
Welke kant zal het opgaan met de PvdA in het komende politieke jaar? Er zijn al wat hints en die wijzen op nog veel meer ruzie. Slotervaart is een proeftuin van de partij en daar rommelt het momenteel behoorlijk. De volledige
deelraad heeft ingestemd met het nieuwe homobeleid, met uitzondering van twee PvdA raadsleden. Die kunnen dat gefleem de gaye medemens maar
moeilijk rijmen met hun geloof. De moslim PvdA'ers weten dat de raadsverkiezingen eraan zitten te komen en ze voelen de hete adem van de onlangs opgerichte Nederlandse Moslim Partij in de nek. Toch is stadsdeelbaas en partijgenoot Marcouch van plan om
"een scherp, corrigerend gesprek" met het dissidente tweetal te gaan voeren. Marcouch weet zeker dat de rest van de PvdA hem steunt in de roze strijd. Hij scoorde vorige week nog een punt met de voetbalwedstrijd tussen moslim jochies en homo's. Maar met een PR-stunt in de komkommertijd alleen kom je er niet. Dat scherpe gesprek komt er nog aan, op landelijk niveau is er de onopgeloste kwestie van de homoleraren en de geest van Ella waart nog steeds rond in de krochten van het partijkasteel.
Reaguursels
InloggenNou, dat scherp en corrigerend gesprek komt er dus niet, want er is niks aan het handje. Toch?
www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
Cortes | 09-08-09 | 20:52
Allah heeft het zo gewild, zullen we maar zeggen. Hoe dichter bij God, des te groter de schofterigheid. Laat ons in het westen in God's naam zuinig zijn op wat onze voorouders aan scheiding tussen kerk en staat tot stand hebben gebracht en deze prestatie koesteren en verdedigen tegen elke poging tot inbreuk.
Breaking news: Ellian meldt dat hij uit betrouwbare bron heeft vernomen dat Khamenei toestemming dan wel opdracht zou hebben gegeven om Mousavi te arresteren.
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buitenland/...
Islamieten voor de leeuwen zeg ik altijd maar. PvdA-ers trouwens ook.
Specy | 09-08-09 | 00:48
Past wel in het plaatje. Men ziet in hem hier een bruggenbouwer, maar hij bouwt aan bruggenhoofden. Hij lacht ons vriendelijk toe maar naait ons tegelijkertijd zo hard als een moslim naaien kan.
Alles komt goed maar het duurt even.
Toch maar Geert stemmen dan?
Moslims zijn korangooglers.
'Wat vind je van...'
*bladerblader*
- 'Nou, de koran zegt dat...'
'Hoe los je dat of dat op?'
*bladerblader*'
- Nou, volgens de koran moet ik...'
'Dat kun je toch niet maken?'
*bladerblader*
- 'Nou, volgens de koran mag ik...'
'Denk je zelf wel eens?'
*bladerblader*'
- Nou, volgens de koran moet ik zo denken...'
-weggejorist-
-weggejorist-
Dit noemen we 'laatste stuiptrekkingen'.
Wat is er toch gebeurd met de Pvda en zijn propagandazender de Vara ?
Deze vraag kan eauk gesteld worden aan de ooit vrijzinnige Vpro.
Kan me nog herinneren dat deze omroepen religie behoorlijk op de hak namen zoals de Vara in programma's als Zoishettoevalligooknogeenseenkeer of Hadimassa.
nl.wikipedia.org/wiki/Zo_is_het_toeval...
om nog maar te zwijgen van de programma's van Wim T. Schippers bij de Vpro.
Ja, soms is er nog weleens een laffe poging maar dan betreft het het Christendom.
Kritiek op of bespotten van de islam wordt angstvallig vermeden.
Integendeel zelfsch.
Dit abjecte, moorddadige, gewelddadige, vrouwonvriendelijke, heaumeaufobe, achterlijke, Niet Westerse, verachtelijke hersenspinsel van een epileptische psychopaat en kinderverkrachter wordt van ons belastinggeld gefaciliteerd door deze dienstboden van de proleet.
Vroeger waren het gastarbeiders? Gasten gaan weer weg. Toch?
Dit is wel goede verplichte lectuur voor de PvdA raadsleden:
Waarin wordt betoogd dat de Islam een zeer tolerante houding had ten opzichte van homosexualiteit totdat de Ottomanen in aanraking kwam met het westen waar homosexualiteit als een ziekte werd beschouwd.
blog.dawn.com:91/dblog/2009/08/07/hist...
... deze:
video.asterpix.com/v/214836731/quotes-...
Als homofilie niet mag van de Islam, kan iemand me dan uitleggen wat deze Shiitische geestelijke meneer aan het doen is?
Wat is de islam toch een enorm niet-tolerante asociale religie.
De meesten zijn tegen alles wat niet moslim is.
De vrouw is niet gelijk aan de man, belachelijk gewoon.
In ons rechtvaardige Nederland met gelijke rechten zou vrijheid een grens moeten hebben, en wel door dit soort vormen van islam te verbieden.
Want wat heeft vrijheid voor zin als die vrijheid incluis 'de vrijheid om een ander minder rechten en vrijheden te geven' is.
Leuke PR stunt om moslims in jullie hordes op te nemen PvdA *duim opsteekt*.
Nu zullen jullie ervaren wat andere partijen al tijden roepen..
solidstate | 08-08-09 | 20:49
De PO ontziet de PvdA niet, die geven elke 'dissident" alle ruimte. Overigens klaag ik genoegt over de PO, maar waarom zou ik dat hier doen? Dit is op de eerste plaast binnenkort een dependance van de PO. Belangrijker nog: types als jij kunnen dat veel beter.
@Jaap de Paap | 08-08-09 | 21:34
Neu, hier geen last. Maar ik hoor in mijn kennissenkring sedert gisteren meer klachten over trage of geen internets. Ik denk dat Désiree Röver er een fikse hand in heeft!
@ landlopertje | 08-08-09 | 23:00
LOL, "rechtse praat" hoe zou je dit wil defininieren ? Buiten de gebruikelijke wollige onzin dat is.
De multikul is nieuwspraak voor "cultureel relativisme" en wiens dogma is dit ook al weer ? Toch eens een keer 5 minuten de tijd nemen om eens te kijken waar het nou eigenlijk over gaat, voor de verandering.
Volgens de linkse kerk bestaan er dan geen kulturen, "De Nederlander" bestaat immers ook niet. Enkel als cultuur niet bestaat is Kannibalisme enkel een kwestie van smaak. Is dat het geval, landlopertje ?
Trouwens, wie zijn hier de oppertunisten die inspelen op de onderbuikgevoelens van degenen die men zelf verafschuwd, het domme klootjesvolk ?
Misschien moet je het woord "opportunist" ook maar eens opzoeken ?
Het klinkt zo allemaal als het bekende gekakel van een (rode haan) zonder kop.
Het nieuws direct na Tariq Ramadan opent met een verdachte van de protesten die toegeeft dat 'ie aanslagen wilde plegen met als doel zo veel mogelijk slachtoffers te maken... Tja, het is maar aan welke zender je je steun (en gezicht en medewerking) wilt geven...
verdiep je eens in de Islam.
Prachtige kultuur....
Zo jammer! | 09-08-09 | 00:45
Ik ben in oa Syrie geweest. Hun cultuur gelijkstellen met islam is erg kortzichtig.
Even iets heel anders: Tariq Ramadan is er weer...
Ik zit net wat te zappen en ik kom langs de IRAANSE STAATSPROPAGANDAZENDER Press TV ( www.presstv.ir/ ) - en guess what: Tariq Ramadan heeft hier blijkbaar een wekelijks programma op!
Uit de EPG-info:
Sunday, 9-8-2009, 12:30 AM - 1:00 AM (00:30)
Press TV
Islam & Life
A 25-minute weekly show presented by Tariq Ramadan on the world's fastest growing religion and the daily challenges faced by its followers especially in the West.
Video - Press TV - Video, 4:3, 25 Hz
Audio 1 - Press TV - Audio, stereo (2 channel)
Linkje naar programma-info:
www.presstv.ir/programs/detail.aspx?se...
landlopertje | 09-08-09 | 00:28
Kudt servert, en verdiep je eens in de Islam.
Prachtige kultuur....
Ik was in de veronderstelling dat het een retorische vraag was. Niet dus?
Ik ben tegen een multiculti samenleving omdat het de kans op chaos en trammelant zo vergroot. Maar het voordeel lijkt mij overduidelijk: contacten met andere opvattingen stimuleren het ontwikkelen van de eigen cultuur/gaan stagnatie ervan tegen. Iedere cultuur heeft iets te bieden, en culturen zijn levend, moeten zich blijven ontwikkelen.
Maar het gevaar van een strijd tussen verschillende culturen is dat de culturen zich gaan ingraven, dood in de pot. Gepraat over "oorspronkelijke cultuur" is al een teken van stagnatie, van ingraven.
(servert werkt niet mee)
Ik was in de veronderstelling dat het een retorische vraag was. Niet dus?
Ik ben tegen een multiculti samenleving omdat het de kans op chaos en trammelant zo vergroot. Maar het voordeel lijkt mij overduidelijk: contacten met andere opvattingen stimuleren het ontwikkelen van de eigen cultuur/gaan stagnatie ervan tegen. Iedere cultuur heeft iets te bieden, en culturen zijn levend, moeten zich blijven ontwikkelen.
Maar het gevaar van een strijd tussen verschillende culturen is dat de culturen zich gaan ingraven, dood in de pot. Gepraat over "oorspronkelijke cultuur" is al een teken van stagnatie, van ingraven.
(servert werkt niet mee)
landlopertje | 08-08-09 | 23:40
Geef es antwoord op mijn vraag?
Excuses zoeken is iets voor onze regering.
Doe es niet?
Dat er mensen zijn die multiculti zijn, hoe is het mogelijk. Je bent dan voor het homohuwelijk, maar ook tegen. Je bent tegen besnijdenis, maar ook voor. Je bent voor euthanasie, maar ook tegen. Rare mensen die multiculties.
@Zo jammer! | 08-08-09 | 23:18
oorspronkelijke cultuur? Wat is dat nou weer? Een mythe.
Het gaat er mi om dat je een keuze maakt voor een bepaalde cultuur, oorspronkelijk of niet.
Multiculti wil niet kiezen want ze wil iedereen te vriend houden, allemansvriendjes.
De Nederlandse cultuur van na de oorlog functioneerde uitstekend, dus waarom gaan schipperen?
Nieuwkomers zijn welkom, uit welke cultuur dan ook, maar niet teveel, dan krijg je gerommel zoals nu.
Mijn bescheiten mening.
Mijn vraag is: Wat is de toegevoegde waarde van de Multi-Cultie voor onze samenleving?
Laggu dat de PvdA lekker in een spagaat zit die tot een vette ruptuur zal leiden. Ik verwarm mij verder aan de posts van mijn mede reaguurders als het over moslims gaat.
landlopertje | 08-08-09 | 23:00
Het toejuichen van de Multi-Culti binnen de eigen samenleving is in feite het ondermijnen van de oorspronkelijke cultuur (Steyn).
lichtpunt | 08-08-09 | 23:03
Aan Ien Dales zou je nu ook niets gehad hebben.
Waarom denkt u dat ze zo vaak met Janmaat in aanvaring kwam?
Miloud Bouzrou
Mijn politieke motto:
Een bijdrage leveren aan leefbaar en welgesteld Slotervaart, zonder vies homo's. Ies haram, staat in Koran. Ik niet zelf nadenken maar lezen in Koran. Ies goed van PvdA.
Waar ik op dit moment druk mee bezig ben:
De leefbaarheid in het stadsdeel. Behalve voor vies homo's want ies haram.
Met zulke zaken heb je behoefte aan daadkracht en een vrouw. Helaas valt Ien Dales niet meer in te huren voor een bemiddelingspoging van formaat en ferme daadkracht met behulp van handtas.
Heerlijk al die rechtse praat hier. Iemand kan volgens mijn alleen cultureel relativist zijn als -ie zelf geen cultuur heeft, ofwel een opportunist is.
Het bekende onzinnige geleuter van de Partijd van de Afgunst lijkt mij ook deze keer maar weer. Hoop gebakken lucht en na ons de zondvloed.
.
Vanmorgen kwam ik toevallig nog terecht in zo'n boekencolum met een grijze muis in SStemmig zwart geklede knakker die een boekie had geschreven over "de zwakke samenleving" als antwoord op het "nationalisme" van Fortuyn en nu Verdonk en Wilders.
.
Kortom het "cultureel relativisme" revisited.
Deze zwaffelaar heeft ook niet begrepen dat de reden dat een Fortuyn of een Verdonk, Wilders zo populair waren en zijn omdat Nederland de strot gestreken vol heeft van het onzinnige geleuter wat meneer ook ten beste geeft.
Ik zou zeggen; haal je kop uit je anus, veeg deze af met de azijnbode en smell the coffee, onzin blatende Lutser.
Lastig voor de PvdA, als je al je hebt neergelegd bij de Islam.
Feministen hebben het hier ook lastig mee, deze nieuwe linkse stijl.
Wel weer genoeg respect getoond voor de islamitische mede-streepje-mens.
*Nieuwe mantra: Een land zonder moslims is een beter land dan een land met moslims*
*Oude mantra: Een land zonder moslims is een beter land dan een land met moslims*
*Oude mantra: Een land zonder moslims is een beter land dan een land met moslims*
Sleep well etc.
Shalome | 08-08-09 | 22:29
Ik heb het moderne gebruik van het woord 'respect' nooit goed begrepen en wist niet beter dan dat het uit maffiakringen afkomstig was.
Respect verdien je of je zorgt, maffia-like, dat je het verdient door geregeld 'offers' te doen 'you can't refuse'.
Enfin, dat binnen de eer- en schaamtecultuur van de islam (niet wezenlijk verschillend van de maffia) dat gelul over respect dagelijkse kost is, is dus niet zo verwonderlijk. Ik gebruik het nooit meer, behalve om er imbecielen mee aan te duiden of om de boel bespottelijk te maken.
Die speech van Obama, ach. Zoveel gezwets en gebuk heb ik nog nooit bij elkaar gezien. In feite een dhimmi, als-ie niet al in feite islamiet is. Dat laatste wordt geloof ik, weet niet zeker, door CJN van tijd tot tijd gezegd. Anyway, al was dat niet zo, O. heeft de schijn zwaar tegen.
*Voor Pechtold veel respect hebben doet*
Lewinsky | 08-08-09 | 22:30
Rotterdam. Aboutaleb zit voor zijn doen al weer erg lang op die plek en is aan een nieuwe uitdaging toe.
Slapen gaat. Kutstad is toch al opgegeven.
-out.
CoffeePatch | 08-08-09 | 22:22
Got it. Denk dat het teveel afleidt van z'n huidige 'bezigheden' en opportunistische politiek. Ik vind hem, Pechtold, een vreselijke proleet met geen enkel eigen idee. Voor dat boekje van hem, 'Mijn ideeën', kon geen uitgever gevonden worden, omdat die allemaal vonden dat je een half A-4'tje met onzin net zo goed bij de BlokkerT-folder kon stoppen.
De meest positieve omschrijving die ik van hem kan bedenken is 'pluchekleverT'. Niet zo gek dat hij in de politiek zit, verder kan hij namelijk helemaal niets. 't Is een vrij domme lul - om me eens beschaafd uit te drukken.
Marcouch. Bij de gemeenteraadsverkiezingen zal hij zijn baantje verliezen. Ik ben benieuwd wat de pvda dan voor hem regelt. Het burgemeesterschap van Amsterdam?
Berserker Nr. 1 | 08-08-09 | 22:20
Wel jammer dat Obama is. Die flapdrol had net zo goed een speech kunnen geven dat we - pak hem beet - respect moeten hebben voor Albaniërs. O ja, waarom dan? Respecteer de Polynesiërs. Eh? Hoezo dat?
Die domme neger heeft precies datgene gedaan wat je nooit moet doen. Respect afdwingen voor oi polloi die het simpelweg niet verdienen omdat ze simpelweg niks hebben behalve met hun harige krent op een stuk woestijn zitten waar olie onder huist. Hoe monumentaal moet het respect dan wel niet zijn voor de westerlingen die de grootste beschaving uit de geschiedenis op hun conto hebben door alles wat ze hebben ontdekt, uitgevonden en bewerkstelligd? Alleen al in het stadje Wenen is er een beschavingsschat te vinden die het hele islamitische rijk in de schaduw stelt.
Berserker Nr. 1 | 08-08-09 | 22:07
Ik bedoelde meer van dit soort zaken www.standejong.nl/2008/12/05/het-duist... wat hij met Boris van der Ham doet dat hoef ik ook niet te weten.
Shalome | 08-08-09 | 22:12
Soms wou ik wel dat ik je ongelijk kon geven. Helaas, het is niet anders. Zonder olie waren het nog steeds kamelenneukerTs en dat weet iedereen, evenals iedereen weet dat die troep hier alleen maar gedoogd wordt vanwege de olierijkdom van een aantal islamitische staten.
Uit de serie praktische oplossingen. Geen gezinsherenigingen meer toestaan in NL (uiteraard wel in Marokko etc.) en nooit iets anders afgeven dan een working permit voor een paar jaar, waarna moven naar het land van herkomst. Geen werk = Schiphol.
Cortes | 08-08-09 | 22:09
Graag gedaan. Maar zo makkelijk gaat het hier niet.
Neem deze. Wat als de Nike-aandelen stijgen in Tokio maar bij de opening van Wall Street 25% verliezen omdat de verkoop van de Nikes afhankelijk blijkt van de meteo- en Amnestyrapporten en Nasdaq hun effectenbeurzen op 0,1% marge zetten met een kernkop op Pakistan gericht.
Jij eerst.
Come to speak of it: Het lijkt mij geheel juist om te spreken van islamitisch imperialisme of kolonialisme. Wij zijn daar een paar decennia mee opgehouden en nu laten we toe dat anderen, moslims, dat hier komen doen.
Lijkt me toch dat er nog ruimte genoeg is in Noord-Afrika. Dat ze lekker daar gaan wonen met hun achterlijke gewoontes en überachterlijke kudtgoddesdienst, die niet meer voorbrengt dan het wekelijks geloei en geknor van een mishandeld en daarbij ook nog dementerend varken.
O ja, welkom in de moskee.
Berserker Nr. 1 | 08-08-09 | 21:44
Dat de islamitische woestijnvolkeren geen enkele bijdrage leveren aan welk land dan ook waar ze zich vestigen, is omdat ze geen enkele bijdrage leveren aan de planeet an sich. In hun landen is niks, behalve een heleboel misere. Het leven heeft een wrede grap met ons uitgehaald dat ze olie hebben en helaas is olie een grondstof waar wij gebruik van maken. Als we een andere energiebron hadden gehad, waren de islamitische woestijnvolkeren een volkomen vergeten niksgebied geweest aan wie niemand dacht. Zoiets als de Mongolen - denkt er ooit iemand aan de Mongolen en hun ooit zo vermaarde rijk? No.
Uit een curieus soort van piëteit wordt het islamvolk gedoogd en omdat ze zo gewelddadig zijn worden ze gekoesterd als een mislukte ADHD-zoon die je het liefst in een gesticht zou afgeven. Als de ADHD-zoon twee postzegels naast elkaar weet te plakken zonder de zooi tegen de muur te smijten, te verscheuren of te vertrappen, wordt ie al opgehemeld om dat ene daadje. En is men er als de kippen bij om in zo'n lulligheidje de grootsheid van de (overschatte) beschaving van weleer te herkennen. 'Zieddunouwel? Ach, het is zo'n edel volk.'
Worst. Het zijn een zooi ongeremde reltrappers en ze zijn naar. Feit. Niemand vindt ze leuk, op deze hele planeet niet.
Wel goed dat er een Moslim Partij Nederland komt. Krijg je toch makkelijker de beschikking over de NAW-gegevens van deze fullswing geïntegreerde kolonisten.
Da's gewoon handig voor huursubsidie, niks-doensubsidie, reclassering etc.
CoffeePatch | 08-08-09 | 22:02
Die schandaaltjes interesseren me niet zoveel. Mij gaat het om de waardeloze en totaal destructieve inbreng van Pechtold als het gaat om de islamisering van onze grote en middelgrote steden. Iets anders dan debunken en bagatelliseren kan de ex-wethouderT uit Leiden niet.
Dat-ie z'n medekamerleden allemaal anaal uitwoont (ik noem maar wat) moet-ie maar uitzoeken.
evolutietheezakje | 08-08-09 | 21:59
Yep ! The whole she-bang !
Berserker Nr. 1 | 08-08-09 | 21:58
Als de topic schrijver de schandaaltjes moet vermelden wordt het inderdaad veel te lang.
Jaap de Paap | 08-08-09 | 21:57
What? Ik zei wat anders.
Cortes | 08-08-09 | 21:53
Binnenkort ligt er een acceptgiro op je deurmat.
@Rammstein | 08-08-09 | 21:56
Vergeet je tube Zwitsal zalf niet,voor de rode billetjes!
Alexander Pechtold vind ik een van de grootste bedreigingen voor de (staats-)veiligheid in NL. Zijn betekenis ontleent hij uitsluitend aan het feit dat er iemand als Geert Wilders is en hij een zogenaamd 'beschaafd alternatief' biedt.
Wat hij te bieden heeft is overgave, slappe knieën, Cohen-achtig gezemel en intussen zal z'n voornaamste verdienste zijn het laten doorkankeren van de islamisering van onze grote steden en stilaan de rest van NL. Een vreselijke vent, kortom, die niets, maar dan ook niets van beschaving heeft begrepen. De sukkel begrijpt niet eens wat beschaving is, let alone dat hij in staat zou zijn die te verdedigen.
Ja, hij denkt waarschijnlijk dat beschaving iets is als met twee woorden spreken en je pink optillen als je een glas wijn drinkt.
Kan GS niet eens een avondje Pechtold-bashing organiseren? Mooie binnenkomer zou zijn de opsomming van 's mans verdiensten. Groot voordeel voor de topicschrijverT is daarbij dat je dan verdomd snel klaar bent en eerder naar de kroeg kunt.
Cortes | 08-08-09 | 21:53
Feli's! Ik maak de olie met washandje vast klaar.
Cortes | 08-08-09 | 21:53
Ja hoor stop je hoofd in een emmer water en pas als je ho hoort mag je omhoog ma niet eerder, gewoon doen.
Cortes | 08-08-09 | 21:53
Klopt.
Ik kom zo even langs.
Pvda was dat bestaat dat nog? Vaag!
Er gaat nooit iets veranderen. Het zal altijd zo blijven. En braaf gaat het stemvee volgende keer weer naar de stembus om zich nog eens 4 jaar keihard in de reedt te laten neuken door de zichzelf benoemde elite. Of dat nu PvdA, CDA, D6,6 of VVD is. Dat maakt kain flaus aus. De geblondeerde 'Verlosser' gaat daar ook niets aan veranderen overigens.
die m/z dat of het
Shalome | 08-08-09 | 21:34
Die hele islam zou me inderdaad volkomen onverschillig laten als er geen moslims in NL zouden wonen en zij binnen de omheining van hun zandbak waren gebleven.
Ik denk dat een land zonder moslims een beter land is dan een land met moslims. Dat geldt in ieder geval voor alle Westerse landen. Toevallig woon ik in een Westers land en heb ik er dus mee van doen.
Ook daarom ben ik er wel blij met dat er een partij als de PVV is. Wat mij betreft is er maar één issue en dat is de remigratie van moslims uit Europa. Daarvoor is inderdaad een ander politiek kader nodig.
Verder interesseert me die hele PVV maar matig, zoals de politiek me maar matig interesseert. De oplossing van die 'waterschapsprobleem' lijkt me het belangrijkste, de rest is bijzaak en kunnen we zelf wel oplossen. De islam heeft nog nooit ergens een bijdrage aan geleverd, maar niet iedereen is bereid dat onder ogen te zien. In feite zorgt de islam overal voor onrust, ellende, de schepping van jankende handophoudculturen etc.
Nee, niet dat je zegt 'Jongensjongens, daar zitten we in een kennisland op te wachten'.
Berserker Nr. 1 | 08-08-09 | 21:17
Veel, zoveel gelul in de ruimte, over die krankzinnige religie. Moslims helemaal senang want dit is wat zij willen, oeverloos leuteren over hun maanziekte, in gematigde danwel extreme mate. Dat doen ze al meer dan 1000 jaar en ze krepeerden erbij, nu doen ze het bij ons maar dan gesponsord. Tot en met politieke functies aan toe. Hun grootste opponent is op straat afgeslacht en onthoofd, de sancties waren nul maar het resultaat geweldig. 5 jaar later wordt er nog steeds oeverloos geluld over de islam en over 100 jaar lullen ze nog steeds oeverloos over de islam en dat zullen ze doen tot aan het einde der tijden. Lullen, lullen, lullen, er komt niks van de grond bij ze maar wat kan hun dat schelen. Hun levensonderhoud wordt toch wel bekostigd.
En dit is zoals het is en zal blijven met deze politieke kaders.
Chiant | 08-08-09 | 21:08
Volgens mij heeft het ook te maken met een trage servert. Dat is althans voor mij wel een reden om minder te plempen; ik kom er bijna niet doorheen, de ene time out na de andere. Bij joe geen last?
De Partij van de Islam, v/h PvdA, verdient een Enorme Rotschop vanwege hun geflirt met die obscurantistische volstrekt ethiekloze religie aka islam.
Per consequentie pleit ik voor gekozen burgemeesters en de opheffing van al die malle stadsdelen, die geen andere taak hebben dan een DDR-achtige werkverschaffing aan ongeschoolde retards. En passant, maar dat spreekt voor zich, kunnen de provincies worden opgeheven en vervangen door een waterschapachtige instantie die intergemeentelijke problemen regelt en oplost op een al dan niet druilerige woensdagnamiddag (zo ingewikkeld is het allemaal niet) en mogen dus gelijk alle niet gekozen maar benoemde CdK's per direct ontslagen worden, die pluchekleverT uit NH als eerste - enfin, daar hoeft geen tekening bij.
Die democratie in NL is in feite één grote farce. Nog een wonder dat er geen burgeroorlog is.
de pvda heeft zich aardig in de nesten gewerkt, gelukkig zal de publieke omroep ze het niet moeilijk maken, dus ze reutelen nog wel een tijdje door. Laten er daarom maar gauw verkiezingen komen, dat hoort nou eenmaal bij een democratie.
"Slotervaart een proeftuin van de partij",daar ben je lekker mee,als je in Slotervaart zou wonen.daar worden volgend jaar de uitkeringen,netjes in gesealde enveloppe deur aan deur aan de man gebracht.
Er zullen wel buurthomovaders komen daar in Slotervaart.
Boer in Amsterdam | 08-08-09 | 20:50
Ik zou maar een splitsing maken tussen 'allochtonen' en Marokkanen/islamitische restgroep.
Ik bijvoorbeeld vind een islamiet geen allochtoon of autochtoon, maar een halvegare kloothommel die asap het land uitgedonderd moet worden of anderszins gestimuleerd moet worden NL te verlaten.
*Zo, even toon wat aanscherpen doet, zwaaiend naar die zelfingenomen blaataap van een kasthomo Marcouch*
Links is al zeventig jaar de weg kwijt, is van een echte arbeiderspartiij verworden tot een elite clubje van -ogen en -logen, juristen, tandartsen en ander modieus links gespuis en de leden zijn volkomen de weg kwijt totdat jij de rekening van de heren mag betalen. Dan zijn ze ineens erg 'Herengracht'. Na die linkse met man en macht uitgedragen 'tien over rood' met een hoog pluchegehalte, kreeg ineens de 'vrouwvriendeljkheid' de overhand. Want in de linkse elitewereld hadden zich inmiddels heel wat vrouwen ingepijpt, die nog niet eens de HAVO gehaald zouden hebben maar door een links onderwijsbeleid nu ineens universitair afgestudeerd bleken te zijn in de een of andere vage faculteit, waar 'politiek-correctheid' belangrijker werd gevonden dan de vraag welke bijdrage nou de publiekelijk opgebrachte studiekosten bijdroegen aan de samenleving.
Toen de onderwijsniveau's zo veel waren ineengezakt dat zelfs VMBO meisjes voorkeur kregen in overheidbenoemingen waar normaliter een goede onderwijskwalificatie voor nodig waren, de blunders en zakkenvullerij de spuigaten uitliep, de kwaliteit van bestuurders niet verder meer kon dalen, werd het tijd om de blunderaars te laten steunen door ene nieuwe doelgroep. Lees: ze konden helpen het pluche warm te houden. En ja hoor, daar waren onze zichzelf achterstellende allochtoontjes. Vaak niet verder geschoold dan de eerste kleuterklas van het Rifgebergte, kinderen als etterbakjes op de wereld geschopt zonder enig normbesef dan het van de groep. Perfect stemvee dus, meepraten, mee laten beslissen maar niet weten wat men in huis gehaald had voor cultuur. Goh, zagen we dat ook niet bij de Rooie Vrouwen in het begin? Toen de derde klas Spinazieacademie en een kutje tussen de benen belangrijker werd gevonden dan 'kwalificaties'? Weer een bewijs: de Partij van de Afbraak leert geen ene moer van de geschiedenis, is blind voor de gemaakte fouten en het zal wel schuld van Fortuijn/Wilders/VVD/rechtse hoek/Rita Verdonk/het niet-begrijpende, belastingbetalende stemvee zijn. Doorhalen wat per geval van toepassing, svp
De internets zijn geloof ik écht deaud naar het aantal reaguursels te oordelen... Bij welke brakke voorzieners zitten al die reaguurders dan wel niet?
poepertje | 08-08-09 | 20:55
Sorry poepert, er is alleen nog mocca.
Is dit nu een charme offensief van
marcouch, de TAQIYYA artiest,
om nederland te laten zien hoe ruimdenkend hij wel niet is?
Hé jongens ik mis de BastaarT!
Come to think of it...... CDA heeft natuurlijk nooit zo'n grote allochtonen-achterban gehad. Dus nu hebben ze de shit ook niet van die lui in hun gelederen. De PvdA als traditionele onderklasse/arbeiders-partij natuurlijk wel. En daar zitten natuurlijk veel immigranten onder. We zouden haast vergeten dat hier nog een generatie allochtonen rondloopt die kwam om te werken!
De wereld staat in brand en dit kabinet gaat (bijna) vallen over heaumeaux!
De oppositie komt met een motie over iets met heaumeaux leraren en Christelijke scholen. Wouter Bos zal gedwongen zijn om aan te sturen op een conflict met de CU en CDA om het "vrije karakter" van de PvdA te beklemtonen.
Maar Wouter is bang "wie breekt betaalt principe" en slikt zijn bezwaren. Gevolg CU wint weer en zelfs de laatste PvdA stemmer uit Drachten (65 jaar ex leraar Nederlands en NOVIB lid) zal zich van de PvdA afkeren. Vervolgens merkt Wouter dat Moslims op de Moslim partij stemmen en rest hem niets anders dan met1 zetel naast Rita Verdonk plaats te nemen.
@ Maaier | 08-08-09 | 20:42
Waarom hoor ik jou nooit klagen over de publieke omroep die de pvda al jaren lang ontziet.
Ge daar eens klagen huilerT.
@ Terry | 08-08-09 | 19:54
Klein Amsterdam? Keurig Amsterdam? Kamsterdam? Ik geef het op.
@Maaier | 08-08-09 | 20:42
Interessant punt! Op één of andere wijze lukt het de CDA-ers altijd om de shit te ontwijken. Behalve toen Lubbers zijn kroonprins Brinkman een mes in de rug stak. Maar dan nog was dat meer omdat Brinkman al stemmen aan het verliezen was en LUbber hem gewoon niet goed vond. Publiekelijk.
Toch knap dat het CDA weer de dans ontspringt op GS Alle aandacht om de PvdA nog verder de shit in te trappen, maar die ratten van het CDA blijven erbuiten. Die weten namelijk al zo'n 50 jaar bij alle problemen de schuld in de schoenen te schuiven van de PvdA (of de VVD als ze daarmee in het kabinet zitten). Daar helpt de PvdA overigens zelf aan mee, door werkelijk elke scheet die ze laten via de media te bediscussieren.
Die dissidenten moeten zich niet met polletiek bemoeien, het zijn gewoon heaumeaux.
Heeft iemand eigenlijk de homonota (heerlijk woord!) al zelf gelezen?
Makkelijke keuze toch, er zijn in Nederland meer moslims dan homo's.
Het ideologische standpunt is irrelevant en alleen het aantal stemmers dat nodig is om in de raad of kamer of op welke vorm van pluche dan ook te blijven zitten telt.
Schoorsteenveger | 08-08-09 | 19:47
Het is duidelijk welke religie wordt bedoeld, als Cohen het heeft over "De sociaal-democraten moeten naar religie durven kijken als inspiratiebron voor de politiek".
en dat is niet de RK-kerk. Maar die PvdA spagaat waarin ze zich zelf hebben gemanoeuvreerd is ook al genoemd door Fleauxe en Bigi.
@fuckje | 08-08-09 | 19:27
Geen idee, maar ik stem geen PvdA heaur!
*9292OV raadpleegt op eerstvolgende trein naar Grunn*
*Kaakslag krijgt van mme Chiante*
LOL @ Sint Vitus | 08-08-09 | 18:52
En 'dans' natuurlijk.
Maar als Wouter Bos ze nu uit de partij flikkert, gaan ze dan niet zeuren over discriminatie en je eigen mening en zo?
Het zou me niets verbazen dat religie het hoofdonderwerp wordt van de volgende
verkiezingen.
@Schoorsteenveger | 08-08-09 | 19:47
Daar brandt niet alleen onze theekoning de vingerts, maar eenieder die de islam nog steeds gelijkschakeld met andere religies.
Die vlieger ging 500 jaar geleden wel op, toen ook andere religies tot in het bot van de maatschappij doorgedrongen ideologieën waren. Maar zolang de islam en zijn aanhangerts niet de seculariteit van onze maatschappij onvoorwaardelijk omarmen is het een zeer ernstige bedreiging voor onze vrijheid. Net als die rakkers van de SGP overigens.
LOL@Bigi Bana Boy | 08-08-09 | 19:11
Overal oewaar Rita Mungro ies ies het feest!
K. Amsterdam
@necrosis | 08-08-09 | 19:19
Geheel mee eens en als dat je een ban oplevert dan zou ik al een hele dikke vette permaban aan mijn broek hebben.
Er is niets mis met de waarheid en die mag sinds wijlen Pim Fortuyn zélfs ook weer uitgesproken worden.
CoffeePatch | 08-08-09 | 19:39
Hier brandt Cohen de vingers:
"Dus godsdienstvrijheid niet alleen gedefinieerd als het recht om niet lastig te worden gevallen door de overheid of door andere goed- dan wel kwaadwillenden, maar ook als het recht dat een religie zich mag en kan ontplooien in het publieke domein."
@Fleauxe | 08-08-09 | 18:41
En zo zal het gaan. Maar het merkwaardige (of zelfs ergerlijke) is dat er bij de eerstvolgende Kamerverkiezingen toch weer hele volcksstammen blijken te zijn die op die Farizeeërs stemmen. Het is dat ik geen beter (werkbaar en werkend) systeem ken, maar soms twijfel ik wel eens aan de democratie.
fuckje | 08-08-09 | 19:27
Religie heeft PvdA moreel anker te bieden www.trouw.nl/opinie/podium/article1367...
Verdeeldheid in de PvdA goede zaak, op naar de 0 zetels !
Heuvel | 08-08-09 | 19:25
nee hoor allemaal koopappartementen
De nabije toekomst van de PvdA; symbolisch dan:
www.nufoto.nl/fotos/108907/sculptuurro...
Uiteengereten door muzelmannen, met nog wat rode schaamlappen.
@ fuckje part 2
Kan me herinneren dat er een lesbo-stel in utrecht was weggepest. Door finnen.
@ fuckje
Zal wel ongeveer hetzelfde zijn, hoezo ben je bi dan?
Alweer een artikel over hetzelfde... lijkt wel komkommertijd. Daar zouden die homo's overigens wel raad mee weten.
* hoopt dat de servert het nu wel doet *
Weet iemand hoe de PvdA en de Islam denken over bi- meiden?
@Simon_GS
Studenten, of..?
spuitje11 | 08-08-09 | 19:19
Nou nee hoor ... ik woon er naar volle tevredenheid en alleen al in mijn straat kan ik zo 6 anderen aanwijzen (M/V) !
Merkwaardige symboolpolitiek. Een Amsterdamse deelraad loopt te ouwehoeren over een papieren en tot mislukken gedoemd homobeleid, terwijl de persoon die werkelijk een verschil zou kunnen maken, minister ter Horst, zich niet uit durft te spreken over het feit dat met gemeenschapsgeld betaalde christelijke scholen homofiele leraren mogen weigeren om coalitiepartner CU niet tegen het hoofd te stoten.
En niet toevallig weer een pvda-minister.
Heel erg theoretisch allemaal want de laatste nicht is 10 jaar geleden al uit Slotervaart verdreven.
Teun van het Tuinpad | 08-08-09 | 19:18
Jazeker! :p
Wellicht levert me dit comment een ban op maar die twee extromo's hebben geen poot om op te staan.
Ze hebben er zelf voor gekozen om te resideren in NL en hier worden heaumeaux getolereerd en geaccepteerd.
Als het de heren niet bevalt, jammer dan, we hangen homosuelen niet op aan hijskranen, als dat hun doel is dan rotten ze maar op naar Iranistanië.
Als ze hier willen blijven dan dienen ze hun bek dicht houden.
En als Wouter Bos over enige kloten beschikt, dan smijt hij die haatbaarden uit de partij en hun functie.
Tenslotte dienen die "maanzieke" baarden zich aan de wetten van NL te houden.
Dus nogmaals, als het hun niet aanstaat, ze mogen hun NL paspoort inleveren en opzouten naar een land van keuze.
plastic zakje | 08-08-09 | 19:10
Zuigen zal ook wel goed zijn..;)
Mo de Blaffert: "De PvdA is naar 15 zetels gezakt. Slechts een keer eerder heeft de PvdA deze score gehaald (10% der kiezers, begin september 2008), een historisch dieptepunt voor deze partij, die sinds haar oprichting 60 jaar geleden, doorgaans tussen de 25 en 35% haalde." Vijfde partij in ons fijne landje dus. Er moet gewerkt worden om kiezers te vinden. Dit is wel een heel creatieve manier.
Wat een bulshitt artikel geheel in de stijl van geenstijl medewerkers.......
-
Lutserrs...... haha
"een scherp, corrigerend gesprek"
Ik neem aan dat dat een correctie wordt naar de beste islamitische traditie, waarbij "scherp" slaat op de gebruikte gereedschappen?
Fleauxe | 08-08-09 | 19:02
KAMERlid was het toch ?
Teun van het Tuinpad | 08-08-09 | 18:42
Sorry, maar ik doe niet aan melken.
Nu ja dit is natuurlijk niet nieuw. Moslims hebben vaak de ethische opvattingen van SGP-ers maar die partij is anti-moslim en bij de laatste verkiezingen stapten zelfs veel SGP-ers over naar de PVV. Dus stemmen moslims traditioneel PvdA omdat die het goed voor heeft met de armere wijken en sociaal zwakkeren in de samenleving. De PvdA heeft lange tijd hun SGP standpunten genegeerd. Marcouch moet dus de confrontatie aan. Eigenlijk wel goed dat dit aan de oppervlakte komt.
Gelovigen horen niet thuis bij de pvda.
Punt uit klaar.
Als een partij zoekt naar haar bestaansrecht, heeft het geen bestaansrecht.
Next.
"een scherp, corrigerend gesprek".
Ik ben voor een parlementaire -weggejorist en opgerot- sanctie. Hoe was het ook weer, PVDA: 15 zetels. Way to go!
@Sint Vitus | 08-08-09 | 18:52
Ach joh, het was toch net Pride week? :-) IS wel economisch aangepakt van GS: hebben we het gelijk óók over Finnen!
vander F | 08-08-09 | 19:00
ghe ghe.
@Bigi Bana Boy | 08-08-09 | 18:53: Wat je zegt, dit is niet van gisteren. Kort gezegd is dit weer een mooi voorbeeld van die progressieve vingers-in-de-oren-la-la-la-la-mentaliteit. Meer dan twintig jaar terug opperde Jan Marijnissen om migranten niet bijeen te voegen om zo ghettovorming tegen te gaan, en prompt werd meneer weggezet als racist. Ook toen was rood Nederland te blind om te horen. Het is een lange, trage soap die eigenlijk te grappig voor woorden zou zijn ware het niet dat de hoofdrolspelers het voor het zeggen hebben in ons landje.
Hebben die mensen enig eergevoel vraag je je soms af. Zonder wat voor gene dan ook over de ruggen van de burgers je politieke identiteitscrisis uitvechten. Bah.
-
Jammer dat je lid bent van die partij...;)
-weggejorist-
@bouwvarken | 08-08-09 | 18:42 ,
nee hoor,
helemaal conform de EUSSR richtlijnen,
je weet wel, de EU, waar de PvdA een referendum over wilde houden.
Jaap de Paap | 08-08-09 | 18:50
Precies, met een matras eronder zodat ze gelijk verder kunnen gaan met hun zondige praktijken.
@Sint Vitus | 08-08-09 | 18:52, komkommers, m'n beste, komkommers.
Geweaun, vanaf nu na de besnijdenis het grootste stuk weefsel weggooien.
Fleauxe | 08-08-09 | 18:41
Ach joh, die spagaat heb ik 20 jaar geleden al voorspeld alleen had ik niet durven dromen dat het binnen de partij op een interne moslim fittie zou uitdraaien.
Maar dat de partij volstrekt onverenigbare "minderheden" als moslims en heaumeaux onder de hoede probeerde te nemen was mij al lang duidelijk. Het verbaast kij alleen maar dat het nu pas begint te wringen.
Zeg, ik ben dan wel homo, maar zijn drie topics over hetzelfde onderwerp niet wat veel?
@Bigi Bana Boy | 08-08-09 | 18:49, zo: "van een glasbak af" goed idee, dubbel statement.
ROTFLBBQ @ Bigi Bana Boy | 08-08-09 | 18:49
Met een matrasje eronder.
Waarom geen typisch PvdA compromis ? Bijvoorbeeld heaumeaux symbolisch met het hoofd naar beneden van een heel laag gebouwtje gooien ipv het hoogste gebouw in de stad, zodat ze misschien alleen maar een klein bultje hebben. Iedereen blij toch ?
Dus. Iemand nog goede homo-moppen?
Achterdeur, kip, geit of ezel wat maakt het uit. Het punt is dat ze pas islamitische vrouwen mogen neuqen als ze getrouwd zijn en dat zit er voor een aantal van die minimumlijers gewoon niet in. Een bruid kost geld, veel geld.
Leuk, he? De PVDA heeft zich bij geen enkele verkiezing ooit iets hoeven aantrekken van de SGP, maar moet nu een soort SGP standpunten in gaan nemen om met de moslim partij te concurreren. Ben je dan moreel failliet, of niet?
de pvda loopt voorop bij het inleveren van moeizaam verworven vrijheden,die we in dit land hebben gekend.Dat is zo'n tien jaar geleden al begonnen en sluimerend gaat het door.Onder druk van de walgelijke islam,verliezen we de beschaving.
Ah, we gaan de komende 12 uur homo's uitmelken.
Haha, de PvdA in een pijnlijk spagaat. Aan de linkerzijde ligt een portemonnee met daarin dat laatste beetje krediet wat ze nog hebben bij de burgers, aan de rechterzijde staat de islamitische achterban. Een achterban die net zo graag overstapt naar Groen-Links of Abdullah Pechtold. Keuren ze het gedrag van de dissidenten binnen de partij goed, daarmee voorgoed afscheid nemend van de partijideologie, dan is dat laatste armetierige restje krediet weg. Spreken ze echter te ' corrigerend' dan zullen de leden de partij verlaten met de boodschap dat de PvdA geen islamitisch gezinde partij is.
De partij gaat zich uiteraard (bij monde van partijprominenten, let maar op) verdedigen door te stellen dat de PvdA een partij van diversiteit en debat is, maar de oplettende kijker weet genoeg. Het clubje van Wouter valt te vergelijken met de soldaat uit Monty Python - Life of Brian die maar niet sterven wil.
www.liefdevollid.nl/content/view/394/8...
"Zijn homonota werd deze week in de deelraad Slotervaart aangenomen. De enige twee tegenstemmers waren PvdAers (van Marokkaanse afkomst). Zij staken hun hand omhoog en keken naar de imam die op de publieke tribune zat."
Ik ken atheïsten, die nog steeds PvdA stemmen.
Echte PvdA'er, die Scaramouch,
www.volkskrant.nl/binnenland/article10...
www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1...
We moesten onze onvoorwaardelijke steun aan Marcouch uitspreken, maar daar piekeren we niet over. We gaan niet terug naar de Middeleeuwen. En dit is ook helemaal in strijd met de ideeën van de PvdA, waar we van onderaf overal over mee discussiëren
Onder de groene hemel in de blauwe zon
speelt het blikken harmonie orkest in een grote regenton.
Daar trekt over de heuvels en door het grote bos
de lange stoet de bergen in van het circus ahmed marcouch.
Isgoet, Zolang ik nog in NL ben krijgt vrind Geert mijn stem.
Is opdoeken misschien een idee?
*deja vu heeft*
ies koeltoer!
Heeft er al iemand "ies koeltoer" geroepen?
dit gaan we na de volgende verkiezingen anders oplossen
REAGEER OOK