen waren 30 jaar geleden ondenkbaar. Raar dat in sommige stadswijken de Sharia al deels geldt, zoals in Brussel, en oogluikend wordt toegestaan. Dat Mozart op voorhand wordt geschrapt, op dringend verzoek van de politie. Dat hulpdiensten niet alleen in Nederland het werken onmogelijk wordt gemaakt in bepaalde wijken. Dit is een heel grimmig klimaat en het lijkt heel Europa te treffen. Ik had me dit een jaar of twintig geleden niet kunnen voorstellen. Het heeft alles weg van een enorme crisis waarbij bestuurders niet meer weten hoe ze het tij moeten keren, behalve proberen de boel te sussen. Dat gaat een keer enorm fout lopen. Geen buurtregisseur die er iets aan doet.

Repperdeklepklepklep | 27-09-06 | 01:37

Snap niet dat ze Uberhaupt zendtijd heeft gekregen van mijn belastinggeld schandalig !!! Besteed die liever aan de bestrijding tegen deze gasten die de westerse wereld verafschuwen..
Hopelijk is ze snel pleitos.. ver in haar eigen grot...

Sinnert | 27-09-06 | 01:28

Even een beetje off topick

Zijn er nog Twentenaren die zich liever Niedersachser ( of Westfaler ) noemen dan Hollander . Ik in ieder geval wel !

Schaam me dagelijks dood voor Randstedelingen hier rond de grens( Enschede) , spreekt men Nederlands, Niedersachsich , Engels en Duits ) en toch wenst de randstedeling vooral geen enkele AI DOONt unddurstent uit te prewvelen .

Tijd om de Ijssel dan ook als als buitenland te zien , aan haar bevolking zal het niet liggen !

Der Werner | 27-09-06 | 01:13

Bedankt Allah dat U hem, ondanks zijn vroomheid, de krampjes heeft gegeven..
Bedankt dat U mij , als Atheist, laatst influisterde dat ik het eigenlijk als beste deed.
Hij moest eigenlijk een beetje om ze lachen, diegene die zo dwaas met religie omgaan.......

dhimmi | 27-09-06 | 01:05

@ Repperdeklepklepklep 27-09-06 @ 00:11
Leuke filmpjes zo vlak voor het slapen, nogmaals het bevestigd de vooroordelen nogmaals.

Spaansche Griep | 27-09-06 | 00:58

Ze klaagde ook over ongedierte dat in de cel over de grond kruipt.
Is Samir zó zwak dat 'ie niet meer kan lopen dan?

Confucius | 27-09-06 | 00:44

Samir die heeft jeuk aan zijn anus
Ze prikten hem tegen tetanus
Maar in het gevang
Is Samir heel bang
Want Bubba neuqt hem in zijn kanis

Dorko | 27-09-06 | 00:37

Ik vind SamirA een knappere vrouw dan Abida.

Antigoog | 27-09-06 | 00:09

@ Bucky 26-09-06 @ 20:57
Het land helpen opbouwen???
De eerste generatie geef ik het voordeel van de twijfel, de rest wat er na komt loopt hier mooi te parasiteren!!

Spaansche Griep | 26-09-06 | 23:58

Ik blijf het maar verbeteren: niet 72 maagden, maar 1 maagd van 72! Shalom!

Mosez | 26-09-06 | 23:55

- "They are everywhere, and mister dickless here is fucking with us Mayor!!!"
- "Is this true paul?"
- "Yes, this guy has no dick"

bd | 26-09-06 | 23:52

Maak uw eigen Samir Azzouz limeric!

Het rijmschema is A A B B A en het aantal lettergrepen is 9 9 5 5 9.

Samir Azzouz uit Amsterdam west
Een terrorist maar niet al te best
Zijn stoma is vol
Zijn darmen op hol
Tis zo logisch dat hij wordt gepest

Dorko | 26-09-06 | 23:48

Als ze dan getrouwd zijn, waarom heet ze dan niet gewoon Abida Azzouz?

GOEM | 26-09-06 | 23:39

Dat aan deze 2 nog aandacht besteed wordt... Maar goed, wel leuk om te weten dat Samir crepeert. EN CREPEREN ZAL JE, Moehaha... met je nepgod. Sukkel.

bd | 26-09-06 | 23:24

Wat een wereldvreemde typhushoer met platjes!

*scrolt naar boven en gaat comments van anderen lezen en herhaling van Netwerk kijken*

Was Netwerk nu trouwens ook weer zo "slecht"? Of is dat alleen zo als er rechts populisten op bezoek zijn die kritiesch aan den tand worden gevoeld?

Dorko | 26-09-06 | 23:23

De zee in met dat wijf.

schele henk | 26-09-06 | 23:08

Weg met die trut, waarom geven wij zendtijd aan haar?

Rommie | 26-09-06 | 23:07

Nou snap ik waarom je niet meer mag lachen op de pasfoto, zo lijkt iedereen op elkaar.

Ed Cetera | 26-09-06 | 22:40

@Gekke Gerritje 26-09-06 @ 22:08,
haar tirades zijn welhaast legendarisch op GS,
een onuitputtelijke bron van ongenoegen.

vander F | 26-09-06 | 22:17

@Rabarberke 26-09-06 @ 22:07 : ;) I'm in quote-mode... sorry...

Django Edwards : "Wash 'em drip dry and use 'em again'!

TM | 26-09-06 | 22:12

@gekke gerritje

Druk zeker daar :) Kijk maar uit voor de trein.

Rabarberke | 26-09-06 | 22:10

Hmm, jullie begrijpen Rabarberke blijkbaar beter dan ik. Ik zat dus helemaal op het verkeerde spoor. Gelukkig maar.

Gekke Gerritje | 26-09-06 | 22:08

@tm

Bovendien zijn die 72 maagden al zo vaak beloofd dat er weinig maagdelijks meer aan zal zijn.

Rabarberke | 26-09-06 | 22:07

@superjan 26-09-06 @ 19:03
Nee liever geen samir(a), maar Nederlands Recht als antwoord op het kromrecht van de kromzwaarden van de sharia van Samir, oftewel het antwoord op de Shamiria.

ANTOON | 26-09-06 | 22:06

Elk land heeft zijn moslim dorspgek en zijn roaring redneck.

Rabarberke | 26-09-06 | 22:05

@Steen Gijl 26-09-06 @ 22:02 :

"Samir dies and goes to heaven. He is met by George Washington, Abraham Lincoln and all of their friends. He cries out "Where are the 72 virgins that you promised me?". George Washington punches him in the face and says '72 VIRGINIANS, you asshole"

TM | 26-09-06 | 22:05

boodschaf = boodschap*

Steen Gijl | 26-09-06 | 22:03

Hij zal wel gestraft zijn met de ziekte van Crohn.
Is geen feest, maar hij kan zijn Olvarit toch afwisselen met Bambix of geprakt banaantje!!!

Clint!!! | 26-09-06 | 22:03

@LoudAndProud 26-09-06 @ 21:23 : Hoezo onschuldig??? Als ie zelf al loopt te mekkeren over zijn bekrompen idiote achterlijke ideeen? Kom nou, jij wilt nog dat iemand onschuldig wordt bevonden als ie het pistool in de hand heeft en luidkeels uitroept dat ie schuldig is.

Er is *echt* wel een grens aan tolerantie ten opzichte van intolerante personen. Ik ben niet Jezus die de andere wang toekeert, ik sla liever gewoon terug. Moet je maar niet beginnen.

Oftewel zoals een prachtige quote luidt : "My father always told me never to pick a fight, but always be sure *you* end it".

TM | 26-09-06 | 22:02

Moeders denken nooit slecht over hun kinderen. Als haar man haar niet had verboden tv en internet te gebruiken had ze ook haar 'nette jongen' kunnen zien met zn hallah-wakbar afscheidsboodschaf, inclusief machine-pistooltje op de achtergrond. Heel het westen is kut, maar als je last van je darmen hebt, toch maar gebruik van de medische kennis maken. Arme Samir. Ik heb zo met je te doen *kuch*. Hoop dat je veel plezier van je 72 maagden hebt. Hier nog een mopje dan samir om je wat op te vrolijken:
.
'Samir died and went to heaven. He met Allah and said: 'Where are my 72 virgins that you promised?'. Allah pointed to his right and Samir was turning slowly in the direction that Allah was pointing at. All he saw were 72 goats though. Samir said: 'Allah, stop being a wiseguy - this is not funny'. 'You promised me 72 virgins'. Allah looked really seriously at Samir and said: 'I assure you, these goats haven't been f*cked by anyone'.

Steen Gijl | 26-09-06 | 22:02

Ik niet. ;-]

Ventilatorje | 26-09-06 | 21:59

@Ventilatorje,
ja dûh! Logisch, maar ik wou het wat poëtischer brengen.

fuckje | 26-09-06 | 21:57

@LoudandProud
Ik ruik een Donner-mentaliteit: ons land mag naar de hel gaan, als het maar gaat zoals in de wet voorzien. Dat kijk-mij-eens-beschaafd-en-democratisch-de-wet-volgend-wezen lukt niet tenzij de wet gerespecteerd wordt. En ik geloof dat jij overschat hoe moeilijk het is om een aanslag te plegen. Tuurlijk willen die mannekes graag CNN halen met springstoffen en veel slachtoffers, maar mocht het maar niet blijven lukken is er vanzelf één die gewoon zn pistool leegschiet in de metro. Maar steek vooral je kop in het zand.

Koekje-dr-bij? | 26-09-06 | 21:53

fuckje, ik vermoed naar aanleiding van die aquarelletjes van Udolf H.

Ventilatorje | 26-09-06 | 21:53

@Gekke Gerritje,
nee, het is Rabarberke's manier om aan te geven dat Marco nu niet direct haar meest favoriete politicus is.

fuckje | 26-09-06 | 21:51

*Komt wat later binnen*

Ik kan geen sympathie opbrengen voor het lot van iemand die mij en mijn vriendin naar de andere wereld wil helpen. Ik zie ook niet in waarom ik dat zou moeten doen.

@Samir : Ongezien de tyfus!

TM | 26-09-06 | 21:50

ach 2 jaar voor het vermoorden van een 7 jarige baby dus dat wordt 5 uur onkruidt wieden voor het proberen uitroeien van de autochtone Nederlanders.
Twin towers, oh stoute jongen, toch zeker 6 maanden Osama met aftrek van voorarrest. Heel normaal allemaal. Cultuur schok enzo.

W3a7herman | 26-09-06 | 21:48

Zeau, nou nog ff Bubba goed zijn werk laten doen,..... en Samira ligt uitgewoond in zijn eigen shit, wat een lutser.................

Mallebroodje | 26-09-06 | 21:47

Volgens mij is het een hint van Rabarberke dat hij van plan is Pastors binnenkort te vermoorden. Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd?

Gekke Gerritje | 26-09-06 | 21:46

@ Rabarberkerke

Je opmerkingen zijn zeau ongeleauflijk VMBO. Heb jij dat irl ook dat niemand begrijpt waar je het over hebt ? Kansloos....

Dikke prut | 26-09-06 | 21:42

superjan 26-09-06 @ 21:35

www.26000gezichten.nl/

Zeg jij het maar... Je weet toch, hoe dieper in de shit, hoe minder je ziet !
Maar goed, ik zal je matsen. Zeg jij maar wie van zijn vriendjes je bedoelt op deze site, dan zal ik wel lekken. www.webwereld.nl/articles/39882

Dwaaaas | 26-09-06 | 21:40

Trouwens, iemand een aquarelletje van Pastors kopen? Wordt later veel geld waard.

Rabarberke | 26-09-06 | 21:40

hey vet :D

deze heb ik vanmiddag naarz e opgestuurd en nu staat ie ertussen :D
lol geenstijl, wel erbij zetten van wie de tip komt hé :P ;)

Alphaneder | 26-09-06 | 21:39

@Dwaaas> Zeg jij t maar!? We hadden hier ooit een deep throat, maar die is weer gevlucht.

superjan | 26-09-06 | 21:35

superjan 26-09-06 @ 21:31

Welke van de 26.000 gezichten ?

Dwaaaas | 26-09-06 | 21:34

Brutus68> met Samir in een vakantiecharter naar Parijs of madrid stappen lijkt me inderdaad geen feest. Dit soort gasten propt zichtzelf nog tot de strot vol met trotyl, met een lontje uit hun aars,

superjan | 26-09-06 | 21:34

@dwaas> heb je op minfin gewerkt? Kun je ons dan ook iets meer vertellen over het vriendje van Wouter Bos?

superjan | 26-09-06 | 21:31

@LoudAndProud 21.19

De home-video van Samir is natuurlijk onnavolgbaar prutswerk, heb ze wel eens beter gezien. Wat niet wegneemt dat we het hier over een patient hebben, die eigenlijk liefdevol verpleegd zou moeten worden in een instelling, het liefst ver weg, ergens in de woestijn. Figuren zoals Samir A., Mohammed Byouri, en ook Volkert van de Graaf worden niet gedreven door idealen, maar door obsessies. Dit maakt ze zo gevaarlijk.
Het gedrag van Samir is volstrekt onvoorspelbaar, immers dit jongetje is een patient, en dat maakt hem tot hem tot een buitengewone en kostbare risicofactor voor de overheid...

brutus68 | 26-09-06 | 21:30

@braadlap
Heb je ervaring met zulk onderwijs?

Rabarberke | 26-09-06 | 21:29

LoudAndProud 26-09-06 @ 21:19

Klopt, maar ik vraag me af in hoeverre het waar is dat Samirtje zijn medicijnen niet krijgt. Daarbuiten is de kans klein dat het ooit voor het Europese Hof komt. Dus de kans dat Samirtje door deze onbewezen blabla van zijn vrouwtje strafvermindering afdwingt bij het Europese Hof is net zo groot als de kans dat Zalm de Gulden terug wil.

Dwaaaas | 26-09-06 | 21:27

Treger 26-09-06 @ 20:10

Je kan in een rechtstaat zoals NL niemand veroordelen voor dingen die nog niet in de wet zijn opgenomen op het moment van de daad. De lafheid van de wetgevers is dat zij niet willen anticiperen op de veranderde omstandigheden, dus betekend het afschaffen van het religieus onderwijs dat vooral de onschuldige Christenen getroffen worden en wordt het islamitisch schorem nauwelijks geraakt omdat er geen onderscheidt op algemene criminaliteit of sociaal gedrag van een religieuse sekte gemaakt mag worden. Moet je niet rammedammen trouwens?

Hans Anders | 26-09-06 | 21:25

@CoJoNes,
Ok. Dan krijgt Dato Steenhuis de schuld!

fuckje | 26-09-06 | 21:24

@Koekje-dr-bij? 26-09-06 @ 21:15
Jij bent kennelijk enorm onder de indruk van wat Samir gezegd heeft.Maar ik niet.
Ik geloof gewoon niet dat dat knulletje tot erg veel in staat was ,of is.Daar komt bij dat ik een gezonde dosis wantrouwen heb tegenover beweringen die het OM doet.
Hoe het ook zij, ik sta achter het princiepe van "innocent untill proven guilty" en het mishandelen van gevangenene ,wat die ook op hun kerfstok hebben, zal nooit mijn goedkeuring krijgen.

LoudAndProud | 26-09-06 | 21:23

@dikke prut

Ons? Met zijn allen tot onze god?

Laat me raden, is dat een of andere getatoeerde vetzak in wit trainingspak drie straten verderop in je achterstandswijk waar je je wiet haalt?

Rabarberke | 26-09-06 | 21:23

Hahaha die wandelende darmpoliep is zielig? Ik zeg een vuistdikke colonoscoop in zijn anus rammen,dat zal 'm leren.

braadlap | 26-09-06 | 21:22

@Bucky
.
Misschien een beetje off-topic, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom jij op de PvdA wilt gaan stemmen. Wat trekt jou zo aan bij de PvdA?

Gekke Gerritje | 26-09-06 | 21:22

CoJoNes 26-09-06 @ 21:11
Inderdaad. Dank je.

Dwaaaas | 26-09-06 | 21:21

@fuckje
Tjibbe is de baas van de ministers, Tjibbe is de head honcho terrorismebestrijding, als de noodtoestand in 0031 wordt afgekondigd, vervangt Tjibbe Hare Majesteit zelf. Tjibbe heerst nu nog op de achtergrond, maar als de Jihad uitbreekt zal Tjibbe de eerste christelijke grootmoefti blijken. Let op mijn woorden, Tjibbe Joustra ís de Illuminati.

CoJoNes | 26-09-06 | 21:21

Uitschot dat voor de rest van z'n leven lekker achter de tralies moet blijven. Met z'n allah. Sodemieter toch op mietje.

Theo Braakspijkers | 26-09-06 | 21:20

En toch zou ik die Abida wel eens een keer willen neuken.

Grotpaddestoel | 26-09-06 | 21:20

Dat zal die hakbar leren om een filmpje op te nemen waarin hij aankondigd de biggest baddest martelaar te zijn en ons bedreigd. Wij hebben met zijn allen tot onze god gebeden en nu heeft Samir een acuut geval van anal leakage. Hij krijgt die medicijnen natuurlijk niet want ies niet halal - mwoehahaha

Dikke prut | 26-09-06 | 21:19

Dwaaaas 26-09-06 @ 21:09
Maar het Europese Hof ,dat overigens niet in Brussel zit maar in Luxemburg, kan ook niet lachen om het verbreken van het EVRM.
Ikzelf kan trouwens alleen maar lachen om een 18 jarig knulletje met een geweer en een jurk aan die met een iets te hoog stemmetje een beetje zit te dreigen voor een video camera.
Heb je trouwens de kwaliteit van dat filmpje gezien?Van iemand die niet eens een camera goed kan instellen moet ik bang worden?

LoudAndProud | 26-09-06 | 21:19

@pritt stift

Vraagt zich men hier al af hoe jij weet dat Samir A. anale wratjes heeft? Zaten ze je in de weg?

Rabarberke | 26-09-06 | 21:18

Respect moet je verdienen. Ga daar maar eens heeeel laaang over nadenken.

Koekje-dr-bij? | 26-09-06 | 21:18

@Bucky 26-09-06 @ 21:12, doe es doodliggen. Of liever -> www.fok.nl/

Ventilatorje | 26-09-06 | 21:17

@CoJoNes,
Tjibbe is ( nog ) geen verantwoordelijk minister.
@Dwaaaas,
Jan idem. ( Moge Allah het verhoeden).
@ZI,
euh.. tsjah.... Johan treft in dezen geen blaam.

fuckje | 26-09-06 | 21:17

@brutus> het wordt afleggen geblazen.

superjan | 26-09-06 | 21:17

superjan 26-09-06 @ 21:15

Kom eens, je moet van een ambtenaar niet verwachten dat hij zijn vakantie gaat afbreken . De Tsunami werd nog net niet afgedaan als een hoax.

Dwaaaas | 26-09-06 | 21:17

Bucky 26-09-06 @ 21:12

"Wij stoppen pas met onze terreur tegen jullie als jullie ons respecteren als moslim!!!!!"
En jij denkt dat denkend Nederland zich laat chanteren. Lijkt mij niet.

huppelkudtje | 26-09-06 | 21:16

Het OM zit natuurlijk ernstig met Samir in z'n maag. De bewijslast is flinterdun, de waanideeen van Samir zijn waarschijnlijk niet behandelbaar, sterker nog, die zijn door z'n verblijf achter de deur alleen maar versterkt, kortom wat moet je met deze wanna-be hakbar?? Hem vrijlaten, en hem 24/7 afleggen is een nogal kostbare en risicovolle affaire, en hem voor de rest van z'n leven achter slot en grendel houden is juridisch niet haalbaar.
Kortom, een vroegtijdig verscheiden van Samir op -kug- "natuurlijk""wijze, zou het OM niet slecht uitkomen..

brutus68 | 26-09-06 | 21:15

ZI, Remkes wil anders wél iedereen eten geven. Zoals men het gewend is van Grunnigers tijdens de oorlog! Eat that!

Ventilatorje | 26-09-06 | 21:15

@fuckje> maar remkes is door de nieuwe machthebbers van Thailollitaland om onbekende redenen nog even vastgehouden voor nader onderzoek.
@Dwaas>dat doe onze fem er gewoon ff bij.

superjan | 26-09-06 | 21:15

kan deze hakbar hoer ook weggejorist worden om deel uit te gaan maken van de 72 halal "maagden"

Tinus de Hakker | 26-09-06 | 21:15

LoudAndProud 26-09-06 @ 21:06
Bedankt voor de aanwijzing maar dat onzin uitkramen niet strafbaar is, is geen verassing. De hoeveelheid belspellen, voetbalpraatprogramma`s en politici zou een lijst verdachten creeeren waar het OM geen manschappen voor heeft. Maar het feit dat een beest als samirA nog niet weggestopt kan worden betekend niet dat we maar als een stelletje zombies de koek moeten slikken, ons rechtssysteem schiet blijkbaar te kort. Precies het verschil in redeneren tussen vrije westerlingen een kuddevolgende middenoostelingen. Maar sluit je gerust aan, kan best rustgevend zijn nooit voor jezelf na te hoeven denken.

Koekje-dr-bij? | 26-09-06 | 21:15

@bucky

Je zou zo een moslim kunnen worden.

Rabarberke | 26-09-06 | 21:15

@fuckje
Maar Remkes heeft smerige tanden. En mensen met smerige tanden zijn per definitie onbetrouwbaar en laks. Dan kun je nog 10 keer Groninger zijn, hier kom je niet mee weg.

ZI | 26-09-06 | 21:14

fuckje 26-09-06 @ 21:11

Jan Marijnissen zodat ie zijn no-claim toch terug krijgt ?

Dwaaaas | 26-09-06 | 21:14

@fuckje
Mag Tjibbe J. dan ook weg, voor altijd, zonder wachtgeld?

CoJoNes | 26-09-06 | 21:13

superjan 26-09-06 @ 21:09

Als dat betekent dat Halsema een jaar in een stoffig kantoor moet gaan zitten.... Waar wachten we dan nog op ? Oprichten die hap.

Dwaaaas | 26-09-06 | 21:13

@don quichote

Als je zou zien waarmee mijn buurman samenwoont zou je wel anders piepen.

Rabarberke | 26-09-06 | 21:12

@Ventilatortje
Moet ik je bewijzen dat ik 100% nederlander ben en een Christelijke?
Okee ik stem niet op de SP maar eerder op bv PVDA ofzo.
Alleen bij netwerk zei samir a:Wij stoppen pas met onze terreur tegen jullie als jullie ons respecteren als moslim!!!!!
Jullie hebben niet allemaal gekeken stelletje flapdrollen effe nadenken.

Bucky | 26-09-06 | 21:12

@Dwaaaaas,
Niet alleen Hirsch Ballin, dan ook gelijk Hogervorst ( volksgezondheid), Maria vd Hoeven , omdat Samira zijn opleiding niet kan afmaken, Zalm, in verband met het blokkeren van zijn bankrekening, van Ardenne, omdat de ontwikkelingshulp jegens Samira is mislukt, Veerman, in verband met de beestjuhs in de cel, ben ik nog iemand vergeten?
Johan Remkes mag blijven, dat is een Grunniger.

fuckje | 26-09-06 | 21:11

@Dwaaaas 26-09-06 @ 21:10
Dan is een felicitatie op z'n plaats.

CoJoNes | 26-09-06 | 21:11

CoJoNes 26-09-06 @ 21:09
Ex

Dwaaaas | 26-09-06 | 21:10

@Rabarberke
ik benijd je buurman

Don Quichote | 26-09-06 | 21:10

Bucky 26-09-06 @ 20:57

Ga eens even lekker liggen.

Salvatore Riina | 26-09-06 | 21:09

LoudAndProud 26-09-06 @ 21:06

Klopt, maar in Brussel kunnen ze de laatste tijd niet meer zo lachen om die wanna be terroristjes.

Dwaaaas | 26-09-06 | 21:09

@Dwaaaas 26-09-06 @ 21:07
Ha, door de mand gevallen, u is ambtenaar.

CoJoNes | 26-09-06 | 21:09

@Dwaaas> De commissie Donner Halsema Dijksma. Hangen zal die die Balin met zn falend beleid.

superjan | 26-09-06 | 21:09

@LenP> klopt als een busje.

superjan | 26-09-06 | 21:07

@superjan
Welke wachtgeldtrekkende salarisschaal 18 kunnen we dit onderzoekje laten leiden ? Misschien iets voor Donner...

Dwaaaas | 26-09-06 | 21:07

@Koekje-dr-bij? 26-09-06 @ 21:02
Op onzin uitkramen staat in Nederland geen enkele straf.Als deze video alles is wat ze hebben dan geef ik het OM erg weinig kans.
Ik zie op die video een puber met een stoer verhaal die osama bin Laden nadoet.
Verwerpelijk?Natuurlijk.Maar of het genoeg is om iemand als 'terrorist' te veroordelen, ik moet het nog zien.
En als die pesterijen van de cipiers kloppen ,dan zijn die cipiers straks mede verantwoordelijk voor een lagere straf voor Samir, want een rechter neemt zoiets meestal mee in zijn strafmaat.Om maar te zwijgen van wat het Europese hof hier mee doet.Die hebben al eerder niet al te malse veroordelingen over de behandeling van gevangenen in Nederland uitgesproken .

LoudAndProud | 26-09-06 | 21:06

LoL@ dwaas en Sjaak.

superjan | 26-09-06 | 21:05

@Don Quichote

Ik heb geen vacatures voor columnisten. Ik kan wel een binnendienstmedewerker gebruiken, maar of ik die tussen de redactieleden moet zoeken... nahhh...

Rabarberke | 26-09-06 | 21:04

Als Abid A. zegt dat Samir A. zijn medicijnen niet krijgt dan geloof ik dat meteen. Ballin moet aftreden !!!

Dwaaaas | 26-09-06 | 21:03

@Bucky 26-09-06 @ 20:57, doe eens wegwezen
-.
Ja ik ben 100% NEDERLANDER en die samir a niet
-
Sorry hoor maar jullie die discrimineren etc moeten het land uit.

Ventilatorje | 26-09-06 | 21:03

@huppelkudtje 26-09-06 @ 21:00
Vrij vertaald: onderwerping. Pas perfect in onze hollandse samenleving.

Koekje-dr-bij? | 26-09-06 | 21:03

@Treger
"En die video... probeer de werkelijke intentie maar eens te bewijzen. Mocht hij voor die video jarenlang krijgen maak dan je borst maar nat. Dan is de gemiddelde GS reaguurder ook vogelvrij."
-
Wel eens overwogen advocaat te worden? Maar zonder gehkheid, de gemiddelde reaguurder loopt niet zo`n onzin uit te kramen en de oorlog te verklaren aan het NLvolk. Dat doen alleen crazyfoolachtige hakbars en die mogen van mij inderdaad een spuitje krijgen.

Koekje-dr-bij? | 26-09-06 | 21:02

Laat Bubba je verlossen.....

Salvatore Riina | 26-09-06 | 21:01

@Bucky 26-09-06 @ 20:57
...omdat eentje voor zijn geloof op komt.
Mensen dreigen op te blazen, fijn geloof is dat.
Hoe heet dit geloof?

huppelkudtje | 26-09-06 | 21:00

Om maar te zwijgen van de lol die hij zal hebben als hij de reacties op zijn vrijspraak hier op GS leest.

LoudAndProud | 26-09-06 | 21:00

Superjan
'Een blik wormen opengetrokken'.

gevallenverstand | 26-09-06 | 21:00

LoudAndProud 26-09-06 @ 20:54

Bedoel slechts aan te geven dat wij Nederlanders, indien wij dezelfde gedachtenkronkel zouden hebben als onze moslimbroeders, wat geweld betreft uit ons eigen sprookjesboek kunnen putten.
Voor de gelovigen onder ons zijn de reacties die jij in je post verafschuwt dus eventueel te legitimeren. Vandaar het oog om oog-verhaal.
Ben zelf overigens niet gelovig. Maakt u zich geen zorgen.

DatWelNatuurlijk | 26-09-06 | 20:59

Met het flinterdunne bewijs dat justitie verzameld heeft waag ik trouwens serieus te betwijfelen of het nu wel tot een veroordeling komt.
Als vrijspraak volgt kan Samir een schadevergoeding opstrijken voor zijn hechtenis sinds vorig jaar oktober.Dat moet hem toch algauw 20 ruggen opleveren.
Als hij in de cel alvast in gedachten dat geld besteedt wordt de pijn in zijn poeperd vast een stuk verdraagzamer.

LoudAndProud | 26-09-06 | 20:59

@don Qui> wat vriendelijk, echter ik ben ziek, durf t niet te zeggen maarre vette buikgriep. gelukkig minder erg dan de buikgriep van Samir.

superjan | 26-09-06 | 20:59

Is dit nou het PERFECTE NEDERLAND?
Allemaal zeuren omdat eentje voor zijn geloof op komt.
Ja ik ben 100% NEDERLANDER en die samir a niet maar dan nog verdient hij het niet om weg te creperen in de bak.
Nee hij moet een eerlijk proces krijgen en dus ook zijn medicijnen.
Want anders kan hij zich niet verdedigen en de bak gaat hij toch wel in wegens het beramen van aanslagen of weet ik veel wat.
Dus niet zo zeiken want die marokanen vochten wel mooi in de 2deWO mee met de Fransen de engelsen en de amerikanen.
DUS BEKKEN DICHT.
Zij hebben ons land bevrijd en het helpen opbouwen en dan nog zeiken we over ze?
Sorry hoor maar jullie die discrimineren etc moeten het land uit.(ja ook de criminelen buitenlanders)

Bucky | 26-09-06 | 20:57

@superjan, morgen, 16.30: 1e brug (vanaf DB) over Drongels kanaal. Picknick met C. Young. (enkel vrij-denkers)
@Rabarberke der openbaringen, ooit de redactie gemaild nav een columnistenvacature?

Don Quichote | 26-09-06 | 20:57

@Kloodtviool,
Ach elke willekeurige inrichting met een stijlloos regime is voldoende voor jou. prettige avond verder heren

Treger | 26-09-06 | 20:56

Don Quichote 26-09-06 @ 20:46

Ja schat :) Let even op je zpelling ;-) En ge meugt wel een bietje trots zèn op den Bol als exportproduct.

Houdoe war (groeten uit Berlicum)

Sytze Vliegen | 26-09-06 | 20:55

@tWelNatuurlijk 26-09-06 @ 20:49
Godzijdank (no pun intended) volgen we de bijbel helemaal niet als het om democratie gaat, maar het wetboek.

LoudAndProud | 26-09-06 | 20:54

Wat een geweldig nieuws, minder paris en meer samir vanaf nu!!

Koekje-dr-bij? | 26-09-06 | 20:52

@cojo> beide, beste man beide.

superjan | 26-09-06 | 20:52

Wat Samir in zijn achtersnee heeft, maar zijn weif in haar andere

Gurruk | 26-09-06 | 20:50

@Ahasveros 26-09-06 @ 20:28,
geheugensteuntje nodig?

Treinkaping bij Wijster, 1975

"Bij aanvang van de kaping werd de machinist Hans Braam doodgeschoten. Toen bleek dat de Nederlandse overheid de eisen niet snel wilde inwilligen werd de dienstplichtig soldaat en toevallige passagier Leo Bulter doodgeschoten. Op 4 december werd ook Bert Bierling gedood. Meest gewelddadige van de gijzelnemers was Eli Hahury die in twee gevallen de trekker overhaalde. De lijken van de doodgeschoten gegijzelden werden uit de trein gegooid en bleven daar enkele dagen liggen voordat toestemming werd gegeven om ze weg te halen."

Kijk, dat was nou inderdaad terreur, the real shit.
om maar niet te spreken van de gijzeling van de lagere school in Bovensmilde,
een soort proto-Beslan.

vander F | 26-09-06 | 20:49

LoudAndProud 26-09-06 @ 20:41

Waar.
Maar wie de Bijbel naar de letter volgt, zal vroeg of laat de term "oog om oog, tand om tand" tegenkomen.

DatWelNatuurlijk | 26-09-06 | 20:49

@Treger: Kerel, ik merk dat jij een machtig man bent. Links erelid van het electoraat. Ik weet niet wat het is maar het maakt indruk. Ik buig nederig voor jouw autoriteit. Je dreigement dat ik ooit in de EBI zal belanden klinkt nu beangstigend. Vergeef mij dat ik woorden tot je gericht heb die ook maar een sarcastische ondertoon SCHIJNEN te hebben.

kloodtviool | 26-09-06 | 20:48

@loud and proud. Die gaat over 30 jaar gewoon vanzelf uit hoor. We moeten aan de alternatieve energie. Zit niks anders op.

superjan | 26-09-06 | 20:48

Volgens de metro was hij gisteren verplaatst naar Vught. Nu is mijn topografisch vermogen buiten de randstad zeer slecht, maar moet je dan via de A2 om daar te komen? zat hij dan in een waardetransport wagen? misschien dat dat de rede was dat er een terreureenheid nodig was om het bandje te plakken gisteren op de A2.

Alleen de relatie waardetransport en Samier vat ik zelf nog niet, maar misschien is dat veiliger tegen zelfontploffing van die lutser

taakplanner | 26-09-06 | 20:48

Twintig jaar geleden had je nog heuse kolonelsregimes in Europa. Martelingen in gevangenissen, minderjarigen onschuldig vast, ambtelijke willekeur.

Ik moet me sterk vergissen als dit kutlandje niet dezelfde richting opgaat. Martelingen in gevangenissen, cellen die in de hens vliegen, een kind als Hui onschuldig in de bak.. Soit, het is dan wel geen militair regime (militairen in nederland zijn sissies), maar een paar jaar lang een autistische mongool op justitie en een viswijf met de vadsige tronie van een kroegbaas op integratie en je hebt de poppen aan het dansen.

Een de premier die daarboven uit normen en waarden piept verdient niet anders dan met pek en veren op spoorbielzen gebonden de vijver in geplempt te worden.

En dit tuig is nog maar gematigd en fatsoenlijk. Kennelijk verblind door het gevaar Fortuyn, is men nog roomser dan de Paus geworden.

Het gajes dat nu langs de zijlijn staat te wachten om een beetje macht te grijpen, als dat inderdaad invloed krijgt, dan breekt de pleuris pas echt los.

Europa is nog rechtser dan voor WOII. En dan duurt het niet lang meer of de vertokte democratie, de rukkende rechtstaat, helpt zichzelf finaal om zeep. Haal de bruine verf alvast maar van stal.

Oh en voor de moslims stel ik alvast een fotofuck voor waarin iedereen een leuk herkenbaarheidslogootje ontwerpt. Kromzwaardje, half maantje, moskeetje, sterretje...

Rabarberke | 26-09-06 | 20:48

@kloodtvieaul
Nee, mijn zoon, ik bepaal helemaal niets. Ik stel slechts vast dat je als een kaffer staat te blaffen zonder een boodschap voort te brengen anders dan dat je Treger beticht van zaken die slaan als een lul op een gouden drumstel met een kutgeluid. Je beticht hem zélfs van het op gang brengen van een inhoudelijke discussie.
En ik weet niet wat jij verstaat onder stijlloos reaguren, maar in mijn woordenboek is dat wat anders dan flamen als een ongelikte beer.

Chiant | 26-09-06 | 20:48

Of mogen de olieboor installaties van de Koninklijke Shell wel op hun turf blijven?

LoudAndProud | 26-09-06 | 20:48

Lelijk mormel trouwens die adiba met haar ene doorlopende wenkbrauw.

solidstate | 26-09-06 | 20:47

superjan 26-09-06 @ 20:44
Wij weg uit hun turf.En jouw PC draait vervolgens op..?wat?

LoudAndProud | 26-09-06 | 20:47

yep@Sytze, frieze rukkers blijven met hunner diaslectische peauten van onze lekkernij, begrepen?!

Don Quichote | 26-09-06 | 20:46

@zum kotzen> ach. Ik ben libertijn en gun ieder het zijne. Ik ben ook een egoist. Als die mensen, waarvan ik vind dat die hier niks te zoeken hebben (lees uitvreters criminelen godsdienstwaanzinnigen en oorlogsmenners) hier ook niet meer zouden komen. Dan zou ik er voor pleiten om de favor te returnen en die woestijnen spoorslags te verlaten zodat die fijne mensen hun eigen cultuur kunnen beoefenen in hun eigen fijne omgeving. Wij zitten in die regio's vanwege de olie. Daarmee hebben we een can of worms opengerukt en de sinds 800 jaar sluimerende jihad naar ons eigen gebied gebracht. Als het te ver is en we moeten het uitvechten... so be it. Maar mijn voorkeur... wij weg uit hun turf en gaarne ook andersom.

superjan | 26-09-06 | 20:44

@Treger, justitie is de hardste? Onderbouw dat eerst maar eens, ik had je als links erelid van het electoraat hoger ingeschat, geef eens stavingen van je stelling. Natuurlijk kan ik me de vrees voor verregaande penetratie van de privacy voorstellen, maar die is onvermijdelijk een gevolg van de polarisatie. Zelfs de ogen der linkse ridders zijn geopend en klaar voor een chipimplantaat.
*neemt nog meer opties*

Don Quichote | 26-09-06 | 20:44

LoudAndProud 26-09-06 @ 20:41

Jôh.

Sytze Vliegen | 26-09-06 | 20:43

Samir-A ?

tdPjeweet | 26-09-06 | 20:42

Nou ,als Donner zijn zin krijgt en de Sharia wordt inderdaad op een dag in Nederland ingevoerd zullen de meesten van jullie weinig moeite hebben om eraan te wennen merk ik al.
Basale grondrechten en democratische waarden en normen worden in de meeste reaguursels zonder enig probleem overboord gegooid, en de meeste reacties zijn net zo erg of erger dan de meest fundamentalistische moslim onzin die op Al-Jazeera in video boodschappen door bebaarde mannen wordt uitgesproken.

LoudAndProud | 26-09-06 | 20:41

Het is gewoon letterlijk een bange poepert geworden

Heintje Davids | 26-09-06 | 20:41

als ze getrouwd zijn, moet zij dan niet Abida A. heten?

De dikke vandaal | 26-09-06 | 20:38

Abdel Hazes, kom d'r maar in....

Ik zit hier heel alleen Ramadan te vieren De straf die ik verdiend heb zit ik uit Ik stal voor ons gezin, maar dat had toch geen zin Want jij viert nu Ramadan met een ander Hoe heb je mij zo snel kunnen vergeten? Waarom zit er nu een ander op mijn stoel? Ik ben zo eenzaam hier, in die koude kille cel Kan jij echt niet begrijpen wat ik voel? Nu zit je in de moskee met een ander. Mijn kinderen die zingen 1001 Nacht. Ja stil zal het voor mij zeer zeker wezen. Met niets dat mijn verdriet verzacht Mijn medemensen kregen een pakketje Met de ramadanwens "Vader kom toch gauw weer thuis" Ik kreeg de mijne niet, dat doet me veel verdriet Niet welkom zijn in je eigen huis
Misschien mag ik mijn kinderen nog wat geven Wat geven uit het diepste van mijn hart Vergeten kan ik niet, daarom dit Ramadanlied Een lied zo vol met smart Voor mij zullen hier geen kaarsen branden Ik voel mij als een geit zonder een pik Ik voel me zo alleen, waar moet ik straks toch heen In gedachten hoor ik Allah hakbarrr roepen
Ik zit hier heel alleen Ramadan te vieren De straf die ik verdiend heb zit ik uit Ik stal voor ons gezin, maar dat had toch geen zin Want jij viert nu kerstfeest met een ander Misschien mag ik mijn kinderen nog wat geven Wat geven uit het diepste van mijn hart Vergeten kan ik niet, daarom dit Ramadanlied. Een lied zo vol met smart….

Mayakovnik | 26-09-06 | 20:38

Don Quichote 26-09-06 @ 20:19

Dé Jan de Groot?

Sytze Vliegen | 26-09-06 | 20:37

hoop dat ie de tyfus krijgt

uchman | 26-09-06 | 20:36

@Treger 26-09-06 @ 20:31,
nou gebruik ik de woorden 'vertrouwen' en 'justitie' ook niet gauw in 1 zin,
behalve dan in ontkennende vorm.

vander F | 26-09-06 | 20:36

@Chiant 26-09-06 @ 20:33
zo jongen, jij bepaalt dat ik stijlloos ben en daarom "af"! Haha, geweldig!

kloodtviool | 26-09-06 | 20:36

@superjan 26-09-06 @ 20:28

Hebben we als (enigszins) beschaafde landen niet de plicht om de wereld te bevrijden van het kankergezwel dat 'fundamentalistische islam" heet? Als we dat niet doen, moeten we ook niet gaan klagen dat we overstelpt worden met vluchtelingen uit landen waar barbaarse honden rondlopen die bezeten zijn door het gif van een religie van haat, dood en verderf.

zum kotzen | 26-09-06 | 20:35

Kloodtviool,
Ga door en je eindigt op een dag in de EBI!

Treger | 26-09-06 | 20:34

@Treger 26-09-06 @ 20:31
justitie is altijd de hardste
..
..
*kuch*

kloodtviool | 26-09-06 | 20:33

@kloodtviool
Nog even los van het feit of ik het nu wel of niet met Treger eens ben; hij heeft in ieder geval inhoudelijk en beargumenteerd gereaguurd. Dat mis ik bij jou even en dan ben je op voorhand af.

Chiant | 26-09-06 | 20:33

@Donquichote,
Waarom een rare gedachte? Het gaat hard tegen hard en justitie is altijd de hardste. dat weet je toch?

Treger | 26-09-06 | 20:31

Een beetje off-topic: iemand nog iets vernomen over die schuimbekkende overleden terreurverdachte Rachid B.? Vergiftigd ja of nee? Ik vermoed dat er voor Samir eenzelfde plan uit de kast wordt getrokken als hij wordt vrijgelaten.

ik ben er even niet | 26-09-06 | 20:31

@kloodtviool. Ik ben wel blij met een beetje antithese.

superjan | 26-09-06 | 20:30

Keb lang gewacht.... maaruhhhh..... WTF is samir???

ech wel | 26-09-06 | 20:30

Als ik Samir was, vroeg ik overplaatsing aan naar Belgie.

vanrechtsheeftvoorra | 26-09-06 | 20:29

@Treger 26-09-06 @ 20:10
dank voor je reactie lutser, zo komt er nog een discussie op gang. Een fijne, inhoudelijke discussie. Hebben we nodig, Treger. Kom jongen, nog even wat hoger toontje aanslaan dan komt het helemaal goed. Hebbie ook van dat mooie te lange stoffige haar Treger? Kom je ook wel eens op antifa-sites om te zoeken naar Foute Blanke Nederlanders Treger?

kloodtviool | 26-09-06 | 20:28

@zum kotzen> we moeten zo snel mogelijk van onze olieverslaving af. Dan kunnen die mensen lekker voortdoen in hun eigenste woesternij waar wij, get real, eigenlijk niks te zoeken hebben.

superjan | 26-09-06 | 20:28

@Treger 26-09-06 @ 20:10
"De nep terrorist en iedereen maar bang zijn. In de jaren 70 was er pas terreur in NL vergeleken daarbij zijn dit een stel stumpers."

Uh, oh... SamirA een nepterrorist en een stumpert noemen?
Man! Alleen daarvoor wordt je keel doorgesneden en prikken ze een briefje op je dooie lijer...
Euverigens waren de terriristen in de 70's linkse terorristen dus die waren 'goed ' bezig. Laten Volkert vd G. en Wijnand Duivendak je maar niet horen...
Bloeden in Mediapark zal je!

Ahasveros | 26-09-06 | 20:28

@frietpan
Als je nou je deksel omhoog doet hoef je niet zo te gillen.

Chiant | 26-09-06 | 20:28

@superjan, da's een deja vu
@treger, nu draaf je echt door: een onthouding van medicijnen, zeer ongeloofwaardig.
Videobeelden: zeer aannemelijk. Oei, ik ben gehersenspoeld door de linkse media. (Om maar een keer die algehele onzin qua beïnvloeding te persifleren)

Don Quichote | 26-09-06 | 20:27

2016: Samir en Abiba zijn de nieuwe NL TV-helden en presenteren vanaf Ibiza een nieuw anaal-reinigingsprogramma met een opgezette Patty Brard in de hoek van de kamer. Wat ik je brom.

JudgeJuly | 26-09-06 | 20:26

Mayakovnik
Wat heeft die gozer gegeten?

doktersnuggles | 26-09-06 | 20:26

Zou ie echt ambeien hebben, of is hier wellicht sprake van enig ogewenst sexueel anaal verkeer? Hiervan kunnen soms rectale bloedingen het gevolg zijn. Bij het niet tijdig behandelen van deze bloedingen kunnen ernstige zweren optreden met de dood asl gevolg. Het wordt dan ook aangeraden vroegtijdig een testament op te maken.

vanrechtsheeftvoorra | 26-09-06 | 20:26

*Deels offtopic*

Goedverdoemme laten de Nederlandse militairen alsjeblieft zoveel mogelijk kudt-klote-tyfus Taliban afknallen, dat ze langzaam en pijnlijk mogen sterven.

En probeer het nieuwste type vlammenwerper op Samir A en allen die zijn idealen delen.

zum kotzen | 26-09-06 | 20:26

Achgoddegod waaaat ziiieeeliiiiggg (kuch)
Dacht die sukkel met zijn zwarte hoedje nou echt dat we medelijden gingen krijgen?!
Groetjes aan Holleeder, Samir, als je hard schreeuwt kan ie je horen..., z'n luchtplaats ligt vlak naast de jouwe.....

Tomahawk33 | 26-09-06 | 20:24

@treger> alle gekheid op een stokje. Ik vind dat je daar gelijk in hebt.

superjan | 26-09-06 | 20:24

-weggejorist-

frietpan | 26-09-06 | 20:24

Abida Kabbaj: "Ik moet erom lachen, ik neem het niet serieus. Ik heb al eerder meegemaakt dat ze bij ons een testament vonden. Ook toen stelde het niets voor."

Uh, oh... DAT zal je duur komen te staan schatje! Hoezeau niet serieus nemen? Branden zal je, ongelovige hoerrrr

Ahasveros | 26-09-06 | 20:23

@superjan,
Ik zou ze er wel voor aanzien noodzakelijke medische behandeling te onthouden. Het dilemma bij deze jochies is dat het normale rechtssysteem uitgepraat is met ze. Zij zeggen zelf geen boodschap te hebben maar het is angstig want kan akelig precedent scheppen. Wie zegt mij wat morgen als maatschappij ontwrichtend beschouwd wordt door de gezagsdragers?

Treger | 26-09-06 | 20:23

Don Quichotte> u hebt smaak mijnheer.

superjan | 26-09-06 | 20:21

@superjan, een villa aan de Loonsebaan? Zwaai eens als ik een rondje Breezah's doe om de ijzeren man. Heerlijk toch?
De bollen komen van De Groot btw.

Don Quichote | 26-09-06 | 20:19

@Treger 26-09-06 @ 20:10,
eerst maar eens zien of werkelijk medicatie word onthouden,
mw. kan wel meer vertellen..

hele nare aandoening hoor,
www.crohn-colitis.nl/p_de_ziekte_van_c...

vander F | 26-09-06 | 20:17

Mooi tegengasje treger.
Eigenlijk heb je nog gelijk ook. ALS het zo is dat hij zijn medicijnen niet krijgt.
Treger het is redelijk normaal dat men een beetje bang is voor of boos is op Samir. Immers, Samir en zijn vrienden hebben veel grotere plannen dan het kapen van een trein in Drenthe. Verder moet je toegeven dat het tamelijk boerenlullig is om je zelfmoord video te laten uitlekken voor dat je ka.. plof hebt gedaan. Waar of niet?

superjan | 26-09-06 | 20:15

En wat denkt Abida dan over de afscheidsvideo? Was het slechts een projekje voor 't studiehuis? Of moeten we het in de hoek goddelijke kontenlikkerij plaatsen?

Kaalscheren en op de kar besmeurd door de stad rijden. Zo ging dat vroeger met dit soort verraadsters!

mr_atheist | 26-09-06 | 20:15

@sjaakdeslinksesul 26-09-06 @ 19:49
Meldt je aan bij het koningshuis krijg je hiervoor vast een lintje lol

harry de leipe | 26-09-06 | 20:12

Het niet verstrekken noodzakelijke medicijnen is een vorm van marteling.
Dat meisje heeft gelijk. Ze willen hem koste wat kost pakken.Samir heeft vooralsnog geen schot gelost. De nep terrorist en iedereen maar bang zijn. In de jaren 70 was er pas terreur in NL vergeleken daarbij zijn dit een stel stumpers.
Ik denk dat het OM gefrustreerd is over deze jongen. Het enige waar ze hem op kunnen veroordelen is wapenbezit. En die video... probeer de werkelijke intentie maar eens te bewijzen. Mocht hij voor die video jarenlang krijgen maak dan je borst maar nat. Dan is de gemiddelde GS reaguurder ook vogelvrij. maar dat is dan wel weer mooi, ik zie er graag een aantal de EBI in verdwijnen,staatsgevaarlijke ondermijnende maniakken.

Treger | 26-09-06 | 20:10

vander F:
gelukkig heb ik mijn stukje vlees net achter de kiezen...

Andreas B. | 26-09-06 | 20:10

@vander F Kwist niet dat die leip met Bubba in een cel zat... daar krijg je wel zulke billetjes van jah hhahhahahahahahhahahahah. Ranzige sjit

[G]eenstijl | 26-09-06 | 20:08

@van der F > dat is de eerste kandidaat voor tripple Anal die ik ooit heb gezien.

superjan | 26-09-06 | 20:08

gerechtigheid

zeiksmurf | 26-09-06 | 20:06

@Don Quichotte> tip ga eerst langs de Rauw in Vught voor de beste Bosche bollen, thermoskannetje thee mee, ff een frisse duik in de ijzeren man en dan lekker op een plaid naar de beveiligingscamera zwaaien.

superjan | 26-09-06 | 20:05

mar·te·laar
de martelaar (mannelijk), de martelaars/martelaren; afleiding(en): martelares

iemand die voor een goede zaak, m.n. zijn geloof, veel lijdt of zelfs
sterft, en daarmee tot symbool wordt van de strijd voor die zaak.

Aldus de dikke van dale...

coal | 26-09-06 | 20:02

Het is trouwens wel leuk bij die EBI, mooie parkeerplaats, diverse campings, vrijliggende fietspade, gemarkeerde wandelroutes. De fors gebarricadeerde ingang is het hoogtepunt van uw enerverende dagtocht.

Don Quichote | 26-09-06 | 20:02

Ach we leggen gewoon een tijdelijk stoma aan. Zowiezo zijn voorland met zijn crohn.

superjan | 26-09-06 | 20:00

superjan
Jij gaat zijn klysma slopen!

doktersnuggles | 26-09-06 | 19:59

geen sugababes profje????

Klein | 26-09-06 | 19:58

@dr snug> precies, mag ik een scalpel en een bortstbeenspreider. Oh ja zuster geef direct de knabbeltang maar aan. Nee je hoeft de anaestist niet te bellen hoor.

superjan | 26-09-06 | 19:56

Ook deze mijnheer verdient een goede medische behandeling!

doktersnuggles | 26-09-06 | 19:54

@sjaakdeslinksesul
-Veel vezelrijk voedsel, is goed voor de gezondheid van de gevangenen.-
De groene knolamaniet tiert hier welig rondom Vught.

Don Quichote | 26-09-06 | 19:52

10 tips voor de cipiers van de EBI in Vught:
Vervang de fles water in zijn cel door aceton.
Zeg dat het oosten in het westen ligt.
Verdubbel het aantal verplichte evangelisatiebijeenkomsten met muziek.
Veel vezelrijk voedsel, is goed voor de gezondheid van de gevangenen.
Beperk het aantal internetsites dat gevangenen mogen bezoeken tot keiharde pr0n en FOK!.
Hou de gevangenen bezig: een varkensfokkerij op het terrein waarin de gevangen werkzaam zijn, verhoogt hun eigenwaarde en verkleint de kans op recidive.
Voor ontspanning: schenk af en toe alcohol, ook gevangenen hebben recht op lol.
Doe de komende maand tussen zonsondergang en zonsopgang de lichten uit.
Koop pampers mini ipv maxi.
Deel neusknijpers en condooms uit aan alle gevangenen.

sjaakdeslinksesul | 26-09-06 | 19:49

Laat hem behandelen in het Radboutziekenhuis!!!!

groezel | 26-09-06 | 19:48

Hahahahaaa Uberlol... tering Sjaak nu moet je ophouden. Ik pis in munne broek.

superjan | 26-09-06 | 19:48

Volgens deze dame worden pedofielen in Nederland beter behandeld dan haar man, nou wat zeur je dan, Mohamed was er ook een dus je hebt niks meer te wensen

Wouter Boslim | 26-09-06 | 19:47

IJsthee 19:43
De wet is veranderd sinds het proces. AIVD bewijs is nu wel toelaatbaar.

minik | 26-09-06 | 19:46

Saai draadje. Geen zendeling van de indymedia die opkomt voor de onderdrukte buikkramper.

Jan Passant | 26-09-06 | 19:46

wat een overgang, van Abida Kabbaj naar Henny Huisman, da's pas inburgeren.

Don Quichote | 26-09-06 | 19:46

samir is een goede kandidaat voor zo'n tele 2 spotje. zo'n micro rocky.

superjan | 26-09-06 | 19:45

@minik:

Ik geloof dat dat niet hoeft. Ze hebben aan het begin van NW ook laten zien welke tekeningen van schiphol hij op zn kamer had liggen.

Persoonlijk heb ik die niet op mn kamer liggen.. En ik vind het ook wel vreemd dat iemand zonder obsessie voor schiphol daarmee rondloopt.

Wat veel erger is, is dat de advocaat van die samir dude vind dat die video niet in Nova had moeten komen.

Ik geloof niet dat Samir nu vrijgesproken kan worden, 1: niet omdat hij dan niet meer zinnig over straat kan (geen bedrijging, maar er lopen gestoorde debielen rond buiten), en 2: omdat ik persoonlijk het vreemd vnid dat je zo'n filmpje op internet zet...

IJsThee | 26-09-06 | 19:43

lol@ pro-deo (en Sjaak)
@collapse @ 19:30
Om een T-shirt, roze, large?.

Don Quichote | 26-09-06 | 19:43

Hoe krijgen ze het voor elkaar. Op de afbeelding achter de advocaat is Samir slecht herkenbaar. Nee die hadden we nog niet gezien op zijn video.

minik | 26-09-06 | 19:43

@collapse, that's right, en de advocaat van Volkert is zijn vrouw

BigGayAllah | 26-09-06 | 19:42

@iceheart 26-09-06 @ 19:40
@BigGayAllah 26-09-06 @ 19:40
Aha, en dan durft ze zo een opmerking te maken?
Jezus, wat zijn dit toch voor schepsels.

Mor | 26-09-06 | 19:42

He is dat de grote terroristen-advocaat? hij heeft er meerdere; is een liefhebber zeker.
Kan die landverrader niet uitgezet worden?

collapse | 26-09-06 | 19:41

Mor 26-09-06 @ 19:38

Mohamed getrouwd met een 6 jarig meisje en geneuqt toen ze 9 was.

Wishbone | 26-09-06 | 19:41

@mor
De welbekende profeet natuurlijk, die met de 9-jarige Aisha trouwde

die hofstadtgruppe | 26-09-06 | 19:40

@Ijsthee 19:38
Dan had een echte interviewer dat wel kunnen opmerken maar de BOS omroep doet dat niet.

minik | 26-09-06 | 19:40

Welk een lelijke bakvisch; ik zou er m'n hond en varken nog vanaf schoppen

Tobi | 26-09-06 | 19:40

Moooooooooiiii Samir lijdt.

zum kotzen | 26-09-06 | 19:40

@Mor, de opperhakbar.. mohammed

BigGayAllah | 26-09-06 | 19:40

In de handen van Allah..... Nee Tr*t in de handen van EBI

Wishbone | 26-09-06 | 19:40

Vroeger zei ik dit soort dingen nooit... nu komt het steeds vaker voor... KUDTHOEEEEERR !!!!

Plonk | 26-09-06 | 19:39

Hier kan Boze Buur toch een leuke rap van maken.

fuckje | 26-09-06 | 19:39

@die hofstadtgruppe 26-09-06 @ 19:35
ff voor de duidelijkheid, "....... met een 9 jarig meisje"
Weet niks van de Islam, wil het ook niet weten, maar wie is die kleuterneuqert dan?

Mor | 26-09-06 | 19:38

"hij lijdt... hij lijdt heel erg"

moehahahaha, waar is je allah nou

BigGayAllah | 26-09-06 | 19:38

iwe is er niet trots op zijn lijder.

Don Quichote | 26-09-06 | 19:38

Er wordt ook weer lekker geschiedvervalsing gedaan door netwerk.
Er zou geen bewijs zijn tegen Samir A. Er was wel degelijk bewijs alleen dat was verkregen door de AIVD. Ten tijde van dat proces was dat nog niet toelaatbaar en dus werd hij vrijgesproken.

minik | 26-09-06 | 19:38

@superjan
cameltoe is geen probleem, is een regionale delicatesse heb ik me laten vertellen.

CoJoNes | 26-09-06 | 19:37

"Wat zou je met jou doen, als je zo behandeld wordt?"

Nou, tekeningen van kerncentrales verzamelen, grondstoffen voor explosieven in huis halen, met een machinepistool op de achtergrond een videotestament opnemen...

zum kotzen | 26-09-06 | 19:37

lijkt wel een struikrovert...

geouwehoer | 26-09-06 | 19:37

Ik ben heel benieuwd of deze vrouw ook nog een interview wil afleggen als die dude straks veroordeeld is... ben ik heeel benieuwd naar...

IJsThee | 26-09-06 | 19:37

oh nee; een bladzijde uit de koran....... haha dat is idd de grootste marteling ooit gepleegd. Wat zijn wij verdorven zeg. OMG

collapse | 26-09-06 | 19:37

Leef je nog ? Ja ? Mooi dan zie ik je morgen weer........................ Wat een tr*t

Wishbone | 26-09-06 | 19:36

"Ik ben heel kwaad, dat dit allemaal kan in Nederland".

je bent niet de enige.

jimbrowski | 26-09-06 | 19:35

"Pedofielen hebben in Nederland meer rechten dan mijn man"
Dat moet Abida nodig zeggen. Zij hangt een geloof aan dat draait rond iemand die een relatie had met een 9-jarig meisje

die hofstadtgruppe | 26-09-06 | 19:35

"pedofielen hebben meer rechten dan mijn man"

Nee hoor, Samir mag ook vast wel een volkskrantblogje openen, he GJ Bogaerts?

zum kotzen | 26-09-06 | 19:34

Hij zit in een donkere cel met ongedierte zegt ze net.
Perfect toch zit hij bij zijn soortgenoten.

harry de leipe | 26-09-06 | 19:33

"dat dit hier zomaar kan in Nederland"
Nee terrorisme mag natuurlijk wel. En ongedierte in zijn cel hahaha Die griet is gek, maar dat was meteen al duidelijk toen ik dat tafellaken zag.

collapse | 26-09-06 | 19:33

samira zit niet alleen, er zit ook ander ongediertje in zijn cel, zegt het vrouwtje.

fuckje | 26-09-06 | 19:32

"Dan zal ie gaan bloeden"; als dat zou kunnen.

collapse | 26-09-06 | 19:31

Aaaaahhh, arme Samir krijgt zijn pilletjes niet. Schijten kreng!

zum kotzen | 26-09-06 | 19:31

wedden dat ie weer vrijkomt.

collapse | 26-09-06 | 19:30

Die buikkrampen zijn gewoon van de ramadanhonger, heeft ie aan zichzelf te danken.

evilbelgian | 26-09-06 | 19:29

Bubba moet dat rotjong zo hard anaal nemen dat die zijn darmen en genitale wratjes uitkotst.

Wishbone | 26-09-06 | 19:28

"ik ben heel trots op hem"

Okee, opzouten dan naar één of ander moslimfanatenland waar meer types als Samir rondlopen, wat zul je het daar naar je zin hebben, stinkgeyt.

zum kotzen | 26-09-06 | 19:27

Sytze Vliegen, zoiets mischien? Eén ding moge duidelijk zijn, Samira zal daar nog meer buikpijn krijgen. En maar klagen over zijn klachten, keer op keer op keer op keer, jaar na jaar na... etc.

Ventilatorje | 26-09-06 | 19:26

Hij wordt getreiterd door de bewakers.
--
Samir kan niet poepen, roepen ze dan in koor...

da wizard | 26-09-06 | 19:25

anale wratjes laat Bubba zich niet door weerhouden...

Andreas B. | 26-09-06 | 19:25

LOL@ZI @ 19:16
Juist geen glijmiddel nodig.

sjaakdeslinksesul | 26-09-06 | 19:25

Met spoed gezocht in Hilversum: een tolk die de taal van het zwaard machtig is.

jimbrowski | 26-09-06 | 19:25

Garbage In, Garbage Out.

Aktivist | 26-09-06 | 19:23

ENNNN natuurlijk even reclame EERST... we zijn tenslotte de 'publieke' omroep, niet commercieel. Stelletje smerige HUICHELAARS.. ga eens een ECHTE baan zoeken.. :@

Vladimir | 26-09-06 | 19:23

Jeezus wat een dom programma nu op Ned2. De publieke omroep is nog erger dan Talpa :s

Vladimir | 26-09-06 | 19:21

Buiktyfus ??

geckoman | 26-09-06 | 19:20

Ventilatorje 26-09-06 @ 19:17

:) wat verwachten ze dan? het Hilton (incl. Paris)?

Sytze Vliegen | 26-09-06 | 19:20

Gewoon negeren. Die jongens moet je geen aandacht in de pers geven.

Theeman | 26-09-06 | 19:20

@cojo>precies. lekker zwart pakje. Alleen wat doen die kuise moslima's met de verplichte cameltoe?

superjan | 26-09-06 | 19:20

leeft hij nou nog steeds? ik ben voor het heropenen van guantanamo bay en samir.A daarnaartoe over te plaatsen.

Heftig-Joh | 26-09-06 | 19:20

Jeezus wat een dom programma nu op Ned2. De publieke omroep is nog erger dan Talpa :s

Vladimir | 26-09-06 | 19:20

Schaatsen is trouwens de ideale sport voor moslima's. Niqaab is onderdeel van het tenue.

CoJoNes | 26-09-06 | 19:18

dood aan het varken dat samir a(nus) heet!

ken er niet ff een BB-cameratje op!dat wordt dan de eerste reality show waar ik van ga genieten.

orderafterchaos | 26-09-06 | 19:18

Jeuk aan de bibs heeft meneer toch gewoon van Allah ?
Kan me geen ander almachtich wezen bedenken dat daar een vinger tussen kan krijgen .

Dussss Allah wil dat Samir jeuk aan de kont heeft !

Der Werner | 26-09-06 | 19:18

Lol@ZI (en Sjaak)

superjan | 26-09-06 | 19:17

@superjan
Ze lijken allemaal op elkaar. Vrouwen.

CoJoNes | 26-09-06 | 19:17

Doet Bubba zijn verhaal ook deze aflevering? Lijkt me toch een meer objectieve bron...

SODEP | 26-09-06 | 19:17

Kunnen ze em niet dood knuffelen in de bajes.

Free will | 26-09-06 | 19:16

Ach, met zijn anale probleempjes hoeft hij niet bang te zijn dat er gemene negers hem in de bips komen vrijen.

ZI | 26-09-06 | 19:16

@Dirk
Ik zit hier net een bord chili naar binnen te schuiven. Je wordt bedankt!

CoJoNes | 26-09-06 | 19:16

Lekker laten zitten en langzaam weg laten rotten.. Geen martelarendood, dus geen maagden voor meneertje. Misschien kan er nog een stukje darm vervangen worden door een implantaat? Bij voorkeur van een roze modderrollertje.

roodkop | 26-09-06 | 19:16

verder iets?

undutchable | 26-09-06 | 19:15

Samira? Was dat vroeger niet iets met tampons?

Sytze Vliegen | 26-09-06 | 19:15

t is trouwens net een hallal yvonne van gennip

superjan | 26-09-06 | 19:15

Lekker wijf die Abida, die wil ik wel eens lekker voorover drukken en dan de aambeien even schoffelen...

Dirk Tang | 26-09-06 | 19:14

Allah straft meteen........

laardepul | 26-09-06 | 19:14

"Sinds afgelopen vrijdag is Samir A. overgeplaatst naar een speciale terroristenafdeling in de extra beveiligde instelling (EBI) in Vught."
-
Iemand toevalligerwijs de papieren Volkskrant bij de hand? Daar stond ook iets in over Jason Walthers die naar Vught ging, volgens mij.

Ventilatorje | 26-09-06 | 19:14

Ik had gewild dat ik die feauteauhoernalist was die een veegje van die mini moslim john lennon kreeg. Dan had zn kop nu los op zn rug gelegen.

superjan | 26-09-06 | 19:13

"Door de media wordt hij neergezet als een gevaarlijk beest dat hard aangepakt moet worden. In de gevangenis ondervindt hij daar de gevolgen van. Hij wordt getreiterd door de bewakers."
-
Ze bedoelt het medium dat Samira zelf in omloop heeft gebracht met een semi-automatic op de achtergrond? De beelden van Samira die een cameraman voor z'n bakkes rost? Het feit dat de media kond deden van de vondst van een plasticzakje met wapens in Samira's natte keldergrot?
Wat een overhaaste conclusies inderdaad, als je op basis hiervan al iemand veroordeelt, dan gaat dit land snel richting afgrond.

CoJoNes | 26-09-06 | 19:12

Deze gast kost ons (hard werkende volbloed Nederlanders) elke dag handen vol met geld. Geef hem niets meer dan zijn we zo van dit minderwaardige mannetje af.

Babemagnet | 26-09-06 | 19:10

Crepeer moslimhond crepeer!

Dutch mercenary | 26-09-06 | 19:08

Kan me niet genoeg creperen die klootmongool

JoBo1976 | 26-09-06 | 19:08

Sneu

Jan Passant | 26-09-06 | 19:06

darmkanker stond er nog niet tussen; daar dacht ik zelf eigenlijk meteen aan.

collapse | 26-09-06 | 19:05

samira dus.

superjan | 26-09-06 | 19:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken